Een tijd geleden heb ik een tweetal Android toestellen gehad (een G1 en een Hero). Hoewel ik het besturingsysteem geweldig vond, was de accuduur dramatisch. Nu een aantal maanden verder gebruik ik gewoon weer mijn Iphone 3g. Leuk toestel, maar eveneens niet geweldig als het om de accu gaat.
Er zijn in de laatste maanden ontzettend veel Android toestellen uitgekomen. Echter kan ik nergens een overzicht vinden welk toestel het langst aan blijft staan...
Ik kan een nieuw toestel uit gaan zoeken omdat mijn abbo is verlopen. Een Iphone hoef ik niet zo nodig meer, dus kijk nu uit naar een Android toestel. Hier gaat mijn voorkeur absoluut naar uit, maar toch verkies ik accuduur boven functionaliteit, wat zou kunnen betekenen dat ik uiteindelijk voor een Nokia E72 ofzo zou gaan. 
Kan iemand mij vertellen of er een dergelijk overzicht bestaat, of dat er Android based toestellen zijn waarvan bekend is dat ze lang op de accu mee gaan?
Er zijn in de laatste maanden ontzettend veel Android toestellen uitgekomen. Echter kan ik nergens een overzicht vinden welk toestel het langst aan blijft staan...
Kan iemand mij vertellen of er een dergelijk overzicht bestaat, of dat er Android based toestellen zijn waarvan bekend is dat ze lang op de accu mee gaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Reb87 op 23-05-2010 15:26 ]