Afgelopen weekend zo'n 13 uur bijgeschreven op mijn conto. Zit nu totaal op 27 uur rank 26 en ik moet zeggen het speelt lekker weg. Als ik het achteraf bekijk heb ik gisteren een intensief gefocusde werkdag achter de rug
Engineer, support en medic vind ik toch het leukst om te spelen. Bij engineer komt vooral de javelin erg van pas bij irritante tanks, en hé het omhoog schieten van die raket heeft ook nog een beter effect dan frontaal. (was bekend i know, is een truc die ik dus daarna ook heb toegepast)
De ump45 is een lekker wapen, maar ben nu aan het zorgen dat ik de overpowerde F2000 te pakken krijg, kan ik ook mensen het leven zuur gaan maken met dat kudtwapen. Soms snap ik nog steeds geen reet van hoe snel ik afgeschoten kan worden. Misschien moet ik toch meer 'aim for the head' ipv het lichaam doen.
Dan de support class, de pkp pech&czech is een leuke vooral met extra magazijn. Gisteren was ik in het level waar je vanaf de aircraft carrier aan land moet komen bij conquest. Bij capture punt C in zo'n under construction gebouw gezeten. PKP pech&czech met IVR scope en zeker 15 gastjes neergeknald voor dat ze in de gaten hadden waar het vandaan kwam xD
Verder kom ik nu aardig goed weg in de helicopter, en moet ik zeggen dat ik ook het respect (als je daar al van kan spreken) heb ervaren van 'nee vlieg jij maar' dus dat is ook wel prettig, volgens mij is het zelfs zo dat als iemand met een hogere chopper unlock en rank in de chopper komt, schuift de lager geclasseerde piloot automatisch naar de gunner positie! (can any1 confirm)
Tijd voor de eerste service class medals, die in zicht komen, moet nog zo'n 25% voor engineer en support. Recon blijft toch het ondergeschoven kindje bij mij.