Dat moet dan wel, want ook ik weet zeker dat wifi uit gaat als je de telefoon op standby hebt met 7720, niet alleen verdwijnt de telefoon uit de ap list op de router, ik zie ook in de radius log een volledige authenticatie elke keer wanneer de telefoon uit de standby gaat, dat zal niet gebeuren als de wifi verbinding behouden blijft.
Anders ben ik wel benieuwd met welke instelling de telefoon de wifi verbinding niet verbreekt, want nu doet hij dat zonder enige twijfel wel.
Edit: rowdy heeft gelijk, als ik when item arrives aanzet, wordt de wifi verbinding NIET verbroken, dus dat is de setting die de wifi verbinding "up" houd.
Nog een edit: ik was te snel, na een minuut (ongeveer) wordt de verbinding wel degelijk verbroken, ongeacht die setting die ik net benoemde. Doe maar eens een pimg (ipaddress) -t, ik krijg ongeveer een minuut nadat ik de telefoon in standby gooi een antwoord, daarna niet meer. Als ik de telefoon weer uit de standby gooi duurt het even voordat ik weer een antwoord krijg.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 19:23 ]