" De DHL komt tussen 12:00 - 18:00 mijn medicijnen langsbrengenDMZ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:59:
[...]
" Ik heb een ernstig geval van een slaapstoornis."
nah. je zoekt een excuus om thuis te blijvenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:00:
Ik had vandaag toch al last van flinke verkoudheidDusjah, eigenlijk klopt het deels wel
ook met verkoudheid kun je prima naar school.
heb je za. de hele dag om "beter" te worden
offtopic:
beter as in bf3
beter as in bf3
ora et labora
Verwijderd
zeker op de pc?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:44:
1. Zorg dat je spawned met een EOD-Bot
2. Zodra je EOD Bot heb gedropped, doe je "Suicide"
3. Dan pak je je SCAR-H, deze zet je op Single Fire. Zorg ook dat je de Repair Tool hebt.
4. Schiet 4x op je EOD Bot, en Repair hem dan.
5. Herhaal dit zovaak je wilt
De eerste paar keer kan tricky zijn, maar na een tijdje lukt het. Mij lukte het in Hardcore(Qonquest)
Verwijderd
Dat hoop ik ook
Maar waarschijnlijk zullen de spelers die van deze manier gebruik hebben gemaakt, hun verdiende XP gewoon behouden....
Verwijderd
ik verwacht een ban of rollbackVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:06:
Dat hoop ik ookMaar waarschijnlijk zullen de spelers die van deze manier gebruik hebben gemaakt, hun verdiende XP gewoon behouden....
Verwijderd
Ik zelf denk een Rollback, niet iedere speler zal ervan op de hoogte zijn dat het niet toegestaan is
Nou, waarschijnlijk doen ze alsof ze van niks weten
Verwijderd
idd..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:10:
Ik zelf denk een Rollback, niet iedere speler zal ervan op de hoogte zijn dat het niet toegestaan isNou, waarschijnlijk doen ze alsof ze van niks weten
weet iemand hoe je de dice employee spul krijg want bij veel wapens zie ik die helemaal vooraan staan bij de unlocks maar ik snap er de ballen van?
Wat een ophef zeg, dat is 1 van de 1002 mogelijkheden om exp binnen te slepen. Ik kan me niet herinneren dat je repair exp krijgt op items die je zelf kapot maakt. Omgeslagen tank kan ook nog steeds, farmen met 2 tegenstanders ook.
Goed, vuur kill & revive was al snel gefixed, maar er zijn nog genoeg opties om wat extra exp binnen te halen op vrij makkelijke manieren.
Goed, vuur kill & revive was al snel gefixed, maar er zijn nog genoeg opties om wat extra exp binnen te halen op vrij makkelijke manieren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
staat er toch duidelijk? je moet een DICE medewerker zijn. Ben je dat? dan krijg je ze. Ben je het niet? Jammer maar helaaschVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:12:
[...]
idd..
weet iemand hoe je de dice employee spul krijg want bij veel wapens zie ik die helemaal vooraan staan bij de unlocks maar ik snap er de ballen van?
blup
Verwijderd
Door een DICE Employee te zijn, kan je die Attachments vrijspelen
Zover ik weet zijn ze niet echt nuttig voor de normale speler
Verwijderd
ik snap niet waarom ze het erbij zetten maargoed..Bezulba schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:13:
[...]
staat er toch duidelijk? je moet een DICE medewerker zijn. Ben je dat? dan krijg je ze. Ben je het niet? Jammer maar helaasch
Waarschijnlijk omdat hun testers dan konden checken of een bepaalde unlock nuttig was of niet.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:14:
[...]
ik snap niet waarom ze het erbij zetten maargoed..
Blijkbaar kwamen ze tot de conclusie dan een 12x scope op een shotgun niet zoveel toevoegt
Vraagje voor de pc gamers.
Hebben jullie ook problemen om coop te spelen met je vrienden uit de lijst?
Ik kan met niemand connecten uit mijn vriendenlijst maar met iemand willekeurig wel.
Heb gister mijn antivirus maar is uitgezet omdat op internet stond dat het daar wel is aan kon liggen maar helaas niks geen resultaat.
Gister kon ik trouwens ook helemaal geen invite ergens zien staan en mijn maatje zag mijn ivites ook niet staan.
Ik kan met niemand connecten uit mijn vriendenlijst maar met iemand willekeurig wel.
Heb gister mijn antivirus maar is uitgezet omdat op internet stond dat het daar wel is aan kon liggen maar helaas niks geen resultaat.
Gister kon ik trouwens ook helemaal geen invite ergens zien staan en mijn maatje zag mijn ivites ook niet staan.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Zet UpnP eens uit of aan in je router.MeagaShira schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:16:
Vraagje voor de pc gamers.
Weet niet of deze al gepost was.
Maar ja zo kan het ook.

Maar ja zo kan het ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Grouver op 11-11-2011 11:19 ]
Deze staat inderdaad al aan....heb hem ook al een keer uitgezet maar geen resultaat.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Bah, heel erg triest dat.Grouver schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:18:
Maar ja zo kan het ook.
[afbeelding]
[video]
omg die nemesis score moeten ze echt een maximum gaan geven.Grouver schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:18:
Maar ja zo kan het ook.
[video]
12000 punten iedere kill is absurd
ora et labora
Verwijderd
Lol die guide. Epic waste of time. En verneukt je stats behoorlijk. Enige voordeel is exp krijgen voor snellere unlocks.
Met 3 weken spelen ben je ook level 45 met alle unlocks die je wilt. Tenminste, dat ga ik wel redden. En dan speel ik een uurtje of twee, 3 avonden in de week en in het weekend wel wat meer.
Met 3 weken spelen ben je ook level 45 met alle unlocks die je wilt. Tenminste, dat ga ik wel redden. En dan speel ik een uurtje of twee, 3 avonden in de week en in het weekend wel wat meer.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 11:31 ]
Verwijderd
Als mensen dat graag doen, laat ze lekker, houd alleen maar in dat ze wel de "skills" en kennis zullen missen als het er echt op aan komt, en dan zal niemand met ze willen spelen.
zie de lol er ook niet zo van in...
Heb een keer voor een enkele unlock bij de recon class half uurtje staan MCOM-defuse-fusen met een clanmate. Had het wel weer gezien en vond t' geen voldoening geven....hij ook niet.
Speel lekker 'gewoon'. T gaat al snel zat, wat gaan we doen als we alles unlocked hebben tenslotte ?
De reis is leuker dan de bestemming, toch ^^
p.s. Hoe in hemelsnaam krijg je een 2de wapen bij je class? heb ik iets helemaal gemist ?
Heb een keer voor een enkele unlock bij de recon class half uurtje staan MCOM-defuse-fusen met een clanmate. Had het wel weer gezien en vond t' geen voldoening geven....hij ook niet.
Speel lekker 'gewoon'. T gaat al snel zat, wat gaan we doen als we alles unlocked hebben tenslotte ?
De reis is leuker dan de bestemming, toch ^^
p.s. Hoe in hemelsnaam krijg je een 2de wapen bij je class? heb ik iets helemaal gemist ?
en als je ineens een 1000x zo hoge nemisis score hebt als de gemiddelde speler, weet iedereen toch dat je een booster bent.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:32:
Als mensen dat graag doen, laat ze lekker, houd alleen maar in dat ze wel de "skills" en kennis zullen missen als het er echt op aan komt, en dan zal niemand met ze willen spelen.
verschilt per class.majic schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:
1 = main weapon
2 = pistool
3 kan grenade launcher (assault) of RPG (engi) zijn
4 kan mortar (support) of C4 (support) zijn.
5 = grenade
[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 11-11-2011 11:41 ]
rocketkoen, in de screenshot zie je dat ze TWEE shotguns hebben geladen. De main gun (slot #1) en nog een secondary shotgun ipv de medic health kit...
o_O
o_O
Ongeveer 35 á 40 uren in de multiplayer gestoken. Vooral Recon gespeeld.
Hier mijn bevindingen tot nu toe: Alleen even de negetieve dingen.
De maps
- Niet alle maps zijn voor 64 players geschikt. (Parijs)
- Andere maps zijn alleen weer geschikt voor 64 players. (C border)
- Te weinig maps overall.
- Spawnkilling in enkele maps is te makkelijk. (Spawnpunten beter beschermen)
- Te weinig voertuigen in de grote maps (C border)
- Bepaalde rush punten (bombspots) zijn zeer makkelijk te aanvallen en andere weer super moeilijk aan te vallen. Heeft zo zijn voor en nadelen maar ik zie liever iets meer balans.
De 'guns' en mods
- AA tank main gun is te sterk tegen grond units.
- Snipers zijn vreemd, bolt action heeft twee hits nodig (excl. headshot) om een kill te maken, een semi automatic sniper heeft ook twee hits nodig.
- Mortars met oneindig ammo is vreemd.
- Vliegtuigen voor mensen die nog geen flares hebben zijn nutteloos, je wordt elke keer naar 10sec al uit de lucht geknald door vliegtuigen met rockets. Flare moet naar mijn idee iets makkelijker vrij te spelen zijn.
- Balance in de guns is niet optimaal. (F2000, autosnipers)
- Handguns hebben een lichte damage buff nodig, 3 headshots nodig voor een kill, gemiddeld 4 tot 6 hits nodig. (Behalve de G18)
- IRNV is wellicht iets te sterk, een optie is om guns met deze mod iets meer recoil te geven.
- De gadgets van recon zijn niet in balans, spawn becon is goed, de scout is goed. Maar de SOFLAM heeft een te korte target range, mag iets groter zijn wordt dus amper gebruikt door een recon ook omdat hij vaak slecht te plaatsen is.
Algemeen
- Damage bepaling is niet optimaal, het duurt te lang voordat de server de damage heeft verwerkt. Ga maar eens een hek met een knife kapot maken, dan zie je over wat van vertraging ik het heb.
- Hit indicatie is client based, damage is server based. Dit levert hele gekke situaties op.
De maps
- Niet alle maps zijn voor 64 players geschikt. (Parijs)
- Andere maps zijn alleen weer geschikt voor 64 players. (C border)
- Te weinig maps overall.
- Spawnkilling in enkele maps is te makkelijk. (Spawnpunten beter beschermen)
- Te weinig voertuigen in de grote maps (C border)
- Bepaalde rush punten (bombspots) zijn zeer makkelijk te aanvallen en andere weer super moeilijk aan te vallen. Heeft zo zijn voor en nadelen maar ik zie liever iets meer balans.
De 'guns' en mods
- AA tank main gun is te sterk tegen grond units.
- Snipers zijn vreemd, bolt action heeft twee hits nodig (excl. headshot) om een kill te maken, een semi automatic sniper heeft ook twee hits nodig.
- Vliegtuigen voor mensen die nog geen flares hebben zijn nutteloos, je wordt elke keer naar 10sec al uit de lucht geknald door vliegtuigen met rockets. Flare moet naar mijn idee iets makkelijker vrij te spelen zijn.
- Balance in de guns is niet optimaal. (F2000, autosnipers)
- Handguns hebben een lichte damage buff nodig, 3 headshots nodig voor een kill, gemiddeld 4 tot 6 hits nodig. (Behalve de G18)
- IRNV is wellicht iets te sterk, een optie is om guns met deze mod iets meer recoil te geven.
- De gadgets van recon zijn niet in balans, spawn becon is goed, de scout is goed. Maar de SOFLAM heeft een te korte target range, mag iets groter zijn wordt dus amper gebruikt door een recon ook omdat hij vaak slecht te plaatsen is.
Algemeen
- Damage bepaling is niet optimaal, het duurt te lang voordat de server de damage heeft verwerkt. Ga maar eens een hek met een knife kapot maken, dan zie je over wat van vertraging ik het heb.
- Hit indicatie is client based, damage is server based. Dit levert hele gekke situaties op.
omg! will have ....dat is nice zeg. Niet beetje overpowered als je als sniper zowel een Mass als een rifle hebt bijv ? En...waar/hoe unlock je dat ding ...kan hem zo 123 niet vinden in de lijst...?DMZ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:47:
De MASS is een gadget ipv main gun. Dus kan ie in het 3rde slot ipv Medkits.
[ Voor 11% gewijzigd door majic op 11-11-2011 11:55 ]
Mortars met gelimiteerde ammo veranderd helemaal niets
Bekijk de damage sheet maar eens, automatics zitten rond de 34dmg, bolt action 75-95. Afhankelijk van afstand komen beide op 2-3 shots non-headshot (SV98 heeft relatief gezien een hogere damage drop op afstand dan bijvoorbeeld de MK11).
En recon over het algemeen is de minst nuttige class van het spel, SOFLAM is echt nutteloos, MAV is nutteloos als je geen mensen hebt die radar kijken.
Mortars met gelimiteerde ammo veranderd helemaal niets
Bekijk de damage sheet maar eens, automatics zitten rond de 34dmg, bolt action 75-95. Afhankelijk van afstand komen beide op 2-3 shots non-headshot (SV98 heeft relatief gezien een hogere damage drop op afstand dan bijvoorbeeld de MK11).
En recon over het algemeen is de minst nuttige class van het spel, SOFLAM is echt nutteloos, MAV is nutteloos als je geen mensen hebt die radar kijken.
Je levert utility in voor damage, een Assasult levert zijn medkit in voor M230, engineer zijn repair gun voor M15 mines.majic schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:51:
omg! will have ....dat is nice zeg. Niet beetje overpowered als je als sniper zowel een Mass als een rifle hebt bijv ?
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 11:53 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mensen met mortars welSinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:52:
toch mis ik soms een optie a la bc2 om een mortar strike te plaatsen door ergens naar te kijken (bioculars)
want met mortars ben je gelimiteerd met range.
ora et labora
MAV zeer effectief wanneer je mortars in je team heb.
Soflam zeer effectief wanneer je javalins of tanks met guided shells hebt. Niks zo leuk wanneer een tank een heli of jet uit de lucht schiet. Nadeel is dat er of niemand met soflam rondloopt of niemand met javalin. Terwijl de combinatie van die 2 zeer effectief zijn.
Soflam zeer effectief wanneer je javalins of tanks met guided shells hebt. Niks zo leuk wanneer een tank een heli of jet uit de lucht schiet. Nadeel is dat er of niemand met soflam rondloopt of niemand met javalin. Terwijl de combinatie van die 2 zeer effectief zijn.
- En recon over het algemeen is de minst nuttige class van het spel, SOFLAM is echt nutteloos, MAV is nutteloos als je geen mensen hebt die radar kijken.
Mhaw hij is wel nuttig alleen moet je met een team spelen die begrijpt wat jij voor ze kan betekenen.
Een goed geplaatste MAV gaat backrapes tegen, een goede geplaatste spawnbacon ^^ zorgt ervoor dat je makkelijk weer mee kan vechten om een punt. Andere classes zijn standaard al nuttig met ammo / health of repareren. Een recon moet 'beter' zijn best doen om nuttig te zijn, de meeste recon gaan ergens in de bergen zitten en eindigen met 5-0 en 1000punten. Op zijn tijd ook wel leuk maar niet heel nuttig.
- Bekijk de damage sheet maar eens, automatics zitten rond de 34dmg, bolt action 75-95. Afhankelijk van afstand komen beide op 2-3 shots non-headshot (SV98 heeft relatief gezien een hogere damage drop op afstand dan bijvoorbeeld de MK11
Precies dat vindt ik vreemd, wat is de meerwaarde van een bolt action? AL vindt ik een kill maken met een bolt action wel leuker het voegt minder toe aan het geheel. De bolt action heeft geen echte functie.
- Mortars met gelimiteerde ammo veranderd helemaal niets
Mhaw nu heb je recon mensen die achter blijven hangen maar ook de mortar mensen. Met limmited ammo voorkom je dat.
Oh daar komt bij dat je te weinig punten krijgt als recon voor het assisten met je gadets, SOFLAM plaatsen, 6 seconden target. 10punten, vervolgens schiet niemand
Medic daarintegen, healthpack droppen, punten komen binnen
Mhaw hij is wel nuttig alleen moet je met een team spelen die begrijpt wat jij voor ze kan betekenen.
Een goed geplaatste MAV gaat backrapes tegen, een goede geplaatste spawnbacon ^^ zorgt ervoor dat je makkelijk weer mee kan vechten om een punt. Andere classes zijn standaard al nuttig met ammo / health of repareren. Een recon moet 'beter' zijn best doen om nuttig te zijn, de meeste recon gaan ergens in de bergen zitten en eindigen met 5-0 en 1000punten. Op zijn tijd ook wel leuk maar niet heel nuttig.
- Bekijk de damage sheet maar eens, automatics zitten rond de 34dmg, bolt action 75-95. Afhankelijk van afstand komen beide op 2-3 shots non-headshot (SV98 heeft relatief gezien een hogere damage drop op afstand dan bijvoorbeeld de MK11
Precies dat vindt ik vreemd, wat is de meerwaarde van een bolt action? AL vindt ik een kill maken met een bolt action wel leuker het voegt minder toe aan het geheel. De bolt action heeft geen echte functie.
Mhaw nu heb je recon mensen die achter blijven hangen maar ook de mortar mensen. Met limmited ammo voorkom je dat.
Oh daar komt bij dat je te weinig punten krijgt als recon voor het assisten met je gadets, SOFLAM plaatsen, 6 seconden target. 10punten, vervolgens schiet niemand

[ Voor 8% gewijzigd door Ploeg400 op 11-11-2011 12:00 ]
En wanneer gaat de PS3 GoT garde dan weer eens lekker ouderwets rush spelen? Conquest is bijna geen spanning meer als we nauwelijks verliezenUnomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:55:
Tis inderdaad 20 kills (ff opgezocht). Ik lees overigens dat je met je mortar ook smoke kan afschieten i.p.v. explosive rounds. Wist ik nog niet. Wel handig om daar ook MCOM's // vlaggen mee te smoken.
Bolt action zijn in principe veel nauwkeurige dan automatische snipers!Ploeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:58:
- En recon over het algemeen is de minst nuttige class van het spel, SOFLAM is echt nutteloos, MAV is nutteloos als je geen mensen hebt die radar kijken.
Maar volgens mij maakt dat tegenwoordig niet meer uit, en komt het er meestal op neer dat het in de werkelijkheid een kostenplaatje is
[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 11-11-2011 12:02 ]
Maar als support met ammo pack hef je dat weer op. Dus alsnog unlimited ammo voor mortars.Ploeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:58:
BFV: SuperflipNL [PS4]
Verwijderd
Weet niet of dit soort dingen hier in dit topic/op deze website horen. Stadpadding is namelijk al sinds BF2 niet toegestaan.Grouver schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:18:
Maar ja zo kan het ook.
[afbeelding]
[video]
Maar als support met ammo pack hef je dat weer op. Dus alsnog unlimited ammo voor mortars.
- Geen ammo uit packs voor mortar lost dat op.
Bolt action zijn in principe veel nauwkeurige dan automatische snipers
- Waar wat is de meerwaarde voor het team, een semiauto zorgt ervoor dat je ook op de voorgrond kan meevechten. Meestal plant een squadmate een bom en vervolgens cover ik op afstand de bomb. Een semiauto om snel meerdere vijanden uit te schakkelen is dan vele malen beter.
Edit:
Oh daar komt bij dat je te weinig punten krijgt als recon voor het assisten met je gadets, SOFLAM plaatsen, 6 seconden target. 10 punten, vervolgens schiet niemand.
- Geen ammo uit packs voor mortar lost dat op.
Bolt action zijn in principe veel nauwkeurige dan automatische snipers
- Waar wat is de meerwaarde voor het team, een semiauto zorgt ervoor dat je ook op de voorgrond kan meevechten. Meestal plant een squadmate een bom en vervolgens cover ik op afstand de bomb. Een semiauto om snel meerdere vijanden uit te schakkelen is dan vele malen beter.
Edit:
Oh daar komt bij dat je te weinig punten krijgt als recon voor het assisten met je gadets, SOFLAM plaatsen, 6 seconden target. 10 punten, vervolgens schiet niemand.

[ Voor 20% gewijzigd door Ploeg400 op 11-11-2011 12:06 ]
Ik speel nu veel met de M98B. Een fijne sniper! na 60 kills krijg je auto pull dus hoef je niet meer uit te zoomen om te reloaden, een valkuil van auto snipes is dat je te snel je 2e schot lost, waardoor je minder accuraat bent.SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:52:
Had een hele tijd de m40A5 gebruikt, heeft een redelijke bullet drop. Kon dus maar niet wenne aan de M98B met nauwlijks een bullet drop. Schoot steeds te hoog
Jammer dat de M98B niet het zelfde geluid meer heeft als die uit BC2.
Snipers klinken nu zo: PEWPEWPEW, pang pang pang, plop plop plop.
Waar is de: KABOEMMM!!!! ?
Ik wil dat tegenstanders spontaan beginnen te huilen wanneer ze een kogel van een M98B voorbij horen suisen
Ik wil dat tegenstanders spontaan beginnen te huilen wanneer ze een kogel van een M98B voorbij horen suisen
[ Voor 14% gewijzigd door Ploeg400 op 11-11-2011 12:13 ]
De kaboem zit hem in een paar mm kleinere kogelPloeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:11:
Had een hele tijd de m40A5 gebruikt, heeft een redelijke bullet drop. Kon dus maar niet wenne aan de M98B met nauwlijks een bullet drop. Schoot steeds te hoog![]()
De keren dat ik iemand (niet vos33, die loopt standaard met Javelin) uit mijn team met een Javelin heb gezien, kan ik nog makkelijk op 1 hand tellen. De keren dat er daadwerkelijk een tank/heli neer is gehaald door mijn SOFLAM lock met een Javelin hoef ik niet te tellen, dat zijn er 0.itsleon schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:58:
MAV zeer effectief wanneer je mortars in je team heb.
De snelheid waarmee een Javelin of Guided zelf locked en schiet is al 2x sneller dan via SOFLAM, waarbij je dan ook nog de voorwaarde hebt dan SOFLAM altijd locked moet blijven (wat zo goed als onmogelijk is).
Plus dat inderdaad de range gewoon 10x niets is, max 200 meter dacht ik.
Verwijderd
Ik begin t nu toch wel allemaal goed zat te raken in BF3, t voelt allemaal zo traag voordat je eindelijk eens kan spelen. Verplicht 30 seconde wachten na een potje, dan weer map laden, dan eventueel je kit aanpassen en als je pech hebt weer eens een crash na het laden van een nieuw map. Kon dit nou echt niet gewoon netjes in mekaar gezet worden? Voelt allemaal zo onnodig traag/vermoeiend aan waardoor mij interesse na een paar weken dramatisch inzakt. Ik wil de game starten server kiezen en knallen, daarom weer eens een shooter in huis gehaald...
had je beter mw3 kunnen kiezen. Daar is het idd starten en knallen maar.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:38:
Ik begin t nu toch wel allemaal goed zat te raken in BF3, t voelt allemaal zo traag voordat je eindelijk eens kan spelen. Verplicht 30 seconde wachten na een potje, dan weer map laden, dan eventueel je kit aanpassen en als je pech hebt weer eens een crash na het laden van een nieuw map. Kon dit nou echt niet gewoon netjes in mekaar gezet worden? Voelt allemaal zo onnodig traag/vermoeiend aan waardoor mij interesse na een paar weken dramatisch inzakt. Ik wil de game starten server kiezen en knallen, daarom weer eens een shooter in huis gehaald...
blup
Mwah, straks als iedereen guided shell + citv heeft gaan er echt wel wat meer voertuigen gelasered worden lijkt me. Doe het nu ook regelmatig bij een vriend in de tank. Thermal om mensen te spotten, wat heli's/tanks/buggies laseren, best leuk. Als recon met SOFLAM lijkt het me dan weer niets.
Raku
Verwijderd
Nog steeds wachtende op mijn PS3
Weet iemand toevallig hoe je het Trackingnummer van je pakketje kan achterhalen, want die Trackinginformatie via de website van Wehkamp is ook niet echt duidelijk
Verwijderd
Staat die toevallig niet gewoon bij je Stats op Battlelog?
Ze willen het nog wel eens onder een andere naam defineren
Ik kan het niet vinden hoorVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:46:
Staat die toevallig niet gewoon bij je Stats op Battlelog?![]()
https://docs.google.com/s...alse&noheader=false&gid=0
Dit is die damage sheet (stond eerder ergens in het topic).
Zolang SOFLAM werkt zoals hij nu werkt, zal die nooit op grote schaal gebruikt gaan worden, of uberhaubt gebruikt gaan worden. Bijna iedereen verkiest T-UGS of MAV boven een SOFLAM.
Zelfs iets doms als een boom reset de SOFLAM, smoke (wat steeds vaker gebruikt wordt) blokkeert je lock, Jets zijn bijna onmogelijk te locken (200m is een lachertje) en heli's kan je beter met een ATV neerhalen of tank-turret.
Dit is die damage sheet (stond eerder ergens in het topic).
Guided shell werkt ook zonder SOFLAM, plus dat ik toch de voorkeur hou op die gewone Coaxial turret.Raku schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:42:
Mwah, straks als iedereen guided shell + citv heeft gaan er echt wel wat meer voertuigen gelasered worden lijkt me. Doe het nu ook regelmatig bij een vriend in de tank. Thermal om mensen te spotten, wat heli's/tanks/buggies laseren, best leuk. Als recon met SOFLAM lijkt het me dan weer niets.
Zolang SOFLAM werkt zoals hij nu werkt, zal die nooit op grote schaal gebruikt gaan worden, of uberhaubt gebruikt gaan worden. Bijna iedereen verkiest T-UGS of MAV boven een SOFLAM.
Zelfs iets doms als een boom reset de SOFLAM, smoke (wat steeds vaker gebruikt wordt) blokkeert je lock, Jets zijn bijna onmogelijk te locken (200m is een lachertje) en heli's kan je beter met een ATV neerhalen of tank-turret.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 12:54 ]
Verwijderd
Dat is wel een keurige Damage Sheet zeg
Toch wel leuk om een overzicht te hebben van de Damage die word gedaan, in combinatie met de afstand!
Dus als ik het goed begrijp, zou ik met de M4A1 4x moeten schieten om iemand van 10m afstand te killen? Diegene heeft wel 100% health natuurlijk he
Dus als ik het goed begrijp, zou ik met de M4A1 4x moeten schieten om iemand van 10m afstand te killen? Diegene heeft wel 100% health natuurlijk he
Normaal was het toch zo dat als je achter iemand ging staan en je drukte op F dat je dan knife deed?
Nu gaat mijn knife idd voor me uit, maar geen animatie en de enemy is niet dood.
WTF?
Dat is al de derde keer dat me dat overkomt, ik jaag wel een shotgun door z'n bakkes heen de volgende keer!
Nu gaat mijn knife idd voor me uit, maar geen animatie en de enemy is niet dood.
WTF?
Dat is al de derde keer dat me dat overkomt, ik jaag wel een shotgun door z'n bakkes heen de volgende keer!
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Draai jij het spel toevallig op Ultra Settings?
Want als ik alles op Ultra draai willen er ook nog wel een animaties spontaan niet werken
In theorie wel, in de praktijk ben je iets meer afhankelijk van aantal factoren, hitregistratie, latency, mogelijkheid dat niet de volledige hitbox 100% dmg krijgt (bv benen of armen). Gewoon spray&pray, beste tactiek op 10meterVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:57:
Op de PS3 is dit nog erger, zowel revive als knife kan je niet 'on the fly' doen, maar je moet even stil staan op de juiste afstand en dan pas je actie doen. Regelmatig moet ik een 2de revive doen, omdat simpelweg de eerste niet werkte, knifen ben ik al helemaal mee gestopt.Ultraman schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:58:
Normaal was het toch zo dat als je achter iemand ging staan en je drukte op F dat je dan knife deed?
WTF?
Het is per bullet. Dit is echt een waardeloos overzicht, je wilt kijken naar hoeveel seconden nodig is om iemand dood te krijgen (ROF maakt een hoop verschil).Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:57:
Dat is wel een keurige Damage Sheet zegToch wel leuk om een overzicht te hebben van de Damage die word gedaan, in combinatie met de afstand!
Daarom wil je eigenlijk hier naar kijken:
https://docs.google.com/s...false&noheader=true&gid=7
of
https://docs.google.com/s...alse&noheader=true&gid=13
Maar goed, het is maar net wat lekkerder schiet.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat heeft niks met het kaliber te maken, maar met de snelheid waarmee de kogel het wapen verlaat en deflagratie, een zeer snelle verbranding van het kruit in de huls van de kogel. De druk die door deze verbranding ontstaat duwt de kogel uit de loop..SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:16:
[...]
De kaboem zit hem in een paar mm kleinere kogel(de orginele M95 is een .50 kaliber, de M98 werkt met .338 magnum).
Hoe sneller = hoe harder de knal.
OT
Leuke maps, maar 64 man blijft toch wat teveel in mijn ogen. 48 man is perfect en nog wat ruimte in de squads ook!
Als het dezelfde kogels betreft dan heb je gelijk, maar hoe groter de kogel, hoe groter de klap om dat ding weg te krijgen. De M98B grappig genoeg heeft namelijk een hogere snelheid waarmee de kogel uit de loopt gaat (850 tegen iets over 1000m/s), maar het verschil in kogel is enorm:StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:06:
Dat heeft niks met het kaliber te maken, maar met de snelheid waarmee de kogel het wapen verlaat en deflagratie, een zeer snelle verbranding van het kruit in de huls van de kogel. De druk die door deze verbranding ontstaat duwt de kogel uit de loop..
Hoe sneller = hoe harder de knal.
http://www.quarry.nildram.co.uk/LR%20sniper.jpg
De 3rde van links is dus de .338 magnum, die grote jongen helemaal rechts is dus een .50BMG. De M95 had dus 2x zoveel punch nodig om dat ding weg te laten schieten, daarom was de knal van die gun veel harder.
Ik had liever de M95 (of M82) als laatste sniper gezien, met als verplichting dat je enkel op bipod kon schieten, dan een wapen dat maar marginaal beter is dan de 2 voorgangers (SV98 en M40B). Plus dat het recon dan ook een goede optie had gegeven tegen heli's en ATV's. (als compensatie voor verlies van C4).
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 13:20 ]
Verwijderd
Ik begin me toch af te vragen wanneer DICE de grote patch nou uitbrengt, die ze een aantal weken hadden beloofd. Zo te horen zijn er namelijk nog genoeg problemen op zowel de Consoles als op de PC. Als het aan mag ligt hadden ze het spel wel iets later uit mogen brengen, want nou hebben we een spel vol problemen.
Vanmorgen ff rondgevlogen met een x360 controller op de PC. Wat een verademing! Vliegen is zo makkelijker dan rondrijden. Echt een aanrader voor mensen die niet begrijpen hoe dat vliegen werkt.
Wel jammer dat ik nog geen flares heb en meestal kansloos uit de lucht geschoten wordt, maar kwestie van tijd
Wel jammer dat ik nog geen flares heb en meestal kansloos uit de lucht geschoten wordt, maar kwestie van tijd
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Het wachten vind ik op zich niet zo storend op het moment dat de battles wat langer duren dan nu meestal het geval is.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:38:
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
@rnenator:
Of je hebt eindelijk een Jet, en word je tijdens het opstijgen beschoten
En als je toch de lucht in weet te komen, ben je meestal na 1 minuut alweer gelocked. Zelfs als je de lock weet te ontkomen zijn er nog genoeg andere mensen die je uit de lucht willen hebben 
- Ik begin nou aardig mijn geduld kwijt te raken, die bezorger moet maar eens doorrijden met mijn PS3
Of je hebt eindelijk een Jet, en word je tijdens het opstijgen beschoten
- Ik begin nou aardig mijn geduld kwijt te raken, die bezorger moet maar eens doorrijden met mijn PS3
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 13:23 ]
Hoe beter je gespeeld hebt, hoe minder erg het wachten is. Een frustrerend potje waar in je hebt verloren en niets bereikt heb betekend 43 sec kijken naar lege schermen.jagermeister schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:17:
[...]
Het wachten vind ik op zich niet zo storend op het moment dat de battles wat langer duren dan nu meestal het geval is.
Potjes dat je over de 5000 scoort, zijn interessanter, dan krijg je een sloot ribbons, unlocks, awards en wat niet meer. Dan heb ik geregeld dat ik geen tijd meer heb om de stats pagina te lezen, omdat de 45 sec alweer om zijn.
Ik heb liever dat server even wat tijd heeft om de zooi te verwerken / laden dan dat de eerste minuut gameplay stottert. De warm-up periode waarin je niet kan beginnen van 30 seconden is wel echt te lang. Dit had best 5-10 seconden kunnen zijn. Maar goed dat is natuurlijk om te zorgen dat alle spelers de server in zijn voordat begonnen wordt. Maar na 20 seconden is toch iedereen allang klaar met laden. Zo bizar lang zijn de laadtijden nou ook weer niet in dit spelletje.
Verwijderd
Heb hier zelf niet echt last van, even rustig mn layout doornemen (vooral als er unlocks binnen zijn) en die 30 seconden zijn zo voorbij.djunicron schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:33:
Ik heb liever dat server even wat tijd heeft om de zooi te verwerken / laden dan dat de eerste minuut gameplay stottert. De warm-up periode waarin je niet kan beginnen van 30 seconden is wel echt te lang. Dit had best 5-10 seconden kunnen zijn. Maar goed dat is natuurlijk om te zorgen dat alle spelers de server in zijn voordat begonnen wordt. Maar na 20 seconden is toch iedereen allang klaar met laden. Zo bizar lang zijn de laadtijden nou ook weer niet in dit spelletje.
Ik speel de laatste dagen voornamelijk op de R)OC(K server. 64 man conquest op Metro, Bazaar en Seine. 600 tickets. Farmen maar als support zijnde
Even een Operation Firestorm server opzoeken met maar een paar spelers (14 ofzo). Dan is er altijd wel een jet vrij en heb je zo de nodige 300 punten voor de flares binnen!Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:22:
@rnenator:
Of je hebt eindelijk een Jet, en word je tijdens het opstijgen beschotenEn als je toch de lucht in weet te komen, ben je meestal na 1 minuut alweer gelocked. Zelfs als je de lock weet te ontkomen zijn er nog genoeg andere mensen die je uit de lucht willen hebben
juist daarom speel ik deze map dus niet, omdat die vol zit met een " bepaald soort speler "Kaap schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:38:
Ik speel de laatste dagen voornamelijk op de R)OC(K server. 64 man conquest op Metro, Bazaar en Seine. 600 tickets. Farmen maar als support zijnde
Heb dan ook in de release ook nog precies 0 keer de map metro gespeeld, en ook precies 0 keer een 64 speler map.
Doe mij maar 32 man voor de grotere maps, en 20 voor de kleinere. Dan blijft het tenminste tactisch en bepaald skill van de individu de 1 op 1 gevechten en de samenwerking tussen die personen wie e de ronde wint
Levelen van de jet heb je ook gewoon geluk nodig.
Ik had tot gisteren ook steeds dat als ik eindelijk eens in een jet zat ik net kon opstijgen en dan, lock en dood. (xbox)
Echter gisteren zat ik in een potje (Caspian Border) waar ik ongestoord de hele ronde kon vliegen. Niet 1 lock en jet van de tegenstander was ook nergens te bekennen.
Zo fijn de flares en die missle geunlockt.
Ik had tot gisteren ook steeds dat als ik eindelijk eens in een jet zat ik net kon opstijgen en dan, lock en dood. (xbox)
Echter gisteren zat ik in een potje (Caspian Border) waar ik ongestoord de hele ronde kon vliegen. Niet 1 lock en jet van de tegenstander was ook nergens te bekennen.
Zo fijn de flares en die missle geunlockt.
Je gaat toch wel na het avondeten naar bed. Voor kinderen is acht uur s'avonds veel te laat en gaan ze wartaal uitslaan.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:35:
jaja fu aan alle haters!
ik heb zojuist de uber coole camp mortar medal gehaald:)
300x een keiharde shell op je stinkende sniper wookie hoofd:)
Ik heb het ook met high settings. Het is gewoon een bug.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:59:
Draai jij het spel toevallig op Ultra Settings?Want als ik alles op Ultra draai willen er ook nog wel een animaties spontaan niet werken
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of je gaat achter je mortier zittenKaap schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:38:
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Je moet eigenlijk als gunner bij iemand met veel unlocks in de heli springen. Zeker als je pilot aa missiles heeft gaat het snel met punten.rnenator schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:17:
Vanmorgen ff rondgevlogen met een x360 controller op de PC. Wat een verademing! Vliegen is zo makkelijker dan rondrijden. Echt een aanrader voor mensen die niet begrijpen hoe dat vliegen werkt.
Is nu wellicht zo, omdat velen nog niet level 42 gehaald hebben. Vanaf level 42 heb je de specops camo en is IRNV goed te counteren. Niet nerfen dus.Ploeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:47:
Ik heb zo vaak dat me stats niet worden gesaved, gister avond werd ik rank 43.. zag al dat het niet gesaved werd.
Toenet echt 5goede potjes, geen save.. en allemaal ranked servers. Weer rank 42..
Toenet echt 5goede potjes, geen save.. en allemaal ranked servers. Weer rank 42..
Ik vind het juist lekker dat er iets meer tijd tussen de potjes zit, net genoeg tijd om even een plasje te doen, wat drinken te pakken, smsje beantwoorden bijvoorbeeld zonder dat de game al begonnen is als je terug komt.
Vinden jullie de heat seakers voor een jet echt goed? Ze zijn makkelijk te ontwijken met flares + je weet meteen dat er een jet achter je zit. Ik probeer meestal sneaky achter iemand aan te vliegen en wacht op het moment dat de piloot een duikvlucht maakt richting een tank oid. Dan schiet ik hem binnen 2 seconden kapot met mijn minigun.
Verder zijn de rocket pods ook veel handiger om tanks op te blazen:
Flinke aanloop, 14 rocket pods erop, snel overschakelen naar minigun en BAM, meteen vehicle destroyed + 1 of 2 kills, geen tijd voor die mensen om eruit te stappen (rocket pods en kogels komen dan ongeveer tegelijk aan).
Verder vind ik de Air Radar echt onmisbaar, je weet echt meteen als er iemand achter je aanvliegt en het is makkelijker om een vijandige jet te volgen.
Ik word ook echt eigenlijk nooit door een stinger of een heat seaker uit de lucht geschoten, die flares reloaden veeeeeeeeeeeeeeel te snel. Als iemand je 2 keer achter elkaar lockt en een stinger achter je aanschiet kun je met snel wegvliegen vaak nog steeds een 2e keer flares droppen.
Flinke aanloop, 14 rocket pods erop, snel overschakelen naar minigun en BAM, meteen vehicle destroyed + 1 of 2 kills, geen tijd voor die mensen om eruit te stappen (rocket pods en kogels komen dan ongeveer tegelijk aan).
Verder vind ik de Air Radar echt onmisbaar, je weet echt meteen als er iemand achter je aanvliegt en het is makkelijker om een vijandige jet te volgen.
Ik word ook echt eigenlijk nooit door een stinger of een heat seaker uit de lucht geschoten, die flares reloaden veeeeeeeeeeeeeeel te snel. Als iemand je 2 keer achter elkaar lockt en een stinger achter je aanschiet kun je met snel wegvliegen vaak nog steeds een 2e keer flares droppen.
Ik vind heatseakers ook weinig toevoegen aan jets. Ik gebruik nog steakth i.p.v. air radar omdat je dan toch... stealthier bent. Maar dan moet je inderdaad wel hopen dat vijandelijke jets niet ongezien achter je komen.Dersan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:17:
Vinden jullie de heat seakers voor een jet echt goed? Ze zijn makkelijk te ontwijken met flares + je weet meteen dat er een jet achter je zit. Ik probeer meestal sneaky achter iemand aan te vliegen en wacht op het moment dat de piloot een duikvlucht maakt richting een tank oid. Dan schiet ik hem binnen 2 seconden kapot met mijn minigun.
Mooi doel voor vanavond.BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:59:
En wanneer gaat de PS3 GoT garde dan weer eens lekker ouderwets rush spelen? Conquest is bijna geen spanning meer als we nauwelijks verliezen. Smoke is echt 10x effectiever dan in bc2 in rush
Hoeveel uurtjes heb je trouwens nodig gehad om alle wapens vrij te spelen in coop? Moet daar nog aan beginnen namelijk.
Inderdaad, die Spec Ops Camo laat je een stuk minder duidelijk zien. Ik heb hem ook standaard aan, al is het alleen maar om het feit dat ik me een ninja voel als ik het aan heb.Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:15:
[...]
Is nu wellicht zo, omdat velen nog niet level 42 gehaald hebben. Vanaf level 42 heb je de specops camo en is IRNV goed te counteren. Niet nerfen dus.
Kan je nog items stacken (in tanks) zoals in BC2 overigens? Ik heb het nog niet echt geprobeerd maar in BC2 kon je bijvoorbeeld flares en proximity scan tegelijk hebben als je secondary driver een andere had.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
negetievePloeg400 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:47:
Ongeveer 35 á 40 uren in de multiplayer gestoken. Vooral Recon gespeeld.
En wanneer de posotieve?
Tja, de 1 ligt te snipen, de ander gebruikt RPG's, de volgende n00btubed, ik spam mortieren
Die stingers mogen idd wel een kleine buff krijgen. Of de flares een nerf. Het is onmogelijk om een vliegtuig neer te schieten aangezien die flares gewoon te snel herladen. Ook kun je met een vliegtuig de rocket er ook nog gewoon ontwijken.Dersan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:17:
Daarnaast kan je niks anders met die stinger dan op vliegtuigen/choppers schieten. Anders dan met een SMAW/RPG waar je naast auto's ook mensen kan neerschieten.
Een 50% snellere lock zou al wonderen doen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Positieve opmerkingen over recon? Je hebt de minste kans op een negatieve K/D score
Hogere unlock bij de jets is wel beam scanning, hiermee kun je een stuk sneller locken, al werkt het naar mijn mening nog voor geen meter. Met beam scanning heb je geen air radar en dan is het veel te moeilijk om vijandige jets op te sporen.rnenator schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:58:
[...]
Die stingers mogen idd wel een kleine buff krijgen. Of de flares een nerf. Het is onmogelijk om een vliegtuig neer te schieten aangezien die flares gewoon te snel herladen. Ook kun je met een vliegtuig de rocket er ook nog gewoon ontwijken.
Daarnaast kan je niks anders met die stinger dan op vliegtuigen/choppers schieten. Anders dan met een SMAW/RPG waar je naast auto's ook mensen kan neerschieten.
Een 50% snellere lock zou al wonderen doen.
Je licht minder op, maar bent nog steeds volledig zichtbaar. Zie steeds meer en meer mensen ermee lopen, heb totaal geen problemen met INFR om ze direct te zien. Leuk bedacht maar 1 vlekje rood is voldoende om je te verradenUnomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:15:
[...]
Is nu wellicht zo, omdat velen nog niet level 42 gehaald hebben. Vanaf level 42 heb je de specops camo en is IRNV goed te counteren. Niet nerfen dus.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Die dude van DICE heeft al gezegd op twitter dat ze er al mee bezig zijn die IRNV aan te passen.Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:15:
[...]
Linkje? Kan er niks over vinden namelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:19:
[...]
Die dude van DICE heeft al gezegd op twitter dat ze er al mee bezig zijn die IRNV aan te passen.
Hoop ook niet dat ze de IRNV gaan aanpassen, hij is prima zoals hij nu is.
Voordeel is wil je met betere wapens spelen dan zou je de INFR weer opnieuw moeten halen, dus je kunt er moeilijk constant mee spelen. Zelf speel ik er ook graag mee, zie je tenminste al die campende bos"apen"evilpin0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:15:
[...]
Je licht minder op, maar bent nog steeds volledig zichtbaar. Zie steeds meer en meer mensen ermee lopen, heb totaal geen problemen met INFR om ze direct te zien. Leuk bedacht maar 1 vlekje rood is voldoende om je te verraden
Hoop eerlijk gezegd ook niet dat ze hem gaan aanpassen, laten ze maar andere zaken fixen.. Wat willen ze er aan veranderen dan het rondje nog kleiner maken zodat het beeld wat je ziet nog kleiner isEnigmaNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:
[...]
Linkje? Kan er niks over vinden namelijk.
Hoop ook niet dat ze de IRNV gaan aanpassen, hij is prima zoals hij nu is.

[ Voor 28% gewijzigd door Andyk125 op 11-11-2011 15:23 ]
IR gaat niet door "bosjes" heenAndyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:
[...]
Voordeel is wil je met betere wapens spelen dan zou je de INFR weer opnieuw moeten halen, dus je kunt er moeilijk constant mee spelen. Zelf speel ik er ook graag mee, zie je tenminste al die campende bos"apen"
[...]
Hoop eerlijk gezegd ook niet dat ze hem gaan aanpassen, laten ze maar andere zaken fixen.. Wat willen ze er aan veranderen dan het rondje nog kleiner maken zodat het beeld wat je ziet nog kleiner is

Verwijderd
Is eerder gepost in dit topic, kan het zo niet 1 2 3 vinden. Iemand vroeg hem in reactie op die tactical light aanpassing of ze ook aan de IRNV gingen denken. En daarop reageerde hij met: Yes.
Edit: toch gevonden: https://twitter.com/#!/Demize99/status/133895208789213184
Edit: toch gevonden: https://twitter.com/#!/Demize99/status/133895208789213184
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 15:27 ]
Ik dacht 5 playthroughs, waarbij elk tussen de 1-1.5 uur duurt. Ligt eraan of je erdoor heen wilt rushen of rustig voor de trophies wilt spelen.Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:21:
[...]
Mooi doel voor vanavond.
Hoeveel uurtjes heb je trouwens nodig gehad om alle wapens vrij te spelen in coop? Moet daar nog aan beginnen namelijk.
De minste kans op negatieve K/D? Dit lijkt me juist het tegenovergestelde.SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:01:
[...]
Positieve opmerkingen over recon? Je hebt de minste kans op een negatieve K/D score
Verwijderd
Ligt aan de sniper, ik heb bijna nooit een negative K/D ratio als recon.Raimundus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:29:
[...]
De minste kans op negatieve K/D? Dit lijkt me juist het tegenovergestelde.
Afhankelijk van de map dan, met firestorm haal ik makkelijk 20-0 als het een beetje mee zit.
Tsja, dan ligt het gewoon aan mijn skills of de maps waar ik hoofdzakelijk kom.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:31:
[...]
Ligt aan de sniper, ik heb bijna nooit een negative K/D ratio als recon.
Afhankelijk van de map dan, met firestorm haal ik makkelijk 20-0 als het een beetje mee zit.
Maar mijn K/D =0.669, en 20 kills op een map is bij mij not doable.
Ik hoop het, tis echt een noobscope voor mensen die anders geen vijanden herkennen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:19:
[...]
Die dude van DICE heeft al gezegd op twitter dat ze er al mee bezig zijn die IRNV aan te passen.
Nou omdat je het zo lief vraagt
De positieve 'dingen'
- Het geluid is zo insane goed, met een leuk 2.1 of 5.1/7.1 setje zit je er echt midden in.
- De graphics zien er echt prachtig uit, overal stof en explosies en op de achtergrond wordt er ook gevochten. Wordt echt een goede game oorlogs sfeer neer gezet.
- De balanse is over het algemeen goed, niks is echt OP.
- De knife kill animatie is vet.
- De gameplay is zowel intens als soms rustig, goede afwisseling in de maps.
- De maps zijn redelijk goed uitgebalanceerd, op metro na met conquest. Kom die trap maar eens op
- Afwisseling in gameplay mogelijkheden. Even lekker snipen op afstand, dan weer als soldier lekker rambo spelen. Dan als medic weer essentieel zijn voor de winst. Geen zin in gunfights, lekker rond racen in een voertuig. Lekker vliegen, kortom genoeg afwisseling.
- Speel je met een vaste groep "vrienden", dan is het spel echt geweldig. Soms iets te makkelijk als er geen tegenstand is, maar ja een keer 25-2 staan ofzo is dan ook wel weer leuk.
- Het schieten opzich zit goed in elkaar, juiste recoil.
- Als aap zonder kop door een map rennen betekend vaak je dood, nadenken is een vereiste.
- Grenades zijn niet te dominant aanwezig (COD kuch kuch...)
- Heel veel te unlocken.
- COOP mode.
- Ik vindt de lasah! echt een toevoeging, lekker in iemand zijn gezicht schijnen. Lampjes daarintegen zijn iets te nep vooral bij daglicht

- Het rennen werkt over het algemeen soepel, lekker over muurtjes sliden enz, geeft een goed gevoel.
(Mag hier en daar nog wel een fix krijgen)
- Veel verschillende modes om uit te kiezen.
- Speelt gewoon lekker weg.
- Makkelijk op te pakken.
- Niet alles draait om het maken van kills.
- Stuff kan kapot, sniper verstopt zich? geen probleem KABOEM!!!! weg muur.
- Niet alles kan kapot, in BC2 was na 20min spelen meestal wel alles kapot. Wellicht dat er ietsie pietsie meer kapot mag.
- Verschillende settings in de map.
- Een relatief oud systeem draait de game goed.
- Kan nog wel even door gaan.
Negatieve K/D ratio is wel heel bijzonder, meer teamkills dan normale kills?
Ik hoop zelf ook dat ze zo min mogelijk met IRNV doen. Hij heeft zat nadelen, enige echte voordeel is dat hij geweldig is om campers op te sporen (vooral bij bijvoorbeeld damavand peak rush, snipers die liggen te campen). Maar hij is verder gewoon helemaal niet zo geweldig, en als mensen spec ops uniform hebben dan zijn ze al nauwlijks meer zichtbaar op IRNV. Heb vaak genoeg tegenstanders gezien die ik gewoon moest opsporen met hun outline, want rood was er echt niet te zien.
Gewoon vraagje, maar wat is de fun in mortaren? Enkel vanwgee je K/D ratio?Kaap schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:56:
[...]
Tja, de 1 ligt te snipen, de ander gebruikt RPG's, de volgende n00btubed, ik spam mortierenDont give a shit en als ik iemand er mee kan trollen, mooi meegenomen toch
Ik hoop zelf ook dat ze zo min mogelijk met IRNV doen. Hij heeft zat nadelen, enige echte voordeel is dat hij geweldig is om campers op te sporen (vooral bij bijvoorbeeld damavand peak rush, snipers die liggen te campen). Maar hij is verder gewoon helemaal niet zo geweldig, en als mensen spec ops uniform hebben dan zijn ze al nauwlijks meer zichtbaar op IRNV. Heb vaak genoeg tegenstanders gezien die ik gewoon moest opsporen met hun outline, want rood was er echt niet te zien.
Verwijderd
Geduld mijn vriend, ze zijn er mee bezig. Ik verwacht echter geen grote aanpassing. Misschien wat vertraging inbrengen van gewoon beeld naar IRNV beeld. Dan zijn ze al behoorlijk in disadvantage in snelle 1on1 encounters.spookz0r schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
[...]
Ik hoop het, tis echt een noobscope voor mensen die anders geen vijanden herkennen.
Echt ik snap niet dat ze nog wapens en scopes en andere equipment in een spel stoppen. Alles wat je gebruikt is alleen maar voor noobs en mensen die niet kunnen spelenspookz0r schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
[...]
Ik hoop het, tis echt een noobscope voor mensen die anders geen vijanden herkennen.

Laten we zorgen dat in BF4 alleen nog maar een knife is! dan heeft iedereen gelijke kansen en kan niemand een noob zijn omdat hij gebruik maakt van dingen die in het spel gestopt zijn
En met noobscope bedoel je dat het niet eerlijk is dat mensen je kunnen vinden als je met silenced geweer in een hoekje aan het campen bent? http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0&ob=av2espookz0r schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien