Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:14:
[...]

Misschien dat je dat nu nog kan veroorloven, maar meestal is het niet slim om een chopper te laten weten waar jij je bevind ;)
Ligt ook aan de map, ik doe het vooral bij damavant peak, die klojo's die vrolijk je 1e 2 flags over willen nemen *grom* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnenator schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:47:
[...]

1. Beetje vlieger kijkt om zich heen en schiet alleen flares als ze daadwerkelijk beschoten worden.
2. Dat gebeurd zo goed als nooit.
3. Flares reloaden veel sneller dat dat ik kan locken.

Daarnaast, als je zo'n vliegtuig raakt, heb je nog steeds geen kill omdat de bestuurder er gewoon uit springt.

Helicopters zijn wel redelijk neer te schieten overigens.
Sowieso is de gun van de AA tank het allerbeste. Beetje leaden en je hebt al 50% van een kill of destroyed vehicle te pakken.
Ik hoop niet dat DICE de AA tanks gaat nerfen, dan zouden jets weer té overpowered worden zoals we dat kennen uit BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Heeft het trouwens nog nut om de M320 te gebruiken icm een underslung rail? Ik kan me voorstellen dat het handiger is omdat je de scope van je rifle gebruikt maar verder..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:30:
[...]

Sowieso is de gun van de AA tank het allerbeste. Beetje leaden en je hebt al 50% van een kill of destroyed vehicle te pakken.
Ik hoop niet dat DICE de AA tanks gaat nerfen, dan zouden jets weer té overpowered worden zoals we dat kennen uit BF2.
Persoonlijk vind ik de AA wel te sterk tegen tanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonyEricsson schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:56:
ben er bijna klaar mee

ik weet niet of het door de admins komt, maar maak het nu tevaak mee
speel ik als winning team, word ik opeens naar de losing team geplaats met nog maar 10 tickets te gaan.
gebeurt nu al 30x ofzo. Niet goed voor de stats natuurlijk
me W/L ration gaat naar beneden op deze manier
Heb ik ook veel voor.
Meestal blijf ik dan in dat slechtere team spelen, in de hoop dat de volgende matches wat evenwichtiger zijn.
Maar jammergenoeg is dit meestal niet zo...

Uiteindelijk verander ik dan van server. Gewoon switchen naar winnend team is pas lame!
Mijn W/L ratio is slechts 0.75 0.71 dus heb al veel pech gehad.
En neen, ik ben niet slecht, sta meestal in de top 5 van mn team.

edit: nu schuw ik de GoT servers als ik zie dat in het ene team alle GoT clanmembers zitten.
Het is geen clanwar dat we spelen he, jongens. :(
Zit gerust samen in squads maar zorg dat die squads over beide teams verdeeld zijn.
Heb al meermaals gezien dat mn team geraped wordt door het andere team dat vol met GoT members zit...

[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 15-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:34:
[...]

Heb ik ook veel voor.
Meestal blijf ik dan in dat slechtere team spelen, in de hoop dat de volgende matches wat evenwichtiger zijn.
Maar jammergenoeg is dit meestal niet zo...

Uiteindelijk verander ik dan van server. Gewoon switchen naar winnend team is pas lame!
Mijn W/L ratio is slechts 0.75 dus heb al veel pech gehad.
En neen, ik ben niet slecht, sta meestal in de top 5 van mn team.
Wat mij meer irriteert is dat als je weet van jezelf dat je geen top speler bent (ik weet dat heel erg zeker) en dan nog dik bovenaan staat in je team wat punten betreft.

Ik zie vaak zat dat ik rond de 4.5-5K sta op de helft van Bazaar ofzo. Kijk dan even snel naar de rest, en die staan net aan op 1700 of iets in de buurt daarvan.

Het andere team zit dan ook vrolijk rond mijn scores. Niet van kills maar van overall gameplay. Kills geven veel minder punten dan bijvoorbeeld healing, ammo, flags e.d. maar de meesten gaan echt alleen maar voor de kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ik vind de W/L ratio echt verwaasloosbaar en de reden is, je hebt er geen invloed op! slecht team is altijd verliezen hoe goed je zelf ook bent.

Mijn W/L ratio is iets van 0.7 laatste check, maar ik heb wel altijd mvp 1,2 of 3 ribbons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:

Doe echt geen moeite met die stinger/isla, laat lekker AA's en tank-turrents zorgen voor luchtaanval, RPG met explosive upgrade en lekker spammen die zooi :D Muurtje in de weg? Geen probleem. Tank? Easy. Groepje tegenstanders? Tripple kill :D
Agreed!
Ben ook gestopt met anti-air rockets te gebruiken.
Als je iets raakt, heb je wel mooi 5 kills ofzo, maar die kans is nu zo klein geworden omdat de meesten nu wel flares hebben.
Statistisch gezien haal je dus meer kills in een match met een gewone RPG net omdat je meer opties tot succes hebt:
- jeeps exploden
- tanks exploden
- andere vehicles exploden
- tegen infantry

Dat die heli's en jets het onderling maar uitvechten daarboven, I don't care anymore >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

helis haal je net zo gemakkelijk neer met een AT raket. Zeker zo'n klein oprotheli-tje. Als die dicht bij genoeg komt om je af te schieten, jank je er even een raket in. Gelijk van het probleem af. En helemaal niets hoeven locken.

Het enige wat ik nog mis is een wire-raket. Eentje die je dus nog kunt sturen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
erikvandenberg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:39:
Ik vind de W/L ratio echt verwaasloosbaar en de reden is, je hebt er geen invloed op! slecht team is altijd verliezen hoe goed je zelf ook bent.

Mijn W/L ratio is iets van 0.7 laatste check, maar ik heb wel altijd mvp 1,2 of 3 ribbons.
Ach alle stats zijn verwaarloosbaar, als je maar plezier hebt ;)

Nu moet ik zeggen dat ik wel blij ben met me stats:
K/D Ratio 1.851
Score/Min 346

Bijna me eerste service star voor support binnen, gister die voor engineer gehaald. Vanavond maar ff 1 uurtje spelen, ook al heb ik niet zoveel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50

Pertinent niet waar. Speel met capabele 1-2 man extra in een platoon en je hebt een enorme invloed op de uitkomst van de ronde.

Ik heb een win/loss ratio van 1.6 na vele honderden potjes. Ook in andere spellen haal ik statistisch significante win/loss ratios die niet meer toevallig te noemen zijn.

De reden? Ik en de paar mensen met wie ik regelmatig speel zijn erg goede teamplayers, en letten continue op waar er gaten vallen. We vullen die op, spawnen met kits en kiezen vehicles die op dat moment t' zwaktepunt zijn van ons team. Of die van de enemy.

We hebben niet altijd de hoogste score (alhoewel we toch 75% van de tijd t' beste squad in on team zijn, meestal) maar de w/l ratio spreekt boekdelen.

Als je vaak bovenaan staat en je hebt toch een victory ratio rond de 1.0 dan speel je teveel op de frags/punten (heel makkelijk om te doen, maar geeft je geen victories). Door de snelle respawns en andere manieren om punten te verkrijgen zegt op #1 staan he-le-maal niets meer in BF3.

Kortom : Pas je speelstijl aan en speel meer met anderen in platoon en op VOIP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sinds jullie langer spelen als ik :P

Wat is het beste om mee te spelen? Ik speel gewoon Assault.
Maar je hebt ook; Engineer, Support en Recon.

Of maakt dat vrij weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad.
Ik probeer echt mn best te doen, maar je kan niet "one man army" spelen en denken dat je toch nog wint.
Ik sta veel in de top 5 omdat ik altijd of Assault of Engineer speel.
Met Recon en Support vind ik dat je minder points kunt scoren en bijgevolg zie ik niet in wat je hier goed mee kunt doen.

Ik revive gelijk gek maar als je quasi de enigste bent die dit doet...
Nog erger: Assault is nu de Medic maar ik voel TOTAAL NIET dat er meer gerevived wordt dan in BFBC? :(
Je zou toch denken dat aangezien Assault populair is dat je automatisch meer gerevived wordt? Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Over het algemeen wat je leuk vindt. Engineer/Assault kun je sneller punten mee verdienen als deze personen nodig zijn op het slagveld. Recon en Support zijn meer ondersteunende klasses en daar gaat het levelen vaak wat langzamer mee (mijn ervaring).

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:45:
[...]

Ach alle stats zijn verwaarloosbaar, als je maar plezier hebt ;)

Nu moet ik zeggen dat ik wel blij ben met me stats:
K/D Ratio 1.851
Score/Min 346

Bijna me eerste service star voor support binnen, gister die voor engineer gehaald. Vanavond maar ff 1 uurtje spelen, ook al heb ik niet zoveel tijd :P
Ik hecht eerlijk gezegd wel waarde aan mn stats: Score per minute check ik na élke match. En kijk of ik verbetering zie.
Ook check ik de leaderboards die uit mn friends bestaat. Dat geeft me een duwtje om beter te doen :)
Ik heb een periode puur "jet en heli training" gedaan op relatief lege servers. Ging niet al te best waardoor mn SPM inzakte naar een 250.
Momenteel heb ik die kunnen opkrikken terug tot 324, waar ik wel trots op ben 8) Het was moeilijker dan ik dacht: een lagere SPM verkrijgen is natuurlijk veel makkelijker dan je huidige SPM te verhogen.

Nu tracht ik de 350 te bereiken maar ik voel dat het moeizamer en moeizamer wordt om te stijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 15-11-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:53:
[...]

Ik hecht eerlijk gezegd wel waarde aan mn stats: Score per minute check ik na élke match. En kijk of ik verbetering zie.
Ik heb een periode puur "jet en heli training" gedaan op relatief lege servers. Ging niet al te best waardoor mn SPM inzakte naar een 250.
Momenteel heb ik die kunnen opkrikken terug tot 324, waar ik wel trots op ben 8) Het was moeilijker dan ik dacht: een lagere SPM verkrijgen is natuurlijk veel makkelijker dan je huidige SPM te verhogen.

Nu tracht ik de 350 te bereiken maar ik voel dat het moeizamer en moeizamer wordt om te stijgen.
http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/

Muhahaha. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-11-2011 14:55 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb Support eerst "uitgespeeld", daarna Engineer. Assault gaat nu "makkelijker" door vrijspelen van de G3 hehe. Recon probeer ik ook een beetje, maar dan eerder met een SMG of shotgun en dan punten scoren met de TUGS en Spawn Beacon. Of een Rifle en dan iron sights of Semi sniper met een korte scope erop.

Momenteel heb ik na 47uur spelen een score p/min van 481, een W/L ratio van 1.99 (141/71) en een K/D van 1.822. Pretty happy as well 8)

Bovenstaande op de PS3

[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 15-11-2011 14:58 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, ik moet toegeven DanielWW2, ik volg jouw SPM relatief goed op de voet, wil echt die 350 bereiken >:)
Tsurany zit aan 400 maar dat wordt te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:57:
[...]

Yep, ik moet toegeven DanielWW2, ik volg jouw SPM relatief goed op de voet, wil echt die 350 bereiken >:)
Gewoon op de GoT servers spelen. :P
Dan gaat het vanzelf.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Als je een hoge SPM wilt hebben moet je 32/64p CQ metro gaan spelen ^^
Ligt er maar net aan wat je veel speelt. Je moet echt een goede piloot zijn in een jet om een SPM van 350 vast te willen houden bijvoorbeeld.

Zit zelf nu op SPM 457, ik speel dan ook meestal CQ en blijf niet hele games in een jet zitten, anders vliegt die ook naar beneden :P

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:58:
[...]

Gewoon op de GoT servers spelen. :P
Dan gaat het vanzelf.
Ben nu meer Rush beginnen spelen, omdat ik voel dat je daar toch wat sneller points kan krijgen. I want tha 350 SPM >:)

Jammergenoeg zal het niet meer voor dit jaar zijn om dat doel te behalen, omdat bijna de testen en examens eraan komen. Bijgevolg veel minder spelen dan laatste dagen het geval was :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stealth2000 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:31:
Heeft het trouwens nog nut om de M320 te gebruiken icm een underslung rail? Ik kan me voorstellen dat het handiger is omdat je de scope van je rifle gebruikt maar verder..?
Het wisselt sneller dan losse wapens. Als je later de F2000 gaat gebruiken, die ondersteunt geen underbarrel dus moet je wel op die manier wisselen. En inderdaad, scope van je rifle schiet een stuk makkelijker, omdat je bij het terugwisselen je 'visie' niet verliest maar nagenoeg meteen kan schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
majic schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:46:
[...]

Pertinent niet waar. Speel met capabele 1-2 man extra in een platoon en je hebt een enorme invloed op de uitkomst van de ronde.

Ik heb een win/loss ratio van 1.6 na vele honderden potjes. Ook in andere spellen haal ik statistisch significante win/loss ratios die niet meer toevallig te noemen zijn.

De reden? Ik en de paar mensen met wie ik regelmatig speel zijn erg goede teamplayers, en letten continue op waar er gaten vallen. We vullen die op, spawnen met kits en kiezen vehicles die op dat moment t' zwaktepunt zijn van ons team. Of die van de enemy.

We hebben niet altijd de hoogste score (alhoewel we toch 75% van de tijd t' beste squad in on team zijn, meestal) maar de w/l ratio spreekt boekdelen.

Als je vaak bovenaan staat en je hebt toch een victory ratio rond de 1.0 dan speel je teveel op de frags/punten (heel makkelijk om te doen, maar geeft je geen victories). Door de snelle respawns en andere manieren om punten te verkrijgen zegt op #1 staan he-le-maal niets meer in BF3.

Kortom : Pas je speelstijl aan en speel meer met anderen in platoon en op VOIP :)
Moet je wel die capable 2 man hebben he, je ontkracht zelf je eigen mening. Ik speel TDM en daar gaat het nou juist wel om veel kills. Dus voordat je mijn mening afpoeiert moet je wel weten waar je het over hebt.

Maar als jij dat vind oke...

EDIT: bv, als ik al 35/15 K/D heb en we moeten er 100, kan je mij niet vertellen dat ik me steentje niet bijdraag. en als de rest van me team dan een k/d heeft van 5/20 ja lekker dan...

SPM ligt op 332 op het moment en ik speel alleen TDM.

[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 15-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronalddus schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:00:
Als je een hoge SPM wilt hebben moet je 32/64p CQ metro gaan spelen ^^
Ligt er maar net aan wat je veel speelt. Je moet echt een goede piloot zijn in een jet om een SPM van 350 vast te willen houden bijvoorbeeld.

Zit zelf nu op SPM 457, ik speel dan ook meestal CQ en blijf niet hele games in een jet zitten, anders vliegt die ook naar beneden :P
Nja ik ben gestopt met jets :9
Heli's gebruik ik wel nog omdat ik daar tanks mee kan aanvallen, maar jets blijft bij mij hopeloos.
Ik na die dagenlange "personal jet and heli training" :9

Ik kan wel perfect crash-loos vliegen maar daarmee kom je ook niet echt ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:02:
[...]

Ben nu meer Rush beginnen spelen, omdat ik voel dat je daar toch wat sneller points kan krijgen. I want tha 350 SPM >:)

Jammergenoeg zal het niet meer voor dit jaar zijn om dat doel te behalen, omdat bijna de testen en examens eraan komen. Bijgevolg veel minder spelen dan laatste dagen het geval was :-/
Rush levert zeker meer punten op, en vooral met 3-400 tickets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

[...]

en dan op naar de 522!

http://battlelog.battlefi...oletanas/stats/188073746/

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Rush vind ik zelf ook meer belonend. De actie gaat lekker naar een punt en als je een beetje kan schieten stromen de punten binnen. >:)
Verder gaat het ook wel lekker als je in een Tunguska AA zit bij defender op Canals. Het is gewoon zielig om met dat ding naast A te gaan staan aan de kustlijn. :+

http://battlelog.battlefi...show/5141248/1/184991456/

Ik voelde me echt een klootzak na dat potje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:46
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:32:
[...]

Persoonlijk vind ik de AA wel te sterk tegen tanks..
Je bent niet de enige. AA tegen Air is goed, maar tegen tanks is hij gewoon zwaar OP. 1 hele vuurronde op de achterkant van een tank is instakill. Ook op andere plekken is het massive damage. Als je als tank de fight niet initiate, dan heb je een goede kans om het tegen een AA af te leggen one on one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Kan je ook automatisch via facebook je stats laten doorgeven?
Weet wel dat dat kan via de PS3, maar kan dat ook voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:06:
[...]

Rush vind ik zelf ook meer belonend. De actie gaat lekker naar een punt en als je een beetje kan schieten stromen de punten binnen. >:)
Verder gaat het ook wel lekker als je in een Tunguska AA zit bij defender op Canals. Het is gewoon zielig om met dat ding naast A te gaan staan aan de kustlijn. :+

Haha, ur a beast :D

Nja, ik speelde tot een week terug enkel en alleen 64p Conquest.
Mijn eerste Rush match dat ik dan speelde was op... Grand Bazaar. Damn son, die kills vlogen binnen in die small corridors! En reviven dat ik kan daar O+
Sindsdien ben ik dus verkocht voor Rush >:)
Ik ga het realistisch houden: met 350 ben ik blij. Meer is mooi meegenomen maar ik ga me er niet op viseren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
erikvandenberg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:03:
[...]

Moet je wel die capable 2 man hebben he, je ontkracht zelf je eigen mening. Ik speel TDM en daar gaat het nou juist wel om veel kills. Dus voordat je mijn mening afpoeiert moet je wel weten waar je het over hebt.

Maar als jij dat vind oke...
Je geeft dus antwoord op je eigen vraagstelling/probleem. Je zit op het GOT forum, je kan zij bij de GOT clan..allemaal manieren om aan die twee man te komen. Of je contact mensen in-game die je leuk vind spelen.

Ook ik speel TDM en Rush, hardcore, infantry only....overal is teamplay wat je victories geeft. Hoge scores zeggen niet veel in BF3. Het *kan* een indicatie zijn dat je goed bezig bent, maar t kan ook een indicatie zijn dat je gewoon veel punten hebt, maar niet aan teamplay doet.

Een w/l ratio van 0.7 is gewoon dramatisch slecht - gemiddeld gezien zou je altijd wel op 1.0 moeten eindigen na een paar weken spelen (je hebt dan _nul_ invloed op t team). Welke keuzes jij dus ook maakt in je spelletjes...je zorgt er voor dat je team harder verliest dan gemiddeld.

edit : voorbeeldje, dit is een vriend van me die exclusief TDM speelt:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/archa1983/ 1.7 W/L ratio....hij speelt 50% van de tijd alleen, 50% van de tijd met een maatje van hem. T kan dus ook zeker wel in TDM...

[ Voor 8% gewijzigd door majic op 15-11-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:58:
MAAR! Ik zou nog veel liever een timed rush willen zien. Dat lijkt me nog veel leuker, dan MOET je wel.
Zou ook wel handig zijn in geval het team van tegenstanders leegloopt. Soms potten van een uur, omdat je tegen drie man aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:10:
[...]

Haha, ur a beast :D

Nja, ik speelde tot een week terug enkel en alleen 64p Conquest.
Mijn eerste Rush match dat ik dan speelde was op... Grand Bazaar. Damn son, die kills vlogen binnen in die small corridors! En reviven dat ik kan daar O+
Sindsdien ben ik dus verkocht voor Rush >:)

[...]

Ik ga het realistisch houden: met 350 ben ik blij. Meer is mooi meegenomen maar ik ga me er niet op viseren :9
Als ik dat zo hoor dan ga ik ook maar eens voor rush, ik speel eigenlijk alleen maar conquest large :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:48:
Sinds jullie langer spelen als ik :P

Wat is het beste om mee te spelen? Ik speel gewoon Assault.
Maar je hebt ook; Engineer, Support en Recon.

Of maakt dat vrij weinig uit?
het beste om mee te spelen is wat jij het leukst vindt. Ik speel voornamelijk engineer (omdat ik dat het leukst vind, al sinds BC2) maar ik probeer het ook een beetje af te wisselen. Als jij je helemaal op assault gaat richten kan jij daar plezier aan hebben. Speel gewoon eens een stuk of 10 potjes met alle classen en kijk wat jij het leukst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:06:
[...]

Ik werd laatst "gereport" omdat ik als gunner bij me maatje in de heli zat.. gelijk nieuwe killstreak gehaald (kon nog veel meer halen, maar had amper wat unlocked (alleen flares op heli))
Haalde 33-0, vorige killstreak stond op 30 (zonder chopper/jet).
Potje eindigde ik als 43-3 dacht ik.

Had natuurlijk wel geluk dat vriend goed kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha, na even kijken vond ik toch iets waar ik beter ben dan jou >:) (wat competitiviteit mag wel zeker 8) )

Dit zijn mn ribbons
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3ribbons.JPG
De gekleurde zijn mss wel de belangrijkste van heel de lijst daar.
Bij mij geven die:
5x Best Player
14x 2nd Best
23x 3th Best

Bij die heb ik meer dan jou :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 15-11-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Uit 129 potjes, 32x mvp, 20x mvp2, 14x mvp3 :)

En 35 ace squads.

Maar ga verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:22:
[...]

Aha, na even kijken vond ik toch iets waar ik beter ben dan jou >:) (wat competitiviteit mag wel zeker 8) )

Dit zijn mn ribbons
[afbeelding]
Bij mij geven die:
5x Best Player
14x 2nd Best
23x 3th Best

Ik word echt elke keer in de laatste 2 minuten uit de top 3 geschoten. :'(
Verder speel ik pas PC zins mei en ik doe het volgens mij niet zo slecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Rare bug vandaag.

Ik join server.. loading.. en ineens start de campaign op! What the fuck momentje.

En nu is de server vol :|

[ Voor 12% gewijzigd door memo001 op 15-11-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
memo001 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:26:
Rare bug vandaag.

Ik join server.. loading.. en ineens start de campaign op! What the fuck momentje.
Gebeurt welleens vaker, is een geraporteerde bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:22:
[...]

Dit zijn mn ribbons
[afbeelding]
Bij mij geven die:
5x Best Player
14x 2nd Best
23x 3th Best

*kuch!* wat weinig ribbons ;) *kuch!*

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/49632442/awards.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
furby-killer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:25:
Uit 129 potjes, 32x mvp, 20x mvp2, 14x mvp3 :)

En 35 ace squads.

Maar ga verder :P
En dat zijn allemaal potjes met 64 players? met 64 spelers is het namelijk wel iets lastiger om op de 1, 2 of 3e plaats te eindigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:28:
[...]

*kuch!* wat weinig ribbons ;) *kuch!*

[afbeelding]
Voordeel dan weer is dat hij een plaatje kan linken ;)
Andyk125 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:28:
[...]

En dat zijn allemaal potjes met 64 players? met 64 spelers is het namelijk wel iets lastiger om op de 1, 2 of 3e plaats te eindigen ;)
Nop, heb je inderdaad een punt. Vast wel wat 64 en wat 24 tussen, maar 99% zal 32 spelers zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Sissors op 15-11-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:28:
[...]

Mijn plaatje heeft de medals er bij ;)

Maar je hebt gelijk, hij kan veel beter copy/pa... *BOOM!* HEADSHOT! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
[...]

Mijn plaatje heeft de medals er bij ;)

Maar je hebt gelijk, hij kan veel beter copy/pa... *BOOM!* HEADSHOT! :P
Hij probeert te zeggen dat je plaatje stuq is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Als men ribbons gaat posten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/06WJt.png
Wel veel TDM gedaan etc. maar gaat over het algemeen toch best lekker zo :)
Ook veel conquest, relatief weinig rush.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:32:
[...]

Hij probeert te zeggen dat je plaatje stuq is.
Sorry :F

Ben niet zo handig met valdoos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mannen, is het vergelijken van de e-penis niet meer iets voor in de kroeg/slowchat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:42:
Mannen, is het vergelijken van de e-penis niet meer iets voor in de kroeg/slowchat?
Eigenlijk wel, maar de angst is dat met al het gezwaai van e-penissen daar er niet echt ruimte voor de kleintjes is ;)

Maar uw reactie is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 10:23
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SCnTX.jpg

My E-Penis > Your E-Penis

[ Voor 31% gewijzigd door fuuv op 15-11-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Vind overigens Canels de meest ongebalanceerde map die er is.

In rush:
Wanneer de defenders de AA langs de waterkant zetten met misschien wat Engineers er naast komt niks meer aan land en kan je heel hard baserapen (overigens kick/ban op mijn clan server).
Die AA heeft gewoon niks te zoeken in de rush mode. Geef maar wat extra jeeps met .50

In conquest:
Is de vaste AA van de amerikanen te veel na voren geplaatst. Zodra je als rus in je heli springt kan de Amerikaanse AA al op je schieten. Zijn gezichtsveld is veel te groot en moet naar de achterkant van het vliegdek schip geplaatst worden. Ben overigens die russische AA nog niet tegengekomen (staat dus waarschijnlijk op een kut plek.)

Map moet heel hard op de schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Hoop niet voor je dat hij net zo klein is als je plaatje :P

Ben zelf flink met de tank, dus heb ook al een kleine 144 armored warfare ribbons bij elkaar weten te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:48:
[...]

Hoop niet voor je dat hij net zo klein is als je plaatje :P

Ben zelf flink met de tank, dus heb ook al een kleine 144 armored warfare ribbons bij elkaar weten te sparen
Ben ik de afgelopen tijd druk mee geweest, nog 600 exp voor die TV in me tank :)

AA heb ik al full, daarna ga ik voor de IFV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:49:
[...]

Ben ik de afgelopen tijd druk mee geweest, nog 600 exp voor die TV in me tank :)

AA heb ik al full, daarna ga ik voor de IFV!
Een tv is het niet he :P

Het is een 3rd seat waar jij altijd in kan springen. Daarmee kan je target designaten en spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:51:
[...]

Een tv is het niet he :P

Het is een 3rd seat waar jij altijd in kan springen. Daarmee kan je target designaten en spotten.
CITV Station.....

Nah zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
itsleon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:47:
Vind overigens Canels de meest ongebalanceerde map die er is.

In rush:
Wanneer de defenders de AA langs de waterkant zetten met misschien wat Engineers er naast komt niks meer aan land en kan je heel hard baserapen (overigens kick/ban op mijn clan server).
Die AA heeft gewoon niks te zoeken in de rush mode. Geef maar wat extra jeeps met .50

Map moet heel hard op de schop.
Inderdaad. Het is ook niet voor niets dat bijna heel het defender team meteen naar de AA tank sprint, dat is echt een groot puntenfestijn in die map. Het lijkt mij inderdaad een goed idee om die AA tank eruit te gooien en er wat jeeps met een .50 neer te zetten. Je hebt echt compleet niks aan die little bird, tegen zo'n AA tank begin je niks.

Toch wordt de map steeds meer gewonnen als attacker omdat iedereen er achter is gekomen dat het wel handig is om op die hoge hangar oid te landen met je heli. Zo verschrikkelijk irritant dat je op een magische manier die gasten op het dak niet kan raken vanaf de onderkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Vraagje over de stinger... Hoe lock je met dat ding? eigenlijk heb ik hem 1x proberen te gebruiken en kwam er niet achter hoe ik moest locken. Sindsdien nooit meer aangeraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Canals is echt debiel voor Jets 8)7 Zelfs op de grootste size zit je echt _continu_ tegen de zijkant en het plafond van de map aan, zelfs als je een paar centimeter voorbij het vliegdekschip vliegt. Zelfs voor een ervaren jet-piloot echt niet te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:19:
Vraagje over de stinger... Hoe lock je met dat ding? eigenlijk heb ik hem 1x proberen te gebruiken en kwam er niet achter hoe ik moest locken. Sindsdien nooit meer aangeraakt..
Scopen is locken, meer niet. Alleen op vliegende beessies dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
shenr schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:19:
Richten op een voertuig, en wachten op de constante piep toon.. Dan is tie gelockt en kun je 'm afvuuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dat dak is inderdaad eeerg irritant. Maar met een mortier op het dak blijven spammen bied uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vraagje of Engineers class.

Je begint standaard met M4A1, maar nu zie ik in battlog staan dat je ook de M4 voor engineer kan unlocken.
Als ik hierop klik in battlelog dan blijkt dat gewoon de M4A1 te zijn.

Hoe kan dat nou :?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
Mon0lith schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:36:

Je begint standaard met M4A1, maar nu zie ik in battlog staan dat je ook de M4 voor engineer kan unlocken.

Ja kan hem unlocken ook voor de andere faction dan.

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Beretta1979 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:37:Ja kan hem unlocken ook voor de andere faction dan.
Oooh voor de terrorist side :)
duidelijk!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Ook even mijn E-Penis posten :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3sz80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Mon0lith schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:36:

De M4 != M4A1.
De M4 is een burst wapen. Niet volledig auto als de M4A1.

Als je de class helemaal uitspeeld dan pas krijg je de M4A1 voor de russiche kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik vroeg mij af of er ook PS3 Battlefield 3 GOT servers zijn, als ik namelijk naar http://battlelog.battlefield.com ga zie ik daar heel veel pc servers, en als ik zoek ook GOT pc servers, maar helaas niks voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

itsleon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:45:
[...]

De M4 != M4A1.
De M4 is een burst wapen. Niet volledig auto als de M4A1.

Als je de class helemaal uitspeeld dan pas krijg je de M4A1 voor de russiche kant.
Denk eerder dat hij bedoelt dat de link van de M4 doorlinkt naar de M4A1, wat lijkt me een foutje is in Battlelog. Als je namelijk klikt op de M4 krijg je gewoon de M4A1 te zien.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
dit zelfde probleem heb je dus met de M16A3 en de M16A4 die je als assault kan unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:57:
[...]

Je telt imo pas mee als je SPM over de 550 is ;)
http://battlelog.battlefi...elukz/stats/242008416/pc/

Maargoed, stats zullen mij een worst wezen, wat wel grappig is dat je ziet dat er geen hond recon speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 15-11-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geef me even uurtje, farm ik wel een omgevallen tank, als we nu echt zo nodig moeten e-penen hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
SinergyX schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:50:
[...]

Denk eerder dat hij bedoelt dat de link van de M4 doorlinkt naar de M4A1, wat lijkt me een foutje is in Battlelog. Als je namelijk klikt op de M4 krijg je gewoon de M4A1 te zien.
oww.... in dat geval is het een foutje van de webdeveloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Zijn er hier veel spelers die last hebben van game managers die niet getoond worden bij Battelog of party invites die niet 'popuppen'?

Bij mij werkt het meestal wel, maar soms is het echt met geen mogelijkheid werkend te krijgen. Het lijkt wel alsof er flink wat misgaat in die web interface, een keiharde refresh werkt soms, maar niet altijd.

Tevens ben ik niet de enige met dat probleem, vrienden hebben er ook geregeld last van.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
unfor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:03:
[...]

Maargoed, stats zullen mij een worst wezen, wat wel grappig is dat je ziet dat er geen hond recon speelt.
Ik vind recon een heerlijke class,met de SV98 heb ik de meeste kills mee van al mijn wapens :*)
Ik ben nu met de M40A5 bezig 8)

Linkje voor de geïnteresseerden http://battlelog.battlefi...-Reality/stats/187091675/ :>

[ Voor 13% gewijzigd door Spekker op 15-11-2011 17:24 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:28:
[...]

Mijn potjes zijn voornamelijk 64p conquest. Sinds een kleine week ben ik ook met Rush begonnen :)
furby-killer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:28:
[...]

Haha, true. Anyway mn plaatje was legitiem: http://battlelog.battlefi...garo/awards/189023879/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:03:
[...]

Of wat dacht je van de 636 SPM van deze jongeman!
http://battlelog.battlefi...zetc4207/stats/272378248/

@ die met SPM hoger dan 400: hoe verklaren jullie zelf die hoge score?
Eerst wat Red Bulls drinken en dan laten jullie het beest los? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:59:
Hard POINTS! roepen elke keer als je een vlag kan cappen, iemand kan spotten, een groepje teammates ziet als support/assault, een vehicle ziet die opgelapt kan worden ect ect :D

Gewoon jezelf bezig houden en niet lang op een plaats blijven hangen als daar niks te doen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 15-11-2011 18:02 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

Is de USAS met frag generfed? Eindelijk vrijgespeeld maar vind het tegenvallen.

Oh ja, uitleg hoe skill werkt : http://battlelog.battlefi...view/2832654624731770357/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

Als je met de recon class op lange afstand vlaggen pak je veel punten, defence points, bonus voor lange afstand headshots en met een goed geplaatste beacon pak je nog eens spawn punten. Of je doet 1000 tickets metro conquest met een shotgun en squad frag perk, dan levelt het helemaal als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
En dan nog even Asgaro pesten.
Ben voorbij de 350.
Kijken of ik 400 haal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:28
Zit zelf net op een SPM van 430.. en heb daar moeite voor moeten doen :P
Maar dit is dan ook mijn eerste ekte Battlefield game :D

Maar check deze dan.. SPM 862 !!
http://battlelog.battlefi...er/-Fek-/stats/308407464/

Wil zijn speelstijl wel eens zien in een filmpje oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart, heel battlelog werkt hier niet meer. Dacht eerst dat er was issues waren vanuit het werk, maar ook thuis kan hij niets meer van battlelog inladen. Vreemd genoeg wel alles van battlefield.com zelf :/ Het minpuntje van een weblauncher :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Ik kan ook niks meer doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 16:55
Ik zit momenteel op de 631 SPM en ik speel elke kit:) probeer alles nu op een kwart(tijd) te krijgen^^

http://battlelog.battlefi...fightpet/stats/315943759/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jullie zijn allemaal bush wookiez.
Ik heb de class nog steeds niet aangeraakt en ben het ook niet van plan.
Death to the wookiez. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:27:
En dan nog even Asgaro pesten.
Ben voorbij de 350.
Kijken of ik 400 haal. ;)

Damn you :P

Nieuwe gameplay! Elk filmpje een kwartier. Pas op: console gameplay, en zoals de titel zegt: "piss poor".
Strike At Karkand
https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=5UJuMbKA6f8
Gulf of Oman
https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=VD5PBDpm2N0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
Vinden andere mensen dit spel ook zo moeilijk? ik ben nu lvl 9 en vooral bij open levels ben ik echt een schietschijf, aan alle kanten kapot geschoten. De nauwe straatjes levels gaan nog wel en eindig ik wel in de plus, heeft wat meer overzicht.

Ik ken de levels nog niet goed, maar vraag me echt af of dit nog goed gaat komen. Of begin ik gewoon oud te worden :)

Heeft iemand bemoedigende woorden voor me of tips? Vooral bij de open levels durf ik op een gegeven moment soms niet eens om een hoekje te kijken bang te zijn om dood te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

BF3 Strike at Karkand met een kerel die het wel een beetje redelijk kan spelen:
https://www.youtube.com/watch?v=NiZz0ygyZ0A

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:44:
Jullie zijn allemaal bush wookiez.
Ik heb de class nog steeds niet aangeraakt en ben het ook niet van plan.
Death to the wookiez. :+
Van mij kan je als sniper niet zeggen dat ik een bush wookie ben :) Lekker close combat met de M39 of PDW-R :D
Nu met de AS VAL aan het spelen en close combat is die idd wel leuk :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:15:
[...]

Van mij kan je als sniper niet zeggen dat ik een bush wookie ben :) Lekker close combat met de M39 of PDW-R :D
Beetje fatsoenlijke ammoclip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Onne81 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:09:
Vinden andere mensen dit spel ook zo moeilijk? ik ben nu lvl 9 en vooral bij open levels ben ik echt een schietschijf, aan alle kanten kapot geschoten. De nauwe straatjes levels gaan nog wel en eindig ik wel in de plus, heeft wat meer overzicht.

Ik ken de levels nog niet goed, maar vraag me echt af of dit nog goed gaat komen. Of begin ik gewoon oud te worden :)

Heeft iemand bemoedigende woorden voor me of tips? Vooral bij de open levels durf ik op een gegeven moment soms niet eens om een hoekje te kijken bang te zijn om dood te gaan :P
Join the club! Ik raak ook geen pepernoot.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb jij je toevallig ook ingeschreven voor de SWTOR beta? Ik kan zelfs niet inloggen op Origin, maar krijg wel de melding:
De gebruikersnaam of het wachtwoord dat je hebt ingevuld, is onjuist. Als je je onlangs hebt ingeschreven op SWTOR.com, is het wachtwoord dat je daar hebt aangemaakt je nieuwe wachtwoord voor Origin/EA.com geworden.
Grappig, maar ik heb me helemaal nog nergens ingeschreven :/ (buiten bericht van Curse erover gehad).

edit, je password resetten via de EA website (niet via origin) lijkt dus te werken, nieuwe wachtwoord policy moet je dus minimaal 1 hoofdletter gebruiken. Dan via origin inloggen en BF3 starten, dan werkt battlelog ook weer.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:15:
[...]

Wookie. :P
De PDW-R ken ik onderhand wel ja, elke keer schiet je er mee neer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Asgaro schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:59:
[...]

Of wat dacht je van de 636 SPM van deze jongeman!
http://battlelog.battlefi...zetc4207/stats/272378248/

Heb een SPM van 430 ongeveer; http://battlelog.battlefi.../Loonens/stats/174263452/. Speel enkel Conquest en daarbij heb je nou eenmaal een lagere SPM dan bij Rush. Mij gaat het om het plezier en dat heb ik veeeeel meer bij conquest dan bij rush. Meer BF2 style :).

Verder nog heel veel lopen kloten met de jets etc. en daar een extreem lage score gehaald. En een server vol proberen te krijgen door gewoon stil te staan ingame. Dan gaat je SPM erg snel omlaag. Daarom boeit het me ook niet echt. Geeft een erg vertekend beeld imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope.
Dat altijd :)
De PDW-R ken ik onderhand wel ja, elke keer schiet je er mee neer. :'(
Don't worry, gebruik m niet meer :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had wel een beetje verwacht dat de spm van de gemiddelde pc gamer een stuk hoger zou liggen tov de console. Ik wil niet de console vs pc discussie aanwakkeren, maar met meer spelers/voertuigen/vlaggen (rush mapdesign verschilt wel/niet?) op de pc verschillen ze bizar weinig met console spelers.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:39:
Ik had wel een beetje verwacht dat de spm van de gemiddelde pc gamer een stuk hoger zou liggen tov de console. Ik wil niet de console vs pc discussie aanwakkeren, maar met meer spelers/voertuigen/vlaggen (rush mapdesign verschilt wel/niet?) op de pc verschillen ze bizar weinig met console spelers.
Maar op de consoles zijn de mappen, en hierdoor de speelruimte, veel kleiner. Je komt elkaar relatief gezien net zo vaak tegen :).

Bij BC2 haalde ik vaak betere en hogere scores / SPM op een 16 man server Rush dan op een 32 man server Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:30:
[...]

Nope.

[...]

Dat altijd :)

[...]

Don't worry, gebruik m niet meer :)
Yay, tijd voor wraak. >:)
Maar ik ga zo maar eens Nederland Duitsland kijken.
Word nog wat aangezien vrijwel de gehele aanval bij ons geblesseerd is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:42:
[...]

Maar op de consoles zijn de mappen, en hierdoor de speelruimte, veel kleiner. Je komt elkaar relatief gezien net zo vaak tegen :).
In conquest idd meestal 1 vlag minder, maar voor die extra vlag zijn er ook 40 extra spelers. Begrijp wat je bedoelt, maar denk dat die verhouding niet helemaal opgaat. (Daarnaast zijn de conquest groottes van consoles dacht ik ook op de pc beschikbaar, ook met de optie tot meer spelers)
Bij BC2 haalde ik vaak betere en hogere scores / SPM op een 16 man server Rush dan op een 32 man server Rush.
Vaker dat fenomeen gehoord. Zou één van de verklaringen kunnen zijn.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:39:
Ligt de server/battlelog weer plat?

Vind het zo maar niks dat je geen controle hebt over je eigen gekochte spel. Je kunt niet eens een SP missie spelen om de tijd door te komen. :(
Ten tijde van BC2 was er ook wekelijks onderhoud, zou me niet verbazen dat zoiets er dus ook is voor BF3.
Pagina: 1 ... 76 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien