kan iemand zo checken of je online met guest optie kan spelen (voor euro 2012) Ranked matches in iedere geval , bij fifa 12 kan je alleen unranked spelen de tegenstanders daar zijn vaak van te makkelijk niveau en je speelt voor spek en bonen
In de trial kan ik niet online spelen dus ik weet het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:18:
kan iemand zo checken of je online met guest optie kan spelen (voor euro 2012) Ranked matches in iedere geval , bij fifa 12 kan je alleen unranked spelen de tegenstanders daar zijn vaak van te makkelijk niveau en je speelt voor spek en bonen
Gameplay is dus zowat exact hetzelfde als gewoon FIFA maar de snelheid is iets lager gezet. De modus Zegetocht (expedition) is wel aardig bedacht maar werkt met offline tegenstanders waardoor ik het niet uitdagend vind. Ik ga hem dus niet halen aangezien ik zo ook met landenteams tegen elkaar kan spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Kluutmaran op 24-04-2012 13:39 ]
Ik heb de EK DLC gekocht voor Fifa 2012. Voor de Xbox. Maar hoe kan je daar tegen vrienden spelen? Of mis ik nou die optie totaal?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
Ik wil sommige goals filmen van mij alleen hoe doe ik dat?
voor de ps3 of kan ik me gespeelde wedstrijd terughalen?
voor de ps3 of kan ik me gespeelde wedstrijd terughalen?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 16:48 ]
Verwijderd
Waar vind ik mijn key voor EU 2012? Kreeg wel een email maar zie niet echt een key staan, wel een heel lang serienummer achtig iets met daartussen underscores
Verwijderd
Het is niet de bedoeling je vraag binnen 24 uur te kicken.
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2012 18:52 ]
die EU 2012 lijkt me vrij weinig toe te voegen voor €20 dus ik denk dat ik hem maar niet ga halen.
[ Voor 45% gewijzigd door revertive op 24-04-2012 18:13 ]
Hij verscheen 5x bij mij, maar na een refresh stond die er maar 1x inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:13:
5x? Stel hem juist 1x..
Maar er staan geen code XXXX-XXXX-XXXX-XXXX in die mail? En hoe heb je hem precies gekocht?
Verwijderd
Ik heb hem gekocht met PSNetwork voucher, er is 20 piek afgeschreven maar ik zie geen code in mijn email.
Ben niet echt bekent me de ps3, maar wat gebeurd er als je he, op de ps3 download?
Ik heb mijn draai in Ultimate Team inmiddels aardig gevonden. Ik heb nu alleen twee gouden contracten gekocht, daarbij staat not found met een raar groen vlak en het is een bronze kaart geworden met het attribuut snelheid +0
Iemand een oplossing ?
Euro 2012 (360) net gekocht, maar WTF, ik hoop dat dit een per ongeluk gereleasde beta is want de sfeer klopt van geen kanten. Het commentaar gaat nergens over (na de eerste groepswedstrijd "They are going to the next round!"), de namen van de landen heb ik de commentatoren ook nog niet horen noemen, sowieso nog geen frases die niet in Fifa 12 zaten ondanks de melding bij het opstarten, geen volksliederen gehoord (of misschien heb ik nog niet lang genoeg gewacht qua cutscenes), de sfeer op de tribunes is gewoon normaal. Maar eens zien of er een update aankomt.
edit: Aha, om nu verder te spelen moet ik Euro 2012 kopen?! Wat heb ik net gedaan dan. @*&@!^#&$@ Ga wel Barcelona-Chelsea kijken.
edit2: Gvd, ik had in normaal Fifa 12 een vast commentary team ingesteld, en dat override de Euro 2012 commentary settings die gewoon op default stonden. Nu wel normaal commentaar (Y)
edit: Aha, om nu verder te spelen moet ik Euro 2012 kopen?! Wat heb ik net gedaan dan. @*&@!^#&$@ Ga wel Barcelona-Chelsea kijken.
edit2: Gvd, ik had in normaal Fifa 12 een vast commentary team ingesteld, en dat override de Euro 2012 commentary settings die gewoon op default stonden. Nu wel normaal commentaar (Y)
[ Voor 21% gewijzigd door creator1988 op 24-04-2012 21:53 ]
Misschien dat ik Euro 2012 ook maar ga kopen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft iemand van jullie Euro 2012 al gekocht op de pc? Ik zit er over te denken om hem te kopen (om alvast in de stemming te raken
), maar ik kan hem niet vinden in Origin. Mis ik iets, of hebben jullie daar ook last van?
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:25:
Waar vind ik mijn key voor EU 2012? Kreeg wel een email maar zie niet echt een key staan, wel een heel lang serienummer achtig iets met daartussen underscores
Het is duidelijk dat jij een antwoord wil op je vraag, maar nog duidelijker dat niemand een antwoord heeft. Stop daarom ook alsjeblieft met kicken...
Verwijderd
Vrij raar dat niemand een antwoord heeft terwijl er meerdere Euro 2012 hebben? Hoe hebben jullie het geactiveerd?
Ik heb inmiddels een antwoord op mijn eigen vraag gevonden:
Omdat ik nu op mijn werk zit, kan ik het niet proberen, vanavond maar even een poging wagen dus.
Aldus http://www.ea.com/uk/football/news/euro-faq-us-2How to purchase UEFA EURO 2012™ in the FIFA 12 in-game store
Playstation 3/Xbox 360/PC
To purchase UEFA EURO 2012™ from within FIFA 12, follow the steps below:
1-Insert the FIFA 12 disc and start the game.
2-Choose the UEFA EURO 2012™ tab from the FIFA 12 main menu.
3-Confirm your purchase of UEFA EURO 2012™ and download the add-on.
For technical support, please visit http://support.ea.com
Omdat ik nu op mijn werk zit, kan ik het niet proberen, vanavond maar even een poging wagen dus.
Verwijderd
@Koppensneller Wat jij net replied heb ik dus gedaan, maar daarna krijg je een vinkje achter Euro 2012 te zien en dan staat er; deze game is in bezit (aangeschaft dus). Toch moet je een code invoeren of zou dit je Fifa 12 key zijn? Ik snap er in ieder geval weinig van.
Heb je dat al wel geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:44:
Toch moet je een code invoeren of zou dit je Fifa 12 key zijn? Ik snap er in ieder geval weinig van.
Misschien overbodig: je Fifa 12 key kun je vinden in Origin door naar "My Games" te gaan en op het i-tje bij Fifa 12 te klikken.
mijn games > klik op dat info tekentje bij Fifa 12.KoppenSneller schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:13:
Heeft iemand van jullie Euro 2012 al gekocht op de pc? Ik zit er over te denken om hem te kopen (om alvast in de stemming te raken), maar ik kan hem niet vinden in Origin. Mis ik iets, of hebben jullie daar ook last van?
je ziet nu wat informatie over de game
rechtsboven zie je dan een knop voor uitbreidingen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Er wordt door de mensen die Euro 2012 hebben aangeschaft aardig wat geklaagd:
- Missende licenties ( waaronder gastland Ukraine )
- Bugs & freezes
- Weinig extra game modes
nieuws: Gamers klagen over bugs en nepnamen in Euro 2012
Ik vond World Cup 2010 erg vermakelijk omdat je daarbij ook heel wat modes had en scenario's. Het is triest dat EA nu niet alle licenties voor elkaar heeft en met nepnamen werkt. Bij PES zou ik dat wel slikken maar bij FIFA mag je gewoon verwachten dat ze alle licenties wel voor elkaar hebben. Ik wacht nog maar even met het aanschaffen van de DLC.
- Bugs & freezes
Ik vond World Cup 2010 erg vermakelijk omdat je daarbij ook heel wat modes had en scenario's. Het is triest dat EA nu niet alle licenties voor elkaar heeft en met nepnamen werkt. Bij PES zou ik dat wel slikken maar bij FIFA mag je gewoon verwachten dat ze alle licenties wel voor elkaar hebben. Ik wacht nog maar even met het aanschaffen van de DLC.
Dat zie ik dus niet staanPykow schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:00:
[...]
mijn games > klik op dat info tekentje bij Fifa 12.
je ziet nu wat informatie over de game
rechtsboven zie je dan een knop voor uitbreidingen
Zo zeg je kopen, zo zeg je....
Wat een hoop (terecht) negatieve reacties. Erg jammer.
Wat een hoop (terecht) negatieve reacties. Erg jammer.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Fraps?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:50:
Hoe kan ik filmpjes maken als ik ingame speel online?
Hauppage HDPVR?
Op Tweakers word er van je verwacht dat je zelf wat research doet...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
PS3Joost1991 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:53:
[...]
Fraps?
Hauppage HDPVR?
Op Tweakers word er van je verwacht dat je zelf wat research doet...
Kan niet, je kan alleen maar een replay saven en vervolgens uploaden na de wedstrijd onder Mijn Fifa volgens mij.
Kan gelukkig niet, stel je voor, je speelt online en je tegenstander gaat even een paar filmpjes uploaden, minutenlang wachtenVlassie1980 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:07:
[...]
Kan niet, je kan alleen maar een replay saven en vervolgens uploaden na de wedstrijd onder Mijn Fifa volgens mij.
Hallo Iedereen,
Ik zou graag weten hoe je een nieuw ultimate team kan starten... Ik heb bij me eerste team namelijk zitten kutten en wou deze willen verwijderen en opnieuw willen beginnen..
Ik hoor het graag!
Ik zou graag weten hoe je een nieuw ultimate team kan starten... Ik heb bij me eerste team namelijk zitten kutten en wou deze willen verwijderen en opnieuw willen beginnen..
Ik hoor het graag!
Na een online match zie je in het menu "Match Highlights" staan, naast "Match Details". Die momenten kan je dan opslaan. Als er niet teveel goals zijn gescoord, staan die er allemaal wel bij.
[ Voor 190% gewijzigd door SR8 op 25-04-2012 14:47 ]
ik verwacht niet dat ze nog aan de licenties gaan komen, alleen de bugs zullen wel opgelost worden.Vlassie1980 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:10:
Er wordt door de mensen die Euro 2012 hebben aangeschaft aardig wat geklaagd:
- Bugs & freezes
De PVR is geschikt voor PS3 recording.
Eventueel, als je handig bent, zet je je dvd/hdd recorder tussen je ps3 en je tv.
De goedkoopste oplossing is je highlights up te loaden naar easportsworld, daar kan je ze bekijken en weer downloaden.
Er zijn wel programmatjes te vinden die dat weer om kunnen zetten naar een formaat die youtube of moviemaker b.v. wel slikt.
De kwaliteit is niet echt goed maar het is dan ook de goedkoopste [gratis] oplossing.
Genoeg zoekwerk voor je te doen lijkt me zo.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Ik heb nu via highlights een filmpje opgeslagen alleen waar staat hij nu xd?
@LoneRanger - Ik heb een HD recorder ( voor progamma's opnemen en digitaal tv bedoel je )
@LoneRanger - Ik heb een HD recorder ( voor progamma's opnemen en digitaal tv bedoel je )
Kwestie van kijken wat voor ingang er op die recorder zit en uitproberen of eventueel via google opzoek gaan wat de mogelijkheden zijn.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:41:
Ik heb nu via highlights een filmpje opgeslagen alleen waar staat hij nu xd?
Verder lopen/liepen er hier op got ook wel draadjes over ps3 recording, legio opties dus en desnoods start je een nieuw topic in Hardware & Spielerij Algemeen want hier is het behoorlijk oftopic.
This will do!Many PS3 users are experiencing issues with accessing the UEFA EURO 2012™2012 expansion pack after purchasing it from PSN. When launching the expansion, they are asked to redeem a download code even though they’ve already purchased the pack.
If you’re experiencing this issue, you may have only downloaded the Unlock key (a 100KB file) for accessing the expansion. Please sure to also download the Trial Version of UEFA EURO 2012™, which is a 672MB download that contains the full pack content. Both the Trial Version and Unlock key are needed to play the expansion.
Ben ik de enige die Fifa 12 op de Xbox niet meer kan spelen na de update? Het loopt vast nadat Rooney de bal wegtrapt..
Steam/XBL: Avioto
Ik had hetzelfde op de pc. Voor mij was de oplossing het weggooien (eigenlijk renamen) van de Fifa 12 map in My Documents. Zou alleen niet weten hoe dat op de X360 werkt...
Ik had ook hetzelfde op de pc. De oplossing is het weggooien van de user-generated content (UGC)Avioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:55:
Ben ik de enige die Fifa 12 op de Xbox niet meer kan spelen na de update? Het loopt vast nadat Rooney de bal wegtrapt..
Dit is de 'how to' voor XBOX:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1636570.pagethe only solution is to delete your "UGC" file - USer generated content. This contains Creation Centre teams and leagues. The crash is due to EA incompetance. the problem has been around since november but it's gotten worse.
To delete it, (for 360) go to Settings (far right tab on dashboard) then STORAGE, find FIFA 12, then delete the file "USER GENERATED CONTENT" or "UGC settings" im not sure what its called exactly but it'll be the only one there with ugc/ user genreated content.
you can try deleting your title update too.
Start the game, update if needed, and it should work.
The downsides:
1 - you will have to download any creation centre teams/leagues (players arent affected)
2 - downloading ANY* data will cause the crash to return next time you load up.
a load of b*o*l*l*o*c*k*s isnt it?
[ Voor 51% gewijzigd door Lee245 op 26-04-2012 18:10 ]
Hartelijk dank! Werkt weer als een zonnetje, thnx
Steam/XBL: Avioto
Hoe kan je de DLC kopen als je niet via IDEAL kan betalen 
ik ga echt geen paypal account aanmaken
Ik keep alleen maar in Fifa, nu vraag ik me af of de physical accomplishments ook invloed hebben op je keeper? Agility, reactions en jumping doel ik dan vooral op.
Greetings from Earth
Prepaidkaartje kopen. PS3 > psncode.nl X360 > livecodes.nlPykow schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:52:
Hoe kan je de DLC kopen als je niet via IDEAL kan betalen
Succes!
ik bedoel natuurlijk op de PC sorry van mij.bartsled schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:10:
[...]
Prepaidkaartje kopen. PS3 > psncode.nl X360 > livecodes.nl
Succes!
Ik sta nu met Euro 2012 online in de finale, maar in de kwartfinale verloor ik met 4-1 van een andere gozer maar de verbinding werd vlak voor het einde verbroken waardoor ik de 3-0 overwinning kreeg Voelt toch niet echt correct dat ik nu in de finale sta dus ik ga maar overnieuw beginnen 
Valt me wel op dat de gameplay wat trager is en dat je meer ballen af kunt pakken door gewoon te bumpen met je tegenstander. Vind ook de standaard camera instelling wat aan de lage kant en dat is echt wennen.
In vergelijking met World Cup 2010 is het heel wat minder, je moet als EA zijnde gewoon je licenties voor elkaar hebben, kom op man.... De gastlanden hebben geeneens een licentie, dat kan echt niet!
Valt me wel op dat de gameplay wat trager is en dat je meer ballen af kunt pakken door gewoon te bumpen met je tegenstander. Vind ook de standaard camera instelling wat aan de lage kant en dat is echt wennen.
In vergelijking met World Cup 2010 is het heel wat minder, je moet als EA zijnde gewoon je licenties voor elkaar hebben, kom op man.... De gastlanden hebben geeneens een licentie, dat kan echt niet!
Verwijderd
Pff weer een vreemd probleem bij FUT gevonden. Tijdens de rust en na afloop van de game zie ik geen menuscherm om te wisselen etc, wat kan ik hieraan doen? Ik heb mijn PS3 in het Nederlands staan
Op O drukken volgens mij.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:36:
Pff weer een vreemd probleem bij FUT gevonden. Tijdens de rust en na afloop van de game zie ik geen menuscherm om te wisselen etc, wat kan ik hieraan doen? Ik heb mijn PS3 in het Nederlands staan
Verwijderd
Sony maar weer bellen, hij is amper 1 maand in gebruik en WEER kapot, wat een troep leveren ze af.
Grappig dat je een software bug afschuift op Sony die de hardware maakt. Ga liever EA bellen. We hebben op het werk zowel op de xbox als playstation een aantal dezelfde problemen gehad met het spel.
Offtopic - Balen man, is het een PS3 slim of een oud model? Ik weet er helaas alles van en heb toen maar voor een nieuwe PS3 slim gekozen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:53:
Nee het is nu definitief een hardware probleem geworden. Geel lampje YLOD again...
Verwijderd
Ik heb wel een probleem bij fifa 12 Ultimate team..
Net 2 pakketjes gewonnen bij dat off-line toernooi , maar kan ze allebei niet openen..
"we hebben problemen met de winkel probeer het later nog een keer"
Wel jammer , want vind het voor de rest best wel grappig.
Heb net wel 10 euro aan pakketjes gekocht , maar kreeg alleen maar spelers zoals.."Defoe , Nilmar , Milner"
Wel Lavezzi gekregen alleen ik speel in een 4-2-2-2 systeem dus ik heb er niets aan , weten jullie voor hoeveel ik hem ongeveer zou kunnen verkopen?
Net 2 pakketjes gewonnen bij dat off-line toernooi , maar kan ze allebei niet openen..
"we hebben problemen met de winkel probeer het later nog een keer"
Wel jammer , want vind het voor de rest best wel grappig.
Heb net wel 10 euro aan pakketjes gekocht , maar kreeg alleen maar spelers zoals.."Defoe , Nilmar , Milner"
Wel Lavezzi gekregen alleen ik speel in een 4-2-2-2 systeem dus ik heb er niets aan , weten jullie voor hoeveel ik hem ongeveer zou kunnen verkopen?
Verwijderd
Lavezzi 8-10K. Ik heb denk ik ruim 100 pakjes gekocht, voor geld maar ook voor coins. Heb 1x Thiago Silva gehad (100K) en 1x Neuer verder alleen maar spelers die maximaal 2k waard zijn
Verwijderd
Ahaa , dan is het het dus niet waard om te verkopen...kan er niet eens een jumbo gold pakket van kopen:P..
Hou hem dan wel als supersub , en om men waarde van de club naar 85 miljoen te krijgen.
Wel irritant dat ik geen gewonnen pakketjes kan openmaken , nog meer mensen last van?
Hou hem dan wel als supersub , en om men waarde van de club naar 85 miljoen te krijgen.
Wel irritant dat ik geen gewonnen pakketjes kan openmaken , nog meer mensen last van?
Verwijderd
Ja maar ik speel 4-2-2-2 zonder LV en RV.
En Lavezzi is LV en ik heb nog geen positieverandering gezien van LV naar CAM of SP..
En Ik heb Remy en Defoe in de spits staan , die ook aardig snel zijn.
dus het is of een iets mindere speler in de spits maar wel een goede teamgeest.
Of een betere speler maar een mindere teamgeest
Opstelling is nu als volgt
GK: Akinfeev
LB: Maxwell
CV: Godin
CV: Mexes
RB: Arbeloa
CVM: Mavuba
CVM: Milner
CAM: Cabaye (team of the week)
CAM: Cahill
SP: Remy
SP: Defoe
Niet het sterkste team maar dit heb ik nu uit 3 jumbo gouden pakketten en 2 gewone gouden paketten gekregen....met een teamgeest van 74 en teambeoordeling van 81
En Lavezzi is LV en ik heb nog geen positieverandering gezien van LV naar CAM of SP..
En Ik heb Remy en Defoe in de spits staan , die ook aardig snel zijn.
dus het is of een iets mindere speler in de spits maar wel een goede teamgeest.
Of een betere speler maar een mindere teamgeest
Opstelling is nu als volgt
GK: Akinfeev
LB: Maxwell
CV: Godin
CV: Mexes
RB: Arbeloa
CVM: Mavuba
CVM: Milner
CAM: Cabaye (team of the week)
CAM: Cahill
SP: Remy
SP: Defoe
Niet het sterkste team maar dit heb ik nu uit 3 jumbo gouden pakketten en 2 gewone gouden paketten gekregen....met een teamgeest van 74 en teambeoordeling van 81
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 17:38 ]
Verwijderd
2 gewone pakketten gekregen ja..
Eentje van die off-line toernooi , en eentje van de on-line toernooi.
Jammer dat het maar 1 keer kan , anders ging ik lekker de hele dag die off-line toernooi spelen haha:)
Eentje van die off-line toernooi , en eentje van de on-line toernooi.
Jammer dat het maar 1 keer kan , anders ging ik lekker de hele dag die off-line toernooi spelen haha:)
Weer de &^*(&( keer dat Fifa blijft hangen bij het opstarten, op het zwarte scherm met de loading indicatie. En dat terwijl het spel van de HDD laadt. Poging 4 is onderweg. 360 overigens.
En weer hangen. Gisteren gebeurde het maar eenmaal, nu krijg ik het spel niet meer gestart. Zucht.
En weer hangen. Gisteren gebeurde het maar eenmaal, nu krijg ik het spel niet meer gestart. Zucht.
[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 29-04-2012 20:40 ]
Verwijderd
Toch weer een teleurstelling:P , ik denk ik ga maar eventjes ultimate team toernooi doen waar je 2.500 coins kan winnen als je hem wint... is dat ook maar alleen voor de eerste keer dat je hem wint en word het daarna 1.500... beetje jammer..
Net wel weer een pakket gekocht voor 7.500 coins met onder andere... Maldini(4-2-2-2) Bojan , Danny
Net wel weer een pakket gekocht voor 7.500 coins met onder andere... Maldini(4-2-2-2) Bojan , Danny
Exorcist schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:38:
Weer de &^*(&( keer dat Fifa blijft hangen bij het opstarten, op het zwarte scherm met de loading indicatie. En dat terwijl het spel van de HDD laadt. Poging 4 is onderweg. 360 overigens.
Ik had ook hetzelfde op de pc. De oplossing is het weggooien van de user-generated content (UGC)Avioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:55:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1636570.pagethe only solution is to delete your "UGC" file - USer generated content. This contains Creation Centre teams and leagues. The crash is due to EA incompetance. the problem has been around since november but it's gotten worse.
To delete it, (for 360) go to Settings (far right tab on dashboard) then STORAGE, find FIFA 12, then delete the file "USER GENERATED CONTENT" or "UGC settings" im not sure what its called exactly but it'll be the only one there with ugc/ user genreated content.
you can try deleting your title update too.
Start the game, update if needed, and it should work.
The downsides:
1 - you will have to download any creation centre teams/leagues (players arent affected)
2 - downloading ANY* data will cause the crash to return next time you load up.
a load of b*o*l*l*o*c*k*s isnt it?
Mijn UT. Ik heb nog 30000 coins om een speler te kopen. Ik ga denk ik sowieso Neuer halen.
http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#kg6mr6pfbdrjW
Gaude et aude
Ik kan het ook verhelpen door de game te deinstalleren van de schijf, en dus te spelen van de DVD. Als ik de DVD weer installeer hangt het weer. Zal jouw tip ook even volgen, achterlijk gedoe..Lee245 schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:49:
[...]
[...]
Ik had ook hetzelfde op de pc. De oplossing is het weggooien van de user-generated content (UGC)
[...]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1636570.page
Verwijderd
Neuer? Ik zou Kameni halen, zeer goede keeper of Stekelenburg.Mr Hackenbacker schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:58:
Mijn UT. Ik heb nog 30000 coins om een speler te kopen. Ik ga denk ik sowieso Neuer halen.
Haal Marcelo (LB) + Julio Cesar (GK).Mr Hackenbacker schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:58:
Neuer alleen halen als je de inform Naldo en inform Felipe Santana er ook bij doet. Anders is je chemistry kak.Mr Hackenbacker schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:58:
Voor de rest als je Neuer niet haalt:
- Formation cards
- Marcelo of Ashley Cole voor die silver LB
- Pato voor Nilmar
Heb je 100 chem en ook 9 individuele chem op alle spelers.
@hieronder: geeft geen 9 individuele chemistry. En als je Thiago Silva, Ibra en die informs kan halen, heb je ook de coins om Pato te halen die een stuk beter is. Zelfde geldt voor Criscito.
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 30-04-2012 14:14 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wel eens gehoord van chemistry?Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:07:
[...]
Veel te duur. Criscito net zo snel en kost maar 1k als LB
[ALERT]PACE ABUSER[/ALERT]Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:09:
Spits; David Suazo92 snelheid beter dan Pato en kost slechts 1K
Dit is wat ik haat aan FUT en ook de reden waarom ik het niet meer speel.
Ik heb waarschijnlijk een hele domme vraag maar toch. Ik heb net uefa 2012 gehaald maar weet niet hoe ik hem moet spelen. heb iets gedownload van 100kb groot maar dan ?. heb fifa12 ook.
In het menu van Fifa kun je dan klikken op Euro 2012 en gaan met die banaan
Tomorrow is not today!
dan staat er kopen of proefversie downloaden. bij kopen staat in bezitSpacey23 schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:19:
In het menu van Fifa kun je dan klikken op Euro 2012 en gaan met die banaan
Je moet die proefversie hebben ism die 100kb file.soccerroos schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:21:
[...]
dan staat er kopen of proefversie downloaden. bij kopen staat in bezit
die 100kb file unlocked/upgrade namelijk de proefversie tot volledige versie.
Staat een aantal posts terug ook wel vermeld.
Verwijderd
Pace abuser? Suazo is fysiek 100x sterker dan lol ik ben altijd geblesseerd Pato die trouwens ook erg snel is.Lee245 schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:14:
[...]
Wel eens gehoord van chemistry?
[...]
[ALERT]PACE ABUSER[/ALERT]
Dit is wat ik haat aan FUT en ook de reden waarom ik het niet meer speel.
This proves my point.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:31:
[...]
Pace abuser? Suazo is fysiek 100x sterker dan lol ik ben altijd geblesseerd Pato die trouwens ook erg snel is.
Kan je toevallig ook nog de volledige statistieken zien in UT ? Ik vind het zwaar irritant dat ik niet kan zien hoeveel uithoudingsvermogen mensen hebben en hoeveel skill stars..
Ook had ik net dat mijn team slechter speelde met meer chemistry
Iemand een mogelijke verklaring daarvoor ?
Ook had ik net dat mijn team slechter speelde met meer chemistry
Als je de opstelling bewerkt tijdens de wedstrijd kan je de volledige stats zien.stoofpeer schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:44:
Kan je toevallig ook nog de volledige statistieken zien in UT ? Ik vind het zwaar irritant dat ik niet kan zien hoeveel uithoudingsvermogen mensen hebben en hoeveel skill stars..
Ook had ik net dat mijn team slechter speelde met meer chemistryIemand een mogelijke verklaring daarvoor ?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1007373.page kan ook als je de IFs wilt zien.
En dan zijn er nog sites als futhead en ultimatedb.
En bijvoorbeeld moraal is ook belangrijk in FUT volgens mij. Voor mijn gevoel speelt een team met 99 moraal op elke speler echt een stuk beter dan <70-80 moraal. Fitte spelers helpen ook natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 30-04-2012 16:57 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik zorg er altijd voor dat mijn chem hoog is, wat mij inderdaad opviel is dat al die spelers vrij lage moraal hadden. Snap niet waarom maar et zal.
Volgende bug, wanneer ik met een team speel en ik zet een aantal mensen om krijg ik een hogere rating. Nu zit ik op dit moment precies op 76/77 wat dus een halve ster scheelt. nu heb ik mijn team weer teruggezet naar hoe ik de wedstrijd ervoor 76 kreeg maar ik krijg dus gewoon een rating van 77 ipv 76. Alsof hij de ratings niet bijwerkt
Volgende bug, wanneer ik met een team speel en ik zet een aantal mensen om krijg ik een hogere rating. Nu zit ik op dit moment precies op 76/77 wat dus een halve ster scheelt. nu heb ik mijn team weer teruggezet naar hoe ik de wedstrijd ervoor 76 kreeg maar ik krijg dus gewoon een rating van 77 ipv 76. Alsof hij de ratings niet bijwerkt
Lol, euro 2012 is niet beschikbaar?
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?
Bij mij hant Euro 2012 nu al 2x vast bij het starten van mijn savegame. meer mensen last van ?
Ondertussen save opgestart met laden maar hangt nog steeds vast
Leuk werkt hij 1x wedstrijd gespeeld hangt weer vast. Waardeloos spel tot nu toe hoop dat er snel een update komt.
Leuk werkt hij 1x wedstrijd gespeeld hangt weer vast. Waardeloos spel tot nu toe hoop dat er snel een update komt.
[ Voor 52% gewijzigd door soccerroos op 02-05-2012 19:43 ]
Ben net begonnen met ut heeft iemand tips en tricks om een goed elftal neer te zetten? Welke formatie enzo. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
/afca123 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:55:
Ben net begonnen met ut heeft iemand tips en tricks om een goed elftal neer te zetten? Welke formatie enzo. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Dit helpt je misschien een eindje op weg:afca123 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:55:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Kijk is op http://forum.ea.com/uk/forums/show/91.pagesoccerroos schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:55:
Bij mij hant Euro 2012 nu al 2x vast bij het starten van mijn savegame. meer mensen last van ?
Die DLC is gewoon Bèta troep
ja heb ik nu weinig aan na 20 euro te hebben betaaldMr-Music schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:58:
[...]
Kijk is op http://forum.ea.com/uk/forums/show/91.page
Die DLC is gewoon Bèta troep
Ben je je eigengemaakte team kwijt als fifa 13 uitkomt of kan je hem overzetten ofso?
Verder hoor ik veel over spaanse en premier league teams. Maar ik zou graag een bundesliga team willen maken. Maar daar hoor ik weinig over. Kan iemand mij vertellen waarom dit zo is?
Verder hoor ik veel over spaanse en premier league teams. Maar ik zou graag een bundesliga team willen maken. Maar daar hoor ik weinig over. Kan iemand mij vertellen waarom dit zo is?
[ Voor 52% gewijzigd door afca123 op 03-05-2012 13:51 ]
Verwijderd
Op dit moment heb ik te koop staan:
- Zwartgoude Barrios 25K beginbod
- Sneijder 27K beginbod
- Mata 10K beginbod
Kan ik er iemand blij mee maken?
- Zwartgoude Barrios 25K beginbod
- Sneijder 27K beginbod
- Mata 10K beginbod
Kan ik er iemand blij mee maken?
Ik word er echt helemaal gek van Euro 2012, kan gewoon niets doen. zodra ik mijn savegame wil laden loopt hij vast
dat ken ik... Ook heb ik nu het probleem dat als ik verder wil gaan dat het spel zegt dat de trial is verlopen en dat ik het echte spel maar moet kopen... Alleen heb ik dat al....soccerroos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:05:
Ik word er echt helemaal gek van Euro 2012, kan gewoon niets doen. zodra ik mijn savegame wil laden loopt hij vast
Grr...
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Hoe kan ik goedkoop aan contracten komen. Mijn halve team zijn contract loopt af. Of is al afgelopen. Iemand idee?
Hmmmmm Problemen weet niet of andere dit ook hebben... Als ik online speel slaat me spel telkens vast als ik een goal heb gemaakt... Ik ondervind geen problemen bij andere games dus lijkt echt aan fifa te liggen...
Iemand een idee?
Iemand een idee?