"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Netjes. Het is niet keihard generfed, maar gewoon goed opgelost als het zo gedaan wordt. Nu hetzelfde doen met IRNV en ik ben helemaal blij.Brainscrewer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:04:
Kwam toevallig langs op twitter. Blijkbaar zijn de devs bezig met de Tactical lights
voor: http://imgur.com/MkPxR
na: http://imgur.com/Z3E6I
bron: https://twitter.com/#!/Demize99/status/133891163617898497
Edit: Er werd door dezelfde persoon later nog wel vermeld dat hoe dichter bij je komt hoe feller het licht wordt, maar dat lijkt me logisch
[ Voor 4% gewijzigd door Raku op 08-11-2011 18:21 ]
Raku
Dit is dus wat een echte tac light doet.
http://imgur.com/a/46fUs
Het komt in de buurt met de nerf.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blij Met Wilco
Beste bart,
De betaling voor je bestelling wordt gerestitueerd.
De restitutie is aangevraagd door jou of de uitvoerder of een resultaat van een onjuist adres of een geweigerd pakket. Gegevens restitutie:
Bestelnummer: xxxxxxxxxxxxxxxx
Bedrag: € 49,99
Met vriendelijke groet,
Origin-winkel Customer Service
De restitutie is aangevraagd door jou of de uitvoerder of een resultaat van een onjuist adres of een geweigerd pakket.bvk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:32:
Krijg ik dit net in mijn mailbox... Ik heb helemaal niets geannuleerd! Meer mensen deze vreemde mail ontvangen?
Of had je ook helemaal niets besteld? ;p
[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 08-11-2011 18:34 ]
Signature
Dont.touch.my.IRNVRaku schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:21:
[...]
Netjes. Het is niet keihard generfed, maar gewoon goed opgelost als het zo gedaan wordt. Nu hetzelfde doen met IRNV en ik ben helemaal blij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
UBER NERF graag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Betreft een origin pre-order download, zit dus al 2 weken te spelen. Er is dus geen sprake van een adres (behalve dan een irrelevant IP adres) en heb ook geen pakket geweigerd daar er niets bezorgd is...mouzetc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:34:
[...]
De restitutie is aangevraagd door jou of de uitvoerder of een resultaat van een onjuist adres of een geweigerd pakket.
Of had je ook helemaal niets besteld? ;p
geen linkje waar je in moet loggen op "origin" of stukje waar je moet reply'en met je creditcard informatie om het geld te ontvangen?bvk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:32:
Krijg ik dit net in mijn mailbox... Ik heb helemaal niets geannuleerd! Meer mensen deze vreemde mail ontvangen?
Beste bart,
De betaling voor je bestelling wordt gerestitueerd.
De restitutie is aangevraagd door jou of de uitvoerder of een resultaat van een onjuist adres of een geweigerd pakket. Gegevens restitutie:
Bestelnummer: xxxxxxxxxxxxxxxx
Bedrag: € 49,99
Met vriendelijke groet,
Origin-winkel Customer Service
Verwijderd
Vreemd is dat bij mijn maat staat : Batllefield 3 tm Limited edition, en bij mij maar Batllefield 3 tm
Je moet elkaar op battlelog toevoegen, en doe eens niet in bold typen?De_Hollander schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:53:
Hoi mijn probleem is ik hem mijn spel gekocht in de winkel, en heb de cd key in Origin geactiveerd, het spel werd gedownload. Nu is het zo dat als een maat van me is toegevoegd ik niet aan kan klikken meespelen.
Vreemd is dat bij mijn maat staat Batllefield 3 tm Limited edition.en bij mij maar Batllefield 3 tm
1) doe ff in goed NL en zonder boldVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:53:
Hoi mijn probleem is ik hem mijn spel gekocht in de winkel, en heb de cd key in Origin geactiveerd, het spel werd gedownload. Nu is het zo dat als een maat van me is toegevoegd ik niet aan kan klikken meespelen.
Vreemd is dat bij mijn maat staat Batllefield 3 tm Limited edition.en bij maar Batllefield 3 tm
2) limited edition is voor pre-orders. verder hebben jullie alle 2 hetzelfde spel dus je zou samen moeten kunnen spelen.
Hij staat in je statistics, maar volgens mij wordt het erg raar berekend.
Iemand die ik ken heeft een veel hogere k/d, een hogere spm dan mij en hij heeft meer unlocked. Toch heb ik een dubbel zo hoge skill?
Hoe berekend DICE dit?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Is een tijdje geleden uitgelegd. Het is gebaseerd op de mensen die jij vermoordt. Als dat ervaren spelers zijn, krijg je meer punten. Hoe het exact in elkaar zat weet ik niet meer, maar ik hoop dat dit je al een idee geeft. Het wordt overigens ook gebruikt bij matchmaking.Jeroenneman schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:56:
Iemand enig idee waar skill voor staat?
Iemand die ik ken heeft een veel hogere k/d, een hogere spm dan mij en hij heeft meer unlocked. Toch heb ik een dubbel zo hoge skill?
Hoe berekend DICE dit?
Kill iemand met high skill rating en je krijgt meer punten dan dat je een noob killed.Jeroenneman schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:56:
Iemand enig idee waar skill voor staat?
Hoe berekend DICE dit?
Als je constant op een server vol met noobs speelt blijft je skill level ook laag.
Net even zelf getest en dit effect treed alleen op met een camera, met je eigen ogen zie je dit niet. Met je ogen zie je gewoon een lichtpuntje en afhankelijk van de felheid ook de details in de lamp en reflector zelf.DanielWW2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:23:
Nog eentje van demize99.
Dit is dus wat een echte tac light doet.
http://imgur.com/a/46fUs
Het komt in de buurt met de nerf.
Vertaald naar het spel: Dit effect zou helemaal niet te zien zijn, hooguit misschien met mist/rook of de lamp is echt super fel. Alleen feller dan de zon kan niet.
Hun idee met de verlichting in BF3 is wel goed, maar de uitwerking is wat minder.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Op Battlelog kan ik idd wel meespelen.unfor schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:55:
[...]
Je moet elkaar op battlelog toevoegen, en doe eens niet in bold typen?
Bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 08-11-2011 19:02 ]
/insert nerd rage
Nee, dat ding bood in huidige staat gewoon iets teveel tov een standaard scope, kan ik wel begrijpen.
Zolang ze maar voicechat van de PS3 fixen, vind ik alles best. Oja, hogere playercap op servers, 24 wordt erg saai
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En ga je dood dan gebeurt het omgekeerde.unfor schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:57:
[...]
Kill iemand met high skill rating en je krijgt meer punten dan dat je een noob killed.
Als je constant op een server vol met noobs speelt blijft je skill level ook laag.

Damn dat is wel leip zeg.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:01:
Tering, in bc2 was het al geweldig wapen de USAS12, op een gegeven moment wel zwaar irritant en frustrerend omdat het overused werd. Maar damn, wil m echt snel unlocken als ik dit zie.
[video]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Lijkt me een beetje te krachtig. Dit zal wel weer het volende noob wapen worden.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:01:
Tering, in bc2 was het al geweldig wapen de USAS12, op een gegeven moment wel zwaar irritant en frustrerend omdat het overused werd. Maar damn, wil m echt snel unlocken als ik dit zie.
[video]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Asus software sowieso, echt beroerd spul, nooit installerenProxx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:30:
wie crashed er nog steeds en wie heeft daarbij toevallig ook ASUS OSD software geinstalleerd.
die heb ik verwijderd na het lezen van een ander topic
bij mij lijkt dit de oplossing
Alleen jammer dat ik mijn nickname sinds 15 jaar geleden gebruik, way before Firefox.oisyn schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:47:
[...]
Nicks kiezen die lijken op de naam van een browser is gewoon lame en zou moeten resulteren in een ban, omdat het het hele idee van herkenbaarheid verneukt. Als ik iemand tegenkom met de naam FireFox dan denk ik "Cool, dat is van de browser". Maar dan zie je "FireFoz" en dan denk je eerst dat er "FireFox" staat, en dus heeft het geen enkele berekenis meer waardoor je net zo goed geen nicknames kunt gebruiken. Het hele idee van nicknames is juist dat ze herkenbaar zijn.
Daarom zijn gelijk ogende nicks lame en zou je er niet aan moeten doen. Verder hou ik er over op.
De moraal van dit verhaal: puur het feit omdat er iets gebeurt dat jou niet zint wil niet meteen zeggen dat anderen daar dan ook voor gebanned hoeven worden.
Bovendien is het niet dat ik vind dat ze gebanned moeten worden omdat het me niet aan staat, dat zou raar zijn. Maar het is gewoon op een oneerlijke manier stats beïnvloeden. En oneerlijk en spel gaan bij mij niet samen door een door. Het mag dan wel mogelijk zijn maar dat wil niet zeggen dat het daarom de bedoeling van het spel is. Het haalt gewoon alle fair play weg. Sommige spelen voor de leaderboards dus het argument dat niemand er last van heeft is ook bullshit. Leaderboard en level zijn gewoon nutteloos door statspadding.
[ Voor 16% gewijzigd door FireFoz op 08-11-2011 20:06 . Reden: lastig typen op telefoon ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Wat een bs. Dus omdat .oysin nicks niet uit elkaar kan houden moet het resulteren in een banFireFoz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:51:
[...]
Alleen jammer dat ik mijn nickname sinds 15 jaar geleden gebruik, way before Firefox![]()
Bovendien is het niet dat ik vind dat ze gebanned moeten worden omdat het me niet aan staat, dat zou raar zijn. Maar het is gewoon op een oneerlijke manier stats beïnvloeden. En oneerlijk en spel gaan bij mij niet samen door een door. Het mag dan wel mogelijk zijn maar dat wil niet zeggen dat het daarom de bedoeling van het spel is. Het haalt gewoon alle fair play weg. Sommige spelen voor de leaderboards dus het argument dat niemand er last van heeft is ook bullshit. Leaderboard en level zijn gewoon nutteloos door statspadding.

YouTube: Kanaal van LevelCapGamingVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:59:
Iemand die een goed bf3 channel kent met wat skilled clips/montages/whatever?
vooral goed qua heli
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 08-11-2011 21:12 ]
Verwijderd
Nice, helicopter is voor mij ook het beste aan Battlefield dus tyRocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:08:
[...]
YouTube: Kanaal van LevelCapGaming
vooral goed qua heli

Flickr PSN ID= cheironnl
same.cheiron schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:17:
6 servers gejoined, 6 keer in een team dat geraped werd door de tegenstander. Leuk zo..
Over choppers gesproken, als iemand een piloot of gunner nodig heeft of gewoon gezellig samen wilt spelen kan me adden. Droyen op origin PCRocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:08:
[...]
YouTube: Kanaal van LevelCapGaming
vooral goed qua heli
Niet steeds leaven op zoek naar een winnend team, maar gewoon spelen en er het beste van maken. Oké bij rush assault kan het wel erg irritant zijn.cheiron schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:17:
6 servers gejoined, 6 keer in een team dat geraped werd door de tegenstander. Leuk zo..
Dat was een fietslampje dat je de reflector zag?Net even zelf getest en dit effect treed alleen op met een camera, met je eigen ogen zie je dit niet. Met je ogen zie je gewoon een lichtpuntje en afhankelijk van de felheid ook de details in de lamp en reflector zelf.
Maar als ze echt tactical lights zouden doen kunnen ze hem ook nog heel snel laten knipperen, je wilde toch realisme?
Ik begin te denken dat dat gewoon een grap van DICE is. Ik ga ook op de meest BS manieren dood in het niks met als reden bad luck.Cartman! schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:39:
Nog zoiets... ik zet m'n mortar op en ik ben ineens dood met "bad luck", lekker hoor DICE

Dus als iemand zin heeft in een potje knallen, voeg me maar toe: Yushirou op origin
PSN: Deltoidius
heb alle bindings al weg gehaald bij joystick maar naar links en rechts krijg ik niet ingesteld.
met veel geduld....leosand schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:58:
heeft iemand misschien een idee hoe je in ... naam een een logitech extreme 3d joystick goed geconfigd krijgt?
heb alle bindings al weg gehaald bij joystick maar naar links en rechts krijg ik niet ingesteld.
koste hier ook gemiddeld een poging of 5-6 om een knop te binden. Telkens als je iets wilt binden, beweegt je joystick per ongeluk een nanometer en registreert BF de X of Y as....
Oh, en negeer de tekst die er komt als je bind... klopt voor geen meter.

Het was rubberbanding on steroids alleen dan veroorzaakt door mijn PC en uiteindelijk dat Firefox hiervoor zorgde. Er bleven een aantal plugincontainers openstaan die het geheel steeds logger maakten. Mijn CPU bleef op 50% (6-core) draaien en het geheugengebruik stond ook op slechts 80% maar het wilde gewoon niet. Als ik Firefox herstartte bleven de plugincontainers staan en vereisten handmatige actie om te killen.
Als ik vervolgens het spel weer startte duurde het welgeteld 2 minuten voordat het weer een rubberbandingfest (3x woordwaarde) werd. Later deze week maar eens kijken wat hier de veroorzaker van is.
Maar goed, in de tijd dat er wel normaal gespeeld kon worden was het wel dolletjes.
Vrienden deden pogingen om headschots over de lange afstand te maken en uiteindelijk door stom toeval maakte ik er 1 van 700+ meter met maar 5 kogels.
Ik heb trouwens ook gemerkt dat rubberbanding vanaf de PC ook een voordeel kan zijn. Ik heb een aantal vliegtuigen neergehaald die voor mij stil in de lucht hingen terwijl deze in werkelijkheid al lang en breed weg waren. Op zich is dat wel lam en deze stats zijn volgens mij niet opgeslagen omdat ik het potje heb afgebroken. Maar goed ook want dergelijke zaken zouden niet mogen tellen.
Dat jij tegen een muur aan schiet waardoor de hele pui boven op je valt kan DICE vrij weinig aan doen.Cartman! schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:39:
Nog zoiets... ik zet m'n mortar op en ik ben ineens dood met "bad luck", lekker hoor DICE
(heb ik namelijk gehad toen ik de mortar testte
Vliegtuigen die in de lucht "ineens" stil hangen kunnen ook tegen de rand/dak van de map zijn gevlogen. Je staat dan ineens stil tot je weet te keren...bazs2000 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:20:
Maar goed, in de tijd dat er wel normaal gespeeld kon worden was het wel dolletjes.
Vrienden deden pogingen om headschots over de lange afstand te maken en uiteindelijk door stom toeval maakte ik er 1 van 700+ meter met maar 5 kogels.
Ik heb trouwens ook gemerkt dat rubberbanding vanaf de PC ook een voordeel kan zijn. Ik heb een aantal vliegtuigen neergehaald die voor mij stil in de lucht hingen terwijl deze in werkelijkheid al lang en breed weg waren. Op zich is dat wel lam en deze stats zijn volgens mij niet opgeslagen omdat ik het potje heb afgebroken. Maar goed ook want dergelijke zaken zouden niet mogen tellen.
Vooral Canals heeft een absurd kleine airspace waardoor dit vrijwel altijd gebeurt als je probeert te dogfighten.
Idd , op canals ben je meer aant draaien dan aant vechten lijkt het wel , waarom niet gewoon een grotere skybox ???RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:29:
[...]
Vliegtuigen die in de lucht "ineens" stil hangen kunnen ook tegen de rand/dak van de map zijn gevlogen. Je staat dan ineens stil tot je weet te keren...
Vooral Canals heeft een absurd kleine airspace waardoor dit vrijwel altijd gebeurt als je probeert te dogfighten.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
artifacts is het denk ik niet, maar het is zwaar irritant.
Ik heb een amd/ati 6950 en deze is alleen in ccc overklokt . settings high en ultra zijn hetzelfde effect.
drivers zijn geupdate van de videokaart, moet ik 1 of andere setting uitzetten?
Heb het ook op mijn ati6950. Ik hoop dat het niet komt door artifacts.martijn24 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:40:
ik krijg af en toe groene strepen door het beeld als ik multiplayer battlefield 3 speel.
Ik heb een amd/ati 6950 en deze is alleen in ccc overklokt . settings high en ultra zijn hetzelfde effect.
Als het een groene flits is, dan hoort dit helaas. Het is erkend door DICE maar nog niet alles is opgelost.martijn24 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:40:
ik krijg af en toe groene strepen door het beeld als ik multiplayer battlefield 3 speel.
Als het echt strepen zijn en delen op het scherm, dan zou het je videokaart weleens kunnen zijn die aan het overlijden is

Daarbij had ik graag ook eens maps die voller zijn dan de max 24 spelers op PSN...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik heb hier zelfs op de PS3 last vam. Lijkt me dus een issue van de frostbite2 engine zelf. En dat kan gepatcht worden, ff geduld dus :-)martijn24 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:40:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Niemand gebruikt de command rose zowat en niemand luister er naar, daarnaast is het een beta ding werkt niet lekker en heeft te weinig commands in zich zitten. Het voelt 1dags werk en zou wel te weinig tijd zijn geweest voor de mensen die het moeten in spreken.Jeroenimoes schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:58:
Hoe meer ik lees en videos zie, hoe meer ik de PC mis. De command rose is toch wel een gemis op de PS3. En wat eerder is genoemd; het was on BF2 toch echt een topfeature om teammates on voertuigen te kunnen attenderen dat je graag meereed...
Daarbij had ik graag ook eens maps die voller zijn dan de max 24 spelers op PSN...
Nu is het iets van 250 en dat werkt gewoon niet met jets.
Een andere oplossing is de 2 jets vervangen door attack helicopters, die zijn ook wat nuttiger op die map denk ik.
Over het verliezende team joinen: Als jij een server joined die al even bezig is en redelijk vol zit (1 tot 5 slots) dan is de kans dat je het verliezende team joined groot. Iemand die lekker bezig is in het winnende team disconnect niet, maar iemand die ziet dat hij aan het verliezen is wel. Daardoor kom je vaak in de spots van de mensen die als verliezende leaven.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Waarom als je leaved verlies je toch sowieso punten?Rynji schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:05:
Ze mogen de flight ceiling op Canals van mij wel verhogen naar minstens 600 (liefst 800~900).
Nu is het iets van 250 en dat werkt gewoon niet met jets.
Een andere oplossing is de 2 jets vervangen door attack helicopters, die zijn ook wat nuttiger op die map denk ik.
Over het verliezende team joinen: Als jij een server joined die al even bezig is en redelijk vol zit (1 tot 5 slots) dan is de kans dat je het verliezende team joined groot. Iemand die lekker bezig is in het winnende team disconnect niet, maar iemand die ziet dat hij aan het verliezen is wel. Daardoor kom je vaak in de spots van de mensen die als verliezende leaven.

Dit is een account.
Je krijgt het ook als reden te zien als een admin op de kill knop drukt in Procon of BF3CCDanielWW2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:45:
Ik begin te denken dat dat gewoon een grap van DICE is. Ik ga ook op de meest BS manieren dood in het niks met als reden bad luck.
Tuurlijk niet.Grvy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:11:
Waarom als je leaved verlies je toch sowieso punten?
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 23:16 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
furby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:44:
Is karma.
[...]
Niet steeds leaven op zoek naar een winnend team, maar gewoon spelen en er het beste van maken. Oké bij rush assault kan het wel erg irritant zijn.
Ben maar even co-op gaan spelen. Met name de indoor missies vind ik wel leuk om te doen eigenlijk. Hopelijk brengen ze meer missies uit in een latere dlc. Jammer alleen; wil graag het laatste level met een maat spelen, maar die heeft hem nog niet unlocked. En met hem het sniper level spelen is drama, dus ik denk niet dat ik het laatste level ooit met hem zal spelen
Flickr PSN ID= cheironnl
Stelletje GoT clan admin naaiers, en dan betaal ik om lid te worden.Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:15:
[...]
Je krijgt het ook als reden te zien als een admin op de kill knop drukt in Procon of BF3CC
Wie doet dat dan ook?DanielWW2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:32:
[...]
Stelletje GoT clan admin naaiers, en dan betaal ik om lid te worden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik wil me geld terug.
Verwijderd
Ik heb hier ook last wel van, en dit met een 6970martijn24 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:40:

Moet je maar niet je mortar opzettenCartman! schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:39:
Server disabled en dan ga je dood, in bc2 had je dat ook met snipers.
zoals ik vele reacties hier lees ben ik helaas niet de enige , maar ik weet nu wel dat het komtVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:45:
[...]
Ik heb hier ook last wel van, en dit met een 6970
door het spel zelf en niet door mijn videokaart of welke hardware/software probleem dan ook.
Hopelijk komt Dice vlug met een patch want ik vind het vrij storend.
Tja, het zat er in de beta helaas ook al in, dus of het snel gaat gebeuren weet ik niet.martijn24 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 01:32:
[...]
zoals ik vele reacties hier lees ben ik helaas niet de enige , maar ik weet nu wel dat het komt
door het spel zelf en niet door mijn videokaart of welke hardware/software probleem dan ook.
Hopelijk komt Dice vlug met een patch want ik vind het vrij storend.
Raku
Ja toen had ik het ook, dus dacht ik zal het eens vragen . Wel beetje erg slecht van Dice om dit niet teRaku schreef op woensdag 09 november 2011 @ 01:35:
[...]
Tja, het zat er in de beta helaas ook al in, dus of het snel gaat gebeuren weet ik niet.
verhelpen als ze dit al wisten toen met de beta.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Rudios schreef op woensdag 09 november 2011 @ 03:15:
04:00.En nu naar bed Nog ff dan, verslavend!!!!
Let maar niet op de xbox360 in de link, kan ik ook niks aan doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit is ook één van mijn grootste ergernissen, of als je ineens in crouch gaat achter een betonblok iemand je nog steeds 3x raakt van rechtvoor en je dus alsnog doodgaat. Dit is vooral erg op servers met hoge ping (enigszins begrijpelijk), maar heb het overal al gehad en ook vrijwel elke keer als ik probeer dekking te zoeken.EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:43:
Een ding waar ik nog steeds enorm kwaad over kan worden is dat dekking zoeken gewoon NIET BETROUWBAAR is... Je loopt om een fucking hoekje maar neeeee, je wordt alsnog neergeschoten door de persoon waarvoor je juist het hoekje om ging om dekking te zoeken. Dat hele hit detection systeem is gewoon RUK.
Dit probleem heeft iedereen wel eens. De enige oplossing is zoek een goede server met een goede ping. Gister paar potjes gespeeld op een server met een ping van rond de 40 en het speeld een en al bagger bij mijFucitol schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:27:
[...]
Dit is ook één van mijn grootste ergernissen, of als je ineens in crouch gaat achter een betonblok iemand je nog steeds 3x raakt van rechtvoor en je dus alsnog doodgaat. Dit is vooral erg op servers met hoge ping (enigszins begrijpelijk), maar heb het overal al gehad en ook vrijwel elke keer als ik probeer dekking te zoeken.
Als ik servers pak met een ping van onder de 20 dan speeld het spel als een zonnetje en zijn veel ergenissen tijdens het spelen verdwenen..
Gebeurd bij mij af en toe en eigenlijk kan je dan niks anders doen dan quiten, maar dat is natuurlijk niet fijn op de momenten dat je dik punten aan het maken bent
Vind maar raar dat dit op een open server kan. Als je rollen wilt uitsluiten, zet je er maar een password op.Minaaj schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:49:
[...]
Moet je maar niet je mortar opzetten
Server disabled en dan ga je dood, in bc2 had je dat ook met snipers.
Het haalt het spelplezier naar beneden als er ventjes zijn die denken dat er met snipers/mortars niet gewonnen kan worden en het maar blokkeren zodat zei lekker kunnen fraggen. Maar goed wie betaald die bepaald, maar zo'n server wil ik graag kunnen filteren. Niets is leuker dan mortar gastjes snipen
Zulke filters zouden inderdaad in Battlelog zelf te zien moeten zijn. Het is echter niet mogelijk om in Battlelog een server description of wat dan ook neer te kalken waardoor je dat soort informatie helaas niet kwijt kan. Ik hoop dat zoiets snel mogelijk wordt zodat servers gewoon hun regels kunnen laten zien en iedereen dan kan bepalen of hij daar wel of niet mee akkoord gaat.djkooij schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:58:
[...]
Vind maar raar dat dit op een open server kan. Als je rollen wilt uitsluiten, zet je er maar een password op.
Het haalt het spelplezier naar beneden als er ventjes zijn die denken dat er met snipers/mortars niet gewonnen kan worden en het maar blokkeren zodat zei lekker kunnen fraggen. Maar goed wie betaald die bepaald, maar zo'n server wil ik graag kunnen filteren. Niets is leuker dan mortar gastjes snipen
Verwijderd
Begrijpelijk, maar dan heb ik liever een gestandaardiseerd scherm daar met wat er aan en uit staat dan een open veld. Dat gaat dan alleen maar als een soort reclameblok dienen voor de clans e.d. van wie de servers zijn.Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:59:
[...]
Zulke filters zouden inderdaad in Battlelog zelf te zien moeten zijn. Het is echter niet mogelijk om in Battlelog een server description of wat dan ook neer te kalken waardoor je dat soort informatie helaas niet kwijt kan. Ik hoop dat zoiets snel mogelijk wordt zodat servers gewoon hun regels kunnen laten zien en iedereen dan kan bepalen of hij daar wel of niet mee akkoord gaat.
Is idd te hopen dat zoiets er snel komt. Voor mij zou een selectie button "class restriction" voldoende zijn, daar dit het spel echt verminkt. De overige regels kan ik over het algemeen prima mee leven (health regen/respawn/geen rpg tegen infantry, dat soort zaken), zolang je daar zelf je class maar voor kunt kiezen.Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:59:
[...]
Zulke filters zouden inderdaad in Battlelog zelf te zien moeten zijn. Het is echter niet mogelijk om in Battlelog een server description of wat dan ook neer te kalken waardoor je dat soort informatie helaas niet kwijt kan. Ik hoop dat zoiets snel mogelijk wordt zodat servers gewoon hun regels kunnen laten zien en iedereen dan kan bepalen of hij daar wel of niet mee akkoord gaat.
In ieder geval iets dat nooit op de GoTBF3 servers zal gebeuren
Ik zie niets wat een 870 of M1014 ook niet kan doen. Het team waar die persoon tegen speelt zijn ook de grootste idioten ook, en het halve team staat gewoon stil. Zo kan ik ook wel mensen neerschietenBatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:01:
[video]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
BattleLaunch 0.1.9
Voor de geïnteresseerdenv0.1.9 changelog:Note:
- lists are now sortable by column
- servers are now pinged before being added to the list as apposed to being lazy-evaluated
- fixed a bug where starting a new search wouldn’t cancel an already running search
- added the ability to stop/cancel searching
- added context menu to the server list items
- added context menu to the player list items
- added support for creating 1-click-play desktop shortcuts to servers
- added support for sharing 1-click-play web links (url’s)
- enforced single application instance
- various minor backend changes
- now comes in an installer
You can now share links to servers which will allow anyone who clicks it and has BattleLaunch 0.1.9 (or later) installed to join it instantly. For example, [url="battlelaunch://join-server/fa35d2c1-cf81-4b39-a94a-3cfbe23fad08/GoTBF3-nl-1-64p-Conquest/"]clicking this link[/url] will launch Battlefield 3 and join the “GoTBF3.nl #1 – 64p Conquest” server. You can get this link in BattleLaunch by right-clicking on a server and selecting “Copy Server Join Link”. You can also save this link as a shortcut on your desktop by selecting “Create Server Join Shortcut”. That way you can play on your favorite Battlefield 3 server whenever you want with just a single click! Doesn’t get much faster than that.
Download: BattleLaunch 0.1.9 Setup
Make sure you have the Microsoft .NET 4.0 Framework installed.
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Wat mooi!Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:23:BattleLaunch 0.1.9
[...]
Voor de geïnteresseerden.
Gisteren ook even met deze setup gespeeld de usas + explosive rounds. Moet zeggen is zeer leuk en je kan er nog aardig mee op afstand knallen.Phyxion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:10:
[...]
Ik zie niets wat een 870 of M1014 ook niet kan doen. Het team waar die persoon tegen speelt zijn ook de grootste idioten ook, en het halve team staat gewoon stil. Zo kan ik ook wel mensen neerschieten
Heb daarbij ook de 870 + flashligh + irnv scope and slugs round geprobeert en dan krijg je zeer veel gezeik van de tegenstander
Verwijderd
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Hoe werkt zoiets? Scrape je battlelog voor al die serverinformatie en dergelijken? Ik kan me niet voorstellen dat er een API voor is?Hyperz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:23:BattleLaunch 0.1.9
[...]
Voor de geïnteresseerden.
Jawel dat houd Battlelog ook keurig bij, die informatie wordt nog steeds verzonden vanuit de game. Anders zouden je stats ook niet geupdate kunnen worden.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:36:
Als je dat tooltje gebruikt, dan zien je vrienden zeker niet welke server je joint? Of wel?
Het gaat mij hierbji voornamelijk om de command render.drawfps 1.
Alvast bedankt!
Misschien kan je het met een Marco automatisch maken. Ik kan met mijn muis (Logitech G500) macro's maken voor de muis.-EvoLution- schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:41:
Heeft iemand enig idee hoe ik console commands op kan slaan zodat ik deze niet bij elke nieuwe start van de game hoef in te typen.
Het gaat mij hierbji voornamelijk om de command render.drawfps 1.
Alvast bedankt!
Haha zet je een Marco naast je pc die voor als jij een server joint eerst even de codes voor je intiktDacuuu schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:42:
[...]
Misschien kan je het met een Marco automatisch maken. Ik kan met mijn muis (Logitech G500) macro's maken voor de muis.
Je kan ook gewoon ati tray tools installeren, die zet ook de fps in beeld
[ Voor 10% gewijzigd door Fonta op 09-11-2011 09:50 ]
..
De soundtrack! Toch best episch iedere keer bij laden van een map van BF2, en bij BF3 is helemaal niks...
Had ik ook een keer, maar bij mij was het spectaculairder - vliegtuig deed een strafing run op een tank, stort neer op de tank (derp), vliegtuigwrak schiet door en walst over mij heen.harmen1987 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:36:
Ik had gister ook zo'n bad luck, maar niet vanwege mortars ofzo. Een tegenstander besloot uit zijn vliegtuig te springen, waarna dat vliegtuig precies op mijn hoofd neer komt. Dat noemen ze inderdaad bad luck..
En +1 over het geneuzel mbt regels in het spel - class restrictions, RPG's tegen infantry gebruiken, baserapen, al dat soort dingen moeten op een - vriendelijke - manier in het spel ingebouwd worden als server instellingen. Lijkt me ook niet moeilijk - vijandige basis als onbereikbaar maken (waar je na 10 seconden dood gaat), RPG's tegen infantry zwakker maken, en keuzes voor een bepaalde class ontoegangkelijk maken indien er teveel van zijn. Da's iig beter dan gewoon iemand ombrengen.
[ Voor 32% gewijzigd door YopY op 09-11-2011 09:53 ]
Verwijderd
Nee, ik heb de got tag, en ik kom niet vaker bij gotters in het teamVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:52:
Hebben jullie ook de ervaring dat als je in Battlelog een clantag instelt, dat je altijd bij elkaar in hetzelfde team komt? Sinds ik dit doe met wat vrienden, zitten we nooit meer in een verschillend team... misschien toeval, maar wel nice als het zo is:P
Nodigen jullie elkaar uit om in dezelfde server te komen via Battelog? Zitten jullie in dezelfde Party in Battelog? Dat helpt ook namelijk!Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:52:
Hebben jullie ook de ervaring dat als je in Battlelog een clantag instelt, dat je altijd bij elkaar in hetzelfde team komt? Sinds ik dit doe met wat vrienden, zitten we nooit meer in een verschillend team... misschien toeval, maar wel nice als het zo is:P
Heeft iemand een probleem bij de Battlelog plugin? Namelijk als de browser wordt afgesloten, dan vraag hij bij een 2de sessie om opnieuw de plugin te installeren dewelke al op mijn systeem staat.
Browser: Laatste versie van Firefox
Thanks,
Dit topic is gesloten.
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien