SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:45:
[...]
Goede? Matig op z'n best, SOFLAM zal nooit werken (of RPG moet echt helemaal kapot generfed worden en de range van SOFLAM 10x geboost, sorry maar 200meter max?), TURT (lol

) heeft zo nog zijn voordelen (maar zeker niet meer de kwaliteit van BC2) en MAV is grappig tot mensen hem actief door gaan krijgen (wat je al steeds vaker ziet) en ben je nog steeds 100% afhankelijk van je team. Houden we het verlies over van C4, verlies van een .50 sniper, kan best begrijpen dan Recon nog steeds minst gespeelde class blijft.
@Superwashandje: Ik lock met gemak vanaf 400, weet niet wat voor versie van SOFLAM jij hebt? Daarnaast, dat ding is remote controlled. Zet hem neer, en wegwezen! Kun je daarna met de camera locken.
@SynergyX: Vreemd, ik hoorde dezelfde klachten in BF2 xD Toen hadden ze claymores, maar geen C4. Recon wordt wel vrij veel gespeeld door mensen die het kunnen ja

Als je als n00b het veld opgaat met een sniper lig je ook zo onder de zoden in 1 vs 1. Ik zie 1 op de 20 keer een MAV voorbijkomen en 5/20 een Tugs(gespot met MAV

) Spawn beacons zijn redelijk common. .50 cal hebben we wel, moeten ze in een patch de M98B rechamberen
Mijn standaard kit is nu M98B 12x en Bipod, MAV, Beacon en Ammo special. Op wat kleinere maps plak ik er een 8x of een ACOG op. Thermals doe ik bijna niet aan na ermee te hebben gespeeld op de SKS. Te weinig moeite. (Nog wel op de T-88, anders win je er niet mee.)
En SOFLAM? Ja, nut is beperkt. Feit is dat de Javelin boven op een tank = 2 missiles kill. RPG duurt toch langer. En SOFLAM kan op alles locken, incl helis en vliegtuigen, dus icm met Javelin is het toch powerful. Bijna niemand heeft Javelins, dat is het probleem. En het is ook een beetje een mini-UGS (Unmanned Ground Rec. Station.)
Maar ach, ik hou van een beetje moeite doen voor mijn kills. Wapen damage maakt me niet zoveel uit, als ik schiet heb ik of een kill (headshot) of ik verwond iemand zodanig dat ze zich toch gaan verstoppen en niet verder gaan rennen, wat ons weer tijd wint en een assist oplevert.
PS: Er is niets dat zo humiliating is als een recon die je knived van achteren als je elke andere class bent. Jij hebt alle firepower om hem uit te schakelen, maar dat is toch de ultimate close-range
[
Voor 4% gewijzigd door
DMZ op 07-11-2011 19:04
]