Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

DanielWW2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:46:
Ik word een BF3 verrader. (nee geen MW3) :P
Morgen komen zowel ANNO 2070 en SR3 bij mij thuis op de mat. Het is een veel te druk game seizoen. :9~
Ach heb dat probleem ook, BF3,Skyrim en dan SR3 en NFS the run er bij en wss ook nog Anno 2070 en de examens zijn er over een goeie 2 weken :F :F :F
TecTo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:47:
[...]

dan speel je zeker met een vaste team mate?
Met vrienden had ik het even getest ja :>

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
yzx schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:48:
[...]

Ach heb dat probleem ook, BF3,Skyrim en dan SR3 en NFS the run er bij en wss ook nog Anno 2070 en de examens zijn er over een goeie 2 weken :F :F :F
Gelukkig heb ik mijn tentamens gedaan en gehaald. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

DanielWW2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:56:
[...]

Gelukkig heb ik mijn tentamens gedaan en gehaald. ;)
Ach 2 weken doorbijten en dan JUUUH wss nog 2 schermen erbij en 3 games tegelijk :+ 8)7

MC release ook nog vrijdag :o :+

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 16-11-2011 23:00 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:46:
Ik word een BF3 verrader. (nee geen MW3) :P
Morgen komen zowel ANNO 2070 en SR3 bij mij thuis op de mat. Het is een veel te druk game seizoen. :9~
Waar klaag je over! :+
Ik zit nog met waslijst van games die ik nog moet spelen. Sinds een jaar of 2, koop ik nauwelijks nog games @ release, BF3 was een uitzondering.
Waarom heeft een dag slechts 24 uur en waarom laten docenten ons nooit met rust? :X

TO PLAY

SINGLEPLAYER PC
Fallout 3 (uitspelen)
Age of Empires online
Anno 1404
FEAR 3 (SP, dlln)
Far Cry 2 (uitspelen)
The Witcher 2
Starcraft 2 (starter edition, free)
World of Tanks (eventueel, free)
Tropico 3
Stalker CoP
Just Cause 2
rainbow six (co op)
splinter cell conviction (uitspelen + co op)
-- web games --
Amnesia (uitspelen, puzzels...)
COD MW3 (SP, dlln)

MULTIPLAYER PC
Battlefield 3
Battlefield 2
BFBC2 (+Vietnam)

KOPEN PC
Dead Island (long playlength)
Deus Ex Human Revolution (long playlength)
Skyrim (long playlength)
Red Orchestra 2
Minecraft (long playlength)
(The Heist)
Saints Row: The Third

SINGLEPLAYER PS3
Assassin’s Creed: Brotherhood (uitspelen)
Just Cause 2
Motorstorm: Apocalypse (uitspelen)
RDR: Undead Nightmare (uitspelen)

KOPEN PS3
Test Drive Unlimited 2
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
Mass Effect 2
L.A. Noire
Killzone 3
Uncharted 3

KOPEN PSN
Castle Crashers
Braid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Maak van Minecraft maar unlimited gameplay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nog geen ANNO 1404 gespeeld? :o
Maar we gaan nu weer off topic en het ging net zo goed met de modbreaks. :+

[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-11-2011 23:19 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:19:
Nog geen ANNO 1404 gespeeld? :o
Maar we gaan nu weer off topic en het ging net zo goed met de modbreaks. :+
Ja, maar nog niet de Campaign ;)

First world problems *zucht* :+

Maar terug OT, idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Na inmiddels de nodige uren gespeeld te hebben vraag ik me het volgende af. Op de PS3 (weet niet of het op PC/Xbox hetzelfde is) hoor je af en toe de melding dat er een AT soldier/Sniper/Tank etc in "your area" is. Wat triggert zon melding en is dat gebonden aan een bepaalde afstand? Zo ja, wat is die afstand bij benadering? Als fanaticus met een overwinningsdrang probeer ik alles aan te wenden om mijn voordeel tov de tegenstander zo groot mogelijk te maken, volgens mij kan dit wel nuttig zijn in het geheel! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Oppie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:42:
Na inmiddels de nodige uren gespeeld te hebben vraag ik me het volgende af. Op de PS3 (weet niet of het op PC/Xbox hetzelfde is) hoor je af en toe de melding dat er een AT soldier/Sniper/Tank etc in "your area" is. Wat triggert zon melding en is dat gebonden aan een bepaalde afstand? Zo ja, wat is die afstand bij benadering? Als fanaticus met een overwinningsdrang probeer ik alles aan te wenden om mijn voordeel tov de tegenstander zo groot mogelijk te maken, volgens mij kan dit wel nuttig zijn in het geheel! Iemand een idee?
Dat hoor je als je iemand gespot word.
Doe je met de select button, is die ook nog ergers voor. :P
Dit geeft een rood pijltje boven een persoon als die in jouw zicht is en voertuigen blijven gespot ook als zijn ze uit je gezichtsveld. Zeer handige functie en het zorgt ervoor dat je team weet waar de vijanden zijn. Gebruiken dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:42:
Die boodschap hoor je als iemand een enemy spot, die bij jou in de buurt zit. Vanaf welke afstand dit geldt, wil ik ook wel weten. :)
Maar daarnaast is het bijna niet mogelijk om die vijand te zien via het rode driehoekje, omdat die (voor jou) alleen verschijnt als je hem zou kunnen zien zonder enig obstakel (muurtje, struik, etc.) tussenin.
Kans is dus zeer klein dat dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Aha, zodoende dus. Ik heb de vraag neergelegd bij @Battlefield om te kijken of het afstandsgebonden is. Mocht ik wat horen dan zijn jullie de eersten :).

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
eerste irritaties komen alweer naar boven
opeens vandaag een aimbot invasie .... niet leuk meer.
:(

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

SonyEricsson schreef op donderdag 17 november 2011 @ 02:07:
eerste irritaties komen alweer naar boven
opeens vandaag een aimbot invasie .... niet leuk meer.
:(
Argh, ja het viel mij ook op, heb er nu 2 gezien. Duits servertje, opeens 10 man tegelijk een headshot met een pistooltje (HC server).

Maar het werd nog mooier. Na net een rondje Metro op GoT #6, waar natuurlijk 5 minuten ingame US weer helemaal teruggedrongen was, (je werd gespawn sniped, kwam je weg, dan volgde RPG's) liepen ook spelers rond die gewoon geen schade kregen rond van het RU team. Die gingen dus gewoon naast de spawn staan en daar schieten. Waarop een US speler z'n speedhack aanzette en naar de andere kant van het level rende.

In de laatste seconden werd het echter nóg erger, er werd ik overhoop geschoten door een T90 tank. WTF. -O-

• DaniëlWW2
  • Niet online
djunicron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 02:44:
[...]

Argh, ja het viel mij ook op, heb er nu 2 gezien. Duits servertje, opeens 10 man tegelijk een headshot met een pistooltje (HC server).

Maar het werd nog mooier. Na net een rondje Metro op GoT #6, waar natuurlijk 5 minuten ingame US weer helemaal teruggedrongen was, (je werd gespawn sniped, kwam je weg, dan volgde RPG's) liepen ook spelers rond die gewoon geen schade kregen rond van het RU team. Die gingen dus gewoon naast de spawn staan en daar schieten. Waarop een US speler z'n speedhack aanzette en naar de andere kant van het level rende.

In de laatste seconden werd het echter nóg erger, er werd ik overhoop geschoten door een T90 tank. WTF. -O-
Jij bent vermoord door een T90 op Metro? 8)7
WTF?

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

DanielWW2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 02:52:
[...]

Jij bent vermoord door een T90 op Metro? 8)7
WTF?
Yup, en het was bijzonder makkelijk te achterhalen wat voor hacks het waren... Ik was van plan een youtube linkje te gooien, maar als je vervolgens met de info daarin googled, heb je zo deze ellende te pakken.

Maar om even op te noemen wat ze "nieuw" hebben:
- voertuig aimbot
- alle ammo en mods in alle wapens
- vehicle spawn (autorepairs, no overheat)
- runspeed + clipping mode
- hitbox relocate (verschuift alles omlaag, hoofd zit dus onder de voeten - voor het geval je iemand tegen komt die geen schade krijgt van je hits)

Het is gelukkig nog niet uitgebracht, alleen vaste (of betalende?!) klanten kunnen dit hackpakket gebruiken.

Dus ja, vanaf nu kan je wel eens een T90 tank in Metro tegenkomen. DICE / EA / EvenBalance, ga patchen!! NU!!!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
Gisteravond inderdaad ook een nieuwe aimbot hack gezien. Server draaide PB en kickte ondertussen netjes gastjes met hacks maar die ene aimbot die 122-0 stond bleef lopen. Geen admin in de buurt...

Ging om deze gast: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/EinsameWanderer/

Kijk voor gein zijn activiteit, unlocks en vooral ranks in afgelopen nacht ;)

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2011 06:28 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Kaap schreef op donderdag 17 november 2011 @ 06:26:
Gisteravond inderdaad ook een nieuwe aimbot hack gezien. Server draaide PB en kickte ondertussen netjes gastjes met hacks maar die ene aimbot die 122-0 stond bleef lopen. Geen admin in de buurt...

gelukkig is er nog de report button op zn profiel

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 17 november 2011 @ 06:26:

Ah die kan je reporten via Battlelog :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De laatste keer dat ik speelde kwam ik steeds vaker SOFLAM's tegen, was vanuit het vliegtuig wel handig. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar om goed andere vliegtuigen uit de lucht te knallen of tanks te slopen.

Ik vloog al schietend recht op een tank af en hoewel ik de hele weg naar beneden alleen maar hitmarkers zag ging de tank niet kapot. Ik zal het niet goed doen maar snappen doe ik het niet. Zelfde als in een dogfight, heel vaak schiet ik raak maar uiteindelijk gaat de tegenstander niet kapot. Toch maar meer oefenen want het is heel vervelend als je zo goed je best doet zonder resultaat. Uiteindelijk wil ik toch echt wel meer bereiken in een vliegtuig. Ik heb nog bijna geen punt gehaald terwijl ik veel al heb gedaan. :X

Krankzinnige muziek vind je hier.

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 12:31
Sinus_rhythm schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:33:
Heb je xfire draaien? Ook punkbuster geupdate?
Ik heb xfire uit staan, en mijn PB is up to date. :o
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:33:
heb je het spel al helemaal opnieuw geinstaleerd?dits via software,verwijderen ook origin en dan van voren af aan instaleren
Ik heb geen idee? Ik heb wel mijn driver geupdate naar 11.11 de laatste zegmaar.. maar ook dat hielp niet. Ik weet niet welke speciaale CAP files ik moet installeren?

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet iemand hoe het zit met bf3 en UPnP? Op de pc wordt je nl gedisconnect na een aantal minuten als het aan staat en op de ps3 kun je dus niet met vrienden spelen als het uit staat. Dat is toch belachelijk? 1 huishouden kan dus niet bf3 op de pc en ps3 tegelijk spelen (kan wel maar niet met vrienden).

Zal hier een patch voor komen of is er iets in te stellen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

jeroentjuhboer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:30:
[...]

Ik heb xfire uit staan, en mijn PB is up to date. :o

[...]

Ik heb geen idee? Ik heb wel mijn driver geupdate naar 11.11 de laatste zegmaar.. maar ook dat hielp niet. Ik weet niet welke speciaale CAP files ik moet installeren?
spel verwijderen in configuratiescherm ---->programma's of software--->programma verwijderen
origin op dezelfde manier verwijderen ,
Origin opnieuw instaleren en BF3 opnieuw downloaden met origin en dan instaleren

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 08:44 ]

Verwijderd

Gisteren een metro-only server gespeeld, werd ik uiteindelijk gekickt door de admin omdat volgens de admin message "B13L5 needs to learn how to shoot!"

Was druk bezig mensen reviven en healen, had me USAS equipped en ja dat ding doet niet vreselijk veel op medium range.... had 2 kills....

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:59

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:19:
Gisteren een metro-only server gespeeld, werd ik uiteindelijk gekickt door de admin omdat volgens de admin message "B13L5 needs to learn how to shoot!"

Was druk bezig mensen reviven en healen, had me USAS equipped en ja dat ding doet niet vreselijk veel op medium range.... had 2 kills....
overijverige admins, zeer vervelend :N

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
yzx schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:15:
[...]

Nieuwe drivers ;) weet niet als je Nvidia of AMD hebt

Maar sinds 11,1 drivers van AMD is het green flickering gewoon weg ;)
Ik zie nog gewoon groene flikkeringen hoor, 11.11 drivers... Komt bij sommige maps voor. Ik denk dat het een fout in het spel is en niet in video drivers, aangezien ze er op de xbox en ps3 ook last van hebben...

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:59

tha_crazy

Mafketel

Shodan schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:22:
[...]

Ik zie nog gewoon groene flikkeringen hoor, 11.11 drivers... Komt bij sommige maps voor. Ik denk dat het een fout in het spel is en niet in video drivers, aangezien ze er op de xbox en ps3 ook last van hebben...
Heb er ook nog steeds last van + de gamecrashes om de haveklap
gisteren een repair & reinstall gedaan maar heeft niet geholpen

Verwijderd

tha_crazy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:20:
[...]

overijverige admins, zeer vervelend :N
Behoorlijk ja, had ook me F2000 kunnen pakken...

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Peekster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:52:
Ik zie dat er problemen zijn met origin. Als ik in battlelog een server wil joinen wordt origin niet gestart. Als ik origin handmatig start en bf3 probeer te starten wordt battlelog niet gestart.

Meer mensen last van?
Vannochtend nog steeds hetzelfde probleem
Uitgevoerde acties:
- Nieuwe AMD driver geinstalleerd
- BF3 verwijderd
- Origin verwijderd

- Origin opnieuw geinstalleerd
- BF3 opnieuw geinstalleerd

Battlelog starten en werken

Schiet mij maar lek ( bij voorkeur op een BF3 server dan heb je er nog wat aan )

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:32
evilpin0 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:32:
Weet iemand hoe het zit met bf3 en UPnP? Op de pc wordt je nl gedisconnect na een aantal minuten als het aan staat en op de ps3 kun je dus niet met vrienden spelen als het uit staat. Dat is toch belachelijk? 1 huishouden kan dus niet bf3 op de pc en ps3 tegelijk spelen (kan wel maar niet met vrienden).

Zal hier een patch voor komen of is er iets in te stellen?
Ik heb UPnP gewoon aanstaan in mn router en heb nog nooit een disconnect gehad tijdens een game (PC). Af en toe loopt BF3 vast tijdens het laden van een nieuw level maar dat gebeurt misschien 1 op de 20 games. Heb dus het idee dat het niet (alleen) UPnP is, ik lees dat uitzetten van UPnP voor veel mensen helpt maar bij mij staat het altijd aan en ik speel zonder problemen..

Verwijderd

Peekster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:33:
[...]

Vannochtend nog steeds hetzelfde probleem
Uitgevoerde acties:
- Nieuwe AMD driver geinstalleerd
- BF3 verwijderd
- Origin verwijderd

- Origin opnieuw geinstalleerd
- BF3 opnieuw geinstalleerd

Battlelog starten en werken

Schiet mij maar lek ( bij voorkeur op een BF3 server dan heb je er nog wat aan )
Stond gisteravond wel de hele avond een melding op battlelog dat het probleem bekend was bij Dice/EA en dat ze er mee bezig waren.

• Peekster
Waarom had ik het probleem vannochtend dan nog steeds? Spel startte niet eens. Sterker nog. Origin startte niet eens. Het probleem wat EA meldde was dat je niet kon inloggen op Origin. Ander probleem dus.
Gisteren een van mijn beste potjes tot nu toe gehad (ben pas lvl10 dus ben nog niet zo heel lang bezig).
15 om 9 op Damavand Peak (Qonquest) en de pot gewonnen.
In de smalle gangen naast de grote gang is het redelijk makkelijk prijsschieten :)
Maar al met al wordt ik nog veel te vaak voor mijn klabas geschoten... het lukt me niet om beter te worden.

Ook een vriend uitgenodigd in het menu, toen een game gezocht maar dat doet ie niet :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kunnen we de problemen lekker in het [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic bespreken?

En die hacks.... da's niet leuk meer.

• Peekster
Pfff na het Slow-Chat topic nu ook al een problemen topic? Waar is dit topic dan nog voor? Maar ok I get the picture.
dvdkiwi schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:45:
Ook een vriend uitgenodigd in het menu, toen een game gezocht maar dat doet ie niet :/
Wat doet ie niet?
Kunnen je geen game joinen of kom je alleen niet bij elkaar in een squad?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Ik kon geen game joinen.
Heb het zo'n 7 keer geprobeerd maar telkens kwam er een error.
Via join friend probeer ik het ook wel eens maar de servers zitten vrijwel altijd vol.

*edit*
In BFBC2 kon ik bij quick match kiezen tussen harcore mode ja of nee.
Nu niet meer, of moet ik dan echt op server gaan zoeken?
(niet dat ik HC wil spelen, maar ik vroeg het me af)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2011 09:58 ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

bazs2000 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:17:
De laatste keer dat ik speelde kwam ik steeds vaker SOFLAM's tegen, was vanuit het vliegtuig wel handig. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar om goed andere vliegtuigen uit de lucht te knallen of tanks te slopen.

Ik vloog al schietend recht op een tank af en hoewel ik de hele weg naar beneden alleen maar hitmarkers zag ging de tank niet kapot. Ik zal het niet goed doen maar snappen doe ik het niet. Zelfde als in een dogfight, heel vaak schiet ik raak maar uiteindelijk gaat de tegenstander niet kapot. Toch maar meer oefenen want het is heel vervelend als je zo goed je best doet zonder resultaat. Uiteindelijk wil ik toch echt wel meer bereiken in een vliegtuig. Ik heb nog bijna geen punt gehaald terwijl ik veel al heb gedaan. :X
Ga spelen in Hardcore servers....Hier gaan vliegtuigen en tanks makkelijker kapot.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
itsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:18:
[...]

Ik zit dus ook bij een "clan" en daarbij word gewoon gevraagd aan wat je wilt mee doen.
- gewoon online fun knallen (geen wars/trainingen enzo)
- semi competitie (gewoon voor de fun tegen andere clans)
- competitie (trainen en serieuze wars spelen)

Daarbij kent de clan zo rond de 600+ members verspreid over meerdere games en eigen servers natuurlijk. Voor iedereen is er dus wel wat te beleven want er zijn altijd mensen wel online om gewoon voor de gein in public te spelen.
Wow wacht, ik begrijp dat sommige mijn post nu oppakken dat ik clans kansloos vind maar dat is nuet zo!
Ik heb ook tijden in meerdere clans gezeten, (was dan wel met TFC maar dat maakt niet zoveel uit).
Waar het om ging is dat ik wilde posten dat niet in een clan *hoeft* te zitten om fun te hebben, dat betekend niet dat in een clan zitten niet fun kan zijn :)
Daarbij heb je hele verschillende clans, ik heb zeker de laatste jaren dat ik nog in een clan zat meer in een "fun-clan" zat alleen maar semi-compitities zoals je het hierboven noemt.

User Error -- Please Replace User

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:55:
*edit*
In BFBC2 kon ik bij quick match kiezen tussen harcore mode ja of nee.
Nu niet meer, of moet ik dan echt op server gaan zoeken?
(niet dat ik HC wil spelen, maar ik vroeg het me af)
Quickmatch wordt toch gedaan op basis van je filter?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ja, maar alleen op basis van "game mode" en "map" als ik het goed heb.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Gisteren een paar heerlijke rondes gespeeld, waarvan het lekker binnenkomen was in Damavand Peak. Niemand wilde in de tank zitten zo leek het, als engineer gestart met repair tool en hop de tank in. Met mn gouden combi (reactive armor / thermal sights / canister shell) heb ik heel de match in de tank kunnen zitten. na punt B overgenomen te hebben in de mijn rondgehangen aan de voorkant om support te bieden aan infantry die het laatste punt overnam en in stand hield.

Welgeteld 2x uit moeten stappen om te repairen en toen was de ronde over met 24-0 lol.

Instagram / YouTube

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
majic schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:10:
[...]

Je geeft dus antwoord op je eigen vraagstelling/probleem. Je zit op het GOT forum, je kan zij bij de GOT clan..allemaal manieren om aan die twee man te komen. Of je contact mensen in-game die je leuk vind spelen.

Ook ik speel TDM en Rush, hardcore, infantry only....overal is teamplay wat je victories geeft. Hoge scores zeggen niet veel in BF3. Het *kan* een indicatie zijn dat je goed bezig bent, maar t kan ook een indicatie zijn dat je gewoon veel punten hebt, maar niet aan teamplay doet.

Een w/l ratio van 0.7 is gewoon dramatisch slecht - gemiddeld gezien zou je altijd wel op 1.0 moeten eindigen na een paar weken spelen (je hebt dan _nul_ invloed op t team). Welke keuzes jij dus ook maakt in je spelletjes...je zorgt er voor dat je team harder verliest dan gemiddeld.

edit : voorbeeldje, dit is een vriend van me die exclusief TDM speelt:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/archa1983/ 1.7 W/L ratio....hij speelt 50% van de tijd alleen, 50% van de tijd met een maatje van hem. T kan dus ook zeker wel in TDM...
Ik speel niet met mensen samen vanwege het feit dat het voor mij telang duur om iemand te zoeken en ik meestal toch maar 3 potjes van 15 mins speel en dan weer iets te doen heb.

Ik heb het over dingen zoals dit.

http://battlelog.battlefi...show/5757522/1/317035554/

Kan je mij niet vertellen dat ik niet goed bezig ben... Het is meer het team wat het voor mij verziekt dan andersom. ik bedoel ze gaan allemaal 2 tot 6 keer meer dood dan dat ze kills maken. maar ik switch alsnog niet van team... ik hou van tegenstand.

En vergis me niet als ik een mannetje van mijn team zie lopen dek ik hem wel tot ik hem niet meer zie. ik ga alleen niet achter zijn reet aanlopen. Ik hou namelijk van flanken en de meeste in TDM rennen naar de frontline.

[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 17-11-2011 10:19 ]

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
erikvandenberg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:16:
[...]

Ik speel niet met mensen samen vanwege het feit dat het voor mij telang duur om iemand te zoeken en ik meestal toch maar 3 potjes van 15 mins speel en dan weer iets te doen heb.

Kan je mij niet vertellen dat ik niet goed bezig ben... Het is meer het team wat het voor mij verziekt dan andersom. ik bedoel ze gaan allemaal 2 tot 6 keer meer dood dan dat ze kills maken. maar ik switch alsnog niet van team... ik hou van tegenstand.

En vergis me niet als ik een mannetje van mijn team zie lopen dek ik hem wel tot ik hem niet meer zie. ik ga alleen niet achter zijn reet aanlopen. Ik hou namelijk van flanken en de meeste in TDM rennen naar de frontline.
Als ik je link klik, dan krijg ik mijn 'home scherm' in battlelog.. :)

nvm

[ Voor 0% gewijzigd door Macchill op 17-11-2011 10:27 . Reden: nu doettie het wel.. :) ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 22:34
erikvandenberg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:16:
[...]

Flanken is voor watjes, gewoon naar de frontline en iedereen afschieten ;)

Paar keer team deathmatch gedaan, maar niks is erger dan zelf bovenaan staan met een k/d 25-4 en de tweede van het team heeft net 7-9. Het andere team heeft echter allemaal rond de 12 a 13 kills en wint met gemak.

Ik speel ook niet graag maps met 32 spelers, als het andere team 4 a 5 goede spelers heeft kun je het wel schudden |:( Verbaas me ook altijd dat mensen het team aspect niet snappen, medics die niet reviven en gewoon langs je heen rennen, voor supports gaan staan en vragen om ammo maar niks geven, recons die de hele tijd alleen liggen te campen op de base en niet eens een poging doen om een flag of mcom te pakken, supports die alleen maar campen met hun mortar op de spawn 8)7

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Macchill schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:26:
[...]

Als ik je link klik, dan krijg ik mijn 'home scherm' in battlelog.. :)

nvm
Dan moet je misschien even inloggen, bij mij doet ie het wel

• Facenoise
Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:33:
[...]

Flanken is voor watjes, gewoon naar de frontline en iedereen afschieten ;)

Paar keer team deathmatch gedaan, maar niks is erger dan zelf bovenaan staan met een k/d 25-4 en de tweede van het team heeft net 7-9. Het andere team heeft echter allemaal rond de 12 a 13 kills en wint met gemak.

Ik speel ook niet graag maps met 32 spelers, als het andere team 4 a 5 goede spelers heeft kun je het wel schudden |:( Verbaas me ook altijd dat mensen het team aspect niet snappen, medics die niet reviven en gewoon langs je heen rennen, voor supports gaan staan en vragen om ammo maar niks geven, recons die de hele tijd alleen liggen te campen op de base en niet eens een poging doen om een flag of mcom te pakken, supports die alleen maar campen met hun mortar op de spawn 8)7
Ik wil ook nog wel in de frontline vechten hoor als iemand me afschiet en ik wil je terug pakken!

Maar zoals je ziet is het bij de match die ik poste nog erger, 45 kills in me eentje... was tevens wel me meeste kills potje ooit...het ging lekker! gewoon met 1 clip F2000 dus 31 rounds 3 enemies neergeknalt omstebeurten zelfs dus niet 3 in 1 klap.. normaal krijg ik er maar 2 en moet ik herladen..de 3e knalt me meestal af dan, mits ik niet in een goede dekking zit.

Moet ook zeggen dat ik bijna nog nooit mortars tegen kom, en er ook nog nooit door ben gekilled.

Knifen vind ik wel steeds leuker worden maar heb nog de moeite om hem niet gewoon neer te schieten... is denk ik een reflex ofzo..

• Andyk125
erikvandenberg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:42:
[...]

Ik wil ook nog wel in de frontline vechten hoor als iemand me afschiet en ik wil je terug pakken!

Maar zoals je ziet is het bij de match die ik poste nog erger, 45 kills in me eentje... was tevens wel me meeste kills potje ooit...het ging lekker! gewoon met 1 clip F2000 dus 31 rounds 3 enemies neergeknalt omstebeurten zelfs dus niet 3 in 1 klap.. normaal krijg ik er maar 2 en moet ik herladen..de 3e knalt me meestal af dan, mits ik niet in een goede dekking zit.

Moet ook zeggen dat ik bijna nog nooit mortars tegen kom, en er ook nog nooit door ben gekilled.

Knifen vind ik wel steeds leuker worden maar heb nog de moeite om hem niet gewoon neer te schieten... is denk ik een reflex ofzo..
Meestal reload ik na elke kill, ook een hele slechte gewoonte want regelmatig komt er een tweede aan :P
Vandaar dat ik ook vaak support speel et me M60E4 en extra mag, zodat ik 200 kogels heb.

Knifen is leuk, maar regelmatig wordt je in de rug afgeschoten dus vaak gok ik er niet meer op, alleen als ik iemand echt zie campen dan gaat me mesje er wel in ;) Ik speel meestal conquest large, dan zijn de tragets iets belangrijke dan kills, maar ik heb bijna geen enkel potje waar ik een negatieve k/d ratio heb.

• Facenoise
Andyk125 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
[...]

Meestal reload ik na elke kill, ook een hele slechte gewoonte want regelmatig komt er een tweede aan :P
Vandaar dat ik ook vaak support speel et me M60E4 en extra mag, zodat ik 200 kogels heb.

Knifen is leuk, maar regelmatig wordt je in de rug afgeschoten dus vaak gok ik er niet meer op, alleen als ik iemand echt zie campen dan gaat me mesje er wel in ;) Ik speel meestal conquest large, dan zijn de tragets iets belangrijke dan kills, maar ik heb bijna geen enkel potje waar ik een negatieve k/d ratio heb.
Juist dat deed ik in het begin ook, alleen bijna altijd is er een 2e dus wacht ik meestal even of ik moet ergens een dekking hebben.

Ja ik doe het ook alleen als het echt kan, zoals ik al zei op 1 of andere manier schiet ik vaak gewoon.. een gewoonte is het..

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Vanavond gaat PSN plat voor onderhoud vanaf 17.00 uur. Als je je aanmeldt op je PS3 voor 17:00 uur, dan kan je nog wel online knallen vanavond.

http://blog.eu.playstatio...-scheduled-maintenance-6/

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:01
Gisteravond tijdens een potje was er iemand steeds met mortieren aan het knallen, hield maar niet op. Zelf ook maar even dat apparaat gepakt en ieder schot boven op zijn kop laten landen. Nadat ik h'm 7 keer achtereen had uitgeschakeld verliet ie de match, met als gevolg allemaal lieve berichten in mijn mailbox ;) Heerlijk, was ik opeens de noob volgens hem :)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

erikvandenberg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:52:
[...]

Juist dat deed ik in het begin ook, alleen bijna altijd is er een 2e dus wacht ik meestal even of ik moet ergens een dekking hebben.

Ja ik doe het ook alleen als het echt kan, zoals ik al zei op 1 of andere manier schiet ik vaak gewoon.. een gewoonte is het..
De ervaring leert dag je pas je mes moet trekken als je achter iemand staat, als ze lopen moet je ze afknallen.
Ook kun je niet snel 2 na elkaar knifen, om de een of andere reden staat je soldaat na de eerste takedown met mes in de hand en wil niet nog een takedown doen.

Ook mateloos irritant zijn mensen die op de grond liggen, nader ze nooit van de zijkant , als ze je zien knallen ze je ook af.

ora et labora

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
RocketKoen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 07:48:
[...]

gelukkig is er nog de report button op zn profiel
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:10:
[...]

Had ik ook meteen gedaan :)

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Vanavond na een andere shooter geprobeerd te hebben weer lekker rammen en raggen met BF3 wat een superspel.....

Krijg alleen dat klotevliegen maar niet onder de knie :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ricloo86 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:27:
Vanavond na een andere shooter geprobeerd te hebben weer lekker rammen en raggen met BF3 wat een superspel.....

Krijg alleen dat klotevliegen maar niet onder de knie :)
Voor dat vliegen:
Als je op de PC speelt en nog geen controller hebt, kan ik je dat aanraden. Maakt het vliegen een stuk simpeler!

Gewoonweg omdat er geen limiet zit aan het indrukken van een knop om te draaien, zoals je dat wel hebt met een muis.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
rnenator schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:44:
[...]

Voor dat vliegen:
Als je op de PC speelt en nog geen controller hebt, kan ik je dat aanraden. Maakt het vliegen een stuk simpeler!

Gewoonweg omdat er geen limiet zit aan het indrukken van een knop om te draaien, zoals je dat wel hebt met een muis.
Speel op de xbox :)
maar gaat me nog niet lekker af haha de co-op wat vaker gedaan, maar daar was ik vaak de gunner |:(

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Gisteren een super relaxed potje op een 1000 tickets server... Ging goed, lekker veel punten en ja hoor game disconnected (bij de laatste 100 tickets). !@#! weg punten... gelijk geen zin meer natuurlijk. Vanavond weer verder, maar geen 1000 tickets server meer.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:10:
[...]

Kan ik niet vinden; waar doe je dat dan?NM. Gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 17-11-2011 11:54 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
shenr schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:46:
Gisteren een super relaxed potje op een 1000 tickets server... Ging goed, lekker veel punten en ja hoor game disconnected (bij de laatste 100 tickets). !@#! weg punten... gelijk geen zin meer natuurlijk. Vanavond weer verder, maar geen 1000 tickets server meer.
Had ik dus ook, gruwelijk irritant. Heb ook af en toe crashes tijdens het vliegen. Rejoin het potje maar mn punten weg. Bij bf2 kwam je gewoon terug met je score. Mogen ze ook wel aanpassen van mij....

Rapapa...

• Facenoise
gyedema schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:53:
[...]

Kan ik niet vinden; waar doe je dat dan?NM. Gevonden.
Rechtsbovenin, klein driehoekje

• Andyk125
Weg punten? De punten worden toch gewoon onthouden. Ik heb vaak problemen dat de punten niet direct geupdate worden, maar na 5 min komen de punten er gewoon bij te staan hoor. .

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Ben ik de enige hier die origin en battlelog wel fantastisch vind werken? Ik heb nul problemen gehad en vind het geweldig om met platoonmembers op feeds te reageren, stats te bekijken, voiceparty, instellingen, serverbrows etc... ik vind het wél een goed systeem.

Whole lot of stars ***

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
Je hebt gelijk Rudios, ik snap het probleem ook niet echt, het werk snel, vlot en zonder problemen (voor mij toch, en je browser kan je afsluiten als je niet wilt dat die naast elkaar draaien.

Drive it like you stole it.

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
Rudios schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:12:
Ben ik de enige hier die origin en battlelog wel fantastisch vind werken? Ik heb nul problemen gehad en vind het geweldig om met platoonmembers op feeds te reageren, stats te bekijken, voiceparty, instellingen, serverbrows etc... ik vind het wél een goed systeem.
Battlelog is wel tof, alleen wat is er mooi aan Origin? Origin hangt er maar wat bij, ik gebruik het dan af en toe om te chatten.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mdcobra schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:17:
Battlelog is wel tof, alleen wat is er mooi aan Origin? Origin hangt er maar wat bij, ik gebruik het dan af en toe om te chatten.
Origin zorgt juist dat alles met elkaar kan communiceren, accounts, updates, service, EA stapt uiteindelijk volledig over op een origin-based account systeem. Goed, het kan zich lang nog niet meten met een steam platform, maar an sich werkt het wel vrij netjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat mij irriteert is dat ik elke keer als ik een nieuw pot join m'n secundary wapen (handpistool) op default staat.
BF3 onthoud dus niet welke handpistool ik als laatst geselecteerd heb :?

Hebben meer mensen hier last van??
Btw speel op de PS3

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:45:
Wat mij irriteert is dat ik elke keer als ik een nieuw pot join m'n secundary wapen (handpistool) op default staat.

Btw speel op de PS3
Heb het niet met wapens, wel met de cammo, die moet ik elke pot opnieuw instellen...

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:49:
[...]

Heb het niet met wapens, wel met de cammo, die moet ik elke pot opnieuw instellen...
Bij mij bleef laatst de camo wél staan, maar m'n gadgets staan nu iedere keer verkeerd. Met als gevolg dat ik nu soms als support een tank wil melee-en (met C4) en opeens claymores trek (argh, die gebruik ik helemaal nooit, nutteloze dingen).

Sinds ik de Soflam unlocked heb (ook nog maar net) is dat de standaard keuze, maar ook die wil ik helemaal niet bij me dragen op de meeste levels.

Ook wapen attachements worden soms wel, soms niet opgeslagen. Achja, je hebt niet voor niets 30 seconden de tijd aan het begin van een nieuwe match.

• SonyEricsson
  • Nu online
inderdaad je punten worden behouden
maar je stats zeggen dat je dan verloren hebt....en natuurlijk de ribbons die je zou krijgen krijg je niet :P

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20
Rudios schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:12:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wat het battlelog gebeuren betreft met je eens ben. Origin heeft me nog niet kunnen overtuigen. Wel is het zo dat ik op 3 bf3.exe crashes na totaal geen enkel probleem heb met de game whatsoever. Wat dat betreft ben ook ik uitermate tevreden. Wel hoop ik dat er snel een clientside patch komt die een aantal dingen gaat verhelpen zoals aangekondigd.

Vroeg me alleen af of bekend is wanneer de clientside patch gaat komen? Mijn gok is samen met het strike @ karkand pack in december.

discogs

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 19:20
Net in een server gespeeld waar je 400XP per kill kreeg.

Wat is daarvoor het cvar command eingelijk want dat levelen en unlocken daar ging serieus snel :)

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Astratuner schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:05:

Wat is daarvoor het cvar command eingelijk want dat levelen en unlocken daar ging serieus snel :)
Houd je er wel rekening mee dat je stats gewiped worden als je dit bewust zelf gaat doen?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Andyk125

Btw speel op de PS3
Heb het ook met Camo, en vaak met alleen de recon class, deze speel ik weinig, maar ik krijg altijd mijn basic layout terug :/

Is trouwens op de PC ;)

Btw speel op de PS3
Nog niet geconstateerd. Ik zal er eens op letten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55

8)7

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Zou er persoonlijk niet op spelen en gelijk rapporteren, maar goed, dat ben ik en daarom schieten mijn stats ook niet op :+

Wat ze wat mij betreft met de hoogst mogelijke prioriteit op moeten lossen is het spawnen :|
Klik je op een squad member om op te spawnen, klik deploy (gaat 'ie net om het hoekje) en dan sta je op de basis...... :(
Dat gebeurt me zo vaak en haalt je echt uit het spel. Spawn dan niet, mijn keuze was anders, dus vraag je het nog maar een keer, stom spel! De overige bugs en crash bij eerste keer starten heb ik geen last van. Spel doet het prima, klapt er eigenlijk nooit uit tijdens een lopende game, kan alleen geen 100 ticket servers joinen om een of andere reden, maar dat spawnen frustreerd me behoorlijk.
zo, dat lucht op :)

fotospul

djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:11:
[...]
Zou er persoonlijk niet op spelen en gelijk rapporteren, maar goed, dat ben ik en daarom schieten mijn stats ook niet op :+

Wat ze wat mij betreft met de hoogst mogelijke prioriteit op moeten lossen is het spawnen :|
Klik je op een squad member om op te spawnen, klik deploy (gaat 'ie net om het hoekje) en dan sta je op de basis...... :(
Of je kiest om te spawnen bij een bepaalde vlag en dan spawn je precies tussen een aantal tegenstanders 8)7 .

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
djkooij schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:11:
[...]

True..(tijdens clanwars al helemaal vervelend) in bf2 kreeg je dan volgens mij de optie om ergens anders te spawnen. Hoop ook dat ze het blackscreen spawn scherm verwijderen. Verder nog mijn wishlist die volgens mij al wel aangepast worden.
-flashlight too bright
-INVR too easy kan toch nooit de bedoeling zijn geweest dat je het spel alleen maar in groen speelt en je de enemy's zo makkelijk kan spotten
-Gisteren tijdens een pcw clanwar ook kennis gemaakt met usas12 met Frag slugs? wat een rape wapen is dat zeg..alsof je 10 rpgs naar je toe krijgt hahaha. Dat wordt mn nieuwe wapen als ik dat level behaal *lol*

Verwijderd

djerror schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:21:
[...]

True..(tijdens clanwars al helemaal vervelend) in bf2 kreeg je dan volgens mij de optie om ergens anders te spawnen. Hoop ook dat ze het blackscreen spawn scherm verwijderen. Verder nog mijn wishlist die volgens mij al wel aangepast worden.
-flashlight too bright
-INVR too easy kan toch nooit de bedoeling zijn geweest dat je het spel alleen maar in groen speelt en je de enemy's zo makkelijk kan spotten
-Gisteren tijdens een pcw clanwar ook kennis gemaakt met usas12 met Frag slugs? wat een rape wapen is dat zeg..alsof je 10 rpgs naar je toe krijgt hahaha. Dat wordt mn nieuwe wapen als ik dat level behaal *lol*
Nadeel van de USAS is wel dat ie heel erg kut is op medium tot langere afstand en dat je zo door je ammo heen bent.

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Die servers met 750 tickets vind ik echt geweldig, ik vind 300 tickets toch net iets te snel gaan...
Alleen ben ik dan altijd bang dat ik crash ofzo en dat ik dan al mijn punten kwijt ben :P

Maar de voldoening is iig groter als je je score ziet :D

http://battlelog.battlefi...show/5838952/1/187091675/

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Verwijderd

Spekker schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:28:
Die servers met 750 tickets vind ik echt geweldig, ik vind 300 tickets toch net iets te snel gaan...
Alleen ben ik dan altijd bang dat ik crash ofzo en dat ik dan al mijn punten kwijt ben :P

Maar de voldoening is iig groter als je je score ziet :D

http://battlelog.battlefi...show/5838952/1/187091675/
Nogmaals: punten, ribbons (die je ingame ziet), medals en unlocks raak je niet kwijt, eventuele ribbons (die je aan het eind krijgt) wel.

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:25:
[...]

Nadeel van de USAS is wel dat ie heel erg kut is op medium tot langere afstand en dat je zo door je ammo heen bent.
Geloof ik idd..ze deden het ook wel slim een support ernaast die constant ammo dropte. Maar bij Grand Bazaar heb je dan niks meer te vertellen bij alleyway

• Spekker
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:30:
[...]

Nogmaals: punten, ribbons (die je ingame ziet), medals en unlocks raak je niet kwijt, eventuele ribbons (die je aan het eind krijgt) wel.
Oh, dan heb ik dat verkeert begrepen :z
Altijd gedacht dat ik dan alles kwijt was :')

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Welke ribbons zou je aan het eind kunnen krijgen, die je dan niet ingame krijgt eigenlijk?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:00
Zerosum schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:33:
Welke ribbons zou je aan het eind kunnen krijgen, die je dan niet ingame krijgt eigenlijk?
MVP1,2,3 , Ace squad, gametype ribbon, gametype winner ribbon

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:30:
Op de PC ben toch echt mijn 2 kills kwijt geraakt op mijn laatste potje waaruit ik halverwege ben weggegaan, mijn teller stond op 98, maak 2 kills en zie de unlock van de IRNV, join daarna nog 1 potje en mijn IRNV is weer 'locked'. Ook in mijn battlelog staat nog steeds 98 kills en geen unlock.

Bij PS3 ben ik een potje uitgegaan vlak na mijn 2star M249 (300 kills), die zie ik vreemd genoeg wel weer.

Klopt het trouwens dat je van 1000 ticket servers geen battlereport krijgt op je profiel?

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2011 14:51 ]

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
SinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:49:
[...]

Op de PC ben toch echt mijn 2 kills kwijt geraakt op mijn laatste potje waaruit ik halverwege ben weggegaan, mijn teller stond op 98, maak 2 kills en zie de unlock van de IRNV, join daarna nog 1 potje en mijn IRNV is weer 'locked'. Ook in mijn battlelog staat nog steeds 98 kills en geen unlock.

Bij PS3 ben ik een potje uitgegaan vlak na mijn 2star M249 (300 kills), die zie ik vreemd genoeg wel weer.

Klopt het trouwens dat je van 1000 ticket servers geen battlereport krijgt op je profiel?
Volgens mij wordt je status opgeslagen nadat je dood gaat (heb ik ergens gelezen). Dat zou het verschil kunnen verklaren.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Trieste servers dit;

http://battlelog.battlefi...amemodes=&maps=&settings=

Veel met dubbele XP etc.. Lekker snel levelen idd, maar op een trieste manier.

• Facenoise
Sharkware schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:55:
[...]

Volgens mij wordt je status opgeslagen nadat je dood gaat (heb ik ergens gelezen). Dat zou het verschil kunnen verklaren.
Het is ook zo, dat heb ik tenminste gelezen, dat je de punten pas krijgt als de server waaruit je gekicked word de game is afgelopen. staat ergens in de afgelopen 300 pagina's...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

StealthyPeanut schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:57:
Trieste servers dit;

http://battlelog.battlefi...amemodes=&maps=&settings=

Veel met dubbele XP etc.. Lekker snel levelen idd, maar op een trieste manier.
The Hedge is gewoon een 1000 ticket server.

• Spekker
  • Nu online
erikvandenberg schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:00:
[...]

Het is ook zo, dat heb ik tenminste gelezen, dat je de punten pas krijgt als de server waaruit je gekicked word de game is afgelopen. staat ergens in de afgelopen 300 pagina's...
Dus als je crashed ben je wel alles kwijt....

Verwijderd

Weet iemand hoe je de tickets op je server kunt aanpassen ? ik heb dat commando gemist..

• Spekker
  • Nu online
moet je dat niet gewoon met de BF3CC launcher doen?

Ik heb zelf geen server dus heb verder geen verstand hiervan

Verwijderd

nee in de standaard tools lukt het niet, zal dus wel een commando voor zijn ?

• Spekker
  • Nu online

• SonyEricsson
  • Nu online
wel mooi dat cheaters die gereport zijn keihard worden gebanned

users die gisteren met aimbot aan het cheaten waren zijn vandaag alle drie verwijderd. Hele account is weg :)

Verwijderd

en terecht,dat gecheat moet maar eens ophouden,dat verpest gewoon het hele spel

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

SonyEricsson schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:09:

users die gisteren met aimbot aan het cheaten waren zijn vandaag alle drie verwijderd. Hele account is weg :)
Viel me ook op dat ze wel degelijk iets mee doen.
Hopelijk is het ook een keiharde ban. Spel weg, geld weg, account weg, klaar, over en uit.

fotospul

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SonyEricsson schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:09:

http://battlelog.battlefi...show/5914867/1/334802693/
Deze van gister is anders nog flink actief, 2 uur geleden deed hij nog een 68-1 :P

Verwijderd

ben blij dat er zo op gereageert word, en cheaters echt geband worden,dat zal ze wel leren :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 15:13 ]

• SonyEricsson
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:11:
[...]

http://battlelog.battlefi...show/5914867/1/334802693/
Deze van gister is anders nog flink actief, 2 uur geleden deed hij nog een 68-1 :P
er moeten wel mensen zijn die hem reporten he
met een link naar de battle report

dan zijn ze sneller
Pagina: 1 ... 79 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien