phyx : thanks...!
Ga dat "Battlefield 3 Battlelog interface improvements" vanavond op de thuisPC meteen even proberen!
Ga dat "Battlefield 3 Battlelog interface improvements" vanavond op de thuisPC meteen even proberen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
google eens op battlefield en veteran. zal wel de bovenste hit zijnCount_B schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:29:
ik heb vroeger altijd BF2 gespeeld en als ik inlog op www.ea.com dan zie ik deze ook bij mijn games staan. Echter als ik naar battlelog ga zie ik niet dat ik een BF2 veteran ben. Weet iemand hoe ik dit kan toevoegen?
Ieders E-Penis reageert op andere stimulansjap85 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:31:
Wat maakt iedereen zich druk om die medals en punten enzo zeg, dat kan mij nou echt niets interesseren je speelt toch voor het plezier van het spelen? Natuurlijk wil je wel punten halen om dingen unlocken maar dat komt toch vanzelf wel, ben daar niet echt bewust mee bezig.
Enige wat ik af en toe ff check is mn k/d ratio, hoewel die in BF natuurlijk niet belangrijk is vind ik wel dat ie positief moet zijn
Hahaha, dat is weer zoiets wat ik dus minder interessant vind... Ik heb liever een slechte K/D ratio maar wel fijn teamwork, goede squad-puntjes en een paar interessante maps gewonnen dan dat ik als een debiel door het veld ren om maar mijn K/D te handhaven.jap85 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:31:
Wat maakt iedereen zich druk om die medals en punten enzo zeg, dat kan mij nou echt niets interesseren je speelt toch voor het plezier van het spelen? Natuurlijk wil je wel punten halen om dingen unlocken maar dat komt toch vanzelf wel, ben daar niet echt bewust mee bezig.
Enige wat ik af en toe ff check is mn k/d ratio, hoewel die in BF natuurlijk niet belangrijk is vind ik wel dat ie positief moet zijn
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Snap ook niet waarom je k/d niet belangrijk is, als je met een kip zonder kop aan rondrennen bent en alleen maar dood gaat is dat echt niet bevordelijk voor het team. Ik vindt me stats ook niet zo belangrijk maar als je een mooie score behaald is dat toch altijd mooijap85 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:31:
Verwijderd
Had mijn broertje dus ook last van, ik zelf nietChuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:20:
Is er trouwens een manier om die 5 dogtags te unlocken nadat je die Act of Valor trailer hebt gekeken? Wij Europeanen worden namelijk buitengesloten, al lees ik dat sommige NL gamers ze wél krijgen na het kijken van de trailer
Sqaud leader kan aangeven welke targets aangevallen moeten worden door met de spot button op een target te richtenVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:39:
Wat is nou de functie precies van een squad leader?
Trouwens als je gespot word als leader ben je gelijk een kerstboom maar dat terzijde..
[ Voor 31% gewijzigd door Andyk125 op 09-11-2011 13:46 ]
Heel graagChuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
Kan ik nog mensen blij maken met Alienware dogtags? http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
Op dit moment nog 1650 van de 7000 beschikbaar
[ Voor 9% gewijzigd door KunDun op 09-11-2011 13:46 ]
Chuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
Kan ik nog mensen blij maken met Alienware dogtags? http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Uhhh. hebben jullie de website bezocht? Hele grote knop met GET KEY gedrukt? Je moet het zelf doen namelijk
Is het niet zo dat vanaf rank 23 de squad-leden perks krijgen die voor het hele squad gelden?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:39:
Wat is nou de functie precies van een squad leader?
Trouwens als je gespot word als leader ben je gelijk een kerstboom maar dat terzijde..
moet je een account voor aanmaken toch?Isniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:46:
[...]
Uhhh. hebben jullie de website bezocht? Hele grote knop met GET KEY gedrukt? Je moet het zelf doen namelijk
Ja, maar ik las net iemand die geen zin had om een account aan te maken. Haha, dat had ik dus ookIsniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:46:
[...]
Mij maakt het ook helemaal niks uit. Op battlelog vind ik het altijd wel leuk om te zien, maar zodra ik aan 't spelen ben vind ik het belangrijker dat ik plezier heb in 't spelletje, en tot nog toe heb ik dat, gister voor het eerst even op één van de GoT servers gespeeld, zo rond een uur of 9 's avonds was dat. Mijn nickname in origin is JantjeW, mocht iemand me toe willen voegenjap85 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:31:
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik maak me er druk om omdat die krengen me zo 10,000 of meer punten geven als ik ze ik weet te krijgen.jap85 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:31:
Iemand enig idee hoe je deze code in kunt voeren als je op de xdoos speelt?Chuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
Verwijderd
Same hereKecin schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:50:
[...]
Ja, maar ik las net iemand die geen zin had om een account aan te maken. Haha, dat had ik dus ook.
Werkt alleen op PC.Nano2009 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:55:
[...]
Iemand enig idee hoe je deze code in kunt voeren als je op de xdoos speelt?
Quote van website :
Click the cog icon, select "Redeem Product Code" and enter your dog tag code.
Your dog tog will be unlocked the next time you play Battlefield 3.
Haha dat had ik nu dus ook..Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:56:
[...]
Same hereHeb wel de Act of Valor doghtags, maar ik ga geen alienware account aanmaken voor een paar niets zeggende dogtags
Ach dat is een kwestie van tijd denk ik, dan wordt het account wel gereset of gebannedLias schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:53:
et blijft me verbazen dat dit soort mensen ongestoord hun gang kunnen gaan
http://battlelog.battlefi...erK1ll3r/stats/366462027/
Hoe heb je de act of valor tags gekregen? Ik krijg een error dat het alleen voor US en Canada is?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:56:
[...]
Same hereHeb wel de Act of Valor doghtags, maar ik ga geen alienware account aanmaken voor een paar niets zeggende dogtags
Geldt ook voor Tehran; bovenop de Construction Site zijn er een aantal pixel detection bugs waardoor een sniper iemand bij Gas Station kan afknallen.Andyk125 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:59:
[...]
Laatst had ik echt wat vaags, speelde op grand bazaar en een sniper shoot me door een muur dood, en ook geen klein muurtje want ik spawnde bij B, oftewel die gang.. en werd binnen 2 sec dood geschoten en de sniper stond gewoon achter de muur bij A
Heel vervelend.Qlii256 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:03:
Waarom crasht bf3.exe altijd als ik het voor de eerste keer na een pc herstart opstart? En dan probeer ik opnieuw in een server te gaan en dan werkt het wel meteen, heel raar.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Sommige mensen kunnen hier helaas niet veel aan doen. Lees meerdere verhalen over het ongewenst behalen van enorm veel punten en hebben al contact gehad met EA.Lias schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:53:
et blijft me verbazen dat dit soort mensen ongestoord hun gang kunnen gaan
http://battlelog.battlefi...erK1ll3r/stats/366462027/
Signature
Hier een linkje voor de .js van 'Battlefield 3 Battlelog interface improvements'.majic schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:27:
phyx : thanks...!
[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2011 14:20 ]
Signature
Verwijderd
Ik las het net al dat meerdere dat hebben. Ik kon en kan gewoon de video bekijken op http://actofvalor.com/bf3/ in chrome en daarna inloggen met je ea/origin account. That is allLizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:01:
[...]
Hoe heb je de act of valor tags gekregen? Ik krijg een error dat het alleen voor US en Canada is?
Ik zie het nu ook ja, vreemd.Lizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:38:
[...]
Ik kon die trailer ook gewoon kijken, en moest ook daarna inloggen maar daar kreeg ik dus die fout..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 14:42 ]
Ik kon die trailer ook gewoon kijken, en moest ook daarna inloggen maar daar kreeg ik dus die fout..Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:36:
[...]
Ik las het net al dat meerdere dat hebben. Ik Kon gewoon de video bekijken op http://actofvalor.com/bf3/ in chorme en daarna inloggen met je ea/origin account. That is all
Dat het alleen voor US en Canada is, stond er een paar dagen geleden nog niet toen ik het probeerde. Ik kreeg het wel voor elkaar om in te loggen en de tags staan op mijn account.Lizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:01:
[...]
Hoe heb je de act of valor tags gekregen? Ik krijg een error dat het alleen voor US en Canada is?
Ik heb tijdelijk mijn gegevens even verandert zodat ik zogenaamd in USA woon, en toen ik het daarna nog eens probeerde kreeg ik ze gewoon!Jerry schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:52:
[...]
Dat het alleen voor US en Canada is, stond er een paar dagen geleden nog niet toen ik het probeerde. Ik kreeg het wel voor elkaar om in te loggen en de tags staan op mijn account.
Ik had gisteren dus met mijn maten dat de punten van het vorige potje gewoon door telde in het voglende potje. Ik stond in dat potje op 5500 punten. Het potje erna stond ik op 12000 oid. nu heb ik wel eens vaker veel punten gehaal dper potje maar ik kan me voorstellen dat als je dit 4 of 5 x achter elkaar overkomt dat je op een gegeven moment 50000 per potje scoord. en dan schiet je SPM ook de lucht in.mouzetc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:13:
[...]
Sommige mensen kunnen hier helaas niet veel aan doen. Lees meerdere verhalen over het ongewenst behalen van enorm veel punten en hebben al contact gehad met EA.
Ik join gewoon eerst een quickmatch.. die geeft dan een error en daarna ga ik pas kijken op welke ser4ver ik wil spelen. Die fout heb ik 100% van de keren dat ik voor het eerst een spel probeer op te starten.mouzetc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:13:
[...]
Sommige mensen kunnen hier helaas niet veel aan doen. Lees meerdere verhalen over het ongewenst behalen van enorm veel punten en hebben al contact gehad met EA.
Dat lijkt mij niet, je speeltijd wordt ook gewoon bijgehouden dus die stijgt ook. Enige keren dat bij mij de score mee ging is wanneer ik als admin de ronde beëindigde en naar de volgende ronde wilde gaan, dan werken stats niet bewaard. Je moet daarvoor eerst de volledige ronde eindigen. Best een irritante feature.WeeDzi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:03:
[...]
Ik had gisteren dus met mijn maten dat de punten van het vorige potje gewoon door telde in het voglende potje. Ik stond in dat potje op 5500 punten. Het potje erna stond ik op 12000 oid. nu heb ik wel eens vaker veel punten gehaal dper potje maar ik kan me voorstellen dat als je dit 4 of 5 x achter elkaar overkomt dat je op een gegeven moment 50000 per potje scoord. en dan schiet je SPM ook de lucht in.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, is gisteren al ter spraken gekomen.tha_crazy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:15:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.nu.nl/games/26...t-dierenmishandeling.html
BFV: SuperflipNL [PS4]
ah oke, ik volg het hier niet 24/7SuperflipNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:16:
[...]
Ja, is gisteren al ter spraken gekomen.
Ik maar 8/5, kantooruren
Zelfde hier, mits de drukte het toelaat
Heb je dat gedaan op battllog? of op PSN?Lizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:57:
[...]
Ik heb tijdelijk mijn gegevens even verandert zodat ik zogenaamd in USA woon, en toen ik het daarna nog eens probeerde kreeg ik ze gewoon!
PSN: Von_Smallhausn
amen! alle 253 pagina's in de baas zijn tijd
Hahaha same hereerikvandenberg schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:21:
[...]
amen! alle 253 pagina's in de baas zijn tijd
''er is 1 nieuw bericht''
''klik''
ahh i love ict!
Moet je even doen in de EA Account. Inloggen dus op de pagina van EA, naar je accountinformatie gaan en Country instellen op United States. Dan de video kijken en vervolgens inloggen via de pagina die je krijgt na de video.Mon0lith schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:21:
[...]
Heb je dat gedaan op battllog? of op PSN?
Als dat werkt ga ik dat ook proberen
Net geprobeerd met NL als land en kreeg de melding dat het alleen in US/Canada kan, nu aanpassing gedaan in land naar US en nog eens proberen:Lizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:57:
[...]
Ik heb tijdelijk mijn gegevens even verandert zodat ik zogenaamd in USA woon, en toen ik het daarna nog eens probeerde kreeg ik ze gewoon!
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hmmmm ben toch bang dat het voor PS3 niet gaat werken, aangezien je PSN gekoppeld is aan je EA account.Lizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:23:
[...]
Moet je even doen in de EA Account. Inloggen dus op de pagina van EA, naar je accountinformatie gaan en Country instellen op United States. Dan de video kijken en vervolgens inloggen via de pagina die je krijgt na de video.
Je origin account is ook je EA account. En het maakt toch niet uit welk platform het is? je kan gewoon je Accountinstellingen veranderen via de site van EA. Dat van je PSN zul je eventueel ook wel kunnen veranderen denk ik?Mon0lith schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:31:
[...]
Hmmmm ben toch bang dat het voor PS3 niet gaat werken, aangezien je PSN gekoppeld is aan je EA account.
Maar ga het vanaaf gewoon proberen
[ Voor 7% gewijzigd door Lizardz op 09-11-2011 15:34 ]
Mij lukte het niet. Codes waren niet meer geldig. Verder niet meer dan 1x geprobeerd. Maar kan zijn dat EU hiervoor wordt overgeslagen.Mon0lith schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:31:
[...]
Hmmmm ben toch bang dat het voor PS3 niet gaat werken, aangezien je PSN gekoppeld is aan je EA account.
Maar ga het vanaaf gewoon proberen
Dat je in de hele singleplayer ongeveer 500 tegenstanders omlegt boeit ze blijkbaar niet zoveel. In de Parijs missie zou je ook een politieagent kunne neerschieten. Wat weten ze de prioriteiten goed te leggen zeg.tha_crazy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:15:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.nu.nl/games/26...t-dierenmishandeling.html
Ik heb al een code (vorige week naar het filmpje gekeken). Dan kan ik die vanaaf gewoon invullen nadatLizardz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:33:
Je origin account is ook je EA account. En het maakt toch niet uit welk platform het is? je kan gewoon je Accountinstellingen veranderen via de site van EA. Dat van je PSN zul je eventueel ook wel kunnen veranderen denk ik?
Same here! Ik had al geprobeerd ze via de EA Chat te unlocken maar dat weigerde de beste man. Nu woonplaats aangepast naar US en hoppa, dogtags in de pocket!rnenator schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:23:
[...]
Net geprobeerd met NL als land en kreeg de melding dat het alleen in US/Canada kan, nu aanpassing gedaan in land naar US en nog eens proberen:
You have successfully redeemed the dog tags for Battlefield 3 on the PC!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
soort van tanden op elkaar knarsendSinus_rhythm schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:39:
Heb je een foto van de dogtags? Ben benieuwd hoe ze er uit zien..
Spotten is 1 malig indrukken, commands in ingedrukt houdenZeeZeiler schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:42:
Zucht. Waarom is de spot knop en de val aan/verdedig knop voor de squadleader dezelfde? Zeker gezien het feit dat de meeste spots rond een vlag gebeurt.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Volgens mij selectscorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:45:
Achter welke knop zit dat "spotten" dan? Of val aan / verdedig? (PS3)
als je bij je controlls kijkt zie je als het goed is staan "select"scorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:45:
Select. Aanvallen of verdedigen door select op een vlag te drukken.scorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:45:
Zit achter de 'select' knop.scorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:45:
[ Voor 6% gewijzigd door Ghostley op 09-11-2011 15:47 ]
PSN ID: Ancta
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als het goed is roept jouw soldier, need ammo/medic..scorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:48:
Ik zie rechts wel eens zo'n select button staan met: "Offer healing / Offer ammo" of whatever, maar als ik erop druk (ik herkende dat plaatje wel als select button..), krijg ik 0,0 feedback. Character zegt niks, niemand komt naar me toe, geen verdere icoontjes..
Ik kreeg toch echt aan het einde van de eerste ronde mijn punten, ribbons etc. daarna volgende level starten en begon hij vrolijk door te tellen met die stand ook KD etc. aan het einde van die ronde kreeg ik de extra punten ook bij geschreven. dus ik had 5500 punten extra gekregen ........Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:13:
[...]
Dat lijkt mij niet, je speeltijd wordt ook gewoon bijgehouden dus die stijgt ook. Enige keren dat bij mij de score mee ging is wanneer ik als admin de ronde beëindigde en naar de volgende ronde wilde gaan, dan werken stats niet bewaard. Je moet daarvoor eerst de volledige ronde eindigen. Best een irritante feature.
en mogelijkheid tot uitzoomen op de minimapBobbyDgtl schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:
Dat gedeelte mogen ze eens volledig herwerken imo, met iets meer info op de minimap.
Verwijderd
Wat je 9 van de 10 keer niet hoort omdat je door vanalles beshoten word....Sinus_rhythm schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:50:
[...]
Als het goed is roept jouw soldier, need ammo/medic..
Indicators zijn er al volgens mij. Als ik met ammo pakketjes loop, zie ik boven teamgenoten een ammo icoon boven hun hoofd. Geeft volgens mij aan dat ze ammo nodig hebben.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:54:
[...]
Wat je 9 van de 10 keer niet hoort omdat je door vanalles beshoten word....
iets van een indicator zou handiger zijn.
na de M op N drukken op de PC dan in ieder gevalKecin schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:53:
Kan je ook ergens een grotere map zien? Wanneer ik M druk word alleen de minimap vergroot, ik wil gewoon de hele map kunnen zien (ik ken nog heel veel maps amper, dan is het wel fijn om te weten wat waar zit)
Als je 1 granaat gooit krijg je dat icoontje alSuperflipNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:55:
[...]
Indicators zijn er al volgens mij. Als ik met ammo pakketjes loop, zie ik boven teamgenoten een ammo icoon boven hun hoofd. Geeft volgens mij aan dat ze ammo nodig hebben.
In ieder geval op de PC versie hoef je niet direct op het vlag symbool te drukken, ergens in de buurt is genoeg. Naar mijn gevoel is één klik genoeg voor een opdracht, gelijk aan het spotten. Wat ik vaak heb is dat je een mannetje in de verte naar een vlag ziet lopen, je mikt op hem om te spotten, en zit je er iets naast dan geef je een opdracht. Heel vervelend.tha_crazy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
[...]
Spotten is 1 malig indrukken, commands in ingedrukt houden
ik vind het wel handig
teminnste, mag aannemen als je een enemy zit er je spot hem, dan je dan in dezelfde actie ook aanvallen kan zeggen
Met "N" kan cycle je de verschillende zoomlevels van de minimap, ik weet alleen niet of er een zoomlevel in zit waarop de hele map zichtbaar is...Kecin schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:53:
Kan je ook ergens een grotere map zien? Wanneer ik M druk word alleen de minimap vergroot, ik wil gewoon de hele map kunnen zien (ik ken nog heel veel maps amper, dan is het wel fijn om te weten wat waar zit)
Verwijderd
Ik (als recon) heb ze niet gekoppeld, maar spot altijd alle targets, ookal zit ik er zelf op te mikken en heb ik 1 sec later een headshot. Mocht er om een of andere reden geen hit zijn dan raak ik hem tenminste niet zo snel kwijt.RoyK schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:00:
heeft iemand toevallig spotten aan zijn schietknop gekoppeld? Ik zag laatst een youtube filmpje met iemand die (denk ik) automatisch spotte en schoot. Hierdoor kreeg hij ook regelmatig spot assist punten
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Weet iemand dan toevallig welke? thnxWeeDzi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:56:
[...]
de map opent zich en met in kun je de zoomfactor instellen, ik neem aan dat daar ook een knop voor is op de PS3 en Xdoos
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Start = mapCrankyGamerOG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:04:
[...]
Weet iemand dan toevallig welke? thnx
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar de 'q' knop is toch ook erg makkelijk te gebruiken?RoyK schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:00:
heeft iemand toevallig spotten aan zijn schietknop gekoppeld? Ik zag laatst een youtube filmpje met iemand die (denk ik) automatisch spotte en schoot. Hierdoor kreeg hij ook regelmatig spot assist punten
Ik spot ook alle enemies die ik zie, het maakt mij werkelijk niets uit of me teammate hem afschiet of ik, zolang de tragets maar gepakt worden!Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:02:
[...]
Ik (als recon) heb ze niet gekoppeld, maar spot altijd alle targets, ookal zit ik er zelf op te mikken en heb ik 1 sec later een headshot. Mocht er om een of andere reden geen hit zijn dan raak ik hem tenminste niet zo snel kwijt.
[ Voor 32% gewijzigd door Andyk125 op 09-11-2011 16:07 ]
Verwijderd
Geeft dit niet aan dat deze teammates ook met de resupply class spelen? Ik speel veel assault, en wanneer ik dat medic tekentje boven iemands hoofd zie dacht ik dus ook dat ze health nodig hadden..blijken het ook gewoon allemaal medics/assaults te zijn.SuperflipNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:55:
[...]
Indicators zijn er al volgens mij. Als ik met ammo pakketjes loop, zie ik boven teamgenoten een ammo icoon boven hun hoofd. Geeft volgens mij aan dat ze ammo nodig hebben.
Spotten heeft niet heel veel zin op 'hardcore mode'. Volgens mij word er wel een globale locatie geroepen, maar sowieso geen marker boven de speler en natuurlijk geen map marker. Iemand die tijd heeft om die locatie die worden omgeroepen te horen én te zoeken?Andyk125 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:05:
[...]
Vindt trouwens dat op bepaalde servers erg weinig gebruik wordt gemaakt van de spot functie. Terwijl je veel voordeel kunt halen als je team goed enemies spot!
same here!Kecin schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
Cool, thanks voor de comments over het map zoomen! Ga het vanavond even proberen
Op HC krijg je wel een marker op de map, en sinds bf3 is de map er altijd in hc dus het is zeker wel nuttig.Maranello schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:14:
[quote]Andyk125 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:05:
[...]
Vindt trouwens dat op bepaalde servers erg weinig gebruik wordt gemaakt van de spot functie. Terwijl je veel voordeel kunt halen als je team goed enemies spot!
Spotten heeft niet heel veel zin op 'hardcore mode'. Volgens mij word er wel een globale locatie geroepen, maar sowieso geen marker boven de speler en natuurlijk geen map marker. Iemand die tijd heeft om die locatie die worden omgeroepen te horen én te zoeken?
Ja en nee, Als een blauw/groen teken bij de naam geeft class aan. En wit (volgens mij) geeft aan of ze health/ammo nodig hebben.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
[...]
Geeft dit niet aan dat deze teammates ook met de resupply class spelen? Ik speel veel assault, en wanneer ik dat medic tekentje boven iemands hoofd zie dacht ik dus ook dat ze health nodig hadden..blijken het ook gewoon allemaal medics/assaults te zijn.
Inderdaad, dan is er ook nog onderscheid tussen een vierkantje en een rondje op de map, een vierkantje is een persoon die ammo/health nodig heeft en een medkit/ammopack wordt aangegeven door een rondjeSinus_rhythm schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:18:
[...]
Ja en nee, Als een blauw/groen teken bij de naam geeft class aan. En wit (volgens mij) geeft aan of ze health/ammo nodig hebben.
Volgens mij is het een variabele per server? Ik weet zeker dat ik een servermeerdere servers had waar geen mini-map in zat (PC). Staat het dan wel op de grote map?Relis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:16:
[...]
Op HC krijg je wel een marker op de map, en sinds bf3 is de map er altijd in hc dus het is zeker wel nuttig.
[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 09-11-2011 16:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Statiegeld op 09-11-2011 16:25 ]
Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met grote map maar bij ons (noobgroup.com) staan gespotte enemies gewoon op je map linksonderMaranello schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:24:
[...]
Volgens mij is het een variabele per server? Ik weet zeker dat ik een servermeerdere servers had waar geen mini-map in zat (PC). Staat het dan wel op de grote map?
[ Voor 71% gewijzigd door Relis op 09-11-2011 16:33 ]
Trailer kijken kan altijd, maar dogtags werken alleen op US account blijkbaar...Relis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:31:
Ik heb die dogtags gekregen door gewoon een trailer op actofvalor.com te kijken, sinds wanneer moet je daar voor je land aan passen..?
Ik heb ze zonder trucjes ofzo gewoon gehadSuperflipNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:32:
[...]
Trailer kijken kan altijd, maar dogtags werken alleen op US account blijkbaar...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq