Ik heb het ook geregeld dat ik met zn 2en een server wil joinen en dan verspreid over 2 teams kom te zitten. Wel irritant dat je moet wisselen weer, wachten tot het kan etc. Aan de andere kant hebben ze blijkbaar wel aandacht besteed aan het volkrijgen van de server zodat je niet op half lege servers komt te zitten. Beter 500 volle servers dan 1000 half volle, ik noem maar een aantal. Nooit gezeik met servers, disconnects oid. Goede prestatie van EA. Al met al kan ik er wel mee leven.
Verwijderd
Als de pc compleet uit valt en dit gebeurd tijdens de game dan is het de pc die onstabiel is. Dit zie je vaker gebeuren bij zware games die uitkomen. Die crash bij loading map is een game fout.
Goede tip. Ik zal even testen of dat werkt.cheiron schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:07:
[...]
Wat (iig op de PS3) (lijkt) te helpen is aangeven "i'll join a squad later". Met deze optie aan ben ik totnutoe elke keer bij mn squad gebleven terwijl "put me in a squad" mij elke keer in een ander team zette.
Voor mij is de must-have fix echt voip op de PS3. Een game dit zo zwaar leunt op teamplay uitbrengen met zulke slechte voicechat is echt onvergevelijk. Hoe vaak ik niet hoor "ijk...t..li..b..engi.." en daar uit moet halen dat er bij B een engineer staat te campen..
Wat betreft voip, op de 360 kan je gelukkig party's aanmaken en zo de voicechat regelen. Werkt wat mij betreft veel beter want dan kan je feitelijk 2 squads van 8 man hebben en zo alsnog met ze 8en communiceren. Eigenlijk werk ik dus nooit met de ingame voip van BF3. 1x met een Amerikaan Coop gespeeld, werkte uitstekend.
Is allemaal wel op de 360 btw.
Dat heb ik dus ook met vrienden. Als ik een server join zitten we te vaak niet in hetzelfde team. En als ik met twee andere een server join, dan kom ik soms zelf in een lege server terecht....Oppie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:10:
Ik heb het ook geregeld dat ik met zn 2en een server wil joinen en dan verspreid over 2 teams kom te zitten. Wel irritant dat je moet wisselen weer, wachten tot het kan etc. Aan de andere kant hebben ze blijkbaar wel aandacht besteed aan het volkrijgen van de server zodat je niet op half lege servers komt te zitten. Beter 500 volle servers dan 1000 half volle, ik noem maar een aantal. Nooit gezeik met servers, disconnects oid. Goede prestatie van EA. Al met al kan ik er wel mee leven.
Als jij een lobby-squad maakt met 4 man en je joint een server waar nog maar 3 spots vrij zijn, kan dat gebeuren. Servers komen in een enorm snel tempo nieuwe spelers bij, als je te lang in je serverlijst blijft kan die inmiddels al bijna vol zitten.Michielodc schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:16:
Dat heb ik dus ook met vrienden. Als ik een server join zitten we te vaak niet in hetzelfde team. En als ik met twee andere een server join, dan kom ik soms zelf in een lege server terecht....
Zelfde is vaak qua team, als er 10-11 verdeling is en je joint met 4 man, 1 komt er helemaal niet in, 2 gaan links en 1 komt rechts, daar kan je dan erg weinig aan doen.
Beste is gewoon een server te pakken met 4+ spots vrij, dan nog heb je geen 100% garantie dat je bij elkaar komt (als het bv 9-10 is), maar kans is in iedergeval groter.
Maar het hele squad/lobby/ingame systeem is gewoon erg matig, diverse voorgangers hadden een veel beter werkend systeem (zeker MAG met platoon systeem), maar zelfs BC2 werkte veelal veel beter qua squads en joinen ervan. Als je bijvoorbeeld verspreid over squads zit, kan je geen nieuw squad starten om daar met z'n allen in te gaan zitten, je moet dat weer gecommuniceerd doen vanuit 'not in a squad', allemaal gelijktijdig op 'find a squad' drukken en hopen dat je bij elkaar komt.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2011 11:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gewoon een server pakken van 6/24 ofzo (Als je op console speelt), dan heb je de meeste kans dat je bij elkaar komt. Soms weten ze het alsnog te verneuken, dan kan ik mijn controller wel door het raam heen smijten.
Idiotie.
Idiotie.
Helaas blijkt zo een server vinden (in europa) tijdens de piekuren nog best lastig. Gisteren waren wij er wel even zoet mee om zo een server te vinden.The Great HooD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:29:
Gewoon een server pakken van 6/24 ofzo (Als je op console speelt), dan heb je de meeste kans dat je bij elkaar komt. Soms weten ze het alsnog te verneuken, dan kan ik mijn controller wel door het raam heen smijten.
Idiotie.
@hieronder: je kunt aangeven hoeveel spelers er in de server moeten zitten. Gisteren (en vaker gezien) deze op 5+ zetten of leeg laten liet nog steeds geen server zien met meer dan 3 plekken in Europe voor Rush of
[ Voor 17% gewijzigd door cheiron op 15-11-2011 11:47 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Je kan toch een filter instellen met hoeveel slots je open wilt? Ik in ieder geval wel en heb dit probleem dan ook nooit.
Heeft iemand nog wat tips?
Want ik vind het tot nu toe best lastig online spelen en ik zie soms echt niet wie ik wel en niet moet aanvallen, soms dan denk ik "heey dat is iemand van de tegenpartij" blijkt het iemand van mijn eigen te zijn.. haha.. en dan als ik denk dat het iemand van de tegenpartij is ben ik al zo snel dood dat ik al lig op de grond
Of is het gewoon een kwestie van tijd.. gewoon spelen en ik kom er van zelf wel in.
Want ik vind het tot nu toe best lastig online spelen en ik zie soms echt niet wie ik wel en niet moet aanvallen, soms dan denk ik "heey dat is iemand van de tegenpartij" blijkt het iemand van mijn eigen te zijn.. haha.. en dan als ik denk dat het iemand van de tegenpartij is ben ik al zo snel dood dat ik al lig op de grond
Of is het gewoon een kwestie van tijd.. gewoon spelen en ik kom er van zelf wel in.
Ik heb de Logitec extreme 3d pro. Vind dit een zeer fijne flightstick voor niet al teveel geld.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ik kies juist servers die 6-10 slots vrijhebben. Dan join ik bijvoorbeeld 16v16 rush en is het op dat moment 10v10, komen we beide in een ander team.
Maar meestal komt het wel goed met joinen.
Maar meestal komt het wel goed met joinen.
Gewoon meer spelen is het belangrijkste. Als je niet weet of het een tegenstander is, druk dan op Q voor te spotten(als je op de pc speelt). Dan komt er een rood driehoekje boven zijn hoofd. Ook handig voor je team, dan weten ze waar hij loopt.Grudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:36:
Tip 1: Je radar zit met een doel op je schermGrudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:36:
Alle teamgenoten zijn altijd zichtbaar, weet altijd waar zij rondlopen, welke kant ze opkijken, waar ze dood gaan. Elke enemy die gespot wordt of hoorbaar schoten afvuurt, is zichtbaar als driehoekje op de radar, gebruik dat. Anticipeer de richting, onderschep en maai neer.
Het is ook kwestie van wennen tot je ziet dat je teamgenoten dus naam boven hun hoofd hebben, tegenstanders hebben of geen naam, of een rode naam met health-balk.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Over een tijdje gebruikt iedereen de USAS 12 met fragrounds op Metro
Ik kan me niet anders voorstellen.
Gister had ik hem geunlocked en dat ding is echt super leuk om mee te spelen. Je moet wel kunnen, snel reageren en gewoon in de frontlines rushen, dus hij is niet overpowered zoals uiteraard velen beweren.
Gister had ik hem geunlocked en dat ding is echt super leuk om mee te spelen. Je moet wel kunnen, snel reageren en gewoon in de frontlines rushen, dus hij is niet overpowered zoals uiteraard velen beweren.
Verwijderd
Dr is een trucje waarin je alle voordelen van de joystick versus muis teniet kunt doen en muis weer de overhand over joystick krijgtMeagaShira schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:36:
[...]
Ik heb de Logitec extreme 3d pro. Vind dit een zeer fijne flightstick voor niet al teveel geld.
Heel soms heb ik het ook nog wel eens, dat staat er een vijand voor je met een ally ergens achter, zodat het vriendelijke symbooltje heel leuk boven de vijand "zweeft" en je een seconde twijfelt = doodSinergyX schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:43:
[...]
Tip 1: Je radar zit met een doel op je scherm
Alle teamgenoten zijn altijd zichtbaar, weet altijd waar zij rondlopen, welke kant ze opkijken, waar ze dood gaan. Elke enemy die gespot wordt of hoorbaar schoten afvuurt, is zichtbaar als driehoekje op de radar, gebruik dat. Anticipeer de richting, onderschep en maai neer.
Het is ook kwestie van wennen tot je ziet dat je teamgenoten dus naam boven hun hoofd hebben, tegenstanders hebben of geen naam, of een rode naam met health-balk.
Daar waren wij gelukkig nog niet opgekomenerikvandenberg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:33:
Je kan toch een filter instellen met hoeveel slots je open wilt? Ik in ieder geval wel en heb dit probleem dan ook nooit.

Gisteren tegen 22.00 uur waren vrijwel alle europese servers vol, in ieder geval te weinig slots vrij om met z'n vieren te kunnen joinen. Voor 'nood' maar TDM gespeeld
Misschien moeten er in europa een paar servertjes bij...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Dan doe je iets niet goed. Ik weet niet hoe strak je de filter verder had afgesteld, maar ik heb rond die tijd gewoon met 6 man kunnen spelen op verschillende servers.Jackal131 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:49:
[...]
Daar waren wij gelukkig nog niet opgekomen![]()
Gisteren tegen 22.00 uur waren vrijwel alle europese servers vol, in ieder geval te weinig slots vrij om met z'n vieren te kunnen joinen. Voor 'nood' maar TDM gespeeld![]()
Misschien moeten er in europa een paar servertjes bij...
Ik heb het over de PS3...Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:50:
[...]
Dan doe je iets niet goed. Ik weet niet hoe strak je de filter verder had afgesteld, maar ik heb rond die tijd gewoon met 6 man kunnen spelen op verschillende servers.
Filter stond op 5+ servers (lege servers kun je helaas niet selecteren op de PS3), voor zowel conquest als rush.
Ook quickmatch kon geen geschikte servers vinden.
Yup, dat kan!aramdin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:52:
Kan je op PS3 ook filters instellen dan?
Volgens mij is dat via R3.
[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 15-11-2011 11:53 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat friendly fire standaard uit staat, anders had ik een bizar hoeveelheid teamkills op m'n naam staanaramdin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:48:
Heel soms heb ik het ook nog wel eens, dat staat er een vijand voor je met een ally ergens achter, zodat het vriendelijke symbooltje heel leuk boven de vijand "zweeft" en je een seconde twijfelt = dood
Vertel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:46:
[...]
Dr is een trucje waarin je alle voordelen van de joystick versus muis teniet kunt doen en muis weer de overhand over joystick krijgt
Want ik zit ook te kijken naar een joystick, maar liever niet.
Gaan we nou weer die eeuwige discussie aan? Er zijn duizenden server zonder stomme regels en kiddie admins. Daarnaast KAN je tenminste een eigen server hurenThe Great HooD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:02:
Gelukkig speel ik op de console zeg. Geen last van kiddie-admins, belachelijke regeltjes op de servers en (bijna) geen last van cheaters.
+ 64 man, grote maps, muis + tobo, graphics, snelheid etc. etc..... Reden genoeg om de versie van de consoles te laten liggen
Daar was ik ook heilig van overtuigd, voornamelijk omdat het zo super grappig lomp isVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:
Over een tijdje gebruikt iedereen de USAS 12 met fragrounds op MetroIk kan me niet anders voorstellen.
Maar ik ben nu weer terug bij de PDW-R en dat gaat in Metro toch nog wel een stuk grijzer dan de USAS. Met de USAS + Frag loop ik elke ronde toch wel tegen een suicide of 4 / 5 op als er teammates m'n schoten blokken of extreem CQC. Dat is toch weer tijd dat je weer terug moet lopen / niet kan schieten. Met de PDW-R/F2000 oid kan je toch net iets langer doorgaan met schieten en zo meer mensen over de kling jagen
Bovendien is het met de USAS+Frag toch wel lastig om snel een kamer te clearen met een man of 4 erin, gaat makkelijker met een normale rifle waar je eenvoudiger de hoofdjes mee kan pikken.
Desalniettemin, gáán voor die USAS+Frag, je ligt helemaal dubbel de eerste paar rondes!
Verwijderd
Ben je nu niet zelf degene die de discussie weer aanwakkerd?StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:02:
[...]
Gaan we nou weer die eeuwige discussie aan? Er zijn duizenden server zonder stomme regels en kiddie admins. Daarnaast KAN je tenminste een eigen server huren.
+ 64 man, grote maps, muis + tobo, graphics, snelheid etc. etc..... Reden genoeg om de versie van de consoles te laten liggen.
Verwijderd
Klopt, daarom is ie ook gewoon prima balancedA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:04:
[...]
Daar was ik ook heilig van overtuigd, voornamelijk omdat het zo super grappig lomp is
Maar ik ben nu weer terug bij de PDW-R en dat gaat in Metro toch nog wel een stuk grijzer dan de USAS. Met de USAS + Frag loop ik elke ronde toch wel tegen een suicide of 4 / 5 op als er teammates m'n schoten blokken of extreem CQC. Dat is toch weer tijd dat je weer terug moet lopen / niet kan schieten. Met de PDW-R/F2000 oid kan je toch net iets langer doorgaan met schieten en zo meer mensen over de kling jagen
Bovendien is het met de USAS+Frag toch wel lastig om snel een kamer te clearen met een man of 4 erin, gaat makkelijker met een normale rifle waar je eenvoudiger de hoofdjes mee kan pikken.
Desalniettemin, gáán voor die USAS+Frag, je ligt helemaal dubbel de eerste paar rondes!
Ik heb het idee dat wij aardig op één lijn zitten wat BF3 betreft, SupremeVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:08:
[...]
Klopt, daarom is ie ook gewoon prima balancedHet is gewoon dikke lol
Balanced is hij zeker, gelukkig zijn de DICE Dev's dat ook met ons eens, de USAS wordt voorlopig niet generfd als ik de tweets mag geloven.
Kan niet wachten op de lichte PDW damage bumb die ze ons beloofd hebben!
Weet je wat het probleem is, mensen kunnen gewoon slecht tegen hun verlies waaronder ik ookA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:15:
[...]
Ik heb het idee dat wij aardig op één lijn zitten wat BF3 betreft, Supreme
Balanced is hij zeker, gelukkig zijn de DICE Dev's dat ook met ons eens, de USAS wordt voorlopig niet generfd als ik de tweets mag geloven.
Maar als ik 2 keer door een USAS wordt afgeknalt dan zorg ik ervoor dat ik op wat grotere afstanden schiet, zodat ze me niet zo gemakkelijk raken met hun USAS
Of ik pak me M60E4 en schiet om elk hoekje al op voorhand en gegarandeerd dat ik ze eerder raak
Lol, ik raak soms echt geen pepernoot
Verwijderd
HeheA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:15:
[...]
Ik heb het idee dat wij aardig op één lijn zitten wat BF3 betreft, Supreme
Welkom bij de club, had ik van de week ook last van... 0/15...
ik denk dat mijn team niet blij was dat ik zoveel tickets gebruikte...

het gaat bij mij vandaag ook echt zwaar ruk
Ik had wel in 1 map 6 kills gemaakt.. lol.. maar daarvoor steeds 0Macchill schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:30:
[...]
Heren die de laatste paar posts hebben gemaakt, ga aub in het slowchattopic zitten, dank.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Als ik vragen mag, waar in de map (welke map) en in wat voor gamemode ga je zovaak dood? Welke klasse, wapen en tactiek gebruik je?Macchill schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:30:
[...]
Dan kunnen we misschien wat advies geven als je dit constant hebt.
@Supreme: probeer de PDW-R eens, die zal je ZEKER bevallen
leg mij dat hele ticket verhaal eens uit aub..
iets met lengte van de ot ofzo ?
iets met lengte van de ot ofzo ?
Iedere spawn van het team kost tickets. Conquest beide teams. Rush alleen attackers.
Het team wint als andere team geen tickets meer heeft. Zeg maar een soort van SpawnPoints.
Het team wint als andere team geen tickets meer heeft. Zeg maar een soort van SpawnPoints.
Oh dat verschilt per dag, ben pas lvl 4 nu, dus zoveel wapens heb ik niet, gewoon de basic 2.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:33:
[...]
Als ik vragen mag, waar in de map (welke map) en in wat voor gamemode ga je zovaak dood? Welke klasse, wapen en tactiek gebruik je?
Dan kunnen we misschien wat advies geven als je dit constant hebt.
@Supreme: probeer de PDW-R eens, die zal je ZEKER bevallen
En het was die dag gewoon blijkbaar mijn dag niet, want er zaten een paar hele goeie in, met hogere lvl's en andere wapens (vooral de F2000 kwam ik vaak tegen).
excuses Def!ance..CrankyGamerOG schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:33:
Heren die de laatste paar posts hebben gemaakt, ga aub in het slowchattopic zitten, dank.
Verwijderd
Daarbij heb je met conquest ook ticket-bleed. Als de tegenstanders alle flags (of meer dan de helft) hebben gaat jouw ticket hoeveelheid ook naar beneden ookal spawnt er niemand.Tweaker1987 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:40:
Iedere spawn van het team kost tickets. Conquest beide teams. Rush alleen attackers.
En als je iemand die dood is gegaan revived krijg je de ticket weer terug.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:41:
[...]
Daarbij heb je met conquest ook ticket-bleed. Als de tegenstanders alle flags hebben gaat jouw ticket hoeveelheid ook naar beneden ookal spawnt er niemand.
Nu we het over het ticketverhaal hebben.. Hoe zit het met de andere modussen?
Ik ken alleen Conquest en Rush
Ticket bleed gebeurd al als er meer dan de helft van de flags zijn gecapturedVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:41:
[...]
Daarbij heb je met conquest ook ticket-bleed. Als de tegenstanders alle flags (of meer dan de helft) hebben gaat jouw ticket hoeveelheid ook naar beneden ookal spawnt er niemand.
Verwijderd
Technisch gezien niet, er word geen ticket verminderd bij het dood gaan, maar van het spawnen op een vlag/basis of squadmate/beacon.ThomasG schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:42:
[...]
En als je iemand die dood is gegaan revived krijg je de ticket weer terug.
Daarom is het ook mogelijk om een spel redelijk te rekken als mensen niet meer spawnen als je nog maar 5 tickets hebt ofzo.
En gaat sneller hoe meer flags er zijn gecappedaramdin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:44:
[...]
Ticket bleed gebeurd al als er meer dan de helft van de flags zijn gecaptured
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 12:45 ]
Bij Team deathmatch werken de tickets andersom. Bijde teams beginnen met 0, en voor elke keer dat een team iemand dood gaat hun tickets met 1 omhoog. Vaak is dit tot 100, heb ook wel eens in servers gezeten (waarschijnlijk modded) en toen ging het tot 300. Het team dat als eerste zijn ticket blak vol heeft wint.Tweaker1987 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:43:
Nu we het over het ticketverhaal hebben.. Hoe zit het met de andere modussen?
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 15-11-2011 12:48 ]
Hier heb je precies één van de grootste frustraties van mij en m'n vrienden. Dan heb je nog maar 5 tickets over als attacker in rush, storm je naar de MCOM, besluiten onze teamgenoten (de ticket bleeders die of open en bloot richting tegenstanders lopen, de hele tijd snipen/campen op dezelfde plek of de hele tijd te mortarren) om te blijven spawnen en op EXACT dezeflde manier doodgegaan als de vorige 80 tickets gekost hebben vóór je de MCOMS hebt ge-armd en zo de ronde verliest.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:44:
[...]
Technisch gezien niet, er word geen ticket verminderd bij het dood gaan, maar van het spawnen op een vlag/basis of squadmate/beacon.
Daarom is het ook mogelijk om een spel redelijk te rekken als mensen niet meer spawnen als je nog maar 5 tickets hebt ofzo.
Ik zou graag zien dat als de tickets op zijn dat het spel doorgaat net zolang er nog 4 of 8 of ergens daar tussen spelers leven.
Verwijderd
Je kan (helaas) niet zo lang doorspelen, gaat soms dan toch echt te lang duren (vooral omdat defenders unlimmited hebben). Waar ik persoonlijk meer fan van ben is een max ticketpool per persoon. Dus als je dan teveel tickets kost voor je team, zeg 5 ofzo, dan kan je niet meer spawnen. Maar dit zou dan wel optioneel moeten zijn op de server.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:49:
[...]
Hier heb je precies één van de grootste frustraties van mij en m'n vrienden. Dan heb je nog maar 5 tickets over als attacker in rush, storm je naar de MCOM, besluiten onze teamgenoten (de ticket bleeders die of open en bloot richting tegenstanders lopen, de hele tijd snipen/campen op dezelfde plek of de hele tijd te mortarren) om te blijven spawnen en op EXACT dezeflde manier doodgegaan als de vorige 80 tickets gekost hebben vóór je de MCOMS hebt ge-armd en zo de ronde verliest.
Ik zou graag zien dat als de tickets op zijn dat het spel doorgaat net zolang er nog 4 of 8 of ergens daar tussen spelers leven.
Met als gevolg dat je server dan weer leegloopt, omdat mensen misschien spawnkilled worden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:
[...]
Je kan (helaas) niet zo lang doorspelen, gaat soms dan toch echt te lang duren (vooral omdat defenders unlimmited hebben). Waar ik persoonlijk meer fan van ben is een max ticketpool per persoon. Dus als je dan teveel tickets kost voor je team, zeg 5 ofzo, dan kan je niet meer spawnen. Maar dit zou dan wel optioneel moeten zijn op de server.
Misschien is het dan een idee om de tijd tussen het spawnen een beetje op te rekken (geen 3 maar 10 seconden ofzo)...
Je hebt gelijk, ik had even moeten specificeren tot er nog tussen de 4 - 8 (arbitraire keuze) attackers over blijven welke niet in de eigen spawn mogen blijven zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:
[...]
Je kan (helaas) niet zo lang doorspelen, gaat soms dan toch echt te lang duren (vooral omdat defenders unlimmited hebben). Waar ik persoonlijk meer fan van ben is een max ticketpool per persoon. Dus als je dan teveel tickets kost voor je team, zeg 5 ofzo, dan kan je niet meer spawnen. Maar dit zou dan wel optioneel moeten zijn op de server.
Verwijderd
Mwoa, een joystick is eigenlijk niet nodig voor dit spel vind ik.MeagaShira schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:14:
[...]
Je bent zelfs een betere piloot met muis als je maar je keys goed weet te binden op je toetsenbord.
Zo hoef je niks te klooien met mouse sensitivity
Verwijderd
MAAR! Ik zou nog veel liever een timed rush willen zien. Dat lijkt me nog veel leuker, dan MOET je wel.
De hele tijd echt zeker 80% van alle keren dat ik doodga, ga ik niet dood door mijn directe vijand, maar door iemand van zijn team. Dus ik schiet op iemand, en ik word van de zij of achterkant neergemaaid...
En dan ga je kijken van oke, teams zullen wel niet in balans zijn....
Ow het is precies 16 tegen 16 ??
Waar de fuck is mijn team dan, en wat zijn ze in godsnaam aan het doen...
Het is gewoon alsof 9 op de 10 spelers geen flauw idee hebben wat ze moeten doen, echt 0.0 inzicht in het spel...
ze flanken nooit, lopen steeds maar recht op de slachtmolen af, alsof het deze 20ste keer wel gaat lukken.....
En dan neem ik alle moeite van de wereld, ben ik eindelijk bij een punt ergens achter de linie, spawnt niemand op me van mijn squad, en als het me lukt het punt te cappen spawnt als volgt niemand op dat punt.. waardoor ik het in mijn 1tje kan verdedigen en al snel weer kwijt ben....
Het spel is heerlijk, maar de spelers verneuken de ervaring..
Ohja en ik wil een patch:
- BF3 has stopped working
- onthoud mijn classindeling/camo niet
- her en der wat bugs en glitches
En dan ga je kijken van oke, teams zullen wel niet in balans zijn....
Ow het is precies 16 tegen 16 ??
Het is gewoon alsof 9 op de 10 spelers geen flauw idee hebben wat ze moeten doen, echt 0.0 inzicht in het spel...
ze flanken nooit, lopen steeds maar recht op de slachtmolen af, alsof het deze 20ste keer wel gaat lukken.....
En dan neem ik alle moeite van de wereld, ben ik eindelijk bij een punt ergens achter de linie, spawnt niemand op me van mijn squad, en als het me lukt het punt te cappen spawnt als volgt niemand op dat punt.. waardoor ik het in mijn 1tje kan verdedigen en al snel weer kwijt ben....
Het spel is heerlijk, maar de spelers verneuken de ervaring..
Ohja en ik wil een patch:
- BF3 has stopped working
- onthoud mijn classindeling/camo niet
- her en der wat bugs en glitches
Vandaag met de engineer aan de slag. De stinger mogen ze er wel uithalen want die is zo goed als kansloos met alle flares, Je gaat toch niet voor de lol met zo'n apparaat op je rug lopen om bijna niets uit te schakelen.
1. Soms helpt wachten met vuren totdat ze de flares voortijdig uitzetten.TecTo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
Vandaag met de engineer aan de slag. De stinger mogen ze er wel uithalen want die is zo goed als kansloos met alle flares, Je gaat toch niet voor de lol met zo'n apparaat op je rug lopen om bijna niets uit te schakelen.
2. Soms zie je dat ze de flares wegzetten vanwege een andere lock, dit is de ideale kans voor jou
3. 2 keer achter elkaar locken en dan is de 2e keer ook geheid raak.
Ik red me er altijd prima mee ;-) Je moet het alleen net iets tactischer gebruiken dan gewoon locken en vuren.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggenSkybullet schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:02:
Doe echt geen moeite met die stinger/isla, laat lekker AA's en tank-turrents zorgen voor luchtaanval, RPG met explosive upgrade en lekker spammen die zooiTecTo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2011 13:07 ]
Jij blijkbaar ook, anders had je eerst de mannetjes naast en zeker achter je wel neergemaaid. Als een gek op iemand afrennen is bij een drukke map niet echt slim.Skybullet schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:02:
De hele tijd echt zeker 80% van alle keren dat ik doodga, ga ik niet dood door mijn directe vijand, maar door iemand van zijn team. Dus ik schiet op iemand, en ik word van de zij of achterkant neergemaaid...
[..]
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Verander je strategie, grote kans dat je gelijk na het locken afschiet. En anders een keer proberen met Javelin en SOFLAM, moet je wel een recon buddy hebben of een engineer buddy in een tank met CITV unlock (of beide in je team met een beetje geluk).TecTo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
[ Voor 39% gewijzigd door aramdin op 15-11-2011 13:07 ]
Verwijderd
1. Niet als je een redelijk slimme tegenstander hebt, die wacht op de toon dat er ook echt iets aan komt.Mu.siQ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:
[...]
1. Soms helpt wachten met vuren totdat ze de flares voortijdig uitzetten.
2. Soms zie je dat ze de flares wegzetten vanwege een andere lock, dit is de ideale kans voor jou
Ik red me er altijd prima mee ;-) Je moet het alleen net iets tactischer gebruiken dan gewoon locken en vuren.
2. Alleen bij choppers, jets zijn te snel.
3. Alleen als het een chopper is waarvan maar 1 van de inzittenden flares heeft (attackchoppers dan). Hebben ze allebei flares dan gaat dat je ook niet lukken.
Ik pak meestal me support LMG en knal er op los als ze in de buurt zijn, headshots kan je makkelijk maken in de choppers, en met een beeeeeetje mazzel kan je de chopper jatten
Puntje 3 gaat niet helemaal op. Soms lijkt het wel of die gasten in die vliegtuigen multiple flares hebben en ook snelle reload op die dingen.Mu.siQ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:
[...]
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik ben tegen. Ik zou dan zo uitgespeeld zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:
[...]

Ik heb nu 50 uur gespeeld, lvl45, maar het begint saai te worden... dus dan gaan we maar clanwars spelen (als de competitieve cs1.6 spelers dat we zijn). gister voor het eerst gespeeld 4on4 squadrush. Maar ik vond de matches redelijk kort, ook speelde we volgens de esl rules. daarbij was de voornaamste dat 3d spotting uitstaat en alleen minimap spotting. 8on8 conquest wars heb ik nog niet gedaan, maar lijken me ook wel aardig.
In CoD mw2 werden volgens mij alle weapon perks not allowed en nog veel meer dingen, ik denk dat dit ook voor een deel dient te gebeuren voor BF3, zeker de IRNV, tactical light en laser.
Ook dingen als c4 op bombspot zou not allowed moeten zijn.
Aan het begin van de avond wouden we een duitse 32 mans public huren voor een maand, en deze dan private zetten wanneer we matches willen spelen. Echter twijfel ik nu een beetje of het spel wel lang genoeg leuk blijft.
In CoD mw2 werden volgens mij alle weapon perks not allowed en nog veel meer dingen, ik denk dat dit ook voor een deel dient te gebeuren voor BF3, zeker de IRNV, tactical light en laser.
Ook dingen als c4 op bombspot zou not allowed moeten zijn.
Aan het begin van de avond wouden we een duitse 32 mans public huren voor een maand, en deze dan private zetten wanneer we matches willen spelen. Echter twijfel ik nu een beetje of het spel wel lang genoeg leuk blijft.
Filmpje met de nieuwste dirvers (285.79)
Loopt een stuk beter.
Loopt een stuk beter.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Misschien dat je dat nu nog kan veroorloven, maar meestal is het niet slim om een chopper te laten weten waar jij je bevindVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:10:
[...]
Ik pak meestal me support LMG en knal er op los als ze in de buurt zijn, headshots kan je makkelijk maken in de choppers, en met een beeeeeetje mazzel kan je de chopper jatten
ik heb deze tweakguide nog niet in dit topic gevonden, maar wellicht handig om aan de start post toe te voegen.
De guide gaat in op alle mogelijke instellingen van het spel, vooral het graphische deel en de advanced settings zijn (verplichte) kost voor iedere PC speler van Battlefield.
Niet alleen voor Nvidia kaarten, maar ook voor AMD/ATI kaarten interesant om te lezen.
Het verhaal spitst zich niet alleen op Nvidia gebruikers al worden alle testen wel op een 560Ti gedaan.
http://www.geforce.com/Op...battlefield-3-tweak-guide
De guide gaat in op alle mogelijke instellingen van het spel, vooral het graphische deel en de advanced settings zijn (verplichte) kost voor iedere PC speler van Battlefield.
Niet alleen voor Nvidia kaarten, maar ook voor AMD/ATI kaarten interesant om te lezen.
Het verhaal spitst zich niet alleen op Nvidia gebruikers al worden alle testen wel op een 560Ti gedaan.
http://www.geforce.com/Op...battlefield-3-tweak-guide
No one knows what TheTeek is
Gisteravond ... nouja..nacht.. vond ik het wel weer welletjes met werken en trakteerde ik mezelf op een half uurtje gamen. Niet veel geluk gehad. 3 games achter elkaar waar het na 1 minuut al einde ronde was.. en de ronde ook nog verloren ook. Haha... dat ging lekker voor mijn stats
.. die toch al sucken! Misschien ben ik toch niet zo goed als dat ik misschien denk hihi
Zou iemand aub voor mij even kunnen testen of het mogelijk is om de arrow keys toe te wijzen aan movement controls voor je soldaat? in de beta kreeg ik dit niet voor elkaar namelijk.. wil graag weten of dat in de final wel kan.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
In de instellingen zijn idd veel meer mogelijkheden voor het toewijzen van knoppen voor muis, keyboard en joystick voor zowel infantery als voertuigen als tanks en vliegtuigen en helikopters.Visgek24 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:32:
Zou iemand aub voor mij even kunnen testen of het mogelijk is om de arrow keys toe te wijzen aan movement controls voor je soldaat? in de beta kreeg ik dit niet voor elkaar namelijk.. wil graag weten of dat in de final wel kan.
Dat vraag ik nietTheTeek schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:34:
[...]
In de instellingen zijn idd veel meer mogelijkheden voor het toewijzen van knoppen voor muis, keyboard en joystick voor zowel infantery als voertuigen als tanks en vliegtuigen en helikopters.
Ik zou graag even willen dat iemand dat werkelijk test ingame, of het mogelijk is om je soldaar met de pijltjes toetsen te besturen , omdat dit in de beta niet werkte (Invalid_Enum fout tijdens toewijzen)
Ik heb al meerdere malen voorbij zien komen dat sommige tweakers de pijltjes toetsen gebruiken, dus ja het is mogelijk.Visgek24 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:40:
[...]
Dat vraag ik niet
Ik zou graag even willen dat iemand dat werkelijk test ingame, of het mogelijk is om je soldaar met de pijltjes toetsen te besturen , omdat dit in de beta niet werkte (Invalid_Enum fout tijdens toewijzen)
Er blijken wel problemen te zijn met de spot toets te binden.
heeey even een vraag tussendoor.. Sinds zondag blijft mijn Battefield op Joining Server staan, ik kan ook geen co-op meer spelen:S ik speel op pc trouwens. Het heeft altijd perfect gewerkt
Wat is je vraag?Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:
heeey even een vraag tussendoor.. Sinds zondag blijft mijn Battefield op Joining Server staan, ik kan ook geen co-op meer spelen:S ik speel op pc trouwens. Het heeft altijd perfect gewerkt
Dat is geen vraag, dat is een constatering.Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Een reboot van je PC zou voldoende moeten zijn, zoniet kan ik me alleen voorstellen dat jouw profiel server side is blijven hangen op 1 of andere vreemde manier.Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:
Ik heb het ook 1x gehad maar heb toen via taakbeheer>processen BF3 afgesloten en voor mij was het probleem toen verholpen.
EDIT: @ hierboven, mijn hoofd vertaalt zulke dingen na 3 jaar helpdesk standaard in een vraag.
[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 15-11-2011 13:46 ]
Okay, heel erg bedankt. dat wilde ik even wetenerikvandenberg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:
[...]
Ik heb al meerdere malen voorbij zien komen dat sommige tweakers de pijltjes toetsen gebruiken, dus ja het is mogelijk.
Er blijken wel problemen te zijn met de spot toets te binden.
[ Voor 0% gewijzigd door Visgek82 op 15-11-2011 13:46 . Reden: spelvout ]
@Erik, ik heb de pc al een paar keer gereboot, en firewall en virusscanner uitgezet, mag allemaal niet helpen
Probeer zowel origin als BF3 op te starten als admin, dat werkt altijdArno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:46:
@Erik, ik heb de pc al een paar keer gereboot, en firewall en virusscanner uitgezet, mag allemaal niet helpen
Maakt me niet uit....Hij staat gewoon stoer op mijn buro...Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:46:
[...]
Dr is een trucje waarin je alle voordelen van de joystick versus muis teniet kunt doen en muis weer de overhand over joystick krijgt
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
1. Beetje vlieger kijkt om zich heen en schiet alleen flares als ze daadwerkelijk beschoten worden.Mu.siQ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:06:
[...]
2. Dat gebeurd zo goed als nooit.
3. Flares reloaden veel sneller dat dat ik kan locken.
Daarnaast, als je zo'n vliegtuig raakt, heb je nog steeds geen kill omdat de bestuurder er gewoon uit springt.
Helicopters zijn wel redelijk neer te schieten overigens.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Starten als admin heeft ook geen zin... ik baal echt nu
Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:49:
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:47:
En anders BF3 opnieuw instaleren?
Bf3 verwijderen en opnieuw installeren..Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:49:
Selecteer je altijd dezelfde server, gebruik anders is de quick match button!
Ja en dan krijg je altijd die domme standaard antwoorden waar je zelf ook echt wel op kan komenaramdin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:50:
Of neem even contact op met EA door ze te bellen of te chatten via online support.

Reïnstall van Origin en BF3 al geprobeerd? Heeeeeeeeel misschien, onwerkelijk als het ook voor mij klinkt, zou je nog video drivers opnieuw kunnen installeren, DICE claimt dat een gedeelte van de 1st start up crashes aan de vidcard drivers ligt.Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:49:
Als dat niet werkt, clean install van win7 opnieuw? Dan ben je wel door de softwarematige opties heen.
Ga anders even langs de chat functie van ze. En ik neem aan dat battlelog die melding geeft, probeer eens een andere browser? Als hij daar ook zegt ''joining server'' kan ik me niks anders bedenken dan dat het server side is. en je dus even EA moet contacteren.Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:49:
@rnenator: de kill is toch niet altijd van belang, het uitschakelen van een toestel levert ook punten op.
[ Voor 5% gewijzigd door TheTeek op 15-11-2011 13:52 ]
Ik vind het onzin om Battlefield opnieuw te installeren eigenlijk.. Hij heeft het altijd gedaan tm zondag.. Maar kan het wel eens proberen natuurlijk. De chat probeer ik nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Arno90 op 15-11-2011 13:53 ]
Xfire(Het programma, niet AMD CrossfireArno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:
Je kan het spel ook "repareren" vanuit origin, rechts klikken op de game en dan zit daar ergens een optie (weet even niet hoe die heet).Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:51:
Ik vind het onzin om Battlefield opnieuw te installeren eigenlijk.. Hij heeft het altijd gedaan tm zondag.. Maar kan het wel eens proberen natuurlijk.
Loste bij een probleem op, wilde toen de patch niet instaleren.
En Punkbuster geupdate?Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:51:
Ik vind het onzin om Battlefield opnieuw te installeren eigenlijk.. Hij heeft het altijd gedaan tm zondag.. Maar kan het wel eens proberen natuurlijk. De chat probeer ik nu.
@Dikke, dat zou het wel eens kunnen zijn!!! Sinds ik dat gebruik werkt het niet meer, even proberen.
tot loading level kom ik nu
nu crashed die met melding battlfield werkt niet meer ghehe
tot loading level kom ik nu
[ Voor 31% gewijzigd door Arno90 op 15-11-2011 13:56 ]
Dit kreeg ik toen ik een server wou joinen, update bleef op 100% staan, toen ik op het kruisje klikte ging ik de server in...
Apart, Xfire uitgezet, en ik ben weer ingame!
dankjullie wel!
Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:00:
Apart, Xfire uitgezet, en ik ben weer ingame!dankjullie wel!

50pt, is nogal weinig voor een wapen waar je niks anders mee kan en waarmee je nogal veel opoffert. (weerloos tegen tanks ed.)TheTeek schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:51:
@rnenator: de kill is toch niet altijd van belang, het uitschakelen van een toestel levert ook punten op.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Uitschakelen van een jet levert 100 pt op en vaak ook een destroy of destroy assist.rnenator schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:07:
[...]
50pt, is nogal weinig voor een wapen waar je niks anders mee kan en waarmee je nogal veel opoffert. (weerloos tegen tanks ed.)
Een jet is een prima middel om tanks uit te schakelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien