Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-10 00:59

http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/nokia_titel.jpg

Welkom in het Nokia Lumia 800 levertijden- en abonnemententopic.

In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over prijzen, levertijden en abonnementen. Dus geen discussie over betrouwbaarheid van winkels, de technische of software kant van de Lumia 800. Het is ook niet de bedoeling dat er zinloze oneliners hier worden gegooid zoals "ik kan niet wachten"of "ik heb hem". Veel succes en plezier!

Relief2009 wijzigde deze reactie 27-10-2011 16:20 (3%)

• QErikNL
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-10 16:17
Ik heb een vergelijking gemaakt van Vodafone abonnementen:

Prijsverschil is miniem, en persoonlijk bel ik echt nauwelijks. En dan ben ik nog vergeten er aan toe te voegen dat je bij het Bel-Sms-Web Smart abbo per seconde afrekent.

Zeker het overwegen waard voor mij, en ik denk voor jullie ook.

• Pluisie
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 13:18
Ik heb even een overzichtje gemaakt van de kosten van een Nokia Lumia 800 inclusief een abbo voor 1 jaar. Ik zit zelf te twijfelen om voor de HI Web 30 of voor het MTV Pack 27,50 of 32,50 te gaan. Het is alleen een beetje jammer dat je niet tussen de kleuren kan kiezen bij een pre-order.

Maar het lijken mij redelijke deals, aangezien het toestel waarschijnlijk tussen de 450-500 Euro gaat kosten.

PS: Die telfort komt van belsimpel.nl en let er wel op dat bij het telfort abbo geen sms is inbegrepen.

Pluisie wijzigde deze reactie 30-10-2011 14:07 (10%)

• DocM3
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 25-08 22:52
Voor de geïnteresseerde heb ik ff een screentje gemaakt van mijn verzameling abbo prijzen.
  • hi
  • KPN
  • Telfort
  • Vodafone
  • MTV
Het betreft allemaal een jaar abbo. Dit zijn de prijzen zoals ze nu bij de providers staan. Enkel vodafone is niet via de vodafone website voor één jaar af te sluiten.

Kortingen zijn verrekend in de formule voor de gemiddelde maandprijs.

MTV is - voor mij - de winnaar van deze vergelijking met hun MTV € 39.95 pack voor een totaalgemiddelde van € 47.45 per maand voor 1 GB data, 300 belminuten en 150 smsjes.

Uiteraard ff klikken voor grote duidelijke versie...

en nu geduldig wachten op de blauwe foon O-)

DocM3 wijzigde deze reactie 10-11-2011 21:39 (32%)
Reden: Prijzen MTV toegevoegd en foutje uit telfort berekening gehaald

Don't they have towels in the future ?

• unknowndb
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-10 19:44
quote:
_Rene_ schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:09:
Phonehouse geeft aan "verwachte levertijd 1 tot 2 weken" bij de blauwe en de roze. Kan kloppen met de eerder genoemde release van eind november.
Dat ze maar die witte N9 uitbrengen als Lumia 800.

• Martijn018
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03:16
Voor de studenten onder ons, wat denken jullie hiervan?

Eenmalig: 89,90 euro
eerste 6 maanden: 13,12 per maand
overige 18 maanden: 33,75 per maand

totale kosten:
89,90 + 78,72 + 607,5 = 776,12 over 2 jaar. (gemiddeld 32,34 per maand incl alle kosten)
Wat krijg je ervoor?
Nokia Lumia 800+ 2 jaar lang:
KPN netwerk
(ik heb slechte verhalen over T-Mobile gehoord)
onbeperkt SMS
120 minuten
650MB internet met 14,4 mbit/s

Als je het toestel los zou kopen (stel 450 euro) en dan een sim only abonnement zoeken kom je op meer uit als de 13,60 die dit abonnement dan per maand zou kosten! Dus ik denk dat dit een van de voordeligste keuzes is met dit type bundel.

Of..
Heeft iemand een beter alternatief? Ik heb namelijk op dit moment niet zo veel bel/SMS nodig. 50 minuten en 100 sms is voldoende (zo'n 150 mix dus bijv.) en ongeveer 500MB internet, dat niet al te traag is (minimaal 3,2mbit ofzo). Liever niet bij T-Mobile vanwege matige netwerk. En de mogelijkheid tot internet in buitenland met een voordelige bundel is ook fijn - veel kleine providers bieden dit niet aan. Als het prijsverschil echter groot is wil ik dit wel opofferen - zo veel ben ik nou ook weer niet in het buitenland. Bij Hi, Vodafone en T-mobile weet ik in ieder geval dat er mooie bundels te krijgen zijn voor in het buitenland (in ieder geval europa). Ik heb bij een aantal kleine providers gekeken (vooral die gebruik maken van KPN netwerk) die dit niet hebben.

Ook ben ik er over aan het denken te wachten op de Lumia 900, die eind februari al verwacht wordt. Iemand daar ideeën over?

Martijn018 wijzigde deze reactie 14-12-2011 14:05 (31%)
Reden: typo

• tiele87
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09-10 21:17
Voor de mensen die bang zijn dat ze te weinig data hebben met 400 mb, neem dan gewoon een hogere bundel. De actie is al zeer voordelig!

Stel dat je een web smart abonnement interessanter vindt, schaf dan deze aan en verhoog je abonnement na een maandje naar een web smart abonnement. Medewerkster van Vodafone meldde mij vanochtend dat dit gewoon mogelijk is bij Vodafone.

De bundels voor bellen in buitenland kun je er gewoon bij nemen, deze moet je later activeren, aangezien het vaak gratis bundels zijn, zoals:

* 2,50 voor elke 100 mb die je over de limiet heen gaat
* goedkoper bellen in het buitenland is gratis
* voor 2 euro 35 mb in buitenland Internetten.

Het is trouwens de laatste dag dat deze aanbiedingen gelden!!!!
Zie het rode flyertje op de voorpagina!

tiele87 wijzigde deze reactie 15-12-2011 17:11 (12%)

• c-mattic
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:42
Alleen voor Belgische tweakers
Geldig voor aankopen tot 31/05/2012.

Voor meer info: https://webaction.highco-data.be/WebAct_NOKIA

c-mattic wijzigde deze reactie 15-04-2012 09:47 (5%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True