Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Koffie heeft alleen ook andere bijwerkingen, waardoor ik niet echt meer 8 koppen op een dag drinkbasset schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:06:
[...]
Ik zit op een punt waarbij ook 8 bakken koffie niets meer doen
Ik denk dat ik gewoon te ouderwets bent voor BF3. Ik ben nog van de CS niet source generatie
Ouderwets kun je nooit zijn, ik ben ook van de HAlf-life - CS en BF1942 generatie maar met genoeg oefening kun je alles spelen. Zolang de interesse er maar is
Spotten wordt in principe veel te weinig gebruikt, ik spot bijna elke enemie die ik tegen kom. Je krijgt er ook nog paar punten voor. Laatst trouwens een potje gehad waar ik wel kon spotten, maar ik zag geen driehoeje en niets en het was geen hardcore, want twee rondes erna kon ik het wel gewoon..Michielodc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:20:
[...]
Daarom speel ik daar niet zo vaak. Niemand spot daar, maar dat is dan ook bijna overal
Zelf heb ik veel CS 1.5 gespeeld! VIP mode was toen echt vet. En toen was ik 10 ofzobasset schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:06:
[...]
Ik denk dat ik gewoon te ouderwets bent voor BF3. Ik ben nog van de CS niet source generatie

De meeste mensen deugen!
Ik snap trouwens niet waarom mensen ander gedrag verwachten op de GoT server dan op andere servers. Mensen van GoT zijn echt niet zoveel anders dan de gemiddelde gamer hoor.
Hoewel ik gisteravond dan weer niks van winning team joiners heb gezien, enkel mensen die graag met hun squad samen willen spelen, maar die verdeling ging gewoon gelijk op aan beide kanten.
Maar goed, niemand verplicht je om op die servers te spelen, je kan rustig ergens anders heen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2011 10:43 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:43:
Als ze spotten nu eens zouden fixen zodat je ook een andere knop dan Q kan gebruiken. Zolang dat niet kan zal je mij ook niet zien spotten.

Domste reden... ooit?
?! Ik heb hem gebind op "T"Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:43:
Als ze spotten nu eens zouden fixen zodat je ook een andere knop dan Q kan gebruiken. Zolang dat niet kan zal je mij ook niet zien spotten.
.
tuurlijk niet, want die Q knop is erg moeilijk te selecteren, als je w,a,s,d gebruikt voor het lopen
Neuh waarom? Ik spel al ruim 10 jaar met dezelfde knoppen layout voor shooters en heb in elke Battlefield game met spotting dit kunnen binden aan een key die binnen handbereik zit. Echter als ik wil spotten met Q betekent dit dat ik mijn hand zo moet bewegen dat ik geen enkele actie uit kan voeren terwijl ik spot. Wat een snelle actie zou moeten zijn wordt in dit geval iets wat mij iets wat mij volledig weerloos laat omdat ik niet tegelijkertijd crouch kan indrukken of ingedrukt houden. Bovendien zou alle vormen van movement direct stoppen indien ik ga spotten. Dat is het mij niet waard.
Ik kan prima de commarose openen met de toegewezen knop maar een quick spot werkt gewoon niet als ik op die toets druk, enkel de Q toets laat mij dat doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Q ligt toch binnen handbereik? Of speel je niet met WASD?Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:58:
[...]
Neuh waarom? Ik spel al ruim 10 jaar met dezelfde knoppen layout voor shooters en heb in elke Battlefield game met spotting dit kunnen binden aan een key die binnen handbereik zit. Echter als ik wil spotten met Q betekent dit dat ik mijn hand zo moet bewegen dat ik geen enkele actie uit kan voeren terwijl ik spot. Wat een snelle actie zou moeten zijn wordt in dit geval iets wat mij iets wat mij volledig weerloos laat omdat ik niet tegelijkertijd crouch kan indrukken of ingedrukt houden. Bovendien zou alle vormen van movement direct stoppen indien ik ga spotten. Dat is het mij niet waard.
Ik kan prima de commarose openen met de toegewezen knop maar een quick spot werkt gewoon niet als ik op die toets druk, enkel de Q toets laat mij dat doen.
Inderdaad, geen WASD voor mijEnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:02:
Q ligt toch binnen handbereik? Of speel je niet met WASD?
Dan nog kun je spotten op een andere key binden-_-Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:58:
[...]
Het is een vitaal onderdeel van het spel, zodat je teammates weten waar mensen/tanks/helicopters zijn en je krijgt er ook nog punten voor.
Tsja, lijkt me een luxeprobleem op de pc die ik dan niet begrijp. Je kan toch wel even de moeite nemen om een voertuig oid te spotten als je zelf geen engi bent, of long range mannetjes als je een short range wapen hebt... Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem om het tijdelijk met Q te doen tot een fix.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:58:
[...]
...
Bovendien zou alle vormen van movement direct stoppen indien ik ga spotten. Dat is het mij niet waard.
Dat is mij het niet waard is ook zo lekker egoistisch in een game als deze...
Op console (ps3) is dit sowieso ook het geval, probeer maar eens al lopend (linker joystick) te spotten (select button). Hierdoor denk ik dat heel veel mensen op console de moeite niet nemen om te spotten, jammer.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:58:
Bovendien zou alle vormen van movement direct stoppen indien ik ga spotten. Dat is het mij niet waard.
Dat zeg ik net, dat werkt juist niet. Eerste wat ik deed is spotten op de voor mij ideale key binden. Echter hij spot dan gewoon niet, enkel wanneer ik Q gebruik.Awaken1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:03:
Dan nog kun je spotten op een andere key binden-_-
Het is een vitaal onderdeel van het spel, zodat je teammates weten waar mensen/tanks/helicopters zijn en je krijgt er ook nog punten voor.
Een voertuig spotten op afstand gaat prima, echter in de meeste gevallen kan je niet even stil staan om te spotten omdat ze jou dan ook spotten en een paar kogels in je lichaam jagen. Juist dan wil je jezelf kunnen verstoppen om te spotten terwijl je zelf verscholen ligt en vanuit cover de vijand onder vuur neemt. En dat gaat dus niet, spotten betekent dat ik niet kan crouchen (die moet ik los laten) en tijdelijk niet kan bewegen om snel te reageren. Ook in voertuigen werkt dat erg irritant, om te spotten moet ik mijn tank dus volledig tot een halt laten komen en dan ik niet spotten terwijl ik rij of draai.BatmanHorizon schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:04:
Tsja, lijkt me een luxeprobleem op de pc die ik dan niet begrijp. Je kan toch wel even de moeite nemen om een voertuig oid te spotten als je zelf geen engi bent, of long range mannetjes als je een short range wapen hebt... Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem om het tijdelijk met Q te doen tot een fix.
Hoezo? Ik ga niet moeilijk zitten doen om andere mensen te helpen als dat mijzelf volledig weerloos laat. Ik acht mezelf in leven waardevoller dan een vijand die gespot is. Immers ik dood betekent ook een ticket minder of een positie die niet meer verdedigd is.Dat is mij het niet waard is ook zo lekker egoistisch in een game als deze...
Pijltjes. Gaat in principe altijd prima, alleen dan moet je wel de keys goed kunnen binden.EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:04:
Hoe speel je dan?
Ja ik begrijp deze 'reden' om niet te spotten ook echt niet, ik heb hem gebind op mijn linker alt toets, vind ik lekkerder werken. Werkt perfect, geen enkel probleem mee. Oké enige probleem is dat je hem niet daadwerkelijk van Q af kan halen, die werkt volgens mij nog steeds als spot key (of enkel als comrose key, wat alt bij mij nu ook is).
Maar ik kan dus prima spotten met een andere key. Zie niet echt het probleem.
PS3 platoon invites
ZipperJRDoelloos88
stllrdrv
Kaiser_Soze88
laurens1789
0tto0o
ronaldlokers
Moulin11
Itamara1
Baas41
Sossa_Alphen
tijs_a
Gelieve je PSN/T.net per DM kenbaar te maken dan kan ik je aanvraag goedkeuren.
Deze laat ik nog 3 dagen staan, daarna trash ik de handel om overzicht te bewaren
uhmz linker alt toets klinkt ook goed gaat ik ook eens proberen als ik weer kan spelen..heb nu een lichte blessure aan mn ring vingerfurby-killer schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:10:
[...]
Ja ik begrijp deze 'reden' om niet te spotten ook echt niet, ik heb hem gebind op mijn linker alt toets, vind ik lekkerder werken. Werkt perfect, geen enkel probleem mee. Oké enige probleem is dat je hem niet daadwerkelijk van Q af kan halen, die werkt volgens mij nog steeds als spot key (of enkel als comrose key, wat alt bij mij nu ook is).
Maar ik kan dus prima spotten met een andere key. Zie niet echt het probleem.
Verwijderd
Ik zit eerlijk gezegd te wachten op andere, geheel nieuwe maps die de BF2 kwaliteit hebben zonder BF2 regelrecht te kopiërenProCeela schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:58:
http://bf3blog.com/2011/1...uction-and-new-game-mode/
Zal die "nieuwe" gamemode ook op de andere maps te spelen zijn , dus de maps die er nu zijn eigenlijk ?
Ik zeg eerlijk , ik zit echt te wachten karkand maps
Maar toegegeven, de 4 BF2 maps die ze gaan uitgeven voor BF3 zijn érg goed.
Vooral Sharqi en Gulf.
Weet iemand of BF3 modbaar wordt en of DICE nog wat verandert aan de recoil?
Sweet, daar had ik namelijk weleens last van. Zeer irritant als je in de chopper zit. Hopelijk is het nu gefixed.Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs.
Fixes cases of black corruption lines/triangles with DirectX 10 GPUs.
Je bedoelt groene flitsen?7u5t1c3 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:19:
Ben erg benieuwd of ik een performance verbetering zie met m'n sli setup. Sowieso hoop ik ook van die flitsen af te zijn die zo nu en dan voorbij komen.
Want die heb ik namelijk ook met een gtx570
Idd, ik snap ook niet dat dit in de final zit. Ik gebruik hierdoor ook geen spotting. Ik wil het op de muis binden maar niks werkt behalve Q. Maar er wordt sowieso weinig gespot, ik denk dat meer mensen met andere configs spelen dan WSAD?Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:09:
[...]
Dat zeg ik net, dat werkt juist niet. Eerste wat ik deed is spotten op de voor mij ideale key binden. Echter hij spot dan gewoon niet, enkel wanneer ik Q gebruik.
[...]
Een voertuig spotten op afstand gaat prima, echter in de meeste gevallen kan je niet even stil staan om te spotten omdat ze jou dan ook spotten en een paar kogels in je lichaam jagen. Juist dan wil je jezelf kunnen verstoppen om te spotten terwijl je zelf verscholen ligt en vanuit cover de vijand onder vuur neemt. En dat gaat dus niet, spotten betekent dat ik niet kan crouchen (die moet ik los laten) en tijdelijk niet kan bewegen om snel te reageren. Ook in voertuigen werkt dat erg irritant, om te spotten moet ik mijn tank dus volledig tot een halt laten komen en dan ik niet spotten terwijl ik rij of draai.
[...]
Hoezo? Ik ga niet moeilijk zitten doen om andere mensen te helpen als dat mijzelf volledig weerloos laat. Ik acht mezelf in leven waardevoller dan een vijand die gespot is. Immers ik dood betekent ook een ticket minder of een positie die niet meer verdedigd is.
[...]
Pijltjes. Gaat in principe altijd prima, alleen dan moet je wel de keys goed kunnen binden.
wat dacht je van joystick?
ik vind het ook irritant dat ik spotten niet kan binden naar mn joystick
Die groene flitsen ook weleens gezien bij 560 in SLI. Maar nooit als storend ervaren.Robbertjan94 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:20:
[...]
Je bedoelt groene flitsen?
[ Voor 54% gewijzigd door rnenator op 10-11-2011 11:23 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Jep! die bedoel ik inderdaad.Robbertjan94 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:20:
[...]
Je bedoelt groene flitsen?
sidenote: een maat van mij met een ati6850 heeft ze ook zo nu en dan.
Ik dacht dat Tsunari PC gamert was?RocketKoen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:22:
[...]
wat dacht je van joystick?
ik vind het ook irritant dat ik spotten niet kan binden naar mn joystick
Ik heb ze ook op mijn ati5850 Superclocked zo nu en dan..7u5t1c3 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:22:
[...]
Jep! die bedoel ik inderdaad.
[ Voor 35% gewijzigd door PeterSelie op 10-11-2011 11:24 ]
De beruchte greenflicker. Heb ik ook last van met mijn 6990. Helaas nog geen fix voor kunnen vinden. Bij sommige helpt V-sync. Maar bij mij helaas niet... (daarnaast zorgt v-sync in BF3 voor flink wat inputlag)7u5t1c3 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:22:
[...]
Jep! die bedoel ik inderdaad.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Maar het gaat niet goed met BF3BC3, servers zijn zo goed als leeg...
Veel spelers zijn toch teleur gesteld met deze console port.
http://www.vgchartz.com/ (rechterkant)
Daar kun je zien dat de verkoop zwaar tegen valt, als je kijkt bij EMEAA (Europa, Middenoosten, Asie, Afrika kun je zien dat dice/ea toch wel een probleem heeft.
Ze hadden dit beter kunnen releasen als BC3 voor consoles en dan BF3 af kunnen maken en dan pas volgend jaar releasen als PC only titel.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Want je gaat zelf altijd binnen twee seconden dood als je iemand hebt gespotTsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:09:
[...]
Hoezo? Ik ga niet moeilijk zitten doen om andere mensen te helpen als dat mijzelf volledig weerloos laat. Ik acht mezelf in leven waardevoller dan een vijand die gespot is. Immers ik dood betekent ook een ticket minder of een positie die niet meer verdedigd is.
Spotten heeft als doel anderen in je team te helpen als je zelf niks aan de situatie kan doen of meer mensen nodig hebt om een voertuig oid te slopen. Ik snap je punt dat je soms weerloos bent, maar naarmate je ervaring vordert weet je toch wel wanneer je het kan veroorloven om toch snel te spotten met weinig risico.
Je kan als een kip zonder kop rond springen en spottenTsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:09:
[...]
Een voertuig spotten op afstand gaat prima, echter in de meeste gevallen kan je niet even stil staan om te spotten omdat ze jou dan ook spotten en een paar kogels in je lichaam jagen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb er ook last van met 1 560.rnenator schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:22:
[...]
Die groene flitsen ook weleens gezien bij 560 in SLI. Maar nooit als storend ervaren.
Ervaar ze op dit moment ook nog niet als storend maar wil toch wel graag dat ze er wat aan doen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Zal ook te maken hebben dat mw3 nu ook uit is...en zwaar tegenvallende verkopen lijkt mij dikke BS.fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:26:
Die groene flitsen zijn een game probleem, zowel AMD als Nvidia heeft daar last van.
Daar kun je zien dat de verkoop zwaar tegen valt, als je kijkt bij EMEAA (Europa, Middenoosten, Asie, Afrika kun je zien dat dice/ea toch wel een probleem heeft.
Ze hadden dit beter kunnen releasen als BC3 voor consoles en dan BF3 af kunnen maken en dan pas volgend jaar releasen als PC only titel.
fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:26:
Die groene flitsen zijn een game probleem, zowel AMD als Nvidia heeft daar last van.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Niet altijd, maar je zit wel vaak in een combat situatie waarbij je het niet kan veroorloven om je hand van het toetsenbord stuk waar je mee speelt weg te bewegen. Als ik met de door mij gekozen toets zou kunnen spotten dan zou ik veel meer spotten omdat ik dan zelfs in intense vuurgevechten nog kan spotten. Nu kan ik enkel spotten als ik zelf niet beschoten wordt en juist dan is spotten niet echt nuttig omdat je dan ver van de actie verwijderd bent en er niet zoveel te spotten is.BatmanHorizon schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:27:
Want je gaat zelf altijd binnen twee seconden dood als je iemand hebt gespot.
Spotten heeft als doel anderen in je team te helpen als je zelf niks aan de situatie kan doen of meer mensen nodig hebt om een voertuig oid te slopen. Ik snap je punt dat je soms weerloos bent, maar naarmate je ervaring vordert weet je toch wel wanneer je het kan veroorloven om toch snel te spotten met weinig risico.
Vindt de verkopen voor de PC versie aardig weinig, het spel in bijna de helft goedkoper als de xbox360 en PS3 variant. En dan snappen mensen niet dat veel uitgevers zich richten op de console markt, nou de cijfers liegen er niet om.djerror schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:29:
[...]
Zal ook te maken hebben dat mw3 nu ook uit is...en zwaar tegenvallende verkopen lijkt mij dikke BS.
Ja dan is Q niet handig. Ik gebruik gewoon mijn duim zowel voor springen als spotten, gebeurd niet vaak dat ik beide tegelijk doe. Werkt voor mij iig prima.djerror schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:16:
[...]
uhmz linker alt toets klinkt ook goed gaat ik ook eens proberen als ik weer kan spelen..heb nu een lichte blessure aan mn ring vinger
even een nieuwsgierigheidsvraag.quote:
EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:04:
Hoe speel je dan?
Pijltjes. Gaat in principe altijd prima, alleen dan moet je wel de keys goed kunnen binden.
Waarom speel je met pijltjes? Correct me if i'm wrong maar op mijn keyboard zitten daar verder geen toetsen naast en dus is alles verweg, hoe ik het ook zou binden. Ik ben erg benieuwd naar de rest van je binds dan
1 X360 Battlefield 3 2,249,092Andyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:32:
[...]
Vindt de verkopen voor de PC versie aardig weinig, het spel in bijna de helft goedkoper als de xbox360 en PS3 variant. En dan snappen mensen niet dat veel uitgevers zich richten op de console markt, nou de cijfers liegen er niet om.
2 PS3 Battlefield 3 1,486,067
3 PC Battlefield 3 487,181
Als ik uitgever was wist ik het inderdaad wel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
keysites gebruiken gewoon retail exemplaren die ze inscannen.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:33:
En zijn daarin online aankopen vanuit Origin ook meegenomen? Dat zijn ook vele duizenden aankopen. En die vele keysites die keys verkochten om in Origin te gebruiken? Daar zitten ook flink wat duizenden aankopen in. Als die niet meegenomen zijn kan dat al een behoorlijk deel van het verschil verklaren.
"Echte" digitale verkopen zoals Origin (en steam voor andere games) worden niet meegenomen. Vandaar dat PC games ook slecht verkopen in de charts.
Als je kijkt naar de verkopen op NVcharts in week 1 (gemeten op de vrijdag na release) dan zie je 4.2miljoen.
en in week 2 1,6 miljoen.
Als je dan terugrekent was de dag 1 retail verkoop ongeveer 3,5miljoen
Volgens EA's eigen statement was de dag1 verkoop van retail + origin 5 miljoen. Dat wil dus zeggen dat ongeveer 30% van de sales van BF3 digitaal waren.
@ tijntje: PC versie verkoop dus eigenlijk beter dan de consoles
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 10-11-2011 11:39 ]
Sure dude....fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:26:
http://www.nu.nl/games/26...kopende-game-ooit-ea.html

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Geen van beide, servers zijn zo goed als leeg op het moment, en als je op battlelog kijk zie je genoeg topics daarover en reacties zoals:
Als ze een echte BF hadden gemaakt voor PC was dit echt niet gebeurd.it's what happens when you set your sights on COD players 2 weeks before the new cookie cutter clusterfuk release is due just for the sake of sales. Allot of the players have simply left, the numbers don't lie, these are sad looking BFBC2 player count numbers.......nothing close to what a full battlefield release should be. Your going to see a mass cancellation of servers come when server packages renew in 15 days.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Er staan pijltjes op. Links is links, rechts is rechts, naar voren is naar voren en naar achteren is naar achteren. Dat vond ik vroeger heel logisch en dat vind ik nog steeds.themac1983 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:36:
[...]
even een nieuwsgierigheidsvraag.
Waarom speel je met pijltjes? Correct me if i'm wrong maar op mijn keyboard zitten daar verder geen toetsen naast en dus is alles verweg, hoe ik het ook zou binden. Ik ben erg benieuwd naar de rest van je binds dan
Daarnaast heb ik links de Ctrl, Shift, / en Enter toets waar ik direct bij kan. Rechts heb ik 0, 1 en 4 waar ik ook direct bij kan. Boven heb ik dan nog een rij met drie toetsen, dus delete, end en page down. Dat zijn tien toetsen bovenop de twee extra knoppen op mijn muis. Dan heb ik dus 12 toetsen waar ik van alles aan kan binden.
Mijn layout ziet er dan als volgt uit:
Lopen: Pijltjes
Crouch: Control
Liggen: /
Rennen: Shift
Springen: Enter
Spotten: Delete
Knifen: End
Granaat: 4
Firemode: 1
Use: 0
Pistol: Muis special 1
Assault rifle: Muis special 2
Reload: Muiswiel drukken
Ik mis verder niks aan knoppen, daarmee kan ik alles doen wat ik wil. Nog nooit een reden gezien om daar vanaf te wijken eigenlijk.
@ Adanteh: Ik vind wel dat er flinke inbalance was. Het grote punt was dat wij geen goede vliegers in het team hadden, zodra je op de open mappen speelt merk je dat direct. Je kon geen tank of AA uit de basis krijgen omdat een jet of heli die in een paar seconde gesloopt heeft.
Dat is ook direct mijn grootste kritiek op de multiplayer, als de vijand wel goede piloten heeft en jou team geen een dan ga je gewoon verliezen op de grote voertuigen maps. Tanks zijn zo uitgeschakeld door de main gun en rocket pods van een jet dat het geen zin meer heeft. Je ziet jets niet aankomen en kan ze ook niet uitschakelen of ontwijken. Vanwege de snelle reload van flares is een lock met een stinger of met AA ook geen optie, dan heb je enkel nog de guns van de AA en de guns op tanks en andere voertuigen. Die zijn gewoon niet effectief tegen jets omdat die razendsnel zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2011 11:45 ]
Als ze een echte BF hadden gemaakt voor PC waren de aandeelhouders boosfast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:39:
[...]
Geen van beide, servers zijn zo goed als leeg op het moment, en als je op battlelog kijk zie je genoeg topics daarover en reacties zoals:
[...]
Als ze een echte BF hadden gemaakt voor PC was dit echt niet gebeurd.
Echter, aan het einde van de trap staan 2 mannetjes + een camera. De twee mannetjes krijg ik niet met 1 headshot weg, en de camera hangt er ook nog. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat de camera niet af gaat als je de twee mannetjes neerhaalt, en daarna pas de camera, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen.
Oh, en drop 'em like liquid met iemand spelen die niet kan sniperen is echt niet te doen. Wow.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vind je dat raar? Alleen GoT heeft nu wat? 6 servers? Iedereen die maar iets met BF3 heeft gooit er 'yet another' server tegenaan, mensen gaan logisch na launch wat minder spelen, maar servers blijven bijkomen -> lege servers.fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:39:
PS3 heeft nog steeds pagina's vol met servers (92 pagina's met enkel conquest - europe).
Ik had er eentje die pakte een AK op, per saldo stond ik alles in m'n eentje te snipencheiron schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:47:
Oh, en drop 'em like liquid met iemand spelen die niet kan sniperen is echt niet te doen. Wow.
Nee, BF3stats heeft gewoon minder gezoekers. Als jij nooit naar je character zoekt, wordt hij daar ook niet gelogged.RocketKoen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:45:
Als je trouwens het aantal online spelers @ bf3stats vergelijkt met de stats die steam vrijgeeft over CoD dan spelen er ongeveer 50% meer mensen CoD online (PC).
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2011 11:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Global statsSinergyX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:47:
[...]
Vind je dat raar? Alleen GoT heeft nu wat? 6 servers? Iedereen die maar iets met BF3 heeft gooit er 'yet another' server tegenaan, mensen gaan logisch na launch wat minder spelen, maar servers blijven bijkomen -> lege servers.
PS3 heeft nog steeds pagina's vol met servers (92 pagina's met enkel conquest - europe).
[...]
Ik had er eentje die pakte een AK op, per saldo stond ik alles in m'n eentje te snipen
PC online 51 613
PS3 online 47 223
360 online 30 206
Dat zijn de spelers momenteel online, dus voor de PC zijn er meer mensen online dan voor de consoles, misschien zijn er wat minder servers op de PC omdat er met 64 spelers gespeeld kan worden. Weet niet in welke verhouding de meeste mensen spelen, maar ik speel alleen maar op 64 player servers. Zou betekenen dat er voor de PS3 wel 1,5 of 2x zoveel servers vol zitten dan voor de PC
[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 10-11-2011 11:52 ]
Feit is en blijft dat een fps beter op de pc te spelen valt en dus de voorkeur heeft op pc. Alleen een goede pc is vele malen duurdrer dan console. Sinds ik beide heb,. gaat mijn voorkeur mbt dit soort games altijd uit naar pc. 3rd person altijd console.
rkwinkel
Heel simpel, speler 1 schakelt de camera uit en speler 2 schiet tegelijk beide mannen neer. Heb het zo meerdere keren gedaan en dat ging eigenlijk altijd goed. Gewoon beide mannen met headshots neer schieten. Eerste keer zagen we (ik en Dacuu) zelfs niet dat het twee man waren.cheiron schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:47:
Iemand tips hoe je in de co-op missie Exfiltration undetected kan blijven? Het lukt tot het laatste stukje boven aan de trap. Tot daar kun je steeds timen en elk een mannetje of camera neerhalen.
Echter, aan het einde van de trap staan 2 mannetjes + een camera. De twee mannetjes krijg ik niet met 1 headshot weg, en de camera hangt er ook nog. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat de camera niet af gaat als je de twee mannetjes neerhaalt, en daarna pas de camera, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen.
Denk dat de marges anders aardig gelijk zijn, het spel is voor de console niet voor niks 2x zo duur. Dus de winkel, uitgever, ontwikkelaar krijgen ongeveer net zo veel voor elk spel! Alleen bij de consoles snoepen Microsoft en Sony wat mee..rkwinkel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:52:
Mooie discussie over de verkopen. De marges op de pc titels liggen hoger dan op de console titlels. Dus waarom zou dan de pc niet de voorkeur hebben. naast het deel aan de retailer, moet men ook nog een deel aan Sony en Microsoft betalen. Dus dat een console de voorkeur heeft, zou ik niet meteen stellen.
Feit is en blijft dat een fps beter op de pc te spelen valt en dus de voorkeur heeft op pc. Alleen een goede pc is vele malen duurdrer dan console. Sinds ik beide heb,. gaat mijn voorkeur mbt dit soort games altijd uit naar pc. 3rd person altijd console.
@Fast. Lege servers zul je in elke game houden. Als we met wat GoT mensen even een kwartiertje ons best doen zitten alle servers weer vol. Probleem is dat mensen simpelweg geen zin hebben om lege servers te joinen omdat je helemaal niks kan. Ook games waar iedereen wel positief over is zullen gigantisch veel lege servers hebben. Toen ik nog fanatiek CoD2 speelde toen zag je ook altijd dat ongeveer 80% van de servers leeg was.
@SynergyX 6 servers vind ik ook iets teveel, maar als je ziet dat we op ruim 150 betaldende leden zitten is het helemaal niet zo vreemd. Je zal nooit zien dat iedereen tegelijk online is, maar om genoeg aanbod te hebben voor de mensen die daar netjes voor betalen is juist niet vreemd.
@Tsurany, pijltjes.. Dude
@Rkwinkel. 3 miljoen keer een marge van 10 euro geef je meer geld dan 1 miljoen keer een marge van 20 euro
Aftellen tot 3, en dan schiet 1 van jullie de camera neer, en de andere schiet die 2 mannetjes neer met 2 headshots. In 1 keer uitgevoerd.cheiron schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:47:
Iemand tips hoe je in de co-op missie Exfiltration undetected kan blijven? Het lukt tot het laatste stukje boven aan de trap. Tot daar kun je steeds timen en elk een mannetje of camera neerhalen.
Drop em like liquid is hartstikke makkelijk als je bedenkt dat ze bulletdrop hebben weggelaten.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
http://www.nvidia.co.uk/o...85.79-beta-driver-uk.html
Hopen dat deze driver eindelijk het stotteren oplost!New in Version 285.79
Includes several bug fixes and performance improvements for Battlefield 3.
Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs.
Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs.
Fixes black screen during playback using Windows Media Center.
Dat zijn de mensen die gelogged zijn bij BF3stats, niet de absolute cijfers van mensen online. Het is dan maar puur geluk/mazzel wie er zich registreren (of naar wie mensen zoeken) op de site.Andyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:51:
Dat zijn de spelers momenteel online, dus voor de PC zijn er meer mensen online dan voor de consoles, misschien zijn er wat minder servers op de PC omdat er met 64 spelers gespeeld kan worden. Weet niet in welke verhouding de meeste mensen spelen, maar ik speel alleen maar op 64 player servers. Zou betekenen dat er voor de PS3 wel 1,5 of 2x zoveel servers vol zitten dan voor de PC
Ik zeg ook niet dat 6 servers overdreven zijn, maar de stelling 'servers zijn leeg -> spelers gaan weg' klopt gewoon niet. (zelfs de volle 150 online kan je maar max 3 servers vullen).Adante schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:56:
@SynergyX 6 servers vind ik ook iets teveel, maar als je ziet dat we op ruim 150 betaldende leden zitten is het helemaal niet zo vreemd. Je zal nooit zien dat iedereen tegelijk online is, maar om genoeg aanbod te hebben voor de mensen die daar netjes voor betalen is juist niet vreemd.
Caspian is toch 1 van de betere mappen en als ik dan dit zie:SinergyX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:03:
Ik zeg ook niet dat 6 servers overdreven zijn, maar de stelling 'servers zijn leeg -> spelers gaan weg' klopt gewoon niet. (zelfs de volle 150 online kan je maar max 3 servers vullen).

Vorige week moest ik nog extra filters instellen omdat er teveel serevrs waren met spelers er in.
Maar dat is ook maar een moment opname, er zijn meerdere mappen, stel je voor dat je het een half uur later doet dan zijn er misschien wel 20 a 30 servers online met caspian.fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:27:
[...]
Caspian is toch 1 van de betere mappen en als ik dan dit zie:
[afbeelding]
![]()
Vorige week moest ik nog extra filters instellen omdat er teveel serevrs waren met spelers er in.
Vreemd, ik vind er meer dan battlelog kan weergeven op 1 pagina!fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:27:
[...]
[afbeelding]
![]()
Battlelaunch vind 975 servers met Caspian Border, Ranked EU servers.
Nee, niet voor zover wij weten. Tijdens mijn eigen speeltijd (die vrijwel altijd op eigen servers is) nog nooit mee gemaakt dat er een aimbotter op de server zat. We draaien Punkbuster en gebruiken PBbans en GGC Streams dus we zijn zo goed mogelijk beschermt tegen dat soort zaken. Als er geen admin aanwezig is dan is het lastig direct op te treden, echter screenshots of spelernamen kunnen altijd naar ons toe gestuurd worden. Je kan het beste op Teamspeak kijken of er toevallig een admin aanwezig is, die bannen dan direct als ze er zeker van zijn dat het een echte aimbotter is.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:39:
Op server GoTBF3.nl #6 zat een aimbot, rond 12:35.
Komt dat vaak voor eigenlijk?
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:55:
[...]
Heel simpel, speler 1 schakelt de camera uit en speler 2 schiet tegelijk beide mannen neer. Heb het zo meerdere keren gedaan en dat ging eigenlijk altijd goed. Gewoon beide mannen met headshots neer schieten. Eerste keer zagen we (ik en Dacuu) zelfs niet dat het twee man waren.
Hoe bedoelen jullie "tegelijk beide mannen"? 1 shot 2 kills, of 2 shots 2 kills? Dat laatste werkte bij ons niet (al was de laatste dan misschien geen headshot; ik was de camera-schieterMurk schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:57:
[...]
Aftellen tot 3, en dan schiet 1 van jullie de camera neer, en de andere schiet die 2 mannetjes neer met 2 headshots. In 1 keer uitgevoerd.
Drop em like liquid is hartstikke makkelijk als je bedenkt dat ze bulletdrop hebben weggelaten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hmm.. binnenkort nog eens proberen dan. Eergister 2 * op dat punt busted. Wat er volgens mij gebeurde:Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:45:
Je kan met 1 shot volgens mij geen twee kills maken met die pistols, daar zijn ze te zwak voor. Wat wij deden was twee schoten achter elkaar. Wil je zekerheid dan schiet de eerste op de camera en opent direct daarna ook vuur op die twee spelers, dan heb je ze wel snel genoeg dood.
- Camera + 1 mannetje tegelijk dood door p1 en p2
- Zowel P1 als P2 schieten op mannetje 2
Dat was iig niet voldoende. Beetje trial en error misschien. Net als dat wij regelmatig al bij de eerste twee mannetjes busted raken terwijl er echt twee headshot binnen een seconden worden geschoten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kwestie van wennen. Na 2 jaar BC2 spelen heb ik inmiddels de gewoonte ontwikkeld om tijdens iedere actie (lopen, omgeving scannen, in voertuig rondkijken, etc.) om de paar seconden op de select knop te drukken.mngm schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:07:
[...]
Op console (ps3) is dit sowieso ook het geval, probeer maar eens al lopend (linker joystick) te spotten (select button). Hierdoor denk ik dat heel veel mensen op console de moeite niet nemen om te spotten, jammer.
[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-11-2011 13:02 ]
Verwijderd
Enige voordeel is nu dat die wel aan kan geven welke target prio heeft. Daar krijg je (heel weinig) extra punten voor, als je daar dus heen gaat en anderen afmaakt of de flag capped.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:02:
Wat ik wel jammer vind is dat de "spawn on SL only" instelling je server meteen Custom of Hardcore maakt. Wat is het nut van een SL dan op normal? Je kan een punt aangeven met Q ja, maar meer ook niet.
SL kan punten / targets aanduiden, dus voor mensen zonder voip kan dit handig zijn. En het is leuk bonus points voor de squadleader natuurlijkStealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:02:
Wat ik wel jammer vind is dat de "spawn on SL only" instelling je server meteen Custom of Hardcore maakt. Wat is het nut van een SL dan op normal? Je kan een punt aangeven met Q ja, maar meer ook niet.
Je weet hopelijk wel dat niet standaard alle servers weergegeven worden? Hou page-down maar eens een tijdje ingedrukt op die pagina, dan komen er meer servers bij.fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:27:
[...]
[afbeelding]
![]()
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Dat is ook zo'n beetje het enige wat een SL meer kan dan de rest van zijn squad, plus dan extra mensen inviten. Als je nu ook maptargets kon aangeven, of buiten spotten ook tanks/UAV's een 'target' geven, zou een SL al iets meer nut hebben.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:02:
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad, met name als je in een squad zit die je niet kent en geen voicechat gebruiken. Echter als je met 4 nederlanders met voicechat speelt in 1 squad, wat in mijn ogen de meest optimale manier is, heb je dat op zich niet nodig. Met voicechat en kennis van de map kun je al heel snel tanks pinpointen voor je squadmembers.SinergyX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:06:
[...]
Dat is ook zo'n beetje het enige wat een SL meer kan dan de rest van zijn squad, plus dan extra mensen inviten. Als je nu ook maptargets kon aangeven, of buiten spotten ook tanks/UAV's een 'target' geven, zou een SL al iets meer nut hebben.
Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs.
Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs.
so far so good hiero
edit: was al gemeld hierboven
[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 10-11-2011 13:13 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Engels of Nederlands boeit mij weinig, maar lang niet iedereen heeft voicechat of je speelt PS3 waar de voicechat al weken bagger is. In MAG kon je bv ook gewoon mappoints plaatsen, waar iedereen toch iets duidelijker wist wat precies de bedoeling is.uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:12:
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad, met name als je in een squad zit die je niet kent en geen voicechat gebruiken. Echter als je met 4 nederlanders met voicechat speelt in 1 squad, wat in mijn ogen de meest optimale manier is, heb je dat op zich niet nodig. Met voicechat en kennis van de map kun je al heel snel tanks pinpointen voor je squadmembers.
De communicatiemogelijkheden buiten voicechat in BF3 zijn vrij minimaal, zelfs health/ammo vragen werkt amper (of gewoon niet, als die persoon zelfs zijn geluid uit heeft staan), er is weinig hiërarchie in een team of er wordt gewoon geen gebruik van gemaakt (er moet toch een reden zijn waarom elke squad ook een eigen naam heeft).
Die trailer-interview werd toch ook aangegeven dat het inmiddels 50 jaar later is (zoals wake island), dat er dus veel gebeurd is in 50 jaar. Spelers zullen er onderdelen van herkennen, maar verder is er gewoon 50 jaar 'veranderingen' in doorgevoerd.EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:15:
Ligt niet aan jou, ik herken ook niet zoveel. De layout van de map zou wel hetzelfde moeten zijn maar omdat het veel meer aangekleed is, is het moeilijk herkenbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2011 13:17 ]
Volgens mij is jou zoekfunctie stuk. Net gezocht:fast-server schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:27:
[...]
[afbeelding]
![]()
http://imageshack.us/f/593/bf3caspborder.gif/
Vind ik voor 13:00 's middags niet heel gek.
Bepaalde punten zoals de start bij Karkand en de eerste base herken ik zeker. Ook de grote structuren uit Sharqi en de stijl van Wake herken ik natuurlijk wel. Alleen Karkand ziet er toch totaal anders uit qua gebouwen die er zijn en bekende dekkingsplekken. Het is alsof je een strad van 50 jaar geleden vergelijkt met een strad van nu, de grote lijnen zijn er wel maar er is zo enorm veel veranderd.EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:15:
Ligt niet aan jou, ik herken ook niet zoveel. De layout van de map zou wel hetzelfde moeten zijn maar omdat het veel meer aangekleed is, is het moeilijk herkenbaar.
YouTube: Back to Karkand - Gulf of Oman - Gameplay
Is wel Xbox 360 maar laat niet veel goeds zien
[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 10-11-2011 13:20 ]
Voorbeeld:
Ik heb nog even 2 filmpjes om te vergelijken, beide gefilmd met fraps, full size 60 fps, high graphics, 1080p
64 players CQ Canals
Eerst voordat ik naar het bureaublad ga:
YouTube: BF3 lag dinges.mp4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P8yM7wJnBlI]
Dan daarna:
YouTube: BF3 lag test 2_2.mp4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4pI4nOtXyWk]
Het lijkt dan gewoon of mijn FPS is gehalveerd, terwijl die eerst relatief goed loopt voor een 64 players map op een druk stuk met fraps full size
Buffalo77 | Pokemon Unite
Nou dat is dan wel weer een zekerheid, in ieder geval een van de vier mappen hebben ze zo verneukt dat die niks meer voorstelt. In ieder geval op de console niet. Het is te hopen dat de ConquestLarge groter is dan dit. Benieuwd hoe ze dat met de andere drie hebben gedaan.EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:19:
Hhm als ik Gulf of Oman zo bekijk zie ik al dat het een teleurstelling gaat worden. 3 vlaggen en de US lanceert niet eens vanaf een vliegdekschip!
[ Voor 61% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2011 13:24 ]
Xdoos heeft ook max 24 spelers he. dan kun je wel een conquest rush map maken met 8 vlaggen, maar dan kom je de hele ronde misschien 2 mensen tegen.EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:19:
Hhm als ik Gulf of Oman zo bekijk zie ik al dat het een teleurstelling gaat worden. 3 vlaggen en de US lanceert niet eens vanaf een vliegdekschip!
Dit klopt, op dat moment zat ik zelf ook op de server. Bannen doen wij, en ik niet zomaar. Na veel klagen van andere mensen en leavende mensen ben ik is gaan kijken. Heb heb gevolgd en er mee bezig geweest. En het was inderdaad een aimbotter. Erna gekeken uit welk land hij kwam. Rusland. Wat raar?!Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:39:
Op server GoTBF3.nl #6 zat een aimbot, rond 12:35.
Komt dat vaak voor eigenlijk?
Dus die rus heeft een perm ban te pakken op onze servers.
Edit: Dit zijn profiel http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Filililio_Mag/ ondertussen heeft hij ook al zijn origin naam veranderd. (zal ik ook doen als mensen me door hebben met cheat, met een andere naam valt het wat minder snel op erna
[ Voor 21% gewijzigd door Dacuuu op 10-11-2011 13:34 ]
Uiteraard is dit 3 vlaggen. Firestorm is op de consoles ook maar 3 vlaggen en op de pc 5. Qua vlaggenaantal komt dat nog wel goed, als ze het maar op de juiste manier implementeren en er WEL voor zorgen dat het vliegdekschip erin komt!EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:19:
Maar ik merk dat je er zeker profijt van hebt. 4GB is net te krap voor BF3 plus Alt-tab naar battlelog en skype, er wordt merkbaar in en uit geswapped. 6GB of 8GB is veel beter te doen: extra ruimte voor de apps en je kunt meer data cachen waardoor alles lekker responsief blijft. 12GB is overkill, ik houd daarvan 5GB vrij tijdens het gamen. Maar ik kan nu dus Alt-Tab doen zonder enige slowdown of er maar iets van te merken en dat is heerlijk.
Zit er dus dik in dat ik mijn 2x2GB DDR3-2133 reepjes verkoop, die gaan loeihard voor wie dat wilt.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Wat is het probleem met de map zoals die er nu uit ziet?EnigmaNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:27:
Ik hoop dan echt dat ze de vier mappen voor de PC versie WEL goed maken.
De map leent zich prima voor 24 of 32 spelers, zoals het geval met de meeste urban maps.
Zelf had ik liever Wake niet terug gezien, maar Jalalabad daarvoor in de plaats
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
31 player driehoekjes van je eigen team
8 squadleader sterren
5 grote letters
5 keer de afstand tot aan de vlag
x aantal gespotte enemies
x aantal gespotte tanks/vliegtuigen/choppers/boten/voertuigen
Naam van de vlag als je hierop richt
Grote letter in beeld van de vlag die je overneemt
Cirkel van de vlag eromheen als hij overgenomen wordt
Rechtsbovenin x - kills - x voor 5 regels dik
Chatscherm dat veeeel te groot en lomp is
Minimap onderin
Namen van je squad onderin
Ammo, leven, firemode onderin
Namen van je squadmates onderin
Dit had voor mij wel iets minder mogen zijn! Dat je als speler zelf aan kan geven WAT je wilt zien. Soms lijkt het me juist gaaf om helemaal niks te zien. Ik weet ondertussen precies waar de vlaggen staan!

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-11-2011 13:44 ]
ga dan HC spelen.......StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:42:
Wat me momenteel trouwens het meeste stoort is de hoeveelheid icoontjes in beeld. Als je op een 64 man server speelt heb je dit in beeld;
31 player driehoekjes van je eigen team
8 squadleader sterren
5 grote letters
5 keer de afstand tot aan de vlag
x aantal gespotte enemies
x aantal gespotte tanks/vliegtuigen/choppers/boten/voertuigen
Naam van de vlag als je hierop richt
Grote letter in beeld van de vlag die je overneemt
Cirkel van de vlag eromheen als hij overgenomen wordt
Rechtsbovenin x - kills - x voor 5 regels dik
Chatscherm dat veeeel te groot en lomp is
Minimap onderin
Namen van je squad onderin
Ammo, leven, firemode onderin
Namen van je squadmates onderin
Dit had voor mij wel iets minder mogen zijn! Dat je als speler zelf aan kan geven WAT je wilt zien. Soms lijkt het me juist gaaf om helemaal niks te zien. Ik weet ondertussen precies waar de vlaggen staan!
Dit topic is gesloten.
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien