Geen probleem, daar zijn we Recon voor
True, en daarna werd ik voor verrader uitgemaakt haahahahaha!DJH schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:23:
... net op de Got-server gespeeld. Wat een stelletjes teamswitchers allemaal, iedereen switched zoveel mogelijk naar het winnende team. Gevolg: zwaar unbalanced.![]()
Maar wel gelachen, paar leuke potjes gehad, was gezellig!
Seine crossing is een mortar map geworden waar de bruggen letterlijk gebombardeerd worden. De lucht word gevuld met mortar strepen. Jammer, supervette map. Ik vrees voor back to karkand
Tijd voor een limit op mortars, net zoals in TF2 items niet werken als je te laat bent
Tijd voor een limit op mortars, net zoals in TF2 items niet werken als je te laat bent
Mensen, de 3 platoons zitten vol,
Zouden er mischien meer aangemaakt kunnen worden?
Alvast Bedankt
Zouden er mischien meer aangemaakt kunnen worden?
Alvast Bedankt
Ik snap sowieso niet waarom ze van die chokes in de map stoppen, je gaat me niet vertellen dat mensen battlefield 3 hebben gekocht voor de speelervaring die je krijgt in een map als Metro conquest. Zoals je zegt is het enige resultaat van die chokes explosive spam. Zijn het geen granaten en rpg's (Metro en Davamand Peak) dan zijn het wel die mortieren.RoyK schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:16:
Seine crossing is een mortar map geworden waar de bruggen letterlijk gebombardeerd worden. De lucht word gevuld met mortar strepen. Jammer, supervette map. Ik vrees voor back to karkand
Mapdesign in BF3 is echt dramatisch, ik hoopte nog zo dat ze niet door zouden gaan met de bc2 stijl maar helaas.... De mappen zijn qua speelgebied zo klein en je "moet" een bepaalde route nemen. Neem caspian border, redelijk grote map met 5 vlaggen erin en wat doet men? Alle vlaggen centreren op een punt in de map, oke oke om bij A te komen moet je 3 meter verder lopen.
Gelukkig komen er over een maand een paar nieuwe levels bij en laten we hopen dat DICE met z'n poten vingers van de control points af kan blijven.
BF2 was in dat opzicht ook wel dramatisch op zich, je moest wel ERG ver lopen om ergens te komen. Ja je had vehicles, maar mensen die eerder instappen en wegrijden zonder je waren er genoeg. Nu is dat wel minder en is de actie meer gefocust.Iets te gefocust.
Ik heb op Seine nog nooit Mortar spam gezien. Kwestie van server wisselen?Seine crossing is een mortar map geworden waar de bruggen letterlijk gebombardeerd worden. De lucht word gevuld met mortar strepen. Jammer, supervette map. Ik vrees voor back to karkand
[ Voor 35% gewijzigd door DMZ op 08-11-2011 02:42 ]
Verwijderd
ik ren weg voor mortars, ik vindt het ook frustrerend maar het hoort erbij. nog nooit one hit kill door mortars.
zodra een mortar iemand raakt, staat ie op de minimap. 1 iemand in je team hoeft maar 10 sec zijn mortar neer te zetten en problem solved.
goede mortar spelers wisselen dan ook constant van positie, maar dan is het geen mortar spam meer.
Ik vind echt dat mensen moeten ophouden met het "Niet eerlijk, ik wil hem dood maken, maar hij maakte mij eerder dood! imba OP hax lame kickban"
goede mortar spelers wisselen dan ook constant van positie, maar dan is het geen mortar spam meer.
Ik vind echt dat mensen moeten ophouden met het "Niet eerlijk, ik wil hem dood maken, maar hij maakte mij eerder dood! imba OP hax lame kickban"
Er is niets mis met een mortier al moet ik zeggen dat de mortier zeer goed tot zijn recht komt in Seine crossing. Je hebt niet veel manieren om de overkant te halen dus die mortier kun je dan mooi inzetten.
Ik ben nog niet vaak dood gegaan door een mortier en moet zeggen dat het meevalt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in die map nooit lang op een plek blijf zitten en misschien dat het daardoor komt.
-------------------------
Gister een paar leuke potjes gespeeld met vrienden. Omdat wij de laatste tijd veel oefenen zocht ik een lege server uit en op het moment dat wij erin zaten druppelden er nog andere spelers bij en heel langzaam maar zeker ging het oefenen over op echt spelen maar het gevoel van het oefenen bleef wel een beetje.
Op een gegeven moment gezellig met een aantal mensen in een heli zitten en zo lekker een map onveilig te maken door op alles te schieten wat beweegt, heerlijk.
Er zijn mij gister wel een aantal zaken opgevallen waarvan ik niet wist dat het zo werkte.
Soms krijg je vliegtuigen niet uit de lucht terwijl je ze 100% zeker raakt. Eerst dacht ik dat ik het niet goed deed maar gister heb ik ook uitgebreid de tijd genomen om te kijken wat er nu gebeurt. Wat ik nu heb gezien is dat wanneer een vliegtuig (jet) op een grote afstand is en wordt geraakt door jouw kogels er weinig tot niets gebeurt. Hitmarks krijg je toch al niet altijd te zien maar dat er geen hitmarks komen wil niet zeggen dat je niets raakt.
Gister vanuit een heli met het boordkanon bijvoorbeeld. Een aantal heli's uit de lucht geschoten terwijl er geen hitmarkers werden getoond. Stug doorschieten dus maar een seintje dat je raakt zou ook wel fijn zijn. Ik heb dus vaak genoeg gedacht "Ligt uit mijn bereik, zoek wel een ander doelwit". Op die manier veel tegenstanders laten lopen, mag wel worden aangepast.
Verder was het wederom een leerzame avond, kijken hoe dit vanavond gaat.
Ik ben nog niet vaak dood gegaan door een mortier en moet zeggen dat het meevalt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in die map nooit lang op een plek blijf zitten en misschien dat het daardoor komt.
-------------------------
Gister een paar leuke potjes gespeeld met vrienden. Omdat wij de laatste tijd veel oefenen zocht ik een lege server uit en op het moment dat wij erin zaten druppelden er nog andere spelers bij en heel langzaam maar zeker ging het oefenen over op echt spelen maar het gevoel van het oefenen bleef wel een beetje.
Op een gegeven moment gezellig met een aantal mensen in een heli zitten en zo lekker een map onveilig te maken door op alles te schieten wat beweegt, heerlijk.
Er zijn mij gister wel een aantal zaken opgevallen waarvan ik niet wist dat het zo werkte.
Soms krijg je vliegtuigen niet uit de lucht terwijl je ze 100% zeker raakt. Eerst dacht ik dat ik het niet goed deed maar gister heb ik ook uitgebreid de tijd genomen om te kijken wat er nu gebeurt. Wat ik nu heb gezien is dat wanneer een vliegtuig (jet) op een grote afstand is en wordt geraakt door jouw kogels er weinig tot niets gebeurt. Hitmarks krijg je toch al niet altijd te zien maar dat er geen hitmarks komen wil niet zeggen dat je niets raakt.
Gister vanuit een heli met het boordkanon bijvoorbeeld. Een aantal heli's uit de lucht geschoten terwijl er geen hitmarkers werden getoond. Stug doorschieten dus maar een seintje dat je raakt zou ook wel fijn zijn. Ik heb dus vaak genoeg gedacht "Ligt uit mijn bereik, zoek wel een ander doelwit". Op die manier veel tegenstanders laten lopen, mag wel worden aangepast.
Verder was het wederom een leerzame avond, kijken hoe dit vanavond gaat.
Jij niet begrijp.RocketKoen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 05:22:
zodra een mortar iemand raakt, staat ie op de minimap. 1 iemand in je team hoeft maar 10 sec zijn mortar neer te zetten en problem solved.
Er zitten 6 martars in hun eigen spawnbase de brug te bestoken. Buiten het bereik van de tegenstander. En als je dan al je buis neerzet om hun te pakken vliegen ze al om je oren. En dan staan ze ook nog uit je eigen team een zo te mortarren. Een waar gekkenhuis als iedere 5 sec 10 mortars in het veld komen.
Ik vind de maps WEL geweldig en mortar NUTTIG. Alleen is het Een zooitje aan het worden zo in mijn beleving. Zie TF2, die hebben dat prima opgelost. Bijv max 2mortar per zijde. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Maar als jij 1-shot 1-kill zou krijgen is dat natuurlijk totaal gerechtvaardigdDMZ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:17:
Ja, Recon is wel een beeetje useless, je moet toegeven. Daarbij, dat irritante healing als je iemand een keer goed raakt en ze verstoppen zich....UGH! Ik zeg niet nerf, en speel gewoon Recon, maar alsjeblieft, wat is dit voor cheat?

Als ik het vergelijk met andere shooters waar snipende recons net te sterk zijn, zijn ze hier gewoon prima in orde. Ik weet niet hoe het met de close combat recon zit maar as usual is 95% van de recons toch wel het "b00myoudiefrombehindmyrockonahill1000metersawayhihi" type.
Was zijn reactie niet sarcastisch?Kaap schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 06:31:
[...]
Maar als jij 1-shot 1-kill zou krijgen is dat natuurlijk totaal gerechtvaardigd
Als ik het vergelijk met andere shooters waar snipende recons net te sterk zijn, zijn ze hier gewoon prima in orde. Ik weet niet hoe het met de close combat recon zit maar as usual is 95% van de recons toch wel het "b00myoudiefrombehindmyrockonahill1000metersawayhihi" type.
Anyway, ik speel voornamelijk Seine Crossing en ik heb nog nooit balancing issues gehad wat betreft mortars. Ze komen wel eens uit de lucht zetten, maar ben er nog nooit door gedood. Als ik zie dat ze consequent gebruikt worden pak ik hem zelf en dan is de mortarer (derp) zo dood als een pier.
Misschien ligt het aan het aantal spelers, ik speel namelijk niet op servers met meer dan 32 spelers. Ik weet niet of dat veel veranderd wat dat betreft.
Daar heb ik ook over na zitten denken. Gister zat ik op een 64 hc server. En het regende letterlijk bommen. Een ander nadeel is dat deze spelers in weze niet deelnemen aan de strijd. Ze zitten in een cluster in hun base mortars naar het midden te schieten. Maar ze cappen geen vlaggen, delen geen ammo, schieten niet mee. Ik heb me overegins de pl*****s staan healenPatriot schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 06:36:
[...]
Was zijn reactie niet sarcastisch?
Anyway, ik speel voornamelijk Seine Crossing en ik heb nog nooit balancing issues gehad wat betreft mortars. Ze komen wel eens uit de lucht zetten, maar ben er nog nooit door gedood. Als ik zie dat ze consequent gebruikt worden pak ik hem zelf en dan is de mortarer (derp) zo dood als een pier.
Misschien ligt het aan het aantal spelers, ik speel namelijk niet op servers met meer dan 32 spelers. Ik weet niet of dat veel veranderd wat dat betreft.
Misschien moet ik voor RC een 32 server spelen met veel tickets.
Seine crossing met 64 man is een clusterfuck, die map is daar niet geschikt voor.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik vermaak me daar kostelijk, vooral als sniper. Wat een heerlijke map is het dan, je hoeft bijna nieteens te mikken en je hebt altijd wel een headshot.Cassius schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:23:
Seine crossing met 64 man is een clusterfuck, die map is daar niet geschikt voor.
Men moet eens suppressors op hun geweren zetten, dan ziet een mortar je niet als je schiet. Dan nog even letten op MAV's die je spotten en zorgen dat je niet ten alle tijden rondhangt bij dat ene groepje campers.
1 + 1 + 1 = nauwelijks last van mortierdeaths.
Of als je het echt zat bent ga je de mortiers zelf aanpakken. In range van de enemy mortars zelf neerplanten, meteen (en dan bedoel ik echt snel) een enemy mortar uitkiezen en bom inladen en dan bij wijze van spreke al 10 meter verderop staan. Dan zie je achter je je mortar opgeblazen, maar die andere is dood. Rinse and repeat.
Zo heb ik dat ooit bij een mortar gedaan, diezelfde gast 3 keer kapotgebombardeerd en die heeft de rest van de pot zijn mortar niet meer aangeraakt.
Of als je het echt zat bent ga je de mortiers zelf aanpakken. In range van de enemy mortars zelf neerplanten, meteen (en dan bedoel ik echt snel) een enemy mortar uitkiezen en bom inladen en dan bij wijze van spreke al 10 meter verderop staan. Dan zie je achter je je mortar opgeblazen, maar die andere is dood. Rinse and repeat.
[ Voor 50% gewijzigd door Sagaris op 08-11-2011 08:43 ]
Of je regelt gewoon iemand in je eigen team met een mortar die de andere uitschakelt. Silencers zijn kut.Sagaris schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:40:
Men moet eens suppressors op hun geweren zetten, dan ziet een mortar je niet als je schiet. Dan nog even letten op MAV's die je spotten en zorgen dat je niet ten alle tijden rondhangt bij dat ene groepje campers.
En altijd blijven bewegen en als je al langer stil moet zitten doe dat dan in een gebouw.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 08-11-2011 08:43 ]
Ik vind het geweldig. In die huisje op de hoeken bij chokepoints mijn ammokit droppen en scoren maarCassius schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:23:
Yep, dat gaat erg hard. Ik had het gister met medic boxjes. Ging ook erg hard. Dat dan weer wel!Kaap schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:51:
[...]
Ik vind het geweldig. In die huisje op de hoeken bij chokepoints mijn ammokit droppen en scoren maar
Ach het makkelijkste is om zlef ook ff een mortar te pakken en ze af te knallen, na elk schot snel oppakken en wegwezen anders ben je er snel aan. Maar ik stoor me helemaal niet aan mortars en gebruik het soms zelf ook, zo makkelijk is het helemaal niet om een directe mortar kill te maken dus zolang je blijft lopen moet er geen enkele probleem zijnRoyK schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 06:45:
[...]
Daar heb ik ook over na zitten denken. Gister zat ik op een 64 hc server. En het regende letterlijk bommen. Een ander nadeel is dat deze spelers in weze niet deelnemen aan de strijd. Ze zitten in een cluster in hun base mortars naar het midden te schieten. Maar ze cappen geen vlaggen, delen geen ammo, schieten niet mee. Ik heb me overegins de pl*****s staan healen
Misschien moet ik voor RC een 32 server spelen met veel tickets.
Gister 5 potjes gespeeld en ik moet zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere potjes heb gehad, alle 5 potjes met een k/d van ongeveer 25/5 en ook al waren de teams in begin bagger, niets is mooier dan met 2 bijna gelijke teams te spelen
Als je baalt van de mensen die weer om hoekje gaan staan en healen dan pak je toch lekker je RPG, gegarandeerd succes
Als mensen behoefte hebben aan meer Gathering of Tweakers platoons moeten ze die zelf maken. Er zijn er nu drie, die zitten allemaal vol. Daarnaast heb ik nog twee GoTBF3.nl clan platoons waardoor ik in totaal op 5 uit kom, ik mag niet nog een platoon aanmaken of joinen wat het limiet zit op vijf.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er is ook helemaal niets mis met de mortar. Maar het begint wel een beetje veel te worden als 10 mensen in totaal op hun eigen base blijven en alleen op de bruggen en vlaggen schieten. Ik heb de support nu wel even gezien, dat speel ik nu al 15 uur ofzo.. ik ben even aan het medicen.. ook leuk om eens iets anders te doen. Het zou dus dan ook fijn zijn als teamgenoten mortars uit proberen te schakelen. Welke server pak jij? Of is dat gewoon on the fly?Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:01:
[...]
Ach het makkelijkste is om zlef ook ff een mortar te pakken en ze af te knallen, na elk schot snel oppakken en wegwezen anders ben je er snel aan. Maar ik stoor me helemaal niet aan mortars en gebruik het soms zelf ook, zo makkelijk is het helemaal niet om een directe mortar kill te maken dus zolang je blijft lopen moet er geen enkele probleem zijn![]()
Gister 5 potjes gespeeld en ik moet zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere potjes heb gehad, alle 5 potjes met een k/d van ongeveer 25/5 en ook al waren de teams in begin bagger, niets is mooier dan met 2 bijna gelijke teams te spelenheb weer helemaal zin in het spel gekregen
![]()
Als je baalt van de mensen die weer om hoekje gaan staan en healen dan pak je toch lekker je RPG, gegarandeerd succes
Ik pak gewoon een server, vaak die met de beste ping, anders heb ik veel last van lagRoyK schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:06:
[...]
Er is ook helemaal niets mis met de mortar. Maar het begint wel een beetje veel te worden als 10 mensen in totaal op hun eigen base blijven en alleen op de bruggen en vlaggen schieten. Ik heb de support nu wel even gezien, dat speel ik nu al 15 uur ofzo.. ik ben even aan het medicen.. ook leuk om eens iets anders te doen. Het zou dus dan ook fijn zijn als teamgenoten mortars uit proberen te schakelen. Welke server pak jij? Of is dat gewoon on the fly?
I3D servers pak ik helemaal niet meer, soms nog een server van 4netplayers.de, maar op franse servers kan ik vaak ook goed spelen zonder last te hebben van lag..
Heb zelf ook al de nodige uren in support zitten en sinds gister ook geswitched van class en nu speel ik veel met de Engineer en de SCAR-H
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 08-11-2011 09:12 ]
Voeg me ff toe, dan kan ik je volgen en plak ik pleisters waar het zeer doet en schiet jij ze van het balkon af!Andyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:11:
[...]
Ik pak gewoon een server, vaak die met de beste ping, anders heb ik veel last van lag![]()
I3D servers pak ik helemaal niet meer, soms nog een server van 4netplayers.de, maar op franse servers kan ik vaak ook goed spelen zonder last te hebben van lag..
Heb zelf ook al de nodige uren in support zitten en sinds gister ook geswitched van class en nu speel ik veel met de Engineer en de SCAR-H
yoRR-NL
Haha heb je toegevoegd, ik zit ook op me werk (en zou eigenlijk ook moeten werkenRoyK schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:24:
[...]
Voeg me ff toe, dan kan ik je volgen en plak ik pleisters waar het zeer doet en schiet jij ze van het balkon af!(ik zit nu op mijn werk en moet eigenlijk werken)
yoRR-NL
Verwijderd
Beetje jammer dat de algemene tendens van dit topic al 4 delen van 60 paginas is, dat dingen OP zijn en dingen generfed moeten worden.
Misschien moeten we eventjes de mensen die vannacht in de rij stonden voor een spel wat een exacte kopie is van z'n vorige deel, en daar weer 50 eurootjes voor neerleggen, uitlachen.
Misschien moeten we eventjes de mensen die vannacht in de rij stonden voor een spel wat een exacte kopie is van z'n vorige deel, en daar weer 50 eurootjes voor neerleggen, uitlachen.
Verwijderd
Ik kreeg gisteren de hele avond, cheater en "OP weapon!" naar me hoofd geslingerd...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:32:
Beetje jammer dat de algemene tendens van dit topic al 4 delen van 60 paginas is, dat dingen OP zijn en dingen generfed moeten worden.
Zat te snipen in zo een beetje alle maps, en met 70% headshots vinden mensen je dan meteen een cheater.
Kan ik er wat aan doen dat je zo een dom schaap bent dat stil gaat liggen, dan ben je gewoon van mij. En ik neem de tijd om HS's te maken.
Welke server heb jij gezeten dan? Meeste waar ik op zit zijn echt van die mensen die lopen te rennen door de map, knal ik in iemand 50 kogels en schieten hun 1 keer lig in direct plat.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
niks mis mee hoor! heb af en toe ook wel eens dat ik even lekker ga liggen snipen. Gewoon lekker relaxed. Vind het dan wel atijd de sport om de kills over een grooooote afstand te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:36:
[...]
Ik kreeg gisteren de hele avond, cheater en "OP weapon!" naar me hoofd geslingerd...
Zat te snipen in zo een beetje alle maps, en met 70% headshots vinden mensen je dan meteen een cheater.
Kan ik er wat aan doen dat je zo een dom schaap bent dat stil gaat liggen, dan ben je gewoon van mij. En ik neem de tijd om HS's te maken.
Dit is de lijst van nog openstaande aanvragen voor PS3 GoT clan.
ZipperJR
Doelloos88
stllrdrv
Kaiser_Soze88
laurens1789
0tto0o
ronaldlokers
Jeroenimoes
MonjoXL
Baas41
Sossa_Alphen
tijs_a
Als de mensen even kunnen melden wie dit zijn, kunnen we ze ook accepteren
ZipperJR
Doelloos88
stllrdrv
Kaiser_Soze88
laurens1789
0tto0o
ronaldlokers
Jeroenimoes
MonjoXL
Baas41
Sossa_Alphen
tijs_a
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2011 09:48 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
* AllSeeyinEye is eindelijk een 'echte' piloot 
Gisteren m'n flares en heat seeking missiles unlocked in de jet, en dat alles met een gelukje.
In de lucht blijven was geen probleem. Zelfs aan een lock ontsnappen lukte me wel, alleen tot gisteren had ik nog geen kill gemaakt met een jet.
Gisteren dan eindelijk 2 disables van andere jets voor elkaar gekregen (met de guns) en terwijl ik nog vlieg, rijdt er een voertuig met 2 man erin op mijnen die ik eerder had neergelegd:
Disable
Destroy
Kill
Kill
Double kill
Flag defend
410 puntjes die tellen als jet punten omdat ik daar inzat op moment dat de punten kwamen
Vanaf toen heb ik nog wel een flink aantal andere jets uit de lucht gekregen
Gisteren m'n flares en heat seeking missiles unlocked in de jet, en dat alles met een gelukje.
In de lucht blijven was geen probleem. Zelfs aan een lock ontsnappen lukte me wel, alleen tot gisteren had ik nog geen kill gemaakt met een jet.
Gisteren dan eindelijk 2 disables van andere jets voor elkaar gekregen (met de guns) en terwijl ik nog vlieg, rijdt er een voertuig met 2 man erin op mijnen die ik eerder had neergelegd:
Disable
Destroy
Kill
Kill
Double kill
Flag defend
410 puntjes die tellen als jet punten omdat ik daar inzat op moment dat de punten kwamen
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Was een of andere oostenrijkse server Austrian nogwat nogwat, was wel lachen, veel leuke mensen, en je komt overal NL'ers tegen....Joopieboy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:46:
Welke server heb jij gezeten dan? Meeste waar ik op zit zijn echt van die mensen die lopen te rennen door de map, knal ik in iemand 50 kogels en schieten hun 1 keer lig in direct plat.
Inderdaad, dat is ook mijn passie van het snipen, en ik ga altijd voor de headshots. Daarnaast maak ik er ook wel een sport van om al het loslopende wild en gemotoriseerde wild wel te spotten, daar kan ik weinig tegen doen als recon, want ook me soflam heeft niet veel bereik.cybermans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:46:
[...]
niks mis mee hoor! heb af en toe ook wel eens dat ik even lekker ga liggen snipen. Gewoon lekker relaxed. Vind het dan wel atijd de sport om de kills over een grooooote afstand te maken.
Ik pak meestal zo een 500+ exp van spots alleen.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 09:58 ]
Nee jouw niveau is lekker, houd dat alsjeblieft uit dit topic.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:32:
Sinds laatste battlelog patch hoef ik helemaal niet meer te kiezen tussen servers, gewoon zo strak filters afstellen dat er maar een enkele server tevoorschijn komt. Zou ook daar wel handig zijn als je een paar preset filters kan opslaan, maar op dit moment is bijvoorbeeld rush, 24/32 spelers, 5-10 slots vrij, europe, SC. Sinds die update zie ik ook alle pings, en dan kies ik gewoon de laagste uit. Maar krijg toch maar enkele server terug met die instellingen, soms zelfs niks, maar gaat zo snel dat ik refresh druk en dan is er altijd wel eentje.Ik pak gewoon een server
Begrijp trouwens nog niet echt wat het probleem is dat mensen met een shotgun hebben. Nou ja, behalve dat het natuurlijk extreem short range is, maar in die range is hij ook wel heel effectief. Al moet ik toegeven dat het beetje gimmick blijft, vanwege zijn extreme korte afstand. Beetje de vraag of een instakill daar het compenseert dat je op grotere afstand niks kan doen.
Verwijderd
Je zal merken dat heatseekers niet zo vreselijk veel helpen, maar flares zijn onmisbaar.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:53:
Disable
Destroy
Kill
Kill
Double kill
Flag defend
410 puntjes die tellen als jet punten omdat ik daar inzat op moment dat de punten kwamen![]()
MonjoXL (Op PS3 Monjo) dat ben ikSinergyX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:47:
ZipperJR
Doelloos88
stllrdrv
Kaiser_Soze88
laurens1789
0tto0o
ronaldlokers
Jeroenimoes
MonjoXL
Baas41
Sossa_Alphen
tijs_a
PSN: Monjo
Mortars vind ik altijd wel leuk om tegen met te hebben. Gewoon omlopen en knifen. Waar ik me wel aan erger zijn mensen met flashlight. Dat slaat echt nergers op..
Maar gister nog een leuk terrorist moment meegemaakt. Heb namelijk een heli uit de lucht geschoten met een RPG
Ik riep daarna Allah Hakbar!
Maar gister nog een leuk terrorist moment meegemaakt. Heb namelijk een heli uit de lucht geschoten met een RPG
Verwijderd
Hahaha, ik had gister een jet neergeschoten met de main gun van me tank... vliegertje was niet zo blijMichielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:00:
Mortars vind ik altijd wel leuk om tegen met te hebben. Gewoon omlopen en knifen. Waar ik me wel aan erger zijn mensen met flashlight. Dat slaat echt nergers op..
Maar gister nog een leuk terrorist moment meegemaakt. Heb namelijk een heli uit de lucht geschoten met een RPGIk riep daarna Allah Hakbar!
Je teamgenoten moeten niet te irritant zijn met hun lights, maar verder zie ik niet het probleem van tactical lights, working as intended.
Deze man _0_Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:28:
[...]
Ik vermaak me daar kostelijk, vooral als sniper. Wat een heerlijke map is het dan, je hoeft bijna nieteens te mikken en je hebt altijd wel een headshot.
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
En waarom slaat dat nergens op? Omdat jij er last van hebt? Doel behaald dus als tegenstander...Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:00:
Waar ik me wel aan erger zijn mensen met flashlight. Dat slaat echt nergers op..
Verwijderd
Half half, ik vind een lazer op je main weapon prima, heeft ook echt meerwaarde.furby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:04:
Je teamgenoten moeten niet te irritant zijn met hun lights, maar verder zie ik niet het probleem van tactical lights, working as intended.
Flashlights had ik liever uitsluitend op je handgun gezien. OF minder verblinding voor teammembers.
prim3rs- staat er niet tussen maar ik heb wel interesse!SinergyX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:47:
ZipperJR
Doelloos88
stllrdrv
Kaiser_Soze88
laurens1789
0tto0o
ronaldlokers
Jeroenimoes
MonjoXL
Baas41
Sossa_Alphen
tijs_a
Dat is juist het probleem. Ook al klopt het enigzins met de realiteit, ze zijn wel fking irritant. Men bedoelt meer het probleem dat het beter niet in het spel had hoeven te zittenfurby-killer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:04:
maar verder zie ik niet het probleem van tactical lights, working as intended.
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 08-11-2011 10:11 ]
Laser heeft zeker wel een doel, je aim wordt er een stuk beter van. Dat je minder veblind wordt door de flashlight van je teammates is natuurlijk onzin..Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:07:
[...]
Half half, ik vind een lazer op je main weapon prima, heeft ook echt meerwaarde.
Flashlights had ik liever uitsluitend op je handgun gezien. OF minder verblinding voor teammembers.
Dat ik van 10meter amper zie waar die staat is oke, maar vanaf 30 meter of meer?!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:07:
[...]
En waarom slaat dat nergens op? Omdat jij er last van hebt? Doel behaald dus als tegenstander...
Verwijderd
Qua teamverblinding is het ook maar net wat voor idioten je in je team hebt.
Ik speel zelf ook met tactical light op bepaalde maps, bijv Damavand peak & Metro. Daar heb je echt een voordeel met die dingen in de kleine gangetjes, maar zodra ik uit zo'n gangetje ben zet ik het ding weer uit. Of als ik teammates voor me heb staan zet ik hem gewoon uit.
Als lui zo'n lamp aan hebben constant, is dat alleen maar voordelig, op verre afstand blinken ze al meteen uit, en heb jij als tegenstander het voordeel... prima balanced dus.
Ik speel zelf ook met tactical light op bepaalde maps, bijv Damavand peak & Metro. Daar heb je echt een voordeel met die dingen in de kleine gangetjes, maar zodra ik uit zo'n gangetje ben zet ik het ding weer uit. Of als ik teammates voor me heb staan zet ik hem gewoon uit.
Als lui zo'n lamp aan hebben constant, is dat alleen maar voordelig, op verre afstand blinken ze al meteen uit, en heb jij als tegenstander het voordeel... prima balanced dus.
Ik weet niet of jij al eens een echt goed tactical light in het echt hebt gezien, maar die dingen zijn echt extreem sterk. Als het ook maar een beetje schemerig geeft het hetzelfde effect. En daarnaast, ik kan prima bepalen waar iemand staat met zo'n lamp. Van heel close, is het idd lastiger, maar jij wilt gewoon een groen kader om iemand hebben die zo'n lamp aan heeft met een pijl erboven: HIER IS ZN HOOFD begrijp ik?Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:14:
[...]
Dat ik van 10meter amper zie waar die staat is oke, maar vanaf 30 meter of meer?!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 10:18 ]
mwah, gisteren toch nog 4 kills ermee gemaakt, 2x een heli en 2x een jet. Gewoon wachten tot de flares gegooid zijn. Daarnaast herladen de missiles sneller dan flaresVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:00:
[...]
Je zal merken dat heatseekers niet zo vreselijk veel helpen, maar flares zijn onmisbaar.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Laser heeft nog een groot voordeel, een voordeel voor de tegenstander ( aangezien 90% van de mensen de laser continue aan heeft staan ) Je ziet je tegenstander met laser namelijk al aankomen voordat hij de hoek om isAndyk125 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:14:
[...]
Laser heeft zeker wel een doel, je aim wordt er een stuk beter van. Dat je minder veblind wordt door de flashlight van je teammates is natuurlijk onzin..
Op 30m afstand doet een tactical light echt niks in BF3, enige wat het doet is je positie weggeven, in zulk soort situaties schakel ik hem dus ook uit, is enkel een uitnoding om neergeschoten te worden.
Vind het een stuk minder irritant iig dan random dood neervallen door mortars.
Het hele idee is dus dat ze irritant zijn voor de tegenstander. En verder dan wat irritant en desorienterend zijn ze niet, het geeft gewoon een seconde (of minder) dat je tegenstander even niet weet wat te doen, ben je vriend of vijand, etc, en daarna zal hij je alsnog volschieten door gewoon op het midden van de vlek te mikken.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:09:
[...]
Dat is juist het probleem. Ook al klopt het enigzins met de realiteit, ze zijn wel fking irritant. Men bedoelt meer het probleem dat het beter niet in het spel had hoeven te zitten(Of een "onrealistischer" lichtere schijn in je ogen)
Vind het een stuk minder irritant iig dan random dood neervallen door mortars.
Deze game leunt niet echt op de aanwezigheid van de flashlight. Als het er niet in had gezeten zou vrijwel niemand klagen dat het er niet in zit.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:12:
Ja schroef dan ook gelijk recoil en bulletdrop uit het spel..
@ hieronder

Verwijderd
DAN WIL IK EEN FLASHLIGHT OP ME RPG EN REPAIRTOOL!!!!BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
[...]
Deze game leunt niet echt op de aanwezigheid van de flashlight. Als het er niet in had gezeten zou vrijwel niemand klagen dat het er niet in zit.
Of een lazer op me launcher voor steerable rockets o.i.d.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 10:23 ]
Wat ik zo even kon bedenken, en van belangrijk naar minder belangrijk:Stewie! schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:27:
[...]
![]()
Zou leuk zijn als deze week weer een grote patch uitkwam. Wat zouden jullie gepatcht willen zien?
- Ping in TAB overzicht.
- Betere squads: geen limiet van 8 meer (heb vaak dat ik in geen squad kan omdat de helft op private zit met 2 man), en ik zou graag 6 of 8 man erin willen (soms zie ik overigens ook 5/4).
- Als een friend joined moet ie als het een beetje mogelijk is automatisch naar je team gaan en naar je squad (ook wanneer die private is).
- Party werkt niet voor een meter op Battlelog, zodra iemand de webbrowser herstart dan kan je een nieuwe party aanmaken omdat Battlelog anders denkt dat er geen party is (terwijl je de party wel gewoon ziet en erin kunt chatten).
- Commando-rose mag wel overnieuw gedaan worden en meer opties hebben, ik wil ook graag kunnen zien wat iemand wil (ik heb in ieder geval geen idee hoe).
- Knifen mag beter werken, het is bijna onmogelijk om iemand te knifen.
- Tactical flashlight default op off, en teammates kunnen elkaar niet meer verblinden zou helemaal mooi zijn.
- Bugfix dat ik regelmatig heb dat het spel opstart en het spel hangt op het knippericon rechtsonder (bevestigd door meerdere personen).
- Maak Conquest Large ook echt Conquest Large, ik hoef bij Conquest Large niet alle points op 2 vierkante meter te hebben.
- Mètro Conquest punt B moet anders geplaatst worden of er moet een route bijkomen, dit is gewoon een drama.
- Damavand Peak mag wel helemaal redesigned worden, er mag een pad boven op de tunnel/berg, er mag daar een vlag bij, en de overige punten mogen verder uit elkaar liggen.
- RPG/SMAW moet meer damage doen tegen tanks/voertuigen en minder damage tegen infantry.
- Shotguns doen te weinig damage close range en te veel damage op medium/long range.
- Dit: YouTube: BF3 Chopper TV Missile Needs Fix.
- Solider mag wel gerenamed worden naar Soldier tijdens de messages bij het laden
[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 08-11-2011 11:06 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het knifen mag van mij beter. Soms knife ik iemand toch echt in de rug, bijv een mortar en krijg alleen hit mark. Dan pakt die het mes en dan heb ik het idee dat je niet nog een keer kan knifen Oo.
VIP slots en een server queue zouden al erg fijn zijn voor serverbeheer
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Met deze ben ik het ook zeker eens! Vergeleken met BC2 kan een tank veeeel meer hebben.Phyxion schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:22:
- RPG/SMAW moet meer damage doen tegen tanks/voertuigen en minder damage tegen infantry.
( jaaa ik heb het filmpje gezien waarin de damage waardes van de tanks aangegeven worden)
PSN: Von_Smallhausn
Zelf ben ik het wel eens over de damage tegen inantry, maar niet tegen tanks. Gewoon van de achterkant en je hebt al disable.
Verwijderd
Javelin upgrade! Je mag er al minder meenemen, laat ze dan ook veel meer damage doen!
Slaat nergens op, ze doen dezelfde damage als RPG's, je kan er minder meenemen, EN je kan ze uitsluitend op vehicles gebruiken.....
Die dingen moeten 2 hit kills zijn, of 1 hit i.c.m. SOFLAM.
Slaat nergens op, ze doen dezelfde damage als RPG's, je kan er minder meenemen, EN je kan ze uitsluitend op vehicles gebruiken.....
Die dingen moeten 2 hit kills zijn, of 1 hit i.c.m. SOFLAM.
Redelijk lijstje, alleen zie ik nog niet het probleem van shotguns op short range (ik zou juist eerder zeggen met standaard ammo dat ze wel ietsjes meer range mogen, al moet je daar erg voorzichtig mee zijn, je wilt niet tot 30m afstand instakill shotguns hebben).
En damavand peak zie ik ook niet eel problemen mee, je hebt redelijk brede tunnel, en mijn ervaring daar is dat er continue vlaggen overal op de map gepakt worden, want je kan gewoon met heli eroverheen vliegen en tegenstander in de rug aanvallen.
Metro heb ik meer problemen met het stuk voor B bij conquest in de tunnels, en ook bij rush. Al denk ik zelf dat problemen stuk minder kunnen worden als wat meer mensen eens smoke gaan gebruiken, dat is verschrikkelijk effectief, en juist vooral rond B bij metro omdat je via tweede set trappen dan direct op hele hoop plekken je kan verstoppen en vanaf daar mensen in de rug aanvallen.
Javs moeten inderdaad een upgrade krijgen. Ze zijn redelijk doelloos op het moment. Laatst potje rush met dat eiland. Heb mijn complete inventory javs op 1 IFV afgeschoten (dus 4 javs, want had explosive upgrade). Netjes met het trucje om op laatste moment naarboven te richten (doet volgens mij niet heel veel, hij komt nog steeds heel laag aan), bij laatste jav was hij disabled. Uiteraard kon ik daar niet op achterkant schieten, maar is wel debiel dat ik al mijn javs met upgrade nodig heb om een IFV, nog geen eens een tank, te disablen.
Ook raken javs volgens mij vaak de grond tegen snelbewegende doelwitten omdat ze gewoon te laag hem proberen te raken.
En javs zal je normaal gesproken nooit tegen achterkant van een tank kunnen gebruiken, had je beter RPGs mee kunnen nemen als je achterkan kan raken. En dat is er ook compleet vanuit gaande dat je heel veel geluk hebt en de tank bestuurder een idioot is, anders raak je nooit de achterkant.
En damavand peak zie ik ook niet eel problemen mee, je hebt redelijk brede tunnel, en mijn ervaring daar is dat er continue vlaggen overal op de map gepakt worden, want je kan gewoon met heli eroverheen vliegen en tegenstander in de rug aanvallen.
Metro heb ik meer problemen met het stuk voor B bij conquest in de tunnels, en ook bij rush. Al denk ik zelf dat problemen stuk minder kunnen worden als wat meer mensen eens smoke gaan gebruiken, dat is verschrikkelijk effectief, en juist vooral rond B bij metro omdat je via tweede set trappen dan direct op hele hoop plekken je kan verstoppen en vanaf daar mensen in de rug aanvallen.
Javs moeten inderdaad een upgrade krijgen. Ze zijn redelijk doelloos op het moment. Laatst potje rush met dat eiland. Heb mijn complete inventory javs op 1 IFV afgeschoten (dus 4 javs, want had explosive upgrade). Netjes met het trucje om op laatste moment naarboven te richten (doet volgens mij niet heel veel, hij komt nog steeds heel laag aan), bij laatste jav was hij disabled. Uiteraard kon ik daar niet op achterkant schieten, maar is wel debiel dat ik al mijn javs met upgrade nodig heb om een IFV, nog geen eens een tank, te disablen.
Ook raken javs volgens mij vaak de grond tegen snelbewegende doelwitten omdat ze gewoon te laag hem proberen te raken.
En javs zal je normaal gesproken nooit tegen achterkant van een tank kunnen gebruiken, had je beter RPGs mee kunnen nemen als je achterkan kan raken. En dat is er ook compleet vanuit gaande dat je heel veel geluk hebt en de tank bestuurder een idioot is, anders raak je nooit de achterkant.
[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 08-11-2011 10:40 ]
Of van de zijkant tegen de rupsbanden. Merk wel dat ik nu meer bezig ben waar ik mijn rpg op schiet. Bij BC2 was het gewoon maar knallen tot hij stuk ging..Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:35:
Zelf ben ik het wel eens over de damage tegen inantry, maar niet tegen tanks. Gewoon van de achterkant en je hebt al disable.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Maar het zit er wel in. En ik ga steen en been klagen wanneer ze die eruit gaan halen. Het hoort bij het spel. Wil je ze niet in battlefield 3 dan start je BF2 op. We kunnen alles uit het spel gaan slopen zodat het een eerlijk en statisch slagveld wordt, met een minimale hoeveelheid irritaties. Maar dan zit je met een onrealistisch belabberd spel waar menig speler na 5 minuten al op uit gekeken is. Ik stoor me er totaal niet aan. Het hoort erbij.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
[...]
Deze game leunt niet echt op de aanwezigheid van de flashlight. Als het er niet in had gezeten zou vrijwel niemand klagen dat het er niet in zit.
@ hieronder
Die tactical light is gewoon noob, als je mannetjes moet verblinden omdat je geen reflex hebt om ze snel neer te schieten is het idd handig. Ik zal nimmer nooit ermee spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:16:
Ik weet niet of jij al eens een echt goed tactical light in het echt hebt gezien, maar die dingen zijn echt extreem sterk. Als het ook maar een beetje schemerig geeft het hetzelfde effect. En daarnaast, ik kan prima bepalen waar iemand staat met zo'n lamp. Van heel close, is het idd lastiger, maar jij wilt gewoon een groen kader om iemand hebben die zo'n lamp aan heeft met een pijl erboven: HIER IS ZN HOOFD begrijp ik?
Inmiddels me heli pilot skills alweer geupgrade naar BF2 niveau, helaas nog geen erg goede gunner tegen gekomen. Me bf2 gunner (voor wie hem kent; Daboyz Wzza) heeft helaas het gamen afgezworen.
Ben nu zo goed als unhitbaar op bepaalde maps, alleen de mobile aa vorm een groot gevaar als je gunner nog geen tv guided heeft. Die tv guided is overigens erg buggy. Raakte zo vaak helis en tanks ermee en dat hij de video-feed verliest, wat betekend dat je geraakt hebt en vervolgens gebeurd er niks. Had zelf een keer dat ik een chopper ermee raakte en dat de tv guided ineens als een gek begon te spinnen zonder af te gaan. Jammer maar goed met enige oefening en als je weet waar je moet raken (ervoor of erachter, direct hit is helaas geen direct hit ermee) is die alsnog minder dodelijk dan de BF2 tv guided aangezien het geen one-hit-kill wonder meer is maar nog steeds erg effectief.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
2 RPG Hits in de rug en de tank is doodMon0lith schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:32:
[...]
Met deze ben ik het ook zeker eens! Vergeleken met BC2 kan een tank veeeel meer hebben.
( jaaa ik heb het filmpje gezien waarin de damage waardes van de tanks aangegeven worden)
Kwam deze plaatjes tegen:
http://imgur.com/a/VbH10
Nu weten we wat te doen tegen IRNV, een beetje dan
Ik persoonlijk vind het flashlight bijzonder irritant, eigenlijk wel een beetje OP. Ik heb het zelf dus ook zo snel mogelijk op mijn M249 gezet want ja, if you cant beat them, join them
Gister op Bazaar ren ik een kamertje in, staan er 4 gasten vol in mijn schijnwerper, schiet ze alle 4 af zonder dat ze me ooit hebben kunnen zien, dat had ik anders nooit kunnen winnen.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-11-2011 10:46 ]
Heh dat verklaard waarom sommige zoveel moeilijker soms te zien zijn met IRNV.BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
Gaaf, dat wist ik niet. thx voor de info!BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
Erg nuttig om te weten idd.Binnenkort ook maar eens mee prutsen
Maar hoe werkt ie? Ik snap er werkelijk niks van. Je krijgt zo'n grijs beeld als je ernaar swapt, maar als je dan probeert te mikken, stuur je gewoon je vehicle. En hoe krijg je locks?evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
[...]
Die tactical light is gewoon noob, als je mannetjes moet verblinden omdat je geen reflex hebt om ze snel neer te schieten is het idd handig. Ik zal nimmer nooit ermee spelen.
Inmiddels me heli pilot skills alweer geupgrade naar BF2 niveau, helaas nog geen erg goede gunner tegen gekomen. Me bf2 gunner (voor wie hem kent; Daboyz Wzza) heeft helaas het gamen afgezworen.
Ben nu zo goed als unhitbaar op bepaalde maps, alleen de mobile aa vorm een groot gevaar als je gunner nog geen tv guided heeft. Die tv guided is overigens erg buggy. Raakte zo vaak helis en tanks ermee en dat hij de video-feed verliest, wat betekend dat je geraakt hebt en vervolgens gebeurd er niks. Had zelf een keer dat ik een chopper ermee raakte en dat de tv guided ineens als een gek begon te spinnen zonder af te gaan. Jammer maar goed met enige oefening en als je weet waar je moet raken (ervoor of erachter, direct hit is helaas geen direct hit ermee) is die alsnog minder dodelijk dan de BF2 tv guided aangezien het geen one-hit-kill wonder meer is maar nog steeds erg effectief.
Je lockt niet, je stuurt zelf de raket naar het doel doe nadat hij is afgevuurd.
Tv guided is handmatig, je muis bewegen en je beweegt de raket. Je moet zelf je doel zoeken en erna toe sturen, je krijgt als je raakt dan wel wel de hoogste damage die je in een keer kan doen met een raket.MicScott schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:50:
[...]
Maar hoe werkt ie? Ik snap er werkelijk niks van. Je krijgt zo'n grijs beeld als je ernaar swapt, maar als je dan probeert te mikken, stuur je gewoon je vehicle. En hoe krijg je locks?
Je hebt er dus geen locks mee.
Ahh, ok. Dat verklaart een hoop. Maar ondertussen is je jet dus gewoon stuurloos?evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:52:
[...]
Tv guided is handmatig, je muis bewegen en je beweegt de raket. Je moet zelf je doel zoeken en erna toe sturen, je krijgt als je raakt dan wel wel de hoogste damage die je in een keer kan doen met een raket.
Je hebt er dus geen locks mee.
gunner van atack heli schiet hem..MicScott schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:
[...]
Ahh, ok. Dat verklaart een hoop. Maar ondertussen is je jet dus gewoon stuurloos?
Je kan overigens wel alleen erin en switchen naar gunner seat en hem schieten, je motor van je heli valt dan wel uit en stort neer. Zorgen dus dat je genoeg hoogte hebt want hij moet ook weer eerst opstarten als je weer naar pilot seat switched. Je kan hem trouwens ook op een berg parkeren en vanaf daar rustig je tv guideds schieten zonder dat je airnborn bent.
[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 08-11-2011 10:57 ]
Dan moeten wij maar eens gaan vliegen.evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
[...]
Die tactical light is gewoon noob, als je mannetjes moet verblinden omdat je geen reflex hebt om ze snel neer te schieten is het idd handig. Ik zal nimmer nooit ermee spelen.
---> flashbang33
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ah, handig dat dat zo werkt. Volgende keer dus eerst even mijnen strooien voordat ik ga vliegen (en een attack oder op een vlag geven). :-)AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:53:
Disable
Destroy
Kill
Kill
Double kill
Flag defend
alleen geen nuclear warheadmngm schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:57:
tv missile = Redeemer dus?
Heb je ge-add. Een chopperwhore zoals ik in BF2 was ben ik echter niet meerRekenblok schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:57:
[...]
Dan moeten wij maar eens gaan vliegen.![]()
---> flashbang33
Nog een bugje volgens mij: Volgens battlelog heb ik nog geen enkel voertuig 'destroyed' met mijn attack heli's. Dat kan gewoon niet kloppen, ieder rondje destroy ik er een paar (niet disable).
Ben het absoluut niet eens over de damage tegen infantry, vindt de damage tegen infantry met explosies altijd zeer slecht in games en ik vindt dat bf3 het goed doet. als een RPG 1 meter naast je ontploft moet je gewoon dood zijn, klaar! als je duikt als je een rpg aan ziet komen ben je vaak op tijd genoeg om niet dood te gaan, dus ik zie het probleem niet..Michielodc schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:35:
Tanks zijn met 3 a 4 shots goed kapot te krijgen vooral als de tank gedisabled is.. en anders heb je nog altijd je M15 mines of C4
Mooi om te zien dat camo ook echt effect heeft, +1 voor Dice!BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
@ flashlight: ik snap niet waarom ze het niet gedeeltelijke transparant wit hebben gemaakt, zoals de laser. -1 voor Dice.
Verwijderd
Ohja sorry, ik zal er niet meer mee spelen, want ik wil niet dat jij me een noob vind hoor!evilpin0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
[...]
En dus omdat ik af en toe die lamp erop heb, heb ik geen reflex. Kut man, ik zal gelijk de dokter even bellen en uitleggen dat jij deze diagnose al hebt gesteld.
Graag gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:06:
[...]
Ohja sorry, ik zal er niet meer mee spelen, want ik wil niet dat jij me een noob vind hoor!![]()
En dus omdat ik af en toe die lamp erop heb, heb ik geen reflex. Kut man, ik zal gelijk de dokter even bellen en uitleggen dat jij deze diagnose al hebt gesteld.
Er draaien nu tijdelijk twee GoTBF3.nl hardcore servers. We gaan zeer binnenkort eens kijken wat de meest wenselijke server indeling is en dit kan als een kleine pilot beschouwd worden. Het gaat om een Conquest 64 hardcore server en een Rush 32 hardcore server.
Hardcore is hogere dmg en geen minimap?Tsurany schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:20:
Er draaien nu tijdelijk twee GoTBF3.nl hardcore servers. We gaan zeer binnenkort eens kijken wat de meest wenselijke server indeling is en dit kan als een kleine pilot beschouwd worden. Het gaat om een Conquest 64 hardcore server en een Rush 32 hardcore server.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hardcore is lagere health (dmg is hetzelfde, effectief maakt het dus niet uit) en geen HUD, dus je kunt ook niet zien hoeveel ammo je nog hebt en dergelijke. Daarnaast is er geen 3D spotting, wel minimap spotting en kun je alleen spawnen op je squad leader, niet op de rest van de squad.Jeroenneman schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:44:
[...]
Hardcore is hogere dmg en geen minimap?
Normal:
vars.AutoBalance true
vars.roundStartPlayerCount 8
vars.roundRestartPlayerCount 4
vars.friendlyFire false
vars.regenerateHealth true
vars.killCam true
vars.miniMap true
vars.hud true
vars.crossHair true
vars.3dSpotting true
vars.miniMapSpotting true
vars.nameTag true
vars.3pCam true
vars.vehicleSpawnAllowed true
vars.vehicleSpawnDelay 100
vars.soldierHealth 100
vars.playerRespawnTime 100
vars.playerManDownTime 100
vars.bulletDamage 100
vars.onlySquadLeaderSpawn false
Hardcore:
mapList.load
vars.autoBalance true
vars.friendlyFire true
vars.regenerateHealth false
vars.killCam false
vars.miniMap true
vars.hud false
vars.crossHair false
vars.3dSpotting false
vars.nameTag false
vars.3pCam false
vars.soldierHealth 60
vars.bulletDamage 100
vars.onlySquadLeaderSpawn true
vars.AutoBalance true
vars.friendlyFire false
vars.regenerateHealth true
vars.killCam true
vars.miniMap true
vars.hud true
vars.crossHair true
vars.3dSpotting true
vars.nameTag true
vars.3pCam true
vars.soldierHealth 100
vars.bulletDamage 100
vars.onlySquadLeaderSpawn false
Hardcore:
mapList.load
vars.autoBalance true
vars.friendlyFire true
vars.regenerateHealth false
vars.killCam false
vars.miniMap true
vars.hud false
vars.crossHair false
vars.3dSpotting false
vars.nameTag false
vars.3pCam false
vars.soldierHealth 60
vars.bulletDamage 100
vars.onlySquadLeaderSpawn true
Ik vind dat je zo moet spelen dat mensen respect voor je hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:06:
[...]
Ohja sorry, ik zal er niet meer mee spelen, want ik wil niet dat jij me een noob vind hoor!![]()
Anders ben je nooit de nummer 1.. voor de spelers
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 08-11-2011 12:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
DUDE als je dood gaat kan je nog 1-2 sec lopen daarom ga je steesd net dood als je net achter dat hoedkje bent holleeeeeEnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:43:
Een ding waar ik nog steeds enorm kwaad over kan worden is dat dekking zoeken gewoon NIET BETROUWBAAR is... Je loopt om een fucking hoekje maar neeeee, je wordt alsnog neergeschoten door de persoon waarvoor je juist het hoekje om ging om dekking te zoeken. Dat hele hit detection systeem is gewoon RUK.
Daar krijg ik echt dat miskoop-gevoel van... Dat gevoel dat je 50 euro voor iets betaald hebt wat nog (lang) niet af is...
Zo jammer want de rest van Battlefield 3 vind ik echt heel gaaf maar dingetjes zoals dit wordt ik echt woest over. Als ik achter dekking zit wil ik ook dat de game dat merkt en dat ik niet nog steeds magisch geraakt wordt door kogels die in mid-air een bochtje kunnen maken.
End of rage... Voorlopig.
Ik schiet vaak iemand neer en pas alsik weg ben gaat ie opeens dood
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 08-11-2011 12:33 ]
Haha zo kun je het ook bekijken..Lias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:32:
[...]
DUDE als je dood gaat kan je nog 1-2 sec lopen daarom ga je steesd net dood als je net achter dat hoedkje bent holleeeee
Ik heb deze problemen ook wel eens, maar ik moet zeggen sinds ik mijn filters goed heb aangepast voor de servers en een server kies waarvan de ping goed is, dat het probleem grotendeels niet meer voorkomt..
Ik heb zon tactical flash light op me kamer van 2kilo maar denk maar niet dat je er iemand mee verblindt op klaarlichte dag wiseassRocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:28:
[...]
http://www.tacticalsupply.com
http://www.tacticalflashlights.com/
kies maar uit. keuze zat

Trouwens op hardcore zijn vehicles dus nog net zo sterk? Dus effectief veel beter dan op softcore?
En ook redelijk recent een keer in een goedkope zaklamp met snelle strobe functie gekeken, ook overdag. Daar wordt je echt direct helemaal gek van.
Als je een standaard enkele 3W powerled overdag aanzet zonder lens dan loop je nog wel even met een vlek in je ogen rond, heb nog nooit de behoefte gehad om het uit te proberen met lens erop en dan in de bundel kijken van korte afstand, maar het lijkt me niet leuk. En dat is een enkele powerled, zet er een zooi naast elkaar en het lijkt me echt niet prettig.Ik heb zon tactical flash light op me kamer van 2kilo maar denk maar niet dat je er iemand mee verblind op klaarlichet dag wiseass
En ook redelijk recent een keer in een goedkope zaklamp met snelle strobe functie gekeken, ook overdag. Daar wordt je echt direct helemaal gek van.
[ Voor 83% gewijzigd door Sissors op 08-11-2011 12:43 ]
Mij al wel gelukt hoorLias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:37:
[...]
Ik heb zon tactical flash light op me kamer van 2kilo maar denk maar niet dat je er iemand mee verblindt op klaarlichte dag wiseass
Per ongeluk

mag jij eens een keer in mijn maglite lampje kijken. En dan bedenken wat er zou gebeuren als je er een stuk of 5 naast elkaar zou zetten. Of wat denk je van de ledflitser van de iphone4. Ook erg fijnLias schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:37:
[...]
Ik heb zon tactical flash light op me kamer van 2kilo maar denk maar niet dat je er iemand mee verblindt op klaarlichte dag wiseass
[ Voor 7% gewijzigd door cybermans op 08-11-2011 12:49 ]
Kan iemand me vertellen wat er 'n00b' is aan die tactical light? Ik gebruik hem op mijn close quarters wapens puur voor het feit dat het mij een voordeel geeft. Iedereen heeft die optie zodra ze dat ding unlocked hebben op een wapen dus het is niet unbalanced of zo. En ja het is vervelend om zelf 'flashed' te worden, maja kwestie van gewoon op het licht schieten zeg ik. Maja 870 met een flashlight in metro en dan om de hoek komen resulteerd regelmatig in kills
Het heeft verder niets te maken met dat ik niet kan schieten, dat gaat toch wel raak (vaak, ok meestal, ok soms
). Al ben ik het wel eensch dat er een zon is die me verblind, en vervolgens staat er een enemy voor me die zo'n tact light heeft en zie ik weer een paar minuten paars en groen als ik met m'n ogen knipper. Dat mogen ze van mij wel aanpassen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
kan iemand mij helpen aan een paar leuke servers waar een game langer blijft draaien dan ongv 10 minuten?
ik vind de potjes die je kan spelen maar zo kort duren ( voor mijn gevoel maakt het niet echt uit welke gametype of map )
ik wil graag een pot dat wat langer duurt. soms begin je net lekker in te komen en is de pot afgelopen
ik vind de potjes die je kan spelen maar zo kort duren ( voor mijn gevoel maakt het niet echt uit welke gametype of map )
ik wil graag een pot dat wat langer duurt. soms begin je net lekker in te komen en is de pot afgelopen
Die tactical light is gewoon een idioot domme toevoeging aan het spel geweest. Het geeft een behoorlijk groot voordeel door de tegenstander volledig te verblinden waardoor hij soms het midden van het licht niet eens kan zien, maar werkt ook zeer goed om je teammates even flink te zieken. Het voegt niks toe aan het spel, het ontbreken er van zou door niemand als negatief bestempeld worden en het maakt het spel gewoon een stuk minder leuk.
Maar je kan het de spelers niet kwalijk nemen, als je het zelf niet gebruikt ben je in het nadeel en dat willen de meesten ook niet.
Zelf gebruik ik het niet omdat ik het een waardeloze toevoeging aan het spel vind en het zwaar overpowered vind, maar om dan meteen mensen van noobheid te beschuldigen die het wel gebruiken? Ik accepteer dat mensen graag al dat soort dingen uit het spel gebruiken.
@ Murky123: Zoek op 'tickets' bij de server browser, kom je servers tegen met high ticket count. Dan duren conquest rondjes in ieder geval een stuk langer.
Maar je kan het de spelers niet kwalijk nemen, als je het zelf niet gebruikt ben je in het nadeel en dat willen de meesten ook niet.
Zelf gebruik ik het niet omdat ik het een waardeloze toevoeging aan het spel vind en het zwaar overpowered vind, maar om dan meteen mensen van noobheid te beschuldigen die het wel gebruiken? Ik accepteer dat mensen graag al dat soort dingen uit het spel gebruiken.
@ Murky123: Zoek op 'tickets' bij de server browser, kom je servers tegen met high ticket count. Dan duren conquest rondjes in ieder geval een stuk langer.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 12:57 ]
Die tactical light heeft mij al regelmatig een leven gekost. Kan niet wachten totdat ik hem zelf unlock
.
Je bent gewoon compleet gedesoriënteerd wanneer erop je geschenen word, zelfs in kleine ruimtes.
Je bent gewoon compleet gedesoriënteerd wanneer erop je geschenen word, zelfs in kleine ruimtes.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Vooral doenKecin schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:01:
Die tactical light heeft mij al regelmatig een leven gekost. Kan niet wachten totdat ik hem zelf unlock.
heb echt totaal geen last van dat lampie hoor 
vaak meegemaakt dat iemand z'n eigen positie veraad dus mij maakt het niet uit
zelf op een wapen doen nahh vind um niet mooi en idd nutteloos
Ps: geld ook voor close combat.
vaak meegemaakt dat iemand z'n eigen positie veraad dus mij maakt het niet uit
zelf op een wapen doen nahh vind um niet mooi en idd nutteloos
Ps: geld ook voor close combat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien