Ik zie heel veel discussies over de IRNV gaan, maar ik hoor weinig mensen klagen over het reviven.
Even opfrissen voor de mensen die het gemist hebben: Als je gerevived wordt, dan ben je in principe niet dood geweest, en wordt je K/D ratio niet negatief beinvloed.
Het is een behoorlijke breuk met eerder versies en andere schietspellen. Op zon Metro conquest map zie je nu bijvoorbeeld vaak dat veel mensen veel kills met een K/D van 2 tot 4 hebben, terwijl er vrij weinig deaths te zien zijn.
Nu zullen er mensen stellen dat : "K/D ratio is echt _zo_ niet belangrijk"
Maar ik als doorgewinterde FPS'er vind het een interessante stat, en bij de meeste spellen in het verleden ging het als volgt:
1. Spel is uit, je bakt er niets van. K/D staat op 0.8 ofzo
2. Je raakt er aan gewend, en na de eerste paar honderd kills ga je richting de 1.2 ofzo
3. Je begint goed te worden, je stijgt over de 1.5
4. Je begint te excelleren, je gaat richting de 2 of hoger
(je K/D verhogen wordt naar het verstrijken van tijd steeds moeilijk omdat je steeds meer kills en deats in totaal heb)
Nu heb je altijd K/D verslaafden die subtiele exploits hebben om hun K/D kunstmatig hoog te houden. Maar voor een normale speler als ik is het een leuke stat die je skill weerspiegelt tov van je vrienden en clan mates.
Nu met BF3, is het hele K/D principe eigenlijk om zeep geholpen. Als je een map doet zoals Metro conquest, dan is het een fluitje van een cent om met bijna het hele team dikke K/D's te halen, en doet het er eigenlijk niet meer toe. Nu hoef je niet verplicht deze map te spelen, maar het principe geld eigenlijk overal waar iets in meerdere mate te reviven valt.. Reviven is ook erg makkelijk, een beetje in de buurt rennen en klikken is vaak al genoeg. Een uitgebreide animatie zoals bij Left for Dead zou het probleem wellicht tackelen.
Kortom: de K/D is niet meer wat het geweest is. Dit is toch meer arcade dan ik zou wensen. Ik weet eigenlijk niet of dit bij Hardcore ook geldt.. (mijn clan maten willen niet aan de Hardcore terwijl we toch eigenlijk echt vanuit de America Army hoek komen, wat ook een soort van Hardcore is).
[Voor 6% gewijzigd door TRG op 17-11-2011 23:23]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.