Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18
Stewie! schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:27:
[...]

_/-\o_

Zou leuk zijn als deze week weer een grote patch uitkwam. Wat zouden jullie gepatcht willen zien?
wapen accessoires aanpassen zonder 10 menu's te doorlopen.
grotere airspace in canals (en misschien wat meer maps)
crashes @ startup en mapchange.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:30:
[...]

nog minder rubberbanding
meerdere kits
voip op ps3
mogelijkheid tijdens laden naar menu te gaan op ps3 (zit geen esc knop op ps3 controller)
viop op ps3 ligt aan ps3 zelf niet ingame. teminste dat had ik ergens gelezen op battle log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Stewie! schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:27:
[...]

_/-\o_

Zou leuk zijn als deze week weer een grote patch uitkwam. Wat zouden jullie gepatcht willen zien?
Dat dit gepatched word (wat een aantal pagina's geleden is gepost)

YouTube: Battlefield 3 - Sniper Shotgun "Gameplay Commentary"

Omdat je anders dezelfde toestanden krijgt zoals in MW2 met de 1887 Akimbo shotguns.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:28:
[...]

Pings in battlelog, crashes bij levelchange, Meerdere kits opslaan....+50
Sinds de battlelog update van paar dagen geleden ofzo werking pings bij mij, daarvoor nooit, nu allemaal. Meerdere kits opslaan zou wel ideaal zijn, al zou het ook werken als het minder ver weggestopt is om het te veranderen. Bijvoorbeeld nu kan je vanuit je normale deploy menu je wapen kiezen, als het nu zo was als je daar op een wapen klikt dat er een menu omhoog uit komt waar je dan andere dingen kan wijzigen, kan ik zo even scope switchen.
Omdat je anders dezelfde toestanden krijgt zoals in MW2 met de 1887 Akimbo shotguns.
Je bedoelt BC2 shotguns op HC maar nu met 6x scope? Als ik dat filmpje bekijk valt het iig nog wel mee, niet zo erg als in BC2.

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 07-11-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikiri
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 11:15
Koop amper games, mijn laatste aankoop was quake 4 . En uit de quake tijd kom ik ook, vroeger erg veel quake 2 online gespeeld, en op lans. Alleen ervaring met bf 2 en vietnam lang geleden.

Maar vind nu bf3 toch flink pittig online, vooral door de vele gangen halletjes, en het niet goed kunnen zien van je tegenstanders.. en gesniped worden uiteraard.

Echt beschamend slecht hoe ik tot nu toe speel ,:S Zal vast beter worden, maar de tijden van 2 uur of meer per dag aan een game besteden zijn voorbij, dus zal wel even duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

[...]
mogelijkheid tijdens laden naar menu te gaan op ps3 (zit geen esc knop op ps3 controller)
+1
Daarnaast zou ik het ERG fijn vinden als je Squad niet steeds uit elkaar gerukt wordt als je een random server joint. Iets van autobalancing per squad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 20:45

superwashandje

grofheid alom

chrisO schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:31:
[...]

Uhmmm misschien de mogelijkheid om in de multiplayer de opties aan te passen als je dood bent, of nog liever als je nog niet connected bent met een server.
Welke @#%^!# idioot bij Dice heeft dat bedacht? dt je enkel de opties kan aanpassen als je connected bent met een server en ook nog gespawned ,oet zijn, en zodra iemand je killed, terwijl jij bezig bent in de opties --> sluit het optie scherm zich en kan je wachten tot je weer mag spawnen voordat je, je opties weer verder mag aanpassen.
jij hebt alleen de beta gespeeld?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:32:
[...]

Wat een onzin toch altijd, weet je wel hoe sterk een shotgun is, en helemaal met de juiste ammo erin?
Het is natuurlijk bullshit om een scope van 12x op een eshotgun te zetten, maar met de juiste ammo kan een shotgun heel ver en nauwkeurig schieten..

[ Voor 23% gewijzigd door Andyk125 op 07-11-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:09
roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:32:
[...]

viop op ps3 ligt aan ps3 zelf niet ingame. teminste dat had ik ergens gelezen op battle log
lijkt me sterk. Aangezien het volgens mij geen OS service is. Bij XBL is dit wel zo (en het werkt een stuk beter als ik eerlijk moet zijn, buiten een game een party maken en dan kan je zelfs van game naar game wisselen met zijn allen)

maar heb je een url?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 09:26
superwashandje schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:33:
[...]

jij hebt alleen de beta gespeeld?
Nee, ik ben gisteren 15 minuten bezig geweest om mijn instellingen van 1920x1080 naar 1280x720 te zetten en van "auto" naar "custom" om de MSAA? van "2x" naar "1x" te krijgen..... +/- 10 keer opnieuw moeten spawnen om alles naar wens aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:32:
[...]

Dat is wel met slugs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
chrisO schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:37:
[...]

Nee, ik ben gisteren 15 minuten bezig geweest om mijn instellingen van 1920x1080 naar 1280x720 te zetten en van "auto" naar "custom" om de MSAA? van "2x" naar "1x" te krijgen..... +/- 10 keer opnieuw moeten spawnen om alles naar wens aan te passen...
dat zijn geen multiplayer settings, maar video settings..... en die hebben natuurlijk wel een iets andere impact. geen idee hoe het werkt met de game engine maar deze zal waarschijnlijk toch op zon moment geherinitaliseerd moeten worden

[ Voor 16% gewijzigd door cybermans op 07-11-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 09:26
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:39:
[...]

dat zijn geen multiplayer settings, maar video settings.....
ok...en als ik enkel multiplayer speel, dan moet ik dus singleplayer starten om m'n instellingen te wijzigen of maar irritant wachten in de multiplayer? het is normaal dat in een spel je de instellingen alleen kunt aanpassen als je gespawned bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

[...]

nog minder rubberbanding
meerdere kits
voip op ps3
Naar menu tijdens laden kan op de PC ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:33:
[...]

Wat een onzin toch altijd, weet je wel hoe sterk een shotgun is, en helemaal met de juiste ammo erin?
Het is natuurlijk bullshit om een scope van 12x op een eshotgun te zetten, maar met de juiste ammo kan een shotgun heel ver en nauwkeurig schieten..
Even onafhankelijk of het gepatched moet worden, maar haal alsjeblieft geen realisme erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
chrisO schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:40:
[...]

ok...en als ik enkel multiplayer speel, dan moet ik dus singleplayer starten om m'n instellingen te wijzigen of maar irritant wachten in de multiplayer? het is normaal dat in een spel je de instellingen alleen kunt aanpassen als je gespawned bent?
nee, dat soort instellingen moeten je doen voordat je ingame gaat, in het hoofd menu. Aangezien er meestal toch een relatieve lange laadtijd aan zit om je nieuwe instellingen te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:42
chrisO schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:40:
[...]

Als ik in het spawnmenu op escape druk kan ik gewoon mn video instellingen aanpassen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Bartske schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:43:
[...]

Als ik in het spawnmenu op escape druk kan ik gewoon mn video instellingen aanpassen hoor :)
dat klopt, zolang je niet meer gerevived kan worden en moet wachten op je spawn kun je de instellingen wijzigen.. Laten ze eerst maar eens al die videokaart problemen oplossen en al die crashes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:41:
Naar menu tijdens laden kan op de PC ook niet ;)
Hij bedoelt, de game uit (en naar server list) zonder de game af te sluiten en opnieuw op te starten. Bij de PC versie is juist de bedoeling dat je je game afsluit en via browser weer opnieuw opstart, bij de PS3 versie betekend dat automatisch weer 1,5 minuut wachten (al is het niet meer). Werkwijze van PS3 en PC versie verschillen behoorlijk.
roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:32:
Lijkt me heel raar, onwaarschijnlijk. Als bij zo'n beetje elke game chat gewoon perfect werkt (waaronder ook de wat grafischere versies, MAG op 128 man is ook enorm belastend).

Maar als het inderdaad een 'CPU limitatie' is van de game, is het gewoon brakke programmeerwerk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

[...]

Dit is pas onzin.
Er staat toch niet voor niks bij de 870MCS:
Range: SHORT

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
cheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:47:
[...]
Ik heb nog steeds het gevoel dat er variatie zit in hoe snel mijn beeld beweegt. Dus dat de loop van mijn geweer de ene keer sneller naar links of rechts gaat dan de andere keer.
Kan natuurlijk ook mijn beperkte motoriek zijn
(PS3) Dat ervaar ik ook. Probeer maar eens vanuit stilstand en met vizier (scoped) een cirkeltje om een object te maken met je controller. Het lukt bij mij in ieder geval niet zonder dat de crosshair wegschiet terwijl ik met mijn aim-controller zeker weten een soepele cirkel draai. Dit effect zorgt er regelmatig voor dat ik een target in zicht heb, maar die gewoonweg niet netjes kan volgen.

Of we hebben beide een beperkte motoriek. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 07-11-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:01:
Dit is pas onzin.
Er staat toch niet voor niks bij de 870MCS:
Range: SHORT
Deerslug, ingame de slug:
A modern slug shotgun, with rifled barrel and high performance saboted slugs, is the top choice for hunters who must hunt with a shotgun, as it provides rifle-like power and accuracy at ranges over 150 yards (140 m).
Daarom heeft de shotgun ook meerdere ammo-unlocks.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na net iets minder dan 6 uur gespeeld te hebben (totaal), ben ik er helemaal klaar mee. Deels omdat sommige dingen die DICE erin heeft gezet echt onzin zijn (tenzij iemand mij kan vertellen waar ik een 10KW zaklamp kan kopen waarmee ik iemand op klaarlichte dag met felle zon iemand van 10 meter afstand kan verblinden? Hij moet wel onder een handpistool passen.) Heel leuk allemaal voor DICE dat zij met hun Frostbite 2 engine zaklampen e.d. op wapens kunnen zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen een goed idee is om het in het spel te zetten.

En hoe vaak ik verlies, jezus ik heb volgensmij echt veel pech. Ik speel bijna alleen maar op 64 player Conquest maps en heb een W/L ratio van... hier komt het.... 0.41. Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat ik niet overdrijf als ik zeg dat als een gemiddelde persoon 20 potjes lang niks anders doet als in een hoekje zitten op de Base en dan TV gaat kijken oid nog een hogere W/L ratio zou hebben, aangzien er nog 31 andere teammates zijn. Ik ben ook niet heel goed, maar heb toch een score p/m van 257, en ik ga echt niet alleen maar voor kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:21:
Na net iets minder dan 6 uur gespeeld te hebben (totaal), ben ik er helemaal klaar mee. Deels omdat sommige dingen die DICE erin heeft gezet echt onzin zijn (tenzij iemand mij kan vertellen waar ik een 10KW zaklamp kan kopen waarmee ik iemand op klaarlichte dag met felle zon iemand van 10 meter afstand kan verblinden? Hij moet wel onder een handpistool passen.) Heel leuk allemaal voor DICE dat zij met hun Frostbite 2 engine zaklampen e.d. op wapens kunnen zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen een goed idee is om het in het spel te zetten.

En hoe vaak ik verlies, jezus ik heb volgensmij echt veel pech. Ik speel bijna alleen maar op 64 player Conquest maps en heb een W/L ratio van... hier komt het.... 0.41. Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat ik niet overdrijf als ik zeg dat als een gemiddelde persoon 20 potjes lang niks anders doet als in een hoekje zitten op de Base en dan TV gaat kijken oid nog een hogere W/L ratio zou hebben, aangzien er nog 31 andere teammates zijn. Ik ben ook niet heel goed, maar heb toch een score p/m van 257, en ik ga echt niet alleen maar voor kills.
http://www.tacticalsupply.com
http://www.tacticalflashlights.com/
kies maar uit. keuze zat

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:08:
[...]

(PS3) Dat ervaar ik ook. Probeer maar eens vanuit stilstand en met vizier (scoped) een cirkeltje om een object te maken met je controller. Het lukt bij mij in ieder geval niet zonder dat de crosshair wegschiet terwijl ik met mijn aim-controller zeker weten een soepele cirkel draai. Dit effect zorgt er regelmatig voor dat ik een target in zicht heb, maar die gewoonweg niet netjes kan volgen.

Of we hebben beide een beperkte motoriek. ;)
Ik zie jouw kd wel eens in de games Uno, en volgens mij heb jij je aardig weten aan te passen aan dit effect :P beter dan ik in ieder geval. Ik heb het vaker dan ooit dat ik een mannetje zie rennen en eerst een magazijn voor hem schiet, dan een magazijn achter hem.... en dan respawn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Da's behoorlijk kilo-utrecht-tango. Als je veelal in random servers speelt , dan zou ik je aanraden eens met bekenden (GoT platoon?) te gaan spelen. Dan gaat je W/L ongetwijfeld omhoog en je spelplezier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de PS3 zit ik op een W/L van 1.87 dacht ik, op de PC mag ik blij zijn als ik ooit 1.0 ga aantikken. Maakt mij het uit? Absoluut niet. Liever een potje verliezen en bergen punten halen, dan een potje winnen en mager 500 punten binnenharken.

Wel grappig, op de PS3 wil je communiceren maar lukt het voor geen meter (voicechat issue), op de PC kom je nooit iemand tegen maar krijg je elke WTF NOOB STFU RETART via de chat te lezen, daar kennen ze geen communicatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:29:
Da's behoorlijk kilo-utrecht-tango. Als je veelal in random servers speelt , dan zou ik je aanraden eens met bekenden (GoT platoon?) te gaan spelen. Dan gaat je W/L ongetwijfeld omhoog en je spelplezier ook.
GoT zegt niks. Van de week op die GoT conquest server, loopt een admin te jammeren dat mensen geen AT's versus infantry mogen gebruiken maar dat het winnende team met 6 man 5 minuten lang de base stonden te rapen daar werd niks van gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 13:57
[...]

Wat jij hier zegt is ook onzin, omdat je alleen uitgaat van de kracht die er achter een patroon van een shotgun zit.
Bij grote afstanden > 100m krijg je een afwijking omdat een shotgun geen "velden en trekken" (rifling) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Wat boeit het nou wat je stats zijn, gaat toch om het plezier in het spel?
Mijn stats zijn nou ook niet je van het(255 s/pm, W/L 0.77) maar ik heb toch altijd de grootste lol in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Er is een nieuwe patch beschikbaar en dit keer één die wél alles fixed wat in dit topic is aangedragen.
Je moet er echter wel voor betalen en je vind het in Origin als je zoekt op SIMS.
Alle OP zijn generved zoals verzocht, jets zijn er uit (had toch geen zin volgens velen), net als talloze andere aanpassingen om de balans te krijgen zoals de community graag wilde. Je kunt elkaar niet meer fraggen, hoe fair is dat! 100% balans. Ow, ook de Tactical light is in deze patch verholpen. :+

zo, nu eerst een goudgele rakker en BF3 maar eens starten. Kijken of er nog stakkers zijn die het net zo naar hun zin hebben met dit spel als ik. O+

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

misschien dat het hier al aangedragen is, maar de cannister round op de tank is echt bruut. Bovendien heeft die een aparte reload. Je kunt dus eigenlijk stiekem twee maal zo snel schieten :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het gaat natuurlijk om de fun, maar moet eerlijk zeggen dat ik wel een statshoer ben en verliezen doe ik niet graag. K/D >2 , W/L >3 en goede SPM probeer ik dan ook na te streven / te bereiken. Lukt het een pot niet, no worries. Lukt het een hele avond niet, dan hoor je me ook (meer) vloeken en tieren. :)

Eventuele irritaties (die je met elk spel hebt als je een beetje fanatiek bent) worden overigens ruimschoots goedgemaakt door de potten waarin ik :
* lekkere killstreaks heb
* multikills maak
* complete squads van de aarde veeg
* met het team op het randje de overwinning wegsleep
* met een tank en mede-engineer het slagveld domineer
* overweldigd wordt door de chaos van voorbijvliegende choppers, jets, tanks, voertuigen en kogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:36:
[...]

GoT zegt niks. Van de week op die GoT conquest server, loopt een admin te jammeren dat mensen geen AT's versus infantry mogen gebruiken maar dat het winnende team met 6 man 5 minuten lang de base stonden te rapen daar werd niks van gezegd :+
Weet je nog welke admin dat was? In principe is namelijk de regel die we hanteren dat zulke zaken absoluut niet verboden zijn. AT tegen infantry is gewoon toegestaan op de GoTBF3.nl servers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
God wat is de MAV fun. Een Seine Crossing Conquest server gevonden met 1400 tickets, na afloop had ik 34 Surveillance Ribbons. :9 Snipers en mortars pesten door voor ze te gaan hoveren, battlen met vijandelijke MAV's, een grote groep mensen spotten en ineens 120 punten erbij krijgen omdat iemand een mooie granaat gooit. Geweldig. :D En een Surveillance Medal is 50 ribbons, dus dat is ook een goede medal farm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:21:
God wat is de MAV fun. Een Seine Crossing Conquest server gevonden met 1400 tickets, na afloop had ik 34 Surveillance Ribbons. :9 Snipers en mortars pesten door voor ze te gaan hoveren, battlen met vijandelijke MAV's, een grote groep mensen spotten en ineens 120 punten erbij krijgen omdat iemand een mooie granaat gooit. Geweldig. :D En een Surveillance Medal is 50 ribbons, dus dat is ook een goede medal farm. ;)
Ja idd. Vooral snipers in de weg zitten is geniaal. Counter Sniper ftw ;)

Ik zie ook een upgrade voor de MAV en EOD bot: Flashlight!

[ Voor 4% gewijzigd door DMZ op 07-11-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:24:
[...]

Ja idd. Vooral snipers in de weg zitten is geniaal. Counter Sniper ftw ;)

Ik zie ook een upgrade voor de MAV en EOD bot: Flashlight!
Fantastisch! En dan stoplichtje spelen voor hun neus. :9 Een andere upgrade die ik graag zou willen zien op een MAV is de mogelijkheid om Mortars (dus de equipment) kapot te maken. Nu kun je Spawn Beacons en dergelijke kapot maken, maar enemy Mortars niet. Zou in mijn ogen een goede counter zijn tegen Mortars.

En dan kan ik nog harder enemies pesten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 07-11-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Trouwens, hoe "battle" je met andere MAV's? Dat ding heeft alleen maar countermeasures voor zover ik het zie.
En kapotmaken is niet iets wat ik zou willen zien bij MAV.
Ik hoop eerder op een bevestigingspunt voor ammocrates of medic kits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:31:
Trouwens, hoe "battle" je met andere MAV's? Dat ding heeft alleen maar countermeasures voor zover ik het zie.
En kapotmaken is niet iets wat ik zou willen zien bij MAV.
Ik hoop eerder op een bevestigingspunt voor ammocrates of medic kits!
Je kunt met MAV's enemy equipment kapot maken (linker muis knop), daar hoort een MAV ook bij. Dus als je dichtbij genoeg komt kun je zo ook vijandelijke MAV's uitschakelen met je eigen MAV.

*edit: Dingen die ik al heb kunnen kapot maken:
- T-UGS
- Spawn Beacon
- MAV

Nu moet ik nog mijnen en C4 proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 07-11-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

SOFLAM is trouwens ook best geinig. Er is bijna niemand die Javelins goed benut op dit moment, maar het locken van een tank and de schutter in paniek zien rondkijken is altijd wel geniaal. Als er dan nog een heatseeker op afkomt is het helemaal feest.

Een ding is zeker: DICE heeft Recon hele goede tools gegeven. Ik zet binnenkort een kleine review op Tweakers van Recon, mss kun je helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door DMZ op 07-11-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 20:45

superwashandje

grofheid alom

ik vind de soflam juist een kutding. hij lockt maar tot 200 meter ofzo en zodra ik iemand gelockt heb weten ze op 1 of andere manier meteen waar ik zit en krijg ik de volle laag :S zie je het misschien als je gelockt bent door een soflam?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:36:
Een ding is zeker: DICE heeft Recon hele goede tools gegeven. Ik zet binnenkort een kleine review op Tweakers van Recon, mss kun je helpen?
Goede? Matig op z'n best, SOFLAM zal nooit werken (of RPG moet echt helemaal kapot generfed worden en de range van SOFLAM 10x geboost, sorry maar 200meter max?), TURT (lol :P) heeft zo nog zijn voordelen (maar zeker niet meer de kwaliteit van BC2) en MAV is grappig tot mensen hem actief door gaan krijgen (wat je al steeds vaker ziet) en ben je nog steeds 100% afhankelijk van je team. Houden we het verlies over van C4, verlies van een .50 sniper, kan best begrijpen dan Recon nog steeds minst gespeelde class blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
So basically, this is what determines your skill level on your stats page:

• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:45:
[...]

Goede? Matig op z'n best, SOFLAM zal nooit werken (of RPG moet echt helemaal kapot generfed worden en de range van SOFLAM 10x geboost, sorry maar 200meter max?), TURT (lol :P) heeft zo nog zijn voordelen (maar zeker niet meer de kwaliteit van BC2) en MAV is grappig tot mensen hem actief door gaan krijgen (wat je al steeds vaker ziet) en ben je nog steeds 100% afhankelijk van je team. Houden we het verlies over van C4, verlies van een .50 sniper, kan best begrijpen dan Recon nog steeds minst gespeelde class blijft.
@Superwashandje: Ik lock met gemak vanaf 400, weet niet wat voor versie van SOFLAM jij hebt? Daarnaast, dat ding is remote controlled. Zet hem neer, en wegwezen! Kun je daarna met de camera locken.

@SynergyX: Vreemd, ik hoorde dezelfde klachten in BF2 xD Toen hadden ze claymores, maar geen C4. Recon wordt wel vrij veel gespeeld door mensen die het kunnen ja :) Als je als n00b het veld opgaat met een sniper lig je ook zo onder de zoden in 1 vs 1. Ik zie 1 op de 20 keer een MAV voorbijkomen en 5/20 een Tugs(gespot met MAV ;)) Spawn beacons zijn redelijk common. .50 cal hebben we wel, moeten ze in een patch de M98B rechamberen :P

Mijn standaard kit is nu M98B 12x en Bipod, MAV, Beacon en Ammo special. Op wat kleinere maps plak ik er een 8x of een ACOG op. Thermals doe ik bijna niet aan na ermee te hebben gespeeld op de SKS. Te weinig moeite. (Nog wel op de T-88, anders win je er niet mee.)

En SOFLAM? Ja, nut is beperkt. Feit is dat de Javelin boven op een tank = 2 missiles kill. RPG duurt toch langer. En SOFLAM kan op alles locken, incl helis en vliegtuigen, dus icm met Javelin is het toch powerful. Bijna niemand heeft Javelins, dat is het probleem. En het is ook een beetje een mini-UGS (Unmanned Ground Rec. Station.)

Maar ach, ik hou van een beetje moeite doen voor mijn kills. Wapen damage maakt me niet zoveel uit, als ik schiet heb ik of een kill (headshot) of ik verwond iemand zodanig dat ze zich toch gaan verstoppen en niet verder gaan rennen, wat ons weer tijd wint en een assist oplevert.

PS: Er is niets dat zo humiliating is als een recon die je knived van achteren als je elke andere class bent. Jij hebt alle firepower om hem uit te schakelen, maar dat is toch de ultimate close-range ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DMZ op 07-11-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik heb nu die laser painter op mijn heli zitten en vind dat wel handig. Voertuigen worden automatisch 'gespot', en je krijgt er iedere keer puntjes voor :) Ik denk wel niet dat het de vervanging van stealth waard is, hangt beetje van de server af. Daarnet speelde ik op caspian border, en heb maar 1 missile lock on van een jet gekregen, de tegenstanders waren totaal niet bezig met mij naar beneden te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Ik ben nog maar 1 keer in een jet en heli gekropen, heb voor de rest maar een dik uur in vehicles an sich. Maar bon, ik heb dan ook maar enkele uren gespeeld. Mijn battleblog-username is Spaiker19, voor diegenen die me zouden willen toevoegen (al zullen dat er weinig zijn :P)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:29:
Die zit vol, kan er ook een 2e GoT platoon komen?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
er zijn volgens mij al 4 got platoonen op de pc

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Laatst online: 18-02-2023
Kobus Post schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:22:
er zijn volgens mij al 4 got platoonen op de pc
Lol alle 4 VOL :F
Maar er is een 5e zag ik (met 8 members)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:05

K_J

Die M98B is trouwens echt een relaxed wapen, de bullet drop is erg klein.
Gisteren Rush op Damavand peak als defender, zaten er 4 gasten op die toren. Alle 4 achter elkaar een headshot gegeven van 330 meter. Dat tikt lekker aan in de punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Is misschien wel interessant. ;)

@ stewie:

Graag een nerf van de tactical light en de IRNV scope. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
:*) waarom heb ik altijd 4 directe treffers op een tank nodig, terwijl ik met 2 hits op mijn voorkant door iekand zonder upgrades kapot wordt geschoten. Soms wil ik dit spel echt het raam uit flikkeren

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 22:45
Wat is er in vredesnaam gisteren/vannacht geupdate aan BF3? Ik kan vandaag geen potje uitspelen zonder crash.. net een heerlijke 35/4 run op Metro, met vrachtladingen ribbons.. en een M320 met 7 kills in 1 keer.

en jawel..
Game got disconnected..

wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:38
Hee, wat heeft dit te betekenen?

Afbeeldingslocatie: http://i674.photobucket.com/albums/vv109/expire0/lol.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Dat is een grap door DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Zijn er nog meer eastereggs, op deze en dat zandkasteeltje na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:20:
[video]

@ stewie:

Wooohhoooo! Ik dacht dat mensen killen met de MAV niet meer ging, heb het vanmiddag vaak geprobeerd, maar blijkbaar vloog ik gewoon niet hard genoeg. Fuck yeah, ik heb mijn nieuwe bezigheid gevonden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Ik zou zeggen, probeer maar eens op de rots te liggen voor de toren in Caspian (Hilltop). Je kunt rennen wat je wil, als die toren begint te vallen en le ligt op die rots, ga je dood en komt er een smiley in beeld op je 2e dogtag. Was bij mij in elk geval wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Hmm ik lees hier en daar dat de toren niet valt in multiplayer, je hebt het dus over de singelplayer? Of valt hij wel in de multiplayer (en hoe dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-09 20:04
Ligt het aan mij of kan ik sinds het begin bijzonder weinig servers vinden? (Rush-Operation Metro-Europa) Maar een stuk of 5 volle servers op de PS3.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

memo001 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:58:
Hmm ik lees hier en daar dat de toren niet valt in multiplayer, je hebt het dus over de singelplayer? Of valt hij wel in de multiplayer (en hoe dan?)
De toren bij de hilltop, niet de grote rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Kan later nog wel unlocked worden ala de attachments op de M14 en G3 in BC2 (hoop ik in ieder geval :) ).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand verifiëren of de rupsbanden voor en achter de zwakste plekken van de tank zijn net zoals in BF2? Dit maakte namelijk 2 hits1 kill mogelijk voor AT rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Ik kan wel verifiëren dat de achterkant veel meer damage geeft dan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:56:
[...]

Wooohhoooo! Ik dacht dat mensen killen met de MAV niet meer ging, heb het vanmiddag vaak geprobeerd, maar blijkbaar vloog ik gewoon niet hard genoeg. Fuck yeah, ik heb mijn nieuwe bezigheid gevonden. 8)
Ok, iemand mag me uitleggen hoe je dan een roadkill maakt met een MAV, ik heb het nu 2 potjes straight geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid een roadkill. Een staande enemy, liggende enemy, achter een mortar zittende enemy, hoe hard ik er ook tegenaan vlieg, geen roadkill. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

... net op de Got-server gespeeld. Wat een stelletjes teamswitchers allemaal, iedereen switched zoveel mogelijk naar het winnende team. Gevolg: zwaar unbalanced. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:22:
[...]

Ok, iemand mag me uitleggen hoe je dan een roadkill maakt met een MAV, ik heb het nu 2 potjes straight geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid een roadkill. Een staande enemy, liggende enemy, achter een mortar zittende enemy, hoe hard ik er ook tegenaan vlieg, geen roadkill. :X
Turbo niet vergeten aan te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

DJH schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:23:
... net op de Got-server gespeeld. Wat een stelletjes teamswitchers allemaal, iedereen switched zoveel mogelijk naar het winnende team. Gevolg: zwaar unbalanced. 8)7 8)7
jups idd :-( en op de rush alleen maar snipercampers... jeuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:25:
[...]

Turbo niet vergeten aan te zetten ;)
Fo'real? Dadelijk nog maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Een ding waar ik nog steeds enorm kwaad over kan worden is dat dekking zoeken gewoon NIET BETROUWBAAR is... Je loopt om een fucking hoekje maar neeeee, je wordt alsnog neergeschoten door de persoon waarvoor je juist het hoekje om ging om dekking te zoeken. Dat hele hit detection systeem is gewoon RUK.

Daar krijg ik echt dat miskoop-gevoel van... Dat gevoel dat je 50 euro voor iets betaald hebt wat nog (lang) niet af is...

Zo jammer want de rest van Battlefield 3 vind ik echt heel gaaf maar dingetjes zoals dit wordt ik echt woest over. Als ik achter dekking zit wil ik ook dat de game dat merkt en dat ik niet nog steeds magisch geraakt wordt door kogels die in mid-air een bochtje kunnen maken.

End of rage... Voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:27:
[...]

Fo'real? Dadelijk nog maar eens proberen dan.
Nope, Shift werkt ook niet. Volgens mij heeft een MAV niet eens een boost modus. Damnit. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
met welke knop kan je de m224 mortar wegdoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
murky123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:48:
met welke knop kan je de m224 mortar wegdoen ?
e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:51

Stewie!

Keen must die!

Erulezz schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:59:
Ligt het aan mij of kan ik sinds het begin bijzonder weinig servers vinden? (Rush-Operation Metro-Europa) Maar een stuk of 5 volle servers op de PS3.
Dat ligt aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
En R om em op te pakken.

Heb even gespeeld met die IRNV (ofzoiets) en ik vond het redelijk irritant. Geef mij de Holographic toch maar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:43:
Een ding waar ik nog steeds enorm kwaad over kan worden is dat dekking zoeken gewoon NIET BETROUWBAAR is... Je loopt om een fucking hoekje maar neeeee, je wordt alsnog neergeschoten door de persoon waarvoor je juist het hoekje om ging om dekking te zoeken. Dat hele hit detection systeem is gewoon RUK.

Daar krijg ik echt dat miskoop-gevoel van... Dat gevoel dat je 50 euro voor iets betaald hebt wat nog (lang) niet af is...

Zo jammer want de rest van Battlefield 3 vind ik echt heel gaaf maar dingetjes zoals dit wordt ik echt woest over. Als ik achter dekking zit wil ik ook dat de game dat merkt en dat ik niet nog steeds magisch geraakt wordt door kogels die in mid-air een bochtje kunnen maken.

End of rage... Voorlopig.
Ik heb al een aantal keer gehad dat ik werd omgelegd terwijl ik in een huisje lig. kogels gaan gewoon door de wanden heen. :'( Zal vast wel gefixed worden tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:07:
* met een tank en mede-engineer het slagveld domineer
Wellicht dat dit algemeen bekend is, maar voor de gunner is het heel handig om te weten welke kant je uitstapt als je moet repairen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iwfJjUlOBKo&feature=player_detailpage]
Zo heb je minder risico om geraakt te worden door de enemy tank die recht voor je staat :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:47:
[...]

Nope, Shift werkt ook niet. Volgens mij heeft een MAV niet eens een boost modus. Damnit. :-(
Yes yes yes yes! Het kan dus wel. _/-\o_ Gewoon op volle snelle iemand vol raken (dus niet hoofd proberen of zo, gewoon midden erop) en je hebt een roadkill. Ik heb me stierlijk vermaakt. _O- Heb ook al mijn eerste dubble roadkill binnen, fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:20:
[video]

@ stewie:

Leuk zijn dat soort filmpjes!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:31:
[...]

Ik heb al een aantal keer gehad dat ik werd omgelegd terwijl ik in een huisje lig. kogels gaan gewoon door de wanden heen. :'( Zal vast wel gefixed worden tzt
Dat heet dus realisme. Kogels groter dan de M9/Mp443 gaan gewoon door tinnen wanden heen, en alles boven de assault rifles (MG, Sniper) gaat ook door sommige sterkere muren heen. Alleen achter beton ben je veilig voor kogels, maar daar heb je tanks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Fietsbel schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:47:
[...]

Leuk zijn dat soort filmpjes!
Haha! Die kills met die MAV zijn echt awesome! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

scorpie schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:52:
[...]

Haha! Die kills met die MAV zijn echt awesome! :)
Ik voorzie veel mensen als recon met MAVs in de toekomst. Worden het robot battles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

TonyTone schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:32:
[...]
Lol alle 4 VOL :F
Maar er is een 5e zag ik (met 8 members)
Zou iemand de open GoT platoon voor PC kunnen linken? Die zoek platoon werkt ook niet lekker, laat er maar 5 zien :p.

Ben wel opzoek naar mensen om samen mee te spelen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Louw Post op 07-11-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Louw Post schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:57:
[...]

Zou iemand de open GoT platoon voor PC kunnen linken? Die zoek platoon werkt ook niet lekker, laat er maar 5 zien :p.

Ben wel opzoek naar mensen om samen mee te spelen :).
Er zijn ook maar 5 platoons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
En dan een Platoon der Platoons openen, zodat we alsnog in 1 groot Platoon zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Spaiker schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:58:
En dan een Platoon der Platoons openen, zodat we alsnog in 1 groot Platoon zitten :D
Yo dawg, ik hoorde dat je van platoons houdt, dus heb ik een platoon in een platoon gezet. /Xzibit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:58:
[...]

Er zijn ook maar 5 platoons ;)
Ja maar ik zie er maar 2 van pc en daarnaast 2 van ps3 en 1 van xbox :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
* wacht op een soort Inception mopje

ik vind de wapens van de Engineer niet echt veel speciaal hebben, enkel de M4(A1) schopt keet bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Spaiker schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:02:

ik vind de wapens van de Engineer niet echt veel speciaal hebben, enkel de M4(A1) schopt reet bij mij :)
Platoonception, bedoel je?

Scar H niets voor je? G36C ook niet? Schijnt favoriet te zijn bij de meesten.

@Badboystar: Kan hem op de PC nu ook niet vinden, vreemd. Ik vind alleen het tweakers platoon waar ik zelf bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:08:
[...]
Scar H niets voor je? G36C ook niet? Schijnt favoriet te zijn bij de meesten.
De G36C is idd een heerlijk wapen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Spaiker schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:02:

ik vind de wapens van de Engineer niet echt veel speciaal hebben, enkel de M4(A1) schopt keet bij mij :)
Ik vermaak me kostelijk met de A-91. Lekker pittig wapentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Jackal131 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:14:
[...]

De G36C is idd een heerlijk wapen.
Kan er niet veel over zeggen, ik zit toch met de M98B in de klauwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De service stars die je krijgt bij wapens dienen die nog ergens voor behalve meer exp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:18:
De service stars die je krijgt bij wapens dienen die nog ergens voor behalve meer exp?
Levert ook een dogtag op ( eerste star dan wel te verstaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Fatal Mind schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:19:
[...]

Levert ook een dogtag op ( eerste star dan wel te verstaan )
Die ook nog niet erg bijzonder is. De 5 service star dog tag voor assault bijvoorbeeld is gewoon dezelfde als de 50 hours service medal, maar dan met een extra ster. Ik ga ervan uit dat de 100 service stars (is er ook geloof ik) niet veel beter is.

http://battlelog.battlefi...ime/dogtags/286101196/pc/ (heb hem op dit moment equipped)

//edit verkeerd gelezen, dacht dat het om de class service stars ging. Bij 5 service stars voor een wapen krijg je een mooie dogtag die ook het aantal kills laat zien, bij de eerste een kleintje. Voor de gelegenheid maar equipped nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Raku op 07-11-2011 23:29 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:18

codex

Geen OpenAI agent :)

De eerste die het woord "nerf" gebruikt moet zijn hoofd in de WC steken en doortrekken, imho. Vind het altijd zo vermoeiend, bij COD liep iedereen ook altijd te klagen, laat het spel toch zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Ja, Recon is wel een beeetje useless, je moet toegeven. Daarbij, dat irritante healing als je iemand een keer goed raakt en ze verstoppen zich....UGH! Ik zeg niet nerf, en speel gewoon Recon, maar alsjeblieft, wat is dit voor cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:52

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

reemprive schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:14:
De eerste die het woord "nerf" gebruikt moet zijn hoofd in de WC steken en doortrekken, imho. Vind het altijd zo vermoeiend, bij COD liep iedereen ook altijd te klagen, laat het spel toch zoals het is.
Nu ben ik al aardig oud, en naar alle waarschijnlijkheid redelijk dom, maar wat bedoelt men precies met nerf in deze context?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Nerf: het verzwakken of het bemoeilijken van gebruik van een item, functie of mogelijkheid in een "computer" spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:52

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dank u wel :) Ik kan weer mee met de jeugd van tegenwoordig. ;)

Overigens ben ik als niet erg reguliere spelert soms ook pissig als ik vaak neergeknald word op een manier die ik bv. in BC2 niet tegenkwam, maar da's gewoon een leerweg.

[ Voor 89% gewijzigd door Hillie op 08-11-2011 01:00 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1 ... 58 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien