Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Jackal131 schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:21:
[...]

Kom gewoon terug naar de PS3...weinig geouwehoer....,geen cheaters enz (alleen als ik wordt neergeschoten :+ )
Mwah het gaat best goed hoor alleen de balans is af en toe ver te zoeken :)
Maareh ik ga wel een copy voor de ps3 halen ik ga toch wachten op de nieuwe server update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Dacuuu schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:06:
[...]

Ben je gekicked of niet? doe even niet zo zielig aub. Speel gewoon. Want ik weet zeker dat je niet gekicked bent..
Ik wist dat het niet tegen de regels was, het probleem was dat mensen naar hem luisterden omdat hij de tag draagt, terwijl ze niets fout deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 14:21
Er zijn er zoveel die de [GoT] tag dragen, zegt niks over de rechten van die persoon ;). Gewoon lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

maxoss schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:22:
Iemand ook gehad dat je met de heli geraakt wordt door machine geweer en dat je in een keer onderste boven hangt?

Ook net even de guided rockets getest die hier eerder op een filmpje te zien waren, oh wat gaat dat lekker! Van grote afstand AA, tanks en heli uitschakelen. >:)
Zeker lekker idd... heb inmiddels ook de thermalscopic view voor de gunner unlocked.
Wel jammer dat 99% van de gunners die met me meevliegen geen unlocks hebben en niet echt scherp zijn op het uitschakelen van de heli en AA van de tegenpartij.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
jagermeister schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:19:
[...]

Zeker lekker idd... heb inmiddels ook de thermalscopic view voor de gunner unlocked.
Wel jammer dat 99% van de gunners die met me meevliegen geen unlocks hebben en niet echt scherp zijn op het uitschakelen van de heli en AA van de tegenpartij.
Neem je mij een keer mee, Hanzai1, ben wel een keer klaar met altijd vliegen, TV missile is ook awesome, alleen jammer dat die niet tegen airborne units werkt nog, neem aan dat dit wel gepatched gaat worden ^^

iemand al ergens gelezen wanneer de eerste-after day one patch- ongeveer wordt uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

hanzai schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:22:
[...]

Neem je mij een keer mee, Hanzai1, ben wel een keer klaar met altijd vliegen, TV missile is ook awesome, alleen jammer dat die niet tegen airborne units werkt nog, neem aan dat dit wel gepatched gaat worden ^^

iemand al ergens gelezen wanneer de eerste-after day one patch- ongeveer wordt uitgegeven?
Gaan we doen. Ik voeg je toe op battlelog.

TV missile heb ik nog niet vrijgespeeld. Ik vind eigenlijk dat de gunner ook met flares uitgerust moet zijn om de overlevingskans te vergroten, maar ja... als gunner wil je met die andere leuke goodies aan de slag natuurlijk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:02
Net een leuk momentje toen ik coop zat met mijn maat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij vertellen waar de "underslug rail" en "heavy barrel" precies voor dienen op mijn Assault rifle?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:36:
Kan iemand mij vertellen waar de "underslug rail" en "heavy barrel" precies voor dienen op mijn Assault rifle?
Underslug rail is om je M230 vast aan te zetten ipv een los wapen, scheelt je wat swap tijd tussen je main gun en je underbarrel.

Heavy barrel geeft iets meer accuracy op lange afstanden, maar iets meer recoil.
Jackal131 schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:21:
Kom gewoon terug naar de PS3...weinig geouwehoer....,geen cheaters enz (alleen als ik wordt neergeschoten :+ )
En maar 24 man, 32 en 64man is toch iets leuker :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2011 00:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah thanx :)
Daar heb ik dus niks aan als ik de defibrilator kit ipv de M230 bijheb...
Heavy barrel klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

vinom schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:33:
Net een leuk momentje toen ik coop zat met mijn maat :P
[video]
Dat voortschuiven is niet onbekend. Ook te zien in MP op Normal, zodat je anderen niet dus kan killen. Met tank of zo zie je ze wel eens voortschuiven alsof voeten op rolletjes lopen.

Alleen in Hardcore zal het misgaan. Zelfs met EOD waarbij je tank kan repareren, is er een probleem: zodra je onder tank bent en dus gunner kan zien boven, kun je wel gunner killen. Slecht voor ally, goed voor enemy. Onthouden dus dat EOD in hardcore moeilijk zonder iemand te bezeren.

En ik merk dat er teveel kritiek is op mortar gebruik. Wat vind je zelf van mortar gebruik? Mag er wel iemand op achtergrond afvuren? Ik zie al wat probleem is: met mortar kun je groot deel map bekijken en daardoor heb je meer overzicht over battlefield. Samen met teamspeak kun je behoorlijk je teamgenoten aanwijzen waar ze zijn.

Probleem met mortar is eigenlijk niet zo erg, want je kan ook tanks erop afsturen en met tanks kun je ook behoorlijk domineren als je goed doet. Dus het maakt imho eigenlijk niet uit. Dat heb ik eens gezien.

Met Rush weet ik zeker dat je heel veel punten kan maken, want Conquest is rustiger verloop en Rush is veel sneller en geconcentreerder, omdat iedereen dichtbij elkaar is. Metro en andere tunnelmap is bijna kampioen in punten maken. Vooral laatste heeft nog minder plaatsen om te verbergen, slechts 3 routes en dus niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ligt dat nu aan mij, of elke keer als ik voor het eerst een server binnenkom is het gelijk na een paar minuten gedaan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 14 november 2011 @ 02:20:
Ligt dat nu aan mij, of elke keer als ik voor het eerst een server binnenkom is het gelijk na een paar minuten gedaan.
Is gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

jagermeister schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:32:
[...]
Gaan we doen. Ik voeg je toe op battlelog.

TV missile heb ik nog niet vrijgespeeld. Ik vind eigenlijk dat de gunner ook met flares uitgerust moet zijn om de overlevingskans te vergroten, maar ja... als gunner wil je met die andere leuke goodies aan de slag natuurlijk.
Het lijkt mij de beste combinatie voor helicopters ja, gunner flares en de piloot de brandblusser... de rest maakt niet zo veel als je redelijk kunt vliegen. en was die TV missile niet dat ding dat je steeds opblaast? >:)

Ik heb gister 8 stingers ontweken in mijn jet >:) gewoon afterburner aan naar de kant van de map, dan omdraaien en richting launch locatie vliegen, raket kwam niet eens in de buurt elke keer.. Ik neem aan dat het een bekende truc is, maar eigenlijk vind ik het wel vaag dat het werkt...

Gister ook een paar vervelende bugs op seine river crossing, ik sprong over een hekje en ging gewoon dood..."bad luck" en dat tot 3x toe... steeds als het hekje wat scheef stond, gebeurt dat vaker of zat de admin te kutten :|

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:49
Ik heb helaas ook soms van de "bad luck" momenten soms out of no where.
Speel af en toe op de Got servers en daarbij is dat soms een verademing, met een beetje teamwerk kom je redelijk ver.
De little birt is trouwens geweldig.
Alleen zeer irri als je naar een andere server gaat en je start bf3 vanuit battlelog dan loopt bf3.exe 99% van de keren vast. afsluiten via Task manager en opnieuw proberen blijkt een oplossing :(

@ hierboven, ik heb als gunner altijd flares bij mij

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zie al wat probleem is: met mortar kun je groot deel map bekijken en daardoor heb je meer overzicht over battlefield. Samen met teamspeak kun je behoorlijk je teamgenoten aanwijzen waar ze zijn.

Probleem met mortar is eigenlijk niet zo erg, want je kan ook tanks erop afsturen en met tanks kun je ook behoorlijk domineren als je goed doet. Dus het maakt imho eigenlijk niet uit. Dat heb ik eens gezien.
Waar heb je het in hemelsnaam over?

Bad luck is inderdaad soms wel bijzonder irritant, krijg hem vooral vaak bij springen in de Seine. Maar ook een keer op Grand Bazaar dat net als we verder kunnen ik leuk direct via flank naarvoren ren, kom iemand tegen, schiet hem neer en heb nog 50% health, en sta ik een klein kamertje waar zekerweten verder niemand is. En 2 seconde later val ik dood neer met bad luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PS3 platoon
De volgende aanvragen heb ik op battlelog:
Itamara1
A7-62mm
morecow
Kaiser_Soze88
sneaker-78-
Kiwietje
HenkdaVries
ronaldlokers
Nol_NL
Doelloos88
rvdt86
WRR_Farid
0tto0o

Graag ontvang ik per DM jouw naam ter verificatie

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

furby-killer schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:42:
[...]

Ik zie al wat probleem is: met mortar kun je groot deel map bekijken en daardoor heb je meer overzicht over battlefield. Samen met teamspeak kun je behoorlijk je teamgenoten aanwijzen waar ze zijn.

Zolang niemand spot zie je geen mallemoer met je mortar. ;)

[ Voor 56% gewijzigd door RoyK op 14-11-2011 09:05 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
RoyK schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:04:
[...]

Zolang niemand spot zie je geen mallemoer met je mortar. ;)
Jawel hoor, iedereen die schiet zonder suppressor is kort zichtbaar op de minimap. Het stikt van de oranje driehoekjes als je in een mortar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
flessuh schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:04:
[...]

Het lijkt mij de beste combinatie voor helicopters ja, gunner flares en de piloot de brandblusser... de rest maakt niet zo veel als je redelijk kunt vliegen. en was die TV missile niet dat ding dat je steeds opblaast? >:)
Flares zijn beter voor de pilot, die weet wanneer hij dekking bereikt en dus ook wanneer ze gedropt moeten worden. IMO is voor gunner de beste combinatie; Reload belt, Infra red en tv guided. Als pilot; Guided rocket, Flares en heat seekers.

Je kan maximale DPS doen, op afstand kan de pilot een doel sprayen met guided rockets, gecombineerd met een tv guided hit kun je tanks “one hit killen”. Je kilt alleen in 1x met tv guided als je de tank van boven raakt, dit is helaas bijna onmogelijk omdat de hitboxes totaal niet kloppen met tv guided. Daarom is het beter om ook heat seekers mee te nemen, ik heb al veel helis geraakt en je hoort zelf een “dong” geluid en de tv guided raakt vervolgens uit baan om te gaan rond spinnen, je raakt hem dus maar er gebeurd niks.

Je moet een beetje op zoek naar “flight windows” je moet een punt hebben waar je veilig bent en vanaf daar vlieg je eerst hoog om tanks/aa uit te schakelen en te spotten, dan doe je een “strafing run” waar je laag vliegt en de gunner het hef in handen krijgt om ze kills te maken, met Infra Red kan hij snel genoeg spotten en schieten voor dit voor runs en met reload speed kan hij genoeg dps doen. In die tijd ben je inmiddels alweer locked, laag weg vliegen en je flares droppen tot je weer een safe punt met dekking bereikt hebt. Zo speel je IMO Bf3 chopper style.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Hathor schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:14:
[...]

Jawel hoor, iedereen die schiet zonder suppressor is kort zichtbaar op de minimap. Het stikt van de oranje driehoekjes als je in een mortar zit.
Ow, dat wist ik niet :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Afgelopen weekend zo'n 13 uur bijgeschreven op mijn conto. Zit nu totaal op 27 uur rank 26 en ik moet zeggen het speelt lekker weg. Als ik het achteraf bekijk heb ik gisteren een intensief gefocusde werkdag achter de rug :)

Engineer, support en medic vind ik toch het leukst om te spelen. Bij engineer komt vooral de javelin erg van pas bij irritante tanks, en hé het omhoog schieten van die raket heeft ook nog een beter effect dan frontaal. (was bekend i know, is een truc die ik dus daarna ook heb toegepast)

De ump45 is een lekker wapen, maar ben nu aan het zorgen dat ik de overpowerde F2000 te pakken krijg, kan ik ook mensen het leven zuur gaan maken met dat kudtwapen. Soms snap ik nog steeds geen reet van hoe snel ik afgeschoten kan worden. Misschien moet ik toch meer 'aim for the head' ipv het lichaam doen.

Dan de support class, de pkp pech&czech is een leuke vooral met extra magazijn. Gisteren was ik in het level waar je vanaf de aircraft carrier aan land moet komen bij conquest. Bij capture punt C in zo'n under construction gebouw gezeten. PKP pech&czech met IVR scope en zeker 15 gastjes neergeknald voor dat ze in de gaten hadden waar het vandaan kwam xD

Verder kom ik nu aardig goed weg in de helicopter, en moet ik zeggen dat ik ook het respect (als je daar al van kan spreken) heb ervaren van 'nee vlieg jij maar' dus dat is ook wel prettig, volgens mij is het zelfs zo dat als iemand met een hogere chopper unlock en rank in de chopper komt, schuift de lager geclasseerde piloot automatisch naar de gunner positie! (can any1 confirm)

Tijd voor de eerste service class medals, die in zicht komen, moet nog zo'n 25% voor engineer en support. Recon blijft toch het ondergeschoven kindje bij mij.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel je die javelin in dat ie omhoog schiet? Of moet je dan zelf omhoog mikken? Sinds ik dat ding unlockte heb ik er 2x meegeschoten, toen was een tank nog heel. Dus weg ermee :P Met een RPG ben ik veel sneller en effectiever, aangezien ik toch altijd vlakbij tanks zit bij en dan snel achter ze kan kruipen.

En waarom is die F2000 overpowered? Hij doet net zoveel damage als andere guns, en andere guns zijn ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Lopen we wat achter met het verwerken van de betalingen voor de clan toevallig? Heb vorige week betaald maar nog geen toegang tot het forum. Zou wel handig zijn op zich, maar heeft verder geen haast. (ing naar ing over gemaakt dus dat zou snel moeten zijn gegaan, wel met de nieuwe app, dus wie weet zit daar nog een bugje in. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:42:
Hoe stel je die javelin in dat ie omhoog schiet? Of moet je dan zelf omhoog mikken?
Er is een demo filmpje op youtube, als je een lock hebt, trek/stuw je je muis op het laatst omhoog en vuur je de raket af. De raket gaat dan eerst omhoog alvorens ie vervolgens 'straight down' komt op je tank en zo meer schade aanricht.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Hathor schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:14:
[...]

Dat is niet zo hoor, je ziet ze alleen als iemand van je teammates ze in beeld heeft. Ze blijven in beeld als je teammate ze spot en ze in beeld heeft, als je teammates ze niet meer zien kun je ze als mortar ook niet meer zien ook al schieten ze ;)

Van weekend weer de nodige uren gespeeld, maar damn wat is die M60 lekker >:) regelmatig k/d van 25-5, je merkt alleen dat wanneer er een beetje lag is dat het wapen weinig tot niks aanricht |:( De INRV met extended mag is helemaal geweldig op de M60, vooral op grand bazaar..

Waar ik me dood aan kan ergeren zijn de personen die altijd op de standaard deployment gaan en blijven wachten op vehicles. En er dan ook nog niks van bakken. Vooral op grand bazaar en Seine crossing zijn deze erg belangrijk als er dan zo'n debiel mee speeld verlies je gegerandeerd..

Nu nog ff wachten op me 2e videokaart en dan hoop ik dat het spel nog iets lekkerde speeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[b][message=37130178,noline]
En waarom is die F2000 overpowered? Hij doet net zoveel damage als andere guns, en andere guns zijn ook snel.
Sommige mensen worden met iets gekilled en dan is het per definitie OP. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:02
Nou, ik kill mensen makkelijker met de F2000 dan met andere wapens, dus ja, ik vind hem ook overpowered. En ik word ingame ook vaak door de F2000 gekilled, dus ik denk dat veel mensen mijn mening delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
F2000 heeft een zeer hoge fire rate en de damage is het zelfde. Dus je heb in een kortere tijd iemand gekilled. Daarbij is de recoil ook lager dan bij andere wapens. Zelfde verhaal als de AEK 971.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:42:
Hoe stel je die javelin in dat ie omhoog schiet? Of moet je dan zelf omhoog mikken? Sinds ik dat ding unlockte heb ik er 2x meegeschoten, toen was een tank nog heel. Dus weg ermee :P Met een RPG ben ik veel sneller en effectiever, aangezien ik toch altijd vlakbij tanks zit bij en dan snel achter ze kan kruipen.
Het 'on top' werkt enkel met SOFLAM van Recon.
loewie1984 schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:45:
Er is een demo filmpje op youtube, als je een lock hebt, trek/stuw je je muis op het laatst omhoog en vuur je de raket af. De raket gaat dan eerst omhoog alvorens ie vervolgens 'straight down' komt op je tank en zo meer schade aanricht.
Mits de boog die de raket maakt klein genoeg is, vanaf 40 meter schiet hij al in de voorkant, over de 100 meter is dat bijna onmogelijk (ding heeft een max lock van tegen de 180meter).

Tactischer is te schieten vanaf de achterkant, dan heb je 99% kans dat hij de achterkant raakt, bijna 1shot-disabled.

Maar verder blijft dat ding wat nutteloos, de lock is vrij lang en reset zo'n beetje door elke scheet die wordt gelaten tussen jou en de tank.
itsleon schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:37:
F2000 heeft een zeer hoge fire rate en de damage is het zelfde. Dus je heb in een kortere tijd iemand gekilled. Daarbij is de recoil ook lager dan bij andere wapens. Zelfde verhaal als de AEK 971.
Zo kan je over elk wapen wel wat zeggen, SCAR zie je ook heel veel mensen enorm veel kills mee halen, andere kant haal ik bv enorm veel kills met de M249 en de M416, of zelfs de M1014 heb ik al bijna 200 kills mee.

Het is uiteindelijk het wapen wat je zelf het beste vind, waarmee je de meeste kills maakt. A-91 is bv enorm sterk CQ, maar range is dat ding vrij matig.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2011 10:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Vraagje: voor bf2 had ik een oude joystick via midi connectie aan de praat gekregen. Dit ging een pak beter voor de jets. Nu wil ik voor bf3 een nieuwe joystick aanschaffen. Het is enkel voor bf3 dus het mag niet te duur zijn. Heeft iemand ervaring met bf3 en enkele cheap joysticks? Ik heb al in pricewatch gekeken maar de reviews zijn niet zo uitgebreid voor deze producten...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:42:
[...]
Maar verder blijft dat ding wat nutteloos, de lock is vrij lang en reset zo'n beetje door elke scheet die wordt gelaten tussen jou en de tank.
Vooralsnog wel. Maar dat komt deels omdat nog niet iedereen de tank op de juiste manier gebruikt (dus geen reden om m te equippen) of omdat te weinig mensen een javelin gebruiken (indien tank wel goed wordt gebruikt). Ik kan met een medepassagiers soms veels te lang in een tank zitten omdat de tegenstander toch bijna nooit met een tegenactie komt. Het duurt nog een paar weken/maanden voordat mensen echt nuttig gaan zijn met een javelin.

Zelfde met choppers/jets tegen grondtroepen. Nu nog weinig last van, maar dat gaat nog wel komen :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik ben nu ongeveer een week of 2 met BF3 op de pc bezig, en doe hier en daar weleens wat multiplayer (ben niet heel goed, weet ik van mezelf, dus mijn k/d ratio is achteraan altijd hoger.. :) ).. Ben inmiddels op een paar puntjes na lvl 5.
Zijn er restricties of eisen of iets aan het joinen van een GoT-platoon? En in de OP staan er 3 voor de pc. Is er nog een groot verschil tussen de 3 bestaande platoons?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BatmanHorizon schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:52:
Vooralsnog wel. Maar dat komt deels omdat nog niet iedereen de tank op de juiste manier gebruikt (dus geen reden om m te equippen) of omdat te weinig mensen een javelin gebruiken (indien tank wel goed wordt gebruikt). Ik kan met een medepassagiers soms veels te lang in een tank zitten omdat de tegenstander toch bijna nooit met een tegenactie komt. Het duurt nog een paar weken/maanden voordat mensen echt nuttig gaan zijn met een javelin.
Zal nooit komen, niet zolang de RPG zo blijft en de SOFLAM/Javelin zo'n lange lock-tijd hebben. Recon heeft 2 betere opties dan een SOFLAM, tank heeft 3 opties beter dan guided, engineer heeft 2 opties beter dan Javelin, dat is nog geen 10% kans dat je een perfecte setup krijgt die wel gaat werken. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke range die Javelin/SOFLAM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Plus dat je met de javelin in tegenstelling tot de RPG geen mensen uit gebouwen kan schieten of nieuwe ingangen in muren kan maken.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met zn 3en in een tank zit:
- Driver
- Gunner (engi met javelin)
- Laser painter

Als je dan een vijandelijke tank tegen komt, is die zo kapot:P Gewone shells erop uit tank main weapon, gunner stapt ff uit om zn javelin te schieten in de al getargette tank door de CITV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Andyk125 schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:48:
[...]

Dat is niet zo hoor, je ziet ze alleen als iemand van je teammates ze in beeld heeft. Ze blijven in beeld als je teammate ze spot en ze in beeld heeft, als je teammates ze niet meer zien kun je ze als mortar ook niet meer zien ook al schieten ze ;)
Euh, nee. Ook als iemand zonder silencer schiet, wordt 'ie zolang 'ie aan het schieten is zichtbaar op de minimap.

Ik ben nu zo'n beetje halverwege m'n tweede Service Star voor de Engineer-klasse, en halverwege de eerste voor Assault/Medic. Ik merk dat het spel een stuk leuker wordt naarmate je meer unlockt. Ik kan nu al een behoorlijke tijd in de lucht blijven met choppers en jets, ik heb bijna guided missiles respectievelijk rocket pods ge-unlockt.

Wat me toch wel verbaast is het enorme voordeel dat je kunt behalen met teamspeak. Zit ik op een random server als engineer in een tank en stap ik uit om te repairen, dan rijdt de gehavende tank doodleuk weg om na een paar meter kapotgeschoten te worden, terwijl je dat op TS prima kunt communiceren.

Om die derde gunner-seat in de tank te kunnen gebruiken moet iedere passagier van die tank dat hebben, toch? Ik zag pas wel een tank die voor 2/3 vol was, maar kon er zelf niet bij.

[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 14-11-2011 11:25 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:15:
Als je met zn 3en in een tank zit:
- Driver
- Gunner (engi met javelin)
- Laser painter

Als je dan een vijandelijke tank tegen komt, is die zo kapot:P Gewone shells erop uit tank main weapon, gunner stapt ff uit om zn javelin te schieten in de al getargette tank door de CITV.
Ik ben erg benieuwd naar het gebruik van de derde seat in de tank. Lijkt mij wel lachen om eens met 3 man te kijken hoeveel schade je dan kunt aanrichten. 3 engineers met repair tool (ik laat de repair tool nog wel eens achter voor mijnen) en javelin.

Aan de andere kant komt het nu al weinig voor dat mensen goed samen werken in een tank (kingofcunnus is daar wel een held in trouwens, ongelofelijk), en als daar nog een derde bij komt moet je er wel goede afspraken over maken.

[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 14-11-2011 11:24 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Die 3e seat komt pas vrij als de main driver de laser painter heeft vrijgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:26:
Die 3e seat komt pas vrij als de main driver de laser painter heeft vrijgespeeld?
ja toch?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:26:
ja, die upgrade is passive. Dus je hoeft er niks voor in te stellen, net als below radar. Zolang jij een tank bestuurd, kunnen er altijd 3 man in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:12:
[...]

Zal nooit komen, niet zolang de RPG zo blijft en de SOFLAM/Javelin zo'n lange lock-tijd hebben. Recon heeft 2 betere opties dan een SOFLAM, tank heeft 3 opties beter dan guided, engineer heeft 2 opties beter dan Javelin, dat is nog geen 10% kans dat je een perfecte setup krijgt die wel gaat werken. En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke range die Javelin/SOFLAM hebben.
De range is goed genoeg. Is een tank verder dan de range van je javelin, dan heb je er waarschijnlijk niet eens last van. Maar je onderschat denk ik de tijd die mensen nodig hebben om alle kneepjes in dit spel te leren kennen. In bc2 duurde het ook maanden voordat mensen met tracer darts en AT4´s gingen werken. Dat was om twee redenen:

1) Men had geen last van goede chopper piloten/tank bestuurders
2) Men kon zelf niet goed omgaan met tracers/AT4.

Zodra het omkeerpunt in dit spel komt, wanneer spelers goed zijn geworden met lucht en grondvoertuigen, dan gaan dingen als de SOFLAM, Javelin, stinger echt noodzakelijk worden. Het spel is nog geen maand uit. Echter als je het over een paar maanden nog speelt, verwacht ik echt dat die dingen nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik lees net dat als je CITV station (laser painter) aan hebt als perk, dat je dan een tank in kan stappen waar al 2 personen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Gister trouwens wel een cool momentje; ik sta net voor mijn eigen basis (van de Russen) met een tank op Operation Firestorm en wil naar C gaan rijden. Ik zie een heli gespot worden helemaal bij B en denk "ik kan onder het rijden wel een beetje op hem knallen". Eerste shot raak; 2 kills + vehicle disabled :D

@Rogierh ik had hem precies andersom gelezen, maar dat was ook heel vluchtig. Blijft dat je goede afspraken moet maken om effectief te zijn. Anders gebruik je die 3e plek vooral om even een lift te krijgen (ook handig ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door cheiron op 14-11-2011 11:37 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:28:
Ik lees net dat als je CITV station (laser painter) aan hebt als perk, dat je dan een tank in kan stappen waar al 2 personen in zitten.
Dat klopt. Maar dan moet je hem wel zelf al unlocked hebben (zoals gezegd is het passive, staat altijd automatisch aan). Met een derde man zal je waarschijnlijk over een tijdje ook grootse dingen kunnen doen. De painter werkt heel goed en als de main tank bestuurder de guided shel equipped kan je tanks en chopper heel snel neerhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 14-11-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik de USAS 12 unlocken, dan ff 50 kills maken, en explosive rounds erin drukken :D Ben benieuwd. Op metro erg effectief denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:33:
Vanavond ga ik de USAS 12 unlocken, dan ff 50 kills maken, en explosive rounds erin drukken :D Ben benieuwd. Op metro erg effectief denk ik ;)
Ik kan ook niet wachten totdat ik dat wapen heb + explosive shells!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
BatmanHorizon schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:32:
[...]
Dat klopt. Maar dan moet je hem wel zelf al unlocked hebben (zoals gezegd is het passive, staat altijd automatisch aan). Met een derde man zal je waarschijnlijk over een tijdje ook grootse dingen kunnen doen. De painter werkt heel goed en als de main tank bestuurder de guided shel equipped kan je tanks en chopper heel snel neerhalen.
Ik zie het al helemaal voor mij: met een tank van een afstandje eerst een andere tank painten, guided shell er op af, dat blijven doen tijdens het rijden naar de tank toe en wanneer je er bent nog met de main gun de laatste restjes health wegschieten. Kan vet worden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:37:
[...]

Ik kan ook niet wachten totdat ik dat wapen heb + explosive shells!
Er zijn veel betere wapens, maar het gevoel dat je de hele tijd The Expendables aan het spelen bent is onovertroffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:41:
[...]

Er zijn veel betere wapens, maar het gevoel dat je de hele tijd The Expendables aan het spelen bent is onovertroffen :D
True, maar shotgun + explosive is gewoon cool om fftjes te spelen op ''dichte'' mappen. ik prefereer altijd mijn assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:34:
Nou, ik kill mensen makkelijker met de F2000 dan met andere wapens, dus ja, ik vind hem ook overpowered. En ik word ingame ook vaak door de F2000 gekilled, dus ik denk dat veel mensen mijn mening delen.
Ik stel voor om gewoon maar één wapen in het spel te stoppen, want werkelijk alle wapens hebben natuurlijk precies dezelfde specificaties. Dat is dan uiteraard ook de reden dat er maar één wapenfabrikant is in de wereld met één model.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Phyxion schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:48:
[...]

Ik stel voor om gewoon maar één wapen in het spel te stoppen, want werkelijk alle wapens hebben natuurlijk precies dezelfde specificaties. Dat is dan uiteraard ook de reden dat er maar één wapenfabrikant is in de wereld met één model.
:')

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:32:
[...]
Nog 19.000 puntjes dan heb ik die CITV unlocked. Met 3 engi's dan een beetje cruisen lijkt me mooi. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Unomomentodado schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:50:
[...]
Nog 19.000 puntjes dan heb ik die CITV unlocked. Met 3 engi's dan een beetje cruisen lijkt me mooi. :-)
Avondje gamen toch? Hoeveel ranken jullie gemiddeld op per uur/avond/keer dat je speelt?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

loewie1984 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:51:
[...]
Avondje gamen toch? Hoeveel ranken jullie gemiddeld op per uur/avond/keer dat je speelt?
Dat hangt echt totaal af van de speler natuurlijk. Daarnaast verschilt het dan nog per keer. Zo heb ik mappen die ik graag met engineer speel en sommige die ik met recon speel. Recon levelt, zeker in het begin, beduidend langzamer dan engineer. Soms speel je in team favor, en soms niet. Dus ja, wat is gemiddeld? 2350 denk ik, 2350 wat? Geen idee :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
[...]
Dat hangt natuurlijk van je SPM af en welk level je inmiddels bent. Volgende rank heb ik 2220.00 voor nodig en met een SPM van 420 ben ik daar wel 9 uur mee bezig. Dusseh.... 2 avondjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Phyxion schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:48:
[...]

Een pistool waar zon vlaggetje uitkomt met "PANG!" erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, worden jullie nou ook niet HELEMAAL knettergek van dat 'overpowered dit'/'lame dat' gezeur.

Een goede gamer wint het altijd van een casual/mindere gamer, ongeacht welk wapen. Het schieten is misschien 50% van het werk, de rest zijn looplijnen en tactiek.

De mensen die in-game het hardste janken zijn vaak de gasten die a) ergens achterin zitten te snipen/campen, b) recht in de vijand lopen, c) de HELE tijd hetzelfde proberen, of d) ENORM de aandacht trekken en zo zichzelf en zijn squad verraden.

Als je het met je klapperpistool niet head-on kan winnen van een F2000, tsja, loop dan om en schiet ze in de rug, plant spawn beacons, spot als een dolle en level jezelf omhoog. Net zolang jij ook de F2000 hebt.

Investeer gewoon tijd om de map te leren kennen, om te leren hoe het gros van de spelers loopt in een map en kies gewoon een wapen dat JIJ lekker vindt spelen om jouw objective in die map te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
[...]

Dat ligt er aan, als ik een avondje speel is dat vaak 1 tot 1,5 uur.. Normale score die ik haal is denk ik 4000 per potje met soms uitschieters van 7500+ en dan wil het wel lekker opschieten ;)

Heb bijna mijn eerste service stars voor zowel engineer als support. Assault en Recon speel ik zo goed als niet, laatst ff geprobeerd om assault te spelen maar ik kan er gewoon erg slecht tegen als ik geen kogels meer heb :P En de meeste support classes zijn te dom voor woorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

erikvandenberg schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:44:
[...]

True, maar shotgun + explosive is gewoon cool om fftjes te spelen op ''dichte'' mappen. ik prefereer altijd mijn assault rifle.
Ik mis bij explosive shells het 99% kans op 1 shot in close range, het is wel een stuk effectiever in hoekjes en steegjes, als je de persoon niet goed kan raken. Slugs blijven ook leuk, gewoon 2 shotten op 30meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hduinkerken
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-09 11:55
Zo ik heb me even aangemeld voor het PS3 Platoon, is dit een beetje geïntrigeerd in de ps3 versie? Ik word een beetje flauw van in mijn eentje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Dat verschilt per keer inderdaad. Bij een potje dat ik volledig speel (dus vanaf de countdown tot de laatste tickets) haal ik minimaal ~1600 en maximaal zo'n 3500 punten. En dan nog de awards.

Gisteren heb ik ook gepoogd wat ribbons te halen op andere modi. Squad rush en squad deathmatch zijn eigenlijk ook wel grappig voor de afwisseling.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
[...]

Grappig genoeg werd ik na 45uur spelen rank 45 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
http://www.nu.nl/games/26...ttlefield-3-cheaters.html
..oud nieuws moet eerst lezen....

hehe :) en nu nog even de rest aanpakken en ff joystick instellingen patchen

[ Voor 10% gewijzigd door leosand op 14-11-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hduinkerken schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:28:
Zo ik heb me even aangemeld voor het PS3 Platoon, is dit een beetje geïntrigeerd in de ps3 versie? Ik word een beetje flauw van in mijn eentje spelen.
Totaal niet eigelijk, maar je kan via Battlelog makkelijk de PSN van de anderen vinden, die toevoegen aan je friendlist in PSN, dan kan je makkelijk met hun spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:17:
Ach, worden jullie nou ook niet HELEMAAL knettergek van dat 'overpowered dit'/'lame dat' gezeur.

Een goede gamer wint het altijd van een casual/mindere gamer, ongeacht welk wapen. Het schieten is misschien 50% van het werk, de rest zijn looplijnen en tactiek.

De mensen die in-game het hardste janken zijn vaak de gasten die a) ergens achterin zitten te snipen/campen, b) recht in de vijand lopen, c) de HELE tijd hetzelfde proberen, of d) ENORM de aandacht trekken en zo zichzelf en zijn squad verraden.

Als je het met je klapperpistool niet head-on kan winnen van een F2000, tsja, loop dan om en schiet ze in de rug, plant spawn beacons, spot als een dolle en level jezelf omhoog. Net zolang jij ook de F2000 hebt.

Investeer gewoon tijd om de map te leren kennen, om te leren hoe het gros van de spelers loopt in een map en kies gewoon een wapen dat JIJ lekker vindt spelen om jouw objective in die map te halen.
Hehe, klopt, maar doe geen moeite. Dit topic bestaat al sinds de beta uit 80% klaagzang over van alles en nog wat. Ik heb het maar geaccepteerd. Ik heb er 55 uur opzitten, en heb nergens over te klagen. Ik vind niks OP'd en vind alle maps leuk, sommige wat minder leuk dan andere.
Ik vind dit echt het vetste spel in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
weet iemand of het al mogelijk is om je SPOT key (default) q te remappen op bijvoorbeeld (right shift) bij mij wil dit niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Flghter1982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:50:
weet iemand of het al mogelijk is om je SPOT key (default) q te remappen op bijvoorbeeld (right shift) bij mij wil dit niet lukken.
Bij mij lukt dat ook niet, dus als het je uiteindelijk nog gelukt is hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Flghter1982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:50:
bekend probleem check http://getsatisfaction.co...d3/topics/commarose_q_bug

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 14-11-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Andyk125 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:20:
[...]

Assault en Recon speel ik zo goed als niet, laatst ff geprobeerd om assault te spelen maar ik kan er gewoon erg slecht tegen als ik geen kogels meer heb :P
Recon trekt mij ook helemaal niet in dit spel. In moeilijke potjes gebruik ik het nog wel eens om een spawnbeacon te plaatsen, maar verder heeft de class niets wat mij boeit. Zal lang duren voordat ik daar mijn eerste service star op haal.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:55:
[...]

Recon trekt mij ook helemaal niet in dit spel. In moeilijke potjes gebruik ik het nog wel eens om een spawnbeacon te plaatsen, maar verder heeft de class niets wat mij boeit. Zal lang duren voordat ik daar mijn eerste service star op haal.
Recon op zich ook niet, maar heb het gespeeld om de MAV vrij te spelen.

Gisteren een leuke pot gehad op Theran Highway, waar het team dankbaar gebruik maakte van de gespotte tegenstanders. Was erg leuk om te zien. Iedere keer als ik een groep tegenstanders gespot had zag je een aantal medespeler die kant op gaan en waren de oranje puntjes binnen de kortste keren geelimineerd.
Als je team de minimap goed gebruikt, dan kan de MAV van grote waarde zijn.

Resultaat 0 kills, 0 deaths en bijna 2000 punten aan spotbonussen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Er zijn een aantal dingen waar ik me in de BF3 GUI toch aan stoor. Ergernis #1 is het joinen van een password-protected server met behulp van de quick match knop. Hoe bedenk je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een 2 potjes conquest gedaan waar ons team al heel snel de vlaggen had ingenomen.
Daarna wachtte het volledige team voor de basis van de tegenstander en kon er dus niemand doorkomen.
Ik ben maar in een tank gaan rondrijden om de map wat te leren kennen, want zonder gevechten om vlaggen is er maar weinig aan.
Liever verliezen dan zo winnen...
O ja, heli's en jets zijn lastig te besturen! In BC2 kon ik nog wel redelijk overweg met een chopper, maar hier heb ik er al een paar het gras in geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:50:
[...]

Hehe, klopt, maar doe geen moeite. Dit topic bestaat al sinds de beta uit 80% klaagzang over van alles en nog wat. Ik heb het maar geaccepteerd. Ik heb er 55 uur opzitten, en heb nergens over te klagen. Ik vind niks OP'd en vind alle maps leuk, sommige wat minder leuk dan andere.
Ik vind dit echt het vetste spel in jaren.
Je hebt groot gelijk, ik heb ook sinds Action Quake II me niet meer zo vermaakt met een shooter als BF3. Ik zit nu rond de 45 uur en vind ook niets OP'd. Elk wapen, campers, mortars, infra red scope, etc. zijn makkelijk te counteren. Er kunnen nog wel een paar bus hier en daar opgelost worden voor mij.

Ik baal er gewoon van dat door dit gezeik de kans groot is dat sommige wapens weer generfd worden cq alles gebalanced wordt zodat je een counter-strike kloon krijgt die het gros van de wapens totaal nutteloos maakt en/of halve waterpistolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:13:
O ja, heli's en jets zijn lastig te besturen! In BC2 kon ik nog wel redelijk overweg met een chopper, maar hier heb ik er al een paar het gras in geholpen...
Blijven oefenen. Begin nu ook eindelijk feeling te krijgen met de choppers. Heb er alleen last van dat de tegenstanders vaak een stuk beter zijn dan ik en dat ik dan behoorlijk snel uit de lucht geschoten wordt.

Jets zijn niet zo'n probleem.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:14:
[...]
Ik baal er gewoon van dat door dit gezeik de kans groot is dat sommige wapens weer generfd worden cq alles gebalanced wordt zodat je een counter-strike kloon krijgt die het gros van de wapens totaal nutteloos maakt en/of halve waterpistolen.
Ja ach, zou ik ook wel van balen, maar ik pas me wel weer aan. Maar ik ga er vanuit dat DICE niet alleen naar klaagzang van matige spelers luistert en zelf ook wel het e.e.a kan bepalen en beseffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
@.oisyn Gelukkig denkt EA er hetzelfde over als ik dus :+ (statspadding)

[ Voor 92% gewijzigd door FireFoz op 14-11-2011 13:58 . Reden: staat hierboven ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Safaci schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:10:
Er zijn een aantal dingen waar ik me in de BF3 GUI toch aan stoor. Ergernis #1 is het joinen van een password-protected server met behulp van de quick match knop. Hoe bedenk je dit.
Password (Not)Portected ofzo uit/aanvinken. Staat bij ranked of niet etc in die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Safaci schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:10:
Als jij in je filters niet insteld dat je GEEN password servers wilt, dan komt ie daar mee ja.
Je moet wel je filters instellen
Wat is ergenis #2 bij jou dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Jackal131 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:16:
[...]

Blijven oefenen. Begin nu ook eindelijk feeling te krijgen met de choppers. Heb er alleen last van dat de tegenstanders vaak een stuk beter zijn dan ik en dat ik dan behoorlijk snel uit de lucht geschoten wordt.

Jets zijn niet zo'n probleem.
Beste om te oefenen is missie 2 van Coop proberen en youtube checken op Howto's. Je moet onthouden dat je jouw rechterstick niet als een maniac moet bewegen, anders is het snel over. Ik heb het inmiddels ook redelijk onder de knie, al erger ik me soms kapot dat ik best vaak een gunner heb die niet die gun constant laat "rippen" om het maar zo te zeggen.

De keren dat er een goede gunner in zit is het echt een waar festijn en voelt het echt zo vet als je dominantie hebt in de lucht (afgezien van de jets) en je echt een bijdrage levert aan de grondtroepen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wat bedoel je met 'rippen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Constant afvuren :)

[edit]
Misschien gebruik ik een verkeerde term, dit was het eerste wat in me opkwam haha

[ Voor 71% gewijzigd door aramdin op 14-11-2011 14:34 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
doh nvm :)

[ Voor 92% gewijzigd door FireFoz op 14-11-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
BatmanHorizon schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:28:
[...]

De range is goed genoeg. Is een tank verder dan de range van je javelin, dan heb je er waarschijnlijk niet eens last van. Maar je onderschat denk ik de tijd die mensen nodig hebben om alle kneepjes in dit spel te leren kennen. In bc2 duurde het ook maanden voordat mensen met tracer darts en AT4´s gingen werken. Dat was om twee redenen:

1) Men had geen last van goede chopper piloten/tank bestuurders
2) Men kon zelf niet goed omgaan met tracers/AT4.

Zodra het omkeerpunt in dit spel komt, wanneer spelers goed zijn geworden met lucht en grondvoertuigen, dan gaan dingen als de SOFLAM, Javelin, stinger echt noodzakelijk worden. Het spel is nog geen maand uit. Echter als je het over een paar maanden nog speelt, verwacht ik echt dat die dingen nodig zijn.
Mooi inzicht. Het spel veranderde inderdaad ook ten tijde van BF2.

Verder; want vind iedereen van de Back to Karkand uitbreiding? Ik had zelf wel graag wat meer dan 4 maps gezien. Mijn favorieten, Dragon Valley en FuShe pass zitten er niet in :(
Wel weer dat debiele Wake Island, wat niet eens een BF2 map is, maar een BF1942 (!) map. Die heb ik wel genoeg gezien. Jammer dat ze andere erg sterke maps laten liggen uit BF2. Kubra Dam was bijvoorbeeld ook uitzonderlijk mooi en leuk om te spelen. Of Clean Sweap in plaats van Wake (beetje hetzelfde idee)

[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 14-11-2011 15:08 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm verkeerd uitgelegd:

Eerder het niet schieten als er overduidelijk (voor mij dan) een vijand (tank, trooper, buggy, etc) voor je rijdt/loopt die ik tijdens het vliegen ook nog spot.

Daarom is het zo fijn als je met een buddy speelt en voice coms hebt, dan kan je in het hitte van de strijd tenminste "gillen" dat er een tank rechtsonder je zit.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
Ze mogen van mij wel een "advanced" tabje maken bij server filtering, voor friendly fire aan/uit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik vind ook dat je gewoon met een headset moet spelen...ik verbaas me er nog steeds over hoeveel mensen er geen headset hebben (verreweg het merendeel op xbox). Ik speel zelf eigenlijk bijna alleen maar als mn vrienden online zijn, omdat die ook een headset hebben...niks is er irritanter dan een gunner in je tank hebben die een engineer om je tank heen niet ziet maar die je dat niet kan vertellen omdat ie geen headset op heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
aramdin schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:30:
[...]
Beste om te oefenen is missie 2 van Coop proberen en youtube checken op Howto's. Je moet onthouden dat je jouw rechterstick niet als een maniac moet bewegen, anders is het snel over.
In de howto's zie je iedereen met legacy stick layout vliegen. Standaard zit de 'roll' rechts, maar het is makkelijker om hem links te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkware schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:54:
[...]

Bij mij lukt dat ook niet, dus als het je uiteindelijk nog gelukt is hoor ik het graag!
Guess im lucky :)
Bij mij lukt dit perfect om te veranderen, staat hier op de ALT toets.

Gisterennacht begonnen met Rush te spelen. Voorheen altijd 64p Conquest gespeeld. Via Rush kan je wel snel scoren zeg! Voel dat men SPM toch wat zal stijgen de komende dagen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 14-11-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
FragFX Shark (PS3) is binnen! Straks gelijk aansluiten en testen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Timmor op 14-11-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Om te huilen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Timmor schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:02:
FragFX Shark (PS3) is binnen! Straks gelijk aansluiten en testen :D
Let me know please!

Ik kan al vanaf de aanschaf van mijn PS3 niet makkelijk overweg met de controller. Ja ik kan richten schieten en kills maken, maar het voelt nog lang niet zo perfect en natuurlijk als de 360 controller.
Ik heb geprobeerd met verschillende apparaten mijn 360 controller op de PS3 aan te sluiten, maar dit ook zonder succes. Het evenaart bij lange na niet de natuurlijke feeling van de 360 controller op de PS3.

Nu zat ik dus te denken aan een FragFX, alleen ik hoor zoveel tegenstrijdige en verschillende verhalen dat ik er nog niet 1 heb aangeschaft.

Waarom kunnen ze niet gewoon een identieke 360 controller maken, in alle puntjes hetzelfde, en dat je die dan op de PS3 kan aansluiten, zonder tussenapparaten of wat dan ook. Zo moeilijk is dat toch niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
The Great HooD schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:05:
[...]

Let me know please!

Ik kan al vanaf de aanschaf van mijn PS3 niet makkelijk overweg met de controller. Ja ik kan richten schieten en kills maken, maar het voelt nog lang niet zo perfect en natuurlijk als de 360 controller.
Ik heb geprobeerd met verschillende apparaten mijn 360 controller op de PS3 aan te sluiten, maar dit ook zonder succes. Het evenaart bij lange na niet de natuurlijke feeling van de 360 controller op de PS3.

Nu zat ik dus te denken aan een FragFX, alleen ik hoor zoveel tegenstrijdige en verschillende verhalen dat ik er nog niet 1 heb aangeschaft.

Waarom kunnen ze niet gewoon een identieke 360 controller maken, in alle puntjes hetzelfde, en dat je die dan op de PS3 kan aansluiten, zonder tussenapparaten of wat dan ook. Zo moeilijk is dat toch niet 8)7
Het is maar wat je gewend bent; ik kan weer niet met een 360 controller overweg. Met de PS3 controller overigens vaak ook niet, omdat ik (nog) niet accuraat genoeg ben, zeker CQC niet...

Maar ben ook erg geinteresseerd in die Shark controller, laat even wat weten! Voornamelijk of het veel verschilt van M/KB... want anders heb je wéér een andere controller om aan te wennen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixel, oh pixel, waar zijt gij? koning der C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:05:
[...]

Let me know please!

Heel toevallig dit. Was al een tijdje aan het zoeken naar een alternatief voor de PS3 controller, ik zie vaak alles in het spel maar ik kan een reactie niet snel genoeg vertalen naar een handeling met de controller. Ik denk dat ik de FragFX ook maar bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
Super coole fraps maakt deze gozer, ben een grote fanboi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:38:
Heel toevallig dit. Was al een tijdje aan het zoeken naar een alternatief voor de PS3 controller, ik zie vaak alles in het spel maar ik kan een reactie niet snel genoeg vertalen naar een handeling met de controller. Ik denk dat ik de FragFX ook maar bestel.
Wacht maar tot je met die Thumb-stick moet gaan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Jeroenimoes schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:15:
[...]

Het is maar wat je gewend bent; ik kan weer niet met een 360 controller overweg. Met de PS3 controller overigens vaak ook niet, omdat ik (nog) niet accuraat genoeg ben, zeker CQC niet...

Maar ben ook erg geinteresseerd in die Shark controller, laat even wat weten! Voornamelijk of het veel verschilt van M/KB... want anders heb je wéér een andere controller om aan te wennen...
Het is ook precies wat je gewend ben hoor. Ik ben vanaf release met de 360 in de weer gegaan. PS vanaf dat moment bijna niet aangeraakt, alleen Nintendo spullen.
Mijn PS3 was dus een kennismaking met de controller, waarvan ik al vond dat het zo onlogisch gebouwd is. Nu loop ik dus ertegen aan dat ik op de PS3 gewoon vele malen minder speel dan op de 360, wat mij dus mateloos irriteert. Daarom zoek ik naar een alternatief.
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:38:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde, omdat de PS3 controller gewoon niets is voor mij ben ik eigenlijk altijd wel een paar seconden te laat. Wat ik op de 360 totaal niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Een muis gebruiken op de PS3 of XBOX gebruiken is natuurlijk wel cheaten, maar goed.
Pagina: 1 ... 73 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien