Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:30:
Ik vond het ook teleurstellend, ik wil gewoon 1 shot 1 kill als ik met die M98B iemand in zn bovenlichaam schiet. Ik had als een gek die snipers geunlocked, maar ik denk dat ik het toch maar bij de M40 hou met zo'n 3.2x scopeje of Acog sight, die is naar mijn mening sneller, en beter.
Je kan op elke klasse die 870 shotgun met scope gebruiken, als je op de kop mikt gegarandeerd instant kill:

YouTube: Battlefield 3 - Sniper Shotgun "Gameplay Commentary"

Die gast is op zich een idioot, maar hij is wel grappig, check maar eens hoe hij het einde van dit filmpje vertraagd heeft haha:

YouTube: Battlefield 3 - Operation Firestorm A-10 kill with Tank (Gameplay & Commentary)

Moest er erg om lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:34:
[...]

De damage value van de M98B is wel de hoogste van alle recon geweren, zie hier:

M40A5 75 75 75 75 75 73 68 65 60 55 55 55
M98B 95 95 95 95 95 92 86 83 76 70 59 59

https://docs.google.com/s...alse&noheader=false&gid=0

Het is alleen geen instant kill, gelukkig :)
Ik hou het liever bij de M98B, ik maak zo een 60% headshots met dat ding, heerlijk geweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 23:43

FlotterPower

Boxy Brown

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:18:
[...]

Ja alleen de extra code. Bij sommige LE's zit ook nog een Physical Warfare code met wat extra wapens maar dat is het.
Thanks. :) En die code staat dus wel op een leaflet? Het is dus niet dat 'ie automatisch wordt geactiveerd door de 'main code' als het ware?

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:09
SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:45:
[...]

Kan me niet in PS3 herinneren dat daar een dmg-informatie bij zat.

Maar zo die spreadsheet bekeken, 90% van de kills is dus gewoon kwestie van latency/lag, met een .160 TTK is het verschil op de PS3 dus al het tijdsverschil tussen speler, server en aanvaller :P

[...]

Mwah, wat dacht je van de LMG's? Die gaan ook rustig 10KG en iedereen staat ze ook vanuit de heup te schieten :P
duh :P

Afbeeldingslocatie: http://i2.listal.com/image/319312/500full.jpg

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Held :+

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Misschien een domme vraag maar een paar dagen geleden zag ik hier een filmpje voorbij komen van een rambo medic in Metro met stukjes van de echte rambo ertussen door. Hij speelde op Hardcore en was echt door het lvl heen aan het blazen met zijn LMG. Zeer komisch alleen ik kan hem niet meer terug vinden :+ Heb de zoekfunctie al gebruikt en Youtube zelf levert niet veel op. Is de poster van dat filmpje misschien hier te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
FlotterPower schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:25:
[...]

Thanks. :) En die code staat dus wel op een leaflet? Het is dus niet dat 'ie automatisch wordt geactiveerd door de 'main code' als het ware?
Volgens mij ziet origin al of je een LE hebt gekocht of een normale versie. Ik heb alleen een extra code ontvangen per e-mail voor de special warfare skins. Heb volgens mij geen andere code voor het back-to-karkland expension pack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 14:23
ik snap op de 360 niet hoe mijn soldier werkt....
hoe kan ik switchen tussen US en RU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jovas schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:18:
[...]

Je kan op elke klasse die 870 shotgun met scope gebruiken, als je op de kop mikt gegarandeerd instant kill:

YouTube: Battlefield 3 - Sniper Shotgun "Gameplay Commentary"

Die gast is op zich een idioot, maar hij is wel grappig, check maar eens hoe hij het einde van dit filmpje vertraagd heeft haha:

YouTube: Battlefield 3 - Operation Firestorm A-10 kill with Tank (Gameplay & Commentary)

Gaaf! Bedankt voor de tip, vanavond ga ik shotgunnen ;)
Moest er erg om lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:30:
[...]

Volgens mij ziet origin al of je een LE hebt gekocht of een normale versie.
Denk het ook. Na het invullen van de LE code kreeg ik een bericht dat de DLC Back to Karkand automatisch gedownload zal worden als het uitkomt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Weet iemand wanneer ik de Type88 unlock? Ik heb al wel die M1911 maar nog niet die type88 en ook nog niet die autmatic shotgun. Ik heb de LE en Physical warfare pack :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:28:
Misschien een domme vraag maar een paar dagen geleden zag ik hier een filmpje voorbij komen van een rambo medic in Metro met stukjes van de echte rambo ertussen door. Hij speelde op Hardcore en was echt door het lvl heen aan het blazen met zijn LMG. Zeer komisch alleen ik kan hem niet meer terug vinden :+ Heb de zoekfunctie al gebruikt en Youtube zelf levert niet veel op. Is de poster van dat filmpje misschien hier te vinden?
Da was geen medic nie! Medics hebben geen LMG's alleen support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ye-roon schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:33:
Weet iemand wanneer ik de Type88 unlock? Ik heb al wel die M1911 maar nog niet die type88 en ook nog niet die autmatic shotgun. Ik heb de LE en Physical warfare pack :)
Dan heb je die niet want als je PW hebt dan heb je meteen al de Type 88.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:33:
[...]

Da was geen medic nie! Medics hebben geen LMG's alleen support.
Support dan :) Heeft iemand dat filmpje ook gezien. Ik kan hem iig niet meer terug vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Type88 unlock je niet, die moet je 'activeren' dmv de physical warfare pack code in Origin in te voeren, maar je kan je ook de moeite besparen hoor:

- De extra camoflages maken geen drol uit, bovendien onthoudt BF3 ze toch (nog) niet..
- De Type88 is een proppeschieter die lekker klinkt maar waardeloze en ineffective gun vergeleken met de andere LMG's.
- De shotgun, tsja, leuk hoor maar de DAO legt het toch makkelijk af tegen machinegeweren, ook op de korte afstand. Firerate en damage houden gewoon niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik kan niet echt een keuze maken tussen wapens hehe. Ik ben niet wild van die 1-round / burst wapens zoals KH2002 / AN94 en speel dus vooral met M416 en F2000. F2000 voelt sterker short range, M416 meer op long range. Nu komen er nog de AK74M, de M16A3 en G3A3 aan. Volgens mij is alleen de AK dan nog een kanshebber, maar die guns hebben zoveel recoil (maar wel meer power). De AEK-971 hetzelfde. Volgens mij zijn de M16A3 en de G3A3 weer op precisie / burst / 1-round gericht. Dus dan blijven alsnog de M416 / F2000 over.

Waar spelen jullie mee in de Assault class?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassius schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:37:
Ik kan niet echt een keuze maken tussen wapens hehe. Ik ben niet wild van die 1-round / burst wapens zoals KH2002 / AN94 en speel dus vooral met M416 en F2000. F2000 voelt sterker short range, M416 meer op long range. Nu komen er nog de AK74M, de M16A3 en G3A3 aan. Volgens mij is alleen de AK dan nog een kanshebber, maar die guns hebben zoveel recoil (maar wel meer power). De AEK-971 hetzelfde. Volgens mij zijn de M16A3 en de G3A3 weer op precisie / burst / 1-round gericht. Dus dan blijven alsnog de M416 / F2000 over.

Waar spelen jullie mee in de Assault class?
F2000.... geen twijfel over mogelijk, veel accurater dan de M416 en hogere firerate...
Persoonlijk speel ik met de PDW-R ook in de Assault class, die bevalt me nog veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:38:
[...]
F2000.... geen twijfel over mogelijk, veel accurater dan de M416 en hogere firerate...
Persoonlijk speel ik met de PDW-R ook in de Assault class, die bevalt me nog veel beter!
Maar accuracy gaat weer samen met stopping power. In een gangetje, zeker de F2000, iedere keer. Maar op een lang veld schiet je iemand met een M416 makkelijker van zijn sokken dan een F2000 - ondanks dat de F2000 bij continuous fire veel minder recoil heeft. Maar juist die lage fire rate + fatsoenlijke accuracy + stopping power maakt de M416 allround zo fijn.

Ik moet eigenlijk ook gewoon kiezen per map ... Caspian een M416, Metro een F2000. Ik ben gewoon te lui en pak altijd mijn go-to wapen. Switchen is denk ik het antwoord.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Cassius schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:41:
[...]

Maar accuracy gaat weer samen met stopping power. In een gangetje, zeker de F2000, iedere keer. Maar op een lang veld schiet je iemand met een M416 makkelijker van zijn sokken dan een F2000 - ondanks dat de F2000 bij continuous fire veel minder recoil heeft. Maar juist die lage fire rate + fatsoenlijke accuracy + stopping power maakt de M416 allround zo fijn.

Ik moet eigenlijk ook gewoon kiezen per map ... Caspian een M416, Metro een F2000. Ik ben gewoon te lui en pak altijd mijn go-to wapen. Switchen is denk ik het antwoord.
Vind het zelf mega hinderlijk dat je niet een set of 5 base inventories kant en klaar maken. Ben nu ook vaak bezig daar te switchen tussen wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
[...]

En daarom had DICE ook gewoon de mogelijkheid moeten maken om meerdere uitrustingen aan te maken voor elke class!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Sowieso merk ik duidelijk dat regelmatig switchen van wapens heel belangrijk is. Toen ik van de M416 naar de F2000 overstapte nam het aantal kills enorm toe (moet wel zeggen dat ik meer van de infantry maps ben dan de grote CB etc.) maar naar veloop van tijd werd ik lui en arrogant van de F2000 door niet meer genoeg te bursten want tja, alles ging toch wel neer en ik werd een stuk slechter. Toen overgestapt op de UMP, zelfde verhaal: na verloop van tijd wordt je er lui/laks mee en minder effectief, totdat ik overstap en weer opnieuw het wapen moet leren beheersen. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Jullie zeggen beide hetzelfde en daar ben ik het mee eens, hotswappable kits please :D !

Dan maar sparen voor de G3, 34-28 damage tegenover 25-19 van de M416. Scheelt toch aanzienlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Cassius op 07-11-2011 14:47 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Cassius schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:45:
Jullie zeggen beide hetzelfde en daar ben ik het mee eens, hotswappable kits please :D !
Agreed!

Steeds de kitscreen weer in moeten is best irritant als je van map wisselt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassius schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:45:
Sterker nog, hoe fijn zou het zijn dat je kits gewoon in alle rust in Battlelog kon samenstellen VOORDAT je de server joint, in plaats van dat haastige gekloot in-game wat meestal nodig is als je team niet zo goed is en juist dan kostbare tickets aan het verspillen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 17:03
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:48:
[...]

Sterker nog, hoe fijn zou het zijn dat je kits gewoon in alle rust in Battlelog kon samenstellen VOORDAT je de server joint, in plaats van dat haastige gekloot in-game wat meestal nodig is als je team niet zo goed is en juist dan kostbare tickets aan het verspillen is ;)
Dit punt is al 'under consideration' bij de BF3 staff. Dus met een beetje geluk komt dat erin, zou idd veel schelen.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:48:
[...]

Wat dacht je van al die upgrades voor je vehicles, ik wist nieteens dat je dat allemaal kon instellen totdat ik lvl 12 was ofzo.....

Trouwens, dit is nu mijn favo wapen voor engineer: SG553

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/sg553lb.png?v=43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Wat ik me afvraag:
je hebt in de hogere levels squad specialization. Zijn die stackable? Dus als meerdere sprint hebben dat je wel verdomd hard kan rennen. En eigenlijk of deze alleen werken als je binnen bepaalde afstand van elkaar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:51:
[...]

Wat dacht je van al die upgrades voor je vehicles, ik wist nieteens dat je dat allemaal kon instellen totdat ik lvl 12 was ofzo.....

Trouwens, dit is nu mijn favo wapen voor engineer: SG553

[afbeelding]
Ik heb deze pas ook unlocked maar nog niet veel mee gespeeld. Vond wel dat de damage (voor mijn gevoel) op de langere afstanden wat minder is dan die van de SCAR-H. De iron sights zijn wel heel fijn :)

Vraagje trouwens, die SQD specializations, werken die altijd of moet je daarvoor Squad DM of Squad Rush spelen?

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:31
phosporus schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:36:
[...]

Support dan :) Heeft iemand dat filmpje ook gezien. Ik kan hem iig niet meer terug vinden :)
Volgens mij bedoel je deze:

koning!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over unlocken van wapens gesproken:
Zit er nou wel of niet verschil tussen de M16A4 die je als zesde unlocked en de Russian acquired M16A3 die je als laatste unlocked voor de Assault? Zelfde met de M4 en M4A1 voor de engineer, beide wapens linken in battlelog naar hetzelfde wapen/link toe. Wat is dan het nut om die standaard wapens als laatste vrij te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:58:
Zit er nou wel of niet verschil tussen de M16A4 die je als zesde unlocked en de Russian acquired M16A3 die je als laatste unlocked voor de Assault? Zelfde met de M4 en M4A1 voor de engineer, beide wapens linken in battlelog naar hetzelfde wapen/link toe. Wat is dan het nut om die standaard wapens als laatste vrij te geven?
Geen verschil, maar zijn er puur zodat je op hoger niveau wel unlocks kan maken voor dat wapen ongeacht of je US of RU speelt.

Beeeeetje nutteloos i.m.o. maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:58:
Die wapens zijn niet full auto. Alleen burst en single

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
De wapens die in Co-op te verdienen zijn, heeft iemand die al? Is het moeilijk om daar veel punten te halen of valt dat nog mee?

De singleplayer krijg ik namelijk niet aan de praat, en co-op heb ik nog niet geprobeerd maar er zijn wel interessante wapens vrij te spelen..

[ Voor 36% gewijzigd door Andyk125 op 07-11-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:03:
De wapens die in Co-op te verdienen zijn, heeft iemand die al? Is het moeilijk om daar veel punten te halen of valt dat nog mee?
Zoek maar op google: BF3 Co-op farming, zitten vrij veel bugs/exploits in de co-op die het eenvoudig maken om heel veel punten te harken en zo in één ruk vrijwel alles vrij te spelen (als hij tenminste niet vastloopt zoals bij mij na een goed uurtje farmen het geval was :( gloeiende gloeiende....... ik raak die Co-op niet meer aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Server online :)

http://battlelog.battlefi...quest-Rush-NL-32-i3D-net/

Mocht je mee willen betalen, dan even graag een DM :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
loewie1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:57:
[...]

[video]
koning!
Leuk filmpje maar die bedoelde ik niet. Filmpje wat ik bedoelde was eentje met een m60/m429 die flink aan het sprayen was op Hardcore in Metro met random stukjes van Rambo erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:03:

De singleplayer krijg ik namelijk niet aan de praat, en co-op heb ik nog niet geprobeerd maar er zijn wel interessante wapens vrij te spelen..
Heb ze allemaal, alles op hard uitgespeeld, valt reuze mee zolang je maar niet als een kip zonder kop rond gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

phosporus schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:06:
[...]

Leuk filmpje maar die bedoelde ik niet. Filmpje wat ik bedoelde was eentje met een m60/m429 die flink aan het sprayen was op Hardcore in Metro met random stukjes van Rambo erin :D
Volgens mij stond die in het BF3 kroegen topic

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 30-09 12:05

Toppertje

www.davideografie.nl

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:07:
[...]
Heb ze allemaal, alles op hard uitgespeeld, valt reuze mee zolang je maar niet als een kip zonder kop rond gaat lopen.
Nice, Ik speel momenteel op easy en vind het bijzonder lastig. Echter het is mn eerste playstation en moet erg wennen aan de controllert ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:10:
[...]

Nice, Ik speel momenteel op easy en vind het bijzonder lastig. Echter het is mn eerste playstation en moet erg wennen aan de controllert ;).
Ah, ik zal op easy hard falen op de PS3, speel goddank mijn shooters op de PC.

1 tip: let goed op je squadmate, neem veel cover. en neem de tijd, er zitten geen timed events in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:06:
[...]

YouTube: Battlefield 3 HC

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Gister maar is proximity scan geprobeerd, maar ik merk er niks van? Waardoor zie ik die tegenstanders nou eerder? Op de map als ze binnen 10meter van je staan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
loewie1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:57:
[...]

[video]
koning!
WTF, enigszins verbaasd toen ik zag "XBOX360 ... has joined" Heeft die gast muis en toetsenboard op zijn X-doos aangesloten ofzo?? Ik mocht willen dat ik maar de helft zo goed was op de PC!!

Vond wel al dat de graphics van lage kwaliteit waren, maar dat kan ook aan het filmpje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Shodan schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:20:
[...]

WTF, enigszins verbaasd toen ik zag "XBOX360 ... has joined" Heeft die gast muis en toetsenboard op zijn X-doos aangesloten ofzo?? Ik mocht willen dat ik maar de helft zo goed was op de PC!!

Vond wel al dat de graphics van lage kwaliteit waren, maar dat kan ook aan het filmpje liggen.
Vooral zijn manier van spelen vond ik "vernieuwend". Eerst de vuurknop indrukken (en ingedrukt houden) en dan gaan lopen... :o

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Shodan schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:20:
[...]

Denk dat meer mensen de kracht van een controller onderschatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 23:43

FlotterPower

Boxy Brown

Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:30:
[...]

Volgens mij ziet origin al of je een LE hebt gekocht of een normale versie. Ik heb alleen een extra code ontvangen per e-mail voor de special warfare skins. Heb volgens mij geen andere code voor het back-to-karkland expension pack..
Ok, dus de serial van de LE en gewone versie is verschillend? Er zit dus geen losse code voor de Karkand DLC bij? In dat geval moet de Bart Smit me maar een nieuwe code leveren van de LE versie. Een beetje lullig dat ik die andere code al geactiveerd heb. :/

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:17:
Gister maar is proximity scan geprobeerd, maar ik merk er niks van? Waardoor zie ik die tegenstanders nou eerder? Op de map als ze binnen 10meter van je staan zeker.
Yup, mijns inziens een beetje nutteloos. Kan beter Thermal Imaging hebben. Zit zelf te wachten op cannister rounds, TANK SHOTGUN FTW!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:51
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:12:
[...]

1 tip: let goed op je squadmate, neem veel cover. en neem de tijd, er zitten geen timed events in.
Behalve de bom in eleventh hour dan. Daar moet je wel even doorlopen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:32:
[...]

Yup, mijns inziens een beetje nutteloos. Kan beter Thermal Imaging hebben. Zit zelf te wachten op cannister rounds, TANK SHOTGUN FTW!
Wat is er goed aan een shotgun op een tank? Daarnaast zie je ook mensen met zo'n M320 versie lopen. Is een granaat niet gewoon beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Michielodc schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:33:
[...]

Wat is er goed aan een shotgun op een tank? Daarnaast zie je ook mensen met zo'n M320 versie lopen. Is een granaat niet gewoon beter?
Canister round tegen infantry moet heel effectief zijn, nog niet kunnen testen echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Zou deze persoon eerlijk spelen:
http://battlelog.battlefi...-lll/stats/348978354/ps3/
I HEAR THAT BF3 HACK IS BUILD...REALY XD
volgens mij niet, let wel op dat het ps3 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:33:
[...]

Het zijn 100-en metalen balletjes die je vanuit je gewone tank maingun schiet. Niet een "normaal" shotgun dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:41:
[...]

Het zijn 100-en metalen balletjes die je vanuit je gewone tank maingun schiet. Niet een "normaal" shotgun dus :)
klinkt als een claymore on steroids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Zijn er meer mensen op de PS3 die ook behoorlijk moeten wennen aan de controls?
Ik heb een tijdje vrij intensief MAG gespeeld en dacht dat BF3 "dan ook wel zou moeten lukken".
Dat valt me dus vies tegen! Heb elke sensitivity al een paar potjes de kans gegeven maar ik krijg de aim gewoon niet lekker. Ligt het aan mij en moet ik maar de PC versie gaan aanschaffen?

PS. Speelt er trouwens iemand met een Tactical Assault Commander 3 of een soortgelijk product? En hoe bevalt dat met BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:42:
[...]

klinkt als een claymore on steroids
Is het ook, volgens mij is het ook niet bepaald bevorderlijk voor je tank om zoiets in het echt te doen. Wel handig als je in een bos bent ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:43:
[...]

Is het ook, volgens mij is het ook niet bepaald bevorderlijk voor je tank om zoiets in het echt te doen. Wel handig als je in een bos bent ofzo.
De balletjes verspreiden pas op het moment dat ze uit de loop komen, in de loop zitten ze samengepakt zodat ze de trekken en velden niet beschadigen :).

Er zitten maarliefst 1150 balletjes van wolfraam in, erg pijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:51
Timmor schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:43:
Ik heb een tijdje vrij intensief MAG gespeeld en dacht dat BF3 "dan ook wel zou moeten lukken".
Dat valt me dus vies tegen! Heb elke sensitivity al een paar potjes de kans gegeven maar ik krijg de aim gewoon niet lekker. Ligt het aan mij en moet ik maar de PC versie gaan aanschaffen?
Ik heb nog steeds het gevoel dat er variatie zit in hoe snel mijn beeld beweegt. Dus dat de loop van mijn geweer de ene keer sneller naar links of rechts gaat dan de andere keer.

Kan natuurlijk ook mijn beperkte motoriek zijn

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Timmor schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:43:
Zoek maar eens naar PS3 input lag, diverse PS3's schijnen hier last van te hebben. Na een tijdje heb je aantal guns die stuk minder recoil hebben dan de starters-wapens, dan komt het gevoel van MAG al weer aardig in de buurt. Grote verschil voor mijn gevoel is dat in MAG de guns 'aimed' een stuk minder prominent in je scherm aanwezig waren, zoals dit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:47:
[...]

Ik heb nog steeds het gevoel dat er variatie zit in hoe snel mijn beeld beweegt. Dus dat de loop van mijn geweer de ene keer sneller naar links of rechts gaat dan de andere keer.

Kan natuurlijk ook mijn beperkte motoriek zijn
Bedoelen jullie niet de negatieve (muis)acceleratie waar je gewoon aan moet wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:46:
[...]

De balletjes verspreiden pas op het moment dat ze uit de loop komen, in de loop zitten ze samengepakt zodat ze de trekken en velden niet beschadigen :).

dat ziet er zo uit bij een shotgun
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f4/Shotgun-shot-sequence-1g.jpg/800px-Shotgun-shot-sequence-1g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:46:
[...]

Hmmm dure shizzle dan. En ik denk dat het ook alleen maar bij smooth bore guns gedaan kan worden of niet? Als je groeven hebt is de kans vrij fors dat je pakketje het niet haalt voor het einde van de loop denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik dacht ook eerst dat het aan mij lag, maar het is af en toe net of je sensitivity afhankelijk is van de server (lag?)

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:48:
Bedoelen jullie niet de negatieve (muis)acceleratie waar je gewoon aan moet wennen?
Wat er toch gewoon zo worden uitgehaald dacht ik?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:43:
[...]

Check dit:

http://www.raeme.info/toc.php?cat=aveh&item=4

Net als een normale shotgun zitten de pallets altijd in een koker die eraf gaat zodra het geheel de loop verlaat. Als de pallets los door de loop zouden gaan dan heb je last van twee effecten:

- De loop gaat eraan
- De druk valt weg waardoor de pallets geen snelheid kunnen opbouwen

Dit soort munitie doet het zeer goed tegen infanterie en doordat er zeer veel druk op staat is het bereik ook zeer groot. Het nadeel alleen is dat er niet veel toepassingen zijn waarin je ze kunt inzetten.

In BF3 betwijfel ik het nut een beetje. Ik kan er nog niet mee spelen maar volgens mij is het niet effectiever dan een goed geplaatste standaard shell waarmee je ook meerdere mensen kunt uitschakelen die dicht bij elkaar staan.

[Edit]

Cybermans was mij voor. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
bazs2000 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:49:
[...]

Check dit:

Net als een normale shotgun zitten de pallets altijd in een koker die eraf gaat zodra het geheel de loop verlaat. Als de pallets los door de loop zouden gaan dan heb je last van twee effecten:

- De loop gaat eraan

Dit soort munitie doet het zeer goed tegen infanterie en doordat er zeer veel druk op staat is het bereik ook zeer groot. Het nadeel alleen is dat er niet veel toepassingen zijn waarin je ze kunt inzetten.

In BF3 betwijfel ik het nut een beetje. Ik kan er nog niet mee spelen maar volgens mij is het niet effectiever dan een goed geplaatste standaard shell waarmee je ook meerdere mensen kunt uitschakelen die dicht bij elkaar staan.

[Edit]

Standaard shell is leuk, maar je moet de grond/muur raken waar de mannetjes zijn. Dan hoeft bij zon canaster dus niet. Handig als iemand boven op een berg of gebouw bv staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:49:
[...]

Hmmm dure shizzle dan. En ik denk dat het ook alleen maar bij smooth bore guns gedaan kan worden of niet? Als je groeven hebt is de kans vrij fors dat je pakketje het niet haalt voor het einde van de loop denk ik zo.
M1 Abrams en T-90's hebben rifled barrels maar de balletjes zitten dus in een pakketje tot ze uit de loop vliegen, zoals in bovenstaand plaatje te zien is bij een shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:49:
[...]

Check dit:

- De loop gaat eraan

[Edit]

Het is mijn volgende upgrade zal eens kijken of het wat is.

Voordeel voor mij is denk ik vooral dat ik de Main Gun alleen gebruik tegen armor. Reden: te veel rook en shit met Thermal View verneukt goed zicht op infanterie, En ik wil wel checken of datgene waar ik op schoot ook echt naar gene zijde is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vraag me alleen af of de canister shot zo effectief is in BF3. Aangezien de reload tijd best wel lang zou zijn denk ik dat de HMG effectiever is als er veel infantry in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:56:
Ik vraag me alleen af of de canister shot zo effectief is in BF3. Aangezien de reload tijd best wel lang zou zijn denk ik dat de HMG effectiever is als er veel infantry in de buurt is.
Als ze het goed hebben gedaan dan denk ik wel dat het veel uitmaakt, de gewone shell moet je aardig goed plaatsen om een kill te maken. Nu vondt ik dit bij de oude BF games altijd een groter probleem, daar schoot je een meter naast een enemy en die liep vrolijk verder. soms is dit bij BF3 ook het geval |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:58:
[...]

Als ze het goed hebben gedaan dan denk ik wel dat het veel uitmaakt, de gewone shell moet je aardig goed plaatsen om een kill te maken. Nu vondt ik dit bij de oude BF games altijd een groter probleem, daar schoot je een meter naast een enemy en die liep vrolijk verder. soms is dit bij BF3 ook het geval |:(
Ik bedoel eigenlijk als anti infantry maatregel. Ik vermoed (niet getest) dat een coaxiale HMG beter is dan de canister shot. Omdat je bij de canister shot na elk schot (logischerwijs) moet herladen en de HMG kun je best een paar seconden achter elkaar mee schieten.

Filmpje van de M1 Abrams die een canister afvuurt:

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:59:
[...]

Ik bedoel eigenlijk als anti infantry maatregel. Ik vermoed (niet getest) dat een coaxiale HMG beter is dan de canister shot. Omdat je bij de canister shot na elk schot (logischerwijs) moet herladen en de HMG kun je best een paar seconden achter elkaar mee schieten.
nadeel is wel dat je met een HMG relatief goed moet richten en bij een canaster shot natuurlijk heel wat minder en dat is soms vrij lastig met de hoeveelheid rook om je heen

[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 07-11-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-09 11:50
'The Abrams’ M1028-120mm cartridge has an effective killing range of up to 600metres and is so powerful that from a range of 75metres it has the ability to knock a man-sized hole in reinforced concrete walls.'

Holy crap! Die wil je niet tegenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:01:
[...]

nadeel is wel dat je met een HMG relatief goed moet richten en bij een canaster shot natuurlijk heel wat minder en dat is soms vrij lastig met de hoeveelheid rook om je heen
Zolang de reloadtijd niet zo absurd lang is als die van de Guided Shell, maar gewoon zo lang als een standaard shot, PRIMA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik moet zeggen dat uit eigen ervaring die canister shells goed werken in combinatie met thermal view, zie je tenminste al die mensen achter de rotsen liggen net met hun hoofd erboven uit, en dan met een schot dood schieten. Is een stuk makkelijker raken dan met een normale tank shell.

PS, de reload valt ook reuze mee.

[ Voor 6% gewijzigd door snoepbanaan op 07-11-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Grimmie187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:03:
'The Abrams’ M1028-120mm cartridge has an effective killing range of up to 600metres and is so powerful that from a range of 75metres it has the ability to knock a man-sized hole in reinforced concrete walls.'

Holy crap! Die wil je niet tegenkomen...
Je wil ook niet weten wat zo'n ding kost, maar dat is niet echt interessant voor een game :P

http://media.defenseindus...8_120mm_Tank_Round_lg.jpg

Ziet er wel gaaf uit zo'n shell >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 07-11-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Tis amerika, die printen het geld wel even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:11:
Tis amerika, die printen het geld wel even bij.
Dat zouden wij in Europa nou nooooit doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

majic schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:14:
[...]

Van wie denk je dat het geld geleend wordt? ;) Juist, de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:16:
[...]

Free Record Shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
majic schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:14:
[...]

Klopt, wij lenen geld op basis van de hoge productiviteit van de Duitsers, bijdrukken van geld is niet zo heel erg effectief economisch middel wanneer je niet de Reserve Currency van de wereld bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:16:
[...]

FRS? Friese Regionale Staatspartij...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Federale Reserve Systeem van de USA, ofwel de bezitters van het grootste dollar printmachientje ter wereld. En ook de bezitters van de Reserve Currency, zoals AWESOM zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:26
hmm, vliegen op canals is echt k*t.
je stuitert elke 2 seconden tegen de muur of het plafond van de map... en om het laag vliegen spannend te maken staan er overal kranen en masten...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:18:
Federale Reserve Systeem van de USA, ofwel de bezitters van het grootste dollar printmachientje ter wereld. En ook de bezitters van de Reserve Currency, zoals AWESOM zegt.
Dus ze lenen geld van zichzelf, handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:19:
[...]

Tja, je moet toch wat zand in de ogen strooien als je nooit finaciele problemen hebt. Crisis, pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:19:
hmm, vliegen op canals is echt k*t.
je stuitert elke 2 seconden tegen de muur of het plafond van de map... en om het laag vliegen spannend te maken staan er overal kranen en masten...
Kijk maar uit met dit te zeggen, want de vliegers hier vinden dat het goed is en er vooral niets gedaan mag worden aan de mogelijkheden van neerhalen van de grond want ze moeten toch air to air combat kunnen blijven uitvoeren zonder van de grond lastig gevallen te worden (dat er hele spellen zijn die je ook die mogelijkheid los bieden vergeten ze even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:19:
[...]

Het is natuurlijk wel wat genuanceerder dan dat, maar misschien is dit meer iets voor de Kroeg/Slowchat dan in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:21:
[...]

Kijk maar uit met dit te zeggen, want de vliegers hier vinden dat het goed is en er vooral niets gedaan mag worden aan de mogelijkheden van neerhalen van de grond want ze moeten toch air to air combat kunnen blijven uitvoeren zonder van de grond lastig gevallen te worden (dat er hele spellen zijn die je ook die mogelijkheid los bieden vergeten ze even)
Het gaat niet om de AA. AA i can handle.
maar dogfighten als je het plafond raakt zodra je optrekt.... niet leuk. En je moet constant rondjes vliegen want de map is zo klein dat je er anders vanaf vliegt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Ik heb hier trouwens een Recon review die ik recent heb geschreven van BF3, zou ik die mogen plaatsen in een apart topic(hier zal het zo verdwijnen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:24:
Ik heb hier trouwens een Recon review die ik recent heb geschreven van BF3, zou ik die mogen plaatsen in een apart topic(hier zal het zo verdwijnen)?
Denk dat je beter een product review in prijswatch kan doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
een apart topic verdwijnt nog sneller, met een slotje

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Ja, maar dat is niet echt een product review. Meer een verzameling van hints, tips, meningen over wapens en een aantal andere zaken. Is toch geen productreview? van BF3 in het algemeen vind ik genoeg.

EDIT: ook als het goed is onderbouwd en opgesteld?

[ Voor 11% gewijzigd door DMZ op 07-11-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:11

Stewie!

Keen must die!

_/-\o_

Zou leuk zijn als deze week weer een grote patch uitkwam. Wat zouden jullie gepatcht willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eigen topic gaat niet werken, je kan hem hier posten en de TS vragen of er een link in de topicpost kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Stewie! schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:27:
[...]

_/-\o_

Zou leuk zijn als deze week weer een grote patch uitkwam. Wat zouden jullie gepatcht willen zien?
Pings in battlelog, crashes bij levelchange, Meerdere kits opslaan....+50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DMZ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:28:
[...]

Pings in battlelog, crashes bij levelchange, Meerdere kits opslaan....+50
nog minder rubberbanding
meerdere kits
voip op ps3
mogelijkheid tijdens laden naar menu te gaan op ps3 (zit geen esc knop op ps3 controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 09:26
Stewie! schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:27:
[...]

_/-\o_

Uhmmm misschien de mogelijkheid om in de multiplayer de opties aan te passen als je dood bent, of nog liever als je nog niet connected bent met een server.
Welke @#%^!# idioot bij Dice heeft dat bedacht? dt je enkel de opties kan aanpassen als je connected bent met een server en ook nog gespawned ,oet zijn, en zodra iemand je killed, terwijl jij bezig bent in de opties --> sluit het optie scherm zich en kan je wachten tot je weer mag spawnen voordat je, je opties weer verder mag aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:30:
[...]

nog minder rubberbanding
meerdere kits
voip op ps3
mogelijkheid tijdens laden naar menu te gaan op ps3 (zit geen esc knop op ps3 controller)
+ stats wapens ingame
+ uitgebreidere menu's
Pagina: 1 ... 57 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien