Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:43:
Yay, tijd voor wraak. >:)
Maar ik ga zo maar eens Nederland Duitsland kijken.
Word nog wat aangezien vrijwel de gehele aanval bij ons geblesseerd is. :'(
ESL?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Geen idee wat je bedoeld? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
De AMD Catalyst 11.11 én de 11.11 CAP1 zijn vandaag uitgekomen :) :
New profiles added to this release: Battlefield 3: Tweaks to the CrossFire profile
Vanaf hier te downloaden: http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
Oh eindelijk! Ik hoop dat dat mijn BSOD's oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Hoe komt het toch dat iedereen zo'n hoge SPM heeft?
Ik heb in het begin hele tijd medic enzo en heb nog steeds maar 186...
agjah maakt SPM zoveel uit?

hangt toch ook af van map? als je heel de tijd metro zou spelen zou het punten regenen als assault/support, maar als je hele tijd caspian border speelt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasma schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:34:
Hoe komt het toch dat iedereen zo'n hoge SPM heeft?
Ik heb in het begin hele tijd medic enzo en heb nog steeds maar 186...
agjah maakt SPM zoveel uit?

hangt toch ook af van map? als je heel de tijd metro zou spelen zou het punten regenen als assault/support, maar als je hele tijd caspian border speelt toch niet?
Niet iedereen heeft zo hoog hoor. En hangt inderdaad ook af van de game mode, en van de maps.
Dit zijn de stats van het 1e GoT platoon dat gemaakt werd (er zijn er nog heb ik vernomen)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battlelog/statsgot.JPG
http://battlelog.battlefi...832655391300810692/stats/
Vraag is of dit accuraat is en mooi bijgewerkt wordt, maar ik veronderstel van wel.

Alleen staat vanboven op die pagina:
Score / Min Average 434
Vraag mij niet hoe dit kan als 234 192 204 128 de gemiddeldes zijn voor elke klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

SmidsY

hallo!?.............

Heb zelf een SPM van 396, speel grotendeels kleinere maps 16/32 spelers en probeer zo veel mogelijk flaggen te cappen i.c.m. heli's. Wat daarnaast scheelt is rondes winnen, lid zijn beste squad en MVP worden mee (toch meestal 1500 "gratis" punten).

En vooral vergeet de almachtige Q-toets niet _/-\o_ . Oftewel spotten en (als squadleader) orders geven toch 10 gratis punten. Vooral orders werkt goed zeker als je ziet dat je maten in de buurt van vlag aan het werk zijn.

Verder moeten mensen meer ammo "spammen" speel support of engineer, maar hoe vaak ik als engineer niet door mijn rpg ammo heen ben en de support me simpelweg negeert 8)7

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Misschien is een poll met waarin je je favoriete map moet aantikken een idee voor de openingspost. Lijkt me wel interessant om te weten welke map het in deze game waarschijnlijk het meest gespeeld gaat worden.

(zoals karkand in battlefield 2)

Ik heb nu een SPM van 633, maar dit komt omdat ik van flanken houd en ik dan toevallig een M60E4 bij me heb. 18 killstreak is zo gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door rickyy op 15-11-2011 22:14 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:42:
Niet iedereen heeft zo hoog hoor. En hangt inderdaad ook af van de game mode, en van de maps.
Dit zijn de stats van het 1e GoT platoon dat gemaakt werd (er zijn er nog heb ik vernomen)
Ook wel grappig om te zien dat de gamers van GoT gemiddeld genomen onder het gemiddelde presteren. Een gemiddelde K/D onder de 1 terwijl het gemiddelde van alle gamers ergens rond de 1.2 zal liggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:15:
[...]

Ook wel grappig om te zien dat de gamers van GoT gemiddeld genomen onder het gemiddelde presteren. Een gemiddelde K/D onder de 1 terwijl het gemiddelde van alle gamers ergens rond de 1.2 zal liggen.
Ehm... Is dat niet gewoon 1.00

De één maakt een kill, de ander gaat dood...

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 15-11-2011 22:25 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:15:
[...]

Kan je dit verduidelijken?
Waar zie jij het gemiddelde van alle gamers staan?
En waar de K/D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet in een game waar gerevived kan worden. Door revives krijgt de speler geen death maar de andere speler wel een kill. Dit betekent dat er meer kills geregistreerd worden dan deaths en het gemiddelde boven de 1 moet liggen. Ik gok ergens rond de 1.2 maar het kan wat hoger liggen.
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:24:
Kan je dit verduidelijken?
Waar zie jij het gemiddelde van alle gamers staan?
En waar de K/D?
Dat is een vermoeden op basis van mijn ervaringen met Battlefield 2, Bad Company 2 en Battlefield 3.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Zelf een SPM van 469 atm, zal wel wat lager zijn geworden door het trainen van jets. Maar ik moet zeggen dat ik er wel erg veel plezier aan beleef! En ik ga flink vooruit, nu meestal een paar vijandelijke jets tot pulp geknald voordat ik zelf in het stof moet bijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:25:
[...]

Niet in een game waar gerevived kan worden. Door revives krijgt de speler geen death maar de andere speler wel een kill. Dit betekent dat er meer kills geregistreerd worden dan deaths en het gemiddelde boven de 1 moet liggen. Ik gok ergens rond de 1.2 maar het kan wat hoger liggen.
Ah, ff vergeten :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:25:
[...]

[...]

Dat is een vermoeden op basis van mijn ervaringen met Battlefield 2, Bad Company 2 en Battlefield 3.
En je kan ook suiciden, dat helpt ook nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Het lijkt alsof iedereen heel erg punten geil is ? :o
Dat vind ik dan ook meteen de nadeel met bf3, het is meer gefocust op punten maken
dan op teamplay.

Mijn K/D is niet altijd positief, omdat ik meer ga voor me squad.
Dat betekend dat ik zo nu en dan een suicide missie moet uitvoeren om een tank te stoppen.
Betekend dat ik soms over een veld moet rennen als assault op mijn team mates te reviven terwijl ik weet dat ik word afgeknalt. Et cetera

ik zie die focus wel minder aanwezig in bf3 dan bf2. Iets wat ik zelf heel erg leuk vind samenwerken en belangrijk zijn voor je team ook al betekend dat eindige met een negatieve k/d maar wel conquest winnen :+

Dont get me wrong, bf3 is nog steeds teamplay maar toch in een beetje mindere mate dan bf2 en dat vind ik toch wel wat spijtig... Ik zie vaak genoeg 16 man als support toekijken terwijl hun de heletijd worden uitgeroeit door een tank en alsnog spawnen ze niet als engineer omdat ze hun resupply puntjes willen hebben. gevolg tank eindigt met enorme k/d en team bleed enorm snel tickets.. gevolg ronde word niet gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs als je voor teamplay gaat is er geen reden waarom je K/D niet hoger kan zijn dan 1. Juist het typische zelfmoord gedrag om mensen te reviven is funest voor je team. Als jij weet dat een revive betekent dat jij word afgeknald moet je het juist niet doen, dan schiet niemand er wat mee op. Een death erbij terwijl de ander het waarschijnlijk ook niet overleefd en beter opnieuw had kunnen spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
jterpstra schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:33:
Het lijkt alsof iedereen heel erg punten geil is ? :o
Dat vind ik dan ook meteen de nadeel met bf3, het is meer gefocust op punten maken
dan op teamplay.
Klopt, is imho ook aardig ingebakken sinds de CoD franchise. Persoonlijk boeien stats me geen fuck. Ja ik vind het belangrijk om te zien dat ik een goede speler ben. Ja als dat resulteert in goede statistics swa. Maar ik persoonlijk zal nooit en ten nimmer verzaken in BF3 ten behoeven van mijn o 'zo precious stats.

Ja ik vind het belangrijker dat ik meer potjes gewonnen heb dan ik heb verloren. Mijn k/d ratio is mij eigenlijk worst maar het doet me wel goed om te zien dat het positief is. Het kan dus gewoon wel, goed spelen en er goede stats op na houden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Ja dat is een kwestie van inschatten he ;)
ik zorg ervoor dat mijn suicide run het wel waard is. en ja op battlelog staat me k/d wel in de +
http://battlelog.battlefi...Oxide-NL/stats/233184248/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Indy91 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:20:

[...]

Niemand een nieuwssubmit gedaan op de fp?

mijn kaartje draait nog prima (af en toe eens een groene streep)
en verder 1 keer een bsod gehad in 30 uur

Ik zie in de release notes niets over BF3 :X

[ Voor 18% gewijzigd door ApC_IcE op 15-11-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij Battlefield 2 maar, recoil bestaat nauwelijks voor korte en middellange afstand, iedereen gebruikt M249+grip+etc in city-maps, RPG spam overal, tanks die automatisch healen na ff terugtrekken = tankwhores overal... het is niet echt leuk om city maps te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:41:
Geef mij Battlefield 2 maar, recoil bestaat nauwelijks voor korte en middellange afstand, iedereen gebruikt M249+grip+etc in city-maps, RPG spam overal, tanks die automatisch healen na ff terugtrekken = tankwhores overal... het is niet echt leuk om city maps te spelen.
Zo heb ik laatst nog een 6 of 7 man in 1 keer uitgeschakeld.
even omlopen met rush en vervolgens m249+grip+ext mag raggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:43:
[...]

Yay, tijd voor wraak. >:)
Maar ik ga zo maar eens Nederland Duitsland kijken.
Word nog wat aangezien vrijwel de gehele aanval bij ons geblesseerd is. :'(
Ik had beter BF3 kunnen blijven spelen.
3-0 verloren. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die metro map is denk ik wel 1 van mijn favo's! Wat een heerlijke map om in te spelen!! :D

Wat ik me nog afvroeg, je unlocked soms sommige dingen voor je guns/geweren etc, hoe kan je die aan je wapen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Indy91 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:20:

[...]

Jammer dat dit de tweede patch is waar ze op Crossfire optimalisatie gefocust hebben.
Als het aan mij lag mochten ze nu wel is gaan onderzoeken hoe het komt dat misschien wel 30% van de spelers constant crashes heeft. En ook al ligt het niet aan de drivers kom hier dan ook mee dat zij het niet kunnen fixen.
Veel mensen ergeren zich aan deze crashes maar weet niet waar hij nou aan toe is.
Moeten ze wachten op een patch of een nieuwe driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Grouver schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:16:
[...]

Jammer dat dit de tweede patch is waar ze op Crossfire optimalisatie gefocust hebben.
Als het aan mij lag mochten ze nu wel is gaan onderzoeken hoe het komt dat misschien wel 30% van de spelers constant crashes heeft. En ook al ligt het niet aan de drivers kom hier dan ook mee dat zij het niet kunnen fixen.
Veel mensen ergeren zich aan deze crashes maar weet niet waar hij nou aan toe is.
Moeten ze wachten op een patch of een nieuwe driver?
Dus wat je zegt is dat alleen de AMD spelers crashen? :F

die driver ging weer leuk in conflict met mijn G19 software .... :X
iemand iets gehoord voor een LCD app van BF3 voor op de G19? :o

Edit: lees net :
"Logitech offers information about our equipment to game developers but not the other way around."
Dus als DICE het niet wilt gebeurt het niet :F

[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 15-11-2011 23:21 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Grudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:15:
Die metro map is denk ik wel 1 van mijn favo's! Wat een heerlijke map om in te spelen!! :D

Wat ik me nog afvroeg, je unlocked soms sommige dingen voor je guns/geweren etc, hoe kan je die aan je wapen toevoegen?
Metro is te bekrompen voor mij :)

Gewoon je perks instellen, dat doe je door: customize - land (of air/ground) - en dan kan je je wapens customizen (dit is als je al gespawned bent).

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
yzx schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:18:

Dus wat je zegt is dat alleen de AMD spelers crashen? :F
Waar zeg ik dit?
Ik bedoel in het algemeen dat Dice of Ati/Nvdia nou is duidelijk mag zijn betreft al die vervelende crashes.
In plaats van dat ze aan crossfire optimalisatie werken.
Ik vat het niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Grouver schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:24:
[...]

Waar zeg ik dit?
Ik bedoel in het algemeen dat Dice of Ati/Nvdia nou is duidelijk mag zijn betreft al die vervelende crashes.
In plaats van dat ze aan crossfire optimalisatie werken.
Ik vat het niet in ieder geval.
Ik had het zo opgenomen ;)
Nou ik heb geen probleem van crashes hoor :) draai crossfire en 0.0% crash problemen. -> dus ik concludeer dat het aan BF3 ligt ipv de grafische drivers

En waarom ze aan CFX werken i.p.v de gewone driver who knows

[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 15-11-2011 23:27 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 18:47
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:42:
[...]

[afbeelding]
http://battlelog.battlefi...832655391300810692/stats/
Vraag is of dit accuraat is en mooi bijgewerkt wordt, maar ik veronderstel van wel.

Alleen staat vanboven op die pagina:
Score / Min Average 434
Vraag mij niet hoe dit kan als 234 192 204 128 de gemiddeldes zijn voor elke klasse?
je class score is excl ribbons en medals
je totaal score incl

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Spaiker schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:19:
[...]

Metro is te bekrompen voor mij :)

Gewoon je perks instellen, dat doe je door: customize - land (of air/ground) - en dan kan je je wapens customizen (dit is als je al gespawned bent).
Ik heb gekeken bij customize, maar ik kan nergens bijv. mijn ACOG en Heavy barel selecteren om op mijn wapen te doen :S snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jterpstra schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:37:
Ja dat is een kwestie van inschatten he ;)
ik zorg ervoor dat mijn suicide run het wel waard is. en ja op battlelog staat me k/d wel in de +
http://battlelog.battlefi...Oxide-NL/stats/233184248/
Je W/L niet though, en die zou juist hoog moeten zijn als jij heel effectief voor je team bezig bent ;)
Pak een SCAR-H met heavy barrel en zeg nog eens dat recoil niet bestaat. Sowieso is recoil voor korte afstand nou niet heel belangrijk iets, maar op middellange afstand is het toch zeker niet verwaarloosbaar voor de meeste wapens. Ja tenzij je specifiek je wapens kiest en uitrust voor minimum recoil.
Maar in BF2 is ook nou niet veel recoil. Veel spread wel ja, recoil nee.

M249s kunnen niet RPG spammen of tanks uitschakelen. Sowieso vallen in city maps tanks wel mee, gewoon flanken en daar kan je tenminste vanachter makkelijk op ze schieten. Zelfs assault met m320s kan tanks beschadigen, gewoon vanuit raampje op tank schieten en hij wordt helemaal gek. Om het nog maar niet over mijnen gehad te hebben.
M249 is best effectief wapen, maar echt niet significant OP ofzo, één goede burst met een ander wapen en hij is dood. Dankzij IRVN zijn de campers makkelijker te vinden. RPGs op infanterie is in normale situaties hilarisch ineffectief, moet je het vergelijken met BC2. Tuurlijk is het leuk om iemand in een raam te pakken ofzo, of iemand waarvan je weet dat hij om het hoekje staat. Maar wat je vaak genoeg in andere spellen ziet, en soms ook in BF3, die jopies die altijd met een RPG rondrennnen, die hebben geen schijn van kans.
Ik heb gekeken bij customize, maar ik kan nergens bijv. mijn ACOG en Heavy barel selecteren om op mijn wapen te doen snap er niks van
Klik nu op accessoires bij je primary wapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 15-11-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

furby-killer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:34:
M249s kunnen niet RPG spammen of tanks uitschakelen.
Daar hebben we C4 voor >:)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:33:
[...]

je class score is excl ribbons en medals
je totaal score incl
Ok, dat wist ik niet, en kan dus wel kloppen.

Maar je SPM op ieders profiel is dus het gemiddelde van alle persoonlijke class scores? Dit is NIET de totaal score?

Ik beredeneer zo:
Ik check na elke match mijn SPM en die kan ineens tot 5 puntjes stijgen of dalen, heb ik de indruk, maar niet meer.
Maar in sommige matches krijg je van die Medailles, die 10.000 punten waard zijn. Dan zou je SPM bovenaan je profiel - indien dit je totaal score was - zeker met een stuk of 50 à 100 punten verhogen?
Maar dit is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:46:
[...]

Ok, dat wist ik niet, en kan dus wel kloppen.

Maar je SPM op ieders profiel is dus het gemiddelde van alle persoonlijke class scores? Dit is NIET de totaal score?
andersom
SPM is je totaal score / aantal minuten.
bij je class score doen ze alleen je class score per minuut, zonder ribbons.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Of goede mortar erop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Sodeju, had me daarnet toch een smerig potje, eindtotaal 51758pt :P
http://battlelog.battlefi...show/5655676/1/188417183/

die USAS is idd wel lachen, heb er nou 3 potjes mee gespeeld en hop, de frag shells zijn binnen :D
('tis wel dodelijk voor je accuracy score btw, elke pellet telt denk ik als shotfired?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56
Ik heb gewoon 21% acccuracy met mijn usas, minder met smg's :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
User321 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 00:59:
Sodeju, had me daarnet toch een smerig potje, eindtotaal 51758pt :P
http://battlelog.battlefi...show/5655676/1/188417183/

die USAS is idd wel lachen, heb er nou 3 potjes mee gespeeld en hop, de frag shells zijn binnen :D
('tis wel dodelijk voor je accuracy score btw, elke pellet telt denk ik als shotfired?)
Nette score. Ik had met metro laatst 46K in een ronde, dat inclusief 2 medailles. Wat is je tactiek op Tehran Highway? Welke class?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Grudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:34:
[...]

Ik heb gekeken bij customize, maar ik kan nergens bijv. mijn ACOG en Heavy barel selecteren om op mijn wapen te doen :S snap er niks van
Ik stel het in bij het spawnscherm, waar je kiest waar je gaat deployen. Als je daar rondkijkt zou je een customize functie moeten zien.

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
rickyy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 01:41:
[...]
Nette score. Ik had met metro laatst 46K in een ronde, dat inclusief 2 medailles. Wat is je tactiek op Tehran Highway? Welke class?
engineer, mines, sqd expl.. tussen RU spawn en B + tussen D en C elk 3 mines droppen (als US, als RU tussen A en C/B) zodat er niet steeds een LAV/Tank in je reet rijdt, en je dus lekker kan rondsneaken + ventjes afschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Hoe zit het eigenlijk met de accessoires? Ik dacht altijd dat je die per class kon behalen, maar het lijkt er nu op dat je het per wapen moet halen.

Op de M249 heb ik nu alle accessoires, maar nu heb ik ook de M60E4 waarbij ik, afgezien van de bipod, geen accessoires heb.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Ik persoonlijk vind dat ook een beetje vreemd/jammer dat je voor elk wapen de accessoires moet unlocken terwijl het binnen een class sowieso dezelfde zijn. De holosight van een M60 is echt niet anders dan die van een M249.

Accessoires hadden mijn inziens class unlocks moeten zijn en niet weapon unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kaap schreef op woensdag 16 november 2011 @ 06:58:
Ik persoonlijk vind dat ook een beetje vreemd/jammer dat je voor elk wapen de accessoires moet unlocken terwijl het binnen een class sowieso dezelfde zijn. De holosight van een M60 is echt niet anders dan die van een M249.

Accessoires hadden mijn inziens class unlocks moeten zijn en niet weapon unlocks.
Ach, nu dwingt het je een beetje te oefenen met een wapen voor je alle hacks (IRNV, foregrip enz) krijgt.
en wat is nu 100 kills.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:58
Ik zie trouwens bij de unlocks van wapens dat je enkele unlocks enkel als DICE employee kan unlocken. Een voorbeeld is de Ballistic (12x) voor de M249. Beetje jammer.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:39:
Ik zie trouwens bij de unlocks van wapens dat je enkele unlocks enkel als DICE employee kan unlocken. Een voorbeeld is de Ballistic (12x) voor de M249. Beetje jammer.
Volgens mij hebben ze die tekst er een beetje halfbakken in gezet, en bedoelen ze meer dat hij gewoon niet te unlocken valt.

Is ook al behoorlijk wat commentaar op, op de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het is ook maar waar je je druk om kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Amen, zie het nut niet in van een 12x scope op een LMG. Laat dat gesniper maar over aan de bush wookies met hun 12x ballistic scopes ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
SPM zegt wel iets, maar dat mensen er zo moeilijk over doen... Zelf heb ik 390SPM, maar ik ga voor teamwinst. Ik switch vaak tussen assault en engineer.

MVP zegt ook erg weinig. Met conquest 64man eindig ik 1 vd 5 potjes in de top 3. Met rush is het gewoon te makkelijk om in de top 3 te eindigen. Waar ik vooral naar kijk is W/L ratio en k/d voor de lol. Heb zelf een W/L ratio van 1.56 ofzo en k/d van 1.76. Of je met vriend speelt, zegt ook veel. Ik speel soms met 2 vrienden, maar die hebben beide een k/d van minder dan 1. Scores zegt erg weinig met BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

core / Min
278
CO-OP Missions
2 / 6

W/L Ratio
0.69 93 / 135

0.7 beetje foktop maar ik speel bijna alleen maar tdm en dan join je vaak in verliezende team :P

Top Weapons
1
M416
831 Kills

2
M249
217 Kills

3
M320
154 Kills haha m320rocks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33
Meld zich. BF3 aangeschaft, ik speelde altijd CoD maar nu voor het eerst BF aangeschaft om eens wat anders te proberen.
Mij valt het op dat het echt een andere speel taktiek vereist. Mijn eerste paar potjes online gisteren waren echt rampzalig, vrijwel geen kills. Maar ik merk dat ik meot vergeten dat het niet om kills gaat maar om punten voor je team. Vanavond maar eens wat meer op de squads en teams gaan letten.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:58
ChiLLeR schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:15:
Meld zich. BF3 aangeschaft, ik speelde altijd CoD maar nu voor het eerst BF aangeschaft om eens wat anders te proberen.
Mij valt het op dat het echt een andere speel taktiek vereist. Mijn eerste paar potjes online gisteren waren echt rampzalig, vrijwel geen kills. Maar ik merk dat ik meot vergeten dat het niet om kills gaat maar om punten voor je team. Vanavond maar eens wat meer op de squads en teams gaan letten.
Klopt, ik heb ook vaak potjes dat ik weinig tot geen kills heb maar wel zeer veel punten vanwege bijvoorbeeld support. Zodoende doe je ook je bijdrage aan de winst voor je team.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:25
Kan iemand mij uitleggen waarom een Recon alleen een sniperrifle of pistool kan dragen en geen sniperrifle en LMG? Terwijl de Engineer met zo'n noobtube dit wel kan? Noobtube lijkt me wat minder handzaam dan een sniperrifle. Ik mis dit echt bij de Recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NVM, verkeerde gequote

[ Voor 98% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-11-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:36:
[...]

De enige noobs zijn de dweilen die zich laten afschieten door de mortar en daar vervolgens over gaan lopen emmeren.... Lekker volwassen vraag kerel!
Was dit een antwoord op mijn vraag, of quote je de verkeerde?
Anders bedankt voor je antwoord, maar ik zie geen correlatie met de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 17-09 13:51
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:32:
Kan iemand mij uitleggen waarom een Recon alleen een sniperrifle of pistool kan dragen en geen sniperrifle en LMG? Terwijl de Engineer met zo'n noobtube dit wel kan? Noobtube lijkt me wat minder handzaam dan een sniperrifle. Ik mis dit echt bij de Recon.
Engineer kan alleen rocket hebben en geen noobtube.

Assault is noobtube.
Support is Mortar
Engineer is rocket
Sniper is bushwookie.

een een sniper met sniperrifle en LMG? Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraag me nog altijd af waarom de M249 zoveel gebruikt wordt. Zijn de M240B en de M60 niet veel beter, of mis ik iets? Minder recoil o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:41:
Vraag me nog altijd af waarom de M249 zoveel gebruikt wordt. Zijn de M240B en de M60 niet veel beter, of mis ik iets? Minder recoil o.i.d.?
geen idee nog niet geprobeerd weet niet eens of ik ze al wel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
itsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:39:
[...]

Engineer kan alleen rocket hebben en geen noobtube.

Assault is noobtube.
Support is Mortar
Engineer is rocket
Sniper is bushwookie.

een een sniper met sniperrifle en LMG? Lol.
Het gaat mij om de logica met het gewicht/volume. Waarom zou een assault of engineer dit wel mee kunnen nemen en een recon niet? Wij moeten nu kiezen voor een sniperrifle of een submachinegun, tezamen met een pistool. Ik mis hiervan de logica.
Waarom niet een sniperrifle en LMG in plaats van die pistool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het al nog niet vrijgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik gebruik zo af en toe de UMP als recon als dat nodig.
Das een SMG.

http://battlelog.battlefi...l1705/stats/334250235/pc/

Gister weer een potje gespeeld op een server waar de hitbox lag aanwezig was.
7x iemand een headshot geven zonder damage is niet leuk. :(

MAV is vet voor de roadkills en spotting, spawnbeacon is super handig. De rest van de tools zijn niet zo goed.

Hoe zit dat met de andere classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:32:
Lol jij komt zeker van COD.... de rpg van de engineer een noobtube noemen. Weten we gelijk hoe jij de rpg gebruikt.

Antwoord op je vraag: Alle classes hebben een main en support gun en een specialisatie, een recon zou lekker overpowerd zijn met een LMG en sniper. Je kiest een recon om te sniperen en niet om rond te rennen met je lmg, dan neem je maar assault of support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
yinx84 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:41:
M249 schiet sneller (sowieso sneller dan M60) en "voelt" fijner aan. M60 voelt logger aan en heeft een lagere RPM. Uiteindelijk blijft het personal preference, vind de M27 bijvoorbeeld ook erg fijn.
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:44:
[...]

Het gaat mij om de logica met het gewicht/volume. Waarom zou een assault of engineer dit wel mee kunnen nemen en een recon niet? Wij moeten nu kiezen voor een sniperrifle of een submachinegun, tezamen met een pistool. Ik mis hiervan de logica.
Waarom niet een sniperrifle en LMG in plaats van die pistool
Dat is toch juist het idee van de klasses? Anders kan je net zo goed alles schrappen, zodat elke soldier "alles" kan dragen.

[ Voor 38% gewijzigd door aramdin op 16-11-2011 10:48 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:37:
[...]

Was dit een antwoord op mijn vraag, of quote je de verkeerde?
Anders bedankt voor je antwoord, maar ik zie geen correlatie met de vraag.
Nee, verkeerde gequote, teveel tabs open. Ik hou me buiten deze discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19
Wat mij betreft is support geen mortars maar claymores. Wat blijft het heerlijk om daar kills mee te maken.
Gisteren conquest op metro. Wij als amerikanen (dus bij C spawnen). Er staat een spawnbeacon bij A, en ik loop 1 van de gebouwen bij A in om de vlag te pakken. Ik leg claymores bij de 2 ingangen neer.

Zeker 10 kills gemaakt voordat ze eerst granaten naar binnen mikten om de claymores uit de weg te krijgen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ploeg400 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:45:
Hoe zit dat met de andere classes?
Die hebben over het algemeen stuk betere 'specalisation' opties. Assault met medpack, revive en noobtube (grenade, smoke, shotgun), engineer met RPG, AA, Javelin (guided), secondair M15 mines en repair, support met ammo pack, mortar, C4 en claymore.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
shenr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:46:
[...]

Lol jij komt zeker van COD.... de rpg van de engineer een noobtube noemen. Weten we gelijk hoe jij de rpg gebruikt.

Antwoord op je vraag: Alle classes hebben een main en support gun en een specialisatie, een recon zou lekker overpowerd zijn met een LMG en sniper. Je kiest een recon om te sniperen en niet om rond te rennen met je lmg, dan neem je maar assault of support.
Haha, bedankt voor de stigmatisering.
Nee, heb nooit COD gespeelt, BF2 en BFP4F wel. Maar goed, het gaat mij niet om de naam van het beestje maar het formaat. Naar mijn idee vat je het te persoonlijk op, of ik het nu een RPG, Bazooka, Rocket Launcher, Noobtubem, Javelin of proppeschieter ga noemen. Het is in mijn ogen vreemd dat zij daarbij nog een LMG of SMG kunnen dragen en een recon niet.
Dit is niets ten opzichte van Engineers of Assault, maar een tekortkoming van de Recon klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Sniper met MAV = helpt jou team heel veel.
Sniper met soflam = grootste nachtmerrie voor tank,ifv, jeeps, helicopters, jets. Alleen al het geluid dat ze gelocked worden zijn ze al bang voor.
Sniper met radiobecon = win! mits deze goed is geplaatst natuurlijk.
Daarbij is een sniper niet voor de kills maar om aan tegeven waar de vijand zich bevind.

Wil je liever op de front-line vechten pak dan de 3 andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
itsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:53:
Sniper met MAV = helpt jou team heel veel.
Sniper met soflam = grootste nachtmerrie voor tank,ifv, jeeps, helicopters, jets. Alleen al het geluid dat ze gelocked worden zijn ze al bang voor.
Sniper met radiobecon = win! mits deze goed is geplaatst natuurlijk.
Daarbij is een sniper niet voor de kills maar om aan tegeven waar de vijand zich bevind.

Wil je liever op de front-line vechten pak dan de 3 andere classes.
Precies hoe ik de recon speel. Achter in je squad blijven om te spotten met MAV, beacon plaatsen bij een overgenomen punt. Soflam vindt ik nog niet zo nuttig, target duurt te lang en MAV is beter. En 64 players in Metro is super vet als recon. Laatst weer 15 roadkills waarvan één tripple kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik wil van CoD MW3 overstappen naar BF3 en ben nu op zoek naar een 2e hands spel.

Heb je voor de game (SP of Multiplayer) een key nodig? (Ik heb een tijdje terug Homefront gekocht van Marktplaats en achteraf bleek dat ik een key nodig had voor de multiplayer mode.)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

aramdin schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:47:
Dat is toch juist het idee van de klasses? Anders kan je net zo goed alles schrappen, zodat elke soldier "alles" kan dragen.
In zowel Rainbox Six : Ravenshield als de ArmA reeks kan dat gewoon en lijkt me weinig mis mee :)
Enige wat je specific per class zou kunnen houden eventueel zijn de support/medic/anti tank dingetjes.
shenr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:46:
:F CoD dit, CoD dat... kap daar eens mee !!

Daarnaast werd bijvoorbeeld in BF2 zowel de GL launcher als de SRAW als de DAO-12 een n00btube genoemd dus zo gek is dat niet...
Een Recon met MP5 a la de oude Delta Force reeks lijkt me best OK :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mandrake466 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:56:
Ik wil van CoD MW3 overstappen naar BF3 en ben nu op zoek naar een 2e hands spel.

Heb je voor de game (SP of Multiplayer) een key nodig? (Ik heb een tijdje terug Homefront gekocht van Marktplaats en achteraf bleek dat ik een key nodig had voor de multiplayer mode.)
Voor zowel SP en MP heb je een key nodig, ja. Als je hem tweedehands wil moet je een Origin account van iemand over zien te nemen. Volgens mij zitten hier nog wel wat haken en ogen aan i.v.m. voorwaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Mandrake466 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:56:

Voor MP heb je idd een key nodig. Als de eerste eigenaar die heeft gebruikt dan moet je via de store een nieuwe kopen. Kost een tientje AFAIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:51:
[...]

Haha, bedankt voor de stigmatisering.
Nee, heb nooit COD gespeelt, BF2 en BFP4F wel. Maar goed, het gaat mij niet om de naam van het beestje maar het formaat. Naar mijn idee vat je het te persoonlijk op, of ik het nu een RPG, Bazooka, Rocket Launcher, Noobtubem, Javelin of proppeschieter ga noemen. Het is in mijn ogen vreemd dat zij daarbij nog een LMG of SMG kunnen dragen en een recon niet.
Dit is niets ten opzichte van Engineers of Assault, maar een tekortkoming van de Recon klasse.
Recon is een lichtbewapende verkennings-eenheid, die gaat niet lopen rondzeulen met een sniperrifle en een rocketlauncher/LMG!
En binnen het spel draait het natuurlijk om balance tussen de 4 klassen, anders zouden ze de Engineer ook gewoon een assault-rifle kunnen geven ( die wegen niet(veel) meer dan een SCAR-L ) en dan nog een medkit , want die weegt al helemaal niets....( kunnen ze de assault klass meteen opdoeken |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Een Recon met MP5 a la de oude Delta Force reeks lijkt me best OK :)
Dan pak je toch de UMP/PP/AS VAL/PDW-R?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

chrisO schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:58:
Recon is een lichtbewapende verkennings-eenheid, die gaat niet lopen rondzeulen met een sniperrifle en een rocketlauncher/LMG!
En binnen het spel draait het natuurlijk om balance tussen de 4 klassen, anders zouden ze de Engineer ook gewoon een assault-rifle kunnen geven ( die wegen niet(veel) meer dan een SCAR-L ) en dan nog een medkit , want die weegt al helemaal niets....( kunnen ze de assault klass meteen opdoeken |:( )
Assault heeft toch de AK en M16, die is nagenoeg gelijk aan de Engineer M4A1 :P

Al gaven ze nu gewoon mijn .50 snipergun terug, zou ik recon weer wat interessanter vinden :P

Andere kant, ik heb 170 kills met de 1014 shotgun, 90% vanuit recon :)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2011 11:02 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Recon moet een PMNL krijgen.

Personal Mini Nuke Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

itsleon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:59:
Dan pak je toch de UMP/PP/AS VAL/PDW-R?
Naast een sniper rifle hé! Dus niet of het een of het ander ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
nero355 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:02:
[...]

Naast een sniper rifle hé! Dus niet of het een of het ander ;)
Iets met balance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Stealth2000 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:58:
[...]

Voor MP heb je idd een key nodig. Als de eerste eigenaar die heeft gebruikt dan moet je via de store een nieuwe kopen. Kost een tientje AFAIK.
wah wah ? nieuwe key kopen via store een tientje ? Lijkt me sterk...zo zou elke vriendenclub een enkel legaal kopietje BF3 even rond laten hosselen en iedereen kan t multiplayer spelen voor 10 euro.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Op zich gelijk, maar een LMG kan ook op +200m een sniper omleggen. En een sniper zal op korte range of midrange weinig tot geen kans hebben om te winnen.
Dus qua balance zit het dan ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

majic schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:04:
wah wah ? nieuwe key kopen via store een tientje ? Lijkt me sterk...zo zou elke vriendenclub een enkel legaal kopietje BF3 even rond laten hosselen en iedereen kan t multiplayer spelen voor 10 euro.. 8)7
De PS3 versie werkt met een online key voor 10 euro inderdaad. Enige verschil, je kan de game niet draaien zonder disc :) Maar zou wel goedkoop zijn als je met een groepje BF3 wil spelen, naar nooit gelijktijdig online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Als een LMG op 200m afstand wint van een sniper dan is het een dikke fail voor de sniper.
Als de sniper dan voor close range ook nog eens een smg krijgt zullen ze daar ook een voordeel hebben.

En anders pak je toch als sniper de G18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:05:
[...]

Op zich gelijk, maar een LMG kan ook op +200m een sniper omleggen. En een sniper zal op korte range of midrange weinig tot geen kans hebben om te winnen.
Dus qua balance zit het dan ook niet goed.
Wat is nu precies je vraag? Gaat het om de fysieke objecten die iedere class meeneemt, dus gerelateerd aan het gewicht? Of gaat het om de mogelijkheden van een klas, waarbij de Recon volgens jou maar één wapen heeft en de rest van de classes meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Sagaris schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:09:
[...]

Wat is nu precies je vraag? Gaat het om de fysieke objecten die iedere class meeneemt, dus gerelateerd aan het gewicht? Of gaat het om de mogelijkheden van een klas, waarbij de Recon volgens jou maar één wapen heeft en de rest van de classes meerdere.
Mijn vraag is dus, uit balance oogpunt, dat de Recon op close tot midrange vaak het onderspit delft.
Waarom is er niet voor gekozen om dan als secundary een SMG te kunnen meenemen?
Om hierop te zeggen balance, vind ik wat gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Raimundus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:13:
[...]

Mijn vraag is dus, uit balance oogpunt, dat de Recon op close tot midrange vaak het onderspit delft.
Als Recon speler kan je op 2 verschillende manieren spelen.

Of op lange afstand (sniper rifle).
Of op korte afstand (smg)

Je kan niet en lange afstand en korte afstand tegelijk hebben.

Maar dat is toch het hele balance systeem dat wanneer je als sniper speelt (dus met sniper rifle) dat je dan verlies op korte afstand en juiste wint op lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Midrange zijn de MK11/SVD/SKS/M39G (? die co-op gun) voor gemaakt, 4x of 3.4 scope erop en je hebt een redelijk wapen in handen.

Goed, ik ben zelf van mening dat Recon nu minst interessante class is geworden, BC2 was recon 1 van mijn favo's (C4, airstrike, motion ball), maar nu is het een beetje té passief geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[...]

Je kunt als Recon twee rollen vervullen, de long range 'sniper' en dan close range mobiele spawnpoint (ik geef het beestje even een naam, zal vast wel een betere benaming voor zijn). De long range 'sniper' zit verscholen in bosjes op strategische plaatsen en maakt verder gebruik van zijn/haar MAV of SOFLAM om het team te helpen. Dan heb je de andere rol, je equipped een PDW of shotgun en vecht mee op de frontline. Je zoekt wegen om achter de vijandelijke linie te komen en je radio beacon neer te zetten.

In die eerste rol ben je inderdaad het haasje op close en mid range, echter is het ook niet de bedoeling om überhaupt in die situatie terecht te komen. In die tweede rol ben je met je PDW of shotgun juist een van de sterkere classes, is mijn ervaring.

Je kunt natuurlijk niet een Recon class de mogelijkheid geven om en op long range en op close range even sterk te zijn, dat is geen enkele class (zelfs de Support class met LMG's niet).

*edit: Ben ik trouwens de enige die het spawnen op Radio Beacons op de grote open maps flawed vind? Je spawnt dan met een parachute (meteen al, dus niet eerst een free fall) in plaats van op de Beacon zelf. Je kunt dus niet je Radio Beacon dichtbij enemy lines zetten, want je kunt er toch niet op spawnen aangezien je parachute een groot 'Shoot Me' bord is. Dan is toch het hele voordeel van een radio beacon weg? Of zie ik dat nou verkeerd?

[ Voor 37% gewijzigd door Sagaris op 16-11-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Sagaris schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:18:
[...]
*edit: Ben ik trouwens de enige die het spawnen op Radio Beacons op de grote open maps flawed vind? Je spawnt dan met een parachute (meteen al, dus niet eerst een free fall) in plaats van op de Beacon zelf. Je kunt dus niet je Radio Beacon dichtbij enemy lines zetten, want je kunt er toch niet op spawnen aangezien je parachute een groot 'Shoot Me' bord is. Dan is toch het hele voordeel van een radio beacon weg? Of zie ik dat nou verkeerd?
Zet de radiobeacon eens binnen neer. ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Close/medium range vervul ik met een SV98 4x scope + silencer + silenced M1911
Pistol heeft genoeg power mits goed gebruikt. 4x scope maakt snel ploppen erg makkelijk vooral als de vijand in krappe ruimtes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
CrankyGamerOG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:22:
[...]

Ja klopt, maar die mogelijkheid heb je niet altijd. Zeker niet in een later stadium van een match waarbij de meeste gebouwen niet meer overeind staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
CrankyGamerOG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:22:
[...]
Of onder een obstakel (pijpleiding, trap, etc.), werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het leek wel alsof online de auto aim (op PS3) wat scherper stond afgesteld sinds afgelopen paar dagen. Iemand dit ook gemerkt?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik heb gisteren ook een paar keer gehad dat ik de autoaim echt zag, daarvoor was me dat nog niet opgevallen. Geen idee of er iets aan verandert is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:56

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

scorpie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:34:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het leek wel alsof online de auto aim (op PS3) wat scherper stond afgesteld sinds afgelopen paar dagen. Iemand dit ook gemerkt?
De afgelopen 2 dagen raak ik juist opeens geen ruk meer, toeval??? i wonder.....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:42:
[...]

De afgelopen 2 dagen raak ik juist opeens geen ruk meer, toeval??? i wonder.....
waarom kon ik niet in jou party komen hele tijd stond er cant connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19

YouTube: PANDA - Before The Storm

Whoop \o/

[ Voor 22% gewijzigd door PeterSelie op 16-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
BF BC2 filmpjes in BF3 topic? Verkeerde topic......... neem ik aan....

[ Voor 48% gewijzigd door Vandread op 16-11-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
M'och, lichtelijk ontopic. Kwam 'm tegen en volgens mij doelde de naam 'Before the storm' op het feit dat het stilte voor de storm voor BF3 is..

Vond hem wel het delen waard :)

Also schaam ik me keihard voor het feit dat ik niet opgemerkt heb dat het om een BC2 movie gaat en me hier kansloos onderuit probeer te kletsen, maar dat terzeide :P

[ Voor 33% gewijzigd door PeterSelie op 16-11-2011 12:02 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien