Nope, te camper en sniper gevoelig.
Maar in HC zie je toch alleen de gespotte enemies niet? Of zie je dan helemaal niks?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat ook.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
[...]
Standaard hardcore heeft de HUD inderdaad gewoon nog aan staan, pas bij custom servers kan je die uitzetten.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
[...]
Maar in HC zie je toch alleen de gespotte enemies niet? Of zie je dan helemaal niks?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat heb ik ook voor. Hier een getsatisfaction topic erover: http://getsatisfaction.co...return_lagy_game_fps_lostronalddus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:23:
Uhm vreemd als ik terug naar mn bureaublad switch en terug naar BF3 halveert (of meer) mn performance. Soms is dit ook als de game is afgelopen en een nieuwe map gaat laden. Gewoon prima gespeeld op map A en map B in dezelfde server lagt als de nete
Voorbeeld:
Ik heb nog even 2 filmpjes om te vergelijken, beide gefilmd met fraps, full size 60 fps, high graphics, 1080p
64 players CQ Canals
Eerst voordat ik naar het bureaublad ga:
YouTube: BF3 lag dinges.mp4
[video]
Dan daarna:
YouTube: BF3 lag test 2_2.mp4
[video]
Het lijkt dan gewoon of mijn FPS is gehalveerd, terwijl die eerst relatief goed loopt voor een 64 players map op een druk stuk met fraps full size
Ik game ook altijd met headset, een nogal basic ding van MS.ShortsNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:57:
Heeft iemand anders ook audio-problemen met zijn headset in BF3?
Ik gebruik een Creative Fatal1ty analoge headset, die in mijn Logitech G110 toetsenbord geprikt is. Dit USB-toetsenbord heeft zijn eigen geluidschip ingebouwd. Nu werkt het geluid prima, behalve in BF3, waar ik tot nu toe de volgende problemen heb gehad:
-Het geluid is te zacht. Ook al zet ik alles op maximum (dat staat softwarematig overigens altijd al zo, ik pas mijn volume aan met de draaiknop in de kabel van mijn headset), het geluid blijft nog steeds even zacht.
-Het geluid komt uit de verkeerde oorschelp. Wat links gebeurt, komt uit rechts en omgekeerd. Hetzelfde gebeurt voor en achter. Het omdraaien van de headset op mijn hoofd is natuurlijk geen optie, omdat dan de microfoon achter op mijn hoofd komt te zitten.
Alle problemen gebeuren enkel en alleen in BF3. Heeft iemand een goed advies?
Het is een analoge headsetZephyer schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:00:
[...]
Ik game ook altijd met headset, een nogal basic ding van MS.
Ik heb er totaal geen problemen mee, al eens geprobeerd om hem in een USB te duwen van de pc?
Je kunt het op zijn minst eens proberen om uit te sluiten of het al dan niet aan je toetsenbord ligt.ShortsNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:04:
[...]
Het is een aAnaloge headsetKan ik natuurlijk ook proberen, maar het toetsenbord heeft nogal handige knoppen! Instant mute van audio/spraak etc. Ik doe dit liever alleen als niets anders werkt, maar dat zou betekenen dat ik een slechts toetsenbord heb. Bovendien is het probleem alleen met BF3 en dus denk ik niet dat het aan het toetsenbord ligt.
Het grote nadelige gevolg hiervan is dat ik BF3 bijna niet meer kan horen onder mijn clan via Mumble, wat wel gewoon goed werkt.
Verwijderd
Kijk deze ronde van hemDacuuu schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:27:
[...]
Dit klopt, op dat moment zat ik zelf ook op de server. Bannen doen wij, en ik niet zomaar. Na veel klagen van andere mensen en leavende mensen ben ik is gaan kijken. Heb heb gevolgd en er mee bezig geweest. En het was inderdaad een aimbotter. Erna gekeken uit welk land hij kwam. Rusland. Wat raar?!![]()
Dus die rus heeft een perm ban te pakken op onze servers.
Edit: Dit zijn profiel http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Filililio_Mag/ ondertussen heeft hij ook al zijn origin naam veranderd. (zal ik ook doen als mensen me door hebben met cheat, met een andere naam valt het wat minder snel op erna)
[ Voor 14% gewijzigd door Skybullet op 10-11-2011 14:20 ]
Verwijderd
Zou ik ook doen, dit is namelijk op ALLE servers zo. Echt heel vervelend, ik zou tegen bots gaan spelen als ik jou wasSkybullet schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
pff zo triest dit weer....
Voor het eerst deze week had ik eindelijk tijd op te spelen. Net terug van college, geen werk voor morgen, en vriendin kom pas vanavond... Dus ik denk eindelijk een middagje battlefield spelen.
Eerste map die ik join is Canal ofzo ? Iig ik begon als amerikaan op zon vliegdekschip en er zijn 3 punten op het land. Match was al voor de helft verlopen ongeveer. Amerikanen ( die ik dus joinde ) bestond uit 6 man en de russen hadden er 16. alle punten bezet en waren gewoon aan het wachten op ons... een keer doorgebroken en een beetje mijn ding kunnen doen waardoor ik al gelijk bovenaan stond in mijn team...
Maar constant bleef ik maar zeuren op de chat dat mensen van team moesten wisselen... niks...
Gewoon weer net als vanouds het leuke , wij hebben alle punten en zijn veel beter en kunnen nu jullie noobs spawnrapen, kijk ons eens goed zijn..
Dan ben ik er al gewoon weer klaar mee... geen battlefield meer vandaag en waarschijnlijk het komend weekend ook niet, gewoon omdat ik dit gewoon zo triest en kut vind...
Of je legt het probleem bij je zelf?Skybullet schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
Voor het eerst deze week had ik eindelijk tijd op te spelen. Net terug van college, geen werk voor morgen, en vriendin kom pas vanavond... Dus ik denk eindelijk een middagje battlefield spelen.
Eerste map die ik join is Canal ofzo ? Iig ik begon als amerikaan op zon vliegdekschip en er zijn 3 punten op het land. Match was al voor de helft verlopen ongeveer. Amerikanen ( die ik dus joinde ) bestond uit 6 man en de russen hadden er 16. alle punten bezet en waren gewoon aan het wachten op ons... een keer doorgebroken en een beetje mijn ding kunnen doen waardoor ik al gelijk bovenaan stond in mijn team...
Maar constant bleef ik maar zeuren op de chat dat mensen van team moesten wisselen... niks...
Gewoon weer net als vanouds het leuke , wij hebben alle punten en zijn veel beter en kunnen nu jullie noobs spawnrapen, kijk ons eens goed zijn..
Dan ben ik er al gewoon weer klaar mee... geen battlefield meer vandaag en waarschijnlijk het komend weekend ook niet, gewoon omdat ik dit gewoon zo triest en kut vind...
Je kunt als je op de PS3 speelt ook de palm van je duim op je pookje plaatsen en dan met je duim op select drukken. Ik denk dat Rogierh dit ook gebruikt anders kun je niet om de paar seconden op spot drukken zonder gehandicapt rond te lopen. Het is even wennen maar dan kun je prima basis bewegingen doen en tegelijk op spot drukken.Unomomentodado schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:01:
[...]
Kwestie van wennen. Na 2 jaar BC2 spelen heb ik inmiddels de gewoonte ontwikkeld om tijdens iedere actie (lopen, omgeving scannen, in voertuig rondkijken, etc.) om de paar seconden op de select knop te drukken.
Je kan het ook zo zien, er zijn meer mensen om neer te schieten.Skybullet schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
weet nog goed dat ik op bad company 2 een server had waar ik graag kwam " AGGRESIVE iets ofzo ? " Waarin de admin ook gewoon vaak zei van. Hee jongens laat de russen punt A weer innemen, zodat er weer een gevecht komt om B zoals het hoort, voordat het op een rape uitloopt of af en toe wat spelers van kan laten wisselen voor de balans. heerlijk !
Nee ik vermoed dat meneer niet kan rushen, en het daarom niks meer aan vind.erikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:23:
[...]
Je kan het ook zo zien, er zijn meer mensen om neer te schieten.
Natuurlijk doe ik dat zodra ik vanmiddag thuiskom. Ervan uitgaande dat het echter in de instellingen/software zit, is het echter niet een goede oplossing voor het probleem maar slechts een omzeiling ervan.MicScott schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:06:
[...]
Je kunt het op zijn minst eens proberen om uit te sluiten of het al dan niet aan je toetsenbord ligt.
Standaard hardcore staat de HUD uit.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:53:
[...]
Standaard hardcore heeft de HUD inderdaad gewoon nog aan staan, pas bij custom servers kan je die uitzetten.
Je hebt gelijk, was even in de war met de minimap preset, die staat wel standaard op true.SileX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:29:
[...]
Standaard hardcore staat de HUD uit.
Ik heb een kopie van de BF3 server manual van DICE met daarin een overzicht van de server presets; Quickmatch, Normal, Hardcore en Infantry Only.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat ik regelmatig doe op mijn server als de teams unbalanced zijn is eerst roepen:Skybullet schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
weet nog goed dat ik op bad company 2 een server had waar ik graag kwam " AGGRESIVE iets ofzo ? " Waarin de admin ook gewoon vaak zei van. Hee jongens laat de russen punt A weer innemen, zodat er weer een gevecht komt om B zoals het hoort, voordat het op een rape uitloopt of af en toe wat spelers van kan laten wisselen voor de balans. heerlijk !
Hop,hop,hop!
Ja oké, de HUD kan je uitzetten, maar ik kan in BF3CC de punten bijvoorbeeld niet aan of uitzetten. In BF2 kon je met ALT alles gewoon zelf bepalen!Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:53:
[...]
Standaard hardcore heeft de HUD inderdaad gewoon nog aan staan, pas bij custom servers kan je die uitzetten.
imho neit, maar dan zou ik iemand anders van hun partij overgooien naar de andere kantcybermans schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:46:
en hoe zit het dan als je met je eigen clubbie binnenkomt. Dan heb je 4 spelers die wss met voice met elkaar samenwerken. samenwerking maakt die 4 vrij sterk. Moeten die dan ook uit elkaar?
En toch zijn er zoveel servers die zelfs deze basale vorm van autobalance NIET hebben wat erg jammer is.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:42:
Dat soort autobalance moet natuurlijk altijd actief zijn, echter zelfs met eerlijke getallen hoeft het nog niet te betekenen dat de teams eerlijk zijn. FC Heikneuters tegen FC Milan is ook 11vs11, zou ik alleen niet eerlijk noemen.
Met een beetje geluk zijn er meerdere squads die samenwerken. Beste squad in team a, 2nd best in team b, etc. Ben overigens vaak zat overgezet met de gehele squad, dit doet de server balance vaak wel goed, zeker als we de ronde ervoor overweldigend gewonnen hebben en dan naar het team waarvan de competente spelers geswitched zijn/gequit zijn overgezet worden. Dan verliezen we soms wel, maar veel meer balance dan eerst.cybermans schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:46:
en hoe zit het dan als je met je eigen clubbie binnenkomt. Dan heb je 4 spelers die wss met voice met elkaar samenwerken. samenwerking maakt die 4 vrij sterk. Moeten die dan ook uit elkaar?
Raku
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Switchen van team mogen ze van mij wel gewoon uitschakelen. Ook al kom ik in het verliezende team terecht ik blijf gewoon spelen. Soms baal je wel vooral als de ronde nog maar even duurd en dat er allemaal debielen in je team zitten, maar dan switch ik vaker van server na de ronde dan dat ik van team wissel..itsleon schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:56:
Even snel uit me hoofd bij ons op de server.
- Automatisch balance. Dus nooit 16 vs 6.
- Daarbij zijn er genoeg admins altijd online dus als de teams als nog niet zijn gebalanceerd in de zin van het niveau van spelers kan dit ook nog handmatig worden gedaan.
- Baserape == kick
- Switchen van teams kan bijna nooit omdat dan de automatisch balance al ingrijpt. Daarbij is voor het clan leden verboden om te switchen van teams zodat je niet clan vs randoms krijg maar alles lekker gemixed.
Klopt, en als je met 8 tegen 12 bent, heb jij meer kans om een tegenstander tegen te komen en dus meer kans om kills te maken, aan de andere kant is je kans kleiner dat je in de meerderheid bent bij een gevecht.erikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:55:
Al die mensen zeuren teveel, als ik verlies blijf ik in het team en dwing mezelf beter te spelen om het volgende potje alsnog te winnen.
20 tegen 5 is oneerlijk oke, maar 12 tegen 8 niet echt, tenminste als je goed bent.
20 tegen vijf betekent gewoon dat je als je in het kleine team zit, je meer kills kan makenerikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:55:
Al die mensen zeuren teveel, als ik verlies blijf ik in het team en dwing mezelf beter te spelen om het volgende potje alsnog te winnen.
20 tegen 5 is oneerlijk oke, maar 12 tegen 8 niet echt, tenminste als je goed bent.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als ik het goed heb gezien balanced de server de teams ook elke keer als de map wisselt.Andyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:01:
[...]
Switchen van team mogen ze van mij wel gewoon uitschakelen. Ook al kom ik in het verliezende team terecht ik blijf gewoon spelen. Soms baal je wel vooral als de ronde nog maar even duurd en dat er allemaal debielen in je team zitten, maar dan switch ik vaker van server na de ronde dan dat ik van team wissel..
Meer dat jij vaker gekilled wordtVrijdag schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:05:
[...]
20 tegen vijf betekent gewoon dat je als je in het kleine team zit, je meer kills kan maken
PSN: Von_Smallhausn
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dan doe je iets niet goed, of je hebt toevallig goede spelers tegen je. Maar goed eindeloze discussie.. Zal ook wel anders zijn op bepaalde gametypes, ik speel voornamelijk TDM. Ik hou niet zo van samenwerken.
[ Voor 16% gewijzigd door Facenoise op 10-11-2011 15:11 ]
Zo verkreeg ik altijd me chopper in bf2jagermeister schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:07:
Gisteren een gast die continu op de attack chopper spawn bleef staan. Heli spawnt dan gewoon niet...
Uiteindelijk een Jeep gepakt, op hem af gescheurd en vlak voor ik hem raakte er uit gesprongen... Opgelost
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ah.. jij bent er zo 1.evilpin0 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:08:
[...]
Zo verkreeg ik altijd me chopper in bf2
Mwah, kwestie van voorzichtiger spelen, eventueel met een IR scope. Dat scheelt al heel wat
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
M230, RPG en voorraadje handgranaten en losgaan. Binnen 5 minuten de nodige 'camp noobtube retart!' berichten ontvangen en ook weer succes behaaldMon0lith schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:07:
Meer dat jij vaker gekilled wordt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ja precies! Ik zat gister in eeen server en liet ik perongeluk mijn nade vallen, was ik gewoon zelf dood!!! Ja echt wtf, zo triest, ben nu echt wel klaar met dit spel
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 15:41 ]
Waarom? Wat is er leuk aan andere mensen zo erg te irriteren dat ze boos worden? Ja soms worden mensen onredelijk snel boos maar het lijkt wel alsof iedereen het leuk vind om anderen net nog wat verder te zieken met als enige doel ze echt boos te krijgen.Rikkiz0r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:32:
Als er mensen boos worden op je over een spelletje, dan is het altijd een succes;P
Haha, dat was ikSkybullet schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 10-11-2011 15:50 ]
ik hoop dat hier een beetje sarcasme achter zitVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:41:
[...]
Ja precies! Ik zat gister in eeen server en liet ik perongeluk mijn nade vallen, was ik gewoon zelf dood!!! Ja echt wtf, zo triest, ben nu echt wel klaar met dit spel
[ Voor 10% gewijzigd door WeeDzi op 10-11-2011 15:55 ]
Dude, het sarcasme druipt er gewoon vanafWeeDzi schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:53:
[...]
ik hoop dat hier een beetje sarcasme achter zitanders is het echt wel super triest en ben ik blij dat je klaar bent met dit spelletje........ Friendly fire uit wil niet zeggen dat own fire uit staat
pwnd
lekker in de bosjes liggen met 5 pakketjes c4 en wachten tot er lui langlopen om je te knifenboom en dan vrolijk verder lopen
of zoals in BF2 30 meter vliegen om op dat dakje te komen waar je anders nooit was gekomen = C4 als jetpak weeee
Ik werd gisteren ook ff flink boos.... waren een paar jets van de tegenpartij continu onze mainbase aan het aanvallen. Stront vervelend gewoon. Ik hou me dan wel in en verlaat na verloop van tijd gewoon de server ipv dat ik een scheldkanonnade begin.Rikkiz0r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:32:
Als er mensen boos worden op je over een spelletje, dan is het altijd een succes;P
Verwijderd
HahahahaWeeDzi schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:53:
[...]
ik hoop dat hier een beetje sarcasme achter zitanders is het echt wel super triest en ben ik blij dat je klaar bent met dit spelletje........ Friendly fire uit wil niet zeggen dat own fire uit staat
pwnd
nou ik heb mensen wel eens serieus zulke opmerkingen zien maken met een stalen gezicht !erikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:55:
[...]
Dude, het sarcasme druipt er gewoon vanaf
[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 10-11-2011 15:58 ]
En het sneue is nog dat jij er aandacht aan gaat besteden..jagermeister schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:07:
Gisteren een gast die continu op de attack chopper spawn bleef staan. Heli spawnt dan gewoon niet...
Uiteindelijk een Jeep gepakt, op hem af gescheurd en vlak voor ik hem raakte er uit gesprongen... Opgelost
Verwijderd
Is sarcastisch bedoeld?Unomomentodado schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:58:
Sarcasme in forumposts, altijd lastig.
Hoezo? Ik wilde gewoon die heli... hij deed er niets mee en zorgde er expres voor dat de spawn werd geblokkeerd. Dan lossen we het gewoon zo op. DusLiteiten schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:58:
[...]
En het sneue is nog dat jij er aandacht aan gaat besteden..
Verwijderd
Valt mee toch? Als je nou graag een heli wilLiteiten schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:58:
[...]
En het sneue is nog dat jij er aandacht aan gaat besteden..
Verwijderd
Is niet sneu, ik vind het eigenlijk redelijk geniaal. Die denkt de volgende keer ook wel na.. zeker als er ineens een jeep op hem komt afgereden... NOT AGAIN!!!jagermeister schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:09:
[...]
Hoezo? Ik wilde gewoon die heli... hij deed er niets mee en zorgde er expres voor dat de spawn werd geblokkeerd. Dan lossen we het gewoon zo op. Dusmet je sneu.
Precies. Sommige mensen zijn gewoon zuur.erikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:11:
[...]
Is niet sneu, ik vind het eigenlijk redelijk geniaal. Die denkt de volgende keer ook wel na.. zeker als er ineens een jeep op hem komt afgereden... NOT AGAIN!!!
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Zou er zelf nooit op komen. Wat ik vooral merk nu is dat er echt enorm veel mensen alleen uit zijn op kills en niet om teamwinst. Ik speel graag conquest, dus ik zit ook continu de flags aan te vallen, maar heb vaak het gevoel dat ik de enige ben. Denk dat dit met de tijd beter zal worden, bij BC2 was dat heel anders namelijk.erikvandenberg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:11:
[...]
Is niet sneu, ik vind het eigenlijk redelijk geniaal. Die denkt de volgende keer ook wel na.. zeker als er ineens een jeep op hem komt afgereden... NOT AGAIN!!!
gister zat ik lekker in een attack chopper boven caspain border shit af te knallen met een maat. OPEENS wordt ik door iets geraakt, heb geen damage maar de complete helie tilt 90 graden over naar rechts en ik stort naar beneden.....mngm schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:57:
Enige waar ik me echt kan aan ergeren zijn friendly jets die tegen mijn heli vliegen. Direct suicide of zomaar dood...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Volgens mij heeft de M4A1 een Automatic mode, en een single shot mode.WR. schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:52:
Weet iemand hoe je de burst-mode uit kan zetten met een M4A1 ?
Gister heel wat knoppen geprobeerd, of kan hij alleen maar op burst mode ?
Dat soort admins zijn gewoon dieptriestIsniedood schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:20:
Ik ben net gekickt omdat ik een rpg gebruikte op infantry. Hoe kansloos.
Dat is pas kansloos. Als iemand voor een server betaald en liever geen RPG spam in de server heeft (want dat is ws het resultaat) dan is dat zijn keuze. Ga dan gewoon ergens anders heen of je eigen server opzetten zeg. Nou weet ik de context niet waarvoor er gebanned was, maar dat doet m.i. ook helemaal niet ter zake. Al banned een admin iedereen met nicknames die hem niet aanstaan, boeiend. Vriend van me is al een aantal keren gebanned op servers omdat hij 'te goed' was. Lijstje met servers waar we dus gewoon niet meer spelen en klaar.Kaap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:34:
[...]
Dat soort admins zijn gewoon dieptriestMaar anders moet je even opzoeken, in BC2 was het zo dat eigenaren van ranked servers geen restricties op mochten leggen m.b.t. wapen gebruik etc. Die kon je dan reporten voor het violaten van EA's ranked server rules. Wellicht dat dat voor BF3 ook zo is, tis natuurlijk wel grappig als je met meerdere mensen zon server down krijgt
Raku
http://www.enterbf3.com/t...nd-destruction-turned-on/Qlii256 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:44:
Iemand die weet wanneer ze die terrain-destruction weer aanzetten? Dus dat je weer echt putten enzo in de grond kan krijgen? Laatsts zat ik nog in een server met Operation Mètro waar dat (ik weet ook niet hoe dat kom) enabled stond. En ja, je viel gewoon door de map heen enzo. Maar het brengt wel wat meer realisme naar de game als je kan schuilen in een krater gemaakt door een granaat, C4 explosie, tank etc.
en 5cm diepe kraters.Adel_F16 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:53:
[...]
http://www.enterbf3.com/t...nd-destruction-turned-on/
Terrain-destructiom was in de beta echt op grote schaal alleen veroorzaakte bugs dus werd uitgeschakeld. Sinds 6 dagen is terrain-destruction weer aan. Maar echt zwaar naar benedengesteld.. Nu verkleurd de grond een beetje. Waarom, hoe en wat weet ik niet...
Warhammer en PC games en lego
Daarna banned ie snipers, flashlights, lasers, grenades, lmg's etc etc. Hij beperkt gameplay en heeft dus geen recht om een ranked server te zijn. Daar gaat het om.Raku schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:47:
[...]
Dat is pas kansloos. Als iemand voor een server betaald en liever geen RPG spam in de server heeft (want dat is ws het resultaat) dan is dat zijn keuze.
Mwah, het gebeurt mij ook nog wel eens. Ik richt in eerste instantie alleen op voertuigen en gebouwen (als ze vol zitten, zoals dat gebouw naast Checkpoint bij Caspian Border wat vrij snel instortRaku schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:47:
[...]
Dat is pas kansloos. Als iemand voor een server betaald en liever geen RPG spam in de server heeft (want dat is ws het resultaat) dan is dat zijn keuze. Ga dan gewoon ergens anders heen of je eigen server opzetten zeg. Nou weet ik de context niet waarvoor er gebanned was, maar dat doet m.i. ook helemaal niet ter zake. Al banned een admin iedereen met nicknames die hem niet aanstaan, boeiend. Vriend van me is al een aantal keren gebanned op servers omdat hij 'te goed' was. Lijstje met servers waar we dus gewoon niet meer spelen en klaar.
Overigens vind ik het nog helemaal niet zo'n rare regel. Soms loopt de RPG spam de spuigaten uit, en een 'geen RPG spam' regel is erg vaag. Een geen RPG op infantry is gewoon duidelijk en neemt niet zoveel weg in speelplezier. Persoonlijk vond ik de beta wdb wel beter omdat er wat minder splashdamage door RPGs gedaan werd.
Ik zag pas een tank van vrij ver op me schieten, op Operation Firestorm, en zag de shell inslaan in de weg. Een fractie van een seconde later zag ik zo'n "verkleurde krater" ontstaan op een meter of vijf van de inslag.Adel_F16 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:53:
[...]
Terrain-destructiom was in de beta echt op grote schaal alleen veroorzaakte bugs dus werd uitgeschakeld. Sinds 6 dagen is terrain-destruction weer aan. Maar echt zwaar naar benedengesteld.. Nu verkleurd de grond een beetje. Waarom, hoe en wat weet ik niet...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Voor zover ik weet heb ik op de 360 gewoon het terrein aan kunnen passen (let wel: alleen iets met grond, asfalt en beton wilden niet). Het was dan ook niet echt kuilen graven, maar wel wat meer dan 5 centimeter. Al gebruikt er vrijwel niemand c4 dus je ziet het niet vaak. Met rockets gaat het in ieder geval niet, dacht ik.Adel_F16 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:53:
[...]
Ja maar ik vraag me af of het doel van de RPG in de metro map wel goed is. Is een server altijd non ranked als er bijvoorbeeld op 1 map iets gebanned wordt ? Of is de gehele server dan voor alle mappen unranked ?Kaap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:06:
[...]
Daarna banned ie snipers, flashlights, lasers, grenades, lmg's etc etc. Hij beperkt gameplay en heeft dus geen recht om een ranked server te zijn. Daar gaat het om.
I don't hate you, I nothing you
Verwijderd
Ik heb alles unlocked van de heli, die guided rockets zijn voor je gewone raketten, die zouden dan betere aim hebben als je bv op een tank of heli schiet.ipazza schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:19:
[...]
Ja maar ik vraag me af of het doel van de RPG in de metro map wel goed is. Is een server altijd non ranked als er bijvoorbeeld op 1 map iets gebanned wordt ? Of is de gehele server dan voor alle mappen unranked ?
oh en ps. Heeft iemand al de guided ROCKETS geunlocked op de heli(pilotseat) en weet wat hij er aan heeft ?
Ik heb ze namelijk geunlocked ik merk er alleen geen drol van.
Verwijderd
Misschien toeval, maar toen ik net Origen opende kreeg ik een update. En ik kon meteen de eerste server in die ik probeerde.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:28:
Ik hoop dat ze eindelijk Die crash is fixen. Bijna altijd als ik het spel voor het eerst opstart bf3.exe foutmelding. Word er nu langzamerhand een beetje dood moe van.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 18:43 ]
En dat is imo prima. Blijf gewoon weg bij servers waarvan de regels je niet aanstaan. Mind you, ik zeg niet dat RPGs in het algemeen niet mogen. Ik vind gewoon dat de eigenaar van de server dat soort dingen wel voor zichzelf mag bepalen. Bevalt het je niet? Disconnect, nieuwe server, klaar.CodeCaster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:10:
[...]
Mwah, het gebeurt mij ook nog wel eens. Ik richt in eerste instantie alleen op voertuigen en gebouwen (als ze vol zitten, zoals dat gebouw naast Checkpoint bij Caspian Border wat vrij snel instort), maar als er iemand voor een tank springt (of de tank draait net weg), sorry, maar dan ben je dood door een RPG. Kick je mij dan? Zie je me niet meer terug.
Ik zie het probleem niet. Ga daar niet spelen en zeur verder niet. Wat heb je eraan om als een klein kind te gaan zeuren 'hij doet iets wat niet mag, doe er wat aan!' terwijl het nauwelijks ergens invloed op heeft. Als het spel en de scores je toch aan het hart gaan, ga dan wat nuttigs doen en cheaters reporten ofzo. Ik snap uberhaupt het probleem niet dat je hebt met het feit dat die server ranked is. Je vorige comment komt op me over als: ik zal die admin even lekker zieken omdat hij mij gekicked heeft.Kaap schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:06:
[...]
Daarna banned ie snipers, flashlights, lasers, grenades, lmg's etc etc. Hij beperkt gameplay en heeft dus geen recht om een ranked server te zijn. Daar gaat het om.
[ Voor 31% gewijzigd door Raku op 10-11-2011 18:48 ]
Raku
Verwijderd
Net ook die update, maar nog steeds crash Xdmadmaus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:33:
[...]
Misschien toeval, maar toen ik net Origen opende kreeg ik een update. En ik kon meteen de eerste server in die ik probeerde.
Eerst kreeg ik altijd de foutmelding BF.exe is gestopt
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Laat ze het tweede DLC pack maar weggeven voor mensen die het spel binnen 5 dagen na launch hadden.fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:51:
http://www.insidegamingda...ders-player-compensation/
Ben benieuwd wat ze gaan doen!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laat ze eerst alles maar goed fixen voordat ze gaan denken over compensatie, PS3 zit nog steeds met 3 problemenDanielWW2 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:56:
Laat ze het tweede DLC pack maar weggeven voor mensen die het spel binnen 5 dagen na launch hadden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq