Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:51:
Een muis gebruiken op de PS3 of XBOX gebruiken is natuurlijk wel cheaten, maar goed.
Dat ding geeft je echt minimale voordeel tov PS3 controller, ik zou eerder met PS Move en de PS gun gaan spelen omdat je daar wel degelijk (bij onsteunende games) voordeel uit kan halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hahaha, ik moest zo hard lachen! Ook gewoon zichzelf 20 keer opblazen hé :').
Heerlijk dit! _/-\o_

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
SinergyX schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:53:
[...]

Dat ding geeft je echt minimale voordeel tov PS3 controller, ik zou eerder met PS Move en de PS gun gaan spelen omdat je daar wel degelijk (bij onsteunende games) voordeel uit kan halen.
Haha PS Move geeft je echt niet meer voordeel, met een muis ben je veel sneller en nauwkeuriger!
Bij PC games merk je dit vaak niet, omdat er geen enkele auto-aim in zit, in de consoles is dit vrijwel in elke shooter verwerkt om het spel speelbaar te maken ;)

Ik zelf vindt het auto-aim zelfs vrij irritant ook op de Xbox360, heb me soms dood geergerd aan COD alleen om de auto-aim..
Om te huilen, ja zo briljant is hij >:) Wedden dat hij heel veel lol heeft, behalve als het fout gaat wat nogal gebeurt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Andyk125 op 14-11-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

van het weekend vrij weinig gespeeld, weinig tijd
maar zaterdagavond nog wel even met een maatje wat getraint op heli's

Password op de server, conquest large aan en 1v1 oefenen met opstijgen/landen en cappen met heli's
en natuurlijk ook manouvreren

Tevens wel 1 van de makkelijkste methodes om alles te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
tha_crazy schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:20:
van het weekend vrij weinig gespeeld, weinig tijd
maar zaterdagavond nog wel even met een maatje wat getraint op heli's

Password op de server, conquest large aan en 1v1 oefenen met opstijgen/landen en cappen met heli's
en natuurlijk ook manouvreren

Tevens wel 1 van de makkelijkste methodes om alles te unlocken.
Tevens 1 van de lameste... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Leuke filmpjes maar lijkt er wel ontzettend op dat hij aan het hacken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andyk125 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:19:
Haha PS Move geeft je echt niet meer voordeel, met een muis ben je veel sneller en nauwkeuriger!
Bij PC games merk je dit vaak niet, omdat er geen enkele auto-aim in zit, in de consoles is dit vrijwel in elke shooter verwerkt om het spel speelbaar te maken ;)

Ik zelf vindt het auto-aim zelfs vrij irritant ook op de Xbox360, heb me soms dood geergerd aan COD alleen om de auto-aim..
Ik heb beide uitgebreid getest op MAG, een PS3 'muis' ben je dus absoluut niet 'sneller' mee, zeker niet zo'n FragFX apparaat. Ik heb zelfs een muis/keyboard converter, dat je PS3 zelfs met een echte muis/keyboard kan spelen, ook dat werkt verre van perfect.

Of BF3 moet een 100x betere control-methode hebben dan MAG (wat ik nu al durf te zeggen dat dit niet zo is, maar voor de grap maar eens een rondje met je controller en let op wat je aim doet), of mijn stelling gaat ook gewoon op voor BF3, er is haast geen winst te behalen met zulke 'emulators'.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2011 16:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:57
Fonta schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:25:
[...]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
SinergyX schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:26:
[...]

Ik heb beide uitgebreid getest op MAG, een PS3 'muis' ben je dus absoluut niet 'sneller' mee, zeker niet zo'n FragFX apparaat. Ik heb zelfs een muis/keyboard converter, dat je PS3 zelfs met een echte muis/keyboard kan spelen, ook dat werkt verre van perfect.

Of BF3 moet een 100x betere control-methode hebben dan MAG (wat ik nu al durf te zeggen dat dit niet zo is, maar voor de grap maar eens een rondje met je controller en let op wat je aim doet), of mijn stelling gaat ook gewoon op voor BF3, er is haast geen winst te behalen met zulke 'emulators'.
Kan ik me voorstellen, maar ik heb enkele keren zo'n PS move in mijn handen gehad en erg nauwkeurig is het niet. denk dat je veel raakt, maar niet de persoon die je wil raken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een verdiende rant tegen BF3.

- MW3 heeft colourblind optie at release. BFBC2 had dit eerst niet maar na kritiek community kwam dit wel. Voor BF3 werd dit ook al ruim op voorhand gevraagd maar toch zit het er nog niet in!! Ze zeggen dat ze dit bij volgende patch erin doen. 8)7

- MW3 heeft een battlerecorder. BF3 niet, ook al vraagt de community er al achter sinds dat BFBC2 uitkwam! |:(

- Het fenomeen spawnkilling is ontzettend groot in Conquest. Ik snap niet wat Dice wou bereiken, maar in BF2 en BFBC2 had ik hier nooit last van!

- Zijn ze bij Dice op vakantie of wat is dit? Waar zijn de patches? "we are going to continue to support BF3. and will do it better than with BFBC2." Ik zou zeggen dat het nu slechter is dan met BFBC2!! :(
Er zijn 2 grote issues die al in de 1ste week moesten opgelost zijn:
- negative mouse acceleration
- key binding issues
Beide zijn zaken die een online PC shooter gewoon niet mag hebben. Waarom brengen ze geen hotfix uit? Waarom moeten ze alle bugs verzamelen en in supergrote patchfiles steken? Grote patchfiles zijn wel efficiënter zijn voor hen, maar om dan grote issues zoals hierboven gewoon te laten voor wat het is... |:(

MW3 heeft al een patch gekregen. Ik wil hiermee niet zeggen dat MW3 meer broken is, maar wel dat zij sneller zijn met patches voor showstopper bugs.

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 14-11-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zolang MW3 ook nog steeds voicechat problemen op de PS3 heeft, blijft het 1-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:51:
Een muis gebruiken op de PS3 of XBOX gebruiken is natuurlijk wel cheaten, maar goed.
Precies, zo zie ik het ook. Zou ook het liefste zien dat je die niet meer kon gebruiken, maar dat moet Sony maar beslissen. Ik ben voorstander dat elke speler zoveel mogelijk "gelijk" is in zn setup (zelfde console, zelfde controller), dan gaat het meer om skills.

Op de pc is dit uiteraard niet te handhaven met alle diversiteit qua hardware.

@timmor
Ben erg benieuwd of je hiermee beter gaat spelen of dat hij binnenkort in de V&A sectie te vinden is ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Asgaro schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:33:
Even een verdiende rant tegen BF3.

- MW3 heeft colourblind optie at release. BFBC2 had dit eerst niet maar na kritiek community kwam dit wel. Voor BF3 werd dit ook al ruim op voorhand gevraagd maar toch zit het er nog niet in!! Ze zeggen dat ze dit bij volgende patch erin doen.

- MW3 heeft een battlerecorder. BF3 niet, ook al vraagt de community er al achter sinds dat BFBC2 uitkwam!

- Het fenomeen spawnkilling is ontzettend groot in Conquest. Ik snap niet wat Dice wou bereiken, maar in BF2 en BFBC2 had ik hier nooit last van!

- Zijn ze bij Dice op vakantie of wat is dit? Waar zijn de patches? "we are going to continue to support BF3. and will do it better than with BFBC2." Ik zou zeggen dat het nu slechter is dan met BFBC2!!
Er zijn 2 grote issues die al in de 1ste week moesten opgelost zijn:
- negative mouse acceleration
- key binding issues
Beide zijn zaken die een online PC shooter gewoon niet mag hebben. Waarom brengen ze geen hotfix uit? Waarom moeten ze alle bugs verzamelen en in supergrote patchfiles steken?

MW3 heeft al een patch gekregen. Ik wil hiermee niet zeggen dat MW3 meer broken is, maar wel dat zij sneller zijn met patches voor showstopper bugs.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat ze voor BF3 een heel andere opzet hebben dan bij BF2 en BFBC2. Je kunt natuurlijk nooit zien hoe eenvoudig een bug of glitch op te lossen is. Wij zien alleen de bug, maar in hoeverre ze de code of wat anders moeten aanpassen weten we natuurlijk niet!

Bij MW3 gebruiken ze al 3 a 4 delen lang dezelfde engine, met hier en daar enkele toevoegingen. Ze zullen dus in detail weten hoe ze eventuele problemen kunnne fixen. Verbaast me niet echt dat ze daar veel sneller zijn met een patch.

Praat het van DICE en EA niet goed, het wordt nu echt tijd dat ze enkele dingen oplossen, maar sinds ik de OS opnieuw heb geinstelleerd en het spel heb ik geen enkele problemen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

ben ik het zelf ook mee eens, was alleen om een teammate om te leren gaan met een heli
tevens ook maar 1 ronde, daarna password eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
[...]

Waaruit maak je op dat hier gecheat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
De gezichtjes die je ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
@Asgaro: grappig dat je MW3 erbij haalt, want de maker Infinity Ward staat er juist om bekend geen ene reet te geven om de community. In MW2 hebben ze b.v. het "one-man-army-noobtubing" er zo lang ingelaten dat de glitch het spel volledig onspeelbaar maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Laatst online: 20-09 16:37
Lijkt mij een duidelijk verhaal. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ben dezelfde gezichtjes namelijk al eens eerder tegen gekomen in een hack filmpje voor bc2. Hack was toen afkomstig van fpscheats oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:39:
[...]

Je moet natuurlijk niet vergeten dat ze voor BF3 een heel andere opzet hebben dan bij BF2 en BFBC2. Je kunt natuurlijk nooit zien hoe eenvoudig een bug of glitch op te lossen is. Wij zien alleen de bug, maar in hoeverre ze de code of wat anders moeten aanpassen weten we natuurlijk niet!

Bij MW3 gebruiken ze al 3 a 4 delen lang dezelfde engine, met hier en daar enkele toevoegingen. Ze zullen dus in detail weten hoe ze eventuele problemen kunnne fixen. Verbaast me niet echt dat ze daar veel sneller zijn met een patch.

Praat het van DICE en EA niet goed, het wordt nu echt tijd dat ze enkele dingen oplossen, maar sinds ik de OS opnieuw heb geinstelleerd en het spel heb ik geen enkele problemen meer :)
Klopt helemaal wat je zegt. Volg zelf een informatica-gerichte richting dusja :)
Maar over die negative mouse acc. bug hebben ze al gezegd dat ze de fout weten zitten en hebben kunnen oplossen. Blijft de vraag waarom ze die bug niet via kleine patch oplossen.
De bug is enkel op PC waardoor de patch niet door enig certificatie proces moet zoals bij de consoles moet. (wel nog Q&A natuurlijk.)

Zelf heb ik die negative mouse acc. bug kunnen oplossen via workaround van op Reddit. En binding issues heb ik niet. Crashes ook zeer zelden maar.

Maar ik haal deze 2 bugs aan omdat ze zo zichtbaar zijn.

De Beta had ook al die binding issues, en toch blijft de retail game ermee opgezadeld.
Komt wat raar over voor mij, omdat ze van BF3 een e-sports titel willen maken 8)7
Als bugs zoals dit erin zitten, gaat dit onmogelijk lukken me dunkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 21:45
Fonta schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:50:
Ben dezelfde gezichtjes namelijk al eens eerder tegen gekomen in een hack filmpje voor bc2. Hack was toen afkomstig van fpscheats oid.
Dude dat zijn gewoon edits in het filmpje, dat ziet hij niet in game zo....

Ennuh, die filmpjes zijn brilliant! Een inspiratiebron voor C4 en knife gebruik, het laatste ben ik toch al fan van :P

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 14-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ga je even schamen. Die 'gezichtjes' heeft hij erin geedit om de gebeurtenissen. Heeft niks met hacken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/gallery/y-u-no/y-u-no-serious.jpg

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
aramdin schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:
[...]

Precies, zo zie ik het ook. Zou ook het liefste zien dat je die niet meer kon gebruiken, maar dat moet Sony maar beslissen. Ik ben voorstander dat elke speler zoveel mogelijk "gelijk" is in zn setup (zelfde console, zelfde controller), dan gaat het meer om skills.

Op de pc is dit uiteraard niet te handhaven met alle diversiteit qua hardware.

@timmor
Ben erg benieuwd of je hiermee beter gaat spelen of dat hij binnenkort in de V&A sectie te vinden is ;)
Maar hoe zit het dan op de pc?

Als ik speel op een 30inch monitor met hoge resolutie, 100+ fps en een fancy muis die een refreshrate heeft van 1000 ben ik ook in het voordeel tegenover iemand die op een 15inch monitor met lage resolutie, <30FPS en goedkope muis (refreshrate 250) speelt. Toch word dit dan weer niet gezien als cheaten terwijl je wel sterk in het voordeel bent.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Afbeeldingslocatie: http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2011/08/funny-dog-pictures-not-sure-if-trolling-or-just-stupid.jpg

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
[...]

je bent aan het trollen mag ik hopen ?
anders.... facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Assault en sniper alles unlock dus vandaag support tot mortar unlock.

Ga je mortar gebruiken en direct commentaar. Krijg je als sniper al vaak te horen dat je een camper bent. Kan natuurlijk ook met mijn sniper gun gaan rennen maar dan ben je direct dood.

Dus sniper en mortar gewoon uit BF3 halen. Zo ook de RPG, AA, choppers, jets en vooral die M249 met IR.

Zo dan zijn we klaar en geven we iedereen een klapper pistool met vijf schoten.

Wat een stel zeikstralen heb je toch rondhuppelen. Zo ook admins die je kicken omdat je hem ook een paar keer voor zijn knar hebt geraakt.

Mijn advies aan dit soort figuren, ga online dammen maar waarschijnlijk hebben dit soort types dan weer moeite dat wit mag beginnen. ZUCHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

TecTo schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:25:

Ga je mortar gebruiken en direct commentaar. Krijg je als sniper al vaak te horen dat je een camper bent. Kan natuurlijk ook met mijn sniper gun gaan rennen maar dan ben je direct dood.

Dus sniper en mortar gewoon uit BF3 halen. Zo ook de RPG, AA, choppers, jets en vooral die M249 met IR.

Wat een stel zeikstralen heb je toch rondhuppelen. Zo ook admins die je kicken omdat je hem ook een paar keer voor zijn knar hebt geraakt.

Mijn advies aan dit soort figuren, ga online dammen maar waarschijnlijk hebben dit soort types dan weer moeite dat wit mag beginnen. ZUCHT.
_/-\o_ Totally agree _/-\o_

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Zo begint hier aardig op 4chan te lijken :P

Toch heb ik niks tegen campen als sniper. Toch heb ik wel iets tegen Mortar, als je gespot bent is het een fluitje van een cent voor de mortar bomber heb ik het idee. Het gaat iets te gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet de F2000, USAS, PDW-R, P90 en de .44 niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
ALF schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:28:

Toch heb ik niks tegen campen als sniper. Toch heb ik wel iets tegen Mortar, als je gespot bent is het een fluitje van een cent voor de mortar bomber heb ik het idee. Het gaat iets te gemakkelijk.
Aan het spotten mankeert het vaak. Dus moet je het hebben als de vijand vuurt. Zelf gooi ik me MAV in grote mappen in de lucht en als je teamleden daar op inhalen is het niet leuk voor de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ha, ha,... hier moest ik inderdaad net zo hard om lachen als om het filmpje zelf.

"I see dead people"....

Niets aan de hand jongen, gewoon een handige harry in Windows Movie Maker aan de slag.... geniet van de filmpjes, het zijn er overigens meer... en klopt... goeie inspiratie voro wat C4 misbruik.... mijn K/D ratio nog wat verder omlaag werken met zoveel suicides.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:30:
[...]
Vergeet de F2000, USAS, PDW-R, P90 en de .44 niet!
En teamwork, dat is helemaal OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je als sniper al vaak te horen dat je een camper bent. Kan natuurlijk ook met mijn sniper gun gaan rennen maar dan ben je direct dood.
Met een sniper zonder scope kan je nog redelijk wat kills maken op medium range ;)
En met scopes tot 4x zoom en lager kan je ook gerust rondlopen.
edit: niet met bolt action rifles, das natuurlijk te moeilijk. Tenzij je 1 hit met de bolt action doet, en dan telkens switcht naar je side arm.

Die scope glare heb je enkel bij de scopes met sway, had ik eens gelezen. Dus die hoger dan 4x zoom.

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 14-11-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:50
Fantastisch spel. Maar ik heb toch even een vraag, ik heb nu zowel Engineer als Assault kit tot de eerste Service star gespeeld en bij mijn stats (link) staat nu bij de wapens die je nog niet geunlocked hebt 0/1260000. Waarom begin ik daar geen punten voor te verdienen naarmate ik verder speel met de kits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pyr0_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:13:
Fantastisch spel. Maar ik heb toch even een vraag, ik heb nu zowel Engineer als Assault kit tot de eerste Service star gespeeld en bij mijn stats (link) staat nu bij de wapens die je nog niet geunlocked hebt 0/1260000. Waarom begin ik daar geen punten voor te verdienen naarmate ik verder speel met de kits?
Als je goed kijkt zie je dat je daar CO-OP score voor nodig hebt. Met andere woorden: je zult met iemand de co-op missies moeten gaan spelen wil je die wapens unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Pyr0_ schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:13:
Als je nou even met je muis over dat wapen gaat KH2002 bijv, staat er "CO-OP"
Dusjah.... euhm puntjes scoren in co-op ?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Worden er nog mensen geaccepteerd voor het 2de en 3rde Platoon? Ik zie dat er nu 99 in #2 zitten en 98 in #3, heb naar beide een application verstuurd.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
ALF schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:28:

Als de tegenstander op dezelfde plek blijft zitten en je het geluk hebt dat je hem net goed raakt, vaak is een 2e schot nodig omdat een meter naast de vijand al betekend dat hij het overleefd als hij op 100 zit en dan is bij het 2e schot (de slimme) vogel al gevlogen. De mortar is lang niet zo OP als word beweerd, zeker niet nu zowat iedereen 'm heeft en counter mortar zeer effectief is. Mortar is nu vaak 1 tot 3 keer vuren en dan gauw verplaatsen voordat je zelf slachtoffer word, daardoor komt er steeds meer tactiek in zitten.

Naar mijn mening is de balans in het spel wel goed, voertuigen zijn natuurlijk een stuk sterker dan infanterie zoals het hoort maar alles voelt gewoon lekker gebalanceerd imo. Nooit eerder meegemaakt met een spel vanaf de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 22:52
Beste tweakers

Ik heb de rocketpod op de jets vrijgespeeld alleen nu is mijn vraag hoe gebruik ik die. (Pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ha, ha,... weer eentje om van te smullen.. .wie bedenkt zoiets.... YouTube was nog nooit zo vermakelijk!

YouTube: Battlefield 3: The Hunt for Knife Kills

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voo de makers....

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben nu Assault aan het lvl'en. Ik weet dat het aan komt op smaak, maar wat is volgens jullie de beste rifle voor medium tot long range? Ik speel nu veel met de M416, die doet het aardig. Net de F2000 unlocked. Erg tof op Grand Bazaar bijv, maar twijfel over z'n nut op medium-long range, alhoewel die wel als 'Long' in de stats staat.

De damage zijn voor alle Assault rifles zo goed als hetzelfde... verschil zit alleen in de handling als ik het goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
over lameass admins gesproken...

Gisteren een aantal potjes metro conquest gespeeld (in een server zo'n 8 rondes lang)
Telkens als we RU waren werden we gebaseraped door best goede US spelers. Toen een maat van me connecte
gingen we toen we weer RU waren meteen rushen via de laatste roltrap naar A (café)
dus 2 smokes naar boven en door rennen. Tijdens het cappen van de vlag gingen we strategisch in het huisje bij de vlag zitten (ik keek naar US base door het raampje, en mn maat keek naar ingang station door het andere raam.

Ik schiet 2 mensen dood die spawnde op US base (niet direct na spawnen, maar toen ze al cover hadden) werd ik gebanned... vanwage spawnrape :S (de vlag was nog niet eens gecapped....)
was eerste kans dat we als RU een terugslag konden maken...

was trouwens een hardcore server met metro only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Zo ook admins die je kicken omdat je hem ook een paar keer voor zijn knar hebt geraakt.
Who cares, duizenden servers om uit te kiezen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:33:
Ben nu Assault aan het lvl'en. Ik weet dat het aan komt op smaak, maar wat is volgens jullie de beste rifle voor medium tot long range? Ik speel nu veel met de M416, die doet het aardig. Net de F2000 unlocked. Erg tof op Grand Bazaar bijv, maar twijfel over z'n nut op medium-long range, alhoewel die wel als 'Long' in de stats staat.

De damage zijn voor alle Assault rifles zo goed als hetzelfde... verschil zit alleen in de handling als ik het goed heb begrepen.
De F2000 heeft de hoogste Rounds Per Minute van alle Assault rifles.
Ik ben er gisteren uitvoerig mee beginnen spelen.
De F2000 en AEK-971 hebben beiden wat meer recoil dan de andere wapens, maar dit komt dus door die hogere RPM.
Als je de recoil kan bedwingen van beide wapens, ben je met deze wapens in het voordeel tov bv. de M416.
Zo zou het toch moeten zijn, en kijk ook hier https://docs.google.com/s...true&noheader=true&gid=13

Ik speelde eerst met een Red Dot Sight maar heb moeten inzien dat je daarmee niet deftig kunt killen op medium en long range.
Speel nu met een 3.4x of 4x scope en daarmee lukt het perfect! Je moet wel meer in bursts schieten in vergelijking met de M416. Het is wat wennen want soms weet je niet of je meer moet "tappen" met de muis of dat minder ook mag.
Kijk naar de hitmarkers en na een tijd ken je het ritme waarmee je iemand kunt killen op langere afstand met de F2000. :)
edit: naar mijn gevoel moet je bij de F2000 ietsje meer in bursts schieten dan met de AEK-971, voor medium tot long range.

Maar daarnaast blijven de M416 en M4 varianten ook zeer goed uiteraard.
Ik ben er nog niet echt uit of de F2000 echt een voordeel is over de M416 en M4, maar ik vermoed van wel zolang je dus bursts schiet gelijk een gek >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 14-11-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:59:
Ha, ha,... weer eentje om van te smullen.. .wie bedenkt zoiets.... YouTube was nog nooit zo vermakelijk!

Ook briljant. _/-\o_

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33
Oh man, ik zie dit nu pas. Tranen in mn ogen. En mn vriendin vind mij nu een grotere nerd dan ooit :')

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Asgaro schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:03:
[...]

De F2000 en AEK-971 hebben beiden wat meer recoil dan de andere wapens, maar dit komt dus door die hogere RPM.
Als je de recoil kan bedwingen van beide wapens, ben je met deze wapens in het voordeel tov bv. de M416.
Zo zou het toch moeten zijn, en kijk ook hier https://docs.google.com/s...true&noheader=true&gid=13

Ik speelde eerst met een Red Dot Sight maar heb moeten inzien dat je daarmee niet deftig kunt killen op medium en long range.
Speel nu met een 3.4x of 4x scope en daarmee lukt het perfect! Je moet wel meer in bursts schieten in vergelijking met de M416. Het is wat wennen want soms weet je niet of je meer moet "tappen" met de muis of dat minder ook mag.
Kijk naar de hitmarkers en na een tijd ken je het ritme waarmee je iemand kunt killen op langere afstand met de F2000. :)
edit: naar mijn gevoel moet je bij de F2000 ietsje meer in bursts schieten dan met de AEK-971, voor medium tot long range.

Ik ben er nog niet echt uit of de F2000 echt een voordeel is over de M416 en M4, maar ik vermoed van wel zolang je dus bursts schiet gelijk een gek >:)
AEK heeft 900rpm, de F2000 850. Battlelog klopt niet.
Met de AEK rape je iemand van dichtbij. De M416 is meer allround.
Nadeel van high rpm is dat je ook snel door je rounds heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Please post meer van dat soort filmpjes, lig helemaal dubbel hier. Je zou er bijna een apart topic voor maken, funny game montages ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb het spel ook aangeschaft en vind MP altijd wel vet!

Alleen moet ik zoo wennen ben echt compleet noob :P moet echt alles goed uitvinden hoe alles in zn werk gaat.. hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Even een vraagje , ik las wat verder terug in het topic dat het keybinding probleem op de pc nog niet opgelost is . in de beta kreeg ik als ik movement (forward, back , strafe left en strafe right) op mijn arrowkeys wilde zetten een foutmelding "Invalid_Enum" oid , met als gevolg dat deze keys niet werkten. kan iemand mij vertellen of dit in de game die ik net heb besteld wèl werkt? of niet? mischien dat iemand dit even wil uitproberen voor mij?

Dit zou namelijk voor mij genoeg reden zijn om de game nog even te cancellen, en te wachten tot het wèl opgelost is.

Aub geen berichten van WSAD werkt beter, voor mij niet. ik speel al mijn shooters met de pijltjes en dat werkt voor mij gewoon fijner ;)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:40
Wie ergert zijn eigen er nog meer aan als de 2nd seat person in de tank op jets of bewegende choppers schiet terwijl ze niet op ons focussen?

Ben zelf erg ervaren in de tank (424 van de wereld) en kom vaak personen tegen die in de 2nd seat op jets of bewegende choppers schieten. Ten eerste is de kans zo miniem om een normale jet te hitten, laat staan killen. En voor choppers die niet op jou focussen geldt hetzelfde.

Het enige wat die 2nd seat persoon doet is de aandacht trekken van deze jets en choppers, waarna het vrij snel game over kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Net met een lekker potje bezig op de GoTbf3 server 2, vliegt ie er uit... :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 03:16:
Idd...
anyway, mooie reden om te gaan slapen dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Hogader schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 01:16:
Wie ergert zijn eigen er nog meer aan als de 2nd seat person in de tank op jets of bewegende choppers schiet terwijl ze niet op ons focussen?

etc..
Mee eens. Erger me er ook aan. Als m'n maat met headset in de 2nd seat zit, vraag ik'm alleen te schieten als hij ook daadwerkelijk wat ziet (mannetjes), en heli's pas op medium/close range.

M.i heeft dit meerdere voordelen. Ik merk dat het handig is niet te verraden waar je focus op ligt als Tank/LAV (zowel driver1st gunner / 2nd gunner etc). Hierdoor gaan Engineers eerder uit dekking om te kijken wat/waar/hoe je aan het doen bent. Als je "random" gebouwen aan het slopen bent, is het makkelijker voor de engineer om rond te sneaken, en een RPG in je achterste te parkeren.

Bovendien irriteer ik me aan het volume van de 2nd gun als ik zelf de omgeving aan het 'scannen' ben. Werkt storend, en hebt al snel niet meer door wat er precies om je heen gebeurd. Geloof ook dat je een beetje suppression waas krijgt van je 2nd gunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DirtySanchez schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:59:

En bedankt...kan gaan verschonen. :o

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Asgaro schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:03:
[...]

Thanks voor de info :)

Mijn kijk op RPM: als je meer moet bursten (met de F2000) gaat effectief je RPM naar beneden. Op close range vervalt dat nadeel met de F2000 wel, maar denk toch dat ik bij de M416 blijf. Is volgens mij het meest all-round wapen :). Vond de M16A4 een beetje tegenvallen t.o.v. de M16A3. Als je zelf bursts kan controleren met de laatstgenoemde vervalt het enige voordeel van de M16A4... niet meer dmg, en volgens mij ook geen lagere recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Zoals beloofd hier mijn bevindingen van de FragFx Shark (PS3):

Is het een verbetering t.o.v. de controller?
In mijn geval.... JAZEKER! d:)b Ik vind het persoonlijk veel nauwkeuriger spelen.

Is dit dus de heilige graal waardoor ik iedereen pewpew?
Nee dat niet. Het is geen muis zoals we kennen van de PC, je moet daar niet van uit gaan.
Het is gewoon een ander type controller. Je mist een bepaalde 'smoothness' die je op de PC wel hebt maar ik vind het dus wel een (enorme) verbetering t.o.v. de PS3 controller.

Dus ik moet wéér wennen aan een nieuwe controller?
Ja en nee. Zoals bij elke controller zal je even je eigen sweetspot moeten vinden, maar het voelt wel vanaf het begin al vertrouwd aan waardoor de leercurve veel minder stijl is.

Heb je een in-game voorbeeld?
Tuurlijk! Ik heb verschillende lvl's in de campaign doorlopen met beide controllers. Het viel gelijk op dat ik veel nauwkeuriger en sneller kills kon maken op bewegende targets. Waar ik met de PS3 controller echt enorm faal kan ik met de FragFx gewoon lekker meekomen en spelen, en dat is gewoon waar het om draait toch?

Ik heb begrepen dat Battlefield 3 niet optimaal is qua sensitivity instellingen en dat COD MW3 hier veel beter in is en de FragFx daardoor nog meer op een classic PC muis lijkt. Misschien dat bij de aankomende patch dit nog beter gaat worden maar tot nu toe heb ik geen spijt van mijn aankoop.

Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Grudgie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 00:56:
Heb het spel ook aangeschaft en vind MP altijd wel vet!

Alleen moet ik zoo wennen ben echt compleet noob :P moet echt alles goed uitvinden hoe alles in zn werk gaat.. hahaha
Ik heb BF2 echt te weinig gespeeld vorig jaar online, was best zonde van mijn geld toen.
Nu toch weer BF 3 gespeeld, gister een lange online sessie gespeeld.

Vind het nog erg lastig online, Heb nog geen Scope op mijn geweren of een Red Dot. Mikken vind ik zo lastig nu. Denk dat het een kwestie van doorbijten is nog.

Aan de andere kant, ik vloog met een heli mee op een map, wat een ervaring was dat _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Mars18 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:39:
[...]

Ik heb BF2 echt te weinig gespeeld vorig jaar online, was best zonde van mijn geld toen.
Nu toch weer BF 3 gespeeld, gister een lange online sessie gespeeld.

Vind het nog erg lastig online, Heb nog geen Scope op mijn geweren of een Red Dot. Mikken vind ik zo lastig nu. Denk dat het een kwestie van doorbijten is nog.

Aan de andere kant, ik vloog met een heli mee op een map, wat een ervaring was dat _/-\o_
Denk dat je BFBC2 bedoeld, anders is het zeker jammer van je geld al zou dat niet veel zijn geweest als je BF2 hebt gehaald ;)

Gister weer paar potjes gespeeld, maar damn wat kunnen die mortars vervelend zijn, vaak als ik er door 1 gekilled wordt pak ik hem zelf ook en kill ik hem. Maar gister waren er gewoon meer dan 5 a 6 van de enemies die met een mortar zitten te campen op hun spawn. Wil je er heen rijden met een jeep, mag je er niet komen, belachelijk :/

Heb een hekel aan spawnreapen maar het is te belachelijk dat je er niet ff paar campers kunt killen zonder zelf een mortar te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

gister op metro rush. defenders hadden 5 mortieren constant aan het vuren.. je kwam er gewoon niet langs...

die dingen zijn echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
Gisteren na lang spelen de M60 unlocked!!! :*) :*) :*) werd al snel :/ :F |:(

Lage RPM, hoge recoil, onhandig iron-sight, log, zwaar en traag. Een prima wapen denk ik om te defenden in Rush, maar niet in Conquest. Damn, wat een apparaat. Dan is de M240 toch een heel stuk allrounder moet ik zeggen!

Verder hebben we wat moeite om onze server vol te krijgen. Op welke filters zoeken jullie? Quickmatch? Custom? Normal? We draaien sowieso geen Hardcore.

En op welke mapgrootte? We draaien 48 man omdat dat voor ons ideaal is. Niet te druk en ruimte in de squads om te switchen. Maar ik denk, omdat deze filter er niet bij staat, onze server vaak niet gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb gisteren de MAV geunlocked.
Als ik nu probeer te spotten krijg ik wel de spot-roos (dus met Sorry en Gogogo en zo) maar hoe ik ook mik, iemand spotten is me nog niet gelukt.
Nou heb ik wel een rare toetsenbord-layout, maar je moet toch gewoon de spot knop gebruiken?
Ik kan wel gewoon spotten als ik loop. Geruikt de MAV misschien een andere binding om te spotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Andyk125 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:49:
[...]

Denk dat je BFBC2 bedoeld, anders is het zeker jammer van je geld al zou dat niet veel zijn geweest als je BF2 hebt gehaald ;)

Gister weer paar potjes gespeeld, maar damn wat kunnen die mortars vervelend zijn, vaak als ik er door 1 gekilled wordt pak ik hem zelf ook en kill ik hem. Maar gister waren er gewoon meer dan 5 a 6 van de enemies die met een mortar zitten te campen op hun spawn. Wil je er heen rijden met een jeep, mag je er niet komen, belachelijk :/

Heb een hekel aan spawnreapen maar het is te belachelijk dat je er niet ff paar campers kunt killen zonder zelf een mortar te pakken..
Die bedoel ik inderdaad.
Welke klasse kan ik het beste kiezen, als ik gewoon met een M4 of M16 met een Red Dot Sight wil knallen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

M4 is toch engineer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
tboheeren schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:48:
Vraagje: voor bf2 had ik een oude joystick via midi connectie aan de praat gekregen. Dit ging een pak beter voor de jets. Nu wil ik voor bf3 een nieuwe joystick aanschaffen. Het is enkel voor bf3 dus het mag niet te duur zijn. Heeft iemand ervaring met bf3 en enkele cheap joysticks? Ik heb al in pricewatch gekeken maar de reviews zijn niet zo uitgebreid voor deze producten...
bump

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hogader schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 01:16:

Ben zelf erg ervaren in de tank (424 van de wereld) en kom vaak personen tegen die in de 2nd seat op jets of bewegende choppers schieten. Ten eerste is de kans zo miniem om een normale jet te hitten, laat staan killen. En voor choppers die niet op jou focussen geldt hetzelfde.

Het enige wat die 2nd seat persoon doet is de aandacht trekken van deze jets en choppers, waarna het vrij snel game over kan zijn.
Jets oke, tenzij ze recht over vliegen. Maar een normale heli die niet focust kun je best goed beschadigen met de second gun ,zeker als de main gunner ook nog een canister shell of HMG heeft. Met de HMG schiet ik regelmatig heli's uit de lucht, maar dan moet de gunner wel meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf een Thrustmaster Fox 2, maar die moet ik nog testen. In Flightsim X werkte die wel gewoon netjes, berg knoppen en analoge throttle.
pricewatch: Thrustmaster T.Flight Stick X
Deze lijkt aardig in de buurt te komen en maar net 22 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

SinergyX schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:36:
[...]

Ik heb zelf een Thrustmaster Fox 2, maar die moet ik nog testen. In Flightsim X werkte die wel gewoon netjes, berg knoppen en analoge throttle.
pricewatch: Thrustmaster T.Flight Stick X
Deze lijkt aardig in de buurt te komen en maar net 22 euro.
De T Flight Stick X gebruik ik, en doet het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 21:13
Timmor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:22:

*KNIP*

Game on!
Zelfde ervaring had ik met CoD. Maar in BF 3 zitten ook voertuigen. Hier maak je geen gebruik van? of wel en bevalt dit ook met de FragFX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Timmor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:22:
Misschien dat bij de aankomende patch dit nog beter gaat worden maar tot nu toe heb ik geen spijt van mijn aankoop.
Als controller-gamer hoop ik eerder het tegenovergestelde. Dat ik overhoop wordt geschoten door gasten die simpelweg betere reflexen hebben, of slimmer spelen kan ik hebben. Maar ik zou het jammer vinden als een voordeel verkrijgen door een andere inputmethode nog meer in de hand wordt gewerkt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
ChojinZ schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:04:
[...]
Maar hoe zit het dan op de pc?

Als ik speel op een 30inch monitor met hoge resolutie, 100+ fps en een fancy muis die een refreshrate heeft van 1000 ben ik ook in het voordeel tegenover iemand die op een 15inch monitor met lage resolutie, <30FPS en goedkope muis (refreshrate 250) speelt. Toch word dit dan weer niet gezien als cheaten terwijl je wel sterk in het voordeel bent.
Tja, moeilijk verhaal...Denk dat de hele opzet van pc uiteraard anders is (elk onderdeel kan je zelf kiezen), maar dat is een andere discussie denk ik.

Gisteren de Sig 553 en de H&K G3A3 vrijgespeeld (Coop), beiden erg fijne guns. De G3 is echt gruwelijk sterk, maar heeft kleine clips en je kan minder ammo meeslepen. Gister met mn maat na het vrijspelen even een "testsessie" gehad op Metro en we waren als 2 man Assault team bijna niet te stoppen (we hadden Squad Sprint en Squad Suppression equipped).

In BF2 was de G3 ook al mn favoriete gun en nu kan je zelf nog de G3 customizen. Apart is dat de heavy barrell en foregrip erg snel zijn vrijgespeeld tov de andere guns.

[edit]
Im with Cheiron wat hierboven wordt gezegd :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
m4yall schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:45:
[...]

Zelfde ervaring had ik met CoD. Maar in BF 3 zitten ook voertuigen. Hier maak je geen gebruik van? of wel en bevalt dit ook met de FragFX?
Je kunt de sticks swappen op de FFX Shark. En in CoD werkt 'ie echt supersmooth.
cheiron schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:57:
[...]

Als controller-gamer hoop ik eerder het tegenovergestelde. Dat ik overhoop wordt geschoten door gasten die simpelweg betere reflexen hebben, of slimmer spelen kan ik hebben. Maar ik zou het jammer vinden als een voordeel verkrijgen door een andere inputmethode nog meer in de hand wordt gewerkt.
Het voordeel in CoD valt voor mij in ieder geval reuze mee, of eigenlijk tegen. :P

K/D in MW3 zit onder de 1.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 03:16:
Erg vervelend inderdaad, hopelijk komt snel de nieuwe serverpatch uit. Dan hopelijk ook zaken zoals VIP slots en een queue die fatsoenlijk werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
True. Maar assault heeft de M16 en M416. Als je gewoon wilt knallen kan je, imo, sowieso het beste assault nemen. Van een engineer mag je ook wel een beetje verwachten dat hij tanks/jets/heli's sloopt en voertuigen repareert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik heb de Logitec extreme 3d pro. Vind dit een zeer fijne flightstick voor niet al teveel geld.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:08:
[...]

Tja, moeilijk verhaal...Denk dat de hele opzet van pc uiteraard anders is (elk onderdeel kan je zelf kiezen), maar dat is een andere discussie denk ik.

Gisteren de Sig 553 en de H&K G3A3 vrijgespeeld (Coop), beiden erg fijne guns. De G3 is echt gruwelijk sterk, maar heeft kleine clips en je kan minder ammo meeslepen. Gister met mn maat na het vrijspelen even een "testsessie" gehad op Metro en we waren als 2 man Assault team bijna niet te stoppen (we hadden Squad Sprint en Squad Suppression equipped).

In BF2 was de G3 ook al mn favoriete gun en nu kan je zelf nog de G3 customizen. Apart is dat de heavy barrell en foregrip erg snel zijn vrijgespeeld tov de andere guns.

[edit]
Im with Cheiron wat hierboven wordt gezegd :)
Vond ik ook de fijnste wapens.... totdat ik gisteren de AS VAL had vrijgespeeld (lvl 45)....

Wat een ontiegelijk imba en unbalanced wapen is dat in metro zeg.... standaard silenced en ik had meteen zo een 35 kills te pakken.... niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mr. Black schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:14:
[...]

True. Maar assault heeft de M16 en M416. Als je gewoon wilt knallen kan je, imo, sowieso het beste assault nemen. Van een engineer mag je ook wel een beetje verwachten dat hij tanks/jets/heli's sloopt en voertuigen repareert. :)
Zal er mee aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:15:
Vond ik ook de fijnste wapens.... totdat ik gisteren de AS VAL had vrijgespeeld (lvl 45)....

Wat een ontiegelijk imba en unbalanced wapen is dat in metro zeg.... standaard silenced en ik had meteen zo een 35 kills te pakken.... niet normaal!
Is die zo fijn dan? Ik vind hem nou niet veel fijner dan een assault rifle of carbine met een silencer er op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:15:
[...]

Oe ben benieuwd, ben nu lvl 41, dus moet nog wel even. Al verwacht ik niet al te lang met de G3 in de pocket, na het vrijspelen had ik gelijk nog meer zin om te spelen haha

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
[...]

Niet om mezelf een veer in m'n reet te steken, maar het lukt me gewoonweg niet mijn reflexen om te zetten naar goed spel via een controller. Dat lukt nu wel/beter door een ander type controller. Het is niet zo dat dat ding je out of the blue magic power geeft waardoor je iedereen ownt, je moet nog wel wat kunnen zeg maar ;)

Zie het als een joystick of steerwheel, ander type controller maar niet per se beter. Het ligt gewoon aan je speelstijl/vermogen om op een andere controller jouw skills over te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:18:
[...]

Is die zo fijn dan? Ik vind hem nou niet veel fijner dan een assault rifle of carbine met een silencer er op.
Nou ik had even zitten klooien en het voordeel van dat ding is dat je vreselijk weinig spread hebt. Zelfs minder dan met de F2000. Nadeel is wel dat hij maar 21 rounds heeft.

Ik ga vanavond maar even met de USAS-12 aan de slag, ik wil me frag rounds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:33

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik vind die fragFX dingen ook oneerlijke competitie, maar ik maak me er niet druk om, ik weet toch nooit of ik gewoon keihard outclassed ben of gewoon genaaid. :D

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:26:
Nou ik had even zitten klooien en het voordeel van dat ding is dat je vreselijk weinig spread hebt. Zelfs minder dan met de F2000. Nadeel is wel dat hij maar 21 rounds heeft.

Ga er eens mee spelen dan, kijken hoe fijn hij is. Had hem even geprobeerd maar verder niet uitgebreid getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:26:
[...]

Frag rounds vind ik overrated, alleen handig tegen statische targets of mensen die zich sneaky verschuilen in een hoekje. Ik speel met shotguns toch nog het liefste met flechette ammo! Slugs vind ik persoonlijk ook minder geworden na BFBC2, heb meer moeite om mn bullet drop te zien om mn volgende schoten te corrigeren.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:32:
[...]

Ga er eens mee spelen dan, kijken hoe fijn hij is. Had hem even geprobeerd maar verder niet uitgebreid getest.
Alleen leuk voor Bazaar, Crossing en Metro trouwens, hij's wel erg short range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Als je de usas met frags speelt pak dan ook de suppresion perk. Bij de eerste shot die je op iemand plaats is hij instant gesuppresed. En samen met extended mags (11) kan het zeer leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Het enige voordeel wat je verkrijgt is dat de speler er makkelijker mee kan spelen. Ik ben doorgewinterde PC gamer, muis/keyboard is mijn standaard setup. Maar door de jaren heen met MAG/BC2 sta ik ook aardig m'n mannetje met de PS3 controller.

Duw een Xbox controller in m'n hand en ik speel de eerste potjes met een 0.2 K/D ratio :P

Ik heb de FragFX, Fragenstein en converter (ding heeft geen naam), plus 2 gemodificeerde controllers (de HKS GT5 controller en een 'fire mode' orginele controller), het is leuk, het is grappig, maar einde van de rit blijf ik aanzienlijk stuk beter met een gewone controller. Goed, die macro-fire controller gaf in MAG wel een bizar voordeel, amper recoil en 99% meer accuraat.

PC heeft soortgelijk probleem, speciale gamekeyboards, superdeluxe muizen, al heb je al 2 extra knoppen op je muis kan je al in groot voordeel zijn tov iemand met enkel zijn links/rechts/scroll (geen 3rd click).

edit, linkjes naar plaatjes toegevoegd.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
ben er bijna klaar mee

ik weet niet of het door de admins komt, maar maak het nu tevaak mee
speel ik als winning team, word ik opeens naar de losing team geplaats met nog maar 10 tickets te gaan.
gebeurt nu al 30x ofzo. Niet goed voor de stats natuurlijk
me W/L ration gaat naar beneden op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal door de auto balance komen, veel rage quitters en dan grijpt de autobalance in, is helaas niks aan te doen. Alternatief is de ronde uitspelen met 32vs20, dat lijkt me nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 18-09 02:25
wtf...

ik start battlelog op voor het eerst vandaag en klik op sign in

" too many failed logins, you are blocked "

Afbeeldingslocatie: http://i255.photobucket.com/albums/hh147/krodieck/fuuuuu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:57:
Dat zal door de auto balance komen, veel rage quitters en dan grijpt de autobalance in, is helaas niks aan te doen. Alternatief is de ronde uitspelen met 32vs20, dat lijkt me nog minder.
klopt, maar het is niet helemaal normaal, laat dan de ronde snel klaar zijn en doe de auto-balance dan pas de volgende ronde. Je zit je stinkende best te doen om te winnen en dan een paar tickets voor het einde *plop!*

Heb het ook meerdere keren gehad, zwaar irritant.

Maarja ik vind het persoonlijk vervelender dat ik constant als human meatshield spawn voor mijn squadmates....

Elke keer weer *spawn* *dood* *spawn* *dood*..... niks aan te doen, maar bijzonder frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyrim nog maar een kans geven dan? ;)

@ SythAdmin: Tja dan moeten de defenders dus tegen een nog grotere ongelijkheid spelen, lijkt mij ook niet leuk voor ze?

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 18-09 02:25
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:01:
Skyrim nog maar een kans geven dan? ;)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Gelukkig speel ik op de console zeg. Geen last van kiddie-admins, belachelijke regeltjes op de servers en (bijna) geen last van cheaters.

Overigens hebben ze nog veel werk te doen wat betreft BF3 en de teamsindelingen.

Ten eerste moeten ze gewoon die squad shit laten werken, wat is het toch bloedirritant dat je verspreid komt te zitten in hetzelfde team, maar nog irritanter is dat de squad wordt verspreid over beide teams, dan denk ik echt WTF.

Ten tweede moeten ze de autobalance op de schop nemen, wat een idioot systeem zeg. Gister een lekkere pot aan het spelen met een aantal Tweakers. Op een gegeven moment quitte ze allemaal, omdat ze keihard werden geneukt. Was het 7-1, worden er 2 mensen van onze squad naar de tegenpartij geflikkerd, waarna de server in de volgende ronde weer helemaal vol zit. WTF again. Toen heb ik maar mijn Xbox uitgezet want dat slaat echt werkelijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
The Great HooD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:02:
Ten eerste moeten ze gewoon die squad shit laten werken, wat is het toch bloedirritant dat je verspreid komt te zitten in hetzelfde team, maar nog irritanter is dat de squad wordt verspreid over beide teams, dan denk ik echt WTF.
Wat (iig op de PS3) (lijkt) te helpen is aangeven "i'll join a squad later". Met deze optie aan ben ik totnutoe elke keer bij mn squad gebleven terwijl "put me in a squad" mij elke keer in een ander team zette.

Voor mij is de must-have fix echt voip op de PS3. Een game dit zo zwaar leunt op teamplay uitbrengen met zulke slechte voicechat is echt onvergevelijk. Hoe vaak ik niet hoor "ijk...t..li..b..engi.." en daar uit moet halen dat er bij B een engineer staat te campen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach die paar balance issues bij PC vallen in het niets bij mijn PS3 avond, 3x crash, 3x lost connection, 2x failed to join, goed.. bij PC 1 leuk potje een disconnect (ruim 10k punten kwijt), maar ik heb nog nooit een crash gehad op de PC.

En voicechat, snap niet dat dit nu al weken zo is en nog steeds geen fix voor is.

Andere kant, wel Eleventh hour een uurtje op farm gehad, kwam random bij een speler die blijkbaar dezelfde gedachte had, dus we hebben daar uurtje beetje geschoten, SG553 inmiddels ook binnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2011 11:08 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien