Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Devrim schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:25:
Ik wil zo graag een Lumia 800 maar ik zit te twijfelen...Over een paar maanden komt misschien (de aankondiging) van de Lumia 900....Ik weet niet wat ik moet doen...
Zit nu met m'n Nokia N900 tot ongeveer maart...Hopelijk schiet Nokia een beetje op!
Je kan wachten tot CES 2012 op 10 Januari tot de 13e, misschien dat Nokia daar wat aankondigt..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Devrim schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:25:
Ik wil zo graag een Lumia 800 maar ik zit te twijfelen...Over een paar maanden komt misschien (de aankondiging) van de Lumia 900....Ik weet niet wat ik moet doen...
Zit nu met m'n Nokia N900 tot ongeveer maart...Hopelijk schiet Nokia een beetje op!
gewoon doen! Aangezien je nog tot maart hebt kan je nog even wachten maar kwa toestel en OS is de Lumia wat mij betreft zeer aan te raden!

ps als er een nieuw toestek gaat komen met betere specs kan je dan misschien wel de hoofdorijs betalen, en als dat geen probleem is dan is dat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Goed, de kerstdagen zijn weer achter de rug, dus laten we net even doen alsof we regeltjes op dit forum hebben. Stel dat 1 van die regeltjes is dat je een reactie plaatst in het topic dat over dat specifieke onderwerp gaat. Laten we daarna voor het gemak ook aannemen dat we voor algemene Windows Phone 7 vragen, zoals het dataverbruik van tiles en dat soort zaken een Windows Phone 7 topic hebben.

Daarom voor de laatste keer, post in het goede topic. Het is misschien de tijd van "vrede op aarde" maar als we de komende week constateren dat dit op deze voet door blijft gaan, dan gaan we rigoreuzere maatregelen nemen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat het zo vriendelijk gevraagd wordt heb ik een poging gedaan om alle posts in het goede topic te krijgen.
Voor de duidelijkheid, door het toevoegen van het woordje "Lumia" wordt een post niet ineens automagisch on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat het "geluid" kuren heeft. Nadat ik er een keer een speakertje via de 3,5mm jack ingeplugd heb en er tijdens het afspelen uitgehaald nam de eigen speaker het niet meer over.
Dus ik speel wel muziek af, maar er komt geen geluid uit. Tevens zijn de toetsenbordgeluiden "weg".
Na het runnen van het diagnostics tooltje doet ie het dan weer even, dus het lijkt geen hardware probleem, maar hij houdt er ook weer mee op. En ik heb hem niet op stil staan....

Daarnaast doet de telefoon sinds vanochtend ook raar. Als ik bel en hem op speaker zet, gaat het allemaal prima, maar als ik hem dan weer op "telefoon" zet hoor ik niks meer en de persoon aan de andere kant van de lijn ook niet.
Hij is niet gevallen oid en ik heb de meest recente software erop staan. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkennen doe ik het niet. Misschien zou je kunnen proberen om een backup terug te zetten via Zune? Ben je alleen wel alles kwijt sinds je laatste backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zag ik al. Ik hoopte dat dat niet hoefde, maar ik ga het denk ik toch maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het geluid stopt als de speaker/koptelefoon losgekoppeld wordt, heb ik ook. Maar dan is de player ook gestopt en staat dus op pauze. Andere geluidsmeldingen komen gewoon door. Wel de meest recente software geïnstalleerd. Dat dan weer wel.

Heb trouwens maar één keer iets "geks" meegemaakt...
Vorige week gaf mijn lumia er met een halfvolle accu er ineens de brui aan en gaf de melding dat de accu leeg zou zijn. Eenmaal thuis aan de lader gehangen en inderdaad, de accu was halfvol. De telefoon startte wel vrijwel onmiddelijk op en heeft sindsdien geen kuren meer vertoond.

en doe dat dan ook melden op de juiste plek

[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 28-12-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:17
DamnDutchGuy schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:01:
Net even Nokia Rijden uitgeprobeerd op mijn Lumia 800. Niet slecht voor een gratis gps app, maar net te veel kleine ergernissen om de TomTom helemaal de deur uit te doen. Er is geen Thuis instelling, de bestemming moet meteen correct ingevoerd zijn, dus niet eerst plaats, straat, huisnr. Vaak geen duidelijke afslag omschrijving (weg, nr, plaats) wat zorgt voor verwarring. En er word maar één route aangeboden. Pluspunt is wel dat de app zeer snel de route berekend en herberekend.
Ik heb afgelopen dagen Nokia Drive op de Lumia gebruikt naast TomTom op een Windows Mobile 6.5 toestel. En er valt in ieder geval nog een hoop te verbeteren t.o.v. TomTom.

Andere irritatie punten naast alle die jij al noemde; data verbinding nodig om bestemming op te zoeken, geen mogelijkheid tot alternatief / versperring aan te geven, geen nachtstand en lastig vinden van POI's.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Lord schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:39:
[...]

Ik heb afgelopen dagen Nokia Drive op de Lumia gebruikt naast TomTom op een Windows Mobile 6.5 toestel. En er valt in ieder geval nog een hoop te verbeteren t.o.v. TomTom.

Andere irritatie punten naast alle die jij al noemde; data verbinding nodig om bestemming op te zoeken, geen mogelijkheid tot alternatief / versperring aan te geven, geen nachtstand en lastig vinden van POI's.
nachtstand zit er wel op toch? althans wel bij mij. Bij instellingen ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ik heb nu ook wat vreemde zaken meegemaakt voor het eerst.

- Nokia Drive in de war zuid en noord was opeens omgewisseld. Italië boven Nederland en Scandinavië onder Nederland. Opnieuw opstarten hielp niet, pas toen ik weer internet had draaide de kaart weer goed.
- Nokia Drive raakt soms in de stress, zegt die opeens sla rechts af terwijl een seconde daarvoor nog stond dat ik 10km door moest rijden. Dat laatste blijkt te kloppen (nooit gehad met symbian).
- Vanochtend zette ik mijn telefoon uit, toen startte die weer ui tzichzelf op. Toen maar in flight modus gezet. Toen wilde ik hem uit flightmodus halen, werd gevraagd om mijn simkaartpincode. Ingevuld, maar het pincode scherm was niet weg te krijgen. Uit en aan zetten hielp niet. Na de derde keer vroeg de telefoon bij het opstarten weer om de pincode en niet bij het uitzetten van de flightmodus, hierna werkte alles weer naar behoren.

Hoop dat dit eenmalig was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Ik heb mijn zwarte lumia vanochtend binnengekregen (los besteld bij Coolblue; die leveren 'm inmiddels ook unbranded). Het blijft een zeer elegant toestel om te zien; hij oogt lang niet zo massief als andere smartphones. En hij ligt erg prettig in de hand: goed uitgebalanceerd, en niet te glad om vast te houden.

Alleen die rammelende knopjes... ik ga 'm er niet voor terugsturen, maar het is wel slordig. Zo te zien is het "by design": een combinatie van knopjes die iets teveel speling hebben en gemaakt zijn van lekker hard materiaal zonder enige demping. Ik vermoed dat het rammelen op den duur ook wel minder wordt als hij wat stof verzameld heeft.

Het scherm daarentegen is fantastisch, zeker in combinatie met een zwarte telefoon. Het oogt bijna futuristisch zoals de tekst zo'n beetje bovenop het toestel ligt. Ik moet nog een paar dagen wachten tot mijn abo ingaat, en dan kan ik 'm eens wat uitgebreider aan de tand voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch ben ik wel benieuwd naar die rammelende knopjes. Nu heb ik geen geweldig gehoor, maar ik hoor en voel die knopjes alleen maar rammelen als ik vlak bij mijn oor overdreven hard loop te schudden. Bij het dagelijks gebruik is mij dat nog nooit opgevallen, laat staan gestoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:04
Gebruiken jullie het hoesje trouwens ? Met het hoesje zitten m'n knopjes trouwens prima en net diep genoeg (wat ook maakt dat ze minder kunnen rammelen), zonder vind ik ze er iets te sterk uitstekend en soms een beetje ruw als ik er met m'n vingers overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
PaT schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:36:
En toch ben ik wel benieuwd naar die rammelende knopjes. Nu heb ik geen geweldig gehoor, maar ik hoor en voel die knopjes alleen maar rammelen als ik vlak bij mijn oor overdreven hard loop te schudden. Bij het dagelijks gebruik is mij dat nog nooit opgevallen, laat staan gestoord!
Ik heb er ook niet speciaal op gelet, maar het viel me op dat er iets rammelde toen ik 'm uit de verpakking haalde. En dan ga je natuurlijk de samba doen om het geluid te reproduceren en valt het extra op :). De knopjes rammelen ook maar in één richting bij mij: alleen als ik de lumia loodrecht op het scherm beweeg. Als ik hem parallel aan het scherm beweeg hoor ik niets.

Het hoesje heb ik er niet omgedaan. Ik zoek wel nog een goed passende sleeve voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:36:
Ik heb hier eigenlijk helemaal geen last van en heb mijn toestel iets meer als 3 weken, ik las hier wel enkele mensen met deze ervaring zou het om een slechte batch gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

gws24

Thinking is hard!

even een dubbelpost van mij over de lumia uit het levertijden topic:
Vandaag de zwarte lumia afgeleverd door amp en 1e indruk is WOW wat een toestel:
- snel
- goed scherm
- lekker gewicht (niet zo licht als de galaxy s2 waarbij ik denk dat ik hem doormidden breek)
- makkelijk te bedienen
Dit is trouwens allemaal niet verrassend als je zoals ik van wm6.5 komt :+ . Enige probleem dat ik had was dat ik via Zune en microsoft billing geen creditcard kon toevoegen (of ik had de optie niet of de informatie klopte niet) maar via de telefoon zelf in de marketplace kon het wel. Daarna verscheen de kaart ook in zune etc.

Nog niet al teveel kunnen spelen aangezien ik van 13 tot 22 moest werken maar ik ga genieten!
Verder heb ik geen last van rammelende knopjes en de batterij is ook vrij goed zo te zien:

Voltage: 3.722 V
Current: 136 mA
Full charge capacity: 1505 mAh

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:31:
Herkennen doe ik het niet. Misschien zou je kunnen proberen om een backup terug te zetten via Zune? Ben je alleen wel alles kwijt sinds je laatste backup.
Geprobeerd, maar geen effect. Ook de nieuwste update (opnieuw) gedraaid, hielp ook niet. Toch maar ingeleverd voor reparatie en 2-3 weken afwachten maar.....

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb vorige week nokia rijden geupdate. Ik krijg vandaag weer een update. Weet iemand de change log?
Ik kan hem nog niet updaten omdat ik niet op de wifi zit nog. Dus ik hoor het graag van mede tweakers wat er allemaal verbeterd is?(offline navigatie?)

[ Voor 42% gewijzigd door badluckboy op 29-12-2011 08:37 ]

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Ik kreeg net ook een update, versie 1.5.0.0 vermeldt de marketplace. Ik ben 'm nu aan het updaten, zou ook zo gauw niet weten wat er verandert is.

Edit:
Versienummer komt niet overeen met wat aangegeven wordt in de marketplace. Nokia Rijden geeft als versienummer aan: 1.1.0.1584.
Offline navigatie is nog steeds niet mogelijk. Ik heb Wifi en het toestel afgesloten van zowel 2G als 3G, maar de applicatie geeft dan "Nokia Rijden kan alleen in online modus worden gebruikt. Controleer de netwerkverbinding.".

[ Voor 66% gewijzigd door Wietsee. op 29-12-2011 10:12 ]

Web Enrichment

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Wietsee. schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:42:
Ik kreeg net ook een update, versie 1.5.0.0. Ik ben 'm nu aan het updaten, zou ook zo gauw niet weten wat er verandert is.
kun je laten weten of offline navigatie mogelijk is.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Maat van mij klaagt over ruizen en kraken van de headphone uitgang, voornamelijk als er geen muziek speelt. Meer mensen hier last van?

-- Altijd blijven prutsen --

• Batsu
Voor de twijfelaars, ik heb een review geplaatst, ik hoop dat deze kan helpen bij jullie keuze.

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:07:
Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat het "geluid" kuren heeft. Nadat ik er een keer een speakertje via de 3,5mm jack ingeplugd heb en er tijdens het afspelen uitgehaald nam de eigen speaker het niet meer over.
Dus ik speel wel muziek af, maar er komt geen geluid uit. Tevens zijn de toetsenbordgeluiden "weg".
Na het runnen van het diagnostics tooltje doet ie het dan weer even, dus het lijkt geen hardware probleem, maar hij houdt er ook weer mee op. En ik heb hem niet op stil staan....

Daarnaast doet de telefoon sinds vanochtend ook raar. Als ik bel en hem op speaker zet, gaat het allemaal prima, maar als ik hem dan weer op "telefoon" zet hoor ik niks meer en de persoon aan de andere kant van de lijn ook niet.
Hij is niet gevallen oid en ik heb de meest recente software erop staan. Herkent iemand dit?
Ik denk dat je telefoon nog steeds denkt dat je koptelefoon er in zit. Wat gebeurt er als je de koptelefoon er weer terug in doet? En wat als je ze er in doet, je muziek stopt, weer terug gaat naar home screen en dan je oordopjes er uit haalt?
r2504 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:43:
Gebruiken jullie het hoesje trouwens ? Met het hoesje zitten m'n knopjes trouwens prima en net diep genoeg (wat ook maakt dat ze minder kunnen rammelen), zonder vind ik ze er iets te sterk uitstekend en soms een beetje ruw als ik er met m'n vingers overga.
Ik heb m'n hoesje er wel meteen om gedaan, hierdoor verzinken de knopjes mooi in het hoesje. Als ik schud met hoesje dan maken ze wel geluid, maar ze voelen niet als los zittende dingen aan.

Ik verwacht dat het wel by design is, als ze niet uitsteken dan zou je ze niet kunnen indrukken met een hoesje er om. Echt een probleem vind ik het dus niet.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Verwijderd

Electrowolf schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat je telefoon nog steeds denkt dat je koptelefoon er in zit. Wat gebeurt er als je de koptelefoon er weer terug in doet? En wat als je ze er in doet, je muziek stopt, weer terug gaat naar home screen en dan je oordopjes er uit haalt?
Hij had inmiddels ook kuren tijdens het bellen, op telefoonstand helemaal geeen geluid, op speaker wel nnormaal. Lijkt me een foutje in de softwarematige aansturing van een en ander. Anyway, ik heb hem gisteren teruggebracht voor reparatie. Nu drie weken afwachten.....

Verwijderd

Net een update voor Nokia Rijden binnengehaald op de Lumia 800. Versie is nu 1.1.0.1584. Offline navigeren is nog niet mogelijk. Afwachten dan maar.....

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10
Iemand enig idee waar ik die originele Lumia 800 Lockscreen wallpaper vandaan kan toveren?
Ben een beetje aan het klooien met een erg gaaf lockscreen, maar zou wel terug willen. Hij staat bij mij iig niet in de pictures hub?

Ik heb het dan over deze...
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/13218260442727/Nokia-Lumia-800-lock.png
Voor de grapjurken; ik zoek 'm dus zonder icoontjes en datum/tijd ed)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.image-share.com/upload/1170/298m.jpg

Foutje ik zag symbian tweet er te laat nog in staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 22:35 ]

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:32:
[afbeelding]

Foutje ik zag symbian tweet er te laat nog in staan.
@Rowdy.nl

Combineer beide foto's: beetje kopiëren, knippen en plakken in Paint of een ander tekenprogramma en je bent er. Ik voel me helaas niet geroepen ;)

Edit: toch even geprobeerd, maar gaat niet lukken met deze 2 foto's. Kleuren verschillen iets. Daarnaast is de eerste foto van een Lumia en die van botsen is van een Nokia N9. Pixels zijn bij de 2e namelijk 480 x 854 i.p.v. 480 x 800.

[ Voor 23% gewijzigd door unknowndb op 29-12-2011 23:01 ]

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

• unknowndb
Is wel van de Nokia N9 dus nog even de pixels aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:47:
Net een update voor Nokia Rijden binnengehaald op de Lumia 800. Versie is nu 1.1.0.1584. Offline navigeren is nog niet mogelijk. Afwachten dan maar.....
idd.. 2 updates op evenveel weken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10
Muchos gracias. Ga ik die ook even in dat project mikken, vind die kleur net iets mooier dan de bijgeleverde achtergronden... ;)
defcon84 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:16:
[...]

idd.. 2 updates op evenveel weken _/-\o_
Geeft idd aan dat er actief aan gewerkt wordt. Ben benieuwd iig, alhoewel mij het niet veel boeit aangezien data in het buitenland in m'n bundel zit... Ik wacht eerder met smart op de koppeling met contactpersonen, POI's ed... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

die koppeling miste ik vorig weekend idd ook, dat zou wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wie kun je het beste bestoken eigenlijk met dit soort verzoekjes voor Nokia Drive?

- koppeling people hub
- Alternatief laten berekenen
- Max snelheid (ik rij een VW bus uit 1973 :+ ) of met een vrachtwagen bv kan een route via 80km wegen sneller zijn omdat je die 120 km/u toch niet rijdt.
- Hoe lang nog tot aankomst, verwachte aankomst tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumia 800 in gadget of the year poll:
http://gizmodo.com/587164...adget-of-the-year-round-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 19:01

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Helaas heeft de Lumia de halve finale niet gehaald, maar 48%-52% verliezen van de Nexus is toch heel eervol voor zo'n nieuwkomer die in Amerika zelfs nog niet te koop is!

De rest van de competitie gaat nog door bij Gizmodo: http://gizmodo.com/gadget-of-the-year/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gauchov6 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:26:
[...]
Helaas heeft de Lumia de halve finale niet gehaald, maar 48%-52% verliezen van de Nexus is toch heel eervol voor zo'n nieuwkomer die in Amerika zelfs nog niet te koop is!
De Lumia 800 is wel te koop als los toestel bij bijvoorbeeld Amazon maar nog niet met een abbo in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behoorlijk uitgebreide review van de Lumia 800 is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
hjs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:39:
Wie kun je het beste bestoken eigenlijk met dit soort verzoekjes voor Nokia Drive?
Misschien hier... http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
PaT schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:37:
Behoorlijk uitgebreide review van de Lumia 800 is hier te vinden.
"Daarnaast heb je geen gedoe met online kaarten of roaming navigeren in het buitenland. Je download gewoon de kaart van het land welke je nodig hebt en je kunt ook in het buitenland navigeren zonder kosten."

en

" Feit is wel dat je in heel veel landen gewoon gratis met je toestel van A naar B kunt navigeren,

Is dat zo? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik wilde zojuist mijn batterijstatus eens bekijken met ##634# maar mijn telefoon reageert daar niet op. Zodra ik dit intyp kan ik niet meer voor 'call' of 'save' kiezen, maar wordt de diagnostic ook niet gestart.

Iemand bekend met dit probleem?

Edit: hmm, blijkt nu dat ik helemaal geen dataverbinding heb. Continu thuis op wifi gewerkt. Eerst dit maar eens oplossen. Mocht iemand nog tips hebben voor diagnostic menu: graag.

[ Voor 27% gewijzigd door Jannibal23 op 30-12-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

Staat [Diagnostics] nu niet gewoon in je lijst rechts? Had dat zelf eerst ook niet door.......

[ Voor 4% gewijzigd door AvK op 30-12-2011 22:09 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Jannibal23 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:25:
Ik wilde zojuist mijn batterijstatus eens bekijken met ##634# maar mijn telefoon reageert daar niet op. Zodra ik dit intyp kan ik niet meer voor 'call' of 'save' kiezen, maar wordt de diagnostic ook niet gestart.

Iemand bekend met dit probleem?

Edit: hmm, blijkt nu dat ik helemaal geen dataverbinding heb. Continu thuis op wifi gewerkt. Eerst dit maar eens oplossen. Mocht iemand nog tips hebben voor diagnostic menu: graag.
De App "Netwerk Installeren" downloaden om je dataverbinding goed te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Heeft iemand van jullie al de 'Nokia Collection' marketplace sectie? http://www.theverge.com/m...indows-phones-marketplace

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
hjs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:39:

- koppeling people hub
- Alternatief laten berekenen
- Max snelheid (ik rij een VW bus uit 1973 :+ ) of met een vrachtwagen bv kan een route via 80km wegen sneller zijn omdat je die 120 km/u toch niet rijdt.
- Hoe lang nog tot aankomst, verwachte aankomst tijd dus.
In de Nokia Drive app kan je feedback geven bij de opties. Zie screenshot hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2011/11/nokiadrive1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ja dat heb ik al een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben heel erg blij met m'n Lumia alleen heb ik een puntje waar ik me aan erger: De Wifi functie. Heeft iemand enig idee waarom de Lumia zoveel problemen heeft met het gebruik van WLAN? De ene keer connect de telefoon in een poging, soms naar 8 pogingen en soms gewoon niet. Het rare is dat bij sommige wifi's hij meteen connect (bij mijn ouders) en bij andere heel moeilijk gaat doen.

Thuis heb ik een Sitecom router (erg goedkoop, ga hem denk ik ook ruilen), m'n ouders een oudere Linksys

Ik heb eigenlijk exact hetzelfde probleem als omschreven op dit forum:
http://www.helpmij.nl/for...03&viewfull=1#post4310103

Misschien andere mensen met dit probleem?

Telefoon is overigens geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Die Nokia Collection... Was gisteren hier wel zichtbaar, maar gaf een error bij het openen. Nu is het weer verdwenen.. 2012 dan maar!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Nog niet gezien... wel net een update van Whatsapp (1.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is het handig de nokia drive update te installeren? Blijft de offline zoekfunctie dan wel werken?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Whatsapp update niet gezien, maar als je whatsapp zoekt in de marktplaats en op delen klikt en weer terug gaat krijg je een update knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Batsu schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:39:
[...]

De App "Netwerk Installeren" downloaden om je dataverbinding goed te zetten
Dank voor je antwoord. Ik neem aan dat je de App 'System Information' bedoeld? Die krijg ik tenminste als ik op 'Netwerk Installeren' zoek in de Marketplace.

Tabblad Network geeft (met Wifi uit uiteraard) het volgende aan:
- Data enabled: yes
- Connection interface: none
- IP address: -

Wat zou deze App doen volgens jou om de dataverbinding weer goed te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Jannibal23 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:31:
[...]

Dank voor je antwoord. Ik neem aan dat je de App 'System Information' bedoeld? Die krijg ik tenminste als ik op 'Netwerk Installeren' zoek in de Marketplace.

Tabblad Network geeft (met Wifi uit uiteraard) het volgende aan:
- Data enabled: yes
- Connection interface: none
- IP address: -

Wat zou deze App doen volgens jou om de dataverbinding weer goed te zetten?
nee die bedoel ik niet.

Maar toegegeven ik kan hem nu ook niet meer vinden.

denk via dit forum dat ei wel te vinden is

http://discussions.nokia....6015/highlight/true#M2587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Gisae schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:31:
Is het handig de nokia drive update te installeren? Blijft de offline zoekfunctie dan wel werken?
Offline zoeken werkt nog steeds NIET... een update daarvoor komt vermoedelijk ergens half januari.

Beetje rare vraag dus die je post ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
r2504 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:34:
[...]

Offline zoeken werkt nog steeds NIET... een update daarvoor komt vermoedelijk ergens half januari.

Beetje rare vraag dus die je post ?
Mijne zegt af en toe 'searching offline'. Wat zou die dan zoeken?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Batsu schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:14:
[...]

nee die bedoel ik niet.

Maar toegegeven ik kan hem nu ook niet meer vinden.

denk via dit forum dat ei wel te vinden is

http://discussions.nokia....6015/highlight/true#M2587
Ok thx. Ik ga het proberen. Gelukkig nieuwjaar alvast Lumia bezitters :)

Edit: dit is de goeie link: zune://navigate?phoneAppID=b95840dc-a542-42a6-bee4-7d1a12f62d2c

Edit2: Batsu, je bent m'n held voor vandaag. Het werkt! Thx

[ Voor 14% gewijzigd door Jannibal23 op 31-12-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Jannibal23 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:55:
[...]

Ok thx. Ik ga het proberen. Gelukkig nieuwjaar alvast Lumia bezitters :)

Edit: dit is de goeie link: zune://navigate?phoneAppID=b95840dc-a542-42a6-bee4-7d1a12f62d2c

Edit2: Batsu, je bent m'n held voor vandaag. Het werkt! Thx
Great, denk dat meer mensen die nodig gaan hebben!

Beste wensen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Nog even een korte vraag voor Lumia gebruikers: zijn er meer mensen die niet in het diagnostic menu kunnen komen door ##634# in te typen? Mijn Lumia geeft geen reactie en er verschijnt ook geen diagnostics of iets dergelijks tussen mijn apps lijst.

Daarnaast: ik heb het idee dat ik veel apps niet kan vinden in de Marketplace. Als ik bijvoorbeeld op shazam zoek, vind ik helemaal niets, terwijl dit toch echt een bestaande app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:32
Jannibal23 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:02:
Nog even een korte vraag voor Lumia gebruikers: zijn er meer mensen die niet in het diagnostic menu kunnen komen door ##634# in te typen? Mijn Lumia geeft geen reactie en er verschijnt ook geen diagnostics of iets dergelijks tussen mijn apps lijst.

Daarnaast: ik heb het idee dat ik veel apps niet kan vinden in de Marketplace. Als ik bijvoorbeeld op shazam zoek, vind ik helemaal niets, terwijl dit toch echt een bestaande app is.
Volgens mij is Shazam niet gepubliceerd in de NL marketplace.
Bovendien is het niet gratis, met een (uit mijn hoofd) 5tal nummers per maand als proef.

Denk dat je beter af bent met SoundHound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik heb iig geen diagnostics app en ###643# werkt hier ook niet...

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Electrowolf schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:28:
Ik heb iig geen diagnostics app en ###643# werkt hier ook niet...
Dat is dan ook een # teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

hjs schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Dat is dan ook een # teveel ;)
Dan nog... "Unknown Application"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Electrowolf schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:36:
[...]

Alsof het een noodzakelijk applicatie is, download wat uit de marketplace.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben erg aan het twijfelen om de Nokia Lumnia 800 aan te schaffen, of zal ik wachten tot de Nokia Lumnia 900 uitkomt? Wat is het advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Wietsee. schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:57:
[...]

Alsof het een noodzakelijk applicatie is, download wat uit de marketplace.
Heb je nog tips? Het gaat mij nu vooral om het controleren van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:35:
Ik ben erg aan het twijfelen om de Nokia Lumnia 800 aan te schaffen, of zal ik wachten tot de Nokia Lumnia 900 uitkomt? Wat is het advies?
Je inlezen in de specificaties, afwegen welke aspecten voor JOU het belangrijkste zijn en op basis van die criteria een keuze maken. Dat is het enige zinnige advies dat we jou kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

shadowman12 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:35:
Als je geen haast hebt, wacht dan even af tot de 900 er is. Kan je ze 1 op 1 vergelijken.

[ Voor 59% gewijzigd door AvK op 01-01-2012 21:01 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een dag of 3 een vraagteken bij de batterijindicator staan....kan dus niet zien hoe vol of leeg de accu is....heb ook het idee dat de accu sneller leeg is....iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electrowolf schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:36:
[...]

waarschijnlijk omdat het ##634# moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:32:
Heb sinds een dag of 3 een vraagteken bij de batterijindicator staan....kan dus niet zien hoe vol of leeg de accu is....heb ook het idee dat de accu sneller leeg is....iemand een idee?
Ik trek mijn conclusies meer uit het percentage dat ik nog over heb. Deze lijkt mij redelijk accuraat voor zo ver ik kan zien. Hij heeft het de afgelopen 3 dagen uitgehouden zonder aan de lader te hoeven terwijl hij zelf van begin af aan niet meer dan 20 uur heeft voorspelt.

En ja, 634 is wel goed.. ergens verkeerd gelezen.. :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:01:
[...]

waarschijnlijk omdat het ##634# moet zijn...
:+ Daar moest ik weer even om lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crossposten is nergens voor nodig

[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 02-01-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier nog geen update van Nokia Drive gehad. Mijn huidige versie is 1.0.0.1101. Had gisteren nog aan zune gehangen, maar niets en tevens wifi op de marmer place gegaan zonder nieuwe update.
Terwijl mijn broer met zijn lumia (Amerikaanse live id) al twee updates heeft gekregen na de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de app zelf ook bezocht? Wat vaak helpt is om de app te openen, wachten, back en dan weer app openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik heb sinds vandaag ook de 'Nokia Collection' in mijn marketplace..
makkelijke manier voor nokia om hun apps te promoten

Alleen raar dat Drive en Music er niet tussen staan, maar Maps wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Gekkigheid,

Ik zie alleen 'Applications' en 'Games' in mijn marketplace, waar op dit plaatje (http://www.unwiredview.co...now-has-a-nokia-category/) ook podcasts, muziek en Nokia Collection staan. Heeft iemand ook maar 2 categorieën? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

ElectroDonker schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:59:
Gekkigheid,

Ik zie alleen 'Applications' en 'Games' in mijn marketplace, waar op dit plaatje (http://www.unwiredview.co...now-has-a-nokia-category/) ook podcasts, muziek en Nokia Collection staan. Heeft iemand ook maar 2 categorieën? :(
heb zelf een omnia7 en heb ook alleen apps en games. ligt misschien aan de regio van je live id die gekoppeld is aan je tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik zie ook geen muziek & podcasts.. alleen apps, games & nokia collection..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:43:
ik zie ook geen muziek & podcasts.. alleen apps, games & nokia collection..
ik zie ook geen nokia collection....hoe zou dat kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een US live billing adres en dan heb je wel die extra marketplace opties.
Erg handig want ik heb bijvoorbeeld dieverse (gratis) vodcast op mijn telefoon zoals de BestOfYoutube vodcast.

Het is erg matig van Microsoft dat ze de Zune marketplace voor muziek en films niet open hebben staan in alle regios al was het maar voor de gratis voor gratis pod- en vodcast content en andere gratis zaken zoals filmtrailers.
Net als het uitzetten van de audio herkenning in Bing die ik wel gewoon heb maar mensen met een NL billing adres niet. (en ja, Bing herkent ook gewoon al best veel Nederlandse muziek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik heb een nl-BE live account, mss daarom dat ik de collection wel zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is via een lullig ongelukje waarbij iemand hem uit mijn hand stootte ook gesneuveld. Scherm is helemaal naar de knoppen ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:12:
Ik heb een nl-BE live account, mss daarom dat ik de collection wel zie..
Heb ook een NL live account, maar geen 'Nokia collection' in de market. Alleen apps en games.
Krijg wel met enige regelmaat update meldingen in het marketplace venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:20:
[...]Die van mij is via een lullig ongelukje waarbij iemand hem uit mijn hand stootte ook gesneuveld. Scherm is helemaal naar de knoppen ;( .
Reparatie op kosten verzekering van die persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Die van mij is via een lullig ongelukje waarbij iemand hem uit mijn hand stootte ook gesneuveld. Scherm is helemaal naar de knoppen ;( .
http://www.gsmpunt.nl/acc...isplayglas-origineel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Heb ook een NL live account, maar geen 'Nokia collection' in de market. Alleen apps en games.
Krijg wel met enige regelmaat update meldingen in het marketplace venster.
ik heb geen NL account ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Reparatie op kosten verzekering van die persoon?
Ja, de persoon in kwestie zal het bij zijn verzekeringen neerleggen. Ben overigens voor de reparatie naar de Phonehouse gegaan (daar heb ik hem gekocht), maar die regelen reparaties via een tussenpersoon. Hier kunnen eventuele onderzoekskosten bijkomen en ik heb het idee dat het ook vrij lang duurt. Ik ga het nu gewoon direct via Nokia Online repair doen : http://www.nokia.nl/nl-nl/support/online-repair/. Dat is meteen een tip voor als je het toetsel ooit ter reparatie weg moet brengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald123
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
Maar is alleen jouw glas stuk, of het scherm zelf ook?

http://proxysnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald123 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:17:
Maar is alleen jouw glas stuk, of het scherm zelf ook?
Beide, het scherm gaf eerst heel vaag nog beeld maar inmiddels zie ik er niks meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:49:
Heb je de app zelf ook bezocht? Wat vaak helpt is om de app te openen, wachten, back en dan weer app openen.
Nokia Drive kan ik niet op de Market place gevonden krijgen, misschien was ook de bedoeling. Probeerde net aan zune, back Nokia Drive opnieuw te openen..daarna via settings / update..maar niets
Enige melding is Your phone is up to date
Current phone software version 7.10(7740)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42

danplo

The Force is strong with me

De laatste weken geeft mijn Nokia Lumia 800 geen geluidje of melding meer om aan te geven dat je batterij moet worden opgeladen.
Heel soms gaat het geluidje wel en geeft hij wel een melding om vervolgens direct uit te vallen.
Erg erritant en ik hoop dat dit verholpen is na de aankomende update.
Voor de rest een top phone en een heerlijk windows besturingsysteem.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Omdat degene die ik op Schiphol afzette zijn telefoon vergeten was heb ik mijn telefoon maar meegegeven ;( . Nu heb ik zijn N8 (symbian Anna nog geen Belle), op zich ook een prima telefoon. Ik heb de N8 in het verleden zelf ook gehad.

Wat mij erg opvalt:
- wat gaat die batterij lang mee zeg. Mijn Lumia gaat een dag mee. Zelfde gebruik op de N8 met Wifi en bluetooth continu aan 5 dagen, dat is wel een groot verschil zeg!
- De N8 draait wel veel minder soepel, ik was laadtijden totaal vergeten. Nou is de hardware natuurlijk wel een stuk minder van de N8 maar het verschil is wel groot in snelheid.
- Wat heeft de Lumia een ongelofelijk fijn scherm, het reageert veel beter dan het scherm van de N8 ook is het scherm van de Lumia veel scherper en helderder!
- 3,5 inch van de N8 vind ik net te klein, die 0,2 inch en hogere resolutie van de Lumia vind ik bij het lezen van internetpagina's heerlijk.
- Het valt mij nu nog meer op, Nokia moet echt opschieten met Nokia Drive. Navigatie op Symbian is op alle punten superieur aan de navigatie software op de Lumia!
- Ik mis op de Nokia lumia, Opera mobile nog steeds, wat een heerlijke browser! (laatste zin is WP gerelateerd, dat mag hoop ik nog net >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik lees net op het nokia forum dat je een koptelefoon met ahj connector moet gebruiken voor de Lumia.
Zo staat het ook in de specs van de lumia:

Connectivity : A-GPS , Accelerometer, proximity sensor, Magnetometer, ALS , WLAN IEEE802.11 b/g/n with 2.4GHz , USB 2.0 , 3.5 mm AHJ connector , WLAN 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 .

Maar eh, hoe weer ik bv of de CX 300 II zo'n connector heeft?

hier staat er niets over:
http://www.sennheiserusa....reo_classic-series_502740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
trabbit schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:34:
knip
Wat mij erg opvalt:

- De N8 draait wel veel minder soepel, ik was laadtijden totaal vergeten. Nou is de hardware natuurlijk wel een stuk minder van de N8 maar het verschil is wel groot in snelheid.
Volgens mij valt de camera onder de hardware...De foto's en video's die ik met mijn n8 maak zijn zoveel beter dan die van de Lumia...vooral de video's op de lumia vind ik dramatisch slecht...ben benieuwd of een softwareupdate daar iets aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
hjs schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:14:
.....
Maar eh, hoe weer ik bv of de CX 300 II zo'n connector heeft?
...
Beste, ik plug mijn Sennheiser CX 250's zonder problemen in de Lumia 800, ik hoor geen verschil met de audio die uit mijn eerdere HTC Desire kwam. Hope this helps, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ElectroDonker schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Beste, ik plug mijn Sennheiser CX 250's zonder problemen in de Lumia 800, ik hoor geen verschil met de audio die uit mijn eerdere HTC Desire kwam. Hope this helps, succes ermee!
Met mijn CX 300-II heb ik eigenlijk geen geklik e.d.
maar als ik hem op de stereo aansluit met een kabeltje hoor ik dat wel, zal dat dus door de kabel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:14:
[...]
Met mijn CX 300-II heb ik eigenlijk geen geklik e.d.
maar als ik hem op de stereo aansluit met een kabeltje hoor ik dat wel, zal dat dus door de kabel komen?
Dat is dan waarschijnlijk interferentie op de kabel van de zender in je telefoon die of naar een andere mast schakelt of sms of telefoontje ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bweijer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-08 15:21
Heb sinds 3 weken de Lumia en hij deed het goed. Tot gisteren, accu leeg, dus voor het slapen gaan Nokia aan de lader gehangen. En sinds vanmorgen wil hij niet meer aan. Heb incl. hardware reset (met 3 knoppen) alles al geprobeerd, maar hij gaat niet aan. Heeft iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

bweijer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:02:
Heb sinds 3 weken de Lumia en hij deed het goed. Tot gisteren, accu leeg, dus voor het slapen gaan Nokia aan de lader gehangen. En sinds vanmorgen wil hij niet meer aan. Heb incl. hardware reset (met 3 knoppen) alles al geprobeerd, maar hij gaat niet aan. Heeft iemand nog een tip?
Mijne was laatste ook helemaal leeg en had toen wat moeite met opstarten. Lekker laten opladen voor een paar uur, loskoppelen, weer aankoppelen en dan aanzetten werkte uiteindelijk wel, maar soepel is anders.

De batterij status bij de diagnostic app is bij mij wel een beetje raar, heb altijd 65535% batterijlading over (gogo 16bit). Gelukkig geeft hij wel de juiste mAh waardes.

Hier verder ook geen nokia collection, zal hopelijk wel een keertje voor Nederlandse gebruikers komen ;-)

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:

Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic

Accessoires mogen hier besproken worden.

Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.