Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
klopt 't dat die guided rocket/missile/whatever upgrade voor tanks geen deuk in een pakkie boter schiet?

achteruit rijdend schiet ik er 3 op een tank af, die dus vooruit aan het rijden was en dus niet gerepaired kon worden, en helemaal niets..
hij raakt me 2 keer (na 6 schoten) en ik ben disabled..

waardeloos.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Mensen al met ervaringen met Fraps en BF3 captureren?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Ja, dat gaat wel aardig, fraps is maar een paar keer gecrashed (met BF2 en BF3).

Settings op High 1440*900 alleen de AA enzo gehalveerd vanaf de standaard setting.
kan goed frapsen, 25-30 fps, had alleen met de laatste missie van de sp waar je met een auto door NY scheurt dat ie ging laggen, fos dropte naar 8-9 fps

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:52
Jackal131 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:29:
[...]

Zoek op Gathering of Tweakers: de link staat ook in de startpost
Ik ben al lid van de GoT ps3 platoon, maar ik had gehoopt dat je op de PS3 een functie had "zoek members uit m'n platoon" maar na de oudere posts op battlelog gelezen te hebben blijkt er niets anders op te zitten dan van iedereen z'n psnid (lol, goed opgelet, iOS autocorrect psnid naar penis) op te zoeken en die handmatig als friends toe te voegen op je PS3.

Daar had wat mij betreft wel een wat makkelijkere functie voor gemaakt kunnen worden. Een platoon is nu alleen een verzameling psnid's.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Webjunkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 07:11:
klopt 't dat die guided rocket/missile/whatever upgrade voor tanks geen deuk in een pakkie boter schiet?

achteruit rijdend schiet ik er 3 op een tank af, die dus vooruit aan het rijden was en dus niet gerepaired kon worden, en helemaal niets..
hij raakt me 2 keer (na 6 schoten) en ik ben disabled..

waardeloos.
Dit is dan ook de verkeerde manier om hem te gebruiken;

Je rijdt rond in je tank en neemt de guided missile. Je ziet snel tanks door die lock en probeer de enemy te locken. Hierbij moet je er eigenlijk voor zorgen dat de enemy jou niet ziet.

Jij lockt en schiet en daarna switch je meteen naar je normale shells en schiet meteen nog een keer. Op de rear zal de tank kapot zijn. Mocht hij nog niet kapot zijn, dan is hij of zo geschrokken dat hij uitstapt en wegrent / repairt, OF hij schiet een keer op jou tank en jij schiet hem met je 3e schot aan gruzelementen.

Let wel op, dat het moeilijker is om de guided te gebruiken als jou tegenstander jou als eerste raakt, dan loop je al een schot achter door de langere lock-tijd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die mortier betreft, ik werd bijna gekicked omdat ik in Seine Crossing de mortier gebruikte. Je krijgt van alles naar je hoofd geslingerd, je bent een noob en meer van dat soort onzin. Ik heb de admin gevraagd of mensen die met RPG's op mensen schieten en mensen die met een tank granaten afvuren op tegenstanders dan ook gekicked worden en toen bleef het stil. In mijn ogen zit er ook geen verschil tussen een mortier of met een tank op infanterie schieten.
De mortier wordt zwaar overschat. Sowieso zijn er maar weinig maps waar de mortier effectief is maar daarnaast ben je zelf ook snel het haasje. Als de tegenpartij een mortier opzet ben je binnen 3 seconden gekilled. Dus wat is het probleem?
Zelf zet ik nu een mortier op, schiet een paar keer en ben dan weg omdat je zelf anders te kwetsbaar bent voor de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Hoe schiet je eigenlijk smoke met die mortier?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 09:05:
Wat die mortier betreft, ik werd bijna gekicked omdat ik in Seine Crossing de mortier gebruikte. Je krijgt van alles naar je hoofd geslingerd, je bent een noob en meer van dat soort onzin. Ik heb de admin gevraagd of mensen die met RPG's op mensen schieten en mensen die met een tank granaten afvuren op tegenstanders dan ook gekicked worden en toen bleef het stil. In mijn ogen zit er ook geen verschil tussen een mortier of met een tank op infanterie schieten.
De mortier wordt zwaar overschat. Sowieso zijn er maar weinig maps waar de mortier effectief is maar daarnaast ben je zelf ook snel het haasje. Als de tegenpartij een mortier opzet ben je binnen 3 seconden gekilled. Dus wat is het probleem?
Zelf zet ik nu een mortier op, schiet een paar keer en ben dan weg omdat je zelf anders te kwetsbaar bent voor de tegenpartij.
Iedereen die gekilled wordt noemt de ander een noob, zo is het toch al heel lang? Ik ben al mortar noob, sniper noob, grenade noob, rocket noob en lmg noob genoemd.... tuurlijk :Z Dat is meteen zo'n 75% van de soort wapens in het spel die je niet zou mogen gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 20:33
Zie liever dat ze de game fixen ( disconnects etc ) ipv zich hier mee bezig te houden.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kr44nVogel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:16:
[...]

Zie liever dat ze de game fixen ( disconnects etc ) ipv zich hier mee bezig te houden.
Same here, alhoewel ik cheaters net zo erg vind. Boosters interesseert mij echt totaal niet, als mensen dat leuk vinden moeten ze dat vooral doen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
In mijn ogen zit er ook geen verschil tussen een mortier of met een tank op infanterie schieten.
De ene moet uberhaupt een tegenstander zien, de andere niet. De ene moet in een gebied komen waar hij iig een LOS op de vijand heeft, de andere blijft diep in het gebied zitten waar de tegenstander niet mag komen en hem onmogelijk kan zien. De ene moet nog iets mikken, de andere klikt op een kaartje.

Het lijkt me nou niet heel moeilijk om een verschil ertussen te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 12-11-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
furby-killer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:29:
[...]

De ene moet uberhaupt een tegenstander zien, de andere niet. De ene moet in een gebied komen waar hij iig een LOS op de vijand heeft, de andere blijft diep in het gebied zitten waar de tegenstander niet mag komen en hem onmogelijk kan zien. De ene moet nog iets mikken, de andere klikt op een kaartje.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14

Bezulba

Formerly known as Eendje

bravo! argumentwinnaar van de week gaat naar The Great HooD

als je het verschil echt niet kan zien tussen een tank en een mortar ben je duidelijk zo'n mortarnoob die alleen maar in z'n eigen basis rondhangt en de tegenstander in hun spawn overhoop schiet.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Een beetje het "ga toch boeven vangen"-argument als je staande gehouden wordt door de verkeerspolitie. Denk je niet dat er binnen DICE verschillende teams werkzaam zijn?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Cartman! schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 09:43:
[...]

Iedereen die gekilled wordt noemt de ander een noob, zo is het toch al heel lang? Ik ben al mortar noob, sniper noob, grenade noob, rocket noob en lmg noob genoemd.... tuurlijk :Z Dat is meteen zo'n 75% van de soort wapens in het spel die je niet zou mogen gebruiken :+
Je hebt ook nog jet noobs zoals ik, en heli noobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Definitie van n00b: een persoon die andere spelers afschildert als n00b en daarmee zijn gebrek aan aanpassingsvermogen op een ander af reageert.

mortar op je dak? A: Staat een heel mooi bom tekentje op je map. mortar pakken, kruisje over bom tekentje, klik, druk op E, wegrennen en je hebt een kill. Daarna lekker vermaken en niet zeuren. Weer bom tekentje of inslaande shells? zie A. Of je sniped hem tot ie het zat is, of je ragt met de humvee het rode gebied in en knifed hem een paar keer (ok, je respwant zelf ook, maar zo ook de humvee). Meestal zijn ze het snel zat, want K/D raakt er nogal van in de war bij ze :+

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:26
ik heb het wel gehad met die CO-OP ik wil gewoon de wapens hebben, en niet daarvoor 80 x hetzelfde level spelen.. Vind dat echt slecht verzonnen.
Mensen belonen met een wapen omdat ze de co-op uitspelen is super, maar niemand heeft tog zin om keer op keer dezelfde missies te spelen, zo spannend zijn ze niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 11:08
fsve schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 08:44:
[...]

Ik ben al lid van de GoT ps3 platoon, maar ik had gehoopt dat je op de PS3 een functie had "zoek members uit m'n platoon" maar na de oudere posts op battlelog gelezen te hebben blijkt er niets anders op te zitten dan van iedereen z'n psnid (lol, goed opgelet, iOS autocorrect psnid naar penis) op te zoeken en die handmatig als friends toe te voegen op je PS3.

Daar had wat mij betreft wel een wat makkelijkere functie voor gemaakt kunnen worden. Een platoon is nu alleen een verzameling psnid's.
Dat heeft niet echt veel meerwaarde dan, dacht ook dat je direct vanaf de PS3 met de leden uit het GoT Platoon aan de slag kon. Zit GoT niet op een bepaalde server dan, zodat je met allemaal Neerlanders ineen match komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

;w

Ik zie liever dat een grote groep mensen van DICE zich bezig houdt met de cheaters te bannen en in de toekomst tegen te houden. EN een grote groep zich bezig houdt met de fouten in het spel en om dit op te lossen.

Bij DICE werken meer dan 10 mensen gelukkig :).

Het mortar verhaal -> iedereen kan heel snel een mortar plaatsen en counteren. Dat jij zelf voor C4 kiest om tanks op te blazen of voor claymore om makkelijke kills te krijgen, is jou keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Euhm oké, joepie voor de compleet random opmerking. Het ging er enkel over dat iemand het voor elkaar kreeg dat hij niet het verschil tussen spelen met een mortar en met een RPG kon begrijpen, wat mij nou niet zo heel lastig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 11:08
Ik gebruik mortar soms om een doorgang te forceren, dan is het echt wel handig. Als de tegenpartij de doorgang blokkeerd door met een heel team in een steegje te blijven hangen, dan bied het echt uitkomst. Een heel potje blijven staan met mijn mortar lukt me echt niet. Ik vind het veels te leuk om me daarna weer in de strijd te mengen. Ik vind wel dat ze de reach van de mortar nog iets aan mogen passen, nu kan je eigenlijk net iets te ver weg gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Er is eigenlijk nooit een enkel steegje waar je doorheen moet, maar mortaren is dan sowieso niet de meeste effectieve oplossing, de handel volgooien met smoke werkt al een stuk beter, dan kan je gewoon dichtbij genoeg komen voor een hoop granaten erin te gooien.

Maar belangrijker, bijna altijd kan je bij die steegjes op zijn minst wel in een gebouw klimmen en dan vanaf boven de handel onder vuur nemen, als je maar dichtbij genoeg kan komen, en dat lukt prima met smoke.

[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 12-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik weet niet waarover iederen zeurt:

- Ik ben pas 1 keer een mortar tegengekomen in een map, en die haalde 0.0 kills
- Ik kan ook op 1 hand tellen hoevaak ik door een RPG om het leven ben gekomen ( als infanterie zijnde )
- ben op de grond ( als infanterie zijnde) nog nooit doodgegeschoten door een jet en paar keer maar door heli

Maar dit komt volgens mij allemaal doordat ik enkel conquest ( minder bottleneck gevoelig ) en max 32 speler server pak voor de grote maps als caspian, en max 16 tot 24 speler servers pak voor de kleinere tot middelmatig grote maps.

Ik heb ook een keer 32 speler metro gespeeld. WOO ja vet stoer, met 8 man op 1 deuropening schieten... 8)7. dus wil niet weten hoe de 64 speler variant daarvan wel niet moet zijn....

Daarom gewoon lekker de kleinere en zoveel meer tactischere servers voor deze jongen. Tenminste echte 1 vs 1 en squad vs squad gevechten, zonder hersenloos schieten _/-\o_

Nee de punten vliegen dan niet binnen, ben ook pas level 15 ofzo, maar je leert echt duizend keer beter hoe je het spel hoort te spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Skybullet op 12-11-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:02:
ik weet niet waarover iederen zeurt:

- Ik ben pas 1 keer een mortar tegengekomen in een map, en die haalde 0.0 kills
- Ik kan ook op 1 hand tellen hoevaak ik door een RPG om het leven ben gekomen ( als infanterie zijnde )
- ben op de grond ( als infanterie zijnde) nog nooit doodgegeschoten door een jet en paar keer maar door heli

Maar dit komt volgens mij allemaal doordat ik enkel conquest ( minder bottleneck gevoelig ) en max 32 speler server pak voor de grote maps als caspian, en max 16 tot 24 speler servers pak voor de kleinere tot middelmatig grote maps.

Ik heb ook een keer 32 speler metro gespeeld. WOO ja vet stoer, met 8 man op 1 deuropening schieten... 8)7. dus wil niet weten hoe de 64 speler variant daarvan wel niet moet zijn....

Daarom gewoon lekker de kleinere en zoveel meer tactischere servers voor deze jongen. Tenminste echte 1 vs 1 en squad vs squad gevechten, zonder hersenloos schieten _/-\o_

Nee de punten vliegen dan niet binnen, ben ook pas level 15 ofzo, maar je leert echt duizend keer beter hoe je het spel hoort te spelen
Inderdaad ja, ik mijd ook die 64 player servers. Een chaos en iedereen speelt voor zichzelf.
32-40 players FTW _/-\o_ En sowieso de slechte maps mijden zoals Metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:29:
[...]

Als je de tegenstander niet ziet valt er met een mortier weinig te killen of je moet op goed geluk staan schieten en hopen op een lucky shot. Daarnaast is het bereik van de mortier niet oneindig maar beperkt dus als je in een gebied gaat zitten waar de vijand niet mag komen kun je net zo goed niets doen.
Tevens ben je als je de mortier gebruikt gewoon zichtbaar voor een ander en dus erg kwetsbaar. In een steegje gaan zitten haalt weinig uit want het enige wat je dan doet is de omliggende gebouwen in puin schieten omdat je granaat er tegenaan komt.
Verder maakt het geen flikker uit of je door een mortier gekilled wordt of door een tank, of denk jij dat als je geen engineer bent je wel wat zou kunnen uitrichten tegen een tank?

Conclusie, alle ophef over de mortier is onzin want het bestaat niet dat je een volledige match met je mortier kunt blijven schieten zonder dat je zelf regelmatig gekilled wordt. En als je dat wel lukt ligt het niet aan de kracht van de mortier maar aan het totale onvermogen van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:18

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Grappig om te zien hoe iedereen Metro een klote map vind.
Dat was de enige map die er in de Beta was voordat Caspain Border er op het laatst bij kwam en zodoende vind ik het nog steeds een erg leuke map juist. Zolang de rocket spam beperkt blijft kan ik me er kostelijk op vermaken. En het is een van de mappen waar je ook lekker rond kunt hoppen met een shotgun.
Heb nu een 24/7 Metro & Grand Bazaar server in mijn favorites staan :)
Ik ben denk ik meer van het wat dichtere en urban stijl. Caspian Border staat daar lekker haaks op, hoewel ik me daar ook best wel kan vermaken.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 12-11-2011 12:25 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
Grand bazaar ben ik wel meer gaan waarderen door de zijweggetjes richting B.
Toch ben ik over het algemeen. Toch niet zo een fan van maps met maar 3 vlaggen, juist omdat je dan tegen een echt beter team sneller overlopen wordt

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ultraman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:23:
Dat was de enige map die er in de Beta was voordat Caspain Border er op het laatst bij kwam en zodoende vind ik het nog steeds een erg leuke map juist. Zolang de rocket spam beperkt blijft kan ik me er kostelijk op vermaken. En het is een van de mappen waar je ook lekker rond kunt hoppen met een shotgun.
Heb nu een 24/7 Metro & Grand Bazaar server in mijn favorites staan :)
Ik ben denk ik meer van het wat dichtere en urban stijl. Caspian Border staat daar lekker haaks op, hoewel ik me daar ook best wel kan vermaken.
Precies... Metro + Shotgun is dikke pret :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 12:25
jagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:56:
[...]
Precies... Metro + Shotgun is dikke pret :D
helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:41

XanderDrake

Build the future!

Ultraman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:23:
:w

Ik vind Metro de slechtste map van de het huidige spel, omdat Rush uitloopt op een rocketfest en campfest (vooral bij de verdediger) en waar Conquest uitloopt op 2/3 onbeweegbare fronten bij de roltrappen waarin degene die de middelste vlag heeft verovert altijd wint.

Seine crossing heeft dat trouwens ook bij Conquest, waarbij er voornamelijk raketten en sniper bullets over de rivier vliegen en het front niet verplaatst. Rush lukt bij die map wel vind ik.

Voor de rest geen problemen, goed gebalanceerde maps. Ik geniet trouwens van Grand Bazaar, al die omweggetjes en tussenroutes, je komt altijd via een andere weg bij de objective, waar de killing fields ook liggen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

XanderDrake schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:00:
[...]

:w

Ik vind Metro de slechtste map van de het huidige spel, omdat Rush uitloopt op een rocketfest en campfest (vooral bij de verdediger) en waar Conquest uitloopt op 2/3 onbeweegbare fronten bij de roltrappen waarin degene die de middelste vlag heeft verovert altijd wint.

Seine crossing heeft dat trouwens ook bij Conquest, waarbij er voornamelijk raketten en sniper bullets over de rivier vliegen en het front niet verplaatst. Rush lukt bij die map wel vind ik.

Voor de rest geen problemen, goed gebalanceerde maps. Ik geniet trouwens van Grand Bazaar, al die omweggetjes en tussenroutes, je komt altijd via een andere weg bij de objective, waar de killing fields ook liggen.
Seine crossing heeft in Rush anders ook een flink chocke point waar voor de US nauwelijks doorheen te komen is als de tegenpartij goed verdedigt en de enige 2 doorgangen compleet afsluit.

Metro is op 16vs16 nog prima te doen. 64 player is een ander verhaal. Maar goed, het verschilt wel per server.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 12-11-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mijn ervaring bij Seine Crossing is juist dat de vlaggen constant veroverd worden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Als je eenmaal de Seine over bent wel ja ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
Grand bazaar is imho een vrij simpele map om een goede K/D op te halen. Ik zet me in zo'n steegje achter een kistje met m'n M16+Bipod ver genoeg en dan kan je ze meestal allemaal veels te makkelijk neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 02:06:
Ik werd net he-le-maal gek op de GoT32 player rush server...
Tegenstander was zo fucking sterk... he-le-maal 0,0 tegenin te brengen. We werden hard verkracht en daarna ook nogeens keihard in de reet geneukt..

Team van mij sloeg nergens op... en dat merk je meteen als je tegen een team staat dat communiceert.
Het werd dus nog erger toen ik ragequite gisteravond. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DanielWW2 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:15:
[...]

Het werd dus nog erger toen ik ragequite gisteravond. :+
Haha... ik ben ook gewoon uit voorzorgsmaatregelen genokt. Dacht nog even lekker te knallen toen ik terug kwam uit de kroeg... :{

Waren het mensen van Tweakers trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 12-11-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:25:
[...]

Haha... ik ben ook gewoon uit voorzorgsmaatregelen genokt. Dacht nog even lekker te knallen toen ik terug kwam uit de kroeg... :{
Ik zag je joinen, even klagen en toen was ik het echt zat met het team.
Doei noobiez. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Man, man, man wat wordt ik gestoord van all die gasten die mij constant hacker noemen vanwege me naam en kiddie Admins die me maar gewoon random bannen op servers omdat ik momenteel veel te veel vrije tijd heb en daarom een hoge rank heb. Zelfs op onze eigen clan server vragen gasten aan de admin(wat ik dan weer ben) of die mij kan bannen omdat ik zogenaamd aan het hacken ben

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:28:
Man, man, man wat wordt ik gestoord van all die gasten die mij constant hacker noemen vanwege me naam en kiddie Admins die me maar gewoon random bannen op servers omdat ik momenteel veel te veel vrije tijd heb en daarom een hoge rank heb. Zelfs op onze eigen clan server vragen gasten aan de admin(wat ik dan weer ben) of die mij kan bannen omdat ik zogenaamd aan het hacken ben
Gewoon cynisch zeggen dat jij de admin bent en dat hun eens een beetje hun best moeten doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Seine crossings rush is alleen laatste set heel moeilijk te halen. Conquest gaat sowieso alle kanten op is mijn ervaring.
Metro kan best leuk zijn, al is imo tweede set op rush te moeilijk te halen, zelfde bij conquest waarbij team die daar begint alle vlaggen kwijt is. Verrassend genoeg heb ik geen enkele problemen met de roltrappen aan te vallen, gaat prima.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:10:
[...]

Als je de tegenstander niet ziet valt er met een mortier weinig te killen of je moet op goed geluk staan schieten en hopen op een lucky shot. Daarnaast is het bereik van de mortier niet oneindig maar beperkt dus als je in een gebied gaat zitten waar de vijand niet mag komen kun je net zo goed niets doen.
Tevens ben je als je de mortier gebruikt gewoon zichtbaar voor een ander en dus erg kwetsbaar. In een steegje gaan zitten haalt weinig uit want het enige wat je dan doet is de omliggende gebouwen in puin schieten omdat je granaat er tegenaan komt.
Verder maakt het geen flikker uit of je door een mortier gekilled wordt of door een tank, of denk jij dat als je geen engineer bent je wel wat zou kunnen uitrichten tegen een tank?
95% van de mortieren die ik zie zitten in het gebied waar je niet mag komen, overige 5% is bij rush attackers en dus wel erg lastig als defender om er te komen, al lukt het nog regelmatig.

En er is één enorm verschil tussen gekilled worden door tank en mortier, een tank kan ik zien, ik kan dingen ertegen doen om te zorgen dat hij me niet kan raken vanuit zijn positie. Een mortier is voor mij gewoon een random timer die ervoor zorgt dat je ineens dood neervalt.

Ondanks wat sommige zeker zullen beweren, heb ik nooit geklaagd dat mortars te sterk zijn, het valt best mee. Ik heb liever een tegenstander die aan het mortaren is dan een teamgenoot, omdat ik ze als nutteloos zie. Enige probleem dat ik ermee heb is dat de mechanics zo saai zijn, zelfde reden vind ik gaymores ruk, alleen daar kan je tenminste nog iets tegen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 12-11-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik vind het wel jammer van Metro, die map had erg goed kunnen zijn. Als je bijvoorbeeld in Conquest het park gebruikt had in volle wijdte en om de tunnels heen de boel open had gegooid me steegjes en gebouwen als flank routes..

Dan was het een hele coole map geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro is de beste map in-game! Lekker close quarters, lekker RPG-spammen en nooobtuben, lekker magazijnen random leegschieten met support en kills krijgen! I <3 Metro!

Yup, call me a noob(ben ik ook) maar het is wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik vind Metro ook leuk zoals ie is, Rush is wel de betere daar.
Maar ik heb met beide zijden kunnen winnen op Conquest modus dus ik weet dat het te doen is. Slim spelen is key en mijn rookgranaten waren ook dikke pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik snap echt niet hoe sommige mensen die spelen. Die gaan enkel voor K/D ratio.

Ik lig in mijn eentje bij C, ik zie het halve team gewoon elke keer strak voorbij lopen en niet eens even wachten tot het punt gecaptured is.

Geen wonder dat er elke keer 200 - 0 verliezen. En dat gewoon 3 potjes achter elkaar.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Skybullet schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:20:
ik heb het wel gehad met die CO-OP ik wil gewoon de wapens hebben, en niet daarvoor 80 x hetzelfde level spelen.. Vind dat echt slecht verzonnen.
Mensen belonen met een wapen omdat ze de co-op uitspelen is super, maar niemand heeft tog zin om keer op keer dezelfde missies te spelen, zo spannend zijn ze niet hoor..
Een paar van die Co-op wapens zijn echt wel goed hoor.. Dit is hoe ik het gedaan heb:

Elke avond begon ik met een singleplayer missie en als die volbracht was deed ik een paar Co-op's totdat ik in Battlelog zag dat ik een nieuw wapen unlocked had(Co-op score). Vervolgens ging ik met die nieuwe Co-op gun in multiplayer checken hoe die beviel! Ik denk dat ik na anderhalve week alles uitgespeeld/unlocked had..

Was voor mij een erg leuke manier om BF3 te leren kennen, helaas kan ik er nog steeds niks van haha. Maar toch leuk om in de avonden even in te loggen en te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
martijn--g schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 09:29:
Hoe schiet je eigenlijk smoke met die mortier?
op de pc druk je op 2, dan schiet ie smoke shells.. zal op consoles wel de wapen-wissel knop zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
User321 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:40:
[...]

op de pc druk je op 2, dan schiet ie smoke shells.. zal op consoles wel de wapen-wissel knop zijn gok ik.
Console is het D-Pad recht/links switchen tussen explosive en smoke shells.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:59
Ik heb er nooit echt nog over nagedacht.
Maar je kunt je bf3 game dus niet 2de hands verkopen(ja voor 20 euro).
Je moet dan als jij de game 2dehands zou kopen en de code is gebruikt, een nieuwe moeten kopen(voor wat 14-20euro?).
Is er ergens duidelijkheid te vinden over de code? Want hoe kan ik mijn game nu verkopen?

Hoe triest trouwens, zo blijven de bedrijven wel wat vinden om er steeds meer en meer geld uit te halen. Als 1/200ste van de games 2 x rond gaat. Heb je wel even 0,005% extra winst.
Op die miljoenen die ze verkopen is dat toch wel even snel 100.000 euro...

Voor de rest vind ik de game wel vet, maar alleen gister even mw3 gespeeld en die vbevalt mij meer, mede doordat je die survival mode hebt. En er zit gewoon meer spanning in!

Die mortart gebruiken is af en toe wel lachen bij battlefield 3 haha.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

alaintje schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:02:
Ik heb er nooit echt nog over nagedacht.
Maar je kunt je bf3 game dus niet 2de hands verkopen(ja voor 20 euro).
Je moet dan als jij de game 2dehands zou kopen en de code is gebruikt, een nieuwe moeten kopen(voor wat 14-20euro?).
Is er ergens duidelijkheid te vinden over de code? Want hoe kan ik mijn game nu verkopen?

Hoe triest trouwens, zo blijven de bedrijven wel wat vinden om er steeds meer en meer geld uit te halen. Als 1/200ste van de games 2 x rond gaat. Heb je wel even 0,005% extra winst.
Op die miljoenen die ze verkopen is dat toch wel even snel 100.000 euro...

Voor de rest vind ik de game wel vet, maar alleen gister even mw3 gespeeld en die vbevalt mij meer, mede doordat je die survival mode hebt. En er zit gewoon meer spanning in!

Die mortart gebruiken is af en toe wel lachen bij battlefield 3 haha.
En hoe verschilt dit van alle andere games tegenwoordig?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
jagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:25:
[...]

Waren het mensen van Tweakers trouwens?
Het zijn meestal wel tweakers ja, heb wel gemerkt op de GoT servers dat het ieder voor zich is, en als je om wat team balance vraagt "moet je niet zo zeuren" terwijl het ene team niet eens uit zijn spawn kan komen en met 4 man minder speelt.
Een echte admin zou even flink wat mensen heen en weer moven om het spel spannend te houden.
Als ik plek zie in een (te) hard verliezend team switch ik, ben ik de enige die een hekel heeft aan makkelijk winnen?

Werd gisteren overigens banned van een server voor "baserape" omdat ik een gast knifede die mortars vanaf spawn stond te schieten :D

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 12-11-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Ultraman schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:22:
Ik vind Metro ook leuk zoals ie is, Rush is wel de betere daar.
Maar ik heb met beide zijden kunnen winnen op Conquest modus dus ik weet dat het te doen is. Slim spelen is key en mijn rookgranaten waren ook dikke pret.
tot 24 man is het op metro inderdaad prima te doen. Alles daarboven is het eenvoudig camperen bij de trappen en een autowin binnen slepen. 24/7 conquest metro 64 servers zijn eigenlijk ook wel een ervaring die je eigenlijk in het BF3 tijdperk een keer meegemaakt moet hebben. Bovendien een leuke test voor de hardware van je pc :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
unfor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:
[...]

Het zijn meestal wel tweakers ja, heb wel gemerkt op de GoT servers dat het ieder voor zich is, en als je om wat team balance vraagt "moet je niet zo zeuren" terwijl het ene team niet eens uit zijn spawn kan komen en met 4 man minder speelt.
Een echte admin zou even flink wat mensen heen en weer moven om het spel spannend te houden.
Rush GoT servers zijn idd vaak oneven, er wordt ook nooit wat aan gedaan idd. Je kan vragen wat je wil, teams dit, balans dit, er gebeurd niets. Ik heb ook vaak meegemaakt dat er hele rondes waren waarbij de attackers achter elkaar m-coms armden, en dat mijn defenders team niets deed om ze te disarmen. Meestal liggen ze ergens in een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt die ze neer kunnen knallen. Opmerkelijk hierbij is ook dat die winnende attackers altijd andere lui zijn, niet van GoT, en een hoge rank hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:
Als ik plek zie in een (te) hard verliezend team switch ik, ben ik de enige die een hekel heeft aan makkelijk winnen?
Makkelijk winnen is leuk voor je punten, niet voor het spel. Jammer genoeg spelen veel mensen voor de punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 00:36

immetjes

HIER is BERN-E

leosand schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 02:58:
[...]

thanks geprobeerd en deed het..........
alleen had ik de roll links en rechts met die andere omgedraaid en na dat aan te willen passen pakt hij het weer niet.....
word er helemaal maf van.
maar probeer morgen wel weer opnieuw
Jouw joystick doet tenminste nog iets. Ik heb een Saitek Cyborg X en die doet dus niets in BF3. Hij werkt bij andere spellen (zoals BF2 en Wings of Prey) prima.

Ik heb alle bindings al eens weggehaald zoals aangeraden. Het mag niets baten. M'n joystick staat nu als een soort blauwe kaars (er zit een blauwe LED in de top) naast me op het bureau terwijl ik vlieg met WASD en de pijltjes. Triest maar waar.

Edit: Ok, we gaan dit maar eens proberen: http://gaming.stackexchan...joystick-in-battlefield-3
Edit2: No way. BF3 ziet die Cyborg X helemaal niet.

[ Voor 9% gewijzigd door immetjes op 12-11-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

iemand een idee hoe ik die blauwe chat uitzet.. zwaar irritant ben je aan het schieten komt die blauwe chat met een doffe blauwe *transparante* laag over mn doel heen.. ---> met server rules enzo?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
tot 24 man is het op metro inderdaad prima te doen. Alles daarboven is het eenvoudig camperen bij de trappen en een autowin binnen slepen.
Valt wel mee hoor. Knal een zooi smoke naarboven bij tweede set trappen, en je kan best de trappen opkomen als de hoeveelheid mensen die daar campen beperkt is (kan maar 1/3de ruwweg van vijandelijk team zijn, gezien dat er 3 routes zijn). Als je boven bent kan je aan de zijkant dekking zoeken en iedereen die nog bij tweede set trappen is wegschieten, of je kan terug gaan naar de eerste set en iedereen in de rug schieten, dan heb je iig de zij ingang en de eerste set trappen veilig.
madmaus schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:23:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen die spelen. Die gaan enkel voor K/D ratio.

Ik lig in mijn eentje bij C, ik zie het halve team gewoon elke keer strak voorbij lopen en niet eens even wachten tot het punt gecaptured is.
Euhm, die zijn juist nuttig bezig en niet enkel voor hun stats. Ik neem aan dat je het over een map met 3 punten hebt (metro?). Dan is de logische actie om direct door naar het middelste punt te rennen, tenzij je vooral punten wilt hebben voor capturen van beide punten. Eén of twee mensen die dan het eerste punt cappen is zat, als het hele team gaat staan wachten zorgt het er vooral voor dat de tegenstander het midden te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jammer dat ze het filmpje niet even afmaken, voor BC2 is er een complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ah, een van mijn favoriete Monty Python sketches.

Verder heb ik net de G36C unlocked. Wat een geweldig ding is dat zeg.
German engineering FTW. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Nou ik heb net die UMP-45 unlocked maar ik houd het wel gewoon bij de A-91 schiet veel beter ;)

Hoop dat de G36C wel aan mijn wensen zal voldoen!

[ Voor 23% gewijzigd door JT888 op 12-11-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
furby-killer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:34:

Euhm, die zijn juist nuttig bezig en niet enkel voor hun stats. Ik neem aan dat je het over een map met 3 punten hebt (metro?). Dan is de logische actie om direct door naar het middelste punt te rennen, tenzij je vooral punten wilt hebben voor capturen van beide punten. Eén of twee mensen die dan het eerste punt cappen is zat, als het hele team gaat staan wachten zorgt het er vooral voor dat de tegenstander het midden te pakken krijgt.
Nou ik weet niet hoor als wij met 200-0 verliezen en de rest geen 1 vlag pakt hoe kan je ze dan als nuttig zien?
Als je met 5 man langs loopt stop even 3 seconden, met 5 man gaat de veroveren vlag een stuk sneller.
Maar ze rennen allemaal naar voren.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:35
Battlefield 4 Trailer!

Kijk ook naar de subtekst:

'If you're wondering what the Modern Warfare 4 trailer looks like, have a look at the Battlefield 3 trailer.'

_/-\o_

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik speel nu al een tijdje bf3, lvl 45 ofzo, maar heb nog niet alle coops gehad en wil graag alle wapens die daardoor beschikbaar worden, als iemand zin heeft met mij die coops te doorlopen lijkt me leuk, heb ze allemaal al 1x gehad, maar voor alle wapens moet je ze ook medium en hard allemaal halen, iemand zin?
Mic zou wel handig zijn om er bij te hebben.

Verder ben ik ook te vinden op de GoTBF3 servers

edit: name = sInc25 (hoofdletter i)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:21:
Hoi,

Ik speel nu al een tijdje bf3, lvl 45 ofzo, maar heb nog niet alle coops gehad en wil graag alle wapens die daardoor beschikbaar worden, als iemand zin heeft met mij die coops te doorlopen lijkt me leuk, heb ze allemaal al 1x gehad, maar voor alle wapens moet je ze ook medium en hard allemaal halen, iemand zin?
Mic zou wel handig zijn om er bij te hebben.

Verder ben ik ook te vinden op de GoTBF3 servers

edit: name = sInc25 (hoofdletter i)
In principe hoef je medium of hard helemaal niet te doen, je kan farmen op easy.

That being said, ik heb ze allemaal gedaan op hard, niet vreselijk moeilijk, maar dan nog moet je wel wat farmen om alles te unlocken. Makkelijker op hard dan wel, meer punten :) je kan me adden als je een keer co-op wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 11:10
Ik heb even 2 dagen niet meer gespeeld en ik kan het spel gewoon niet meer opstarten :S. Het is meteen bf3.exe has stopped working.

Ik heb een week geleden de pc opnieuw geinstalleerd want ik had last van regelmatige BSOD, ik heb geheugen getest, alles toch blijk if nog steeds crashen ondaks de installatie. Misschien toch die nieuwe video kaart driver van nvidia dat niet lekker loopt met me gtx285? In ieder geval ik kan bf3 niet meer spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donib schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:40:
Ik heb even 2 dagen niet meer gespeeld en ik kan het spel gewoon niet meer opstarten :S. Het is meteen bf3.exe has stopped working.

Ik heb een week geleden de pc opnieuw geinstalleerd want ik had last van regelmatige BSOD, ik heb geheugen getest, alles toch blijk if nog steeds crashen ondaks de installatie. Misschien toch die nieuwe video kaart driver van nvidia dat niet lekker loopt met me gtx285? In ieder geval ik kan bf3 niet meer spelen :(
Clean install van BF3 (en eventueel clean download als je direct vanaf Origin speelt)?

Ik had het zelfde, maar vanaf een backup terugzetten of alleen de local copy werkte niet bij mij, clean download en install wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook gehad, had paar dagen niet gespeeld en moest na origin te hebben opgestart update voor bf3 installeren, daarna kon ik nergens meer connecten, iets met DX.
iig, heb het op kunnen lossen door de bf3.exe compatibility vista service pack 3 in te stellen, daarna niets meer aan de hand, zal wel iets van dice zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:38:
[...]

In principe hoef je medium of hard helemaal niet te doen, je kan farmen op easy.

That being said, ik heb ze allemaal gedaan op hard, niet vreselijk moeilijk, maar dan nog moet je wel wat farmen om alles te unlocken. Makkelijker op hard dan wel, meer punten :) je kan me adden als je een keer co-op wil spelen.
Wil je wel adden, wat is je bf3 naam? (owja, gevonden)
Met farmen, bedoel je denk ik in het laatste level? dat ze maar blijven spawnen als je niet doorloopt bij de paris exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 22:20

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik had dat ook, heb toen een repair install met Origin gedaan en toen deed hij het weer.

[ Voor 76% gewijzigd door bello2185 op 12-11-2011 18:47 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:45:
[...]

Clean install van BF3 (en eventueel clean download als je direct vanaf Origin speelt)?

Ik had het zelfde, maar vanaf een backup terugzetten of alleen de local copy werkte niet bij mij, clean download en install wel.
Ja maar dat heb ik dus gedaan he. maandag ofzo heb ik dus format c gedaan en windows opnieuw erop gezet, nieuwste WHQL driver van nvidia en ik speelde bf3 prima, nog steeds wel BSOD en crashed, maar vandaag kan ik het helemaal niet meer opstarten, het laadt het spel niet eens of ik krijg has stopped working

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
madmaus schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:08:
[...]

Nou ik weet niet hoor als wij met 200-0 verliezen en de rest geen 1 vlag pakt hoe kan je ze dan als nuttig zien?
Als je met 5 man langs loopt stop even 3 seconden, met 5 man gaat de veroveren vlag een stuk sneller.
Maar ze rennen allemaal naar voren.
Dat jullie verloren betekend niet dat alles wat gedaan was slecht was. Het is veel logischer om direct door te gaan voor de middelste, de eerste krijg je toch wel. Als daar het hele team wacht kan de tegenstander leuk verdedigende posities innemen en worden jullie direct neergemaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:48:
[...]

Dat jullie verloren betekend niet dat alles wat gedaan was slecht was. Het is veel logischer om direct door te gaan voor de middelste, de eerste krijg je toch wel. Als daar het hele team wacht kan de tegenstander leuk verdedigende posities innemen en worden jullie direct neergemaaid.
metro conquest is sowieso een explosief festijn, damn. heb maar een paar keer gezien dat US won (door B te cappen en te houden)
Meestal wint RU omdat ze veel betere positie hebben (van boven), meer hoekjes enzo. En daarna is het punten farmen met revives en maar granaten en rockets naar boven slingeren, raakt altijd wel wat. helemaal op hardcore, tis niet echt de bf feel, maar is wel goed voor je score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Ik ben volgens mij een van de weinigen die metro nog niet als conquest gespeeld heb. ook niet echt de behoefte. De echte BF maps zijn voor mij toch de grotere mappen zoals karq island, firestorn, caspian border. Daarmee heb je eigenlijk ook wel de mappen gehad waar je lekker met 64 man kan spelen. De andere mappen vind ik eigenlijk te klein voor 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Liep BC2 altijd ingame vast, bij bf3 op de playstation heb ik denk ik 30% van de tijd dat hij niet door laadt en en ik de ps3 moet resetten.. Eenmaal ingame wel een stuk beter overigens

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Effe nog een spelletje gedaan en nu alle guns uit het spel geunlocked. Wat nu gaan doen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Tsurany schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:02:
Effe nog een spelletje gedaan en nu alle guns uit het spel geunlocked. Wat nu gaan doen?
Alle unlocks voor je guns gaan vrijspelen ;)

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 19:33
cheiron schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:55:
Liep BC2 altijd ingame vast, bij bf3 op de playstation heb ik denk ik 30% van de tijd dat hij niet door laadt en en ik de ps3 moet resetten.. Eenmaal ingame wel een stuk beter overigens
Heb ik nog geen last van gehad eigenlijk. De keren dat BC2 vastliep is ook nog redelijk op twee handen te tellen. Gelukkig blijft het geluid ook goed. BC2 daar stopte het geluid regelmatig hier, vooral als je in die groene porto cabins zat :-(

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cock of Duty MW3 spelen, je hebt geen andere keus nu... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Gewoon doorspelen, of is het nu ineens niet leuk meer?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 12:25
heb je alle dogtags/ribbons/medals/servicestars al? nee? doorspelen jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
die Steqa en Pendeho die zo vaak in de got servers zitten vertrouw ik echt niet. Hoe is het mogelijk om elk potje foutloos te spelen en bijna nooit dood te gaan. je kan goed zijn maar ELK potje 2/3 deaths en 50 kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Hét moment om je e-penis op te poetsen en ons daar niet mee lastig te vallen? :P

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Plezier gaan hebben in het spelletje, zoals dat bij BF2 ook het geval was met maar 2 unlocks per klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de negatieve acceleratie al gepatched? If not, is het normaal dat Dice zo lang doet over het patchen van bugs die het spel praktisch onspeelbaar maken? Ik ben zelf Blizzard en vooral Valve gewend en die patchen dit soort dingen in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Teamgenoten..... ;w
echt 90 % heeft geen flauw idee wat ze aan het doen zijn..

Spelen niet voor objective, werken niet samen, hebben totaal geen inzicht in wat er gebeurt en hoe daarop te reageren. Verstoppen zich als er een tank voorbij raasd zo van " dan ben ik er vanaf " Uhm nee, die tank zijn gang laten gaan kan ons de match kosten... zelfde geld voor alle andere voertuigen. Ben je assault, dan ga je dood en spawn je daarna tog als engi tot de dreiging weer weg is ?! :X

Als ik links om een gebouw ga, volg me dan niet !! ga dan godver rechts om het gebouw heen !
Echt serieus 7 op de 10 keer dat ik dood ga ben ik aan het schieten op een vijand, en word ik van de zijkant doodgeschoten door een andere vijand. terwijl er 3-4 teamgenoten me aan het kontneuken zijn ipv mij dekking geven...

Heerlijk die potjes dat je zo met spelers bezig bent die snappen dat als ik links aan het kijken ben, dat hij dan rechts moet kijken, en weer een ander onze achterkant dekt. _/-\o_ Het is echt een geweldig spel, maar soms word ik echt gestoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:34:
Is de negatieve acceleratie al gepatched? If not, is het normaal dat Dice zo lang doet over het patchen van bugs die het spel praktisch onspeelbaar maken? Ik ben zelf Blizzard en vooral Valve gewend en die patchen dit soort dingen in een dag.
Muisopties, Opties voor de aanwijzer, precisie van de aanwijzer verbeteren UITVINKEN.

Origin: Instellingen, ingame, ingame inschakelen UITVINKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Jovas schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:48:
[...]
Muisopties, Opties voor de aanwijzer, precisie van de aanwijzer verbeteren UITVINKEN.

ben nu level 44 en al die tijd met negative accel aan het spelen, ik wist er van maar ik ga dit nu ff proberen. wel een lamme fix trouwens, zucht DICE :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jovas schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:48:
[...]

Ik geloof er geen fluit van, aangezien het een bug in de game code is. Dus ik neem aan dat ze bij Dice nog steeds met hun duimen aan het draaien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:52:
[...]

Ik geloof er geen fluit van, aangezien het een bug in de game code is. Dus ik neem aan dat ze bij Dice nog steeds met hun duimen aan het draaien zijn.
idd, getest, nog steeds hetzelfde. zucht :p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:52:
Daarom heb ik hier nog steeds BF3:LE liggen geseald !!

Ik WEIGER al die patch crap opnieuw mee te maken zoals ten tijde van BF2 :/
Als het allemaal weer te lang duurt en 100% crap na crap is dan gaat die lekker V&A op ... zat andere leuke games die ik nog heb om te spelen :)

Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk krijg...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:55:
[...]

Daarom heb ik hier nog steeds BF3:LE liggen geseald !!

Ik WEIGER al die patch crap opnieuw mee te maken zoals ten tijde van BF2 :/
Als het allemaal weer te lang duurt en 100% crap na crap is dan gaat die lekker V&A op ... zat andere leuke games die ik nog heb om te spelen :)

Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk krijg...
Ik heb de game nog niet gekocht, en ga dat ook niet doen voordat het gefixed is (daarom kom ik om de zoveel tijd dit topic weer eens binnenvallen). Het is gewoon schandalig dat ze hier geen aandacht aan besteden en het snel proberen te fixen. Overigens ook hilarisch slecht dat ze dit erin laten slippen. Testen ze hun eigen games niet ofzo? Je merkt het in de allereerste minuut al :/ .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Weet je wat het mooie is: iedereen heeft er "last" van.
Iedereen zit er dus mee, dus heeft niemand er voordeel of nadeel van.
Dat ze met een patch komen zal best, maar of het vandaag of in december is zal mij aan mijn reet roesten.
Wat voor mij een hogere prioriteit heeft is het oplossen van crashes. Iedere keer crashed de game hier de eerste keer en werkt daarna zo goed als altijd. Afentoe een keer een connect die niet helemaal goed lijkt te gaan, maar bij een tweede poging gaat het dan ook vaak goed.
DICE geeft trouwens video drivers de schuld voor die eerste start crash volgens mij, maar laat ze dan maar eens met die bakkers om de tafel gaan zitten om uit te zoeken wat er mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:31:
Dat ze met een patch komen zal best, maar of het vandaag of in december is zal mij aan mijn reet roesten.
Wat voor mij een hogere prioriteit heeft is het oplossen van crashes. Iedere keer crashed de game hier de eerste keer en werkt daarna zo goed als altijd. Afentoe een keer een connect die niet helemaal goed lijkt te gaan, maar bij een tweede poging gaat het dan ook vaak goed.
DICE geeft trouwens video drivers de schuld voor die eerste start crash volgens mij, maar laat ze dan maar eens met die bakkers om de tafel gaan zitten om uit te zoeken wat er mis gaat.
Alleen is het voor sommige mensen gewoon speelbaar, omdat ze een debiel hoge sensitivity gebruiken. Terwijl het voor anderen onspeelbaar is, omdat ze ineens een muismat van 4 meter nodig hebben om 180 graden te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:31:
het spel is ultra gevoelig wat dat betreft,als je drivers verandert,ik heb b.v mijn audio driver geupdate,maar het spel wou niet meer opstarten,met een herisntallatie van de game werkte het wel weer prima

Ik had in het begin ook problemen met dat de eerste het spel chrashte,met een reinstall van windows met nieuwe drivers voor mobo en ook de rest was dit bij mij opgelost.

Echter ze hebben nog werk te doen,vooral om het spel soepeler,beter te laten draaien.En als je de forums zo naleest wat een bugs en problemen er met het spel zijn :( ....Ik hoop dat er snel een patch komt die de problemen voor iedereen oplost!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:39:
[...]

Alleen is het voor sommige mensen gewoon speelbaar, omdat ze een debiel hoge sensitivity gebruiken. Terwijl het voor anderen onspeelbaar is, omdat ze ineens een muismat van 4 meter nodig hebben om 180 graden te draaien.
Denk dat je dan eens een andere muis of mat of beiden moet proberen want ik draai hier no problemo mezelf om. Dat die bug er in zit wil ik best erkennen, maar dermate last er van heb ik ook niet. Sensivity staat hier volgens mij nog op de default en op mijn muis heb ik geen knopjes voor DPI.
Alleen is het in snelle actie wel merkbaar want de acceleratie werkt echt heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op zondag 13 november 2011 @ 01:16:
[...]

Denk dat je dan eens een andere muis of mat of beiden moet proberen want ik draai hier no problemo mezelf om. Dat die bug er in zit wil ik best erkennen, maar dermate last er van heb ik ook niet. Sensivity staat hier volgens mij nog op de default en op mijn muis heb ik geen knopjes voor DPI.
Alleen is het in snelle actie wel merkbaar want de acceleratie werkt echt heel vaag.
Schroef je muis sensitivity eens zo ver omlaag dat als je rustig je muis beweegt je zo'n 35cm nodig hebt voor een 360-graden draaien. En probeer dan eens snel om te draaien. Zijn een hoop mensen die gewend zijn zo te spelen en dat kan gewoon niet in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Skybullet schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:37:
Teamgenoten..... ;w
Verstoppen zich als er een tank voorbij raasdt
lol, ik ren er altijd op af met C4 in de aanslag. :Y BOEM

Blaas mezelf er ook meestal bij op, maar is in 99% van de gevallen wel de moeite waard ;)
Madbee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:08:
die Steqa en Pendeho die zo vaak in de got servers zitten vertrouw ik echt niet. Hoe is het mogelijk om elk potje foutloos te spelen en bijna nooit dood te gaan. je kan goed zijn maar ELK potje 2/3 deaths en 50 kills?
Mortierhoeren? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Snowwie op 13-11-2011 02:33 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het hiermee opgelost gekregen!
http://www.reddit.com/r/b...crewed_up_mouse_movement/
There is now some really annoying negative acceleration that was not present in the beta. =(
I am not the only one noticing it.
http://battlelog.battlefi...view/2832654347697968148/

It will be less noticeable on some mice and hardware configurations-- particularly if you play at a high mouse sensitivity, you may not notice it at all.
But it is a confirmed fact that negative mouse acceleration, which is a feature normally intended to make gamepads work better on consoles, has been added to the game.

Edit: A fix has been discovered!

http://forums.electronica...better-mouse-control.html [forums.electronicarts.co.uk]

I saw someone post something relevant here, Try it out and tell me if it fixed it for you?
I also noticed strange mouse sensitivity what I did was:

go here: C:\Users\YOU\Documents\Battlefield 3\settings

Open PROF_SAVE_profile with notepad++ (can download for free)

Change the following variables:
GstInput.MouseSensitivity 0.050000 ;1st one is the normal mouse sens. USE whatever you like, or keep it the way it is.

These three however I edited and it solved many problems for me.

GstInput.Scheme0Sensitivity 0.000000 GstInput.Scheme1Sensitivity 0.000000 GstInput.Scheme2Sensitivity 0.000000

Always make a Back up or remember the original values folks!

Good Luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ff alle medals halen??

Wat ook een uitdaging is, is het scoren van allerlei dogtags. Er zijn er genoeg sie ik normaal gesproken zef niet za vrij spelen. Dan maar dogtags jatten van de tegenstander. Zitten leuke bij.

Wat betreft Metro conquest: het maakt eigenijk niet uit of je US speelt of RU. Zolang je vlag B maar in het bezit hebt. Als wij met onze vaste club spelen, dan gaan we gelijk naar B zonder ons om de eerste vlag te bekommeren (doet de rest van het team wel). Van daaruit de tegenstander eerst vastzetten en dan eventueel oprukken naar de vlag van de tegenstander. Ik heb nog maar een enkele keer meegemaakt dat we verloren.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het spel begint imo pas als je alles unlocked hebt.
Pagina: 1 ... 71 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien