Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

kristan schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:10:
[...]

Bij settings/instellingen, niet tijdens het spelen van een potje uiteraard

[video].
ik heb de game gekocht via origin en ik kan commentaar niet veranderen naar het engels.
bij mij zijn ze ook licht grijs en staat die op nederlands

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 25-03-2012 19:53 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Misschien kan je via 'Online Modes --> My FIFA12 Online --> FIFA12 Store' nog language packs downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:37
Pykow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:53:
[...]

ik heb de game gekocht via origin en ik kan commentaar niet veranderen naar het engels.
bij mij zijn ze ook licht grijs en staat die op nederlands
Dit had ik ook. Dit komt doordat je origin op nederlands staat. Probeer eerst bovenstaande als dat niet lukt kun je Fifa deinstalleerd en origin op engels zetten en Fifa opnieuw downloaden en installeerd. Dan heb je engels commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff met een maat met 2 spelers gedaan op legandarisch. Wat is dat moeilijk scoren zeg op legandarisch, ik had een stuk of 5 kansen alleen voor de keeper maar er ging er maar 1 in.
De volgende keer maar weer op amateur met 2 spelers dan vallen er tenminste goals.
Heb het idee dat de keeper ook een stuk beter is op legandarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30

Satom

Verzamel ervaringen

Bij de allereerste installatie, de release dag, werd netjes de Nederlandse launguage pack gedownload (3GB), de keren daarna dat ik FIFA12 installeerde werd er nooit een Nederlandse launguage pack gedownload.. ik heb alleen Engels nu, niet dat ik me daaraan stoor, maar ik wil we eens wat anders..

Anyway, zag bij mijn broertje dat hij Online speelde, 1 vs 1, dit ook maar eens geprobeerd en moet zeggen dat, dat toch wel erg leuk is! Had het eerder niet zo op online spelen.. Dat vond ik maar niets, maar de laatste paar dagen aardig wat gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:02
EURO 2012 als DLC voor FIFA 12
http://www.fifabenelux.co...012-als-dlc-voor-fifa-12/
Alle 53 Europese teams beschikbaar
Alle 8 stadions
Alleen het toernooi, niet de kwalificaties
“Expedition Mode” waarin je je eigen dream team maakt. Meer hierover later.
Customer EURO 2012 commentaar in enkele Europese talen
10 trophies/achievments
Geen gameplay wijzigingen, EURO 2012 draait op FIFA 12
Alle teams krijgen een squad update net voordat het toernooi start
Kosten 19.99 euro

http://www.ea.com/uk/football/euro12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
19.99 is wel prijzig voor alleen wat stadions en een aantal teams, of vinden jullie van niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:32
normaal maakte ze daar een losse game voor van 45 euro, dus in verhouding met dat is het goedkoop.

Maar voor wat DLC is het wel prijzig.

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 29-03-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33
Eerste keer dat ik in dit topic reageer. Speel al behoorlijk lang Fifa12, maar nooit aan een topic op Tweakers gedacht :)

Ben blij met de Euro DLC, is toch een kleine verbetering t.o.v. een hele nieuwe game...

Speel alleen niet veel online, sinds kort pas (omdat ik online toch laggier vind dan offline).
Nu gaat het aardig, maar wat heb je er een hoop stumpers tussen zitten die constant de game in de pauze zetten en tot de laatste seconde wachten om dan weer verder te spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:46:
Kan iemand mij vertellen hoe je een potje tegen een vriend kan spelen met verlenging en pingels? Het schijnt via EA lobbykamers te moeten, maar daar kan ik nergens verlenging enzo invullen. Ook is het veld privesessie grijs en niet te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:25
Onder het menu waar je ook head to head seasons kan doen moet je friendly match selecteren ;).

Wat een poep spelers spelen er in divisie 1 zeg. Allemaal 5 achterin 4 op het middeveld en een in de spits. Vervolgens lekker op de counter spelen. Heerlijk, kom ik aan met napoli. 3 4 2 1 opstelling lekker aanvallend en lekker druk zetten. En maar pissig worden als het weer niet lukt om zon kleuter terug naar zn plek te verwijzen. Waarom speel ik die tergende mode nog man... Ga maar eens ultimate team verkennen, verwacht helaas dat het daar net zon zooitje is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Head to head is vriendschappelijk, dan speel je een seizoen tegen een vriend maar dan kan je geen verlenging enzo doen, dat zoek ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
stoofpeer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:47:
Onder het menu waar je ook head to head seasons kan doen moet je friendly match selecteren ;).

Wat een poep spelers spelen er in divisie 1 zeg. Allemaal 5 achterin 4 op het middeveld en een in de spits. Vervolgens lekker op de counter spelen. Heerlijk, kom ik aan met napoli. 3 4 2 1 opstelling lekker aanvallend en lekker druk zetten. En maar pissig worden als het weer niet lukt om zon kleuter terug naar zn plek te verwijzen. Waarom speel ik die tergende mode nog man... Ga maar eens ultimate team verkennen, verwacht helaas dat het daar net zon zooitje is... :(
Napoli met 4312 werkt erg goed!

Als er 360 spelers een leuk potje willen doen add me dan: doemaarnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
418O2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:01:
[...]

Napoli met 4312 werkt erg goed!

Als er 360 spelers een leuk potje willen doen add me dan: doemaarnie
Ok, thnx zal het is gaan proberen. Zit alleen een beetje met die stront trage verdedigers. Heb je daar ook een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
Ik vind het wel tof, die DLC.

Ik heb zoiezo liever dat ze gewoon 1 Fifa per jaar (of per 2 jaar?) uitbrengen en dan blijven supporten met patches en DLC, zoals Fifa Street en EK/WK content voor een mooie prijs. Lijkt mij erg leuk in ieder geval :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ze brengen 1 fifa per jaar uit en patchen ze vervolgens niet zodat ze het jaar daarop weer nieuwe "features" hebben. Het is om gek van te worden maar helaas werkt het bij EA zo :(. Hoe geweldig zou het zijn om fifa ontwikkeld te zien worden door een rockstar of blizzard. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
stoofpeer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Ok, thnx zal het is gaan proberen. Zit alleen een beetje met die stront trage verdedigers. Heb je daar ook een oplossing voor ?
niet mee op laten komen... Napoli heeft een heel relaxt aanvallend team, maar de verdediging is stront. Geen echte wingers, alleen maar matige Cb's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ja dat is dus mijn probleem. Ik laat ze al niet mee opkomen en als de tegenstander de bal heeft probeer ik, als de game het toelaat, een van de cb`s te selecteren en probeer ik ruimte te creeeren tussen mij en de spits. Met L2/Lt probeer ik dan de route naar de keeper af te schermen, wat meestal ook lukt, maar soms heeft het spel gewoon de pik op me en laat ie die mensen dwars door mij heen lopen/koppen/schieten. Dan is er dus geen rugdekking meer, omdat de rest van de verdedigers geen zin hebben om mee te lopen met hun man, waardoor mijn complete verdediging open licht en ik altijd een goal tegen krijg.

Ook iets wat ze in mijn ogen nooit hadden mogen doen is het automatisch laten instappen van spelers. Dat automatisch instappen gaat bij mij altijd verkeerd. 9/10 keer hebben ze de bal niet en krijg je precies hetzelfde als ik hierboven beschrijf. Heeft ie de bal wel, is ie vervolgens zo traag om weer balans of iets dergelijks te vinden dat die de bal alsnog kwijt is met opnieuw een 1-1 situatie als gevolg.

En over de inconsistentie van de scheids begin ik niet eens... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
stoofpeer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:47:
Ga maar eens ultimate team verkennen, verwacht helaas dat het daar net zon zooitje is... :(
Doordat ze daar bij elk team een snelle spits neer kunnen zetten is het daar nog een graadje erger zelfs, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Kleine vraag over je VP. Door dit topic een VP aangemaakt, maar: levelt je VP zowel offline als online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ja. Je VP wordt beter door accomplishments/verdiensten te halen. Deze kan je dus zowel offline als online halen. Overzicht van de verdiensten. De lijst/het boekje met (behaalde) verdiensten is in-game te vinden in het hoofdmenu onder Virtual Pro/Virtuele Prof. Offline zit er wel een restrictie aan. 'Beginner' verdiensten kan je op alle niveau's halen. 'Intermediate' vanaf semi-prof en 'Advanced' vanaf wereldklasse.

Als je echt je VP wil gaan boosten kan je ook een Boosting Team (alle stats op 1) via het Creation Centre downloaden om tegen te spelen en de gamesliders gaan aanpassen, zodat zelfs op wereldklasse alles een eitje is. :P

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 30-03-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
En als je rond de 80% van de accomplishments zit, een goede pro-club joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:46:
Kan iemand mij vertellen hoe je een potje tegen een vriend kan spelen met verlenging en pingels? Het schijnt via EA lobbykamers te moeten, maar daar kan ik nergens verlenging enzo invullen. Ook is het veld privesessie grijs en niet te wijzigen.
Niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Is toch gewoon NA een wedstrijd dat je kiest voor klassiek, golden goal of penalties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Custom match maken ipv ranked seasons gebeuren (in NL heet het aangepaste wedstrijd). Als je dan speelt krijg je bij gelijkspel aan het eind de keuze.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:07
Not bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Wat is hier not bad aan? Gewoon een compilatiefilmpje van Fifa 12 landenteams in een nieuw stadion? Vind het niet spectaculair hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 13:26
Gisteren zo'n lekkere pot gespeeld:

Mijn bronzen FUT team bestaan uit (99%) NL spelers van 60 t/m 64. Gisteren 3x een toernooi gespeeld; eerste x met mijn team 62/63/6x (**) tegen Inter. Enorm onder druk gezet maar het weten te houden op een 0-1 verlies. Toernooi voor de 2e x gestart. Zelfde team tot de halve finale gehaald. 1-0, 3-1 en 0-3 (Ahnzi). Zeer leuke potjes om te spelen.

Met mijn zilveren team (+ één gouden speler) gisteren een zenuwslopend potje gespeeld; 1-0, 1-1, 1-2, 2-2 (rond de 85e minuut), 2-3 (90e min.; supervet gecounterd door de CPU), 3-3 (90+), 3-4 (90+; aaaaaaaaaaargh). Of het terecht was; we waren gelijk denk ik. Maar die voorzetten van de CPU zijn soms zo moeilijk te verdedigen (laatste goal). Wat kun je je zuur voelen na zo'n pot. Ook al is het geen uitslag die beïnvloed lijkt door "brute force". Gewoon een lekkere counterpot de 2e helft :)

Morgen lekker vrij en dan weer flink FUTten :D

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
De huidige nummer 2 van de FIFA lijst komt niet in het filmpje voor.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Als je een kwalitatief goedkoop bronzen elftal wilt starten zou ik gaan voor een MLS team.

Zie bijvoorbeeld mijn team waarbij ik voor geen enkele speler meer dan 300 punten heb betaald:
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#glObNhkFbdgUL

Je hebt er veel middenvelders van 64 voor weinig (zodat je kan wisselen zonder kwaliteitsverlies zodat ze fysiek in orde blijven), snelle spitsen en snelle backs.

Ik ben al 'iets' verder dan jou sowieso in FUT:
Mijn NL elftal zilver team (puur omdat het eredivisie is, speel er amper mee)
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#cOG3NAy7bdgUR

Mijn 3 topteams waarbij ik nog moet sparen voor de echt 86+ toppers (maar telkens toch maar een pack koop omdat ik geen zin heb om 50k of meer te sparen :P)
Duitsland:
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#dMMDHOiLbdgUV
Spanje:
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#IYLFFvRBbdgUW
Engeland:
https://www.ea.com/uk/foo...am/show-off#jN6dUQa0bdgUZ

En nog heb ik de trophy voor 75 miljoen aan clubwaarde niet! Zit nu op iets boven de 50 miljoen dus moet nog een heel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Dat is niet mis! Maar jij koopt dus veel :P Ik spaar alles (met alle moeite) en nu had ik gisteren een FUT disconnect (terwijl ik voorstond), geeft dat ^&%&^% ding aan dat ik voortaan minder coins krijg daardoor (WTH/F)

Mijn bonzen team; Youngdurts A1 :P
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#d5vxydWPbdgVi

En mijn zilveren team; Youngdurts
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#jqlqyvlybdgVq

Niet een al te beste lijst maar ik vind het leuk om te bikkelen i.p.v. dat glijer voetbal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

v8power67

Psn: Mausosaurus

Weet niet of er een fifa 12 hardware topic is, dus stel effe snel mijn vraag hier.
Is de game op pc goed speelbaar en zelfde als console versies ??
Lees namelijk dat er problemen kunnen zijn, als er echt bepaalde stutter issues zijn namelijk waar meerdere last van hebben haal ik hem gewoon op console, maar wil effe zeker weten :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
Tof team heb je!

Ik ga zelf ook eens beginnen met een bronzen team, ik heb nu dit:
http://www.ea.com/uk/foot...am/show-off#iqFyVaQtbdg2j

Deze gast bespreekt goede spelers ('Beast Players') in Ultimate team, zitten ook een paar bronzen bij. Misschien wel interessant: YouTube: KSIOlajidebt

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Chckdsk! schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:51:
[...]

Dat is niet mis! Maar jij koopt dus veel :P Ik spaar alles (met alle moeite) en nu had ik gisteren een FUT disconnect (terwijl ik voorstond), geeft dat ^&%&^% ding aan dat ik voortaan minder coins krijg daardoor (WTH/F)

Niet een al te beste lijst maar ik vind het leuk om te bikkelen i.p.v. dat glijer voetbal :X
Mijn bronze/silver team is Nieuw Zeeland :)

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#h8TjfM8rbdg20

Behalve de rechtsback, want de Nieuw Zeelandse rechtsback is zeldzaam + pricelocked :<

Verder nog:

Liga Portuguesa:

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#crWuflpjbdg21

Serie A:

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#hRsHCFSGbdg23

Ligue 1:

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#gdCG8ONsbdg22

En een hybride team van alles + Evra en Higuain :)

http://www.ea.com/nl/voet...am/show-off#iEx93WgRbdg27

Ik moet wat meer Fifa spelen. Ben nu meer bezig met teams maken dan daadwerkelijk het spelletje spelen ^__^

Maar heb tenminste een formatie gevonden waar ik mee overweg kan. Speelde eerst 4-3-3 wat toch meer trick en pace based is. Met 4-2-3-1 hoef je niet zulke snelle spelers te hebben (behalve de achterhoede uiteraard), hebben backs voldoende ruimte om op te komen en kan je met de CF lekker van afstand knallen. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:01
v8power67 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:10:
Weet niet of er een fifa 12 hardware topic is, dus stel effe snel mijn vraag hier.
Is de game op pc goed speelbaar en zelfde als console versies ??
Lees namelijk dat er problemen kunnen zijn, als er echt bepaalde stutter issues zijn namelijk waar meerdere last van hebben haal ik hem gewoon op console, maar wil effe zeker weten :)
De PC speelt net zo goed als de console, en grafisch is hij mooier op de PC.
Heb speciaal voor FIFA een console gekocht een paar jaar terug, maar die ligt nu weer stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Chckdsk! schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:51:
[...]

Tip: je manager heeft helemaal geen nut als die niet in je opstelling speelt! Oftewel haal een manager die dezelfde opstelling speelt als jou team of haal hem weg want zo kost hij contracten terwijl hij niks oplevert. Voor de rest zorg dat alle spelers jou opstelling als favoriete opstelling hebben, dan kun je tenminste een spits op LW zetten of een CDM of CB positie zonder je 100% Chemistry kwijt te raken (vooral bij brons kun je die speler als je een beetje oplet al voor 150 coins binnen halen).

Bij je NL elftal zilver selectie heeft Cornelisse te weinig snelheid om op de back-positie terecht te kunnen. Als je dan een snelle tegenstander hebt kan die continu een man meer situatie creëren en ben je defensief kwetsbaar. Ook kun je door het toevoegen van 1 gouden speler niet meer terecht in de silver beker waardoor ik Castaignos gewoon in de spits zou zetten en je beter een CM neer kan zetten die minder is maar wel 100% chemistry oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ik las net dat EURO 2012 niet meer als standalone game wordt uitgegeven maar dat het een expansion is die je kunt downloaden en dat je daarvoor ook FIFA 12 nodig hebt.

Vond World Cup 2012 wel een erg leuke standalone versie omdat er veel modes / stadions en teams in zaten en ben bang dat deze expansion niet heel veel toe gaat voegen aan FIFA 12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:34
Wat een slecht filmpje van de EK uitbreiding. Ik kan ook gewoon op Fifa12 een 32 toernooi starten met alleen landen teams.

Geen glimp van het NL elftal gezien, zelfs de vlag niet.
Wordt dat weer voetballen met Arjen Blobben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
de namen kloppen toch nu ook of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Gait schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:28:
[...]

De PC speelt net zo goed als de console, en grafisch is hij mooier op de PC.
Heb speciaal voor FIFA een console gekocht een paar jaar terug, maar die ligt nu weer stof te happen.
Keej thnx heb hem gekocht voor 20 euro (key only) dus ben benieuwd.
Ben nu mn pc stabiel aan het maken voor 4.0ghz overclock en daarna testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 20:39
OnnoS1991 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:44:
Wat een slecht filmpje van de EK uitbreiding. Ik kan ook gewoon op Fifa12 een 32 toernooi starten met alleen landen teams.

Geen glimp van het NL elftal gezien, zelfs de vlag niet.
Wordt dat weer voetballen met Arjen Blobben?
vlag wel, kijk maar op 0,43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou heb de game net gespeeld en speeld super soepel met settings op max.
Maar vind alleen de graphics best matig, heb msaa op 4x staan maar nog steeds last van aliasing, en ook vind ik de textures enz niet super.
Zijn er nog tips tricks voor betere graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zijn de EA servers offline?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een eigen voetbalspeler gemaakt =).
Alleen hoe train ik hem en dan ik hem in mijn team kan toevoegen voor online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik stop er mee, als ik nog 50 wedstrijden zou spelen ben ik bang dat ik drie nieuwe controllers kan gaan kopen... Ik krijg geen enkele fatsoenlijke aanval er mee uit. Was ik daarstraks heel lekker bezig wordt ik geklopt in de laatste minuut door het eerste goede schot van mijn tegenstander. Daarvoor had ik al drie keer proberen die speler neer te halen maar mijn poppetjes hadden er geen zin in en besloten maar gewoon door te rennen. Tja, dan kan ik er ook maar bar weinig aan doen. Helaas waren er ook weer personen die in staat waren om dwars door mijn poppetjes heen te schieten :(. Ik heb genoeg gezien van deze bagger, ik wacht wel weer tot in oktober. Dan kijken we wel weer of er iets leuks van gemaakt is dit jaar.

Heb nog even zitten te twijfelen of ik fifa niet ook voor de pc zou kopen zodat ik mijn games kan capturen en later analyseren als ik weer wat afgekoeld ben. Ik ben gewoon niet meer in staat door mijn frustratie om mijn eigen spel te analyseren om het op die manier te verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook een eigen club starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren toch maar Fifa 12 aangeschaft omdat je voor Euro 2012 ook Fifa 12 nodig hebt en online soepeler zou moeten gaan als bij PES.

Bij mij is het echter zo dat sommige wedstrijden soepel verlopen terwijl andere wedstrijden wat meer haperend verlopen. Als het haperend loopt dan hoor ik ook de Bluray drive in mijn PS3 aardig wat laadgeluiden maken. Heeft dit dan met de kwaliteit van de verbinding te maken? Want bij offline games draait het allemaal zonder problemen.

En... is er ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Vlassie1980 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:31:
Gisteren toch maar Fifa 12 aangeschaft omdat je voor Euro 2012 ook Fifa 12 nodig hebt en online soepeler zou moeten gaan als bij PES.

Bij mij is het echter zo dat sommige wedstrijden soepel verlopen terwijl andere wedstrijden wat meer haperend verlopen. Als het haperend loopt dan hoor ik ook de Bluray drive in mijn PS3 aardig wat laadgeluiden maken. Heeft dit dan met de kwaliteit van de verbinding te maken? Want bij offline games draait het allemaal zonder problemen.

Prime time gamen heeft in mijn ervaring vaker lag. De EA servers hebben het dan nog al eens druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Vlassie1980 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:31:

Zoals hierboven gemeld tussen ongeveer 6 en 8 uur `s avonds heb je vaak de meeste lag :(. Het probleem is alleen dat wanneer je buiten die uren gaat spelen je wat vaker te maken kan hebben met mensen met een mindere verbinding (andere/verdere locaties van de spelers). Je zal nooit helemaal een probleemloze pot kunnen spelen heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb ook wel eens lag (1 vs. 1 online mode), vervelend? Ja zeker, maar het is niet een "hevige" lag.. af en toe.. en het lijkt alsof er een engeltje op mijn schouder zit, nu al 3 wedstrijden gehad, waar de tegenstander de sterren van de hemel speelt en op voorsprong komt en dan denk ik, jammer verloren wedstrijd.. maar toch proberen er iets van de maken.. en dan BAM, 90ste minuut de gelijk maker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna nooit last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik verbaas me er wel over aangezien ik met Fifa 11 nooit lag had. Maar met deze versie lijkt het ook een probleem te zijn doordat de bluray drive heel de tijd aan het laden is. Ik heb de Ps3 slim 160 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik moet even terug komen op de lag problemen van vandaag.. Iemand hier in huis was aan het downloaden.. Maarja, divisie 5 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zit nu in divisie 8 volgens mij. In de onderste twee divisies walste ik over iedereen heen maar in deze divisie kreeg ik klop met 6-1 en 4-0 vanavond dus ik moet nog veel oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben ik dat of is de menu en layout van FIFA 12 echt fucking traag? Ik erger me er soms kapot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Sinds gisteren ein-de-lijk in divisie 3 geraakt.

Maar ik merk helaas wel dat hoe hoger je in divisie stijgt, hoe vaker je sneue personen tegen komt. Met "sneue" bedoel ik dan: alle replays kijken bij alle goals, bij elke goal overdreven juichen, pauzeren op momenten dat je zelf net een mooie aanval hebt enz.
Ik speel zelf vaker met "mindere" teams, omdat ik liever met mooi samenspel scoor dan dat ik spelers heb die ze er uit de meest onmogelijke hoeken intrappen (of erger nog: dat mn tegenstander zulke spelers heeft :P ).

Ik kamp zelf nogal met problemen om mn kansen te verzilveren. Een derde van de wedstrijden die ik verlies heb ik zelf een stuk meer kansen gehad.. :S

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
iPodKiller schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:29:
Ben ik dat of is de menu en layout van FIFA 12 echt fucking traag? Ik erger me er soms kapot aan.
het is helemaal verschrikkelijk als je met 2 spelers tegelijk speelt en je beiden gaat wisselen en je opstelling aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:29
418O2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:33:
[...]

het is helemaal verschrikkelijk als je met 2 spelers tegelijk speelt en je beiden gaat wisselen en je opstelling aanpassen...
En soms blijft hij hangen wanneer je naar ultimate team toe gaat :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Het duurt bij mij vaak een halve minuut tot een minuut voordat hij eindelijk de statistieken heeft geupdate en ik mijn volgende match aan kan gaan. Dat is direct wanneer je op afsluiten hebt geklikt na een wedstrijd, je blijft dan de arena zien. Je kan drukken wat je wilt maar menu`s worden er niet geopend...

Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of dat het aan de game ligt. Ik heb al heel lang last van dat mijn passes vaak niet aankomen bij mijn mannetjes. Ik heb alle settings normaal staan maar de ballen komen heel vaak niet aan bij de speler die ik wil aanspelen. Soms gebeurt het zelfs dat ik met nog geen vol balkje iemand aan de andere kant van het veld aan speel terwijl ik iemand in het midden vrij zie staan. Op het moment dat dat soort dingen gebeuren staat mijn speltype op gebalanceerd.

Ook moet ik altijd om dingen te skippen mijn x knop (ps3) heel lang inhouden voordat het geskipt wordt.

Wordt echt te moe van dit spel.. Net weer iemand die al zijn kansen erin schiet terwijl ik met tig kansen alles de derde ring in werk :S.

[ Voor 54% gewijzigd door stoofpeer op 10-04-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:06
stoofpeer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:52:
Het duurt bij mij vaak een halve minuut tot een minuut voordat hij eindelijk de statistieken heeft geupdate en ik mijn volgende match aan kan gaan. Dat is direct wanneer je op afsluiten hebt geklikt na een wedstrijd, je blijft dan de arena zien. Je kan drukken wat je wilt maar menu`s worden er niet geopend...

Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of dat het aan de game ligt. Ik heb al heel lang last van dat mijn passes vaak niet aankomen bij mijn mannetjes. Ik heb alle settings normaal staan maar de ballen komen heel vaak niet aan bij de speler die ik wil aanspelen. Soms gebeurt het zelfs dat ik met nog geen vol balkje iemand aan de andere kant van het veld aan speel terwijl ik iemand in het midden vrij zie staan. Op het moment dat dat soort dingen gebeuren staat mijn speltype op gebalanceerd.

Ook moet ik altijd om dingen te skippen mijn x knop (ps3) heel lang inhouden voordat het geskipt wordt.

Wordt echt te moe van dit spel.. Net weer iemand die al zijn kansen erin schiet terwijl ik met tig kansen alles de derde ring in werk :S.
Speel dan met alles op manual. Dan zal het in eerste instantie aan jou liggen als een pass fout is...
Speel zelf ook met alles op manual, zodat het nog een beetje uitdagend is. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Lee245 op 10-04-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ja doei, dan vliegt alles alle kanten op... :p Ik heb et al eens geprobeerd maar toen ging alles nog tig keer harder dan ik al had...

Nu opnieuw wil fifa gewoon niet dat ik win ofzo :S Twee keer achter elkaar stop mijn poppetje met rennen waardoor ik het gat niet meer dicht kan lopen. Ik ga echt kapot van die ongein.. Tis niet de eerste keer dat dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
stoofpeer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:52:
Ja doei, dan vliegt alles alle kanten op... :p Ik heb et al eens geprobeerd maar toen ging alles nog tig keer harder dan ik al had...

Nu opnieuw wil fifa gewoon niet dat ik win ofzo :S Twee keer achter elkaar stop mijn poppetje met rennen waardoor ik het gat niet meer dicht kan lopen. Ik ga echt kapot van die ongein.. Tis niet de eerste keer dat dat gebeurt.
Alle begin is moeilijk.. Het is gewoon een kwestie van oefenen; als je het eenmaal onder de knie hebt speelt het stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat erg frustrerend is is als je met je spits op de keeper afloopt en je spits ineens stopt met lopen ivm blessure :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Nou ik kap er gewoon mee... Enorme kans op een vrije doortocht hoef alleen een steekpass te geven. Maait die gast gewoon over de bal heen. Keeper laat ik uitkomen, duikt vol op de bal. Heeft de bal, gast haalt uit en bal vliegt doel in :S De keeper had em gewoon in zn klauwen !! Deze onzinnigheid overkomt mij echt de laatste 50 wedstrijden aan de lopende band. En ik ben niet alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:59:
Wat erg frustrerend is is als je met je spits op de keeper afloopt en je spits ineens stopt met lopen ivm blessure :(
Jup maar dat is ook iets waar je zelf invloed op kan hebben door em op tijd te wisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoofpeer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
[...]

Jup maar dat is ook iets waar je zelf invloed op kan hebben door em op tijd te wisselen..
Nee hoor want Torres in dit geval was niet geblesseerd of getackeld. Hamstring en toen besloot hij even te stoppen met lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
[...]

Nee hoor want Torres in dit geval was niet geblesseerd of getackeld. Hamstring en toen besloot hij even te stoppen met lopen :(
Nee maar hij was waarschijnlijk wel vermoeid ;) Anders is het wel heel erg verrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook vaak heb is dat FUT gewoon vastslaat soms, erg vreemd en het laden van Fifa duurt ook erg lang (opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Het gewoon beter worden is eindelijk geslaagd hier zodat de frustraties een stuk minder worden. Het is gewoon om de domme situaties heen werken in FIFA dus de speler die eigenlijk heel dom in wil stappen zelf selecteren en deze de ruimte af laten dekken, gewoon doorrennen als je als verdediger de bal in de ruimte achter je verdedigd met een man in je rug zodat hij niet simpel de bal voor de tegenstander aanneemt ipv meteen de bal weg te schieten en meer van dit soort ongein.

Het ligt dus wel degelijk aan FIFA maar met ervaring ga je om de fouten heen werken. Ben na een aantal moeizame seizoenen (van divisie 5 naar 7 naar 6 naar 7 en op het randje in 7 blijven) nu ineens van divisie 7 in 1 keer in divisie 2 beland. Ben wel benieuwd of ik nu op mijn niveau beland ben want in divisie 3 een aantal leuke wedstrijden gehad met waardige tegenstanders maar ook enkele wedstrijden dat je denkt wat doet deze tegenstander in divisie 3, wordt geen enkele keer meer weggespeeld. Ook een vast team nemen dat geen 5 sterren heeft helpt hier volgens mij aan mee zodat je automatismes kunt krijgen en de tegenstander wat minder standaard goals maakt. Ik speel zelf met Borussia Dortmund want is één van de beste 4,5 sterren teams, snelle backs en een sterk centraal duo achterin, een aardige keeper, veel gelijkwaardige middenvelders met Götze en Kagawa als spelers met diepgang en een actie en keuze uit 2 redelijk goede spitsen. En je kan gewoon doorduwen omdat de standaardopstelling al goeds staat in plaats van elke keer te moeten gaan wisselen.

Bij FUT is het heel irritant als deze vastloopt voor de wedstrijd begonnen is. Je kan dan gewoon in de arena blijven spelen maar de wedstrijd begint nooit. Degene die als eerste opnieuw opstart verliest de wedstrijd en beide verlies je contracten voor heel je team maar er wint niemand. Als je potje wie het langst geduld heeft (omdat je finale plaats niet zomaar op wilt geven bijvoorbeeld) kan je je ps3 voor 3 uur aan hebben staan zonder dat je fifa kan spelen. Zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tricks lukken niet ..

In de arena wil maar, ingame weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:13:
Mijn tricks lukken niet ..

In de arena wil maar, ingame weer niet
is ook lastig. Heb je genoeg afstand?

Gisteren de meest belachelijke rode kaart ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
He zo kreeg ik er gister ook een. :p Fifa doet gewoon heel raar met een tackle die vanaf een hoek komt aan de achterkant van de speler. Wanneer je, als je een lijn trekt over de schouders, van achter de lijn komt is het altijd een vrije trap. Maakt niet uit hoe hard je de speler raakt. Raken = Vrije trap = 9/10x een gele kaart. Heel frustrerend natuurlijk. Daarbij is het mannetje op het filmpje waarschijnlijk doorgebroken, dus een rode kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
418O2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:10:
[...]

is ook lastig. Heb je genoeg afstand?

Gisteren de meest belachelijke rode kaart ooit

[video]
Fifa heeft de slidings enorm verslechterd dit jaar. Een sliding van de zijkant lukt bijna nooit (of zoals jou een overtreding terwijl je 100% de bal speelt of hij slide tussen de man en de bal in waarna de tegenstander gewoon doorloopt of je raakt de bal wel maar de tegenstander kan er alsnog vrolijk mee doorlopen aangezien hij alleen maar een beetje uit balans is en jij weer helemaal op moet krabbelen), slidings van achteren keurt hij daarentegen regelmatig goed waarbij je nooit de bal kan spelen maar eerst de tegenstander zijn benen zou moeten raken. Achja je went eraan en leert wanneer je wel en niet kan sliden, in tegenstelling tot wanneer je in het echte voetbal zou moeten sliden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
't gebeurd me ook haast nooit, dit was wel vrij ongelukkig.

Achja, potje om niets tegen de CPU en ik won toch wel, maar toch is het raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42

Polycom

Poes van goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

418O2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:33:
[...]

Dat ook maar, kijk naar FIFA 10/11, veel vloeiender dan 12. Mag wel iets minder zwaar in 13.

En ik heb nu ook voortaan, gebruikersinstellingen in cache opslaan gedoe elke keer als ik voor het eerst in de arena kom tijdens het opstarten. Echt irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:17
Misschien wel 60 meter.

[ Voor 7% gewijzigd door goosche op 11-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Foutje keeper dus minder mooi dan deze die ik tegen kreeg ;)
Bal valt voor zijn voeten net over de middellijn en hoge bal in de kruising over de teruglopende keeper heen.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109930710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Kluutmaran schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:57:
Foutje keeper dus minder mooi dan deze die ik tegen kreeg ;)
Bal valt voor zijn voeten net over de middellijn en hoge bal in de kruising over de teruglopende keeper heen.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109930710
Wel weer jammer dat ik het doelpunt net niet kan zien :P

Ik was net career mode aan het spelen, maar nu moet ik 3 maanden lang elke game forfeiten omdat ik niet genoeg spelers heb die fit zijn :| ik moet perse 6 wissels hebben en ik heb er maar 5 die fit zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe film je op PS3 of stream je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
revertive schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:01:
[...]

Wel weer jammer dat ik het doelpunt net niet kan zien :P
Klopt, was erg buggy met uploaden waarbij hij telkens een ander (veel saaier) filmpje pakte dan deze. Dus was al blij dat het gelukt was om hem te uploaden maar alsnog bleek er een stukje af geknipt te zijn. Nouja het was de tegenstander die scoorde dus daar ga ik niet over liegen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 02-10 15:42
Zucht, stomme FIFA.. Het laden van de game loopt veel te vaak vast bij FUT, en als je dan quit heb je verloren en ben je je DNF bonus kwijt.. :(

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Niekfct schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:35:
Zucht, stomme FIFA.. Het laden van de game loopt veel te vaak vast bij FUT, en als je dan quit heb je verloren en ben je je DNF bonus kwijt.. :(
Jup mijne staat nu ook in de wacht om te wachten tot de tegenstander quit. Heb vandaag al een keer schappelijk gedaan door het zelf opnieuw op te starten maar nu ik weer in de finale sta ga ik niet quitten. Sta al 2 uur te wachten maar de tegenstander geeft ook nog niet op :P Bug zit er al heeeel lang in en des te erger is het dat EA er niks tegen doet.

edit:
Is de tegenstander eindelijk gequit, wordt ik ook terug gezet naar de eerste wedstrijd ipv de finale :S

[ Voor 8% gewijzigd door Kluutmaran op 13-04-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:27
Na een hoop google werk komen we er niet uit..

Is het mogelijk om op de PC een 2v2 online match te spelen op 1 computer?
Speciaal Fifa aangeschaft voor vanavond, dus anders zou t enorm balen zijn, haha.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
mouzetc schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:45:
Na een hoop google werk komen we er niet uit..

Is het mogelijk om op de PC een 2v2 online match te spelen op 1 computer?
Speciaal Fifa aangeschaft voor vanavond, dus anders zou t enorm balen zijn, haha.
Nee kan niet. De enigste oplossing om 1v1 te spelen en dan een 2e controller toevoegen, waardoor je 2v1 speelt. Ik vind het ook enorm jammer dat dat niet kan... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ben nu 2 weken in het bezit van FIFA 12 en ik vindt het in vergelijking met PES een verademing ( het online gedeelte dan )

Wat ik vooral erg geslaagd vind is dat je met die online divisions gewoon een team uit kunt kiezen en dat er dan een tegenstander wordt gezocht die bijvoorbeeld ook met een 3 sterren team wil spelen. Van mij hoeft het niet altijd om met 5 sterren ploegen te spelen, vind het ook wel eens leuk om met mindere teams te spelen.

Bij PES koos iedereen standaard Real of Barca. Was gewoon niet leuk meer.

Gisteren op het laatste moment me veilig kunnen stellen voor degradatie uit divisie 7. Had nog 2 wedstrijdpunten nodig om met te handhaven en ik scoor met Balotelli vlak voor tijd de 2-1. Dat is cool :D

[ Voor 16% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-04-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Vlassie1980 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:44:
Gisteren op het laatste moment me veilig kunnen stellen voor degradatie uit divisie 7. Had nog 2 wedstrijdpunten nodig om met te handhaven en ik scoor met Balotelli vlak voor tijd de 2-1. Dat is cool :D
Ja en je tegenstander kan nu een nieuwe controller kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je geuploade goal op de website staat van EA? Ik log net in maar zie hem niet bij mijn media staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Niekfct schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:38:
[...]

Ja en je tegenstander kan nu een nieuwe controller kopen 8)7
Denk het ook... Hij had 3x zoveel kansen als ik...

Zit nu in divisie 6 en nu begint het wel wat lastiger te worden. Krijg soms flink klop met ruime cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Hahaha wat een hard gelag... Ik speel met mijn 93 chem team tegen iemand met 34 chem. Hij speelt mij compleet van de mat en alle passes komen netjes aan. Bij mij vliegen de ballen alle kanten op en raak alle ballen kwijt wanneer ik ook maar in de range van een 1 meter van zijn pupke komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
Ik heb met de huidige uitdaging het probleem wanneer ik deze wil spelen dat FIFA steeds vast loopt, hierdoor kan ik de uitdaging niet spelen en moet ik mijn PS3 constant rebooten.. Na de tweede keer ben ik maar gewoon online gaan spelen, maar dit heb ik al 3 dagen. Dan moet ik deze uitdaging maar laten schieten en kijken of het bij de volgende opgelost is..

Momenteel speel ik in divisie 5 en bungel een beetje tussen 4/5 echt verder kom ik niet, niet dat ik er ook helemaal voor ga. Heb vooral moeite met wedstrijden in regen. Kiezen jullie online voor 5 sterren teams of wat voor soort strategie hebben de mensen die constant in divisie 1/2 spelen..?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Ik heb zelf alle seizoenen met FC Twente gedaan, dan kom je tegen tegenstanders als Celtic en Olympique Marseille te spelen, en niet tegen de 'super'clubs als FC Barcelona etc. Verder speelt Twente fijn met 4 aanvallers, van links naar rechts John, Chadli, De Jong en Bajrami. En dan lekker met John en Bajrami naar binnen steken en in de verre hoek krullen, en met Chadli en De Jong vanuit het midden op die goal pegelen :)

Moet wel zeggen dat het me zo'n 90 seizoenen heeft gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ik moet nog een paar "friend" trophies te halen voor FIFA12. Iemand die mij wil helpen? Al mijn vrienden met FIFA hebben het te druk met BF3...

Moet "Vrienden nu vijanden?" en "Sociaal doen". Hoef het niet perse kado maar ik kan ze op deze manier helemaal niet halen.

psn: Sup4rdurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
Vandaag en morgen de lancering van Euro 2012. :)
Xbox360 geloof ik vandaag, en de PS3 versie morgenvroeg (4 AM UK Time).

Ben erg benieuwd! Schijnt echt een game in een game te zijn met nieuwe speelmodi etc.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Wat is dit voor onzin. Start net Fifa 12 op en moet een update downloaden. Nadat gedaan te hebben start het spel op met als resultaat dat het spel niet opstart maar me xbox laat crashen.

Vlak nadat ik op start geduwd heb met Rooney op de achtergrond en hij contact heeft gemaakt met de EA servers besluit het spel zichzelf te laten hangen. Waardoor ik dus geen Fifa 12 kan spelen.

EA blundert weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
De update is volgens mij puur om Euro 2012 toe te voegen. Ik ben nu de trial versie aan het downloaden en zal eens kijken of het 20 euro waard is. PS3 versie is dus ook al beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
WiXX schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:25:
Wat is dit voor onzin. Start net Fifa 12 op en moet een update downloaden. Nadat gedaan te hebben start het spel op met als resultaat dat het spel niet opstart maar me xbox laat crashen.

Vlak nadat ik op start geduwd heb met Rooney op de achtergrond en hij contact heeft gemaakt met de EA servers besluit het spel zichzelf te laten hangen. Waardoor ik dus geen Fifa 12 kan spelen.

EA blundert weer eens.
Ze zijn er al mee bezig: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1633828.page
I'm seeing some reports of freezing post patch, could you please provide your platform and the exact steps till the point you freeze.

Thanks.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste