Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:55:
Die tactical light is gewoon een idioot domme toevoeging aan het spel geweest. Het geeft een behoorlijk groot voordeel door de tegenstander volledig te verblinden waardoor hij soms het midden van het licht niet eens kan zien, maar werkt ook zeer goed om je teammates even flink te zieken. Het voegt niks toe aan het spel, het ontbreken er van zou door niemand als negatief bestempeld worden en het maakt het spel gewoon een stuk minder leuk.
Maar je kan het de spelers niet kwalijk nemen, als je het zelf niet gebruikt ben je in het nadeel en dat willen de meesten ook niet.

Zelf gebruik ik het niet omdat ik het een waardeloze toevoeging aan het spel vind en het zwaar overpowered vind, maar om dan meteen mensen van noobheid te beschuldigen die het wel gebruiken? Ik accepteer dat mensen graag al dat soort dingen uit het spel gebruiken.

@ Murky123: Zoek op 'tickets' bij de server browser, kom je servers tegen met high ticket count. Dan duren conquest rondjes in ieder geval een stuk langer.
Graag iedereen switchen naar de tactical light, makkelijker kills maken kan het niet. Je moet een beetje links van het enorme witte vlak schieten, gegarandeerd een kill 8)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Met 'T' kan je hem afzetten, en natuurlijk aanzetten net voor je die kamer binnenstapt. Moest de flashlight initieel uit staan, dan zou ik hem zeker en vast gebruiken, maar nu vergeet ik hem teveel af te zetten en geef ik m'n positie veel te vaak weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:03:
[...]

Vooral doen :) Je geeft je positie vaak al ver van te voren weg en er gaan toch altijd eerst granaten een kamertje/gangetje in waar zo'n flashlight effectief zou kunnen zijn ;)
Ach, met mijn speeltempo duurt het 10 jaar voordat ik hem unlock. Maar je kan dat ding toch uitschakelen neem ik aan?
Het is handig wanneer je een hele groep in de rug aanvalt zoals in market nog wel eens het geval is :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 00:18
Phyxion schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:06:
[...]

Graag iedereen switchen naar de tactical light, makkelijker kills maken kan het niet. Je moet een beetje links van het enorme witte vlak schieten, gegarandeerd een kill 8)
In de BETA vond ik mensen die met een flashlight tegenover me wel oke. Die flash was alleen recht in je gezicht redelijk verblindend. Helaas is aangepast en al schijnt iemand maar een beetje in je richting, je bent totaal verblind. Lekker fake imo, vind t een stuk lastiger ze om te leggen.

Om het inderdaad nog maar niet te hebben over teammates die in je bek schijnen..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:20:
Er draaien nu tijdelijk twee GoTBF3.nl hardcore servers. We gaan zeer binnenkort eens kijken wat de meest wenselijke server indeling is en dit kan als een kleine pilot beschouwd worden. Het gaat om een Conquest 64 hardcore server en een Rush 32 hardcore server.
Wat ik merk is dat een mixed 64p altijd lekker vol zit (de bottleneck conq, als rush en de grotere als conq)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
BobbyDgtl schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:06:
Met 'T' kan je hem afzetten, en natuurlijk aanzetten net voor je die kamer binnenstapt. Moest de flashlight initieel uit staan, dan zou ik hem zeker en vast gebruiken, maar nu vergeet ik hem teveel af te zetten en geef ik m'n positie veel te vaak weg :(
Ik gebruik dat pistool met tactical light ipv het aan mijn geweer vast te maken. Mede omdat ik buiten amper kan zien of hij aan of uit staat. Daarnaast heeft tactical light heeft alleen nut in close combat en dan is een pistol effectief genoeg.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik word zo ontiegelijk straal ziek van al die verneukte kut ventjes die lopen te statspadden, nu net op de xbox, 4 servers in 10 minuten gehad, en in elke server zitten ze gewoon te statspadden waar de halve server bijstaat... serieus niet grappig, dus flikker dr een paar granaten op en klaar, 5 min later, staan ze weer te statspadden... hier moet HARD tegen worden opgetreden, gewoon te triest voor woorden, als je het niet normaal kan spelen, speel het dan niet !

Erg jammer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
rnenator schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:12:
[...]

Ik gebruik dat pistool met tactical light ipv het aan mijn geweer vast te maken. Mede omdat ik buiten amper kan zien of hij aan of uit staat. Daarnaast heeft tactical light heeft alleen nut in close combat en dan is een pistol effectief genoeg.
Idem, het pistool wordt toch enkel in noodgevallen bovengehaald, en dan kan die flashlight wel m'n leven eens redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:12:
Ik word zo ontiegelijk straal ziek van al die verneukte kut ventjes die lopen te statspadden, nu net op de xbox, 4 servers in 10 minuten gehad, en in elke server zitten ze gewoon te statspadden waar de halve server bijstaat... serieus niet grappig, dus flikker dr een paar granaten op en klaar, 5 min later, staan ze weer te statspadden... hier moet HARD tegen worden opgetreden, gewoon te triest voor woorden, als je het niet normaal kan spelen, speel het dan niet !

Erg jammer weer...
Voor de PC gamerts: WTF is statspadden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
ik heb t nog nooit gezien op de PC...je doelt neem ik aan op repareren van een tank die op zn kop ligt met buddy er in, mcoms disarmen en armen oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Kaap schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:45:
Ik persoonlijk vind het flashlight bijzonder irritant, eigenlijk wel een beetje OP. Ik heb het zelf dus ook zo snel mogelijk op mijn M249 gezet want ja, if you cant beat them, join them :+ Gister op Bazaar ren ik een kamertje in, staan er 4 gasten vol in mijn schijnwerper, schiet ze alle 4 af zonder dat ze me ooit hebben kunnen zien, dat had ik anders nooit kunnen winnen.
Dat bedoel ik dus; gevechten worden niet meer bepaald op skill of slimmigheid, maar door een gimmick. Dat kan (naar mijn idee) gewoon niet de bedoeling zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:13:
[...]

Geld voor alle platformen, in dit geval liggen ze er 1 een EOD bot te slopen, en ander te reparen, ondertussen nog paar medics en support ventjes erbij voor Health en Ammo, punten lopen op tot zeg 12000 ofzo, en niemand die er wat aan doet.

Er is dan ook geen goede manier om te reporten...
majic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:13:
ik heb t nog nooit gezien op de PC...je doelt neem ik aan op repareren van een tank die op zn kop ligt met buddy er in, mcoms disarmen en armen oid ?
Andere situatie, maar ja inderdaad.
Caliprio schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:16:
[...]

Nieuw soort Kikker?? :P

OT:
Volgens mij gewoon stats boosten :P
Statspadden, stats boosten, 1 pot nat.

[ Voor 37% gewijzigd door Fatal Mind op 08-11-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:13:
[...]

Nieuw soort Kikker?? :P

OT:
Volgens mij gewoon stats boosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:16:
[...]

Geld voor alle platformen, in dit geval liggen ze er 1 een EOD bot te slopen, en ander te reparen, ondertussen nog paar medics en support ventjes erbij voor Health en Ammo, punten lopen op tot zeg 12000 ofzo, en niemand die er wat aan doet.

Er is dan ook geen goede manier om te reporten...
Tja lame of niet, stat padding is geen cheaten, er valt dus niets te reporten.

Métro 64p conquest is ook gewoon stat padden... Die hele map is een gigantische chokepoint in het midden en de enige reden dat veel mensen hem blijven spelen is omdat het enorm veel puntjes oplevert zonder al te veel moeite :).

[ Voor 18% gewijzigd door EnigmaNL op 08-11-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah, ach lekker boeiend, zolang ik maar gewoon plezier heb.

Zodra ik zoiets tegen kom is het snel gedaan met ze, dat wel. Nothing a couple of headshots won't fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:39
RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:40:
[...]

Mij al wel gelukt hoor :P geen tactical light maar een belichtingslamp.
Per ongeluk O-) in het gezicht van een collega geschenen op klaarlichte dag. en hij zag 10 sec niks, en daarna 10 min rode vlekken...
Heb eens met een verrekijker op klaarlichte dag in de zon gekeken, kon dat wel vergelijken met zo'n tactical light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:09
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:12:

Erg jammer weer...
dat zal je denk ik nog een maand lang hebben, daarna zijn ze
a) door naar cod
b) zover gelevelled dat ze klaar zijn
C) in slaap gevallen vanwege het saaie

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:15:
[...]

Dat bedoel ik dus; gevechten worden niet meer bepaald op skill of slimmigheid, maar door een gimmick. Dat kan (naar mijn idee) gewoon niet de bedoeling zijn.
In BF2 was de meest populaire methode om met 2 van 1 team en 1 van een ander team (voor het gemak rood 1, rood 2 en blauw 1):

Blauw 1 knived Rood 1, Rood 2 revived Rood 1
herhaal
herhaal
tot einde ronde
12 a 15k punten per ronde gegarandeerd

Volgende ronde andere teamsamenstelling, zodat iedereen aan de beurt komt voor z'n punten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
EnigmaNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:17:
[...]

Tja lame of niet, stat padding is geen cheaten, er valt dus niets te reporten.
Ben het niet met je eens.

1. Tis triest...
2. Als je je punten niet normaal kan halen halen, stop er dan gewoon mee..
3. Ik vind het gewoon niet in de haak... 't kan toch niet zo zijn dat er een paar van die relnichten zit te padden, aan het einde van de pot zo'n 12k punten hebben, en dat ik bijvoorbeeld niet m'n ribbons kan krijgen voor MVP ( om maar voorbeeld te noemen )
4. Deze acties zijn niet zoals de game bedoeld is, therefor, het moet rapporteerbaar zijn.. Laat ze die kneuzen lekker bannen ofzo.
cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:17:
[...]

dat zal je denk ik nog een maand lang hebben, daarna zijn ze
a) door naar cod
b) zover gelevelled dat ze klaar zijn
C) in slaap gevallen vanwege het saaie
Laten we het hopen, anders is het dagdag met deze game wat mij betreft...

[ Voor 20% gewijzigd door Fatal Mind op 08-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:20:
[...]

1. Tis triest...
3. Ik vind het gewoon niet in de haak... 't kan toch niet zo zijn dat er een paar van die relnichten zit te padden, aan het einde van de pot zo'n 12k punten hebben, en dat ik bijvoorbeeld niet m'n ribbons kan krijgen voor MVP ( om maar voorbeeld te noemen )
4. Deze acties zijn niet zoals de game bedoeld is, therefor, het moet rapporteerbaar zijn.. Laat ze die kneuzen lekker bannen ofzo.
Ze zullen het scoring systeem radicaal moeten aanpassen dan want punten halen op deze manier is gewoon onderdeel van de game en absoluut geen cheating, hoe jij er ook over denkt.

Het is inderdaad bijzonder lame maar statpadders doen niets wat niet mag! Ik ben er zelf ook op tegen.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:20:
[...]

In BF2 was de meest populaire methode om met 2 van 1 team en 1 van een ander team (voor het gemak rood 1, rood 2 en blauw 1):

herhaal
herhaal
tot einde ronde
12 a 15k punten per ronde gegarandeerd

Volgende ronde andere teamsamenstelling, zodat iedereen aan de beurt komt voor z'n punten.
Tegenwoordig is dat Métro 64p conquest ticket hall :)

[ Voor 23% gewijzigd door EnigmaNL op 08-11-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
-

[ Voor 101% gewijzigd door EnigmaNL op 08-11-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
EnigmaNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:22:
[...]

Ze zullen het scoring systeem radicaal moeten aanpassen dan want punten halen op deze manier is gewoon onderdeel van de game en absoluut geen cheating, hoe jij er ook over denkt.

Het is inderdaad bijzonder lame maar statpadders doen niets wat niet mag! Ik ben er zelf ook op tegen.
Ik snap niet hoe punten halen op deze manier onderdeel van de game kan zijn om eerlijk te zijn, oke, apparaat is kapot, en word gefixt, maar om dit op te gaan wekken, kan NOOIT de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:54
EnigmaNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:23:
[...]

Tegenwoordig is dat Métro 64p conquest ticket hall :)
Toch hebben ze het deels aangepakt.

In BF2 kon je gewoon dit trucje doen op een random iemand. Als je snel genoeg was kon hij niks tegen je doen, en forceerde je hem gewoon om de server te verlaten om jullie te stoppen.

Nu kan je altijd nog kiezen om gewoon een spawnpoint te selecteren. Je medic krijgt dan wel 1x 100 punten, maar je kiest er zelf voor om opnieuw dood te gaan, of zelf een spawnpoint te kiezen.

Snel stats halen in Metro is inderdaad mogelijk, maar je kiest er zelf ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:20:
[...]

1. Tis triest...

[...]

Laten we het hopen, anders is het dagdag met deze game wat mij betreft...
1. True, maar je kunt je er ook geen zorgen over maken
2. Wat maakt jou hun punten nou uit? Je speelt toch voor je plezier, ik neem aan dat je geen top-ranked speler bent.
3. Dat is misschien 1 minpuntje, maar alleen MVP mis lopen is nou ook geen hel, je kunt altijd een andere server joinen.
4. Er gebeuren genoeg dingen in de game waar hij niet 'bedoelt' voor is. Desalniettemin is het allemaal mogelijk en niet 'illegaal'.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:25:
[...]

Ik snap niet hoe punten halen op deze manier onderdeel van de game kan zijn om eerlijk te zijn, oke, apparaat is kapot, en word gefixt, maar om dit op te gaan wekken, kan NOOIT de bedoeling zijn.
Het punten halen is een essentieel onderdeel van het spel. Dat kun je op verschillende manieren doen. Statpadding maakt helaas misbruik van het punten halen door teamleden te helpen. Als ze dit tegen willen gaan zou dat betekenen dat je geen punten meer haalt door teamleden te reviven of resupplien en dan is het spel geen hol meer aan.

Het is een nare bijkomstigheid van het scoresysteem, like it or not.

Ik zou zeggen stoor je er niet teveel aan en game verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
mouzetc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:26:
[...]

1. True, maar je kunt je er ook geen zorgen over maken
2. Wat maakt jou hun punten nou uit? Je speelt toch voor je plezier, ik neem aan dat je geen top-ranked speler bent.
3. Dat is misschien 1 minpuntje, maar alleen MVP mis lopen is nou ook geen hel, je kunt altijd een andere server joinen.
4. Er gebeuren genoeg dingen in de game waar hij niet 'bedoelt' voor is. Desalniettemin is het allemaal mogelijk en niet 'illegaal'.
1. Klopt, hoef me er geen zorgen om te maken, maar ik irriteer mij zo ontiegelijk hard aan dit soort karakters dat het slecht voor me gezondheid is... ( wederom mijn probleem.. )
2. Hun punten interesseert me niks, maar zodra hun '' streken '' mij punten gaat kosten, gaat het gewoon de verkeerde kant op.
3. Inderdaad, who gives a shit about MVP ribbon, maar toch, omdat hun zielig moeten doen kost het mij maar punten ? Dacht het niet...
4. Agree to disagree dan maar.

Ik stop verder met dit gezeur, blijkbaar ben ik me de enige die zich in deze mate aan dit probleem ergert..

[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 08-11-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Remzz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:25:
[...]

Toch hebben ze het deels aangepakt.

In BF2 kon je gewoon dit trucje doen op een random iemand. Als je snel genoeg was kon hij niks tegen je doen, en forceerde je hem gewoon om de server te verlaten om jullie te stoppen.

Nu kan je altijd nog kiezen om gewoon een spawnpoint te selecteren. Je medic krijgt dan wel 1x 100 punten, maar je kiest er zelf voor om opnieuw dood te gaan, of zelf een spawnpoint te kiezen.

Snel stats halen in Metro is inderdaad mogelijk, maar je kiest er zelf ook voor.
Wat bedoel je precies te zeggen? Als je gewoon Métro 64p conquest speelt komt je 90% van de tijd op de chokepoint bij B Ticket Hall te hangen en doe je of je het wilt of niet mee aan het farm festijn. Tenzij je ergens in een hoekje gaat zitten wachten tot de ronde voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:28:
[...]

1. Klopt, hoef me er geen zorgen om te maken, maar ik irriteer mij zo ontiegelijk hard aan dit soort karakters dat het slecht voor me gezondheid is...
2. Hun punten interesseert me niks, maar zodra hun '' streken '' mij punten gaat kosten, gaat het gewoon de verkeerde kant op.
3. Inderdaad, who gives a shit about MVP ribbon, maar toch, omdat hun zielig moeten doen kost het mij maar punten ? Dacht het niet...
2. hoezo gaan hun streken jou punten kosten, als je mensen ziet die alleen elkaar punten verzorgen schiet je de enemies toch neer? is het meteen afgelopen en je hebt weer paar punten verdiend :P

Ik ben in nog geen enkele server waar ik op speel dit tegengekomen, dus ik maak me er absoluut niet druk over en vindt ook dat ze hier echt niets aan hoeven te doen, laat ze zich druk maken met al die andere problemen waar het spel mee kampt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Fatal Mind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:28:
[...]

1. Klopt, hoef me er geen zorgen om te maken, maar ik irriteer mij zo ontiegelijk hard aan dit soort karakters dat het slecht voor me gezondheid is... ( wederom mijn probleem.. )

Ik stop verder met dit gezeur, blijkbaar ben ik me de enige die zich in deze mate aan dit probleem ergert..
Ik snap de frustratie wel, maar goed, het zit overal bomvol met kiddo's en lamo's. vooral op XBL.
Die frustraties kun je beter laten vliegen en even een andere server joinen, anders is het plezier van gamen helaas ver te zoeken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:20:
Er draaien nu tijdelijk twee GoTBF3.nl hardcore servers. We gaan zeer binnenkort eens kijken wat de meest wenselijke server indeling is en dit kan als een kleine pilot beschouwd worden. Het gaat om een Conquest 64 hardcore server en een Rush 32 hardcore server.
Top, bedankt voor de info! :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
mouzetc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:32:
[...]

Ik snap de frustratie wel, maar goed, het zit overal bomvol met kiddo's en lamo's. vooral op XBL.
Die frustraties kun je beter laten vliegen en even een andere server joinen, anders is het plezier van gamen helaas ver te zoeken.
Je heb helemaal gelijk, maar het probleem is een beetje, van de 5 servers die ik daarnet in 10 minuten joinde allemaal hetzelfde gezeur. Dan is het voor mij snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Statspadden, klinkt awesome. Zou ik wel kunnen gebruiken. Level 3 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:33:
Statspadden, klinkt awesome. Zou ik wel kunnen gebruiken. Level 3 ftw!
Pfff lvl 33 en nooit gedaan, en ik heb tenminste nog lol in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je snel wilt statspadden moet je gewoon een lege server pakken en het arm/disarm truukje doen. Gewoon lekker bij een Mcom staan met eentje van de tegenstanders en beiden iets zwaars op je arm/disarm knop leggen en een uurtje wat anders gaan doen.
Werkt ook perfect op servers die starten zodra er 1 speler is en die met een password afgeschermd zijn zodat anderen je niet snel komen storen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:35:
Als je snel wilt statspadden moet je gewoon een lege server pakken en het arm/disarm truukje doen. Gewoon lekker bij een Mcom staan met eentje van de tegenstanders en beiden iets zwaars op je arm/disarm knop leggen en een uurtje wat anders gaan doen.
Werkt ook perfect op servers die starten zodra er 1 speler is en die met een password afgeschermd zijn zodat anderen je niet snel komen storen ;)
En wat zal je een lol hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:34:
[...]

Pfff lvl 33 en nooit gedaan, en ik heb tenminste nog lol in het spel!
Ik was dus sarcastisch, de tijd die ik heb om te spelen (1 uur p/d hooguit denk ik) besteed ik liever aan lekker lomp raggen, rondrennen en maps exploren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:36:
[...]

En wat zal je een lol hebben 8)7
Heeft me 15k punten opgeleverd toen we het even waren proberen. We deden zo'n 8 seconden over een arm/disarm rondje, wat betekent dat in 8 seconden tijd de ene speler 220 punten (disarm en defend order) krijgt terwijl de andere speler 120 punten (arm en attack order) krijgt. Dan kan je uitrekenen dat je in een uur tijd zo'n ~100.000 punten kan verdienen als je telkens per 8 seconden die 220 punten binnen sleept.

Geen zin het nog eens te doen aangezien het ontiegelijk saai is. Bovendien, 15k punten is ook niet eens bijzonder veel, dat is net een kwart level omhoog. Voor die 100.000 punten moet je dus daadwerkelijk een uur lang stil staan en je arm/disarm knop ingedrukt houden, dat is aan mij niet besteed. Ik ga liever lekker spelen. Echter, als je het een uur of 7 doet en tussendoor eens van class wisselt heb je na een dag wel al je classes uitgespeeld en dus alle guns unlocked. Kan me voorstellen dat het voor sommigen aantrekkelijk is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:39:
[...]

Ik was dus sarcastisch, de tijd die ik heb om te spelen (1 uur p/d hooguit denk ik) besteed ik liever aan lekker lomp raggen, rondrennen en maps exploren!
Ik heb een hekel aan sarcasme.... ga weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:42:
[...]

Koos Humorloos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik weet dat er in cod wel eens spelers zijn gebanned door te cheaten met punten (elkaar healen enzo) dus ik zou er maar mee oppassen. Het is gewoon cheaten eik.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:43:
ik weet dat er in cod wel eens spelers zijn gebanned door te cheaten met punten (elkaar healen enzo) dus ik zou er maar mee oppassen. Het is gewoon cheaten eik.
Het is geen cheaten, en is een vorm van exploiten. Gebruik maken van de functionaliteit in de game op een manier die er eigenlijk niet voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:42:
[...]

Ik heb een hekel aan admins. /kickban

(Paradox, ha - ha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:44:
[...]

Het is geen cheaten, en is een vorm van exploiten. Gebruik maken van de functionaliteit in de game op een manier die er eigenlijk niet voor bedoeld is.
dus in een zoekveld op een website allerlei cross-script shit in gooien (exploit gebruiken) is ook geen hacken?

[ Voor 56% gewijzigd door FireFoz op 08-11-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat dus gewoon cheaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is geen cheaten, het is gewoon de mogelijkheden van het spel gebruiken op de meest efficiënte manier. Je kan het cheaten noemen maar dat slaat natuurlijk nergens op, hooguit het abusen van de gameplay.
Sommigen veroordelen het maar anderen zien het als een manier om punten te farmen om zo boven de middenmoot uit te stijgen. Als je plezier en een gevoel van voldoening haalt uit het verzamelen van punten en het vrijspelen van wapens is dit gewoon een valide manier om dat te doen.

En de hack vergelijking slaat, zoals bijna elke vergelijking, natuurlijk nergens op.

Vergelijkbaar met in de laatste Co-Op map, bij het stuk waar je de metro uit komt en dat grote gebouw moet binnen stormen. Blijf in dekking achter de politie auto's en betreed niet het plein voor dat gebouw en je kan gewoon eindeloos vijanden afschieten die zich binnen bevinden. Zo is 400.000 punten in een Co-Op potje ook niet moeilijk, enkel een kwestie van lang daar blijven staan. Je kan makkelijk reloaden bij het ammopunt waar je eerder langs kwam. Is dit cheaten? Nee, gewoon een infinite spawn stukje gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Dat vind ik anders, das gewoon hoe de situatie in het spel is. Maar met iemand anders uit het andere team iets doelbewust afspreken is wel ff andere koek. Dat is niet de bedoeling van het spel (je moet dat juis van elkaar voorkomen) dus dat is gewoon valsspelen = cheaten.

Net zoals wanneer je bijvoorbeeld met pokeren 2 mensen elkaars kaarten delen, dat is niet de bedoeling van het spel en gewoon valsspelen :) Maar goed als je het niet laten kan moet je het doen, maar zoals ik al zij bij Cod zijn er spelers gebanned die dat deden (weet ff niet meer met welk truukje dat was, maar ze hebben dat later wel gefixt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik vind het wel grappig als iemand medaile 50 heeft oid.. en dan voor noob uitgemaakt wordt omdat iedereen weet dat het fake is :P en een score heeft van 3 kills en 10 deaths das JUIST lache!!.. echte spelers worden uitgemaakt voor aimbot zoals ik ^^

ik speel nu 26 uur en zit in level 24.. :P / the hard way

alles wat skilled is heb ej toch zo in de gaten

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 08-11-2011 13:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gisteren weer een beetje geoefend met het vliegen van de attack heli op een wat minder drukke server. Gaat nu al stukken beter, maar ik vind ze nog wel te zwak. Met flares heb je opzich wel een redelijke kans om weg te komen, maar dan moet je ze wel goed gebruiken.

Het wordt een ander verhaal als je door een heli "gelockt" wordt en tegelijk ook door mensen met een IGLA of Stinger op de grond. Dan is er echt geen ontkomen meer aan. Ook zijn ze in mijn optiek te makkelijk neer te halen met de mounted guns e.d.

De rockets van dat ding zijn net dartpijltjes. Je moet er praktisch 14 op de achterkant van een tank raken, om hem kapot te krijgen. De splash damage tegen infanterie is ook om te huilen. Je hebt echt een gunner nodig tegen infanterie.

Die proximityscan vond ik eigenlijk ook maar waardeloos. Heb inmiddels de Air Radar unlocked. Vanavond maar eens kijken of dat iets is.

Merk trouwens dat er zelden een gunner bij je instapt. Denk dat veel mensen de attack heli's links laten liggen omdat ze toch erg kwetsbaar zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 08-11-2011 13:57 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Als Dice het een bug vindt, dan kunnen er mensen geband worden. Dat is bij zoveel spellen geweest, waaronder CoD een is. Maar zelf vind ik het beetje triest als Dice mensen daarvoor gaan bannen, maar ook triest als mensen dit gaan doen voor punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 11:01
Tuurlijk is het jammer dat statspadding mogelijk is (wereld leaders bord is dan niet meer belangrijk.) Maar puntje bij paaltje gaat het erom dat je lol heb in het spelen van het spel zelf. Ze hebben niet echt een voordeel tegenover jou (misschien andere wapens) maar ze cheaten niet.

Ik zit liever in een potje met 63 statspadders dan in een potje met 1 cheater (aimbot). want 9/10 sta ik toch wel boven die statspadders en onderling met je vrienden vergelijken is toch leuker dan tegen een vreemd iemand.

Daarbij worden mensen met een hoge rank op onze server altijd nagekeken naar hun spm. Als die zeer hoog is 800+ is het kick/ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het dan toch over poker gaat:
"Een aantekening, “angling” of “angle-shooting” is per definitie niet bedriegen. ‘Angles’ zijn pogingen om voordeel te halen uit de letterlijke regels op de manier waarop ze niet bedoeld zijn. Angling wordt slechts bedriegen als het een overtreding wordt op een regel, zoals het herhaaldelijk 'shooting van dezelfde angle' zoals miscallen van de waarde van de hand."
Daar gaat het om precies hetzelfde, bepaalde zaken misbruiken die niet direct verboden zijn. Zo zie ik dit ook, het is niet verboden om elkaar niet af te schieten als je die kans hebt.

@ Lias: Kan je een ander topic gaan verzieken?

@ Jagermeister: Inderdaad, ik ga ook een heli niet in als ik de piloot niet ken. De kans is groot dat de piloot niet goed genoeg is om lang in de lucht te blijven of de tegenstand te sterk is. Dan kan je nooit aan je kills komen als gunner, dan is het enkel frustrerend om weer uit de lucht geschoten te worden. Ik ga dan liever over de grond aanvallen, vaak meer succes. Merk het zelf in de AA ook, die Heli's gaan zo snel neer. Je hoeft ze enkel te locken, wachten op de flares en dan raketten vuren, zijn ze zo weg. Of gewoon het vuur openen met de guns, dan zijn ze ook machteloos en kunnen ze niet zo effectief zijn als ze willen.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:54:
Tuurlijk is het jammer dat statspadding mogelijk is (wereld leaders bord is dan niet meer belangrijk.) Maar puntje bij paaltje gaat het erom dat je lol heb in het spelen van het spel zelf. Ze hebben niet echt een voordeel tegenover jou (misschien andere wapens) maar ze cheaten niet.

Ik zit liever in een potje met 63 statspadders dan in een potje met 1 cheater (aimbot). want 9/10 sta ik toch wel boven die statspadders en onderling met je vrienden vergelijken is toch leuker dan tegen een vreemd iemand.

Daarbij worden mensen met een hoge rank op onze server altijd nagekeken naar hun spm. Als die zeer hoog is 800+ is het kick/ban.
Lekker is dat, 800+ is wel gruwelijk hoog maar lijkt me niet onmogelijk. Ik zit momenteel op 674 en er zijn zeker betere spelers dan mij die hogere scores moeten kunnen halen. 800+ lijkt me wel haalbaar met een rits aan medailles/tour of duties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde verhaal op de GoT servers. Paar gasten waren redelijk goed en sommigen werden door hun neergeschoten op een manier die volgens de slachtoffers onmogelijk was. Een korte blik op hun K/D, W/L en SPM liet zien dat ze goed waren maar zeker niet onmenselijk goed. Punkbuster kon geen bewijs leveren van cheaten en ik kon zelf ook niks merken aan abnormaal gedrag.

Sommige mensen zijn gewoon echt goed en kunnen scores halen die enorm hoog lijken voor mensen die niet beter dan gemiddeld zijn. Dat lijkt echter vaak vergeten te worden, mensen met hoge scores zijn al snel statpadders of cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Wij hebben hier een aantal spelers die op pro niveau spelen. ESL en al die meuk. Ze hebben ook leuke sponsors. Gasten spelen echt bizar goed en eindigen altijd dik boven aan. Maar 800SPM gemiddeld is bijna niet te doen. En ben jij bijv lvl10 met 800SPM dan is het geen kick maar ben je lvl100 bijv dan wel.

Is geen automatisch systeem dus we hebben controle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SPM van boven de 800 zijn inderdaad waarschijnlijk wel statspadders. Uiteraard is 'normaal' cheaten, oftewel aimbots en soortgelijken, ernstiger dan statspadden, echter:
Het is geen cheaten, het is gewoon de mogelijkheden van het spel gebruiken op de meest efficiënte manier
Met die logica kan ik ook zeggen dat als ik in een gebouw glitch zodat ik niet geraakt kan worden maar wel mensen kan neerschieten ik de mogelijkheden van het spel op de efficientste manier aan het gebruiken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Precies, het mag dan mss wel nergens letterlijk staan dat het cheaten is, maar net zoals je in de wet redelijkheid en billijkheid hebt is dit ook gewoon niet acceptabel. Iedereen weet gewoon dat het niet de bedoeling van het spel is (let op, spel...sportief, fairplay etc). Het is gewoon not done, hoe je het ook wilt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:04:
Met die logica kan ik ook zeggen dat als ik in een gebouw glitch zodat ik niet geraakt kan worden maar wel mensen kan neerschieten ik de mogelijkheden van het spel op de efficientste manier aan het gebruiken ben.
Niet vergelijkbaar. Glichten is het misbruiken van bugs en fouten in het spel en zou niet mogelijk mogen zijn. Op deze manier statspadden is het gebruiken van de bedoelde mogelijkheden van het spel terwijl je andere mogelijkheden (killen) niet uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:07:
[...]

Niet vergelijkbaar. Glichten is het misbruiken van bugs en fouten in het spel en zou niet mogelijk mogen zijn. Op deze manier statspadden is het gebruiken van de bedoelde mogelijkheden van het spel terwijl je andere mogelijkheden (killen) niet uitvoert.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:55:
Als het dan toch over poker gaat:
"Een aantekening, “angling” of “angle-shooting” is per definitie niet bedriegen. ‘Angles’ zijn pogingen om voordeel te halen uit de letterlijke regels op de manier waarop ze niet bedoeld zijn. Angling wordt slechts bedriegen als het een overtreding wordt op een regel, zoals het herhaaldelijk 'shooting van dezelfde angle' zoals miscallen van de waarde van de hand."
Daar gaat het om precies hetzelfde, bepaalde zaken misbruiken die niet direct verboden zijn. Zo zie ik dit ook, het is niet verboden om elkaar niet af te schieten als je die kans hebt.
Ach, als jij blij bent met je statpadded account, wie zijn wij om daar over te zeuren.
Je zegt dat je het maar een paar minuten gedaan hebt, maar je hebt jezelf daarmee wel een stempel gegeven. Niet dat dat iets boeit. Maar je stats zijn vrijwel useless geworden op die manier.

En dat geldt in z'n algemeenheid voor statpadders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet duidelijk genoeg? Het is de bedoeling Mcom's te armen en te disarmen, dat is dan ook het enige wat je doet. Het enige verschil is dat je je hier 100% op concentreert en het neerschieten van vijanden niet uitvoert. Ja, je speelt niet 100% zoals bedoeld omdat je niet elk aspect uitvoert maar wat je doet doe je gewoon zoals het zou moeten. Je maakt geen gebruik van bugs/fouten in het spel om iets te doen wat niet zou mogen.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:09:
Ach, als jij blij bent met je statpadded account, wie zijn wij om daar over te zeuren.
Je zegt dat je het maar een paar minuten gedaan hebt, maar je hebt jezelf daarmee wel een stempel gegeven. Niet dat dat iets boeit. Maar je stats zijn vrijwel useless geworden op die manier.

En dat geldt in z'n algemeenheid voor statpadders.
Zeg ik dat? Nee. Ik heb het even geprobeerd en daarmee een zeer beperkt aantal punten gescoord. Ik heb mij daar zelf geen stempel mee gegeven, dat doe jij. Jij geeft mij stats het stempel 'waardeloos' omdat er ergens 15.000 punten staan die gekomen zijn door een manier die jij niet eervol noemt. Het gaat om 15k punten op een totaal van nu 1,33 miljoen punten, een verwaarloosbaar aantal. Het gaat om net 1% van mijn punten, over een paar maanden gaat het om nog geen promille. Sure, als jij daar een stempel aan wilt geven mag je dat gerust doen. Mij interesseert het vrij weinig of er nu 75 onterechte arms/disarms bij zijn gekomen.

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

furby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:04:
SPM van boven de 800 zijn inderdaad waarschijnlijk wel statspadders. Uiteraard is 'normaal' cheaten, oftewel aimbots en soortgelijken, ernstiger dan statspadden, echter:

[...]

Exploiten is altijd lastig te bepalen. Wanneer is een speler gewoon slim, en wanneer gaat het te ver? Je kunt er eindeloos over discussiëren en dat doen developers ook, maar uiteindelijk zal iemand die aan het statpadden is zonder andere spelers te benadelen, of zonder dat ze opeens een oneerlijk voordeel krijgen, niet zo snel aangepakt worden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Statpadden doe je alleen als je een grote e-penis wilt, lijkt me. Het zal mij een worst wezen wat mijn K/D-ratio, SPM of wat dan ook is. Ik heb liever een leuk spel dan hoge stats en die twee hoeven echt niet altijd samen te gaan.
Waarschijnlijk wordt er meer gestatpad als de stats uitgebreider worden bijgehouden, maar dat is maar een theorietje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal ook regelmatig hoge K/d ratios. Ik ben nog 0x daarom gekicked. Mocht dat een keer gebeuren, dan zal ik nooit meer terugkeren op zo'n server. Zulke servers worden meestal gerunned door gastjes zoals "Angry German Kid". (youtube maar als je niet weet wat ik bedoel.)

Ik ben wel 1x gekicked omdat ik in de gunner seat zat en er niet uit wou, ook zoiets pathetics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:11:
Statpadden doe je alleen als je een grote e-penis wilt, lijkt me. Het zal mij een worst wezen wat mijn K/D-ratio, SPM of wat dan ook is. Ik heb liever een leuk spel dan hoge stats en die twee hoeven echt niet altijd samen te gaan.
Waarschijnlijk wordt er meer gestatpad als de stats uitgebreider worden bijgehouden, maar dat is maar een theorietje ;)
Je zal het altijd hebben in een game waarbij bepaalde beloningen afhankelijk zijn van punten. Sommige mensen willen de hoogste rang hebben, somigen willen een bepaalde gun hebben. Beiden kunnen geen zin hebben er uren en uren voor te spelen maar statpadden het liever bij elkaar als ze die punten willen hebben. Als zij dat willen doen waarom zou iemand anders zich er dan druk om maken? Als zij daar blij mee zijn mogen ze dat doen. Ik vind het leuk te kunnen zeggen dat ik straks 999 promille van mijn punten zelf behaald heb door daadwerkelijk nuttig te zijn op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Statpadden ligt in een donkergrijze zone. Het druist in tegen alle ethische regels, maar daar stopt het ook. Zolang EA/Dice niks aan het statpadden doet... sja, dan zal het zo blijven. Ik verkies een statpadder boven een cheater elke dag van de week...
Statpadden is gewoon een klein beetje zielig, wat maakt die score nu in godsnaam uit, iedereen ziet toch dat je ze niet hebt verdiend...
Maar hmmm, voor de unlocks van jets en choppers zou ik het wel eens willen doen in feite :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:09:

Zeg ik dat? Nee. Ik heb het even geprobeerd en daarmee een zeer beperkt aantal punten gescoord. Ik heb mij daar zelf geen stempel mee gegeven, dat doe jij. Jij geeft mij stats het stempel 'waardeloos' omdat er ergens 15.000 punten staan die gekomen zijn door een manier die jij niet eervol noemt. Het gaat om 15k punten op een totaal van nu 1,33 miljoen punten, een verwaarloosbaar aantal. Het gaat om net 1% van mijn punten, over een paar maanden gaat het om nog geen promille. Sure, als jij daar een stempel aan wilt geven mag je dat gerust doen. Mij interesseert het vrij weinig of er nu 75 onterechte arms/disarms bij zijn gekomen.
Even proberen zegt natuurlijk niks. Het feit dat je je ermee bezig hebt gehouden geeft je een stempel, en waarom zou men jou nu nog moeten geloven dat het maar 15000 punten zijn? Je bent tenslotte level 40, wie zegt dat dat allemaal gewoon door legit play is? Juist: jij. Maar moet iedereen dat maar geloven nadat je zegt dat je het "even geprobeerd" hebt?

Het is hetzelfde als: Ik neuk met een ander, sorry schat, het was eenmalig en zal het nooooooit meer doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:16:
[...]

Je zal het altijd hebben in een game waarbij bepaalde beloningen afhankelijk zijn van punten. Sommige mensen willen de hoogste rang hebben, somigen willen een bepaalde gun hebben. Beiden kunnen geen zin hebben er uren en uren voor te spelen maar statpadden het liever bij elkaar als ze die punten willen hebben. Als zij dat willen doen waarom zou iemand anders zich er dan druk om maken? Als zij daar blij mee zijn mogen ze dat doen. Ik vind het leuk te kunnen zeggen dat ik straks 999 promille van mijn punten zelf behaald heb door daadwerkelijk nuttig te zijn op het slagveld.
Yup, anders ik wel, kan mij niet boeien wat anderen doen wat stats betreft, zolang ik zelf maar een e-boner krijg van mijn (werkelijke) HS-ratio op me favo wapens e.d.

Daarbij, tegen statpadden hoeft mijns inziens EA/Dice niks te doen. Is iets wat de admins van de server in moeten zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:18:
[...]

Even proberen zegt natuurlijk niks. Het feit dat je je ermee bezig hebt gehouden geeft je een stempel, en waarom zou men jou nu nog moeten geloven dat het maar 15000 punten zijn? Je bent tenslotte level 40, wie zegt dat dat allemaal gewoon door legit play is? Juist: jij. Maar moet iedereen dat maar geloven nadat je zegt dat je het "even geprobeerd" hebt?
Wat mensen geloven moeten ze zelf weten, of anderen wel of geen waarde hechten aan mijn score moeten ze zelf weten.
Jij veroordeeld statspadden ook maar wie zegt dat jij niet zo al je puntjes bij elkaar gesprokkeld hebt?
Sterker nog, ik geef toe dat ik het geprobeerd heb om te kijken hoe eenvoudig het is maar er verder niks mee gedaan heb. Jij bent er zo fel tegen dat jij jezelf kan proberen in te dekken omdat je zelf eigenlijk de grootste statpadder bent. Ik geloof jou echter op je woord als jij zegt niet te statspadden, ik heb geen reden dat niet te doen en ik heb ook geen enkele behoefte om jou woord in twijfel te trekken.
Datzelfde kan je mij ook gunnen. Je kan het ook niet doen. Maakt mij niks uit, ik speel voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:42
Ach ik ondervind geen enkel nadeel van die statpadders, laat ze lekker hun gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:18:
[...]

Hij heeft 4000 kills, is lvl 40... Wat maakt die 15.000 uit? Al zijn het er 100.000, of 200.000... Je moet je mannetje kunnen staan op de battlefield, en het ziet eruit dat hij het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bartske schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:21:
Ach ik ondervind geen enkel nadeel van die statpadders, laat ze lekker hun gang gaan.
Precies... ik ga me niet druk maken om de stats van een ander. Zelfs niet eens om die van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
jagermeister schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:22:
[...]

Precies... ik ga me niet druk maken om de stats van een ander. Zelfs niet eens om die van mezelf.
Amen _/-\o_ en ik ben niet eens gelovig :P

Zolang je maar lol hebt in het spelen dat is het belangrijkste! :)

Nu moet ik zeggen dat ik vaak wel me best doe om bepaalde unlocks te krijgen, voor de rest kijk ik niet echt naar me stats maar om leuke stats te hebben is nooit verkeerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:51
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:02:
Sommige mensen zijn gewoon echt goed en kunnen scores halen die enorm hoog lijken voor mensen die niet beter dan gemiddeld zijn. Dat lijkt echter vaak vergeten te worden, mensen met hoge scores zijn al snel statpadders of cheaters.
Inderdaad, scores van 10 tot 15.000 zijn goed mogelijk met normaal spelen en een beetje skill. Ik heb het al vaak genoeg gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Crim op 08-11-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:29:
[...]
Amen _/-\o_ en ik ben niet eens gelovig :P

Zolang je maar lol hebt in het spelen dat is het belangrijkste! :)

Nu moet ik zeggen dat ik vaak wel me best doe om bepaalde unlocks te krijgen, voor de rest kijk ik niet echt naar me stats maar om leuke stats te hebben is nooit verkeerd >:)
Dat heb ik nou ook. Kijk niet naar stats, maar vind het wel leuk als het positief uitpakt. Als ik maar plezier heb, en dat is vaak wanneer ik veel punten scoor en mensen help. Dus dat draait meestal toch uit op goede stats.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SuperflipNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:31:
[...]

Dat heb ik nou ook. Kijk niet naar stats, maar vind het wel leuk als het positief uitpakt. Als ik maar plezier heb, en dat is vaak wanneer ik veel punten scoor en mensen help. Dus dat draait meestal toch uit op goede stats.
/eens

Ik vind het gewoon een heerlijke manier om me na een lange dag werken lekker te kunnen afreageren. De maps zijn super tof, de T.net servers zitten vol met aardige mensen, ik vermaak me prima, of ik nu level 3 of level 400 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:12:
Ik ben wel 1x gekicked omdat ik in de gunner seat zat en er niet uit wou, ook zoiets pathetics :P
Vind ik ook zielig, maar als je niet kan communiceren met je gunner en vice versa dan is helicopteren en jagen op tanks etc. een stuk lastiger.

Dat je kan communiceren met de bestuurder/gunner van je tank of chopper als deze in een andere squad zit, lijkt me een mooie (en realiseerbare) toevoeging aan BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

nog tdm players hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Als jij level 400 bent.... dan doe je wel iets vreemds :P volgens mij gaan ze niet zo hoog! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Kaap schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 06:31:
[...]

Maar als jij 1-shot 1-kill zou krijgen is dat natuurlijk totaal gerechtvaardigd :F

Als ik het vergelijk met andere shooters waar snipende recons net te sterk zijn, zijn ze hier gewoon prima in orde. Ik weet niet hoe het met de close combat recon zit maar as usual is 95% van de recons toch wel het "b00myoudiefrombehindmyrockonahill1000metersawayhihi" type.
Als je even oplet, vraag ik niet om 1 shot 1 kill. Haal ik zo ook wel met headshots. Wat ik vraag is het stoppen van automatic healing als je wordt geraakt in het torso door een sniper (is toch een hele grote wond). Heb je alsnog een medic nodig om te healen en kun je niet even verstoppen en healen.

(van mij mag autoheal helemaal weg uit BF3, maar ach.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:12:
Ik haal ook regelmatig hoge K/d ratios. Ik ben nog 0x daarom gekicked. Mocht dat een keer gebeuren, dan zal ik nooit meer terugkeren op zo'n server. Zulke servers worden meestal gerunned door gastjes zoals "Angry German Kid". (youtube maar als je niet weet wat ik bedoel.)

Hier nog iemand met een hele hoge K/D ratio met over weinig kicks in verhouding als je over
de afgelopen 6 jaar spreekt. Ik heb alles zelf verdiend met vele nachten spelen en weinig slaap
en ben er trots op dat ik niet aan statpadding o.i.d. heb gedaan.Ik hoop i.i.g daar wel meer veteranen
tegen te komen die het spel BF3 kennen en tactisch weten te spelen i.p.v de vele noobs zoals
in BF2 die toendertijd maar wat rondrenden,armor voor je neus wegkaapten en rondjes gingen
rijden of vliegen,afgeschoten werden en dan binnen 1 minuut weer terug op de base waren voor
nieuwe armor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autoheal is een toggle in serverinstellingen dus het is perfect mogelijk een server op te zetten waarbij autohealing uit staat. Het lastige is enkel dat zulke servers niet snel bevolkt worden, als je afwijkt van normal, hardcore of quickmatch standaarden is je server al een stuk lastiger te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik begin een beetje ziek te worden dat dit soort trieste gasten in een private server de leaderboards aan het het upfocken zijn .http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/X3Team-MeDoeD/ Resetten en als ze het blijven doen gewoon lekker bannen. Het is echt te te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Heb ook af en toe een gunner erin zitten die gewoon blind is. Zwaar irritant omdat je chopper dan veel minder effectief is. Dat je daarbij niet met hem kan praten werkt ook niet echt mee.

Meestal vragen ik ze vriendelijk om de chopper uit te stappen omdat die niet werkt. Doen ze het niet dan maak ik ze wel bang (lees vliegen richting AA en dan meestal springen ze er wel uit als we damage krijgen)

Daarbij heb je natuurlijk ook veel speler die gewoon je chopper jaten terwijl je deze bijv aan het repairen bent. Die word dan gekilled via admin rechten of kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:38:
[...]

Hier nog iemand met een hele hoge K/D ratio met over weinig kicks in verhouding als je over
de afgelopen 6 jaar spreekt. Ik heb alles zelf verdiend met vele nachten spelen en weinig slaap
en ben er trots op dat ik niet aan statpadding o.i.d. heb gedaan.Ik hoop i.i.g daar wel meer veteranen
tegen te komen die het spel BF3 kennen en tactisch weten te spelen i.p.v de vele noobs zoals
in BF2 die toendertijd maar wat rondrenden,armor voor je neus wegkaapten en rondjes gingen
rijden of vliegen,afgeschoten werden en dan binnen 1 minuut weer terug op de base waren voor
nieuwe armor. :(
Armor voor je neus wegkapen :') wie zegt dat jij er meer recht op hebt dan een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
DMZ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:37:
[...]

Als je even oplet, vraag ik niet om 1 shot 1 kill. Haal ik zo ook wel met headshots. Wat ik vraag is het stoppen van automatic healing als je wordt geraakt in het torso door een sniper (is toch een hele grote wond). Heb je alsnog een medic nodig om te healen en kun je niet even verstoppen en healen.

(van mij mag autoheal helemaal weg uit BF3, maar ach.)
Het probleem als je autoheal weghaald is dat het spel weer uit balans is en heel veel mensen als assault gaan spelen met de medkits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Van mij mag dood gaan wel wat meer gestraft worden, zodat spelers iets voorzichtiger gaan spelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ze kunnen toch wel een grens inbouwen wat betreft hoe vaak sommige acties mogen voorkomen op een server?

Maar ik snap eigenlijk niet hoe men het voor elkaar krijgt de mcoms zo vaak te armen. Je moet dan toch een tegenstander je basis in laten. Wie doet dat nou? Als je hoort dat de Mcom geplant wordt moet er toch iemand op af gaan...

Het knife-trucje met 4 personen kan je ook compleet buiten het normale slachtveld doen, daar moet gewoon een score of aantal keer toegestaan limiet op komen. In een normale rond knife je niet meer dan 15x dezelfde persoon. Natuurlijk kunnen ze dan overstappen op één van hun wapens, maar goed, dan moet er maar een andere restrictie bij komen.

Métro Conq 64p is inderdaad ook wel een beetje statpadding. Maar daar is het tenminste nog onderdeel van de normale gameplay. Maar wel een map waar je als je het spel een beetje door hebt, rustig 800 puntjes per min kan halen.
Zo sta ik daar vaak net om de hoek als Assault, kitjes te gooien en te reviven. Je sta dan al snel met 5 man op een hoek, dus dat gaat snel genoeg, daarnaast ben ik natuurlijk ook, achteraf, wat dekking aan het geven.
Je haalt dan continue med assistance, revive, suppression en assaultrifle ribbons binnen. Maar tegelijkertijd ben je wél bezig met vier elementaire taken van je Class. En met een punt vasthouden / helpen pushen.
Alleen het moment dat de tegenstand hetzelfde doet, lopen de punten zeeer sterk op.

Het moment dat je bewust als beide teams deze choke in stand laat door niet de laatste man die revived te doden, is het eigenlijk echt statpadding geworden. Dun lijntje dus eigenlijk...
myReact
gallery

Van mij mag dood gaan wel wat meer gestraft worden, zodat spelers iets voorzichtiger gaan spelen.
Ehh, je verliest er rondes door? (tickets gaan op) Alleen als verdediging maakt dit niet uit, maar dan zal je op een andere manier snel verliezen.

Als speler die dood gaat, verlies je tijd, waarin je dus niet aan het scoren bent. Wat wilde je dan voorstellen, dat je punten kwijt zou raken / langzamer respawned? Dan blijven er erg veel mensen op 0 punten staan in sommige rondjes. Lijkt mij echt een showstopper...

Daarnaast, waarom is het een probleem als ik met 3/9 eindig, maar wel ammo / health / revives heb lopen uitdelen, spot, plant/defuse en capture? Risico's voor het team moeten ook genomen worden.

[ Voor 19% gewijzigd door djunicron op 08-11-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:40:
Armor voor je neus wegkapen :') wie zegt dat jij er meer recht op hebt dan een ander.
Mensen die veel spelen en goed zijn vinden vrijwel altijd dat zij dan ook het meeste recht hebben op voertuigen en ander materieel. Dat merk je overal, iedereen die minder goed is heeft geen recht en is maar een domme noob die hun voertuig jat.

Het is heel simpel, je moet met 32 of 16 man een aantal voertuigen delen, wie het eerst komt die het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 16:12

ronalddus

Buffalo77

ZeeZeiler schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:40:
Of wat minder, zodat de campers afnemen.
Het verschilt per game, maar soms is het gewoon te frustrerend

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:42:
[...]

Mensen die veel spelen en goed zijn vinden vrijwel altijd dat zij dan ook het meeste recht hebben op voertuigen en ander materieel. Dat merk je overal, iedereen die minder goed is heeft geen recht en is maar een domme noob die hun voertuig jat.

Het is heel simpel, je moet met 32 of 16 man een aantal voertuigen delen, wie het eerst komt die het eerst maalt.
Dat klopt, maar als je maar 1 tank in de map hebt zoals seine crossing, dan kan het heel vervelend zijn als iemand niets fatsoenlijks doet met zo'n tank!

Ik zit helemaal niet veel in vehicles, maar als ik sommige mensen dom zie doen in een tank dan kan ik me er soms wel kapot aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:09:
Wel erg triest dat je het toch geprobeerd hebt. Statpadden = statpadden. 1 minuut of 1 uur of 1 dag of 1 week.

Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijn. Stelt weinig voor, maar dat je het toch hebt gedaan is wel tekenend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
ronalddus schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:43:
[...]
Of wat minder, zodat de campers afnemen.
Het verschilt per game, maar soms is het gewoon te frustrerend
Sometimes you win, sometimes you lose..

Merk wel dat ik het frustrerend vind als ik wordt gedood door campers, maar ben dan wel altijd boos op mezelf. Had ik die gozer maar moeten zien en niet zo roekeloos moeten lopen/rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:42:
[...]

Het is misschien niet helemaal eerlijk maar ik baal er wel stevig van als we bijv niet kunnen armen omdat een of andere gast de tank het water in rijdt of van en berg waardoor hij onbruikbaar wordt. En laten we even eerlijk zijn het is toch wel lekker als er een goede tank aan jou kant is? Je kan super snel armen en je wordt goed gecoverd. Zelfde als andere voertuigen noobs tegen noobs maakt niet uit maar als je andere team bijv. goede chopper heeft en jou team heeft echt een slechte dan word je gewoon constant gekilled uit alle hoeken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Om al de discussies die jullie voeren over modus met voertuigen :P is ook de reden dat ik die modes niet speel en alleen TDM speel . heb ej dat gezeur niet over voertuigen en valsspelers... maar alleen high skilled players die een hoge rank hebben.. het merendeel loopt toch te kloten in zon spel :z en die spelen vaak geen TDM

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 08-11-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

itsleon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:39:
Heb ook af en toe een gunner erin zitten die gewoon blind is. Zwaar irritant omdat je chopper dan veel minder effectief is. Dat je daarbij niet met hem kan praten werkt ook niet echt mee.

Meestal vragen ik ze vriendelijk om de chopper uit te stappen omdat die niet werkt. Doen ze het niet dan maak ik ze wel bang (lees vliegen richting AA en dan meestal springen ze er wel uit als we damage krijgen)

Daarbij heb je natuurlijk ook veel speler die gewoon je chopper jaten terwijl je deze bijv aan het repairen bent. Die word dan gekilled via admin rechten of kick.
Ja.. van die gasten die om zich heen zitten te kijken terwijl je praktisch boven een tank hangt en dan gewoon niet schieten.. 8)7

Zag er gisteren een die had zijn heli op een dak gezet en is in de gunner seat gekropen. Ging lekker met die kills ... :P Tot ze doorhebben...

Vehicle stealing is echt fucking irritant. Zeker als je bijvoorbeeld een HMV op een strategisch punt hebt gezet en je volop kills aan het halen bent met de mounted gun. Springt er zo'n gast in en scheurt keihard met jou achter het stuur weg om vervolgens recht op een tank af te rijden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:46:
Om al de discussies die jullie voeren over modus met voertuigen :P is ook de reden dat ik die modes niet speel en alleen TDM speel . heb ej dat gezeur niet over voertuigen en valsspelers... maar alleen high skilled players die een hoge rank hebben.. het merendeel loopt toch te kloten in zon spel :z en die spelen vaak geen TDM
dan mis je wel juist het gaafste van BF. De totale oorlogs voering ipv 13 in een dozijn enkel killen spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tsja daar kies je voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:48:
[...]
dan mis je wel juist het gaafste van BF. De totale oorlogs voering ipv 13 in een dozijn enkel killen spel
Maarja, ieder zo zijn ding. Speelde op het eind graag TDM op Heavy Metal bij BC2. Maar voertuigen zoals tanks zijn echt een uitkomst om bij conquest een vlag te veroveren. Mooi de tegenstander uit het gebouw knallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:46:
Lekker *high skilled*
Beetje shipment of nuke town idee van cod en dan lekker spawn kille.

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 08-11-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
jagermeister schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:47:
[...]

Ja.. van die gasten die om zich heen zitten te kijken terwijl je praktisch boven een tank hangt en dan gewoon niet schieten.. 8)7

Zag er gisteren een die had zijn heli op een dak gezet en is in de gunner seat gekropen. Ging lekker met die kills ... :P Tot ze doorhebben...

Vehicle stealing is echt fucking irritant. Zeker als je bijvoorbeeld een HMV op een strategisch punt hebt gezet en je volop kills aan het halen bent met de mounted gun. Springt er zo'n gast in en scheurt keihard met jou achter het stuur weg om vervolgens recht op een tank af te rijden... |:(
Wat vehicle stealing, er staat toch nergens dat het jou voertuig is, als je wil dat het niet voorkomt blijf je toch lekker in de bestuurdesstoel zitten :P Maar ik erger me er soms ook aan, al vindt ik dat het op de large conquest maps weinig voorkomt, daar wordt soms helemaal geen gebruik gemaakt van jeeps..
Pagina: 1 ... 60 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien