Ik heb me dan ook maar even aangemeld. Ik ben ook een FUT'er! Zal mijn teams eerst maar even showen.

Heerlijk team, vooral de combinatie UP Agüero en UP Van Persie is erg lekker om mee te spelen. Ook SIF Ramires is een duidelijke verbetering ten opzichte van zijn NIF.

Dan nog een 4-3-2-1'tje met SIF Mirallas (5* Weakfoot.

) en Fetfatzidis.

Speelt ook gigantisch lekker. Zeker ook met mijn favoriete RW uit de game, Ben Arfa.
Mijn nieuwste en favoriete team van dit moment.

Kostte me zo'n 400k, maar is dan ook wel echt heerlijk voor een speler die graag skills gebruikt zoals ik. Echt, alles klopt in dit team. Heerlijke verdediging met Manoel en Heleno en een fantastische aanval met El Shaarawy, Marlos en El Kabir.

Dit is een team dat ik langer heb. 3-5-2 past echt perfect bij deze groep. Vela en Jara zijn samen ongelofelijk.

¨
En verder scoort de CAM, Trochowski ook gigantisch veel. Heerlijke trap heeft die jongen en hij is nog tweebenig ook.

Nog een (bijna) non-rare Braziliaantjes team. Ga ik verkopen denk ik, speel ik bijna niet mee. Al speelt het natuurlijk wel heerlijk. Ik hou alleen niet zo van 4-3-1-2.
Verder heb ik nog een gouden team met Assaidi en El Hamdaoui in de spits, maar die gebruik ik ook (te) weinig.
Oh, en nog een stuk of 4 bronzen teams, voor als ik zin heb om even dik te winnen.

Vooral Kandji is een ongelofelijke eindbaas, maar vraag dat maar aan Toefjes. (Die heeft meer dan 1000 goals met die man gemaakt.

)
Nu heb ik nog zo'n kleine 200k op de bank staan. Iemand nog een leuk idee voor (nog) een team?