XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Knife runners zijn ook noobs. In BF4 geen wapens meer. Allemaal in een rondje zitten en liedjes zingen en blij zijnAndyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]
Laten we zorgen dat in BF4 alleen nog maar een knife is! dan heeft iedereen gelijke kansen en kan niemand een noob zijn omdat hij gebruik maakt van dingen die in het spel gestopt zijn
En als ze misschien de belichting en contrast een beetje aanpassen is z'n IRNV ook overbodig en zijn er wel meer mensen blij de dan de IRNV klagers
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lol, en ik maar denken en vinden dat snipers underpowered zijn op vrijwel alle gebieden.Andyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]
Echt ik snap niet dat ze nog wapens en scopes en andere equipment in een spel stoppen. Alles wat je gebruikt is alleen maar voor noobs en mensen die niet kunnen spelenRPG's zijn voor noobs, snipers en Mortar ook en de INFR scope ook
![]()
Laten we zorgen dat in BF4 alleen nog maar een knife is! dan heeft iedereen gelijke kansen en kan niemand een noob zijn omdat hij gebruik maakt van dingen die in het spel gestopt zijn
Heb jij toevallig al eens een aantal uur gesniped?
Verwijderd
- laat maar -kw_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:42:
Ik heb voor de tank de unlock "Secondary LMG" behaald, maar hoe gebruik ik die?
EDIT: op de XBOX
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 15:44 ]
Ik dek mijn team er altijd mee als we een flag overnemen, eerst de flag redelijk bombaderen, dan alles rondom als mijn team de flag overneemt.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:38:
Gewoon vraagje, maar wat is de fun in mortaren? Enkel vanwgee je K/D ratio?
Floksor
Ik heb gisteren als mortar mijn team heel erg geholpen.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:38:
Negatieve K/D ratio is wel heel bijzonder, meer teamkills dan normale kills?
[...]
We waren aan het spelen op Seine(64p conquest) en het vijandelijke team had aan de andere kant van de rivier zo'n 5/6 mortars staan. En ons team werd helemaal plat gegooid en als je een keer met je mortar schiet, ben je zichtbaar op de map. Ik heb dus snel mijn mortar gepakt en ben ergens gaan zitten, deployen, schieten en verplaatsen. Zo had ik binnen 2 minuten alle mortieren gepakt, en kon mijn team heel makkelijk C cappen.
Snipers zijn campers, je snapt er ook niets vanRaimundus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:43:
[...]
Lol, en ik maar denken en vinden dat snipers underpowered zijn op vrijwel alle gebieden.
Heb jij toevallig al eens een aantal uur gesniped?
Was trouwens allemaal sarcame, voor diegene die dat niet begreep
Meester! Dat doe ik ook altijd.Dorest0rm schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:45:
[...]
Ik heb gisteren als mortar mijn team heel erg geholpen.
We waren aan het spelen op Seine(64p conquest) en het vijandelijke team had aan de andere kant van de rivier zo'n 5/6 mortars staan. En ons team werd helemaal plat gegooid en als je een keer met je mortar schiet, ben je zichtbaar op de map. Ik heb dus snel mijn mortar gepakt en ben ergens gaan zitten, deployen, schieten en verplaatsen. Zo had ik binnen 2 minuten alle mortieren gepakt, en kon mijn team heel makkelijk C cappen.
Dat was niet de vraag. Wat is de fun erin? Is het dan puur om het winnen en niet om het spelen? (Bij de eerste quote kan ik dat trouwens wel zien dat het leuk is dat je mortars van tegenstander weg knalt zodat je weer goede gevechten kan hebben).Floks schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:44:
[...]
Ik dek mijn team er altijd mee als we een flag overnemen, eerst de flag redelijk bombaderen, dan alles rondom als mijn team de flag overneemt.
En als iemand die vaak genoeg 'support' heeft gehad van mortars, je helpt het team niet, je krijgt wat makkelijke kills. Een medic erbij helpt het team een hele hoop meer.
[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 11-11-2011 15:47 ]
Mjah deels mee eens, met goede mortar support kun je voorkomen dat de medic nodig isfurby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:46:
[...]
[...]
Dat was niet de vraag. Wat is de fun erin? Is het dan puur om het winnen en niet om het spelen? (Bij de eerste quote kan ik dat trouwens wel zien dat het leuk is dat je mortars van tegenstander weg knalt zodat je weer goede gevechten kan hebben).
En als iemand die vaak genoeg 'support' heeft gehad van mortars, je helpt het team niet, je krijgt wat makkelijke kills. Een medic erbij helpt het team een hele hoop meer.
Met deze manier van mortaren (werkwoordDorest0rm schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:45:
[...]
Wat is de fun om 20 minuten doelloos boven een map te vliegen en hopelijk 2-3 kills binnen te halen?furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:46:
Dat was niet de vraag. Wat is de fun erin? Is het dan puur om het winnen en niet om het spelen?
Wat is de fun om op 400-500 meter van het gevecht met je snipergun te schieten?
Wat is de fun om met een ammobox naast je 30-40 RPG's een steegje in te schieten in de hoop op een kill?
Wat is de fun om ergens totaal niet bereikbaar met je MAV rond te gaan vliegen voor een paar spots?
Wat is de fun om uberhaubt dan BF3 te spelen?
Wat is de fun om met een ammobox/medicpack rond te rennen, maar nooit te gebruiken?
Wat is de fun om maar in een hoekje te gaan zitten met je ISLA wachten tot je ooit een heli uit de lucht kan halen?
De fun is omdat je het leuk vind, daarom.
Niet iedereen speelt dezelfde style, niet iedereen vind leuk wat jij leuk vind. Dat maakt de game zo veelzijdig en geen enkele match is hetzelfde (van Rambo's tot campers, van griefers tot spammers).
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 15:51 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar is de +1 button bij dit bericht?SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:50:
[...]
Wat is de fun om 20 minuten doelloos boven een map te vliegen en hopelijk 2-3 kills binnen te halen?
Wat is de fun om met een ammobox naast je 30-40 RPG's een steegje in te schieten in de hoop op een kill?
Wat is de fun om ergens totaal niet bereikbaar met je MAV rond te gaan vliegen voor een paar spots?
Wat is de fun om met een ammobox/medicpack rond te rennen, maar nooit te gebruiken?
Wat is de fun om maar in een hoekje te gaan zitten met je ISLA wachten tot je ooit een heli uit de lucht kan halen?
Niet iedereen speelt dezelfde style, niet iedereen vind leuk wat jij leuk vind. Dat maakt de game zo veelzijdig en geen enkele match is hetzelfde (van Rambo's tot campers, van griefers tot spammers).
Ik ren daarna gewoon achter me team aan om ze ammo te geven.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:46:
[...]
[...]
Dat was niet de vraag. Wat is de fun erin? Is het dan puur om het winnen en niet om het spelen? (Bij de eerste quote kan ik dat trouwens wel zien dat het leuk is dat je mortars van tegenstander weg knalt zodat je weer goede gevechten kan hebben).
Het gaat om het winnen en het samen werken, dat is de fun, kills kunnen me geschoten worden
Floksor
Deels met je eens, echter stammen wij af van de aap en niet de kat. Een aap is een solidair dier en de mens ook. BF3 draait om teamplay en teameffort, zulke einselgangers heb ik liever niet in mijn team en dus klaag ik daar over.SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:50:
[...]
Wat is de fun om 20 minuten doelloos boven een map te vliegen en hopelijk 2-3 kills binnen te halen?
Edit:
Het gekke is wel dat BF3 een van die games is waar ik het niet altijd erg vindt om te verliezen, belangrijker vindt ik intense vuurgevechten en spannende potjes met elke punten verschil.
[ Voor 7% gewijzigd door Ploeg400 op 11-11-2011 15:54 ]
Waarom zit er dan TDM in? Het is niet alleen voor teamplay hoor, Ik haat samenwerken met mensen die ik toch niet ken. Dus speel lekker TDM...Ploeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:53:
[...]
Deels met je eens, echter stammen wij af van de aap en niet de kat. Een aap is een solidair dier en de mens ook. BF3 draait om teamplay en teameffort, zulke einselgangers heb ik liever niet in mijn team en dus klaag ik daar over.
Edit:
Het gekke is wel dat BF3 een van die games is waar ik het niet altijd erg vindt om te verliezen, belangrijker vindt ik intense vuurgevechten en spannende potjes met elke punten verschil.
En waar staat de T voor?erikvandenberg schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:57:
[...]
Waarom zit er dan TDM in? Het is niet alleen voor teamplay hoor, Ik haat samenwerken met mensen die ik toch niet ken. Dus speel lekker TDM...
Beter had geweest als er een free for all in get gezetten voor je denk ik dan.
Maar ja TDM is de beste optie for solo play, ieder ze ding.
Edit:
Ik haat trouwens ook samenwerken met mensen die ik niet ken, maar daarom zit ik in een clan
[ Voor 10% gewijzigd door Ploeg400 op 11-11-2011 15:59 ]
Niet mijn favoriete playstyle, maar: dogfights, proberen doelwitten te strafen zonder neer te storten, etc?Wat is de fun om 20 minuten doelloos boven een map te vliegen en hopelijk 2-3 kills binnen te halen?
Niet mijn favoriete playstyle, maar: zo schieten dat je op zon afstand een headshot hebt, compenseren voor bullet drop, target movement, etc is best iets wat een fikse uitdaging is op die afstanden.Wat is de fun om op 400-500 meter van het gevecht met je snipergun te schieten?
Je moet iig nog iets mikken, maar nou niet bijzonder veel lijkt mij.Wat is de fun om met een ammobox naast je 30-40 RPG's een steegje in te schieten in de hoop op een kill?
Uitdaging, mensen spotten die zich verborgen hebben, roadkills maken met MAV is al helemaal een uitdaging, zorgen dat je niet neergeschoten wordt, etc.Wat is de fun om ergens totaal niet bereikbaar met je MAV rond te gaan vliegen voor een paar spots?
De uitdaging voornamelijk, proberen beter te mikken dan je tegenstander, sneller te zijn, goede flanking manouvres maken, etc.Wat is de fun om uberhaubt dan BF3 te spelen?
Ben je nu gewoon compleet willekeurig opmerkingen aan het maken? Je kan nog steeds al die andere dingen doen, zoalsj e tegenstander neerschieten (moet je trouwens ook nodig zeggen als mortar, waarom heb je uberhaupt een wapen mee).Wat is de fun om met een ammobox/medicpack rond te rennen, maar nooit te gebruiken?
En nu stelde ik dus de hele simpele vraag, wat is er leuk aan mortaren. Zoals je hebt kunnen zien kan ik zo vertellen wat er leuk is aan dingen die ik zelf ook niet doe en ruk vind, maar ik kan alsnog begrijpen waarom andere het leuk kunnen vinden.De fun is omdat je het leuk vind, daarom.
Bij mortaren kan ik dat ook, maar enige 'leuke' eraan wat ik kan bedenken voor degene die hele map aan het mortaren is, is dat ze aan het einde een leuke k/d ratio hebben. Dus ik vraag gewoon of ik nu wat mis, of dat het inderdaad enkel wordt gedaan om het kleine berichtje in je scherm + k/d ratio achteraf (kan je beter tegen AI spelen lijkt mij, maar goed). Hoef je niet zo vreemd op te reageren, maar kan je gewoon antwoord op geven.
Gezien dat ik van hem waarschijnlijk toch geen zinnig antwoord ga krijgen kan jij misschien dezelfde vraag beantwoorden, wat is er leuk aan constnat mortaren behalve je k/d ratio. Het is geen flame, gewoon een hele simpele vraag. En toch gaan er wat mensen compleet van flippen.Waar is de +1 button bij dit bericht?
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 11-11-2011 16:00 ]
Helaas heb je in BF3 wel einselgangers nodig. Mensen die even oplopen en tegenstanders afsnijden en langzaam maar zeker zo vergelegen points cappen of mcoms planten zijn altijd welkom toch?Ploeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:53:
[...]
Deels met je eens, echter stammen wij af van de aap en niet de kat. Een aap is een solidair dier en de mens ook. BF3 draait om teamplay en teameffort, zulke einselgangers heb ik liever niet in mijn team en dus klaag ik daar over.
Mensen die op die manier spelen dragen juist bij aan het team, omdat zo op een front geblockt wordt en er toch winst behaald kan worden.
===
Bottom line: Teamgames = Doe waar je goed in bent. Zolang dat bij draagt aan het behalen van objectives, is er toch geen probleem?
Sta je ver voor met je team en is er geen noemenswaardige druk meer? Tja, dan kan je rustig gaan doen wat je leuk vind en wat aanklooien. Zolang het geen grote negatieve effecten heeft is het toch prima?
===
Persoonlijk speel ik BF het liefst zoals ik in het "echt" (b.v. met paintball) ook jaag. In teamverband als flank, of juist als dwaze rusher met als doel de objective te halen / te verrassen vanaf de zijkanten. Vaak zoek ik een gebied uit wat ik schoon blijf vegen (zowel defensief / offensief) en bejaag gewoon iedereen die daar binnen komt lopen.
Wat niet betekend dat ik nooit even omloop om een kitje te gooien of te reviven / spawn te planten.
Ik vind dat de maplimieten, zeker met Rush helaas niet altijd helemaal faciliteren hierin. Er zijn zat stukjes berg waar je niet mag komen, of lokaties in basissen die nét buiten bereik zijn. Soms kan je niet eens een Mcom vanaf een richting naderen omdat er maar 50m zit tussen het ding en de levelrand.
Dat is trouwens bij rush echt een probleem, attackers die lange afstands gevechten aangaan met defenders, kost je alleen tickets. Als ik dan gewoon shift indruk en zo ongeveer recht naar de MCOM ren en het nog overleef ook vraag ik me weleens af waarom andere niet die mcom armen.Helaas heb je in BF3 wel einselgangers nodig. Mensen die even oplopen en tegenstanders afsnijden en langzaam maar zeker zo vergelegen points cappen of mcoms planten zijn altijd welkom toch?
hahaha touché, maar je snapt wat ik bedoel mag ik hopenPloeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:58:
[...]
En waar staat de T voor?![]()
Beter had geweest als er een free for all in get gezetten voor je denk ik dan.
Maar ja TDM is de beste optie for solo play, ieder ze ding.
Edit:
Ik haat trouwens ook samenwerken met mensen die ik niet ken, maar daarom zit ik in een clan
Ik vind het gewoon heerlijk als er bv 8 tegen 8 is, 7 van mijn team staan in een gang hun 8 dood te schieten bv. lekker in je eentje omlopen en grenade op je hoofd of ik spray ze allemaal dood! heerlijk vind ik dat... beetje als lone wolf het andere team zuur maken.
Ieder ze ding denk ik dan
Net voor het eerst online gespeeld,
BFBC2 heb ik veel gespeeld, en dit voelt voor mij toch als BFBC3, het speelt heel lekker en vertrouwd.
De mappen is nog wennen, maar dat komt wel.
Eerste conquest potje gelijk gewonnen, k/d 7 om 5, ik denk dat gaat best lekker zo
2e potje 3 om 12 haha. Neus > feiten > bam!
Lvl 2 nu maar pas net op weg...
Ik heb mijn nieuwe vrijetijdsbesteding gevonden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ik heb in teamverband vaak ook een mortar als cover in bijv seine crossing, erg fijn! Ik loop wel eens als een kip zonder kop rondjes, maar mijn mortardude spot veel op zijn map (samen met de recon) hij kan ze redelijk vast zetten als er iets aan komt, en ik ben er dan samen met mijn Assault buddy om het af te maken.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:59:
[...]
En nu stelde ik dus de hele simpele vraag, wat is er leuk aan mortaren. Zoals je hebt kunnen zien kan ik zo vertellen wat er leuk is aan dingen die ik zelf ook niet doe en ruk vind, maar ik kan alsnog begrijpen waarom andere het leuk kunnen vinden.
Bij mortaren kan ik dat ook, maar enige 'leuke' eraan wat ik kan bedenken voor degene die hele map aan het mortaren is, is dat ze aan het einde een leuke k/d ratio hebben. Dus ik vraag gewoon of ik nu wat mis, of dat het inderdaad enkel wordt gedaan om het kleine berichtje in je scherm + k/d ratio achteraf (kan je beter tegen AI spelen lijkt mij, maar goed). Hoef je niet zo vreemd op te reageren, maar kan je gewoon antwoord op geven.
[...]
Gezien dat ik van hem waarschijnlijk toch geen zinnig antwoord ga krijgen kan jij misschien dezelfde vraag beantwoorden, wat is er leuk aan constnat mortaren behalve je k/d ratio. Het is geen flame, gewoon een hele simpele vraag. En toch gaan er wat mensen compleet van flippen.
Verwijderd
Amen.SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:50:
[...]
Verwijderd
Iemand die ligt te campen bij een Mcom station is een vervelend tegenstander, je word vaak neergehaald door zo iemand terwijl je eigenlijk op je gemak de station kan armen als hij daar niet ligt te campen.
Het is zielig, hopeloos maar kan van waarde zijn voor het team.
Mortar noobs, snipers enzo precies hetzelfde verhaal..nu spreek ik over gamers die niet zoals een ander gamer door tunnels en straten kunnen lopen om een vijand te zoeken of een doel kunnen vernietigen etc.. en op een ander manier makkelijker hun weg kiezen om dit soort dingen te doen.
Niet echt de bedoeling maar ze kunnen niet anders ! Ik vind het wel triest en kan er eg kwaad om worden maar aan de andere kant kunnen ze soms wel nuttig zijn voor het team.
Ik irriteer me weer aan mensen die overal heen rennen maar de MCOM laten voor wat het is. Campen bij een MCOM is gewoon verdedigen...Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:10:
Ach ieder zich eigen ding..campen vind ik gewoonweg zielig maar dat kan een voordeel zijn voor het team.
Iemand die ligt te campen bij een Mcom station is een vervelend tegenstander, je word vaak neergehaald door zo iemand terwijl je eigenlijk op je gemak de station kan armen als hij daar niet ligt te campen.
Verwijderd
Onzin, als het niet de bedoeling was had je geen snipers of mortars in het spel en kreeg je een schop als je langer dan 10 seconden stil zat...Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:10:
Ach ieder zich eigen ding..campen vind ik gewoonweg zielig maar dat kan een voordeel zijn voor het team.
Mortar noobs, snipers enzo precies hetzelfde verhaal..nu spreek ik over gamers die niet zoals een ander gamer door tunnels en straten kunnen lopen om een vijand te zoeken of een doel kunnen vernietigen etc.. en op een ander manier makkelijker hun weg kiezen om dit soort dingen te doen.
Niet echt de bedoeling maar ze kunnen niet anders ! Ik vind het wel triest en kan er eg kwaad om worden maar aan de andere kant kunnen ze soms wel nuttig zijn voor het team.
Iedereen speelt anders, ik zelf heb niet het reactievermogen van de rest, laat mij maar snipen en spotten als een idioot, lever ik TOCH me bijdrage als ik die gast die jou van achter nadert in zijn koppie schiet vanaf de andere kant van de map....
Jezus een simpele vraag beantwoorden is echt zo moeilijk dat een post die helemaal er niks mee te maken heeft als positief wordt gezien? Wat is er leuk aan mortaren behalve je K/D ratio, kom op zo moeilijk moet dat niet te beantwoorden zijn. Ik heb het al voor al die andere dingen beantwoord, terwijl de helft daarvan ik niks aan vind, dus het is niet bepaald rocket science.
Verwijderd
Kijk jij eens wat naar boven naar mijn reply... niet zo zeuren nou.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:12:
[...]
Jezus een simpele vraag beantwoorden is echt zo moeilijk dat een post die helemaal er niks mee te maken heeft als positief wordt gezien? Wat is er leuk aan mortaren behalve je K/D ratio, kom op zo moeilijk moet dat niet te beantwoorden zijn. Ik heb het al voor al die andere dingen beantwoord, terwijl de helft daarvan ik niks aan vind, dus het is niet bepaald rocket science.
Je weet dat het met deze snelheid mogelijk is dat je post voordat je de laatste hebt gelezen...Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:13:
[...]
Kijk jij eens wat naar boven naar mijn reply... niet zo zeuren nou.
En dat ging over snipen. Maar mortaren is dus leuk omdat je daarmee het gevoel hebt een bijdrage te leveren aan het team? Dat kan ik begrijpen, zo moeilijk was het antwoord dus niet.
Granted ik ben ook niet echt blij met mortars in mijn team, dus die bijdrage vind ik wel meevallen, maar dat kan ik iig als reden begrijpen dat mensen het doen.
Verwijderd
Pfff sorry, inmiddels vorige pagina zelfs (stelletje kroeggasten hiero....)furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:17:
[...]
Je weet dat het met deze snelheid mogelijk is dat je post voordat je de laatste hebt gelezen...
En dat ging over snipen. Maar mortaren is dus leuk omdat je daarmee het gevoel hebt een bijdrage te leveren aan het team? Dat kan ik begrijpen, zo moeilijk was het antwoord dus niet.
Granted ik ben ook niet echt blij met mortars in mijn team, dus die bijdrage vind ik wel meevallen, maar dat kan ik iig als reden begrijpen dat mensen het doen.
Ditteh:
Ik heb in teamverband vaak ook een mortar als cover in bijv seine crossing, erg fijn! Ik loop wel eens als een kip zonder kop rondjes, maar mijn mortardude spot veel op zijn map (samen met de recon) hij kan ze redelijk vast zetten als er iets aan komt, en ik ben er dan samen met mijn Assault buddy om het af te maken.
Floksor
Verwijderd
Tjah tis maar wat je verstaat onder campen, ik spreek nu over gasten die de ronde lang ergens in een hoekje liggen met de gun gericht op de Mcom, maar gamers die rondom de Mcoms lopen om het te verdedigen is een heel ander verhaal, dat zeker geen campen is.kw_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:11:
[...]
Ik irriteer me weer aan mensen die overal heen rennen maar de MCOM laten voor wat het is. Campen bij een MCOM is gewoon verdedigen...
Hoe iemand ook speelt met welke ingame toegestane middelen ook, zo is het nou eenmaal. Laat ze lekker en speel je spel. Er zijn mensen die vinden dat wel leuk om mortieren te schieten en long range te snipen, nou en. Ben je dan echt zo vol van jezelf dat je gaat uitleggen waarom dat in "het algemeen" niet leuk mag/moet/zal zijn en dat als feit presenteren? Gamers van nu zijn niet meer gamers van vroeger
Als al die mensen toch plezier hebben, what the hell is dan het probleem. Als hij je vaak pakt doet hij iets goed en jij misschien niet. En die stelling verdedigen met "maar hij heeft geen skill!!111rage" is zo dom ... ga hem dan halen, doe hem na, verlaat de server, ga een blokje om, maar stop met over alles te zeuren en zaniken. Vermoeiend volk
* Cassius propt sniper en mortier in rugzak ...
Die zeikerds zijn de reden waarom er trolls/griefers zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 11-11-2011 16:27 ]
De meeste mensen deugen!
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schreef? Ik stelde een simpele vraag waar ik gewoon het antwoord op wilde weten. Kan je bloeddruk nu weer zakken.Als hij je vaak pakt doet hij iets goed en jij misschien niet. En die stelling verdedigen met "maar hij heeft geen skill!!111rage" is zo dom ... ga hem dan halen, doe hem na, verlaat de server, ga een blokje om, maar stop met over alles te zeuren en zaniken.
Verwijderd
het is natuurlijk wel de bedoeling om ze te gebruiken, maar om dat nu continu te doen ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:12:
[...]
Onzin, als het niet de bedoeling was had je geen snipers of mortars in het spel en kreeg je een schop als je langer dan 10 seconden stil zat...
Iedereen speelt anders, ik zelf heb niet het reactievermogen van de rest, laat mij maar snipen en spotten als een idioot, lever ik TOCH me bijdrage als ik die gast die jou van achter nadert in zijn koppie schiet vanaf de andere kant van de map....
Battlefield is een veelzijdig spel je kunt meer en meer, elke ronde je mortar gebruiken is puur voor jezelf spelen en niet voor het team. Stel je eens voor..Mcom staat in een container/gebouw..enkele leden van je team vallen de base aan en proberen de mcom te armen, maar ze komen net elke keer mankracht tekort ( dit komt echt heel vaak voor ) de rest ligt dan te snipen de anderen vliegen boven nutteloos rond anderen zijn mortars en andere dingen aan het doen..2-3 jongens die echt voor de mcoms gaan, maar tevergeefs er ligt een camper in de container/gebouw en 2-3 die van dichtbij de mcoms verdedigen.
Zou het niet beter zijn om die jongens te steunen, en proberen met hen de mcoms te armen ?
Juist ja, maar helaas..jammer genoeg maakt dat voor velen niet uit want die spelen alleen voor de kills en niet voor de winst.
Voordat je spawned, customize menu.kw_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:42:
Ik heb voor de tank de unlock "Secondary LMG" behaald, maar hoe gebruik ik die?
EDIT: op de XBOX
Het enige antwoord wat jij wil horen is dat Mortar-spelers noobs zijn, campers, zielig en geen ruk aan is.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:59:
En nu stelde ik dus de hele simpele vraag, wat is er leuk aan mortaren. Zoals je hebt kunnen zien kan ik zo vertellen wat er leuk is aan dingen die ik zelf ook niet doe en ruk vind, maar ik kan alsnog begrijpen waarom andere het leuk kunnen vinden.
Dan maakt het niet uit wat iemand anders er wel of niet leuk aan vind, daarom is mijn lijst ook zo, dit zijn alle random issues die veelvuldig langs zijn gekomen in dit topic. Irritaties of juist grandioze momenten, OP of totaal nutteloos, elk element van de game heeft voor- en tegenstanders.
Mortar is erg leuk om mee te spelen, zeker als jij een MAV speler bij je hebt die continue spot, is het een enorm sterk wapen. Je geeft enorme suppression fire, ik vind het zelf geweldig om door mortier vuur te moeten rondduiken om naar mijn doel te komen.
Ja, het is niet altijd fijn dat mensen in 'eigen zone' gaan zitten, net zoals het niet altijd fijn is dat mensen pointblank een RPG in je gezicht schieten, een tank net zolang shells schiet tot je dood bent of mensen in een hoekje blijven liggen tot ze weer een nietsvermoedende vorobijganger neer kunnen maaien.
Maar per saldo is het een mooi element van het spel, niet weggelegd voor 'KD fans' omdat je moet leren spelen en ja, sommige mensen zitten de hele game met z'n mortar. Maar net zo staan andere random RPG's te spammen, ligt de sniper al de hele match op dat heuveltje en vliegt er iemand in een jet nog steeds met 0 punten, 0 KD's rond. Who cares, ik heb het naar m'n zin.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien moet je niet je eigen onzekerheid op andere projecteren. Blijkbaar kan ik niet een gewone vraag stellen zonder dat jij compleet in emo-mode schiet.Het enige antwoord wat jij wil horen is dat Mortar-spelers noobs zijn, campers, zielig en geen ruk aan is.
Als jij mijn bloeddruk zou kunnen doen stijgenfurby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:31:
[...]
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schreef? Ik stelde een simpele vraag waar ik gewoon het antwoord op wilde weten. Kan je bloeddruk nu weer zakken.
Maar discussiëren op internet hè, één groot feest. Ik zie dat je het echt netjes kunt houden ook en helemaal niet op de man speelt. Ga zo doorfurby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:44:
[...]
Misschien moet je niet je eigen onzekerheid op andere projecteren. Blijkbaar kan ik niet een gewone vraag stellen zonder dat jij compleet in emo-mode schiet.
[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 11-11-2011 16:45 ]
De meeste mensen deugen!
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Mijn doel was dan ook helemaal niet om die antwoorden als goed of fout te bestempelen. Ik vroeg me gewoon af wat mensen er leuk aan vinden, ik begrijp nog steeds niet waarom dat zon moeilijke vraag is waar zoveel mensen emo over gaan.Helemaal voor jou, omdat je veel van die antwoorden niet als "goed" zult bestempelen (terwijl iedereen dat voor zichzelf uitmaakt).
Ik vind zelf helemaal niks aan snipen vanaf 500m afstand. Maar ik kan nog steeds prima voorstellen waarom mensen het wel leuk vinden. Bij mortars kan ik dat niet, dus stel ik de vraag.
sommige mensen vinden mortars op de zelfde manier leuk als snipers.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:48:
[...]
Ik vind zelf helemaal niks aan snipen vanaf 500m afstand. Maar ik kan nog steeds prima voorstellen waarom mensen het wel leuk vinden. Bij mortars kan ik dat niet, dus stel ik de vraag.
Als jij dat niet kan voorstellen betekend dat niet dat het niet leuk is voor sommige mensen...
[ Voor 0% gewijzigd door Skamiplan op 11-11-2011 16:54 . Reden: typo ]
Sniper én mortier.. cheaterCassius schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:26:
* Cassius propt sniper en mortier in rugzak ...
Die zeikerds zijn de reden waarom er trolls/griefers zijn.
Verwijderd
hahahahahahahahafurby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:12:
[...]
Dus daarom vraag ik het...Skamiplan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:51:
[...]
sommige mensen vinden mortars op de zelfde manier leuk als snipers.
Als jij dat niet kan voorstellen betekend dat niet dat het niet leuk is voor sommige mensen...
Waarom gaan sommige zoals Berend compleet emo over zon vraag? Mis ik iets ofzo?
Er wordt nu al 3 paginas getrolled op een vraag die ergens halverwege is beantwoordt met één zinnetje, want het was gewoon een simpele vraag zonder lang antwoord ofzo.
[ Voor 21% gewijzigd door Sissors op 11-11-2011 17:01 ]
Prima game btw, alles is perfect gebalenceerd, misschien is de AMTRAC iets te sterk als je hem vies gebruikt. Afhankelijk van je team dus ook.
It's me
Idd! Daarom staat onze server nu op 700 tickets en binnenkort wellicht nog hoger. Dit zorgt voor de mooie potjes!Eikkie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:05:
Net in een server met 1000 tickets gespeeld. Beviel goed. Weer is wat anders dan om de 15 min map wissel.
Ja, op het laatst was het zelfs nog spannend ook!StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:06:
[...]
Idd! Daarom staat onze server nu op 700 tickets en binnenkort wellicht nog hoger. Dit zorgt voor de mooie potjes!
Bedoel je de server van Tweakers?
Iemand enig idee hoe je ingame je naam verandert? /name /nick werkt niet
[ Voor 40% gewijzigd door Eikkie op 11-11-2011 17:14 ]
It's me
Gewoon, omdat ik het leuk vind. Net zoals dat sommige lui enkel en alleen boven op een berg met een sniper rifle staan.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:38:
Verwijderd
ik vind het leuk om als mortar snipers uit te schakelen.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:48:
[...]
Mijn doel was dan ook helemaal niet om die antwoorden als goed of fout te bestempelen. Ik vroeg me gewoon af wat mensen er leuk aan vinden, ik begrijp nog steeds niet waarom dat zon moeilijke vraag is waar zoveel mensen emo over gaan.
is ook een sport!
Aangezien we alweer tig pages verder zijn, niemand die dit heeft uitgetest of weet?Phyxion schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:43:
Kan je nog items stacken (in tanks) zoals in BC2 overigens? Ik heb het nog niet echt geprobeerd maar in BC2 kon je bijvoorbeeld flares en proximity scan tegelijk hebben als je secondary driver een andere had.
Iemand die de MAV gebruikt om kills te maken? Zelf heb ik het ding ook net unlocked, kan niet wachten om het te gebruiken om mensen dood te vliegen te spotten.kw_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:40:
Wat is een MAV speler?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 48% gewijzigd door JT888 op 11-11-2011 17:37 ]
Ik bedoelde dus specifiek laseren door de CITV, en dat javelin daar voordeel van heeft. Dat SOFLAM nogal een lamme (SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:53:
Guided shell werkt ook zonder SOFLAM, plus dat ik toch de voorkeur hou op die gewone Coaxial turret.
Zolang SOFLAM werkt zoals hij nu werkt, zal die nooit op grote schaal gebruikt gaan worden, of uberhaubt gebruikt gaan worden. Bijna iedereen verkiest T-UGS of MAV boven een SOFLAM.
Zelfs iets doms als een boom reset de SOFLAM, smoke (wat steeds vaker gebruikt wordt) blokkeert je lock, Jets zijn bijna onmogelijk te locken (200m is een lachertje) en heli's kan je beter met een ATV neerhalen of tank-turret.
Overigens ben ik echt van van de guided shell. 1 keer AP, guided, direct switchen, nogmaals AP en met een beetje geluk dan al vehicle destroyed. Of als je in het veld rijdt hoef je nieteens fatsoenlijk te mikken (lastig @ 50kph in de heuvels). Geen lmg is wel lastig, maar AP heeft itt de beta ook wel lekkere splash damage, dus infantry kan ik ook af en toe wel uit de weg ruimen. Met een goede gunner is dat geen probleem overigens.
Straks als meer mensen CITV hebben wordt guided shell alleen maar nuttiger.
Heb ik al met 3 drivers gehad (nvidia), maar ATI gebruikers hebben er ook last van. Helaas nog niet iets over een oplossing gelezen. Het komt nu volgens mij wel minder vaak voor dan in de beta.Loekoe schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:46:
Pfff eerst deed BF3 het gewoon en sinds die nieuwste driver heb ik groene flikkeringen. Heeft er iemand hier een oplossing op gevonden?
[ Voor 39% gewijzigd door Raku op 11-11-2011 17:53 ]
Raku
Dit is een engine probleem iedereen heeft er wel eens last van ook op de ps3/xboxRaku schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:48:
Heb ik al met 3 drivers gehad (nvidia), maar ATI gebruikers hebben er ook last van. Helaas nog niet iets over een oplossing gelezen. Het komt nu volgens mij wel minder vaak voor dan in de beta.
Uh oude drivers weer installeren al geprobeerd ? Deze vraag hoort eigenlijk in het BF3 hardware topic thuis.Loekoe schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:46:
Pfff eerst deed BF3 het gewoon en sinds die nieuwste driver heb ik groene flikkeringen. Heeft er iemand hier een oplossing op gevonden?
Groene flikkeringen heb ik ook ...ben juist nu de nieuwe drivers aan het installen..Loekoe schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:46:
Ik ben een RPG noob .. Waarom?? Omdat wapens van engineers niet erg ver schieten en al leeg zijn als een medic/assault nog rustig 60 kogels over heeft. Eerst een salvo met de M4a en daarna de raket voor de finishing touch.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Verwijderd
waarom doe je dan de moeite om te schieten met je m4, als je goed mikt met je rpg heb je toch wel 3 kills.Masterkale1 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:30:
[...]
Groene flikkeringen heb ik ook ...ben juist nu de nieuwe drivers aan het installen..
Ik ben een RPG noob .. Waarom?? Omdat wapens van engineers niet erg ver schieten en al leeg zijn als een medic/assault nog rustig 60 kogels over heeft. Eerst een salvo met de M4a en daarna de raket voor de finishing touch.
hmm ik denk dat er echt iets mis is met die drivers, MW3 doet het ookLoekoe schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:46:
Je hoeft alleen te gamen dit weekend en je maakt kans.
Bron http://www.battlefield.com/battlefield3/1/saysthanks
"1. Eligibility: Battlefield 3 “Says Thanks” Sweepstakes (the “Promotion”) is open only to legal residents of Canada (excluding Quebec) France, United Kingdom, and United States (excluding Florida and New York and including the District of Columbia) who are at least 18 years old when they enter the Promotion."JT888 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:59:
Was dit al gepost ! Tripje naar DiCE in Zweden winnen of $ 5000,-
Je hoeft alleen te gamen dit weekend en je maakt kans.
Bron http://www.battlefield.com/battlefield3/1/saysthanks
Gaat dus niet op.
Verwijderd
Weinig spelers onderkennen het vermogen van smokeCartman! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:08:
Het valt me wel op dat praktisch elk potje rush attack waar ik inzit verlies en elk potje rush defense waar ik inzit win... meer mensen dit? Alsof iedereen nog zo de map moet leren kennen dat iedere attack gewoon faalt.
Heel handig als je aanvalt.
(wordt wel af en toe een tikkeltje leip van al die mortars, maar goed het draagt wel bij aan de true battlefield experience
Daar wil ik best antwoord op geven hoor. Een hele rush of conquest is ook geen lol, althans niet met 500 tickets. Maar een kwartiertje / 20 minuten is best leuk, en wel om het supporten van je team. Bijvoorbeeld in Seine, wanneer je team [E] probeert over te nemen en de tegenstand zit in de steeg naar te zijn. Of er komt een tank op 1 van de bruggen en bestookt op een nare manier je team. Of snipers uitschakelen. Om vervolgens te countermortard te worden.furby-killer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:59:
*knip*
[...]
Gezien dat ik van hem waarschijnlijk toch geen zinnig antwoord ga krijgen kan jij misschien dezelfde vraag beantwoorden, wat is er leuk aan constnat mortaren behalve je k/d ratio. Het is geen flame, gewoon een hele simpele vraag. En toch gaan er wat mensen compleet van flippen.
Dus je team naar de overwinning helpen. Dat is imo leuk.
De smoke is alleen wat jammer, je ziet nooit waar het nodig is, dan moet je met vrienden spelen die om die support kunnen vragen.
Ow, ik lees net dat je mijn mening deelt. Dat het om de lol gaat die iemand in het spelen van een class of wapen heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door freggel op 11-11-2011 20:55 ]
Aanvallen is gewoon net wat pittiger dan verdedigen (vind ik althans).Cartman! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:08:
Het valt me wel op dat praktisch elk potje rush attack waar ik inzit verlies en elk potje rush defense waar ik inzit win... meer mensen dit? Alsof iedereen nog zo de map moet leren kennen dat iedere attack gewoon faalt.
Man, wat is het toch een vette game, zelde zoveel gegamed de laatste tijd... m'n relatie staat onder spanning
Whole lot of stars ***
En je bouwt ook een leuke score opEikkie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:05:
Net in een server met 1000 tickets gespeeld. Beviel goed. Weer is wat anders dan om de 15 min map wissel.
Hahaha, classicRudios schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:29:
Man, wat is het toch een vette game, zelde zoveel gegamed de laatste tijd... m'n relatie staat onder spanning![]()
Daily driver; MB R171 SLK280
Even zorgen voor een goede afvoer van die spanning, laat je partner zelf eens gamen..Rudios schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:29:
[...]
Aanvallen is gewoon net wat pittiger dan verdedigen (vind ik althans).
Man, wat is het toch een vette game, zelde zoveel gegamed de laatste tijd... m'n relatie staat onder spanning![]()
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Ik weet niet in hoeverre de Sims de spanning afvoert, maar volgens mij valt dat goed tegen. Ze schreeuwd alleen als er weer eens een zoveelste baby geboren is. Wat een dramatisch spelKobus Post schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:00:
[...]
Even zorgen voor een goede afvoer van die spanning, laat je partner zelf eens gamen..
Whole lot of stars ***
heb zelfs logitech profiler aan staan en alle bindings van joystick verwijderd en opnieuw toegevoegt maar bij jet pakt hij 2 bindings niet links en rechts) en bij de heli 4 bindings niet (links rechts en op en neer niet)
weet iemand nog een optie?
Haal bij je muis eens alle joystick settings weg, had daar ook problemen mee.leosand schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:23:
kan nog steeds mijn extreme 3d pro joystick niet goed gebruiken.
heb zelfs logitech profiler aan staan en alle bindings van joystick verwijderd en opnieuw toegevoegt maar bij jet pakt hij 2 bindings niet links en rechts) en bij de heli 4 bindings niet (links rechts en op en neer niet)
weet iemand nog een optie?
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Dat ligt aan welk team je speelt, de standaard wapens zijn anders (bijvoorbeeld M4A1 voor US en AKS74U voor RU). De unlocks zijn wel voor ieder team.Oppie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:33:
Geweldig, helemaal hooked. Na BF2 is dit een waardige opvolger. Wat ik me afvraag, ik lijk op sommige maps vanzelf een andere primary weapon te krijgen dan op andere maps. Terwijl ik dezelfde class (engineer speel). Is daar een reden voor?
In het spel is dit niet anders, je wilt de vlaggen pakken en dus moet je iets doen. Je kan met twee tanks een plek bestoken en als je ziet dat jouw medespelers dicht in de buurt zijn dan ga je naar het volgende doel. Irritant? Voor de tegenpartij ja maar de tegenpartij kan dergelijke shizzle zo counteren door precies hetzelfde te doen.
Piepen over mortars kun je doen maar je kan ook alles op alles zetten om de mortar weg te krijgen en laten wij wel zijn. In de meeste maps zijn ze zo weg behalve in seinecrossing omdat de straatjes een obstakel zijn. Een mortar is geen "Godweapon" maar er is soms wel tactiek nodig. In een map als Caspian Border is een chopper of Jet voldoende om een speler met mortar weg te vegen maar in andere mappen moet je nadenken.
Zo heeft bijna iedere map wel zijn zwakheden maar je kunt er iets tegen doen. Nerfen? No way. Dacht je dat je in het echte leven een kans zou maken tegen een mortier? Nee, ook dan heb je hersens nodig een een groep mensen die elkaar dekt. In Metro is de trap erg lastig maar een paar goed gemikte granaten kan net voor dat kleine tijdsvenster zorgen om de trap op te komen. Het is mogelijk mits er maar samenwerking is. De mensen die vaak zeiken over de gameplay van anderen werken zelf vaak niet samen. Die zijn boos omdat ze worden gestoord in het dingetje wat ze graag doen.
Mijn dingetje is als engineer als schutter op een tank te zitten. Als ik een goede chauffeur tref dan worden er veel kills gemaakt. Bij damage repareer ik de tank en dan kunnen we weer verder. Mocht er een obstakel komen dan moet je nadenken over de te nemen stappen. Soms mislukt het, soms niet. Waar het om gaat is voldoening. Als jij voldoening krijgt van een bepaalde tactiek dan heb je het goed gedaan. Als je jezelf opvreet over die speler met de mortar die schijnbaar een hele map owned dan kun je jezelf ook afvragen of je zelf wel genoeg hebt gedaan.
Als er een speler is die de boel onveilig maakt dan is dat het prio1 doel. Belangrijker zelfs dan het cappen van vlaggen aangezien die speler moet stoppen met zijn gedoe. Daarna ga je weer over op de objectives. Ik hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel.
In real life lopen de mensen achter zoals hij zeiRocketKoen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:19:
Alleen in real life staat friendly fire aan. Dat maakt een mortar een stuk trickyer
http://www.enterbf3.com/n...-cheaters-and-exploiters/
Iemand een idee?
Be reasonable.... do it my way
Dat heb ik in battlelog aangeven en ik zie ook [GoT] voor m'n naam staan, maar hoe vind ik nou m'n platoon op de ps3..?dvdkiwi schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:11:
Bij BFBC2 kon ik [GoT] voor mijn PSN naam zetten, heeft iemand een idee waar dit in BF3 kan? (PS3)
Be reasonable.... do it my way
Zoek op Gathering of Tweakers: de link staat ook in de startpostfsve schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:20:
[...]
Dat heb ik in battlelog aangeven en ik zie ook [GoT] voor m'n naam staan, maar hoe vind ik nou m'n platoon op de ps3..?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Thanx voor de post Jackal
Bepaald skill level vereist? Ik ben nou niet bepaald een top-shoorter
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2011 01:07 ]
Tuurlijk niet. "Play the objective", that's it.dvdkiwi schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:40:
Bepaald skill level vereist? Ik ben nou niet bepaald een top-shoorter
Tegenstander was zo fucking sterk... he-le-maal 0,0 tegenin te brengen. We werden hard verkracht en daarna ook nogeens keihard in de reet geneukt..
Team van mij sloeg nergens op... en dat merk je meteen als je tegen een team staat dat communiceert.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Met welke sneltoets kan dat?jagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 02:06:
We werden hard verkracht en daarna ook nogeens keihard in de reet geneukt..
.
Whole lot of stars ***
CTRL+R
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
thanks geprobeerd en deed het..........fast-server schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
[...]
Haal bij je muis eens alle joystick settings weg, had daar ook problemen mee.
alleen had ik de roll links en rechts met die andere omgedraaid en na dat aan te willen passen pakt hij het weer niet.....
word er helemaal maf van.
maar probeer morgen wel weer opnieuw
Volgens mij zat je bij mij in de serverjagermeister schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 02:06:
Ik werd net he-le-maal gek op de GoT32 player rush server...
Tegenstander was zo fucking sterk... he-le-maal 0,0 tegenin te brengen. We werden hard verkracht en daarna ook nogeens keihard in de reet geneukt..
Team van mij sloeg nergens op... en dat merk je meteen als je tegen een team staat dat communiceert.
Ik zat bij jou in het team..
pfff wat een assrape..
eerste potje kd van 1 - 8 en dik dik verloren (alle mcoms werden gepakt)
tweede potje kd van 15 - 8 en net aan verloren
derde potje kd van negatief (eindelijk gewonnen, dooordat de 2 beste uit het andere team ineens bij ons zaten)
trouwens op deze server heb ik 4 potjes achter elkaar verdedigd, klopt dit tsurany?
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien