• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:21
MeagaShira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:53:
[...]

537... WTF......schoot je vanuit Nederland ofzo......
Hoe krijg je het voor elkaar...????
Die van mij is 187 meter dacht ik zo en daar was ik al behoorlijk trots op....
266 meter (Wel met een tank :7 )

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

MeagaShira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:01:
Hmmmmzz wanneer speel je die m98b vrij of heb je die al standaard....ga het maar is met die gun proberen dan.....
Laatste sniper rifle die je vrij speelt met recon, duurt wel even ;)

Wel een enorm fijne Bolt-Action

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 10:45

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ahh speelde me toch zonet een lekker potje :D

http://battlelog.battlefi...show/6104155/1/370817183/

Wat is in een tank spelen toch leuk! :D
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdient een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdiend een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)
Ik speel niet elke potje om te winnen, soms ook gewoon voor de fun. Het is maar een spelletje hoor.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:18
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:13:
[...]

Ik speel niet elke potje om te winnen, soms ook gewoon voor de fun. Het is maar een spelletje hoor.
Ik speel elk potje voor mijn plezier... ook al verlies ik..

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03-2020
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:13:
[...]

NEE! altijd het belang van de team eerst dikke vette newb dat je bent! ik zal je.....

Maar even serieus. Hellemaal met je eens, lekker doen waar je zin in hebt. Met een kanttekening dat het wel een game is die om teamplay draait en altijd solo gaan wellicht niet verstandig is.

Maar ja wie ben ik om iemand te zijn fun te ontnemen als hij ergens hoog in de berg zit en daar plezier aan beleeft 8)

Ik rij dan wel perongeluk met mijn jeep over je heen O-)

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
[...]

Jaaaa ik bedoel:

Meestal speel ik om te winnen.

Maar soms heb ik een gekke bui en ga ik een beetje lopen keten (met een team dat dat niet erg vind dan). Heb dan dingen die ik graag wil doen die niet perse in het belang zijn van de rest, zoals het PERSE iemand afmaken met mijn zapping-paddles. God wat duurde het lang voordat ik dat voor mekaar had zeg.
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:18:
[...]

NEE! altijd het belang van de team eerst dikke vette newb dat je bent! ik zal je.....

Maar even serieus. Hellemaal met je eens, lekker doen waar je zin in hebt. Met een kanttekening dat het wel een game is die om teamplay draait en altijd solo gaan wellicht niet verstandig is.

Maar ja wie ben ik om iemand te zijn fun te ontnemen als hij ergens hoog in de berg en daar plezier aan beleeft 8)

Ik rij dan wel perongeluk met mijn jeep over je heen O-)
oh dus jij bent die gast....

toch jammer dat je geen banden lek kan schieten als sniper......

[Voor 39% gewijzigd door SythAdmin op 18-11-2011 13:20]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was op operation Firestorm, ik lag op de hoge berg aan de west kant en schoot (met geluk) iemand op het dak bij dacht ik B neer, wel met 12x scope :P

Bijzonder is het zeker niet, maar in BC2 ging mij de kills met de M95 een stuk makkelijker.

Op de PC bijvoorbeeld lukt het me nog steeds niet :(

[Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2011 13:20]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
[...]

Verliezen mag. Als je maar een beetje je best hebt gedaan om te winnen. Ga ook niet opeens hooghouden in een voetbalwedstrijd omdat het nou zo plezierig is :+ . Gewoon de situatie lezen. Ga je dik winnen kan je lol trappen. Als je ziet dat je gaat verliezen moet je wel ff meedoen vind ik.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-04 09:09
Soms heb ik potjes dat het mij niet echt boeit als ik dood ga. Maar soms rage ik ook hard xD Sta ik dik bovenaan in een 64man server, maar als ik dan 2x achter elkaar op een domme manier dood ga dan flip ik hem soms 8)7

• Ploeg400
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:20:
[...]

Verliezen mag. Als je maar een beetje je best hebt gedaan om te winnen. Ga ook niet opeens hooghouden in een voetbalwedstrijd omdat het nou zo plezierig is :+ . Gewoon de situatie lezen. Ga je dik winnen kan je lol trappen. Als je ziet dat je gaat verliezen moet je wel ff meedoen vind ik.
Precies, in een voetbal pot doe je dat ook niet. Maar ja, internet is nog altijd anoniem en ja dan neigen mensen toch meer naar hun aapinstinct en gaan gekke dingen doen.

Zoals ik al zei: Een jeep bied daar uitkomst in, dan zet ik je gewoon 'wissel' _/-\o_

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Michielodc schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:22:
Soms heb ik potjes dat het mij niet echt boeit als ik dood ga. Maar soms rage ik ook hard xD Sta ik dik bovenaan in een 64man server, maar als ik dan 2x achter elkaar op een domme manier dood ga dan flip ik hem soms 8)7
Ik gooi er nog wel eens wat scheldwoorden uit als ik weer een lagkill krijg, op mijn scherm al lang en breed achter een muurtje, nog steeds 1-2 hits en dood, lig je daar ruim 2-3 meter voorbij de schiet-linie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 11:43

LosGieros

White Ninja

He maar ben ik nog gek of was er nou een (stealth) unlock die tegen die IRNV helpt? Was dat alleen voor voertuigen? Ik stoor me er niet zo aan eigenlijk, heb tijd met die scope gespeeld en vond het wel handig idd :P Als ik merk dat andere er gebruik van maken dan switch ik ff. Speel nu tijdje met kaal wapen voor de unlocks en maak net zoveel kills :)

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 13:32
De spec ops camo zorgt ervoor dat je als infantry iets minder opvalt op IRNV.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10-2022
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:59:
Gisterenavond mijn X4 945 @3Ghz vervangen door de X6 1090t @3,2 Ghz. Nog op stock speeds draaiend en ik had op firestorm op Ultra met alles op max behalve MXAA, 15 a 20 frames meer. Zeker de moeite waard imho. Ik had 30/40 fps en nu 50/60. Maandag windows opnieuw installeren en dan zal het allemaal nog wat sneller gaan. Ook meteen de nieuwe AMD drivers installeren.
Loonens, welke GPU heb je?
Wat zijn de class service stars?
Ik zit op battlelog te kijken en ben 39% onderweg voor de Assault Service Star...
Maar ik heb geen idee waar ik dat percentage aan moet koppelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 12:44
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdient een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)
en als dat net iemand is die een vlag aan het veroveren was in z'n eentje ?

of iemand die anders 2 teammates had neergeschoten ?

:)

zit zelf vaak bovenin de toren in caspian border...maar ben er niet alleen mee bezig om zo veel/ver mogelijk kills te maken.... ben vaak meer met de mav aan het spotten dan daadwerkelijk aan het schieten...

ik kan exact tegen m'n teammates zeggen waar de vijand zich bevind (of juist niet)

hier hebben ''we'' al menig potje door gewonnen

[Voor 30% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-11-2011 13:39]

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:33:
Ik zit op battlelog te kijken en ben 39% onderweg voor de Assault Service Star...
de weg naar je eerste service star is simpelweg alle unlocks voor die classe.

Daarna kan je nog meer service stars halen per classe, geeft punten, maar meer ook niet.

• Michielodc
De eerste service star is als je alles hebt unlocked voor die class(op de CO-OP wapens na). Dat is 220K in totaal. Daarna is het gewoon 220K punten voor de volgende service star.

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 09:31

MeagaShira

MeagaShira_NL

Als je 100 kills met een gun hebt gemaakt krijg je een servicestar....is niks bijzonders maar wel leuk om te krijgen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Nee die bedxoel ik niet MeagaShira, daar heb ik er net 1 van.
Die zijn hetzelfde als de Gold Stars bij BFBC2.

Wat de mannen boven jou zeggen, dat bedoel ik ;)
Thanx! :)

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 09:31

MeagaShira

MeagaShira_NL

Lol ik las het net ook ja.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Ploeg400
Nog 98000 punten te gaan in recon voor mijn tweede recon service star :(

Gister daarin tegen wel mijn MAV scout gold star of zo iets gehaald :)

[Voor 33% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 13:46]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:14

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Hoeveel service stars kun je behalen? Of is het 'to infinity and beyond!'

discogs

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

loewie1984 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:47:
Zelfs al zou er een limiet zijn, per 100 kills op elk wapen, per 220k punten per class, is dat voor 99,999% van de mensen 'infinity' :P

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

loewie1984 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:47:
and beyond....

Gast met wie ik redelijk veel speel heeft al 50 service stars op Assault.... is dan ook het enige wat hij speelt.

• Michielodc
Dan moet die 11miljoen punten in Assault hebben. Dan is wel onmogelijk :p Of hij moet al 200uur hebben gespeeld met een score van 600+ ofzo.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-06 12:06
Misschien ten overvloede, en moeten we met z'n allen solliciteren bij Dice, maar die wapenupgrades die voor 'Employee's of Dice' zijn, kan je die bemachtigen door een dogtag van die gasten te roven ofzo? of zijn ze sowieso onbereikbaar voor ons?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

zijn alleen voor devs en imo toch kansloos want ik hoef geen 12x balistic scope op me ump-45

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Anoniem: 261479
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik weet niet of er hier ge-request mag worden, maar ik wil als BF3 noob (game eigenlijk nooit, maar nu ik BF3 eens heb gekocht vermaak ik me prima) toch eens kijken of er hier een wat gevorderdere BF3-er mij eens zou willen helpen in co-op missies en multiplayer wat te levellen....

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Michielodc schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:53:
Dan moet die 11miljoen punten in Assault hebben. Dan is wel onmogelijk :p Of hij moet al 200uur hebben gespeeld met een score van 600+ ofzo.
Correctie, zat verkeerd te kijken.... 11 Stars heeft ie. Colonel Service star 14...
Anoniem: 261479 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:59:
Ik weet niet of er hier ge-request mag worden, maar ik wil als BF3 noob (game eigenlijk nooit, maar nu ik BF3 eens heb gekocht vermaak ik me prima) toch eens kijken of er hier een wat gevorderdere BF3-er mij eens zou willen helpen in co-op missies en multiplayer wat te levellen....
Je kan me altijd toevoegen op battlelog (ik speel PC), heb alle co-op al op hard gehad, zijn erg leuk. En help je graag.

[Voor 43% gewijzigd door SythAdmin op 18-11-2011 14:02]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:44
kruip langzaam richting de 400 SPM
snap niet hoe sommige 600+ halen

speel alleen infantry ....misschien ligt het daaraan

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Macchill schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:54:
Misschien ten overvloede, en moeten we met z'n allen solliciteren bij Dice, maar die wapenupgrades die voor 'Employee's of Dice' zijn, kan je die bemachtigen door een dogtag van die gasten te roven ofzo? of zijn ze sowieso onbereikbaar voor ons?
Nee, die zijn er alleen voor Dice werknemers. Of je moet toevallig zo iemand neerschieten en dan zijn kit oppakken. Vind het ook vrij nutteloos dat ze er tussen staan als 99,99% van de spelers ze toch niet kan verkrijgen.

Sowieso vind ik het een beetje kansloos met de unlocks voor wapens. Wat heb je nou in vredesnaam aan een 7x scope op een shotgun :')

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 11:16
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:

Pff, toen ik begon zat ik rond de 200 SPM, en nu constant rond de 240. Ik speel wel alleen conquest/rush 64 en meestal zijn dit random servers zonder echte teamplay..

• Michielodc
Verrekijker! Kan nog best handig zijn. Bijna niemand zoomt in met een shotgun.

• Niet online
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:
[...]

Correctie, zat verkeerd te kijken.... 11 Stars heeft ie. Colonel Service star 14...

[...]

Je kan me altijd toevoegen op battlelog (ik speel PC), heb alle co-op al op hard gehad, zijn erg leuk. En help je graag.
Graag! Maar onder welke naam vind ik je? SythAdmin kan hij in ieder geval niet vinden. Ik ben te vinden als Abroekzitter

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Anoniem: 261479 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:27:
[...]

Graag! Maar onder welke naam vind ik je? SythAdmin kan hij in ieder geval niet vinden. Ik ben te vinden als Abroekzitter
B13L5 (staat in me sig ;) )

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:04:
[...]

Nee, die zijn er alleen voor Dice werknemers. Of je moet toevallig zo iemand neerschieten en dan zijn kit oppakken. Vind het ook vrij nutteloos dat ze er tussen staan als 99,99% van de spelers ze toch niet kan verkrijgen.

Sowieso vind ik het een beetje kansloos met de unlocks voor wapens. Wat heb je nou in vredesnaam aan een 7x scope op een shotgun :')
Wat je ermee moet? Dit: YouTube: Battlefield 3 - Sniper Shotgun "Gameplay Commentary"
:P

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:18
Jeuh zo weer bij een maat van me coöp spelen met zijn 2en. Xbox mee sleuren, maarja is wel echt geweldig. 2 beeldschermen naast elkaar en allebei koptelefoon op en gaan met die banaan. We zijn nu bij het 3de level (save the VIP, op hard) en ze zijn soms nog best pittig. Wel relax dat ik door die coöp missies de helikopter onder de knie heb gekregen _/-\o_ Hopelijk nu ook nog straaljager :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Kluit
  • Laatst online: 07:06
Oftwel: best relaxed zoom geval op je shotgun >:)

Steam: McKluit

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 00:15
Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:11:
Jeuh zo weer bij een maat van me coöp spelen met zijn 2en. Xbox mee sleuren, maarja is wel echt geweldig. 2 beeldschermen naast elkaar en allebei koptelefoon op en gaan met die banaan. We zijn nu bij het 3de level (save the VIP, op hard) en ze zijn soms nog best pittig. Wel relax dat ik door die coöp missies de helikopter onder de knie heb gekregen _/-\o_ Hopelijk nu ook nog straaljager :9~
coop missie is inderdaad wel chill om chopper basics te leren, echter heb je hier geen last van locks en jets die je proberen neer te halen. Straaljager missie zit helaas niet in de coop. Ik hoop dat ze met een patch/dlc nog nieuwe coops gaan uitbrengen.

• Vrijdag
  • Nu online
:D seriously? *vanavond scope op DOA zetten gaat* :9

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Niet online
Ah, even niet opgelet... anyways, heb je toegevoegd! Moet nu weer even aan het werk, maar ik kom je vast eens tegen online.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn gewoon die slugs, daar heb je geen scope echt voor nodig (of beter, de IRNV werkt een stuk beter hierop :P).

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 16:01
Heb zonet mijn Trustmaster Flight.X joystick binnen en had em onmiddellijk geconfigureerd en getest. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem als met men oude joystick & BF2. Ik wil graag het pov-stickje op de joystick gebruiken voor freelook maar zonder een andere knop te moeten inhouden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Inventaris

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 21:25
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:

In infantry gaat scoren voor sneller voor mijn gevoel. In ieder scoor ik snel in inf-only. In BF2 was ik fervent vehiclist (jet en attackchopper) in BF3 vind ik jets en choppers maar weinig aan.

400 lijkt ook mijn maximum. Begon rond de 200. Van mijn 32 friends zitten er 8 boven de 400. Gemiddeld van de 19 members van de community is 300. 600 spm, is denk ik meer voor de "talentjes".

Wij hebben eenn 32 man inf en een 32 man vehicle server (word wake only), maar tot toe ben ik enkel in de vehicleserver om het op gang te krijgen.

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Echt jammer dat ze die hardcore modes zo verneukt hebben! Echt erg. Het is gewoon bijna niet te doen
om met een paar van je maten op zo'n server terecht te komen in 1 squad. Waarom staat de optie 'hardcore' niet gewoon bij quickmatch?! Dat was gewoon perfect in bad company2. Moet je eerst weer met die server browser gaan liggen klooien en zoeken, dan mag je blij zijn als er een bij zit waar nog een plek vrij is.
Als je met z'n drieeen bijvoorbeeld een hardcore match gaat zoeken is het helemaal eén grote ellende.
Ik hoop echt dat er nog een patch voor komt dat de optie hardcore bij quickmatch komt te staan zoals vroeger
maar ik ben er bang voor...

Plus nou heb je opeens een map/radar en killcam in hardcore en gaan ze de cameraview optie ook
weghalen. Slaat nergens op. Als je gewoon quickmatch speelt heb je een half magazijn nodig, wil iemand
gaan liggen. Met een snipergun is het al helemaal niet te doen als je iemand 6 keer moet zien te raken.
Vandaar hardcore.

Ik snap niet dat hier niet meer mensen over klagen en dat ze het uberhaupt zo veranderd hebben terwijl
het gewoon perfect was. :(

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 16:01
chuck norit schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Echt jammer dat ze die hardcore modes zo verneukt hebben! Echt erg. Het is gewoon bijna niet te doen
om met een paar van je maten op zo'n server terecht te komen in 1 squad. Waarom staat de optie 'hardcore' niet gewoon bij quickmatch?! Dat was gewoon perfect in bad company2. Moet je eerst weer met die server browser gaan liggen klooien en zoeken, dan mag je blij zijn als er een bij zit waar nog een plek vrij is.
Als je met z'n drieeen bijvoorbeeld een hardcore match gaat zoeken is het helemaal eén grote ellende.
Ik hoop echt dat er nog een patch voor komt dat de optie hardcore bij quickmatch komt te staan zoals vroeger
maar ik ben er bang voor...

Plus nou heb je opeens een map/radar en killcam in hardcore en gaan ze de cameraview optie ook
weghalen. Slaat nergens op. Als je gewoon quickmatch speelt heb je een half magazijn nodig, wil iemand
gaan liggen. Met een snipergun is het al helemaal niet te doen als je iemand 6 keer moet zien te raken.
Vandaar hardcore.

Ik snap niet dat hier niet meer mensen over klagen en dat ze het uberhaupt zo veranderd hebben terwijl
het gewoon perfect was. :(
Een half magazijn? 2 bursts met men AEK en je ligt:-)

Inventaris

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:16
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:57:
zijn alleen voor devs en imo toch kansloos want ik hoef geen 12x balistic scope op me ump-45
Ik ben er al een aantal tegen gekomen met een 12x scope zijn allemaal Recon class spelers...

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 22:02
De map/radar lijkt mij vooral aanwezig om het campen tegen te gaan. Je kan niet ontkennen dat de meeste HC Bad Company 2 potjes één groot campfest waren, vol met bushwookies. Overigens heb je in BF3 al erg weinig kogels nodig, ook in sofcore... Probleem is alleen dat de recoil en spread hoog genoeg ligt dat het inderdaad lijkt dat je een half magazine nodig hebt. Zet guns maar eens op single shot en dan zal je zien dat je al een stuk minder kogels gebruikt.

• chuck norit
tboheeren schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
[...]

Een half magazijn? 2 bursts met men AEK en je ligt:-)
Echt zo'n wereld van verschil als je in een keer hardcore speelt. De eerste week
quick match omdat ik nergens kon vinden waar hardcore zat en dacht dat ik dat
nog vrij moest spelen. Me eigen kapot zitten ergeren. Toen ik hardcore gevonden
had was dat allemaal weg. Wat een verschil.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Je kan toch gewoon hardcore bij je filters aanzetten, opslaan en dan met quickmatch gebruikt ie die filters? 8)7

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 15:52
Zelf zit ik inmiddels op een nette '450' spm, redelijk constant over 35 uur heen.. :)

Tot nu toe alleen bijna Rush (soms Conquest) gespeeld op normal, binnenkort maar eens HC gaan doen. Zijn er nog meer changes dan alleen je health/radar ?

Voor degene met battlelog, van de week een hele leuke match gespeeld : http://battlelog.battlefi...show/5916388/1/272545443/ 18-0, in de tunguska heli's uit de lucht schieten :D

• Adanteh

Kijk, daar heb je alle settings.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 00:31

RoyK

Illustrator

priemt schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:41:
IRNV wordt aangepast:

[...]

bron: http://uk.pc.gamespy.com/articles/121/1212679p1.html

Nu moet ik anders vinden om mijn zuigende aim te compenseren... ;)
ik hoop dat ze ook "Ammo" en "Medic" toe voegen aan command rose. Want dat vind ik wel een gemis. Het gegil om je heen.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• chuck norit
ApC_IcE schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:09:
[...]

Je kan toch gewoon hardcore bij je filters aanzetten, opslaan en dan met quickmatch gebruikt ie die filters? 8)7
Wat? wel? :| Jammar dè weedik toch nie! :) Zal ik eens kijken dan.

@Rann "Zijn er nog meer changes dan alleen je health/radar ?"
Ja je kunt je camera view in voertuigen niet veranderen. Alleen cockpit (1st person) view zeg maar.
Zwaar irritant.

@Adante "De map/radar lijkt mij vooral aanwezig om het campen tegen te gaan"
Klopt maar de optie quickmatch-hardcore en de optie om je cameraview vindt ik het ergste
maar dat zal ik eens gaan checken met die filter dan (quickmatch)

en over de settings "bulletdamage 100" ... dan zal het 'lag' zijn geweest de eerste week ofzo
ik weet het niet... :|

edit: Soldier health 60 bij hardcore Aha...dan is het dat

[Voor 3% gewijzigd door chuck norit op 18-11-2011 16:31]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 15:52
@chuck, ik gebruik toch altijd alleen maar 1st person in voertuigen ;)

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:29
Paar weken terug een (youtube) filmpje gezien van de Battlefield theme songs. Iemand die op een gitaar die daarmee alle muziek heeft gemaakt. Heeft iemand die link nog?
Net weer een paar heerlijke potjes gespeeld!
Toppertje was conquest op Metro.
Nadat we na veel moeite punt B hadden gepakt, ondanks een spervuur aan rpg's onze kant op kon ik via de zijkant een weg naar buiten forceren en om het gebouw richting het cafe sneaken :P
De tegenstandsters waren te gefixeerd op de main entrance naar de hal dus makkelijk voer ;)
Potje geëindigd met 15 om 15, veel heals en revives en dus mijn eerste MVP ribbon :)
K/D begint een beetje op te kruipen naar voor mij goede waardes.
0.76 nu, alles boven de 0.85 ben ik heel blij mee ;)

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-06 14:30
RoyK schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
[...]

ik hoop dat ze ook "Ammo" en "Medic" toe voegen aan command rose. Want dat vind ik wel een gemis. Het gegil om je heen.
Kijk jij snapt het, dit mis ik namelijk ook!
Je kunt wel op 'q' drukken als je op een medic of support richt. Dan schreew je namelijk ook dat je ammo nodig hebt of gehealed wil worden ;) alleen de meeste doen er niets op uit! :(

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 11:43

LosGieros

White Ninja

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:27:
Nadat we na veel moeite punt B hadden gepakt, ondanks een spervuur aan rpg's onze kant op kon ik via de zijkant een weg naar buiten forceren en om het gebouw richting het cafe sneaken :P
De tegenstandsters waren te gefixeerd op de main entrance naar de hal dus makkelijk voer ;)
Potje geëindigd met 15 om 15, veel heals en revives en dus mijn eerste MVP ribbon :)
Vet moment als je er langs kan komen, gelijk door naar de vlag maar... erg verleidelijk om ze dan niet eerst in de rug te tuffen....ghehe

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 12:49
Ach jonguh, als je zo speelt dan moet je toch helemaal niet druk maken om je k/d ratio... :)

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
:|
ardios schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:45:
C4 explosives zijn mijn favoriet.

Als support kan ik er 6 neerleggen en hiernaast aanvullen met een ammopack.
Perfect om bij een vlag te leggen waarvan ik denk dat deze ingenomen zal worden,
wanneer dat gebeurd weten ze niet wat ze overkomt: Boommm!!!
Voor mensen zoals jou zouden ze C4 uit de game moeten laten

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• Andyk125
assje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:37:
[...]

Als je te lang wacht dan gaat de C4 automatisch weg hoor, dus je kunt niet 10 min wachten tot een vlag ingenomen wordt! ;)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 14:01
[...]

haha ik vind hem wel grappig eigenlijk....

Weekje een andere shooter gespeeld (speelt prima weg, maar haalt het niet bij deze)...vanavond maar weer eens lekker BF rammen ...nu al zin in....nog uurtje werken en dan eindelijk weekend!!!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• assje
  • Nu online
Oakley schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:34:
[...]

Ach jonguh, als je zo speelt dan moet je toch helemaal niet druk maken om je k/d ratio... :)
Nou ik heb Battlefield 2 veel en intensief gespeeld en speelde daar op mijn laatste account altijd met een kd >2

Nu heb ik afgelopen jaren weinig gegamed en ben ik nu weer begonnen aan Battlefield 3 maar het valt toch tegen, Mijn KD schommelt vanaf het begin tussen de 0,9 en 1, ben nu iets van 15 uur bezig maar heb hem nog niet boven de 1. Dit valt mij toch wel heel erg tegen! Het is wel zo dat ik nog een beetje mijn draai moet vinden in de wapens, game mode en maps.

Twee maatjes die toen met mij BF2 speelde (presteerde daar ook niet heel bijzonder) hebben het nog veel extremer, de ene zit onder de 0,5 en de ander ongeveer op 0,6

[Voor 10% gewijzigd door assje op 18-11-2011 16:44]

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:13
Mijn KD ratio staat op 0,56 oid.. Ik maakte me in het begin er wel druk over, nu niet meer.. Gewoon lekker spelen, KD komt vanzelf, gisteren aardig in de plus gescoord, gewoon lekker je gang gaan :)

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 12:49
assje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:42:
[...]

Nou ik heb Battlefield 2 veel en intensief gespeeld en speelde daar op mijn laatste account altijd met een kd >2
.....
Ik snap wat je bedoelt. Zal inderdaad wel even wennen zijn. Maar daarvoor bedoelde ik dat als je in Metro Conquest 64 gaat proberen om door de ellende heen te breken om een vlag te pakken je je niet druk moet gaan maken om je k/d ratio.
Overigens weet ik mijn k/d niet eens, mijn spm is ±330 dat weet ik weer wel.

• assje
  • Nu online
Dat is ook zo, toen ik begon in BF2 haalde ik ook niets bijzonders. Na een uurtje of 200 Strike at Karkand gespeeld te hebben weet je ieder rostblokje en struikje te zitten en weet je precies waar je mensen vandaan kunt verwachten.

Nu ren ik als een kip zonder kop rond door die map, zomaar een beetje mijn teamgenoten achterna :-p

• Andyk125
rscheper schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:44:
Mijn KD ratio staat op 0,56 oid.. Ik maakte me in het begin er wel druk over, nu niet meer.. Gewoon lekker spelen, KD komt vanzelf, gisteren aardig in de plus gescoord, gewoon lekker je gang gaan :)
Ach dat komt nog wel ja, ik moet zeggen mij k/d was altijd boven de 1, maar staat nu zelfs op 1.89 >:)
Mijn W/L ratio is van 1,5 naar 1,1 gegaan. alleen omdat ik veel potjes heb gespeeld waarbij ik in een heel slecht team zat :/

• assje
  • Nu online
Ik heb veel Squad death match gespeeld, daar wint maar 1 van de 4 squads, dat geeft wel een beetje een vertekend beeld op je win/loss ratio.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 22:06
Andyk125 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:46:
[...]

Ach dat komt nog wel ja, ik moet zeggen mij k/d was altijd boven de 1, maar staat nu zelfs op 1.89 >:)
Mijn W/L ratio is van 1,5 naar 1,1 gegaan. alleen omdat ik veel potjes heb gespeeld waarbij ik in een heel slecht team zat :/
Ik heb nu al zo vaak een server gejoined waar ik de laatste 10 tickets weg zag gaan voordat ik nog maar 1 kogel geschoten had. Mijn W/L ratio is dan ook ruk. Jammer voor mij dat ze die ook vol meetellen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Michielodc
rnenator schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:52:
[...]

Ik heb nu al zo vaak een server gejoined waar ik de laatste 10 tickets weg zag gaan voordat ik nog maar 1 kogel geschoten had. Mijn W/L ratio is dan ook ruk. Jammer voor mij dat ze die ook vol meetellen.
Je moet ook nooit een server joinen waar nog maar 1 - 5 plaatsen vrij zijn. Ik join er altijd een die 6 - 10 vrij heeft. Dan kom je bijna nooit in een server waarbij de map bijna voorbij is. Ik heb er zelf namelijk ook last van gehad.

• Adanteh
rnenator schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:52:
[...]

Dat is inderdaad erg jammer. Eigenlijk zou het mooi zijn als ze de potjes alleen meetellen als je in ieder geval een x tijd in de server zit, maar goed... Je moet je ook weer niet te druk maken om dat soort dingen. Stats zijn af en toe handig om snel even te bekijken, maar daar houdt het ook op. Wat ik dan wel weer graag zou zien, zijn heatmaps.... Waar de meeste spelers zitten, waar de meeste kills gemaakt worden, dat soort dingen...
Die report-toets op Battlelog tegen cheaters, boosters en other scum lijkt te werken!

Kreeg deze mail:

• Fantasma
  • Laatst online: 19-05-2022

Fantasma

Just a ghost.

rscheper schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:44:
die van mij was ook 0.5 nu 0.786, is een totaal andere speelstijl bij mij :p
nu is mijn doel gewoon om eens een keer een K/D ratio van 1 te halen

daarna ga ik gewoon verder spelen zonder mij al te veel aan te trekken van al die stats, heb ik vroeger bij BF2/COD2/JO:TR ook nooit gedaan :D

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
[...]

Want je mag geen C4 gebruiken op personen, duh. Dat weet natuurlijk iedereen. -O-

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

djunicron

*click-swoosh-thud*

Asgaro schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:01:
Die report-toets op Battlelog tegen cheaters, boosters en other scum lijkt te werken!

Kreeg deze mail:
[afbeelding]
Heh, ik heb al 8 personen gereport. (alleen als het echt duidelijk was overigens)
Daarvan zijn er nu 7 "weg" van battle report, dus ik neem aan gebanned. Ik zal overigens vast niet de enige zijn die gereport heeft... Men riep in twee servers als via de chat op hiertoe, met een instructie. (logisch, eikelige G36C floater met z'n mass headshots / 320 en rpg regen (alle vehicles opgeblazen alsof ie een heli was))

Ben blij dat ze, anders als bij Treyarch en BFBC2 snel tot actie overgaan. Ook bij Crysis 2 hadden ze zo'n aanpak moeten gebruiken.

Trouwens ook gemerkt dat sommige potjes geschrapt zijn van Battlereport. Als er teveel gecheat wordt in een game wordt deze uit ieders statistieken verwijderd? Ik dacht al, waarom haal ik opeens nog een keer de 2e service star op m'n 971??

• its_Lochii
  • Laatst online: 17-05 10:29
Iemand hier toevallig ervaring met een joystick om te vliegen in BF3?
Ik heb vandaag mijn joystick (Madcatz Cyborg F.L.Y. 9) binnen gekregen. In het PS menu werken ze beiden, geen probleem. Echter, in BF3 krijg ik ze niet allebei werkend. Normale controller wordt geassigned als Controller 1, de joystick als controller 2. Als ik in het PS menu de actieve controller als 2 zet, werkt enkel mijn joystick en de normale controller niet meer.

Edit: Oh, ik krijg net te horen dat dit altijd zo is. Beetje jammer, maar het is niet anders.

[Voor 9% gewijzigd door its_Lochii op 18-11-2011 17:32]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• Sissors
  • Laatst online: 09:54
[...]

Nee voor mensen zoals hem moeten ze IRNV niet richting useless nerfen. Snelle check daarmee laat je meteen zien of er C4 ligt.

Weet niet of ik er echt een fan van ben dat je met back to karkand wapens krijgt die je tegen spelers kan gebruiken die die wapens niet kunnen krijgen.

[Voor 20% gewijzigd door Sissors op 18-11-2011 17:54]

• SonyEricsson
15 om 15 en toch mvp krijgen.
dat ben je meer bezig met reviven dan te spelen.

beetje triest als dan iemand bv 53/12 staat en jij komt daar met 7000 punten overheen omdat je 50 mensen heb gerevived :')
Niet het geval...
De beste nr 2 was van het andere team en had maar iets van 21 om 15 of zo.
Ik ben graag medic omdat dat het team kan helpen (vooral op die map) dus ben ik een waardig mvp haha

[Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2011 18:03]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Geweldig, tijdje even niet meer gespeeld, wil ik hem vandaag starten, krijg ik continu weer een CTD, kom niet eens in een server...

Developers bugtesten echt niks meer he? :(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Rogierh
  • Laatst online: 27-05 13:20
CITV station (3e seat in tank) in combi met guided missles van tank driver:

• Sissors
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:59:
[...]

15 om 15 en toch mvp krijgen.
dat ben je meer bezig met reviven dan te spelen.

beetje triest als dan iemand bv 53/12 staat en jij komt daar met 7000 punten overheen omdat je 50 mensen heb gerevived :')
En waarom zou iemand die 53/12 staat hem meer verdienen? Zowel puur kills als puur revives zeggen niks over hoe nuttig iemand voor zijn team is geweest, maar als ik dan toch op eentje af moet gaan ga ik voor revives.

[Voor 18% gewijzigd door Sissors op 18-11-2011 18:26]

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2022
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:04:
[...]

Die extra scopes lijken mij niet zo interessant, maar oh oh oh wat zou ik graag een silencer op m'n shotgun schroeven (No Country for Old Men anyone?) :+

Strike at Karkand \o/, maar ik ben nog steeds vooral benieuwd naar Weake Eilân. Wel tof om te zien dat de FAMAS en de MG36 straks weer in de knuistjes mogen! En leuk die assignments, beetje de contracts uit Black Ops maar dan iets uitgebreider en zowaar met nuttige unlocks :D

• SonyEricsson
furby-killer schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:25:
[...]

En waarom zou iemand die 53/12 staat hem meer verdienen? Zowel puur kills als puur revives zeggen niks over hoe nuttig iemand voor zijn team is geweest, maar als ik dan toch op eentje af moet gaan ga ik voor revives.
omdat je niet kan winnen als elke beginner met defibrilators rond gaan lopen en je bv alsmaar gaan healen ipv dat er juist pressie nodig is op dat moment.

Ook gaan ze healen op onmogelijke momenten om aan die 100xp te komen. ipv dat ze ff die gun tevoorschijn halen en te schieten met dat ding.

het is
schieten
reviven indien de situatie veilig is
verder schieten

en niet reviven
reviven
reviven
ff schieten als er niemand dood is
reviven

tenminste...zo kijk ik er tegenaan als ik assault speel tenminste

• Knijnemans
Hehe, ik zie nu pas dat de assignment voor de L85A2 "Professional Russian" heet :P

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 19:03
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:54:
[...]

omdat je niet kan winnen als elke beginner met defibrilators rond gaan lopen en je bv alsmaar gaan healen ipv dat er juist pressie nodig is op dat moment.

Ook gaan ze healen op onmogelijke momenten om aan die 100xp te komen. ipv dat ze ff die gun tevoorschijn halen en te schieten met dat ding.

het is
schieten
reviven indien de situatie veilig is
verder schieten

en niet reviven
reviven
reviven
ff schieten als er niemand dood is
reviven

tenminste...zo kijk ik er tegenaan als ik assault speel tenminste
Een kill is een ticket weg bij de tegenstander.
Dus 53-12 is 41 meer tickets weg bij de tegenstander dan bij jouw team.

Je kan dan wel 50 revives hebben en zou je in theorie 50 tickets terug krijgen maar meestal wordt je gerevived om vervolgens 1sec later als nog te worden afgeknald.
Je krijgt dan wel 100 punten maar of je team er ook iets aan heeft gehad?

Een hoge k/d is direct resultaat op tickets.

• Knijnemans
Redje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:58:
[...]

[...]

Als attacker bij rush is dit toch iets minder relevant, zeker als de hoge k/d voortkomt uit op afstand defenders uit hun spawn schieten... Dan kun je 20/1 hebben, maar als niemand de moeite neemt om die MCOM te armen verlies je uiteindelijk nog steeds..

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 19:03
Knijnemans schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:01:
[...]

Als attacker bij rush is dit toch iets minder relevant, zeker als de hoge k/d voortkomt uit op afstand defenders uit hun spawn schieten... Dan kun je 20/1 hebben, maar als niemand de moeite neemt om die MCOM te armen verlies je uiteindelijk nog steeds..
Bij rush heb je gelijk.
Rogierh schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:22:
[video]
Alleen kut dat communicatie op de ps3 faalt. Echt tof om daarmee een chopper neer te halen :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rogierh schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:22:
[video]
Welke upgrade is die pre-loaded 2de shell die hij afschiet met tank?

• Knijnemans
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:15:
[...]

Welke upgrade is die pre-loaded 2de shell die hij afschiet met tank?
Canister Shell (anty-infantry), hij wisselt heel snel steeds tussen de 2 wapens..

[Voor 0% gewijzigd door Knijnemans op 18-11-2011 19:20. Reden: typefout fml]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aaah leek net of hij er 2 snel afschoot :P

• Knijnemans
Doet ie ook, maar wel 2 verschillende ;) Lijkt wel een vrij dodelijke tactiek tegen infantry though, moet ik onthouden.. (Niet dat ik veel tanks speel, maar toch :P)

• Sissors
Redje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:58:
[...]

Dus 53-12 is 41 meer tickets weg bij de tegenstander dan bij jouw team.

Je kan dan wel 50 revives hebben en zou je in theorie 50 tickets terug krijgen maar meestal wordt je gerevived om vervolgens 1sec later als nog te worden afgeknald.
Je krijgt dan wel 100 punten maar of je team er ook iets aan heeft gehad?

Bij conquest is bezit van vlaggen veel belangrijker dan je persoonlijke k/d ratio.

• Cloud
  • Laatst online: 08:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier graag verder: Battlefield 3 - deel 5 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee