Graag iedereen switchen naar de tactical light, makkelijker kills maken kan het niet. Je moet een beetje links van het enorme witte vlak schieten, gegarandeerd een killTsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:55:
Die tactical light is gewoon een idioot domme toevoeging aan het spel geweest. Het geeft een behoorlijk groot voordeel door de tegenstander volledig te verblinden waardoor hij soms het midden van het licht niet eens kan zien, maar werkt ook zeer goed om je teammates even flink te zieken. Het voegt niks toe aan het spel, het ontbreken er van zou door niemand als negatief bestempeld worden en het maakt het spel gewoon een stuk minder leuk.
Maar je kan het de spelers niet kwalijk nemen, als je het zelf niet gebruikt ben je in het nadeel en dat willen de meesten ook niet.
Zelf gebruik ik het niet omdat ik het een waardeloze toevoeging aan het spel vind en het zwaar overpowered vind, maar om dan meteen mensen van noobheid te beschuldigen die het wel gebruiken? Ik accepteer dat mensen graag al dat soort dingen uit het spel gebruiken.
@ Murky123: Zoek op 'tickets' bij de server browser, kom je servers tegen met high ticket count. Dan duren conquest rondjes in ieder geval een stuk langer.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May