Uiteraard, daarom zeg ik ook: veel serversSinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:01:
[...]
The Hedge is gewoon een 1000 ticket server.
eigenlijk ook wel een beetje kwalijke zaak dat het zo snel gaat.....SonyEricsson schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:09:
wel mooi dat cheaters die gereport zijn keihard worden gebanned
users die gisteren met aimbot aan het cheaten waren zijn vandaag alle drie verwijderd. Hele account is weg
stel dat je gewoon ontzettend goed bent en een of andere idioot report je, dan gaat EA je gelijk maar bannen? mag toch niet zo wezen lijkt me. Bovendien hoe kan iemand anders hard maken dat jij aan het cheaten bent. Een screenshot je van de reporter is niet genoeg voor sluitend bewijs lijkt me...... dan moet je al een screen shot hebben van de man/vrouw die aan het cheaten is en je de hitboxjes kan zien oid (geen idee hoe het cheaten werkt).
Ik zal er verder geen last van hebben want ik ben verder niet uitzonderlijk goed, maar heel enkeld heb ik wel eens een potje waar ik in uitblink. Ik zou stevig balen als anderen dan zeggen 'HACKKER" en boem weg stats of account.
uitzonderingen daargelaten waar je duidelijk kan zien aan KD ratios van 120:0 ofzo, maar hoe wil men het anders gaan bewijzen?
BV een maatje van me had laatst een potje van 43 -3 oid terwijl ik zeker weet dat hij niet cheat...... gelijk maar bannen omdat het te mooi is om waar te zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door WeeDzi op 17-11-2011 15:19 ]
Verwijderd
k/d ratio zegt niets. Maar met accuracy icm Kills per minute is wel degelijk heel simpel af te lezen of het menselijk mogelijk is of niet.
De "obvious" cheater haal je er zo uit hoor. Battlelog is dan meer dan genoeg. Consequent hoge statistieken (lees onrealistsche stats) en een ban verdien je. Wat de poster boven me zegt dus..WeeDzi schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:15:
[...]
eigenlijk ook wel een beetje kwalijke zaak dat het zo snel gaat.....
stel dat je gewoon ontzettend goed bent en een of andere idioot report je, dan gaat EA je gelijk maar bannen? mag toch niet zo wezen lijkt me. Bovendien hoe kan iemand anders hard maken dat jij aan het cheaten bent. Een screenshot je van de reporter is niet genoeg voor sluitend bewijs lijkt me...... dan moet je al een screen shot hebben van de man/vrouw die aan het cheaten is en je de hitboxjes kan zien oid (geen idee hoe het cheaten werkt).
Ik zal er verder geen last van hebben want ik ben verder niet uitzonderlijk goed, maar heel enkeld heb ik wel eens een potje waar ik in uitblink. Ik zou stevig balen als anderen dan zeggen 'HACKKER" en boem weg stats of account.
uitzonderingen daargelaten waar je duidelijk kan zien aan KD ratios van 120:0 ofzo, maar hoe wil men het anders gaan bewijzen?
Lastiger is het met de "gelegenheidscheater". Iemand die z'n stats in balans weet te houden, maar zo nu en dan toch z'n k/d ratio even "bijwerkt".
Triest als je op die manier een spelletje speelt zeg!!djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:21:
[...]
De "obvious" cheater haal je er zo uit hoor. Battlelog is dan meer dan genoeg. Consequent hoge statistieken (lees onrealistsche stats) en een ban verdien je.
Lastiger is het met de "gelegenheidscheater". Iemand die z'n stats in balans weet te houden, maar zo nu en dan toch z'n k/d ratio even "bijwerkt".
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Dus in feite gewoon een powergamer?djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:21:
[...]
De "obvious" cheater haal je er zo uit hoor. Battlelog is dan meer dan genoeg. Consequent hoge statistieken (lees onrealistsche stats) en een ban verdien je. Wat de poster boven me zegt dus..
Principe is hetzelfde, alleen het gereedschap is anders. Kun je evengoed gewoon gaan spelen, doet hetzelfde.
Mwah, kan best begrijpen als je net die ene scope wil hebben, dat je er een paar extra kills voor binnen wil halen.Ricloo86 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:22:
Triest als je op die manier een spelletje speelt zeg!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
lol...dan verdien je die scope gewoon nog nietSinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:24:
[...]
Mwah, kan best begrijpen als je net die ene scope wil hebben, dat je er een paar extra kills voor binnen wil halen.
ga dan liever met een rpg rondknallen , maar niet ff je aimbot aanzetten
Nee ook niet als je crashed... beetje slechte woordkeuze van mij!Spekker schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:02:
[...]
Dus als je crashed ben je wel alles kwijt....
Kijk daar begint het gelegendheids cheaten mee!SinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:24:
[...]
Mwah, kan best begrijpen als je net die ene scope wil hebben, dat je er een paar extra kills voor binnen wil halen.
Kan niet begrijpen dat mensen cheaten, het is gewoon een tekortkoming. Als je niet goed bent en slecht tegen je verlies kunt moet je gewoon niet spelen, maar niet beginnen met cheaten..
idd accuracy is wel een goede bench mark maar zelfs dan.....djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:21:
[...]
De "obvious" cheater haal je er zo uit hoor. Battlelog is dan meer dan genoeg. Consequent hoge statistieken (lees onrealistsche stats) en een ban verdien je. Wat de poster boven me zegt dus..
maar goed als ze dan maar de extremen eruithalen want het zou toch lullig zijn als je je bannen op basis van een goed potje :-)
k/d ratio zegt niets. Maar met accuracy icm Kills per minute is wel degelijk heel simpel af te lezen of het menselijk mogelijk is of niet.
maar waar ligt de grens dan?
[ Voor 11% gewijzigd door WeeDzi op 17-11-2011 15:34 ]
+1Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:29:
[...]
Kijk daar begint het gelegendheids cheaten mee!![]()
Kan niet begrijpen dat mensen cheaten, het is gewoon een tekortkoming. Als je niet goed bent en slecht tegen je verlies kunt moet je gewoon niet spelen, maar niet beginnen met cheaten..
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:21:
[...]
Juist de "casual" cheater die je gewoon altijd weet te vinden en je afschiet zodra je nét de hoek om komt, is nog gewoon actief. Die ging gisteren middag toen ik em tegen kwam (uur of 6) van level 35 naar 55...
Er is dus wel ruimte om bizar goed te spelen en je stats te boosten als je niet opvallend genoeg cheat.
Wat beangstigend is voor normale spelers... Ik vraag me af wat er gebeurt als een aantal spelers je report omdat ze je niet mogen / je alleen verdenken.
Ik loop zelf met een magere 220 spm (na 24 uur spelen) rond, maar ondanks dat ik dus overduidelijk niet skilled ben, roepen mensen wel eens tegen me dat ze vinden dat ik maar niet dood ga door hen. Ik heb ook wel rare lag ervaren versus sommige spelers, waardoor ik keer op keer van hen verloor in confrontaties. Ik hoop heel erg dat de normale speler niet door foutieve reports gebanned gaat raken.
Join een potje squad of team DM. Daar is het helemaal niet raar als je aan het einde 30/x staat, omdat je simpelweg CoD stijl DM aan het spelen bent.SinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:24:
[...]
Op die manier heb ik zelf b.v. even de SCAR unlocks gehaald, waarmee ik nu in conquest prettiger objectives kan spelen.
Zo ook met de M249. Die is op een Support in voertuig levels best prettig en je gaat natuurlijk voor de C4 en de ammo kits voor engineers. Maar met een scope en andere bonussen sta je net even wat beter je mannetje. In conquest schiet het helemaal niet op om kills te halen en dingen te unlocken, tenzij je één van de betere spelers bent.
Ik heb het gewoon over wat extra kills op een lege server met wat bekenden, niet over cheats.Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:29:
Kijk daar begint het gelegendheids cheaten mee!![]()
Sommige mensen noemen Metro op een 1000 ticket server al 'cheaten', ik kan me er serieus niet druk over maken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het zou leuk zijn als mensen even komen helpen de server opstarten:)!
http://battlelog.battlefi...GoTBF3-nl-1-64p-Conquest/
Het gaat er ook niet om of JIJ je er druk over maakt, het gaat erom dat als EA mensen zomaar gaat kicken omdat ze toevallig een keer gereport zijn door iemand. Als ze daar wat een lagere standaard voor hebben om de "cheaters" er uit te werken en jij zit daar toevallig tussen omdat je met je sniper rifle begint te schieten en 20x toevallig een headshot maakt dat je de volgende dag het spel niet meer kan spelen.......SinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:36:
[...]
Ik heb het gewoon over wat extra kills op een lege server met wat bekenden, niet over cheats.
Sommige mensen noemen Metro op een 1000 ticket server al 'cheaten', ik kan me er serieus niet druk over maken.
net als jij maak ik me er ook niet zo druk om maar goed zou wel balen als ik gebanned wordt omdat en of andere flapdrol vind dat ik te goed ben in dat toevallige potje....
Kan het niet dat hij je gewoon gehoord heeft? Of dat je gespot bent? Of dat hij je eerder kan zien dan jij vanwege objecten e.d.?djunicron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:32:
[...]
Juist de "casual" cheater die je gewoon altijd weet te vinden en je afschiet zodra je nét de hoek om komt, is nog gewoon actief.
Die 'casual' cheater der uit halen is gewoon onmogelijk, vooral als je niet in first person kan spectaten. Ik denk sowieso dat er teveel "cheater" geroepen wordt! Ik neig eerder naar "de persoon is gewoon goed'.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Vanavond misschien, moet toegeven heb nog niet 1x op de GOT servers gespeeld, nu heb ik ook niet zo'n goede ervaring met de I3D servers..Rikkiz0r schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:37:
Het zou leuk zijn als mensen even komen helpen de server opstarten:)!

Jij zegt dit wel, maar heb je een bron? Ik speel op PC en heb toch echt geen punten van mijn laatste potje (disconnect van server) gekregen en lees op andere forums dit:Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:30:
[...]
Nogmaals: punten, ribbons (die je ingame ziet), medals en unlocks raak je niet kwijt, eventuele ribbons (die je aan het eind krijgt) wel.
Atm you lose your points, but EA are investigating a fix
bron van issues waar dice mee bezig is (weet niet of het officieel is)
just my point!rnenator schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:40:
[...]
Kan het niet dat hij je gewoon gehoord heeft? Of dat je gespot bent? Of dat hij je eerder kan zien dan jij vanwege objecten e.d.?
Die 'casual' cheater der uit halen is gewoon onmogelijk, vooral als je niet in first person kan spectaten. Ik denk sowieso dat er teveel "cheater" geroepen wordt! Ik neig eerder naar "de persoon is gewoon goed'.
Gisteren had ik een crash op de AGGR server terwijl de server nog gewoon verder ging: geen punten kwijt. Na 5 min stonden mijn punten en unlocks ook geregistreerd op Battlelog.
Een vorige keer crashte BF3 maar hield tegelijkertijd de server er ook mee op; toen kreeg ik geen punten die ik dat potje had vergaard...
Een vorige keer crashte BF3 maar hield tegelijkertijd de server er ook mee op; toen kreeg ik geen punten die ik dat potje had vergaard...
Plus de 'rage' over de zgn lagkills, de rent achter een muurtje, terwijl je op je scherm al ruim achter het muurtje zit krijg je nog de laatste hits en ga je dood, gros gilt meteen 'WALLHACK!!! OMG!!'. Zeker door die bizar kleine frames van TTK is het verschil tussen leven en dood met een 80ms soms al bepaald.rnenator schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:40:
Kan het niet dat hij je gewoon gehoord heeft? Of dat je gespot bent? Of dat hij je eerder kan zien dan jij vanwege objecten e.d.?
djunicron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:35:
Join een potje squad of team DM. Daar is het helemaal niet raar als je aan het einde 30/x staat, omdat je simpelweg CoD stijl DM aan het spelen bent.

Zo grappig altijd al die opmerkingen, CoD dit, CoD dat, terwijl het gewoon allemaal FPS games zijn en het 9 van de 10 keer 100% logisch is dat bepaalde dingen nou eenmaal zijn zoals ze zijn
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Mijn bron is: ik heb battlelog en bf3stats allebei aan staan tijdens het spelen op een andere pc (makkelijk voor stats enzo) daar een auto-refresh op draaien, daar zie ik vrolijk tijdens het spelen de net behaalde ribbons e.d. bij komen, alsmede de unlocks.shenr schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:41:
[...]
Jij zegt dit wel, maar heb je een bron? Ik speel op PC en heb toch echt geen punten van mijn laatste potje (disconnect van server) gekregen en lees op andere forums dit:
Atm you lose your points, but EA are investigating a fix
bron van issues waar dice mee bezig is (weet niet of het officieel is)
Dus maakt het ook niets uit of hij er COD, doom, quake, UT, wolfenstein of welke shooter hij er neer zet!nero355 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:15:
[...]
Soms heb ik echt het idee dat een heleboel mensen in dit topic nog nooit een andere FPS hebben gespeeld dan BF3 : DM of TDM bestond al voordat EA aan de MoH:AA reeks zat te denken laat staan de mensen die daar weg gegaan zijn en de CoD reeks zijn begonnen aan CoD dachten !!
Zo grappig altijd al die opmerkingen, CoD dit, CoD dat, terwijl het gewoon allemaal FPS games zijn en het 9 van de 10 keer 100% logisch is dat bepaalde dingen nou eenmaal zijn zoals ze zijn
Dat hij nu COD noemt maakt toch geen moer uit, nu is dit wel een van de bekenste spellen onder de jongeren nu natuurlijk. We zijn niet allemaal groot gebracht met wolfenstein, doom, ut etc..
Hij bedoeld alleen dat de gameplay wat sneller is dan bij conquest, wat natuurlijk ook wel zo is want je bent alleen gefocussed op kills en niet meer op targets
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 17-11-2011 16:22 ]
Ik speel altijd met de M249, IRNV er op, foregrip, 200 kogels extra mag en raggen maar.djunicron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:35:
Zo ook met de M249. Die is op een Support in voertuig levels best prettig en je gaat natuurlijk voor de C4 en de ammo kits voor engineers. Maar met een scope en andere bonussen sta je net even wat beter je mannetje. In conquest schiet het helemaal niet op om kills te halen en dingen te unlocken, tenzij je één van de betere spelers bent.
Afhankelijk van de kaart C4 of Mortar bij me.
IRNV is ook erg prettig, geen recon meer die zich kan verstoppen in een of ander bosje.
Ja, we kunnen ons nu nergens verstoppen voor IRNV. behalve als je SpecOps camo hebt, ben je net even wat minder zichtbaar voor IRNV. Was dat niet een beetje het nut van Recon? Stealth....?Snowwie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:23:
[...]
Ik speel altijd met de M249, IRNV er op, foregrip, 200 kogels extra mag en raggen maar.
Afhankelijk van de kaart C4 of Mortar bij me.
IRNV is ook erg prettig, geen recon meer die zich kan verstoppen in een of ander bosje.
Ha, nee ik wilde hier toch even CoD noemen. Ik doelde namelijk op het wild rondrennen en om je heen schieten, wat op sommige maps in BF3 te vinden is.Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:19:
[...]
Dus maakt het ook niets uit of hij er COD, doom, quake, UT, wolfenstein of welke shooter hij er neer zet!
Dat hij nu COD noemt maakt toch geen moer uit, nu is dit wel een van de bekenste spellen onder de jongeren nu natuurlijk. We zijn niet allemaal groot gebracht met wolfenstein, doom, ut etc..(ik trouwens wel hoor..)
Hij bedoeld alleen dat de gameplay wat sneller is dan bij conquest, wat natuurlijk ook wel zo is want je bent alleen gefocussed op kills en niet meer op targets
Dit hersenloze knallen wilde ik even aanhalen in contrast met hoe een typische conquest map gespeeld wordt, waar je namelijk toch anders te werk moet gaan, omdat squads, objectives en de ruime mappen toch een genuanceerdere speelstijl afdwingen.
De snelle, veel minder realistische gameplay (typisch CoD als je dit leest toch?) is ideaal om veel kills binnen te slepen, en daarmee snel je wapen te levellen. Hoewel het voor sniperrifles wat minder werkt, tenzij je de scope eraf laat en een hardcore server opzoekt natuurlijk. Het enige wat dan nog ontbreekt is de 360 sprong headshot techniek.

Maar inderdaad, TDM heeft altijd al in BF gezeten. En eigenlijk is conquest ook niet zo heel anders, buiten dat je geen arena map hebt natuurlijk.
Ik zal erop letten en voortaan alleen Wolfenstein, CS1.3 of Team fortrest (de oude dan henero355 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:15:
[...]
Soms heb ik echt het idee dat een heleboel mensen in dit topic nog nooit een andere FPS hebben gespeeld dan BF3 : DM of TDM bestond al voordat EA aan de MoH:AA reeks zat te denken laat staan de mensen die daar weg gegaan zijn en de CoD reeks zijn begonnen aan CoD dachten !!
Mensen gebruiken gewoon COD als voorbeeld omdat dit een heel bekent spelleke is op het moment.
Ik heb net de M416 unlocked, is dat een goed wapen?
Want ik heb op mijn AK al wat dingetjes unlocked enzo.
Want ik heb op mijn AK al wat dingetjes unlocked enzo.
Ik speel BF3 op de pc weetniet of de consoles anders zijn....
Ik vroeg me af als recon zijnde ,
hoeveel meter weg is een balkje in je vizier omlaag?
en hoe kom je er ongeveer achter wat je distance to target is ?
Warhammer en PC games en lego
Waar kan ik zien welk wapen beter is dan de ander? Want ik heb daar echt de ballen verstand van.
Is de M4A1 ook beter dan de M16A3?
bijna niet, gewoon proberen. de en vindt een wapen namelijk fijn om te spelen en een ander vindt het helemaal niks. In principe zijn de latere wapens die je unlocked vaak beter!Grudgie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:58:
Waar kan ik zien welk wapen beter is dan de ander? Want ik heb daar echt de ballen verstand van.
Dat hangt eigenlijk af per gun. Even de 8x als voorbeeld: 1 streepje omlaag is meestal 100 of 200 meter. Bij de M40A5 klopt dit redelijk, Bij de M98B is het vrij vreemd, want daar kun je met 12x scope 500+ halen met slechts 1 1/2 steepje omlaag.Arnevld schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:54:
Ik speel BF3 op de pc weetniet of de consoles anders zijn....
Vuistregel: 1 streepje = 100 m
En de 12x scope op de m40 ?DMZ schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:01:
[...]
Dat hangt eigenlijk af per gun. Even de 8x als voorbeeld: 1 streepje omlaag is meestal 100 of 200 meter. Bij de M40A5 klopt dit redelijk, Bij de M98B is het vrij vreemd, want daar kun je met 12x scope 500+ halen met slechts 1 1/2 steepje omlaag.
Warhammer en PC games en lego
We hebben ook 2 clanhost servers:)Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:40:
[...]
Vanavond misschien, moet toegeven heb nog niet 1x op de GOT servers gespeeld, nu heb ik ook niet zo'n goede ervaring met de I3D servers..
Vraag me niet welke 2 van clanhost zijn, want dat weet ik niet
De kogel van de M98B gaat sneller, dus die daalt minder per meter.DMZ schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:01:
[...]
Dat hangt eigenlijk af per gun. Even de 8x als voorbeeld: 1 streepje omlaag is meestal 100 of 200 meter. Bij de M40A5 klopt dit redelijk, Bij de M98B is het vrij vreemd, want daar kun je met 12x scope 500+ halen met slechts 1 1/2 steepje omlaag.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Bedoel je bijna niet op dat de M4A1 niet beter is dan de M16A3?Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:00:
[...]
bijna niet, gewoon proberen. de en vindt een wapen namelijk fijn om te spelen en een ander vindt het helemaal niks. In principe zijn de latere wapens die je unlocked vaak beter!
Arne vld: Op de M40A5 dacht ik 100 m met 12x
@Rynji: Klopt, maar dat is moeilijk in te schatten als je scope er niet op is afgesteld.
@Rynji: Klopt, maar dat is moeilijk in te schatten als je scope er niet op is afgesteld.
Ja...althans op de server browser. Daar wordt bij mij de verbinding ALTIJD na verloop van tijd verlopen.Onoffon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:42:
Sinds een paar dagen wordt ik met XBOX live telkens er uit gegooid als ik een paar minuten aan het spelen ben, tijdens spelen geen lag. M'n NAT staat open en de verbinding is goed volgens de network settings van HALO (hier kun je ook de kwaliteit van je verbinding zien). Ik wordt altijd als eerste uit de party gegooid en daarna wordt de verbinding verbroken, ik kan echter wel vrijwel direct daarna een nieuwe server joinen.
Komt iemand anders dit bekend voor?
Nu is de "schade" te overzien aangezien je wel je xp krijgt
In Quick matches gebeurd dit gek genoeg nooit.
Van lag heb ik trouwens wel degelijk regelmatig last.
Zeer regelmatig schiet ik in open veld m'n extended magazijn van me M249 op 'n gast leeg die nadien niet eens jeuk heeft.
Dat laatste dagen heb ik er minder last van zodat m'n punten en k/d langzaam omhoog gaan.
En de M249 blijkt ineens een beest van 'n wapen.
'tis dat de mp zo verslavend is anders had ik BF3 al lang weggedaan.
Heel vreemd is dat niet met de M98B. Deze sniperrifle heeft een hogere stopping power en zal daardoor minder bullet drop kennen over dezelfde afstand. Op 500m zit je met de SV98/M40A5 met een 12x scope op 1.2 tot 1.3 streepje, terwijl de M98B rond de 1 zit. Op afstanden >500m is de M98B een must.DMZ schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:01:
[...]
Er is een leuke sniper only server waar ik vaak speel: ATF sniperworld. Goed om je sniperskills op te vijzelen
Er worden twee maps gespeeld: Seine en Firestorm. Ieder team heeft twee vlaggen en een eigen gebied (rivier of main road zijn de grenzen). De vijfde vlag is neutraal, zodat het geen invloed heeft op de tickets. Mensen die zich niet aan de regels houden worden meteen gekicked. Er zijn mensen die op Firestorm een headshot van ~975m afstand schieten
Volgens mij is het volgens de DICE EULA tegen de regels om mensen te kicken n.a.v. specifiek wapengebruik en kan het zijn dat je server uit de lijst gebanned wordt, of heb ik dat fout en is dit een fabeltje?Bee.nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:18:
[...]
Heel vreemd is dat niet met de M98B. Deze sniperrifle heeft een hogere stopping power en zal daardoor minder bullet drop kennen over dezelfde afstand. Op 500m zit je met de SV98/M40A5 met een 12x scope op 1.2 tot 1.3 streepje, terwijl de M98B rond de 1 zit. Op afstanden >500m is de M98B een must.
Er is een leuke sniper only server waar ik vaak speel: ATF sniperworld. Goed om je sniperskills op te vijzelen![]()
Er worden twee maps gespeeld: Seine en Firestorm. Ieder team heeft twee vlaggen en een eigen gebied (rivier of main road zijn de grenzen). De vijfde vlag is neutraal, zodat het geen invloed heeft op de tickets. Mensen die zich niet aan de regels houden worden meteen gekicked.
hoe bepaal je de afstand dan met een sniper rifle, of kan je dat ergens aflezen of gewoon gokken..?
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Gokken. Gewoon testkogel schieten en dan kijken waar ie neerkomt en dan kan je kijken of je hoger/lager moet.ionicdog schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:26:
hoe bepaal je de afstand dan met een sniper rifle, of kan je dat ergens aflezen of gewoon gokken..?
Wat is eigenlijk de beste map voor long range headshot? Zit nu namelijk op 391M en dat was van A naar B geschoten op Caspian Border, Conquest.
Oh, daar heb ik eigenlijk geen idee van. Het is in ieder geval verre van statpadding. Het is sowieso leuk om kills te krijgen over grote afstanden, want dan krijg je een marksman bonus. Zo krijg je bovenop de 100 punten voor de kill ook de geschoten meters erbij als score. In een potje haal je misschien een paar duizend punten. Zeker op Firestorm zit je soms 10 minuten te schieten zonder ook maar iets te raken.SoaDmaggot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:22:
[...]
Volgens mij is het volgens de DICE EULA tegen de regels om mensen te kicken n.a.v. specifiek wapengebruik en kan het zijn dat je server uit de lijst gebanned wordt, of heb ik dat fout en is dit een fabeltje?
In het begin is het gokwerk, maar zodra je meer ervaring opdoet begin je er gevoel voor te krijgen. Grofweg kun je stellen dat een volle streep op een 12x scope iets meer dan 500 meter is. Het verschilt natuurlijk iets per rifle.ionicdog schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:26:
Operation Firestorm is een goede kandidaat voor >500m shots. Je kunt vanaf beide teams hoog in de bergen gaan zitten en heb je een goed overzicht over het speelveld. Anders join je eens ATF sniperworldDjmaddox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:29:
[...]
Gokken. Gewoon testkogel schieten en dan kijken waar ie neerkomt en dan kan je kijken of je hoger/lager moet.
Wat is eigenlijk de beste map voor long range headshot? Zit nu namelijk op 391M en dat was van A naar B geschoten op Caspian Border, Conquest.
[ Voor 19% gewijzigd door Bee.nl op 17-11-2011 17:33 ]
Ik heb er volgens mij eentje van 500 nogwat. Dat was vanaf het vliegdekschip naar de MCOM tussen die raketinstallaties op Kharg Island. Moest denk ik 2,5 streepje boven zn hoofd richten voor een hs met een 12x scopeDjmaddox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:29:
[...]
Gokken. Gewoon testkogel schieten en dan kijken waar ie neerkomt en dan kan je kijken of je hoger/lager moet.
Die INRV scope wordt toch generfed, LOL!DMZ schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:28:
[...]
Ja, we kunnen ons nu nergens verstoppen voor IRNV. behalve als je SpecOps camo hebt, ben je net even wat minder zichtbaar voor IRNV. Was dat niet een beetje het nut van Recon? Stealth....?
Ik ben dat ding ook helemaal zat, 75% van de spelers gebruikt dat ding nu, 20% heeft het nog niet unlocked en 5% heeft nog een beetje eer.
Heb het idee dat veel spelers zwaar gaan zuigen zodra dat ding generfed word.
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 17:38 ]
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:37:
[...]
Ik ben dat ding ook helemaal zat, 75% van de spelers gebruikt dat ding nu, 20% heeft het nog niet unlocked en 5% heeft nog een beetje eer.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Sinds ik de spec ops camouflage heb geunlocked val ik een stuk minder op. Dus er is wel iets tegen te doen, maar wel pas vanaf rank ~40. Ik vind IRNV wel realistisch, want het is een combo tussen night vision (NV) en thermal vision (IR). Helaas maakt het het spel toch te makkelijk en is het niet meer dan logisch dat ze het gaan nerfen.unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:37:
[...]
Ik ben dat ding ook helemaal zat, 75% van de spelers gebruikt dat ding nu en de andere 25% heeft het nog niet unlocked.
Van mij hoeft dat ding niet generfed te worden, er zitten immers ook nadelen aan dat ding. Je past je speelstijl aan aan dat ding en zit vaker door de scope te kijken waardoor je meer tunnelvisie hebt. Plus het ding heeft geen zoom. Zodra er iets van afstand ontstaat ben je met een 3.4x scope een stuk accurater en sneller.
Wat ze zouden mogen doen is hem wat trager maken. Ondanks dat een ironsight of snelle scope nu al sneller is.
En iedereen kan hem gebruiken als ze dat willen,
Ik speel nu weer enige tijd zonder en om nou te zeggen dat ik hem mis...
Ik vind het een handig ding en je leert er anders van kijken. Nu ik door heb waar ik nog beter op moet letten, is het verschil in K/D niet meer zo groot voor mij of ik de IRNV wel of niet gebruik.
Laatst heb ik hem er af gehaald ten faveure van de gewone ironscope omdat ik daarmee snel genoeg was toch de eerste kogel te schieten ipv de eerste te vangen.
Wel is het fokking handig om bosjes in te kijken, maar dat moet ook zo blijven vind ik. Want anders kun je weinig doen om de echte bushwookies te spotten.
Wat ze zouden mogen doen is hem wat trager maken. Ondanks dat een ironsight of snelle scope nu al sneller is.
En iedereen kan hem gebruiken als ze dat willen,
Ik speel nu weer enige tijd zonder en om nou te zeggen dat ik hem mis...
Ik vind het een handig ding en je leert er anders van kijken. Nu ik door heb waar ik nog beter op moet letten, is het verschil in K/D niet meer zo groot voor mij of ik de IRNV wel of niet gebruik.
Laatst heb ik hem er af gehaald ten faveure van de gewone ironscope omdat ik daarmee snel genoeg was toch de eerste kogel te schieten ipv de eerste te vangen.
Wel is het fokking handig om bosjes in te kijken, maar dat moet ook zo blijven vind ik. Want anders kun je weinig doen om de echte bushwookies te spotten.
[ Voor 16% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 17:46 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik kan me wel vinden in wat je zegt Ultraman. Van mij hoeft het ook niet generfed te worden, maar ik snap dat Dice ervoor kiest om dit toch te doen. Ze zouden beter de M320 nerfen, want die grenade launcher wordt momenteel zwaar misbruikt. De ammo resupply tijd van dit ding is zo belachelijk laag dat mensen gewoon gaan spammen met grenaten. Ze schieten net zo snel als dat ze resupplied worden. Je kunt er weinig tegen doen, want je ziet ze niet aan komen vliegen.
daar heb ik dan weer minder last van. IR scopes wel meer, maar eigenlijk gebruik ik die stiekem zelf ook. In combo met een M60, 200 kogels en een mapje waar het eigenlijk veredelt corridor shooting is kun je echt zieke hoeveelheden kills maken.Bee.nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:49:
Ik kan me wel vinden in wat je zegt Ultraman. Van mij hoeft het ook niet generfed te worden, maar ik snap dat Dice ervoor kiest om dit toch te doen. Ze zouden beter de M320 nerfen, want die grenade launcher wordt momenteel zwaar misbruikt. De ammo resupply tijd van dit ding is zo belachelijk laag dat mensen gewoon gaan spammen met grenaten. Ze schieten net zo snel als dat ze resupplied worden. Je kunt er weinig tegen doen, want je ziet ze niet aan komen vliegen.
Zie ook hier, potje van vanmiddag.
http://battlelog.battlefi...show/5942467/1/188073746/
Als ze iets moeten 'nerfen', laat het dan juist het enorme contrastverschil/de overdreven lichteffecten zijn. Dan nerf je indirect die IRNV omdat het voordeel dat er mee te behalven valt veel minder is.
EDIT: Een voorbeeld is de trappenhuizen in Seine Crossing, daar is het véél makkelijker om vijanden te zien als je met die scope aan omhoog loopt (daar komt ook het gebrek aan zoom van pas, zodat je nog redelijk wat ziet). In werkelijkheid moet het in dat gehele trappenhuis gewoon licht genoeg zijn om knap te kunnen kijken, aangezien er zich op iedere verdieping ramen bevinden.
EDIT: Een voorbeeld is de trappenhuizen in Seine Crossing, daar is het véél makkelijker om vijanden te zien als je met die scope aan omhoog loopt (daar komt ook het gebrek aan zoom van pas, zodat je nog redelijk wat ziet). In werkelijkheid moet het in dat gehele trappenhuis gewoon licht genoeg zijn om knap te kunnen kijken, aangezien er zich op iedere verdieping ramen bevinden.
[ Voor 49% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 18:03 ]
IRNV is heel nuttig, in donkere gebieden. Het zou contraeffectief moeten zijn met het zonnetje boven je hoofd. Bovendien hoor je ook geen ruk meer te zien als er erg veel dynamisch licht is. Als je met je IR scope vanuit een donkere kamer een sterk verlichte kamer binnen loopt hoort je IR scope een paar seconden nodig te hebben om zichzelf aan de nieuwe lichtintensiteit aan te passen.
Dan zou zo'n IR scope zijn effectiviteit verliezen in buitengebieden en tussen overgangen buiten / binnen.
Bijvoorbeeld zeer effectief en nuttig in de tunnels van damavand peak conq. maar compleet nutteloos buiten de tunnels.
Buiten dat zou de zaklamp dan ook meer effect mogen hebben op mensen die door een IRscope kijken. Dat je voor anderhalve seconde niets meer ziet nadat een (vijandige) zaklamp in je scope geschenen heeft.
Dan zou zo'n IR scope zijn effectiviteit verliezen in buitengebieden en tussen overgangen buiten / binnen.
Bijvoorbeeld zeer effectief en nuttig in de tunnels van damavand peak conq. maar compleet nutteloos buiten de tunnels.
Buiten dat zou de zaklamp dan ook meer effect mogen hebben op mensen die door een IRscope kijken. Dat je voor anderhalve seconde niets meer ziet nadat een (vijandige) zaklamp in je scope geschenen heeft.
De verhouding licht/donker is inderdaad voor verbetering vatbaar.
Soms in het donker zie ik trouwens ook echt geen ruk, ondanks dat mijn Brightness settings in orde zijn en ik ze zelfs al iets omhoog heb gezet.
Daarnaast vind ik dat de Tactical Light wel echt een nerf nodig heeft. In direct zonlicht, bijv Operation Firestorm, wordt ik nog steeds buiten verblind door dat licht. Dat ding is dus helderder dan de zon?
Als ik buiten in de volle zon een 5 D-cel Maglite op iemand's gezicht richt is het misschien irritant, maar verblind wordt je er niet door.
Wat de IRNV betreft, buiten zou hij mogelijk wat minder effectief mogen zijn. Het is immers infrarood wat je ziet, dus onder de zon zou er aardig wat meer diffuus IR licht moeten zijn. Dus net als de zaklamp zou dat ding in de buitenlucht wat aan effectiviteit mogen inleveren.
In Metro en Davamant Peak de tunnel, houden zo dat ding. Daar is hij daadwerkelijk nuttig voor iedereen en het is toch meer close quarters tot korte afstand.
Soms in het donker zie ik trouwens ook echt geen ruk, ondanks dat mijn Brightness settings in orde zijn en ik ze zelfs al iets omhoog heb gezet.
Daarnaast vind ik dat de Tactical Light wel echt een nerf nodig heeft. In direct zonlicht, bijv Operation Firestorm, wordt ik nog steeds buiten verblind door dat licht. Dat ding is dus helderder dan de zon?
Als ik buiten in de volle zon een 5 D-cel Maglite op iemand's gezicht richt is het misschien irritant, maar verblind wordt je er niet door.
Wat de IRNV betreft, buiten zou hij mogelijk wat minder effectief mogen zijn. Het is immers infrarood wat je ziet, dus onder de zon zou er aardig wat meer diffuus IR licht moeten zijn. Dus net als de zaklamp zou dat ding in de buitenlucht wat aan effectiviteit mogen inleveren.
In Metro en Davamant Peak de tunnel, houden zo dat ding. Daar is hij daadwerkelijk nuttig voor iedereen en het is toch meer close quarters tot korte afstand.
Die IRNV is totaal niks mee. Hij geeft een bepaald voordeel. Flashlight geeft ook een bepaald voordeel. Een grip geeft ook een voordeel. Een silencer ook.
Uiteindelijk is die persoon die de trekker over moet halen nog altijd de persoon die raak moet zien te schieten. En of die nou zijn target duidelijker ziet, zijn target verblind is of dat hij minder recoil heeft, elke attachment is bedoeld om een bepaald voordeel te creeeren. Iedereen heeft toegang tot die unlocks en doordat er meerdere opties zijn kunnen mensen diversere kits spelen.
Uiteindelijk is die persoon die de trekker over moet halen nog altijd de persoon die raak moet zien te schieten. En of die nou zijn target duidelijker ziet, zijn target verblind is of dat hij minder recoil heeft, elke attachment is bedoeld om een bepaald voordeel te creeeren. Iedereen heeft toegang tot die unlocks en doordat er meerdere opties zijn kunnen mensen diversere kits spelen.
Ik gebruik de INVR niet eens en ik speel nog steeds goed.unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:37:
[...]
Laat maar komen die nerf, free kills for me.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is een reden dat iedereen met IRNV rond loopt.Kaap schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:51:
Die IRNV is totaal niks mee. Hij geeft een bepaald voordeel. Flashlight geeft ook een bepaald voordeel. Een grip geeft ook een voordeel. Een silencer ook.
De reden is dat de scope beter is dan alle andere scopes.
Het is gewoon in ingebouwde hack, hoe je het ook wilt verdraaien, het is overpowered.
Mensen die voor IRNV zijn zijn over het algemeen de middelmatige "casuals".
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:00 ]
iedereen kan ze krijgen dus 100% eerlijk. Als je een sniper met 1x infr scope + tactical light wel , kun je m gewoon erop zetten
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 17-11-2011 19:06 ]
ora et labora
Veel mensen gaan ook voorbij aan het feit dat het een op infrarood gebaseerde nachtkijker is: InfraRed/Night Vision (IRNV). Het licht wordt niet zozeer versterkt, maar de temperatuursverschillen worden juist zichtbaar gemaakt. Dus dat je de vijand goed kan onderscheiden van de omgeving klopt wel degelijk. In daglicht zou het onderscheidende effect iets minder moeten zijn, omdat de omgeving verwarmd wordt door de zon. Onder invloed van de zon warmen objecten immers op en geven zo infrarode straling af. Met name in de Midden-Oosterse setting zou je dit terug moeten zien. Een speler kan nog zo hard met zijn Maglite in je IRNV scope schijnen, de thermal imaging apparatuur raakt daardoor echt niet van slag. Het zou hooguit een kleine hotspot zijn.
Het is eerlijk omdat iedereen ze kan krijgen?mrc4nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:06:
Precies, iedereen kan ze krijgen dus 100% eerlijk. Als je een sniper met 1x infr scope + tactical light wel , kun je m gewoon erop zetten
Dat is dezelfde beredenatie dat de Carl Gustav of M60 in BC2 in het begin niet OP waren omdat iedereen het kon misbruiken.
Sommige mensen willen ook graag met andere wapens dezelfde kans hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:11 ]
Ingebouwde hack? nightvision/thermal vision is toch echt technologie waar een modern leger niet zonder kan.unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:58:
[...]
Er is een reden dat iedereen met IRNV rond loopt.
De reden is dat de scope beter is dan alle andere scopes.
Het is gewoon in ingebouwde hack, hoe je het ook wilt verdraaien, het is overpowered.
Mensen die voor IRNV zijn zijn over het algemeen de middelmatige "casuals".
Straks mag de sniper geen scope meer, de mortar geen mini-map en heli's geen flares.
Mensen die klagen dat iets OP is, terwijl ze zelf kiezen het niet te gebruiken, zijn niet "1337" maar dom...
Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat een soldaat bewust kiest voor uitrusting B in plaats van A, en ondertussen tegen iedereen loopt te klagen dat uitrusting A 10x beter is.
Ik hoor bin laden al klagen op het Origin forum dat seal teams een nerf moeten krijgen.
We hebben het over een Multiplayer game, het belangrijkste in een multiplayer game is BALANS, niet realisme.RocketKoen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:10:
[...]
Ingebouwde hack? nightvision/thermal vision is toch echt technologie waar een modern leger niet zonder kan.
Straks mag de sniper geen scope meer, de mortar geen mini-map en heli's geen flares.
Mensen die klagen dat iets OP is, terwijl ze zelf kiezen het niet te gebruiken, zijn niet "1337" maar dom...
Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat een soldaat bewust kiest voor uitrusting B in plaats van A, en ondertussen tegen iedereen loopt te klagen dat uitrusting A 10x beter is.
Ik hoor bin laden al klagen op het Origin forum dat seal teams een nerf moeten krijgen.
Wat blijft er over van die balans als de IRNV zo goed is dat dat de enige keuze is, want zo ver is het in principe al.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:14 ]
Zelfs in de woestijn werkt zoiets prima. 1 keer op de "achtergrond" mikken en op de "calibrate" knop duwen en je bent klaar.Bee.nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:06:
Veel mensen gaan ook voorbij aan het feit dat het een op infrarood gebaseerde nachtkijker is: InfraRed/Night Vision (IRNV). Het licht wordt niet zozeer versterkt, maar de temperatuursverschillen worden juist zichtbaar gemaakt. Dus dat je de vijand goed kan onderscheiden van de omgeving klopt wel degelijk. In daglicht zou het onderscheidende effect iets minder moeten zijn, omdat de omgeving verwarmd wordt door de zon. Onder invloed van de zon warmen objecten immers op en geven zo infrarode straling af. Met name in de Midden-Oosterse setting zou je dit terug moeten zien. Een speler kan nog zo hard met zijn Maglite in je IRNV scope schijnen, de thermal imaging apparatuur raakt daardoor echt niet van slag. Het zou hooguit een kleine hotspot zijn.
Misschien dat hij in de problemen komt als de temperatuur te dicht bij de 37 graden komt.
een weegschaal met aan elke kant 1kg is net zo in balans als een weegschaal met op elke kant 3kgunfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:12:
[...]
We hebben het over een Multiplayer game, het belangrijkste in een multiplayer game is BALANS, niet realisme.
iedere class kan de IRNV gebruiken, op ieder wapen.
[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 17-11-2011 19:14 ]
Ik zie geen probleem hoor. In de praktijk doen RDS + foregrip VEEL meer ten opzichte van een blanco wapen. Er wordt hier regelmatig gedaan alsof het een soort aimbot is, maar dat is het verre van.
Ik vind het ook een leuke scope, en hij is inderdaad beter dan bijvoorbeeld een RDS, maar díe is op zijn beurt op de korte afstand weer beter dan de acog en overall beter dan de ironsight.
EDIT:
Ik vind het ook een leuke scope, en hij is inderdaad beter dan bijvoorbeeld een RDS, maar díe is op zijn beurt op de korte afstand weer beter dan de acog en overall beter dan de ironsight.
EDIT:
Wat is dat nou weer voor iets. Je doet alsof de andere optics nutteloos zijn, en dat is ook niet waar. De RDS misschien, maar dat het een soort opvolger is van de IRNV kan toch geen kwaad? Acog en die 3.4x scope zijn nog steeds beter op langere afstanden (ook al vind ik de assault wapens daar niet geweldig voor).unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:12:
[...]
We hebben het over een Multiplayer game, het belangrijkste in een multiplayer game is BALANS, niet realisme.
Wat blijft er over van die balans als de IRNV zo goed is dat dat de enige keuze is, want zo ver is het in principe al.
[ Voor 46% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 19:17 ]
Ik ben stiekum wel beniewd naar de stats van voorstanders van de IRNV.
Mijn vooroordeel: IRNV voorstanders zijn newbies, kom dat ontkrachten
Ja, dat vermoed ik ook. Het gaat uiteindelijk om het temperatuursverschil tussen de militair en zijn omgeving. Op een zonnige winterdag zal zo'n IRNV ook prima de targets eruit kunnen vissen. Maar uiteindelijk gaat het dus om balans, zoals unfor al zegt. En dat zal de reden zijn dat Dice het aan gaat passen.RocketKoen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:12:
[...]
Zelfs in de woestijn werkt zoiets prima. 1 keer op de "achtergrond" mikken en op de "calibrate" knop duwen en je bent klaar.
Misschien dat hij in de problemen komt als de temperatuur te dicht bij de 37 graden komt.
Dan moet die newbie eerst 100 kills zien te halen. Stelling ontkrachtunfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:15:
Stats zeggen niet zo veel. Iemand kan veel punten hebben door gewoon veel te spelen. De score per minuut is een betere graadmeter denk ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Bee.nl op 17-11-2011 19:20 ]
Je helpt iig wel de theorie bewijzen dat tegenstanders statswhores zijnunfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:15:
http://battlelog.battlefi...eS4ndm4n/stats/308380007/
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:15:
Er wordt echt enorm overdreven hoe goed dat ding is, het voornaamste voordeel komt van datgene wat ik al eerder aan heb gekaart: De lichtverhoudingen op sommige momenten. Het feit dat een gebouw volledig zwart is van buitenaf gezien, terwijl zich er geen ramen in bevinden, is echt bizar

Defineer even wanneer iemand geen newbie meer is en wanneer dus wel.unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:15:
Iemand die lang gespeeld heeft weet donders goed dat de IRNV OP is, vandaar mijn stelling.Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:22:
[...]
wat is dat nou weer voor gekkigheid, alsof beginnelingen méér voordeel hebben bij een IRNV dan mensen die het langer spelen?
Er wordt echt enorm overdreven hoe goed dat ding is, het voornaamste voordeel komt van datgene wat ik al eerder aan heb gekaart: De lichtverhoudingen op sommige momenten. Het feit dat een gebouw volledig zwart is van buitenaf gezien, terwijl zich er geen ramen in bevinden, is echt bizar
Ook als je zelf veel speelt met de IRNV moet je gewoon durven toegeven dat het net een hack is.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:24 ]
Ik noem het gewoon een goede scope en een keuze.
Wordt ook wel eens kapot geschoten door volk met IRNVs, mij hoor je niet zeiken. Ik pak hem wel een volgende keer.
OP kan ik dat ding echt niet noemen. Kom eens met iets anders aanzetten dat het woord "OP" in de mond nemen aub.
Ik kan mensen in helicopters ook wel OP noemen omdat ze mij vaak zat naaien als ik een tank zit. Er uit met die vlieghokken!
Mijn stelling is juist dat mensen die zeiken om dingen (nog) niet vindingrijk genoeg zijn.
Zo heeft een maatje van mij een absolute hekel aan bepaalde maps omdat hij er heel vaak op dood gaat. En vind ook bepaalde wapens ook teringdingen, waaronder een van mijn favorieten. Hij is hogere rank dan mij.
Maar in mijn ogen doet hij gewoon domme dingen, met name op Metro. Iemand door een deur achtervolgen enzo terwijl ik al weet dat "when it rains, it pours" -> er zitten daar meer lui dan 1...
Wordt ook wel eens kapot geschoten door volk met IRNVs, mij hoor je niet zeiken. Ik pak hem wel een volgende keer.
OP kan ik dat ding echt niet noemen. Kom eens met iets anders aanzetten dat het woord "OP" in de mond nemen aub.
Ik kan mensen in helicopters ook wel OP noemen omdat ze mij vaak zat naaien als ik een tank zit. Er uit met die vlieghokken!

Mijn stelling is juist dat mensen die zeiken om dingen (nog) niet vindingrijk genoeg zijn.
Zo heeft een maatje van mij een absolute hekel aan bepaalde maps omdat hij er heel vaak op dood gaat. En vind ook bepaalde wapens ook teringdingen, waaronder een van mijn favorieten. Hij is hogere rank dan mij.
Maar in mijn ogen doet hij gewoon domme dingen, met name op Metro. Iemand door een deur achtervolgen enzo terwijl ik al weet dat "when it rains, it pours" -> er zitten daar meer lui dan 1...
[ Voor 133% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2011 19:29 ]
Je bedoelt dat er wel ramen zijn? en toch dat het pikdonker is binnen...Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:22:
[...]
wat is dat nou weer voor gekkigheid, alsof beginnelingen méér voordeel hebben bij een IRNV dan mensen die het langer spelen?
Ja, als ze dat nu eens aanpakken...
Kwam er een beetje brak uit, bedoelde het feit dat er geen glas in de ramen zit die licht weerspiegelen en daarom naar binnen kijken bemoeilijken.RocketKoen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:24:
[...]
Je bedoelt dat er wel ramen zijn? en toch dat het pikdonker is binnen...
Ja, als ze dat nu eens aanpakken...
EDIT:
Waarom!? Ik zie het niet als hack, simpelweg omdat er (zoals ik al tien keer zeg maar waar je geheel aan voorbij gaat) andere customizations zijn die relatief ten opzichte van hun voorganger véél meer voordeel bieden.Iemand die lang gespeeld heeft weet donders goed dat de IRNV OP is, vandaar mijn stelling.
Ook als je zelf veel speelt met de IRNV moet je gewoon durven toegeven dat het net een hack is.
Het voordeel van de IRNV ten opzichte van de RDS is minimaal bijvoorbeeld, het voordeel van de RDS ten opzichte van ironsights is vele malen groter.
Vooralsnog blijft dit gewoon een gevoelskwestie en dan is het sowieso enorm kansloos om anderen er op aan te vallen. Kom dan met cijfers zodat er wat feiten op tafel komen.
[ Voor 49% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 19:28 ]
Er zit wel glas in de ramen hoor. ze spiegelen alleen inderdaad niet zo veel.Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:25:
[...]
Kwam er een beetje brak uit, bedoelde het feit dat er geen glas in de ramen zit die licht weerspiegelen en daarom naar binnen kijken bemoeilijken.
Maar dat is ook niet echt belangrijk, want die ramen zitten er nooit lang in
ESP Hack:

IRNV:

http://forums.electronica...rnv-needs-adjustment.html

IRNV:

http://forums.electronica...rnv-needs-adjustment.html
[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:28 ]
dus sprayen constant met je M240B is primaunfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:23:
[...]
Iemand die lang gespeeld heeft weet donders goed dat de IRNV OP is, vandaar mijn stelling.
maar irnv gebruiken voor de DONKERE gebieden is ineens "hacken"?
vind je je eigen redenatie niet een beetje krom ?
i
Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat is gewoon een hele slechte photoshop van dezelfde image.
het is niet eens bf3Bee.nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:29:
[...]
Leuke poging, maar de IRNV is zwaar nabewerkt. Dat kan gewoon niet anders
Het is ook maar een voorbeeld, maar het is wel degelijk zo in BF3.Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:30:
[...]
Dit gaat helemaal nergens meer over. Dat is gewoon een hele slechte photoshop van dezelfde image.
YouTube: IRNV scope is like a hack in BF3.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:37 ]
Ja, het is inderdaad zo dat warme objecten meer opvallen dan koudere objecten. Even ter referentie: dat is het idee van IR-camera's.unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:31:
[...]
Het is ook maar een voorbeeld, maar het is wel degelijk zo in BF3.
Daarnaast is er camo die het effect doet verminderen. Je kunt jezelf er wel van overtuigd hebben dat je het OP vind, maar dat maakt het nog niet. Als het echt OP is dan kun je dat meten, doe dat dan eens want dan heb je absoluut gelijk.
Een linkje naar je eigen filmpje waarin je bewijst dat.. de IRNV scope inderdaad IR is?
[ Voor 23% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 19:36 ]
Q&A van DICE medewerker gister;
GameSpy: One of the longest threads on the BF3 forums at the moment regards the IRNV scope, which many say is incredibly overpowered. Is this something Dice is aware of, and are looking to change? Why was it altered from the beta version, which wasn't so useful?
Karl Magnus Troedsson: Based on player feedback, we have made some tweaks to the IRNV scope to make it more balanced with the rest of the accessories in the game. The change is planned to go into a future update of Battlefield 3, and we will have more details on this update at a later date. In general, balance issues are always a hot topic for a game that attracts competitive players. We take all balance feedback very seriously, and we strive to make sure that when we make any change it is always an improvement to the overall game. This means being very careful when we make changes so we don't over react. Battlefield 3 is a living game, and we intend to support it with balance and technical updates.
Nou, ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze de afstand waarop dingen te onderscheiden zijn qua warmte alleen wordt teruggezet. Is de enige manier om het wat te nerfen. We zullen het vanzelf zien.
Ze mogen beter al die problemen met de PS3 fixen. Wat een gedoe zeg.
Moet zeggen dat ik genoten heb van mijn eerste 2 potjes in de server GOTBF3
Drive it like you stole it.
Waarom nou altijd dit soort reacties.The Great HooD schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:44:
Ze mogen beter al die problemen met de PS3 fixen. Wat een gedoe zeg.
Er zit niet één mannetje dat ze óf op gameplay óf op PS3- / Xbox- / PC-specifieke netwerkproblemen kunnen zetten. Er zijn meerdere teams, die waarschijnlijk van elkaar al amper weten wat ze precies doen, en dus zeker niet uitwisselbaar zijn.
Er kan op dit moment best één team bezig zijn met feedback op de gameplay verwerken (kleine fixes zoals bullet drop, lock range, recoil, gevoeligheid IR-scope aanpassen), terwijl een ander team fulltime bezig is de problemen met de PS3 te verhelpen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hier kan ik me echt mee aansluiten. Het wapen en de accessoires helpen, maar is absoluut niet noodzakelijk voor de goede gamer. Het is de tactiek en de looplijnen die bepalen hoeveel je voor de loop krijgt.Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:25:
[...]
Kwam er een beetje brak uit, bedoelde het feit dat er geen glas in de ramen zit die licht weerspiegelen en daarom naar binnen kijken bemoeilijken.
EDIT:
[...]
Waarom!? Ik zie het niet als hack, simpelweg omdat er (zoals ik al tien keer zeg maar waar je geheel aan voorbij gaat) andere customizations zijn die relatief ten opzichte van hun voorganger véél meer voordeel bieden.
Het voordeel van de IRNV ten opzichte van de RDS is minimaal bijvoorbeeld, het voordeel van de RDS ten opzichte van ironsights is vele malen groter.
Vooralsnog blijft dit gewoon een gevoelskwestie en dan is het sowieso enorm kansloos om anderen er op aan te vallen. Kom dan met cijfers zodat er wat feiten op tafel komen.
De IRNV is ideaal tegen campers die ronden lang niet of nauwelijks bewegen, campen is gewoon ontzettend onproductief als het een halve of hele ronde duurt. Dit zijn ook in-game de types die het hardste schreeuwen hoe OP het is. Om maar wat counter-strategies te noemen:
a) smokes
b) niet blijven kruipen, maar high-paced movement terwijl je uit het schootsveld blijft
c) veel strafen
d) spec ops camo
e) supressen
f) close quarters combat
Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden om er tegenin te gaan, maarja, leg mensen maar eens uit dat ze verliezen omdat ze gewoon dom of niet tactisch genoeg spelen. Mensen horen en zien liever dat ze doodgaan omdat de tegenstander een 'beter' en 'oneerlijk' wapen heeft. Als je dat vindt, ga er dan zelf mee spelen en je zult zien dat het geen significant verschil uitmaakt, je gaat er niet beter door spelen......
Je hersenen hoeven veel minder te doen om groen van geel te onderscheiden dan gecamoufleerde tegenstanders.
Als jij 1x de area scanned met een IRNV scope zie je meteen waar alle tegenstanders zitten, het is leuk om campers te spotten maar het is niet minder effectief tegen bewegende doelwitten.
Voor balance sake moet dat ding gewoon verwijderd of op zijn minst op een gelijk niveau gebracht worden als andere scopes.
Als jij 1x de area scanned met een IRNV scope zie je meteen waar alle tegenstanders zitten, het is leuk om campers te spotten maar het is niet minder effectief tegen bewegende doelwitten.
Voor balance sake moet dat ding gewoon verwijderd of op zijn minst op een gelijk niveau gebracht worden als andere scopes.
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:51 ]
Even tussendoor: had ik al gezegd dat BF3 fu(king gruwelijk is!
Verwijderd
Dus dan mag je geen commentaar geven?CodeCaster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:46:
[...]
Waarom nou altijd dit soort reacties.
Dat ik niet met 3 vrienden een squad kan vormen en bij hetzelfde team kan spelen in de multiplayer vind ik echt te belachelijk voor woorden hoor. Zal ongetwijfeld in een patch worden opgelost, maar is dit niet één van de basis elementen van een multiplayer?
Ik speel nu eigenlijk nooit met vrienden omdat we toch eigenlijk nooit met z'n allen in hetzelfde team terecht komen...

Daar komt bij dat overige argumenten tegen veelal nergens op slaan. Neem bijvoorbeeld het feit dat het niet 's nachts of overdag in de woestijn zou werken: Het eerste kunnen we sowieso uitsluiten, het reageert op thermische straling en die komt óók 's nachts voor. Het tweede is overigens ook gewoon onwaar: De IRNV-scopes werken op temperatuurverschillen, de temperatuur van bijv. zand en steen zijn in de woestijn tot wel 20 graden celsius hoger dan de luchttemperatuur. In een woestijn is het snel een graad of 30, dus dan zit je met je 50 graden ver boven lichaamstemperatuur.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:46:
[...]
Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden om er tegenin te gaan, maarja, leg mensen maar eens uit dat ze verliezen omdat ze gewoon dom of niet tactisch genoeg spelen. Mensen horen en zien liever dat ze doodgaan omdat de tegenstander een 'beter' en 'oneerlijk' wapen heeft. Als je dat vindt, ga er dan zelf mee spelen en je zult zien dat het geen significant verschil uitmaakt, je gaat er niet beter door spelen......
Het is dus niet onrealistisch dat de IRNV-scope ook in de woestijnlevels het onderscheid kan maken tussen soldaten en de omgeving. Daarbij komt nog, balans zou belangrijker zijn dan realisme, maar het ingebeelde gebrek aan realisme is wel een argument tegen?
Ja, het is dus effectiever dan een RDS. Die is op zijn beurt effectiever dan een ironsight, en op korte afstanden effectiefer dan een Acog. Wat is je punt?unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:51:
Je hersenen hoeven veel minder te doen om groen van geel te onderscheiden dan gecamoufleerde tegenstanders.
Op een gelijk niveau als andere scopes? Wat moet ik me daarbij voorstellen? De andere scopes zitten namelijk niet op een gelijk niveau, die zijn allemaal voor redelijk andere doeleinden geschikt.Voor balance sake moet dat ding gewoon verwijderd of op zijn minst op een gelijk niveau gebracht worden als andere scopes.
[ Voor 24% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 19:57 ]
Irritant zeg dat hij soms Campaign gaat laden.. of heel soms loopt mijn BF3 vast.. heel irritant..
Dat vind ik ook jammer, maar "ze kunnen beter X fixen" slaat meestal gewoon nergens op.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:52:
[...]
Dus dan mag je geen commentaar geven?
Dat ik niet met 3 vrienden een squad kan vormen en bij hetzelfde team kan spelen in de multiplayer vind ik echt te belachelijk voor woorden hoor. Zal ongetwijfeld in een patch worden opgelost, maar is dit niet één van de basis elementen van een multiplayer?
Ik speel nu eigenlijk nooit met vrienden omdat we toch eigenlijk nooit met z'n allen in hetzelfde team terecht komen...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik snap dondersgoed dat IRNV scopes overdag IRL ook werken, maar ik hoop ook dat jij snapt dat we het hier over een game hebben.Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:53:
[...]
Daar komt bij dat overige argumenten tegen veelal nergens op slaan. Neem bijvoorbeeld het feit dat het niet 's nachts of overdag in de woestijn zou werken: Het eerste kunnen we sowieso uitsluiten, het reageert op thermische straling en die komt óók 's nachts voor. Het tweede is overigens ook gewoon onwaar: De IRNV-scopes werken op temperatuurverschillen, de temperatuur van bijv. zand en steen zijn in de woestijn tot wel 20 graden celsius hoger dan de luchttemperatuur. In een woestijn is het snel een graad of 30, dus dan zit je met je 50 graden ver boven lichaamstemperatuur.
Het is dus niet onrealistisch dat de IRNV-scope ook in de woestijnlevels het onderscheid kan maken tussen soldaten en de omgeving. Daarbij komt nog, balans zou belangrijker zijn dan realisme, maar het ingebeelde gebrek aan realisme is wel een argument tegen?
En dat er niets belangrijker is dan Balans in een game.
IRL zou jij ook uitgeschakeld zijn na 1 pistool schot in je voet, wil je zulke realisme in BF3? Of heb je toch liever balans.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 19:55 ]
Verwijderd
Nee, dat ze zoiets moeten fixen slaat eigenlijk nergens op, had gewoon al goed geregeld moeten zijn.
Dat ze balance issues fixen kan ik me heus wel voorstellen, maar niet zoiets...
Dat ze balance issues fixen kan ik me heus wel voorstellen, maar niet zoiets...
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien