• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32
Raku schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:43:
Je vorige comment komt op me over als: ik zal die admin even lekker zieken omdat hij mij gekicked heeft.
Concreet, als iemand gewoon het spel speelt zoals het door EA/DIC gebouwd is, en een admin kan dat niet hebben en besluit zijn adminrights te misbruiken om te zieken, kinderachtig gedrag van de admin dus, moeten mensen dat maar accepteren, maar als mensen reporten als er ergens de fout ingegaan wordt dan zijn zij diegene die kinderachtig is :?

Jij hebt een hele vreemde manier van denken weet je dat? Toevallig zelf admin van een myadminrules server?

• Ma®tin
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:13

Ma®tin

Hallo

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:43:
Xbox360 versie is nu in de aanbieding bij gameoffer

€ 42,95
Bedankt voor de tip, gelijk een bestelling gedaan. :)

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Kaap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:03:
[...]
Concreet, als iemand gewoon het spel speelt zoals het door EA/DIC gebouwd is, en een admin kan dat niet hebben en besluit zijn adminrights te misbruiken om te zieken, kinderachtig gedrag van de admin dus, moeten mensen dat maar accepteren, maar als mensen reporten als er ergens de fout ingegaan wordt dan zijn zij diegene die kinderachtig is :?

Jij hebt een hele vreemde manier van denken weet je dat? Toevallig zelf admin van een myadminrules server?
Nee, en jij neemt direct maar aan dat ik ook op zulke servers speel. Ik speel enkel normal conquest zonder regels van admins, omdat ik dat prima vind werken. RPG spam vind ik niet geweldig, maar bepaalde maps filter ik gewoon en daarmee klaar. Dat neemt niet weg dat ik het geen probleem vind als iedereen het spel kan spelen zoals zij willen. Misschien dat een beetje inleven in de spelbeleving van anderen tegenwoordig vreemd is, maar ik vind het heel normaal hoor ;).

Je hoeft het niet te accepteren, je kunt gewoon een andere server pakken. Wat is je probleem nou eigenlijk dat die server ranked is? Want daarom wilde je die server reporten. Of gebruik je dat gewoon als excuus omdat je niet wil dat iedereen het spel speelt zoals ze het zelf willen spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Raku op 10-11-2011 19:31 . Reden: lolwut zinsopbouw ]

Raku

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 16:56

WR.

CodeCaster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:54:
Auto Fire Yes
Single Shot Fire Yes
Burst Fire No

Dus met V zou je gewoon moeten kunnen togglen.
Remzz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:59:
[...]

Volgens mij heeft de M4A1 een Automatic mode, en een single shot mode.
De M4 heeft wel een burst mode, single shot mode. Volgens mij gebruikte je dan de M4.
EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:58:
Ik denk dat WR. de M4 bedoelt en niet de M4A1, de M4 (zonder iets erachter) heeft alleen burst en single.
Oke bedankt jongens het is dus waarschijnlijk de M4.

Ik had al getoggeld dus en kwam alleen op singel & burst uit, maar ik dacht dus dat er nog er andere optie was :X

Dan maar me scarretje houden even.

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
SinergyX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:00:
[...]

Laat ze eerst alles maar goed fixen voordat ze gaan denken over compensatie, PS3 zit nog steeds met 3 problemen :P
Heb hetzelfde met de Radeon drivers.. Word je toch moe van. Groene flikkeringen. :/

Verwijderd

jaja fu aan alle haters!
ik heb zojuist de uber coole camp mortar medal gehaald:)
300x een keiharde shell op je stinkende sniper wookie hoofd:)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Loekoe schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:29:
[...]

Heb hetzelfde met de Radeon drivers.. Word je toch moe van. Groene flikkeringen. :/
Dat heeft Nvidia ook... Er zijn geen mensen die zonder grafische glitches de originele BF3 draaien.

Over het hele Admin-ban ding...

Dit zou een "realistische" benadering van oorlogsvoering moeten zijn. Tijd om te janken over het feit dat men je RPG-ed of vanaf vieze plekken snipert kan je niets aan doen. Het is OORLOG. Of je nou van die smerige tegenstanders omlegt met kogels, raketten of van mijn part een plastikzakje zoutzuur zal allemaal een worst wezen. Hard tegen hard en dat was het.

Cheaters aanpakken en mensen die tegenwerken bij het teamspel corrigeren is één ding, maar verder moet je gewoon alles aanpakken wat er in het spel zit. Als dingen misbruikt worden is het aan de ontwikkelaar om in te grijpen. Op unranked servers is het wat anders natuurlijk, die zijn "prive" en daar mag je dus regels verzinnen wat je wilt. Werkt overigens een stuk beter met een pass.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 21:02

Stronkie

Where wind is Trouble

Stronkie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:50:
Nvidia Beta

here.

New in Version 285.79

•Includes several bug fixes and performance improvements for Battlefield 3.
◦Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs.
◦Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs.
◦Fixes cases of black corruption lines/triangles with DirectX 10 GPUs.
•Fixes black screen during playback using Windows Media Center.
•Added or updated SLI profiles for the following games:
◦Aion v3.0
◦Anno 2070
◦Assassins Creed: Revelations
◦Bastion
◦Need for Speed: The Run
◦Payday: The Heist
◦The Adventures of Tintin
◦The Elder Scrolls 5: Skyrim
•Added or updated the following 3D Vision game profiles:
◦Airline Tycoon 2 – rated Fair
◦Assassin's Creed: Revelations – rated Good
◦Batman: Arkham City – updated rating to 3D Vision Ready
◦Deus Ex: Human Revolution – rated Excellent
◦The Elder Scrolls V: Skyrim – rated Excellent
◦FIFA 12 – rated Good
◦Hard Reset – updated rating to 3D Vision Ready
◦inMomentum – rated Fair
◦The Lord of the Rings: War in the North
◦Smash Cars – rated Fair
◦Two Worlds 2: Castle Defense – rated Good
◦Zombie Driver – rated Excellent
Other Details

•Includes HD Audio driver 1.2.24.0.
•Includes PhysX System Software 9.11.11.07.

Verwijderd

Wauw, die nieuwe Beta-Drivers van Nvidia hebben echt gigantisch geholpen op mijn GTX280!! Kan het iedereen aanraden, zit vol bugfixes specifiek voor BF3

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:35:
jaja fu aan alle haters!
ik heb zojuist de uber coole camp mortar medal gehaald:)
300x een keiharde shell op je stinkende sniper wookie hoofd:)
?

Oh, een van die mensen die alleen maar de hele match mortars zit te vuren en dan blij is als ie een keer een gelukstreffer heeft!

GOOD JOB!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
Jeroenneman schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:58:
[...]

?

Oh, een van die mensen die alleen maar de hele match mortars zit te vuren en dan blij is als ie een keer een gelukstreffer heeft!

GOOD JOB!
300 klinkt niet als een lucky shot :o

Verwijderd

Practics schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:01:
[...]

300 klinkt niet als een lucky shot :o
Nee tis slim aimen gezien de hit delay. Wel vaak 3 of meer tergelijk kapot gemaakt met 1 shell.
Lekker van die aapjes die op een ammo pack of medkit gaan zitten broeden denken dat ze safe zitten.
Shell alleen in metro in eerste open stuk.
Ideale attack of defend optie de mortar:)
Meestal wel win als rest van team aanvalt.
Daarnaast is mortar alleen zinvol als team goed spot.
Geen spots geen marker om te bomben en ben je nergens als mortar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 21:13 ]

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:28:
Ik hoop dat ze eindelijk Die crash is fixen. Bijna altijd als ik het spel voor het eerst opstart bf3.exe foutmelding. Word er nu langzamerhand een beetje dood moe van.
Idem hier. Pfff, kan geen 5 minuten normaal spelen. :(

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
ik ben er net ook een paar keer uitgeknikkerd...
gelukkig net wel op een "Jet Training server" vliegen kunnen oefenen. Een uur vliegen heeft me zeker 30 punten opgeleverd 8)7
Ik snap er echt niks van.. vliegen gaat wel, maar iets uit de lucht/van de grond schieten lukt me niet. En zonder flares lig je na 10s alweer uit de lucht op een normale server. Tjah het zal wel aan mn skills liggen... het weekend nog maar ff oefenen dan ;)

Steam: McKluit

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 12:06

SpaceK33z

Webdeveloper

Kluit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:26:
ik ben er net ook een paar keer uitgeknikkerd...
gelukkig net wel op een "Jet Training server" vliegen kunnen oefenen. Een uur vliegen heeft me zeker 30 punten opgeleverd 8)7
Ik snap er echt niks van.. vliegen gaat wel, maar iets uit de lucht/van de grond schieten lukt me niet. En zonder flares lig je na 10s alweer uit de lucht op een normale server. Tjah het zal wel aan mn skills liggen... het weekend nog maar ff oefenen dan ;)
Dingen op de grond raken is ook in het begin nog echt onmogelijk, en ook niet echt de bedoeling.

Het slimste is om, als je een vriend hebt die goed is met vliegtuigen besturen, hem even te laten spelen. Had ik gedaan en heb nu meteen flares, heatseakers en nog wat.

Weet je trouwens al dat het met de pijltjestoetsen ook kan i.p.v met je muis? Dan is het namelijk een stuk makkelijker.

Verwijderd

Blacksnak schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:09:
[...]

Idem hier. Pfff, kan geen 5 minuten normaal spelen. :(
Bij mij begint het ook behoorlijk te irriteren. Is er al enige bekendheid over een aankomende fix/patch :? Vind het lang duren. Ik heb vooral last van startup crashes, ingame crashes, groene flikkeringen en behoorlijk lange laadtijden (ongeveer 3mins per map).

• Kluit
SpaceK33z schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:29:
[...]

Dingen op de grond raken is ook in het begin nog echt onmogelijk, en ook niet echt de bedoeling.

Het slimste is om, als je een vriend hebt die goed is met vliegtuigen besturen, hem even te laten spelen. Had ik gedaan en heb nu meteen flares, heatseakers en nog wat.

Weet je trouwens al dat het met de pijltjestoetsen ook kan i.p.v met je muis? Dan is het namelijk een stuk makkelijker.
Helaas geen vrienden die goed zijn met BF3 jets :/
Ah... kan het ook met de pijltjes :)
dat ga ik eens testen dan... dan schuiven met die muis is niet ideaal namelijk... thanks

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 12:06

SpaceK33z

Webdeveloper

Kluit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:32:
[...]

Helaas geen vrienden die goed zijn met BF3 jets :/
Ah :| kan het ook met de pijltjes :)
dat ga ik eens testen dan... dan schuiven met die muis is niet ideaal namelijk... thanks
Dan natuurlijk wel W en A blijven gebruiken samen met de pijltjes. Je muis kun je dan volledig loslaten. Schieten met spatie ;).

• Kluit
W en A? bedoel je W en S? ;)
zijn toch niet nodig omdat je automatisch op snelheid blijft... of gebruik je remmen en optrekken in de lucht in de "dog fights"?

Verwijderd

Kluit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:34:
W en A? bedoel je W en S? ;)
zijn toch niet nodig omdat je automatisch op snelheid blijft... of gebruik je remmen en optrekken in de lucht in de "dog fights"?
ja je kan remmen in de bochten en daarna afterburner doen om zo scherpere bochten te maken, je kan afremmen zodat in een dogfight de jet achter je je voorbijschiet, zo zijn er een hoop manieren..

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik snap die skill level niet echt.

Ik kom net uit een potje waar ik 4 MCOMs heb opgeblazen en veruit de hoogste score (1300 verschil) maar toch gaat mijn skill 41 omlaag?
Dit terwijl ik normaal niet vaak zo'n goede rondjes heb.

• Practics
Preau schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:59:
Ik snap die skill level niet echt.

Ik kom net uit een potje waar ik 4 MCOMs heb opgeblazen en veruit de hoogste score (1300 verschil) maar toch gaat mijn skill 41 omlaag?
Dit terwijl ik normaal niet vaak zo'n goede rondjes heb.
Snap er ook echt niks van had eerst -300 punten ofzo.
Speel 6 potjes winnend team, weinig kills wel veel vlaggen gepakt, en sta nu nog maar op - 44
Terwijl ik niet anders speel dan normaal.

• Raku

Raku

Mental Aid

Practics schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:05:
[...]

Snap er ook echt niks van had eerst -300 punten ofzo.
Speel 6 potjes winnend team, weinig kills wel veel vlaggen gepakt, en sta nu nog maar op - 44
Terwijl ik niet anders speel dan normaal.
Ik negeer het maar, want het fluctueert enorm, alleen als je echt goed bent of echt slecht blijft het wat constant. Bij mij gaat hij van 100, naar 300, naar 150 in een dag of twee lijkt het. Ik zou ook wel eens willen weten wat nu exact meegenomen wordt in die skillrating.

Raku

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:55
Zucht, in een potje van 20 minuten. Ben ik in totaal 6 mensen lopend tegengekomen. De rest zat allemaal in heli's, vliegtuigen en tanks. :r

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28

• Raku

Raku

Mental Aid

tiswat schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:13:
Zucht, in een potje van 20 minuten. Ben ik in totaal 6 mensen lopend tegengekomen. De rest zat allemaal in heli's, vliegtuigen en tanks. :r
Je kunt filteren op infantry only, is best leuk af en toe. Helpt alleen niet als je gewoon liever wat minder voertuigen had gehad.

Raku

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Welcome to battlefield :)

• Kluit
_/-\o_

jets met pijltjes (keyboard) is veel fijner btw :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kluit op 10-11-2011 23:28 ]

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:49
Ga naar de oorlog toe, spawn op iemand die in de battle zit. Dan heb je genoeg oorlog hoor. ;)

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Tjonge wat gaan de berichten hier snel !

Toch, ik vind het wat sponsig aanvoelen op PS3. Ligt dat aan servers die ik uitkies ?
Als ik een vijand zie en ik schiet dan is de ander vaak veel sneller dan ik :-(

Al met al heb ik een hoop lol met BF3, zelfs met 44 jaar "oude" vingers is het nog redelijk te doen hehe

Nog een ding: TDM is er niet voor de PS3 ? Wel voor PC ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mir4dor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:59:
Tjonge wat gaan de berichten hier snel !

Toch, ik vind het wat sponsig aanvoelen op PS3. Ligt dat aan servers die ik uitkies ?
Als ik een vijand zie en ik schiet dan is de ander vaak veel sneller dan ik :-(

Al met al heb ik een hoop lol met BF3, zelfs met 44 jaar "oude" vingers is het nog redelijk te doen hehe

Nog een ding: TDM is er niet voor de PS3 ? Wel voor PC ?
TDM is gewoon te kiezen bij quickmatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:03:
[...]

TDM is gewoon te kiezen bij quickmatch
Ah, bedankt. Ik ben nog (steeds) alle settings aan het ontdekken, vandaar ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker avondje zitten farmen in een 1000 ticket game. Ik alleen tegen 2 gasten die de server runnen :)

Stapte de server in met de gedachte dat anderen wel zouden volgen maar het bleef alleen bij mij :P Aardig wat geunlocked voor choppers en tanks. Dacht op een gegeven moment echt dat het nog dagen zou gaan duren aangezien de tickets een half uur stabiel bleven steken rond 800-800. Maar uiteindelijk toch 2x verloren aangezien zij met z'n tweeën zijn en dus sneller alle vlaggen in bezit kunnen krijgen en houden. En als je eenmaal geen voertuig meer hebt op Firestorm moet je een aardig stuk lopen tussen de objecten en dan gaat het voor de tegenpartij snel om alle vlaggen te veroveren :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41
Ik heb echt een bizar dodelijke combinatie gevonden: USAS12 + Frag Rounds....
Ik dacht eerst dat frag rounds waardeloos waren, maar het zijn eigenlijk een soort explosive slugs!
Vermoed je dat er iemand om het hoekje zit te campen? Pomp er een vol magazijn door de deur en je hebt hem gegarandeerd.

Op Metro is het helemaal extreem, maar dat zijn alle explosives ;)
http://battlelog.battlefi...show/4479126/1/242008416/

Voorbeeld:

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 11-11-2011 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:03
Zo, gisten de game eindelijk binnen gekregen voor de ps3. Maar eerst begonnen met de singleplayer. Van het weekend ook maar eens beginnen met multiplayer. Als ik zo de gameplay zie gaat dit nog een game worden die ik lang ga spelen. Meteen de limited edition gekocht dus de nieuwe maps zitten er straks ook gewoon bij. Een van deze dagen maar eens kijken welke Tweakers hier actief spelen om die in m'n vriendenlijst te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Gisteren toch de knoop doorgehakt en na wat reviews gelezen de FRAGFX SHARK voor de PS3 gekocht.
Ik zal ASAP mijn bevindingen hier posten. Ik weet ook wel dat dit niet de PC besturing kan evenaren en dat ik nu zeker niet iedereen own. Hoeft ook niet, ik wil gewoon lekker kunnen spelen, zonder me dood te ergeren dat de crosshair bij elke beweging net voor of achter me tegenstander komt waardoor ik geen pepernoot raak (en ik weiger om de seconde te quickscopen zodat de auto-aim het werk voor je doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 21:23
Timmor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:21:
Gisteren toch de knoop doorgehakt en na wat reviews gelezen de FRAGFX SHARK voor de PS3 gekocht.
Ik zal ASAP mijn bevindingen hier posten. Ik weet ook wel dat dit niet de PC besturing kan evenaren en dat ik nu zeker niet iedereen own. Hoeft ook niet, ik wil gewoon lekker kunnen spelen, zonder me dood te ergeren dat de crosshair bij elke beweging net voor of achter me tegenstander komt waardoor ik geen pepernoot raak (en ik weiger om de seconde te quickscopen zodat de auto-aim het werk voor je doet).
Ik hoor graag je bevindingen met de FRAGFX. Met name de besturing van de voertuigen tov de PS3 controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 14:55
Gisteren een paar missies uit de campagne gespeeld. Na de campagne het multiplayer geweld in. Na 2 tussenfilmpjes te hebben gezien en continue aan 24 te worden herinnerd (agent Pierce zoals ook genoemd in de tweakers review) even naar imdb gegaan. En wat blijkt, het is gewoon 'agent Pierce'. :z

De actie in de campagne is goed! Manier van het verhaal vertellen is idd wat normaal, maar werkt goed. AI is wel aardig soms ook in de letterlijke zin van het woord door niet helemaal goed dekking te zoeken :9

Ik zit nu ongeveer 2,5 uur in de campagne dus heb nog even te gaan voordat ik het multiplayer geweld opzoek. Bij CoD begon toen de 'soort van verslaving' pas en ben benieuwd of BF3 hetzelfde voor elkaar krijgt.

Ik heb ook nog een oude FragFX thuis liggen (heeft wat disconnect issues, kabelconnectie is een beetje gebroken denk ik). Bij CoD heeft dit ding me erg geholpen, ben niet de snelste met de PS3 controller. Bij BF3 met alle voertuigen ben ik er ook erg benieuwd naar of dit fijn werkt, dan komt er misschien wel een nieuwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Timmor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:21:
Ik had deze voor de XBOX360 en was niet zo enthousiast. In COD werkte het fantastisch goed omdat je daar de sensitivity in game heel hoog kan zetten. In Bad Company 2 (net als BF3) kan de sensitivity niet zo hoog waardoor je niet even snel kunt draaien. Sterker nog, je moet je muis echt 3 keer oppakken om een volledig rondje te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Playstation 3 word dus binnen nu en een paar uur afgeleverd, echter was ik gister net te laat met het bestellen van de Battlefield 3 Bundle. Ik toen dus maar de Uncharted 3 Bundle besteld, nou vroeg ik me echter het volgende af.

Zal ik de Uncharted 3 die dan nog nieuw ingesealed is, bij de Gamemania inruilen voor een nieuwe Battlefield 3? Of is uncharted 3 toch even wat te mooi om zomaar weg te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:05
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:48:
Mijn Playstation 3 word dus binnen nu en een paar uur afgeleverd, echter was ik gister net te laat met het bestellen van de Battlefield 3 Bundle. Ik toen dus maar de Uncharted 3 Bundle besteld, nou vroeg ik me echter het volgende af.

Zal ik de Uncharted 3 die dan nog nieuw ingesealed is, bij de Gamemania inruilen voor een nieuwe Battlefield 3? Of is uncharted 3 toch even wat te mooi om zomaar weg te doen?
Uncharted is te mooi om weg te doen! Je gaat er zeker plezier van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:48:

Zeker houden! Is echt een top game en online is hij ook zelfs vermakelijk!

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is waar je zelf voorkeur aan geeft, ik heb U1 en 2, beide nog niet eens voor de helft uitgespeeld, game trok mij totaal niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: Ik bedoel deze vraag niet verkeerd tegenover de Battlefield 3 fans, maar ik dacht zelf dat ik het beste hier terecht kon, omdat de meeste van jullie waarschijnlijk al met beide games ervaring hebben.

Ik heb zelf Uncharted nog nooit gespeeld, ik ben dus benieuwt hoe het nieuwste deel er nu uitziet. Ik ging de Playstation 3 eigenlijk kopen voor Battlefield 3, maar het blijkt dus even anders te zijn gegaan. Ik kan Battlefield 3 nog niet bijkopen de aankomende paar maanden, aangezien dit me al genoeg heeft gekost. Er word me dus al meteen aangeraden om toch even Uncharted 3 te gaan spelen.

P.S: Wat duurt wachten toch lang, als je niet kan wachten tot je de Playstation 3 hebt :( Ik zit constant mijn Pakketje te volgen >:)

Ik zie dus dat Uncharted 3 ook een Multiplayer heeft! Wat houdt dat dan in? Lekker een soort van Team Deathmatch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar duizend punten en Battlefield 3 uitgespeeld :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:54:
Werk jij ook nog of wat? wat is je naam op battlelog trouwens? mag ik je adden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jups gewoon 5 dagen per week :) Mag mij adden, Tsurany.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tsurany:

Ik snap je volledig! Battlefield 3 op de PC wekte bij mij ook verslaving op, om al die attachments en punten te verzamelen! :)

- Pakket ontvangen op depot. Wordt vandaag bezorgd >:) :P :o

Ben vergeten een HMDI -> DVI kabel erbij te kopen :( Nou moet ik dus op zo'n lelijke Televisie gaan spelen, inplaatst van mijn Monitor! :(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Als je BF3 echt uitgespeeld wilt hebben moet je natuurlijk ook alle ribbons en medals hebben én alle weapon attachments! Je bent dus over de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ik ga voor alle guns en dan vind ik het prima, dan is het Skyrim tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:57:
@Tsurany:

Ik snap je volledig! Battlefield 3 op de PC wekte bij mij ook verslaving op, om al die attachments en punten te verzamelen! :)

- Pakket ontvangen op depot. Wordt vandaag bezorgd >:) :P :o

Ben vergeten een HMDI -> DVI kabel erbij te kopen :( Nou moet ik dus op zo'n lelijke Televisie gaan spelen, inplaatst van mijn Monitor! :(
ga je toch strax ff langs de locale beeld en geluid winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inclusief alle unlockables, ribbons en medals?

Zie trouwens dat je 45 bent, max is 145 ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle guns wel, alle attachments niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
Tsurany schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:07:
ook van alle classes? netjes.
nu alle vehicles :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, moet nu alleen nog de start support wapens voor beide classes beschikbaar maken, kost me nog 4000 punten. Dus effe nu doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch dat ik voor Battlefield 3 ga! Aangezien mijn vrienden dit spel ook hebben, en ik eigenlijk ook voor Battlefield 3 ging :) Hopelijk accepteren ze bij de Gamemania een gesealde Uncharted 3, inruil voor Battlefield 3 :)

- Iemand enig idee wanneer de Wehkamp bezorgd? Als ik hem gister voor 22:00 heb besteld, want tussen 12:00-18:00 zit nogal wat tijd :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:47:
[...]
Op ons BF3 server doen we ook zoveel mogelijk ons best om de teams balanced te houden door admins heen en weer te moven en mensen te kicken die niet voor objectives spelen.
We zitten nog te wachten op een goede shuffle mod voor als het helemaal mis gaat.
Wow dat moet echt een *** server zijn dan. Niks is zo irritant is gekickt worden om zulke redenen. Of uit een team gezet te worden terwijl je met vrienden erin zit. Servers waar admins zich bemoeien met andere zaken dan cheaters en exploiters vermijd ik en een hele grote groep andere mensen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 03-10 12:25
Tsurany schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:07:
En dan nog alle ribbons, medals en attachments.

4 uur per dag gemiddeld is trouwens wel wat aan de hoge kant. Zeker als je ook nog gewoon 5 dagen per week werkt!

Ik blijf BF3 spelen. Skyrim wellicht leuk voor even tussendoor, maar dat soort games kunnen me altijd veel minder boeien dan een goeie shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:27:
[...]

Wow dat moet echt een *** server zijn dan. Niks is zo irritant is gekickt worden om zulke redenen. Of uit een team gezet te worden terwijl je met vrienden erin zit. Servers waar admins zich bemoeien met andere zaken dan cheaters en exploiters vermijd ik en een hele grote groep andere mensen ook.
tjah, we zullen je niet missen, moet je maar voor objectives gaan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Op Metro is het helemaal extreem, maar dat zijn alle explosives ;)
http://battlelog.battlefi...show/4479126/1/242008416/
Ook wel een beetje logisch, Russen winnen altijd met Metro conquest :p

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:08:
Jup, moet nu alleen nog de start support wapens voor beide classes beschikbaar maken, kost me nog 4000 punten. Dus effe nu doen :)
4000 voor alle 4 classes? Assault heb je al bijna 60.000 nodig, engineer 35000, support 40.000 en Recon kleine 50.000 vanaf de laatste unlock.

Maar om het compleet te maken moet je natuurlijk ook alle scopes op alle wapens vrijspelen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

finniespin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:32:
[...]

Ook wel een beetje logisch, Russen winnen altijd met Metro conquest :p
Bijna altijd wel, tenzij het team van RU echt enorm slecht is. Opzich heeft US wel een kans, mits iedereen meteen naar B gaat, helaas gaat 99% van de spelers altijd eerst naar C toe waardoor het onmogelijk is om nog een kans te hebben om B te cappen. Je kan B ook cappen aan de achterkant (bij de liften), dus als je daar met een groot aantal van US staat dan lukt het zeker om het punt te cappen. Als je het punt dan eenmaal hebt is het voor RU ook bijna onmogelijk om het terug te pakken. Maar goed, dan heb je meestal ook al een goed team tegen een slecht team.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan ik straks nog met een van jullie een potje meespelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik en de PS3 Gotters waarmee ik speel hebben CQ Metro aan zowel Amerikaanse als Russische zijde volgens mij nog niet verloren. Maakt dus niet zoveel uit aan welke kant je begint.

[ Voor 25% gewijzigd door Unomomentodado op 11-11-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

doe je het goed. De 2 potjes die ik heb gedaan in conquest metro als amerikaan heb ik beide verloren. De roltrappen opkomen is bijna onmogelijk.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:
Ik en de PS3 Gotters waarmee ik speel hebben CQ Metro aan zowel Amerikaanse als Russische zijde volgens mij nog niet verloren. Maakt dus niet zoveel uit aan welke kant je begint.
Verliezen wij uberhaubt veel potjes? Naja, die laatste serie van gisteravond ging echt klote, maar op het moment dat er 5 of meer GoT's aan 1 kant zit, is het bijna altijd winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Bezulba schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:37:
doe je het goed. De 2 potjes die ik heb gedaan in conquest metro als amerikaan heb ik beide verloren. De roltrappen opkomen is bijna onmogelijk.
Shotgun + skillz ;)

Achterste trappen op -> alles kapot knallen, ergens veilig gaan zitten en dan als spawnpoint dienen of spawn beacon droppen >:) en dan door naar Cafe

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Pak de achterste roltrap en rush daar met een paar man doorheen. Vaak worden vooral de voorste roltrap en trappengang in de gaten gehouden. Kijk niet om en rush direct door de metro uit. Vervolgens helemaal links (op 2e verdieping in gebouw) en rechts (einde straat) een beacon droppen en klaar is kees.

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 11-11-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:
[...]

4000 voor alle 4 classes? Assault heb je al bijna 60.000 nodig, engineer 35000, support 40.000 en Recon kleine 50.000 vanaf de laatste unlock.

Maar om het compleet te maken moet je natuurlijk ook alle scopes op alle wapens vrijspelen :P
Ja ik moet dus nog 4000 van de 40.000 support punten, de rest heb ik allemaal al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog wat mensen zijn die op pc spelen en erg van teamwork houden, vlaggen veroveren,
gesneuvelde soldated reviven en leeglopende magazijnen willen voorzien van ammo en als het nodig is
wat vehicles willen uitschakelen en zin hebben om wat games te spelen samen met een ander die daar net zo goed van houd voeg me dan toe op battlelog:
mn username is VodKash
heb er onderhand al iets van 60 uur op zitten en ben voorbij level 44
en oh btw ik heb een bloedhekel aan de RECONclass en snipers in het algemeen :)
tot op het slachtveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:39:
Pak de achterste roltrap en rush daar met een paar man doorheen. Vaak worden vooral de voorste roltrap en trappengang in de gaten gehouden. Kijk niet om en rush direct door de metro uit. Vervolgens helemaal links (op 2e verdieping in gebouw) en rechts (einde straat) een beacon droppen en klaar is kees.
bij beide potjes stonden de tegenstanders al helemaal aan het einde van de metrogang. Met een paar snipers is het dus onmogelijk om daar voorbij te komen, want je word al afgeschoten voordat je ze uberhaupt ziet liggen.

Ach het is wel duidelijk dat die map dus niet geplaytest is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een SCAR-H en een EOD Bot hebt, kan je met Engineering makkelijk 100k+ XP krijgen per potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:41:
Als je een SCAR-H en een EOD Bot hebt, kan je met Engineering makkelijk 100k+ XP krijgen per potje...
:/ boosten meh

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:41:
en oh btw ik heb een bloedhekel aan de RECONclass en snipers in het algemeen :)
tot op het slachtveld
Jammer, want de recon is met zijn spawn beacon naar mijn idee het meeste krachtige wapen op de battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Zorg dat je spawned met een EOD-Bot
2. Zodra je EOD Bot heb gedropped, doe je "Suicide"
3. Dan pak je je SCAR-H, deze zet je op Single Fire. Zorg ook dat je de Repair Tool hebt.
4. Schiet 4x op je EOD Bot, en Repair hem dan.
5. Herhaal dit zovaak je wilt :)

De eerste paar keer kan tricky zijn, maar na een tijdje lukt het. Mij lukte het in Hardcore(Qonquest)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:44:
3. Dan pak je je SCAR-H, deze zet je op Single Fire. Zorg ook dat je de Repair Tool hebt.
Ja dat lijkt me een geweldige spelervaring |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

heel heel heel triest. als ik je dit zie doen bij mijn potjes knal ik je gewoon rustig af. Teamkill of geen teamkill, opbokken met die zooi.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Bezulba schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:41:
[...]
bij beide potjes stonden de tegenstanders al helemaal aan het einde van de metrogang. Met een paar snipers is het dus onmogelijk om daar voorbij te komen, want je word al afgeschoten voordat je ze uberhaupt ziet liggen.
Als ze al opgerukt zijn voorbij de roltrappen richting C , dan kom je er niet meer voorbi, da's waar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelf ook maar van iemand anders gehoord...Het bederft inderdaad je spelervaring..
Ik denk ook niet dat dit mogelijk zou moeten zijn in Battlefield 3, waarschijnlijk komen ze wel met een Fix in de opkomende Patches.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:40:
Ja ik moet dus nog 4000 van de 40.000 support punten, de rest heb ik allemaal al :)
Netjes netjes :D Nu ik de PC versie ook heb, ben ik mijn tijd gaan splitsen, PS3 versie is ook een stuk minder interessant geworden nu ik eindelijk wat leuke wapens heb op de PC versie.
Handig hoor, PS3 :D

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:29

De eerste paar keer kan tricky zijn, maar na een tijdje lukt het. Mij lukte het in Hardcore(Qonquest)
Server admin: Kick and ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:45:
[...]

Als ze al opgerukt zijn voorbij de roltrappen richting C , dan kom je er niet meer voorbi, da's waar ja.
Daarvoor hebben ze smoke uitgevonden! ;)

En dan gewoon granade spammen en met een RPG gegarandeerd dat je er dan wel langs komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Andyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:46:
[...]

En dan gewoon granade spammen en met een RPG gegarandeerd dat je er dan wel langs komt >:)
kheb geen smoke :( misschien word het toch eens tijd om te unlocken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Andyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:46:
[...]
Ja, goeie! Moet die nog unlocken btw. Heb je toch 40 kills met je M320 tube voor nodig? In BC2 werkte smoke ook ontzettend goed als je er echt niet door kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 02-10 14:29
Gisteren de AS Val geprobeerd en wat een heerlijk wapen is dat zeg. Zoveel rage op TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word de Game niet laggy als iedereen Smoke gaat lopen droppen? Of heeft de PS3 hier niet zo snel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

vast wel, maar boeiend, ik speel toch op pc en als het helpt om te winnen.... :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Bezulba schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:48:
[...]

kheb geen smoke :( misschien word het toch eens tijd om te unlocken
Heb zelf ook geen smoke, maar gelukkig mij teammates vaak wel. Speel vaak support dus dan zorg ik voor de ammo! ;) Heb een hele erger hekel om zonder ammo te komen zitten en je teammates begrijpen vaak niet dat je ammo nodig hebt :(
Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:48:
[...]

Ja, goeie! Moet die nog unlocken btw. Heb je toch 40 kills met je M320 tube voor nodig? In BC2 werkte smoke ook ontzettend goed als je er echt niet door kwam.
Dacht dat je maar 20 kills nodg had maar dat weet ik niet meer zeker..

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 11-11-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomde klote DHL of wat mijn PS3 ook gaat bezorgen....Ze moeten eens doorrijden :P Inplaats van bij elk Tankstation koffie te drinken -_-...

Iemand trouwens enig idee welke Firmware versie de Playstation bevat bij aankoop? Niet dat ik iets van plan was, maar ik ben gewoon benieuwt :) Hopelijk kan ik straks even lekker knallen op Battlefield 3 met een paar GoT'ers :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Tis inderdaad 20 kills (ff opgezocht). Ik lees overigens dat je met je mortar ook smoke kan afschieten i.p.v. explosive rounds. Wist ik nog niet. Wel handig om daar ook MCOM's // vlaggen mee te smoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mis eigelijk de flashbangs dan wel, mogen ze de RPG's eigenlijk inruilen voor flashbangs :P
Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:55:
Tis inderdaad 20 kills (ff opgezocht). Ik lees overigens dat je met je mortar ook smoke kan afschieten i.p.v. explosive rounds. Wist ik nog niet. Wel handig om daar ook MCOM's // vlaggen mee te smoken.
Maar niemand schijnt ook die dingen te hebben vrijgespeeld, maar bij de tips van loading screen wordt wel gesproken over 60mm M220 smoke shells.

[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Unomomentodado schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:55:
Dat wist ik ook niet hoe krijg je die op je mortar dan? heb volgens mij behoorlijk wat mortar kills, maar heb geen smoke unlock gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

"Yo, een tank! Flashbang that mothafokker!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

School: Waarom ben jij niet aanwezig?
Lebi: "Ik ben ziek :9~ "

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Je ziekmelden voor een spelletje? Waar gaat het heen met de wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
Andyk125 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:57:
[...]

Dat wist ik ook niet hoe krijg je die op je mortar dan? heb volgens mij behoorlijk wat mortar kills, maar heb geen smoke unlock gezien?
Het is ook geen aparte unlock volgens mij. Als je op [1] drukt heb je frag mortars, en op [2] smoke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:58:
School: Waarom ben jij niet aanwezig?
Lebi: "Ik ben ziek :9~ "
" Ik heb een ernstig geval van een slaapstoornis."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SinergyX schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:38:
[...]

Verliezen wij uberhaubt veel potjes? Naja, die laatste serie van gisteravond ging echt klote, maar op het moment dat er 5 of meer GoT's aan 1 kant zit, is het bijna altijd winst.
Waarom ben ik altijd de *** die in z'n eentje in het andere team gegooid wordt?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag toch al last van flinke verkoudheid :( Dusjah, eigenlijk klopt het deels wel :P
Pagina: 1 ... 68 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien