Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:46:
Om al de discussies die jullie voeren over modus met voertuigen :P is ook de reden dat ik die modes niet speel en alleen TDM speel . heb ej dat gezeur niet over voertuigen en valsspelers... maar alleen high skilled players die een hoge rank hebben.. het merendeel loopt toch te kloten in zon spel :z en die spelen vaak geen TDM
High skill in TDM waar?
Ik speel ook regelmatig TDM maar het niveau is nou niet bijster hoog.

TDM vind ik zeker een toevoeging aan BF3 maar het is zonde om conquest/rush niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:44:
Wel erg triest dat je het toch geprobeerd hebt. Statpadden = statpadden. 1 minuut of 1 uur of 1 dag of 1 week.

Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijn. Stelt weinig voor, maar dat je het toch hebt gedaan is wel tekenend..
Je zit op een password protected server omdat over een kwartiertje een war begint. Je zit alvast wat te klooien en via teamspeak vraag je je af of die manier zou werken. Dan ga je het eens testen en idd, het werkt. Tja, als dat tekenend is voor mij als persoon so be it, daar kan ik me niet druk om maken.
Ik rij wel eens iets te hard, drink eens in de paar jaar iets teveel en vloek wel eens. Ben ik nu een constante zuiplap die luid vloekend kleine kindjes dood rijd in zijn auto?

Wat betreft de voertuigen, ja het is vervelend als mensen iets doen met de tank wat jij beter zou kunnen doen. Echter zouden ze daarom geen recht hebben op een tank en jij wel? Mogen enkel mensen die iets goed kunnen datgene doen en moeten mensen die het wat minder goed kunnen maar wel erg leuk vinden het opgeven omdat de betere speler het voertuig opeist? Of is het leuk dat die mindere speler ook gewoon kan genieten van de all out warfare en de tanks?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:46

Vrijdag

De Zwarte

Of er zijn juist te weinig voortuigen en kan je niet op een squadmate spawnen. Moet je een heel eind lopen en als je er dan bent komt er net een tank voorbij scheuren ofzo :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:09
Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:52:
Of er zijn juist te weinig voortuigen en kan je niet op een squadmate spawnen. Moet je een heel eind lopen en als je er dan bent komt er net een tank voorbij scheuren ofzo :P
Lijkt me ook wel aardig. Een mega grote map. Ieder team enkel in tanks en dan gewoon een huge tankbattle

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:04

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]

Wat vehicle stealing, er staat toch nergens dat het jou voertuig is, als je wil dat het niet voorkomt blijf je toch lekker in de bestuurdesstoel zitten :P Maar ik erger me er soms ook aan, al vindt ik dat het op de large conquest maps weinig voorkomt, daar wordt soms helemaal geen gebruik gemaakt van jeeps..
In BF2 kon je na een patch de deuren van binnenuit op slot doen. Dat moet er weer in. :Y

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Alsof je het over de duivel hebt.

Ik start SQRUSH op op de 360, tegenstand had 0-0 met 12000 punten each. En counting +10 op Operation Metro. WTF. Je kon ook niets doen omdat je niet naar hun spawn kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik ben wel een beetje uitgekeken op die 9 mappen.. Ze mogen die Karkand mappen van mij wel eens ff aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
Sommigen spelen alleen Metro Conquest, ga dan MW3 spelen als je dat soort gameplay wil :|

Snap ook wel dat ze lekker punten kunnen hoggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 11:01
Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]

Wat vehicle stealing, er staat toch nergens dat het jou voertuig is, als je wil dat het niet voorkomt blijf je toch lekker in de bestuurdesstoel zitten :P Maar ik erger me er soms ook aan, al vindt ik dat het op de large conquest maps weinig voorkomt, daar wordt soms helemaal geen gebruik gemaakt van jeeps..
Heb nu al een aantal keer gehad dat ik bijv een tank van de vijand had gestolen en deze met veel moeite naar onze basis had gereden zodat ik hem veilig kon fixen (speelt veel rush). Dan heb ik er helemaal een hekel aan als iemand anders er snel erin springt die ziet dat ik als engineer hem aan het maken bent. Naar de vijand toe rijd en eruit springt omdat die daar snel wilde zijn.

Dus ja op dat moment is dat voertuig van mij aangezien ik er moeite voor heb gedaan en als er dan zo idioot er zo mee weg rijd zal die niet lang op de server blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

bloodlynx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:50:
[...]

Lekker *high skilled* [video] Beetje shipment of nuke town idee van cod en dan lekker spawn kille.
Als je zo wilt spelen prima :P

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]

Je zit op een password protected server omdat over een kwartiertje een war begint. Je zit alvast wat te klooien en via teamspeak vraag je je af of die manier zou werken. Dan ga je het eens testen en idd, het werkt. Tja, als dat tekenend is voor mij als persoon so be it, daar kan ik me niet druk om maken.
Ik rij wel eens iets te hard, drink eens in de paar jaar iets teveel en vloek wel eens. Ben ik nu een constante zuiplap die luid vloekend kleine kindjes dood rijd in zijn auto?
Ik vind sowieso dat ze die private servers eens unranked moeten maken, er zijn gewoon te veel mensen die momenteel op hun private servers misbruik zitten te maken van het stats systeem. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
[...]

Als je zo wilt spelen prima :P
Tsjah, je hebt altijd een alternatieve spawnpoint. Ik zie hier het probleem niet zo.

Al moet ik wel zeggen dat dat wel erg veel spawns achter mekaar waren zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Minaaj schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
Sommigen spelen alleen Metro Conquest, ga dan MW3 spelen als je dat soort gameplay wil :|

Snap ook wel dat ze lekker punten kunnen hoggen.
Ik vind Metro op de PS3 nog steeds geweldig om te doen, maar die 8 extra op de PC is iets teveel van het goede. Blijft leuk dat het een wedstrijdje RPG's/M320's blijft tot iemand weet door te breken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

word wel gefixt

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:40:
[...]
Armor voor je neus wegkapen :') wie zegt dat jij er meer recht op hebt dan een ander.
Ik en al die mensen die weten waar het omdraait. Het is een team spel
waar iedereen bij betrokken wordt,mits die weet wat hij moet doen. Daarom vind
ik het bij BF2 soms ook goed dat sommige servers verbieden dat een korporaal
vliegt of de beste armor steelt tenzij aangetoond is dat hij of zijn daadwerkelijk
weet wat hij doet. Ik zelf heb indertijd BF2 leren spelen door eerst als lone ranger
overal rond te lopen,te ervaren dat ik snel dood was en toen maar in een SQ ben gaan
meelopen als medic o.i.d. terwijl ik dus keek hoe anderen het deden en ervan leerde.
Uiteraard is het van uiterst belang als je als team iets wilt neerzetten om een headset
te hebben met mic zodat je ook kunt communiceren naast het toetsenbord. Ik werd zo
later een echte armorwhore(apc),top commander en een uitstekende BH pilot die voor
veel flagcaptures verantwoordelijk was met een volle BH en die overwinningen in de
wacht sleepte. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tactical light gets fixed:

http://twitter.com/#!/Demize99/status/133891163617898497

Before
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MkPxRl.jpg

After
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z3E6Il.jpg

[ Voor 115% gewijzigd door KngfCnns op 08-11-2011 15:09 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
[...]
Ik vind sowieso dat ze die private servers eens unranked moeten maken, er zijn gewoon te veel mensen die momenteel op hun private servers misbruik zitten te maken van het stats systeem. :X
Klopt, mee eens. Unranked servers zijn helaas nog steeds niet mogelijk, op geen enkele manier. Dat betekent dat wij twee dingen kunnen doen, de servers offline houden of accepteren dat members er kunnen statpadden als ze dat willen. Met het eerste straffen we iedereen en bovendien, we betalen er gewoon voor. Dat tweede is dan nog de beste mogelijkheid.

@ Mark. Je bewijst wel mooi mijn punt :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
EDIT: hierboven betere screens

Is toch echt wel een heel stuk beter! Kan niet wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door SuperflipNL op 08-11-2011 15:13 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

itsleon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
[...]

Heb nu al een aantal keer gehad dat ik bijv een tank van de vijand had gestolen en deze met veel moeite naar onze basis had gereden zodat ik hem veilig kon fixen (speelt veel rush). Dan heb ik er helemaal een hekel aan als iemand anders er snel erin springt die ziet dat ik als engineer hem aan het maken bent. Naar de vijand toe rijd en eruit springt omdat die daar snel wilde zijn.

Dus ja op dat moment is dat voertuig van mij aangezien ik er moeite voor heb gedaan en als er dan zo idioot er zo mee weg rijd zal die niet lang op de server blijven.
Het is gewoon een ongeschreven regel om niet het voertuig te jatten waar een ander mee bezig is. Battlefield etiquette!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tsurany: Precies. Als ik merkte dat er gasten waren die echt waanzinnig goed waren
met een bepaalde tool,ongeacht de rang,dan gaat hij bij mij gewoon voor want het doel
is uiteindelijk dat mijn team wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:54:
[...]

Lijkt me ook wel aardig. Een mega grote map. Ieder team enkel in tanks en dan gewoon een huge tankbattle
Dat zou wel episch zijn inderdaad :D Een enorme tankveldslag :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]

Wat betreft de voertuigen, ja het is vervelend als mensen iets doen met de tank wat jij beter zou kunnen doen. Echter zouden ze daarom geen recht hebben op een tank en jij wel? Mogen enkel mensen die iets goed kunnen datgene doen en moeten mensen die het wat minder goed kunnen maar wel erg leuk vinden het opgeven omdat de betere speler het voertuig opeist? Of is het leuk dat die mindere speler ook gewoon kan genieten van de all out warfare en de tanks?
Mee eens, ik denk soms vaak idd; potverdomme laat mij in de tank/scout chopper/atack chopper ik heb alle of bijna unlocks. Maar het is geven en nemen, gelukkig is alles vet om te doen in BF3 en kun je al snel ergens anders vermaak vinden. Spelers moeten natuurlijk leren maar ik zit nog wel eens te schelden als ik op een chopper spawn met de intententie boven de flag eruiot te springen en vervolgens vliegt die de verkeerde kant op en crashed kansloos.... Tsja is wel je team een oor aannaaien op die manier maar het hoort erbij. Ragen heeft geen zin.

Voetuigen jatten vind ik echt not-done en meld ik als het me overkomt, ben je gunner op een tank en stapt de driver uit om te repairen ga je niet snel als driver, hooguit om ff te knallen dan laat je de oorspronkelijke eigenaar weer erin.

Is me 1x overkomen, na een chat melding gaf die hem terug, wel zo netjes en zo hoort het.

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 08-11-2011 15:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Tactical light ziet er zo ook natuurlijker uit ipv een bouwlamp aan je wapen

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Alleen irritant zijn de mensen die een transportheli pakken als piloot, dan gaan andere er ook in, en dan crashen ze. Of nog erger, gaan ze gewoon ergens zweven en klein beetje heen en weer schommelen.
Minaaj schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:56:
Iemand speeld BF3 op een andere manier dan dat jij leuk vindt en je hebt er helemaal geen enkele last van. Heb je al een brief gestuurd naar DICE om erover te klagen?
Tactical light ziet er zo ook natuurlijker uit ipv een bouwlamp aan je wapen
Waarschijnlijk is het echter niet realistischer, en eigenlijk moet je hem dan ook heel snel kunnen laten knipperen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 08-11-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:54:
[...]

Ik pak dan een jeep en ga door iedereen rijden zodat ze alles net missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
furby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:04:
Alleen irritant zijn de mensen die een transportheli pakken als piloot, dan gaan andere er ook in, en dan crashen ze. Of nog erger, gaan ze gewoon ergens zweven en klein beetje heen en weer schommelen.

[...]

Iemand speeld BF3 op een andere manier dan dat jij leuk vindt en je hebt er helemaal geen enkele last van. Heb je al een brief gestuurd naar DICE om erover te klagen?
Tja 64man en de hele dag lekker rpg's tegen de muur aan schieten, en tubes.. en dan nog trots zijn dat ze hoge SPM hebben ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:02:
[...]

Mee eens, ik denk soms vaak idd; potverdomme laat mij in de tank/scout chopper/atack chopper ik heb alle of bijna unlocks. Maar het is geven en nemen, gelukkig is alles vet om te doen in BF3 en kun je al snel ergens anders vermaak vinden. Spelers moeten natuurlijk leren maar ik zit nog wel eens te schelden als ik op een chopper spawn met de intententie boven de flag eruiot te springen en vervolgens vliegt die de verkeerde kant op en crashed kansloos.... Tsja is wel je team een oor aannaaien op die manier maar het hoort erbij. Ragen heeft geen zin.
Weet je waar ik nog steeds pissig om kan worden ondanks dat ik weet dat het maar een spel is.
Gasten die piloot zijn in een BH,vervolgens of alleen erop uitgaan terwijl het vliegdek vol staat
met soldaten die wegmoeten van het dek of nog erger,of het presteren zonder sjoege te geven
boven hun doel uit de BH te springen en de rest vd crew niks te zeggen. Lekker als je een volle
BH hebt met een heel team dat een aanval wilt uitoefenen en de piloot eruit springt alleen maar
omdat hij zonodig naar zijn doel wil. :(

Het is GVD een team spel Gelukkig worden dit soort gasten na 2 keer dit geintje(of iets soortgelijks)
te hebben uitgehaald gelijk verbannen van de betere serieuze servers zoals Panda of 24Y waar het
altijd druk is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:09:
[...]

Ach, als jij blij bent met je statpadded account, wie zijn wij om daar over te zeuren.
Je zegt dat je het maar een paar minuten gedaan hebt, maar je hebt jezelf daarmee wel een stempel gegeven. Niet dat dat iets boeit. Maar je stats zijn vrijwel useless geworden op die manier.

En dat geldt in z'n algemeenheid voor statpadders.
Personally geef ik niet zoveel om mijn stats. Maar ik steek er dan ook lang niet zoveel tijd in als anderen, en ik vind het gewoon ronduit irritant dat ik continu wordt afgemaakt door veel betere wapens, en dat ik die eerst moet unlocken door er heel veel tijd in te steken, tijd die ik niet heb (zeker niet met een kind op komst). Ik heb nog nooit mijn stats gepad, maar ik heb het weldegelijk overwogen. Zoals gezegd, die punten interesseren mij niets. Maar ik wil wel graag normaal mee kunnen komen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Misschien een rare vraag, maar is de COOP ranked? Aangezien je wel wapens kunt verdienen voor de multiplayer zou ik dat wel denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

.oisyn schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:07:
[...]

Personally geef ik niet zoveel om mijn stats. Maar ik steek er dan ook lang niet zoveel tijd in als anderen, en ik vind het gewoon ronduit irritant dat ik continu wordt afgemaakt door veel betere wapens, en dat ik die eerst moet unlocken door er heel veel tijd in te steken, tijd die ik niet heb (zeker niet met een kind op komst). Ik heb nog nooit mijn stats gepad, maar ik heb het weldegelijk overwogen. Zoals gezegd, die punten interesseren mij niets. Maar ik wil wel graag normaal mee kunnen komen.
De wapens waar je mee begint zijn echt niet slecht hoor en in vehicles heb je vrij snel je unlocks bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53
zAo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:11:
Misschien een rare vraag, maar is de COOP ranked? Aangezien je wel wapens kunt verdienen voor de multiplayer zou ik dat wel denken.
je krijgt wel punten. maar ze tellen niet voor je MP score.
de wapens die je unlocked kun je wel in MP gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:11:
Je gaat niet omhoog in je rank in de mulitplayer. Die punten tellen apart voor de coop en er is zelfs een aparte leaderboard voor.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Co-Op is echt iets totaal anders dan multiplayer. Toevallig kan je er wapens mee verdienen voor de multiplayer maar verder heeft het zijn eigen scoringssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kan je met de "spot" toets eigenlijk ook laten weten dat je een lift nodig hebt/ruimte vrij hebt? Dat kon met BC2 wel, wat handig was want dan hoorde je bijvoorbeeld "hey, can you give me a ride?" en dan bleef ik eventjes wachten. Als ik nu op de spot knop mep naar een jeep uit mijn team hoor ik namelijk niks. Of ik luister gewoon niet goed door die battletapes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:11
Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:15:
Kan je met de "spot" toets eigenlijk ook laten weten dat je een lift nodig hebt/ruimte vrij hebt? Dat kon met BC2 wel, wat handig was want dan hoorde je bijvoorbeeld "hey, can you give me a ride?" en dan bleef ik eventjes wachten. Als ik nu op de spot knop mep naar een jeep uit mijn team hoor ik namelijk niks. Of ik luister gewoon niet goed door die battletapes ;)
De knop ingdrukt houden, dan krijg je de Command Rose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
  • Laatst online: 30-09 10:28
Is dat op PC alleen of ook op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Aleen op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Commo Rose komt helemaal niet naar consoles dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
ja das een goede... ik mis dus de toeter op de buggies en humvee/grovnik was altijd wel makkelijk dan op te laten horen dat je ruimte hebt

Ander vraagje, wat is jullie favo wapen? Mijn op het moment moet toch wel de SCAR-H en de M416 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
GF187um schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:20:
Commo Rose komt helemaal niet naar consoles dan?
Nog niet bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
londonertje schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:20:
ja das een goede... ik mis dus de toeter op de buggies en humvee/grovnik was altijd wel makkelijk dan op te laten horen dat je ruimte hebt

Ander vraagje, wat is jullie favo wapen? Mijn op het moment moet toch wel de SCAR-H en de M416 zijn
Knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL

M249 met foregrip en extended mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Krijg je voor spotten ook punten? (Vind het altijd wel handig om te horen wat er zich in de buurt van me bevind overigens, echt prettig)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Knife is echt leuk. Leuk dat ze die animatie erbij hebben gedaan, waarbij je de dogtag afneemt. Kan de tegenstander nog even zien dat je een backstabber bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF187um
Tijdens Alpha en Beta was mijn favoriet de AEK971, nu nog geen tijd gehad om die te unlocken... Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:16:
[...]

De knop ingdrukt houden, dan krijg je de Command Rose
Werkt helaas niet op de Xbox ;(
Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:22:
Krijg je voor spotten ook punten? (Vind het altijd wel handig om te horen wat er zich in de buurt van me bevind overigens, echt prettig)
Ja, tien punten krijg je ervoor :)

Mijn favo wapen is de LM 88 met infrared en de DAO met flechettes. Ook UMP speelt prettig voor kleine ruimtes.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:22:
Als de spot gekilld wordt krijg je 10 punten (Spot Bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 09:26
jagermeister schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:13:
[...]
De wapens waar je mee begint zijn echt niet slecht hoor en in vehicles heb je vrij snel je unlocks bij elkaar.
Begin wapens zijn misschien niet slecht, maar als jij als beginnend assault rond is de kans dat jij een hoger level assault dodo schiet lager, omdat bijvoorbeeld hij een scope heeft op z'n gun en jouw dus een stuk eenvoudiger neerschiet op lange afstand dan jij hem, hetzelfde geld voor andere weapon-unlocks.

Voor voertuigen heb je wel sneller unlocks, maar daar maken de unlocks het killen en/of het inleven blijven een stuk gemakkelijker, waardoor een beginnend piloot een ( groot ) nadeel heeft tenozichte van een niet beginnend piloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:15:
Nou in BF2 had je duidelijke stemmen die echt schreeuwde; NEED PICKUP!! PICK ME UP!!! Dan was het altijd wel duidelijk, hier hoor je heel zacht en ongemotiveerd; hmmm need some vehicle extraction. I would like……a pickup? Please pick me up?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
M249 met IRNV foregrip en ligt aan HC of SC, respectievelijk Supressor of Ext mags en straks M240B met dezelfde specs ^^,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:24:
[...]

Nou in BF2 had je duidelijke stemmen die echt schreeuwde; NEED PICKUP!! PICK ME UP!!! Dan was het altijd wel duidelijk, hier hoor je heel zacht en ongemotiveerd; hmmm need some vehicle extraction. I would like……a pickup? Please pick me up?
Ah, dan heb ik het denk ik gewoon nooit gehoord :$ Wat mij betreft mag het inderdaad wel wat sterker want als je wartapes hebt aanstaan is het niet altijd makkelijk om deze mededelingen te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
SuperflipNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:23:
[...]

Knife is echt leuk. Leuk dat ze die animatie erbij hebben gedaan, waarbij je de dogtag afneemt. Kan de tegenstander nog even zien dat je een backstabber bent :P
Vindt de knifes ook zeer gaaf, alleen werkt het niet altijd even goed. Laatst heb ik zo'n gave knife kill gemaakt ik sprong richting iemand die op de grond lag, draaide hem om en stak die knife vol in de nek :*)

Zag er wel bruut uit, denk dat ik vanavond maar eens wat co-op ga doen, wil graag die SG553 unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 13:36
`
Lol, toen ik je neerschoot met de RPG was het niet je favo wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:58:
[...]

Ik en al die mensen die weten waar het omdraait. Het is een team spel
waar iedereen bij betrokken wordt,mits die weet wat hij moet doen. Daarom vind
ik het bij BF2 soms ook goed dat sommige servers verbieden dat een korporaal
vliegt of de beste armor steelt tenzij aangetoond is dat hij of zijn daadwerkelijk
weet wat hij doet. Ik zelf heb indertijd BF2 leren spelen door eerst als lone ranger
overal rond te lopen,te ervaren dat ik snel dood was en toen maar in een SQ ben gaan
meelopen als medic o.i.d. terwijl ik dus keek hoe anderen het deden en ervan leerde.
Uiteraard is het van uiterst belang als je als team iets wilt neerzetten om een headset
te hebben met mic zodat je ook kunt communiceren naast het toetsenbord. Ik werd zo
later een echte armorwhore(apc),top commander en een uitstekende BH pilot die voor
veel flagcaptures verantwoordelijk was met een volle BH en die overwinningen in de
wacht sleepte. :O
Ik vind dat jij helemaal niet weet waarom het draait, dus volgens jij eigen regels mag je er niet in rijden :w Als je zo graag het alleen recht wil op een bepaald voortuig zal je in een clan moeten spelen en daar het "recht" verwerven om er in te rijden. Hoe moeten mensen volgens jou het dan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 13:57
Ik lees net dit op nu.nl

http://www.nu.nl/games/26...t-dierenmishandeling.html

Het is toch ongelooflijk allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
F2000, nu met AOCG, Heavy Barrel en Foregrip.. Kan niet wachten op IRNV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tsja... PETA
rattenknuffelaars... kijken of ze nog net zo blij zijn als ze de pest krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 08-11-2011 15:30 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkte dat maar ook echt, dan waren we snel af van die ratproblemen in sommige steden. Lekker jongeren op ratten laten jagen zoals geleerd in Battlefield 3 en de straten worden een stuk schoner. Nu nog zwerfhonden en zwerfkatten en perfectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

"PETA stelt dat het vermoorden van een digitaal dier jongeren kan inspireren of beïnvloeden om deze acties in het echt uit te voeren. Het zou volgens de organisatie de aanzet kunnen vormen, omdat geweld tegen dieren in games of films drempelverlagend werkt voor het vertonen van dit gedrag in het echt.".

Ben het wel met ze eens, ik heb net geprobeerd op het bijliggende navo terrein een tank te jatten, die naar Rusland te rijden en daar een lading hagel af te schieten. (Natuurlijk de enemies wel gespot enzo, en toen ik er toch was de bom die al klaar stond proberen te activeren)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zught* geitewollensokkendragenendesojamelkdrinkendetofuvretendezielepootjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:30:
[...]

*zught* geitewollensokkendragenendesojamelkdrinkendetofuvretendezielepootjes.....
wow die neem ik volgende keer bij galgje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:30:
[...]

"PETA stelt dat het vermoorden van een digitaal dier jongeren kan inspireren of beïnvloeden om deze acties in het echt uit te voeren. Het zou volgens de organisatie de aanzet kunnen vormen, omdat geweld tegen dieren in games of films drempelverlagend werkt voor het vertonen van dit gedrag in het echt.".

Ben het wel met ze eens, ik heb net geprobeerd op het bijliggende navo terrein een tank te jatten, die naar Rusland te rijden en daar een lading hagel af te schieten. (Natuurlijk de enemies wel gespot enzo, en toen ik er toch was de bom die al klaar stond proberen te activeren)
Ik heb nu al zeker een week de drang om een nuke te jatten van Volkel en Parijs op te blazen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:31:
[...]

wow die neem ik volgende keer bij galgje ;)
damn, jammer dat ik maar 7 letters steeds kan neerleggen bij wordfeud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:30:
[...]

Correctie: hennepenbiokatoensokkendragendesojamelkdrinkendeenofvretendezielepootjes!

Geitenwol is natuurlijk ook uit den boze voor dierengekkies! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:32:
[...]

Ik heb nu al zeker een week de drang om een nuke te jatten van Volkel en Parijs op te blazen.
Jij wordt vannacht van je bed gelicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Toen ik die missie speelde moest ik meteen aan PETA denken. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jagermeister schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:33:
[...]

Jij wordt vannacht van je bed gelicht :P
Als ik maar op tijd op spatie druk en daarna de rechtermuisknop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Statspadding is gewoon lame en zou moeten resulteren in een ban, omdat het het hele idee van levelen en leaderboards verneukt. Als ik iemand tegen kom die nu al level 50 is bijvoorbeeld, dan denk ik "wow respect". En als ik zie dat ik (noem maar wat) op #120 sta op de leaderboards, denk ik cool. Maar door statspadding hebben al die waardes geen enkele betekenis meer waardoor je het er net zo goed uit kan laten. Het idee van levels is juist dat je kunt zien hoe ervaren een speler is en door statspadding kan dat niet meer.

Daarom is statspadding lame en zou je er niet aan moeten doen. Verder hou ik er over op.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DanielWW2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:34:
[...]

Toen ik die missie speelde moest ik meteen aan PETA denken. :D
dan denk ik toch liever aan deze peta:
http://s11.allstarpics.ne...g/0/6/065plctu2jxllxu.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door cybermans op 08-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:35:
[...]

dan denk ik toch liever aan deze peta:
spoiler:
spoiler tag werkt niet echt ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:36:
[...]

spoiler tag werkt niet echt ;)
dat blijkt, toch wat teveel op fok rondgehangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
laat ze eerst maar eens die irritante kat uit Seine Crossing opzoeken en meenemen

[ Voor 3% gewijzigd door johan bos op 08-11-2011 15:39 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Ze zoeken alleen maar aandacht, dus je speelt ze weer mooi in de kaart ;)

@hieronder, stop eens met aandacht geven

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 08-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Als het zo moet dan weet Frans Bauer daar wel raad mee...

http://www.nu.nl/achterkl...ontladen-frans-bauer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Hopen dan hij BF3 speelt, kan ik hem eindelijk omleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
één PETAMILF maakt nog geen harem, hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
En video gaming is zojuist verpest. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
majic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:44:
[...]

één PETAMILF maakt nog geen harem, hé!
harem? ben gewoon monochaam heur.

Peta Wilson is trouwens inmiddels wel een beetje over de datum heen

Modbreak:Zullen we de kroeg posts in het kroegtopic zetten? Dank u!

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 08-11-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat zou hij spelen, PS3 of Xbox? Misschien is hij wel heel erg 1337 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
ik word er niet goed van hoe vaak het spel crasht, bij het opstarten of van map wisselen. en dan niet te spreken over het door de map zinken in metro en de soms wat scheve hit detection. in de beta ok, maar in de full game verwacht je dat het na een week allemaal gewoon werkt.
en vergeet de unbalanced teams niet :(

Als het werkt is het wel een leuk spel...

[ Voor 5% gewijzigd door vick291 op 08-11-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Nu gaat Greenpeace zeker ook zeiken dat je niet met een tank door de stad mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:08:
Nu gaat Greenpeace zeker ook zeiken dat je niet met een tank door de stad mag!
Nee veilig verkeer nederland komt met spotjes :P

ochtend humeurtje.... *kaboem* geen verkeersdrempel meer maar een gapend gat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:29
Toch jammer om te zien dat de GoT servers de standaard vehiclerespawndelay heeft, ben nu voornamelijk te vinden op een duitse server die dat wel instant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 11:13

Blijft leuk :)

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leden kunnen voorstellen indienen die in overweging genomen worden en getoetst worden aan alle leden. Wat de servers draaien is wat de leden willen zien.

Mijn mening is dat instant respawn zorgt voor en kansloze situatie voor infantry en het behouden van een voertuig veel minder belangrijk maakt. Spelers letten minder op omdat er toch wel een voertuig in de base staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:29
Tsurany, dat voorstel heb ik al eens ingediend, maar ik zal vanavond even een poll maken op het gotbf3 forum. Dan hoeft dat verder niet via dit forum te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik ben aan het overwegen een nieuwe joystick te gaan kopen.
Welke joystick hebben jullie? En welke joystick raden jullie mij aan voor het besturen van helicopters?

Ik heb op het moment nog een oudere logitech joystick Wingman Extreme Digital 3D.. namelijk:
http://www.logitech.com/e...-gear/legacy-devices/2964

Deze werkte in Battlefield 2 en BF:vietnam nog goed maar nu in BF3 krijg ik hem niet goed geconfigureerd. De AXIS-Y(in helicopter naar voor/achter) blijft constant omgedraaid(inverted) wat ik ook doe en dat is erg onhandig voor het bedienen van helicopters. Ik kan er in ieder geval maar niet aan wennen.
Ik heb in de Logitech Gaming Software(laatste versie 5.04) en in BF3 zelf de axis een keer de invert axis-y optie aan/uit gezet maar het veranderd niets.
Ik denk omdat de drivers te oud zijn(jaar 2008) die toen bedoeld waren voor windows vista niet meer zijn geupdate door logitech sindsdien. En ik draai windows 7 64bit.. de software werkt wel maar de axis Y krijg ik alleen niet goed ingesteld nu.

Daarom mijn vraag. Welke joystick is een echte aanrader?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tijd die Dice stak in het maken van een belabberde SP, mochten ze gerust steken in het maken van meer MP maps:
ik las net dat MW3 16 maps heeft, 16! Wij zitten met 9 maps waarvan ook nog eens een deel zó eentonig speelt, wegens de lineariteit. (Damavand Peak, Operation Metro, ... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:31
Zijn alle 16 MW3 maps ook beschikbaar in elke modus dan want dat was bijvoorbeeld met Black Ops niet het geval meen ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FireFoz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:34:
Statspadding is gewoon lame en zou moeten resulteren in een ban, omdat het het hele idee van levelen en leaderboards verneukt. Als ik iemand tegen kom die nu al level 50 is bijvoorbeeld, dan denk ik "wow respect". En als ik zie dat ik (noem maar wat) op #120 sta op de leaderboards, denk ik cool. Maar door statspadding hebben al die waardes geen enkele betekenis meer waardoor je het er net zo goed uit kan laten. Het idee van levels is juist dat je kunt zien hoe ervaren een speler is en door statspadding kan dat niet meer.

Daarom is statspadding lame en zou je er niet aan moeten doen. Verder hou ik er over op.
Nicks kiezen die lijken op de naam van een browser is gewoon lame en zou moeten resulteren in een ban, omdat het het hele idee van herkenbaarheid verneukt. Als ik iemand tegenkom met de naam FireFox dan denk ik "Cool, dat is van de browser". Maar dan zie je "FireFoz" en dan denk je eerst dat er "FireFox" staat, en dus heeft het geen enkele berekenis meer waardoor je net zo goed geen nicknames kunt gebruiken. Het hele idee van nicknames is juist dat ze herkenbaar zijn.

Daarom zijn gelijk ogende nicks lame en zou je er niet aan moeten doen. Verder hou ik er over op.

De moraal van dit verhaal: puur het feit omdat er iets gebeurt dat jou niet zint wil niet meteen zeggen dat anderen daar dan ook voor gebanned hoeven worden.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 08-11-2011 17:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
SpitfireNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:29:
Daarom mijn vraag. Welke joystick is een echte aanrader?
Neem een X360 joystick, werkt perfect op de pc met alle games (die ik gespeeld heb). Geen driver gedoe en games herkennen het automatisch. Je krijgt in games dan ook bijvoorbeeld instructies zoals op de Xbox (press B of use L stick, etc) Heb nog niet in BF3 getest (want BF speel ik met muis keyboard), maar verwacht dat het precies hetzelfde zal spelen als op de xbox.

Let wel op, bedrade versie is volgens mij hetzelfde, maar als je draadloos wilt moet je wel degene nemen waarop staat For Windows o.i.d. Daar zit dan een usb zendertje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:46:
Zijn alle 16 MW3 maps ook beschikbaar in elke modus dan want dat was bijvoorbeeld met Black Ops niet het geval meen ik :?
Op de lineaire BF3 maps speelt Conquest en Rush toch bijna hetzelfde? In die zin dat je niet/nauwelijks kan flanken.

Gelukkig komt die B2K DLC snel genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 08-11-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Asgaro schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:45:
De tijd die Dice stak in het maken van een belabberde SP, mochten ze gerust steken in het maken van meer MP maps:
ik las net dat MW3 16 maps heeft, 16! Wij zitten met 9 maps waarvan ook nog eens een deel zó eentonig speelt, wegens de lineariteit. (Damavand Peak, Operation Metro, ... :( )
Alleen zijn de BF maps wel minimaal 3 keer zo groot wat er voor zorgt dat bf3 spelers 2 keer zoveel speel oppervlakte hebben. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:31
Asgaro schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:49:
[...]

Op de lineaire BF3 maps speelt Conquest en Rush exact hetzelfde qua gevoel, toch?
Dat is een persoonlijke smaak, het doet er verder ook niet toe. De maps zijn beschikbaar in elke gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Asgaro schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:45:
Sowieso vind ik het aantal maps in BF games altijd karig. Zeker als je je bedenkt dat het relatief weinig tijd kost om wat nieuwe maps te maken. Zeker voor een team. Ik neem aan dat ze een eigen editor hebben waarin je het terrain simpel kunt modelen en je de objects eenvoudig kunt plaatsen. Beetje landschap painten, overgrowth en undergrowth op de map painten, terrain properties instellen, wat lighting en fog tweaken, wat ambient geluiden toevoegen en klaar.

Alles staat of valt natuurlijk met het idee... maar ja, daar kunnen ze ook wel wat leuks mee doen. Laat de community hun map ideeën inzenden en daaruit worden de beste ideeën gekozen.... door de community...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:18:
Leden kunnen voorstellen indienen die in overweging genomen worden en getoetst worden aan alle leden. Wat de servers draaien is wat de leden willen zien.

Mijn mening is dat instant respawn zorgt voor en kansloze situatie voor infantry en het behouden van een voertuig veel minder belangrijk maakt. Spelers letten minder op omdat er toch wel een voertuig in de base staat.
Als mijn aanvraag er goed doorheen is heb ik ook nog wel een voorstel of twee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Kwam toevallig langs op twitter. Blijkbaar zijn de devs bezig met de Tactical lights

voor: http://imgur.com/MkPxR

na: http://imgur.com/Z3E6I

bron: https://twitter.com/#!/Demize99/status/133891163617898497

Edit: Er werd door dezelfde persoon later nog wel vermeld dat hoe dichter bij je komt hoe feller het licht wordt, maar dat lijkt me logisch :9

[ Voor 25% gewijzigd door Brainscrewer op 08-11-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Brainscrewer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:04:
Kwam toevallig langs op twitter. Blijkbaar zijn de devs bezig met de Tactical lights

voor: http://imgur.com/MkPxR

na: http://imgur.com/Z3E6I

bron: https://twitter.com/#!/Demize99/status/133891163617898497
NERF FTW. _/-\o_
Eigenlijk mag het nog wel verder maar hier kan ik denk ik mee leven.

Pagina: 1 ... 61 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien