Not true, vorige week nog gedaan, nadat ik gekeken had kon ik gewoon de stappen volgen, mja kan zijn dat het veranderd is I dno.SuperflipNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:32:
[...]
Trailer kijken kan altijd, maar dogtags werken alleen op US account blijkbaar...
edit
[ Voor 103% gewijzigd door A87 op 09-11-2011 16:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Profiel opzoeken->add friend bovenaan
Edit: Das valsspelen Lias
[ Voor 8% gewijzigd door Relis op 09-11-2011 16:37 ]
Ik heb ze ook gekregen, heb de trailer zelfs op werk gekeken en daarna met me account ingelogt, heb ze zonder problemen gekregen hoor..RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:34:
[...]
Ik heb ze zonder trucjes ofzo gewoon gehad
Same hereAndyk125 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:40:
[...]
Ik heb ze ook gekregen, heb de trailer zelfs op werk gekeken en daarna met me account ingelogt, heb ze zonder problemen gekregen hoor..
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Klopt, je kan hardcore met en zonder map spelen. Standaard staat bij hardcore ook de map aan en is minimap spotting ook enabled. Beiden kunnen apart ingesteld worden.Maranello schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:24:
[...]
Volgens mij is het een variabele per server? Ik weet zeker dat ik een servermeerdere servers had waar geen mini-map in zat (PC). Staat het dan wel op de grote map?
Edit: Hardcore server is herstart. Stopte er gisteren ook al mee, ga er achteraan.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2011 17:24 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
een paar keer op slaan met een baco.Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:16:
[...]
Klopt, je kan hardcore met en zonder map spelen. Standaard staat bij hardcore ook de map aan en is minimap spotting ook enabled. Beiden kunnen apart ingesteld worden.
Edit: Hardcore server is herstart. Stopte er gisteren ook al mee, ga er achteraan.
tenminste, dat werkt in team fortress
Helaas zit die optie niet in het control panel
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ja, dat moet je on-site doen.Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:33:
Helaas zit die optie niet in het control panel
Werkt deze niet bij i3d?

Verwijderd
Beetje uitgeprobeerd vandaag.
Er zit maar weinig recoil op de guns vergeleken met BF2. Je kan rustig sprayen met een AKM op de middellange afstand.
Er zit maar weinig recoil op de guns vergeleken met BF2. Je kan rustig sprayen met een AKM op de middellange afstand.
Voordeel: je komt niet op de minimap als je op iemand schiet en niemand ziet je muzzleflash of hoort je schieten.frG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:15:
Weet iemand wat precies het voordeel is van een silencer gebruiken? Heet het ook nadelen?
Nadeel: minder damage @ range.
Staat netjes uitgelegd ingame bij het kiezen van jawel, de silencerfrG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:15:
Weet iemand wat precies het voordeel is van een silencer gebruiken? Heet het ook nadelen?
Signature
Kun je de PS3 versie tweedehands verkopen? Ik heb de online code al gebruikt.
Beroeps brabander
als onderzetterVuurvoske schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:41:
Kun je de PS3 versie tweedehands verkopen? Ik heb de online code al gebruikt.
Thanks!RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:17:
[...]
Voordeel: je komt niet op de minimap als je op iemand schiet en niemand ziet je muzzleflash of hoort je schieten.
Nadeel: minder damage @ range.
@mouzetc,
Klopt maar soms had ik toch het gevoel dat ik op de minimap kwam te staan na schieten met een silencer.
als iemand je spot helpt een silencer natuurlijk nietfrG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:44:
[...]
Thanks!
@mouzetc,
Klopt maar soms had ik toch het gevoel dat ik op de minimap kwam te staan na schieten met een silencer.
Ik heb met een silencer streaks van 10+ gehad vanaf het zelfde campplekje (huis in seine) zonder dat iemand ook maar terugschoot.
De flash van de scope helpt ook nietRocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:47:
[...]
als iemand je spot helpt een silencer natuurlijk niet
Ik heb met een silencer streaks van 10+ gehad vanaf het zelfde campplekje (huis in seine) zonder dat iemand ook maar terugschoot.
dit was niet als sniper, maar als support met IRNV
Jammer dat het op de helft van de wapens nieteens werkt en je alsnog op de minimap te zien bent (was een draad op reddit over, gaat in de patch komen)
Raku
Dit gaat over de silencer?Raku schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:04:
Jammer dat het op de helft van de wapens nieteens werkt en je alsnog op de minimap te zien bent (was een draad op reddit over, gaat in de patch komen)
Ja, linkje voor de volledigheid.
Raku
Hebben meer mensen bij de PC versie dat je soms niet meer met een bepaald wapen kan spelen die je unlocked hebt ?? Net op 1 server begin met ak47 geloof ik en tweede potje moet ik weer met het wapen beginnen die je helemaal in het begin krijgt.. En kan hem nergens meer selecteren wordt er gek van
hint: er zijn 2 teams, elk met hun eigen begin-wapens.k1978 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:56:
Hebben meer mensen bij de PC versie dat je soms niet meer met een bepaald wapen kan spelen die je unlocked hebt ?? Net op 1 server begin met ak47 geloof ik en tweede potje moet ik weer met het wapen beginnen die je helemaal in het begin krijgt.. En kan hem nergens meer selecteren wordt er gek van
het kan wel... maar dan ben je aan het cheaten...
en aan cheaten doen we niet dus niet...RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:33:
[...]
het kan wel... maar dan ben je aan het cheaten...
Klopt, bij de Beta was er meer recoil, dus ze hebben het wat meer mainstream gemaakt heb ik het idee.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:11:
Beetje uitgeprobeerd vandaag.
Okej, ik wil dus ook zo'n vliegdingetje (MAW dacht ik) maar ik snipe nooit.. wat nu!?
Volgens mij moet je gewoon alle classes spelen om bepaalde bijbehorende dingen te unlocken ?BFmango schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:01:
Okej, ik wil dus ook zo'n vliegdingetje (MAW dacht ik) maar ik snipe nooit.. wat nu!?
Daily driver; MB R171 SLK280
of... gaan b00sten!mir4dor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:03:
[...]
Volgens mij moet je gewoon alle classes spelen om bepaalde bijbehorende dingen te unlocken ?
Met recon hoef je niet te snipen he. Je kunt snipen, shotgun gebruiken en je hebt ook nog wapens die je bij elke class kunt gebruiken. vb. ump 45BFmango schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:01:
Inderdaad, heb mijn hele Recon class geleveld met een P90.Adel_F16 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:04:
[...]
Met recon hoef je niet te snipen he. Je kunt snipen, shotgun gebruiken en je hebt ook nog wapens die je bij elke class kunt gebruiken. vb. ump 45
Verwijderd
Of je pakt Recon en gaat 4v4 Conquest op Caspian Border spelen, en dan gewoon diehard flags cappen. Haal je gegerandeerd 7000+ punten per game mee (tenzij je dat ook boosten vind).BFmango schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:01:
Gebruik je Procon icm R8 ?Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:16:
[...]
Klopt, je kan hardcore met en zonder map spelen. Standaard staat bij hardcore ook de map aan en is minimap spotting ook enabled. Beiden kunnen apart ingesteld worden.
Nou dan ga ik dat doen, ik ga in GOTM Gaming zitten, als iemand wil joinen en boosten
Is er trouwens iets te merken qua drukte binnen BF3 of cheaters nu MW3 zo goed als uit is?
Verwijderd
even een mooi verhaaltje van mij:
ik was op caspian border in de buurt van het forest en rende door een soort straatje met links en rechts een huisje, ik keek naar mijn scope en zag dat hij reflecteerde dus dat ik achter me kan kijken. ik zie een brandend grijs vlekje dichter bij komen dus ik stap opzij in de garage van zon huisje. knalt er keihard in jet door die straat zo het bos in
gekke kamikaze jets...
ik was op caspian border in de buurt van het forest en rende door een soort straatje met links en rechts een huisje, ik keek naar mijn scope en zag dat hij reflecteerde dus dat ik achter me kan kijken. ik zie een brandend grijs vlekje dichter bij komen dus ik stap opzij in de garage van zon huisje. knalt er keihard in jet door die straat zo het bos in
gekke kamikaze jets...
http://bf3blog.com/2011/1...uction-and-new-game-mode/
Zal die "nieuwe" gamemode ook op de andere maps te spelen zijn , dus de maps die er nu zijn eigenlijk ?
Ik zeg eerlijk , ik zit echt te wachten karkand maps
Zal die "nieuwe" gamemode ook op de andere maps te spelen zijn , dus de maps die er nu zijn eigenlijk ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
yes eindelijk!ProCeela schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:58:
ik hoop wel dat ze ook op de nieuwe map te doen is. vindt conquest assault echt vet wat ik me nog herinner van battlefield 2 en 1942. vooral op wake Island
Super vet! Heb er nu al zin in, hoewel ik BF3 nu al geweldig vind!ProCeela schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:58:
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
OnderwegBFmango schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:17:
Joint iemand me om te levelen?????
http://battlelog.battlefi...2d3e1689743f/UK-Gotfragz/
Ik ga pitten heren! Iedereen nog veel plezier en morgen ga ik de EOD en het vliegmachientje vrijspelen
Ik word zo moe van mensen die niet door willen pushen omdat ze alleen maar om hun fucking K/D ratio denken... Door zulke malloten verlies je gewoon keer op keer. Zorg je dat er mogelijkheden zijn om verder te gaan (smoke, tank support, mortars, whatever...) blijven ze gewoon in de verdedigende rol zitten. Erg jammer altijd, vooral bij Métro en Damavand met die gigantische chokepoints.
K/D ratio moet uit Battlelog gesloopt worden op een of andere manier! Dan kunnen de CoDtards er ook niet meer over bitchen.
K/D ratio moet uit Battlelog gesloopt worden op een of andere manier! Dan kunnen de CoDtards er ook niet meer over bitchen.
Volgens mij zat in Bad Company 1 (2 weet ik zo niet meer) geen K/D ratio overzicht tijdens het spelen. Dat was inderdaad ideaal. Winnen is wat telt. Beter vechtend ten onder gaan dan lame verliezen met een hoge kill death ratio.
Vanavond met wat Nederlanders in een squad gezeten. 10 potjes conquest gedaan, 9 gewonnen. Als je een goede squad hebt dat goed samenwerkt en goede verdeling van klasses hebt kun je zoveel verschil maken.
Heb nu 152 potjes gewonnen en 30 potjes verloren. Heb nog nooit zon hoge W/L ratio gehad. Ben ik wel redelijk trots op
Vanavond met wat Nederlanders in een squad gezeten. 10 potjes conquest gedaan, 9 gewonnen. Als je een goede squad hebt dat goed samenwerkt en goede verdeling van klasses hebt kun je zoveel verschil maken.
Heb nu 152 potjes gewonnen en 30 potjes verloren. Heb nog nooit zon hoge W/L ratio gehad. Ben ik wel redelijk trots op
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ben ik met je eens, ik geef geen fuck om de statistieken en heb iedere map dikke fun met het rushen met m'n squadmates van vlaggen.EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:50:
Ik word zo moe van mensen die niet door willen pushen omdat ze alleen maar om hun fucking K/D ratio denken... Door zulke malloten verlies je gewoon keer op keer. Zorg je dat er mogelijkheden zijn om verder te gaan (smoke, tank support, mortars, whatever...) blijven ze gewoon in de verdedigende rol zitten. Erg jammer altijd, vooral bij Métro en Damavand met die gigantische chokepoints.
Een brute kill van mij: ik was op Kharg Island de docks aan het cappen als recon (SV 98 als maingun). Ik werd dik onder vuur genomen door een RPG spammende engineer en zag een Little Bird aankomen toen ik binnen het Docks gebouw stond. Ik dacht: ik ga er toch straks aan door die engineer, ik kan net zo goed ff proberen de Little Bird uit de luch te snipen. En terwijl die steeds dichtterbij kwam, stond ie stil met zo'n 3 man aan boord om de vlag terug te pakken. Ik snipe de piloot met een headshot en de hele heliclub komt naar beneden: drie kills en daarna snipe ik ook nog de rocketspammende engineer neer. ^.^ Zo'n 700 punten in 20-30 seconden, voelde heerlijk.
Alleen jammer dat PS3 spelers een week eerder van die map pack kunnen genieten. Wordt voor de PC gamers sowieso pas de 2de week van december of rond kerst.ProCeela schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:58:
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
En de eerste hack voor mw3 is er alweer:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37108105
Ik ga BF3 spelen!
Ik ga BF3 spelen!
Geert
Binnen een half uurtje spelen op de dag van de release kwam ik idd al een (reclame-makende) aimbotter tegen, maar een rank-hack noem ik geen echte hack..; ik bedoel ik heb geen last van dit soort spelers die hun wapens iets eerder hebben geünlocked.. Ik vind het eerder suf, want het unlocken is juist ook een beetje de lol van het spel.Geert de Graaf schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:28:
En de eerste hack voor mw3 is er alweer:
Ik ga BF3 spelen!
Kepi_nl
Verwijderd
Alleen maar rushen voor de vlaggen vind ik echt zo saai hè. Je captured 1 vlag, terwijl je naar de volgende vlag loopt wordt de eerste weer overgenomen door de tegenstander. Rushen is misschien goed voor je puntenscore maar echt superleuk vind ik het nu ook weer nietBlaim schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:42:
[...]
Ben ik met je eens, ik geef geen fuck om de statistieken en heb iedere map dikke fun met het rushen met m'n squadmates van vlaggen.
Een brute kill van mij: ik was op Kharg Island de docks aan het cappen als recon (SV 98 als maingun). Ik werd dik onder vuur genomen door een RPG spammende engineer en zag een Little Bird aankomen toen ik binnen het Docks gebouw stond. Ik dacht: ik ga er toch straks aan door die engineer, ik kan net zo goed ff proberen de Little Bird uit de luch te snipen. En terwijl die steeds dichtterbij kwam, stond ie stil met zo'n 3 man aan boord om de vlag terug te pakken. Ik snipe de piloot met een headshot en de hele heliclub komt naar beneden: drie kills en daarna snipe ik ook nog de rocketspammende engineer neer. ^.^ Zo'n 700 punten in 20-30 seconden, voelde heerlijk.
Ja, Procon layer draait voor alle zes de servers en sommigen gebruiken nog BF3CC. Alle crashes gerelateerd aan Procon (Rcon eigenlijk) lijken opgelost. Slechts 1 server heeft nog problemen eens per dag.SileX schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:13:
Gebruik je Procon icm R8 ?
Ben nu zo verslaafd aan jets dat ik tijdens het respawnen altijd even check of ons team er twee in de lucht heeft (of één op sommige maps). Zo niet, dan kan ik het nooit laten om te wachten. Gisteren 4 uurtjes gespeeld, waarvan maar een kwart als infantry. Loopt een beetje uit de hand!
Hoop dat rubberbanding weg is met 2 nieuwe 580's heb nu 2 295 maar ze killen mij altijd met een headshot, ook al geeft hij dat niet aan. volgens mij loen mij beelden ver achter, veel last van 'turbulentie' in jets en helis
Ik hoop niet dat je die twee kaarten gekocht hebt tegen rubber banding, want dat heeft namelijk niets te maken met je hardware...ReQuiem83 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:19:
Hoop dat rubberbanding weg is met 2 nieuwe 580's heb nu 2 295 maar ze killen mij altijd met een headshot, ook al geeft hij dat niet aan. volgens mij loen mij beelden ver achter, veel last van 'turbulentie' in jets en helis
Tenzij je een ander begrip van rubber banding hebt?
edit: of ik
nee, voor toekomstige games ook, probleem is directx 10, heb soort van screenlag, ping is goed. Ik wordt vaak in 1x gekilled en dan is het geen headshot, wat dus erg raar is, daabij lijkt het of ze mij altijd 1 sec eerder de hoek om zien komen.
dit dus YouTube: BF3 Jet Rubber banding/Turbulence
[ Voor 18% gewijzigd door ReQuiem83 op 10-11-2011 08:36 ]
Probleem in dat filmpje is 100% serverside.ReQuiem83 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:34:
nee, voor toekomstige games ook, probleem is directx 10, heb soort van screenlag, ping is goed. Ik wordt vaak in 1x gekilled en dan is het geen headshot, wat dus erg raar is, daabij lijkt het of ze mij altijd 1 sec eerder de hoek om zien komen.
Heb het op alle servers last van en schijnbaar als 1 van de enige. Ook op de GoT server met een ping van 15msRocketKoen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:39:
[...]
Probleem in dat filmpje is 100% serverside.
het heeft niks met ping te maken maar met hardwarelag (serverside) of packetloss.ReQuiem83 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:42:
[...]
Heb het op alle servers last van en schijnbaar als 1 van de enige. Ook op de GoT server met een ping van 15ms
Er is wel een soort lag geweest met SLi/CF opstellingen, maar dat is al lang gefixed met nieuwe drivers.
Heb de nieuwste drivers van nvidia, nog steeds dus problemen. Maar dat is iets voor problemen topic. De upgrade moest toch wel gebeuren
JAAAAAH:
https://twitter.com/#!/ATVIMikey/status/134077101098803200
Dice 'looking into' voice problemen
Verwijderd
Tsjah, ze zijn "looking into" een boel problemen, heb er alleen nog niks van gemerkt...himlims_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:59:
JAAAAAH:
Volgens mij hebben ze bij de VVD wat te veel BF3 gespeeld de laatste tijd:
http://www.nu.nl/politiek...-wil-apaches-piraten.html
Naar mijn idee een kansloos idee, dingen roesten weg, kunnen niet naar binnen vanwege rotors die niet draaibaar zijn. Ze zakken vast ook wel door het dek aangezien ze maar 2x zo zwaar zijn als een lynx
Naar mijn idee een kansloos idee, dingen roesten weg, kunnen niet naar binnen vanwege rotors die niet draaibaar zijn. Ze zakken vast ook wel door het dek aangezien ze maar 2x zo zwaar zijn als een lynx
Als ik met vrienden in een squad ga verlies ik net zo vaak als ik alleen ga. Ik speel namelijk met twee andere en die doen soms maar wat. Met tank gewoon vol erin rushen en ze kijken dan nooit uit voor mijnen. Een had al meer dan 600uur BF2 gespeeld en wist niet dat als je van de achterkant op een tank schiet, je meer damage doet dan van de voorkant xD
Gister schoot ik ook nog iemand in zijn hoofd die op een dak lag, die vloog toen 30 meter hoog de lucht in Oo
Gister schoot ik ook nog iemand in zijn hoofd die op een dak lag, die vloog toen 30 meter hoog de lucht in Oo
Dat dek kan heel wat aan hoor.cybermans schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:01:
Volgens mij hebben ze bij de VVD wat te veel BF3 gespeeld de laatste tijd:
Maar hij kan inderdaad niet naar binnen, dus dat ding roest binnen 2 weken weg.
en de hele klemmen enzo die het ding aan de grond houden en naar binnen slepen moeten dan vervangen worden.
apaches kunnen wel van vliegdekschepen. maar die hebben we niet
Wou net zeggen vindt het allemaal maar lang op zich laten wachten, gister kreeg ik een update van origin. Netjes geinstalleerd en sinds dien kan ik niet langer dan 1,5 uur spelen. krijg nu constant vastlopers die ik eerst niet kreeg..Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:00:
[...]
Tsjah, ze zijn "looking into" een boel problemen, heb er alleen nog niks van gemerkt...

Gister wel paar leuke potjes gespeeld, maar wat zijn er soms domme regels op servers zeg. Gister op een server gespeeld waar je geen RPG tegen infantry mag gebruiken

Maar op de spawn zitten ze wel allemaal met mortars en snipers te campen

Verwijderd
je weet dat je een tweet linkte van een activision medewerker? CoD dus. en dan dit het BF3 topic is?himlims_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:59:
JAAAAAH:
Ik wou het net zeggen. Zie alleen maar Call of Duty staan...Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:07:
[...]
je weet dat je een tweet linkte van een activision medewerker? CoD dus. en dan dit het BF3 topic is?
BFV: SuperflipNL [PS4]
huh fail?himlims_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:59:
JAAAAAH:
Daarom doe ik ook niet aan twitter/facebook/hyves/etc...
Gisteren kreeg ik mijn eerste MVP Ribbon op Seine Crossing. En dat met een score van k/d van 3/7 
Healen healen en healen! Ik heb mn geweer er haast niet bij gehad. Daardoor hielden we wel stand en de vlaggen bezet met troepen. Was een leuke pot.
De ronde ervoor ging alles mis. 1/17 ofzo. Alsof ik onder de stroop zat en als een magneet alle granaten en kogels naar me toe trok
Healen healen en healen! Ik heb mn geweer er haast niet bij gehad. Daardoor hielden we wel stand en de vlaggen bezet met troepen. Was een leuke pot.
De ronde ervoor ging alles mis. 1/17 ofzo. Alsof ik onder de stroop zat en als een magneet alle granaten en kogels naar me toe trok
Jij ook al last van. Ik dacht dat ik een magneet in me hoofd had. Wordt vaak door me kop geschoten...RoyK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:13:
Gisteren kreeg ik mijn eerste MVP Ribbon op Seine Crossing. En dat met een score van k/d van 3/7
Denk dat het kwam door de tijd waarop je ging spelen na 12:00, je was natuurlijk te vermoeidRoyK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:13:
Heb gister voor eerst een score behaald van 14000+ punten
[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 10-11-2011 09:17 ]
Blijkbaar is er een bug met procon 1.1.1.1 en R8 - ik heb het gisteren uitgezet en heeft nu een uptime van 25 uur.Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 07:08:
[...]
Ja, Procon layer draait voor alle zes de servers en sommigen gebruiken nog BF3CC. Alle crashes gerelateerd aan Procon (Rcon eigenlijk) lijken opgelost. Slechts 1 server heeft nog problemen eens per dag.
Ik wacht op een nieuwe release van Procon
Ik zit nu BF3 te spelen en ik zie geen hol, vanwege alle reflecties en "realistische" rook. Volgens mij als ik allerlei opties uitzet tot het "lagere" niveau van MW3 dan zie ik volgens mij meer.
Hebben meer mensen hier last van?
Hop,hop,hop!
Ja, ik vond dat ik wel weer genoeg had gewerkt en ging even een half uurtje stoom afblazen. Ik zag je wel maar je was niet aan het gamen! Vrijdagavond kom ik weer schietenAndyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]
Denk dat het kwam door de tijd waarop je ging spelen na 12:00, je was natuurlijk te vermoeidhield er net mee op en toen zag ik je online komen, het is dat ik er vroeg uit moet anders had ik wel ff een potje meegespeeld
Heb gister voor eerst een score behaald van 14000+ punten
Ja iedereen, maar als je het er spectaculair uit wil laten zien dan moet je het aan laten staan.basset schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:26:
Ik zit nu BF3 te spelen en ik zie geen hol, vanwege alle reflecties en "realistische" rook. Volgens mij als ik allerlei opties uitzet tot het "lagere" niveau van MW3 dan zie ik volgens mij meer.
Er zijn zat mensen die alles op low zetten, omdat ze dan minder last hebben van al die grapische extra's.
Nu is het volgens mij zo, dat in mindere mate wel rook en reflecties blijven bestaan zelfs als je alles op laag zet. Anders kan iedereen daar veel meer voordeel uit halen. Maar of het spel dan ook leuk is om te spelen..
Haha ja ik was net gestopt met spelen, had regelmatig last van vastlopers en was het op een gegeven moment zatRoyK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:29:
[...]
Ja, ik vond dat ik wel weer genoeg had gewerkt en ging even een half uurtje stoom afblazen. Ik zag je wel maar je was niet aan het gamen! Vrijdagavond kom ik weer schietenrond 2300 ben ik online met mijn verbandtrommel
[ Voor 26% gewijzigd door Andyk125 op 10-11-2011 09:31 ]
Ja en nee. Ik heb er ook last van op de PS3 en daar is al het laagste niveau grafisch. Maar ik vind het wel realistisch, ik wen eraan...basset schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:26:
Eerst dus voorlopig tot moes geschoten worden tot er hopelijk wat tactiek in die dikke schedel van mij doordringt dusAndyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:30:
[...]
Ja iedereen, maar als je het er spectaculair uit wil laten zien dan moet je het aan laten staan.
Er zijn zat mensen die alles op low zetten, omdat ze dan minder last hebben van al die grapische extra's.
Nu is het volgens mij zo, dat in mindere mate wel rook en reflecties blijven bestaan zelfs als je alles op laag zet. Anders kan iedereen daar veel meer voordeel uit halen. Maar of het spel dan ook leuk is om te spelen..
[...]
Haha ja ik was net gestopt met spelen, had regelmatig last van vastlopers en was het op een gegeven moment zatAls ik vrijdag tijd heb kom ik je wel ff ondersteunen met me rpg of kogeltjes
Ik wordt oud.........Of misschien moet eens stoppen met 4 tot 6 uur slaap per nacht.....
Hop,hop,hop!
Ach als je de maps wat beter kent en je krijgt wat betere wapens dan gaat het steeds beter, het is net gokken, de ene keer gaat het goed en speel je de sterren van de hemel en de andere keer bak je er niks vanbasset schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:37:
[...]
Eerst dus voorlopig tot moes geschoten worden tot er hopelijk wat tactiek in die dikke schedel van mij doordringt dus
Ik wordt oud.........Of misschien moet eens stoppen met 4 tot 6 uur slaap per nacht.....
Als je meer dan 8 bakken koffie nodig hebt om waker te blijven op je werk, dan wordt het tijd om wat langer te gaan slapen
Hm, paar potjes zonder 'vrienden' gedaan gisteren, je merkt duidelijk dat de goegemeente de maps en tactics steeds beter begint te kennen. Een beetje georganiseerde offence is moeilijk te stoppen, en een georganiseerde defence is haast onmogelijk te verslaan. Behoorlijk wat verloren
Noopt mij wel om mijn support kit even in te ruilen voor assault om Smoke te kunnen unlocken. Het was een beetje onduidelijk hoeveel kills je er voor nodig hebt op de M320, maar volgens de internets is dat met 20 gefixt. Zijn er nog meer smoke opties naast die grenade launcher?
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Heb mensen horen zeggen smoke voor de mortar te hebben, maar denk dat ze de launcher bedoelde, je hebt voor zover ik weet geen upgrades voor je mortar.Dutchman! schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:44:
Hm, paar potjes zonder 'vrienden' gedaan gisteren, je merkt duidelijk dat de goegemeente de maps en tactics steeds beter begint te kennen. Een beetje georganiseerde offence is moeilijk te stoppen, en een georganiseerde defence is haast onmogelijk te verslaan. Behoorlijk wat verlorenNoopt mij wel om mijn support kit even in te ruilen voor assault om Smoke te kunnen unlocken. Het was een beetje onduidelijk hoeveel kills je er voor nodig hebt op de M320, maar volgens de internets is dat met 20 gefixt. Zijn er nog meer smoke opties naast die grenade launcher?
Smoke is wel bijster irritant trouwens zeg
Gister voor het eerst maar eens support geprobeerd, en ik moet zeggen dat het mij ontzettend goed bevalt.
Levelt heel snel en zeker nadat c4 unlocked is.
Je kan met c4 beter tanks mollen dan met een RPG, alleen je moet in de buurt zijn van de tank.
High risk, high reward. Nu even opzoeken vanaf wanneer ik mortar heb.
Levelt heel snel en zeker nadat c4 unlocked is.
Je kan met c4 beter tanks mollen dan met een RPG, alleen je moet in de buurt zijn van de tank.
High risk, high reward. Nu even opzoeken vanaf wanneer ik mortar heb.
8 bakken koffie gaan er altijd wel inAndyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:43:
[...]
Ach als je de maps wat beter kent en je krijgt wat betere wapens dan gaat het steeds beter, het is net gokken, de ene keer gaat het goed en speel je de sterren van de hemel en de andere keer bak je er niks van![]()
Als je meer dan 8 bakken koffie nodig hebt om waker te blijven op je werk, dan wordt het tijd om wat langer te gaan slapen
Map kennis is idd heel belangrijk... ik begin nu een beetje te snappen waar de punten/locaties zijn om op te letten... Helaas speel ik ook nog potjes dat ik zowat onderaan sta

Smoke mis ik tot nu toe wel... hoop dat ik het binnenkort onder mijn assault rifle kan hangen

Steam: McKluit
Wat voor hardware is er benodigd om een fatsoenlijke 32 player server te hosten?
Ik heb een 50mbit glasverbinding, dus bandbreedte is het probleem niet. Alleen ik vermoed dat er best een aardige server voor nodig is?
Ik heb een 50mbit glasverbinding, dus bandbreedte is het probleem niet. Alleen ik vermoed dat er best een aardige server voor nodig is?
Hardware maakt niet veel uit, je krijgt de server software nooit te pakken.RonnieB82 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:55:
Wat voor hardware is er benodigd om een fatsoenlijke 32 player server te hosten?
Ik weet niet welke Procon wij draaien, volgens mij niet 1.1.1.1 maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval geen last van crashes door procon.SileX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:20:
[...]
Blijkbaar is er een bug met procon 1.1.1.1 en R8 - ik heb het gisteren uitgezet en heeft nu een uptime van 25 uur.
Ik wacht op een nieuwe release van Procon
valt wel mee.RonnieB82 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:55:
de i3d servers draaien 1 server per core geloof ik. en het RAM gebruik zit ergens tussen de 1 en 1.5 GB.
Maar EA staat je niet toe om zelf servers te draaien. Daarvoor moet je prefered supplier zijn.
Waarom is dat jammer? PC en X360 krijgen de map pack op de release datum, PS3 krijgt m een week vroeger. Er verandert dus voor PC en X360 niets hoorjagermeister schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:25:
[...]
Alleen jammer dat PS3 spelers een week eerder van die map pack kunnen genieten. Wordt voor de PC gamers sowieso pas de 2de week van december of rond kerst.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik zit op een punt waarbij ook 8 bakken koffie niets meer doenAndyk125 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:43:
[...]
Ach als je de maps wat beter kent en je krijgt wat betere wapens dan gaat het steeds beter, het is net gokken, de ene keer gaat het goed en speel je de sterren van de hemel en de andere keer bak je er niks van![]()
Ik denk dat ik gewoon te ouderwets bent voor BF3. Ik ben nog van de CS niet source generatie
Hop,hop,hop!
hoe kan ik servers selecteren op "tickets" ik wil graag een wat langer durende pot spelen dan 10 minuten
ik kan nergens in de serverbrowser iets vinden dat me in die richting moet wijzen.
en is het ook mogelijk om naar de muis ook een joystick aan te sluiten voor vliegtuig en heli besturing ?
ik kan nergens in de serverbrowser iets vinden dat me in die richting moet wijzen.
en is het ook mogelijk om naar de muis ook een joystick aan te sluiten voor vliegtuig en heli besturing ?
1. dat kan niet, dat is gewoon geluk. Maar probeer eens in de GoT servers te blijven, die zijn vaak wat beter gebalanceerd qua teams.murky123 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:06:
hoe kan ik servers selecteren op "tickets" ik wil graag een wat langer durende pot spelen dan 10 minuten
2. Ja.
Of zoek in de serverbrowser naar de term 'tickets' in de servernaam, vind je ook genoeg.
Ik heb nog niet op GoT servers gespeeld, maar ik heb nou geen gebrek aan klachten gezien dat de helft van de GOT'ers direct naar het winnende team switched.1. dat kan niet, dat is gewoon geluk. Maar probeer eens in de GoT servers te blijven, die zijn vaak wat beter gebalanceerd qua teams.
Qua map kennis is bij mij seine crossings rush, de derde basissen toch mijn favoriet als assault. Tip van de dag: je kan achterlangs door het verboden gebied als assault, gewoon sprinten en je red het met gemak om binnen 10 seconde er weer uit te zijn, maar dan wel bij een andere straat waar je de tegenstander in de rug kan aanvallen.
Daarom speel ik daar niet zo vaak. Niemand spot daar, maar dat is dan ook bijna overalfurby-killer schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:17:
[...]
Ik heb nog niet op GoT servers gespeeld, maar ik heb nou geen gebrek aan klachten gezien dat de helft van de GOT'ers direct naar het winnende team switched.
Qua map kennis is bij mij seine crossings rush, de derde basissen toch mijn favoriet als assault. Tip van de dag: je kan achterlangs door het verboden gebied als assault, gewoon sprinten en je red het met gemak om binnen 10 seconde er weer uit te zijn, maar dan wel bij een andere straat waar je de tegenstander in de rug kan aanvallen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien