Speel de laatste tijd steeds op 8vs8 rush servers en ik moet zeggen dan worden de potjes wel intens en heb je ook het gevoel dat je iets aan het doen bent. Ik kan dan in een rondje meerdere mcoms opblazen en ook verdedigen. Ik merk ook dat het dan makkelijker is om meerdere mannetjes neer te schieten voor zelf het loodje te leggen.
Er zit geen auto aim in, maar een aim assist. Je aim kan dus nooit uit zichzelf mee bewegen naar een poppetje als je dat met auto aim bedoelt. Aim assist is een minieme vertraging als je langs een poppetje aimed. Miniem aangezien je vaak zat ernaast zal richtenscorpie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:34:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het leek wel alsof online de auto aim (op PS3) wat scherper stond afgesteld sinds afgelopen paar dagen. Iemand dit ook gemerkt?
(Wat je gezien kan hebben is de vermeende inputlag waar de ps3 versie soms schijnbaar last van heeft. Als je aimed zie je dat op je scherm een fractie later en eindigt je aim ook een fractie later)
[ Voor 15% gewijzigd door KngfCnns op 16-11-2011 12:11 ]
De chaos in 16 slots servers is inderdaad een stuk minder. Als speler in een team van 8 spelers ben je vaak velen malen meer waard.brilsmurfffje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:02:
Speel de laatste tijd steeds op 8vs8 rush servers en ik moet zeggen dan worden de potjes wel intens en heb je ook het gevoel dat je iets aan het doen bent. Ik kan dan in een rondje meerdere mcoms opblazen en ook verdedigen. Ik merk ook dat het dan makkelijker is om meerdere mannetjes neer te schieten voor zelf het loodje te leggen.
Is er eigenlijk al een How to not be a noob at Battlefield 3?
Anders ga ik maar eens beginnen met wat beelden opnemen en die in elkaar gaan zetten
Anders ga ik maar eens beginnen met wat beelden opnemen en die in elkaar gaan zetten
YouTube: How To Not Be A Noob at Battlefield 3!The Great HooD schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:34:
Is er eigenlijk al een How to not be a noob at Battlefield 3?
ik heb hem zelf niet gekeken... dus geen idee of die aan hetzelfde niveau voldoet als die van BC2
Steam: McKluit
gisteren 4 games die gewoon niet te zien zijn in de battlereport
tellen die stats dan niet mee?
best wel cru want heb paar ribbons en goede kills stats behaald
Weet er soms iemand hoe je bij een Javalin die fire mode kan wisselen?
Je kan kiezen tussen Dir(ect) en Top.
Maar ik kan er enkel direct mee schieten. Zou graag ook weten hoe je ermee via bovenaf kan schieten.
Maar ik kan er enkel direct mee schieten. Zou graag ook weten hoe je ermee via bovenaf kan schieten.
Dat kan enkel als je via een laserguided lock met je Javelin afschiet, middels de CITV (tank laatste unlock) of de SOFLAM van recon. Ben je redelijk dichtbij, kan je nog proberen vlak voor het afschieten snel omhoog te kijken, de boog die hij dan maakt geeft meer kans dat hij op de bovenkant raakt.Astratuner schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:03:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat ik heb begrepen is dat je de Javalin omhoog moet trekken als er een lock is en dan schieten..Astratuner schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:03:
Net te laat..
[ Voor 3% gewijzigd door Sinus_rhythm op 16-11-2011 13:07 ]
Hebben flares effect op een Javelin via soflam?
Nop, maar dan nog zie ik eigenlijk de SOFLAM in zijn huidige staat als nutteloos. Veel te veel gezeik en te weinig javalins om nuttig te zijn, gecombineerd met gewoon te weinig range van SOFLAM.
Nee, op guided shells van tank ook niet trouwensVandread schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:10:
Hebben flares effect op een Javelin via soflam?
Kijk even op BF3stats.com, mijn ervaring is dat daar de meest geüpdate stats staan. Zelfs als Battlelog iets niet laat zien is dat daar wel al geüpdate.SonyEricsson schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:53:
gisteren 4 games die gewoon niet te zien zijn in de battlereport
En hoe werken Guided Shells op tanks precies? Ik krijg bijvoorbeeld een lock op een tank, maar kan dan niets afvuren. Doe ik iets verkeerd?
[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 16-11-2011 13:19 ]
Verwijderd
Flares hebben geen enkel nu als je via CITV of SOFLAM getarget bent, punt.
Lullige is alleen dat als ik aangeef dat ik soflam ga gebruiken of CITV en duidelijk aangeef, gebruik javelins, niemand het doet....
Lullige is alleen dat als ik aangeef dat ik soflam ga gebruiken of CITV en duidelijk aangeef, gebruik javelins, niemand het doet....
QFT...Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:19:
Je moet zoiets echt met je squad afspreken en het liefst nog met mensen uit je vriendenlijst. Support in de buurt houden voor ammo en rammen maar.
Vindt die javelin totaal geen nut hebben, zie liever de AT4 / M136 terug in de game.
Ik hoop in de aankomende patch ze dat rekening gaan houden voor de mensen die kleurenblind zijn, zoals ik.
rood en groen zijn moeilijk te onder scheiden
Ik hoop in de aankomende patch ze dat rekening gaan houden voor de mensen die kleurenblind zijn, zoals ik.
Zijn er voor andere games wel kleurenblindheid modi?wth schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:46:
Vindt die javelin totaal geen nut hebben, zie liever de AT4 / M136 terug in de game.
Verwijderd
Javelins hebben wel degelijk nut, vriend van me speelt graag engineer, ik graag recon, als we in een squad zitten gebruiken we ALTIJD javelins i.c.m. soflam. scheelt je een hoop, en je kan op bijzonder grote afstanden schieten.wth schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:46:
Meestal ook een support in de squad en een beetje in de buurt van de spawnbase rondlopen en je kan een vijand vreselijk irriteren wat betreft voertuigen uitschakelen. Meestal met de Javelins, maar als backup gebruikt de support ook zijn C4 voor als het te dichtbij komt.
Ja MW3 heeft dit bijvoorbeeldSinus_rhythm schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:56:
[...]
Zijn er voor andere games wel kleurenblindheid modi?
welke server zit je vaak?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:57:
[...]
Javelins hebben wel degelijk nut, vriend van me speelt graag engineer, ik graag recon, als we in een squad zitten gebruiken we ALTIJD javelins i.c.m. soflam. scheelt je een hoop, en je kan op bijzonder grote afstanden schieten.
Meestal ook een support in de squad en een beetje in de buurt van de spawnbase rondlopen en je kan een vijand vreselijk irriteren wat betreft voertuigen uitschakelen. Meestal met de Javelins, maar als backup gebruikt de support ook zijn C4 voor als het te dichtbij komt.
zat gisteren toch weer op got server en man o man wat ging het slecht raakte geen peppernoot en was mooi kanonen voer ... had een team en geef orders en ja hoor eerst 100 meter lopen ze me en dan hop andere kant op..... en spotten is tegen woordig ook een zwaar of moeilijk iets....

Verwijderd
Zijn er ook mensen die echt doelbewust servers zoeken @ ps3?
Of doet iedereen quick match?
Zo ja, waar
Lijkt me toch wel wat leuker om steeds op een server terug te komen waar meerdere mensen steeds terug komen.
Zo ja, waar
Lijkt me toch wel wat leuker om steeds op een server terug te komen waar meerdere mensen steeds terug komen.
Verwijderd
Laatste tijd op DmgC of Austrian Combat Forceleosand schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:09:
[...]
welke server zit je vaak?wil je graag bijstaan bij tegenstander irritatie
zat gisteren toch weer op got server en man o man wat ging het slecht raakte geen peppernoot en was mooi kanonen voer ... had een team en geef orders en ja hoor eerst 100 meter lopen ze me en dan hop andere kant op..... en spotten is tegen woordig ook een zwaar of moeilijk iets....
En ja... spotten is bijzonder moeilijk blijkbaar...
Over het algemeen gebruik ik quickmatch. Alleen als we een squad van 4 hebben, zoek ik via de serverbrowser naar een server waar weinig mensen zitten, zodat de kans dat we bij elkaar blijven dan groter is (servers zitten vrij snel weer vol).Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:12:
Zo ja, waar
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Javelin met extra ammo is maar 5 rockets. RPG/SMAW heeft er 10. Je hebt meestal 3-4 nodig met de Javelin voordat je wat stuk hebt (zeker als een engi staat te repairen). Daarnaast raakt de Javelin ook nog lang niet altijd. Meest waardeloze ding ooit. RPG gaat veel beter en sneller en je hebt ook nog een keer zoveel ammo.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:57:
[...]
Javelins hebben wel degelijk nut, vriend van me speelt graag engineer, ik graag recon, als we in een squad zitten gebruiken we ALTIJD javelins i.c.m. soflam. scheelt je een hoop, en je kan op bijzonder grote afstanden schieten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
RPG mist erg vaak (behalve als het redelijk dichtbij is), Javelin nooit als je met SOFLAM of CITV werkt, reloadtijd van javelin is ook sneller.Phyxion schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:30:
[...]
Javelin met extra ammo is maar 5 rockets. RPG/SMAW heeft er 10. Je hebt meestal 3-4 nodig met de Javelin voordat je wat stuk hebt (zeker als een engi staat te repairen). Daarnaast raakt de Javelin ook nog lang niet altijd. Meest waardeloze ding ooit. RPG gaat veel beter en sneller en je hebt ook nog een keer zoveel ammo.
Met Support er bij heb je unlimmited javelins.
I.C.M. SOFLAM of CITV is het 2 Javelins en elke tank is dood.
Als er iets uit springt om te repairen ben ik er (als recon) voor om dat snel af te stoppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 14:58 ]
Maar dan heb je dus alweer een engineer, recon en support nodig in je teampje.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:58:
[...]
RPG mist erg vaak (behalve als het redelijk dichtbij is), Javelin nooit als je met SOFLAM of CITV werkt, reloadtijd van javelin is ook sneller.
Als er iets uit springt om te repairen ben ik er (als recon) voor om dat snel af te stoppen.
Lijkt mij absoluut cool om eens te proberen, maar met de huidige voicechat op de PS3 kun je gewoon geen afspraken maken over dit soort dingen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik speel op de PC, stukje makkelijker met Voice dan, en speel meestal met dezelfde mensen die ook begrijpen wat ze moeten doen.cheiron schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:03:
[...]
Maar dan heb je dus alweer een engineer, recon en support nodig in je teampje.
Lijkt mij absoluut cool om eens te proberen, maar met de huidige voicechat op de PS3 kun je gewoon geen afspraken maken over dit soort dingen.
Het is geen punten binnen harken, dat zeker, maar bijna altijd wel superieur wat betreft losrijdend armor.
1 groot nadeel op sommige server is trouwens wel dat ik er al een paar tegen ben gekomen die (als je bijv. NL met mekaar chat binnen team of squad) het automatisch vertalen en dan (ja ja) in GLOBAL chat vertaalt neerzetten..... Daar gaat je tactiek...
Ik join altijd ob.v. mijn friendslist of nodig mensen uit om een nieuwe squad te starten. Mocht je mede-PS3'ers zoeken, dan kan je je aanmelden bij het PS3 platoon (nog 1 plek vrij).Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:12:
Zo ja, waar
Nog mbt de voichat op de PS3: dan heb je ook nog altijd de mensen die zeggen "haha ja, is goed", maar helemaal niet gehoord hebben wat je hebt gezegd..
Looking @ RogierH
Looking @ RogierH
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dan gewoon die persoon opblazen met C4.... "Oh bedoelde je dat niet?"cheiron schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:10:
Nog mbt de voichat op de PS3: dan heb je ook nog altijd de mensen die zeggen "haha ja, is goed", maar helemaal niet gehoord hebben wat je hebt gezegd..
Looking @ RogierH![]()
Is er trouwens een manier om de mensen vanuit de platoon in je vriendenlijst te krijgen?Unomomentodado schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:07:
[...]
Ik join altijd ob.v. mijn friendslist of nodig mensen uit om een nieuwe squad te starten. Mocht je mede-PS3'ers zoeken, dan kan je je aanmelden bij het PS3 platoon (nog 1 plek vrij).
Gisteren me clan maten geirriteerd toen wij echt als een 4 man squad deden samen werken.
2 engi,
1 support,
1 medic.
Medic bleef altijd wat verder achter dan de rest voor de revive. Uit eindelijk dikke ace squad gehaald. Heerlijk.
Me clanmaten wisten gewoon van als ze 1 van ons dood schoten dat er daarna nog 3 aan kwamen.
2 engi,
1 support,
1 medic.
Medic bleef altijd wat verder achter dan de rest voor de revive. Uit eindelijk dikke ace squad gehaald. Heerlijk.
Me clanmaten wisten gewoon van als ze 1 van ons dood schoten dat er daarna nog 3 aan kwamen.
Helaas niet, handmatig toevoegen op je PS3 dus...Roobje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:15:
[...]
Is er trouwens een manier om de mensen vanuit de platoon in je vriendenlijst te krijgen?
Bedankt Cheiron
[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 16-11-2011 15:20 ]
Verwijderd
Ja heerlijk is dat, vooral als je dan ook op voice zit.itsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:18:
Gisteren me clan maten geirriteerd toen wij echt als een 4 man squad deden samen werken.
2 engi,
1 support,
1 medic.
Seine en Bazaar zijn dan (vind ik) de leukste maps om te doen.
ALS je een sniper bij je hebt die je ook nog eens goed helpt, dan is het inderdaad handig. Maar dan heb je ook een support nodig, anders ben je na 1 tank klaar. Maar niemand wil support spelen op een vehicle-map natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:58:
[...]
RPG mist erg vaak (behalve als het redelijk dichtbij is), Javelin nooit als je met SOFLAM of CITV werkt, reloadtijd van javelin is ook sneller.
Daarnaast heb je 9 ! ! RPG's bij en heb ik hier in 80% van de gevallen 2 rockets = destroyed. Ik zorg altijd dat ik achter de tank kom. Of ik schiet op de rupsbanden, die zijn ook erg kwetsbaar en 3 rockets = destroyed.
Daarnaast kan je RPG's ook gebruiken om muren en inf. af te knallen.
3 Javelins is gewoon echt te weinig en de damage zonder SOFLAM is te laag. Dit moet echt omhoog en standaard als de damage zijn die je via de SOFLAM krijgt.
Support op een vehicle map is ook best geinig. Allemaal C4 op je jeep plakken en dan racen naar een tank
Verwijderd
Heb je me bericht wel gelezen? Dit is allemaal juist op basis van die squad setup. Je hebt range, ammo en damage alles in je groep en je haalt alles wat rijd of vliegt met max 2 javelins neer.StealthyPeanut schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:29:
[...]
ALS je een sniper bij je hebt die je ook nog eens goed helpt, dan is het inderdaad handig. Maar dan heb je ook een support nodig, anders ben je na 1 tank klaar. Maar niemand wil support spelen op een vehicle-map natuurlijk.
Daarnaast heb je 9 ! ! RPG's bij en heb ik hier in 80% van de gevallen 2 rockets = destroyed. Ik zorg altijd dat ik achter de tank kom. Of ik schiet op de rupsbanden, die zijn ook erg kwetsbaar en 3 rockets = destroyed.
Daarnaast kan je RPG's ook gebruiken om muren en inf. af te knallen.
3 Javelins is gewoon echt te weinig en de damage zonder SOFLAM is te laag. Dit moet echt omhoog en standaard als de damage zijn die je via de SOFLAM krijgt.
Als je gaat einzelgangen, prima, dan is de RPG de goede keus. Daar is geen discussie over.
C4 op je jeep, naar een tank rijden en dan ontploffenitsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:32:
Support op een vehicle map is ook best geinig. Allemaal C4 op je jeep plakken en dan racen naar een tank
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 15:36 ]
Ik heb je bericht gelezen, maar het komt, zoals gezegd, weinig voor dat je EN een support EN een sniper in je squad hebt op een vehicle map. Een keer spawnen als support vind ik totaal geen probleem, maar een hele ronde support om javelins uit te delen heb je weinig aan imho. Je kan verder erg weinig tegen voertuigen, zeker op afstand.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:35:
[...]
Heb je me bericht wel gelezen? Dit is allemaal juist op basis van die squad setup. Je hebt range, ammo en damage alles in je groep en je haalt alles wat rijd of vliegt met max 2 javelins neer.
Als je gaat einzelgangen, prima, dan is de RPG de goede keus. Daar is geen discussie over.
[...]
C4 op je jeep, naar een tank rijden en dan ontploffen
Met mortar kan je aardig verkomen en ook schade aan voertuigen richten, dus daar zou je als support bij kunnen supporten. Ik zelf ben tegenwoordig bijna alleen maar support, ook op grotere map. op de ps3StealthyPeanut schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:48:
[...]
Ik heb je bericht gelezen, maar het komt, zoals gezegd, weinig voor dat je EN een support EN een sniper in je squad hebt op een vehicle map. Een keer spawnen als support vind ik totaal geen probleem, maar een hele ronde support om javelins uit te delen heb je weinig aan imho. Je kan verder erg weinig tegen voertuigen, zeker op afstand.
Verwijderd
Zo. Een aardige BF3 topic voor iemand die ze eerste post gaat plaatsen
.
Speel BF3 nu een tijdje en aardig was classes aan het upgrade geweest. Zijn er nog mensen of clans die niet trainen maar puur for the fun gamen?
Speel BF3 nu een tijdje en aardig was classes aan het upgrade geweest. Zijn er nog mensen of clans die niet trainen maar puur for the fun gamen?
Ik merkte gister ineens dat er een stuk meer gebruikt gemaakt wordt van de Mortar (op de PS3). Op seine crossing moest ik een paar keer "counter mortarren" (mortar mortarren
en verder spelen), omdat je echt in de pan wordt gehakt en anders wel kriebelig raakt van al die mortar inslagen (constant).
Had gisteren precies het zelfde, eerst op caspian border het even geprobeerd, had geen idee hoe het preceis werkte. Later op seine crossing had ik het ook, werd gemortard, vanuit hun spawnpoint waar niemand bij kon, dus heb toen ook maar mijn mortar gepakt en ben hem toen gaan kapot gooien, werkt effectief.aramdin schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:00:
Ik merkte gister ineens dat er een stuk meer gebruikt gemaakt wordt van de Mortar (op de PS3). Op seine crossing moest ik een paar keer "counter mortarren" (mortar mortarrenen verder spelen), omdat je echt in de pan wordt gehakt en anders wel kriebelig raakt van al die mortar inslagen (constant).
Interessant, Demize99 (lead gameplay designer BF3) beantwoordt hier vragen over zijn studies, hoe hij bij Dice terechtkwam, BF3 stuff, etc: http://www.reddit.com/r/I...er_on_battlefield_3_amaa/
Ik heb ook problemen met rood/groen, maar ik zie dus het verschil niet tussen squad members en vijanden. Erg vervelend dat ze deze geel/groen (oranje?) kleuren hebben gekozen. In Battlefield Bad Company 2 schijnt wel en colorblindness mode te zitten (na een patch).wth schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:46:
....
Ik vond er hier ook een topic over.
[ Voor 11% gewijzigd door BounceMeister op 16-11-2011 16:08 ]
Verwijderd
Ik heb hierover ook al een topic geplaatst op het officiele bf3 forum. Ik heb namelijk ook reeds vele malen op een squad member geknald / niet op een vijand geknald.BounceMeister schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb ook problemen met rood/groen, maar ik zie dus het verschil niet tussen squad members en vijanden. Erg vervelend dat ze deze geel/groen (oranje?) kleuren hebben gekozen. In Battlefield Bad Company 2 schijnt wel en colorblindness mode te zitten (na een patch).
Ik vond er hier ook een topic over.
Verwijderd
Ben ik dus inderdaad niet de enige met dat probleem. Ik dacht al dat ik naar de opticien moest.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:11:
[...]
Ik heb hierover ook al een topic geplaatst op het officiele bf3 forum. Ik heb namelijk ook reeds vele malen op een squad member geknald / niet op een vijand geknald.
Tuurlijk zijn er andere die puur voor de fun gamen, zoals ikVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:57:
Zo. Een aardige BF3 topic voor iemand die ze eerste post gaat plaatsen.
Zit vaak op 32 man servers conquest (niet-large) of rush. Teamdeathmatch vind ik eigenlijk dramatisch zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden maar ik vind daar geen drol an
User Error -- Please Replace User
Verwijderd
Nou dat heb ik dus ook met een clan. Trainingen enzo... pfff... no way! Maar soms kom je wel eens een NL tegen tussen al die Engelse, blijft wel lachen.Ikke_Niels schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
[...]
Tuurlijk zijn er andere die puur voor de fun gamen, zoals ikGeen tijd/zin om in een clan te fungeren.
Zit vaak op 32 man servers conquest (niet-large) of rush. Teamdeathmatch vind ik eigenlijk dramatisch zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden maar ik vind daar geen drol an
Dat denk jij door het zeer irritante woord "clan" dat op de site van vele gaming communities staat, maar het eigenlijk gewoon een gaming community is meestal en iedereen maar een beetje doet waar die zin in heeftIkke_Niels schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
Tuurlijk zijn er andere die puur voor de fun gamen, zoals ikGeen tijd/zin om in een clan te fungeren.
TDM is iets wat echt ontbrak bij BF2 en ik vreselijk leuk vond in alle FPS games die ik daarvoor had gespeeld dus wat mij betreft eindelijk een goede beslissing van DICETeamdeathmatch vind ik eigenlijk dramatisch zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden maar ik vind daar geen drol an
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
SOFLAM range schijnt bijzonder beperkt te zijn, zelf nog nooit gebruikt maar wel gehoord, ook van een sniper met wie ik probeerde samen te werken, hij soflam, ik javalins, was defense op canals. Hij zat op een prima positie voor SOFLAM en deed zijn werk goed, maar uiteindelijk zijn we ermee gestopt want het was gewoon vooral gezeik voor bijzonder weinig voordeel. Zelfs helis neerhalen ermee ging voor geen meter, volgens mij overleefde die een voltreffer van een javalin (oh misschien dan wel disabled, maar dan springen ze allemaal eruit).Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:35:
[...]
Heb je me bericht wel gelezen? Dit is allemaal juist op basis van die squad setup. Je hebt range, ammo en damage alles in je groep en je haalt alles wat rijd of vliegt met max 2 javelins neer.
En leuk dat je dan met 2 javalins een tank kan neerhalen met je 3 man squad, je kon ook natuurlijk alle 3 javalins meenemen en tegelijkertijd op die tank schieten, met 6 javalins erop is die ook wel kapot. (nou ja, misschien ook niet).
Het destroyen van een voertuig mocht wel wat sneller gaan ja, want zoals het nu is, kan iedereen er gewoon uitspringen, tenzij met een mijn of C4.
Drive it like you stole it.
Iemand ook last van dat de verificatie servers offline zijn? Kan dus mooi niet spelen nu... KUT ORIGIN... ik heb al zo weinig tijd om te spelen.
Ik zit dus ook bij een "clan" en daarbij word gewoon gevraagd aan wat je wilt mee doen.Ikke_Niels schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
[...]
- gewoon online fun knallen (geen wars/trainingen enzo)
- semi competitie (gewoon voor de fun tegen andere clans)
- competitie (trainen en serieuze wars spelen)
Daarbij kent de clan zo rond de 600+ members verspreid over meerdere games en eigen servers natuurlijk. Voor iedereen is er dus wel wat te beleven want er zijn altijd mensen wel online om gewoon voor de gein in public te spelen.
same here..erikvandenberg schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:09:
Iemand ook last van dat de verificatie servers offline zijn? Kan dus mooi niet spelen nu... KUT ORIGIN... ik heb al zo weinig tijd om te spelen.
SOFLAM heeft een range van 180-200 meter, ongeveer gelijk aan een standaard Javelin lock. Beetje engineer knalt ook gewoon een tank solo neer, momentje wachten op de achterkant en je hebt al een bijna zekere disable, 1 erbij en je bent klaar.furby-killer schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:25:
[...]
SOFLAM range schijnt bijzonder beperkt te zijn, zelf nog nooit gebruikt maar wel gehoord, ook van een sniper met wie ik probeerde samen te werken, hij soflam, ik javalins, was defense op canals. Hij zat op een prima positie voor SOFLAM en deed zijn werk goed, maar uiteindelijk zijn we ermee gestopt want het was gewoon vooral gezeik voor bijzonder weinig voordeel. Zelfs helis neerhalen ermee ging voor geen meter, volgens mij overleefde die een voltreffer van een javalin (oh misschien dan wel disabled, maar dan springen ze allemaal eruit).
En leuk dat je dan met 2 javalins een tank kan neerhalen met je 3 man squad, je kon ook natuurlijk alle 3 javalins meenemen en tegelijkertijd op die tank schieten, met 6 javalins erop is die ook wel kapot. (nou ja, misschien ook niet).
Nee, dan heeft een recon veel meer nut met een MAV, die gewoon hele team voorziet van targets en locaties, een enkele lock op een tank (plus de spots die je op dat moment kan zien) en support, squad frag bij je hebt, is het gewoon niet waard.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
NOTICE We´re getting reports that players are not being able to log on to Origin. We´ve picked up the issue and are investigating.
Ook net gezien ja,ApC_IcE schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:38:
NOTICE We´re getting reports that players are not being able to log on to Origin. We´ve picked up the issue and are investigating.
Als je niet in kunt loggen in Origin omdat het zegt dat je wachtwoord/ inlog verkeerd is dan moet je het nog een paar keer proberen en kan je gewoon inloggen!
Ik was even bang dat ik mijn acc kwijt was ...
ApC_IcE schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:38:

Na 15 keer inloggen nog niet binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Omemanti op 16-11-2011 17:41 ]
Fijn! Cheaters en boosters (laatste stoor ik me dan totaal niet aan) kun je dus rapporteren met een screenshot van de Battlereport. Zag dat er ook al heel wat stats gewist zijn, gaat de goede kant op.@zh1nt0 @Battlefield Should we report players that are boosting or what? I'm fed up
14 minutes ago Favorite Retweet Reply
in reply to ↑
@Battlefield
Battlefield
@waypoetic Yes! Please report by sending us a DM to our Twitter account with a screen shot of the BattleReport from that game. ^BC #BF3
12 minutes ago via HootSuite
Gebruik gewoon de Razor1911 BF3.exe die Origin omzijlt, EA heeft aangegeven dat ze er niet voor bannen maar het ook niet supporten.
Een beetje hetzelfde als iedereen die in de BF2 tijd de mini-iso gebruikte om de CD-check te omzijlen.
Een beetje hetzelfde als iedereen die in de BF2 tijd de mini-iso gebruikte om de CD-check te omzijlen.
[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 16-11-2011 17:53 ]
ik heb ook probleem met inloggen. ik denk dat de servers down zijn, geeft hij ook aan dat hij het origin netwerk niet kan vinden. echt iri, origin hadden ze beter weg kunnen laten.
Ha, mijn origin was ook offline gegaan, maar ik kon gewoon in de server blijven.
Wel een ander nadelig effect: M'n hits registreerde niet meer ingame. Ik kon niet spotten, m'n nades gingen niet af, en ik kon schieten wat ik wilde, maar ik deed geen schade. Ik stak iemand neer, animatie werd afgespeeld, daarna draaide die persoon zich gewoon om, en schoot op me. Ik nog een keer knifen, weer de animatie, en daarna suicide!?! (wtf!!!)
Resultaat, 0 punten, ribon voor 200 punten meespelen telde ook als 0 punten, 0-11 als eindresultaat van een 8 minuten TDM.
Wel een ander nadelig effect: M'n hits registreerde niet meer ingame. Ik kon niet spotten, m'n nades gingen niet af, en ik kon schieten wat ik wilde, maar ik deed geen schade. Ik stak iemand neer, animatie werd afgespeeld, daarna draaide die persoon zich gewoon om, en schoot op me. Ik nog een keer knifen, weer de animatie, en daarna suicide!?! (wtf!!!)
Resultaat, 0 punten, ribon voor 200 punten meespelen telde ook als 0 punten, 0-11 als eindresultaat van een 8 minuten TDM.
Oplossing gevonden:riffey#4 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:16:
Ik heb gisteren de MAV geunlocked.
Als ik nu probeer te spotten krijg ik wel de spot-roos (dus met Sorry en Gogogo en zo) maar hoe ik ook mik, iemand spotten is me nog niet gelukt.
Nou heb ik wel een rare toetsenbord-layout, maar je moet toch gewoon de spot knop gebruiken?
Ik kan wel gewoon spotten als ik loop. Gebruikt de MAV misschien een andere binding om te spotten?
Blijkbaar is het een bug. Als je Q als spotknop gebruikt werkt alles goed, als je een andere toets gebruikt kun je niet spotten, maar krijg je (bij langer indrukken) wel de spot-roos. Dit is alleen zo in voertuigen, niet als jeals gewone infanterie spot, dan werkt een andere toets ook.
zie ik net staan op Battlelog word aan gewerkt dus
zie ik net staan op Battlelog word aan gewerkt dus
Kijk, en das toch nog een groot pluspunt van Battlelog.
Direct feedback tussen developers en de players!
Vroeger wist je niet wat er aan de hand was en moest je op gameforums gaan rondneuzen of de fout nu bij jou ligt, of bij de developers. Niet dat dat voor ons GoTters een ramp zou zijn, wij hebben dit forum. Maar er zijn massaal veel gamers die nooit op forums zitten of kijken en die nu toch met Battlelog bereikt kunnen worden.
Direct feedback tussen developers en de players!
Vroeger wist je niet wat er aan de hand was en moest je op gameforums gaan rondneuzen of de fout nu bij jou ligt, of bij de developers. Niet dat dat voor ons GoTters een ramp zou zijn, wij hebben dit forum. Maar er zijn massaal veel gamers die nooit op forums zitten of kijken en die nu toch met Battlelog bereikt kunnen worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 16-11-2011 18:28 ]
Wat is Damavand Peak op conquest large toch een zaadmap. Ik pleit er echt voor om die uit de gotbf3 server rotation te gooien. Het komt er negen van de tien keer op neer dat het team die als eerste C rusht met tank en jeep de map wint. Gelukkig weet de tank driver in het begin in een van de teams dit niet, waardoor je na 1-2 minuten al kan vertellen welk team er gaat winnen. Daarnaast wordt er echt teveel met rpg's gespammed in die tunnels. Iedere keer als ik op een server zit waar die map komt. Zo weer even klaar met zeiken.
Als tweede nog een vraag, het klopt toch dat je weinig aan de groene flitsen kan doen. Heb er af en toe last van en het is toch wel irritant.
Als tweede nog een vraag, het klopt toch dat je weinig aan de groene flitsen kan doen. Heb er af en toe last van en het is toch wel irritant.
Net laserpainter voor scout helicopter unlocked, even gebruikt voor top-down damage van little bird guided missile, werkt leuk als het voertuig stilstaat, anders 100% mis.. wel vehicle disable op AA, (canal rush)
Ik vind 'm eerlijk gezegd erger op rush, die eerste 2 stages als attacker zijn echt verschrikkelijk.
Altijd +-3 mortars op het verdedigende team, nauwelijks cover je bent gewoon een sitting duck eigenlijk.
Enige wat je een beetje kan doen is van cover naar cover gaan maar zodra je langer dan een seconde stil zit (reloaden, reviven, healen) heb je gelijk een crapload mortars op je dak.
Enige wat er dan nog over blijft is een soort van blinde sprint trekken naar de objective wat 90% v/d tijd mislukt.
Die map is echt een meatgrinder
Altijd +-3 mortars op het verdedigende team, nauwelijks cover je bent gewoon een sitting duck eigenlijk.
Enige wat je een beetje kan doen is van cover naar cover gaan maar zodra je langer dan een seconde stil zit (reloaden, reviven, healen) heb je gelijk een crapload mortars op je dak.
Enige wat er dan nog over blijft is een soort van blinde sprint trekken naar de objective wat 90% v/d tijd mislukt.
Niet heel veel gespeeld, maar het klinkt inderdaad heel herkenbaar. Wat het nog beter maakt is dat als het even niet lukt 50% overstapt op recon en dan is het helemaal over.Relis schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:45:
Ik vind 'm eerlijk gezegd erger op rush, die eerste 2 stages als attacker zijn echt verschrikkelijk.
Over het algemeen vind ik het verder wel allemaal aardig balanced (misschien canals, ligt de spawn van de US te ver op zee), maar ik blijf de damage van engi's rifles te discutabel hoog vinden vergeleken met de assault rifles. Het moet m.i. zo zijn dat een 1v1 tussen assault en engi met gelijk aantal schoten etc altijd gewonnen wordt door een asault. Een SCAR doet zelfs meer damage dan alle assault rifles. Dat slaat gewoon nergens op.
Ja zo kun je alle maps er wel uit gooien, altijd iemand vind hem wel vervelend... Ik vind het juist wel leuk om een wat meer lineaire map te hebben ipv dat grote massale, en nu metro er al uit is. Daarnaast kan je met de chopper overvliegen en dan a en b cappen met een paar manmicrooo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:37:
Wat is Damavand Peak op conquest large toch een zaadmap. Ik pleit er echt voor om die uit de gotbf3 server rotation te gooien. Het komt er negen van de tien keer op neer dat het team die als eerste C rusht met tank en jeep de map wint. Gelukkig weet de tank driver in het begin in een van de teams dit niet, waardoor je na 1-2 minuten al kan vertellen welk team er gaat winnen. Daarnaast wordt er echt teveel met rpg's gespammed in die tunnels. Iedere keer als ik op een server zit waar die map komt. Zo weer even klaar met zeiken.
Is Metro er uit? 
Conquest of ook de Rush?
Bij de eerste, ok eens. Maar het is in mijn ogen de beste Rush map van BF3.
Ik hou van die map, hoeveel kills ik daar telkens weet te behalen, heerlijk
En nee ik ben geen Engineer, meestal Assault of Support.
Heeft je team, of jij, er aan gedacht dat je ook aan de andere kant kunt komen zonder door de tunnel te gaan?
Neem een heli en vlieg met een volle bak over de heuvel en pik daar even de twee andere punten in. Dan hebben ze alleen nog C.
En mocht je de tank willen counteren.
Probeer zoveel mogelijk mannetjes die er in de buurt lopen om te leggen. Leid de tank af en dan kunnen de Engineers of een Support met C4 aan de slag.
Ik heb vandaag nog een potje Davamand Peak gedaan en heb als Support een keer of vier in een potje een tank gesloopt in de tunnel. Twee of drie stuks achterop plakken, BOOM! -> double kill.
Conquest of ook de Rush?
Bij de eerste, ok eens. Maar het is in mijn ogen de beste Rush map van BF3.
Ik hou van die map, hoeveel kills ik daar telkens weet te behalen, heerlijk
En nee ik ben geen Engineer, meestal Assault of Support.
Hier ben ik het niet mee eens, er zijn namelijk meerdere wegen naar de overwinning daar.microoo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:37:
Heeft je team, of jij, er aan gedacht dat je ook aan de andere kant kunt komen zonder door de tunnel te gaan?
Neem een heli en vlieg met een volle bak over de heuvel en pik daar even de twee andere punten in. Dan hebben ze alleen nog C.
En mocht je de tank willen counteren.
Probeer zoveel mogelijk mannetjes die er in de buurt lopen om te leggen. Leid de tank af en dan kunnen de Engineers of een Support met C4 aan de slag.
Ik heb vandaag nog een potje Davamand Peak gedaan en heb als Support een keer of vier in een potje een tank gesloopt in de tunnel. Twee of drie stuks achterop plakken, BOOM! -> double kill.
[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 16-11-2011 18:58 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
De opticien zal er weinig aan kunnen doen. Heb je verder nooit last van het feit dat je bepaalde kleuren niet kan onderscheiden?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
[...]
Ben ik dus inderdaad niet de enige met dat probleem. Ik dacht al dat ik naar de opticien moest.
Ik weet niet of ze groen waren (ik dacht wit), maar ik heb dus wel een keer vreemde flitsen gezien waarbij het hele beeld dus even weg was. Ik dacht even dat m'n nieuwe videokaart er geen zin meer in had. Ik heb het later niet meer gezien.microoo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:37:
<knip>
Maar dat is dus een bug in BF3?
[ Voor 43% gewijzigd door BounceMeister op 16-11-2011 19:26 ]
Verwijderd
Coördinatie is vereist bij de aanvallers. Die Hummer is heel handig om naar B te racen.Relis schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:45:
En smoke gebruiken. De richels en rotsen richting A zijn heel goed te dekken met smoke.
Misschien kleurenblind zonder dat je het weet?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
[...]
Ben ik dus inderdaad niet de enige met dat probleem. Ik dacht al dat ik naar de opticien moest.
Feit is dat er veel variaties zijn en dat het overgrote deel een zeer lichte vorm heeft. In het dagelijkse leven wordt je daar nauwelijks mee geconfronteerd.
Ik kan soms moeilijk rood en groen onderscheiden, dit is de bekendste vorm.
Hier uitgebreid artikel http://www.bbc.co.uk/news/technology-13054691 over colour blind functies in games, en de techniek om met verscheidene vormen om te gaan. MW2 en Killzone 2 komen ter sprake.
Ik zie hieronder het getal 21. Terwijl je 74 moet zien als je niet kleurenblind bent. edit: En als je niets ziet, heb je nog andere vorm van kleurenblindheid.

In BF3 heb ik er ook soms last van dat ik op een squad mate schiet voor niets. Of erger, dat ik met een enemy in hetzelfde kamertje zit en ineens schiet die op mij "ow crap"
Het lijkt wat te minderen, maar nu check ik linksonder snel of die persoon in mn squad zit, als ik twijfel en als ik de tijd heb.
Nuja mooi dat de optie er komt. In BFBC2 was die zeker welkom
weet iemand hoe je TOP SKILL punten worden bepaald?
vergeleken met friends heb ik alles veel hoger. Dus kills/K/D ratio/Accuracy/SPM/headshots/etc etc
behalve vehicles kilss is lager...omdat ik dat niet speel en toch heb ik een lagere top skill punten?
vergeleken met friends heb ik alles veel hoger. Dus kills/K/D ratio/Accuracy/SPM/headshots/etc etc
behalve vehicles kilss is lager...omdat ik dat niet speel en toch heb ik een lagere top skill punten?
Je verliest een hoop punten als je gekilled word door iemand met low skill level, en je krijgt amper punten voor het killen van iemand met low skill level. (Op noobservers verlies je in principe alleen skill level en blijf je ook low level)SonyEricsson schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:46:
weet iemand hoe je TOP SKILL punten worden bepaald?
Met een high skill level is het anders om.
Ik zie dat er problemen zijn met origin. Als ik in battlelog een server wil joinen wordt origin niet gestart. Als ik origin handmatig start en bf3 probeer te starten wordt battlelog niet gestart.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Ik heb moeite met die afbeelding, laat ik het zo zeggen.Asgaro schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:32:
[...]
Misschien kleurenblind zonder dat je het weet?
Feit is dat er veel variaties zijn en dat het overgrote deel een zeer lichte vorm heeft. In het dagelijkse leven wordt je daar nauwelijks mee geconfronteerd.
Ik kan soms moeilijk rood en groen onderscheiden, dit is de bekendste vorm.
Hier uitgebreid artikel http://www.bbc.co.uk/news/technology-13054691 over colour blind functies in games, en de techniek om met verscheidene vormen om te gaan. MW2 en Killzone 2 komen ter sprake.
Ik zie hieronder het getal 21. Terwijl je 74 moet zien als je niet kleurenblind bent.
[afbeelding]
In BF3 heb ik er ook soms last van dat ik op een squad mate schiet voor niets. Of erger, dat ik met een enemy in hetzelfde kamertje zit en ineens schiet die op mij "ow crap"
Het lijkt wat te minderen, maar nu check ik linksonder snel of die persoon in mn squad zit, als ik twijfel en als ik de tijd heb.
Nuja mooi dat de optie er komt. In BFBC2 was die zeker welkom
Maar ik herken mij in wat jij tikt, ik zie het vaak ook niet of te laat.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
AHA duidelijk...dacht al.. stond boven de 300 na een potje gewonnen stond het op 270unfor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:52:
[...]
Je verliest een hoop punten als je gekilled word door iemand met low skill level, en je krijgt amper punten voor het killen van iemand met low skill level. (Op noobservers verlies je in principe alleen skill level en blijf je ook low level)
Met een high skill level is het anders om.
terwijl ik best wel een goede K/D ratio had
Een tank driver die niet incompetent is zal je niet zomaar op zijn achterkant een raket laten afvuren. Tuurlijk het kan gebeuren, maar zolang je niet vol gas recht vooruit gaat zullen engineers normaal gesproken helemaal geen mogelijkheid hebben om op je achterkant te schieten.SinergyX schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:33:
[...]
SOFLAM heeft een range van 180-200 meter, ongeveer gelijk aan een standaard Javelin lock. Beetje engineer knalt ook gewoon een tank solo neer, momentje wachten op de achterkant en je hebt al een bijna zekere disable, 1 erbij en je bent klaar.
Als je niets ziet, betekent het dat je nog andere vorm van kleurenblindheid hebt.Joopieboy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:56:
[...]
Ik heb moeite met die afbeelding, laat ik het zo zeggen.
Maar ik herken mij in wat jij tikt, ik zie het vaak ook niet of te laat.
Anyway, die pic is van Wikipedia page
Ik ben niet kleurenblind ( ik zie 74 staan in het plaatje ) en ik zie die groene flitsen soms ook. Zal wel iets met een grafische kaart en een driver zijn.
Probleem is dan wel dat mensen vaak uitstappen en de verdedigers een hummer geven, dat kan ik nooit erg waarderen als aanvaller. Ook vreemd trouwens, al meerdere keren dat ik in een hummer zat en met een enkele m320 gedood werd, lijkt me toch niet de bedoeling gezien dat je 3 RPGs erop moet schieten.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:23:
[...]
Coördinatie is vereist bij de aanvallers. Die Hummer is heel handig om naar B te racen.
En smoke gebruiken. De richels en rotsen richting A zijn heel goed te dekken met smoke.
Als aanvaller wat trouwens ook nog een mogelijkheid is, is smoke granaten. Dan kan je naar voren rennen, zodra iemand bij de muur daar is kan zijn squad op hem spawnen, en al snel is het bijzonder lastig voor de verdedigers te voorkomen dat het hele aanvallende team gewoon ernaartoe loopt.
Je moet wel een klein beetje competent aanvallende team hebben, want het zal inderdaad niet de eerste keer zijn dat verdedigers gewoon op de rand van hoever ze mogen komen zitten, omdat aanvallers allemaal idioten met sniper rifle zijn.
Hey hadden wij niet een Doc Snyder hier op T.net? Ik zat zojuist met een DoC_Snyder_* in een TDM potje, maar gatver, wat zat die doen zeg... Telkens wist hij waar je zat en met onnatuurlijke reflexen wist hij je te headshotten. Daarnaast heb ik deze dude 3 nades achter elkaar zien gooien, driemaal raak, m'n hele squad naar de knoppen.
Het werd helemaal bar en boos toen deze met een 240 light machine gun explosive rounds ging afvuren... Ik heb em nog niet unlocked, maar ik weet behoorlijk zeker dat dat geen legitieme upgrade is voor dat wapen.
Ik neem aan dat het een wallhack betreft, of een artificial fire mod. Zelfs als ik recht op deze tegenspeler af kroop was ik dood zodra ik nét begon de hoek om te keren. Opmerkelijk genoeg klaagde niemand over cheaterij, maar na de ronde gingen wel 10 van de 12 spelers weg (en ik daarna dus ook maar).
Het werd helemaal bar en boos toen deze met een 240 light machine gun explosive rounds ging afvuren... Ik heb em nog niet unlocked, maar ik weet behoorlijk zeker dat dat geen legitieme upgrade is voor dat wapen.
Ik neem aan dat het een wallhack betreft, of een artificial fire mod. Zelfs als ik recht op deze tegenspeler af kroop was ik dood zodra ik nét begon de hoek om te keren. Opmerkelijk genoeg klaagde niemand over cheaterij, maar na de ronde gingen wel 10 van de 12 spelers weg (en ik daarna dus ook maar).
Nieuwe driversPeekster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:02:
Ik ben niet kleurenblind ( ik zie 74 staan in het plaatje ) en ik zie die groene flitsen soms ook. Zal wel iets met een grafische kaart en een driver zijn.
Maar sinds 11,1 drivers van AMD is het green flickering gewoon weg
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Heb AMD maar heb er niet voldoende last van om er iets aan te doen.
Ik kan sinds het weekend geen BF meer spelen. Iedere keer als ik een server wil joinen zegt ie dat bf3.exe niet meer werkt. Ik heb google research gedaan en heb veel fixes geprobeerd.
Tm verwijderd
temp data verwijderd
saved game verwijder/restored
via origin de game herstellen
Ati driver geinstalleerd..
En nog werkt het gewoon niet, is er misschien al een goeie fix voor?
Ik draai windows 7 64 bit
ati 4890 CF
Intel i5 2500K
4 gig ddr3
Groetjes..
Tm verwijderd
temp data verwijderd
saved game verwijder/restored
via origin de game herstellen
Ati driver geinstalleerd..
En nog werkt het gewoon niet, is er misschien al een goeie fix voor?
Ik draai windows 7 64 bit
ati 4890 CF
Intel i5 2500K
4 gig ddr3
Groetjes..
Heb je xfire draaien? Ook punkbuster geupdate?
[ Voor 37% gewijzigd door Sinus_rhythm op 16-11-2011 22:33 ]
Verwijderd
heb je het spel al helemaal opnieuw geinstaleerd?dits via software,verwijderen ook origin en dan van voren af aan instaleren
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 22:36 ]
Heb je de nieuwste CAP file ofzoiets ook geïnstalleerd? Hoort bij je ATI driver als je CF hebt denkek.
Sinds een paar dagen wordt ik met XBOX live telkens er uit gegooid als ik een paar minuten aan het spelen ben, tijdens spelen geen lag. M'n NAT staat open en de verbinding is goed volgens de network settings van HALO (hier kun je ook de kwaliteit van je verbinding zien). Ik wordt altijd als eerste uit de party gegooid en daarna wordt de verbinding verbroken, ik kan echter wel vrijwel direct daarna een nieuwe server joinen.
Komt iemand anders dit bekend voor?
Komt iemand anders dit bekend voor?
Just a simple thought....
Vandaag wat tijd in de engineer gestoken. Vind het helemaal niks.
Was de stinger al een teleurstelling, de javelin is al even waardeloos met een overdreven lange lock time. Soflam zou uitkomst moeten brengen maar snipers zetten die bijna nooit in.
Om nou alleen maar van nut te zijn om met een branderdje van de Gamma tanks te repareren.... daar zie ik echt de lol niet van in.
Was de stinger al een teleurstelling, de javelin is al even waardeloos met een overdreven lange lock time. Soflam zou uitkomst moeten brengen maar snipers zetten die bijna nooit in.
Om nou alleen maar van nut te zijn om met een branderdje van de Gamma tanks te repareren.... daar zie ik echt de lol niet van in.
Ik had pret met de jav met een soflam spotterTecTo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:44:
Vandaag wat tijd in de engineer gestoken. Vind het helemaal niks.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik word een BF3 verrader. (nee geen MW3)
Morgen komen zowel ANNO 2070 en SR3 bij mij thuis op de mat. Het is een veel te druk game seizoen.
Morgen komen zowel ANNO 2070 en SR3 bij mij thuis op de mat. Het is een veel te druk game seizoen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dan speel je zeker met een vaste team mate?yzx schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:46:
[...]
Ik had pret met de jav met een soflam spotterwas easy veel puntjes
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien