Waar jij wil...
Onzin ten top qua ondersteuning?
Dat iets een ander label krijgt betekent niet dat het gemaakt is voor een andere markt. Een aantal voorbeelden om aan te geven dat het apparaat primair voor de Amerikaanse markt gemaakt is:
1. Nederlandse of zelfs maar MOTOROLA RAZR handleiding?
Die er dus gewoon is...
2. Support nummer voor nederlandse markt?
Wat gewoon bestaat
3. De de Motorola geleverde accesoires zijn NIET te leveren in nederland.
Zijn ze wel, via de site van Motorola, eBay, Amazon, Expansys en andere kanalen
4. GEEN enkele poging van Motorola om marketing vwb het apparaat te doen in Europa
Dus?
Zo kan ik nog even doorgaan
Noem nog maar een paar dingen...
Het feit dat ik een goede headset kan kopen en misschien wel MOET kopen zegt al voldoende.
Want bij elke fabrikant is de headset van sublieme kwaliteit en alleen bij deze Razr niet? Don't think so

Zoals je leest zijn er diverse mensen met WiFi problemen qua bereik. Ik ben er één van.
Ik heb speciaal een Linksys E4200 gekocht vanwege het extra bereik en met één muur er tussen heb ik al constant connectiedrops, terwijl ik dat met mijn Asus Transformer en mijn vrouw's HTC legend nooit heb.
Dat is balen, irritant, vrij lastig, kl*te!
Tevens klagen er, buiten mijzelf, heel wat mensen over de extreem korte batterijduur van de RAZR.
Nou uhm... extreem kort, dat is natuurlijk ook tien x heen en weer gedraaid...
Die paar Tweakers zeggen niks meer als 'batterij gaat wel snel leeg zeg' en als je dan vraagt,
hoe dat komt, of ze het uit willen pluizen met bijvoorbeeld BetteryBatterySaver, hoor je er niks meer van,
tevens komt dit in reviews niet als negatief punt naar voren, dus daar ben ik het persoonlijk niet mee eens =)
Dat het scherm groter is dan de Legend is iets wat ik zelf al geconstateerd had (duh), maar zelf ZONDER gebruik van het scherm is de batterij de helft langer te gebruiken (met dezelfde apps geïnstalleerd)
En hoe gebruik je, je telefoon dan zonder scherm? Muziek luisteren ofzo doel je op?
Aangezien ik geen "fotomaker" ben heb ik het argument foto's maar niet genoemd.
Als ik de foto's bekijk van de RAZR is er geen één die echt kwalitatief goed is.
Dat is ook pure onzin, ding kan echt wel pareltjes maken, maar er zit idd vaak veel ruis door heen.
Wordt aangepakt in een komende firmware-update, die de camera-kwaliteit moet doen verbeteren, mja.
Tethering werkt
Hier ook...
met dezelfde apps open/in gebruik als op de RAZR
Je kan me niet vertellen dat alles precies even lang openstaat, gespeeld is of gebruikt is

heb ik nu 12u 57m op mijn batterij gedaan en heb ik nog 77!! % over!
Nou fijn toch
Ik begrijp dat JIJ lyrisch bent over het toestel, CLB.
Lyrisch ben ik er helemaal niet over, ding werkt op bijna alle fronten heel goed, c'est ca.
Maar mijn argumenten om het daar niet mee eens te zijn, zijn niet uit de lucht gegrepen.
Uhm wel...
De meeste punten had ik nog wel mee kunnen leven, maar het feit dat tethering niet werkt
bij mij en ik het niet via Tweakers.net probeer op te lossen is een absolute showstopper.
Vreemd wel ja, gelukkig ben je ook denk ik zo

Even in de gaten blijven houden!
[
Voor 5% gewijzigd door
CLB op 29-12-2011 10:31
]