• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:13
Heb ook mijn RAZR binnen. Ziet er goed uit! Scherm is niet groenig en productie datum is 29 oktober.
Ligt nu aan het stroom :)

Mooi toestel zeg pfff!
Fijn om te horen hoor, dat iedereen zo content is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
CLB schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:13:
Fijn om te horen hoor, dat iedereen zo content is :)
Dat krijg je als je oude milestone wind weer baksteen en weet ik nog niet meer wat heeft meegemaakt en het altijd netjes bleef doen ^^.

• b.o.n.s
Durf nog niet te rooten, zelfde reden als CLB, wel balen want nu kan ik nog niets overzetten met titanium backup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interron
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 24 november 2011 @ 00:08:
En dan kan iedereen zien waar je bent, fijn =) Volgens mij moet Smart Actions zich even inkijken, in waar je vaak bent en dergelijke.. Ik kreeg vandaag een notificatie of ik bij mij 'thuis' zus en zo wilde instellen.. hmm tsjaa. :+
Waar haal je de onzin vandaan dat iedereen kan zien waar je bent? Vertel mij even waar ik dan nu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
interron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:52:
[...]

Waar haal je de onzin vandaan dat iedereen kan zien waar je bent? Vertel mij even waar ik dan nu ben.
Koog aan zaan :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interron
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ja, duh. Dat is net zo nauwkeurig als zeggen dat ik in Europa ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
interron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:09:
[...]

Ja, duh. Dat is net zo nauwkeurig als zeggen dat ik in Europa ben.
Let op de smiley Ron ;)

-----

Ik merk trouwens wel dat de laatste versie van Widgetlocker niet helemaal fris werkt op de Razr. Bij het selecteren van sommige alternatieve wallpapers binnen WL zorgt dat ervoor dat WL crasht. Ook moet ik met het indelen van mijn homescreens wennen aan de grotere resolutie van het scherm. Truukjes die vroeger op een 9 bij 10 grid werkte komen nu niet helemaal lekker uit de verf. Maar dat is eigenlijk een luxe probleem :)

[ Voor 50% gewijzigd door BillSpaarbank op 25-11-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad =) Waar ik op doelde is het installeren van 'sociallocation.apk' van een of ander forum nou niet echt garant staat voor 'dat is een goede apk met de juiste permissies' Ik installeer nagenoeg altijd alles, let nooit op permissies dus vind het wel best, maar sociallocation.apk installeren van een of andere weblink gaat mij te ver.
Ik merk trouwens wel dat de laatste versie van Widgetlocker niet helemaal fris werkt op de Razr. Bij het selecteren van sommige alternatieve wallpapers binnen WL zorgt dat ervoor dat WL crasht. Ook moet ik met het indelen van mijn homescreens wennen aan de grotere resolutie van het scherm. Truukjes die vroeger op een 9 bij 10 grid werkte komen nu niet helemaal lekker uit de verf. Maar dat is eigenlijk een luxe probleem :)
:9 Ik moet het ook is instellen, maar vind het huidige lockscreen wel fijn... Dan nog wel Missed It! erbij..
Wat ik nog wel jammer vind is dat SwitchPro nog niet werkt met de flashlight, heb tig versies geprobeerd.. mja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 18:16
Een jaar geleden heb ik mezelf beloofd nooit meer een Motorola telefoon aan te schaffen naar het vreselijk lang wachten op een upgraden van mijn Milestone 1. En toen die er eenmaal was vond ik het toestel onbruikbaar geworden door de traagheid. Gelukkig vond ik Froyomod :) en kon ik weer een tijdje vooruit.

Maar nu begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan mijn belofte en het lijkt erop dat Motorola geleerd heeft zoals genoemd hebben ze al aangekondigd om dit toestel snel te upgraden.

Daarnaast zie ik dat ze de source code al hebben vrijgegeven wat super is : http://www.androidcentral...razr-source-code-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Hairball schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:51:
O ja, Ik heb sinds vandaag ruzie met mijn RAZR.

Hoe het komt weet ik niet, want de wereld van contact synschronisatie is erg onduidelijk maar na installatie van mijn telefoon waren AL mijn contacten weg. Dit geld voor telefoon contacten, Google/Google+ contacten en circles.

Dit is ho ik e.e.a. geinstalleerd heb:
1. Backup van de contacten van mijn legend gemaakt (MyBackup Pro -> online)
2. Na eerste installatie telefoon backup contacten teruggezet
NB: Ik kreeg hier een vage melding waar ik niets mee kon (sorry, weet niet meer precies wat er stond) en moest vervolgens kiezen tussen: Niets doen, deleten en terugzetten. ik heb voor terugzetten gekozen,

Gevolg was: Geen enkel contact meer in mijn telefoon en op google+.

Ik heb de google+ contacten terug kunnen zetten via een restore optie op google/gmail en heb handmatig de contacten weer in de circles moeten zetten.

Maar nu komt het: Wanneer ik nu een contact aanmaak op mij telefoon en op opslaan klik is het contact weg. Ik krijg de melding dat het contact opgeslagen is, maar de hele lijst met contacten is leeg!

Iemand een idee?
Probeer eens het volgende. Ga naar je contactenlijst, druk op je homeknop en kies voor 'meer'. Daarna kiezen voor weergaveopties (of iets in die trant). Dikke kans dat daar je gmail-account niet aangevinkt staat als weer te geven contactpersonen. Maar dat de contactpersonen gemaakt met je 'motorolaaccount' alleen worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
Hmm ga toch maar eens even langs de Saturn om dat ding in mn handen te houden want het kriebelt hier wel ;)

Nog ff 2 vraagjes;

-Geen NFC erin, maar kans dat dat wel gaat werken als we NFC sims krijgen?
-In de OP staat Bluetooth 2.0, op GSMarena staat 4.0.. verschil??

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik zal ook naar de saturn moeten, kan 'm in eindhoven binnenstad nergens vinden (ik werk in de heuvelgalerie)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
JarlSX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:19:
ik zal ook naar de saturn moeten, kan 'm in eindhoven binnenstad nergens vinden (ik werk in de heuvelgalerie)
Coolblue heeft voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maardiweb schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:05:
-Geen NFC erin, maar kans dat dat wel gaat werken als we NFC sims krijgen?
Kans ja, of een ingebouwde NFC-chip in batterijen (zoals bij de Galaxy Nexus)
-In de OP staat Bluetooth 2.0, op GSMarena staat 4.0.. verschil??
OP ga ik aanpassen, het is BlueTooth 4.0... Verschillen.. Snelheden (denk?) maar vooral ondersteunde profielen.
A2DP, AVRCP, BIP, BPP, DUN, FTP, GAP, GAVDP, GOEP, HFP, HID, HSP, OPP, PAN, PBAP, SPP

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 25-11-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
CLB schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:28:
[...]

Kans ja, of een ingebouwde NFC-chip in batterijen (zoals bij de Galaxy Nexus)
Ja dat snap ik, maar dat gaat natuurlijk niet werken op de RAZR |:( 8)7

Zijn er mensen die de RAZR met abbo hebben gekocht? Heb tot zover nog geen 1 provider gezien waar ze de RAZR uberhaupt kennen, laat staan dat hij verkocht wordt :( Ben bang dat Sim-only voor mij namelijk niet gaat werken ivm de lage snelheden cq datalimieten..
En dat is eigenlijk ook mijn grootste hekelpunt aan de RAZR. Niemand kent em! Is wel vet natuurlijk, maar daardoor ben ik bang voor weinig custom ROMS ed, en ik zou hem wel graag een ruime 2 jaar willen kunnen gebruiken..

Hoe denken degenen hierover die em al gekocht hebben?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Maardiweb schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:40:
[...]

Zijn er mensen die de RAZR met abbo hebben gekocht? Heb tot zover nog geen 1 provider gezien waar ze de RAZR uberhaupt kennen, laat staan dat hij verkocht wordt :( Ben bang dat Sim-only voor mij namelijk niet gaat werken ivm de lage snelheden cq datalimieten..
En dat is eigenlijk ook mijn grootste hekelpunt aan de RAZR. Niemand kent em! Is wel vet natuurlijk, maar daardoor ben ik bang voor weinig custom ROMS ed, en ik zou hem wel graag een ruime 2 jaar willen kunnen gebruiken..

Hoe denken degenen hierover die em al gekocht hebben?
Ik heb op mijn Galaxy S1 zo'n beetje iedere Rom geflashed die er bestond. Mijn Galaxy S2 heb ik een aantal Roms geflashed. En eigenlijk vond ik het nooit zoveel toevoegen. Plus het feit dat ik bleef flashen omdat er van sommige Roms dagelijks updates uitkwamen. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Het zou leuk zijn als de mogelijkheid er straks is, maar voor mij is het geen dealbreaker. Ook Root heb ik niet persé nodig. Zou het wel relaxed vinden om die gelockt bookmarks te verwijderen en ook de blauwe statusbalk vind ik minder mooi.

Ik hoop dat zo min mogelijk winkels hem gaan verkopen >:) Ik kan de stad hier niet doorlopen zonder 15 Galaxy S2 of iPhones tegen te komen. Vind het wel een keer leuk om een beetje exclusief toestel te hebben (al is dit natuurlijk de grootste onzin :+ ) Maar de reacties van mensen die de telefoon zien zijn wel erg positief. Grappig overigens dat iedereen zo'n beetje zegt "Zo, dat is een mooi scherm" _O- Kan het niet helemaal rijmen met de analyse van die verge-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Heb wel een nadeel gevonden, en dat is persoonlijk nog wel lastig, Sygic werkt niet.
Krijg hem niet aan de praat, krijg alleen een zwart scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maardiweb schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:40:
En why not? Of een NFC-chip in een simkaart zit of in een batterij... Toch?
Zijn er mensen die de RAZR met abbo hebben gekocht? Heb tot zover nog geen
1 provider gezien waar ze de RAZR uberhaupt kennen, laat staan dat hij verkocht wordt :(
Gaat niet om providers, maar om winkels die 'm verkopen en die dan Vodafone of T-mobile matchen...
Of ze nou een HTC Sensation XE of een Motorola Razr verkopen met abonnement X, dat maakt niet uit.
Dus als je de PW induikt is die toch met nagenoeg elke provider en abonnementsvorm te verkrijgen?
En dat is eigenlijk ook mijn grootste hekelpunt aan de RAZR. Niemand kent em! Is wel vet natuurlijk, maar daardoor ben ik bang voor weinig custom ROMS ed, en ik zou hem wel graag een ruime 2 jaar willen kunnen gebruiken.. Hoe denken degenen hierover die em al gekocht hebben?
Custom ROM's ben ik niet zo heel erg van.. Ansich leuk natuurlijk, maar met Android 4.0 wat eraan komt vind ik het persoonlijk denk wel goed.. Enige wat ik wil is rootacces, maar dat komt vast en zeker wel.. En het is natuurlijk de vraag of custom ROM's voor de Droid Razr ook werken op de Europese versie van de Razr. Als dat zo is, dan zijn er geen problemen want de Amerikaanse community is wel een stukje groter dan de Europese.
BillSpaarbank schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:48:
Ook Root heb ik niet persé nodig. Zou het wel relaxed vinden om die gelockt bookmarks te verwijderen
Lees m'n review senor:
Wel staan er zo'n 15 bookmarks standaard in de Razr, iets waar ik persoonlijk niks aan heb..
Ook stonden er 5 bookmarks gelocked, wat inhoud dat je ze niet zo 1,2,3 kan verwijderen.
Uiteraard wist ik dit al bij vorige Motorola's dus wist ik ook wat de oplossing was. Installeer
'bookmark sort & setup', start het programma'tje en verwijder ook deze 5 bookmarks =) Zo clean, top!
Ik hoop dat zo min mogelijk winkels hem gaan verkopen >:)
Hier hoop ik dat ook :9
Vind het wel een keer leuk om een beetje exclusief toestel te hebben (al is dit natuurlijk de grootste onzin :+ ) Maar de reacties van mensen die de telefoon zien zijn wel erg positief. Grappig overigens dat iedereen zo'n beetje zegt "Zo, dat is een mooi scherm" _O- Kan het niet helemaal rijmen met de analyse van die verge-site.
Just like me 'Motorola... Oja dat had jij altijd al heh.. Vind ik wel een beetje oudbollig' Nou dat is fijn, maar
hier is m'n Motorola... 'Whooooow, mooi zeg, oewh dat scherm, zo das wel snel, oewh dun hoor' Jaja I know :+
b.o.n.s schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:10:
Heb wel een nadeel gevonden, en dat is persoonlijk nog wel lastig, Sygic werkt niet.
Legaal of illegaal (dat laatste mag niet besproken worden) Misschien door de qHD resolutie?

Wat is jullie 'System version' eigenlijk? 651.73.18.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 25-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
b.o.n.s schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:10:
Sygic 11.2.1 of de Aura versie? Ik zal thuis eens kijken. Ik draai zelf Navigon perfect!
CLB schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:21:
[...]

ik heb dezelfde varriant!

[ Voor 24% gewijzigd door DiMacho op 25-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
[...]

En why not? Of een NFC-chip in een simkaart zit of in een batterij... Toch?
De miscommunicatie ontstaat denk ik door de niet-verwisselbare batterij ;)
Ahh, ik wist dat ik het ergens gelezen had. Zo maar even opzoeken :)

-edit gelukt! Thnx
:Y idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BillSpaarbank schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:37:
De miscommunictaie ontstaat denk ik door de niet-verwisselbare batterij ;)
O-) Je kunt hem er toch op plakken? :Y
Ahh, ik wist dat ik het ergens gelezen had. Zo maar even opzoeken :)
:)
:Y idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
[...]

[...]

Legaal of illegaal (dat laatste mag niet besproken worden) Misschien door de qHD resolutie?

Via de market gedownload en ook via een 'andere' manier geprobeerd. ;)

En ik heb ook deze system version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
hoe bevalt de batterij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Standaard android voor mijn gevoel. Niet meer of minder voorlopig dan de HTC Desire bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook Sygic uit de Markt gehaald, map van NL gedownload, maar kreeg uiteindelijk niks werkend...
Kon gelijk activeren of later.. Zag het Sygic-logo nog een paar keer voorbij komen maar uiteindelijk dus niks =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen na was gezeik bij belsimpel.nl.
toestel doet het goed maar ook dit toestel heeft hetzelfde probleem met het scherm.
vind het daarom ook vreemd dat geen van jullie dit heeft.
Ik las op het motorola forum dat ze hier niets mee gaan doen omdat dit niet valt onder het gewone gebruik van het toestel.
hieronder een foto met wat ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: https://supportforums.motorola.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-514344-47059/400-600/Razr.jpg

Zijn er misschien ook meer mensen met het probleem dat het toestel al vanaf het begin begint met herstarten... terwijl je het toestel naast je hebt liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
shamp0o schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:50:
Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen na was gezeik bij belsimpel.nl.
toestel doet het goed maar ook dit toestel heeft hetzelfde probleem met het scherm.
vind het daarom ook vreemd dat geen van jullie dit heeft.
Ik las op het motorola forum dat ze hier niets mee gaan doen omdat dit niet valt onder het gewone gebruik van het toestel.
hieronder een foto met wat ik bedoel.
[afbeelding]

Zijn er misschien ook meer mensen met het probleem dat het toestel al vanaf het begin begint met herstarten... terwijl je het toestel naast je hebt liggen?
oei.. dat ziet er naar uit... hoe erg valt het op bij normaal gebruik (m.a.w. is dit een testsetup, en een zwaar getweakte foto?)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
Prulleman schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:14:
[...]

oei.. dat ziet er naar uit... hoe erg valt het op bij normaal gebruik (m.a.w. is dit een testsetup, en een zwaar getweakte foto?)
De foto is zwaar getweaked.. maar je ziet het wel als je bijv een zwarte achtergrond hebt en met hoge helderheid het toestel gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week zei ik:
CLB schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:24:
Hier ook getest, no problemo's
Nu nog steeds geen problemo's hoor, maar ik zie het hier nu ook (opeens)
Ik zal 't morgen proberen te fotograferen, ik denk dat 't lijm is van het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Dit verschijnsel heeft de Galaxy S2 ook heel erg. Volgens mij is dit ook weer gerelateerd aan het Amoledscherm. Mijn scherm heeft het ook op 3 plekken. Alleen zichtbaar met een volledige zwarte achtergrond in een zeer donker omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Die van mij heeft dit ook. Storend? Nee, je ziet het eigenlijk nooit.
Geweldig telefoontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
CLB schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 00:50:
Vorige week zei ik:
[...]

Nu nog steeds geen problemo's hoor, maar ik zie het hier nu ook (opeens)
Ik zal 't morgen proberen te fotograferen, ik denk dat 't lijm is van het scherm...
Het schijnt een fout te zijn in het scherm.
Ik heb net als in de foto een zwarte streep over het gehele scherm.
En zwarte puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b.o.n.s schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:01:
Die van mij heeft dit ook. Storend? Nee, je ziet het eigenlijk nooit.
Geweldig telefoontje ;)
Sluit ik me zeker bij aan en een gare foto (+ een nabewerking met wat contrast gespeeld)
Scherm normaal / met contrast gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Het is nu dag 10 dat ik heb hem en ik heb de retour aangevraagd bij coolblue. Voor 529 euro wil ik volkomen tevreden zijn, en dat ben ik dus niet, en wel omwille van de volgende redenen:

1) Die groene waas. Helderheid kan (wellicht bewust) niet erg laag gezet worden in de instellingen zelf: laagste is nog steeds superhelder voor 's nachts of in de aula. Zet je de helderheid lager met Screenfilter krijg je de waas, korrels en vlekken over het scherm. Toen m'n batterij onder 10% was gezakt begon het scherm ook nog eens paars uit te slaan en zo, echt te maf voor woorden. Productiedag van mijn telefoon is nochtans 29 oktober.
OK, dit is niet de grootste issue en je kan er overkijken, maar voor dit geld ben ik liever kritisch.
Mensen hebben het mij al gezegd terwijl ze niet ingelicht zijn van het probleem... Dit gebeurt wel als ze er schuin op aan het kijken zijn.

2) Batterijduur lijkt bij mij toch erg tegen te steken, in tegenstelling tot sommige verhalen hier. Donderdag was hij zo plat als een vijg na 5 uur les en dan moest ik hem gewoon aan de lader gooien. Absoluut niets doen kost rond de 4% per uur en dat is te veel voor mij. Ik wil me liever geen zorgen maken over mijn batterij.

3) Hij is wel sleek vanuit de juiste hoek bekeken, maar daar heb je niet veel aan in de praktijk. De brede randen rond het scherm maken hem te groot wat mij betreft, en die bobbel doet ook afbreuk aan het idee van superdun.

4) Ik betaal voor dingen die eigenlijk echt geen meerwaarde zijn. De camera is goed genoeg voor een kiekje op Facebook of Foursquare, maar je kan hem eigenlijk net zo goed in je zak laten zitten dan.

Mijn pa is thuisgekomen met een Galaxy Gio van 99 euro en ik verwachtte dat dat superbrak zou werken, maar het ging echt nog goed. Dan vraag ik me af waarom ik meer dan 5 keer zo veel heb gespendeerd aan een telefoon waarmee ik, als hij in mijn broekzak zit, de veters van mijn rechterschoen moeilijk kan strikken. 3 uur intensief knoeien haalde maar 15% van de batterij af bij hem, dan mag ik de mijne al aan de lader hangen.
Hij krijgt een kabel voor de pc én een super compacte lader, ik heb een log blokje en 1 kabel die ik voor beide moet gebruiken.

Nu hopen dat de ruilprocedure goed verloopt bij Coolblue.

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 26-11-2011 19:41 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Mijn Razr onthoudt de wifi netwerken niet, moet elke keer het wachtwoord invoeren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ander kanaal kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Gisterochtend van de lader rond 08:00.
Net om 20:30 stond ie op 15%. Veel bellen en internetten en bellen.

Dus de batterij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Th1x4nG schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:38:
Het is nu dag 10 dat ik heb hem en ik heb de retour aangevraagd bij coolblue. Voor 529 euro wil ik volkomen tevreden zijn, en dat ben ik dus niet, en wel omwille van de volgende redenen:

1) Die groene waas. Helderheid kan (wellicht bewust) niet erg laag gezet worden in de instellingen zelf: laagste is nog steeds superhelder voor 's nachts of in de aula. Zet je de helderheid lager met Screenfilter krijg je de waas, korrels en vlekken over het scherm. Toen m'n batterij onder 10% was gezakt begon het scherm ook nog eens paars uit te slaan en zo, echt te maf voor woorden. Productiedag van mijn telefoon is nochtans 29 oktober.
OK, dit is niet de grootste issue en je kan er overkijken, maar voor dit geld ben ik liever kritisch.
Mensen hebben het mij al gezegd terwijl ze niet ingelicht zijn van het probleem... Dit gebeurt wel als ze er schuin op aan het kijken zijn.

2) Batterijduur lijkt bij mij toch erg tegen te steken, in tegenstelling tot sommige verhalen hier. Donderdag was hij zo plat als een vijg na 5 uur les en dan moest ik hem gewoon aan de lader gooien. Absoluut niets doen kost rond de 4% per uur en dat is te veel voor mij. Ik wil me liever geen zorgen maken over mijn batterij.

3) Hij is wel sleek vanuit de juiste hoek bekeken, maar daar heb je niet veel aan in de praktijk. De brede randen rond het scherm maken hem te groot wat mij betreft, en die bobbel doet ook afbreuk aan het idee van superdun.

4) Ik betaal voor dingen die eigenlijk echt geen meerwaarde zijn. De camera is goed genoeg voor een kiekje op Facebook of Foursquare, maar je kan hem eigenlijk net zo goed in je zak laten zitten dan.

Mijn pa is thuisgekomen met een Galaxy Gio van 99 euro en ik verwachtte dat dat superbrak zou werken, maar het ging echt nog goed. Dan vraag ik me af waarom ik meer dan 5 keer zo veel heb gespendeerd aan een telefoon waarmee ik, als hij in mijn broekzak zit, de veters van mijn rechterschoen moeilijk kan strikken. 3 uur intensief knoeien haalde maar 15% van de batterij af bij hem, dan mag ik de mijne al aan de lader hangen.
Hij krijgt een kabel voor de pc én een super compacte lader, ik heb een log blokje en 1 kabel die ik voor beide moet gebruiken.

Nu hopen dat de ruilprocedure goed verloopt bij Coolblue.
Vergelijk je nou serieus een Galaxy Gio met een Razr? :? Wist je niet van te voren dat het een grote telefoon was en dat het bij sommige mensen inderdaad moeite kan geven wanneer je je veters wilt strikken? De Gio heeft een veel kleiner scherm dan de Razr. Tuurlijk zal die veel minder % gebruiken. Scherm van de Razr is veel en veel scheper met veel betere kleuren. Zulke dingen spelen allemaal. Daarnaast kunnen er ook veel apps open staan, maar denk dat een beetje tweaker wel weet hoe je efficiënt mogelijk met je telefoon moet omgaan.

Mocht een Gio voor jou goed genoeg zijn dan zou ik echt zo snel mogelijk Coolblue stalken om je geld terug te krijgen. Dan is het inderdaad zonde om 5 keer zoveel uit te geven. Maar normaliter zit er een heel groot verschil tussen deze 2 telefoons. Kan begrijpen dat je kritisch bent op je telefoon. Als hij inderdaad niet bevalt, moet je hem gewoon weg doen. Goed dat je in ieder geval al de retour hebt aangevraagd.

Trouwens Samsung is de enige (dacht ik) die op dit moment nog een aparte computerkabel en een oplader levert. Sony Ericsson en LG zie ik in ieder geval bijna altijd een oplaadpunt en een computerkabel mee te geven. HTC heeft/had ook aparte kabels, maar zogenaamd iets met duurzaamheid zorgt ervoor dat er slechts 1 kabel geleverd wordt. Komt eigenlijk op neer: gewoon geld besparen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mijn oog laten vallen op dit toestel, en weet vrijwel bijna zeker dat ik hem wil zodra ik mijn abbo mag verlengden 6 december. Ik bestel hem dan bij coolblue, maar krijg ik er wel gewoon een micro-sim bij gelijk, of moet ik nog even langs een vodafone winkel ofiets?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:58:
Hallo,

Ik heb mijn oog laten vallen op dit toestel, en weet vrijwel bijna zeker dat ik hem wil zodra ik mijn abbo mag verlengden 6 december. Ik bestel hem dan bij coolblue, maar krijg ik er wel gewoon een micro-sim bij gelijk, of moet ik nog even langs een vodafone winkel ofiets?

Groeten
Dit soort vragen kun je aan de shop zelf stellen. Dit topic is alleen voor technische discussie omtrent de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Over het rooten van het toestel. Rooten zelf lijkt nog niet te werken. Ik heb de OTA die op XDA staat geprobeerd maar dat werkt niet, krijg dan error 7 te zien (toestel start verder gewoon weer netjes op omdat de installatie gestopt is).

Wat je wel veel leest is dat het over EN.eu systemversies gaat. In nederland hebben wij allemaal denk ik 651.73.18.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU (athans wat ik tot nu toe lees). Waar staat NonEFIGSRetail voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EFIGS is Engels, Frans, Italiaans, Duits (Germaans) en Spaans... en dan NON-EFIGS..
Dus de landen die niet bestaan uit Engeland..... Spanje ofzo.. Wij zijn Nederland dus uitgesloten van...?

zo interpreteer ik het...

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 28-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ahaaa... vandaar dat de en.EU updates/root niet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yups.. Dus of dat eerst te flashen valt zodat NonEFIGS, weggaat, zodat het lijkt alsof je er wel bij hoort..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ja en mocht het fout gaat of je terug kan met die unroot, heeel tricky..
Bij de Desire had ik meer lef ;) mede ook omdat je wist dat je gewoon terug kon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm ja... Custom ROM's hoeven bij mij niet zo, maar rootacces vind ik wel fijn, niet perse nodig maarja..
Paar apps zoals Titanium Backup, AdFree of BatteryCalibration werken alleen met rootacces, ach komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Oh CLB, hoe/waar kan je de notificatie kleuren van de LED aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De notificatieled is in te stellen met verschillende applicaties.. Zo kan Handcent sms het bijvoorbeeld voor
SMS instellen, WhatsApp voor WhatsApp enzovoort enzovoort. Er zijn ook wel applicaties die het voor allerlei programma's in kunnen stellen, persoonlijk geen ervaring mee, maar er staat genoeg in de markt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
goeie review op http://www.androidcentral.com/motorola-droid-razr-review voor de geïnteresserden

btw kan iemand een high resolution pic posten van de europese versie vd razr? (beide kanten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat al tijden in: Motorola Razr - Reviews
En waarom high-res pics.. Nu lijkt het net alsof je ze nodig hebt voor 'n website ofzo.. op het www staat toch genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
kingpol schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:24:
goeie review op http://www.androidcentral.com/motorola-droid-razr-review voor de geïnteresserden

btw kan iemand een high resolution pic posten van de europese versie vd razr? (beide kanten)
http://www.google.nl/sear...11b456b8&biw=1329&bih=873

bij google plaatjes zoeken kan je een minimum size opgeven...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
oh nevermind dan

vinden jullie de bezel (randen rond het scherm) niet te groot?

en iets anders
He said watch a movie or video or someway to get my phone warm. Took about 10 min to get it hot. He said now listen to music again and call your voice mail.

I was shocked.

The rattle was bad. You can really hear it badly. He told me the phone is amazing. I wouldnt trade it for another phone but they were told by moto reps that they know of an issue about the rattle in the speakers and its due to.....
http://androidforums.com/...ut-razr-rattle-issue.html

kunnen jullie dit es testen? :o

[ Voor 78% gewijzigd door kingpol op 28-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Nog even terugkomend op Sygic navigatie. Ik heb hem werkend middels een fix welke terug te vinden is op het forum: http://support.sygic.com/...11_2_2_beta#reply_7303882

1. download de beta/fix: http://cdn.sygic.com/Andr...a010_test/Sygic_beta3.apk
2. verwijder Sygic en laat alle bestanden / mappen voor wat het is.
3. Installeer de .apk uit stap een, en hij werkt!

Mij Benelux Navigatie werkt nu in ieder geval! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
b.o.n.s schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:25:
Nog even terugkomend op Sygic navigatie. Ik heb hem werkend middels een fix welke terug te vinden is op het forum: http://support.sygic.com/...11_2_2_beta#reply_7303882

1. download de beta/fix: http://cdn.sygic.com/Andr...a010_test/Sygic_beta3.apk
2. verwijder Sygic en laat alle bestanden / mappen voor wat het is.
3. Installeer de .apk uit stap een, en hij werkt!

Mij Benelux Navigatie werkt nu in ieder geval! :D
Bedankt! Ik ga hem meteen uitproberen!! Hoop dat hij eindelijk werkt. Morgen maar eens gaan testen. Het blijft toch na Navigon mijn favoriet.

edit: Ik heb nog een licentie tot 05-12-2011 volgens mij klopt dit wel met de Aura die ik op de Milestone had draaien! Zo in huis doet ie het perfect. Ook wat demoroutes laten rijden!

[ Voor 11% gewijzigd door DiMacho op 28-11-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Moet lukken. Ik heb wel een betaalde versie (weet niet of het uitmaak).

Nog even over het rooten van je toestel met de 651.73.18.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU systemversie.....
....het is mij gelukt!.

1. Volg dit topic op XDA:
[WIP] The EternityProject GSM/CDMA RAZR Official Motorola ROMs Thread
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1362956

- Download en installeer RSD Lite 5.6 en de MotoHelper_2.0.53_Driver_5.2.0 driver, download ook het genoemde Fastboot bestand in de eerste post.

- Pak het fastboot bestand uit.
- Start RSD als administrator en open de xml file uit het bestand dat je uitgepakt hebt.\
- Toestel via recovery opstarten en dan AP Fastboot selecteren.
- Sluit dan je Razr aan, check even of RSD je toestel ziet door op 'Show Device' te drukken.
- Dan kan je starten en duurt het echt een tijd voordat alles is gedaan. Toestel reboot, duurt ook lang, maar uiteindelijk gaat ie het bestand uitpakken (zie je een icoontje).
- Daarna start het toestel op en zit je op de Retail.en.EU software versie (651.73.23.XT910.Retail.en.EU).

Daarna kan je het toestel rooten via de post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1341578

Vond het behooooorlijk scary, maar het is gelukt en heb het getest met Titanium Backup.

Waarom? Ach.... ;)

Edit: Je kan overigens ook je radio updaten die enkele verbeteringen met zich mee zou brengen. Ik heb hem probleemloos geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door b.o.n.s op 29-11-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
kingpol schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:38:
oh nevermind dan

vinden jullie de bezel (randen rond het scherm) niet te groot?

en iets anders

[...]

http://androidforums.com/...ut-razr-rattle-issue.html

kunnen jullie dit es testen? :o
Ik vind de bezel niet te groot. Als ik het vergelijk met mijn ipod touch dan vind ik het van gelijke grootte.

Heb trouwens rattle issue geprobeerd te testen. Eerst 10 minuten een xvid en daarna een ±35 minuten een 720P serie en werd lichtelijk warm, niks ernstig. Alleen ik hoor dus nu ook een rattle als ik mijn voicemail bel van een halve seconde. Ik hoor dezelfde rattle alleen niet als ik muziek of iemand bel via de luidspreker or met oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
;(

lees hier juist dat china exlusief een razr krijgt met 720p en 13mp cam (de batterij zal maar een uur meegaan denk ik dan :/)

http://www.gsmarena.com/m...kevlar_more-news-3438.php

en
edit:

http://st.gsmarena.com/vv/spin/motorola-razr.swf 8)

[ Voor 13% gewijzigd door kingpol op 29-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was al bekend dat er een paar versies van de Razr zouden verschijnen, zal 't zo even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
RAZR omgezet naar systeemversie 651.73.23.XT910.Retail.en.EU:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6523667/retailenEU_razr.png

Root werkt en heb Titanium Backup draaien:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6523667/titaniumbackup_razr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb je how-to in de TS opgenomen met credits voor jou natuurlijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s

Ben alle mogelijkheden aan het doorlopen na het rooten en alles wat op XDA werkt goed.
Zoals de DROID RAZR bootanimation e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar die andere System Version gaan, is daar een hardreset mee gepaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
* Ben iets vergeten in het stappenplan, je moet je toestel via recovery opstarten en dan AP Fastboot selecteren en je toestel koppelen aan je pc.

Ik weet niet of het een hardreset is, maar de RSD tool die reboot je toestel vanaf je pc en doet dan de verdere installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waar moet die stap precies tussen, kan ik het verder verwerken...
EDIT: Als je alles opnieuw moest installeren en instellen dan heeft er een hardreset plaatsgevonden.

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 29-11-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Geen hardreset in dat geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de hier aanwezige Razr bezitters misschien vertellen in welke winkel(s) ze deze aangeschaft hebben?

Ik heb geen probleem met online bestellen, maar voordat ik overga tot de aanschaf van een telefoon wil ik deze toch altijd even uitgebreid betast hebben ;-)

Ben afgelopen weekend in Utrecht langs een hoop winkels geweest, maar nergens konden ze me vertellen of ze deze überhaupt wel zouden gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typhone, niks van te voren gezien, des te mooier is die dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Bij Saturn, mede vanwege de top actie die ze hadden vorige week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
zit er nu wel of niet nfc erop?

motorola heeft nochtans 2 headsets uit met nfc-ondersteuning

http://www.netbooknews.co...ing-to-join-the-nfc-club/

en tis precies wel heel vingerafdruk gevoelig

http://androidandme.wpeng...oads/2011/11/IMG_1973.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door kingpol op 30-11-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not that I know.. Staat ook niet op de developerssite: http://developer.motorola.com/products/razr-xt910/
kingpol schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:11:
en tis precies wel heel vingerafdruk gevoelig
Wat wil je dan? Het is een glaslaag..
Volgens mij zit er nog een special coating overheen ook, 1 swipe, vingerafdrukken weg

[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 30-11-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Heb twee dingetjes waar ik tegenaan loop, misschien dat er meer zijn die dat hebben:
  1. Soms zit er heel veel tijd tussen het drukken op de aan/uit knop en het tonen van het unlock scherm. Zijn er meer die hetzelfde hebben?
  2. Ik heb bij een contact aangegeven dat ik voor berichten whatsapp als standaard wil gebruiken. Nu wil ik die persoon een "normaal" sms-je sturen, maar daar kan ik via die gebruiker niet meer bij komen, alleen nog via de berichten app. Weet iemand hoe ik het instellen van die voorkeur weer ongedaan kan maken? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Wat is heel veel tijd? Hier is het instant on... Misschien een animatie-instelling die uit staat?
2. Je moet denk even naar applicaties - alles - contacten en daar de data clearen, zodat die voorkeur weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
CLB schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:59:
1. Wat is heel veel tijd? Hier is het instant on... Misschien een animatie-instelling die uit staat?
2. Je moet denk even naar applicaties - alles - contacten en daar de data clearen, zodat die voorkeur weg is
1. Heel veel tijd is soms meer dan 10 seconden. (wisselt)
2. Ik ga niet al mijn contacten weggooien, als je dat soms bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Als je al je contacten in Google hebt, dan kan je ze er gewoon uitgooien en opnieuw syncen met Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Data clearen is geen contacten verwijderen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keyboardplayer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-07 13:21
Dankzij deze thread heb ik vandaag de RAZR aangeschaft en ik ben tot op heden een zeer tevreden gebruiker, heerlijk snelle en stevige telefoon met goede componenten. Maar... tot mijn grote verbazing werkt de keypad verlichting (die touch sensitive knoppen onder het scherm) bijna niet meer. Af en toe licht deze even kort op, maar ik neem aan dat tijdens gebruik deze continue moeten branden. Bij het aansluiten van de lader gaat de keypad verlichting ook weer aan, maar na het ontkoppelen: foetsie verlichting.

Tevens zie ik geen notificatie lampje tijdens het laden. Ik heb voor gebruik de telefoon 100% opgeladen, maar hier heb ik niet gekeken of er een 'lampje' hoort te branden tijdens het laden, maar ik neem aan van wel. Kan dit een softwarematig foutje zijn of moet ik dit aan de hardware kant zoeken?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoord :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik heb precies hetzelfde met mijn toestel.

Toetsverlichting werkt wel overigens, je moet dan je hand even aan de bovenkant van het scherm houden (misschien is het een setting ergens, ik weet het niet).

Bij het opladen geen ledje inderdaad, vreemd, maar wel realxed omdat ik mijn toestel vaak s'avonds oplaad naast bed (zie ik geen lichtje meer hehe), maar opzicht wel vreemd dat die niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keyboardplayer
Kan ik daaruit concluderen dat eigenlijk de sensor voor omgevingslicht véél te gevoelig staat afgesteld..?

...of verkeerd staat afgesteld. Wanneer ik mijn hand linksboven op de sensoren plaats, lichten de knoppen inderdaad weer op.

[ Voor 40% gewijzigd door Keyboardplayer op 30-11-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele mooie fone en ben zeer tevreden, alleen start hij meerdere keren per dag opnieuw op !!!
Zijn er meer tweakers die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een oplaadledje kun je 'Lightflow' uit de markt halen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
CLB is toch wel DE android app specialist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:55:
hele mooie fone en ben zeer tevreden, alleen start hij meerdere keren per dag opnieuw op !!!
Zijn er meer tweakers die dit hebben ?
Geen last van, heb je toevallig een oude verknipte simkaart? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van rebootproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
BillSpaarbank schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:41:
[...]

Geen last van, heb je toevallig een oude verknipte simkaart? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van rebootproblemen.
Ik heb vandaag mijn 2de gekregen, mijn eerste heb ik een halve dag gehad, die startte om de 5 min opnieuw op. De nieuwe, ik heb het net gecheckt is in die 3,5u nog niet herstart... hoera!

Verder een fantastische telefoon!! Helderheid staat op zo'n 20% (handmatig) en niets maar dan ook niets van blauwe schijn.
Nu je het zegt... wel minder dat die onderste 4 knopjes amper verlicht zijn. Maar wees al blij dat deze 4 knoppen heeft (incl zoeken), er zijn al veel high end android phones die dat niet meer hebben.

Installatie van apps bvb wat een droom, duurt max een paar sec voor een 10MB app (download+install). Was wat anders op m'n geroote desire...

Enige waar ik nog mee sukkel is mijn sd kaart aanspreken. Hij ziet voor /sdcard het intern geheugen. Lukt ook niet met file explorers.
EDIT: mbt bovenstaande vraag: gebruik ES file explorer en stel homepath in op '\' dan vind je de inhoud van je SDkaartje terug in de map \sdcard-ext (jullie wisten dat wellicht allemaal)

[ Voor 7% gewijzigd door lowlow op 01-12-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keyboardplayer
[b]lowlow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23
[...]

Nu je het zegt... wel minder dat die onderste 4 knopjes amper verlicht zijn. Maar wees al blij dat deze 4 knoppen heeft (incl zoeken), er zijn al veel high end android phones die dat niet meer hebben.
Ik denk dat Motorala dit softwarematig eenvoudig kan fixen. Ik snap überhaupt niet waarom die knoppen moeten reageren op omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Keyboardplayer schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:46:
[...]

Ik denk dat Motorala dit softwarematig eenvoudig kan fixen. Ik snap überhaupt niet waarom die knoppen moeten reageren op omgevingslicht.
Idd, ideale omstandigheden: de lampjes branden altijd wanneer scherm aan staat. (hoeveel microAmpères/u verbruikt dat immers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowlow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
Enige waar ik nog mee sukkel is mijn sd kaart aanspreken. Hij ziet voor /sdcard het intern geheugen. Lukt ook niet met file explorers. EDIT: mbt bovenstaande vraag: gebruik ES file explorer en stel homepath in op '\' dan vind je de inhoud van je SDkaartje terug in de map \sdcard-ext (jullie wisten dat wellicht allemaal)
En waarom gebruik je niet de standaard file-explorer?
Wat minder fancy als ES File / OI File Manager maar kan alles en je kan gelijk voor intern / SD / MotoCast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
CLB schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:23:
[...]

En waarom gebruik je niet de standaard file-explorer?
Wat minder fancy als ES File / OI File Manager maar kan alles en je kan gelijk voor intern / SD / MotoCast
Thanks CLB, die had ik toevallig net ook ontdekt! Die is zeker niet slecht hoor. Kun je ook mee knippen, plakken enz.
(ter info: wilde mijn sms'en terugzetten via "sms backup & restore", gebruik ik al sinds den beginne, en de app bleef mekkeren over de locatie vd bronfiles. Ik moest het mapje met de XML's even copy pasten naar het intern geheugen)

Trouwens die moto interface vind ik bijlange nog niet slecht, valt goed mee. Ik mis niets van sense, al had je daar wel een paar leuke widgets. Berichten-skin: beter, swype:beter, manier van horizontaal scrollen door de apps prefereer ik ook.

[ Voor 15% gewijzigd door lowlow op 01-12-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de melding dat hij vandaag zou komen via TNT... ben ik natuurlijk niet thuis op dat moment!!!!!! Nu morgen afwachten. Het lijkt wel of de halve wereld er al mee belt behalve ik (is niet zo natuurlijk) als je dit forum leest!

Maar het wachten is bijna over. Ik leg mijn slaapzak voor de brievenbus vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Nog even geduld nog :)

heeft iemand de officieele Motorola Advanced Car Dock in gebruik? Zit te twijfelen om deze te halen nl...
maar was even benieuwd naar een kleine review, qua stevigheid e.d.

Kan je het toestel ook opladen tijdens gebruik van de Car Dock?

[ Voor 14% gewijzigd door b.o.n.s op 01-12-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowlow schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:15:
Trouwens die moto interface vind ik bijlange nog niet slecht, valt goed mee. Ik mis niets van sense,
al had je daar wel een paar leuke widgets. Berichten-skin: beter, swype:beter, manier van horizontaal scrollen door de apps prefereer ik ook.
Inderdaad, nette skin hoor.. Zelf gebruik ik er nog LauncherPro bij en dat is gewoon een mooie combi =)
b.o.n.s schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:50:
Daar ga ik wel vanuit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
b.o.n.s schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:50:
Nog even geduld nog :)

heeft iemand de officieele Motorola Advanced Car Dock in gebruik? Zit te twijfelen om deze te halen nl...
maar was even benieuwd naar een kleine review, qua stevigheid e.d.

Volgens de motorola site zit er een oplader in de kit dus als je je telefoon erin klikt dan gaat-ie opladen. Ik heb zelf de houder van motorola zelf voor de milestone en die was hardstikke stevig :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Nu ik de doos aandachtiger bekijk en de manuals enz... staat er meerdere malen bij dat je het toestel eerst 3u non-stop moet opladen en niet gebruikt worden. Ik heb 'm direct aangelegd en gebruikt tot hij leeg was (nooit aan de lader dus) daarna heb ik hem pas tot 100% opgeladen... Kan dat kwaad? |:(
(ik zeg het maar omdat het er explicieter op staat dan bij alle andere doosjes/manuals die ik al zag, stupid me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Motorola is een american company he.. die doen dat expres ;)
Zou je er niet al teveel zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
b.o.n.s schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:17:
Motorola is een american company he.. die doen dat expres ;)
Zou je er niet al teveel zorgen om maken.
Alright thx, USA, bang van processen waarschijnlijk in de zin van: aangeklaagd omdat hun toestel geen 200u standby blijft kunnen ze zeggen "maar heb je hem wel onmiddellijk 3u opgeladen 1ste keer"... -> nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
DeRRudi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:22:
[...]

1. Heel veel tijd is soms meer dan 10 seconden. (wisselt)
2. Ik ga niet al mijn contacten weggooien, als je dat soms bedoelt :)
Beide probleempjes zijn opgelost:

1. herstart doet wonderen
2. Nieuwe update van whatsapp lost probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ik heb de Razr nu een paar dagen en ik ben overal tevreden.
Bij Typhone besteld voor 133 euro (151 euro nu) met een Telfort abbo (300 belminuten,100 sms, 1gb datalimiet) 46 euro per maand voor 1 jaar.
Hieronder me bevindingen over de phone en een paar verglijkingen met me oude SGS met een beta rom van ICS.

Positieve eigenschappen:
Bouwkwaliteit, voelt solide en niet goedkoop aan.
Bereik, vind ik echt goed en velen malen beter dan de SGS.
Notification led, niet elke telefoon heeft het en is gewoon erg handig.
Snappy, toestel vliegt gewoon door alles heen en is gewoon erg snel, vooral de browser.
Toetsenbord, vind de stock toetsenbord erg fijn en goed reageren.

Negatieve eigenschappen
:
Groene waas op het scherm, maar niet storend en geef er niet zo heel veel om.
Bezel grote, ik heb vaak dat ik niet op het scherm tik maar steeds er buiten.
Camera, weet niet of het aan mij ligt, maar zelfs me oude trouwe SGS schiet betere plaatjes, veel ruis zelfs in daglicht.
Accuduur, ik wil nu niet overdrijven, maar zelfs met de SGS heb ik een langere accuduur.
Batterij-icoon, je ziet niet precies hoeveel % je nog hebt en als je het handmatig checkt alleen maar in tientallen.

Misschien meer op te noemen, maar dit is hoever ik kwam.
Wat ik nu persoonlijk heb met de Razr is dat als ik de telefoon reboot, de ringtone afgaat en niet stopt totdat ik de phone lock en unlock.
Dit hoort niet en is nog steeds aanwezig na een onofficiële OTA update die b.o.n.s poste.

Persoonlijk vind ik ook dat de scherm nog wat meer gedimd kan worden, ook al staat ie al op zn laagste stand met de energiebesparende modus aan.
En Touchwiz > Blur, Blur doet wat ie moet doen, maar vind Touchwiz toch stukken fijner en net iets completer.
Nu maar hopen dat ICS of een update de punten oplost die ik aankaarte en Motorola sodemieter nu eens op met je bootloaders :(

Wil mensen nu niet afschrikken, met de negatieve dingen over de Razr. Maar ik ben gewoon kritisch en dat mag je ook best zijn voor een high-end phone ;)
Het blijft een top telefoon en best exclusief, ik kon ook gewoon m'n verstand op 0 zetten en een SGS2 kopen, maar daar lopen nu zoveel mensen al mee ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Camera is bekend en accuduur gaat hier bij mij (met Circle Battery Widget) gewoon per procent!
Wat is je productiedatum? Scherm minder fel? Ff 'Screen filter' installeren: https://market.android.co...sMSwxLDEsImNvbS5oYXhvciJd Waarom zou de Razr eigenlijk een betere accuduur moeten hebben dan de Galaxy S?

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 02-12-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
kweenie of dit al gepost is

de razr in z'n blootje:
http://www.ifixit.com/Tea...roid-RAZR-Teardown/7048/1 :o

[ Voor 69% gewijzigd door kingpol op 02-12-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Veel ruis in de camera maar als je hem goed stil houdt en opnieuw focussed valt veel ruis weg. Daarbij zijn de foto's mits goed genomen wel ontzettend scherp!

Wat heeft muziek app van Motorola trouwens een verbluffend goede geluidskwaliteit, de eq die erin gebouwd zit knalt als een tierelier in de auto. Als ik dit vergelijk met de ICS app zonder die eq is dat echt een verschrikking.

Enige 'probleem' wat ik heb met die standaard applicatie is dat de muziek standaard geschuffeld staat en niet op volgorde (ook na het clearen van de cache).
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste