Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

MaDLiVe

.-Observer-.

dasystemcheck schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:32:
[...]

Alles werkt? Ook de flash bij het maken van foto's? Ik dacht dat ze dat nog niet voor elkaar hadden... En werkt Ziggo TV ook? Of is dat een specifiek root/non-root issue?

Iets wat ik nog niet naar voren heb zien komen in de afgelopen pagina's: Heeft iemand al een accu-vergelijk van de CM builds t.o.v. de stock versie 4.1.2 ?
Zeker, flash met foto's werk al een tijdje zonder problemen. Alleen HD recording is volgens mij nog wat problematisch en HDMI out, maar dat werkt op redelijk weinig customs geloof ik. Ik gebruik de latest nightly van afgelopen zaterdag en dat werkt perfect.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KringBlievie2
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-11-2022
ik kom er niet echt uit.

Ik draai momenteel 4.0.4 op mijn razr maxx (672.180.41.xt910.NonEFIGSRetail.en.EU)
niet geroot of iets dergelijks en ik wil graag naar 4.1.2 en dan wel geroot

Kan iemand mij in de juiste richting sturen?

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Een vraag...

Zelf kwam ik (al vond ik het zelf O-) ) op het 'geniale' idee om mijn razr draadloos op te gaan laden door gebruik te maken van de QI standaard. Hiervoor ben ik natuurlijk een ontvanger + lader nodig. Deze zijn er in overvloed te vinden bij Amazon.com. Nu is het probleem dat ik niet kan solderen :-( en ook geen soldeerbout heb. De accu wordt dmv. 2 schroefjes 'geconnect' met de telefoon. Nu is de vraag of op aan de 2 koperen vlakjes op de receiver ook een koperstrip kunt maken (2 aparten natuurlijk, +&-) en deze kunt verbinden aan de accu/schroefjes. Zal de telefoon hierbij opladen(en het aangeven), of zal de telefoon dit niet leuk vinden en gaan roken/zwart worden. Gelieve laat ik de micro-usb poort intact.

Iemand die hier verstand/ervaring mee heeft waarbij het is gelukt? Kan er eigenlijk niks over vinden op google :| .

De dikte moet overigens dan geen probleem zijn, aangezien er ook receivers zijn van 0.6mm dun. De link hierboven is slechts een voorbeeld ;)

[ Voor 6% gewijzigd door coster1 op 05-09-2013 21:53 ]

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:52
Voor de geintereseerden; CM 10.1.2 draaide al goed op de Razr (Maxx), en deze week is de CM 10.1.3 uitgekomen.
De kleine issues die er nog waren (bluetooth liep soms vast, af en toe nog wat camera issues) zijn bij mij in iedergeval verdwenen!

Overigens heb ik een functioneel groot voordeel ontdekt; Met CM heb ik geen problemen meer met Wifi, die had ik met de Stock rom wel (vertragingen in het opbouwen van verbindingen, vertragingen in Whatsapp berichten).

Iets wat me negatief is opgevallen sinds ik CM gebruik (Sinds 2 weken, ik heb de instructies die in de afgelopen pagina's naar voren kwamen gevolgd om te flashen); De accuduur van m'n MAXX is drastisch omlaag gegaan. Ik deed er nog maar een dag mee.
'SetCPU' gaf te weinig verbetering, dus ben ik terug gaan grijpen naar IMO de beste, slimste stroombesparing app; Juice Defender.
En opeens houdt 'ie het langer dan 2 dagen (48+ uur) uit... Bij regelmatig gebruik!

Ben eigenlijk best tevreden nu...

[ Voor 4% gewijzigd door dasystemcheck op 26-09-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Heyhey,

Ik heb een RAZR MAXX en moet zeggen dat ik aardig tevreden ben over het toestel! Heb de laatste OTA erop en met Safestrap Cyanogenmod 10.1.3 op Romslot 1 . Geroot uiteraard.

Wil ook even aangeven dat CM 10.1.3 hier redelijk draait en ook icm ZiggoTV, dus geroot en al werkt dat gewoon! En wat meastro hiervoor aangeeft, de wifi. Bij de laatste OTA moest ik altijd het toestel op standby zetten nadat ik wifi aan had gezet, anders deed wifi nix, pakweg 10 sec wachten, en toestel uit standby halen en soms was de verbinding er al, maar soms verscheen die toen pas. Met CM 10.1.3 klik ik wifi aan en paar sec later is er verbinding!
De accuduur is vergeleken met de laatste OTA verdubbeld, na de installatie van CM 10.1.3. Was 1 dag en is nu 2 dagen met geregeld gebruik. (Na 1 dag zit die vaak tussen 60 a 70% en na dag 2 25 a 30%, maar dat vind ik ietwat kort om dag 3 mee te gokken).

Alleen is het toestel nu al 3x opnieuw geinstalleerd met CM 10.1.3. Dit is in een tijdsbestek van ongeveer 3 weken. Na een tijdje wordt het systeem instabiel en gaat vooral de fotogalerij moeilijk doen, samen met 2 camera apps, want blijkbaar hangt dat allemaal samen.
De laatste keer werd het systeem weer instabiel en deed ik reboot, maar CM-logo kwam niet meer bij opstarten. Terug naar stock ROM-slot en die boot gewoon. Ondanks dit twijfel ik wel of het aan CM ligt of aan mijn toestel (je weet het nooit zeker he... en zeker als je er geen dumpfile te vinden is... ja kan ook goed een app zijn wat roet in het eten gooit natuurlijk).

Trouwens, is er iets waarmee je JOU standaard apps in 1x kan downloaden uit de Store? Dus niet naar de Store gaan en alles 1 voor 1 erop zetten.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
MaXXeR schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 01:59:
Heyhey,

...

Trouwens, is er iets waarmee je JOU standaard apps in 1x kan downloaden uit de Store? Dus niet naar de Store gaan en alles 1 voor 1 erop zetten.

Grtz
Even een totaal overzicht van mijn MAXX-configuratie:

Ik heb precies dezelfde problemen met CM gehad als jij, tijdens het testen. Ook zo'n 3 weken geprobeerd en precies dezelfde ervaringen.
Uiteindelijk de OTA er weer opgezet, wel geroot.
Voodo OTA Rootkeeper in gebruik i.v.m. de ZiggoTV app.
Safestrap geïnstalleerd voor latere testjes.

Om al m'n apps in 1x terug te zetten heb ik Titanium Backup gekocht (via zo'n 3V oplossing, 'k heb geen creditcard). Daarmee de stock apps en services die ik niet gebruik gefreezed. Scheelt weer wat accu. Tevens backup op SD gemaakt voor eventuele herinstallaties. Getest, werkt top, maar meestal worden na een herinstall de apps allemaal al weer geupdate (zorg dat je dus WIFI gebruikt i.v.m. data).
SetCPU gekocht en profiles gemaakt voor stroomgebruik. Hierdoor lukt 't om na 48=60 uur nog zo'n 30% over te houden. (variatie komt door bel/internet/facebook/whatsapp gedrag).
Smartactions van Motorola gebruik ik ook nog steeds i.v.m. thuislocatie/wifi/helderheid.

- Adblock Plus. Adfree en Bitdefender Antiviru Free voor 'nuttig' gebruik...
- Appvandedag voor de leuke gratis apps (hoewel niet altijd even nuttig)
- Buienradar & Buienalarm onder 't kopje 'weer'.
- Compass, Reisplanner, 9292, Wegenwacht, Directlease, Onderweg, Maps, Kentekencheck onder 't kopje 'vervoer'.
- Soundcloud, Mixcloud, Mx Player, RecordIt, Tunin Radio, @Voice Aloud (voorlees APP i.c.m. Acapela Voices manager / Daan (gekocht), Shazam, Yatse (gekocht), BubleUPnP
- Terminal, Superuser (duh), Busybox, Fing, Wifi Analyzer, Wifi Manager, inSSIDer, ES file Exporer, ES Task Manager, Teamviewer, Wieowie onder 'beheer'.
- Androidworld, NU.nl, De Telegraaf, RD, Computer!Totaal, Hardware.Info, NOS onder kopje 'nieuws'
- Olivetree Bible Study, DailyBible, Bijbel, Bijbel.is onder kopje 'bijbel' (jup, ik ben christen ;-))
- Instagram, Camera, Pixlr Express, HDR Camera onder kopje 'camera'.
- QR Droid, Barcode Scanner, onder kopje 'Scanner'.
- Sms/mms, Gmail, Skype, Facebook, Messenger, XMS, Viber, Whatsapp onder kopje 'berichten'.

Wellicht dat dit overzicht mensen nog op ideeën brengt qua configuratie voor hun MAXX.
Ondanks deze hele rats aan apps heb ik na 2 dagen dus nog wat juice over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:25
Gaan wij Razr gebruikers nog de update krijgen naar android 4.4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Galaxis schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:56:
Gaan wij Razr gebruikers nog de update krijgen naar android 4.4 ?
Hooguit via CM, maar een officiële zit 'r niet in. (Tenzij anderen dat kunnen tegenspreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Ik heb besloten die van mij te verkopen. (Ondanks dat er tòch nog een 4.4 upgrade schijnt te komen)

V&A aangeboden: Motorola Razr Maxx Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmelton
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb sinds kort het probleem met mijn 2 jaar oude Razr (XT910) dat als ik een incoming call beantwoord hij direct naar Speaker schakelt. Heeft iemand anders hier ook last van, en misschien een oplossing voor? Ik heb gewoon stock 4.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Mijn RAZR MAXX XT910 bevalt me best goed maar wat is die 4.1.2 update bagger zeg, gigantisch traag af en toe, ik zou wel terug willen naar 4.04 maar dat is niet mogelijk schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Bierkameel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:42:
Mijn RAZR MAXX XT910 bevalt me best goed maar wat is die 4.1.2 update bagger zeg, gigantisch traag af en toe, ik zou wel terug willen naar 4.04 maar dat is niet mogelijk schijnbaar.
En ik dacht dat ik de enige was met die trage gang van zaken... 'k Moet met regelmaat cache legen en zorgen dat het interne werkgeheugen >100mb blijft.
Deels opgelost door 't toestel te rooten, Titanium Backup (full) te gebruiken om de onnodige systeemapps te converteren naar gebruikersapps.

Maar dan nog. Inderdaad; die traagte ben ik zo langzamerhand wel zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borne
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:01
Ik heb dit toestel na twee jaar trouwe dienst verruild voor een nieuw toestel.

Is er hier nog iemand die op zoek is naar een complete Razr XT910 + Lapdock + houder voor in de auto. Of mocht iemand voor zijn Razr het Lapdock los willen kopen dan graag een PB. Dit (Qwerty) lapdock is in Nederland nooit officieel te koop geweest.

Plaatje ter indicatie:
Afbeeldingslocatie: http://forums.androidcentral.com/attachments/sold-archived-marketplace-threads/52559d1355839532t-motorola-razr-maxx-16gb-microsd-includes-hd-dock-modified-lapdock-img_1738.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:09
Sinds kort in het bezit van de Motorola Razr Maxx - XT910 - en dacht erover om te flashen naar CM11 met de nieuwste KitKat functies en design. Soms loopt de telefoon toch net niet helemaal soepel en zeker bij zware programma's als Chrome kan het zeker wel een snelheidsboost gebruiken..

Zijn er hier gebruikers met CM11 geïnstalleerd? Er zijn legio filmpjes op YouTube maar hoor het liever van mensen hier.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeN1234
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-07 09:16
Mijn Moto Razri is plots overleden, Na het aandoen geeft hij alleen het Motorola Logo weer.

[ Voor 31% gewijzigd door DeN1234 op 05-06-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Zijn er nog mensen die 'm gebruiken. Ik heb nu al ruim anderhalf jaar een ander toestel maar ik heb mijn vader nu ook aan de smartphone zodat hij kan appen. Ik heb deze afgestoft en er CyanogenMod 12.1 op gezet (nightly build of course). Ik ben positief verrast door hoe goed dit nog loopt op dit toch wel oude toestel. Lollipop heeft duidelijk meer RAM nodig en veel apps tegelijk gaat haperend maar met simpel browsen/whatsappen is hij prima te gebruiken zo :).

Ook nog is te benadrukken. Dit toestel is onverwoestbaar. Mijn z1 compact ziet er wel wat gebruikt uit. (krasjes op scherm en achterkant. Lijm achterkant laat beetje los, dus ook niet meer waterdicht). De razr ziet er nog gewoon als nieuw uit en dat terwijl ik 'm nooit in een hoestje oid stop.

[ Voor 24% gewijzigd door 3dmaster op 16-08-2015 23:46 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste