DiMacho in "Motorola Razr"kingpol schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:05:
kweenie of dit al gepost is
de razr in z'n blootje:
http://www.ifixit.com/Tea...roid-RAZR-Teardown/7048/1
Verwijderd
Iemand al de Eternityproject geflashed van XDA?
Ff geprobeerd om mn razr in recovery te zetten, ging probleemloos dmv de volumeknoppen ingedrukt te houden bij opstarten, maar durf de update.zip (nog) niet te flashen.
Ff geprobeerd om mn razr in recovery te zetten, ging probleemloos dmv de volumeknoppen ingedrukt te houden bij opstarten, maar durf de update.zip (nog) niet te flashen.
denk niet dat het lukt. mij lukt het niet en ik heb hem geflashed naar de engelse retail versie (via het WIP topic van Eternityproject). Daarna kan je overigens wel probleemloos rooten 
Mocht je overigens de Retail.en.EU willen 'installeren'dan heb je al een aantal onderdelen van de OTA te pakken... niet vragen wat precies, want dat weet ik niet (dat geeft Kolkh (=eternity) in iedergeval op XDA aan)
Mocht je overigens de Retail.en.EU willen 'installeren'dan heb je al een aantal onderdelen van de OTA te pakken... niet vragen wat precies, want dat weet ik niet (dat geeft Kolkh (=eternity) in iedergeval op XDA aan)
[ Voor 37% gewijzigd door b.o.n.s op 02-12-2011 18:45 ]
Verwijderd
Hmm, ok, heb het toch geprobeerd
, en kreeg inderdaad de foutmelding, waarschijnlijk omdat ik nog op NonEFIGS zit? Hoop dat er een oplossing voor komt, zie de andere oplossing nog niet zitten die in de startpost staat. (mn oude Hero flashte ik in mn carkit
)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 22:24 ]
Ik ga mn Razr denk weer van de hand doen:

Wit is vetttt

Wit is vetttt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:53:
Wit is vetttt
Verwijderd
YES vandaag opgehaald op het postkantoor! Finally!
Eerste indrukken:
- Nog wennen aan Moto systeem (had eerder HTC Sense)
- Helderheid niet zo hoog (auto) maar geen probleem met groene waas.
- Prachtig design
- Wennen met vasthouden vanwege dunne body
- Snel, supersnel met alles! Zeker downloaden en installeren van Apps!
- Voice Command is super (werkt ook in NL taal, beat that Siri!)
Verder dingen uitzoeken nu. Kreeg er geen SD card bij..
Maar ga wel even een 32Gb halen.
Hij is van 29 october.
Wat ik mis:
- 3g toggle (was standaard op HTC Desire met Energy Bar)
- Andere toggles zeer lelijk en lomp, nieuwe zoeken. Tips iemand?
- Exchange? Is dat je "Zakelijke Account"?
Nu snel verder testen. Kon niet wachten met opladen... ben hem nu aan het gebruiken tot hij helemaal leeg is en dan gaat ie 24 uur aan de lader.
Eerste indrukken:
- Nog wennen aan Moto systeem (had eerder HTC Sense)
- Helderheid niet zo hoog (auto) maar geen probleem met groene waas.
- Prachtig design
- Wennen met vasthouden vanwege dunne body
- Snel, supersnel met alles! Zeker downloaden en installeren van Apps!
- Voice Command is super (werkt ook in NL taal, beat that Siri!)
Verder dingen uitzoeken nu. Kreeg er geen SD card bij..
Hij is van 29 october.
Wat ik mis:
Nu snel verder testen. Kon niet wachten met opladen... ben hem nu aan het gebruiken tot hij helemaal leeg is en dan gaat ie 24 uur aan de lader.
- Widgetsoid ofStatus Bar SetttingsVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:51:
Wat ik mis:
- idem
- Exchange account jah is vooral voor zakelijk gebruik...
Widgetsoid
[offtopic]Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:09:
@Pat Juh: Ziet er goed die Widgetsoid! Ga ik zeker proberen.
offtopic:
You're welcome!
Witte ziet er wel netjes uit, echter vind het zwarte een nettere look hebben, wat rustiger aan de ogenCLB schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:53:
[afbeelding]
Wit is vetttt
Ik had 'toen' hetzelfde met de HTC desire.. Uiteindelijk is een donker toestel wat zakelijker. Wit is leuk voor de vriendinnen/vrouwtjes 
Widgetsoid ga ik ook eens proberen ziet er goed uit!
Widgetsoid ga ik ook eens proberen ziet er goed uit!
Straks is proberen mn SV te veranderen en te rooten... Ben benieuwd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Succes! Moet lukken!
Mocht het gelukt zijn, dan kan je niet de opgegeven OTA installeren (dus de 2.3.6 android versie) die op XDA staat. Maar er zitten dus wel onderdelen van 2.3.6 in.
Daarnaast kan je ook de http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1367255 installeren. Je merkt zeker dat het toestel soepeler loopt, vooral in de applauncher.
Mocht het gelukt zijn, dan kan je niet de opgegeven OTA installeren (dus de 2.3.6 android versie) die op XDA staat. Maar er zitten dus wel onderdelen van 2.3.6 in.
Daarnaast kan je ook de http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1367255 installeren. Je merkt zeker dat het toestel soepeler loopt, vooral in de applauncher.
[ Voor 89% gewijzigd door b.o.n.s op 04-12-2011 13:26 ]
13.37 begonnen met flashen en na 10 minuutjes rebootte mijn toestel... Dat duurde om en nabij 2 minuten voordat ik het icoontje zag waarbij er iets wordt uitgepakt... Wat ook twee minuten duurde en daarna werd de telefoon weer opnieuw opgestart, wat ook zo'n 2 minuutjes duurde... En nu is alles klaar in zo'n 25 minuutjes...
Wel fijn, nu is m'n toestel 3 weekjes later gemaakt
Nu is verder naar het rooten kijken en dergelijke...
Ik had eerst... | Ik heb na de flash... | |
System Version | 651.73.18.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU | 651.73.XT910.Retail.en.EU |
Model number | XT910 | XT910 |
Android version | 2.3.5 | 2.3.5 |
Baseband version | U_03.1C.78P | U_03.1C.83P |
Webtop versoin | WT-2.0.0-82 | WT-2.0.0-113 |
Kernel version | 2.6.35.7-ge439ab5 mcbq83@zch45Inxdroid34#1 | 2.6.35.7-ge209671 rjd37@zch45Inxdroid63#1 |
AP flex version | GAS_EMEA_USASPDRRTCEE_P026 GAS_EMEA_USASPDRRTCEE_A010 | GAS_EMEA_USASPDRRTGB_P040 GAS_EMEA_USASPDRRTGB_A011 |
Buid Number | 6.5.1-73_SPU-9 | 6.5.1-73_SPU-11 |
Build date | Sat Oct 29 17:02:11 CST 2011 | Fri Nov 18 17:19:48 CST 2011 |
Wel fijn, nu is m'n toestel 3 weekjes later gemaakt
Die van mij is ook 3 weken jonger geworden inderdaad
Staat hem goed!
Goed om te horen dat het is gelukt, moeilijk is het niet - wel spannend hehe..
Nu nog rooten inderdaad, titanium backup erop gooien en bloatware bevriezen.
+ een wat lastigere maar leuke update: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1367255 installeren. Je merkt zeker dat het toestel soepeler loopt, vooral in de applauncher.
Goed om te horen dat het is gelukt, moeilijk is het niet - wel spannend hehe..
Nu nog rooten inderdaad, titanium backup erop gooien en bloatware bevriezen.
+ een wat lastigere maar leuke update: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1367255 installeren. Je merkt zeker dat het toestel soepeler loopt, vooral in de applauncher.
Is dat niet gewoon de Software-build datum?
Haha klopt =) Maar het lijkt nu net of het toestel pas 2 weekjes geleden is gemaakt, gewoon ff gek =)

Alles is dus gelukt, nog niet veel gedaan met de rootacces, want misschien gaat die toch weer de deur uit
Ben wel benieuwd naar een review over de Razr van de Tweakers.net redactie, maar volgens mij hebben ze nog geen device...

Alles is dus gelukt, nog niet veel gedaan met de rootacces, want misschien gaat die toch weer de deur uit
Ben wel benieuwd naar een review over de Razr van de Tweakers.net redactie, maar volgens mij hebben ze nog geen device...
[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 04-12-2011 15:35 ]
Verwijderd
Toch ook maar geflashed en geroot, ging van een leien dakje met de uitleg uit de startpost.
Thnx!
Thnx!
Er is ook iemand op droidrz.com bezig met een hele mooie ICS Theme, ik hoop dat die vandaag of morgen klaar, toch leuk
Iemand een idee hoe je de standaard kalender-applicatie, agenda-items standaard aan een andere kalender kan laten koppelen als de 'phone calender'... Ik wil dat het standaard gelinkt wordt aan mijn gmail-agenda, omdat ik ten eerste niet elke keer die kalender wil selecteren en ten tweede, omdat mijn gmail-agenda gesynct wordt. 

EDIT 2: Gevonden, was een setting die ik niet zo snel vond, toppie!

EDIT: En alle screenshotapps capturen 544x960, waar die 4 pixels nou vandaan komen...
EDIT 2: Gevonden, was een setting die ik niet zo snel vond, toppie!
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 05-12-2011 00:45 ]
Heeft er iemand het volgende probleem: Wanneer ik mijn GPS aanzet, dan krijg je op de menubalk boven dat GPS icoontje. Wanneer ik mijn GPS bij de instellingen weer uitzet, verdwijnt het icoontje niet. Ik moet mijn telefoon uit---aan zetten om hem weg te krijgen.
Verdwijnt hier instant...
Heb ik ook soms. Is een pure android bug, icm sommige applicatie's. Heb het ook nog gehad op m'n desire met enkele gingerbread roms. Eens het er blijft staan gaat het niet meer weg.DiMacho schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:21:
Heeft er iemand het volgende probleem: Wanneer ik mijn GPS aanzet, dan krijg je op de menubalk boven dat GPS icoontje. Wanneer ik mijn GPS bij de instellingen weer uitzet, verdwijnt het icoontje niet. Ik moet mijn telefoon uit---aan zetten om hem weg te krijgen.
Ik wist het dus ben ook niet echt verbaasd het op m'n razr terug te zien. Er zal wel een kleine fix zijn, vliegtuigmodus aan/uitzetten?
Even iets anders: batterij is niet fantastisch nog rampzalig maar het idle verbruik is wel wat hoog in mijn ogen.
Weinig apps in de background draaiende op een nacht van 7u 14% juice opgegaan.
Ik las hier dat juicedefender goed z'n werk doet, zijn er andere apps? Kunnen die smart actions tot iets bijdragen? Thx.
EDIT / UPDATE: dringend hulp nodig...
Voor de attente lezers, ik zit momenteel aan mijn 2de razr. Mijn eerste (besteld bij Typhone) was out-of-the-box defect. Nog voor ik aan de taalkeuze kwam zat mijn toestel al in een never ending bootloop. Teruggestuurd.
Nu, mijn 2de, die heb ik nu 5 dagen, werkte heel goed. Geen spontane reboots (ondanks ik dat hier wel bij anderen ook als es las) maar nu - ramp o ramp - zit het toestel weer in een bootloop.
Niets speciaals mee gedaan, alleen legale apps afgehaald, nog niet laten vallen ofzo,...
VRAAG: hoe krijg ik het toestel in z'n recovery modus voor een laatste poging deze te herstellen ?
Ik las op onderstaande website: toestel staat aan: Hold vol down + power. Geprobeerd voor 20sec, vele malen maar dit doet niets. Wie kan mij verder helpen. Thx
http://www.theandroidsoul.com/droid-razr-bootloop-fix/
UPDATE2: Ondertussen is hij al een half uurtje zonder rebooten NA een reset to factory defaults.
(hmm, de razr verliest hier toch een paar streepjes)
[ Voor 32% gewijzigd door lowlow op 05-12-2011 10:55 ]
Recovery bereik je door toestel uit te zetten, dan aanzetten via VOL + en VOL - en de POWER button.
In het menu dat volgt is de VOL - scrollen en VOL + selecteren
In het menu dat volgt is de VOL - scrollen en VOL + selecteren
Weinig apps zegt natuurlijk niks over je batterijduur.. Als er er net een brakke geprogrammeerde app tussen zit ben je gewoon de pineut. Dus ga eerst is kijken welke applicatie er zoveel batterij vreet misschien? Dat kan bijvoorbeeld met BetterBatteryStats zodat je weet welke app/apps de boosdoener is / zijn. Voor de rest is dit topic niet bedoeld voor software / applicatievragen, daarvoor hebben we Topicreeks: Android Software & Discussie of speciale topics zoals Android en lange accuduur, is het mogelijk?, Taskkillers en Battery Savers: waarheid of leugen? of HTC Desire - Tips voor langere batterijduur. Met Smart Actions kun je profielen aanmaken, wat erg handig is.. Zodoende kun je bijvoorbeeld instellen dat hij 's nachts alle syncs uit zet, email niet ophaalt en in slaapstand gaat, om zo bijvoorbeeld batterij te besparen =) Zelf gebruik ik het (nog) niet eerlijk gezegd mja.lowlow schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:19:
Even iets anders: batterij is niet fantastisch nog rampzalig maar het idle verbruik is wel wat hoog in mijn ogen. Weinig apps in de background draaiende op een nacht van 7u 14% juice opgegaan.
Ik las hier dat juicedefender goed z'n werk doet, zijn er andere apps? Kunnen die smart actions iets?
Volgens mij ben je de enige met zulke weirde problemen hier...(hmm, de razr verliest hier toch een paar streepjes)
Zelf nog een vraagje over de standaard gallery-app... Die laat foto's zien op het eerste scherm, gepakt uit verschillende mappen.. Maar is er bekend welke map / mappen dit zijn of is dit gewoon random? Via WhatsApp krijg ik de meeste gare, vieze, gore plaatjes doorgestuurd, niet echt op en top dat ik ze dan daar zie natuurlijk
Thanks, is zeker nuttig en kan daar perfect mee verder... als ik m'n nieuw toestel heb.CLB schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:39:
Topicreeks: Android Software & Discussie of speciale topics zoals Android en lange accuduur, is het mogelijk?, Taskkillers en Battery Savers: waarheid of leugen? of HTC Desire - Tips voor langere batterijduur. Met Smart Actions kun je profielen aanmaken, wat erg handig is.. Zodoende kun je bijvoorbeeld instellen dat hij 's nachts alle syncs uit zet, email niet ophaalt en in slaapstand gaat, om zo bijvoorbeeld batterij te besparen =) Zelf gebruik ik het (nog) niet eerlijk gezegd mja.
[...]
Volgens mij ben je de enige met zulke weirde problemen hier...
Klaarblijkelijk wel ja. Maar hoeveel werkelijke eigenaars reageren hier... (er zijn veel geïnteresseerden ook) In mijn geval: 2 toestellen en 2x hetzelfde probleem, die trouwens volledig los staat van alle softwarematige aanpassingen want ik heb het nog steeds na een factory reset.
Ik wens het jullie niet toe maar het is mijn taak potentiële kopers dit mee te geven (al kan het één kans op 1 miljoen zijn, moet toekomst even uitwijzen)
Dat spreekt voor zich =)lowlow schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:59:
Ik wens het jullie niet toe maar het is mijn taak potentiële kopers dit mee te geven
(al kan het één kans op 1 miljoen zijn, moet toekomst even uitwijzen)
EDIT: Ik vond net ook nog: Terugvinden wat (welke app) leeglopen batterij veroorzaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 05-12-2011 15:23 ]
Ik had er ook last van en ban Quickpic gaan gebruiken. https://market.android.co...om.alensw.PicFolder&hl=nl Ik weet dat het niet de oplossing is voor de standaard gallery-app... Maar een goede tussen oplossing!CLB schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:39:
[...]
Zelf nog een vraagje over de standaard gallery-app... Die laat foto's zien op het eerste scherm, gepakt uit verschillende mappen.. Maar is er bekend welke map / mappen dit zijn of is dit gewoon random? Via WhatsApp krijg ik de meeste gare, vieze, gore plaatjes doorgestuurd, niet echt op en top dat ik ze dan daar zie natuurlijk
Ja ik ken genoeg andere apps, maar heb geen zin in een work-around, aangezien ik de standaard app goed vind.
GSM Arena Review: http://www.gsmarena.com/motorola_razr_xt910-review-683.php
Mooie conclusie, goed geschreven!
Verwijderd
Iemand een probleem met WIFI ontvangst? Ik zit normaal gesproken nog geen 10 meter bij een WIFI punt vandaan in een open ruimte. Maar het bereik is in normale situatie slecht en zelfs onbereikbaar als er een (houten) muurtje tussen zit.
Ik had met mijn mijn HTC Desire altijd een prima ontvangst thuis en op kantoor. Valt met de Razr erg tegen... ik heb het kanaal al gewijzigd van 1 naar 5, weet niet of dat helpt. Tips iemand?
Ik had met mijn mijn HTC Desire altijd een prima ontvangst thuis en op kantoor. Valt met de Razr erg tegen... ik heb het kanaal al gewijzigd van 1 naar 5, weet niet of dat helpt. Tips iemand?
Ik (helaas) ook. het is niet echt om over naar huis te schrijven. Ik hoop/verwacht met een update van het toestel dat dit beter/hersteld word.
Kanalen omzetten heeft inderdaad geen zin.
Ik moet binnenkort een nieuwe router hebben en misschien dat ook het probleem verminderd.
Ik moet binnenkort een nieuwe router hebben en misschien dat ook het probleem verminderd.
Ook geflashed en root! Nu eens proberen of the Razr Bootstrap Recovery werkt. En dan aan de slag met wat dingen verwijderen die ik niet gebruik!Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:31:
Toch ook maar geflashed en geroot, ging van een leien dakje met de uitleg uit de startpost.
Thnx!
Dit kan ik ook bevestigen, het heeft puur de maken met een bedroevend bereik. Als ik mat dichter bij mijn router zet, werkt het wel goed maar afgaande op het aantal streepjes... gene vetten (heb er met alle andere apparaten ook geen last mee)b.o.n.s schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:47:
Ik (helaas) ook. het is niet echt om over naar huis te schrijven. Ik hoop/verwacht met een update van het toestel dat dit beter/hersteld word.
Hier geen last of minder bereik dan m'n ZTE Blade, iPod Touch of laptop...
As far as I know: pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND
Verwijderd
Ik heb een Ziggo Motorola Modem en een Airport Extreme (laatste versie). Wellicht even de settings nalopen... de Razr is toch wel N standaard? Heel gek en bedroevend voor zo'n toestel.
WIRELESS LAN: 802.11b/g/n
Vandaag heb ik 'm toch maar besteld. Ik werd zo gek (traagheid door gebrek aan RAM) van m'n huidige toestel (moto milestone xD) dat ik 'm heb besteld
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Lekker toch! Upgraden naar een RAZR
Heeel fijn toestel hoor!
Inderdaad! You're gonna enjoy it!!
Ik houd dit topic (en de pricewatch
) al een tijdje in de gaten en ik ben wel heel gecharmeerd van dit apparaat. De prijs is nu nog niet echt gezakt, maar ca. EUR 250 voor een toestel betaling is w.m.b. redelijk. Nu zit ik bij T-mobile en ik wil niet weg; mijn doel is om een i-200 abbo te nemen van 1 jaar. Heeft iemand een suggestie waar dit kan, want alleen 2-call is via de pricewatch bekend en T-mobile heeft 'em niet.
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Coolblue-winkels
Verwijderd
GSMWeb: http://www.gsmweb.nl/forms/tmip079.htm
1 jaar abbo, i200, 193 bijbetalen. Ik kreeg hem alleen zonder MicroSD.
1 jaar abbo, i200, 193 bijbetalen. Ik kreeg hem alleen zonder MicroSD.
Verwijderd
Batterij valt mij niet tegen! Al vanaf zaterdag in bezit, zondagavond voor de tweede keer aan de lader, opgeladen tot 10uur maandag ochtend. Nu dus 3e dag in gebruik (12:25 en nog 40% resterend).
Ik ben wel een matige beller (6x per dag 5 minuten), heb wel altijd WIFI aan thuis en op het werk en 2x30 minuten per dag de Bluetooth voor mijn carkit. 3g gebruik ik nauwelijks tot niet. Staat s' avonds ook aan ivm wekker!
Mijn tip: goed leeg laten lopen, niet te vaak opladen terwijl hij aanstaat, langer laten opladen dan dat het systeem zegt (volproppen) en verbindingen uitzetten als je ze niet gebruikt. Ook niet constant in de auto bij laden.
Misschien ben ik gek ;-s maar deze methodiek werkt voor mij al jaren goed en zorgt er altijd voor dat na een jaar de batterij nog 2.5 dagen meegaat.
Ik ben wel een matige beller (6x per dag 5 minuten), heb wel altijd WIFI aan thuis en op het werk en 2x30 minuten per dag de Bluetooth voor mijn carkit. 3g gebruik ik nauwelijks tot niet. Staat s' avonds ook aan ivm wekker!
Mijn tip: goed leeg laten lopen, niet te vaak opladen terwijl hij aanstaat, langer laten opladen dan dat het systeem zegt (volproppen) en verbindingen uitzetten als je ze niet gebruikt. Ook niet constant in de auto bij laden.
Misschien ben ik gek ;-s maar deze methodiek werkt voor mij al jaren goed en zorgt er altijd voor dat na een jaar de batterij nog 2.5 dagen meegaat.
Je moet 'm juist bijladen waar dat kan, vinden de huidige batterijen wel lekker
Ik heb juist een goede verbinding met de razr wifi en 3g/hsdpa.
Maar de mensen die wellicht last hebben van een slechte accuduur, moet je even kijken of je last hebt van de suspend bug met watchdog.
Ik heb er last van tenminste.
Maar de mensen die wellicht last hebben van een slechte accuduur, moet je even kijken of je last hebt van de suspend bug met watchdog.
Ik heb er last van tenminste.
Hoe zijn jullie ervaringen met MotoCast voor de rest, ik hoor er niemand over! Ik vind het wel fijn om savonds in m'n bed ff een filmpje te streamen! 720P gaat perfect en vind ik het mooiste qua kwaliteit, 1080P wordt blurry op de Razr? Misschien toch te zwaar, don't botter me, want 720P serie'tjes kijken is echt perfect, maar wat jullie!?!!
EDIT: O o o, wat is het interne geheugen van 3,5GB dus fijn, helemaal met die 10 Billion Downloads! actie
EDIT: O o o, wat is het interne geheugen van 3,5GB dus fijn, helemaal met die 10 Billion Downloads! actie
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 07-12-2011 22:11 ]
Inderdaad werkt goed, ik heb alleen geen Wifi-N en 720P wil bij mij nog wel eens stotteren (daarnaast is de wifi stabiliteit laag, schommelt en zeker boven).. Maargoed, motocast is cool
inderdaad.
Verwijderd
Dat zeg ik: het zal wel een kronkel van mij zijn... zoiets doe ik al vanaf mijn eerste telefoon geloof ik (een ericsson op Libertel netwerk) en daar hou je dan ook gewoon niet mee op.CLB schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:01:
Je moet 'm juist bijladen waar dat kan, vinden de huidige batterijen wel lekker

hoe kan ik zien welke apps met 3g connectie maken? en maken dat vooraleer ze connectie maken, ze aan mij toestemming vragen?
hoe kan ik de synchronisaties aanpassen?
Ik stel dit met LBE Privacy Guard V2 in. Je kan dan permissions geven aan programma's of verbinding magen maken of niet. Maar ik geloof dat er wel meer programma's zijn.kingpol schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:22:
hoe kan ik zien welke apps met 3g connectie maken? en maken dat vooraleer ze connectie maken, ze aan mij toestemming vragen?
Volgens mij heb je altijd root nodig om dit voor elkaar te krijgen. Je hebt ook Droidwall en andere Firewall apps die dit kunnen, maar allemaal voor Rooted phones.
heb enettraffic geinstalleerd, die doet hetzelfde zonder root
edit:
buiten natuurlijk de firewall, heeft root nodig, maar ik kan tenminste m'n apn afsluiten wanneer ik wil
edit:
buiten natuurlijk de firewall, heeft root nodig, maar ik kan tenminste m'n apn afsluiten wanneer ik wil
[ Voor 48% gewijzigd door kingpol op 08-12-2011 11:03 ]
Verwijderd
Sinds vorige week heb ik een Motorola Droid RAZR, en sinds gisteren ook een micro-sim (ze waren afgelopen week op in de telfortwinkel) en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. De kwaliteit van het scherm is denk ik niet de beste op de markt maar ik vind het scherm ruim voldoende, ook voor een high-end toestel. Het toestel werkt razendsnel en de firmware die er op zit is van goede kwaliteit, zeker niet storend.
Afgelopen weekend heb ik de telefoon gebruikt als een ipod touch, voor apps, spotify, ebooks en wifi waar beschikbaar en de batterij ging de hele dag mee, ik moet de smartphone nog volwaardig gebruiken voordat ik daar een goed oordeel over het batterijgebruik kan vellen.
Ik vind het ontwerp (zeker aan de achterkant) mooi, en de telefoon is ongelovelijk dun en licht. De bouwkwaliteit is hoogwaardig en niet zo Samsung-plastic. Wel vind ik de bezel rond het scherm wel erg dik, wat afdoet aan het dunne ontwerp. Ik denk dat een iets dunner toestel/breder scherm een verbetering was geweest. Desondanks vind ik dit toestel het mooiste op de markt, en sinds ik hem heb ben ik hem alleen maar mooier gaan vinden. Voor de camera hoef je hem niet te kopen, die is geen competitie voor de Samsung Galaxy SII of iPhone 4S.
Een ander minpuntje is dat de smartphone niet de geadverteerde 16GB interne opslag heeft, maar slechts 8, en er ook geen MicroSD kaart werd meegeleverd, waar de telefoon wel mee valt uit te breiden.
Ik heb de RAZR besteld bij typhone, binnen 24 uur was de smartphone op tijd netjes in de verpakking afgeleverd.
Afgelopen weekend heb ik de telefoon gebruikt als een ipod touch, voor apps, spotify, ebooks en wifi waar beschikbaar en de batterij ging de hele dag mee, ik moet de smartphone nog volwaardig gebruiken voordat ik daar een goed oordeel over het batterijgebruik kan vellen.
Ik vind het ontwerp (zeker aan de achterkant) mooi, en de telefoon is ongelovelijk dun en licht. De bouwkwaliteit is hoogwaardig en niet zo Samsung-plastic. Wel vind ik de bezel rond het scherm wel erg dik, wat afdoet aan het dunne ontwerp. Ik denk dat een iets dunner toestel/breder scherm een verbetering was geweest. Desondanks vind ik dit toestel het mooiste op de markt, en sinds ik hem heb ben ik hem alleen maar mooier gaan vinden. Voor de camera hoef je hem niet te kopen, die is geen competitie voor de Samsung Galaxy SII of iPhone 4S.
Een ander minpuntje is dat de smartphone niet de geadverteerde 16GB interne opslag heeft, maar slechts 8, en er ook geen MicroSD kaart werd meegeleverd, waar de telefoon wel mee valt uit te breiden.
Ik heb de RAZR besteld bij typhone, binnen 24 uur was de smartphone op tijd netjes in de verpakking afgeleverd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 15:07 ]
Dat is niet waar:Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:03:
Een ander minpuntje is dat de smartphone niet de geadverteerde 16GB interne opslag heeft, maar slechts 8,
Ik ben daarna even snel de instellingen ingedoken om te kijken hoeveel geheugen ik vrij had.. Standaard komt de Razr met 16GB intern geheugen en tot mij verbazing bleek dat er 3,66GB vrij was voor het installeren van games / applicaties en 'slechts' 8GB werd gezien als 'media storage' Als ik dat bij elkaar op tel kom ik nog steeds op 11,5GB.. Er is dus maar liefst 4,5GB gereserveerd voor het Android OS en ook de Webtop-applicatie, vrij veel als je het mij vraagt maar het zal wel nodig zijn..
Met 2GB voor applicaties en games heb je al veel te veel ruimte en dat krijg je al nooit vol.. Had er dan 1GB van gemaakt en had er 12GB intern geheugen voor gemaakt ofzo.. maarja gelukkig is er nog de micro-SDHC kaartsleuf zodat er altijd geheugen kan worden toegevoegd, easy, simpel, snel en cheap.
Moet nog een week geduld hebben voor ik dit ‘monster’ in mijn bezit heb. Mijn eerste Motorola en mijn eerste Android smarttelefoon. Zat erg te twijfelen tussen deze en de HTC XE, maar de Motorola heeft bij toch mijn voorkeur mede door zijn aparte design en natuurlijk de materialen die gebruikt zijn.
Ben wel erg benieuwt naar hoe Android werkt en hoe me dit bevalt en of ik de software aan de gang krijg op mijn systeem (Linux), maar daar kom ik denk ik met trail and error wel uit
Ben wel erg benieuwt naar hoe Android werkt en hoe me dit bevalt en of ik de software aan de gang krijg op mijn systeem (Linux), maar daar kom ik denk ik met trail and error wel uit
Verwijderd
Bevestiging van Motorola dat er idd een witte Razr gaat komen.
http://www.motorola.com/C...-DROIDRAZR&WT.mc_ev=click
Iets anders dan de renders die we al voorbij hadden zien komen, maar wellicht nog mooier in combinatie met zwart kevlar

Toch nog maar even wat geduld proberen te hebben...
Iets anders dan de renders die we al voorbij hadden zien komen, maar wellicht nog mooier in combinatie met zwart kevlar

Nee wit lijkt mij erg besmettelijk, maar ziet er wel erg strak uit zo op de render.
Ik ga gewoon voor de 'simpele' zwarte versie lekker clean imo
Ik ga gewoon voor de 'simpele' zwarte versie lekker clean imo
MotoCast via USB voor synchroniseren, backuppen, updaten is ook wel mooi hoor:

Je kan uiteraard ook kiezen om naar de SD-kaart te syncen en dergelijke, allemaal no problemo

Je kan uiteraard ook kiezen om naar de SD-kaart te syncen en dergelijke, allemaal no problemo
weet iemand of het rapper gaat om te herladen via usb of via de stekker? of maakt het niet uit?
Herladen van wat... Stekker gaat natuurlijk 10x sneller in vergelijking met USB (via de computer)
Fack, die is veel mooier dan die andere witte rendersVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:40:
Bevestiging van Motorola dat er idd een witte Razr gaat komen.
Iets anders dan de renders die we al voorbij hadden zien komen, maar wellicht nog mooier in combinatie met zwart kevlar![]()
[afbeelding]
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Hmm ik heb nu net die zwarte, maar goed:P
Bevalt me goed tot nu toe. Die groene waas heb ik overigens wel als ik het scherm op z'n laagst zet. Op volle helderheid zie ik het totaal niet meer. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg. In vergelijking met mijn milestone is dit apparaat echt supersnel. Na even spelen toch maar wel besloten go launchter EX er weer op te zetten, toch net wat uitgebreider als de moto stock launcher.
Bevalt me goed tot nu toe. Die groene waas heb ik overigens wel als ik het scherm op z'n laagst zet. Op volle helderheid zie ik het totaal niet meer. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg. In vergelijking met mijn milestone is dit apparaat echt supersnel. Na even spelen toch maar wel besloten go launchter EX er weer op te zetten, toch net wat uitgebreider als de moto stock launcher.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Eerste soort van custom ROM is beschikbaar op XDA. De layout is totaal op de schop gegaan en oogt erg blauw en is op basis van Honeycomb lijkt me.
Persoonlijk sla ik dit over, want imo ziet het er niet uit, maar het is goed nieuws zo voor dit toestel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1385428
Note: er zijn nog wel veel bugs en problemen met services die net gestart kunnen worden
Persoonlijk sla ik dit over, want imo ziet het er niet uit, maar het is goed nieuws zo voor dit toestel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1385428
Note: er zijn nog wel veel bugs en problemen met services die net gestart kunnen worden
Tsjaa erg blauw... theme is called 'Iced'... Vind het ook wel ugly, maar laat maar komen idd, developen!!!
Krijg me sd-ext niet gemount, permissies staan waarschijnlijk niet goed voor het sd-ext mapje. Weet iemand hoe ik die kan veranderen naar r/w?
@ An1mA: Je zou dit kunnen aanpassen denk ik met de Bootstrap Recovery. Zal je wel je toestel moeten omzetten naar Retail.en.EU en daarna rooten. Daarna kan je de hierboven genoemde recovery installeren (betreft een APKtje), is op basis van CWM, waarin onder advanced de verschillende mount opties aanwezig zijn.
Wel vooral samenvoegen van de tweaks die men heeft kunnen realiseren, tevens niet foutvrij (maar dat is geen enkele ROM bij aanvang). Heel veel voordeel is nog niet afgezien van de root, welke al mogelijk was.
Maar maar maar: 'Ze' hebben op de DROID RAZR de eerste beelden van ICS laten zien! Dat gaat wel mogelijkheden bieden
http://www.droidrzr.com/i...page__pid__1463#entry1463
2e 'ROM' staat inmiddels ook online: [ROM] [GSM] FTS V01 [Spyder XT910] [BETA] [ONLINE]CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:49:
Tsjaa erg blauw... theme is called 'Iced'... Vind het ook wel ugly, maar laat maar komen idd, developen!!!
Wel vooral samenvoegen van de tweaks die men heeft kunnen realiseren, tevens niet foutvrij (maar dat is geen enkele ROM bij aanvang). Heel veel voordeel is nog niet afgezien van de root, welke al mogelijk was.
Maar maar maar: 'Ze' hebben op de DROID RAZR de eerste beelden van ICS laten zien! Dat gaat wel mogelijkheden bieden
http://www.droidrzr.com/i...page__pid__1463#entry1463

[ Voor 17% gewijzigd door b.o.n.s op 12-12-2011 07:34 ]
Na 2 weken een trotse bezitter te zijn van de nieuwe Motorola RAZR stuit ik sinds afgelopen weekeind op wat problemen.
Mijn gmail en market doet het niet meer sinds 2 dagen, diversen meldingen krijg ik zoals:
-de toepassing google services framework proces com.google.process.gapps is onverwacht gestopt
en
-het proces com.google.process.gapps is onverwacht gestopt
Erg vreemd, heb geen ervaring met rooten e.d. dus heb niets verkeerd gedaan in mijn ogen.
Heb google al helemaal uitgepluist maar nergens een oplossing die werkt!! Een firmware update gaat ook niet want mijn Market doet het niet...
Kan iemand mij helpen dit op te lossen?
Mijn gmail en market doet het niet meer sinds 2 dagen, diversen meldingen krijg ik zoals:
-de toepassing google services framework proces com.google.process.gapps is onverwacht gestopt
en
Erg vreemd, heb geen ervaring met rooten e.d. dus heb niets verkeerd gedaan in mijn ogen.
Heb google al helemaal uitgepluist maar nergens een oplossing die werkt!! Een firmware update gaat ook niet want mijn Market doet het niet...
Toestel opnieuw opstarten... FW-upgrade heeft niks met de markt van doen trouwens..
Als je na herstart nog steeds deze meldingen krijgt misschien een hard-reset overwegen!?
Als je na herstart nog steeds deze meldingen krijgt misschien een hard-reset overwegen!?
Verwijderd
Voor de nieuwsgierige Razr-bezitters onder ons:
http://t.co/6TDvDsuy
Motorola schijnt bezig te zijn met een nieuw project voor de Razr, op https://supportforums.mot...gle-android/motorola_razr kun je je registreren.
Geen idee of het ook voor de europese Razr geldt, aangezien er hier over de Droid Razr wordt gesproken, maar misschien interessant om te proberen en eventueel wat beta software(?) te verkrijgen...
http://t.co/6TDvDsuy
Motorola schijnt bezig te zijn met een nieuw project voor de Razr, op https://supportforums.mot...gle-android/motorola_razr kun je je registreren.
Geen idee of het ook voor de europese Razr geldt, aangezien er hier over de Droid Razr wordt gesproken, maar misschien interessant om te proberen en eventueel wat beta software(?) te verkrijgen...
Het gaat om een update voor Verizon Wireless devices... ICS?
probeer je cache eens te legen van de market en Gmail. Dit kan onder instellingen -> toepassingenDenizle schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:38:
Na 2 weken een trotse bezitter te zijn van de nieuwe Motorola RAZR stuit ik sinds afgelopen weekeind op wat problemen.
en
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
@ CLB en Bill spaarbank
Helaas baat dit niet, een hard-reset doe ik liever nog niet, dit is mn laatste optie.
Maar erg vreemd, het komt ergens vandaan toch?
Wanneer is ICS beschikbaar voor de RAzr, ik neem aan dat je automatisch op de hoogte gebracht wordt als je je hebt aangemeld bij Motorola!
Helaas baat dit niet, een hard-reset doe ik liever nog niet, dit is mn laatste optie.
Maar erg vreemd, het komt ergens vandaan toch?
Wanneer is ICS beschikbaar voor de RAzr, ik neem aan dat je automatisch op de hoogte gebracht wordt als je je hebt aangemeld bij Motorola!
Daar is nog niet heel veel over bekend helaas.Denizle schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:44:
Enige wat men blijft zeggen is ergens begin 2012:
http://www.engadget.com/2...m-sandwich-in-early-2012/
Je kan nagenoeg alles backuppen toch... Tevens weet ik niet hoeveel je al hebt ingesteld, andere launcher hebt geinstalleerd, widgets hebt geplaatst, alles hebt gesynced.. Als ik m'n telefoon opnieuw moet instellen / syncen kost me dat denk hooguit een kwartiertje, waarbij ik alleen een backup gebruik voor m'n contacten, that's it...Denizle schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:44:
@ CLB en Bill spaarbank
Uiteraard, de gapps, zijn de Google Apps, a la YouTube / Google Maps enzo...Maar erg vreemd, het komt ergens vandaan toch?
Als die wordt uitgerold, lees je dat hier natuurlijk als eersteIk neem aan dat je automatisch op de hoogte gebracht wordt als je je hebt aangemeld bij Motorola!
Hey,
Ik heb een nieuw probleem met mijn RAZR:
Ik heb een Asus Transformer en ik wil deze tetheren via mijn RAZR met Vodafone abbo. Wat ik ook probeer en hoe ik het ook instel dit lukt niet. Wat ik geprobeerd heb is:
1. RAZR WiFi Hotspot zowel beveiligd als open, RAZR op Vodafone Data en intern WiFi (alle combinaties)
2. Bluetooth tethering, RAZR op vodafone data en WiFi
Ik kan wel connectie krijgen met mijn RAZR. Ik zie als ik WiFi hotspot gebruik ook het signaalblakje op de ASUS maar het signaalbalkje wordt niet BLAUW. Wanneer ik dezelfde procedure doe met een HTC Legend op het Hi netwerk werkt alles perfect.
Bekend probleem? Opties?
Ik heb een nieuw probleem met mijn RAZR:
Ik heb een Asus Transformer en ik wil deze tetheren via mijn RAZR met Vodafone abbo. Wat ik ook probeer en hoe ik het ook instel dit lukt niet. Wat ik geprobeerd heb is:
1. RAZR WiFi Hotspot zowel beveiligd als open, RAZR op Vodafone Data en intern WiFi (alle combinaties)
2. Bluetooth tethering, RAZR op vodafone data en WiFi
Ik kan wel connectie krijgen met mijn RAZR. Ik zie als ik WiFi hotspot gebruik ook het signaalblakje op de ASUS maar het signaalbalkje wordt niet BLAUW. Wanneer ik dezelfde procedure doe met een HTC Legend op het Hi netwerk werkt alles perfect.
Bekend probleem? Opties?
Xbox Live: Ofthewell NL
Uiteindelijk heb ik het toestel weer op fabrieksinstellingen gezet.
Weer de oude apps erop en doet het weer als vanouds.
Als je je agenda en contacten via gmail synct dan ben je snel klaar idd.
Heeft iemand al een goede case gevonden? Accessoires aanbod voor de Razr is nog een beetje brak op dit moment
Heb er verschillende gevonden op internet:
Gevonden via Smartphoneshop:
Valenta Leather Pocket 18 (is geen case natuurlijk)
Gevonden via XDA:
Nillkin Hard Case and Stand Hard Case
Cruzer Lite Androidified High Gloss Clear TPU case
Quick Cimo S-Line Soft Case
Cimotech TPU Case
Gevonden via Smartphoneshop:
Valenta Leather Pocket 18 (is geen case natuurlijk)
Gevonden via XDA:
Nillkin Hard Case and Stand Hard Case
Cruzer Lite Androidified High Gloss Clear TPU case
Quick Cimo S-Line Soft Case
Cimotech TPU Case
Told ya! Nee zonder dollen, nice!Denizle schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:26:
Uiteindelijk heb ik het toestel weer op fabrieksinstellingen gezet.
Verwijderd
Vanaf vandaag in de (Amerikaanse) winkels, nu nog even zien of er ook een europese variant komt in white
http://www.droid-life.com...or-its-first-photo-shoot/

Geduld is in deze zeker een "schone" zaak:p
http://www.droid-life.com...or-its-first-photo-shoot/

Ik vond de eerste renders van een volledig witte wel mooi, dit uhm, lijkt net 'n bumper om 'n zwarte telefoonVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:20:
Verwijderd
Tja.. smaken verschillen he?;-) Vind bij die hele witte render juist dat de bezel daar zo groot lijkt...CLB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:31:
[...]
Ik vond de eerste renders van een volledig witte wel mooi, dit uhm, lijkt net 'n bumper om 'n zwarte telefoon
Sluit ik me ook bij aan, hou nog mn huidige razr ^^ Maar kan echt niet wachten op ICS en de unlockt bootloader. Het is een beetje saai zo, hehe.CLB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:31:
[...]
Ik vond de eerste renders van een volledig witte wel mooi, dit uhm, lijkt net 'n bumper om 'n zwarte telefoon
Ik ben vandaag mijn Razr gaan ophalen. Ik mag hem jammer genoeg nog niet uit de verpakking halen, hij komt onder de kerstboom
Ik had nog een aantal vraagjes.
Hoe lang duurt het ongeveer om hem de eerste keer op te laden en is het aan te raden om hem niet aan te zetten tijdens de eerste keer laden of maakt dit eigenlijk niet uit?
Welk tasje/case gebruiken jullie voor de Razr? Ik wil graag zo'n type van tasje maar ik vind er nergens waar de Razr ook in past... Tips?
Hoe lang duurt het ongeveer om hem de eerste keer op te laden en is het aan te raden om hem niet aan te zetten tijdens de eerste keer laden of maakt dit eigenlijk niet uit?
Welk tasje/case gebruiken jullie voor de Razr? Ik wil graag zo'n type van tasje maar ik vind er nergens waar de Razr ook in past... Tips?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
http://www.smartphoneshop...ta-leather-pocket-18.html
Hou deze link even in de gaten, status: binnenkort leverbaar
Die was ik idd al tegengekomen, maar deze is idd nog niet leverbaarb.o.n.s schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:58:
http://www.smartphoneshop...ta-leather-pocket-18.html
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Vanmiddag besteld bij Typhone. 1 jaar websmart van Vodafone en maar 90 euro bijbetalen :-)
Mijn SGSII gaat naar mijn vriendin...hopelijk is het de moeite waard. De bouwkwaliteit voelt iig degelijker.
Mijn SGSII gaat naar mijn vriendin...hopelijk is het de moeite waard. De bouwkwaliteit voelt iig degelijker.
Verwijderd
90 euro?!?!?!? Fak, da's 80 euro cheaper dan de mijne... ik zal Typhone eens een bezoekje brengen bij de volgende verlenging. ;-)
Vindt de Razr na twee weken toch nog een beetje een vreemd ding. Ik ben een beetje verpest met HTC Sense denk ik. De camera vindt ik echt WAARDELOOS!!! Ook filmen is echt beneden de maat. Dat deed mijn HTC Desire nog beter. Formaat blijft ook apart. Hij is toch wel BIG. En dat gekke Motocast gaat ook maar zijn gang als ik het niet wil, maar uitzetten... daar is geen optie voor. En het wordt nu wel eens tijd voor die ICS update. Als de SGS2 er 1 krijgt dan moet de Razr er ook een hebben. Kortom... nog niet 100% happy (wel 90%) met de aanschaf stiekem aan het speuren naar een betere optie. Maar voorlopig zie ik niets beters.
Da's dan wel weer een goed teken. Mijn vrouw wil dezelfde phone als mij, da's handig met de auto's. Dus als ik de mijne hou dan wordt het voor haar de witte. Hoop dat het wat wordt, ze heeft nogal kleine handen...
Vindt de Razr na twee weken toch nog een beetje een vreemd ding. Ik ben een beetje verpest met HTC Sense denk ik. De camera vindt ik echt WAARDELOOS!!! Ook filmen is echt beneden de maat. Dat deed mijn HTC Desire nog beter. Formaat blijft ook apart. Hij is toch wel BIG. En dat gekke Motocast gaat ook maar zijn gang als ik het niet wil, maar uitzetten... daar is geen optie voor. En het wordt nu wel eens tijd voor die ICS update. Als de SGS2 er 1 krijgt dan moet de Razr er ook een hebben. Kortom... nog niet 100% happy (wel 90%) met de aanschaf stiekem aan het speuren naar een betere optie. Maar voorlopig zie ik niets beters.
Da's dan wel weer een goed teken. Mijn vrouw wil dezelfde phone als mij, da's handig met de auto's. Dus als ik de mijne hou dan wordt het voor haar de witte. Hoop dat het wat wordt, ze heeft nogal kleine handen...
Dat gekke Motocast... Dan configureer je het toch op geen enkele PC, kan die ook niet syncen.. lijkt me simpel.
Tijd voor de ICS-update... ICS is net uit, voor de SGS2 is die er niet eens, dat was een gelekte versie (with bugs)
Tijd voor de ICS-update... ICS is net uit, voor de SGS2 is die er niet eens, dat was een gelekte versie (with bugs)
Inmiddels ook de Razr binnen.
Toch nog een vraag over dit toestel.
Ik vind namelijk het klepje voor de sim kaart erg dun/klein.
De simkaart wordt ook steeds terug gedrukt, terwijl je zou denken dat het een soort klik systeem zou zijn
(door drukken is vastklikken, weer drukken is los klikken zoals bij de meeste sd kaartlezers).
Is het normaal dat dit klik systeem er niet in zit, of is er iets mis bij mijn razr?
Graag hoor ik hoe het bij andere Razr bezitters werkt.
Toch nog een vraag over dit toestel.
Ik vind namelijk het klepje voor de sim kaart erg dun/klein.
De simkaart wordt ook steeds terug gedrukt, terwijl je zou denken dat het een soort klik systeem zou zijn
(door drukken is vastklikken, weer drukken is los klikken zoals bij de meeste sd kaartlezers).
Is het normaal dat dit klik systeem er niet in zit, of is er iets mis bij mijn razr?
Graag hoor ik hoe het bij andere Razr bezitters werkt.
Hoe jij het beschrijft werkt het ook, of het is kapot bij jou, of je drukt niet ver genoeg...
Als ik het goed begrijp dat moet de simkaart dus niet naar buiten komen als je het klepje open maakt.CLB schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:22:
Hoe jij het beschrijft werkt het ook, of het is kapot bij jou, of je drukt niet ver genoeg...
Hiervoor moet je dus eerst op de simkaart drukken?!
Klopt, met zo'n 'kliksysteem' wat jij zegt =)