Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:58
“If you unlock every weapon, every gadget, and every unlock for every weapon... something like 100 hours.”

Nu al rond de 100 uur gespeeld, waar haal je de tijd vandaan. Opmerking snap ik eigenlijk niet, je speelt een game toch niet voor de unlocks maar voor de gameplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Nol_NL schreef op zondag 13 november 2011 @ 04:13:
Nu al rond de 100 uur gespeeld, waar haal je de tijd vandaan. Opmerking snap ik eigenlijk niet, je speelt een game toch niet voor de unlocks maar voor de gameplay ?
Dat heb ik inderdaad ook nooit helemaal begrepen.
Volgens mij is dat echt iets van de console generatie dat je stopt met een spel zodra alles unlocked is.
Voor mij begint de fun pas zodra ik alles unlocked heb, ik heb een hekel aan unlock systemen en voor balance sake heb ik 't liefst een systeem ala counterstrike waar je meteen alle wapens kunt nemen.

Bij BC2 was het helemaal erg, pas op level 13 oid kreeg je magnum ammo, voor die tijd was je als newbie gewoon gimped.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 13-11-2011 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

unfor schreef op zondag 13 november 2011 @ 04:16:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook nooit helemaal begrepen.
Volgens mij is dat echt iets van de console generatie dat je stopt met een spel zodra alles unlocked is.
Voor mij begint de fun pas zodra ik alles unlocked heb, ik heb een hekel aan unlock systemen en voor balance sake heb ik 't liefst een systeem ala counterstrike waar je meteen alle wapens kunt nemen.

Bij BC2 was het helemaal erg, pas op level 13 oid kreeg je magnum ammo, voor die tijd was je als newbie gewoon gimped.
Amen to that! Kan het overigens zijn dat mensen met een hoger level qua wapens zéér sterk in het voordeel zijn? Ik ben nu nog level 3 (werk gooit roet in het eten) maar word echt heel erg vaak afgeslacht door bijvoorbeeld de F2000 (ofzoiets) en nog wat andere wapens met allerlei attachments. Wel extra bevredigend als je daarna een comback maakt met je beginnersgeweertje _/-\o_

Trouwens, ik zie al een hele hoop gasten met belachelijk hoge levels, een hoop unlocks enzo, waar halen dat soort mensen te tijd vandaan!? :? Dat soort dingen blijven me verbazen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SomerenV schreef op zondag 13 november 2011 @ 04:25:
[...]

Amen to that! Kan het overigens zijn dat mensen met een hoger level qua wapens zéér sterk in het voordeel zijn? Ik ben nu nog level 3 (werk gooit roet in het eten) maar word echt heel erg vaak afgeslacht door bijvoorbeeld de F2000 (ofzoiets) en nog wat andere wapens met allerlei attachments. Wel extra bevredigend als je daarna een comback maakt met je beginnersgeweertje _/-\o_
Niet echt, in principe zijn de geweren waar je mee begint niet minder krachtig.
De M4A1 is al een van de beste carbines bijvoorbeeld, high rpm, low recoil.
Hier een sheet met de meeste wapen info:
https://docs.google.com/s...true&noheader=false&gid=0

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 13-11-2011 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:40:
[...]

Schroef je muis sensitivity eens zo ver omlaag dat als je rustig je muis beweegt je zo'n 35cm nodig hebt voor een 360-graden draaien. En probeer dan eens snel om te draaien. Zijn een hoop mensen die gewend zijn zo te spelen en dat kan gewoon niet in BF3.
Ah dus je zegt dat iedereen die met redelijk standaard instellingen speelt met debiel hoge sensititivty speelt, weten we dat ook weer.

Maar gezien dat in het muis acceleratie topic je toch direct geflamed wordt als je een vraag stelt en ze vooral druk zijn met elkaar tegenspreken: Ik neem toch aan dat muis acceleratie op de ingame snelheid werkt, en niet de fysieke snelheid van je muis. Dan kan je dus met hoge sensitivity een veel hogere ingame snelheid halen, en zou ik juist verwachten dat die meer last ervan hebben dan mensen die met debiel lage sensitivities spelen en nooit zon hoge snelheid kunnen halen.

Anyway kan prima begrijpen dat DICE dit niet heeft opgemerkt, heb zelf ook nog nooit iets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:02:
Effe nog een spelletje gedaan en nu alle guns uit het spel geunlocked. Wat nu gaan doen?
Samen met mij een aantal coopmissies doen? :)
Ingamenaam: Amoebassassin (die gast die van de week onze BMP op de gestolen T-90 parkeerde bij A op Canals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hoe schiet je in een helicopter als piloot? Staat bij mij ingesteld op linkermuisknop (logisch) of spatiebalk, maar er gebeurd niks. Hetzelfde met de vliegtuigjes, raketten willen niet weg.

Heeft iemand ook tips welke keyboard-bindings je het beste kunt doen voor de helicopter?/ vliegtuig? Ik krijg dat vliegtuig met moeite gestuurd met de muis(heb 4 muismatten als ware nodig om 1 draai te maken)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Preddie schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:06:
Hoe schiet je in een helicopter als piloot? Staat bij mij ingesteld op linkermuisknop (logisch) of spatiebalk, maar er gebeurd niks. Hetzelfde met de vliegtuigjes, raketten willen niet weg.

Heeft iemand ook tips welke keyboard-bindings je het beste kunt doen voor de helicopter?/ vliegtuig? Ik krijg dat vliegtuig met moeite gestuurd met de muis(heb 4 muismatten als ware nodig om 1 draai te maken)
Indien je niet een muis hebt waarmee je sensitivity kan aanpassen zou ik vliegen met keyboard (alhoewel ik dat sowieso zou doen) :) Ik ben er dan ook eindelijk uit op welke manier ik ga vliegen (keuze tussen keyboard, keyboard + muis, en x360 controller). De laatste is erg makkelijk om wat stabiel in de lucht te hangen, maar wat schieten op afstand is onmogelijk. Keyboard + muis is opzich redelijk maar je zit altijd met de sensitivity van de muis de klooien en corrigeren lukt niet goed. Keyboard is wat lastiger om stabiel in de lucht de hangen maar de rest lukt allemaal zeer goed, en na een beetje oefenen lukt in de lucht hangen ook aardig :)
“If you unlock every weapon, every gadget, and every unlock for every weapon... something like 100 hours.”

Alle weapons unlocken != alle unlocks voor elk weapon unlocken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 13-11-2011 10:24 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel BF3 als de G500 muis op hetzelfde moment gekregen, en wat een heerlijke combi. Geen last van het trage acc.

Snap de mensen idd ook niet, die alleen spelen voor het unlocken. Ok, unlocken is echt leuk, de weg ernaar toe. Maar het leukste van een spel als bf3 blijft, als je een match speelt met anderen die echt als team spelen.

Metro 1000 ticket servers, hmm, net op eentje geweest. Deed me terugdenken aan de heerlijke Karkand Nade tijd =)

Iemand interesse om de co-op missies een keer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik speel zelf ook om gadgets e.d. te unlocken, puur omdat dat leuk is. Zo speel ik best vaak met wapens die ik niet zo relaxt vind spelen, maar waar ik wel alles van wil unlocken eigenlijk (zo blijft het spel ook uitdagend...)
Zelfde met de classes, recon vind ik niet leuk, maar ik dwing mezelf soms toch even rond te lopen met een shotgun als de map dat toelaat (dat is dan wel weer leuk...)

[ Voor 27% gewijzigd door Paniohitus op 13-11-2011 10:34 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
These three however I edited and it solved many problems for me.

GstInput.Scheme0Sensitivity 0.000000 GstInput.Scheme1Sensitivity 0.000000 GstInput.Scheme2Sensitivity 0.000000
Grapjas. Dat zijn de sensitivity waardes van infantry/jets/landvoertuigen. 8)7
Is ook al sinds release bekend, dat dat het probleem niet oplost.

Negative mouse acceleration MOET gepatched worden door DICE; zei hebben zelf vermeld dat het om een fout in hun code gaat, dus tenzij je de binaries van BF3 zou kunnen decompilen en zelf eraan ga sleutelen, valt er niets te doen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb er nog nooit iets van gemerkt, die negatieve acceleratie. Maar ik draai 360 graden in 7 cm, misschien dat die hoge acceleratie het teniet doet.

@Unfor
Thanks voor die sheet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb niet elke attachment voor elk wapen unlocked, dat zal ik ook niet snel doen aangezien ik sommige wapens gewoon niks vind.
En natuurlijk speel je het spel niet voor de unlocks, ik zal gewoon door blijven spelen hoor :+ Enkel is er een soort doel wat ontbreekt, vond het wel leuk naar iets toe te werken. Ach, nu gewoon fun hebben, das ook wel een doel opzich.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Wat een heerlijk spel toch :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GQNzyYsgQbw]

[ Voor 26% gewijzigd door rickiii op 13-11-2011 11:40 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik vroeg mezelf af hoe het mogelijk is dat mensen headshots hebben >1000 meter, blijken het EOD bot kills te zijn :S

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 13-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft de game op "Connection..." hangen, gisteravond werkte die nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
[quote]rickiii schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:40:

Wel een vette actie !
welke map is dit dat je zo hoog kan zitten op conquest?

[ Voor 15% gewijzigd door ionicdog op 13-11-2011 12:06 ]

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirNobax schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:34:
[...]

[...]

Grapjas. Dat zijn de sensitivity waardes van infantry/jets/landvoertuigen. 8)7
Is ook al sinds release bekend, dat dat het probleem niet oplost.

Negative mouse acceleration MOET gepatched worden door DICE; zei hebben zelf vermeld dat het om een fout in hun code gaat, dus tenzij je de binaries van BF3 zou kunnen decompilen en zelf eraan ga sleutelen, valt er niets te doen.
Ook al is dat niet de ultieme oplossing, het helpt wel want ik merk het probleem niet meer.
Ik stel mijn sensitivity altijd zo in dat ik met 1 snelle draai van de muis exact 180 graden gekeerd sta, en na deze workaround werkt dit goed. Of je nu traag met de muis draait, of snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ionicdog schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:05:
[quote]rickiii schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:40:

Wel een vette actie !
welke map is dit dat je zo hoog kan zitten op conquest?
Ik vermoed Caspian Border en dan op die hele hoge torenmast.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Colonel nu :D

tot hoever kan je doorlvlen? ik zag dat je vanaf kolonel verder gaat en telkens 240k punten nodig hebt voor lvlup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw heeft iemand al gehad dat je 300 km/h kan rijden met de AA tank? :D

Die is volgensmij soms bugged, soms kan ik er 300 mee rijden en als ik dan ergens tegen aan knal vlieg ik superhard door het lvl heen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:25:
Btw heeft iemand al gehad dat je 300 km/h kan rijden met de AA tank? :D

Die is volgensmij soms bugged, soms kan ik er 300 mee rijden en als ik dan ergens tegen aan knal vlieg ik superhard door het lvl heen ^^
Ja caspian border, van US naar checkpoint rijden. turboooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

:o
Het woord Epic omschrijft dit filmpje niet voldoende.
Deze 45 seconden is één van meest sluitende argumenten tegen het doolhof hollen van MW3 ;)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst even rampage gegaan op de 360 :>

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/623/31323618062416869336410.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dit gaat zo snel zo irritant worden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 kills per minuut met 26 kills in totaal? da's toch wel knap (lees: dodgy) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja, weet bij god niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, was in TDM. Zag het opeens staan in scorescreen en dacht, daar maak ik een pica van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 1 minuutje gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:37:
[...]

26 kills per minuut met 26 kills in totaal? da's toch wel knap (lees: dodgy) :X
Dat is een bug. Ik krijg altijd mijn totaal aantal kills te zien als kills per minute. ;)
Verder dit even van de frontpage gekaapt. :9

nieuws: EA deelt honderden bans uit voor Battefield 3-cheaters

Doet overwinningsdansje. *O*

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is goed nieuws, word er eindelijk goed opgetreden tegen dat soort mensen. :)
Werd ook wel tijd.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh ik heb er geen last van en daarnaast kun je het gamers niet kwalijk nemen dat Dice dat soort dingen over het hoofd ziet. Statswipe oke, ban niet oke, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Waarom zou je dat in hemelsnaam spelers niet kwalijk kunnen nemen? Dat is van het niveau dat je ook het iemand niet kwalijk kan nemen dat hij zijn hond in de droger heeft gestopt als het er niet specifiek bij staat dat dat niet mag. Iedereen met twee actieve hersencellen (dat sluit dus advocaten en politici uit) weten dat het gewoon fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:19:
meh ik heb er geen last van en daarnaast kun je het gamers niet kwalijk nemen dat Dice dat soort dingen over het hoofd ziet. Statswipe oke, ban niet oke, imo.
Het staat verkeerd in het artikel. Boosters krijgen alleen een stat wipe.
Alleen zou ik een (tijdelijke) ban wel op zijn plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:28:
Waarom zou je dat in hemelsnaam spelers niet kwalijk kunnen nemen? Dat is van het niveau dat je ook het iemand niet kwalijk kan nemen dat hij zijn hond in de droger heeft gestopt als het er niet specifiek bij staat dat dat niet mag. Iedereen met twee actieve hersencellen (dat sluit dus advocaten en politici uit) weten dat het gewoon fout is.
De reden dat dat geen goede vergelijking is, is omdat het voor die hond niet fijn is om in die wasdroger te zitten. Iemand die zijn stats aan het boosten is heeft echter niemand direct last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
Heb een mooi plekje wat ik al een tijdje gebruik, op de map Grand Bazaar.

Als je van B naar A loopt via dat zijgangetje. Links zijn er drie muurtjes, tussen de eerste twee staat een grote vuilnisbak, gebruik een granaat om deze te verwijderen. Op het tweede muurtje plaats je vervolgens je support weapon met eventuele een claymore bij het hoekje naar A.

En dan maar sproeien :9 Werkt natuurlijk het beste als jouw team B heeft en het andere A. Maar zelfs als dit niet zo is, zijn er zat mensen die vanaf E direct zo naar B willen. Je zit er ook nog eens redelijk beschermd tegen mortars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ah je bent een camp rat leuk om te weten !

Zat gisteren nacht ff op de GoT server damavand peak CQ man man was weer lachuh ja voor het andere team dan. 10 vs 20 ...

[ Voor 59% gewijzigd door JT888 op 13-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Yeah m'n eerste ban!!

De prijs gaat naar de server admin(s) van de EVILL servers....
Ze konden blijkbaar niet hebben dat ik bovenaan stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:31
DanielWW2 schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:30:
[...]

Het staat verkeerd in het artikel. Boosters krijgen alleen een stat wipe.
Alleen zou ik een (tijdelijke) ban wel op zijn plaats vinden.
Was een tof potje Rush net op Caspian Daniel! Goed samenspel! Jammer, want op 't laatst bij de laatste MCOM was ik uit de heli recht op het dankje boven B geland, en zat te wachten tot jullie op me zouden spawnen, al gasten afknallend.. Helaas was de match voorbij toen..

Maar wel cool, ik weet niet wie er nog meer in onze squad zaten, maar moeten we vaker doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gaven ze dan geen reden voor je ban? Als je bijvoorbeeld met RPGs op infanterie aan het schieten bent in een server waar het duidelijk niet mag, en vervolgens gebanned worden, is dat niet omdat je goed bent maar omdat je een eikel bent (zeg niet dat dat hier het geval is hoor). Kan je het niet mee eens zijn, maar dan moet je gewoon op een andere server gaan spelen.

En heb ook iemand gehad die jammer genoeg niet gebanned werd door admin, maar die zat continue op zijn (en mijn) team te schreeuwen. Heel slecht was hij niet, maar als die gebanned werd was dat ook enkel omdat iedereen helemaal gek van hem werd.

En ook als je voor debiele reden wordt gebanned is het regelmatig wel duidelijk waarvoor, doordat ze het eerst zeggen bijvoorbeeld of eerst over iets specifieks klagen. Ik ben bijvoorbeeld op een BC2 server gebanned vanwege cheaten. Nou ja, omdat een admin en zijn zeikende vriendjes niet standaard game mechanics in BC2 kende. Wat was het geval: ik was engineer, en had raket op een IFV geschoten. Vanwege beetje munitie gebrek toen kit van een medic opgepakt (dus m249 ofzo). Combineer dan dat ik een raket op een IFV had geschoten, nu met een M249 rondliep, en nog steeds op mijn rug een raket had hangen, was voldoende voor ze om mij te bannen, want was blijkbaar een hack. Kleine detail uiteraard dat als je engineer koos in BC2 je altijd een raket op je rug had, want was gewoon onderdeel van de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 12:58
Redje schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:38:
Yeah m'n eerste ban!!

De prijs gaat naar de server admin(s) van de EVILL servers....
Ze konden blijkbaar niet hebben dat ik bovenaan stond :+
Tsja, heb nu ook al een paar keer meegemaakt dan wanneer ik eindelijk eens een keer bovenaan stond ( Ik ben niet zo geweldig ), plotseling wordt gekicked, wtf :(

Mij zul je trouwens ook niet snel meer op de GOT servers vinden, want wat ik daar op de chat allemaal voorbij zie komen.. " Er moet iemand gekicked worden, want dieendie moet erin" Ehrm - wat ? installer dan ff die autojoin mod, ben je van het hele gezeik af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

JT888 schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:31:
Ah je bent een camp rat leuk om te weten !

Zat gisteren nacht ff op de GoT server damavand peak CQ man man was weer lachuh ja voor het andere team dan. 10 vs 20 ...
Welcome to BF3. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
furby-killer schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:19:
Gaven ze dan geen reden voor je ban? Als je bijvoorbeeld met RPGs op infanterie aan het schieten bent in een server waar het duidelijk niet mag, en vervolgens gebanned worden, is dat niet omdat je goed bent maar omdat je een eikel bent (zeg niet dat dat hier het geval is hoor). Kan je het niet mee eens zijn, maar dan moet je gewoon op een andere server gaan spelen.

En heb ook iemand gehad die jammer genoeg niet gebanned werd door admin, maar die zat continue op zijn (en mijn) team te schreeuwen. Heel slecht was hij niet, maar als die gebanned werd was dat ook enkel omdat iedereen helemaal gek van hem werd.

En ook als je voor debiele reden wordt gebanned is het regelmatig wel duidelijk waarvoor, doordat ze het eerst zeggen bijvoorbeeld of eerst over iets specifieks klagen. Ik ben bijvoorbeeld op een BC2 server gebanned vanwege cheaten. Nou ja, omdat een admin en zijn zeikende vriendjes niet standaard game mechanics in BC2 kende. Wat was het geval: ik was engineer, en had raket op een IFV geschoten. Vanwege beetje munitie gebrek toen kit van een medic opgepakt (dus m249 ofzo). Combineer dan dat ik een raket op een IFV had geschoten, nu met een M249 rondliep, en nog steeds op mijn rug een raket had hangen, was voldoende voor ze om mij te bannen, want was blijkbaar een hack. Kleine detail uiteraard dat als je engineer koos in BC2 je altijd een raket op je rug had, want was gewoon onderdeel van de skin.
Geen idee wat de reden was, maar misschien mocht ik de admin niet raken ofzo.
Ik speelde als assault (F2000 met ironsight) dus RPG whoren kan al niet :)
Maakt mij verder niet uit maar 1200 tickets was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Blijkbaar zijn nog niet alle CoD barbaren weg van BF3 dat er nog steeds geklaagd word over campen, want campen bestaat helemaal niet in BF, dat heet verdedigen. Het is sowieso een term die alleen maar toepasbaar is in deathmatch spellen zoals Quake etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
tuurlijk word ik gebanned, omdat ik te goed ben met een heli :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:15:
Blijkbaar zijn nog niet alle CoD barbaren weg van BF3 dat er nog steeds geklaagd word over campen, want campen bestaat helemaal niet in BF, dat heet verdedigen. Het is sowieso een term die alleen maar toepasbaar is in deathmatch spellen zoals Quake etc.
Campen blijft campen, verdedigen blijft heel wat anders dan campen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:15:
En in Quake heet dat nog altijd map-control (in Quake kan je niet campen). Map-control is ongeveer de belangrijkste skill die je ooit in een shooter kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
met camper wordt spawnraper bedoeld, denk ik.

campen bij een enemy vlag en nooit een poging doen om die te cappen, maar alleen spawnende enemies afschieten.

bijna net zo irritant als die c4 buggies kamikaze eikels :X

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Heeft er iemand zin in COOP? Naam: Spockz101.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Wat is die PDW-R master zeg. Niet superveel damage per kogel, maar amper recoil. Echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Spawn rape is de ergste vorm van campen ! Bannen die gasten !

Ook al gebeurd dat soms per ongeluk O-) als je bijvoorbeeld een vlag overneemt en de enemy besluit even snel bij de bewuste vlag te spawnen. Dat pakt soms verkeerd uit door de spawnende zijde maar soms ook voor degene die de vlag overneemt en onverwachts een mes in ze hart gedrukt krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 23:58
MEN-O schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:21:
[...]

Tsja, heb nu ook al een paar keer meegemaakt dan wanneer ik eindelijk eens een keer bovenaan stond ( Ik ben niet zo geweldig ), plotseling wordt gekicked, wtf :(

Mij zul je trouwens ook niet snel meer op de GOT servers vinden, want wat ik daar op de chat allemaal voorbij zie komen.. " Er moet iemand gekicked worden, want dieendie moet erin" Ehrm - wat ? installer dan ff die autojoin mod, ben je van het hele gezeik af :|
Wat een trieste gasten zeg, dit ga je niet menen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Ik heb niet echt problemen op GOT server, maar zit ook vaak in de nachtelijke uurtjes erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

[...]

laatst had ik pas het toppunt....zat iemand te mortarren in hun basis, dus ik zet mn countermortar op en blaas hem weg.. blijkt het de admin te zijn "no baserape" kick... hij wilde dus vrij mortars schieten geloof ik :+

of van die lui van "no rpg vs inf" en dan zelf wel doen natuurlijk, en als je er over begint meteen kicken... blijkbaar kom ik nogal vaak op servers met admin abuse:(
Zat gister op een NL server waar, als je de regels overtreed, je 2x gekilled word door de admin (staat in msg) mogen ze zoiets zomaar doen eigenlijk? want gewoon kicken snap ik, maar je stats verkloten vind ik dus niet erg nice....

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik vind het altijd jammer dat er zoveel servers zijn die maar 350 tickets hebben ofzo, vooral in conquest. Servers met 1000(+) tickets zijn veel leuker. Dan kan je tenminste een spelen (20-30 min.). Meestal duurt het bv. in de GoT-server maar een kwartiertje of soms zelfs korter en dat is echt niet leuk. Dan zit je weer op dat domme laadscherm te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jovas schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:14:
[...]
Was een tof potje Rush net op Caspian Daniel! Goed samenspel! Jammer, want op 't laatst bij de laatste MCOM was ik uit de heli recht op het dankje boven B geland, en zat te wachten tot jullie op me zouden spawnen, al gasten afknallend.. Helaas was de match voorbij toen..

Maar wel cool, ik weet niet wie er nog meer in onze squad zaten, maar moeten we vaker doen! :)
Dat was inderdaad een lekker potje. Helaas verloren we omdat de rest van het team achterlijk was. :+
Gewoon samenspel met bijna of geen communicatie, met word het echt zielig voor de tegenstander. ;)

Verder had ik wel een leuke dag, 2 quad sprays, een keer 8 kills in een minuut met de G63C, de laatste twee potjes respectievelijk 20.000 en 25.000 punten. Je moet stoppen op je hoogtepunt zal ik maar zeggen. _/-\o_

PS: excuses voor iedereen die ik heb gespawnraped bij Canals op rush met mijn Tunguska. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Qlii256 schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:57:
Ik vind het altijd jammer dat er zoveel servers zijn die maar 350 tickets hebben ofzo, vooral in conquest. Servers met 1000(+) tickets zijn veel leuker. Dan kan je tenminste een spelen (20-30 min.). Meestal duurt het bv. in de GoT-server maar een kwartiertje of soms zelfs korter en dat is echt niet leuk. Dan zit je weer op dat domme laadscherm te kijken.
Helemaal mee eens. Lange intensieve potjes zijn O+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jagermeister schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:16:
[...]

Helemaal mee eens. Lange intensieve potjes zijn O+
En als je team gespawntrapped word is het wat minder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

DanielWW2 schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:19:
[...]

En als je team gespawntrapped word is het wat minder. :+
En dat is de reden dat ik net ragequit deed. Lagen overal om D bij Operation Firestorm snipers en engineers in de bosjes en op de heuvels. Zodra je spawnde werd je gekilled. Kansloos dat soort types :F Daarvoor wel een hele vette conquest match gedaan op Seine Crossing. Heerlijk! En inderdaad, meer 1000 ticket servers plx!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

StealthyPeanut schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:33:
Wat is die PDW-R master zeg. Niet superveel damage per kogel, maar amper recoil. Echt heerlijk.
Eens, supervet wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
kill-command krijg je normaal gezien geen deaths van.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb toch regelmatig (verschilt per server) van die vervelende zwarte spikes in beeld. Nieuwste nvidia driver heeft daar niets bij geholpen.. :(

Maar een vraag: ik heb de zoom optics voor attack heli vrij gespeeld. Alleen: hoe gebruik ik die? Zowel in pilot als gunner positie doet rmb helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

gyedema schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:31:
Ik heb toch regelmatig (verschilt per server) van die vervelende zwarte spikes in beeld. Nieuwste nvidia driver heeft daar niets bij geholpen.. :(

Maar een vraag: ik heb de zoom optics voor attack heli vrij gespeeld. Alleen: hoe gebruik ik die? Zowel in pilot als gunner positie doet rmb helemaal niks...
je hebt ze wel aanstaan (@customize)?
ik heb ze nog niet geunlockt, dus weet niet precies :X

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

mrc4nl schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:39:
[...]

je hebt ze wel aanstaan (@customize)?
ik heb ze nog niet geunlockt, dus weet niet precies :X
^dit

En het is alleen voor de gunner hoor ;)

Aanzetten bij je "perks" en dan kun je x3 gaan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tip voor de server owners hier.. : Quick match settings goed zetten.. en je server stroomt zo vol.. nadeel is wel dat het veel niet NL spelers zijn ;)

Hij staat al in de startpost, maar hierbij nog een leuke conquest / rush server ;)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.41.48:25200/b_560_95_1.png

[ Voor 10% gewijzigd door Workaholic op 13-11-2011 19:43 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:56:
laatst had ik pas het toppunt....zat iemand te mortarren in hun basis, dus ik zet mn countermortar op en blaas hem weg.. blijkt het de admin te zijn "no baserape" kick... hij wilde dus vrij mortars schieten geloof ik :+

of van die lui van "no rpg vs inf" en dan zelf wel doen natuurlijk, en als je er over begint meteen kicken... blijkbaar kom ik nogal vaak op servers met admin abuse:(
Zat gister op een NL server waar, als je de regels overtreed, je 2x gekilled word door de admin (staat in msg) mogen ze zoiets zomaar doen eigenlijk? want gewoon kicken snap ik, maar je stats verkloten vind ik dus niet erg nice....

Nol_NL schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:53:
Wat een trieste gasten zeg, dit ga je niet menen...
Ik zou graag horen wie dit was indien je dit weet en op elke server dit gebeurt. De gene die momenteel admin rechten hebben zijn het er allemaal over eens dat geen van deze redenen gebruikt mogen worden om mensen te kicken.
Kicken doen we in principe enkel bij gevloek, gecheat en ander triest gedrag zoals allied voertuigen slopen enkel om je eigen team te irriteren.
Kicken doen we niet om mensen er in te laten, we wachten tot de VIP slots goed werken en gaan dat dan gebruiken om mensen toe te laten. Server regels zijn hier te vinden: http://www.gotbf3.nl/rules Wij kicken dus niet voor mortar gebruik of RPG gebruik.
Wij kunnen echter moeilijk ingrijpen als wij geen concrete zaken te horen krijgen. Wij zitten niet 24/7 op die servers en als wij enkel te horen krijgen dat 'iemand' dit doet op een GoT server kunnen wij nooit achterhalen wie dat was. Dan zou ik graag concreet de namen horen per DM zodat ik die members er op aan kan spreken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Denk niet dat hun het over de GoT servers hebben ;) kicken bij gevloek mmm dus ik mag niet zeggen camp rat cq honden ? is dat genoeg reden om te worden gekicked :+

[ Voor 52% gewijzigd door JT888 op 13-11-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik lees de naam GoT dus neem aan dat het over de GoTBF3.nl servers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

yzx schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:42:
[...]

^dit

En het is alleen voor de gunner hoor ;)

Aanzetten bij je "perks" en dan kun je x3 gaan
Ik heb bij Assault en Engineer gekeken; ik kan daar geen enkele mogelijkheid kiezen voor optics. Ja, de laseroptics op mijn gun, maar verder gaat het niet... Terwijl ie wel als vrijgespeeld staat in mijn stats??
Heb het al gevonden!

[ Voor 3% gewijzigd door GurbY{nl} op 13-11-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Hij zegt
Hij vind dat niet leuk om te lezen dat er mensen worden gekicked voor betalende GoT clan members denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probleem is dat je bij een kick niet ziet wie je gekickt heeft maar enkel "kicked by admin" zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is idd vervelend. Ik ken echter geen van onze admins die daarom zouden kicken eigenlijk, dat maakt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
JT888 schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:34:
Spawn rape is de ergste vorm van campen ! Bannen die gasten !
Spawn rape is wat anders dan campen, als die zouden campen zou het makkelijk tegen te gaan zijn. Maar spawn rape (of beter baserape) word zoals ze het in het engels zeggen 'frowned upon' door het merendeel van de BF community. De enige keren dat ik zou zeggen doe het maar is als het aanvallende team in rush zijn basis niet eens verlaat.

Ik vind het zelf trouwens jammer dat de laatste paar dagen op GoT #2 er steeds 1 team wel erg stacked is waardoor het andere team map na map niets in te brengen heeft, het lijkt erop dat er steeds meer mensen gauw het winnende team kiezen of de server verlaten als ze in het verliezende team zitten. Dat laatste kan ik nog wel inkomen want elke keer van 5 kanten beschoten worden als je je basis verlaat is niet echt de fun die je bij dit spel verwacht. Ik heb liever gelijke teams die allebei ongeveer evenveel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Base rape gebeurd op de home base van de tegenstanders daar kan je nu niet meer komen in BC2 bijv. wel en gebeurde dat met regelmaat !

Spawn rape is een eikel die wacht op spawnende tegenstanders! Dit kan op verschillende plekken op een map.

Campen is een eikel die op 1 plek ze tent heeft neergezet en wacht tot jij voorbij rent en je dan neermaaid

[ Voor 6% gewijzigd door JT888 op 13-11-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Klote artifcats.
Het spelen gaat al een paar weken goed en nu op eens zijn die artifacts (stippeltjes, flitsen en rare zwarte strepen in het beeld) weer terug.
Na wat gegoogled te hebben schijnt het ook nog is dat het niet aan de videokaart noch de drivers ligt.
Het is namelijk het spel zelf die raar doet.
Hopelijk kan Dice dit snel fixen.

EDIT: een restart van mijn computer heeft het problemen verholpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Grouver op 13-11-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
JT888 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:06:
Spawn rape is een eikel die wacht op spawnende tegenstanders! Dit kan op verschillende plekken op een map.
Die hebben daar niet zoveel aan, dan kan hij beter voor de objective waar hij dan vlak naast staat gaan en daardoor winnen, is zeker nog lang niet zo'n probleem als baserapers, die niets daar te zoeken hebben.
Campen is een eikel die op 1 plek ze tent heeft neergezet en wacht tot jij voorbij rent en je dan neermaaid
Dat is dus een verdediger, en iemand die BF op de juiste manier speelt. (zolang hij zelf natuurlijk niet de aanvallende partij is, die moeten alleen maar verdedigen als de explosieven geplaatst zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Base rape gebeurd op de home base van de tegenstanders daar kan je nu niet meer komen in BC2 bijv. wel en gebeurde dat met regelmaat !

Campers zijn mensen die jij na een keer al doelgericht kan gaan zoeken en neerknallen, spawn rapers zijn idd irirtant, maar niet onoverkomelijk.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Klopt liefst met het mes up close and personal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

1shot1kill schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:50:
[...]

Die hebben daar niet zoveel aan, dan kan hij beter voor de objective waar hij dan vlak naast staat gaan en daardoor winnen, is zeker nog lang niet zo'n probleem als baserapers, die niets daar te zoeken hebben.

[...]

Dat is dus een verdediger, en iemand die BF op de juiste manier speelt. (zolang hij zelf natuurlijk niet de aanvallende partij is, die moeten alleen maar verdedigen als de explosieven geplaatst zijn)
Precies; campen bestaat niet in BF3. Ga dan gewoon COD spelen. |:(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:52:
Nou ik lees de naam GoT dus neem aan dat het over de GoTBF3.nl servers gaat.
ik kan je geruststellen, dat van mij ging niet over de GoT servers, die zitten vaak al vol als ik online kom, en de 64 man trekt mn PC niet erg :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:44
flessuh schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:36:
[...]

ik kan je geruststellen, dat van mij ging niet over de GoT servers, die zitten vaak al vol als ik online kom, en de 64 man trekt mn PC niet erg :(
Ook niet met alles op low settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
iemand dit ook al eens meegemaakt? Dat de commo rose uit het niets opeens begint te knipperen?

Dit filmpje kwam ik ook net tegen, heb me kapot gelachen :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Yep, commorose die knippert maak ik met enige regelmaat mee. Oplossing? Even op ESC drukken en nogmaals om door te spelen; de commorose knippert niet meer.

Irritanter vind ik dat ik soms ineens horizontaal heel haperend mijn muis kan bewegen als infantry en in voertuigen gaat het dan wel goed. Het spel is dan onspeelbaar. Vandaag 4x meegemaakt, maar gemiddeld is het 1x per avond. Zeer irritant en heb nog geen mensen gevonden die dit nog meer hebben. Enige oplossing is om BF3 opnieuw te starten, het wisselen van een map na een ronde is geen oplossing, horizontaal blijft het dan haperen. Ik heb geen draadloze keyboard en muis, dus dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Thanks voor de tip, ik zal het eens proberen met de dubbele ESC.
Tot nu toe was de server opnieuw in gaan, de enige oplossing.
ook suicide en weer deployen hielp niet altijd.

Jouw probleem lijkt me ook zeer irritant! Zelf gelukkig nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:13
Iemand ook gehad dat je met de heli geraakt wordt door machine geweer en dat je in een keer onderste boven hangt?

Ook net even de guided rockets getest die hier eerder op een filmpje te zien waren, oh wat gaat dat lekker! Van grote afstand AA, tanks en heli uitschakelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Nu kun je niet in de base van de vijand zitten, maar wel dichtbij genoeg om te rapen. Ik zie dit jammer genoeg aardig vaak, als je een zwak team hebt staan er snel genoeg mensen dichtbij je base te rapen.

Ik zelf probeer dit nooit te doen en houd mijn focus rondom de objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Louw Post schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:30:
[...]

Nu kun je niet in de base van de vijand zitten, maar wel dichtbij genoeg om te rapen. Ik zie dit jammer genoeg aardig vaak, als je een zwak team hebt staan er snel genoeg mensen dichtbij je base te rapen.
seen it before @ operation metro rush. (1e twee mcoms)
het is een open veld, dus vanaf dat je spawnt ben je niet veilig meer. aanvallen heeft geen zin meer dan.

(als het aanvallende team crappy genoeg speelt teminste)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:30:
[...]

Ik zelf probeer dit nooit te doen en houd mijn focus rondom de objectives.
Baserape gebeurt in Rush uitsluitend als het aanvallende team OF alleen uit snipers/mortars bestaat OF als iedereen campt in de eigen spawn/vlak voor de eigen spawn. Verwacht je dan dat het verdedigende team rustig bij de mcoms af blijft wachten?

Bovendien, als het een of meerdere ' baseraper' is/zijn, is het een koud kuntstje om ze pakken:

a) gebruik de MAV om hun spawn beacons te slopen (de afvoer stoppen)
b) spot met de MAV de vijanden en maak ze makkelijk af, of gebruik de MAV om een route te spotten waardoor je er makkelijk langs komt.

Het is mij in elk geval nog nooit niet gelukt om door te breken, een spawn beacon achter de linies te plaatsen en de verdediging aan stukken te trekken. Maarja, als je eigen team niet de base uitkomt win je het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ene pixelchaos zegt dat hij mensen gaat kicken omdat ze RPG's gebruiken tegen infantry op GoT2...

<edit> Lol en nu zint het hem niet dat zijn team word geownd en zegt dat mensen teams moeten balanceren en dat hij het anders doet, terwijl wij er 15 hebben en zijn team 16...

[ Voor 47% gewijzigd door 1shot1kill op 13-11-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
:'(
1shot1kill schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:38:
Ene pixelchaos zegt dat hij mensen gaat kicken omdat ze RPG's gebruiken tegen infantry op GoT2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

<edit> Lol en nu zint het hem niet dat zijn team word geownd en zegt dat mensen teams moeten balanceren en dat hij het anders doet, terwijl wij er 15 hebben en zijn team 16...
Er zijn geen regels op de GoT servers, dus maak je niet druk. Gewoon lekker spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

mrc4nl schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:34:
[...]

seen it before @ operation metro rush. (1e twee mcoms)
het is een open veld, dus vanaf dat je spawnt ben je niet veilig meer. aanvallen heeft geen zin meer dan.

(als het aanvallende team crappy genoeg speelt teminste)
Ja inderdaad.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:35:
[...]

Baserape gebeurt in Rush uitsluitend als het aanvallende team OF alleen uit snipers/mortars bestaat OF als iedereen campt in de eigen spawn/vlak voor de eigen spawn. Verwacht je dan dat het verdedigende team rustig bij de mcoms af blijft wachten?

Bovendien, als het een of meerdere ' baseraper' is/zijn, is het een koud kuntstje om ze pakken:

a) gebruik de MAV om hun spawn beacons te slopen (de afvoer stoppen)
b) spot met de MAV de vijanden en maak ze makkelijk af, of gebruik de MAV om een route te spotten waardoor je er makkelijk langs komt.

Het is mij in elk geval nog nooit niet gelukt om door te breken, een spawn beacon achter de linies te plaatsen en de verdediging aan stukken te trekken. Maarja, als je eigen team niet de base uitkomt win je het nooit.
Heb het zelf alleen een paar keer meegemaakt in Operation Métro in Rush bij de eerste MCOM's en in Seine Crossing in Conquest dat je aan de ene kant van rivier gehouden word.

Als je een zwak team hebt en/of een sterke tegenstander is er gewoon niks meer tegen in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Volgens mij is iemand gewoon pissed dat hij steeds verliest. :+
Geen regels dus als hij begint met kicken etz zit hij in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:50:
[...]

[...]

Er zijn geen regels op de GoT servers, dus maak je niet druk. Gewoon lekker spelen ;)
Dus?
het is gewoon zielig als iemand daarmee gaat dreigen.
Dan ben je niet het admintitel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:05:
[...]

Dus?
Ben je gekicked of niet? doe even niet zo zielig aub. Speel gewoon. Want ik weet zeker dat je niet gekicked bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:05:
Dus?
Hij heeft geen adminrechten. De spelers die momenteel admin rechten hebben zijn Tsurany, Dacuu, CptChaos, MiniJET en bvk. Andere spelers die claimen admin rechten te hebben hebben deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
DanielWW2 schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:02:
[...]

Volgens mij is iemand gewoon pissed dat hij steeds verliest. :+
Geen regels dus als hij begint met kicken etz zit hij in de problemen.
Yup frustraties van mijn kant aangezien er mensen uit de server wegliepen door de imba teams, ik had me inderdaad niet druk moeten maken en gewoon moeten leaven zodat het gerape door kon gaan.

Iedereen die nog wil flamen mijn dm staat open.

Nu weer on-topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heb het zelf alleen een paar keer meegemaakt in Operation Métro in Rush bij de eerste MCOM's en in Seine Crossing in Conquest dat je aan de ene kant van rivier gehouden word.

Als je een zwak team hebt en/of een sterke tegenstander is er gewoon niks meer tegen in te brengen.
Maar dat staat geheel los van al dan niet spawnrapen. Vroegah had je mensen die in de spawn ergens in een hoekje gingen zitten om jouw in de rug te schieten als je spawned, terwijl gevechten ergens anders plaats vinden, dat kan tegenwoordig nog geen eens meer in je home base. Oh het gebeurd soms nog wel, maar tbh makkelijke oplossing is gewoon ergens anders spawnen en er niet moeilijk over doen.

Het geval waarbij een compleet team het doet is niet de fout van dat team, maar gewoon slechte spel van het andere team. Kan het goede team zich wel 50m terug trekken, en dan schieten ze jullie daar allemaal neer.

Zowel bij conquest als bij rush is het 'gewoon' een geval dat één iemand er doorheen moet breken, kan zowel sluipend zijn of met een voertuig gewoon frontaal doorheen rammen. Vaak genoeg gehad met rush dat hele team vooraan zit, en dan ineens mcom gearmed wordt, en daar zijn alleen een paar falende snipers die geen schijn van kans hebben tegen een vijandelijk squad met assault/support wapens.
En bij conquest uiteraard gewoon een objective pakken, je team kan er spawnen, en direct door naar de volgende gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 13-11-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:06:
[...]

Ben je gekicked of niet? doe even niet zo zielig aub. Speel gewoon. Want ik weet zeker dat je niet gekicked bent..
Ik speel niet op Tweaker servers.
Ik heb zelf 3 druk bezochte 64p servers :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:08:
[...]

Yup frustraties van mijn kant aangezien er mensen uit de server wegliepen door de imba teams, ik had me inderdaad niet druk moeten maken en gewoon moeten leaven zodat het gerape door kon gaan.

Iedereen die nog wil flamen mijn dm staat open.

Nu weer on-topic :+
Kom gewoon terug naar de PS3...weinig geouwehoer....,geen cheaters enz (alleen als ik wordt neergeschoten :+ )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 72 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien