• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:17

Patriot

Fulltime #whatpulsert

unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:54:
[...]

Ik snap dondersgoed dat IRNV scopes overdag IRL ook werken, maar ik hoop ook dat jij snapt dat we het hier over een game hebben.
En dat er niets belangrijker is dan Balans in een game.
IRL zou jij ook uitgeschakeld zijn na 1 pistool schot in je voet, wil je zulke realisme in BF3? Of heb je toch liever balans.
Lees ook eens het laatste deel van mijn laatste post. Het realisme-argument wordt erbij gehaald als tegenargument, dat ontkracht ik door te zeggen dat het niet onrealistisch is. Nu ben je gewoon de boel aan het omdraaien.

EDIT: Mijn punt is dat je niet iets als realisme als argument moet gaan hanteren als je zelf zegt dat het niet belangrijk is.

[Voor 9% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 19:59]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:26
Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:58:
[...]

Lees ook eens het laatste deel van mijn laatste post. Het realisme-argument wordt erbij gehaald als tegenargument, dat ontkracht ik door te zeggen dat het niet onrealistisch is. Nu ben je gewoon de boel aan het omdraaien.

EDIT: Mijn punt is dat je niet iets als realisme als argument moet gaan hanteren als je zelf zegt dat het niet belangrijk is.
Jij hebt het over realisme, dat IRNV scopes IRL wel overdag werken.
Ik zeg dat alle realisme overboord mag worden gegooid voor de balans.

Je punt begrijp ik nog steeds niet.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
CodeCaster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:46:
[...]

Waarom nou altijd dit soort reacties.
Omdat het toch van de zotte is dat ze een full priced game halfbakken afleveren op 1 bepaalde console?

Gameplaytechnisch helemaal buiten beeld gelaten werkt de PS3 versie gewoon niet. Ten eerste kom ik niet eens het MP gedeelte in, en als ik die al inkom dan kan ik niet eens fatsoenlijk richten door de gigantische input-lag waarmee het spel te maken heeft.

Op de Xbox speel ik het spel al een tijd, met louter positiviteit omdat het gewoon een godsgruwelijk spel is. Dat ze het op de PS3 zo verneuken vind ik gewoon pure oplichting.
CodeCaster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:53:
[...]

Dat vind ik ook jammer, maar "ze kunnen beter X fixen" slaat meestal gewoon nergens op. :)
En dan vraag ik me af (afgezien van het feit dat er zogenaamde verschillende teams aan verschilledne componenten werken) waarom dat zou moeten zijn. Door de problemen op de PS3 kan een hele console niet het spel spelen wat ze gekocht hebben, indien het alleen gameplay "fouten" (wat overigens ook helemaal niet fouten zijn want de IRNV is echt niet zo super OP) zijn dan kan iedereen het spel spelen en heeft iedereen "last" of "voordeel" van deze "fouten".

[Voor 32% gewijzigd door The Great HooD op 17-11-2011 20:09]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:04:
[...]

Ik heb het over die thread die jij aanhaalde. Daarin staan in de startpost het argument Manehead, dat het onrealistisch zou zijn. Dat is niet zo. Ik wil niet zeggen dat realisme voorop moet staan, maar als realisme niet belangrijk is dan kun je je argumenten daar ook niet op baseren.

EDIT: Ik heb sowieso vooral het idee dat het probleem heel erg speelt binnen de Aggressive-gameplay clan? Die thread is sowieso nogal AGGR-heavy als ik het zo zie.

Ik vind het niet zo erg hoor, dat je er tegen bent, maar het is echt niet zo overpowered als jullie het voordoen.

[Voor 19% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 20:11]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:26
Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:07:
[...]

Ik heb het over die thread die jij aanhaalde. Daarin staan in de startpost het argument Manehead, dat het onrealistisch zou zijn.
Mijn god, zeg dat dan, ik had werkelijk geen idee waar je het over had. Die post van manehead is maar 1 van de duizenden posts op dat forum over IRNV. (Er zijn meerdere topics)

Edit:
EDIT: Ik heb sowieso vooral het idee dat het probleem heel erg speelt binnen de Aggressive-gameplay clan? Die thread is sowieso nogal AGGR-heavy als ik het zo zie.
AGGR is geen clan, het is een hele grote groep van EA-UK forum members met een "aggressieve speelstijl" vandaar dat je veel aggr "members" treft daar.

[Voor 28% gewijzigd door unfor op 17-11-2011 20:16]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:10:
[...]

Mijn god, zeg dat dan, ik had werkelijk geen idee waar je het over had. Die post van manehead is maar 1 van de duizenden posts op dat forum over IRNV. (Er zijn meerdere topics)
Nouja goed, je haalde het aan dus ik dacht dat je het relevant vond. Again, ik vind het prima dat jullie er niet mee willen spelen. Ik weet ook dat het hebben van die scope een voordeel heeft ten opzichte van het niet hebben van die scope (maar, zoals ik nu werkelijk waar al 1000 keer heb gezegd, dat heeft *iedere* customization). En ik zal het uiteindelijk ook niet erg vinden als dat ding generfd wordt, want het voordeel ten opzichte van de RDS is nu toch al niet zo groot.

Maar de manier waarop er op het ding gereageerd wordt staat me niet aan. Het is geen ingame hack, al ga je net zo lang pics van cheats aanpassen tot je een ons weegt. Het is ook niet zo overpowered dat je niet zonder kan, want dan was het nagenoeg onmogelijk om het ding überhaupt te krijgen.

Ik kan me er overigens ook nog wel wat bij voorstellen dat het binnen een serieuze competitie relatief meer invloed heeft, maar zo zijn er wel meer aspecten van de game die binnen de gewone MP prima passen maar die ik in een comp nooit terug zou willen zien. Dat betekend niet meteen dat die content uit de game gesloopt moet worden.

EDIT:
Ik blijf erbij dat het echte probleem niet de IRNV-scope is, maar de belichting in het spel. De rare contrasten en overdreven glares maken het grootste voordeel van die scope en zien er bovendien niet uit. Als ze daar wat aan doen heb zelfs jij volgens mij binnen de kortste keren geen last meer van de IRNV.

[Voor 10% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 20:21]

Anoniem: 429507

Ben het totaal met je eens, die IRNV is te achterlijk voor woorden. Jammer genoeg moet tegenwoordig iedereen opeens goed zijn in games en worden er daarom zulke onzin dingen ingegooid zoals IRNV's en al die killstreaks en noem maar op.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Meer mensen die last hebben in de Coop? Ben nu bezig met een of andere amerikaan om de laatste missie op hard te spelen, maar ik regen gewoon totaal geen health meer. Na een room te hebben gecleared, 4 minuten wachten helpt al bijvoorbeeld niet. Enkel na een down en revive begin ik weer met volle health. Gisteren had ik daar geen last van...
Zorgt er wel voor dat die laatste missie bijna onmogelijk is op hard...

[Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-11-2011 21:04]

Gamertag: VAS taijyn

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-04 14:41
eindelijk pc gekocht

crasht het spel om de paar minuten :?

eerst normaal geinstallieerd,wilde het spel helemaal niet werken (app crash hele tijd) via regedit aangepast (tm verwijderd uit battlefield de naam).

Afijn game starte kon beetje single player spelen, na half uur crash.

Multiplayer max 3 minuten krijg ik appcrash (bf3.exe)

dit is mijn setup:

win7 32bit
i7 2600k
gigabyte 560TI
8gb ram

windows staat er net 4 dagen nieuw op...
niets is overgelocked of dergelijke.alles is standaard..

ligt het aan het spel of aan mijn systeem ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:15:
EDIT:
Ik blijf erbij dat het echte probleem niet de IRNV-scope is, maar de belichting in het spel. De rare contrasten en overdreven glares maken het grootste voordeel van die scope en zien er bovendien niet uit. Als ze daar wat aan doen heb zelfs jij volgens mij binnen de kortste keren geen last meer van de IRNV.
Vergeet ook niet dat dat ding probleemloos door 'stof' en 'regen' kijkt op mappen zoals Bazaar, waar het op straat soms slecht te zien is door slecht zicht, kijkt dat ding er probleemloos doorheen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 07:05

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Afijn, al die mekkeraars die stampvoetend schreeuwen om die IRNV nerf zullen neem ik aan na die nerf schreeuwen om rpg nerfs, mortar nerfs M240B nerfs. En daarna verzinnen de elitaire kleuters wel iets nieuws net zolang tot we een game hebben waarbij iedereen met een M16 rondloopt. Healing en ammo kits zijn dan ook weg. Tis toch van de zotte dat je tegenstander zich kan healen!

Blijf zo doorjanken, net zolang tot het spelletje kapot generfed is d:)b

"Oooh Jeroen!"

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 14:20
@lf2

BF3 crashed bij mij als ik de onboard geluidskaart van m`n mobo gebruik .

zie http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1326446

[Voor 3% gewijzigd door Leeuw070 op 17-11-2011 21:31]

Game PC

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Argh klote zooi. Wat ben ik link nu... Eindelijk geen last van een of andere vage revive bug... Sta ik op het punt om in de laatste coop level te breachen. CONNECTION TO EA SERVER LOST... :( :( :( :(

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 15:05

jordy-maes

Photograph The Journey

@ De spelers die problemen hebben:
Problemen met het spel? [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Net even gegamed en inderdaad die infrarood is eigenlijk overpowered...

Btw waar kun je ergens een goed overzicht vinden van de stats tussen weapons?

BeyondPhotographs.be | Maesdesign.be | Flickr | 500px

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

lf2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:24:
eindelijk pc gekocht

crasht het spel om de paar minuten :?

eerst normaal geinstallieerd,wilde het spel helemaal niet werken (app crash hele tijd) via regedit aangepast (tm verwijderd uit battlefield de naam).

Afijn game starte kon beetje single player spelen, na half uur crash.

Multiplayer max 3 minuten krijg ik appcrash (bf3.exe)

dit is mijn setup:

win7 32bit
i7 2600k
gigabyte 560TI
8gb ram

windows staat er net 4 dagen nieuw op...
niets is overgelocked of dergelijke.alles is standaard..

ligt het aan het spel of aan mijn systeem ?
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

En zonder dat je iets getest heb al om hulp komen vragen...
Begin eens met de standaard tests. Drivers up-to-date?
Wat doet je PC onder stress tests/goede burnin? RAM al eens een nacht getest?

En waarom draai je in hemelsnaam een 32 bits Win7 op een systeem met 8GB RAM en een videokaart met ook nog eens zeker 1GB aan RAM.
Je kunt theoretisch 4GB aansturen van al dat geheugen. Dus van je systeemgeheugen blijft theoretisch 3GB over, waarvan je niet eens alles zult kunnen aanspreken. Dus ik gok dat je best case 2.5GB bruikbaar geheugen overhoud. Zou best eens kunnen dat het daar de mist in gaat.

Mijn tip aan jou: installeer Windows 7 64 bits. Dat kan met dezelfde licentie key als je 32 bits, die zijn uitwisselbaar. Kun je ook al je geheugen benutten.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wat is 'quicktime events' toch een waardeloos systeem. Het is leuk voor God of War maar voor een shooter is het gewoon echt nutteloos. Lijkt mij lekker iemand in zen hoofd schieten als ie een hostage vast heeft, in plaats van dat diegene zich moet bevrijden door in een miliseconde op een knop te drukken.

unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:58:
[...]

Er is een reden dat iedereen met IRNV rond loopt.
De reden is dat de scope beter is dan alle andere scopes.
Het is gewoon in ingebouwde hack, hoe je het ook wilt verdraaien, het is overpowered.

Mensen die voor IRNV zijn zijn over het algemeen de middelmatige "casuals".
Agreed.
Leg een screen van een ingezoomde IRNV scope voor bij iemand die veel shooters speelt (maar niet into BF3 is) en hij zou waarschijnlijk zeggen dat het een regelrechte hack is.

edit: Ik zou de scope zeker aanpassen door bv. een langere zoom in en zoom uit -tijd.
Ook moet al het licht dat je ziet, fel overbelicht worden.
Het is infrarood dat wordt opgenomen, en aangezien de zon veel infrarood uitstraalt, zou je in principe moeten verblind worden.
Maar dit is niet het geval momenteel.

[Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 17-11-2011 22:14]

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Word je vaak afgemaakt door zo een kerel met een scope? Zoja, zoek ander soort cover, of gebruik em zelf..

Drive it like you stole it.

jterpstra schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:29:
[...]

dat is geen bf3 ,.. en irnv in bf3 lijkt heel anders ?
echt serieus... ben je nu gewoon aan het trollen of ben je echt zo idioot ?
Hij heeft toch een punt?
Die laatste foto is wel duidelijk van een echte cheat, maar lijkt goed op de IRNV.

Waar ligt de grens moet je je afvragen? In CoD zie je ook rode vakjes rond een enemy als je bv in AC130 zit.
Vind ik ook ongepast, maar daar kan je het counteren door een bepaalde perk.

Hier, met de IRNV kan je er niets aan doen. Sommige camo's zorgen wel dat je minder infrarood uitstraalt, maar is toch niet voldoende.
Spaiker schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:15:
Word je vaak afgemaakt door zo een kerel met een scope? Zoja, zoek ander soort cover, of gebruik em zelf..
Eerlijk gezegd let ik niet altijd op welke scope mijn killer gebruikt.
Maar heb zelf de scope al gebruikt en je maakt er inderdaad easy kills mee. Het voelt echt oneerlijk aan als ik het gebruik, daarom dat ik wil dat ze er wat aan doen. :)

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kaap schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:30:
Afijn, al die mekkeraars die stampvoetend schreeuwen om die IRNV nerf zullen neem ik aan na die nerf schreeuwen om rpg nerfs, mortar nerfs M240B nerfs. En daarna verzinnen de elitaire kleuters wel iets nieuws net zolang tot we een game hebben waarbij iedereen met een M16 rondloopt. Healing en ammo kits zijn dan ook weg. Tis toch van de zotte dat je tegenstander zich kan healen!

Blijf zo doorjanken, net zolang tot het spelletje kapot generfed is d:)b
Helemaal mee eens.
Mensen spelen meestal met 2 of 3 wapens maar het wapen waarmee ze worden afgeschoten is ineens overpowered. En als je telkens door dezelfde M320 wordt afgeschoten is 't ineens 'n "klote wapen"
Oftewel; als het je niet uitkomt moeten ze 't nerven om het spel "in balans" te brengen. En wel 't balans wat jou goed uitkomt.

En een wapen moet aan een bepaald realisme voldoen want 't is 'n "realistische" game. Maar als 't niet aan hun realisme voldoet is 't omgekeerd ineens "maar" een game.

iRacing Profiel

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Asgaro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:11:
[...]

Agreed.
Leg een screen van een ingezoomde IRNV scope voor bij iemand die veel shooters speelt (maar niet into BF3 is) en hij zou waarschijnlijk zeggen dat het een regelrechte hack is.

edit: Ik zou de scope zeker aanpassen door bv. een langere zoom in en zoom uit -tijd.
Ook moet al het licht dat je ziet, fel overbelicht worden.
Het is infrarood dat wordt opgenomen, en aangezien de zon veel infrarood uitstraalt, zou je in principe moeten verblind worden.
Maar dit is niet het geval momenteel.
FOUT! De zon verblind niet zonder meer IR camera's (direct ermee in de zon kijken daargelaten natuurlijk). Langere in- en uitzoomtijd heeft het overigens al, relatief t.o.v. holo, rds en ironsight.
Asgaro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:18:
[...]

Hij heeft toch een punt?
Die laatste foto is wel duidelijk van een echte cheat, maar lijkt goed op de IRNV.

Waar ligt de grens moet je je afvragen? In CoD zie je ook rode vakjes rond een enemy als je bv in AC130 zit.

Hier, met de IRNV kan je er niets aan doen. Sommige camo's zorgen wel dat je minder infrarood uitstraalt, maar is toch niet voldoende.
The point being? Buiten het feit dat het effect van de cheats meestal heel anders is, is het gewoon iets wat in de game zit. Dat maakt het zo'n beetje per definitie géén cheat/hack. Dat het daarop lijkt wil wat zeggen?

Cheats en hacks hoeven helemaal niet heel erg boeiend te zijn om je een voordeel te geven. Het voordeel volgt uit het feit dat anderen het voordeel níet hebben.
Asgaro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:24:
[...]

Eerlijk gezegd let ik niet altijd op welke scope mijn killer gebruikt.
Maar heb zelf de scope al gebruikt en je maakt er inderdaad easy kills mee. Het voelt echt oneerlijk aan als ik het gebruik, daarom dat ik wil dat ze er wat aan doen. :)
Waar vergelijk je het mee? Vind je een AEK met IRNV + Foregrip echt absurd veel beter dan bijv. een AEK met Holo + Foregrip? Sure het ís beter, maar een Holo is óók beter dan een ironsight, dus dat er progressie in zit moge duidelijk zijn.

Als de IRNV weg moet omdat het een betere scope is, dan moeten de Holo en RDS ook weg omdat ze beter zijn dan de ironsights?

[Voor 17% gewijzigd door Patriot op 17-11-2011 22:33]

Anoniem: 366581

Zodra ze alles nerfen zodat iedereen een rubber mes, een bb-gun pistool en een paintbal rifle heeft dan is iedereen gelukkig. Behalve de mensen die alleen voor hun K/D ratio spelen natuurlijk.
Patriot schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:30:
[...]

FOUT! De zon verblind niet zonder meer IR camera's (direct ermee in de zon kijken daargelaten natuurlijk). Langere in- en uitzoomtijd heeft het overigens al, relatief t.o.v. holo, rds en ironsight.

Ja, ik bedoel dus als je direct in de zon kijkt. Of op het ogenblik als je die "cirkels" en sunrays in je beeld zit.
Vooral bij Hilltop in Caspian Border moet je veel omhoog kijken.
Ik heb vernomen dat als je met de IRNV naar boven kijkt, je perfect kunt zien. Ik bedoel dus dat dan je beeld totaal moet overbelicht zijn, niet?

[...]

The point being? Buiten het feit dat het effect van de cheats meestal heel anders is, is het gewoon iets wat in de game zit. Dat maakt het zo'n beetje per definitie géén cheat/hack. Dat het daarop lijkt wil wat zeggen?

Cheats en hacks hoeven helemaal niet heel erg boeiend te zijn om je een voordeel te geven. Het voordeel volgt uit het feit dat anderen het voordeel níet hebben.

The point being dat ze in de eerste plaats zo'n scope niet in de game moesten steken. Ook al is het realistisch...

[...]

Waar vergelijk je het mee? Vind je een AEK met IRNV + Foregrip echt absurd veel beter dan bijv. een AEK met Holo + Foregrip? Sure het ís beter, maar een Holo is óók beter dan een ironsight, dus dat er progressie in zit moge duidelijk zijn.

Als de IRNV weg moet omdat het een betere scope is, dan moeten de Holo en RDS ook weg omdat ze beter zijn dan de ironsights?

Progressie tussen scopes is idd goed, maar bij de IRNV lijkt het mij te groot.
Vooral in Rush, waar beide teams op een relatief dichte omgeving spelen, is cover belangrijk en bijgevolg is crouchen in de bushes een goede tactiek.
Met een IRNV moet je nauwelijks moeite doen met het scannen van de omgeving. 1 sweep met de scope langs de omgeving voor je en je weet onmiddellijk of het gepast is om voort te rushen of niet.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:04:
[...]

Dat zou wel één van de allerslechtste ideeën zijn, irnv is sowieso al het beste op nachtmappen, en dan wil jij hem nerfen op dagmappen? Dus nutteloos daar, te goed op nachtmappen. Heel logisch.

Al heb ik zelf nog steeds niet het probleem van IRNV gezien, ja tenzij je enkel camped in bosjes, dan begrijp ik dat je het niet leuk vindt. Het vergelijken met een cheat is debiel. Ik zou het redelijk vinden als IR sig van andere camos meer richting die van spec ops worden gebracht, al denk ik zelf dat spec ops het te ver doet.

Ik zie echt niet het probleem in van IRNV. Zeker ideaal tegen campers, maar trager dan holo/RDS, minder zoom dan ACOG (waardoor hij niet bijzonder nuttig is tegen snipers), en een heel klein FOV. En die laatste is nog wel het belangrijkste, leuk dat je met dat ding rondloopt, maar je wordt schuin van voren neergeschoten door iemand die je nooit hebt gezien, terwijl je die wel zag met RDS en uit je doppen kijken. Want al die filmpjes van hoe goed IRNV wel niet zou zijn is leuk, maar je ziet ze nagenoeg altijd ook prima zonder IRNV.

Voor de verandering een spel met nuttige IR, en ben bang dat hij naar nutteloos generfed wordt.

[Voor 3% gewijzigd door Sissors op 17-11-2011 22:57]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 11:51
btw wie weet wat bij Gotbf3 #5 de preset custom inhoudt?
ik bedoel dan meer wat zijn de costum settings daar?

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 20:44

TRG

Technotium99-m

Ik zie heel veel discussies over de IRNV gaan, maar ik hoor weinig mensen klagen over het reviven.

Even opfrissen voor de mensen die het gemist hebben: Als je gerevived wordt, dan ben je in principe niet dood geweest, en wordt je K/D ratio niet negatief beinvloed.

Het is een behoorlijke breuk met eerder versies en andere schietspellen. Op zon Metro conquest map zie je nu bijvoorbeeld vaak dat veel mensen veel kills met een K/D van 2 tot 4 hebben, terwijl er vrij weinig deaths te zien zijn.

Nu zullen er mensen stellen dat : "K/D ratio is echt _zo_ niet belangrijk"

Maar ik als doorgewinterde FPS'er vind het een interessante stat, en bij de meeste spellen in het verleden ging het als volgt:

1. Spel is uit, je bakt er niets van. K/D staat op 0.8 ofzo
2. Je raakt er aan gewend, en na de eerste paar honderd kills ga je richting de 1.2 ofzo
3. Je begint goed te worden, je stijgt over de 1.5
4. Je begint te excelleren, je gaat richting de 2 of hoger
(je K/D verhogen wordt naar het verstrijken van tijd steeds moeilijk omdat je steeds meer kills en deats in totaal heb)

Nu heb je altijd K/D verslaafden die subtiele exploits hebben om hun K/D kunstmatig hoog te houden. Maar voor een normale speler als ik is het een leuke stat die je skill weerspiegelt tov van je vrienden en clan mates.

Nu met BF3, is het hele K/D principe eigenlijk om zeep geholpen. Als je een map doet zoals Metro conquest, dan is het een fluitje van een cent om met bijna het hele team dikke K/D's te halen, en doet het er eigenlijk niet meer toe. Nu hoef je niet verplicht deze map te spelen, maar het principe geld eigenlijk overal waar iets in meerdere mate te reviven valt.. Reviven is ook erg makkelijk, een beetje in de buurt rennen en klikken is vaak al genoeg. Een uitgebreide animatie zoals bij Left for Dead zou het probleem wellicht tackelen.

Kortom: de K/D is niet meer wat het geweest is. Dit is toch meer arcade dan ik zou wensen. Ik weet eigenlijk niet of dit bij Hardcore ook geldt.. (mijn clan maten willen niet aan de Hardcore terwijl we toch eigenlijk echt vanuit de America Army hoek komen, wat ook een soort van Hardcore is).

[Voor 6% gewijzigd door TRG op 17-11-2011 23:23]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• Terrz
  • Laatst online: 00:11
Zo net even een paar lekkere potjes gespeeld! :) had één keer zelfs 8000+ punten in een ronde :D.

Met de jet en tank heb ik nu al aardig wat unlocks vrij gespeeld, alleen jammer dat je er maar 3 tegelijk kan gebruiken :P.

En nog even over die IRNV: Ik heb er nog geen last van gehad, op urban mappen geeft het misschien wat extra voordeel. En zoals in de video te zien is het contrast wel erg hoog. Je ziet zo 10x zo snel of een omgeving vrij is dan zonder IR. Een lichtere kleur groen met donkergroen zou wat gebalanceerder zijn.
Nu is het contrast wel heel groot met oranje-donkergroen.

Maar wie ben ik he :P

• Terrz
TRG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:19:
Ik zie heel veel discussies over de IRNV gaan, maar ik hoor weinig mensen klagen over het reviven.

Even opfrissen voor de mensen die het gemist hebben: Als je gerevived wordt, dan ben je in principe niet dood geweest, en wordt je K/D ratio niet negatief beinvloed.

Het is een behoorlijke breuk met eerder versies en andere schietspellen. Op zon Metro conquest map zie je nu bijvoorbeeld vaak dat veel mensen veel kills met een K/D van 2 tot 4 hebben, terwijl er vrij weinig deaths te zien zijn.

Nu zullen er mensen stellen dat : "K/D ratio is echt _zo_ niet belangrijk

Maar ik als doorgewinterde FPS'er vind het een interessante stat, en bij de meeste spellen in het verleden gaat het als volgt:

2. Je raakt er aan gewend, en na de eerste paar honderd kills ga je richting de 1.2 ofzo

Nu heb je altijd K/D verslaafden die subtiele exploits hebben om hun K/D kunstmatig hoog te houden. Maar voor een normale speler als ik is het een leuke stat die je skill weerspiegelt tov van je vrienden en clan mates.

Nu met BF3, is het hele K/D principe eigenlijk om zeep geholpen. Als je een map doet zoals Metro conquest, dan is het een fluitje van een cent om met bijna het hele team dikke K/D's te halen, en doet het er eigenlijk niet meer toe. Nu hoef je niet verplicht deze map te spelen, maar het principe geld eigenlijk overal waar iets in meerdere mate te reviven valt.. Reviven is ook erg makkelijk, een beetje in de buurt rennen en klikken is vaak al genoeg. Een uitgebreide animatie zoals bij Left for Dead zou het probleem wellicht tackelen.

Kortom: de K/D is niet meer wat het geweest is. Dit is toch meer arcade dan ik zou wensen. Ik weet eigenlijk niet of dit bij Hardcore ook geldt.. (mijn clan maten willen niet aan de Hardcore terwijl we toch eigenlijk echt vanuit de America Army hoek komen, wat ook een soort van Hardcore is).
Maar aan de andere kant was het revive verhaal in battlefield 2 ook al zo en daar werd naar mijn weten ook geen punt van gemaakt. Het is maar net waar de speler waarde aan hecht, mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen aangezien ik van BF2 af kom en niet anders gewend ben :)

Edit: strike at karkand (infantry only mode) was en is nog steeds een klassieker als het om hoge K/D en punten gaat.

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 20:44

TRG

Technotium99-m

Terrz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:24:
[...]

Maar aan de andere kant was het revive verhaal in battlefield 2 ook al zo en daar werd naar mijn weten ook geen punt van gemaakt. Het is maar net waar de speler waarde aan hecht, mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen aangezien ik van BF2 af kom en niet anders gewend ben :)
Ok, ik wist niet dat het in BF2 ook zo was. BF2 heb ik niet gespeeld, maar BF:BC2 wel, en daar was het zeker niet zo.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Asgaro schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:18:
[...]

Hij heeft toch een punt?

Nogmaals:

a) smokes
b) niet blijven kruipen, maar high-paced movement terwijl je uit het schootsveld blijft
c) veel strafen
d) spec ops camo
e) supressen
f) close quarters combat

Het zit er nou eenmaal in en het verandert gewoon de manier van spelen van deze FPS, net zoals vliegtuigen en tanks dat doen.

Ik ben juist superblij dat de IRNV het gecamp aan banden legt en mensen dwingt om vol voor de objectives te gaan.

• Terrz
TRG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:26:
[...]

Ok, ik wist niet dat het in BF2 ook zo was. BF2 heb ik niet gespeeld, maar BF:BC2 wel, en daar was het zeker niet zo.
BF:BC2 heb ik dan weer niet gespeeld. Maar in BF2 had je de zogenaamde "karkand-hoeren". De hele godganse tijd strike at karkand met infantry only mode spelen om vervolgens alleen maar te reviven en granaten te spammen. Daar haalde je op die manier makkelijk 80+ punten in een ronde. (revive was 2 punten, kill ook 2).

Vervolgens liep iedereen te zeuren dat de top 10 wereld spelers alleen maar karkand speelden....Iedereen zijn ding. Het was totaal niet te vergelijken met de grote maps met vehicles, ik speelde doorgaans graag vehicle maps (voertuighoer uithangen :))

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

TRG schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:19:

Nu zullen er mensen stellen dat : "K/D ratio is echt _zo_ niet belangrijk"

Maar ik als doorgewinterde FPS'er vind het een interessante stat, en bij de meeste spellen in het verleden ging het als volgt:

In Battlefield 2 was ik constant bezig om mijn K/D hoog te houden, juist omdat het daar zo'n prominente stat was. Daar was de K/D een weerspiegeling van je skill. Stiekem vond ik dat ook vervelend, want soms begon ik mezelf (figuurlijk) op te vreten omdat dat ene potje niet wou lukken met een fatsoenlijke ratio. Het weerhield me er soms ook van om echt voor een vlag te gaan, vanwege het (hoge) risico om dood te gaan.

Nu in Battlefield 3 is deze stat een stuk minder belangrijker, en daardoor voel ik me een stuk vrijer om toch een strategisch punt over te nemen. Die ene death extra weegt niet zo zwaar meer. Het is natuurlijk niet zo dat ik domweg als een rambo ergens in rush.

Maar is de K/D eigenlijk wel een echte weerspiegeling van je skill? Wat is de definitie van skill? Je kunt nog zoveel kills en weinig deaths hebben, als je daarmee de veldslag niet wint heb je alsnog verloren. In BF3 is de prominente stat de score/min geworden. Dat lijkt me ook beter, want je krijgt nu fatsoenlijk punten voor teamwork (order followen,savior,avenger,revive,heal,ammo,etc). In BF2 kreeg je net alleen de punten van de vlag neutraal maken en overnemen. Dat stimuleert teamwork niet.
Na het reviven moet je eerst opstaan en kun je nog niet rennen. Dus het is niet zo dat je meteen weer deel kan nemen aan het gevecht. Ik heb er verder niet echt een mening over, vind het wel goed zo. In BF2 was het ook niet veel anders. Het gebied waar je iemand kan reviven klopt inderdaad niet helemaal. Soms kun je op 3 meter afstand nog een persoon reviven.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 16:55
Bee.nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:34:
[...]
Het is natuurlijk niet zo dat ik domweg als een rambo ergens in rush.
That's me !!! :) Lekker alles op alles zetten om die vlaggen te pakken. I love it!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:27:
[...]

Nogmaals:

a) smokes
b) niet blijven kruipen, maar high-paced movement terwijl je uit het schootsveld blijft
c) veel strafen
d) spec ops camo
e) supressen
f) close quarters combat
Zes manieren om er iets mee te doen.
En inderdaad, M320 Smoke heb ik zelf als Assault ook gebruikt.
Werk ook super als je met de Shotgun speelt om zo'n M320 Smoke mee te nemen.
Smoken, rennen en slachten.
Het zit er nou eenmaal in en het verandert gewoon de manier van spelen van deze FPS, net zoals vliegtuigen en tanks dat doen.

Ik ben juist superblij dat de IRNV het gecamp aan banden legt en mensen dwingt om vol voor de objectives te gaan.
Geheel mee eens.
Het dwingt een andere manier van spelen af, je moet inventief zijn. De meesten die klagen zijn dat imo nog te weinig.
Maar een lichte nerf voor IRNV mag van mij best. Zoals een langzamere activatietijd of een kleiner contrast in de open gedeelten.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

shenr schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:39:
[...]

That's me !!! :) Lekker alles op alles zetten om die vlaggen te pakken. I love it!
Soms is dat wel eens nodig en dan maak ik mezelf er ook schuldig aan hoor ;) Even snel de mcoms pakken en door naar de volgende zone. Meestal probeer ik met enige tactiek ergens in te rushen, want aan 10x doodgaan heb je ook niets.
Ik kan me flink ergeren aan mensen die als attacker blijven snipen in ons spawngebied (denk bijv aan metro). Er moet natuurlijk wel íets gebeuren, anders is het een kwestie van tijd voordat je wordt gespawnraped door de vijand.

• djerror
  • Laatst online: 22:42
Dit vind ik wel een goede opsomming wat betreft IRNV gebruik. Het spotten van enemies is te makkelijk ermee ik gebruik hem helemaal niet om snipers te spotten maar juist om area's snel te scannen..

"The thermal part is the root of the imbalance. I only use IRNV since it adds to my reaction time, I do not have to scan the enviroment for silhouettes or parts of bodys/characater models.
All I have to be scanning for is the color yellow wich frees up alot of concious mental capacity to keep my edge, my twitch and cycle my alertness from resting to active, since I can be 100% sure after a scan on a new area that there is nobody there. Proceed to a new area and then go into alert reaction mode again, rest..rinse and repeat ( this resting is a fraction of a second, so its not like I go to bed inbetween room/section clearings )

I don't expect none competative players to know what I'm reffering to here but good people will know exactly what I'm talking about, and this is the problem in a nutshell, it is cheating.

IRNV frees up cognition that you then can put to use for other things like, talking on ts/vs, tactics and reaction time. Yes reaction is something you are fully in control of and you can prime yourself and that is what this is all about, IRNV doesn't only make it easier to spot but it allows you to rest ("safely") inbetween priming reaction cycles"

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 21:11
Wat ik nog niet voorbij zie komen, de IRNV heeft een scope sway. Bovendien een irritant grote dot, waardoor het moeilijker is om ermee te raken tov bijv een holo sight. Mensen moeten gewoon niet klagen, deal with it and if you can't beat them join them.

Het zou mooi zijn als er een promod zou komen, dan kunnen al die unbalance jankerts dat lekker gaan spelen. })

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 15:08
Eur... lekker is dit.
wou net even bf3 spelen, druk op login... en tadaaa " Too many failed logins, you have been blocked "
wtf ?
Hoeveel kills moet je met een wapen hebben om alles te unlocken voor dat wapen?
Ik heb met het eerste Assault rifle (US&RU) nu ongeveer 130-140 kills.
Net een paar heerlijke potjes gespeeld, waarin ik 7 ribbons heb verdiend die ik nog niet had :)
Ik weet niet hoe, maar het ging erg lekker!
3rd MVP als kers op de dikke taart ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04 23:13
Lekker gassie, dat kun je lezen in je battlelog bij Weapons and equipment

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:43
djerror schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:12:
Dit vind ik wel een goede opsomming wat betreft IRNV gebruik. Het spotten van enemies is te makkelijk ermee ik gebruik hem helemaal niet om snipers te spotten maar juist om area's snel te scannen..
Hij heeft in dat verhaal volkomen gelijk over de voordelen de de IRNV geeft.
Maar het spel speelt zich niet af in 1942, maar in 2014. DARPA heeft al werkende prototypes van scopes die zelfs door 10 meter beton kunnen zien... Dus DICE heeft zich best ingehouden als het gaat om overpowered wapens.
Zoiso snap ik niet waarom mensen klagen over de scope die het mannetje die zich in het huis verstopt een voordeel geeft. Als er buiten een tank staat die het hele huis aan gort kan blazen.

Maar nee, als er een tank buiten staat snap iedereen dat je die countert met een andere tank, RPG, mijnen C4 of air support. Gebruikt iemand de IRNV, dan is de 1e reactie niet om 1 van de vele counters te gebruiken... maar in plaats daarvan ragequitten en klagen op een forum.

Maar mochten ze de IRNV nerfen, dan kunnen ze het probleem in je engelse post niet oplossen. Zonder het geel/groen effect is dat ding 100% waardeloos.
Waar ik wel mee zou kunnen leven is:
1) Laat hem niet meer werken op lange afstand. net als bij de thermal vision op tanks. Dat zou zo'n scope namelijk helemaal niet moeten kunnen doen.
2) Geef de scope een groene glare (zoals snipers en flashlights op afstand) zodat er een extra nadeel aan zit.

TheS4ndm4n#1919

Noob vraag:
Dat kan dus alleen op pc-internet en niet in het menu van de game?
Ik ga even kijken thanx :)
Qua stats info in het menu was BFBC2 wel een stuk uitgebreider.

[Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2011 00:58]

• hanzai
  • Laatst online: 18-04 23:13
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:57:
Noob vraag:
Dat kan dus alleen op pc-internet en niet in het menu van de game?
Ik ga even kijken thanx :)
Qua stats info in het menu was BFBC2 wel een stuk uitgebreider.
aye, weet alleen van pc en ook wij kunnen geen zak zien in het menu :p
Aaight bedankt mannetje :P

• Anoniem: 363082
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:23:
[...]

Iemand die lang gespeeld heeft weet donders goed dat de IRNV OP is, vandaar mijn stelling.
Ook als je zelf veel speelt met de IRNV moet je gewoon durven toegeven dat het net een hack is.
Blijf er lekker tegenaan schoppen.
Zolang dat ding erin zit of zo blijft blijf ik hem mooi gebruiken.
Ik doe niks fout, het is een onderdeel van het spel.
Kan je er niet tegen? ga dan lekker Tetris spelen ofzo.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 02:01
Als ze de IRNV gaan nerfen dan ook de Tactical Light aub.. Het is belachelijk dat dat ding je zelfs bij vol daglicht volkomen verblind ook van redelijk grote afstand.. En wat ook erg irritant is dat zelfs als je alsnog precies weet waar te mikken je schijnbaar degene die het ding in je snufferd schijnt nooit echt raakt..

Maar wat het me nog het meeste irriteert aan BF3 is zowel het sterkste punt als zwakste punt van de BF games, en dat is de objectivebased team gameplay.. Het sterkste en zwakste punt zijn dus de mensen die het met je spelen.. Ik zit soms in teams die totaal geen idee schijnen te hebben wat nou precies de bedoeling is, of het interesseert ze gewoon geen fuck.. Net ook weer, potje Rush, 32 spelers.. Ik samen met slechts een maatje wel 3x gelukt de bom te planten, de rest van het team niet 1x.. Iedereen schijnt alleen maar druk te zijn met kills maken, denken misschien dat die A en B waypoints zijn ofzo, want de bom planten proberen ze niet eens.. En zo heb je veel meer van die potjes dat je in compleet kansloze teams terecht komt, of dat het andere team er niks van bakt en er ook weinig aan is.. Echt goede battles met balanced teams en mensen die de game snappen zijn nogal schaars.. Mijn % quits is dan dus ook flink, want als ik in zo'n crap server en/of team terecht maak ik meestal de ronde niet af.. Wat dat betreft kan je beter een simpele DM game spelen, lekker ieder voorzich.. CoD is ook niet voor niks zo populair..

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
De Tactical Light gaan ze volgens mij sowieso aanpassen, geloof dat ik daar deze week nog wat over had gelezen ergens.

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 01:40

"The thermal part is the root of the imbalance. I only use IRNV since it adds to my reaction time, I do not have to scan the enviroment for silhouettes or parts of bodys/characater models.
All I have to be scanning for is the color yellow wich frees up alot of concious mental capacity to keep my edge, my twitch and cycle my alertness from resting to active, since I can be 100% sure after a scan on a new area that there is nobody there. Proceed to a new area and then go into alert reaction mode again, rest..rinse and repeat ( this resting is a fraction of a second, so its not like I go to bed inbetween room/section clearings )

I don't expect none competative players to know what I'm reffering to here but good people will know exactly what I'm talking about, and this is the problem in a nutshell, it is cheating.

etc..
Goed punt Gerwin, en kan m'n eigen gebruik hier ook in vinden. Het evidente probleem m.i juist dat de omgeving alleen van zwart naar groen getint is. Hoe het nu in het spel zit is niet zoals het in realiteit te zien is. Met "echte" infrarood cameras heb je juist een waas aan kleuren. En zal het vooral buiten en overdag een stuk moeilijker zijn om een persoon te kunnen onderscheiden. Bedenk ook de bekende apache "black-hot / white-hot" infrarood cams, je ziet hier ook vanalles en nogwat 'feedback' geven. Het is juist een tekortkoming van het spel op dit moment (mischien te moeilijke te implementeren).

Voorbeeldje hoe het er uit had moeten zien m.i s'nachts

White/black-hot IR image

Bron:
http://www.x20.org/thermal/thermal_weapon_sight.htm

[Voor 3% gewijzigd door Frenzy_LS op 18-11-2011 02:05]

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 10:23

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat betreft tactical lights, ha, ik dacht ook dat ze overdag niet zo zeer effect zouden hebben.

Totdat iemand me vertelde en liet zien hoe belachelijk sterk zulke lampen zijn. Ik kan je garanderen dat ze je verblinden in een buitensituatie in de volle zon, ook op 25 meter.

Zit je er verder vanaf, dan is het net een vuurtoren, zo is het eigenlijk nu ook al. Prima mikpunt dus, tenzij je met mikken altijd alleen maar het koppie wilt raken, want die zie je niet.

Eigenlijk hoeft er van mij niets aan te veranderen. De laser mag eigenlijk wel wat meer pijn doen dan dat die nu doet eigenlijk.

Als toevoeging zou de tacticallight eigenlijk nog melee dmg moeten doen, die dingen zijn toch een partij heet! Wat misschien wel weer een argument is om ze niet "oneindig" te maken, want dat zijn kleintjes aan een pistool niet, door de accu en ook de heatsink capaciteit.

Een stuk meer verstrooing in de IR zou ook een goede toevoeging zijn. Zoals die black-hots uit een Apache hoeft nou ook weer niet, hoewel dat wel realistischer zou zijn voor de sniperscopes. Misschien moeten ze em ook limited resolution geven, dus wat korreliger beeld renderen? Dan heb je ook geen trek in de hele tijd met dat ding rond te rennen.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 02:01
Ik moet altijd lachen als mensen in discussies over dit soort games over realisme gaan praten.. Dit soort games zijn per definitie NIET realistisch.. En dat is maar goed ook anders was er niks aan..

Het gaat in dit soort games om vooral balance en of het leuk is om te spelen.. Sommige upgrades van wapens en maps in BF3 zijn niet gebalanceerd.. Daar mag dus nog wel wat aan gesleuteld worden als het om balance en fun gaat..

En zoals ik al zei zou het ook fijn zijn als er meer mensen zijn die het spel spelen zoals het gespeeld moet worden.. Maar dat zal wel een utopie blijven vrees ik.. Of men snapt het niet, of men wil het gewoon niet snappen..

[Voor 32% gewijzigd door Inflatable op 18-11-2011 04:05]

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 01:40
Inflatable schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 04:02:
Ik moet altijd lachen als mensen in discussies over dit soort games over realisme gaan praten.. Dit soort games zijn per definitie NIET realistisch.. En dat is maar goed ook anders was er niks aan..

etc...
Niet mee eens. Het is maar net wat je uit de spel-ervaring wil halen. Heb de grootste lol en meest spannende momenten meegemaakt met BF2 "project reality mod". Ok, het komt voor dat je misschien maar 2 kills in een uur maakt (of helemaal geen). Maar vond het geweldig. Dus voor "mij" persoonlijk was het prima geweest als BF nog wat verder de "realisme" kant was opgegaan.

Maar besef tegelijkertijd dat dit weer in schril contrast zal staan met een hoop andere mensen. Ok, DICE zal hier dan altijd een 'gulden middenweg" moet vinden.Maar punt blijft dus dat het allemaal subjectief is.

BF3 had er beter aan gedaan m.i om meer modes toe te voegen. Arcade achtiger voor COD fans, Reality/Hardcore mode, en een Mix tussen beiden. (Voor "mijn gevoel" is het nu zelfs meer arcade dan een 'mix', met name door de simpele besturing van de voertuigen (had hier liever meer PR invloed in willen zien)).

my 2c :)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:52

Geen uberscore, maar toch nummer 1 :)

Mijn YouTube Channel

Anoniem: 73846

En toch verloren...wat een baas!

• Kw4kje
  • Laatst online: 23:56
Eerlijke teams ook :+

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 10:12

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ligt eraan wanneer de screenshot is genomen. Als veel mensen al vertrekken uit het vijandige team tijdens de end-of-round statistics, dan lijkt het net alsof de teams niet balanced zijn geweest.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:34
Gisteren eerste 2potjes online gespeeld (PS3) na het afronden van de campaign. Wat viel op:
  • Servers.. Geen ragequiters en dag host meer.
  • Auto-aim.. wat een irritant iets online. De auto-aim lijkt boven de targets te mikken ik kreeg het niet (snel genoeg) naar beneden waardoor ik vaak ben afgeschoten. Dat wordt uitzetten.
  • Het geluid is waanzinnig goed.. Het klinkt als chaos om je heen waardoor je er midden in wordt gezogen.
  • Belang van levelen (per wapen) is groot. Nu met de iron sights merkte ik dat ik vooral op de wat langere afstand goed in het nadeel was.
en vast nog wel meer.. Dit weekend even wat meer potjes doen. Eerst even wennen met TDM en daarna ook 'echte' objective based games proberen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

IRNV frees up cognition that you then can put to use for other things like, talking on ts/vs, tactics and reaction time. Yes reaction is something you are fully in control of and you can prime yourself and that is what this is all about, IRNV doesn't only make it easier to spot but it allows you to rest ("safely") inbetween priming reaction cycles"
Yup, helemaal mee eens.
Ik ben echt geen competitieve speler, maar zelfs ik merkte dat je met zon IRNV gewoon veel relaxter een gang of weg checkt.

Scope
Geen gloeiende gele mannetjes
Check

Het is gewoon TE duidelijk gemaakt. Mannetjes die je normaal niet zo snel zou zien (want achter een object half verscholen) zie je nu instant, omdat er bijvoorbeeld net een been of stukje hoofd uitsteekt dat nu felgeel oplicht...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• its_Lochii
  • Laatst online: 17-05 10:29
m4yall schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 07:51:
Gisteren eerste 2potjes online gespeeld (PS3) na het afronden van de campaign. Wat viel op:
  • Servers.. Geen ragequiters en dag host meer.
  • Auto-aim.. wat een irritant iets online. De auto-aim lijkt boven de targets te mikken ik kreeg het niet (snel genoeg) naar beneden waardoor ik vaak ben afgeschoten. Dat wordt uitzetten.
  • Het geluid is waanzinnig goed.. Het klinkt als chaos om je heen waardoor je er midden in wordt gezogen.
  • Belang van levelen (per wapen) is groot. Nu met de iron sights merkte ik dat ik vooral op de wat langere afstand goed in het nadeel was.
en vast nog wel meer.. Dit weekend even wat meer potjes doen. Eerst even wennen met TDM en daarna ook 'echte' objective based games proberen.
autoaim / aim assist? Daar heb ik serieus nog nooit iets van gemerkt. Of doe ik dan iets verkeerd ofzo? Heb het namelijk wel aan staan in de opties. In BC2 ook nooit iets van gemerkt.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 13:58
Ik hou vand e IRNV. Heerlijk tegen die camping gozers die 50% van de tijd op 1 plek ergens achter lopen campen ipv objectives te doen

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01 11:37
Gisteren werd ik echt laaiend op zo'n hardcore server. Ben nondeju wel nondeju 3x nondeju uit nondeju een nondeju helicopter nondeju geschoten nondeju. Door een teamgenoot NONDEJU.

- De eerste keer short-range met een assault rifle *pats* door de cockpit.
- De tweede keer long-range met een sniperrifle.
- De derde keer met een tank, WTF, heel de helicopter naar de haaien. :?

De laatste minuten op die server moge duidelijk geweest zijn. De naam van de betreffende teamgenoot stond inmiddels op mijn netvlies gekerfd.

Samen met een squadmate op onze eigen base die gast helemaal naar de klote geschoten met RPG-launcher. De uitslag van het potje moge duidelijk zijn. De directe wisseling van server, daarna, idem. |:(

Core i7-8700 (3,2 GHz) / MSI MAG Z390 Tomahawk / 2x16Gb / 2x MSI GTX 960 OC SL(n)i(e) / 2x Crucial MX500 SSD 250Gb / Be Quiet! Shadow Rock Slim

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03-2020
Zover ik weet is bij de 'official' clan wars in BF3 de IRNV, Tactical light en laserpointer al verboden.
Kan alleen de source niet vinden, maar mijn clanmembers hadden het er gister over.

Wel een leuk artikel over de IRNV
http://nftr.wordpress.com/

Maar ik vindt ook dat het spotten met de IRNV te makkelijk is, daar heb je recon voor met zijn set aan tools.
IRNV moet een limited range krijgen net als de tanks met thermal spotting.

MAV IS VET!!!!!!
pew pew roadkills.....

[Voor 36% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 08:51]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ach dat gezeur om alles te nerven. Laat iedereen toch lekker overal mee spelen, mensen die zich daar druk om maken zijn no-lifers. Ik speel omdat ik me wil ontspannen, niet om me te ergeren omdat iemand me ziet liggen campen :')

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Meelobee
  • Laatst online: 00:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gisteravond met een vriend (Dasch76) even los gegaan op Canals:

Schiet lekker op met levelen zo :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-06 14:30
jterpstra schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:18:
Eur... lekker is dit.
wou net even bf3 spelen, druk op login... en tadaaa " Too many failed logins, you have been blocked "
wtf ?
Ach dat maakt niets uit, gewoon ff via je browser inloggen in battlelog en het is geen enkel probleem.
Heb hetzelfde gehad en blijkbaar kwam dat door Origin :( Handmatig inloggen in battlelog was de oplossing, je hoeft ook niet minuten te wachten hoor dit kan direct!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-06 20:11

Phyxion

_/-\o_

Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:47:
Zover ik weet is bij de 'official' clan wars in BF3 de IRNV, Tactical light en laserpointer al verboden.
Kan alleen de source niet vinden, maar mijn clanmembers hadden het er gister over.

Wel een leuk artikel over de IRNV
http://nftr.wordpress.com/

Maar ik vindt ook dat het spotten met de IRNV te makkelijk is, daar heb je recon voor met zijn set aan tools.
IRNV moet een limited range krijgen net als de tanks met thermal spotting.

MAV IS VET!!!!!!
pew pew roadkills.....
Kan je nog wel roadkills maken met de MAV? Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd en ook echt voltreffers gehad maar er gebeurde niets? :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Phyxion schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:08:
[...]

Kan je nog wel roadkills maken met de MAV? Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd en ook echt voltreffers gehad maar er gebeurde niets? :/
Je moet even doorhebben hoe het moet, maar het kan inderdaad. Je moet op terminal velocity iemand in het midden raken. Na een paar road kills wordt het makkelijker.

• Ploeg400
Sagaris schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:10:
[...]
Je moet even doorhebben hoe het moet, maar het kan inderdaad. Je moet op terminal velocity iemand in het midden raken. Na een paar road kills wordt het makkelijker.
Als mijn pc fraps + bf3 trekt, dan zal ik wel eens een filmpje maken over hoe je de MAV kan gebruiken als roadkiller, spoter en EQ destroyer

• Andyk125
Ik snap echt niet wat jullie allemaal zeuren over die IRNV scope, er zijn gewoon scopes die op die manier werken hoor. Het zijn night vision goggles die ook warmte weergeven. Natuurlijk is het midden op de dag natuurlijk onzin om zo'n scope te gebruiken want dat zou in werkelijkheid bijna niet te doen zijn. Maar niet alles hoeft super realistisch te zijn!

http://news.bbcimg.co.uk/...ughnightvisiongoggles.jpg

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 12:44
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:58:
[...]

Er is een reden dat iedereen met IRNV rond loopt.
De reden is dat de scope beter is dan alle andere scopes.
Het is gewoon in ingebouwde hack, hoe je het ook wilt verdraaien, het is overpowered.

Mensen die voor IRNV zijn zijn over het algemeen de middelmatige "casuals".
Waar maak je je dan druk om? Middelmatige casuals zijn gratis frags... ik weet niet hoor?
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:23:
[...]

Iemand die lang gespeeld heeft weet donders goed dat de IRNV OP is, vandaar mijn stelling.
Ook als je zelf veel speelt met de IRNV moet je gewoon durven toegeven dat het net een hack is.
Ik heb meer dan 60 uur gespeeld. Ik heb het ding 1x perongeluk gebruikt toen ik hem opraapte, verder geen behoefte gehad. En ik heb nog nooit ervaren dat het ding OP'd is als ik erdoor gekilled werd.
unfor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:15:
Ik ben stiekum wel beniewd naar de stats van voorstanders van de IRNV.
Mijn vooroordeel: IRNV voorstanders zijn newbies, kom dat ontkrachten :)
Volgens mij zijn mensen die erom whinen juist de "newbies" die er niet tegen kunnen dat ze een keer gekilled worden door dat ding.

Post je battlelog naam eens voor de gein, ben wel benieuwd.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 23:02
Kecin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:04:
Ach dat gezeur om alles te nerven. Laat iedereen toch lekker overal mee spelen, mensen die zich daar druk om maken zijn no-lifers. Ik speel omdat ik me wil ontspannen, niet om me te ergeren omdat iemand me ziet liggen campen :')
mee eens :) net als mijn claymore... moeten ze er maar niet tegen aanlopen

Floksor

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:21
dan even mijn standpunt aangezien ik de laatste x pagina's alleen maar een hoop gehuil zie.

Spelers die hard lopen schreeuwen en zeuren over OP wapens, en noobwapens en oneerlijk spel van de tegenstander. Die zijn zelf gewoon de grootste prutsers omdat ze zich niet aan kunnen passen..

Zoek uit waardoor je het meest dood gaat en verzin daar iets op... en ga niet gelijk lopen schreeuwen om nerfs wanneer iemand beter is met een bepaald wapen dan jijzelf.

Zolang die spelers een wapen of voertuig gebruiken die in het spel zit, is het geen cheaten en moet je maar gewoon iets ertegen verzinnen. Doe of kun je dat niet, zegt dat alleen maar iets over jezelf als speler,

En voor de mensen die hierna nog bezig blijven:

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

• Ploeg400
Supreme schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:22:

Volgens mij zijn mensen die erom whinen juist de "newbies" die er niet tegen kunnen dat ze een keer gekilled worden door dat ding.

Post je battlelog naam eens voor de gein, ben wel benieuwd.
Het gaat denk ik ook niet om de persoon die de IRNV gebruikt en daarmee zelf makkelijk kan killen. Het gaat om het spotten waardoor iedereen van je team binnen 1 seconden een aantal personen kan zien op de map etc. Zelfs de Recon class kan niet zo goed spotten behalve met de MAV.

De recon class is speciaal voor het spotten, wat is de functie van recon? als het zo makkelijk wordt gemaakt met een IRNV. Naast reactievermogen in een shooter is de mate waar jij in staat bent in een shooter iemand te spotten een belangrijke skill die je door veel spelen of talent :) ontwikkelt. De IRNV neemt dit weg.

Mijn mening is nog steeds dat de IRNV een range moet hebben van bijvoorbeeld 100M of zo.

• Ploeg400
Skybullet schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:29:
dan even mijn standpunt aangezien ik de laatste x pagina's alleen maar een hoop gehuil zie.

Spelers die hard lopen schreeuwen en zeuren over OP wapens, en noobwapens en oneerlijk spel van de tegenstander. Die zijn zelf gewoon de grootste prutsers omdat ze zich niet aan kunnen passen..

Zoek uit waardoor je het meest dood gaat en verzin daar iets op... en ga niet gelijk lopen schreeuwen om nerfs wanneer iemand beter is met een bepaald wapen dan jijzelf.

Zolang die spelers een wapen of voertuig gebruiken die in het spel zit, is het geen cheaten en moet je maar gewoon iets ertegen verzinnen. Doe of kun je dat niet, zegt dat alleen maar iets over jezelf als speler,

En voor de mensen die hierna nog bezig blijven:
[afbeelding]
Je hebt een hobby, daar stop je tijd in, een eerlijke balans in welke vorm van competitie dan ook is belangrijk om die hobby leuk te houden. Natuurlijk kun je zeggen niet janken gebruik de IRNV gewoon zelf, dat kon je ook zeggen van de sharksuite (gebanned) de klapschaats (goedgekeurd), de turbo in F1 (gebanned). Discussie moet altijd mogelijk zijn, natuurlijk wel op een bepaald niveau zonder dat het een flamewar wordt. Maar zeggen dat iemand een Cry-baby is omdat hij/zij ergens niet mee eens is getuigd van weinig.... vul zelf maar in....

• Andyk125
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
[...]

Het gaat denk ik ook niet om de persoon die de IRNV gebruikt en daarmee zelf makkelijk kan killen. Het gaat om het spotten waardoor iedereen van je team binnen 1 seconden een aantal personen kan zien op de map etc. Zelfs de Recon class kan niet zo goed spotten behalve met de MAV.

De recon class is speciaal voor het spotten, wat is de functie van recon? als het zo makkelijk wordt gemaakt met een IRNV. Naast reactievermogen in een shooter is de mate waar jij in staat bent in een shooter iemand te spotten een belangrijke skill die je door veel spelen of talent :) ontwikkelt. De IRNV neemt dit weg.

Mijn mening is nog steeds dat de IRNV een range moet hebben van bijvoorbeeld 100M of zo.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens, met een recon kun je veel verder kijken ook tussen de gebouwen etc. ook al heb je de IRNV dat betekent niet dat je op 400 a 500 meter nog makkelijk enemies kunt spotten. Gisteren een potje gedaan met de M39 en recon class, waar ik normaal nooit mee speel, maar ik heb wel 1500 punten gekregen door alleen enemies te spotten!

IRNV met een range van 100m, damn waarvoor is een scope dan, dan kun je beter zonder kijken want 100m is helemaal niets |:(

Stelletje winers, ga een ander spel spelen als je er niet tegen kunt, zelfs met de IRNV kun je niet door muren kijken hoor, dus als je gewoon zorgt dat je wat bescherming hebt doet de IRNV net zo weinig!

• SythAdmin
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Gisteren eindelijk zo ver gekomen dat ik nog maar 1 wapen te unlocken heb, voor assault, dan heb ik alles op service star 1....

Daarna maar bezig met de voertuigen, MBT en AA al op Service star 1.....

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 12:44
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:34:
[...]

Maar zeggen dat iemand een Cry-baby is omdat hij/zij ergens niet mee eens is getuigd van weinig.... vul zelf maar in....
Als iemand, zoals unfor, mensen met een IRNV gelijk een stempel op t hoofd drukken, noem ik dat niet echt een waardige discussie.

Daarnaast is dit topic al tig pagina's een groot klaagzang over dingen die OP'd zijn. En niemand die er wat aan doet.
Ja, een push message naar mij sturen omdat ik de mensen die lopen te zeuren persoonlijk confronteer met hun stats. Daarmee breng je dit topic niet in een positieve sfeer..maargoed, zal aan mij liggen :+

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben IRNV voorstanders en tegenstanders, laten we nu niet meteen met CRY MOAR!! gaan gillen en OP NERF PLZ KKTHX!, Dice zal zelf wel de beslissing maken wat ze met elk wapen gaan doen, ondanks zij alles testen weet je nooit hoe bepaalde setups uiteindelijk zullen uitpakken als er dagelijks duizenden, miljoenen mensen de game spelen.

Gaan ze het aanpassen,so be it. Net zoals flares of Jets, net zoals SOFLAM, net zoals bepaalde 'map exploits' (mortar-camp bridge in bazaar bv).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sissors
Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:30:
[...]

Zijn we meteen klaar omdat hij dat al heeft. Boven de 100m heb je al een stuk minder thermal gedoe, en spotten is helemaal irritant omdat het heel vaak gewoon niet de tegenstander pakt omdat er gewoon dezelfde regels als spotten met normale scope aan vast zitten (oftewel, als je met IR scope kan spotten op die afstand dan had je hem meestal ook probleemloos met normale scope gezien). En iemand raken met 1x scope op die afstand is al helemaal irritant.

Maar goed mensen zitten dus leuk te klagen dat je makkelijker tegenstanders ziet met IRNV, en dat moet generfed worden, zodat IRNV bij het lijstje grappige opties die in de praktijk compleet nutteloos zijn gegooid kan worden. Dat is het enige nut van IRNV. En ik ben het niet eens met sommige voorgaande dat je nergens over mag klagen, want je wilt wel balans. En dan kan ik het ermee eens zijn dat IR sig van camos wat kleiner kan, maar niet naar zo weinig als specops. Want IRNV heeft duidelijke voordelen, maar ook duidelijke nadelen. Enkel en alleen tegen campers heeft hij voordelen, of als je niet kan mikken zonder heel duidelijk te zien waar de tegenstander is. Maar tegelijkertijd is hij gewoon altijd trager dan een RDS, en heeft heel veel kleinere FOV.

[Voor 3% gewijzigd door Sissors op 18-11-2011 09:43]

• MeagaShira
  • Laatst online: 06-06 09:31

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister dacht ik ook weer eens even lekker te kunnen bf3 maar ik ben ze tegen gekomen hoor de f*&%#$ cheaters. Met 5 man op een tank geschoten met rpg en er kwam nog niet eens een rookpluimpje vanaf. Ook elk gevecht met een kerel en het maakte niet uit vanaf welk hoekje ik kwam, pomp hem vol met lood maar gaat niet dood, geeft een burst naar mij toe en wordt gekilled........bah was er snel zat van....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Ploeg400
Oh zelf heb ik geen problemen met de IRNV ik speel recon dus mij zien ze niet (stealthy bastard).

Ik geef IRNV spelers sowiezo geen stempel, het zit in de game, klaar. Er zijn zelfs admins die kicken als je in een tank stapt als je onder de 10 tegen 10 speelt. Het zit in de game dus jgebruik de IRNV vooral, dat neemt niet weg dat er altijd balance issues zijn in een release van een nieuwe game. Er zullen altijd guns, items, tools blijven die net iets sterker zijn als andere en dus veel gebruikt worden.

Maar gewoon lekker babbelen op een forum over deze balance vind ik gewoon leuk en de IRNV is en blijft een leuke discussie. Want als zoveel mensen roepen dat er iets mis mee is dan moet dat onderzocht worden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MeagaShira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:47:
Gister dacht ik ook weer eens even lekker te kunnen bf3 maar ik ben ze tegen gekomen hoor de f*&%#$ cheaters. Met 5 man op een tank geschoten met rpg en er kwam nog niet eens een rookpluimpje vanaf. Ook elk gevecht met een kerel en het maakte niet uit vanaf welk hoekje ik kwam, pomp hem vol met lood maar gaat niet dood, geeft een burst naar mij toe en wordt gekilled........bah was er snel zat van....
Zat er toevallig niet 2 achter te repairen? Gisteren in Bazaar hebben wij een tank ruim 15 minuten in leven gehouden terwijl er bijna continue RPG's op af kwamen. Medicpack achter ons en maar hopen dat je in leven blijft :P

• Ploeg400
SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:49:
[...]

Zat er toevallig niet 2 achter te repairen? Gisteren in Bazaar hebben wij een tank ruim 15 minuten in leven gehouden terwijl er bijna continue RPG's op af kwamen. Medicpack achter ons en maar hopen dat je in leven blijft :P
Jeep + c4 = - 1 Tank

Jammer dat ze de MAW + C4 onmogelijk hebben gemaakt, maar ja begrijpelijk. Had me wel leuk geleken in metro met 32vs32.

[Voor 14% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 09:51]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 00:31

RoyK

Illustrator

Een vraag die me nu al een tijdje in de weg zit en waar ik geen bevredigend antwoord op kan vinden is het volgende: Als ik met medic speel zie ik 2 soorten iconen. Als er iemand dood is maar ik hem nog kan helpen zie ik een doodshoofd.. maar je ziet ook regelmatig een cirkel met een soort van bliksemschicht. Wat betekend dit icoontje?

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ploeg400 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:50:
[...]

Jeep + c4 = - 1 Tank

Jammer dat ze de MAW + C4 onmogelijk hebben gemaakt, maar ja begrijpelijk. Had me wel leuk geleken in metro met 32vs32.
Beetje turrent kan een Jeep snel counteren, op de PS3 speel ik nog enkel op deze manier (Jeep volgooien en racen maar, laatste moment uitspringen en boom), maar ze weten me regelmatig al neer te maaien (niet mijn jeep, maar de C4).
RoyK schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:52:
Een vraag die me nu al een tijdje in de weg zit en waar ik geen bevredigend antwoord op kan vinden is het volgende: Als ik met medic speel zie ik 2 soorten iconen. Als er iemand dood is maar ik hem nog kan helpen zie ik een doodshoofd.. maar je ziet ook regelmatig een cirkel met een soort van bliksemschicht. Wat betekend dit icoontje?
Compleet random, beide kan je zolang je die bliksem/doodshoofd zie reviven, het is enkel irritant dat er weinig tot geen logica in zit.

[Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2011 09:54]

• Meelobee
  • Laatst online: 00:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Die circel met bliksemschicht erin betekend dat je diegene dan nog kan reviven met je shock-pads.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Ploeg400
Edit
Iemand die om health vraagt of nodig heeft volgens mij.

Dat je de persoon kunt reviven met een defibrillator .

[Voor 6% gewijzigd door Ploeg400 op 18-11-2011 09:57]

• MeagaShira
  • Laatst online: 06-06 09:31

MeagaShira

MeagaShira_NL

SinergyX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:49:
[...]

Nope zat niks achter en ook niks naast....die gast had gewoon dood moeten zijn. Al helemaal als er 5 rpg op je afvuren. Daar kan zelfs een engineer niks meer aan doen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Sissors
Meelobee schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:56:
[...]

Die circel met bliksemschicht erin betekend dat je diegene dan nog kan reviven met je shock-pads.
Toch doe ik dat vaak genoeg als die al weg is.

• its_Lochii
  • Laatst online: 17-05 10:29
Dat je de persoon kunt reviven met een defibrillator :) (als Assault zijnde)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• codex
  • Laatst online: 07-06 21:11
Beide is een indicator dat je iemand kan reviven, die bliksemschicht is de normale indicator ik weet niet waarom die doodshoofd erbij zit. In beide gevallen werkt het.

Ik hoop oprecht dat er een promod komt zoals bij COD voor BF3, lekker alle grafische pracht en praal eruit, alleen de standaard class wapens, geen medkits, geen tactical light, mortars, IRNV en whatever en dan kunnen de whiners elkaar daar lekker te lijf gaan.

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 14:52
reemprive schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:59:
Ik hoop oprecht dat er een promod komt zoals bij COD voor BF3, lekker alle grafische pracht en praal eruit, alleen de standaard class wapens, geen medkits, geen tactical light, mortars, IRNV en whatever en dan kunnen de whiners elkaar daar lekker te lijf gaan.
Ga dan maar lekker Call of Duty spelen ;)
Battlefield 3 is goed zoals die nu is m.u.v. flashlights.

• Andyk125
clockw1ze schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:04:
[...]

Ga dan maar lekker Call of Duty spelen ;)
Battlefield 3 is goed zoals die nu is m.u.v. flashlights.
Hij wil het toch ook niet voor zich zelf, maar voor de mensen die zo aan het zeuren zijn!
Lezen is ook een vak ;)

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 22:06
Frustrerend dat je unlocks niet houdt als je gekicked/disconnected wordt. Nu al 2x IR Flares geunlockt, en nog steeds heb ik ze niet in mijn stats.

Zelfde met IRNV, ook die heb ik 2x moeten unlocken voor dezelfde gun.

Even casual een uurtje knallen is wel lastig als je het level moet uitspelen wil je zeker zijn dat je je unlocks behoudt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 00:42
Ik vind iets anders nog irritanter dan de IRNV scope en dat is de USAS12 met Frag ammo. Damn dat is niet normaal, daar kon ik niet zo snel iets tegen doen met mn G3 met IRNV. Op een gegeven moment wordt het echt een personal vendetta haha. Gewoon zorgen dat je beter/slimmer speelt en de eerste kogel afvuurt.

Als iemand me killed dan zie ik dat als een tekortkoming van mezelf op dat moment, welke scope er wordt gebruikt en welk wapen interesseert me niet. Eerder de plaats van die persoon zodat ik tenminste weet hoe ik werd gekilled.

Als ik de dingen zo lees ben ik zo blij dat ik PS3 versie speel, geen cheaters en geen gezeik met gekicked worden door een admin omdat jouw speelstijl hem/haar even niet aanstat. Enigste wat ik nog jammer vind is de voice comms die zo nu en dan wegvalt.

Pas geleden nog een goede meegemaakt op Metro. Er zat iemand in het vijandelijke team die de nodige kills maakte met de EOD bot. Op chokepoints kwam hij uit het niets en killde zo een paar mensen achter elkaar, nice!

[Voor 2% gewijzigd door aramdin op 18-11-2011 10:38. Reden: dubbele info]

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
IRNV wordt aangepast:
GameSpy: One of the longest threads on the BF3 forums at the moment regards the IRNV scope, which many say is incredibly overpowered. Is this something Dice is aware of, and are looking to change? Why was it altered from the beta version, which wasn't so useful?

Karl Magnus Troedsson: Based on player feedback, we have made some tweaks to the IRNV scope to make it more balanced with the rest of the accessories in the game. The change is planned to go into a future update of Battlefield 3, and we will have more details on this update at a later date. In general, balance issues are always a hot topic for a game that attracts competitive players. We take all balance feedback very seriously, and we strive to make sure that when we make any change it is always an improvement to the overall game. This means being very careful when we make changes so we don't over react. Battlefield 3 is a living game, and we intend to support it with balance and technical updates.
bron: http://uk.pc.gamespy.com/articles/121/1212679p1.html

Nu moet ik anders vinden om mijn zuigende aim te compenseren... ;)

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-04 09:09
Jullie weten niet wat OP is. Een aimbot, dat is OP! Daarnaast ook die buggy's. Die rijden vet snel en soms zijn die moeilijk te ontwijken. En vliegtuigen/heli's die neerstorten! DICE moet dat echt nerfen!

• Andyk125
aramdin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:38:
Ik vind iets anders nog irritanter dan de IRNV scope en dat is de USAS12 met Frag ammo. Damn dat is niet normaal, daar kon ik niet zo snel iets tegen doen met mn G3 met IRNV. Op een gegeven moment wordt het echt een personal vendetta haha. Gewoon zorgen dat je beter/slimmer speelt en de eerste kogel afvuurt.

Als iemand me killed dan zie ik dat als een tekortkoming van mezelf op dat moment, welke scope er wordt gebruikt en welk wapen interesseert me niet. Eerder de plaats van die persoon zodat ik tenminste weet hoe ik werd gekilled.

Als ik de dingen zo lees ben ik zo blij dat ik PS3 versie speel, geen cheaters en geen gezeik met gekicked worden door een admin omdat jouw speelstijl hem/haar even niet aanstat. Enigste wat ik nog jammer vind is de voice comms die zo nu en dan wegvalt.

Pas geleden nog een goede meegemaakt op Metro. Er zat iemand in het vijandelijke team die de nodige kills maakte met de EOD bot. Op chokepoints kwam hij uit het niets en killde zo een paar mensen achter elkaar, nice!
Alles in het spel is te counteren, ook al moet je misschien je speelstijl iets veranderen. Gisteren een potje conquest gespeeld waarbij het team steeds niet eens een flag kon capturen. In plaats van ook rushen naar de flag heb ik eens een sniper gepakt en ben ik op een berg gaan zitten. Heb nog bijna nooit zoveel kills gehad en alleen al 1500 points door het spotten van enemies!

Me team kwam daarna zonder enkele moeite voorbij alle enemies, omdat ik ze allemaal gespot had en zelf wel 10 kills had in 2 min. Na de eerste vlag toch maar weer over gegaan op engineer :P Recon is gewoon niet mijn speelstijl, al kan het soms erg handig zijn.

Datzelfde potje een USAS12 opgepakt met frag rounds, en ook al wordt er gezegt dat deze op medium afstand niet krachtig is, ik heb er toch makkelijk mensen mee afgeschoten van 100m en meestal weten ze niet wat hun overkomt >:) wordt tijd dat ik hem unlock!

• Vrijdag
  • Laatst online: 22:55
priemt schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:41:
IRNV wordt aangepast:

[...]

bron: http://uk.pc.gamespy.com/articles/121/1212679p1.html

Nu moet ik anders vinden om mijn zuigende aim te compenseren... ;)
Crap :P Nuja, dan maar weer verder met mijn DAO en flechettes :9

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee