ramos en Pepe samen is een drama. Been there, done that, allebei High/High workrates, wat een gatenkaas oplevert, zeker als je met 2 CB's speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:31:
[...]
Pace geen probleem. Alleen je hebt een beperkte aantal speletrs.
Pepe, Miranda en Perea. Dan heb je nog Ramos met 7 chem
Kwa cdm''s is het nog schaarserEnige goede die ik op kan noemen is Khedira.
Verwijderd
Daarom vind ik backs centraal zetten echt niks, die positionering is vaak zo kut danVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
ramos en Pepe samen is een drama. Been there, done that, allebei High/High workrates, wat een gatenkaas oplevert, zeker als je met 2 CB's speelt.
Verwijderd
MOTM +9 paceboostKevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:31:
Khedira is wel een echte koning, ondanks zijn ietwat lage pace. Verder vond ik Medel ook wel aardig en die is toch een tikkie sneller weer.
Tiendalli centraal ging nog wel, ondanks zijn geringe lengte.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:
[...]
Daarom vind ik backs centraal zetten echt niks, die positionering is vaak zo kut dan
wtf hij is maar 32k?!Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:
[...]
MOTM +9 paceboostBeste CDM uit de bbva en nog goedkoop ook./
[afbeelding]
Verwijderd
Over IF Richards heb ik dan niks te klagen eigenlijk, die doet het uitstekend. Had met Ramos ook de CB versie, eerst de IF, later de MOTM. Maar aan Luiz heb je veel meerVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:
[...]
Daarom vind ik backs centraal zetten echt niks, die positionering is vaak zo kut dan
Heb ik ook gehad, erg goede speler! Ook aanvallend prima.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:
[...]
MOTM +9 paceboostBeste CDM uit de bbva en nog goedkoop ook./
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb hem ook gehad. Had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ik had hem ook in het team met Messi, maar ik heb dat team redelijk snel weggedaan..KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:35:
[...]
wtf hij is maar 32k?!die ga ik halen na dit toernooi denk ik, voor in dit team:
[afbeelding]
Verwijderd
Die Hibbert.

http://www.101greatgoals....ert-everton-v-aek-athens/
"When Hibbert scores we Riot!"

YouTube: Everton v AEK Athens, Hibbert Goal + Riot
+ geluid.
http://www.101greatgoals....ert-everton-v-aek-athens/
"When Hibbert scores we Riot!"

YouTube: Everton v AEK Athens, Hibbert Goal + Riot
+ geluid.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 15:54 ]
Verwijderd
Hello, we're back. Match of the Day returns tonight at 10.20pm on BBC One and BBC One HD.
Altijd leuk om te kijken
Altijd leuk om te kijken
ahh oke dan is het wel relaxt. Heb er zelf eigenlijk vooral met h2h ervaring mee, dat er geen 3 redelijke cbs zijn en ik backs centraal moet zetten. En dan lijkt het echt alsof ze allemaal 0 chem hebben achterinVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:36:
[...]
Over IF Richards heb ik dan niks te klagen eigenlijk, die doet het uitstekend. Had met Ramos ook de CB versie, eerst de IF, later de MOTM. Maar aan Luiz heb je veel meer
Hoi
Edit: Piatti vervangen voor Lavezzi, eerste wedstrijd een hattrick
[ Voor 43% gewijzigd door Pieter115 op 18-08-2012 16:21 ]
Verwijderd
Pieter115 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:08:
[...]
Hoi
Edit: Piatti vervangen voor Lavezzi, eerste wedstrijd een hattrickMoet nu wel een CF>ST kaartje kopen voor Bravo want die heeft geen 9 chem meer
[afbeelding]
Iemand al dat BPL/BBVA toernooi gewonnen?
Verwijderd
Hoi, ik ben Tim en iemand op tweakers heeft mijn gebruikersnaam geconfisqueerd
En mijn gigi avatar was te groot
Verwijderd
Als die koters erom vragen, gewoon zeggen dat je geen zin meer had om in het topic te posten. Of gewoon heel af en toe wat plaatsen..
Verwijderd
Voordeel voor mij is wel dat het hier niet alleen meer over FUT hoeft te gaan, en ik dus ook mijn H2H avonturen kan posten

Verwijderd
Met rust 2-0 voor tegen zo'n natte hond met Agbonlahor, Etherington, Beckford en Lennon.
Heerlijk even gesssssst bij elke goal natuurlijk.
Heerlijk even gesssssst bij elke goal natuurlijk.
Hele pagina met alleen maar GJE en Marcie
!
Offtopic gaan wordt op tweakers een stuk strenger aangepakt, aan een kant wel een voordeel voor hier.
--------
Lukaku en Mbokani, wat een duo
Denk zelfs dat IF Mbokani niet nodig is, de normale is al hartstikke goed.
Offtopic gaan wordt op tweakers een stuk strenger aangepakt, aan een kant wel een voordeel voor hier.
--------
Lukaku en Mbokani, wat een duo
[ Voor 28% gewijzigd door imeR op 18-08-2012 16:49 ]
Als ze op fok vragen waarom we daar niet meer posten:
jullie zeiden dat als het je niet aanstaat je maar weg moet gaan. Dus dat hebben we gedaan.
En nu ga ik op zoek naar een goedkope IF Mbokani.
jullie zeiden dat als het je niet aanstaat je maar weg moet gaan. Dus dat hebben we gedaan.
Verwijderd
Oké!KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:53:
Als ze op fok vragen waarom we daar niet meer posten:
En IF Mbo lijkt me ook ziek. Lukaku 2.0
Verwijderd
Wie wil er een potje fifa spelen op de xbox? FUT of H2H maakt mij niet uit, geen zin in online rotjochies en wel zin in een sportief & leuk potje virtueel voetbal!
Ik speelde met Mbokani voordat het cool was.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Oké!
En IF Mbo lijkt me ook ziek. Lukaku 2.0
Ik voel me een hipster.
Verwijderd
Terwijl je dit post vanaf je macbook in de Starbucks.KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:56:
[...]
Ik speelde met Mbokani voordat het cool was.
Ik voel me een hipster.
Ik heb een winstreak van 10 potjes geloof ik. Kijken hoe lang het duurt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 16:59 ]
Ik heb lang niet genoeg coins dus had ze ff in een apart team gezet, gewoon wat losse potjes gespeeld. Speelde 4-3-2-1 maar 4-3-1-2 zou ook wel kunnen ja. Heb echt jaaaren 4-2-3-1 gespeeld maar het voelt niet meer zoals het was, vind de 10 te diep staan. Speel pas een maandje Fifa 12 maar ik moet nog steeds wennen, Fifa 10 was de laatste.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:52:
[...]
Suarez.![]()
Hoe speel je dan met die drie? 4-3-1-2?
Verwijderd
Zit je op xbox of playstation ?pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:00:
[...]
Ik heb lang niet genoeg coins dus had ze ff in een apart team gezet, gewoon wat losse potjes gespeeld. Speelde 4-3-2-1 maar 4-3-1-2 zou ook wel kunnen ja. Heb echt jaaaren 4-2-3-1 gespeeld maar het voelt niet meer zoals het was, vind de 10 te diep staan. Speel pas een maandje Fifa 12 maar ik moet nog steeds wennen, Fifa 10 was de laatste.
Anders zijn er hier nu ongetwijfeld mensen die je kunnen helpen.
PS3.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:02:
[...]
Zit je op xbox of playstation ?
Anders zijn er hier nu ongetwijfeld mensen die je kunnen helpen.
Verwijderd
Rage quit.
Paupers.
Dat maakt dus 11.
Wie zien jullie als de beste wide CAM voor de linkerkant voor <100k?
In de BPL dan.
Dat maakt dus 11.
Wie zien jullie als de beste wide CAM voor de linkerkant voor <100k?
Wie hier heeft er zin in een potje fifa12? (fyi : ik ben slecht
)
x360
x360
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Als je een crosser bent, Adam Johnson. Maar dat ben jij niet.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:04:
Rage quit.Paupers.
Dat maakt dus 11.
Wie zien jullie als de beste wide CAM voor de linkerkant voor <100k?In de BPL dan.
Verwijderd
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:05:
Wie hier heeft er zin in een potje fifa12? (fyi : ik ben slecht)
x360
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:54:
Wie wil er een potje fifa spelen op de xbox? FUT of H2H maakt mij niet uit, geen zin in online rotjochies en wel zin in een sportief & leuk potje virtueel voetbal!
Oeh! Kagawa lijkt wel tof, die heb ik nog niet gehad.imeR schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:05:
[...]
Als je een crosser bent, Adam Johnson. Maar dat ben jij niet.Kagawa en IF Sessegnon als rechtspoten op links. Nasri ook wel.
Verwijderd
Wat is je username? Voeg ik je wel toe.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:05:
Wie hier heeft er zin in een potje fifa12? (fyi : ik ben slecht)
x360
DeFiAnCeNL, ik ben over een half uur/uurtje onlineVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:06:
[...]
Wat is je username? Voeg ik je wel toe.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Jij schoot uit met je shift-knop?CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
DeFiAnCeNL, ik ben over een half uur/uurtje online
Verwijderd
Drink je veel Breezers?CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
DeFiAnCeNL, ik ben over een half uur/uurtje online
Zal ik doen als het weer wat koeler is.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:07:
[...]
Voeg me anders toe: Klaas_toefjes. Gaan we een keer een potje ballen
mijn psn is pa4jv trouwens.
Verwijderd
Gaat m vandaag niet meer worden hoor. Heb vaak de PS3 aanstaan, maar meestal staat ie aan voor de muziekpa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:09:
[...]
Zal ik doen als het weer wat koeler is.Kijk er nu al naar uit om weggetikt te worden.
mijn psn is pa4jv trouwens.
Ik ga ook niet binnen zitten nu.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:11:
[...]
Gaat m vandaag niet meer worden hoor. Heb vaak de PS3 aanstaan, maar meestal staat ie aan voor de muziek
Verwijderd
Ik heb van 12 tot 16u buiten zitten lezen, maar het is hier echt smoorheet. Gewoon echt vies warm, vandaar.
Ik heb wel airco maar buiten is het veel lekkerder.
[ Voor 3% gewijzigd door pa4jv op 18-08-2012 17:13 ]
Verwijderd
Haha, ja, leuk dat je een foto maakt, maar ik zei al: ik heb vaak de PS3 aanstaan, maar voor de muziek
Verwijderd
Wie kan mij helpen.
Ik heb een tijd Fifa zonder problemen op de ps3 kunnen spelen maar sinds een week is het raak. Word er con- uit ggooid. Ben je Online met ultim.team bezig, bam. Halverwege eruit.
Heb de modem al op dmz gezet, de modem vast ip gegeven, upnp aan, firewall uit....
kutzooi!
speel draadloos en ook zonder een router
Ik heb een tijd Fifa zonder problemen op de ps3 kunnen spelen maar sinds een week is het raak. Word er con- uit ggooid. Ben je Online met ultim.team bezig, bam. Halverwege eruit.
Heb de modem al op dmz gezet, de modem vast ip gegeven, upnp aan, firewall uit....
kutzooi!
speel draadloos en ook zonder een router
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:22 ]
Hey Mathijs kom een potje tegen mij spelen!
Verwijderd
zou je muziek niet beter via pc of iets doen wat dan al aan staat? Met die ps3 aan wordt het nog warmer nuVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:11:
[...]
Gaat m vandaag niet meer worden hoor. Heb vaak de PS3 aanstaan, maar meestal staat ie aan voor de muziek
Verwijderd
Dat kan niet terwijl je FIFA speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:17:
[...]
Haha, ja, leuk dat je een foto maakt, maar ik zei al: ik heb vaak de PS3 aanstaan, maar voor de muziek
Verwijderd
Ja, heb alle muziek in Fifa gezet. Kwam omdat dat Sulemani! Sulemani! liedje mij het bloed onder de nagels vandaan haalde toenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:21:
[...]
Dat kan niet terwijl je FIFA speelt.Of je moet een playlist in FIFA hebben.
Verwijderd
Ik moest lachen toen ik dat lasVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:28:
Die opmerking van GJE om 16:22
"verdacht rustig hier"

Verwijderd
Ja, hadden echt een beregezellige club FUT'ers op Fok, maar goed, toen kwamen er 2 14jarigen bij. 1tje was irritant, de andere ronduit vervelend. Vervolgens als kakkerlakken kwam het ene kind na het andere bij de club om de hele topic-reeks te verzieken. Dus vandaar de verhuizing naar Tweakers
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:38:
[...]
Als hij een IF krijgt moet ik een doos tissues hebben .
Tevens SIF Dyer
Verwijderd
En een hoop coins om hem te kunnen kopenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:38:
[...]
Verwijderd
[...]
Ik ook
Verwijderd
Dat komt goed, hij zal dan 81 worden, zullen dus een hoop van uitgegeven worden. 100K a 150K denk ik max.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:39:
[...]
En een hoop coins om hem te kunnen kopen
Verwijderd
Swansea 5-0
michu 2 goals 1 assist
Cazorla gaf net een heerlijke pass op Giroud maar die schoot mis, geen idee hoe.
Cazorla gaf net een heerlijke pass op Giroud maar die schoot mis, geen idee hoe.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:43 ]
Verwijderd
[...]

Al zal zelfs dan zijn NIF nog steeds beter aanvoelen denk ik. Zoiets had ik ook bij IF en T Vela. Zijn 74 versie is 'te best.

Krijgt Michu eerder zijn IF dan Dyer? Heeft er toch ook al 2 inliggen..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:47 ]
Verwijderd
Lastig, allebei 2 goals en 1 assist. Wedstrijd niet gezien dus geen idee wie het meer verdient. Maar EA kennende hebben ze het ook niet gezien
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:49:
Lastig, allebei 2 goals en 1 assist. Wedstrijd niet gezien dus geen idee wie het meer verdient. Maar EA kennende hebben ze het ook niet gezien
Verwijderd
Ik kom geen normale mensen tegen vandaag in Fifa. 3 ragequitters en 1 die achterin rondging tikken en dan nog in de laatste minuut 3x pauzeren om dit berichtje te sturen 
Verwijderd
Kiki heet zeVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:59:
Ik kom geen normale mensen tegen vandaag in Fifa. 3 ragequitters en 1 die achterin rondging tikken en dan nog in de laatste minuut 3x pauzeren om dit berichtje te sturen
[afbeelding]
Verwijderd
Kansloos. 't zijn ook altijd dezelfde berichtjes.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:59:
[afbeelding]
Verwijderd
Nog maar een keer douchen en dan vanavond chillen bij mn nichtje. Alvast een fijne avond allemaal
Verwijderd
Song getekend bij Barca. Snap niet waarom Barca hem nodig heeft.
Jij ook Toefjes.
Jij ook Toefjes.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 18:06 ]
Verwijderd
Ik moest hierom lachen.
Ik hoop trouwens dat Németh tegen PSV scoort, dan gaat zijn waarde in Footballdeal dik omhoog.
__
WINST.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 18:54 ]
Verwijderd
Ik doe vaak max price 800 en dan op silvers. Vaak vind je dan wel wat spelers die je voor <1k kunt oppikken, terwijl de goedkoopste buy now 2k is. Zo maak je steeds kleine beetjes winst. Die hierboven had ik helemaal een timer op gezet.pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:59:
Leg mij eens uit waar jullie naar zoeken in spelers, puur om winst op ze te maken?
Het belangrijkste is dat je de prijzen een beetje leert kennen. Pacy spelers in een juiste competitie met een goede formatie zijn vaak wel wat waard.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 19:04 ]
Thanks. Probleem is wel dat jij waarschijnlijk van wat meer spelers weet wat de gemiddelde waarde is. 
Edit: ik houd de database wel bij de hand.
Edit: ik houd de database wel bij de hand.
[ Voor 19% gewijzigd door pa4jv op 18-08-2012 19:06 ]
Verwijderd
Hoe ik het eigenlijk steeds heb gedaan:pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:05:
Thanks. Probleem is wel dat jij waarschijnlijk van wat meer spelers weet wat de gemiddelde waarde is.
Kies een goedkope speler (of meerdere spelers) die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K. Meestal koop ik ook alleen BINs zodat ik me over die bid tokens ook geen zorgen hoef te maken.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Verwijderd
Klopt. Ik verdiep me er dan ook al een tijdje in.pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:05:
Dit groepje spelers heb ik eergisteren erg goedkoop opgepikt:
+ Coutinho hierboven en Delfouneso:
En daarvan is dit als enige nog over.
Geschatte winst, zo'n kleine 40k. Heb in totaal zo'n uur gezocht denk ik. Misschien nog wel minder.
Verwijderd
Tegenwoordig zijn de prijzen wel anders dan het voorbeeld hierboven. Ga er maar niet vanuit dat precies die prijzen nog kloppen, dat moet je zelf maar uitvinden.
Verwijderd
Mijn De Ceglie TOTY wordt maar niet verkocht.
Die staat echt al een week op de TP.
Het kan nog gekker. Mijn Carlos Eduardo is eindelijk verkocht. (omgeturnd naar spits toentertijd) Die heeft echt iets van 3 weken op de TP gestaan.
Het kan nog gekker. Mijn Carlos Eduardo is eindelijk verkocht. (omgeturnd naar spits toentertijd) Die heeft echt iets van 3 weken op de TP gestaan.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 19:15 ]
Verwijderd
Bronze packs van 400c openen is ook winstgevend. Healing kaarten, fitness, shiny contracts, shiny spelers en goede Engelse non-shiny spelers kan je wel voor 200c of meer verkopen. Je hebt een pakje er dan al snel uit. Heb dat een hele tijd gedaan en dat is echt makkelijk en risicoloos winst maken.pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:12:
Nee dat had ik al wel door.Ik ga even zoeken. Heb maar 5k coins dus het starten wordt even lastig.
Klopt, daar was ik al mee bezig. Maar het gaat zo traag.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:15:
[...]
Bronze packs van 400c openen is ook winstgevend. Healing kaarten, fitness, shiny contracts, shiny spelers en goede Engelse non-shiny spelers kan je wel voor 200c of meer verkopen. Je hebt een pakje er dan al snel uit. Heb dat een hele tijd gedaan en dat is echt makkelijk en risicoloos winst maken.
Verwijderd
Sluit ik me bij aan. Zeker bij een klein budget is dit de beste methode. En helemaal als je contracten etc. eropzet voor 150 coins met de Cheat Engine.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:15:
[...]
Bronze packs van 400c openen is ook winstgevend. Healing kaarten, fitness, shiny contracts, shiny spelers en goede Engelse non-shiny spelers kan je wel voor 200c of meer verkopen. Je hebt een pakje er dan al snel uit. Heb dat een hele tijd gedaan en dat is echt makkelijk en risicoloos winst maken.