Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:40:
Misschien is dat een aanpassing in die 7740 :+
Dat moet dan wel, want ook ik weet zeker dat wifi uit gaat als je de telefoon op standby hebt met 7720, niet alleen verdwijnt de telefoon uit de ap list op de router, ik zie ook in de radius log een volledige authenticatie elke keer wanneer de telefoon uit de standby gaat, dat zal niet gebeuren als de wifi verbinding behouden blijft.

Anders ben ik wel benieuwd met welke instelling de telefoon de wifi verbinding niet verbreekt, want nu doet hij dat zonder enige twijfel wel.

Edit: rowdy heeft gelijk, als ik when item arrives aanzet, wordt de wifi verbinding NIET verbroken, dus dat is de setting die de wifi verbinding "up" houd.

Nog een edit: ik was te snel, na een minuut (ongeveer) wordt de verbinding wel degelijk verbroken, ongeacht die setting die ik net benoemde. Doe maar eens een pimg (ipaddress) -t, ik krijg ongeveer een minuut nadat ik de telefoon in standby gooi een antwoord, daarna niet meer. Als ik de telefoon weer uit de standby gooi duurt het even voordat ik weer een antwoord krijg.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17
Kunnen we het er dan over eens zijn dat onder normale omstandigheden (langer dan één minuut in je broekzak met cellular on) het ding z'n mail niet synchroniseerd over WIFI ongeacht wat je sync-setting is ?

Ik geloof trouwens ook niet dat 7240 hier iets aan zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik check zune en :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2wh4bad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:41
Ik kreeg ook zojuist de update melding :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik ook !!!! Nu ja... fixes an Exchange 2003 issue and a voicemail notification issue.

In ieder geval weet ik nu dat m'n provider vermoedelijk geen vertragingen veroorzaakt.

Update: Tijdens het herstarten van de phone heb ik plots een "SEARAY" device driver gekregen in Windows.

[ Voor 107% gewijzigd door r2504 op 30-11-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Windows Mobile :+
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/xe1rok.png

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/29f339t.png

Update is inmiddels afgerond :).

Dubieuze melding: "Je kunt nu je telefoon uitzetten", beter veranderen ze dit in "U kunt nu de telefoon ontkoppelen van uw PC" o.i.d.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/w9yb6u.png

[ Voor 87% gewijzigd door Wietsee. op 30-11-2011 21:17 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n SEARAY is trouwens terug weg na de upgrade (nu heb ik terug een device met de Bluetooth naam).
Dubieuze melding: "Je kunt nu je telefoon uitzetten", beter veranderen ze dit in "U kunt nu de telefoon ontkoppelen van uw PC" o.i.d.
In het engels was het wel "disconnect" dacht ik.

[ Voor 51% gewijzigd door r2504 op 30-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:31

Snippertje

Light up your life

Jeej heb de update ook. Hoop dat de batterij nu langer meegaat. Camera is denk ik nog niet gefixt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Krijgen mensen met vodafone branded lumia de update nu ook of hebben jullie allen een unbranded nokia?

EDIT:
Snippertje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:26:
Jeej heb de update ook. Hoop dat de batterij nu langer meegaat. Camera is denk ik nog niet gefixt?
Volgens mij moeten de (uit mijn hoofd 2) updates aangaande de batterijproblemen van Nokia komen, de 7740 update is van Microsoft zelf en zal dus deze telefoonspecifieke zaken niet oplossen. Camera-update moet eveneens vanuit Nokia komen.

[ Voor 71% gewijzigd door Counter-Strike op 30-11-2011 21:31 ]

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
r2504 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:47:
[...]
Inderdaad... veel van de landelijke keuringen zijn gewoon pure geldklopperij. Als een toestel een FCC of CE keuring heeft voldoet het aan de standaarden en is er geen ENKELE reden dat er nog een lokale keuring moet gebeuren.
Lezen. Ik heb het over die FCC en EC keuringen, die zijn altijd nodig, lokaal worden die dingen niet getest.
Provider logo's bij het opstarten, applicatie X of Y van een provider (vaak omdat ze centen krijgen van de maker om de rotzooi mee te pushen - en zoals bij andere platformen je hem zelfs niet kan uinstallen).
Een bedrijf wil zijn eigen identiteit kenbaar maken. De laatste paar jaar heb je (iig in Nederland) daar nauwelijks nog last van. En als jij geen logo wilt, koop je toch lekker een unbranded telefoon. Betaal je alleen meer voor. Dus als hun geld vangen om het erop te zetten resulteert dat in een goedkopere telefoon voor jou...

* Rowdy.nl mompelt iets over een kwartje en de eerste rij...
Knap... dan heb jij toch wel een speciale telefoon... maar we kijken uit naar je filmpje (trouwens cellular staat wel aan - airplane mode off dus - maar 3G staat uit).
r2504 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:38:
En ik snap nog minder waarom Rowdy.nl blijft volhouden dat het wel werkt ?

Misschien heeft hij het over het startscherm... maar dat heb je nooit aanstaan.
Zoals belooft. Van mijn heel speciale, doodnormale Nokia Lumia 800.
Als het goed is komt er nog een audioswap aan; nu zit mijn vogel d'r wat op te tsjirpen. :P
beschuit schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:28:
[...]
Waarom zou je je e-mail adres willen blurren, je hebt alles al online staan (http://rowdy.nl/) ;)
True, maar da's een ander emailadres... :P

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Zou het kunnen dat als 3G/dataverbinding uit staat, de telefoon dan wel Wi-Fi gebruikt (omdat het dan de enige optie is), terwijl als ze wel aan staan, het OS de wi-fi uitzet (onder het idee van, de gebruiker heeft toch 3G aan, dus dat kan geburikt worden voor e-mails etc)

Het is maar een idee, maar het zou de tegenstrijdige meningen kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Basekid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:00:
Zou het kunnen dat als 3G/dataverbinding uit staat, de telefoon dan wel Wi-Fi gebruikt (omdat het dan de enige optie is), terwijl als ze wel aan staan, het OS de wi-fi uitzet (onder het idee van, de gebruiker heeft toch 3G aan, dus dat kan geburikt worden voor e-mails etc)

Het is maar een idee, maar het zou de tegenstrijdige meningen kunnen verklaren.
Ze beweren dat de mail niet opgehaald als de telefoon in het lockscreen staat. Dus men heeft waarschijnlijk iets verkeerd geconfigureerd.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:31

Snippertje

Light up your life

Email kost overigens bijna geen data, dus ik snap het probleem niet zo. Meeste mensen hebben toch wel minimaal 200MB.

Jouw mail komt trouwens wel snel binnen zeg. Hier duurt het toch iets langer. Heb je andere instellingen? Ik gebruik exchange active sync voor gmail. Ook krijg ik geen melding op het lockscreen als ik mail binnen krijg in 1 van mijn mappen. Hoor wel de melding, maar zie geen 1tje op het lockscreen. Heb de map wel als tile op mijn homescreen en daar staat verder wel keurig een 1tje.

[ Voor 69% gewijzigd door Snippertje op 30-11-2011 22:18 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:32
Bertreft batterij fix in 7740, het lijkt me niet dat in deze update al een fix zit van de batterij aangezien dit ook niet in de keynote staat bij de update, alleen email fix en nog een. Hopelijk komt die van december snel en dat de batterij dan langer mee gaat. (overigens heb ik nu geen batterij problemen meer, na een 10tal dagen van helemaal leeg naar volledig opladen kan ik er nu goed een dag mee doen met redelijk intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:05:
[...]

Ze beweren dat de mail niet opgehaald als de telefoon in het lockscreen staat. Dus men heeft waarschijnlijk iets verkeerd geconfigureerd.
Je video bewijst niets..

Het is een feit dat de Wifi connectie na een korte tijd wordt afgesloten als je telefoon in standby gaat. Ik heb hier twee Lumia's en bij allebei kan ik via de netwerk laag zien dat de telefoon de connectie met de AP verbreekt. Een snelle google levert hetzelfde beeld op, wp7 disconnect de wifi verbinding in standby en op batterij. De enige uitzondering is als je telefoon aan het lichtnet zit.

In je video zit er een zeer korte tijd tussen het inschakelen van de standby en het verzenden van het bericht, waarschijnlijk heeft je telefoon de verbinding niet eens verbroken. Zoals ik al eerder opmerkte zit er ongeveer (heb het niet precies getimed) een minuut tussen het inschakelen van de standby en het disconnecten van de wifiverbinding door de telefoon.

Edit:

Ik kan via netstat het volgende zien:

Als de telefoon "aan" staat maakt hij een verbinding met mijn exchange server op poort 443 (ip: 192.168.0.41), nadat de telefoon niet meer "pingbaar" is, verdwijnt deze connectie en wordt vervangen door:
62.133.64.3 een reverse dns query levert de volgende hostnaam op: host064-003.kpn-gprs.nl

Overduidelijk klopt de theorie dat als de telefoon op standby staat, hij email (push) ophaalt via de dataverbinding en niet via wifi.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

sinasappel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:20:
Bertreft batterij fix in 7740, het lijkt me niet dat in deze update al een fix zit van de batterij aangezien dit ook niet in de keynote staat bij de update, alleen email fix en nog een. Hopelijk komt die van december snel en dat de batterij dan langer mee gaat. (overigens heb ik nu geen batterij problemen meer, na een 10tal dagen van helemaal leeg naar volledig opladen kan ik er nu goed een dag mee doen met redelijk intensief gebruik.
Lijkt mij ook niet, zie mijn bericht paar posts terug.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:24:
[...]

Je video bewijst niets..

Het is een feit dat de Wifi connectie na een korte tijd wordt afgesloten als je telefoon in standby gaat. Ik heb hier twee Lumia's en bij allebei kan ik via de netwerk laag zien dat de telefoon de connectie met de AP verbreekt. Een snelle google levert hetzelfde beeld op, wp7 disconnect de wifi verbinding in standby en op batterij. De enige uitzondering is als je telefoon aan het lichtnet zit.

In je video zit er een zeer korte tijd tussen het inschakelen van de standby en het verzenden van het bericht, waarschijnlijk heeft je telefoon de verbinding niet eens verbroken. Zoals ik al eerder opmerkte zit er ongeveer (heb het niet precies getimed) een minuut tussen het inschakelen van de standby en het disconnecten van de wifiverbinding door de telefoon.
Wel lekker deuntje haha. Misschien wil hij de test herhalen met meer dan een minuut tussen locken en versturen nieuwe mail.

[ Voor 3% gewijzigd door Counter-Strike op 30-11-2011 22:28 ]

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:13
Eens met Sjaak327. Overigens is het lockscreen niet "het zwarte scherm" maar het scherm met de datum/tijd erop.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Snippertje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:12:
Email kost overigens bijna geen data, dus ik snap het probleem niet zo. Meeste mensen hebben toch wel minimaal 200MB.
Los van het feit dat alles wat gewoon over wifi kan mooi meegenomen is, lijkt het er iig bij mij op (met 3G ook aan), dat hij niet gelijk terugvalt op 3G wanneer hij in standby de wifi verbreekt. Dat betekend dus dat ik thuis dan m'n wifi uit moet zetten om te zorgen dat alles altijd via de 3G gaat? (vraag, ik weet het zo niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Je video bewijst niets..
Inderdaad, maar dat tracht ik al een hele tijd duidelijk te maken... "onder normale omstandigheden" !

Wat rowdy toont is een "labo" setup waar de telefoon niet de tijd krijgt WIFI uit te schakelen, maar nogmaals wanneer het ding in je broekzak zit is die minuut meteen over en verbruik je dus 3G data, of voor mensen die geen data abonnement hebben (en dus puur gebruik maken van WIFI bij hun thuis/werk) krijg je geen synchronisatie meer van je mail (iets wat Symbian trouwens wel prima doet).

Trouwens leuk filmpje... vooral het muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Heb het ook even getest, maar dan op een Titan.

3G uit, WiFi aan.

Tel in stand-by -> mailtje.

5 minuten wachten -> mailtje.

1 minuut wachten -> tel uit stand-by.

Had melding van 1 nieuwe email. De 2e kwam pas binnen zodra hij weer verbinding met WiFi had.

Conclusie: na X minuten sluit WP7 de WiFi verbinding af en worden mails dus niet meer binnen gehaald.

Geen idee waarom dit zo belangrijk is, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:02:
[...]

Inderdaad, maar dat tracht ik al een hele tijd duidelijk te maken... "onder normale omstandigheden" !

Wat rowdy toont is een "labo" setup waar de telefoon niet de tijd krijgt WIFI uit te schakelen, maar nogmaals wanneer het ding in je broekzak zit is die minuut meteen over en verbruik je dus 3G data, of voor mensen die geen data abonnement hebben (en dus puur gebruik maken van WIFI bij hun thuis/werk) krijg je geen synchronisatie meer van je mail (iets wat Symbian trouwens wel prima doet).

Trouwens leuk filmpje... vooral het muziekje :)
Persoonlijk heeft dit mijn voorkeur, telefoon in standby, uit met wifi. Dat is namelijk ook een stuk beter voor de batterij. Ik gebruik trouwens niet eens push, dat is namelijk een echte batterij killer, zeker als je zoals ik (zakelijk) honderden emails per dag krijgt. Echter, ook de data verbinding zou in standby gewoon uit moeten, standby voor mij is, telefoon + sms ontvangen, al het andere niet. Ik heb zowiezo de data verbinding uit vanwege de bullshit die de providers ineens ten toon spreiden als jet gaat over data..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Initieel had ik geen data abonnement... en gebruikte ik dus puur WIFI thuis en op het werk. Het probleem is dan dat je effectief je telefoon moet opzetten om te weten of je mail hebt... je krijgt dus automatisch geen enkele melding van een nieuwe mail.

Verder voor mensen met een beperkt data plan... ook al heb je dus WIFI, je telefoon gebruikt het gewoonweg niet en verstookt nodeloos 3G data (buiten beschouwing gelaten dat het vermoedelijk niet echt veel is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 7740 voor de Lumia is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha meen je dat?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hus0o
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 21:35
In standby modus haalt hij nu bij mij ook emails binnen via Wifi en 3G + data uit. Email komt eigenlijk binnen paar seconden binnen, zowel in standby als in normaal gebruik.

Alleen mijn vraag is, als hij in standby is en er komt een email hoor ik alleen melding via geluid, maar het scherm gaat niet automatisch aan. Iemand enig idee hoe dit kan, kan ik dit aanpassen of hoort dit eenmaal zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hus0o schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:51:
In standby modus haalt hij nu bij mij ook emails binnen via Wifi en 3G + data uit. Email komt eigenlijk binnen paar seconden binnen, zowel in standby als in normaal gebruik.

Alleen mijn vraag is, als hij in standby is en er komt een email hoor ik alleen melding via geluid, maar het scherm gaat niet automatisch aan. Iemand enig idee hoe dit kan, kan ik dit aanpassen of hoort dit eenmaal zo?
dat is bij mij ook zo. ik denk dat dat zo hoort. je kan aan het geluidje horen of het een email is of iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My bad. Die grote screenshots daarboven over het hoofd gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
r2504 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:57:
[...]

Nee... maar wist ik veel dat Microsoft nog leeft in de tijd van landsgrenzen 8)7 Iemand die dus in Nederland werkt maar in Belgie woont mag dus geen Windows Phone kopen |:(

[...]

So what... de persoon vroeg hoe het zat (dat ik hetzelfde probleem heb ondervonden staat hier toch los van)... trouwens ontkracht, da's dan niet correct want in standby werkt wifi NIET !
Microsoft verkoopt geen telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
WingsOfFury schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:14:
Heb het ook even getest, maar dan op een Titan.

3G uit, WiFi aan.

Tel in stand-by -> mailtje.

5 minuten wachten -> mailtje.

1 minuut wachten -> tel uit stand-by.

Had melding van 1 nieuwe email. De 2e kwam pas binnen zodra hij weer verbinding met WiFi had.

Conclusie: na X minuten sluit WP7 de WiFi verbinding af en worden mails dus niet meer binnen gehaald.

Wifi verbinding wordt verbroken na x minuten als je scherm locked. Als je wel een 3G verbinding hebt wordt die gebruikt voor je data verkeer. Als je 3g en Wifi hebt gaan bijvoorbeeld push notifications sowieso over 3G.

ik krijg echt VEEL mail en dat is ongeveer per maand 50-75MB dataverkeer per maand. Dus dat valt reuze mee. (headers en begin email ophalen is niet zo heel veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is het eigenlijk al mogelijk de lumia te debranden/unbranden? Overweeg m te kopen icm verlenging bij Vodafone maar deze zijn branded. Iemand die weet of er mogelijkheden zijn? En ja ik weet dat dit je garantie doet verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 15:08

Gix

r0el schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:17:
Is het eigenlijk al mogelijk de lumia te debranden/unbranden? Overweeg m te kopen icm verlenging bij Vodafone maar deze zijn branded. Iemand die weet of er mogelijkheden zijn? En ja ik weet dat dit je garantie doet verlopen :)
Hij is niet gesimlocked. Alleen de software van vodafone is er bij gezet. En het opstart scherm zit het vodafone logo. That's it!

Software verwijderen en klaar... Alleen nog geen oplossing voor het opstart scherm te tweaken? Iemand een idee... Zoals bij de oude WM een registery hack misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Toelichting op de 7740 update door Nokia:
In de update zijn een aantal fixes doorgevoerd, waaronder battery performance, mail for exchange service 2003 issues en voicemail notificatie issue.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
r0el schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:17:
Gewoon verlengen met Vodafone bij The Phone House of BelCompany. Dan heb je een unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Hun "Charged 655535%" hebben ze alvast nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

r2504 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:30:
[...]

Hun "Charged 655535%" hebben ze alvast nog niet opgelost.
Inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 19:29

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De kleine lettertjes:
TERMS AND CONDITIONS: These offers are fulfilled for Microsoft by Simplexity, LLC, an authorized dealer for Sprint, T-Mobile and Verizon Wireless. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Hoe is de geluidskwaliteit van de Lumia 800 als je muziek luistert met een koptelefoon?
Ik las hier eerder dat die namelijk nogal tegenviel. Veel gekraak enzo. Vind dit erg belangrijk omdat ik dit dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 15:08

Gix

Croccifixio83 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:57:
Hoe is de geluidskwaliteit van de Lumia 800 als je muziek luistert met een koptelefoon?
Ik las hier eerder dat die namelijk nogal tegenviel. Veel gekraak enzo. Vind dit erg belangrijk omdat ik dit dagelijks gebruik.
Ik luister continu radio op mijn Lumia 800 via koptelefoon. Qualiteit is gewoon oke.
FM radio doet het goed. streaming werkt goed via tunein. Spotify werkt ook netjes.

Over de geluidskwaliteit heb ik weinig te klagen. Alleen heb ik wel dat op het moment dat er een Berichtje binnen komt je hem hoort overschakkelen van je muziek naar de bericht toon... een soort tik. Maar verder niets over aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb een keer die typische telefoon geluidjes gehoord tijdens het luisteren naar mp3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 22:02
Wietsee. schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:58:
[...]
Dat van die battery performance klopt niet, zit niet in deze Microsoft update.
NokiaNL heeft inmiddels ook zijn huiswerk gedaan en het ook door, wel slordig om zo onjuiste informatie te verspreiden....
NokiaCare Benelux Excuses de battery fix volgt volgende week woensdag 7 december in een update van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb een wat ouder Bluetooth oortje (Motorola HS801). Het oortje wordt wel herkend en ook mee verbonden, maar ik hoor vervolgens niets. Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
  • Laatst online: 03-12-2020
fritsr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:31:
Ik heb een wat ouder Bluetooth oortje (Motorola HS801). Het oortje wordt wel herkend en ook mee verbonden, maar ik hoor vervolgens niets. Iemand tips ?
Ff checken met een ander toestel. Als je oortje het dan ook niet doet is grote kans dat die kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 08-10 07:00
Dagg schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:07:
Vraagje omtrent de koptelefoon van de Lumia 800, werkt deze met vergelijkbare protocollen als de iPhone?
Ik heb namelijk een Marshall koptelefoon met microfoon en knop waarmee ik met de iPhone kan opnemen/afbreken bij bellen en vorige (3x klikken), volgende, (2x klikken) en pauze (1x klikken) voor muziek luisteren. Werkt dit ook zo met/op de Lumia?
Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
oortje doet het nog perfect met mijn oude N97 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:37

robertwebbe

Robert Webbe

Voor telefoongesprekken zou hij het prima moeten doen, voor het afspelen van muziek niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 14:25
Ik twijfel nog steeds tussen een Lumia en een Iphone. Ik heb wel al een microsim (abo gaat op 1 januari in), maar nog geen bijpassende smartphone. Ik heb ze de afgelopen week allebei wat uitgebreider geprobeerd, en de algehele "look-and-feel" van de lumia bevalt mij wel beter. Het toestel ligt fijner in de hand dan de iphone, en ik vind de interface van WP 7.5 toch beter passen bij een telefoon dan IOS, met name vanwege de tegeltjes. Alleen van het scherm was ik niet zo onder de indruk. Wel mooie zwartwaarden, maar toch duidelijk minder goed leesbaar dan het scherm van de iphone. En met een mac en een ipad is een iphone misschien wel de logische keuze. Gezien de levertijden van beiden moet ik over een weekje ofzo toch maar een knoop doorhakken. Hoe meer lumia-reviews er dan zijn, hoe makkelijker de keuze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
Robert, je hebt gelijk. Wel jammer dat muziek afspelen op oortje niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ja, zoiets. Alleen is mijn vraag of een koptelefoon die voor de iPhone is gemaakt het ook doet op de Lumia. Krijg het vermoeden van wel door het filmpje maar daar wordt de Nokia headset gebruikt en niet een andere.
Dus zijn de koptelefoons op de iPhone en Nokia uitwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Vistajevski schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
Ik twijfel nog steeds tussen een Lumia en een Iphone. Ik heb wel al een microsim (abo gaat op 1 januari in), maar nog geen bijpassende smartphone. Ik heb ze de afgelopen week allebei wat uitgebreider geprobeerd, en de algehele "look-and-feel" van de lumia bevalt mij wel beter. Het toestel ligt fijner in de hand dan de iphone, en ik vind de interface van WP 7.5 toch beter passen bij een telefoon dan IOS, met name vanwege de tegeltjes. Alleen van het scherm was ik niet zo onder de indruk. Wel mooie zwartwaarden, maar toch duidelijk minder goed leesbaar dan het scherm van de iphone. En met een mac en een ipad is een iphone misschien wel de logische keuze. Gezien de levertijden van beiden moet ik over een weekje ofzo toch maar een knoop doorhakken. Hoe meer lumia-reviews er dan zijn, hoe makkelijker de keuze :).
Wanneer heb je voor het laatst hier gekeken? http://tweakers.net/price...okia-lumia-800-zwart.html Volgens mij toch echt wel genoeg reviews dacht ik zo ;)

Waar twijfel je nog meer aan en wat zijn voor jou belangrijke aspecten voor een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:33
Dagg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:21:
[...]

Ja, zoiets. Alleen is mijn vraag of een koptelefoon die voor de iPhone is gemaakt het ook doet op de Lumia. Krijg het vermoeden van wel door het filmpje maar daar wordt de Nokia headset gebruikt en niet een andere.
Yup, zijn uitwisselbaar, Lumia headset doen het op een iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Helox-in-a-box schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:53:
Yup, zijn uitwisselbaar, Lumia headset doen het op een iPhone 4
Goed om te weten. Alleen was dat de vraag niet...

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 17:37
Vistajevski schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:55:
Als je externe apparatuur (iMac en iPad) al helemaal klaar staan met iTunes en de iCloud kost het in ieder geval minder moeite om een iPhone 4(s) in je systeem op te nemen dan een Lumia 800. Aan de andere kant, ik heb persoonlijk weinig problemen om zowel iTunes op mijn iPad2 als Zune te gebruiken, kost alleen wat extra moeite. Ik zut nog wel te kijken naar een mooie manier om mijn netwerk shares, iCloud, SkyDrive en DropBox te koppelen. Iemand ervaring hiermee, bv met BoxFiles, MobileSync of anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 14:25
rajboen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:26:
[...]

Waar twijfel je nog meer aan en wat zijn voor jou belangrijke aspecten voor een telefoon?
Dat is wel een lastige vraag. Ik heb nu geen smartphone, dus ik vind het ook lastig te beoordelen welke "smarte" aspecten ik het belangrijkste vind. Ik heb een tijdje geleden wel een blackberry gehad van m'n werk, maar dat vond ik zo'n drama dat ik 'm na een week weer ingeleverd heb.

Spelletjes ga ik er in elk geval niet op spelen, ik zie het vooral als informatiemedium voor onderweg, en dat zit volgens mij bij allebei wel goed. iCloud gebruik ik nu niet, maar met een iphone is dat wellicht anders. Anderzijds gebruik ik hotmail en skydrive weer wel, dus dat is weer in het voordeel van de lumia. Eigenlijk zou een iLumia het handigste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
r2504 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:57:
Update: Tijdens het herstarten van de phone heb ik plots een "SEARAY" device driver gekregen in Windows.
Hier ook, dit programma zoekt nu al een half uur naar 'preconfigured drivers'

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Dat is wel een lastige vraag. Ik heb nu geen smartphone
Dan ga je soms verbaast zijn waarom men zo'n ding "smart" noemt... m'n vrouw vond het een enorm dom ding omdat de verjaardagen niet automatisch in haar calendar kwamen wat haar 10 jaar oude Nokia wel deed.

Tevredenheid over een phone OS is dus iets heel subjectiefs (wat mij betreft loopt Windows Phone ook hopeloos achterop met Symbian, over iOS kan ik niet oordelen). Ik kan je enkel aanraden de basis telefoon functionaliteit niet voor vanzelfsprekend te nemen, en je dus niet blind te staren op het sociale gebeuren (tenzij dat alles is wat je nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

mhhh, over verjaardagen gesproken.
Kun je facebook verjaardagen in je agenda krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 12:38

defcon84

Multipass?

(jarig!)
is hier helemaal automatisch gegaan..
sorry zijn de verjaardagen van men live contacten..

[ Voor 44% gewijzigd door defcon84 op 01-12-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
Dat gebeurde bij mij automatisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:28:
[...]

Dat gebeurde bij mij automatisch.
bij mij ook. zowel facebook als live stonden beide automatisch in de agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

(jarig!)
mijn facebook agenda wel, maar de facebook verjaardagen niet :?

edit:
en volgens mij is dat bij jullie ook zo hoor
http://www.wp7.nl/6019/fa...n-in-je-agenda-weergeven/

[ Voor 49% gewijzigd door defcon84 op 01-12-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:49:

edit:
raar maar waar, maar hij geeft mij mij toch echt facebook verjaardagen aan in mijn agenda en een dag van te voren een melding met een signaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw1light
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 09:40

tw1light

I'm alive

Ik heb gek genoeg het idee dat ik met de standaard meegeleverde oordopjes betere kwaliteit heb dan met mijn eigen AKG in ear's. Strange?

En over die facebook verjaardagen: ik heb mijn windows live gelinked aan mijn facebook, of andersom eigenlijk. Dan komen ze automatisch in de calendar.

[ Voor 36% gewijzigd door tw1light op 01-12-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:18
defcon84 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:49:

edit:
Als je facebook aan je windows live id koppelt komen de facebook verjaardagen in je live kalender te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
cpt.skydiver schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:27:
[...]

Als je facebook aan je windows live id koppelt komen de facebook verjaardagen in je live kalender te staan.
Tenzij je de live kalender weer uit zet. Je kan ze ook in google calendat importeren.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een dom vraagje maar hoe beëindigen jullie een oproep?

Ik heb vaak moeite met een gesprek te beëindigen. Na een telefoontje druk ik gewoon op gesprek beëindigen maar de teller blijft gewoon doorlopen, ook al heeft de ander al ingehaakt. Druk ik op het windows icoon om naar het startscherm te gaan, dan zie ik alsnog een balkje bovenaan met de teller die nog steeds loopt. Dit is toch niet normaal? Komt dit bij anderen ook voor of ligt het enkel aan mijn toestel?

Heb net de handleiding bekeken, maar er staat gewoon 'selecteer gesprek beëindigen".

Verder heb ik soms last van het toetsenbord dat soms 3 à 4 keer achter elkaar verdwijnt terwijl ik iets typ.

Wat denken jullie? Terugbrengen naar de winkel of niet? In het geval dat ik het toestel terugbreng, krijg ik dan een nieuwe of moet ik mijne een aantal weken gaan missen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij vanmiddag opgehaald in Den Haag. Bevalt me prima voor zover, alleen krijg ik 3G niet aan de praat. Tenminste, overal staat dat 3G actief is met het logo etc. maar internet doet niks. Zowel browsen als email niet. Krijg error code 80072EFD. Meer mensen problemen mee gehad?

Zou de firmware update helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:16:
Die van mij vanmiddag opgehaald in Den Haag. Bevalt me prima voor zover, alleen krijg ik 3G niet aan de praat. Tenminste, overal staat dat 3G actief is met het logo etc. maar internet doet niks. Zowel browsen als email niet. Krijg error code 80072EFD. Meer mensen problemen mee gehad?

Zou de firmware update helpen?
provider? APN settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok op dat laatste...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile. Ben overgestapt naar KPN maar dat abonnement gaat pas eind jan. in. Dus tot die tijd m'n oude (door the phone house naar micro geknipte) simkaart.

APN heb ik niet toegevoegd, netwerkselectie staat gewoon op T-Mobile. Zou het instellen van een APN helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 00:44
hjs schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
Verjaardagen, evenementen. Elke agenda die ik heb per account is meegenomen in de lumia agenda, zeker handig.

Nu al 3 dagen, geen spijt dat ik hem gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:41:
[...]
APN heb ik niet toegevoegd, netwerkselectie staat gewoon op T-Mobile. Zou het instellen van een APN helpen?
Probeer het eens, maar ja.. dat zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Lumia gebruikers, zijn jullie nou wel of niet in staat om een wifi hotspot op te zetten..? Kan maar geen definitief antwoord vinden, irritant genoeg.

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10 15:35
Eguna schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:10:
Lumia gebruikers, zijn jullie nou wel of niet in staat om een wifi hotspot op te zetten..? Kan maar geen definitief antwoord vinden, irritant genoeg.
Als je gezocht had in dit topic, had je kunnen lezen dat het nu nog niet mogelijk is. Nokia heeft gezegd dat ze een update gaan uitbrengen waarmee ze internet sharing beschikbaar gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

sorry boze meneer een twee vier drie twee, ik had gezocht en het enige halve antwoord is dat het gaat komen, een post gemaakt op 5 november. Moet ik ruiken dat er nu nog steeds gewacht wordt op een firmware update?

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Er zijn volgens mij nog geen Nokia update geweest, alleen microsoft update(s).
Woensdag de eerste staat geloof ik op de site van Nokia (alleen gelezen in dit topic).
Update voor de batterij, hoop dat het meer is dan dat hij nu wel naar 1520 mAh oplaad en niet blijft hangen op 1320 mAh. Dat ze ook wat zuinigheid erin hebben kunnen programmeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:54:
[...]

Probeer het eens, maar ja.. dat zou kunnen helpen.
Thnx! Nu doet-ie het idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donib schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:46:
[...]

Verjaardagen, evenementen. Elke agenda die ik heb per account is meegenomen in de lumia agenda, zeker handig.

Nu al 3 dagen, geen spijt dat ik hem gekocht heb
bij mij ook, zonder importeren van agenda's en verjaardagen staat alles heel keurig in m'n agenda, dus ook van facebook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:33:
Wat denken jullie? Terugbrengen naar de winkel of niet? In het geval dat ik het toestel terugbreng, krijg ik dan een nieuwe of moet ik mijne een aantal weken gaan missen?
Ik heb de mijne bij KPN gehaald. Op dag 7 na aankoop teruggegaan i.v.m. gebrom. Ze hadden de tel niet op voorraad, anders had ik meteen een nieuwe meegekregen. Tot de nieuwe er is, mag ik mijn huidige nog gebruiken. Bij KPN is het blijkbaar (zo hebben ze het me gezegd). wanneer je binnen 8 dagen terug komt met je tel dat je dan een nieuwe krijgt. Erna dan wordt deze opgestuurd ter reparatie. Ik heb geen idee hoe ze daar bij andere winkels mee omgaan. Bij de Phonehouse hebben ze volgens mij een 14-dagen policy o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
hjs schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:25:
Er zijn volgens mij nog geen Nokia update geweest, alleen microsoft update(s).
Woensdag de eerste staat geloof ik op de site van Nokia (alleen gelezen in dit topic).
Update voor de batterij, hoop dat het meer is dan dat hij nu wel naar 1520 mAh oplaad en niet blijft hangen op 1320 mAh. Dat ze ook wat zuinigheid erin hebben kunnen programmeren :)
Bij mij valt de batterij duur 200% mee. Het is echt stukken beter dan mijn iphone deed en ook wat beter dan de HTC Sensation... Iphone houdt het geen 24 uur uit en de Sensation deed het net iets langer dan de iphone...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Eguna schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:19:
sorry boze meneer een twee vier drie twee, ik had gezocht en het enige halve antwoord is dat het gaat komen, een post gemaakt op 5 november. Moet ik ruiken dat er nu nog steeds gewacht wordt op een firmware update?
Als een dergelijke update beschikbaar was gekomen, dan had dit waarschijnlijk wel hier ergens binnen dit topic gestaan. Zal denk ik nog wel even op zich laten wachten, verwacht dat ze eerst de 2 updates voor de batterij zullen uitrollen. Dan zitten we inmiddels alweer in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:53:
[...]

bij mij ook, zonder importeren van agenda's en verjaardagen staat alles heel keurig in m'n agenda, dus ook van facebook!
raar.. mijn fb en live account zijn ook helemaal gekoppelt voor zover ik weet
ik krijg alleen maar mijn evenementen in mijn agenda, niet de verjaardagen.. :(

edit:
never mind, als ik op de telefoon kijk wat de bron is, zegt ie Windows Live, maar als ik dan op Live.com kijk zegt ie weer bron: facebook.com.. :p ie geeft het gewoon door op een of andere manier :)

alleen staat niet iedereen er in.. bij de settings van de agenda op live.com staat wel "Laatst vernieuwd: donderdag 6 oktober 2011 18:42" met een vernieuw linkje erachter (die opt moment niets wil doen)

[ Voor 34% gewijzigd door defcon84 op 02-12-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dat niet iedereen erin staat dat kan, las ergens dat het een third party app iets is, en dan kunnen mensen aangeven dat ze er niet in willen in hun FB instellingen.

Iets anders, je kan niet rechtsboven een % krijgen van je batterij toch?
(onder het kopje batterijbesparing staat wel een %)

[ Voor 28% gewijzigd door hjs op 02-12-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
hjs schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:26:
Dat niet iedereen erin staat dat kan, las ergens dat het een third party app iets is, en dan kunnen mensen aangeven dat ze er niet in willen in hun FB instellingen.

Iets anders, je kan niet rechtsboven een % krijgen van je batterij toch?
(onder het kopje batterijbesparing staat wel een %)
dat zou een hele opluchting zijn! voorzover ik weet kan het alleen als je een chevronwp7 app koopt voor 9 dollar en daarna iets met een tile wat doet. belachelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Het is opgevallen dat de meeste vragen/discussies niet specifiek over de Lumia gaan, maar over het WP7 OS. Daarvoor hebben we echter Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen. Vriendelijk verzoek om niet toestel specifieke vragen in dat algemene topic te stellen. Ik heb er al een aantal naar verplaatst

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
  • Laatst online: 03-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:16:
[...]

druk in je belgeschiedenis op het nummer. dan kun je kiezen nummer bellen of sms versturen, maar onderin zie je de afbeelding van een floppy. druk hierop en je kan het nummer opslaan onder een bestaand contact of een nieuwe aanmaken.
Ja, ik zie hem, bedankt.

[ Voor 54% gewijzigd door nojevive op 02-12-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

WTF. Hoor mijn L800 trillen naast me, kijk en zie dat hij opnieuw opstart. :(
Krijg ik al die vragen weer die je ook krijgt bij het eerste keer opstarten :?

Mail account staan er nog wel in, moet alleen mijn facebook en google-agenda weer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
ArnoudBM schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:29:
[...]

Wat je zegt, niet mijn vraag. Neem aan dat het uiteindelijk wel werkt omdat de Nokia uitwisselbaar is maar mocht iemand het the other way kunnen testen graag.
ElectroDonker schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:33:
[...]

Als je externe apparatuur (iMac en iPad) al helemaal klaar staan met iTunes en de iCloud kost het in ieder geval minder moeite om een iPhone 4(s) in je systeem op te nemen dan een Lumia 800. Aan de andere kant, ik heb persoonlijk weinig problemen om zowel iTunes op mijn iPad2 als Zune te gebruiken, kost alleen wat extra moeite. Ik zut nog wel te kijken naar een mooie manier om mijn netwerk shares, iCloud, SkyDrive en DropBox te koppelen. Iemand ervaring hiermee, bv met BoxFiles, MobileSync of anderen?
Je hebt voor iTunes Windows Phone Connector:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=20993
http://itunes.apple.com/u...nnector/id415571499?mt=12

Ik gebruik iTunes voor mijn iPhone nu ook alleen maar voor het syncen van media de rest gaat online dus dit lijkt mij voor de Lumia ook goed te werken in mijn situatie. Dus een extra programmatje en klaar om de boel te syncen zonder al te veel/geen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:58
Vandaag even met het toestel gespeeld bij de Hi winkel in Leeuwarden.
Erg mooi en snel toestel. Ik had hem alleen minder breed verwacht. Hij werkt erg prettig, ook het interne keyboard. Die vind ik beter werken dan op Android. Hij is niet beter dan van de iPhone.

De Lumia ligt lekker in de hard en is ook zeer degelijk gebouwd.
Ik denk dat ik hem ga nemen als vervanger voor m'n iPhone 4.

Nu alleen nog op zoek naar een blauwe. :D
De verkoper in de Hi winkel kon niet zeggen wanneer die kwam.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:33
ArnoudBM schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:29:
[...]

Ik neem aan dat Dagg _wel_ zo snugger is om de conclusie te trekken dat het omgekeerde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:33:
Nu alleen nog op zoek naar een blauwe. :D
Cyaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 16:50
Hmm, mijn telefoon ging zojuist uit en kreeg batterij te zien van het opladen en sprong daarna helemaal uit. Zet ik 'm weer aan, is ie nog half vol..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toms_88 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:34:
Hmm, mijn telefoon ging zojuist uit en kreeg batterij te zien van het opladen en sprong daarna helemaal uit. Zet ik 'm weer aan, is ie nog half vol..
Ook vandaag precies hetzelfde, terwijl ik aan het bellen was. Doet me toch een beetje vertrouwen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:12:
[...]
Ook vandaag precies hetzelfde, terwijl ik aan het bellen was. Doet me toch een beetje vertrouwen verliezen.
Tot op heden dergelijke dingen niet meegemaakt.

Het valt me trouwens op dat als ik "msn" online heb staan, dat mijn batterij minder lang mee gaat dan wanneer die offline staat. Batterij gaat nu gemiddeld 1,5 dag mee waarbij ik deze 's nachts wel uit heb staan. Dit is een aantal telefoontjes plegen, email om de 30 minuten synchroniseren, Whatsapp, aantal smsjes (10) versturen, Nu.nl af en toe bekijken en een uurtje browsen. Dus tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nokia Lumnia 800 aangeschaft, maar er is een normale sim kaart bij geleverd! deze past dus niet in het micro sim kaart slotje...
wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ofwel je provider een micro-SIM vragen, ofwel je bestaande SIM knippen tot een micro-SIM (Phonehouse heeft dit gewoon voor mij gedaan, ze hadden er een specifiek toestelletje voor, maar je kan het ook zelf desnoods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 06-10 08:24
Krijg je bij een microsim een adapter om hem ook nog in een ander toestel te kunnen gebruiken?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dagg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:21:
[...]

Om op je vraag te antwoorden ik heb net de headset van mijn iPhones 4s gebruikt met de Lumia 800 ik krijg muziek te horen maar de controls van de headset doen het helemaal niet.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:26

Major_ton

Shoot!

Tweakers,

Ik heb een vraagje over de foto albums. Wanneer ik via Zune foto's naar mijn Lumia kopieer en deze ga bekijken zien ze er op de Lumia erg slecht (lees: wazig) uit. Wanneer ik een beetje inzoom is de foto wel scherp. Zoom ik weer uit naar het orginele formaat is de foto weer lelijk. Iemand een oplossing hiervoor? Ik heb de instellingen al nagelopen voor foto weergave, ook heb ik de verschillende kopieer-opties voor formaat wijzigingen geprobeerd. Helaas zonder succes.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:

Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic

Accessoires mogen hier besproken worden.

Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.