Vanavond maar The Avengers kijken
Verwijderd
Ik heb in 1 week iets van 100k verdiend met die methode.pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:15:
[...]
Klopt, daar was ik al mee bezig. Maar het gaat zo traag.
Cheat Engine werkt nog wel in IE, dan ga ik dat maar weer doen.
plus packs openen is gewoon leuk
plus packs openen is gewoon leuk
Verwijderd

Ik keek even hoeveel een CM Moreno waard was, er staan er een paar op voor 7k, staat deze er ook tussen.
Zo maak ik ook best vaak winst, gewoon even kijken wat de laagste bin is en de 1 of 2 kaarten daaronder oppikken en doorverkopen.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 19:32 ]
Dat is weer genoeg motivatie om het komende uur alle algerijnse kamelenfokkers van me af te slaan.
Verwijderd
YouTube: Fifa 12 Ultimate Team - The Bargain Bucket - Episode 1 (The 4 Star Skill Wallyson)
Die ga ik uitproberen. Lijkt me ook wel een beest.
Heb nog een budgetteam met Brazilianen dus daar past ie mooi in.

Sick.
Die ga ik uitproberen. Lijkt me ook wel een beest.
Sick.
Is er trouwens een website waarop je teams kunt maken en ook kunt zien hoeveel chem je hebt? Zag dat niet zo 1-2-3 staan op futhead.
Verwijderd
Ja, de chemistry staat ook gewoon op Futhead.pa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:39:
Is er trouwens een website waarop je teams kunt maken en ook kunt zien hoeveel chem je hebt? Zag dat niet zo 1-2-3 staan op futhead.
En bij Chuzzz.com kan het ook.
Verwijderd
www.futhead.compa4jv schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:39:
Verwijderd
Heeft iemand hier dit weleens geprobeerd?
Dit is echt ziek.
YouTube: Handicapped - Ep 4 - ZERO Chemistry Team
Verwijderd
hahah dat niet, wel met gewoon zo'n random bronze team met 30 chem enzo. Heb je echt van die potjes dat er gewoon geen pass aankomt. Hoe goed je ook bent en hoe precies je ook passt, die bal gaat er gewoon niet heenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:42:
Heeft iemand hier dit weleens geprobeerd?Dit is echt ziek.
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar dagen heb geëxperimenteerd met low chem teams, ik had Angan en Kim Duck in de spits. Rape
Verwijderd
35 graden celsius bij PSV - Roda JC. 
Ik zei laatst dat ik ook gewoon eens een 100 chem team wilde maken met Doumbia of Nilmar als linkloze spits ernaast.
Wel goed?KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:48:
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar dagen heb geëxperimenteerd met low chem teams, ik had Angan en Kim Duck in de spits. Rape
3 potjes gedaan met de spitsen op 6 of 7 chem, overall chem was iets van 65. Liep niet zo goed dus maar gauw gedumptVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:53:
35 graden celsius bij PSV - Roda JC.![]()
[...]
Wel goed?Ik zei laatst dat ik ook gewoon eens een 100 chem team wilde maken met Doumbia of Nilmar als linkloze spits ernaast.
Verwijderd
Aha. Weinig last van wegdrukkers zeker?KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
3 potjes gedaan met de spitsen op 6 of 7 chem, overall chem was iets van 65. Liep niet zo goed dus maar gauw gedumpt
dat dacht jeVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:55:
[...]
Aha. Weinig last van wegdrukkers zeker?
Verwijderd
Stop eens met klagen.KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:58:
Ik wilde een BSG maken met Rooney, blijkt die dikzak nog steeds ruim 100k te zijn
Waar hebben jullie trouwens Fifa 13 besteld? Aanraders met snelle levering en een kleine prijs?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:03:
[afbeelding]
Die gast komt met een review op Rooney. Met zo'n team. Wat een slet.

Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:14:
[...]
Ben Arfa ff tussen 2 man door, penalty krijgen en hem zelf opeisen en de 2-1 maken![]()
Verwijderd
Advanced cup gewonnen. Echt een manne chill team heb ik
Dat mag ook wel voor zoveel coins.

Potje?Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:28:
Advanced cup gewonnen. Echt een manne chill team heb ikDat mag ook wel voor zoveel coins.
Verwijderd
Pics.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:28:
Advanced cup gewonnen. Echt een manne chill team heb ikDat mag ook wel voor zoveel coins.
Verwijderd
Wow 1100coins winst.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:38:
[afbeelding]
Gekocht voor 400c, 15 seconden later *kaching*.
Verwijderd
Ik PM 'm wel ff.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:43:
Heeft iemand darksonic geïnformeerd?
5-0 winnen en nog geen IF waardige spelerVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:45:
PSV was lekker bezig.
Maar Roda was dan ook wel heel erg slecht.
Verwijderd
Is toch juist positief? Liever dat hele team goed speelt dan dat er een uitblinker is. Risico is groot dat als die speler het dan een keer niet brengt je slecht speelt.KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:48:
[...]
5-0 winnen en nog geen IF waardige speler
Maar om even ontopic te blijven, ben benieuwd naar de rating van Lens volgend jaar. Vond zijn IF deze FUT echt
''Sjineez is now offline''Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:50:
Je hebt mn ps3 kapot gemaakt door je kutlag
Niet positief voor FUTVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:49:
[...]
Is toch juist positief? Liever dat hele team goed speelt dan dat er een uitblinker is. Risico is groot dat als die speler het dan een keer niet brengt je slecht speelt.
Maar om even ontopic te blijven, ben benieuwd naar de rating van Lens volgend jaar. Vond zijn IF deze FUT echt
Verwijderd
Ja zoiets hoop ik ook haha, zou jij zo lief willen zijn dat voor mij te bekijken op die chuzzz site of iets dergelijks?KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:52:
[...]
Niet positief voor FUTen ik hoop dat Lensie een 80 rated ST wordt oid. Paaaace
Verwijderd
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik vandaag al minimaal 50 vliegen heb geslacht/naar buiten gedreven. Echt niet leuk meer dit..
Lensie zou striker moeten worden idd..mooi voor een 2 spitsen systeem
Lensie zou striker moeten worden idd..mooi voor een 2 spitsen systeem
Verwijderd
Staan geen posities bij..Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:53:
[...]
Ja zoiets hoop ik ook haha, zou jij zo lief willen zijn dat voor mij te bekijken op die chuzzz site of iets dergelijks?
Verwijderd
De sfeer is net goed hier..Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:55:
VDM er nog bij (al vind ik dat een twijfelgeval) en we zijn compleet
Verwijderd
"Jerk"
Het gaat natuurlijk om:
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 20:57 ]
Verwijderd
Ik hoop dat hij er bij zijn debuut meteen 3 inlegt en zo een IF afdwingt. Gewoon om al die arsenal 'fans' te naaien.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:56:
[afbeelding]
"Jerk". Wat triest.
Het gaat natuurlijk om: [afbeelding]
Stel je voor dat Ajacieden Vertonghen en Anita uit gingen schelden omdat ze een stap hoger op wildenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:56:
[afbeelding]
"Jerk". Wat triest.
Het gaat natuurlijk om: [afbeelding]
Verwijderd
Ja.Pieter115 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:57:
[...]
Stel je voor dat Ajacieden Vertonghen en Anita uit gingen schelden omdat ze een stap hoger op wilden
De argumenten: "De club heeft hem alles gegeven."
Andersom is het eerder denk ik. Hij heeft Arsenal niets gekost aan transferkosten, hij heeft ze in z'n eentje naar CL geschoten en heeft nog 30 miljoen opgeleverd.. Wat janken ze nou.
Verwijderd
Arsenal fan zijn is gewoon frustrerend..je hebt het gevoel dat je supporter bent van een topclub, maar intussen pak je al jaren geen prijs en zie je steeds vaker je eigen sterspelers naar andere clubs binnen de eigen league gaan..Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:58:
[...]
Ja.Het moet niet gekker worden.
De argumenten: "De club heeft hem alles gegeven."
Andersom is het eerder denk ik. Hij heeft Arsenal niets gekost aan transferkosten, hij heeft ze in z'n eentje naar CL geschoten en heeft nog 30 miljoen opgeleverd.. Wat janken ze nou.
Verwijderd
Het zou leuk zijn als Arsenal dit jaar hoger gaat eindigen dan ManU. Kampioen worden zou nog leuker zijn maar dat is niet realistisch.
Verwijderd
Cazorla is wel baas. Maar Gervinho en Walcott nog steeds een superslecht rendement. Podolski niet echt een spits voor een 433 en die Giroud miste de kans om de 1-0 te maken
Verwijderd
Hoe duur zou zoiets zijn? Ga ik denk ik makenVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:01:
Denk je dat je alles gezien hebt.
[afbeelding]
Heb dit de hele tijd met die consumable packs, krijg ik drie formatiekaartjes maar zijn het allemaal 5 atb 
Verwijderd
LukakuVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:01:
Denk je dat je alles gezien hebt.
[afbeelding]

Verwijderd
Cazorla speelde erg goed ja. Gervinho voor rust ook sterk, maar zakte ver terug. De rest was eigenlijk gewoon kut. Alleen de verdediging stond na de openingsfase wel aardig, maar dat lag meer aan het antivoetbal van Sunderland.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:02:
Cazorla is wel baas. Maar Gervinho en Walcott nog steeds een superslecht rendement. Podolski niet echt een spits voor een 433 en die Giroud miste de kans om de 1-0 te maken
Verwijderd
Moet je een beetje geluk mee hebben, maar als je een 4 atb hebt dan heb je meteen je pack eruit in ieder geval. Of 3-5-2Pieter115 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:03:
Heb dit de hele tijd met die consumable packs, krijg ik drie formatiekaartjes maar zijn het allemaal 5 atb
[afbeelding]
Heb er zelf wel dikke winst op gemaakt door ze allemaal te openen op 2 accounts.
UItje gefixt
En Chicarito naar Arsenal is nog niet eens zo'n gek idee.
Wie wil voor mij een leuke hybrid met Ilicic op CF in een 4231 maken?
Verwijderd
FOK!Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:16:
ha UIs die te groot zijn voor fok werken hier wel
Verwijderd
Ik ga even kijken.KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:15:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 21:20 ]
Budget?KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:15:
Verwijderd
Zal wel inderdaad budget zijn.
Ik weet al iets leuks.
Matavz is dikke stront, ik gooi gewoon Miccoli spits denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:20:
[...]
Wat vind je van Matavz?Wie heb je 't liefst in de spits?
Budget, laten we zeggen 30 à 40k.
Verwijderd
Hoe heet die ene Servier die naar Chelsea is gegaan? Het is een RW maar nu weer uit packs had ik gelezen.
Verwijderd
Mijne werkt op fok en hier nietVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:16:
ha UIs die te groot zijn voor fok werken hier wel
Verwijderd
Niet in de war met de Slovaak Weiss van City?Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:23:
Hoe heet die ene Servier die naar Chelsea is gegaan? Het is een RW maar nu weer uit packs had ik gelezen.
Verwijderd
Oja thanks.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:26:
[...]
Niet in de war met de Slovaak Weiss van City?
Ik heb de url van mijn UI gekopieerd en hier geplakt ipv te uploaden via Tweakers. Misschien doet hij het bij jou dan ook.
http://i.fok.nl/usericons/157472/gigi-60.gif
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 21:29 ]
Verwijderd
Een beetje vreemd, maar wel lekker.

Misschien alleen ter inspiratie, Dudeweiser.
Kijk maar wat je ermee doet.
Misschien alleen ter inspiratie, Dudeweiser.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:31:
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
[afbeelding]
Misschien alleen ter inspiratie, Dudeweiser.Kijk maar wat je ermee doet.
Ik kwam tot dit maar die van jou is ook wel leuk.. even afwachten of iemand anders nog iets heeft verzonnen
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:30:
[...]
lol, moet je 'm uploaden naar http://imgur.com/ en als webicon instellen
Verwijderd
Iets met die Acquah is inderdaad ook wel grappig. Geeft ook een toplink natuurlijk.KevinSimons schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:34:
[...]
[afbeelding]
Ik kwam tot dit maar die van jou is ook wel leuk.. even afwachten of iemand anders nog iets heeft verzonnen
Bij mij kun je trouwens de hele rechterkant nog veranderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 21:38 ]
en hij is beter dan die MiglaciooicoiocioVerwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:36:
[...]
Iets met die Acquah is inderdaad ook wel grappig. Geeft ook een toplink natuurlijk.
Bij mij kun je trouwens de hele rechterkant nog veranderen.Ook wel prettig.
Oke ik heb dit gemaakt maar ik moet toegeven dat het een kutteam is
Verwijderd
Pieter115 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:39:
[afbeelding]
ik moest huilen.Pieter115 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:39:
[afbeelding]