Omdat degene die ik op Schiphol afzette zijn telefoon vergeten was heb ik mijn telefoon maar meegegeven

. Nu heb ik zijn N8 (symbian Anna nog geen Belle), op zich ook een prima telefoon. Ik heb de N8 in het verleden zelf ook gehad.
Wat mij erg opvalt:
- wat gaat die batterij lang mee zeg. Mijn Lumia gaat een dag mee. Zelfde gebruik op de N8 met Wifi en bluetooth continu aan 5 dagen, dat is wel een groot verschil zeg!
- De N8 draait wel veel minder soepel, ik was laadtijden totaal vergeten. Nou is de hardware natuurlijk wel een stuk minder van de N8 maar het verschil is wel groot in snelheid.
- Wat heeft de Lumia een ongelofelijk fijn scherm, het reageert veel beter dan het scherm van de N8 ook is het scherm van de Lumia veel scherper en helderder!
- 3,5 inch van de N8 vind ik net te klein, die 0,2 inch en hogere resolutie van de Lumia vind ik bij het lezen van internetpagina's heerlijk.
- Het valt mij nu nog meer op, Nokia moet echt opschieten met Nokia Drive. Navigatie op Symbian is op alle punten superieur aan de navigatie software op de Lumia!
- Ik mis op de Nokia lumia, Opera mobile nog steeds, wat een heerlijke browser! (laatste zin is WP gerelateerd, dat mag hoop ik nog net

)