Ze zitten er wel in op de PS3, o.a. op Caspian Bordermngm schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Klopt het dat er geens A-10 Thunderbolts zijn op PS3? Ik heb die precies nog nooit gezien...
PSN: Von_Smallhausn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ze zitten er wel in op de PS3, o.a. op Caspian Bordermngm schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Klopt het dat er geens A-10 Thunderbolts zijn op PS3? Ik heb die precies nog nooit gezien...
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Verwijderd
Kun je geen jeep of iets met een mounted ding ergens verdekt parkeren en op de vliegtuigen en heli's gaan schieten (met veel lead)? Werkte altijd bij mij in BF2. Was beter dan de AA dingen bemannen iigcheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Bij mij met de stinger gaat het als volgt:
- Zie een jet
- Lock de jet
- Wacht even een seconde of hij al flares dumpt
- Geen flares
- Schiet raket
- Jet laat flares gaan
- Ik kan 5 seconden niet locken omdat mn stinger vooral de flares ziet
- Wanneer ik weer lock heb is a) de jet al weg aan het vliegen of b) zijn de flares al reload.
En dit is in het geval dat ik de jet de complete tijd in mijn vizier heb gehad.
Hebben anderen er trouwens ook last van dat soms veel teveel icoontjes in je beeld staan waardoor je amper een tegenstander zien? Ik heb het vooral op Damavand Peak in de gangetjes. Dan blijft B nog vaak hangen, zie ik groot C in beeld, wat friendlies en kan ik de 4 man die rondrennen voor mij niet meer zien.
Inderdaad, en als je hier niet over beschikt, fungeren de jetpilots van je eigen team wel in deze rol. De jets zijn vaak toch alleen maar met elkaar bezig, jij als persoon op de grond wacht gewoon totdat er een keer een flare wordt gedropt, je locked en zeer grote kans dat je een vehicle disabled hebt of kill. En hier hoef je echt geen minuten op te wachten. Mijn boeit het niet of ik een kill heb ja of nee, de jet is (gaat) uit de lucht, daar gaat het toch om...Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:26:
Sowieso als je met een vriend speelt, die ook een stinger op zak heeft, heb je al een succes rate van 99%.
[...]
Mijn probleem is mensen zoals jij die falen om iets te bereiken met een bepaald item in een game, en dan gelijk maar iets bestempelen met termen als 'overpowered'. Als men nou eens gewoon post, "het lukt mij niet om......*vul in*.... iemand tips?". Maar nee, tegenwoordig is alles inbalanced!!!
Dan is je maatje heel slecht in locken want ze hebben nog geen nieuwe flares als je zsm weer lockt en schiet.Verderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:30:
[...]
Doe normaal, ik vraag gewoon of andere mensen het idee hebben of ze overpowered zijn.
En zoals je misschien had kunnen lezen stonden wij met 2 man erop te schieten, je schiet een stinger, a10 popt flares, maatje moet wachten op flares, schiet raket, flares reloaded enzovoort.
Niks 99% kans.
Kappen met dat kinderachtige gedrag aub.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Geprobeert, lukt op zich wel maar van ver af raak je helaas niks door de spread van die gunsVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:32:
[...]
Kun je geen jeep of iets met een mounted ding ergens verdekt parkeren en op de vliegtuigen en heli's gaan schieten (met veel lead)? Werkte altijd bij mij in BF2. Was beter dan de AA dingen bemannen iig
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
grapjas ben je eigenlijk ook hePreau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]
Nee ik lock ze, de meeste piloten poppen dan al voordat je schiet.
Oh ja, natuurlijk. De SCAR is ook erg lekker maar met maar 21 kogels in een magazijn heb je tegen meerdere vijanden vaak het nakijken, inderdaad.Tjoekie schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:31:
[...]
Dat is dus de tweede. De eerste unlock is de SCAR die opzich best ok is. Heel krachtig dus redelijk wat recoil, maar ook maar 20 kogels per mag. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de A-91.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar de SCAR heb je dus wel zowiezo op iedere map en op iedere nationaliteit?!MicScott schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:34:
[...]
Oh ja, natuurlijk. De SCAR is ook erg lekker maar met maar 21 kogels in een magazijn heb je tegen meerdere vijanden vaak het nakijken, inderdaad.
Verwijderd
jep ALTIJDbloodyus schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:38:
[...]
Maar de SCAR heb je dus wel zowiezo op iedere map en op iedere nationaliteit?!
Dus ongeacht of je Rus bent of Amerikaan, de SCAR heb je altijd op Engineer?
Dus je punt dat het onmogelijk is heb je net ontkracht?cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
[...]
grapjas ben je eigenlijk ook he
http://battlelog.battlefi...eau/weapons/268227805/pc/
je missles hebben een 40% hitrate. Dus je schiet in meer dan de helft van de gevallen net zo mis als de anderen
Jets op zich zijn niet over powered, ben alleen van mening dat de cooldown op flares iets langer zou moeten zijn zodat je met een stinger iets meer kans hebt om dat ding neer te halen.roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:34:
die jets moeten ze echt aanpassen.
wat gameplay elementen missen gewoon realitische of niet
jets vehicle disable zou echt weg moeten gaan. in een dogfight met allen Mgun ben je onder de 51% hp al afgeschreven. kan je jets net zo goed maar de helft van hun hp geven....
vehicle disable op 10% ofzo? met geen mogelijkheid tot ejecten meer.
gun / heat seakers / rocketpods / flares moeten niet infinite ammo zijn...
als iets leeg / op is fly by vliegveld (net zo als bf2) om te reloaden
zelfde met repareren
rocketpods moeten echt weg....waar zijn de bommen (skillz)
Ik heb met mijn maatje er iets van 10 stinger op af gestuurd maar niks haalde uit, die gast was ook gewoon goed bezig met een score van 14-0 maar uiteindelijk idd maar opgegeven en de mcom bewaakt en netjes het rondje gewonnencheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:36:
En ach, de jets. Laat ze lekker in de lucht. Nu dat de meeste nog geen tanks uit kunnen schakelen zijn ze toch alleen met elkaar bezig. In 90% van de rondjes staan ze ook met 2 of 3 kills en verder niets onderaan.
Merk ook vaak dat teams waarvan veel mensen in helis en jets zitten vaker lijken te verliezen dan het andere team. Op zich niet gek; een jet pakt geen vlaggen of armed een mcom.
[ Voor 29% gewijzigd door Verderf op 07-11-2011 11:40 ]
Ja, en alle andere unlocks tot de 'acquired' tegenhanger van het beginwapen ook.bloodyus schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:38:
[...]
Maar de SCAR heb je dus wel zowiezo op iedere map en op iedere nationaliteit?!
Dus ongeacht of je Rus bent of Amerikaan, de SCAR heb je altijd op Engineer?
Verwijderd
Mooi om te zien hoe je in 1 post je eigen compleet tegenstrijdig neerzetroboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:34:
die jets moeten ze echt aanpassen.
wat gameplay elementen missen gewoon realitische of niet
jets vehicle disable zou echt weg moeten gaan. in een dogfight met allen Mgun ben je onder de 51% hp al afgeschreven. kan je jets net zo goed maar de helft van hun hp geven....
vehicle disable op 10% ofzo? met geen mogelijkheid tot ejecten meer.
gun / heat seakers / rocketpods / flares moeten niet infinite ammo zijn...
als iets leeg / op is fly by vliegveld (net zo als bf2) om te reloaden
zelfde met repareren
rocketpods moeten echt weg....waar zijn de bommen (skillz)
[ Voor 98% gewijzigd door biggydeen2 op 07-11-2011 11:44 ]
hoe zo tegenstrijdig?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:41:
[...]
Mooi om te zien hoe je in 1 post je eigen compleet tegenstrijdig neerzet
[ Voor 23% gewijzigd door roboreaper op 07-11-2011 11:44 ]
Verwijderd
Wat is daar kinderachtig aan? Waarom denk je dat bijv. Blizzard altijd luistert naar de beste Starcraft2 spelers uit de community voor feedback omtrent balancing issues?
Het hangt er vanaf of je Conquest of Rush speelt. In Conquest heb je 2 vliegtuigen per factie (omdat het actieve slagveld groter is dan bij rush) En zijn het de SU35-Flanker(RU)/F-18 Hornet(US). In rush 1 vliegtuig per factie en zijn het SU25-Frogfoot(RU)A-10 Thunderbolt(US)Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:31:
[...]
Ze zitten er wel in op de PS3, o.a. op Caspian Border
Ook dat is niet altijd even handig. Professionele starcraft 2 spelers hebben een heel andere kijk op het spelletje dan de overige 95%. Een profi speler kan bijvoorbeeld mass snipe inzetten tegen brood lords. Een mindere speler houdt het bij vikings.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:45:
[...]
Wat is daar kinderachtig aan? Waarom denk je dat bijv. Blizzard altijd luistert naar de beste Starcraft2 spelers uit de community voor feedback omtrent balancing issues?
Wat denk je dat er gebeurd als game makers naar lui gaan luisteren die er niks van bakken en alles maar met overpowered en inbalanced afstempelen?
Wat er kinderachtig aan is is dat jij jou mening over iemand anders standpunt af wil laten hangen aan wat weinigzeggende statistieken.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:45:
[...]
Wat denk je dat er gebeurd als game makers naar lui gaan luisteren die er niks van bakken en alles maar met overpowered en inbalanced afstempelen?
Ik zou ook wel graag wat meer skill willen zien in jetgameplay. Dus bommen terug. Standaard FF aan op jets zodat je je bommen niet tussen de medestanders kunt flikkeren. Guided missiles weg en minder frequente flares. Bovendien een langere lockafstand voor handzaam afweergeschut en terrein met meer heuvels zodat jets ook nog kans maken weg te komen. Hoog vliegen moet afgestraft worden.Verderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:39:
[...]
Jets op zich zijn niet over powered, ben alleen van mening dat de cooldown op flares iets langer zou moeten zijn zodat je met een stinger iets meer kans hebt om dat ding neer te halen.
[...]
Ik heb met mijn maatje er iets van 10 stinger op af gestuurd maar niks haalde uit, die gast was ook gewoon goed bezig met een score van 14-0 maar uiteindelijk idd maar opgegeven en de mcom bewaakt en netjes het rondje gewonnen
Verwijderd
Volgens mij is er toch een behoorlijk beeld te vormen over iemands skill met al die beschikbare statistieken in Battlelog. En zodoende kun je balancing rants van de betreffende persoon met een korreltje zout nemen.JanW schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:50:
[...]
Wat er kinderachtig aan is is dat jij jou mening over iemand anders standpunt af wil laten hangen aan wat weinigzeggende statistieken.
Alles wat jij daar aangeeft heeft totaal geen betrekking op skill... Jets zijn al vrij nutteloos op het moment, als ze generfed worden zoals jij aangeeft kun je ze helemaal afschrijven.M2M schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:52:
[...]
Ik zou ook wel graag wat meer skill willen zien in jetgameplay. Dus bommen terug. Standaard FF aan op jets zodat je je bommen niet tussen de medestanders kunt flikkeren. Guided missiles weg en minder frequente flares. Bovendien een langere lockafstand voor handzaam afweergeschut en terrein met meer heuvels zodat jets ook nog kans maken weg te komen. Hoog vliegen moet afgestraft worden.
bommen toevoegen is geen nerf. Dan kun je tenminste infantry en vehicles, met een beetje skill, uitschakelen. Guided missile is geen skill. Wachten op het piepje en de linkermuisknop / knop op joystick inrammen is geen skill.EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:54:
[...]
Alles wat jij daar aangeeft heeft totaal geen betrekking op skill... Jets zijn al vrij nutteloos op het moment, als ze generfed worden zoals jij aangeeft kun je ze helemaal afschrijven.
Hoog vliegen afstraffen? WTF?!
gefixed voor jeVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
[...]
Ja EnigmaNL, je weet toch óók wel dat jets niet hoger dan 500 900 meter kunnen vliegen!
Skill... Wat is skill en hoeverre is dat van toepassing op moderne oorlogsvoering? Unguided wapens op straaljagers zijn een ding van het verleden.M2M schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
[...]
bommen toevoegen is geen nerf. Dan kun je tenminste infantry en vehicles, met een beetje skill, uitschakelen. Guided missile is geen skill. Wachten op het piepje en de linkermuisknop / knop op joystick inrammen is geen skill.
Uiteraard, jets kunnen helemaal niet hoog vliegen! lolVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
[...]Ja EnigmaNL, je weet toch óók wel dat jets niet hoger dan 500 meter kunnen vliegen!
maakt niet uit of het iets van het verleden is... rocketpods op een jet zijn lkkr logisch...EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:58:
[...]
Skill... Wat is skill en hoeverre is dat van toepassing op moderne oorlogsvoering? Unguided wapens op straaljagers zijn een ding van het verleden.
[...]
Uiteraard, jets kunnen helemaal niet hoog vliegen! lol
laat staan dat je er 14 van nodig hebt, allen direct hits, om een tank te disablen. Zonder reactive armor...roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
[...]
maakt niet uit of het iets van het verleden is... rocketpods op een jet zijn lkkr logisch...
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 12:03 ]
SOFLAM krijgt auto-follow na lockenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:01:
Ik weet het goed gemaakt.
- Stingers kunnen om de 1 seconde worden gevuurd, semi automatisch dus.
- Jets krijgen +200% armor, en flares werken maar 1 out of 3 keer.
- Jets ontploffen als ze boven 500 meter komen.
- Zaklampen aan betekent -1% hp per seconde dat je die lamp aan hebt.
- Snipers 1 shot kill als je in de voeten schiet.
- De circel waarmee je door IRNV kijkt, wordt verkleind naar 1 cm diameter.
Mis ik iets?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:01:
- De jet eject stoel knop wordt te heet om in te drukken als je vehicle disabled is.
Mis ik iets?
Ik weet het beter gemaakt, als je iets doet wat iemand uit het andere team niet leuk vind (maakt niet uit wat) = instant death! Zo wil iedereen het graag zien lijkt wel...Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:01:
- De jet eject stoel knop wordt te heet om in te drukken als je vehicle disabled is.
Mis ik iets?
Verwijderd
Hahaha, ja als je level 45 bent krijg je die knop "Niet leuk, rage knop"EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:03:
[...]
Ik weet het beter gemaakt, als je iets doet wat iemand uit het andere team niet leuk vind (maakt niet uit wat) = instant death! Zo wil iedereen het graag zien lijkt wel...
Ze worden toch in het echt ook gebruikt vanaf A-10's en F/A-18's om tanks uit te schakelen. Erg ouderwets maar schijnbaar doeltreffend genoeg.roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
[...]
maakt niet uit of het iets van het verleden is... rocketpods op een jet zijn lkkr logisch...
dit gaat niet om realisme.. maar op gameplay... bf2 speelde ook al af in het "moderne tijdperk" toch had je nog bommen... simpel maar effectiefEnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:08:
[...]
Ze worden toch in het echt ook gebruikt vanaf A-10's en F/A-18's om tanks uit te schakelen. Erg ouderwets maar schijnbaar doeltreffend genoeg.
Ongestuurde bommen worden vrijwel niet meer gebruikt, zelfs de meest simpele bommen hebben enige vorm van sturing ingebouwd.
Die heb je al, Alt-F4Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:04:
Hahaha, ja als je level 45 bent krijg je die knop "Niet leuk, rage knop"
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het gaat ook niet om realisme maar om authenticiteit... De wapens/voertuigen zijn in ieder geval gebaseerd op de realiteit.roboreaper schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:10:
[...]
dit gaat niet om realisme.. maar op gameplay... bf2 speelde ook al af in het "moderne tijdperk" toch had je nog bommen... simpel maar effectief
[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 12:13 ]
Verwijderd
Ik heb toch echt een aantal keren een ronde op een 64 man server in 1 jet de hele ronde volgehouden, en dan niet passief rondjes vliegen. Lukt niet altijd, maar soms wel, en dan heb je wel het King of the sky gevoel.M2M schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:12:
het hoeven ook geen 5 bommen te zijn, of infinite ammo. Het hele baserape verhaal in BF2 met een bommenwerper was een beetje overdreven en hoeft ook niet.
Maar er is zoveel anti air toegevoegd aan het spel, en de vliegtuigen zijn flink generfed dat vliegen in een vliegtuig niet echt meer king of the sky voelt.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 12:14 ]
Jep dat vind ik ook, vliegtuigen moet (zeker in de lucht tegen andere vliegtuigen) veel meer hun eigen gevecht uitvechten. Daarom (zoals ik al vaker gezegd heb) zouden ze veel hoger moeten kunnen vliegen zodat ze gewoon dogfights kunnen doen tegen elkaar zonder teveel bemoeienis van de grond af.M2M schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:12:
het hoeven ook geen 5 bommen te zijn, of infinite ammo. Het hele baserape verhaal in BF2 met een bommenwerper was een beetje overdreven en hoeft ook niet.
Maar er is zoveel anti air toegevoegd aan het spel, en de vliegtuigen zijn flink generfed dat vliegen in een vliegtuig niet echt meer king of the sky voelt.
Ja je MAG niet op die berg zitten, heb ik ook al meerdere malen gemerkt.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:13:
Is iemand het ook opgevallen, dat als je bij Damavand Peak met de helicopter over de berg gaat naar het andere kamp, en je springt er uit boven die berg, je instant langzaam HP verliest ookal ben je niet in een dead-zone?
[ Voor 22% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 12:16 ]
Mee eens. Ik pak dan ook alleen een jet als we ver voor staan in tickets.cheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:36:
Merk ook vaak dat teams waarvan veel mensen in helis en jets zitten vaker lijken te verliezen dan het andere team. Op zich niet gek; een jet pakt geen vlaggen of armed een mcom.
Ik vlieg graag jets, maar het is eigenlijk wel spannend hoe het nu is. Nu moeten we tenminste nog wat oppassen voor (mobiele) AA. Oefening baart ook echt kunst bij het vliegen, het gaat me nu aardig goed af, alleen je krijgt bijna geen kills omdat iedereen uit zijn vliegtuig/tank springt zodra je hem disabelt..EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:15:
[...]
Jep dat vind ik ook, vliegtuigen moet (zeker in de lucht tegen andere vliegtuigen) veel meer hun eigen gevecht uitvechten. Daarom (zoals ik al vaker gezegd heb) zouden ze veel hoger moeten kunnen vliegen zodat ze gewoon dogfights kunnen doen tegen elkaar zonder teveel bemoeienis van de grond af.
Jij snapt er ook echt geen hol van, Wat ik bedoel met kinderachtig is dat je het niet zo op de man moet spelen.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:45:
[...]
Nee, maar je doet het voorkomen dat jij zoveel skills hebt en ze bijna altijd neer haalt, wat dus niet zo is. Je hebt ongeveer dezelfde score als de meeste.Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:39:
[...]
Dus je punt dat het onmogelijk is heb je net ontkracht?
Verwijderd
GRAPPIGGGGGGGGUnomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:30:
BTW: Je bent teveel BF3 aan het spelen als je denkt een spawnbeacon te horen terwijl je..... aan het afrekenen bent bij de supermarkt.
Dat is iets waar ik me sinds het begin van de Battlefield serie al enorm aan erger. Het moet gewoon zo zijn dat het een paar seconde duurt om in en uit een voertuig te stappen! Je hebt het ook met tanks dat ze er gauw uit springen voordat hij ontploft.Te idioot voor woorden...MicScott schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:28:
[...] alleen je krijgt bijna geen kills omdat iedereen uit zijn vliegtuig/tank springt zodra je hem disabelt..
Verwijderd
LOL! jij ook al?Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:30:
BTW: Je bent teveel BF3 aan het spelen als je denkt een spawnbeacon te horen terwijl je..... aan het afrekenen bent bij de supermarkt.
Want IRL blijft de tank bestuurder ook gewoon in zijn tank zitten terwijl hij zijn motor al 500m geleden is verloren?EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:31:
[...]
Dat is iets waar ik me sinds het begin van de Battlefield serie al enorm aan erger. Het moet gewoon zo zijn dat het een paar seconde duurt om in en uit een voertuig te stappen! Je hebt het ook met tanks dat ze er gauw uit springen voordat hij ontploft.Te idioot voor woorden...
Met de introductie van vehicle disabled is het eruit springen alleen maar erger geworden.
nee maar dan neemt die vast wel de sleuteltjes mee, zodat de tegenstander er niet mee kan verder rijdenVerderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:32:
[...]
Want IRL blijft de tank bestuurder ook gewoon in zijn tank zitten terwijl hij zijn motor al 500m geleden is verloren?
Nee want IRL moet een tank bestuurder vanuit zijn stoel uit een klein luik kruipen, boven of onder te tank (M1 Abrams heeft een escape hatch op de bodem)... En IRL gaat dat ook niet instant. Vandaar dat ik zeg dat het een paar seconde zou moeten duren voordat je uit het voertuig bent, zeker als het beschadigt is.Verderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:32:
[...]
Want IRL blijft de tank bestuurder ook gewoon in zijn tank zitten terwijl hij zijn motor al 500m geleden is verloren?
[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 12:34 ]
Beetje tank heeft gewoon van die eject-stoelen hoor, schiet je meter of 100 de lucht in, parachute open en klaarEnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:34:
Nee want IRL moet een tank bestuurder vanuit zijn stoel uit een klein luik kruipen, boven of onder te tank... En IRL gaat dat ook niet instant. Vandaar dat ik zeg dat het een paar seconde zou moeten duren voordat je uit het voertuig bent, zeker als het beschadigt is.
Damn, dan ga je hard je hoofd stotenSinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:34:
[...]
Beetje tank heeft gewoon van die eject-stoelen hoor, schiet je meter of 100 de lucht in, parachute open en klaar
Niet zeuren en gewoon fatsoenlijk spelen!Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:01:
- Snipers 1 shot kill als je in de voeten schiet. En een grote pijl boven de sniper met daarop "Ik zit hiero!"
Mis ik iets?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Uno toch..Unomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:30:
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 12:52 ]
Of in een lange rij voor het stoplicht staat en op F2 wil rammen, om met de gun die auto's weg te knallenUnomomentodado schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:30:
Dan heb je blijkbaar 0,40 hp ofzoZero2Fear schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:01:
Ik had gisteren me toch iets raars! Ik zat bij Damavand Peak in de tunnel, granaat land voor me, ik ren weg, naatje ontploft, ik had maarliefst 0% HP over.. Maar kon nog wel wegrennen
Dat zijn van die rare momenten.
Het enigste waar ik me nog wel aan erger als medic zijnde is dat als je iemand wilt rezzen, best vaak aan t proberen bent. Soms pakt hij m als ik sta, anderen moet ik crouchen.. Zelfde met knifen. Iemand probeerde mij gisteren te knifen, hij was dichtbij genoeg om me te raken, alleen ik schoot hem alsnog neer. Vond hij niet leuk.
Inderdaad, zoiets dacht ik al.. 0,01hp is "voldoende" om weg te kunnen rennen en jezelf te healen =D
Knifen is gewoon de grootste epic fail in BF3. Het is echt bijna onmogelijk om iemand neer te knifen. Ik heb gisteren voor het eerst iemand neer weten te knifen na 6! pogingen. Ik liep zelfs drie keer voor het beeld van de sniper die blijkbaar niet de moeite nam om mij neer te schietenZero2Fear schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:01:
Ik had gisteren me toch iets raars! Ik zat bij Damavand Peak in de tunnel, granaat land voor me, ik ren weg, naatje ontploft, ik had maarliefst 0% HP over.. Maar kon nog wel wegrennen
Het enigste waar ik me nog wel aan erger als medic zijnde is dat als je iemand wilt rezzen, best vaak aan t proberen bent. Soms pakt hij m als ik sta, anderen moet ik crouchen.. Zelfde met knifen. Iemand probeerde mij gisteren te knifen, hij was dichtbij genoeg om me te raken, alleen ik schoot hem alsnog neer. Vond hij niet leuk.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
M98B is .338 kaliber, niet veel hoger dan de andere gewerenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:41:
Of iemand die door een hoog kaliber M98B geraakt wordt in z'n torso, en vrolijk door rent.
Ben ik het niet mee eens. Heb zelf nu iets van 1000 kills en 35 dogtags, en deze zijn voornamelijk gepakt op squad deathmatch, waar je wat vaker iemand van achter benadert zonder gezien te worden.Phyxion schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:07:
[...]
Knifen is gewoon de grootste epic fail in BF3. Het is echt bijna onmogelijk om iemand neer te knifen. Ik heb gisteren voor het eerst iemand neer weten te knifen na 6! pogingen. Ik liep zelfs drie keer voor het beeld van de sniper die blijkbaar niet de moeite nam om mij neer te schieten
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Zelf totaal geen problemen met knifen. Als je fatsoenlijk achter iemand gaat staan (ook als die ligt) is het gewoon altijd 1e x meteen raak, tenzij die een rare beweging maakt ineens...maar dat is dan gewoon mazzel vanuit de tegenstander.TRG schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:13:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Heb zelf nu iets van 1000 kills en 35 dogtags, en deze zijn voornamelijk gepakt op squad deathmatch, waar je wat vaker iemand van achter benadert zonder gezien te worden.
Het pakken van de dogtag heeft nu bepaalde limitaties, waardoor je er wel redelijk achter moet staan, en het slachtoffer zich niet naar je om moet draaien. Maar als je het goed doet, pak je hem gewoon netjes inclusief de prima animatie. Wat wel leip is zijn mensen die op de grond liggen, want dan wil ie af en toe niet
Ik vind dit systeem beter dan in BC2, want daar lagen veel (pros) gewoon als een idioot te knifen zogauw de kogels op waren of zogauw je hutjemutje op elkaar stond. Een beetje zo van wie het eerst drukt die wint zegt maar. In BF3 kun je ook nog wel iemand doodknifen zonder dogtag, maar daar heb ik me nog niet helemaal in verdiept, en het is me ook pas 1x gelukt.
[ Voor 20% gewijzigd door Sagaris op 07-11-2011 13:22 ]
Had ik pas ook na een vuurgevecht. 0% over, maar wel leven.Zero2Fear schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:01:
Je hebt 2 manieren van knifen.TRG schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:13:
[...]
In BF3 kun je ook nog wel iemand doodknifen zonder dogtag, maar daar heb ik me nog niet helemaal in verdiept, en het is me ook pas 1x gelukt.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
M98B vond ik wel flinke teleurstelling tov BC2. Waar je daar de M95 vrijspeelde welke .50 schiet, krijg je hier een wapen die imho niet veel 'anders' klinkt dat de SV98. Goed, iets minder drop, iets meer damage, maar had veel meer gehoopt op een zware snipergun.EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:07:
[...]
M98B is .338 kaliber, niet veel hoger dan de andere geweren
Sowieso is een torso schot in de praktijk bijna altijd dodelijk (helemaal in de buikstreek, grote bloedingen, vieze gevaarlijke omgeving = dood).
Een 100% realistisch spel is niks aan om te spelen maar een spel dat gebaseerd is op de realiteit, zoals Battlefield 3, moet dat wel zoveel mogelijk in stand houden.
De M98B is inderdaad geen anti-materiel gun. Maar op zich is dat ook niet zo erg, de M95 is nou niet echt een goed draagbaar geweer en zoals het in BC2 ging sloeg ook nergens op. Geknield met een .50 geweers schieten en toch alles rakenSinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:25:
[...]
M98B vond ik wel flinke teleurstelling tov BC2. Waar je daar de M95 vrijspeelde welke .50 schiet, krijg je hier een wapen die imho niet veel 'anders' klinkt dat de SV98. Goed, iets minder drop, iets meer damage, maar had veel meer gehoopt op een zware snipergun.
Want volgens mij is de M98 geen anti-materiel gun, jeeps en APV's kan je geen damage tegen doen.
Verwijderd
Ok, dat was wat overkill, maar ik zie nu minimale meerwaarde tov de SV98 (of latere M40, heb ik nog niet veel mee geschoten), buiten een iets lagere bulletdrop.EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:28:
De M98B is inderdaad geen anti-materiel gun. Maar op zich is dat ook niet zo erg, de M95 is nou niet echt een goed draagbaar geweer en zoals het in BC2 ging sloeg ook nergens op. Geknield met een .50 geweers schieten en toch alles raken.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 13:33 ]
De damage value van de M98B is wel de hoogste van alle recon geweren, zie hier:SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:32:
[...]
Ok, dat was wat overkill, maar ik zie nu minimale meerwaarde tov de SV98, buiten een iets lagere bulletdrop.
Ik had eerder zoiets gezien als principe van de mortar, erg sterk maar enorme beperkingen op mobiliteit, soort van verplichte bipod-deployment voordat je kan schieten. Zo limiteer je de mobiele '1 shot wonders' enorm, maar geef je wel de extra punch die ik nu bij recon mis (zoals de vroegere C4 en de 1shot M95).
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 13:35 ]
Hoezo niet draagbaar:EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:28:
[...]
De M98B is inderdaad geen anti-materiel gun. Maar op zich is dat ook niet zo erg, de M95 is nou niet echt een goed draagbaar geweer en zoals het in BC2 ging sloeg ook nergens op. Geknield met een .50 geweers schieten en toch alles raken.
Ze zijn wel draagbaar maar een sniper in zijn eentje zal niet zo mobiel zijn met dit wapen als met een ander kleiner kaliber geweer. Dit geweer is al gauw 15kg geladen terwijl een M98B slechts 7kg is.cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:35:
[...]
Hoezo niet draagbaar:
[afbeelding]
En ja dit is eigenlijk de M82, maar die is wat zwaarder en semi auto ipv bolt action, maar voor de rest komen ze vrij overeen. Een van mijn favo wapens
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 13:41 ]
Als je dan toch 2 shots nodig hebt, doe mij maar degene met snelste reloadEnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:34:
[...]
De damage value van de M98B is wel de hoogste van alle recon geweren, zie hier:
M40A5 75 75 75 75 75 73 68 65 60 55 55 55
M98B 95 95 95 95 95 92 86 83 76 70 59 59
https://docs.google.com/s...alse&noheader=false&gid=0
Het is alleen geen instant kill, gelukkig
Mee eenscybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:37:
[...]
Als je dan toch 2 shots nodig hebt, doe mij maar degene met snelste reload
was ook vrij sarcastisch hoorEnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:37:
[...]
Ze zijn wel draagbaar maar een sniper in zijn eentje zal niet zo mobiel zijn met dit wapen als met een ander kleiner kaliber geweer. Dit geweer is al gauw 15kg geladen terwijl een M98B slechts 7kg is.
Bedankt voor de link Enigma! Super handig. Sluit aan op mijn vraag: Ik mis de wapenstats echt enorm in BF3, zit het ergens verstopt of is het er gewoon niet? In BC2 had ieder wapen gewoon een slider voor de stats (accuracy, dmg en rate of fire), ik kan in BF3 alleen nog maar range en firing mode stats vinden..EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:34:
[...]
De damage value van de M98B is wel de hoogste van alle recon geweren, zie hier:
M40A5 75 75 75 75 75 73 68 65 60 55 55 55
M98B 95 95 95 95 95 92 86 83 76 70 59 59
https://docs.google.com/s...alse&noheader=false&gid=0
Het is alleen geen instant kill, gelukkig
Kan me niet in PS3 herinneren dat daar een dmg-informatie bij zat.Grimmie187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:43:
Bedankt voor de link Enigma! Super handig. Sluit aan op mijn vraag: Ik mis de wapenstats echt enorm in BF3, zit het ergens verstopt of is het er gewoon niet? In BC2 had ieder wapen gewoon een slider voor de stats (accuracy, dmg en rate of fire), ik kan in BF3 alleen nog maar range en firing mode stats vinden..
Mwah, wat dacht je van de LMG's? Die gaan ook rustig 10KG en iedereen staat ze ook vanuit de heup te schietencybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:39:
was ook vrij sarcastisch hoor
Let op, de stats zijn nog niet 100% zeker. Deze cijfers hebben ze ingame getest door gewoon op iemand te schieten en te kijken hoeveel health er verloren gaat. Dit zijn dus geen stats die uit de game files gehaald zijn zoals bij BFBC2 wel het geval was.Grimmie187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:43:
[...]
Bedankt voor de link Enigma! Super handig. Sluit aan op mijn vraag: Ik mis de wapenstats echt enorm in BF3, zit het ergens verstopt of is het er gewoon niet? In BC2 had ieder wapen gewoon een slider voor de stats (accuracy, dmg en rate of fire), ik kan in BF3 alleen nog maar range en firing mode stats vinden..
Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:20:
Mensen die voor je spawn beacon gaan zitten campen.
Ok gesnapt. Maar het klopt dus dat de sliders met stats zoals in BC2 gewoon niet aanwezig zijn in BF3 (ook niet in battlelog)? Ben tot nu toe enorm positief over BF3 maar dit vind ik wel een fail eigenlijk..EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:45:
[...]
Let op, de stats zijn nog niet 100% zeker. Deze cijfers hebben ze ingame getest door gewoon op iemand te schieten en te kijken hoeveel health er verloren gaat. Dit zijn dus geen stats die uit de game files gehaald zijn zoals bij BFBC2 wel het geval was.
Den is ermee bezig om een soortgelijk overzicht te maken zoals we dat in BFBC2 van hem kende (http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/). Die spreadsheet is van het forum op zijn site.
Nee ik heb die statistieken ingame nog niet kunnen vinden, vond het zelf ook zeer teleurstellend. Je kunt bijna niet zien welk wapen "beter" is.Grimmie187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:47:
[...]
Ok gesnapt. Maar het klopt dus dat de sliders met stats zoals in BC2 gewoon niet aanwezig zijn in BF3 (ook niet in battlelog)? Ben tot nu toe enorm positief over BF3 maar dit vind ik wel een fail eigenlijk..
Hangt er vanaf natuurlijk, 95 damage is vrij vors en iemand hoeft maar zeer lichte damage ontvangen te hebben om al instant dood te gaan, dat is met 75 damage toch een stuk minder. De kans dat iemand al 5% damage heeft opgelopen is veel groter dan de kans dat iemand al 25% damage heeft opgelopen.cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:37:
Als je dan toch 2 shots nodig hebt, doe mij maar degene met snelste reload
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Precies. Ik kan me nog voorstellen dat je in HC mode de weapon stats weglaat, maar zeker voor de beginnende BF3 speler is dit toch gewoon essentiele informatie?EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:49:
[...]
Nee ik heb die statistieken ingame nog niet kunnen vinden, vond het zelf ook zeer teleurstellend. Je kunt bijna niet zien welk wapen "beter" is.
Volgens mij is het bij een headshot wel een instant kill maar zelf nog niet getest.Tsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:51:
[...]
Hangt er vanaf natuurlijk, 95 damage is vrij vors en iemand hoeft maar zeer lichte damage ontvangen te hebben om al instant dood te gaan, dat is met 75 damage toch een stuk minder. De kans dat iemand al 5% damage heeft opgelopen is veel groter dan de kans dat iemand al 25% damage heeft opgelopen.
Hee dat leek wel op mijn actieZero2Fear schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:01:
Zelfde met knifen. Iemand probeerde mij gisteren te knifen, hij was dichtbij genoeg om me te raken, alleen ik schoot hem alsnog neer. Vond hij niet leuk.
Idd.. Who brings a knife to a gunfight anyway..Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:53:
[...]
Hee dat leek wel op mijn actie![]()
Heb zo vaak dat iemand op de grond ligt je wil knifen en dan doet ie gewoon damage en is de enemy niet in een keer dood. En ja ik weet dat als je achter een enemy staat een instant kill is met een knife, ook al geldt dat regelmatig niet. En die twee keer knifen als je naast een enemy staat klopt ook voor geen meter..
Vandaar dat ik vaak toch gewoon kies om een enemy af te knallen, dat werkt iets effectiever
Er is maar bizar weinig 'iets' dat maar 5% damage doet, 1 kogel van menig wapen gooit je HP al net boven de 80% (laagste die ik vond ik het overzicht is 18 - pistolen op 40 meter tel ik niet mee).Tsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:51:
Hangt er vanaf natuurlijk, 95 damage is vrij vors en iemand hoeft maar zeer lichte damage ontvangen te hebben om al instant dood te gaan, dat is met 75 damage toch een stuk minder. De kans dat iemand al 5% damage heeft opgelopen is veel groter dan de kans dat iemand al 25% damage heeft opgelopen.
GeniaalVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:41:
Achja, wat is realisme tegenwoordigIemand die op een granaat staat reviven met een simpel schokje, wat je oneindig kan doen, wat voor accu moet ik wel niet meedragen als assault
een engineer die 5 mijnen in zn broekzak heeft zitten, EN een RPG, en nog een rifleWeet je hoe zwaar zo'n mijn is.
Allemaal van die dingen waar je over realisme kan discussiëren.
[ Voor 18% gewijzigd door _Chris_ op 07-11-2011 14:12 ]
I don't want no cake, I want me some pie!
Strike at Karkand DLC en een 3 tal wapens dacht ikFlotterPower schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:15:
Iemand enig idee wat precies het verschil is tussen de inhoud van een Limited Edition doosje en een normale? Afgelopen zaterdag een LE naar de kassa gebracht; aldaar heb ik zonder het te merken een gewone meegekregen.
Gelukkig heeft die kassadame wel 'mijn' doosje gescand en staat er LE op de bon.
Nu is het echter zo dat ze me vandaag in de winkel niet echt wilden/konden helpen. Ze sturen "binnenkort" de Back to Karkand code op (ik woon niet bij die winkel in de buurt, ben er vandaag toevallig wel weer).
Maar is dat hoe het zit; het enige verschil -behalve de doos zelf- een extra code in het doosje?
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Verwijderd
Ja alleen de extra code. Bij sommige LE's zit ook nog een Physical Warfare code met wat extra wapens maar dat is het.FlotterPower schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:15:
Iemand enig idee wat precies het verschil is tussen de inhoud van een Limited Edition doosje en een normale? Afgelopen zaterdag een LE naar de kassa gebracht; aldaar heb ik zonder het te merken een gewone meegekregen.
Gelukkig heeft die kassadame wel 'mijn' doosje gescand en staat er LE op de bon.
Nu is het echter zo dat ze me vandaag in de winkel niet echt wilden/konden helpen. Ze sturen "binnenkort" de Back to Karkand code op (ik woon niet bij die winkel in de buurt, ben er vandaag toevallig wel weer).
Maar is dat hoe het zit; het enige verschil -behalve de doos zelf- een extra code in het doosje?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq