Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik had een keer iets moois met het simuleren van een wedstrijd.
Nadat ik de uitwedstrijd in de Spaanse beker van een 2e divisie club gewoon had gespeeld en gewonnen met 5-0, dacht ik dat ik de thuiswedstrijd wel kon simuleren. Je voelt 'm al aankomen, die verlies ik met 1-6.
YEAH RIGHT, EA!

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 20-06-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Echt ik wordt er moe van!!

DLC van Euro 12 gekocht in mei geloof ik. Al die tijd wel redelijk online kunnen spelen, echter nu!! Bij het selecteren van XBOX Live loopt de hele console vast. Soms gaat het uitdoen van de console niet eens via de aan uit knop maar moet ik de stroom er af trekken..

Arch.. Zouden ze nog met een patch komen?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 23:02
Net een speler gekocht, contract etc in orde gemaakt. Maar nu is de speler nergens te vinden in mijn spelersselectie. Iemand enig idee waar ik mijn aankoop kan vinden? Nu al gevlucht? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Afbeeldingslocatie: http://fifasoccerblog.com/files/2012/06/FIFA13_Cover-476x500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
verkeerd topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Ik krijg sinds kort geen ervaringspunten meer voor oefenwedstrijden. Hebben jullie hier ook last van?

Oefenwestrijden zijn ideaal als je weinig tijd hebt.

Ik heb overigens wel verbinding met EA.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 26-06-2012 13:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ondanks dat jou topicstart een stuk mooier is was er al een FIFA 13 topic --> [Multi] FIFA 13 Dus even 1 van de 2 op slot laten gooien aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Kluutmaran schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:12:
Ondanks dat jou topicstart een stuk mooier is was er al een FIFA 13 topic --> [Multi] FIFA 13 Dus even 1 van de 2 op slot laten gooien aub :)
Klopt, vreemd dat ik dat in de zoekmachine niet ben tegengekomen... Ik zal er een bericht achteraan sturen!

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 27-06-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat topic was natuurlijk een troll, al ziet de mod dat helaas niet.

[ Voor 16% gewijzigd door SR8 op 27-06-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SR8 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:55:
Ik had een keer iets moois met het simuleren van een wedstrijd.
Nadat ik de uitwedstrijd in de Spaanse beker van een 2e divisie club gewoon had gespeeld en gewonnen met 5-0, dacht ik dat ik de thuiswedstrijd wel kon simuleren. Je voelt 'm al aankomen, die verlies ik met 1-6.
YEAH RIGHT, EA!
Dat gebeurt mij ook wel eens. Wat ik vooral irritant vind is dat je niet meer in kunt grijpen tijdens de simulatie (zoals bij FIFA 11 nog wel kon). Dan zou je bijvoorbeeld na een gesimuleerde 1e helft, de 2e helft zelf kunnen spelen.
Intergalactrick schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:03:
Net een speler gekocht, contract etc in orde gemaakt. Maar nu is de speler nergens te vinden in mijn spelersselectie. Iemand enig idee waar ik mijn aankoop kan vinden? Nu al gevlucht? :o
Kijk even bij je onderhandelingshistorie. Waarschijnlijk ben je vergeten om die speler te accepteren, nadat hij akkoord is moet jij ook nog op JA drukken. En soms duurt het even voordat hij gearriveerd is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
SR8 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:02:
Dat topic was natuurlijk een troll, al ziet de mod dat helaas niet.
Whehe zie nu de datum van de laatste post pas. Dan bedankt voor het openen van het FIFA 13 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Jumpman schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:52:
Ik krijg sinds kort geen ervaringspunten meer voor oefenwedstrijden. Hebben jullie hier ook last van?

Oefenwestrijden zijn ideaal als je weinig tijd hebt.

Ik heb overigens wel verbinding met EA.
Hmmm, er blijken meer mensen last van te hebben (http://www.neoseeker.com/...o-exp-for-playing-matches). Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
Jumpman schreef op zondag 01 juli 2012 @ 00:08:
[...]

Hmmm, er blijken meer mensen last van te hebben (http://www.neoseeker.com/...o-exp-for-playing-matches). Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.
Ik had gisteravond juist geen verbinding met de EA servers.. :( (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Ik op de PS3 ook niet. Stond op het Twitter-account van EA Sports FIFA ook dat ze een storing hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
psvjw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:24:
Ik op de PS3 ook niet. Stond op het Twitter-account van EA Sports FIFA ook dat ze een storing hadden...
Ja me vriendin had de ipad en was te lui om de PC op te starten om te kijken :P Maargoed, gisteren werkte het weer gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een goede opstelling voor Real madrid?

Dat je super snel kan counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ga eens wat tactick tutorials lezen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:32:
Iemand een goede opstelling voor Real madrid?

Dat je super snel kan counteren?
8-1-1 met Ronaldo in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:35:
Ga eens wat tactick tutorials lezen man.
Nog nooit van gehoord?

Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Bestaat er ook een PC mod, waarin je meer classic spelers hebt? Zoals Pele, Cruijf, Maradonna, Zidane enz?
Ik zag dat ze wel als een soort hidden players in de ID list staan, maar niet officieel in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Metalbuster schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:49:
Bestaat er ook een PC mod, waarin je meer classic spelers hebt? Zoals Pele, Cruijf, Maradonna, Zidane enz?
Ik zag dat ze wel als een soort hidden players in de ID list staan, maar niet officieel in de game.
Je kan sowieso classic squads downloaden via Creation Centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:18
De lol met dit spel is er vrij snel vanaf bij het 1 tegen 1 seizoen. Ongelofelijk hoe hard je wordt tegengewerkt. Het heeft mij 3 seizoenen gekost om van divisie 5 in divisie 4 te raken, omdat ik van FIFA de laatste wedstrijden niet mocht scoren blijkbaar. Wie speelt er met City trouwens? Ben ik de enige die last heeft van het feit dat de passing in dat elftal dramatisch is en behoudens Aguero en af en toe Tevez ze te dom zijn om te scoren? Net ook weer, na tig kansen schiet Aguero er eindelijk 1 in, krijg ik een vrije trap tegen en die vliegt er natuurlijk weer direct in. Frustrerend spel, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt aan jezelf,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
derKaiser29 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:59:
De lol met dit spel is er vrij snel vanaf bij het 1 tegen 1 seizoen. Ongelofelijk hoe hard je wordt tegengewerkt. Het heeft mij 3 seizoenen gekost om van divisie 5 in divisie 4 te raken, omdat ik van FIFA de laatste wedstrijden niet mocht scoren blijkbaar. Wie speelt er met City trouwens? Ben ik de enige die last heeft van het feit dat de passing in dat elftal dramatisch is en behoudens Aguero en af en toe Tevez ze te dom zijn om te scoren? Net ook weer, na tig kansen schiet Aguero er eindelijk 1 in, krijg ik een vrije trap tegen en die vliegt er natuurlijk weer direct in. Frustrerend spel, niet normaal.
City staat bij mij ingesteld als standaard ploeg, ik weiger om met Real en Barca te spelen uit principe kwestie :)
Na Real en Barca is het wel de ploeg met de beste rating, vind verder hun standaard opstelling wel lekker spelen. Aguero is lekker behendig en Dzeko is best sterk in de lucht. Nasri en Silva zijn snel op de flanken.

Speel ook wel eens met Arsenal, die hebben een lekker aanvallende 4-3-3 opstelling maar zijn qua rating iets minder. Tottenham speelt soms ook wel lekker met snelle gasten als Bale en Lennon en Adebayor als kopsterke spits.

Ik kom echter niet veel hoger als de 5e divisie, denk dat dat zo'n beetje mijn plafond is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:09:
[...]

City staat bij mij ingesteld als standaard ploeg, ik weiger om met Real en Barca te spelen uit principe kwestie :)
Na Real en Barca is het wel de ploeg met de beste rating, vind verder hun standaard opstelling wel lekker spelen. Aguero is lekker behendig en Dzeko is best sterk in de lucht. Nasri en Silva zijn snel op de flanken.

Speel ook wel eens met Arsenal, die hebben een lekker aanvallende 4-3-3 opstelling maar zijn qua rating iets minder. Tottenham speelt soms ook wel lekker met snelle gasten als Bale en Lennon en Adebayor als kopsterke spits.

Ik kom echter niet veel hoger als de 5e divisie, denk dat dat zo'n beetje mijn plafond is :+
Als je houdt van rappe vleugels is Bayern misschien een optie? Die knakker in de spits schijnt ook wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
cvheereveld schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:36:
[...]

Als je houdt van rappe vleugels is Bayern misschien een optie? Die knakker in de spits schijnt ook wel goed te zijn.
Ook wel vaker met Bayern gespeeld, ook goede spelers maar om de een of andere reden kon ik daarmee geen potten breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Bayern is gewoon vleugelspel, voorzetten met dubbel x (xbox) of kapbewegingen maken naar binnen lopen en het afmaken met een finesse shot. Zelfde idee bij real trouwens met C. Ronaldo alleen heb je daar benzema die ook wel lekker kan voetballen en wiens versnellingen wel aardig zijn. Di maria is ook wel aardig. Alleen die Ozil :') wtf hebben ze met hem in fifa gedaan? Hij is echt waardeloos.

Als je blijft haken bij een divisie onder 3 komt het gewoon echt door jezelf. Vanaf divisie 3 kom je ook met spelers uit divisie 1 uit (weet niet waarom, ik heb het een paar keer over de mic gevraagd en toch wel vaak dat ik in divisie 1 vaak met mensen uit divisie 2 en 3 speel) dus daar kan je wel blijven haken.

Is het eigenlijk mogelijk om terug naar divisie 10 te gaan? Zou wel willen kijken wat daar nou het niveau is. Vooral divisie 9 is opmerkelijk groot vergeleken met de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door lasharor op 09-07-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zit inmiddels in het 10e seizoen van FIFA 12. Heeft iemand misschien nog goede tips voor toptalenten?
Serero is een goede middenvelder geworden (83 gem). Daarnaast heb ik nu Welliton in de spits. Echt een geweldige afmaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

lasharor schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:36:
Als je blijft haken bij een divisie onder 3 komt het gewoon echt door jezelf. Vanaf divisie 3 kom je ook met spelers uit divisie 1 uit (weet niet waarom, ik heb het een paar keer over de mic gevraagd en toch wel vaak dat ik in divisie 1 vaak met mensen uit divisie 2 en 3 speel) dus daar kan je wel blijven haken.
Ik speel nu voor 3 achtereenvolgend seizoen in divisie 3, moet zeggen inderdaad eigen schuld :9 Maar dat er dus ook divisie 1 en 2 tegenstanders tussen zitten wist ik niet.
lasharor schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:36:
Is het eigenlijk mogelijk om terug naar divisie 10 te gaan? Zou wel willen kijken wat daar nou het niveau is. Vooral divisie 9 is opmerkelijk groot vergeleken met de rest.
Volgens mij is dit niet mogelijk. Was zelf ook wel benieuwd hoe het zou zijn, om eens terug te gaan naar divisie 10..

Verder vind ik het soms wel erg nadelig dat als je binnen 5 minuten een goal maakt ze gaan disconnecten.. meerdere wedstrijden al mee gemaakt, dus als ik weet dat het een makkelijke wedstrijd word speel ik eerst 5 speelminuten uit en ga dan pas op jacht naar de goal :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 09-07-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vliegtuig02 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:38:

Verder vind ik het soms wel erg nadelig dat als je binnen 5 minuten een goal maakt ze gaan disconnecten.. meerdere wedstrijden al mee gemaakt, dus als ik weet dat het een makkelijke wedstrijd word speel ik eerst 5 speelminuten uit en ga dan pas op jacht naar de goal :*)
Moet zeggen dat ik vrij weinig disconnecters heb. Was vooral vroeger met PES heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:55
Ik zit nu voor het eerst in divisie 3 maar zijn er meer mensen die alleen maar super saaie wedstrijden spelen in divisie 3? Ik heb al 3 keer 0-0 gespeeld en 1 keer 1-0 gewonnen dus er wordt bar weinig gescoord. Gisteravond met mijn laatste potje eindelijk eens wat goals gemaakt en met 3-0 gewonnen. Vind het niveau verschil vanaf divisie 5 naar divisie 3 trouwens niet heel erg groot. Ik heb nog geen wedstrijd verloren in divisie 3 dus dat gaat me best makkelijk af eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of zijn die servers zwaar naar de klote? Ik kan 1 potje seizoenen spelen en daarna is de verbinding met de tegenstander telkens verbroken.. PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik had wat tijd over dit weekend... maar FIFA momentum had het niet best met me voor. Ik weet de exacte cijfers niet, maar gedegradeerd van divisie 2 naar 4 en alles ging er bij de tegenstander in. Ik schoot alleen maar op de paal, lat of tegen een geweldige keeper aan, mijn verdediging liet iedereen lopen, kreeg continu penalties tegen en werd er aan alle kanten uitgerend.
Maar gelukkig heeft EA niets gescript...

Geloof dat het nu weer wat beter gaat, zit weer in divisie 3. Zucht, alle scheldwoorden zijn wel weer voorbij gekomen. Arme vriendin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnapCase schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:34:
Ik had wat tijd over dit weekend... maar FIFA momentum had het niet best met me voor. Ik weet de exacte cijfers niet, maar gedegradeerd van divisie 2 naar 4 en alles ging er bij de tegenstander in. Ik schoot alleen maar op de paal, lat of tegen een geweldige keeper aan, mijn verdediging liet iedereen lopen, kreeg continu penalties tegen en werd er aan alle kanten uitgerend.
Maar gelukkig heeft EA niets gescript...

Geloof dat het nu weer wat beter gaat, zit weer in divisie 3. Zucht, alle scheldwoorden zijn wel weer voorbij gekomen. Arme vriendin...
Ik kom maar niet uit divisie 5. En alleen omdat ik niet afstap van mijn filosofie met aanvallend voetbal en veel druk. Waar ik 60% balbezit heb en kansen scoort de tegenstander telkens uit 1 of 2 vieze counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:37:
[...]

Ik kom maar niet uit divisie 5. En alleen omdat ik niet afstap van mijn filosofie met aanvallend voetbal en veel druk. Waar ik 60% balbezit heb en kansen scoort de tegenstander telkens uit 1 of 2 vieze counters.
Ajax filosofie, heb 't zelfde probleem :) Merk wel dat het verstandig is om verschillende niveau teams te hebben waar je mee uit de voeten kan. Kreeg er laatst eentje tegen die met W XI ofzo speelde... Ronaldo, Messi en Rooney in de aanval ondersteund door Kaka, Lavezzi en nog wat grote namen. Mensen die geen FIFA kwaliteiten hebben, puur op de speciale kracht van een speler uitgaan. Randje 16 rammen met Rooney en Ronaldo is vaak raak. Heel vervelend, helemaal toen die gast offline ging toen we 2-2 stonden. Kon het niet verkroppen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannen ik heb een vraagje: Er staat de hele tijd: Eas fc fout, en ik heb gegoogled maar ik kan niks vinden over wat ik eraan kan doen (ps3 btw) Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Ajax filosofie, heb 't zelfde probleem :) Merk wel dat het verstandig is om verschillende niveau teams te hebben waar je mee uit de voeten kan. Kreeg er laatst eentje tegen die met W XI ofzo speelde... Ronaldo, Messi en Rooney in de aanval ondersteund door Kaka, Lavezzi en nog wat grote namen. Mensen die geen FIFA kwaliteiten hebben, puur op de speciale kracht van een speler uitgaan. Randje 16 rammen met Rooney en Ronaldo is vaak raak. Heel vervelend, helemaal toen die gast offline ging toen we 2-2 stonden. Kon het niet verkroppen ofzo.
Precies, en als je dan een doelpunt maakt is het vaak een mooie uitgespeelde kans. Dan kan ik wel genieten! Mooi is dat he, gewoon beter zijn dan zo'n gast die met Messi alleen maar iets kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:54:
mannen ik heb een vraagje: Er staat de hele tijd: Eas fc fout, en ik heb gegoogled maar ik kan niks vinden over wat ik eraan kan doen (ps3 btw) Iemand een idee?
Er is server onderhoud aan de gang, alle EA servers lijken down te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:50:
[...]

Er is server onderhoud aan de gang, alle EA servers lijken down te zijn.
Dat onderhoud was ook wel nodig ook zeg. Hoop dat ze bij Fifa13 de betrouwbaarheid omhoog gooien want die mismatchen zijn gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen ik heb nog steeds na iedere wedstrijd eas fc fout, what is going on?? Hij disconnect verder niet opeens ofzo, geen lag, matchmaking altijd binnen 2 seconden, maar na de wedstrijd altijd eas fc fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik blijf erbij dat FIFA games gewoon de slechtste games zijn die bestaan. Het lijkt wel alsof de ontwikkelaars alles zo realistisch mogelijk willen maken, en tegelijkertijd er allerlei onzin functionaliteit in wil stoppen.

Even een paar dingen die me wederom opvallen bij FIFA 12 (als je tegen de CPU speelt):

- Zodra je een tackle in zet reageert de CPU (het andere team) hier direct op, terwijl er een vertraging is voordat de tackle beweging wordt gemaakt (in andere woorden: de CPU reageert al op jouw tackle voordat je 'm maakt)

- Buitenspelval: de CPU passt dan altijd direct naar voren maarrrr je verdediging loopt nog niet voren. Als gevolg krijg je dat de pass gewoon aankomt en de CPU-speler niet buitenspel loopt, terwijl jouw verdediging dan pas naar voren begint te lopen.

- Bij Wereldklasse en Legendarisch: het komt vaak genoeg voor dat de CPU een 100% scoringsratio heeft (dus 3 pogingen, 3x een doelpunt).

- Obstructie: CPU blokkeert spelers uit mijn team waardoor ze niet verder kunnen lopen

- In het geval van Professioneel, Wereldklasse en Legendarisch is het CPU-team altijd tactisch heel goed, maar zijn de spelers uit jouw team (die door de CPU in controle zijn) nog dommer dan dat 'dom blondje' bij Jenssen.

- Speed boosts: spelers van het andere team zijn plots vaak een stuk fitter en kunnen sneller sprinten. Ik dacht eerst dat het misschien aan mijn team lag, maar toen ik van team switchte maakte ik precies hetzelfde mee.

- Als geen van beide teams de bal heeft, dan komt het heel vaak voor dat mijn CPU spelers weglopen van de bal terwijl ze er misschien een meter naast staan.

FIFA 12 is verder wel oké als je online speelt of gewoon met z'n tweeën, maar verder... pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Uniciteit schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:
- Bij Wereldklasse en Legendarisch: het komt vaak genoeg voor dat de CPU een 100% scoringsratio heeft (dus 3 pogingen, 3x een doelpunt).
Dat gebeurt in het echt niet bij voetbal op topniveau wou je zeggen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

tweaker2010 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:55:
[...]

Dat gebeurt in het echt niet bij voetbal op topniveau wou je zeggen? 8)7
Het komt in ieder geval zelden dat in de eerste helft alle afgevuurde schoten door de tegenstander een doelpunt worden.

Wijs mij maar eens een Champions League finale (of EK of WK finale) aan waarbij élk schot een resulteert in een doelpunt. Je negeert trouwens de rest van de lijst.

[ Voor 20% gewijzigd door Uniciteit op 26-07-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het blijft een spel natuurlijk en in 90 min gebeurt een hoop meer dan dat je in een spel na kunt bootsen, maar in de CL hebben echte topteams aan een halve kans genoeg om een goal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Nu ik wat vaker speel, probeer ik ook de radar iets meer in de gaten te houden, maar omdat op de radar de kleurtjes per wedstrijd (club) anders zijn, kan ik er maar niet aan wennen. Is er ergens een instelling te vinden (PS3), waarbij ik aan kan geven dat mijn team bijv. altijd rood is en de tegenstander altijd wit? Nu werkt het voor geen meter.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
inXs schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:22:
Nu ik wat vaker speel, probeer ik ook de radar iets meer in de gaten te houden, maar omdat op de radar de kleurtjes per wedstrijd (club) anders zijn, kan ik er maar niet aan wennen. Is er ergens een instelling te vinden (PS3), waarbij ik aan kan geven dat mijn team bijv. altijd rood is en de tegenstander altijd wit? Nu werkt het voor geen meter.
Dit is helaas niet in te stellen. Het is inderdaad verwarrend als bijvoorbeeld een team met groene shirts tegen een team met zwarte shirts speelt en de kleuren van de bolletjes respectievelijk zwart en groen zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Uniciteit schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:
Ik blijf erbij dat FIFA games gewoon de slechtste games zijn die bestaan. Het lijkt wel alsof de ontwikkelaars alles zo realistisch mogelijk willen maken, en tegelijkertijd er allerlei onzin functionaliteit in wil stoppen.

Even een paar dingen die me wederom opvallen bij FIFA 12 (als je tegen de CPU speelt):

- Zodra je een tackle in zet reageert de CPU (het andere team) hier direct op, terwijl er een vertraging is voordat de tackle beweging wordt gemaakt (in andere woorden: de CPU reageert al op jouw tackle voordat je 'm maakt)

- Buitenspelval: de CPU passt dan altijd direct naar voren maarrrr je verdediging loopt nog niet voren. Als gevolg krijg je dat de pass gewoon aankomt en de CPU-speler niet buitenspel loopt, terwijl jouw verdediging dan pas naar voren begint te lopen.

- Obstructie: CPU blokkeert spelers uit mijn team waardoor ze niet verder kunnen lopen

- In het geval van Professioneel, Wereldklasse en Legendarisch is het CPU-team altijd tactisch heel goed, maar zijn de spelers uit jouw team (die door de CPU in controle zijn) nog dommer dan dat 'dom blondje' bij Jenssen.

- Speed boosts: spelers van het andere team zijn plots vaak een stuk fitter en kunnen sneller sprinten. Ik dacht eerst dat het misschien aan mijn team lag, maar toen ik van team switchte maakte ik precies hetzelfde mee.

- Als geen van beide teams de bal heeft, dan komt het heel vaak voor dat mijn CPU spelers weglopen van de bal terwijl ze er misschien een meter naast staan.

FIFA 12 is verder wel oké als je online speelt of gewoon met z'n tweeën, maar verder... pff.
Letterlijk van geen van deze dingen last en speel op wereld klasse.
Maar als je het echt zo moeilijk vind kun je je snelheid wat aanpassen (Bij game settings kan je sprint speed van jou en en cpu instellen) 1 puntje erbij en je rent net iets sneller dan de rest.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
afvalzak schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Letterlijk van geen van deze dingen last en speel op wereld klasse.
Maar als je het echt zo moeilijk vind kun je je snelheid wat aanpassen (Bij game settings kan je sprint speed van jou en en cpu instellen) 1 puntje erbij en je rent net iets sneller dan de rest.
Op Legendary spelen tegen de CPU is ook gewoon niet leuk meer. Alle stats van het spelers van de CPU zijn 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook hoe je fifa 12 in een venster kunt spelen in plaats van voledig scherm??
Ik heb al alt-tab geprobeert maar dat werkt niet.
En ik heb ook al in de ini. file gekeken maar daar kon je ook niets aan veranderen.

Of is het de bedoeling dat je hier voor een programma gaat downloaden.

Ik vind het soms wel plezierig om in een venster te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
Vandaag heb ik de goedkope bluetooth ps3 en xbox360 gamepads van de Aldi gekocht. PS3 model is gelukt, xbox360 niet. Geen probleem zou je denken, maar het hele spel gebruikt de xbox360 icoontjes. Niet handig voor een beginnende speler.
Ik heb op internet gekeken of het te veranderen is, maar helaas niets kunnen vinden. Iemand hier die weet of het kan en hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yur400 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 20:00:
Vandaag heb ik de goedkope bluetooth ps3 en xbox360 gamepads van de Aldi gekocht. PS3 model is gelukt, xbox360 niet. Geen probleem zou je denken, maar het hele spel gebruikt de xbox360 icoontjes. Niet handig voor een beginnende speler.
Ik heb op internet gekeken of het te veranderen is, maar helaas niets kunnen vinden. Iemand hier die weet of het kan en hoe het moet?
Het is al gelukt je moet WXWND downloaden http://sourceforge.net/projects/dxwnd/files/
Je draait fifa dan prima in een window, want niet iedere game ondersteunt de window mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Iemand enig idee hoe de sync error op te lossen valt ("An error has occurred, your game is no longer synced to online match")? Ik ben duidelijk niet de enige met dit probleem en het is verschrikkelijk irritant. 75% van mijn matches lopen hierop stuk. Gisteren toevallig een reinstall van mijn PC gedaan, dat heeft helaas niks opgelost. Mijn verbinding is in ieder geval erg stabiel, dat kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Inderdaad erg vervelend, als je voor staat bijvoorbeeld krijg je niet eens de winst toegekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik speel best wel vaak Fifa. Mijn lievelings onderdeel is FUT. Nog meer FUT'ers hier toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:09:
Hallo, ik speel best wel vaak Fifa. Mijn lievelings onderdeel is FUT. Nog meer FUT'ers hier toevallig?
:W
De rest van FIFA speel ik bijna niet meer, alleen maar Ultimate Team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:15:
[...]

:W
De rest van FIFA speel ik bijna niet meer, alleen maar Ultimate Team :P
Haha leuk he? Ik heb een BPL team en een MLS team. Kandji is een erg goede speler. Maar die zul je vast wel kennen als je vaak FUT speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Haha leuk he? Ik heb een BPL team en een MLS team. Kandji is een erg goede speler. Maar die zul je vast wel kennen als je vaak FUT speelt :)
lekker standaard zo'n BPL team :r ik heb alleen maar hybrids *O* En Kandji is manne goed ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

lekker standaard zo'n BPL team :r ik heb alleen maar hybrids *O* En Kandji is manne goed ja :D
Ik heb geen standaard spelers hoor. TOTY Aguero, TOTY Bale, eigenlijk heel veel blauwe kaartjes _/-\o_

Speel jij op de xbox of de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

Ik heb geen standaard spelers hoor. TOTY Aguero, TOTY Bale, eigenlijk heel veel blauwe kaartjes _/-\o_

Speel jij op de xbox of de ps3?
ik speel op de xbox, jij? Doe eens een foto van je team? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:47:
[...]

ik speel op de xbox, jij? Doe eens een foto van je team? :)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wsl6

Ik speel helaas op de PS3 :( Welk elftal speel jij nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

[afbeelding]

Ik speel helaas op de PS3 :( Welk elftal speel jij nu mee?
Tof team!
Zelf heb ik 10 teams dus ik wissel nogal wat af :P
Dit is mijn meest recente team, speelt zeer goed :)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WsnJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

Tof team!
Zelf heb ik 10 teams dus ik wissel nogal wat af :P
Dit is mijn meest recente team, speelt zeer goed :)
[afbeelding]
Duur is niet altijd beter, met mijn MLS bronzen team win ik makkelijker en speel ik veel lekkerder. Nou, leuk dat er hier nog iemand FUT speelt, kunnen we lekker over FUT praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit verwacht dat ik hier een account aan zou maken :') Maar dit is een prima alternatief. Hopelijk komen er meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:22:
Nooit verwacht dat ik hier een account aan zou maken :') Maar dit is een prima alternatief. Hopelijk komen er meer mensen.
En normale mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kinderen zullen hier niet komen. :D

Ben echt verliefd op mijn team. CR7 :9~ _/-\o_ Nog nooit zoveel met een winger gescoord.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WsBQ

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WsCk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:26:
[...]

Ben echt verliefd op mijn team. CR7 :9~ _/-\o_ Nog nooit zoveel met een winger gescoord.

[afbeelding]

[afbeelding]
Aardig ziek :D Met toernooien? Of Singles matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
Komen alle fokkers nu hierheen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Oh ik doe ook veel UT. Laatste tijd voornamelijk teams bouwen, minder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:03:
Komen alle fokkers nu hierheen? >:)
Ohjee, zijn we bekende Nederlanders? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes! Hoe doen Drogba en Kalou het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Netjes! Hoe doen Drogba en Kalou het?
Niet slecht. Ik had een paar maanden terug ook een team met Drogba maar dan met David Villa ernaast ipv CR7. Toen scoorde hij er een stuk meer omdat alle ballen naar hem gingen. :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wt6g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, ik zou graag ook een foto van mijn team posten maar ik kan nog altijd niet op de webapp :(
Ribery is wel een god in FUT. Scoort echt belachelijk veel en heeft net zoals Messi in H2H bijna elke klutsbal mee.
Mijn eerste berichtje op tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:15:
[...]

Ohjee, zijn we bekende Nederlanders? :D
Valt mee. :P

Ik speel eigenlijk geen FUT meer, zit te wachten op 13. Eerst maar eens bedenken hoe ik daar goed ga cashen om daarna een Uruguayaans team te maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me dan ook maar even aangemeld. Ik ben ook een FUT'er! Zal mijn teams eerst maar even showen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wtgs
Heerlijk team, vooral de combinatie UP Agüero en UP Van Persie is erg lekker om mee te spelen. Ook SIF Ramires is een duidelijke verbetering ten opzichte van zijn NIF.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wth0
Dan nog een 4-3-2-1'tje met SIF Mirallas (5* Weakfoot. :9~ ) en Fetfatzidis. _/-\o_ Speelt ook gigantisch lekker. Zeker ook met mijn favoriete RW uit de game, Ben Arfa.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WthG

Mijn nieuwste en favoriete team van dit moment. :) Kostte me zo'n 400k, maar is dan ook wel echt heerlijk voor een speler die graag skills gebruikt zoals ik. Echt, alles klopt in dit team. Heerlijke verdediging met Manoel en Heleno en een fantastische aanval met El Shaarawy, Marlos en El Kabir. :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WtkB
Dit is een team dat ik langer heb. 3-5-2 past echt perfect bij deze groep. Vela en Jara zijn samen ongelofelijk. _/-\o_ ¨
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WtiM
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WtiW

En verder scoort de CAM, Trochowski ook gigantisch veel. Heerlijke trap heeft die jongen en hij is nog tweebenig ook. :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wtjk
Nog een (bijna) non-rare Braziliaantjes team. Ga ik verkopen denk ik, speel ik bijna niet mee. Al speelt het natuurlijk wel heerlijk. Ik hou alleen niet zo van 4-3-1-2.

Verder heb ik nog een gouden team met Assaidi en El Hamdaoui in de spits, maar die gebruik ik ook (te) weinig.

Oh, en nog een stuk of 4 bronzen teams, voor als ik zin heb om even dik te winnen. :P Vooral Kandji is een ongelofelijke eindbaas, maar vraag dat maar aan Toefjes. (Die heeft meer dan 1000 goals met die man gemaakt. :D )

Nu heb ik nog zo'n kleine 200k op de bank staan. Iemand nog een leuk idee voor (nog) een team? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat team met El Hamdaoui en Assaidi kan je die is posten?
Wil al een tijdje een marokkanen team bouwen en zoek inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Dat team met El Hamdaoui en Assaidi kan je die is posten?
Wil al een tijdje een marokkanen team bouwen en zoek inspiratie.
Ik heb gewoon die sterke link tussen die twee gebruikt en er een team omheen gebouwd met spelers die ik al zo'n beetje had.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WtpZ

Assaidi is (jammer genoeg :> ) echt een baas in dit spel. Dribbling, pace, finesse trait..

Wijnaldum krijgt zo trouwens gewoon 9 chem. En ik had eerst TOTY Krul op de plek van Howard, maar die was echt ongelofelijk slecht. Howard voldoet nog beter.. :') En dat voor <2k

Door de workrates komt het vaak zo uit dat ingame Cabaye de plek van de Guzman overneemt. Als dat niet genoeg is, wissel ik ze weleens om. Weinig last van eigenlijk. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manieren om coins te maken zijn er hoor, een grote groep van ons zit aan de cheat engine, en verkopen de zaken die we in de bronzen pakjes krijgen.. Het is echt te hopen dat dat in Fifa 13 ook nog (ongestraft) kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:24:
Manieren om coins te maken zijn er hoor, een grote groep van ons zit aan de cheat engine, en verkopen de zaken die we in de bronzen pakjes krijgen.. Het is echt te hopen dat dat in Fifa 13 ook nog (ongestraft) kan :)
Ik krijg cheat engine niet meer werkend met chrome, normaal gesproken pak ik altijd het proces onder run32.dll oid maar die is er niet meer. Geen zin om het uit te zoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

Ik krijg cheat engine niet meer werkend met chrome, normaal gesproken pak ik altijd het proces onder run32.dll oid maar die is er niet meer. Geen zin om het uit te zoeken. :D
Ik ga dat ook pas weer oppakken in fifa/FUT 13 hoor, nu word het toch steeds minder interessant om veel coins te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finale gehaald van het BPL/BBVA toernooi :D Mijn niveau valt dus nog best mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:20
Zullen de tweakers ook blij mee zijn, met deze invasie :P

Mijn teampje:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/NjHF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/WtVS

Bezig deze in elkaar te flansen, alleen trade offers werken weer eens niet goed :( (Wel met IG Finnbogason btw, zie nu dat ie NIF is in deze Chuzzz)

[ Voor 21% gewijzigd door Gurbuh op 18-08-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Laatst online: 11:08
Ik zit te denken voor dat toernooi eens een BBVA squad te bouwen.
Iemand tips voor zo'n squad in 3-4-1-2 met Messi op CF? Budget ±40k ex Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Sebastiaannn schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:01:
Jara in de spits <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
ik wil wel iets voor je in elkaar flansen. Eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/Wu1c
goedkoop BBVA team. Gr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Hey leuk die ga ik even maken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En verloren van een Agbon-Sturridge team. Erg vaak de heren Agbonlahor-Bent en Sturridge al tegenover me gehad vandaag. Was ook wel te verwachten. Geen enkel BBVA team getroffen tot nu toe trouwens. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben jij de Sebastiaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Dat vroeg ik me ook al af _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:16:
En verloren van een Agbon-Sturridge team. Erg vaak de heren Agbonlahor-Bent en Sturridge al tegenover me gehad vandaag. Was ook wel te verwachten. Geen enkel BBVA team getroffen tot nu toe trouwens. .
BBVA heeft veel te weinig pace voor zo'n toernooi. :P

Wel jammer dat ze hier geen PI's hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door imeR op 18-08-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Yessir je boy Cr00kk in de tijdmachine

[ Voor 65% gewijzigd door Sebastiaannn op 18-08-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:25:
[...]

BBVA heeft veel te weinig pace voor zo'n toernooi. :P

Wel jammer dat ze hier geen PI's hebben.
Is zo inderdaad, voorin is nog wel veel te regelen, maar achterin is het een drama, ook met verdedigende middenvelders. Heb veel teams gehad met een BBVA voorhoede en serie A achterhoede. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Sebastiaannn schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:25:
[...]

Yessir je boy Cr00kk in de tijdmachine
tis je boi Cr00kk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt best mee imo, Caceres is wel een goede wide cb. En dan heb je Pepe en Perea nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:28:
Valt best mee imo, Caceres is wel een goede wide cb. En dan heb je Pepe en Perea nog :)
Hey Mmootje _/-\o_ Het wordt weer gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:28:
Vooral de middenvelders zijn voor de echte paceabusers natuurlijk veel te traag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Is zo inderdaad, voorin is nog wel veel te regelen, maar achterin is het een drama, ook met verdedigende middenvelders. Heb veel teams gehad met een BBVA voorhoede en serie A achterhoede. _/-\o_
Pace geen probleem. Alleen je hebt een beperkte aantal speletrs.

Pepe, Miranda en Perea. Dan heb je nog Ramos met 7 chem :P

Kwa cdm''s is het nog schaarser :D Enige goede die ik op kan noemen is Khedira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
Khedira is wel een echte koning, ondanks zijn ietwat lage pace. Verder vond ik Medel ook wel aardig en die is toch een tikkie sneller weer.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste