Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Crescendo
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2017
@ Doc mooi overzichtje man! Moet alleen nu nog MTV Mobile eens goed bekijken die hebben ook wel interessante packages.

• DocM3
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 25-08-2019
@zoutepeper, thanks :D
Zal MTV er ook nog ff tussen zetten.

Don't they have towels in the future ?

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
quote:
Marly schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:06:
Wanneer je een abo bij een MVNO hebt, of bij een "dochter" van een van de drie "echte" netwerken, moet je APN etc. handmatig instellen, zou geen probleem moeten zijn, dat moesten we vroegâh :) altijd zo doen.

edit: Heb inmiddels de laatste pagina's van het Lumia 800 topic even doorgelezen, anders, dan wanneer je een buitenlands WP7 toestel hebt en je dus alleen maar de APN instellingen handmatig hoeft in te voeren, schijnt er bij Simyo in de instellingen iets verkeerd te staan, want mensen met een andere WP7 telefoon blijken er ook last van te hebben.
Daar kan de gebruiker dus verder niets aan doen, dat zal door Simyo opgelost moeten worden.
Of Nokia, met een stukje software zoals Samsung doet. Maar ik zou iig nu nog even geen Simyo + niet Samsung wp7 toestel nemen tot iemand het fixed.

specs

• DocM3
post geupdate. MTV is inderdaad een goede speler ZoutePeper! Zeer goede prijs/belminuten/data verhouding imo.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
DocM3 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:25:
post geupdate. MTV is inderdaad een goede speler ZoutePeper! Zeer goede prijs/belminuten/data verhouding imo.
MTV heeft nog 3 maanden 50% korting ;)
Ze hebben tenminste 1gb data en als je erover heen gaat zakt de snelheid ipv bijbetalen.

• DocM3
ik zal er nog wel ff bij zetten dat in de formule rekening is gehouden met de verschillende kortingen :P

• Crescendo
quote:
Klopt daarom zei ik het ook! Ook voor de 2 jaars abbo's heeft MTV imo goede deals!

• Necros
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-01 09:06
Let op de snelheid van het mobiel internet is bij MTV slechts 3,6 Mbps.
Bij Hi, kpn, vodafone e.d. zijn er abonnementen met een maximale snelheid van 14,4 Mbps.

Wel iets om rekening mee te houden.

• hjs
  • Niet online
Ik denk dat je dat in de praktijk nauwelijks gaat merken die lagere snelheid vsn mtv.
Hoor ook goede verhalen over simyo en dat is maar 1/3 daarvan.

hjs wijzigde deze reactie 10-11-2011 22:47 (4%)

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 28-02 12:58
quote:
heb je ook zon overzicht met de bsw smart abonnementen erbij van vodafone?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• defcon84
  • Laatst online: 18-02 14:51

defcon84

Multipass?

als ik hier kijk, staat er "Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" :?
ook bij 'Bekijk de voorraad in onze winkels' staat er: "Reserveer nu en dit product ligt morgen vanaf 14.00 uur"

zal wel foutje zijn.. }:O

defcon84 wijzigde deze reactie 11-11-2011 10:52 (8%)

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

• hjs
  • Niet online
quote:
defcon84 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:51:
als ik hier kijk, staat er "Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" :?
ook bij 'Bekijk de voorraad in onze winkels' staat er: "Reserveer nu en dit product ligt morgen vanaf 14.00 uur"

Actuele status: pre-order dit product

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-02 14:22
quote:
Snippertje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:04:
Mijn mening blijft dat een 2 jarig abbo een stuk voordeliger is. Je kan dan na een jaar gewoon een los toestel kopen.
Natuurlijk, maar ik heb liever de keuze om na 1 jaar te verlengen of een andere provider te nemen als ik niet tevreden ben.

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
defcon84 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:51:

Klopt niet inderdaad, maar zo staat het altijd bij Coolblue. Tekst is niet dynamisch.
Waar je wél verstandig aan doet is je abonneren op de voorraad-status via email en/of sms, dan kan op diezelfde pagina. Dan hoor je het DIRECT zodra ie op voorraad is en kun je beslissen of je hem via Coolblue bestelt en dus de volgende dag in huis hebt of dat je hem in de winkel of elders haalt. Werkt echt heel goed, die status-update via sms.

• defcon84

defcon84

Multipass?

goede tip, meteen even gedaan.. :-)

• NetAmp
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 28-02 09:24

NetAmp

it's-a me

quote:
Nafraq schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:49 in het "Nokia Lumia 800" topic:
(...) Eigenlijk te belachelijk als je (5 jaar) trouwe klant ben geweest en niks meer voor je willen doen. Dus op naar de volgende provider (...)
Ja belachelijk :S Waarom willen de mobiele 'service' providers zo graag dat mensen overstappen naar de concurrent/"concullega"? Duidelijk dat ze onderlinge afspraken hebben :P (okee da's niks nieuws)

• Jareish
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-01 17:30
quote:
rajboen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:09:
Vanmorgen in de stad geweest bij de KPN winkel en telefonisch contact gehad met KPN Mobiel. Besloten om mijn abonnement per half november te verlengen (dan mag ik weer) met 1 jaar via KPN. Ik krijg dan gratis de Lumia 800 en het kost mij theoretisch, als ik niet over mijn bundel ga, welgeteld € 338,75. Mooie deal toch? :*) Ik zal vertellen hoe:

Hi is mijn huidige provider en ik stap over naar KPN. KPN ziet dit dan als een verlenging i.v.m. dat Hi een dochter is. Hierdoor heb ik dus geen aansluitkosten en geen gezeur met nummerbehoud e.d. De actie van de 50% korting op het abonnementsgeld loopt tot 31 december 2011. Nu is het zo dat klanten met een abonnement van KPN/Hi bij een verlenging van 1 jaar (2 jaar niet gevraagd) al na 1 maand! hun abonnement naar boven of beneden kunnen bijstellen met het behoud van de 50% korting op je volgende 2 maanden. Dus samengevat als ik voor een Bel-SMS-Web 650 kies:

Maand 1: € 77,50 x 50% = € 38,75
Maand 2: € 30,- x 50% = € 15,-
Maand 3: € 30,- x 50% = € 15,-
Overige 9 maanden: 9 x € 30,- = € 270,-

Totaal = € 338,75

Je kan zelfs overstappen naar WebXL als je dat zou willen. Voor +- € 2,50 heb je dan sneller internet, meer MB en gratis Hotspots van KPN. Verdere voordelen (belangrijkste voor mezelf) van KPN vind ik:

- Het goede netwerk: woon in het buitengebied en KPN is de enige met fatsoenlijk bereik.
- Goede voorwaarden: afrekenen per seconde na 1e minuut, bellen in het buitenland vanuit je tegoed en maandelijks gratis omhoog of omlaag aanpassen.

Al met al een goede deal dacht ik zo :)

Offtopic: die medewerker van KPN Mobiel kende de Lumia 800 nog niet. Hij kreeg eigenlijk bijna alleen vragen over de Iphone 4S. En wat denk je wat het eerste was wat hij zei toen hij de telefoon had opgezocht? "Mooi toestel!".
Heb je deze deal via hi.nl kunnen krijgen, kpn.nl of alleen via telefoon? Ik zit te kijken hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik zit op moment ook bij hi, loopt 17dec af en mag al verlengen. Ik wil max 1 jaar aan een abbo vastzitten.

Volgens jouw tip zou ik dus naar kpn.nl moeten gaan, bel/sms/web 650 kiezen, en dan gelijk bij hun online naar beneden schroeven naar 15 euro bijv (die wordt dan na 3 maanden 30 euro). De volgende maand zou dan dat abbo in moeten gaan. Begrijp ik het zo goed?

• unknowndb
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-02 12:17
quote:
Jareish schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:32:
[...]

Heb je deze deal via hi.nl kunnen krijgen, kpn.nl of alleen via telefoon? Ik zit te kijken hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik zit op moment ook bij hi, loopt 17dec af en mag al verlengen. Ik wil max 1 jaar aan een abbo vastzitten.

Volgens jouw tip zou ik dus naar kpn.nl moeten gaan, bel/sms/web 650 kiezen, en dan gelijk bij hun online naar beneden schroeven naar 15 euro bijv (die wordt dan na 3 maanden 30 euro). De volgende maand zou dan dat abbo in moeten gaan. Begrijp ik het zo goed?
Helemaal goed begrepen. De actie van 3 maanden 50% is inmiddels voorbij (nu nog maar 2 maanden 50%), maar zo zou het in principe moeten werken ja met het abonnement bijstellen. De deal is via een KPN-winkel, KPN.nl of telefonisch. Niet via Hi.nl. Overigens is er hier iemand die ook contact heeft gehad met KPN en die beweerde dat de medewerker zei dat je niet na 1 maand naar beneden kan bijstellen. Ik heb het al van 2 verschillende KPN-medewerkers gehoord, maar ik zal het maandag voor een 3e keer nog verifiëren en het hier laten weten. Dan kan ik namelijk verlengen.

• QErikNL
  • Laatst online: 15-02 23:41
-------------------------n.v.t.------------------------------

QErikNL wijzigde deze reactie 11-11-2011 19:06 (98%)

• Toms_88
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-12-2019

Toms_88

Now we're cooking!

Had twee weken geleden online bij KPN 1 jarig abo besteld met drie maanden korting. Kreeg maar geen tweede bevestigingsmail dus belde voor de zekerheid maar even op. Bleek inderdaad mijn order niet te zijn doorgekomen. Doorverbonden naar verkoop en zeiden inderdaad dat het nu twee maanden korting is, maar heeft voor mij toch drie maanden kunnen regelen. De verkoper vertelde mij wel dat de toestellen pas de 18e worden bezorgd, de 17e gaan ze naar de koeriers die dan opbellen voor levering.

:9

• spreading
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 28-02 16:52
Ik bestel hem bij mtvmobile, hoofdzakelijk om de groote van hun internetbundel.. dan maar iets langzamer internet.
Die kpn tip is ook een goede, maar ik ben te bang dak over hun internet bundel ga.. doe ik nu af en toe ook al met een fup van 1.5GB..
Wat ik dan wel weer raar vind is dat zowel kpn als dochter hi, delumia vanaf de 17e leveren, maar de andere dochter(mtv) pas vanaf de 21e volgens hun site.. word morgen even bellen..

• Sonnve
  • Laatst online: 08-11-2019
quote:
DocM3 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:03:
Voor de geïnteresseerde heb ik ff een screentje gemaakt van mijn verzameling abbo prijzen.
  • hi
  • KPN
  • Telfort
  • Vodafone
  • MTV
Het betreft allemaal een jaar abbo. Dit zijn de prijzen zoals ze nu bij de providers staan. Enkel vodafone is niet via de vodafone website voor één jaar af te sluiten.

Kortingen zijn verrekend in de formule voor de gemiddelde maandprijs.

MTV is - voor mij - de winnaar van deze vergelijking met hun MTV € 39.95 pack voor een totaalgemiddelde van € 47.45 per maand voor 1 GB data, 300 belminuten en 150 smsjes.

Uiteraard ff klikken voor grote duidelijke versie...

[afbeelding]

en nu geduldig wachten op de blauwe foon O-)
Ik snap alleen niet waarom je de WEB hebt gepakt van KPN en niet de WEBXL. Die is €2,50 duurder, maar wel meer data en 14,4mb snelheid en scheelt je ook eens €80 op je toestel.

Heb je ook gekeken naar de voorwaarden qua 'minute billing', flexibiliteit van je abonnement, buitenland in je bundel e.d.? Dat zouden voor mij ook belangrijke voorwaarden zijn ;) Kan je veel geld besparen binnen die 1 jaar ;).

• Sonnve
quote:
rajboen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:48:
[...]

Helemaal goed begrepen. De actie van 3 maanden 50% is inmiddels voorbij (nu nog maar 2 maanden 50%), maar zo zou het in principe moeten werken ja met het abonnement bijstellen. De deal is via een KPN-winkel, KPN.nl of telefonisch. Niet via Hi.nl. Overigens is er hier iemand die ook contact heeft gehad met KPN en die beweerde dat de medewerker zei dat je niet na 1 maand naar beneden kan bijstellen. Ik heb het al van 2 verschillende KPN-medewerkers gehoord, maar ik zal het maandag voor een 3e keer nog verifiëren en het hier laten weten. Dan kan ik namelijk verlengen.
Eerste 3 maanden staan vast, daarna kan je maandelijks je abo hoger/lager zetten. Ik heb al 3,5 jaar een bijbaan in een kpn store ;)

• Jannibal23
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19:40
Klopt het dat je bij KPN pas vanaf 2 maanden voordat je vorige abonnement afgelopen is kan verlengen? En dan bedoel ik overstappen van een andere provider.

Ik had in mijn hoofd dat deze termijn altijd 3 maanden was. Nou ja, dan moet ik nog een maandje wachten... :'(

Jannibal23 wijzigde deze reactie 12-11-2011 19:39 (11%)

• HihiHans
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23-02-2012
KPN is inderdaad 2 maanden voor je kunt verlengen.
2jaar is 6maanden korting,Ik zie alleen niets over korting bij een 1 jaars abbonement.

Eerst 3 maanden WebXL450 = 2x€30 + €60
Dan 9 maanden WebXL200 = 9x€40
Totaal €480 + €30 aansluiting
Dit zou dan echt mijn ideale deal zijn 8)

HihiHans wijzigde deze reactie 13-11-2011 13:10 (35%)

• bakkerj813
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2014
quote:
HihiHans schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:04:
KPN is inderdaad 2 maanden voor je kunt verlengen.
2jaar is 6maanden korting,Ik zie alleen niets over korting bij een 1 jaars abbonement.

Eerst 3 maanden WebXL450 = 2x€30 + €60
Dan 9 maanden WebXL200 = 9x€40
Totaal €480 + €30 aansluiting
Dit zou dan echt mijn ideale deal zijn 8)
Die 50% korting geld niet op WebXL bundels, dus je zou de eerste drie maanden voor een normale Web bundel moeten gaan. Je komt rond dezelfde prijs uit maar je hebt de eerste maanden alleen minder snel internet.

• HihiHans
Jammer, vind 14,4 wel aangenaam

HihiHans wijzigde deze reactie 13-11-2011 13:32 (47%)

• Sonnve
quote:
- 3 maanden WEB pakken
- 2 maanden = 50% koring (bij 1 jaar contract)
- 1 maand = normale bedrag.
- Na 3 maanden, je abo via kpn.com/mijnkpn overzetten naar WEBXL naar keuze.

Daarbij ook nog te vermelden, dat je gedurende de eerste 3 maanden ONBEPERKT internet kan gebruiken. Je krijgt wel ondertussen smsjes als je je data overschrijdt, om je alvast te laten wennen aan de max. qua data die je kan gebruiken.

Zo heb ik 2 weken geleden voor 5 vrienden een iphone 4 (8GB) voor 1 jaar afgesloten ;).

• veeence
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10-12-2018
Wanneer ging de blauwe nou komen? Is dat nog november of is het ondertussen al december?

• Paul01
  • Laatst online: 27-01 14:51

Paul01

Gek word ik er van!

Eind november wordt gezegd.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20

• HihiHans
De 27e mag ik over (van Hi) ik hoop dat de blauwe er dan is. anders wacht ik nog wel een week.

• DocM3
quote:
Sonnve schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:06:
[...]

Ik snap alleen niet waarom je de WEB hebt gepakt van KPN en niet de WEBXL. Die is €2,50 duurder, maar wel meer data en 14,4mb snelheid en scheelt je ook eens €80 op je toestel.

Heb je ook gekeken naar de voorwaarden qua 'minute billing', flexibiliteit van je abonnement, buitenland in je bundel e.d.? Dat zouden voor mij ook belangrijke voorwaarden zijn ;) Kan je veel geld besparen binnen die 1 jaar ;).
Goeie, ik zal daar van de week ook nog ff naar kijken. Heb nu gewoon voor goedkoop gekeken en niet perse voor de snelheid van internet. Maar helemaal als het 80 euro scheelt op t toestel, kan het wel uit :P

Verdere voorwaarden heb ik niet naar gekeken, buitenland is voor mij namelijk totaal irrelevant. Minute billing heb je gelijk aan, kan ook geld besparen, maar niet naar gekeken. Wat bedoel je verder met flexibiliteit van je abbo? Qua upgraden zijn ze vast allemaal wel flexibel :+

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 27-02 11:15
Had alle Hi abbo's even snel naast elkaar gezet en kwam het volgende tegen:

Hi web 27,50 2 jaar:

maand 1: 169,95(toestel) + 29,95 (aansluitkosten) + 13,75 (abbo)
md 2tm6: 13,75pmnd
7 t/m 24: 27,50pmnd
TOTAAL: €777,40

Hi web 30 2 jaar

maand 1: 89,95(toestel) + 29,95 (aansluitkosten) + 15,00 (abbo)
md 2tm6: 15,00pmnd
7 t/m 24: 30,00pmnd
TOTAAL: €749,90

Dat wil zeggen dat 30 goedkoper is als 27,50 of bereken ik het nou fout?

• joblamie
  • Niet online
Deze week is het zover! De Lumia 800 komt uit. Ben benieuwd of er winkels zullen zijn die hem eerder dan de 17e op voorraad hebben. Ben ook benieuwd of bijvoorbeeld een Media Markt het toestel gewoon binnenkrijgt. Aangezien Coolblue hem ook krijgt. We zullen zien!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:51
Ik krijg hem in elk geval later. Iets fout gegaan met abbo. Had eerst verlengt met 20% korting voor half jaar. Maar die toen kort erna geannuleerd. Dit is niet gebeurd, maar ik had ondertussen wel een voorinschrijving gedaan. Nu is die korting dus ingegaan en kan mijn voorinschrijving dus niet doorgaan...

Nu moet ik dus waarschijnlijk nog 2 weken wachten :(

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• unknowndb
quote:
Sonnve schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:08:
...]Eerste 3 maanden staan vast, daarna kan je maandelijks je abo hoger/lager zetten. Ik heb al 3,5 jaar een bijbaan in een kpn store ;)
Vanmorgen nogmaals gebeld met KPN. Binnen de eerste 3 maanden kan je altijd je abonnement verhogen. Verlagen is een ander verhaal: als je al een KPN-abonnement hebt en je gaat deze verlengen, dan mag je na 1 maand al naar beneden bijstellen bij een verlenging. Ben je nieuw of ga je van Hi naar KPN verlengen, dan mag het pas idd na 3 maanden.

Als je weer eens aan het werk bent, moet je maar eens navragen of het zo is.....

Wederom teleurgesteld in KPN. Moet bij een verlenging meer betalen dan een nieuwe contractant, terwijl ik toch 10 vd 12 maanden standaard over mijn bundel heen ging. Nu toch maar eens wachten tot mijn abonnement afloopt en dan is het januari. Tegen die tijd is de nieuwe Nokia er wellicht al en heb ik extra keuze.

unknowndb wijzigde deze reactie 14-11-2011 09:37 (19%)

• Jareish
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-01 17:30
quote:
rajboen schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:31:
[...]

Vanmorgen nogmaals gebeld met KPN. Binnen de eerste 3 maanden kan je altijd je abonnement verhogen. Verlagen is een ander verhaal: als je al een KPN-abonnement hebt en je gaat deze verlengen, dan mag je na 1 maand al naar beneden bijstellen bij een verlenging. Ben je nieuw of ga je van Hi naar KPN verlengen, dan mag het pas idd na 3 maanden.

Als je weer eens aan het werk bent, moet je maar eens navragen of het zo is.....

Wederom teleurgesteld in KPN. Moet bij een verlenging meer betalen dan een nieuwe contractant, terwijl ik toch 10 vd 12 maanden standaard over mijn bundel heen ging. Nu toch maar eens wachten tot mijn abonnement afloopt en dan is het januari. Tegen die tijd is de nieuwe Nokia er wellicht al en heb ik extra keuze.
ok maar:

maand 1: 70,- 38,75 (50% actie)
maand 2: 70,- 38,75 (50% actie)
maand 3: 77,50,-
maand 4 t/m 12: 30,- (maximaal verlaagd)
------------------------------------
425,-

Nog steeds goedkoper dan retail prijs. Als je hem los ging kopen met bijv een simkaart, dan was je nog 500 euro kwijt + wat je belt. Dit is 425,- inclusief alles (binnen bundel).

Het is 50,- duurder dan je in 1e instantie in gedachte had, maar goedkoper dan alles wat ik tot nu toe heb gezien. Mis ik iets?

• hjs
  • Niet online
Misschien dat de KPN over twee maanden die mogelijkheid afschaft, zodat je niet gratis terug kan naar het 30,- abo :?

• Jchan
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-01-2018
quote:
hjs schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:21:
Misschien dat de KPN over twee maanden die mogelijkheid afschaft, zodat je niet gratis terug kan naar het 30,- abo :?
Nou heb ik de contractvoorwaarden van KPN niet specifiek gelezen. Maar ik meen mij te herinneren dat als KPN de voorwaarden veranderen in het nadeel van de klant, dat deze klant dan kosteloos het abonnement op kan zeggen.

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 04:14
quote:
Jchan schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:34:
[...]

Nou heb ik de contractvoorwaarden van KPN niet specifiek gelezen. Maar ik meen mij te herinneren dat als KPN de voorwaarden veranderen in het nadeel van de klant, dat deze klant dan kosteloos het abonnement op kan zeggen.
Dat is met elke provider en elk contract het geval.

• Jchan
quote:
Devian schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:22:
[...]

Dat is met elke provider en elk contract het geval.
Daar heb je gelijk in. Ik bedoelde voornamelijk dat ik niet weet of ze in een van de clausules een beschermingsconstructie hebben staan of iets dergelijks. Maja, ik ga liever uit van niet, want ik heb em zelf ook bij KPN besteld :+

• unknowndb
quote:
hjs schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:21:
Personal Sim abonnementen zullen ze niet heel snel veranderen, bestaat immers al een aantal jaar volgens mij. Daarnaast is het een echte USP van KPN dat je je abonnement naar boven en beneden kan bijstellen.
quote:
Jareish schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:10:
[...]
Het is 50,- duurder dan je in 1e instantie in gedachte had, maar goedkoper dan alles wat ik tot nu toe heb gezien. Mis ik iets?
Nee hoor. Het gaat me ook niet om die € 50,-. Gaat me meer om het principe hoe ze met bestaande klanten omgaan en dat dergelijke grote bedrijven het m.i. nog steeds niet helemaal snappen.

• hjs
  • Niet online
quote:
rajboen schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:56:
[...]

Personal Sim abonnementen zullen ze niet heel snel veranderen, bestaat immers al een aantal jaar volgens mij. Daarnaast is het een echte USP van KPN dat je je abonnement naar boven en beneden kan bijstellen.
Het aanpassen zullen ze ook niet veranderen (als ze al iets veranderen).
Maar dat ze opeens gaan roepen dat je een deel van het prijsverschil op het toestel moet terug betalen zou ik persoonlijk niet vreemd vinden.

• Sonnve
quote:
rajboen schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat je iemand aan de lijn hebt gehad die meer aan zijn target denkt, dan aan jij als klant ;)

Ook als bestaande klant met verlenging kan je pas na 3 maanden aanpassen en niet na 1 maand. Zie hier.

Je mag je abo lager zetten dan de 'versie' waarmee je bent gestart. Echter, je kan niet terug als je van web naar webxl gaat ;).

M.b.t. dat je wat meer moet betalen, je klantenwaarde wordt o.a. bepaald ddor de hoogte van je huidige abo en je 'over de bundel'-gedrag. Men redeneerd: Iemand met een 30 euro abonnement, met weinig data, heeft geen 'super'smartphone nodig, maar kan ook met een Galaxy Ace overweg. Teminste, zo heb ik het meegekregen op trainingen/info avonden.

Via safe-team (1200) is veel mogelijk ;). Echter, ga altijd even langs de winkel, test je nokia, vraag alles persoonlijk aan een verkoper. Dat vind ik altijd nog beter dan telefonisch (maar ik werk dan ook in een store ;)).

Het terugbetalen van die kosten, hoeft al 2 jaar niet. En voor zo ver ik weet (en ik maak al mijn cursusjes goed ;) ) zal dat ook zo blijven.

Sonnve wijzigde deze reactie 14-11-2011 13:17 (6%)

• hjs
  • Niet online
Bij studentmobiel staat de 800 nu ook op de site, ook icm T-Mobile alleen verwachting begin december.

http://www.studentmobiel....plan_id=217&provider_id=1

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Ik kwam op de site van tfortelecom er achter dat zij de 800 ook tegen scherpe prijzen aanbieden.
Ik kwam bij een verlenging van 1 jaar bij Telfort voor 150 min, 100 smsjes en 1gb internet uit op € 169,95 bij betalen bij een abo van € 34,85 p.mnd en de eerste maand is gratis. Dit is bijna € 80 euro goedkoper dan in de Telfort winkel.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20

• Relief2009
quote:
hjs schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:55:
Bij studentmobiel staat de 800 nu ook op de site, ook icm T-Mobile alleen verwachting begin december.

Yep, kreeg net ook een bericht. Met 450 euro zijn ze meteen ook stuk goedkoper dan BelSimpel.

Levering is wel pas in December.

Relief2009 wijzigde deze reactie 14-11-2011 14:49 (4%)

• defcon84

defcon84

Multipass?

quote:
hjs schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:55:

kijk daar lijkt het al meer op qua prijs :)
jammer dat deze niet in de pricewatch of google products zitten..

• ElectroDonker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-02 13:08
Hey peepz, heb net verlengt bij Hi, Web 45 + messaging voor één jaar. Kostenplaatje als volgt:

- Bijbetaling toestel E79,95
- Eerste twee maanden E26,25
- Overige 10 maanden E52,50

Totaal: E657,45

Voor 300 (of 325...?) minuten, oneindig SMS & 1250 MB (250MB gratis) via een 14,4 MBPs netwerk lijkt het me een aardige deal, hoop alleen niet dat ik over die 1250 MB ga :) Is er al een spreekwoord met de strekking 'een slimme vent heeft altijd zijn wifi aan'?

Overigens rekent Hi met een toestelprijs van E386 geloof ik, prima laag dus! beter dan voor een Galaxy Nexus, bij een 1-jaar abo op belsimpel betaal je daar E360 bij bij hetzelfde abo als hierboven beschreven :P

• lavalamp
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-12-2019
Heb 'm ook besteld bij studentmobiel.
Ze konden mij niets concreets vertellen over de levertijd: varieerde van 1 tot 3 weken...

afwachten dus.

• joblamie
  • Niet online
quote:
lavalamp schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:29:
Heb 'm ook besteld bij studentmobiel.
Ze konden mij niets concreets vertellen over de levertijd: varieerde van 1 tot 3 weken...

afwachten dus.
Respect dat jullie dat kunnen, gewoon maar online bestellen en hopen dat je hem een beetje optijd krijgt. Zou ik zelf echt nooit doen, nooit gedaan ook. Gewoon pas bestellen bij een (web)winkel op het moment dat ie pas écht leverbaar is, is toch veel handiger? Dan weet je zeker dat je hem de dag erna hebt.

Zo wacht ik op 1 van deze 2:

1. Telefoontje van BelCompany of Phonehouse wanneer fysiek binnen is in de winkel
2. SMS-je van Coolblue wanneer ie fysiek binnen is in hun pakhuis

Ik haal hem bij degene die mij het eerste informeert. In geval 1 heb ik hem dan dezelfde dag nog (ik hoop morgen, overmorgen of donderdag), bij geval 2 de eerstvolgende werkdag, als ik maar vóór 22.30 uur bestel.

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:41
Ik mag toch aannemen dat de pre-orders als eerste uitgeleverd worden. ;)

• joblamie
  • Niet online
quote:
Jpjedi schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:58:
Ik mag toch aannemen dat de pre-orders als eerste uitgeleverd worden. ;)
Uiteraard, maar een pre-order is natuurlijk nergens voor nodig. Het is geen iPhone ofzo. En door het plaatsen van een pre-order loop je wel het risico op je telefoon te moeten wachten terwijl een andere aanbieder hem al lang heeft. Daarom zou ik nooit pre-orderen. Voor mensen die in tegenstelling tot mij wél geduld hebben, is een pre-order natuurlijk geen probleem ;-)

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Ik heb vorig jaar mijn Nokia N8 bij Telfort online besteld. Ik heb hem gekregen, alleen pas ruim een maand later dan de oorspronkelijke datum waarop die uit kwam. Bleek dat ze niet genoeg exemplaren kregen om alle bestellingen met de eerste badge te verwerken. Niemand die mij bij de helpdesk kon vertellen wanneer ik mijn toestel kon verwachten. Ik doe het daarom niet meer.

• ElectroDonker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-02 13:08
Oh oh, wat een nare verhalen allemaal :P hopen dat Hi het goed doet en in één keer alle pre-orders uitlevert! oh noes!

• QErikNL
Pff die studentenmobiel is maar duur hoor. Even ter illustratie:

Een t-mobile 150 abbonnement iSmart:

Totale kosten 963,80

Een Vodafone bel-sms-web Smart 100 (talloze voordelen en extra's, echt heel veel!)

Totale kosten: 880

• joblamie
  • Niet online
Sowieso is het Vodafone bel+sms+web smart abonnement vele malen interessanter dan het T-Mobile iSmart abonnement. Zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken, dan is het des te prettiger dat het Vodafone abonnement uiteindelijk nog goedkoper is ook. Maakt de keuze wel erg makkelijk.

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Telfort heeft de leverdatum naar 6 december veranderd. Ik hoop dat andere providers wel op tijd kunnen leveren.

Paul01 wijzigde deze reactie 15-11-2011 09:44 (3%)

• Yoster
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-11-2019
quote:
QErikNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:50:
Pff die studentenmobiel is maar duur hoor. Even ter illustratie:

Een t-mobile 150 abbonnement iSmart:

Totale kosten 963,80

[--]
Ik kom dan op een bedrag van 597,00,- ?
T-mobile iSmart 150, 1 jaar, 29,50 per maand, toestelkosten 243,-.
Zelfs met 2 jaar kom ik niet aan jouw bedrag? :+ (+/- 800 euro)

Of heb ik nou een bord voor m'n hoofd...

Smart plus abbo:
1 jaar, Smartplus 100, 24,50,- per maand, toestelkosten 268.
totaal dus 562. voor alleen trager internet (3,6mbps) en 100 units (alles uit 1 bundel)

Valt dan toch wel mee?

Yoster wijzigde deze reactie 15-11-2011 09:37 (17%)

• Dewaterweg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-01-2019
Geachte Klant,

Bedankt voor uw recente reservering van de Nokia Lumia 800 bij Telfort.

Helaas blijkt door een software update de levering van de Nokia Lumia 800 een vertraging op te lopen.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de reservering plaatste, te herzien. De herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Telfort is 6 december 2011.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Telfort Online Shop

Typisch Nokia ;)

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

quote:
En typisch Telfort (dat is mijn ervaring)

• Relief2009
quote:
Dewaterweg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:46:
Geachte Klant,

Bedankt voor uw recente reservering van de Nokia Lumia 800 bij Telfort.

Helaas blijkt door een software update de levering van de Nokia Lumia 800 een vertraging op te lopen.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de reservering plaatste, te herzien. De herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Telfort is 6 december 2011.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Telfort Online Shop

Typisch Nokia ;)
Onzin. Nokia levert vanaf 17 November. De firmware is dan af. Firmware flashen is zo gedaan en duurt geen 3 weken.

Telfort heeft gewoon geen toestellen en probeert op die manier ervan weg te komen. Wat een oplichters.

Relief2009 wijzigde deze reactie 15-11-2011 10:45 (5%)

• defcon84

defcon84

Multipass?

Of Telfort wil 'm toch proberen te 'branden'? (wat volgens mij niet de bedoeling is..)

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Ik heb maar eens even een mail gewaagd aan Telfort. Eens kijken wat ze er op te zeggen hebben. Als ze pas in december kunnen leveren lijkt het me logisch dat ze de prijs ook wat aanpassen. ;)

• Jchan
Je hebt tenminste een datum. Ik had de Lumia anderhalve week geleden bij KPN besteld en tast nog steeds in het duister.

• bakkerj813
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2014
quote:
Jchan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:22:
Je hebt tenminste een datum. Ik had de Lumia anderhalve week geleden bij KPN besteld en tast nog steeds in het duister.
Heb vanochtend KPN gebeld en kreeg daar te horen dat het toestel nog niet op voorraad was 8)7, maar dat de 17e de toestellen binnen kwamen en dan pas naar de bezorger gingen. Die zouden dan pas afspraken inplannen. Dus eind deze week maar waarschijnlijk volgende week zou mijn toestel bezorgd worden (heb twee weken terug besteld).

bakkerj813 wijzigde deze reactie 15-11-2011 12:52 (4%)

• Dewaterweg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-01-2019
Ik heb ook even een FB berichtje gepost ff afwachten wat Nokia ervan zegt. Als Nokia ontkent dan is het inderdaad zeer kwalijk van Telfort dat zij klanten voorliegen, bedoel eerlijk zeggen dat je het toestel nog niet kan leveren geeft mij persoonlijk een beter gevoel.

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Voor mijn gevoel is het een soort van misleiding om kopers te lokken.

• Jchan
quote:
bakkerj813 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:50:
[...]

Heb vanochtend KPN gebeld en kreeg daar te horen dat het toestel nog niet op voorraad was 8)7, maar dat de 17e de toestellen binnen kwamen en dan pas naar de bezorger gingen. Die zouden dan pas afspraken inplannen. Dus eind deze week maar waarschijnlijk volgende week zou mijn toestel bezorgd worden (heb twee weken terug besteld).
Ah, das meer duidelijkheid. Best case scenario is dus vrijdag. Maar ben bang dat het wss volgende week wordt.

• Sir Hennep
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 31-03-2016
quote:
Jchan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:18:
[...]

Ah, das meer duidelijkheid. Best case scenario is dus vrijdag. Maar ben bang dat het wss volgende week wordt.
Heb het toestel bij Belcompany (i.c.m. Vodafone) besteld, daar staat nog altijd 17 november.

• Jpjedi
coolblue gebeld en zij hebben geen twijfel dat zij kunnen gaan uitleveren op de 17e. Alles zou goed gepland zijn.

We zullen zien :)

• joblamie
  • Niet online
Ja dan ben je goed ziek dat je een pre-order hebt. Dan bedoel ik nou.
En aan de zeer geringe activiteit in dit topic is tevens af te leiden dat een pre-order totaal niet nodig is.

Hoewel de Lumia 800 een succesnummer kán worden, wordt er maar bar weinig over gesproken zo 2 dagen voor de release. Heb het idee dat de release net even te lang op zich heeft laten wachten. Vlak na de aankondiging door Nokia ontstond er een vrij grote hype die nu alweer zeer ernstig aan het afnemen is.

Toestel had 1 weekje eerder in de winkels moeten liggen eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat het voor een fabrikant bijzonder lastig in te schatten is hoe lang een hype aanhoudt.

joblamie wijzigde deze reactie 15-11-2011 15:27 (11%)

• Joene.
ik zou lekker de 17e de 'stad' induiken en dan kan je hem zo meenemen bij een winkel.

• joblamie
  • Niet online
quote:
Joene. schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:34:
ik zou lekker de 17e de 'stad' induiken en dan kan je hem zo meenemen bij een winkel.
Exact.

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

quote:
joblamie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:26:
Ja dan ben je goed ziek dat je een pre-order hebt. Dan bedoel ik nou.
En aan de zeer geringe activiteit in dit topic is tevens af te leiden dat een pre-order totaal niet nodig is.

Hoewel de Lumia 800 een succesnummer kán worden, wordt er maar bar weinig over gesproken zo 2 dagen voor de release. Heb het idee dat de release net even te lang op zich heeft laten wachten. Vlak na de aankondiging door Nokia ontstond er een vrij grote hype die nu alweer zeer ernstig aan het afnemen is.

Toestel had 1 weekje eerder in de winkels moeten liggen eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat het voor een fabrikant bijzonder lastig in te schatten is hoe lang een hype aanhoudt.
Nu zou wel het goede moment zijn om er wat tv-spots tegen aan te gooien. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.

• QErikNL
quote:
Yoster schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:33:
[...]

Ik kom dan op een bedrag van 597,00,- ?
T-mobile iSmart 150, 1 jaar, 29,50 per maand, toestelkosten 243,-.
Zelfs met 2 jaar kom ik niet aan jouw bedrag? :+ (+/- 800 euro)

Of heb ik nou een bord voor m'n hoofd...

Smart plus abbo:
1 jaar, Smartplus 100, 24,50,- per maand, toestelkosten 268.
totaal dus 562. voor alleen trager internet (3,6mbps) en 100 units (alles uit 1 bundel)

Valt dan toch wel mee?
Ik heb het over 2 jaar natuurlijk he :)

• hjs
  • Niet online
studentenmobiel heeft nu ook de 800 icm mtv-mobiel online staan.

Vermoed alleen dat ze dat abo niet erg veel verkopen, je mag 262,- bij betalen bij het goedkoopste 2jaar abo.
Als je rechtstreeks naar mtv gaat, moet je 140 euro bij betalen voor hetzelfde abo.

Snap daar niet zoveel van eigenlijk.

• Paul01

Paul01

Gek word ik er van!

Ik vraag me sowieso af of het toestel niet te duur in de markt gezet wordt. Een nokia N8 is nog bijna net zo duur terwijl deze al ruim een jaar op de markt is.

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Jammer dat altijd de verkeerde kleur als eerste leverbaar is (althans voor mij dan). Ik wil graag de blauwe. Iemand enig idee wanneer die komt?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Toms_88

Toms_88

Now we're cooking!

Mailtje kpn:

Geachte heer,

U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met u worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,

Is ie dan toch uitgesteld of is dit een standaard mail bij een pre-order?

• Joene.
quote:
Telfordia schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:27:
Ik vraag me sowieso af of het toestel niet te duur in de markt gezet wordt. Een nokia N8 is nog bijna net zo duur terwijl deze al ruim een jaar op de markt is.
De N8 is bij bijvoorbeeld BelCompany al voor 250 euro te halen, dus hier zit wel een significant verschil tussen.

• Jpjedi
quote:
Toms_88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:51:
Mailtje kpn:

Geachte heer,

U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met u worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,

Is ie dan toch uitgesteld of is dit een standaard mail bij een pre-order?
copy-paste, nietszeggende e-mail. Stuur dan niets.. kudtbedrijf :')

• Toms_88

Toms_88

Now we're cooking!

Ik had ze niks gestuurd, kwam gewoon uit het niks.

• lavalamp
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-12-2019
quote:
Telfordia schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:41:
[...]

Nu zou wel het goede moment zijn om er wat tv-spots tegen aan te gooien. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
Ben vandaag wel de eerste Nokia Lumia 800 billboard tegen gekomen. Waarschijnlijk hebben ze naar je geluisterd! ;)

• Crescendo
quote:
hjs schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:08:
studentenmobiel heeft nu ook de 800 icm mtv-mobiel online staan.

Vermoed alleen dat ze dat abo niet erg veel verkopen, je mag 262,- bij betalen bij het goedkoopste 2jaar abo.
Als je rechtstreeks naar mtv gaat, moet je 140 euro bij betalen voor hetzelfde abo.

Snap daar niet zoveel van eigenlijk.
Ben ik het mee eens, ze schreeuwen op hun site met de naam studentenmobiel, is het dan zo raar dat je verwacht dat ze goedkoper zijn? Nou nee, ik ben nog weinig abbo's tegenkomen waarbij ze ook maar een € voordeliger zijn.

Ik sluit denk ik wel MTV af over een maand of twee als ik hem ga kopen (en de prijzen hopelijk iets lager zijn).

Crescendo wijzigde deze reactie 15-11-2011 18:28 (8%)

• Toms_88

Toms_88

Now we're cooking!

quote:
Jpjedi schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:54:
[...]

copy-paste, nietszeggende e-mail. Stuur dan niets.. kudtbedrijf :')
En nu nog één:

Geachte heer,

Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.

KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

• Jchan
Zojuist gebeld door KPN. Zou in principe morgen afgeleverd kunnen worden. Helaas dan geen tijd. Maja, daarom nou pre-orderen. Heb je kans het voor de release binnen te krijgen ;)

• densan
  • Laatst online: 16-11-2011
quote:
Jchan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:53:
Zojuist gebeld door KPN. Zou in principe morgen afgeleverd kunnen worden. Helaas dan geen tijd. Maja, daarom nou pre-orderen. Heb je kans het voor de release binnen te krijgen ;)

• densan
Je wordt toch gebeld door het koeriersbedrijf?

• joblamie
  • Niet online
quote:
Jchan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:53:
Haha, daar heb je me.

• densan
quote:
Toms_88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:50:
[...]

En nu nog één:

Geachte heer,

KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

• densan
quote:
Toms_88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:50:
[...]

En nu nog één:

Geachte heer,

Met vriendelijke groet,
Hoi, wanneer heb jij je bestelling gedaan? Gr.

• Toms_88

Toms_88

Now we're cooking!

Ik ben ook gebeld maar was niet thuis. Heb de 11e telefonisch besteld.

• Vansire
  • Laatst online: 21-03-2018

Vansire

Pasleppasaanis

De Lumia 800 is nu ook los via vodafone verkrijgbaar.
Kost daar 449 euro.

http://www.vodafone.nl/sh.../nokia-lumia/sku52220021/
(Onder de rode selecteer knop)

Ta-ta-ta-taaa!

• joblamie
  • Niet online
quote:
Vansire schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:42:
De Lumia 800 is nu ook los via vodafone verkrijgbaar.
Kost daar 449 euro.

http://www.vodafone.nl/sh.../nokia-lumia/sku52220021/
(Onder de rode selecteer knop)
Was al sinds de aankondiging enkele weken geleden :-) wel laagste prijs tot nu toe.

joblamie wijzigde deze reactie 15-11-2011 22:26 (3%)

• Vansire
  • Laatst online: 21-03-2018

Vansire

Pasleppasaanis

quote:
joblamie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:25:
[...]

Was al sinds de aankondiging enkele weken geleden :-) wel laagste prijs tot nu toe.
Ai, en ik maar denken dat ik iets nieuws had gevonden :9

Ta-ta-ta-taaa!

• NS4LIFE
  • Laatst online: 20-12-2013
quote:
rimave schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:43:
Jammer dat altijd de verkeerde kleur als eerste leverbaar is (althans voor mij dan). Ik wil graag de blauwe. Iemand enig idee wanneer die komt?
Bij Belcompany zouden ze in de 3 kleuren besteld kunnen worden, wel aan 489 euro ipv 449 zoals bij vodaphone bv.

http://www.belcompany.nl/...ages/nokia-lumia-800.aspx

Ik wil ook heel graag de blauwe en heb zeer dringend een nieuwe telefoon nodig. Zou het jammer vinden als ik de blauwe nergens vind deze week.

Heb ze vandaag een mailtje gestuurd met enkele vragen en dit was het antwoord :

Geachte heer, mevrouw,

Wij verwachten inderdaad dat het toestel de 17e in onze winkels geleverd zal gaan worden. Uiteraard is dit afhankelijk van onze leverancier en onze vervoerder, dus wij kunnen dit niet met 100% zekerheid aangeven.

Momenteel weten wij echter nog niet in welke hoeveelheden het toestel beschikbaar zal zijn en of deze aan al onze winkels geleverd zal worden. Indien u interesse heeft in dit toestel, kunt u het beste contact met de medewerkers van het filiaal in Maastricht opnemen. Zij kunnen het toestel dan voor u apart leggen zodra deze binnenkomt. De richtprijs voor een los toestel is 489,99 euro, wij verwachten niet dat de daadwerkelijke verkoopprijs hier van zal afwijken.

• Toms_88

Toms_88

Now we're cooking!

Zodra KPN met het toestel voor de deur staat is het neem ik aan de bedoeling dat er 1 cent gepint wordt? Moet dit per se met de pas die is gekoppeld aan de opgegeven bankrekening? (Aangezien ik in de min sta ivm afschrijven schoolgeld zou ik anders nog een week moeten wachten :( )

• joblamie
  • Niet online
quote:
Toms_88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:53:
Zodra KPN met het toestel voor de deur staat is het neem ik aan de bedoeling dat er 1 cent gepint wordt? Moet dit per se met de pas die is gekoppeld aan de opgegeven bankrekening? (Aangezien ik in de min sta ivm afschrijven schoolgeld zou ik anders nog een week moeten wachten :( )
Ja, dat moet met de pas gekoppeld aan de opgegeven bankrekening. Dat is het hele idee van dat 1 cent pinnen; om te bewijzen dat het jouw rekening is.

• fitoverdugo81
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-11-2019
KPN kan de Lumia 800 morgen gewoon leveren.... Telfort speelt volgens mij een spelletje....ik voel een annulering opkomen :(
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True