hier niet...evangael schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:57:
Beste Tweakers
Heeft iemand een probleem bij de Battlelog plugin? Namelijk als de browser wordt afgesloten, dan vraag hij bij een 2de sessie om opnieuw de plugin te installeren dewelke al op mijn systeem staat.
Browser: Laatste versie van Firefox
Thanks,
Neen inderdaad. Dit is een tool waar ik in mijn vrije tijd aan sleutel omdat ik niet zo'n fan ben van Battlelog en ik een iets meer functionele server browser wilMichielodc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:33:
Maar dat is niet van DICE zelf toch?
Battlelog is een HTML5 app met een Python Backend. Bijna alles wordt als JSON verstuurd dus eigenlijk is het één grote undocumented API die je kan uitpluizenAvalaxy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:36:
[...]
Hoe werkt zoiets? Scrape je battlelog voor al die serverinformatie en dergelijken? Ik kan me niet voorstellen dat er een API voor is?
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Verwijderd
Super awesome werk manHyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:04:
[...]
Neen inderdaad. Dit is een tool waar ik in mijn vrije tijd aan sleutel omdat ik niet zo'n fan ben van Battlelog en ik een iets meer functionele server browser wil.
[...]
Battlelog is een HTML5 app met een Python Backend. Bijna alles wordt als JSON verstuurd dus eigenlijk is het één grote undocumented API die je kan uitpluizen.
Maar kan je nu ook chatten en parties maken via BattleLaunch?
Verwijderd
Hou je nog wel wat tijd over om het spel ook te spelenHyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:04:
[...]
Neen inderdaad. Dit is een tool waar ik in mijn vrije tijd aan sleutel omdat ik niet zo'n fan ben van Battlelog en ik een iets meer functionele server browser wil.
[...]
Battlelog is een HTML5 app met een Python Backend. Bijna alles wordt als JSON verstuurd dus eigenlijk is het één grote undocumented API die je kan uitpluizen.
Zo veel speel ik BF3 niet (aangezien het in mijn ogen geen waardige BF2 opvolger is, maar dat terzijde).
Neen dat is (nog?) niet mogelijk. Mijn focus is voornamelijk de server browser, met als einddoel hopelijk die in-game beschikbaar maken.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:10:
[...]
Super awesome werk man![]()
Maar kan je nu ook chatten en parties maken via BattleLaunch?
[ Voor 54% gewijzigd door Hyperz op 09-11-2011 10:18 ]
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Ah okHyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:04:
[...]
Heb je de laatste Windows updates en Windows Installer?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:15:
Ahhh... hij werkt nietZelfs met Microsoft .NET 4.0
Gisteren eindelijk de 3 laatste ribbons verzameld.
6 kills met een airvehicle
2 kills met stationary weapon
4 mcom defense kills
Die waren toch wel vervelend om te halen. Gelukkig had ik een hele goede piloot in de attack heli waardoor ik lekker in de machine gun spot kon zitten en wat kills maken. Na de 6e kill werden we neergeschoten dus dat was net op tijd
. De stationary weapons zijn in BF3 tov BC2 echt useless in mijn ogen. De damage die het doet is misschien wel redelijk te noemen, maar de reload tijd is echt bagger... Als ik op de achterkant van een tank schiet, dan heeft de tank de tijd om 900 graden te draaien.. en mij alsnog neer te knallen... Heb de ene kill dan ook kunnen maken doordat iemand in een brandende jeep bleef zitten en een kill doordat iemand zat te campen en ik hem vol raakte.. Ik zal vanaf nu ook nooit meer een stationary weapon gebruiken... De 4 mcom defense kills is eigenlijk gewoon lame, aangezien je iemand moet killen die de mcom aan het armen is... Ik prefereer meestal iemand te killen VOORDAT die de mcom gaat armen.
Dus ben gisteren wat lame bij een mcom aan het campen geweest (tehran highway) en mensen gewoon voorbij me laten lopen en zodra ze de mcom aan het armen was maar neergeschoten. Niet mijn manier om te spelen.
6 kills met een airvehicle
2 kills met stationary weapon
4 mcom defense kills
Die waren toch wel vervelend om te halen. Gelukkig had ik een hele goede piloot in de attack heli waardoor ik lekker in de machine gun spot kon zitten en wat kills maken. Na de 6e kill werden we neergeschoten dus dat was net op tijd

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik heb Windows 7 en automatisch updaten aanstaan dus dat moet wel.Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:20:
[...]
Heb je de laatste Windows updates en Windows Installer?
Het gebeurt na het inloggen als ik op enter druk en dan gewoon een stopped responding error.
EDIT: Kan je geen eigen topic aanmaken voor BattleLaunch(met toestemming van mod?) zodat we dit topic niet vervuilen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 10:22 ]
Eject uit een heli, vermorzeld worden door de schroefbladen....YopY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:52:
[...]
Had ik ook een keer, maar bij mij was het spectaculairder - vliegtuig deed een strafing run op een tank, stort neer op de tank (derp), vliegtuigwrak schiet door en walst over mij heen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ejecten uit een Jet terwijl je achterna wordt gezeten om daarna op zijn voorruit te belanden, ook leukAllSeeyinEye schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:22:
[...]
Eject uit een heli, vermorzeld worden door de schroefbladen....
Verwijderd
Eject uit een jet in Caspian terwijl ik bij checkpoint onder dat minibrugje door vlieg.... Bad Luck.....tha_crazy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:24:
[...]
Ejecten uit een Jet terwijl je achterna wordt gezeten om daarna op zijn voorruit te belanden, ook leuk
In een LAV zitten met een bestuurder, tank wordt beschoten, je denkt ik jump eruit repair ik hem tewijl hij die andere tank aan gort schietVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:26:
[...]
Eject uit een jet in Caspian terwijl ik bij checkpoint onder dat minibrugje door vlieg.... Bad Luck.....
Kom je er aan de voorkant uit en krijg je direct een cannon round op je bakkes

Je stapt uit aan de kant waar je naar toe kijkt. Zorg er dus altijd voor dat je niet richting je tegenstander uitstapttha_crazy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:27:
[...]
In een LAV zitten met een bestuurder, tank wordt beschoten, je denkt ik jump eruit repair ik hem tewijl hij die andere tank aan gort schiet
Kom je er aan de voorkant uit en krijg je direct een cannon round op je bakkes
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hmm, raar. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik zal het iig eens onderzoeken wanneer ik tijd heb.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:21:
[...]
Ik heb Windows 7 en automatisch updaten aanstaan dus dat moet wel.
Het gebeurt na het inloggen als ik op enter druk en dan gewoon een stopped responding error.
EDIT: Kan je geen eigen topic aanmaken voor BattleLaunch(met toestemming van mod?) zodat we dit topic niet vervuilen.
Ik denk niet dat het een eigen topic waard is atm. Volgens mij zijn er niet zoveel mensen diet het programma gebruiken. En om eerlijk te zijn heb ik niet veel zin om een topic te onderhouden. Tenzij iemand anders dat wil doen natuurlijk.
Jep, precies hetzelfde probleem!Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:32:
[...]
Hmm, raar. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik zal het iig eens onderzoeken wanneer ik tijd heb.
Ik denk niet dat het een eigen topic waard is atm. Volgens mij zijn er niet zoveel mensen diet het programma gebruiken. En om eerlijk te zijn heb ik niet veel zin om een topic te onderhouden. Tenzij iemand anders dat wil doen natuurlijk.
Ik had de framework al geïnstalleerd en die nog laten herstellen maar dat verhelpt het probleem helaas ook niet. Windows 7 64bit met de laatste updates.
Overigens een "feature request" als dat mag. Het zou mooi zijn als de applicatie je inloggegevens kan onthouden
De screenshots zien er erg goed uit en ik zou de applicatie graag willen proberen, het ziet er al beter uit als dat logge Battlelog!
Verwijderd
Ik vind het een mooi programma hoor, petje af.
Maar ik vind Battlelog ook gewoon goed & mooi werken, dus voor mij iig geen reden om het te gebruiken. Ik heb het sowieso altijd open om te kijken wat mn vrienden doen etc.
Maar ik vind Battlelog ook gewoon goed & mooi werken, dus voor mij iig geen reden om het te gebruiken. Ik heb het sowieso altijd open om te kijken wat mn vrienden doen etc.
LogicaPhyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:29:
[...]
Je stapt uit aan de kant waar je naar toe kijkt. Zorg er dus altijd voor dat je niet richting je tegenstander uitstapt
Crap, er moet dus ergens een redelijke fout zijn gemaakt. Vreemd dat het hier wel werkt. Even voor de zekerheid: de crash gebeurt vanaf het moment dat je op sign in klikt of op enter drukt? Verdwijnt het login scherm nog net erna?EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:38:
[...]
Jep, precies hetzelfde probleem!
Ik had de framework al geïnstalleerd en die nog laten herstellen maar dat verhelpt het probleem helaas ook niet. Windows 7 64bit met de laatste updates.
Overigens een "feature request" als dat mag. Het zou mooi zijn als de applicatie je inloggegevens kan onthouden.
De screenshots zien er erg goed uit en ik zou de applicatie graag willen proberen, het ziet er al beter uit als dat logge Battlelog!
Hij onthoud je inlog gegevens, maar door die crash worden ze niet opgeslagen. Dat gebeurt tijdens het normaal sluiten van de app.
Verwijderd
Nog een keer geprobeerd nu doet hij het wel. geen idee waar het aan ligt dus.Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:53:
[...]
Crap, er moet dus ergens een redelijke fout zijn gemaakt. Vreemd dat het hier wel werkt. Even voor de zekerheid: de crash gebeurt vanaf het moment dat je op sign in klikt of op enter drukt? Verdwijnt het login scherm nog net erna?
Hij onthoud je inlog gegevens, maar door die crash worden ze niet opgeslagen. Dat gebeurt tijden het normaal sluiten van de app.
Zelfs BF play4free heeft een goede soundtrack. Dit mis ik toch ook wel een klein beetje. Ik zat altijd heerlijk mee te neuriën als ik een potje had gewonnen.gyedema schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:51:
Wat mis ik het meest in BF3...??
De soundtrack! Toch best episch iedere keer bij laden van een map van BF2, en bij BF3 is helemaal niks...
Ik vind battlelog ook bijzonder mooi werken. Waar ik in het verleden altijd stats-sites naast mijn spellen had (aaotracker bij Americas Army, bfbcs.com bij BC2), is het battlelog een volwaardige statsite inclusief:
- forum
- server browser
- launch systeem ( ik internet graag wat totdat het spel daadwerkelijk is opgestart)
Ik heb tot nu dan ook nog geen moment het gevoel gehad dat battelog tekort komt.
- forum
- server browser
- launch systeem ( ik internet graag wat totdat het spel daadwerkelijk is opgestart)
Ik heb tot nu dan ook nog geen moment het gevoel gehad dat battelog tekort komt.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Verwijderd
Ok...TRG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:58:
Ik vind battlelog ook bijzonder mooi werken. Waar ik in het verleden altijd stats-sites naast mijn spellen had (aaotracker bij Americas Army, bfbcs.com bij BC2), is het battlelog een volwaardige statsite inclusief:
- forum
- server browser
Kijk naar je medals.
Kan je mij zeggen hoe ver je bent met je class status medals? Ik bedoel, hoe lang je bijvoorbeeld Recon hebt gespeeld?
Ik vind battlelog ook heerlijk werken. Alles werkt vlot en is zeer compleet. Ook voor mij geen stats van derden meer. Battlelog is compleet en up-to-date. Sommige stat-sites van derden wilde nog wel eens een enorme queue hebben voor het ophalen van de stats.TRG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:58:
- forum
- server browser
Met de Vodnik niet het geval. Gister damage opgelopen met dat ding wil uitstappen sta ik in de bouwafval container ernaast en kon er net niet snel genoeg uit komen dus alsnog weer aan gort geschoten.Phyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:29:
[...]
Je stapt uit aan de kant waar je naar toe kijkt. Zorg er dus altijd voor dat je niet richting je tegenstander uitstapt
Gister op Damavand in de tunneltjes me even uitgeleefd als support gunner ging best lekker
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Er is idd niets mis met Battlelog. Persoonlijk wil gewoon kunnen spelen zonder het hele stats/facebook/voip plugin/etc gebeuren en het liefst zonder een 100'en MB vretende browser
. Geef mij maar gewoon op een desktop icoontje klikken en spelen.
vannacht mijn eerste echt epische BF momentje; was op de GoT 64 sc (waarom speelt niemand op de HC server?) op Caspian en pakte een F-18, was een tank gespot en ging als een duik-bommenwerper eropaf, uiteindelijk disable met rocket pods en vol machinegeweer vuur maar kon niet snel genoeg meer optrekken dus bailde, 2 lui in de tank bailde op dat moment ook, schoot ze allebei neer en inmiddels de tank ook ontploft. loop ik langs die verschroeide tank, kijk ik vol verbaasd naar de fuselage van m'n jet die er keurig naast geparkeerd staat om er vervolgens, hetzij na een korte repair, weer gewoon het luchtruim mee in te gaan.. Dit maakt voor mij BF!
Verwijderd
bij mij niet verdwijnt het loginscherm niet, crasht gewoon tijdens het inloggen. Mijn logingegevens zijn wel opgeslagen ondanks dat hij elke keer crashed.Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:53:
[...]
Crap, er moet dus ergens een redelijke fout zijn gemaakt. Vreemd dat het hier wel werkt. Even voor de zekerheid: de crash gebeurt vanaf het moment dat je op sign in klikt of op enter drukt? Verdwijnt het login scherm nog net erna?
Hij onthoud je inlog gegevens, maar door die crash worden ze niet opgeslagen. Dat gebeurt tijdens het normaal sluiten van de app.
de ervaren kamikaze piloothanzai schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:15:
vannacht mijn eerste echt epische BF momentje; was op de GoT 64 sc (waarom speelt niemand op de HC server?) op Caspian en pakte een F-18, was een tank gespot en ging als een duik-bommenwerper eropaf, uiteindelijk disable met rocket pods en vol machinegeweer vuur maar kon niet snel genoeg meer optrekken dus bailde, 2 lui in de tank bailde op dat moment ook, schoot ze allebei neer en inmiddels de tank ook ontploft. loop ik langs die verschroeide tank, kijk ik vol verbaasd naar de fuselage van m'n jet die er keurig naast geparkeerd staat om er vervolgens, hetzij na een korte repair, weer gewoon het luchtruim mee in te gaan.. Dit maakt voor mij BF!
Cool 
Dat laatste heb ik ook een keer gehad; te laag bij de grond omdat ik een mannetje neer wilde maaien.Ik bail, schiet het mannetje neer en zie mijn jet nog met 90% health staan. Ingestapt en via een hobbelig zandpad weer opgestegen
Dat laatste heb ik ook een keer gehad; te laag bij de grond omdat ik een mannetje neer wilde maaien.Ik bail, schiet het mannetje neer en zie mijn jet nog met 90% health staan. Ingestapt en via een hobbelig zandpad weer opgestegen
Flickr PSN ID= cheironnl
Warning, wall of text incomming!
Net een potje dood lopen ergeren aan CoD kiddies.
Het is niet dat ik elitist ben of iets dergelijks (ik heb nauwelijks BF2 gespeeld, eigenlijk alleen BC2), of dat ik een enorme KD ratio heb (ik denk zelfs net iets boven de 0.5, maar daar raakt mijn e-peen niet van beschadigd verder). Het is alleen wel frustrerend als je practisch de enige bent die uberhaupt spot, of m-coms verdedigd. 3/4 van het team zit ergens op een hoog stukje te campen met een SV98. Spawnt er een Jet, denk ik: mooi, dan kan ik even alle tanks overhoop schieten, scheelt weerd wat pressure. Niemand die spot. In de chat "guys, this isnt CoD, spot moar!" Geen resultaat. Bah!
Goed, tot zo ver de frustratie.
Verder vind ik het tot nu toe een erg gaaf spel. Beetje jammer van de technische mankementjes (veel connectie problemen, bij vlagen), maar wel een verademing vergeleken met BC2. Die quickscopende SUPER1337PRO's van lvl 50 kwamen me op een gegeven moment wel de neus uit.
Eergisteren eindelijk een SSD gekocht, scheelt nogal in de laadtijden. Anyhow, nu ben ik meestal de eerste die in de game zit, moet ik alsnog 15-20 seconden wachten voordat het spel begint. FML.
Heeft iemand nog tips hoe ik mijn Jet lvl's omhoog kan boosten? Ik heb "flight school" servers geprobeerd. Als er uberhaupt iemand in zit, is het iemand die die flight school allang niet meer nodig heeft, en het gewoon leuk vind om noobies uit de lucht te halen. Ik zit nu nog steeds maar halverwege mijn flares.
Ennnn, weet iemand wanneer er een patch komt om die mortars te nerfen. Die dingen zijn echt schijtirritant. Zeker in de wat meer urban gebieden zoals seine crossing.
Het is niet dat ik elitist ben of iets dergelijks (ik heb nauwelijks BF2 gespeeld, eigenlijk alleen BC2), of dat ik een enorme KD ratio heb (ik denk zelfs net iets boven de 0.5, maar daar raakt mijn e-peen niet van beschadigd verder). Het is alleen wel frustrerend als je practisch de enige bent die uberhaupt spot, of m-coms verdedigd. 3/4 van het team zit ergens op een hoog stukje te campen met een SV98. Spawnt er een Jet, denk ik: mooi, dan kan ik even alle tanks overhoop schieten, scheelt weerd wat pressure. Niemand die spot. In de chat "guys, this isnt CoD, spot moar!" Geen resultaat. Bah!
Verder vind ik het tot nu toe een erg gaaf spel. Beetje jammer van de technische mankementjes (veel connectie problemen, bij vlagen), maar wel een verademing vergeleken met BC2. Die quickscopende SUPER1337PRO's van lvl 50 kwamen me op een gegeven moment wel de neus uit.
Eergisteren eindelijk een SSD gekocht, scheelt nogal in de laadtijden. Anyhow, nu ben ik meestal de eerste die in de game zit, moet ik alsnog 15-20 seconden wachten voordat het spel begint. FML.
Heeft iemand nog tips hoe ik mijn Jet lvl's omhoog kan boosten? Ik heb "flight school" servers geprobeerd. Als er uberhaupt iemand in zit, is het iemand die die flight school allang niet meer nodig heeft, en het gewoon leuk vind om noobies uit de lucht te halen. Ik zit nu nog steeds maar halverwege mijn flares.
Ennnn, weet iemand wanneer er een patch komt om die mortars te nerfen. Die dingen zijn echt schijtirritant. Zeker in de wat meer urban gebieden zoals seine crossing.
Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.
Dus je vindt het normaal dat je je jet in een tank crashed en dat je na een repair weer weg kan vliegen?hanzai schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:15:
Dit maakt voor mij BF!
Hoe je jets omhoog lvled? Simpel, ga jagen op andere jets en heli's. Dat is de enige manier.
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
Als je op PC speelt (jah duh denk het wel met een nieuwe SSD), kan je mij wel ff adden, ik laat me graag afschieten voor wat upgrades voor je hoor.Morahnah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:17:
Hiervoor heb je je eigen nerf; squad flaq. (of hoe dat ding ook precies heet). Doet een mortar op je pan nog hooguit 70 damage of zo.Morahnah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:17:
om je jets/heli/tanks te laten levelen kan je ook het volgende doen.
Word engineer, pleur je 6 mijnen neer en ga dan een voertuig in, wanneer een enemy vervolgens op je mijn rijd krijg je de punten maar tellen mee als voertuig punten. Niet logisch, wel handig
Word engineer, pleur je 6 mijnen neer en ga dan een voertuig in, wanneer een enemy vervolgens op je mijn rijd krijg je de punten maar tellen mee als voertuig punten. Niet logisch, wel handig
Jets (en choppers ook btw) is gewoon even doorbijten totdat je de flares hebt, het is maar 2-3 kils en dan nog eens 3-4- tot de heatseekers geloof ik.
Dan wordt het wel ok spelen.. Maar het blijft een uitdaging
met choppers is het nog makkelijker.themac1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:24:
Jets (en choppers ook btw) is gewoon even doorbijten totdat je de flares hebt, het is maar 2-3 kils en dan nog eens 3-4- tot de heatseekers geloof ik.
Ga passagier uithangen als je de unlocks nog niet hebt,
Een dikke bug dus. Beetje jammer dat mensen zo aan hun upgrades komen.cybermans schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:22:
Wil je upgrades? Doe dan gewoon je best en speel wat meer. Het duurt wat langer maar je komt er echt wel hoor.
In real life? Nee. In Battlefield? Zekerbram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:19:
[...]
Dus je vindt het normaal dat je je jet in een tank crashed en dat je na een repair weer weg kan vliegen?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sinds ik vlieg met mijn xbox 360 controller gaat het allemaal zoveel makkelijker. Het mikt beter en voor mijn gevoel ben je veel wendbaarder. Met name helikopters zijn veel makkelijker. Als je goed wil scoren met je vliegtuig, kun je het beste rush gaan doen. Die vliegtuigen zijn veel sterker (ook de standaard gun sloopt tanks).
Laat het nu net de bedoeling zijn, dat die dingen irritant zijn.Morahnah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:17:
*knip*
Je hebt altijd nog de optie om niet lang op 1 plek te zitten, en niemand weerhoud jouw team (of jouw persoontje) ervan om zelf een mortier te pakken en terug te schieten. 9 van de 10 keer is een schot op een mortier een kill.
Vervelende is dat ik nooit weet of het een mortar of een granaat/smaw is. Het is ook wel zuur als je aan het cappen bent en je zo'n ding op je kop krijgt, dat is gewoon overmacht. Het gespam op controlpoints is echt heel zuur.freggel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:32:
[...]
Laat het nu net de bedoeling zijn, dat die dingen irritant zijn.
Je hebt altijd nog de optie om niet lang op 1 plek te zitten, en niemand weerhoud jouw team (of jouw persoontje) ervan om zelf een mortier te pakken en terug te schieten. 9 van de 10 keer is een schot op een mortier een kill.
edit: ze moeten het ook ammo geven
staat toch wel in je beeld hoor als je dood bent.... [iets] mortarIsniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
[...]
Vervelende is dat ik nooit weet of het een mortar of een granaat/smaw is. Het is ook wel zuur als je aan het cappen bent en je zo'n ding op je kop krijgt, dat is gewoon overmacht. Het gespam op controlpoints is echt heel zuur.
ammo op mortars is nogal zinloos.Isniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
[...]
Vervelende is dat ik nooit weet of het een mortar of een granaat/smaw is. Het is ook wel zuur als je aan het cappen bent en je zo'n ding op je kop krijgt, dat is gewoon overmacht. Het gespam op controlpoints is echt heel zuur.
denk eens even na over welke class de mortar krijgt.
Hehe goed punt koen. Misschien de range dan inperken of in ieder geval dat het alleen opogezet mag worden in de neutrale zone.
Dat aangegeven wordt dat je gekilld bent door een mortar weet ik, maar dan is het al te laat. Bij 1 granaat die pijn doet heb ik niet altijd de neiging gelijk te gaan vluchten, maar bij 1 mortar moet dat wel.
Dat aangegeven wordt dat je gekilld bent door een mortar weet ik, maar dan is het al te laat. Bij 1 granaat die pijn doet heb ik niet altijd de neiging gelijk te gaan vluchten, maar bij 1 mortar moet dat wel.
Had er gister nog eentje, ik jat iemand zijn mortar, zet dat ding neer en schiet wat rond. Ren daarna weg richting een andere plek, begint er eentje in chat te gillen dat ik dat ding mee moet nemen 'you can only spawn 1'.RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:39:
ammo op mortars is nogal zinloos.
denk eens even na over welke class de mortar krijgt.
Ik loop verder, gooi ammo neer, pop, nieuwe mortar
Veelal moet je dat ding gewoon zo snel mogelijk spotten, neermaaien en weer verder gaan. 9/10 zitten ze achter hun eigen linie, je hebt 10 seconde om daar rond te rennen.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2011 11:43 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Range is al gelimiteerd hoor.Isniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:41:
Hehe goed punt koen. Misschien de range dan inperken of in ieder geval dat het alleen opogezet mag worden in de neutrale zone.
en als je ze alleen in de neutral zone op mag zetten kun je juist elkaars mortars niet uitschakelen
Moet je de mortar unlocken?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
jaKecin schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:44:
Moet je de mortar unlocken?
Ik heb je toegevoegd op Origin, thanks.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:21:
[...]
Als je op PC speelt (jah duh denk het wel met een nieuwe SSD), kan je mij wel ff adden, ik laat me graag afschieten voor wat upgrades voor je hoor.
Daar had ik niet aan gedacht. Zal het proberen.cybermans schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:22:
Je weet dat je ook gewoon met WASD/arrow toetsen kan vliegen? Scheelt het dan nog steeds zo veel met een controller? (Ik ben geen console gamer, dus ik moet zo'n ding nietIsniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:32:
Sinds ik vlieg met mijn xbox 360 controller gaat het allemaal zoveel makkelijker. Het mikt beter en voor mijn gevoel ben je veel wendbaarder. Met name helikopters zijn veel makkelijker. Als je goed wil scoren met je vliegtuig, kun je het beste rush gaan doen. Die vliegtuigen zijn veel sterker (ook de standaard gun sloopt tanks).
Irritant mogen ze best zijn, als een soort suppression middel, maar niet dodelijk. Dat het een soort anti-camp wapen is, prima, maar niet dat het de moeite loont om 20 minuten lang in een back alley te gaan zitten en continue mortars te spammen.freggel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:32:
[...]
Laat het nu net de bedoeling zijn, dat die dingen irritant zijn.
(Mortars knifen is dan wel weer erg voldoening-gevend though, dat is het enige positieve eraan)
Hoe kom ik met EA in contact ivm veteran status? Kan namelijk via bc2 site mijn key niet toevoegen want dan krijg ik een error en op de EA site zijn al die contact dingen weggehaald. Moet ik dan livechat via origin?
Tja, laat er nu een medal in het spel zitten die je krijgt bij 300 (!!) Mortar Kills...Morahnah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:46:
(Mortars)
Irritant mogen ze best zijn, als een soort suppression middel, maar niet dodelijk. Dat het een soort anti-camp wapen is, prima, maar niet dat het de moeite loont om 20 minuten lang in een back alley te gaan zitten en continue mortars te spammen.
(Mortars knifen is dan wel weer erg voldoening-gevend though, dat is het enige positieve eraan)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
install dan ook even bf play 4free, krijg je weer een veteran statusje hogerMichielodc schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:48:
Hoe kom ik met EA in contact ivm veteran status? Kan namelijk via bc2 site mijn key niet toevoegen want dan krijg ik een error en op de EA site zijn al die contact dingen weggehaald. Moet ik dan livechat via origin?
Ik ben ook geen console gamer. Heb ook de windows variant gekocht voor aanvankelijk trackmania 2 en fifa 2012. Het probleem van vliegen met toetsen is dat je bij het mikken op bijvoorbeeld helikopter niet kleine stapjes kan bijstellen. Kort drukken op een pijltje is een flinke ruk aan de stuurknuppel. Voor het precieze richtwerk moet je dan switchen naar muis. Dat vind ik nogal een gedoe. De grootste winst behaal je met de helikopters terwijl ik die juist al goed te doen vond met een muis. Met een controller vliegt dat echt heel confortabel!Morahnah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:46:
Je weet dat je ook gewoon met WASD/arrow toetsen kan vliegen? Scheelt het dan nog steeds zo veel met een controller? (Ik ben geen console gamer, dus ik moet zo'n ding niet).
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:48:
[...]
Tja, laat er nu een medal in het spel zitten die je krijgt bij 300 (!!) Mortar Kills...
"There you go soldier, for showing superior courage by staring the enemy in the eye, and pulling the trigger"
Triiiiing.
"Sgt. Blackburne"
"He what? He mortared them?!"
"Get over here private! Give that medal back! You are no boyscout for god's sake, you're a soldier!"
Ja, zo gaat dat in mijn hoofd.
Wat is eigenlijk de max level wat je kunt halen in BF3?
Zou inderdaad al een stuk beter zijn als je mortars niet mag gebruiken in zone waar tegenstander niet kan komen. Nog weleens leuke kills gekregen door in verboden zone te rennen, mortar neerschieten, en weer terug. Maar je hoort gewoon ergens te moeten zitten vanwaar je ook neergeschoten kan worden.
Sowieso is er een verschil tussen een anti camp wapen, en iets dat zorgt dat je continue moet rondrennen en hopen dat je niet alsnog random wordt geraakt. Heb servers gehad waar ik gewoon een kleine burst kon schieten, 50m rennen, en als je dan achterom keek kwamen daar onmiddelijk de mortars neer.
Gisteren lekker de F2000 vrijgespeeld. Ook al scope, dus nu die rustig aan levellen. En maar meteen voor mezelf laten zien dat hoewel IRNV handig is, hij ook best fikse nadelen heeft. Dus zonder IRNV gespeeld op 2x damavand peak rush en 1x caspian borders conquest. Ja iets lastiger om tegenstanders te spotten, maar je krijgt wel enorm veel betere awareness wat er om je heen gebeurd, zelfs met ACOG. Dus was eventjes wennen, daarna ging het gewoon prima. Drie potjes heeft team gewonnen, zat in hetzelfde squad steeds waarbij we drie verschillende squad specs hadden, en 3x beste squads. En ook nog 3x MVP ribbon. Dat is dan wel lekker.
Sowieso is er een verschil tussen een anti camp wapen, en iets dat zorgt dat je continue moet rondrennen en hopen dat je niet alsnog random wordt geraakt. Heb servers gehad waar ik gewoon een kleine burst kon schieten, 50m rennen, en als je dan achterom keek kwamen daar onmiddelijk de mortars neer.
Gisteren lekker de F2000 vrijgespeeld. Ook al scope, dus nu die rustig aan levellen. En maar meteen voor mezelf laten zien dat hoewel IRNV handig is, hij ook best fikse nadelen heeft. Dus zonder IRNV gespeeld op 2x damavand peak rush en 1x caspian borders conquest. Ja iets lastiger om tegenstanders te spotten, maar je krijgt wel enorm veel betere awareness wat er om je heen gebeurd, zelfs met ACOG. Dus was eventjes wennen, daarna ging het gewoon prima. Drie potjes heeft team gewonnen, zat in hetzelfde squad steeds waarbij we drie verschillende squad specs hadden, en 3x beste squads. En ook nog 3x MVP ribbon. Dat is dan wel lekker.
yup me! Me naam is FaceNoiseLias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:36:
nog tdm players hier??
speel voornamelijk grand bazaar 24/7 vind het gewoon een gruwelijk map! add me maar als je wilt!
Met neutraal bedoel ik juist het gebied waar iedereen mag komen. Dat is van niemand, dus neutraalRocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:44:
[...]
en als je ze alleen in de neutral zone op mag zetten kun je juist elkaars mortars niet uitschakelen
Ik was benieuwd of er een trophy of iets dergelijks was als je een C4 unit op iemand plaatst em hem daarna opblaast, dus ik dat gisteren gedaan, maar ik was te zenuwachtig, dus drukte de trigger te snel in en toen was ik zelf ook het haasje 
Wel een leukere manier dan knifen vind ik
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
blijft C4 ook aan mensen plakken?scorpie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:56:
Ik was benieuwd of er een trophy of iets dergelijks was als je een C4 unit op iemand plaatst em hem daarna opblaast, dus ik dat gisteren gedaan, maar ik was te zenuwachtig, dus drukte de trigger te snel in en toen was ik zelf ook het haasje
Als dat zo is kan ik me hele leuke scenarios inbeelden waarbij iemand met c4 op zijn lijf naar teamgenoten loopt.
Ammo kan ik me in vinden idd, 3 shells o.i.d. en de rest uit een ammocrate. Die kan je wel zelf droppen, maar daar moet je toch voor uit de mortier stappen.Isniedood schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
[...]
Het devies blijft: countermortar of search&destroy.
Ik detonatte dus te snel, maar volgens mij bleef hij wel plakken ja, vanavond nog een keer proberen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
als het goed is zal hij niet blijven plakken op mensen, dat is in BF2 al opgepakt. Hij blijft iig niet plakken op dat robotje van de engi
in BF2 daar had je nog van die jihad suiacide bommers die al jalalalallalala het enemy base camp inliepen
dat is met een patch opgelost. zou wel grappig wezen als ze dat hier weer erin hadden gelaten. Toen wel veel lol gehad
in BF2 daar had je nog van die jihad suiacide bommers die al jalalalallalala het enemy base camp inliepen
In de beta bleef het wel plakken op de UAV van de scout.WeeDzi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:32:
als het goed is zal hij niet blijven plakken op mensen, dat is in BF2 al opgepakt. Hij blijft iig niet plakken op dat robotje van de engi
in BF2 daar had je nog van die jihad suiacide bommers die al jalalalallalala het enemy base camp inliependat is met een patch opgelost. zou wel grappig wezen als ze dat hier weer erin hadden gelaten. Toen wel veel lol gehad
Dat was de standaard tactiek uit BC2, UAV volplakken en naar M-com vliegen, boom, M-com weg.RocketKoen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:33:
In de beta bleef het wel plakken op de UAV van de scout.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
daar heb ik inderdaad wel een filmpje van gezien, maar hij blijft dus nu denk ik niet meer plakken.....
ook grappig C4 op je teamm8 plakken die in Grand Bazaar de steeg in laten rennen zichzelf neer laten schieten en als de rust daar weer een beetje is wedergekeerd je c4 opblazen.
ik ga vanaaf dus iig weer wat dingetjes proberen
ook grappig C4 op je teamm8 plakken die in Grand Bazaar de steeg in laten rennen zichzelf neer laten schieten en als de rust daar weer een beetje is wedergekeerd je c4 opblazen.
ik ga vanaaf dus iig weer wat dingetjes proberen
Vandeweek de mortar unlocked, en die wilde ik toch even uitproberen. Op Seine Crossing in een random team gestapt en even geprobeerd. Omdat de tegenstander goed werd gespot al snel een kill of 5-6. Toen kwamen ze mij halen..
Alleen, ze kwamen mij halen en bleven zelf bij de mortar campen met zn 2'en. Teruggeknived, voor de killcam gedaan alsof ik bij de mortar ging zitten en toen mn claymores neergelegd. Minuutje later; claymore kill
Alleen, ze kwamen mij halen en bleven zelf bij de mortar campen met zn 2'en. Teruggeknived, voor de killcam gedaan alsof ik bij de mortar ging zitten en toen mn claymores neergelegd. Minuutje later; claymore kill
Flickr PSN ID= cheironnl
Een van de dingen die ik graag veranderd zou zien: De gadgets van de recon. Op het moment 1 slot voor 3 verschillende, en 1 slot voor alleen de spawn beacon. Laat me een SOFLAM en een MAV mee nemen ipv dat gare spawn ding.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Die SOFLAM is echt triest. Waarom niet gewoon een verrekijker met soortgelijke functie, je kan er naast spotten ook verder helemaal niets mee. (of wel?)ye-roon schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:40:
Een van de dingen die ik graag veranderd zou zien: De gadgets van de recon. Op het moment 1 slot voor 3 verschillende, en 1 slot voor alleen de spawn beacon. Laat me een SOFLAM en een MAV mee nemen ipv dat gare spawn ding.
Dat spawn ding is echt fantastisch! vooral in mappen/gebieden waar je erop spawnt ipv erboven met parachute. Vaak de enige manier om bepaalde vlaggen te capturen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Lekker met een heli ergens landen, spawn beacon erbij en hoppa! Leuk op mappen zoals Canals bij de eerste Mcom's. Zij komen dat dak van de werf niet op en jij kan vanaf daar leuk aanvallen opzetten. Mooiste zou zijn daar met 4 squads te zitten en dan in een keer op de Mcom af te stormen!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hebben meer mensen er last van dat ze op dit moment niet kunnen connecten met een server?
Ik heb sinds vandaag niet kunnen connecten met een server.
Of hij blijft hangen op logging in en als dat het niet is krijg ik in de battlelog connecting wel 20 minuten te zien zonder enige verandering.
Ik heb verschillende servers geprobeerd, quickmatch maar ik kan gewoon niet op een server komen.
Herkent iemand dit probleem?
Tips zijn welkom!
Ik heb sinds vandaag niet kunnen connecten met een server.
Of hij blijft hangen op logging in en als dat het niet is krijg ik in de battlelog connecting wel 20 minuten te zien zonder enige verandering.
Ik heb verschillende servers geprobeerd, quickmatch maar ik kan gewoon niet op een server komen.
Herkent iemand dit probleem?
Tips zijn welkom!
Kan ik nog mensen blij maken met Alienware dogtags? http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
Op dit moment nog 1650 van de 7000 beschikbaar
dat getal is een scamChuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
Kan ik nog mensen blij maken met Alienware dogtags? http://www.alienwarearena...-3-dog-tag-item-giveaway/
er komen elke dag nieuwe bij.
Volgens de telling die ik snap, is dat 145... Eerst moet je normaal level 45 halen en wordt je insigne die adelaar op een paar takken, daarna krijg je er steeds een getalletje bij.freekweb schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:52:
Wat is eigenlijk de max level wat je kunt halen in BF3?
Totale score benodigd: men zei ooit eens 25M XP...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je bedoelt class service stars (SERVICE STARS rechtsonder)? Als je op Stats klikt staat er een percentage bij van hoever je bent. Wat betreft medals, zie ook hieronderVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:00:
[...]
Ok...
Kijk naar je medals.
Kan je mij zeggen hoe ver je bent met je class status medals? Ik bedoel, hoe lang je bijvoorbeeld Recon hebt gespeeld?
Zo dus:

ach doe mij maar, heb zelf geen zin om een account aan te makenChuckster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
En voor de Service stars per class, kan je zelf narekenen hoeveel punten je er nog voor moet halen.Phyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:09:
[...]
Je bedoelt class service stars (SERVICE STARS rechtsonder)? Als je op Stats klikt staat er een percentage bij van hoever je bent. Wat betreft medals, zie ook hieronder
Zo dus:
[afbeelding]
Bijvoorbeeld: Engineer heeft 1450 punten per procent voor de Servicestar nodig.
@Phyxion; wat een wazige screenshot? Ik heb die "half gevulde" medals niet in mijn Battlelog...
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2011 13:11 ]
Verwijderd
Nee de service medal, 50 uur bepaalde klasse hebben gespeeld, of afhankeijk van de medal zoveel uur in een helicopter/jet/tank/stationary gun.Phyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:09:
[...]
Je bedoelt class service stars (SERVICE STARS rechtsonder)? Als je op Stats klikt staat er een percentage bij van hoever je bent. Wat betreft medals, zie ook hieronder
Zo dus:
[afbeelding]
Die tijden kan je NERGENS op battlelog terug vinden. en ook niet hoe ze berekend worden.
Wel hoor; voor elk wapen of voertuig staat netjes de totaal gebruikte tijd al vermeld op Battlelog.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]
Nee de service medal, 50 uur bepaalde klasse hebben gespeeld, of afhankeijk van de medal zoveel uur in een helicopter/jet/tank/stationary gun.
Die tijden kan je NERGENS op battlelog terug vinden. en ook niet hoe ze berekend worden.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2011 13:14 ]
Is mij nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk, ik kan dit ook nergens vinden. Komt vast nog welVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]
Nee de service medal, 50 uur bepaalde klasse hebben gespeeld, of afhankeijk van de medal zoveel uur in een helicopter/jet/tank/stationary gun.
Verwijderd
Ja correctie tanks e.d. staan nu wel vermeld, eerder niet. Maar classes dus niet.MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:13:
[...]
Wel hoor; voor elk wapen of voertuig staat netjes de totaal gebruikte tijd al vermeld op Battlelog.
[afbeelding]
Neemt niet weg dat het gewoon een vervelende optelsom is, tellen LAV's mee? en AA? Bootjes? Wat is het totaal?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 13:16 ]
Gister heb ik wat spelers het leven zuur gemaakt
Bij Conquest, Grand Bazaar is er bij het middelste punt (in de smalle gang) een kleine inham met daar achter een binnen plein.
De eerste keer stond ik in de inham voor het cappen dat punt. Tot dat ik van achter een mes in mijn nek kreeg. Raar want ik had iemand langs zien komen. De 2e keer stond ik zonder ammo, dus ik loop naar het binnen plein om een ammo box te droppen. Op het moment dat ik achter in sta (ongeveer met mijn rug tegen de muur) zie ik een tegenstander spawnen. Die is voor mij
Er spawned een medespeler op mijn locatie, en meteen weer een tegen stander. Die is ook voor mij
Dit terwijl het cap point neutraal is.
Hier heb ik aardig wat punten kunnen pakken, terwijl mijn team lekker vooraan in de inham bezig was met cappen.
Bij Conquest, Grand Bazaar is er bij het middelste punt (in de smalle gang) een kleine inham met daar achter een binnen plein.
De eerste keer stond ik in de inham voor het cappen dat punt. Tot dat ik van achter een mes in mijn nek kreeg. Raar want ik had iemand langs zien komen. De 2e keer stond ik zonder ammo, dus ik loop naar het binnen plein om een ammo box te droppen. Op het moment dat ik achter in sta (ongeveer met mijn rug tegen de muur) zie ik een tegenstander spawnen. Die is voor mij
Hier heb ik aardig wat punten kunnen pakken, terwijl mijn team lekker vooraan in de inham bezig was met cappen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:15:
[...]
Ja correctie tanks e.d. staan nu wel vermeld, eerder niet. Maar classes dus niet.
Neemt niet weg dat het gewoon een vervelende optelsom is, tellen LAV's mee? en AA? Bootjes? Wat is het totaal?

Even zelf de omrekening maken van totale tijd naar het percentuele diagram...
Ik kom dus ongeveer op 80% van 47H voor engineer en 20% van 47H voor Assault
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2011 13:17 ]
Verwijderd
Ja dat is dus totale bull-crap.MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:16:
[...]
[afbeelding]
Even zelf de omrekening maken van totale tijd naar het percentuele diagram...
Op bf3stats.com staat het gewoon vermeld, dus battlelog heeft het best ergens gelogd staan.
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:17:
[...]
Ja dat is dus totale bull-crap.
Op bf3stats.com staat het gewoon vermeld, dus battlelog heeft het best ergens gelogd staan.
Is er trouwens een manier om die 5 dogtags te unlocken nadat je die Act of Valor trailer hebt gekeken? Wij Europeanen worden namelijk buitengesloten, al lees ik dat sommige NL gamers ze wél krijgen na het kijken van de trailer
HEY!! Waarom heb jij wel van die groene percentagebalkjes in je medals staan en ik niet? fuuuu!! Dat wil ik...Phyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:09:
[...]
Zo dus:
[afbeelding]
Dat heb idd ook niet, komt dit door de webbrowser ofzo?
Buffalo77 | Pokemon Unite
MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]
En voor de Service stars per class, kan je zelf narekenen hoeveel punten je er nog voor moet halen.
Bijvoorbeeld: Engineer heeft 1450 punten per procent voor de Servicestar nodig.
@Phyxion; wat een wazige screenshot? Ik heb die "half gevulde" medals niet in mijn Battlelog...
Die service medals heb ik er zelf bij gepaste in Paint.NET.majic schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:21:
[...]
HEY!! Waarom heb jij wel van die groene percentagebalkjes in je medals staan en ik niet? fuuuu!! Dat wil ik...
Die groene balkjes komen door "Battlefield 3 Battlelog interface improvements" voor Greasemonkey (of Chrome)
Je kan bij Weapons & Equipment je kit selecteren. Tel de wapen tijden bij elkaar op en klaar, dat zal bf3stats dan wel doen op deze manier.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:17:
[...]
Ja dat is dus totale bull-crap.
Hoe kan je je badge veranderen in een andere? Ik zie dit bij iedereen maar ik heb geen idee hoe dit moet.. ben onderhand level 25
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
OW ok 
Bij de wapens krijg ik de groene balkjes wel
Bij de wapens krijg ik de groene balkjes wel
Buffalo77 | Pokemon Unite
Dog Tags -> EditLias schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:24:
Hoe kan je je badge veranderen in een andere? Ik zie dit bij iedereen maar ik heb geen idee hoe dit moet.. ben onderhand level 25
Okee en hoe kan je inloggen om dit te veranderen
? zit nu niet thuis
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Battlelog..Lias schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:26:
Okee en hoe kan je inloggen om dit te veranderen? zit nu niet thuis
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien