• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 00:42
Andyk125 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:44:
[...]
Alles in het spel is te counteren, ook al moet je misschien je speelstijl iets veranderen.

[...]

Recon is gewoon niet mijn speelstijl, al kan het soms erg handig zijn.
Precies, dat maakt het ook interessant. Even nadenken, looproutes veranderen, maybe je wapen toch maar aanpassen, etc etc.

Recon is ook niet mijn speelstijl, al ben ik soms aan het forceren om Recon te spelen om toch dingen te unlocken. Zelden zal er een 12 scope op zitten, eerder een kortere dan een langere (ook met Bolt action). Gisteren ook de .44 Magnum scoped vrijgespeeld, geniaal handwapen. Lage ROF, maar erg sterk. De Coop 93R is echter nu mn standaard handgun geworden.

Die vond ik in BFBC2 echt waardeloos trouwens!

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03-2020
Wat vinden jullie over het algemeen van de handguns? sterk genoeg?
Ik baal soms dat ik een vijand zie, ik begin te schieten met mijn handgun 4-6 hits maak
(waarvan 2-3 headshots) en dan toch nog verliezen en de vijand er van door zien gaan met 10-25% hp.

Edit:

Of erger nog mensen met 0% hp zien rond lopen, ik heb het zelf ook wel een aantal keer per ronde dat ik rond loop met 0% hp. Blijkbaar moet je iemand tot -1 hp krijgen 8)7

[Voor 26% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 10:59]

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:47:
[...]

Crap :P Nuja, dan maar weer verder met mijn DAO en flechettes :9
Goed idee :D

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-03 21:37
Waar ik me trouwens steeds meer aan ga ergeren is, dat mijn layout steeds vaker niet onthouden wordt.
Camo werd al nooit onthouden, maar sinds ik alle co-op wapens heb vrijgespeeld worden deze wapens met alle unlocks ook niet onthouden :(

Vindt dit erg slordig. Hoe moeilijk is het om een layout te onthouden, laat staan meerdere layout mogelijk te maken. Hierin komt het spel erg tekort, hoop dat ze dit meenemen in de aankomende patch!
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:58:
Ik baal soms dat ik een vijand zie, ik begin te schieten met mijn handgun 4-6 hits maak
(waarvan 2-3 headshots) en dan toch nog verliezen en de vijand er van door zien gaan met 10-25% hp.

Edit:

Of erger nog mensen met 0% hp zien rond lopen, ik heb het zelf ook wel een aantal keer per ronde dat ik rond loop met 0% hp. Blijkbaar moet je iemand tot -1 hp krijgen 8)7
Als je headshots maakt zijn ze zo dood, ook met handguns! Op korte afstanden schiet ik soms iemand nog makkelijker met een handgun af dan met een automatisch wapen ;)

[Voor 45% gewijzigd door Andyk125 op 18-11-2011 11:01]

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 00:42
Probeer eens te customizen vanuit het main menu ipv on the fly tijdens het spelen. Komt het dan nog steeds voor?

Edit:

Handguns vind ik over het algemeen prima zo, heb nu de 93R en daarvoor schoot ik bijna altijd met de 1911. Handguns schiet ik altijd ingezoomd, maar merk niet zo snel of het gaat om een headshot of niet.

Ja dat 0% heb ik ook vaker gezien (ook zelf meegemaakt btw!) en is vreemd op zn zachtst gezegd ;)

[Voor 81% gewijzigd door aramdin op 18-11-2011 11:03]

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-03 21:37
aramdin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:00:
Probeer eens te customizen vanuit het main menu ipv on the fly tijdens het spelen. Komt het dan nog steeds voor?
Zal het eens proberen, als ik weer thuis ben. Zit nu nog op me werk ;)

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Andyk125 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:02:
[...]

Zal het eens proberen, als ik weer thuis ben. Zit nu nog op me werk ;)
Is niet een algemeen probleem, ik heb er in ieder geval nooit last van.

Behalve als ik dingen aanpas mid-game en dan bijvoorbeeld disconnected word of quit voordat de ronde over is, dan onthoud hij het inderdaad niet.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:03
Ik heb onlangs de SV98 unlocked voor recon maar ik heb voor mezelf gemerkt dat ik het prettiger vind om met iron sights rond te lopen. Dat is veel sneller en aangezien ik het liefste hardcore speel werkt dat prima tegen infanterie. Nu onderweg om de red dots enzo te unlocken.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:05:
Ik heb onlangs de SV98 unlocked voor recon maar ik heb voor mezelf gemerkt dat ik het prettiger vind om met iron sights rond te lopen. Dat is veel sneller en aangezien ik het liefste hardcore speel werkt dat prima tegen infanterie. Nu onderweg om de red dots enzo te unlocken.
Oh dat zeker, maar in maps als Caspian Border is dat een heerlijke sniper om op de toren te gaan liggen.

Ik zit dan altijd te vloeken als mijn team Hilltop over gaat nemen, dat is dan echt mijn "killing grounds" :P

• Vrijdag
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:10:
[...]

Oh dat zeker, maar in maps als Caspian Border is dat een heerlijke sniper om op de toren te gaan liggen.

Ik zit dan altijd te vloeken als mijn team Hilltop over gaat nemen, dat is dan echt mijn "killing grounds" :P
Ik ben alleen niet zo goed in sniperen :$ close of medium range is toch meer mijn ding. Tenzij een doelwit niet of nauwelijks beweegt, zoals een andere sniper. Een rennend mannetje mis ik altijd, of ik schiet in zijn teen ofzo :P

Moet ook maar eens wat gaan spelen met de assault class en de underslung rail voor de granaatwerper. In BC2 deed ik daar altijd smokes in voor bij Rush en Conquest zodat je lekker veilig een vlag/station kon pakken of om snipers te zieken als ze ergens op een berg aan het kamperen waren >:) Nadeel van assault is dat ik geen ammopacks meer heb dus kan ik ze ook niet meer aanvullen.
Heb namelijk gemerkt dat die IRNV niet door smoke kunnen kijken, wat eigenlijk juist heel vreemd is.

[Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2011 11:23]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:30

Edit:

G17C handgun. Zelfde idee als counterstrike vroeger, gewoon switchen als je primary op is, om zo je enemy af te maken. Ik heb die handgun onder elke class zitten, er is geen betere voor mij :p

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02 10:27

roboreaper

Collecting your robots

Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:21:
[...]

Ik ben alleen niet zo goed in sniperen :$ close of medium range is toch meer mijn ding. Tenzij een doelwit niet of nauwelijks beweegt, zoals een andere sniper. Een rennend mannetje mis ik altijd, of ik schiet in zijn teen ofzo :P

Moet ook maar eens wat gaan spelen met de assault class en de underslung rail voor de granaatwerper. In BC2 deed ik daar altijd smokes in voor bij Rush en Conquest zodat je lekker veilig een vlag/station kon pakken of om snipers te zieken als ze ergens op een berg aan het kamperen waren >:) Nadeel van assault is dat ik geen ammopacks meer heb dus kan ik ze ook niet meer aanvullen.
Heb namelijk gemerkt dat die IRNV niet door smoke kunnen kijken, wat eigenlijk juist heel vreemd is.
komt omdat in bf3 smoke IR deeltjes heeft

kan je zien dat er meestal staat IR smoke

• Ploeg400
Hummz mischien gebruik ik gewoon de verkeerde handgun.

Ik gebruik de M1911 en heb toch vaak 5 tot 6 echte hits nodig waarvan 2 tot 3 headshot zijn.
Voordeel is dat deze lekker snel kan schieten en zeer precies is.

kills 127
headshots 39
shotsFired 2365
accuracy % 26.8

Of wel 633 hits waarvan 127 kills.
4.9 kogel +- zal iets lager zijn door eventueel een kill assist hier en daar.

[Voor 29% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 11:57]

Anoniem: 419390

Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:54:
Hummz mischien gebruik ik gewoon de verkeerde handgun.

Ik gebruik de M1911 en heb toch vaak 5 tot 6 echte hits nodig waarvan 2 tot 3 headshot zijn.
Voordeel is dat deze lekker snel kan schieten en zeer precies is.

kills 127
headshots 39
shotsFired 2365
accuracy % 26.8

Of wel 633 hits waarvan 127 kills.
4.9 kogel +- zal iets lager zijn door eventueel een kill assist hier en daar.
Ik gebruik altijd de glock, lekker snel en je hebt toch maar 4-5 hits nodig vaak.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:07
M1911 schiet echt verrektes traag. Liever de 93R.

• Ploeg400
vinom schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:58:
M1911 schiet echt verrektes traag. Liever de 93R.
Traag zeggen ze :( ! In mijn beleving snel. Zegt waarschijnlijk genoeg over dat ik snel een andere handgun moet proberen :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03
IRNV ?? Volgens mij nooit echt last van gehad online. Heb hem zelf niet, gebruik liever de Holo sight.
Gewoon nooit dezelfde routes lopen en altijd langs muren lopen, werkt perfect.

Gisteren met Conquest gewoon 8 keer achter elkaar second most valuable player gehad. Ik wil die nummer 1 behalen :'( voor de achievement. Elke keer werd ik net in de laatste seconden ingehaald door iemand, met een puntverschil van 100 ofzo (1 keer zelfs 10 gehad :/ )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• vinom
Probeer eerst maar de MP443 Grach. Lekker om mee te beginnen.

Overigens heb ik wel het idee dat er op de pistols een fire cap zit. In BC2 kon ik die MP443 echt razendsnel leegschieten, maar bij BF3 lukt dat me niet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke is eigelijk die semi-automaat? Soms kom ik er 1 tegen die lijkt 3 kogels in 1x te schieten, zoals eigelijk de Glock in CS altijd kon.

Recent pakte ik iemand's recon set op, die had die .44 magnum, zo bijzonder is dat wapen ook weer niet (ik had gehoopt op een 2 hit kill - nonheadshot, maar na 4 schoten ging die gast nog niet neer :( ).

En op PS3 trouwens mijn nieuwe record:
Longest Headshot 537 m :)

[Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2011 12:07]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vrijdag
roboreaper schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:50:
[...]

komt omdat in bf3 smoke IR deeltjes heeft

kan je zien dat er meestal staat IR smoke
Ah, dat verklaart :)
Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:02:
IRNV ?? Volgens mij nooit echt last van gehad online. Heb hem zelf niet, gebruik liever de Holo sight.
Gewoon nooit dezelfde routes lopen en altijd langs muren lopen, werkt perfect.

Gisteren met Conquest gewoon 8 keer achter elkaar second most valuable player gehad. Ik wil die nummer 1 behalen :'( voor de achievement. Elke keer werd ik net in de laatste seconden ingehaald door iemand, met een puntverschil van 100 ofzo (1 keer zelfs 10 gehad :/ )
Gewoon gaan helpen als support of assault, krijg je een stuk meer punten binnen. Of objectives pakken, dat helpt ook.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:04:
Welke is eigelijk die semi-automaat? Soms kom ik er 1 tegen die lijkt 3 kogels in 1x te schieten, zoals eigelijk de Glock in CS altijd kon.
De G18 is full-auto, best een fijn ding!

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• Ikkuh84
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:05:
[...]

Ah, dat verklaart :)
[...]

Gewoon gaan helpen als support of assault, krijg je een stuk meer punten binnen. Of objectives pakken, dat helpt ook.
Ik ren altijd al als een gek naar de objectives :P Als ik hoor dat er eentje weer ingenomen is door de vijand of geneutralised, dan ren/rij ik er gelijk naar toe. Tevens ben ik voornamelijk Engineer om alle tanks enzo mee op te ruimen bij vijandelijk team :P Maar als ik een tank zie van ons team probeer ik hem ook te helpen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rynji schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:08:
[...]

Dat is toch die PRRRR - leeg wapen? Ken ik nog van de PS3. Maar heb hem gevonden, de 93R schiet dus 3x per schot.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vrijdag
Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:11:
[...]

Ik ren altijd al als een gek naar de objectives :P Als ik hoor dat er eentje weer ingenomen is door de vijand of geneutralised, dan ren/rij ik er gelijk naar toe. Tevens ben ik voornamelijk Engineer om alle tanks enzo mee op te ruimen bij vijandelijk team :P Maar als ik een tank zie van ons team probeer ik hem ook te helpen :)
Anders moet je eens 's ochtends spelen, dan zijn er nog niet zoveel mensen online en maak je misschien meer kans :)

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:14:
[...]

Dat is toch die PRRRR - leeg wapen? Ken ik nog van de PS3. Maar heb hem gevonden, de 93R schiet dus 3x per schot.
De 93R is burst ja, zat ook in Bad Company 2 volgens mij.
Van Battlelog: "A modified version of the M9 pistol, the 93R is able to fire in 3 Round Bursts."
De G18 is een machine pistool met 1100RPM en is dus zo leeg met z'n 20kogels.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• Ikkuh84
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:16:
[...]

Anders moet je eens 's ochtends spelen, dan zijn er nog niet zoveel mensen online en maak je misschien meer kans :)
Had ik maar de luxe om ook sochtends nog te spelen ;) Speel nu ongeveer 2 tot 2,5 uur per dag (ok gisteren kon ik ff lekker lang gamen). Ach die nummer 1 zal vast nog wel komen :) Vriend van me had namelijk eerst precies hetzelfde, en nu is ie constant eerste in een game haha.

Wat ze van mij wel mogen fixen:

- Geluid valt soms weg
- Als je gerevived wordt dat je dan staat |:( |:( 9 van de 10 keer wordt je dan gelijk weer doodgeschoten :/
- Terug naar hoofdmenu knop als potje afgelopen is.
- In Noshahar Canals, is het licht soms te fel als je uit een container/gebouw loopt, zodat je eerste paar sec ff niks ziet.

Dat zijn mijn enige irritaties aan het spel (Xbox), verder speelt te MP echt heerlijk :9
Owja en BF3 had opeens mijn Singleplayer savegames corrupt gemaakt, waardoor ik weer opnieuw mag beginnen 8)7, had het spel toen al bijna uitgespeeld.

• codex
  • Laatst online: 12:33
Rynji schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:08:
[...]

Die heb ik meestal bij de M98B, vooral op close range kan je wel heel snel 1 of 2 man uitschakelen die je toevallig tegen het lijf loopt. Verder gebruik ik de M9 veel, die 93R ga ik ook eens proberen.

• Vrijdag
Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:24:
[...]

Had ik maar de luxe om ook sochtends nog te spelen ;) Speel nu ongeveer 2 tot 2,5 uur per dag (ok gisteren kon ik ff lekker lang gamen). Ach die nummer 1 zal vast nog wel komen :) Vriend van me had namelijk eerst precies hetzelfde, en nu is ie constant eerste in een game haha.

Wat ze van mij wel mogen fixen:

- Geluid valt soms weg
- Als je gerevived wordt dat je dan staat |:( |:( 9 van de 10 keer wordt je dan gelijk weer doodgeschoten :/
- Terug naar hoofdmenu knop als potje afgelopen is.
- In Noshahar Canals, is het licht soms te fel als je uit een container/gebouw loopt, zodat je eerste paar sec ff niks ziet.

Dat zijn mijn enige irritaties aan het spel (Xbox), verder speelt te MP echt heerlijk :9
Owja en BF3 had opeens mijn Singleplayer savegames corrupt gemaakt, waardoor ik weer opnieuw mag beginnen 8)7, had het spel toen al bijna uitgespeeld.
Soms speel ik wel eens 's ochtends, als ik mijn vriendin op de trein heb gezet (da's om half zeven) heb ik daarna nog even de tijd om te gamen voordat ik moet werken :)
Maar het komt vanzelf wel, ik kreeg die achievement ook maar per ongeluk omdat ik net wat meer puntjes had dan de tweede.

Ohja, de sp, die moet ik ook nog eens uitspelen inderdaad.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:24:
Hahaha, dat is inderdaad zeer frustrerend.
Soms lig je op een plaats die zwaar onder vuur wordt genomen en dan ligt er iemand achter je die jou de hele tijd revived waardoor je weer overhoop wordt geschoten. Soms wil je gewoon niet worden gerevived. :P

Gister deed een maat dit de hele tijd. Hij had niet door dat ik het was en ik maar via TS mopperen dat ik dood wilde blijven. Op een gegeven moment had hij het door. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Ikkuh84
Het viel me gisteren eigenlijk wel op bij mezelf dat ik bij dit spel nooit pissed wordt als ik gekilled wordt door de vijand. Meestal denk ik dan van ''shit had anders moeten lopen''. Terwijl MW1+2 (3 niet gespeeld) echt het bloed onder mijn nagels kon halen als het op neergeschoten neer kwam... en vaak de controller op de grond lag :P

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:37
bazs2000 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:31:
[...]

Soms lig je op een plaats die zwaar onder vuur wordt genomen en dan ligt er iemand achter je die jou de hele tijd revived waardoor je weer overhoop wordt geschoten. Soms wil je gewoon niet worden gerevived. :P

Gister deed een maat dit de hele tijd. Hij had niet door dat ik het was en ik maar via TS mopperen dat ik dood wilde blijven. Op een gegeven moment had hij het door. :+
Je kunt toch ook de revive weigeren....?

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:32:
[...]

Je kunt toch ook de revive weigeren....?
Jawel, maar de revive accepteren doe je alleen door op te staan, dat is wel enorm debiel...

• Ikkuh84
bazs2000 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:31:
[...]

Helemaal in Grand Bazaar is dat irritant in die Narrow Street (volgens mij vlag C). Daar zijn echt altijd zoveel gevechten bezig (wat overigens echt vet is met die RPG's die over je hoofd vliegen _/-\o_ ), dus reviven daar is echt belangrijk, maarja als je dan gelijk staat en een RPG mag koppen is de lol er snel vanaf.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:16:
[...]

In de ochtend spelen echt alleen de echt verslaafde, en ligt het niveau hoger als na 15:00 uur. Deze week twee keer gespeeld (PS3) op Europese servers (allemaal minimaal level 28). Dan voel ik me behoorlijk nietig met de 2 uur die ik elke twee dagen kan spelen (werk, sport, sociale verplichtingen, etc.). Volgens mij heb je 's ochtends over het algemeen vooral te maken met studenten, spijbelende voortgezet onderwijs kinderen en mensen zonder werk. Kortom mensen met veel tijd! Er zullen heus wel mensen tussen zitten met af en toe een dag vrij (zoals ik :)).

Zijn er eigenlijk geen groepen/clans voor oudere/werkende mensen die minder tijd hebben? Je zou zeggen dat gaming nog booming is na de boost vanaf 1982, dus er moeten mensen vanaf zeg 1975 zijn die ermee opgegroeid zijn en nog steeds actief gamen (eerdere jaartallen kan ook natuurlijk, maar die zijn er niet van jongs af aan mee opgegroeid). Ooit één keer een clan voor ouderen gezien, echter waren er jongeren met dezelfde tag die de servers gingen rapen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:01
Je kan een revive weigeren nu, ipv recht te staan. Als je toch wil accepteren en niet wil rechtstaan vanwege dat je dan exposed zal zijn, sta gewoon recht en duw meteen op liggen. Je staat dan nooit helemaal recht, en maakt een kleine opwaartse beweging, genoeg om in cover te blijven. Volgens mij kan je ook gewoon beginnen kruipen, maar dat heb ik nog niet voldoende getest.

Ook is reviven weer fijn zoals in BF2 waar je geen death bijkrijgt, tov BC2 waar je sowieso een death bijkreeg. Een idiote medic kon een deathstreak van 5 in evenveel seconden betekenen.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 10:07
Jumpman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:34:
[...]

In de ochtend spelen echt alleen de echt verslaafde, en ligt het niveau hoger als na 15:00 uur. Deze week twee keer gespeeld (PS3) op Europese servers (allemaal minimaal level 28). Dan voel ik me behoorlijk nietig met de 2 uur die ik elke twee dagen kan spelen (werk, sport, sociale verplichtingen, etc.). Volgens mij heb je 's ochtends over het algemeen vooral te maken met studenten, spijbelende voortgezet onderwijs kinderen en mensen zonder werk. Kortom mensen met veel tijd! Er zullen heus wel mensen tussen zitten met af en toe een dag vrij (zoals ik :)).

Zijn er eigenlijk geen groepen/clans voor oudere/werkende mensen die minder tijd hebben? Je zou zeggen dat gaming nog booming is na de boost vanaf 1982, dus er moeten mensen vanaf zeg 1975 zijn die ermee opgegroeid zijn en nog steeds actief gamen (eerdere jaartallen kan ook natuurlijk, maar die zijn er niet van jongs af aan mee opgegroeid). Ooit één keer een clan voor ouderen gezien, echter waren er jongeren met dezelfde tag die de servers gingen rapen.
Op de PS3 heb je MBG clan, de Minder Bedreven Gamers.
Website: http://mbg.clangrid.com

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:58
Lointje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:37:
Je kan een revive weigeren nu, ipv recht te staan. Als je toch wil accepteren en niet wil rechtstaan vanwege dat je dan exposed zal zijn, sta gewoon recht en duw meteen op liggen. Je staat dan nooit helemaal recht, en maakt een kleine opwaartse beweging, genoeg om in cover te blijven. Volgens mij kan je ook gewoon beginnen kruipen, maar dat heb ik nog niet voldoende getest.

Ook is reviven weer fijn zoals in BF2 waar je geen death bijkrijgt, tov BC2 waar je sowieso een death bijkreeg. Een idiote medic kon een deathstreak van 5 in evenveel seconden betekenen.
revive kan je toch altijd weigeren?
Standaard E knop volgens mij. En altijd een handgun met tactical light equippen. Heb zo liggend best wel veel kills mee binnengehaald

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:34:
Helemaal in Grand Bazaar is dat irritant in die Narrow Street (volgens mij vlag C). Daar zijn echt altijd zoveel gevechten bezig (wat overigens echt vet is met die RPG's die over je hoofd vliegen _/-\o_ ), dus reviven daar is echt belangrijk, maarja als je dan gelijk staat en een RPG mag koppen is de lol er snel vanaf.
Het was op dat moment ook in Grand Bazaar en het vuurgevecht zelf was wel fantastisch. :)
De map is alleen irritant als de tegenpartij hele goede spelers heeft in de voertuigen en de rest van het team goed samenwerkt. Dan heb je al snel het nakijken.

Voor mij blijft Caspian Border de beste map op dit moment. Het maakt niet uit bij welk team je zit want je hebt overal gelijke kansen. De mensen in de voertuigen hebben geen groter voordeel dan de mensen die te voet de map onveilig maken. Vooral bij Forest ontaard het vaak in een groot gevecht waarbij de tanks snel worden gesloopt doordat er meerde engineers op aan het schieten zijn. :P

Als je dan toch uitstapt dan ben je meteen voer voor de snipers die daar ook vaak te vinden zijn. :P
Voor de balans van het spel is het maar goed dat Forest niet zo centraal ligt want anders zou de eigenaar van de vlag bij Forest heel Caspian Border in zijn greep kunnen houden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Ikkuh84
[...]

Ik speel eigenlijk voornamelijk savonds, en dan variëren de levels ook van 5 tot 50 enzo, maar heb niet echt last van die hogere levels (ben zelf level 15 pas ofzo). Heb niet echt het gevoel van ''oh shit die is level 50 dus heeft betere wapens''. Ik speel dan ook voornamelijk met de Scar-H, en heb toch vaak wel een positieve K/D ratio, ondanks hogere level spelers in een game.
bazs2000 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:41:
[...]

Het was op dat moment ook in Grand Bazaar en het vuurgevecht zelf was wel fantastisch. :)
De map is alleen irritant als de tegenpartij hele goede spelers heeft in de voertuigen en de rest van het team goed samenwerkt. Dan heb je al snel het nakijken.

Voor mij blijft Caspian Border de beste map op dit moment. Het maakt niet uit bij welk team je zit want je hebt overal gelijke kansen. De mensen in de voertuigen hebben geen groter voordeel dan de mensen die te voet de map onveilig maken. Vooral bij Forest ontaard het vaak in een groot gevecht waarbij de tanks snel worden gesloopt doordat er meerde engineers op aan het schieten zijn. :P

Als je dan toch uitstapt dan ben je meteen voer voor de snipers die daar ook vaak te vinden zijn. :P
Voor de balans van het spel is het maar goed dat Forest niet zo centraal ligt want anders zou de eigenaar van de vlag bij Forest heel Caspian Border in zijn greep kunnen houden.
Bij Grand Bazaar heb je inderdaad het meeste teamplay nodig. Maar vaak ga ik de vijand flanken (wat echt heerlijk kan op die map, met al die gangetjes en wegen rondom), wat vaak helpt _/-\o_
Flanken in dit spel werkt echt heerlijk :9

Maar toch is Kharg Island wel mijn favoriete map _/-\o_ Heerlijk groot, veel gebouwen die opgeblazen kunnen worden, maar ook om je in te schuilen.

De enige map die ik niks aan vond is Teheran Highway (ook maar 1 x gespeeld)

[Voor 33% gewijzigd door Ikkuh84 op 18-11-2011 12:46]

• Jumpman
ThijsWTF schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:40:
[...]

Op de PS3 heb je MBG clan, de Minder Bedreven Gamers.
Website: http://mbg.clangrid.com
Ja, klopt! Die was het waar een hele server geraped werdt door twee clan members (die later bleek gewoon gasten te zijn die even wilde levellen).

• ardios
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
C4 explosives zijn mijn favoriet.

Als support kan ik er 6 neerleggen en hiernaast aanvullen met een ammopack.
Perfect om bij een vlag te leggen waarvan ik denk dat deze ingenomen zal worden,
wanneer dat gebeurd weten ze niet wat ze overkomt: Boommm!!!

Verder gebruik ik een RPK-74M

Ammunition: 45 [5.45x39mm WP]
Range: MEDIUM

Met een scope erop is deze ideaal.

• SonyEricsson
Jumpman schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:42:
[...]

Ja, klopt! Die was het waar een hele server geraped werdt door twee clan members (die later bleek gewoon gasten te zijn die even wilde levellen).
hahaha best wel humor dan :P

• Jumpman
Volgens mij maken ze die grap om de twee weken mee.

Een beetje hetzelfde trieste als toen met COD:WW toen had je servers tot level 10, waar telkens Prestige spelers in rond hingen, door een truukje.

• Meelobee
  • Laatst online: 17:15

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

[...]

http://battlelog.battlefi...toon/2832655391325613047/

Platoon van mij en wat vrienden/collega's. Gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 33 :) Spelen voor de fun, geen clanmatches oid. Je bent altijd welkom om ons te joinen :)

The Outsider

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 09:12

MeagaShira

MeagaShira_NL

SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:04:

Recent pakte ik iemand's recon set op, die had die .44 magnum, zo bijzonder is dat wapen ook weer niet (ik had gehoopt op een 2 hit kill - nonheadshot, maar na 4 schoten ging die gast nog niet neer :( ).

En op PS3 trouwens mijn nieuwe record:
Longest Headshot 537 m :)
537... WTF......schoot je vanuit Nederland ofzo......
Hoe krijg je het voor elkaar...????
Die van mij is 187 meter dacht ik zo en daar was ik al behoorlijk trots op....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

MeagaShira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:53:
[...]

Pfff koekje, longest headshot voor mij: 635

Langste afstand voor een kill voor mij hangt rond de 1000 meter, helaas geen headshot.

Ik lag op de toren in Caspian Border, en er lag een sniper op de eerste rots buiten de RU basis :P die is voor mij.

Komt wel vaker voor dat ik dan in chat roep voor een sniper battle, geef dan ook aan waar ik zit, dan is het vaak zo dat de rest je negeert en alleen de snipers op mekaar gaan schieten, ook vaak zat choppers die me wel zien zitten maar niet afmaken omdat we druk met mekaar bezig zijn.

[Voor 20% gewijzigd door SythAdmin op 18-11-2011 12:58]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:58
Gisterenavond mijn X4 945 @3Ghz vervangen door de X6 1090t @3,2 Ghz. Nog op stock speeds draaiend en ik had op firestorm op Ultra met alles op max behalve MXAA, 15 a 20 frames meer. Zeker de moeite waard imho. Ik had 30/40 fps en nu 50/60. Maandag windows opnieuw installeren en dan zal het allemaal nog wat sneller gaan. Ook meteen de nieuwe AMD drivers installeren.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

[...]

Zelfs 537m stelt niet zoveel voor ;) Gisteren schoot ik een headshot op 957m afstand. Niet veel later had ik iemand op 943m te pakken. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Spelen op een grote overzichtelijke map als Operation Firestorm met een M98B en een 12x ballistic scope. Deze rifle heeft een hogere stopping power en heeft daardoor minder last van bullet drop.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hmmmmzz wanneer speel je die m98b vrij of heb je die al standaard....ga het maar is met die gun proberen dan.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:19
[...]

266 meter (Wel met een tank :7 )

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

MeagaShira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:01:
Hmmmmzz wanneer speel je die m98b vrij of heb je die al standaard....ga het maar is met die gun proberen dan.....
Laatste sniper rifle die je vrij speelt met recon, duurt wel even ;)

Wel een enorm fijne Bolt-Action

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 22:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ahh speelde me toch zonet een lekker potje :D

http://battlelog.battlefi...show/6104155/1/370817183/

Wat is in een tank spelen toch leuk! :D
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdient een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdiend een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)
Ik speel niet elke potje om te winnen, soms ook gewoon voor de fun. Het is maar een spelletje hoor.

• Ikkuh84
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:13:
[...]

Ik speel niet elke potje om te winnen, soms ook gewoon voor de fun. Het is maar een spelletje hoor.
Ik speel elk potje voor mijn plezier... ook al verlies ik..

• Ploeg400
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:13:
[...]

NEE! altijd het belang van de team eerst dikke vette newb dat je bent! ik zal je.....

Maar even serieus. Hellemaal met je eens, lekker doen waar je zin in hebt. Met een kanttekening dat het wel een game is die om teamplay draait en altijd solo gaan wellicht niet verstandig is.

Maar ja wie ben ik om iemand te zijn fun te ontnemen als hij ergens hoog in de berg zit en daar plezier aan beleeft 8)

Ik rij dan wel perongeluk met mijn jeep over je heen O-)

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
[...]

Jaaaa ik bedoel:

Meestal speel ik om te winnen.

Maar soms heb ik een gekke bui en ga ik een beetje lopen keten (met een team dat dat niet erg vind dan). Heb dan dingen die ik graag wil doen die niet perse in het belang zijn van de rest, zoals het PERSE iemand afmaken met mijn zapping-paddles. God wat duurde het lang voordat ik dat voor mekaar had zeg.
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:18:
[...]

NEE! altijd het belang van de team eerst dikke vette newb dat je bent! ik zal je.....

Maar even serieus. Hellemaal met je eens, lekker doen waar je zin in hebt. Met een kanttekening dat het wel een game is die om teamplay draait en altijd solo gaan wellicht niet verstandig is.

Maar ja wie ben ik om iemand te zijn fun te ontnemen als hij ergens hoog in de berg en daar plezier aan beleeft 8)

Ik rij dan wel perongeluk met mijn jeep over je heen O-)
oh dus jij bent die gast....

toch jammer dat je geen banden lek kan schieten als sniper......

[Voor 39% gewijzigd door SythAdmin op 18-11-2011 13:20]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was op operation Firestorm, ik lag op de hoge berg aan de west kant en schoot (met geluk) iemand op het dak bij dacht ik B neer, wel met 12x scope :P

Bijzonder is het zeker niet, maar in BC2 ging mij de kills met de M95 een stuk makkelijker.

Op de PC bijvoorbeeld lukt het me nog steeds niet :(

[Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2011 13:20]

Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
[...]

Verliezen mag. Als je maar een beetje je best hebt gedaan om te winnen. Ga ook niet opeens hooghouden in een voetbalwedstrijd omdat het nou zo plezierig is :+ . Gewoon de situatie lezen. Ga je dik winnen kan je lol trappen. Als je ziet dat je gaat verliezen moet je wel ff meedoen vind ik.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Michielodc
  • Laatst online: 26-11-2021
Soms heb ik potjes dat het mij niet echt boeit als ik dood ga. Maar soms rage ik ook hard xD Sta ik dik bovenaan in een 64man server, maar als ik dan 2x achter elkaar op een domme manier dood ga dan flip ik hem soms 8)7

• Ploeg400
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:20:
[...]

Verliezen mag. Als je maar een beetje je best hebt gedaan om te winnen. Ga ook niet opeens hooghouden in een voetbalwedstrijd omdat het nou zo plezierig is :+ . Gewoon de situatie lezen. Ga je dik winnen kan je lol trappen. Als je ziet dat je gaat verliezen moet je wel ff meedoen vind ik.
Precies, in een voetbal pot doe je dat ook niet. Maar ja, internet is nog altijd anoniem en ja dan neigen mensen toch meer naar hun aapinstinct en gaan gekke dingen doen.

Zoals ik al zei: Een jeep bied daar uitkomst in, dan zet ik je gewoon 'wissel' _/-\o_

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Michielodc schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:22:
Soms heb ik potjes dat het mij niet echt boeit als ik dood ga. Maar soms rage ik ook hard xD Sta ik dik bovenaan in een 64man server, maar als ik dan 2x achter elkaar op een domme manier dood ga dan flip ik hem soms 8)7
Ik gooi er nog wel eens wat scheldwoorden uit als ik weer een lagkill krijg, op mijn scherm al lang en breed achter een muurtje, nog steeds 1-2 hits en dood, lig je daar ruim 2-3 meter voorbij de schiet-linie.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03 10:41

LosGieros

White Ninja

He maar ben ik nog gek of was er nou een (stealth) unlock die tegen die IRNV helpt? Was dat alleen voor voertuigen? Ik stoor me er niet zo aan eigenlijk, heb tijd met die scope gespeeld en vond het wel handig idd :P Als ik merk dat andere er gebruik van maken dan switch ik ff. Speel nu tijdje met kaal wapen voor de unlocks en maak net zoveel kills :)

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:11
De spec ops camo zorgt ervoor dat je als infantry iets minder opvalt op IRNV.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10-2022
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:59:
Gisterenavond mijn X4 945 @3Ghz vervangen door de X6 1090t @3,2 Ghz. Nog op stock speeds draaiend en ik had op firestorm op Ultra met alles op max behalve MXAA, 15 a 20 frames meer. Zeker de moeite waard imho. Ik had 30/40 fps en nu 50/60. Maandag windows opnieuw installeren en dan zal het allemaal nog wat sneller gaan. Ook meteen de nieuwe AMD drivers installeren.
Loonens, welke GPU heb je?
Wat zijn de class service stars?
Ik zit op battlelog te kijken en ben 39% onderweg voor de Assault Service Star...
Maar ik heb geen idee waar ik dat percentage aan moet koppelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03 15:31
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
Elke recon die een headshot maakt van 1000m verdient een ribbon voor "meest beslissende speler". Want als je hele potjes naar zulke kills zoekt ben je... zo belangrijk voor je team O-)
en als dat net iemand is die een vlag aan het veroveren was in z'n eentje ?

of iemand die anders 2 teammates had neergeschoten ?

:)

zit zelf vaak bovenin de toren in caspian border...maar ben er niet alleen mee bezig om zo veel/ver mogelijk kills te maken.... ben vaak meer met de mav aan het spotten dan daadwerkelijk aan het schieten...

ik kan exact tegen m'n teammates zeggen waar de vijand zich bevind (of juist niet)

hier hebben ''we'' al menig potje door gewonnen

[Voor 30% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-11-2011 13:39]

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:33:
Ik zit op battlelog te kijken en ben 39% onderweg voor de Assault Service Star...
de weg naar je eerste service star is simpelweg alle unlocks voor die classe.

Daarna kan je nog meer service stars halen per classe, geeft punten, maar meer ook niet.

• Michielodc
De eerste service star is als je alles hebt unlocked voor die class(op de CO-OP wapens na). Dat is 220K in totaal. Daarna is het gewoon 220K punten voor de volgende service star.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Als je 100 kills met een gun hebt gemaakt krijg je een servicestar....is niks bijzonders maar wel leuk om te krijgen.

Nee die bedxoel ik niet MeagaShira, daar heb ik er net 1 van.
Die zijn hetzelfde als de Gold Stars bij BFBC2.

Wat de mannen boven jou zeggen, dat bedoel ik ;)
Thanx! :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Lol ik las het net ook ja.....

• Ploeg400
Nog 98000 punten te gaan in recon voor mijn tweede recon service star :(

Gister daarin tegen wel mijn MAV scout gold star of zo iets gehaald :)

[Voor 33% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 13:46]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:34

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Hoeveel service stars kun je behalen? Of is het 'to infinity and beyond!'

discogs

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

loewie1984 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:47:
Zelfs al zou er een limiet zijn, per 100 kills op elk wapen, per 220k punten per class, is dat voor 99,999% van de mensen 'infinity' :P

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

loewie1984 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:47:
and beyond....

Gast met wie ik redelijk veel speel heeft al 50 service stars op Assault.... is dan ook het enige wat hij speelt.

• Michielodc
Dan moet die 11miljoen punten in Assault hebben. Dan is wel onmogelijk :p Of hij moet al 200uur hebben gespeeld met een score van 600+ ofzo.

• Macchillie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-03 17:05
Misschien ten overvloede, en moeten we met z'n allen solliciteren bij Dice, maar die wapenupgrades die voor 'Employee's of Dice' zijn, kan je die bemachtigen door een dogtag van die gasten te roven ofzo? of zijn ze sowieso onbereikbaar voor ons?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

zijn alleen voor devs en imo toch kansloos want ik hoef geen 12x balistic scope op me ump-45

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Anoniem: 261479
  • Niet online
Ik weet niet of er hier ge-request mag worden, maar ik wil als BF3 noob (game eigenlijk nooit, maar nu ik BF3 eens heb gekocht vermaak ik me prima) toch eens kijken of er hier een wat gevorderdere BF3-er mij eens zou willen helpen in co-op missies en multiplayer wat te levellen....

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Michielodc schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:53:
Dan moet die 11miljoen punten in Assault hebben. Dan is wel onmogelijk :p Of hij moet al 200uur hebben gespeeld met een score van 600+ ofzo.
Correctie, zat verkeerd te kijken.... 11 Stars heeft ie. Colonel Service star 14...
Anoniem: 261479 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:59:
Ik weet niet of er hier ge-request mag worden, maar ik wil als BF3 noob (game eigenlijk nooit, maar nu ik BF3 eens heb gekocht vermaak ik me prima) toch eens kijken of er hier een wat gevorderdere BF3-er mij eens zou willen helpen in co-op missies en multiplayer wat te levellen....
Je kan me altijd toevoegen op battlelog (ik speel PC), heb alle co-op al op hard gehad, zijn erg leuk. En help je graag.

[Voor 43% gewijzigd door SythAdmin op 18-11-2011 14:02]

• SonyEricsson
kruip langzaam richting de 400 SPM
snap niet hoe sommige 600+ halen

speel alleen infantry ....misschien ligt het daaraan

• Vrijdag
Macchillie schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:54:
Misschien ten overvloede, en moeten we met z'n allen solliciteren bij Dice, maar die wapenupgrades die voor 'Employee's of Dice' zijn, kan je die bemachtigen door een dogtag van die gasten te roven ofzo? of zijn ze sowieso onbereikbaar voor ons?
Nee, die zijn er alleen voor Dice werknemers. Of je moet toevallig zo iemand neerschieten en dan zijn kit oppakken. Vind het ook vrij nutteloos dat ze er tussen staan als 99,99% van de spelers ze toch niet kan verkrijgen.

Sowieso vind ik het een beetje kansloos met de unlocks voor wapens. Wat heb je nou in vredesnaam aan een 7x scope op een shotgun :')

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:32
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:

Pff, toen ik begon zat ik rond de 200 SPM, en nu constant rond de 240. Ik speel wel alleen conquest/rush 64 en meestal zijn dit random servers zonder echte teamplay..

• Michielodc
Verrekijker! Kan nog best handig zijn. Bijna niemand zoomt in met een shotgun.

• Niet online
SythAdmin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:
[...]

Correctie, zat verkeerd te kijken.... 11 Stars heeft ie. Colonel Service star 14...

[...]

Je kan me altijd toevoegen op battlelog (ik speel PC), heb alle co-op al op hard gehad, zijn erg leuk. En help je graag.
Graag! Maar onder welke naam vind ik je? SythAdmin kan hij in ieder geval niet vinden. Ik ben te vinden als Abroekzitter

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Anoniem: 261479 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:27:
[...]

Graag! Maar onder welke naam vind ik je? SythAdmin kan hij in ieder geval niet vinden. Ik ben te vinden als Abroekzitter
B13L5 (staat in me sig ;) )

• vinom
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:04:
[...]

Nee, die zijn er alleen voor Dice werknemers. Of je moet toevallig zo iemand neerschieten en dan zijn kit oppakken. Vind het ook vrij nutteloos dat ze er tussen staan als 99,99% van de spelers ze toch niet kan verkrijgen.

Sowieso vind ik het een beetje kansloos met de unlocks voor wapens. Wat heb je nou in vredesnaam aan een 7x scope op een shotgun :')
Wat je ermee moet? Dit: YouTube: Battlefield 3 - Sniper Shotgun "Gameplay Commentary"
:P

• Ikkuh84
Jeuh zo weer bij een maat van me coöp spelen met zijn 2en. Xbox mee sleuren, maarja is wel echt geweldig. 2 beeldschermen naast elkaar en allebei koptelefoon op en gaan met die banaan. We zijn nu bij het 3de level (save the VIP, op hard) en ze zijn soms nog best pittig. Wel relax dat ik door die coöp missies de helikopter onder de knie heb gekregen _/-\o_ Hopelijk nu ook nog straaljager :9~

• Kluit
  • Laatst online: 27-03 21:52
Oftwel: best relaxed zoom geval op je shotgun >:)

Steam: McKluit

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 08:54
Timocos schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:11:
Jeuh zo weer bij een maat van me coöp spelen met zijn 2en. Xbox mee sleuren, maarja is wel echt geweldig. 2 beeldschermen naast elkaar en allebei koptelefoon op en gaan met die banaan. We zijn nu bij het 3de level (save the VIP, op hard) en ze zijn soms nog best pittig. Wel relax dat ik door die coöp missies de helikopter onder de knie heb gekregen _/-\o_ Hopelijk nu ook nog straaljager :9~
coop missie is inderdaad wel chill om chopper basics te leren, echter heb je hier geen last van locks en jets die je proberen neer te halen. Straaljager missie zit helaas niet in de coop. Ik hoop dat ze met een patch/dlc nog nieuwe coops gaan uitbrengen.

• Vrijdag
:D seriously? *vanavond scope op DOA zetten gaat* :9

• Niet online
Ah, even niet opgelet... anyways, heb je toegevoegd! Moet nu weer even aan het werk, maar ik kom je vast eens tegen online.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn gewoon die slugs, daar heb je geen scope echt voor nodig (of beter, de IRNV werkt een stuk beter hierop :P).

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-02 07:04
Heb zonet mijn Trustmaster Flight.X joystick binnen en had em onmiddellijk geconfigureerd en getest. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem als met men oude joystick & BF2. Ik wil graag het pov-stickje op de joystick gebruiken voor freelook maar zonder een andere knop te moeten inhouden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Inventaris

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-03 15:59
SonyEricsson schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:01:

In infantry gaat scoren voor sneller voor mijn gevoel. In ieder scoor ik snel in inf-only. In BF2 was ik fervent vehiclist (jet en attackchopper) in BF3 vind ik jets en choppers maar weinig aan.

400 lijkt ook mijn maximum. Begon rond de 200. Van mijn 32 friends zitten er 8 boven de 400. Gemiddeld van de 19 members van de community is 300. 600 spm, is denk ik meer voor de "talentjes".

Wij hebben eenn 32 man inf en een 32 man vehicle server (word wake only), maar tot toe ben ik enkel in de vehicleserver om het op gang te krijgen.

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Echt jammer dat ze die hardcore modes zo verneukt hebben! Echt erg. Het is gewoon bijna niet te doen
om met een paar van je maten op zo'n server terecht te komen in 1 squad. Waarom staat de optie 'hardcore' niet gewoon bij quickmatch?! Dat was gewoon perfect in bad company2. Moet je eerst weer met die server browser gaan liggen klooien en zoeken, dan mag je blij zijn als er een bij zit waar nog een plek vrij is.
Als je met z'n drieeen bijvoorbeeld een hardcore match gaat zoeken is het helemaal eén grote ellende.
Ik hoop echt dat er nog een patch voor komt dat de optie hardcore bij quickmatch komt te staan zoals vroeger
maar ik ben er bang voor...

Plus nou heb je opeens een map/radar en killcam in hardcore en gaan ze de cameraview optie ook
weghalen. Slaat nergens op. Als je gewoon quickmatch speelt heb je een half magazijn nodig, wil iemand
gaan liggen. Met een snipergun is het al helemaal niet te doen als je iemand 6 keer moet zien te raken.
Vandaar hardcore.

Ik snap niet dat hier niet meer mensen over klagen en dat ze het uberhaupt zo veranderd hebben terwijl
het gewoon perfect was. :(

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-02 07:04
chuck norit schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
Echt jammer dat ze die hardcore modes zo verneukt hebben! Echt erg. Het is gewoon bijna niet te doen
om met een paar van je maten op zo'n server terecht te komen in 1 squad. Waarom staat de optie 'hardcore' niet gewoon bij quickmatch?! Dat was gewoon perfect in bad company2. Moet je eerst weer met die server browser gaan liggen klooien en zoeken, dan mag je blij zijn als er een bij zit waar nog een plek vrij is.
Als je met z'n drieeen bijvoorbeeld een hardcore match gaat zoeken is het helemaal eén grote ellende.
Ik hoop echt dat er nog een patch voor komt dat de optie hardcore bij quickmatch komt te staan zoals vroeger
maar ik ben er bang voor...

Plus nou heb je opeens een map/radar en killcam in hardcore en gaan ze de cameraview optie ook
weghalen. Slaat nergens op. Als je gewoon quickmatch speelt heb je een half magazijn nodig, wil iemand
gaan liggen. Met een snipergun is het al helemaal niet te doen als je iemand 6 keer moet zien te raken.
Vandaar hardcore.

Ik snap niet dat hier niet meer mensen over klagen en dat ze het uberhaupt zo veranderd hebben terwijl
het gewoon perfect was. :(
Een half magazijn? 2 bursts met men AEK en je ligt:-)

Inventaris

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-03 11:31
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:57:
zijn alleen voor devs en imo toch kansloos want ik hoef geen 12x balistic scope op me ump-45
Ik ben er al een aantal tegen gekomen met een 12x scope zijn allemaal Recon class spelers...

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:03
De map/radar lijkt mij vooral aanwezig om het campen tegen te gaan. Je kan niet ontkennen dat de meeste HC Bad Company 2 potjes één groot campfest waren, vol met bushwookies. Overigens heb je in BF3 al erg weinig kogels nodig, ook in sofcore... Probleem is alleen dat de recoil en spread hoog genoeg ligt dat het inderdaad lijkt dat je een half magazine nodig hebt. Zet guns maar eens op single shot en dan zal je zien dat je al een stuk minder kogels gebruikt.
Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee