Ik ben zo dom... Ik verkoop net zwartgoude Torres voor slechts 139.000 (waarde 450.000) Ik keek op de verkeerde site (Futhead) voor de waarde in plaats van UltimateDB
Zijn er meer mensen die last hebben van het feit dat er een oude squad file wordt gedownload bij head-to-head season matches? Elke keer als ik een head-to-head wedstrijd wil spelen gaat FIFA de nieuwste squad files downloaden (dat vind ik sowieso al raar aangezien dat toch niet voor elke wedstrijd hoeft?) en kom ik er vervolgens bij team management achter dat ik een oude squad file heb. Bij Barcelona heb ik dan bijv. weer de beschikking over Maxwell terwijl die toch echt in de winterstop is vertrokken naar PSG.....
Als ik dan vervolgens een wedstrijd start wordt ik direct gedropt met de melding dat mijn squad file corrupt is. Ik heb hier sinds een dag of twee last van. Als ik ernaar google zijn er mensen die aangeven dat ik mijn squad file moet deleten en opnieuw downloaden maar vooralsnog heeft dit geen resultaat. Het lijkt een bug in het spel te zijn.
Als ik dan vervolgens een wedstrijd start wordt ik direct gedropt met de melding dat mijn squad file corrupt is. Ik heb hier sinds een dag of twee last van. Als ik ernaar google zijn er mensen die aangeven dat ik mijn squad file moet deleten en opnieuw downloaden maar vooralsnog heeft dit geen resultaat. Het lijkt een bug in het spel te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door rickjehh op 04-05-2012 11:12 ]
Verwijderd
ik wil de fifa euro 2012 bestellen via origin en dan betalen met Ukash, en als ik dan mijn bestelling wil plaatsen geeft origin steeds aan dat er een fout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen. Waar ligt dat aan?
Ik vind Fifa 12 leuk om online te spelen maar waarom loopt EA altijd zo ontzettend te kloten met die menu structuur van ze? 
Wat maakt mij het nou uit dat die menu's er mooi geanimeerd uitzien! Duurt alleen maar langer om al die eye-candy te laden! Ik wil gewoon opstarten en ballen, dan maar iets minder mooie menu's zonder animatie. Dat laad icoontje van Fifa irriteert me echt mateloos.
En dan heb je je eindelijk eens een keer door die menu's heen geworsteld en kan je dus online spelen, komt mijn selectiebestand niet overeen! Dus opnieuw beginnen...
Prima, dan wordt mijn selectiebestand wel goed geladen maar dan loopt de boel bij het laden van de match in de arena weer vast! Dus Fifa opnieuw opstarten --> weer lange laadtijden! Gek wordt ik ervan

Wat maakt mij het nou uit dat die menu's er mooi geanimeerd uitzien! Duurt alleen maar langer om al die eye-candy te laden! Ik wil gewoon opstarten en ballen, dan maar iets minder mooie menu's zonder animatie. Dat laad icoontje van Fifa irriteert me echt mateloos.
En dan heb je je eindelijk eens een keer door die menu's heen geworsteld en kan je dus online spelen, komt mijn selectiebestand niet overeen! Dus opnieuw beginnen...
Prima, dan wordt mijn selectiebestand wel goed geladen maar dan loopt de boel bij het laden van de match in de arena weer vast! Dus Fifa opnieuw opstarten --> weer lange laadtijden! Gek wordt ik ervan

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 04-05-2012 21:39 ]
pfff, ik zit nu alleen maar wedstrijden te spelen voor de contracten. Elke wedstrijd is er weer een contract afgelopen en dan doe ik een toernooi. Kan ik weer al dat geld in die contracten gaan steken. Zo kom ik nooit aan een goed team. Iemand tips?
Bronze packs kopen voor contracten en je krijgt dan ook wat nieuwe spelers (hoewel je het beste zelf wat bronze spelers kan kopen voor 200 coins om je chemistry snel omhoog te krijgen). Daarna langzaam de spelers die je wilt in je team gaan voegen. Op een gegeven moment is je DNF en teamrating hoog genoeg dat je het met losse contracten ook wel redt.afca123 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:15:
pfff, ik zit nu alleen maar wedstrijden te spelen voor de contracten. Elke wedstrijd is er weer een contract afgelopen en dan doe ik een toernooi. Kan ik weer al dat geld in die contracten gaan steken. Zo kom ik nooit aan een goed team. Iemand tips?
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 05-05-2012 19:46 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik word zo moe van die figuren die 2v2 willen spelen en vervolgens alleen maar voor de solo gaan. Passen ho maar.
Verwijderd
speel niet teveel toernooien maar juist single matches, op toernooien zit een modifier waardoor het aantal coins wat je per match wint (drastisch) verminderd. Dit heb je in single matches niet, als je DNF modifier max (1.25) is kun je ongeveer 1000 coins pakken als je met bijv. 5-0 wint.afca123 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:15:
Bundesliga-teams zijn er wel, maar omdat veel FUT-spelers graag pacey teams hebben, zit je in de bundesliga niet goed. Tenzij je natuurlijk coins over hebt en IF Naldo, IF Robben en Ribery, Lahm, Neuer en IF Gomez kunt kopen.afca123 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:48:
Ben je je eigengemaakte team kwijt als fifa 13 uitkomt of kan je hem overzetten ofso?
Verder hoor ik veel over spaanse en premier league teams. Maar ik zou graag een bundesliga team willen maken. Maar daar hoor ik weinig over. Kan iemand mij vertellen waarom dit zo is?
met wat zoeken kun je wel een aardig (en goedkoop) bundesliga team kopen, maar voor hetzelfde geld zou je waarschijnlijk een kwalitatief beter Seria A team kunnen bouwen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 14:24 ]
Ik heb nu nog een te slecht team om online te gaan. Daarom speel ik nu offline toernooien.
Verwijderd
speel dan offline single matches tegen goede clubteamsafca123 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:09:
Ik heb nu nog een te slecht team om online te gaan. Daarom speel ik nu offline toernooien.
Hopelijk veranderen ze meer dan hier staat. Vooral het passen is echt dramatisch. Ik heb zo vaak dat er een medespeler dichtbij vrij staat en ik een klein tikje geef om de bal te spelen waarna er vervolgens een keiharde pass richting de spits gaat. De AI van de spelers die je niet bestuurt is ook dramatisch. De verdedigers lopen niet fatsoenlijk mee wanneer er een hoge bal komt. Ze blijven gewoon staan en de spits van je tegenstander kan zo doorlopen naar de goal.
Gelukkig pakken ze de scheidsrechter wel aan want ik kreeg gister weer een penalty tegen om een onverklaarbare reden.
Is inderdaad wel te hopen dat ze de scheids aanpakken. Ook de impact engine heeft veel verbetering nodig, het komt nog vaak genoeg voor dat er wordt gefloten voor een tackle op de bal.rickjehh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:07:
[...]
Hopelijk veranderen ze meer dan hier staat. Vooral het passen is echt dramatisch. Ik heb zo vaak dat er een medespeler dichtbij vrij staat en ik een klein tikje geef om de bal te spelen waarna er vervolgens een keiharde pass richting de spits gaat. De AI van de spelers die je niet bestuurt is ook dramatisch. De verdedigers lopen niet fatsoenlijk mee wanneer er een hoge bal komt. Ze blijven gewoon staan en de spits van je tegenstander kan zo doorlopen naar de goal.
Gelukkig pakken ze de scheidsrechter wel aan want ik kreeg gister weer een penalty tegen om een onverklaarbare reden.
Passing heb ik geen last van omdat ik op manual speel; misschien moet je ook eens proberen op semi/manual te spelen..
Ik had er in het begin denk ik ook geen last van omdat ik toen nog veel moest leren, o.a. de hele nieuwe manier van verdedigen, maar de laatste tijd irriteer ik me mateloos aan passes die naar de totaal verkeerde persoon gaan en zo een potentiële kans om zeep helpen. Ik heb er gisteravond voor het eerst aan gedacht om de passing op manual te gaan zetten. Maakt dat echt zoveel verschil?Lee245 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:25:
[...]
Is inderdaad wel te hopen dat ze de scheids aanpakken. Ook de impact engine heeft veel verbetering nodig, het komt nog vaak genoeg voor dat er wordt gefloten voor een tackle op de bal.
Passing heb ik geen last van omdat ik op manual speel; misschien moet je ook eens proberen op semi/manual te spelen..
Als je dat onder de knie hebt wel, anders wordt het er niet beter oprickjehh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:29:
[...]
Ik had er in het begin denk ik ook geen last van omdat ik toen nog veel moest leren, o.a. de hele nieuwe manier van verdedigen, maar de laatste tijd irriteer ik me mateloos aan passes die naar de totaal verkeerde persoon gaan en zo een potentiële kans om zeep helpen. Ik heb er gisteravond voor het eerst aan gedacht om de passing op manual te gaan zetten. Maakt dat echt zoveel verschil?
Dus als ik het goed begrijp is dat ook nog een leerproces dat ik moet ondergaan? Man, wat een gedoe om een game onder de knie te krijgen om vervolgens bij FIFA 13 weer helemaal opnieuw te kunnen beginnen....afvalzak schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:31:
[...]
Als je dat onder de knie hebt wel, anders wordt het er niet beter op
Ik hoop vooral dat het menu sneller gaat en de bugs allemaal verdwenen zijn. Het zal waarschijnlijk vooral hopen blijven. Toch kijk ik er weer naar uit!!!
Ben ik niet helemaal met je eens. Toevallig afgelopen overstap (van Fifa 11 naar 12) was voor iedereen even wennen, vooral door het nieuwe verdedigen. Echter was de overstap van Fifa 10 naar 11 veel makkelijker en had ik niet echt het idee dat je helemaal op nieuw moest beginnen met leren. Daar komt nog eens bij: Je bent gelukkig niet de enige!rickjehh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:33:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is dat ook nog een leerproces dat ik moet ondergaan? Man, wat een gedoe om een game onder de knie te krijgen om vervolgens bij FIFA 13 weer helemaal opnieuw te kunnen beginnen....
Natuurlijk is het wat zwart-wit van me om het zo te stellen. Toch voelt het wel alsof je eerst heel lang bezig bent om alles te leren en dat alles om even lekker een potje te kunnen voetballen. Het is niet zo dat je Fifa 12 even in de winkel ophaalt en het direct lekker weg speelt. Je moet eerst leren verdedigen om niet af te gaan als je online speelt en zo zijn er nog wel meer dingen. Ze moeten het ook niet te ingewikkeld maken, het blijft een spelletje.Jeroen04 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:57:
Ik hoop vooral dat het menu sneller gaat en de bugs allemaal verdwenen zijn. Het zal waarschijnlijk vooral hopen blijven. Toch kijk ik er weer naar uit!!!
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens. Toevallig afgelopen overstap (van Fifa 11 naar 12) was voor iedereen even wennen, vooral door het nieuwe verdedigen. Echter was de overstap van Fifa 10 naar 11 veel makkelijker en had ik niet echt het idee dat je helemaal op nieuw moest beginnen met leren. Daar komt nog eens bij: Je bent gelukkig niet de enige!
Wel komt het spelplezier naar boven wanneer je het verdedigen wat onder de knie hebt en je beter met 1-op-1 situaties om kunt gaan. Toch blijft het een beste leercurve.
[ Voor 7% gewijzigd door rickjehh op 08-05-2012 16:02 ]
Klopt, maar wat ik zei, dat idee had ik (persoonlijk) dus alleen bij de laatste (Fifa12) door het nieuwe verdedigen.rickjehh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:01:
[...]
Natuurlijk is het wat zwart-wit van me om het zo te stellen. Toch voelt het wel alsof je eerst heel lang bezig bent om alles te leren en dat alles om even lekker een potje te kunnen voetballen. Het is niet zo dat je Fifa 12 even in de winkel ophaalt en het direct lekker weg speelt. Je moet eerst leren verdedigen om niet af te gaan als je online speelt en zo zijn er nog wel meer dingen. Ze moeten het ook niet te ingewikkeld maken, het blijft een spelletje.
Wel komt het spelplezier naar boven wanneer je het verdedigen wat onder de knie hebt en je beter met 1-op-1 situaties om kunt gaan. Toch blijft het een beste leercurve.
Verwijderd
ik vind het juist fijn dat de nieuwe stijl van verdedigen wat meer oefening vereist. In bijvoorbeeld fifa11 hoefde elke noob maar op A (xbox) te rammen om je van de bal te drukken.
De nieuwe stijl vereist niet veel meer oefening. Gewoon 'A' ingedrukt houden om constant met het mannetje mee te lopen; geen kunst aan. Daarom gebruik ik het ook nooit...Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:25:
ik vind het juist fijn dat de nieuwe stijl van verdedigen wat meer oefening vereist. In bijvoorbeeld fifa11 hoefde elke noob maar op A (xbox) te rammen om je van de bal te drukken.
Verwijderd
als je 'A' in blijft houden, en niet instapt, loopt een beetje ervaren fifa-speler je met 1 skillmove voorbij
Ja, het werkt tot een bepaalde hoogte natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:36:
als je 'A' in blijft houden, en niet instapt, loopt een beetje ervaren fifa-speler je met 1 skillmove voorbij
Simpel een-tweetje werkt ook. Als de verdedigende speler niet de knop loslaat, loopt de verdediger van de ene naar de andere aanvaller en dekt ie dus uiteindelijk niks meer. Kan je weer verhelpen door manueel te switchen van speler van de A (of X) knop los te laten en manueel met de speler mee te lopen die de eerste pass gaf om zo het een-tweetje te onderscheppen. Maakt ook de meest pace abuser teams in FUT onschadelijk. Het is dus gelukkig inderdaad niet brainless het knopje in blijven houden.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:36:
Verdedigen gaat wel goed nu, alleen verlies dan vaak met 1-0, 1-2 of na penalty's omdat ik wel zuig met aanvallen.
Verwijderd
speel je met een goud, zilver of brons team?Gundogan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:02:
[...]
Simpel een-tweetje werkt ook. Als de verdedigende speler niet de knop loslaat, loopt de verdediger van de ene naar de andere aanvaller en dekt ie dus uiteindelijk niks meer. Kan je weer verhelpen door manueel te switchen van speler van de A (of X) knop los te laten en manueel met de speler mee te lopen die de eerste pass gaf om zo het een-tweetje te onderscheppen. Maakt ook de meest pace abuser teams in FUT onschadelijk. Het is dus gelukkig inderdaad niet brainless het knopje in blijven houden.
Verdedigen gaat wel goed nu, alleen verlies dan vaak met 1-0, 1-2 of na penalty's omdat ik wel zuig met aanvallen.
ik was in het begin ook niet goed in aanvallen, en verloor veel games op de manier die jij beschrijft, ik heb toen al m'n spelers verkocht en toen een goed brons team gebouwd. toen ik daarmee veel won, ben ik begonnen aan een zilver team, en zo door naar een gouden team.
Zo doe je veel ervaring op en word je langzaam beter (ook in aanvallen dus
Ja ik denk dat daar mijn probleem ook wel een beetje ligt. Ik speel met 83-85 rated Gold teams. Dan kom je ook goede teams tegen ja.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:09:
[...]
speel je met een goud, zilver of brons team?
ik was in het begin ook niet goed in aanvallen, en verloor veel games op de manier die jij beschrijft, ik heb toen al m'n spelers verkocht en toen een goed brons team gebouwd. toen ik daarmee veel won, ben ik begonnen aan een zilver team, en zo door naar een gouden team.
Zo doe je veel ervaring op en word je langzaam beter (ook in aanvallen dus)

Zal wel eens wat losse spelers verkopen en een beest Bronze en Silver team maken voor ~75k.
Verwijderd
ik heb een aardig MLS brons team en Serie A zilver team, als je wil post ik hier 2 screenshots van die teams voor inspiratie
Volgens mij ken ik die teams wel of in ieder geval welke spelers daar in komen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:18:
ik heb een aardig MLS brons team en Serie A zilver team, als je wil post ik hier 2 screenshots van die teams voor inspiratie
Zat zat zelf te denken aan een Colombia silver team in ieder geval. Heb je in ieder geval 2 70+ pace CB's en voorin ook aardige spelers met skills, pace en shooting.
Heb nu een bronzen Korean speed abuser team gemaakt, is best grappig. Voetballertjes spelen bal bij normaal lopen al 2 meter voor zich uit omdat ze zo slecht zijn maar zijn wel enorm snel (88 - 92 voorin). Zelf ook hekel aan countervoetbal dus probeer er nog steeds voetballend uit te komen maar bij beetje slaperige tegenstander ben je er zo doorheen.
Voor FIFA 13 heb ik nog wel een hele waslijst aan wensen qua verbeteringen waar betere support er een hele grote van is. Gewoon schandalig dat de FUT opstartbug er nog steeds niet uit is en andere vastlopers ook nog voorkomen.
Voor FIFA 13 heb ik nog wel een hele waslijst aan wensen qua verbeteringen waar betere support er een hele grote van is. Gewoon schandalig dat de FUT opstartbug er nog steeds niet uit is en andere vastlopers ook nog voorkomen.
Verwijderd
colombiaans zilver team zou idd mooi zijn, ik heb Ibarbo in mijn zilver serie A team als CDM, wat een beest die man, echt de zilveren Boateng.Gundogan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:29:
[...]
Volgens mij ken ik die teams wel of in ieder geval welke spelers daar in komen.
Zat zat zelf te denken aan een Colombia silver team in ieder geval. Heb je in ieder geval 2 70+ pace CB's en voorin ook aardige spelers met skills, pace en shooting.
voor Brons pace abuse moet je idd een Koreaans of MLS team hebben, al vind ik dat je in een MLS team wel Kandji moet hebben, wat een koning is dat met zijn lengte + 4 star skill moves.Kluutmaran schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:29:
Heb nu een bronzen Korean speed abuser team gemaakt, is best grappig. Voetballertjes spelen bal bij normaal lopen al 2 meter voor zich uit omdat ze zo slecht zijn maar zijn wel enorm snel (88 - 92 voorin). Zelf ook hekel aan countervoetbal dus probeer er nog steeds voetballend uit te komen maar bij beetje slaperige tegenstander ben je er zo doorheen.
Mijn Bronze team:
http://i278.photobucket.c...yal84/MLSsweatybronze.png
Mijn zilveren Serie A / Brazil Hybrid:
http://i278.photobucket.c...aanyal84/serieazilver.png
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 21:46 ]
Gister weer eens FIFA 12 opgestart.
Online een wedstrijd gespeeld, waar de display tijdens de wedstrijd compleet weg was.
- Geen scoreboard met tijd
- Geen balk onder in, waardoor ik niet zag hoe hard ik schoot.
Vaag
Online een wedstrijd gespeeld, waar de display tijdens de wedstrijd compleet weg was.
Vaag
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat soort glitches zitten mij er ook veel te veel in. Het komt ook heel vaak voor dat ik bij de replay van een goal of buitenspel geen spelers op het veld zie maar alleen een lege grasmat.Mars18 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:19:
Gister weer eens FIFA 12 opgestart.
Vaag
Voor je MLS team nog wat tips:Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:44:
voor Brons pace abuse moet je idd een Koreaans of MLS team hebben, al vind ik dat je in een MLS team wel Kandji moet hebben, wat een koning is dat met zijn lengte + 4 star skill moves.
Mijn Bronze team:
http://i278.photobucket.c...yal84/MLSsweatybronze.png
White = Spits 63 ovr 82 pace
Perlaza = Spits 64 ovr 81 pace
Balchan = CDM ovr 64 84 pace (speelt bij mij CB)
Anibaba = CB 64 ovr 72 pace
Verwijderd
Heh. 4x diisconnected tegenstanders in divisie 7 zat ik plotseling in 6. Zat, want prompt gedegradeerd.
Heb Fifa nu een weekje en kan maar niet wennen aan verdedigen tot nu toe. Het is inmiddels een mindere gatenkaas maar nog steeds heeft de tegenstander in de 2e helft door dat ik maar wat doe. Vaak heb ik dan al wel een mooie voorsprong (want aanvallen lukt wel gelukkig) en kom ik er wel maar als ik niet met 2-0 voor sta op dat moment ga ik nat.
Wel een tof spel. Ik denk dat het nog toffer wordt als ik die rare verdedigers wat meer onder controle heb. Heb de basis wel door maar sta te vaak verkeerde knoppen in de drukken. RT + A + R1 + L1 + B/X allemaal op de juiste momenten gebruiken, bezorgt me tot nu toe in ieder geval Babylonische vingercomplexen.
Zeggen jullie: verdediger het dichst bij de bal besturen en een potje contain doen en op het juiste moment instappen met staande tackle of juist een pass afsnijdende verder weg staande speler nemen en met R1 de tegenstander lastig vallen? Dat tweede klinkt super maar in praktijk heb ik veel last van dat de CPU verdediger de bal afpakt maar niet in controle krijgt waardoor er plotseling een andere aanvaller staat met heel veel ruimte.
Heb Fifa nu een weekje en kan maar niet wennen aan verdedigen tot nu toe. Het is inmiddels een mindere gatenkaas maar nog steeds heeft de tegenstander in de 2e helft door dat ik maar wat doe. Vaak heb ik dan al wel een mooie voorsprong (want aanvallen lukt wel gelukkig) en kom ik er wel maar als ik niet met 2-0 voor sta op dat moment ga ik nat.
Wel een tof spel. Ik denk dat het nog toffer wordt als ik die rare verdedigers wat meer onder controle heb. Heb de basis wel door maar sta te vaak verkeerde knoppen in de drukken. RT + A + R1 + L1 + B/X allemaal op de juiste momenten gebruiken, bezorgt me tot nu toe in ieder geval Babylonische vingercomplexen.
Zeggen jullie: verdediger het dichst bij de bal besturen en een potje contain doen en op het juiste moment instappen met staande tackle of juist een pass afsnijdende verder weg staande speler nemen en met R1 de tegenstander lastig vallen? Dat tweede klinkt super maar in praktijk heb ik veel last van dat de CPU verdediger de bal afpakt maar niet in controle krijgt waardoor er plotseling een andere aanvaller staat met heel veel ruimte.
Ik heb dat verdedigen twee weken aangekeken destijds, en toen weer op Legacy gezet. Bevalt mij beter.
Er is een share button ingame of in de FUT web versie. Dan krijg je een link die je kan delen.boe.i schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:04:
Hoe maak je een screenshot van je team, zodat je ook iedereen zijn pace kan zien?
Of anders je team op futhead.com maken en dan printscreenen.
Nu bijna m'n bronze en silver team klaar. Eredivisie bronze met TOTY Zoet op doel en een Colombia Silver dus. Ook maar een TOTY Gomis er bij gehaald voor mijn Lique 1 team. Kijken of dat wat is.
[ Voor 34% gewijzigd door Gundogan op 10-05-2012 11:26 ]
Lol @ die kop van Castilloboe.i schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:17:
Mijn team:
[afbeelding]
Heb Arellano (72 OVR, 89 pace) als ST-wissel, Bravo (72 OVR, 91 pace) als CAM-wissel.
Prima team, beste waar ik ooit mee heb gespeeld. Natuurlijk ontzettend veel pace, maar is ook nodig om andere pace-teams te kunnen stoppen.
Heb denk ik een streak van 100 wins - 15 losses
Mijn prof is inmiddels 83, win elke wedstrijd scoort er op los en is bijna iedere wedstrijd man of the match
Maar tóch heb ik nog geen enkele uitnodiging ontvangen in het transferseizoen voor een andere club of het nederlands elftal.. ? Speel speler/manager in competitieverband, snap er niets van
Iemand enig idee?
Zijn er recentelijk ook mensen die van automatische besturing naar handmatige besturing zijn gegaan? Zo ja; Zijn hier echt grote voordelen te merken? En is het moeilijk te switchen? Ben het nu aan het proberen, maar het gaat nog niet echt lekker...
Bij ultimate team heb ik dit tot nu opgebouwd 
http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#cEyEAJ8Bbdvy9
Lekker team.. ik zoek op dit moment no naar een goede CAM. Ik zat te denken aan Gerrard..
http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#cEyEAJ8Bbdvy9
Lekker team.. ik zoek op dit moment no naar een goede CAM. Ik zat te denken aan Gerrard..
Mijn Pro is 85 en ik heb er ook nog nooit één gehad, Nederlands elftal zit er geloof ik niet? (behalve in de EK uitbreiding).P-aul schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:21:
Mijn prof is inmiddels 83, win elke wedstrijd scoort er op los en is bijna iedere wedstrijd man of the matchMaar tóch heb ik nog geen enkele uitnodiging ontvangen in het transferseizoen voor een andere club of het nederlands elftal.. ? Speel speler/manager in competitieverband, snap er niets van
Iemand enig idee?
Zag laatst op de pc bij een vriend van me dat hij wel een bod kreeg.
Hmmm valt me erg tegen dan.. jammer! Zou wel erg vet zijn, snap niet dat het er nu niet in zit maar bij 2011 wel!afvalzak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:
[...]
Mijn Pro is 85 en ik heb er ook nog nooit één gehad, Nederlands elftal zit er geloof ik niet? (behalve in de EK uitbreiding).
Volgens mij krijg je als speler geen uitnodigingen, aangezien je als speler/manager speelt kan je als speler niet weggaan. Anders speelt je straks bij club A en manage je club B. Je kan wel een uitnodiging krijgen als manager maar dat gebeurt volgens mij alleen aan het einde van het seizoen.P-aul schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:21:
Mijn prof is inmiddels 83, win elke wedstrijd scoort er op los en is bijna iedere wedstrijd man of the matchMaar tóch heb ik nog geen enkele uitnodiging ontvangen in het transferseizoen voor een andere club of het nederlands elftal.. ? Speel speler/manager in competitieverband, snap er niets van
Iemand enig idee?
EDIT: Als je als speler naar andere club wilt kunnen gaan dan moet je "speler" mode kiezen ipv. "speler/manager".
[ Voor 7% gewijzigd door revertive op 11-05-2012 14:18 ]
Verwijderd
pff de TOTY van Persie is uitgekomen in Ultimate Team (94 overall), had ik maar 900,000 coins
Vraagje, ik speel nu euro 2012 en bij zegetocht krijg ik sommige landen niet unluckt. ik heb in de poule dan van alle landen 3 x gewonnen maar sommige landen kan ik nog geen weg naar bouwen. Komt dit pas later bij een andere poule of moet het op een andere manier ?
edit:
Heb gevonden je moet soms 4x spelen tegen het zelfde land.
edit:
Heb gevonden je moet soms 4x spelen tegen het zelfde land.
[ Voor 11% gewijzigd door soccerroos op 11-05-2012 18:17 ]
Het grote voordeel is, dat je meer vrijheid hebt om te voetballen en in de wedstrijden ook meer variatie ziet.Jeroen04 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:33:
Zijn er recentelijk ook mensen die van automatische besturing naar handmatige besturing zijn gegaan? Zo ja; Zijn hier echt grote voordelen te merken? En is het moeilijk te switchen? Ben het nu aan het proberen, maar het gaat nog niet echt lekker...
Je moet niet overstappen met het idee om met manual controls tegen assisted controls te gaan spelen. Dat levert nog meer frustratie op dan met assisted controls spelen. (Ik heb dat met FUT geprobeerd, aangezien je alleen met H2H Seasons een controls filter hebt, maar dat heb ik al snel weer voor gezien gehouden)
Is het moeilijk switchen? Ja, dat zal wel een paar maanden duren, voordat het spel voor jezelf naar wens verloopt. Passen gaat meestal nog wel, maar schieten en afmaken is iets lastiger (althans dat vond ik zelf).
Ik ben niet recent overgestapt, al een tijd geleden, maar manual controls geeft je zoveel meer controle en vrijheid in het spel. Ik vind het helemaal niet leuk om assisted te spelen, omdat de computer dan alles voor je uitrekent en je zelf alleen een paar knopjes hoeft in te drukken.SR8 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:13:
[...]
Het grote voordeel is, dat je meer vrijheid hebt om te voetballen en in de wedstrijden ook meer variatie ziet.
Je moet niet overstappen met het idee om met manual controls tegen assisted controls te gaan spelen. Dat levert nog meer frustratie op dan met assisted controls spelen. (Ik heb dat met FUT geprobeerd, aangezien je alleen met H2H Seasons een controls filter hebt, maar dat heb ik al snel weer voor gezien gehouden)
Is het moeilijk switchen? Ja, dat zal wel een paar maanden duren, voordat het spel voor jezelf naar wens verloopt. Passen gaat meestal nog wel, maar schieten en afmaken is iets lastiger (althans dat vond ik zelf).
Online is het inderdaad erg frustrerend soms, omdat je grote kansen met gemak om zeep kan helpen, terwijl iemand die met assisted speelt 9 van de 10 grote kansen er wel inschiet.
Het vergt wel veel oefening, maar het is het uiteindelijk meer dan waard en je kan de vaardigheden ook weer meenemen naar de volgende FIFA...
Klein vraagje wat ik niet kan vinden in dit topic: ik heb die Euro 2012 dlc gekocht en vroeg me af of je ook met twee spelers het toernooi kan spelen? Ik kan maar een team selecteren en als ik dan verder ga kan de tweede speler alleen bij mij in het team.
Antwoord is nee, afgaande op dit topic op het EA forum.
FIFA12 is echt weggegooid geld op t moment. Heb 60 van de +/- 150 h2h matches kunnen voltooien, maar de "An error has occurred, your game is no longer synced to online match" komt steeds vaker. Momenteel moet ik ongeveer 7 potjes spelen om eindelijk eens iets af te maken. Echt drama, irriteer me mateloos.
Iemand hier die een idee heeft hoe dit komt? EA forums e.d. wordt alles op EA gegooid..
edit: nu al 12potjes op rij, zucht.
Iemand hier die een idee heeft hoe dit komt? EA forums e.d. wordt alles op EA gegooid..
[ Voor 7% gewijzigd door mouzetc op 12-05-2012 18:02 ]
Signature
Ik zou de fout zoeken bij je eigen connectie aangezien dit probleem niet heel veel voorkomt getuige de weinige klaagberichten in dit topic. Keer je modem checken en de juiste poorten open zetten. Anders weet ik het ook niet.mouzetc schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:39:
FIFA12 is echt weggegooid geld op t moment. Heb 60 van de +/- 150 h2h matches kunnen voltooien, maar de "An error has occurred, your game is no longer synced to online match" komt steeds vaker. Momenteel moet ik ongeveer 7 potjes spelen om eindelijk eens iets af te maken. Echt drama, irriteer me mateloos.
Ik had even op het EA forum gezocht en het is blijkbaar iets wat bij de PC versie voorkomt, vooral sinds de update van 25 april. Ik zag zo snel geen oplossing. Er was 1 iemand die als hij de UGC file verwijderde, steeds een paar potjes achter elkaar kon doen. Dan ging het weer mis en na opnieuw verwijdering van de UGC file kon hij weer een paar potjes spelen, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.
Tweakers niet veel, maar er zijn genoeg mensen te vinden op oa de EA forums! Ligt niet aan mn PC/verbinding, want ook bij vrienden werkt(e) het niet.Kluutmaran schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:54:
[...]
Ik zou de fout zoeken bij je eigen connectie aangezien dit probleem niet heel veel voorkomt getuige de weinige klaagberichten in dit topic. Keer je modem checken en de juiste poorten open zetten. Anders weet ik het ook niet.
Maar! Probleem opgelost. Echt van alles geprobeerd en uiteindelijk een nieuwe 'user' (weet niet hoe het heet) in FIFA12 zelf aangemaakt. Hiermee pakt hij wel gewoon je online stats en bleek ie 100% te werken.. afgelopen nacht 30 potjes gespeeld, allemaal kunnen voltooien!
Mooi nachtje overigens, van Divisie 6 na 17 wins 2 draws en 2 losses door naar de 3e divisie!
Signature
Foutje in je profiel misschien.
Ik weet niet hoe jouw netwerk is ingericht, maar als er overdag veel apparaten gebruik van maken en 's nachts niet, kan dat ook een bottle-neck zijn. Of bepaalde 'scheduled' jobs van bijvoorbeeld een dowload-programma die een poort opent, die je voor FIFA nodig hebt. Dus mocht je in de toekomst nog problemen krijgen, kan je de oplossing hierin zoeken.
Ik weet niet hoe jouw netwerk is ingericht, maar als er overdag veel apparaten gebruik van maken en 's nachts niet, kan dat ook een bottle-neck zijn. Of bepaalde 'scheduled' jobs van bijvoorbeeld een dowload-programma die een poort opent, die je voor FIFA nodig hebt. Dus mocht je in de toekomst nog problemen krijgen, kan je de oplossing hierin zoeken.
Verwijderd
goede tipsKluutmaran schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:26:
[...]
Voor je MLS team nog wat tips:
White = Spits 63 ovr 82 pace
Perlaza = Spits 64 ovr 81 pace
Balchan = CDM ovr 64 84 pace (speelt bij mij CB)
Anibaba = CB 64 ovr 72 pace
dit is m'n nieuwe gouden team (speelt heerlijk): http://futhead.com/12/squad/767384
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 09:14 ]
Gister gepromoveerd naar Divisie1.. Nu ook de eerste 2 wedstrijden gewonnen. Alleen wat gebeurd er als je in Divisie 1 ook de behaalde punten behaald?
Verwijderd
dan ben je kampioen en volgens mij krijg je volgens mij een achievement.dvanpol schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:02:
Gister gepromoveerd naar Divisie1.. Nu ook de eerste 2 wedstrijden gewonnen. Alleen wat gebeurd er als je in Divisie 1 ook de behaalde punten behaald?
Even hulp nodig hier. Ik ben al jaren (sinds Fifa 96 ) een casual Fifa speler en vooral bij de laatste versies zit ik met het probleem dat Semi-Pro betekend dat ik minstens met 5-0 win en er totaal geen uitdaging te bekennen is en dat Pro gewoon niet lukt. Ja gelijk spel ,maar als ik scoor dan scoort de A.I. ineens weer een doelpunt met een voorzet van middenveld naar doel die niet te verdedigen is(voorbeeld)
Door dit feit leg ik Fifa steeds weer opzij, omdat ik anders de controller door de huiskamer gooi en ik er dus geen lol meer aan heb terwijl ik het spel zelf echt geweldig vind.
Nu ben ik niet van leren dribbelen en kijk ik ook niet vaak voetbal meer dus met meer inzet zou het misschien beter gaan , maar na het zoveelste (naar mijn gevoel) onterechte doelpunt ben ik weer snel klaar met het spel.
Weet iemand een goede instelling om de sliders zo te zetten dat je tussen Semi-Pro en Pro in komt te zitten ? Mag best meer richting Pro zijn , maar het verschil tussen de niveaus is nu echt veel te groot.
Door dit feit leg ik Fifa steeds weer opzij, omdat ik anders de controller door de huiskamer gooi en ik er dus geen lol meer aan heb terwijl ik het spel zelf echt geweldig vind.
Nu ben ik niet van leren dribbelen en kijk ik ook niet vaak voetbal meer dus met meer inzet zou het misschien beter gaan , maar na het zoveelste (naar mijn gevoel) onterechte doelpunt ben ik weer snel klaar met het spel.
Weet iemand een goede instelling om de sliders zo te zetten dat je tussen Semi-Pro en Pro in komt te zitten ? Mag best meer richting Pro zijn , maar het verschil tussen de niveaus is nu echt veel te groot.
Ik doe ff een ordinaire quote van mezelf, maar dit sluit wel aardig op jouw post aan. Je moet zelf maar even wat uitproberen welke waardes bij jou het beste passen.SR8 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:42:
[...]
Als je speelt op Prof (wat voor jou iets te hoog is), zet dan van de CPU de Shot error en Pass error iets hoger (bijv. 55) en zet Marking en Goalkeeper ability iets lager (bijv. 45). Op die manier is de CPU minder goed in passen en afronden en kom je zelf de CPU iets makkelijker voorbij.
Sowieso kan ik in het algemeen aanraden om zowel van de speler als CPU de Run frequency hoger te zetten naar 70/80. Dat zorgt er voor dat de spelers veel minder statisch zijn en dat het wat meer op echt voetbal lijkt.
En als je geen zin hebt om het nieuwe verdedigen aan te leren, kan je dat ook weer op de oude manier zetten. (= Legacy Defending)
[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 15-05-2012 12:38 ]
Wat bij mij vooral goed werkt is om niet met verdedigers naar voren te rennen en de bal zoveel mogelijk over te spelen.
Ook moet je niet te vroeg instappen, meestal laat ik ze komen tot net voor het strafschopgebied en dan ga ik écht tackelen.
Hhet is vooral proberen/oefenen en de vorige tips zijn ook handig maar in principe niet echt nodig.
Ik ben ook begonnen met semi-pro en speel inmiddels World-Class vrij makkelijk.
Dit soort tuto's zijn ook handig:
YouTube: FIFA 12 Defending Tutorial (NEW TIPS) | FIFA12TIPS.com
Ook moet je niet te vroeg instappen, meestal laat ik ze komen tot net voor het strafschopgebied en dan ga ik écht tackelen.
Hhet is vooral proberen/oefenen en de vorige tips zijn ook handig maar in principe niet echt nodig.
Ik ben ook begonnen met semi-pro en speel inmiddels World-Class vrij makkelijk.
Dit soort tuto's zijn ook handig:
YouTube: FIFA 12 Defending Tutorial (NEW TIPS) | FIFA12TIPS.com
Bedankt voor de tips allemaal. Het nieuwe verdedigen kan ik al. Blijf erbij dta Fifa onmogelijk te verdedigen doelpunten maakt als je voor staat 
Net even met de sliders zitten spelen en ontdekt dat je van het schieten af moet blijven , want die had ik iets verhoogt en dan scoor je gewoon ong elk schot op het doel . Beetje tunen tot het leuk is
Net even met de sliders zitten spelen en ontdekt dat je van het schieten af moet blijven , want die had ik iets verhoogt en dan scoor je gewoon ong elk schot op het doel . Beetje tunen tot het leuk is
Ik heb het heel zelden ook is, maar meestal komt dat omdat met teveel man naar voren ren het is ook een stukje inzicht krijgen die de pc niet heeft.
Mag ik jullie om hulp vragen? 
Ik word helemaal gek hier, krijg echt veel kansen, net een wedstrijd verloren, die ik makkelijk had moeten winnen. 24 kansen waarvan er 18 op doel waren, hiervan werden er maar 2 (
) van gescoord. En tegenstander heeft 6 kansen gehad waarvan er 4 op doel en 3 doelpunten!
Is er ergens een guide / video voor hulp om een bal in het doel te schieten, want ik schiet erg vaak op de keeper af en vermoed dat ik iets "verkeerd" doe.. (Online 1 vs 1
)
Ik word helemaal gek hier, krijg echt veel kansen, net een wedstrijd verloren, die ik makkelijk had moeten winnen. 24 kansen waarvan er 18 op doel waren, hiervan werden er maar 2 (
Is er ergens een guide / video voor hulp om een bal in het doel te schieten, want ik schiet erg vaak op de keeper af en vermoed dat ik iets "verkeerd" doe.. (Online 1 vs 1
[ Voor 2% gewijzigd door Satom op 17-05-2012 17:08 . Reden: Toegevoegd: (Online 1 vs 1 :9 ) ]
Wat is die EURO 2012 DLC een wanproduct zeg!!!
- De standaard formatie zet default 2 reservekeepers op de bank, je hebt een volgorde van DM, CV, RB, LB etc... Dus je kunt als je niet oplet geeneens een aanvaller voor een aanvaller wisselen want die zit niet op de bank. Dus altijd voor je met de wedstrijd begint de standaard formatie aanpassen.
- Mocht je dan toch de opstelling aanpassen voor je gaat matchen online dan kan het alsnog voorkomen dat de wijzigingen niet zijn meegenomen waardoor je alsnog met die standaard crap opstelling zit.
- Die licenties zijn echt een drama.
-Waarom wordt er soms bij Nederland "Netherlands Antilles" gezegd door de commentator, we zijn verdomme verliezend finalist van het WK, dan ga je ons toch niet verwarren met de Nederlands Antillen man!
- Intro filmpje hapert als je Euro 2012 opstart, waarschijnlijk omdat hij te veel moet laden en tegelijk moet afspelen.
Kan niet anders zijn dat deze commentaren al veelvuldig bij EA zijn aangekaart, dus patchen die hap! Ik vond 2 jaar geleden World Cup 2010 een erg leuke game maar dit is echt een zeer slap aftreksel daarvan! Echt zonde van mijn 20 euro!
- De standaard formatie zet default 2 reservekeepers op de bank, je hebt een volgorde van DM, CV, RB, LB etc... Dus je kunt als je niet oplet geeneens een aanvaller voor een aanvaller wisselen want die zit niet op de bank. Dus altijd voor je met de wedstrijd begint de standaard formatie aanpassen.
- Mocht je dan toch de opstelling aanpassen voor je gaat matchen online dan kan het alsnog voorkomen dat de wijzigingen niet zijn meegenomen waardoor je alsnog met die standaard crap opstelling zit.
- Die licenties zijn echt een drama.
-Waarom wordt er soms bij Nederland "Netherlands Antilles" gezegd door de commentator, we zijn verdomme verliezend finalist van het WK, dan ga je ons toch niet verwarren met de Nederlands Antillen man!
- Intro filmpje hapert als je Euro 2012 opstart, waarschijnlijk omdat hij te veel moet laden en tegelijk moet afspelen.
Kan niet anders zijn dat deze commentaren al veelvuldig bij EA zijn aangekaart, dus patchen die hap! Ik vond 2 jaar geleden World Cup 2010 een erg leuke game maar dit is echt een zeer slap aftreksel daarvan! Echt zonde van mijn 20 euro!
Ja dit had je al op verschillende plekken kunnen lezen voor je het kochtVlassie1980 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:47:
Wat is die EURO 2012 DLC een wanproduct zeg!!!
*heel verhaal*
Ook al is het lekker om 20 euro in the pocket te houden , baal ik erg van het feit dat ik niet lekker kan inkomen in het Ek gevoel door het gemis van een goed spel erbij. Het leek mij echt een goede vooruitgang om van een volledig spel naar een DLC te gaan , maar dat heeft nog slechter uitgepakt dan ik me kon voorstellen.
Doe dan maar weer zoals bij de WK-editie van South Africa , want die was echt goed. Jammer dat het nieuwe verdedigen daar niet in zit
Verwijderd
Hi,
bij de euro2012 dlc zit ook zegetocht.
Heeft iemand enig idee hoe je dit opslaat? Ben nu al 2x opnieuw moeten beginnen, hij slaat hem gewoon niet op?? Ik ben toch redelijk ervaren met fifa games, maar zie nergens de optie opslaan zegetocht.
Anyone?
Heeft iemand enig idee hoe je dit opslaat? Ben nu al 2x opnieuw moeten beginnen, hij slaat hem gewoon niet op?? Ik ben toch redelijk ervaren met fifa games, maar zie nergens de optie opslaan zegetocht.
Anyone?
Dat opslaan is idd een bekend probleem. Het zou kunnen dat je auto-save optie uitstaat.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:45:
Hi,
Anyone?
Zie ook http://forum.ea.com/uk/posts/list/1643596.page#15980459
Vanmiddag ook fifa 12 voor de xbox halen
Ben benieuwd!
Het inderdaad het e.e.a. over de DLC gelezen dat hij niet zo " positief " word ontvangen. Maar die (ik noem het maar even) road to EK lijkt me wel heel erg leuk!
Iedergeval, eerst gewoon fifa en daarna zien we wel verder
Het inderdaad het e.e.a. over de DLC gelezen dat hij niet zo " positief " word ontvangen. Maar die (ik noem het maar even) road to EK lijkt me wel heel erg leuk!
Ik speel Uefa Euro 2012 op de PC. Maar ik heb soms dat de spelers gewoon wat doen zeg maar. Dat ik niet kan kiezen welke kant ze op lopen. Als ze de bal krijgen schieten ze hem eerst naar benden en kan dan pas doen wat ik wil zeg maar. Iemand enig idee hoe dit komt?
Denk dat je met alleen FIFA 12 al voldoende leuke challenges hebt, ik vond de DLC zwaar tegenvallen in ieder geval. Vooral vanwege de missende licenties en een aantal bugs.R0y. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:40:
Vanmiddag ook fifa 12 voor de xbox halenBen benieuwd!
Aankomende zondag is er een kijkje achter de schermen van FIFA 12 op National Geographic http://www.psvita.nl/foru...ifa-12-video-documentaire
Ik heb sinds een tijdje ook FIFA12 op de PS3, na een aantal jaar alleen maar PES te hebben gespeeld. Nu zit ik met het volgende.
In PES2012 kun je wanneer je aan de bal bent dmv de rechter stick in de richting van een vrije speler wijzen en indrukken om hem zo vrij te laten lopen zodat je bijvoorbeeld met die speler de verdediging kan openbreken of die speler aan gaan spelen. Ik hoorde dat zoiets ook in FIFA12 zou moeten zitten? Ik heb dit nergens kunnen vinden namelijk, en zit me behoorlijk te ergeren aan het feit dat ik meestal nu richting die speler moet dribbelen en hopen dat ie gaat lopen voordat ik de bal alweer kwijt ben aan de tegenstander.
Hoe doe ik dit, als dit uberhaupt mogelijk is? Ik speel overigens met de alternate controller settings.
In PES2012 kun je wanneer je aan de bal bent dmv de rechter stick in de richting van een vrije speler wijzen en indrukken om hem zo vrij te laten lopen zodat je bijvoorbeeld met die speler de verdediging kan openbreken of die speler aan gaan spelen. Ik hoorde dat zoiets ook in FIFA12 zou moeten zitten? Ik heb dit nergens kunnen vinden namelijk, en zit me behoorlijk te ergeren aan het feit dat ik meestal nu richting die speler moet dribbelen en hopen dat ie gaat lopen voordat ik de bal alweer kwijt ben aan de tegenstander.
Hoe doe ik dit, als dit uberhaupt mogelijk is? Ik speel overigens met de alternate controller settings.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
V#rd#mm#!!!
Wat is die DLC van Euro 2012 een party crap zeg, probeer net tot 2 keer toe een online match te doen maar bij beide keren loopt mijn PS3 muurvast en moest er telkens een harddisk check worden uitgevoerd
Ik blijf wel gewoon bij normaal Fifa 12 nu, hebben ze me toch lekker 20 euro door de neus geboord! Duurt ook achterlijk lang voordat je eindelijk die DLC hebt opgestart.
Voor de mensen die nog twijfelen om de DLC aan te schaffen: DOE HET NIET!
Wat is die DLC van Euro 2012 een party crap zeg, probeer net tot 2 keer toe een online match te doen maar bij beide keren loopt mijn PS3 muurvast en moest er telkens een harddisk check worden uitgevoerd
Ik blijf wel gewoon bij normaal Fifa 12 nu, hebben ze me toch lekker 20 euro door de neus geboord! Duurt ook achterlijk lang voordat je eindelijk die DLC hebt opgestart.
Voor de mensen die nog twijfelen om de DLC aan te schaffen: DOE HET NIET!
Heb de dlc gekocht maar ben veel te verslaafd aan mijn bradford city dat door mij en mijn virtual prof de premier league is gekomen! Online met gewoon fifa 12 ben ik eigenlijk gestopt met echt fanatiek spelen sinds ik de controller had stuk gegooid.
Dat is nou net het gene waarna ik ook op zoek ben....Mocht iemand dit weten dan houd ik mij warm aanbevolen.mattttt schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:15:
Ik heb sinds een tijdje ook FIFA12 op de PS3, na een aantal jaar alleen maar PES te hebben gespeeld. Nu zit ik met het volgende.
Dit zeg ik dus ook nooit meer, kreeg eergisteren tijdens de winter transferperiode bericht dat mijn pro weg wilde xDafvalzak schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:
[...]
Mijn Pro is 85 en ik heb er ook nog nooit één gehad, Nederlands elftal zit er geloof ik niet? (behalve in de EK uitbreiding).
Gelukkig is dat niet doorgegaan omdat ik alles geweigerd heb, maar wel een beetje apart.
Het is dat ik het leuk vind om mijn pro beter te maken anders had ik die 55 milj. van Real/Barcelona wel gepakt
Hoe werkt dat als je speler assistent speelt(als ik het goed zeg). Stel mijn vp gaat naar een andere club. Ben ik daar dan ook gelijk manager? Of de oude club zonder mijn vpafvalzak schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Dit zeg ik dus ook nooit meer, kreeg eergisteren tijdens de winter transferperiode bericht dat mijn pro weg wilde xD
Gelukkig is dat niet doorgegaan omdat ik alles geweigerd heb, maar wel een beetje apart.
Het is dat ik het leuk vind om mijn pro beter te maken anders had ik die 55 milj. van Real/Barcelona wel gepakt
Die DLC wil wel redelijk bij mij. Alleen online spelen lukt niet. Als ie verbonden is en hij net in het stadion is zeg maar, is de verbinding verbroken.
Tips?
Al opgelost, ik las op het EA forum dat je niet met een eigen opstelling moet spelen. Dat gedaan en toen werkte het direct
Het hele systeem loopt echter wel helemaal vast als ik teammanagement wil doen tijdens een online wedstrijd.
Tips?
Al opgelost, ik las op het EA forum dat je niet met een eigen opstelling moet spelen. Dat gedaan en toen werkte het direct
Het hele systeem loopt echter wel helemaal vast als ik teammanagement wil doen tijdens een online wedstrijd.
[ Voor 43% gewijzigd door MaSw85 op 09-06-2012 10:10 ]
Als ik het goed begrijp is die EK dlc not steeds niet het geld waard na de patch ? Online kan me gestolen worden dus het gaat me alleen om de singleplayer.
Heb nu zo'n zin om de wesstrijden te spelen. Anders maar south africa weer terug eisen bij mijn broer.
Heb nu zo'n zin om de wesstrijden te spelen. Anders maar south africa weer terug eisen bij mijn broer.
Ik heb het niet aangedurft hem te verkopen maar ik verwacht dat ik gewoon bij Everton was gebleven en dat hij naar Barcelona gegaan was o.i.d.R0y. schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:02:
[...]
Hoe werkt dat als je speler assistent speelt(als ik het goed zeg). Stel mijn vp gaat naar een andere club. Ben ik daar dan ook gelijk manager? Of de oude club zonder mijn vp
Maarop i-net staat mijn geval wel vaker en het schijnt dus dat je hem ook niet terug kan kopen ofzo omdat hij niet te vinden is in de transferlijsten.
Thnx for je replyafvalzak schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:30:
[...]
Ik heb het niet aangedurft hem te verkopen maar ik verwacht dat ik gewoon bij Everton was gebleven en dat hij naar Barcelona gegaan was o.i.d.
Maarop i-net staat mijn geval wel vaker en het schijnt dus dat je hem ook niet terug kan kopen ofzo omdat hij niet te vinden is in de transferlijsten.
Ik zie mijn VP ook niet staan onder het kopje verkoop spelers oid. Dus dat kan wel kloppen van die transferlijsten.
Nog geen aanbod gehad maar in het commentaar krijg je wel eens het een en andere te horen!
Doe je de tricks wel de goede richting op? In de arena loop je namelijk vanuit jouw gezichtpunt naar voren, maar als je in een wedstrijd naar links/rechts loopt moet je de trick met de rechterstick ook een soort van meebewegen met de richting die je oploopt. Beetje lastig uit te leggen...Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:37:
Ik snap niet waarom de tricks in de wedstrijd niet werken en in de arena wel..
Verwijderd
Iemand enig idee?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:08:
Online 1 vs1 friendly is niet mogelijk bij Euro 2012?
Verwijderd
Dan kloppen de selecties en de tenues niet. Plus daarbij kan je geen verlenging en pingels doen.
Klopt, dit maakt het nog 'trickier'. Ooit eens een goal gescoord uit een 'Rainbow', levert bijna ongetwijfeld een Disconnect of een controller in je TV op.Lee245 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:21:
[...]
Doe je de tricks wel de goede richting op? In de arena loop je namelijk vanuit jouw gezichtpunt naar voren, maar als je in een wedstrijd naar links/rechts loopt moet je de trick met de rechterstick ook een soort van meebewegen met de richting die je oploopt. Beetje lastig uit te leggen...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het blijft ongelofelijk dat, zelfs na bijna een jaar spelen, dit spel nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen. EA ontkent, maar dit spel bepaald echt zelf wat de uitslag van de wedstrijd wordt. Verdedigers die niet normaal meelopen of instappen, 10 schoten op de paal of lat per wedstrijd, middenvelders die ballen over 5 meter niet normaal in de voeten kunnen spelen en aanvallers die continu buitenspel gaan staan uit zichzelf.
Ach, gelukkig zit ik nu in een 'goede EA-flow', vraag me af hoe lang dat duurt. Tegenwoordig probeer ik als het weer mis gaat gewoon het spel af te sluiten en wat anders te gaan doen. Vaak als je na een tijdje terugkomt (paar dagen), gaat het allemaal wel weer normaal. Psychisch? Wie weet, maar gezien het aantal klachten ben ik niet de enige die het vermoed.
Irriteert me trouwens dat je binnen een paar minuten na de aftrap gewoon kan quitten zonder dat het resultaat meegeteld wordt. Soms scoor ik in de eerste de beste aanval en dan sluit m'n h2h-tegenstander af.
Verder blijft het een spel waar je maar naar terug blijft grijpen, dus dat doen ze toch wel goed daar in Canada
. Verslavend!
Ach, gelukkig zit ik nu in een 'goede EA-flow', vraag me af hoe lang dat duurt. Tegenwoordig probeer ik als het weer mis gaat gewoon het spel af te sluiten en wat anders te gaan doen. Vaak als je na een tijdje terugkomt (paar dagen), gaat het allemaal wel weer normaal. Psychisch? Wie weet, maar gezien het aantal klachten ben ik niet de enige die het vermoed.
Irriteert me trouwens dat je binnen een paar minuten na de aftrap gewoon kan quitten zonder dat het resultaat meegeteld wordt. Soms scoor ik in de eerste de beste aanval en dan sluit m'n h2h-tegenstander af.
Verder blijft het een spel waar je maar naar terug blijft grijpen, dus dat doen ze toch wel goed daar in Canada
Dit verhaal hoor ik ook wel vaker over PES, dat het spel de uitslag voor je bepaald. Soms zit het mee, soms zit het tegen.SnapCase schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:50:
Het blijft ongelofelijk, zelfs na bijna een jaar spelen, dat dit spel nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen. EA ontkent, maar dit spel bepaald echt zelf wat de uitslag van de wedstrijd wordt. Verdedigers die niet normaal meelopen of instappen, 10 schoten op de paal of lat per wedstrijd, middenvelders die ballen over 5 meter niet normaal in de voeten kunnen spelen en aanvallers die continu buitenspel gaan staan uit zichzelf.
Mijn manco is dat ik altijd door wil gaan met online potjes tot ik een keertje heb gewonnen, soms wordt ik er inderdaad uber-chago van maar ik hou de boel nog wel heel
Maar Fifa is inderdaad verslavend!
Is ook zo. Toen ik fanatiek PES09 speelde had ik ook beter geïsoleerde kamerwanden en een oneindige voorraad controllers kunnen hebben, haha. Ik snap dat je soms niet in vorm bent, misschien ben je dan zelf moe of zie je het allemaal even niet, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zo anders speel als wanneer ik win. Ik druk toch echt even hard de knopjes in, voetbal volgens hetzelfde stramien en toch gaan dan ballen verkeerd en wint de tegenstander elk duel!
Ik heb dit vooral offline bij coach mode, je merkt gewoon dat de CPU moet winnen want ze zijn 3x zo snel en zijn niet van de bal af te krijgen of te verdedigen. Vooral bij bekerwedstrijden/europees is dit heel erg. Dan kan de CPU met een kut club gewoon een 3-0 achterstand ombuigen naar winst..SnapCase schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:50:
Het blijft ongelofelijk dat, zelfs na bijna een jaar spelen, dit spel nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen. EA ontkent, maar dit spel bepaald echt zelf wat de uitslag van de wedstrijd wordt. Verdedigers die niet normaal meelopen of instappen, 10 schoten op de paal of lat per wedstrijd, middenvelders die ballen over 5 meter niet normaal in de voeten kunnen spelen en aanvallers die continu buitenspel gaan staan uit zichzelf.