Echt jammer dat ze die hardcore modes zo verneukt hebben! Echt erg. Het is gewoon bijna niet te doen
om met een paar van je maten op zo'n server terecht te komen in 1 squad. Waarom staat de optie 'hardcore' niet gewoon bij quickmatch?! Dat was gewoon perfect in bad company2. Moet je eerst weer met die server browser gaan liggen klooien en zoeken, dan mag je blij zijn als er een bij zit waar nog een plek vrij is.
Als je met z'n drieeen bijvoorbeeld een hardcore match gaat zoeken is het helemaal eén grote ellende.
Ik hoop echt dat er nog een patch voor komt dat de optie hardcore bij quickmatch komt te staan zoals vroeger
maar ik ben er bang voor...
Plus nou heb je opeens een map/radar en killcam in hardcore en gaan ze de cameraview optie ook
weghalen. Slaat nergens op. Als je gewoon quickmatch speelt heb je een half magazijn nodig, wil iemand
gaan liggen. Met een snipergun is het al helemaal niet te doen als je iemand 6 keer moet zien te raken.
Vandaar hardcore.
Ik snap niet dat hier niet meer mensen over klagen en dat ze het uberhaupt zo veranderd hebben terwijl
het gewoon perfect was.