Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

En zo heb ik toch wel een goed BF3 weekend gehad. Eerste service star op mijn Engineer. En daarna maar verder gegaan met de recon. Nu bijna de M98B unlocked en tot nu toe redelijk wat gespeeld met de M40A5. En die is zo veel fijner dan de sv98, veel minder bullet drop en tot mijn 9de kill had ik alleen maar headshots :) en toen moest iemand net achter mijn 9de staan en een gewone kill worden :( Vanavond maar is checken of ik die barret kan unlocken en een goede map om deze te gebruiken.

Verder veel met de 870MCS gespeeld en de infrared scope ook al binnen :)

Over die infrared: wat een overpowered apparaat. Maar ach, als me tegenstanders het gebruiken, dan doe ik dat ook maar :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Wikipedia: Air combat manoeuvring

Voor alle handige weetjes :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 13:18
Ik vind het al bij al nog redelijk goed meevallen met de moeilijkheidsgraad. Ik was mediocre in BC2, maar dit gaat me (nu) toch al veel beter dan BC2. Minder campende snipers, meer actie, noem het maar op, ik ben zeker niet teleurgesteld :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:27

tha_crazy

Mafketel

Wikipedia: Pugachev's Cobra
Die heb ik al meedere malen geprobeert, tot op heden zonder succes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

tha_crazy schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:56:
werkt alleen maar als je echt je snelheid tot bijna 0 kan verminderen. Helaas is dat niet het geval in bf3 :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:22
Iemand een idee wanneer de RECON een semi automaat als secondary weapon kan dragen?
Met dat pistooltje ben je altijd op midden tot short ten dode opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Je lijkt dan ook een makkelijk stilstaand object om te raken met rockets...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bezulba schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:01:
[...]

werkt alleen maar als je echt je snelheid tot bijna 0 kan verminderen. Helaas is dat niet het geval in bf3 :)
Daarnaast is het ook niet echt een nuttige manouvre voor dogfights aangezien je op dezelfde baan blijft vliegen en nauwelijks van positie verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:11:
Top Weapons
1
M416
322 Kills

2
M16A3
134 Kills

3
M320
70 Kills

4
M4A1
65 Kills

5
M27 IAR
59 Kills

lol m416 rocks :D
1
M416
2494 Kills

2
SCAR-H
134 Kills

3
A-91
87 Kills

4
AK-74M
86 Kills

5
M16A3
80 Kills

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Bezulba schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:01:
[...]

Klopt, het droppen van de snelheid is hetgene waar het voornamelijk op faalt
SuperflipNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:01:
[...]

Je lijkt dan ook een makkelijk stilstaand object om te raken met rockets...
Probeer hem dan ook alleen te gebruiken om een jet achter mij de lozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:23
Ik heb het spel nu een tijdje gespeeld op de 360 en ik vind het wel ok. niet echt super.
Het valt of staat echt met het team. Gisteren op caspian border waren we met een team van 9 waarvan er 6 in de lucht gaan spelen met een chopper of jet en dan moet je met 3 man op de grond wat proberen te doen en dat is gewoon echt veel te weinig! Ook als je met 12 bent is het vaak lastig te doen.... had ik maar een game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
trix0r schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:36:
[...]

Hoe lang speel je het nu al? Ik ondervind het uiteraard ook dat je snel afgeknalt kan worden, maar dat is andersom ook. Ik ga dan ook niet sneller dood door iemand van lvl 40 dan van lvl 3. De voordelen op wapens (zoals IRNV) krijg je al redelijk vlot (100 kills), foregrip en tactical light/red dot heb je al veel eerder.

Denk dat het dus een stukje gewenning is van de maps (ik heb zelf nooit battlefield gespeeld voor deze) en speelstijl die mensen er op naar houden.

Edit. ik heb bijvoorbeeld support 100% unlocked. Speel nog steeds met de 1e 2 wapens :).
Ik heb 'm vrijdag gekocht. Dus maar een paar uurtjes. Kom op het moment niet verder dan 5 kills per ronde over het algemeen. Beetje genant maar het wordt al beter. Gewenning van de maps klopt wel inderdaad. Je weet steeds beter waar je heen moet en waar mensen kunnen zitten. Ik verwacht ook wel dat ik over een weekje of wat wel met de middenmoot mee kan komen, maar het is niet meer zoals vroeger, beginnen en gelijk meedoen met de middenmoot.
Misschien ben ik gewoon verwend de afgelopen jaren hahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
trix0r schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:25:
[...]

We got a rager :D. Iedereen die een nieuw wapen gebruikt moet alles weer unlocken en begint van vooraf aan. Met een sniper rifle (sowieso een bolt-action) is een headie gewoon instant kill. Dat jij mis schiet, unlucky. Als je niet verder komt dan 3-5 in een TDM, ben je aan het campen, en erg slecht ook nog. Laat het spelletje links liggen of ga oefenen op non-ranked servers als je er niet tegen kan.
Mah dat ik misschietl dat er een X in beeld komt betekend toch dat het raak was of niet? En al was het geen headshot maar een nek of borstschot dan moet je zeker geen 3 kogels nodig hebben om iemand af te hebben. Met het pistool krijg je ze in ieder geval sneller af.

Wat ik ook regelmatig heb is dat ik een heel magazijn in iemand leegpomp in zijn rug, die zich dan vrolijk omdraait en mij killed met 1 schot. Om maar te zwijgen over het feit dat je iemand vol raakt met een RPG en die vrolijk door kan lopen.
En nee ik zit niet te campen; aangezien ik daar de skills niet voor heb.

Gelukkig ben ik morgen verlost van deze hel (en jullie van mijn geklaag). Slechtste aankoop in jaren.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2011 10:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Wat mij gisteren trouwens opviel is dat als je al down the sights rondloopt je veel sneller kills maakt.
Je kan dan veel sneller reageren in ieder geval.

Wat ook help als je net als mij wat trigger happy bent, is hem van Auto naar Semi-Auto/Burst zetten, schiet je veel gerichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die IRNV is kut in gebruik man, ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt.

- Er zit namelijk een langere tijd tussen het mikken en kunnen schieten dan met een RDS of Holo.
- Je hebt een kleiner zicht, maar een klein rondje en de rest is zwart.
- Er is een moment van beeld wisseling, wat ook vertraagt, eerst gewoon->zoomen->raar groen beeld. Daar moeten je hersenen ook 1 mili seconde over nadenken.

Ik heb dat ding er nog nooit opgeschroeft om die redenen. Als ik iemand 1on1 tegen kom met zo'n ding, dan heb ik hem eerder dood. Daar ben ik van overtuigd. Het enige voordeel wat zo'n ding heeft, is mensen in hun rug nakken die je misschien normaal niet zo snel ziet. En dan ook van afstand.
Maar een beetje speler weet altijd wel een cover te vinden en een health pakketje te droppen in een split second, waarna hij ook al weet waar het vandaan kwam, en hem zo in z'n gezicht te schieten.

Ik vind dat iedereen die whined over iets wat niet goed is in dit spel of inbalanced, even zn battlelog profiel moet posten. Zodat er ook meteen beoordeeld kan worden of die gene niet gewoon een pauper speler is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Phusebox schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:09:
[...]

Mah dat ik misschietl dat er een X in beeld komt betekend toch dat het raak was of niet? En al was het geen headshot maar een nek of borstschot dan moet je zeker geen 3 kogels nodig hebben om iemand af te hebben. Met het pistool krijg je ze in ieder geval sneller af.

Wat ik ook regelmatig heb is dat ik een heel magazijn in iemand leegpomp in zijn rug, die zich dan vrolijk omdraait en mij killed met 1 schot. Om maar te zwijgen over het feit dat je iemand vol raakt met een RPG en die vrolijk door kan lopen.

En nee ik zit niet te campen; aangezien ik daar de skills niet voor heb.

Gelukkig ben ik morgen verlost van deze hel (en jullie van mijn geklaag). Slechtste aankoop in jaren.
:D.

Maar goed. Je mist het hoofd dus alsnog. Als je sniped op lange afstand hou dan rekening met bullet drop. Als je een niet-bolt-action sniper gebruikt heb je dus 3-4 hits nodig voordat iemand neer gaat, ja.

En dat in de rug, sja... slecht servers, lag... kan van alles zijn, maar het irriteerd sowieso ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wil graag wat meningen horen over de tweede Jet slot... IR Flares, Extinguisher en EMC Jammer. Vind ze alle drie hun voordeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:02:
[...]

1
M416
2494 Kills

2
SCAR-H
134 Kills

3
A-91
87 Kills

4
AK-74M
86 Kills

5
M16A3
80 Kills
netjes man :P over paar weken laat ik nog wel een keer zien heb pas 1 weekend gespeeld namelijk want vandaag of morgen krijg ik me nieuwe x360 me oude is al 2 week kapot op de dag van release is ie kapot gegaan :( dit weekend heeft een vriend ze x360 meegenomen daar op gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

trix0r schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:12:
[...]

:D.

Maar goed. Je mist het hoofd dus alsnog. Als je sniped op lange afstand hou dan rekening met bullet drop. Als je een niet-bolt-action sniper gebruikt heb je dus 3-4 hits nodig voordat iemand neer gaat, ja.

En dat in de rug, sja... slecht servers, lag... kan van alles zijn, maar het irriteerd sowieso ja.
Lag hmm, ja
Vind het zo jammer dat als je in de server zit je niet je Ping kan zien richting de server.
Dit vooral omdat ik het gevoel heb dat ik op 60% van de server lag.
Zodra ik op Tab druk voor de scores duurt het vaak 1-2 sec voor ze komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:12:
Wil graag wat meningen horen over de tweede Jet slot... IR Flares, Extinguisher en EMC Jammer. Vind ze alle drie hun voordeel hebben.
Jij poste toch dat die EMC Jammer geniaal was? Heb je nu een andere mening? :P
Ik heb EMC nog niet, maar die extinguisher is voor mij echt kut. IR Flares boven extinguisher.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

De Jets in BF3 hebben geen trust vectoring, m.a.w.: ze kunnen de uitlaat niet verdraaien om zulke acrobatische moves uit te halen. Flanker zou dat wel moeten hebben, F/A18 weet ik niet zeker of de nieuwste versies ook trust vecotoring hebben. De A-10 en Frogfoot zijn gewoon lomp langzaam vliegende tankbusters, die kunnen deze moves al helemaal niet uithalen.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Iemand die al ervaring heeft met below radar (op heli's)? Ik lees dat dat niet iets is dat je kan equippen, het schijnt een permanent unlock te zijn. Lijkt me zeer handig op heli's! Nog 8k op mijn attack heli's en ik kan het zelf testen :)

[ Voor 13% gewijzigd door mngm op 07-11-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Ik heb hem wel op mn straaljager, maar nog niet kunnen testen. Ik dacht dat het wel iets was dat je moet equippen? Ik heb bijvoorbeeld mn Air radar wel moeten equippen.

Air radar + rocket pods is trouwens wel ideaal voor jets, ik win letterlijk elke dogfight met m'n boardgun waarna ik met m'n rocket pods de tanks te lijf ga :) Gisteren nog 11 kills en 0 deaths mee gehaald, complete air dominance.

[ Voor 41% gewijzigd door Avalaxy op 07-11-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Ireyon schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:18:
De Jets in BF3 hebben geen trust vectoring, m.a.w.: ze kunnen de uitlaat niet verdraaien om zulke acrobatische moves uit te halen. Flanker zou dat wel moeten hebben, F/A18 weet ik niet zeker of de nieuwste versies ook trust vecotoring hebben. De A-10 en Frogfoot zijn gewoon lomp langzaam vliegende tankbusters, die kunnen deze moves al helemaal niet uithalen.
Tja, het maakt verder ook niets of die straaljagers dat IRL wel of niet kunnen. Het vliegmodel in BF3 is vreselijk onrealistisch en arcade, meer dan wat basismanouvres zal je echt niet lukken.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:17:
[...]

Jij poste toch dat die EMC Jammer geniaal was? Heb je nu een andere mening? :P
Ik heb EMC nog niet, maar die extinguisher is voor mij echt kut. IR Flares boven extinguisher.
EMC Jammer is zeker geniaal, maar ik was benieuwd of iemand wat goede redenen kon geven waarom Flares/Extinguisher even goed zijn. Ik was er namelijk van overtuigd dat IR Flares onvervangbaar waren, maar na wat goede redenaties te lezen en te expirimenteren ben ik hier toch van af gestapt

Met extinguisher kan je recoveren van gun fire en van missles. In principe heeft je jet maar 50% van de normale hitpoints... als je onder de 50 komt wordt hij zo onbestuurbaar dat je gunfire kunt vergeten en het niet lang meer duurt voordat je dood gaat. Met de extinguisher heb je bijna twee levens. Nadeel is de enorm lange downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

fsfikke schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:39:
[...]

Ik verwacht eigenlijk binnenkort als DLC een sunglasses-package. Hopelijk veranderen ze het echter gewoon met een patch.
Ik speel standaard met die scope :P ik word al uitgemaakt voor haXXxoor of aimbot :D.. en tja zolang het gebruikt mag worden doe ik dat ook lekker... ik speel TDM en heb pro aim (20.000 uur ut 2004 gespeeld ofso O-)

voor de high skilled aim mensen is het zeker heerlijk om lekker lame met die scope te spelen :D... daarom vind ik BF3 ook een spel voor consoles en niet voor pc..

maar idd night vision overdag en alles beter kunnen zien 8)7 8)7 8)7 en die naaps die je verblinden met een zaklamp op 20 meter in de felle zon ik ben nu al zon beetje klaar met dat spel back to the oldschool games

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 07-11-2011 10:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Van het weekend met de infra red scope gespeeld, en ook ik vind hem een beetje OP. Vooral op open stukken waar veel schuilmogelijkheden zijn is het een groot voordeel. Je zet je scope op, kijkt een keertje rond, en de iedere malloot die in/achter een doos oid ligt zie je direct een wat rode pixels. Zelfde geld voor verstopte mensen in struikgewas/rook en bomen. Het is een reinste wallhack op deze manier, want zonder die scope krijgt ik die verstopte mensen zeker niet zo makkelijk gevonden zonder eerst stil te gaan staan een paar seconden heel rustig om me heen te kijken, en zelfs dan kijk je er nog vaak overheen.

Daarnaast heeft het dingen geen last van zon, en ook flashlights vind ik niet echt storend als ik de scope opheb, terwijl ze normaal best effectief kunnen zijn qua verblinding.

[ Voor 12% gewijzigd door TRG op 07-11-2011 10:49 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Vond de IR scope ook veel beter gebalanced in de Beta. Daar was ie buiten gewoon moeilijk bruikbaar..en alleen binnen/in t donker werkte hij zoals nu. Dat was tenminste leuk...beetje switchen tussen je scopes etc..

Speel er nu veel mee, jammer dat ie zo all round bruikbaar is geworden. Sowieso mis ik een 1x scope ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:12:
Die IRNV is kut in gebruik man, ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt.

- Er zit namelijk een langere tijd tussen het mikken en kunnen schieten dan met een RDS of Holo.
- Je hebt een kleiner zicht, maar een klein rondje en de rest is zwart.
- Er is een moment van beeld wisseling, wat ook vertraagt, eerst gewoon->zoomen->raar groen beeld. Daar moeten je hersenen ook 1 mili seconde over nadenken.

Ik heb dat ding er nog nooit opgeschroeft om die redenen. Als ik iemand 1on1 tegen kom met zo'n ding, dan heb ik hem eerder dood. Daar ben ik van overtuigd. Het enige voordeel wat zo'n ding heeft, is mensen in hun rug nakken die je misschien normaal niet zo snel ziet. En dan ook van afstand.
Maar een beetje speler weet altijd wel een cover te vinden en een health pakketje te droppen in een split second, waarna hij ook al weet waar het vandaan kwam, en hem zo in z'n gezicht te schieten.

Ik vind dat iedereen die whined over iets wat niet goed is in dit spel of inbalanced, even zn battlelog profiel moet posten. Zodat er ook meteen beoordeeld kan worden of die gene niet gewoon een pauper speler is :P
Als jij in cover zit en je dikke teen steekt erbuiten, dan ben je de sjaak als iemand de IRNV heeft..
Zelfde als in bv Caspian Border, iemand met een IRNV ziet echt alles door struiken en bosjes ermee..

Als je gaat aimen, is het idd wat trager..

Die IRNV moet je gewoon overdag niet kunnen gebruiken.. Met de IRNV is het gewoon easy mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie ook alleen maar noobs eerljik gezegd in dit spel.. de echte pc gamers spelen CS of UT 2004 oid.

BF 3 is een en al lame met die flashlights en scopes.. dit weekend vond ik het een leuk spel nu niet meer (24 uur egspeeld)

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 07-11-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:09
Van het weekend de 12x scope voor de SV98 geunlocked. Lijkt alsof ik veel minder last heb van bulletdrop ineens :S Ding maakt echt een wereld van verschil!

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lias schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:46:
maar idd night vision overdag en alles beter kunnen zien 8)7 8)7 8)7 en die naaps die je verblinden met een zaklamp op 20 meter in de felle zon ik ben nu al zon beetje klaar met dat spel back to the oldschool games
Het is geen Nightvision, het is IR vision, maw thermal view. Vrij logisch dat dat ding dus overdag gewoon werkt, enkel zou het bv in de woestijn niet goed werken door de hitte (en grondtemperatuur hoger dan mensen zelf).

Nightvision:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Nightvision.jpg/250px-Nightvision.jpg

Thermal vision:
Afbeeldingslocatie: http://www.x20.org/infrared/M1_IRON_Thermal_suspect_Detection.gif

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 10:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Lias schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:50:
Ik zie ook alleen maar noobs eerljik gezegd in dit spel.. de echte pc games spelen CS of UT 2004 oid
ga eens ergens anders trollen

en als je het dan over UT wilt hebben... de echte bikkels spelen UT99 GOTY (aka v436)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
[...]

Hou je reputatie hoog he

Sommige mensen herken ik hier aan hun avatar, jou herken ik eigenlijk alleen je gezever. Maar goed jouw mening, ik weet het, vraag me alleen af welke games jou boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

SJa :P... ook dat maar ik vind BF3 gewoon te lame !! als je ziet wat het niveau is van iedereen denk je dat iedereen 14 is ofso... vond het nog leuk maar nu ik gevorderd ben en steeds #1 sta vind ik er geen zak meer aan imo... maar vond bf3 wel even leuk voor een paar dagen ;).

BF3 hack = sprint + infared + grip + stabilizer + AEK971 + OLDSCHOOL HARDCORE AIM = wallhack / aim hack 8)7 |:( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 07-11-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:51:
[...]

ga eens ergens anders trollen

en als je het dan over UT wilt hebben... de echte bikkels spelen UT99 GOTY (aka v436)
ECHTE gamers spelen Quakeworld.....punt. Snelste en moeilijkste 3D fps ooit gemaakt. Na Quake1 zijn alle FPS'en een eitje...alsof ze in slow motion gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:51:
[...]

Het is geen Nightvision, het is IR vision, maw thermal view. Vrij logisch dat dat ding dus overdag gewoon werkt, enkel zou het bv in de woestijn niet goed werken door de hitte (en grondtemperatuur hoger dan mensen zelf).

Nightvision:
[afbeelding]

Thermal vision:
[afbeelding]
Verschil is wel dat ze zwart/wit gebruiken en geen valse kleuren zoals in jouw afbeelding. Ik mis alleen wel de optie om black hot/white hot te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

majic schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:54:
[...]

ECHTE gamers spelen Quakeworld.....punt. Snelste en moeilijkste 3D fps ooit gemaakt. Na Quake1 zijn alle FPS'en een eitje...alsof ze in slow motion gaan 8)
ik bedoel ook oldschool games :P .. IDD ALLES IS TE TRAAG XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:17
Zou iemand mij kunnen helpen met het connecten naar battlelog?
Ik heb zaterdag een 2e hands exemplaar op de kop getikt en via de PS3 store een nieuwe online pass gekocht.
Ik heb een EA account (oud, geen origin) maar ik kan maar niet inloggen op battlelog.battelfield.com

Ik heb het vermoeden daar daar veel info staat over de game die ik nu mis.

Als er iemand trouwens wil spelen: PSN iQuercus

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]
Ik heb serieus op heel GoT nog geen enkele positieve post gezien van jou :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
majic schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:54:
[...]

Quake vs UT. Oeh! ik ben zelf meer de fan van UT. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop het is bf3 chat hier ga quake of ut chat ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Healen tanks nou uit zichzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
yinx84 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:12:
100% IR flares. Ik zou niet weten hoe ik anders langer dan 10 seconden in de lucht zou moeten blijven. Meestal wordt ik al snel gelocked. En niet 1 keer, maar vaak achter elkaar. Dan zijn flares imo noodzakelijk.

Als main weapon gebruik ik nog steeds de heatseekers. Als je tegenstanders zonder flares hebt kun je heerlijk punten scoren. De rocket pods; ik heb het gevoel dat ik te snel beweeg om er echt goed schade mee te doen.

Consequentie van het gebruik van rocket pods voor mij is meestal dat ik tegen de grond of een gebouw aanvlieg omdat ik nog net die 2 raketten extra wil afvuren.

Over het algemeen weet ik het nog niet bij BF3. Geen enkele game heeft mij ooit zo veel ergernis opgeleverd, en dat terwijl het aantal potjes waarbij ik aan het eind denk "dit was awesome" veel minder is dan bij BC2.

Ik hoop dat ik mij draai in het spel nog vind, maar heb er wel mijn twijfels over. Wat zaken die mij echt nog storen:
- Spawnen voor de tegenstander, of naast de tegenstander. Resulteert altijd in spawn -> dood
- Zaklampen in mijn gezicht: je kunt er voor of er tegen zijn; ik vind het geen zak toevoegen aan de gameplay en het heeft alleen een irritatie factor. De helft van de mensen schijnt in je gezicht met zo een ding waardoor je niets ziet en meestal aan stukken wordt geschoten. Ik zie de toegevoegde waarde niet.
- Voicechat is simpelweg waardeloos op de PS3. In co-op werkt het goed, maar verder versta ik er geen hout van. En dat is niet leuk in een game die draait om samenwerking.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Op sommige servers wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Iemand anders ook van mening dat die flares in jets veel te over powered zijn? Ik probeerde gister met een maatje met stingers een A10 neer te halen maar dat was gewoon compleet onmogelijk omdat die gast gewoon constant flares blijft pompen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:00:
Iemand anders ook van mening dat die flares in jets veel te over powered zijn? Ik probeerde gister met een maatje met stingers een A10 neer te halen maar dat was gewoon compleet onmogelijk omdat die gast gewoon constant flares blijft pompen.
ben ik ook van mening ja. Met een paar handige bochten ben je ze ook zo kwijt valt me op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ongoing discussie, de 1 zegt dat je beter je best moet doen, dat het doodje simpel is, de ander zegt dat hij met flares nagenoeg nooit uit de lucht wordt geschoten.

Per saldo? Daar zou de SOFLAM voor moeten zijn (is laser guided, niet heat-guided), grappig dat ding een max range van net geen 200 meter heeft en meteen in categorie 'nutteloos' is gekomen. Daarnaast kan je menig raket er gewoon uitvliegen door je afterburner aan te slingeren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fucitol
  • Laatst online: 22-09 19:35
Door die flashlights heb je altijd een moment van twijfel, is het een team maat of een tegenstander? En in het laatste geval ben je vaak te laat..

Iemand ervaring met het gebruik van een PS3 controller op de PC voor bijv. de 2e CO-OP missie (heli)? Het lukt mij nauwelijks met de muis om hem goed te besturen en als het al eens redelijk gaat heb ik een gunner die niet mee werkt..

W.b.t. flares, er is toch wel een kans dat flares niet werken en dat een stinger dus alsnog achter het toestel zelf aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Fucitol schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:04:
W.b.t. flares, er is toch wel een kans dat flares niet werken en dat een stinger dus alsnog achter het toestel zelf aangaat?
Je bedoelt in het echt of in het spel? Volgens mij werken ze in het spel altijd als je het goed timed (niet te vroeg en zeker niet te laat).

In het echt werken ze niet 100% zeker maar daar worden er wel veel meer gedropt tegelijkertijd. De nieuwste Stinger raketten zijn bestendig tegen flares en zullen vrijwel altijd de flares negeren en toch achter het vliegtuig aangaan.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Door die flashlights heb je altijd een moment van twijfel, is het een team maat of een tegenstander? En in het laatste geval ben je vaak te laat..

Iemand ervaring met het gebruik van een PS3 controller op de PC voor bijv. de 2e CO-OP missie (heli)? Het lukt mij nauwelijks met de muis om hem goed te besturen en als het al eens redelijk gaat heb ik een gunner die niet mee werkt..

Nee, flares is gegarandeerd geen stinger meer achter je aan. Tijdens het locken flares gooien en je bent ook je lock kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Volgens mij niet. De enige manier om een jet met Flares uit de lucht te krijgen is: Locken en dan net zolang wachten tot hij zijn flares schiet en daarna pas de stinger schieten.

Maar dan alsnog moeten er vaak 2 raketten op....

Ik had het beter gevonden als je met de stinger (waarbij je toch je tank-raketten opgeeft) i.i.g. met 1 hit een helicopter/jet uit de lucht krijgt.

Ik loop nu nooit met de stinger, omdat je meer tanks e.d. kapot kan schieten met je RPG dan jets/helicopters met je stinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

+1 voor de anti flashlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 11:35
Misschien een domme vraag, of misschien al een vraag die reeds eerder gesteld is, maar;

Hoe zit het met de wapens, per class en per land!?
Oftewel, al ik in main menu naar 'My Soldier' ga, dan zie ik bij Engineer dat ik op mijn M4(nog wat) (het eerste wapen) red dot sight en een stabilisator heb.

Maar zodra ik dan ingame voor de Russen speel, dan heb ik ineens een nub AK47 zonder ook maar enige attachments.. Oftewel, geldt 'My Soldier' alleen voor Amerikaanse soldaten en dus wapens of is er ook een manier dat je kan switchen naar de Russische versie?!

En daarnaast vroeg ik mij nog af; is er een manier om tussen multiplayergames door op een normale manier terug te keren naar de lobby? Nu moet ik altijd wachten opdat een nieuwe game is gestart voordat ik fatsoenlijk exit kan drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Stingers zijn sowieso nutteloos tegen jets. Kan voor geen meter vliegen, maar laatste keer in een jet meerdere keren dat mensen stingers op me probeerde te schieten, en ik heb geen flares. Allemaal mis door gewoon ervandoor te gaan. En de enige keer dat een AA vehicle missiles op me schoot dook ik achter een berg en overleefde ik dat ook.
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:55:
[...]

Verschil is wel dat ze zwart/wit gebruiken en geen valse kleuren zoals in jouw afbeelding. Ik mis alleen wel de optie om black hot/white hot te wisselen.
Dat is puur een design beslissing, rood erbij gebruiken is duidelijker, maar wel onrustiger.
Als jij in cover zit en je dikke teen steekt erbuiten, dan ben je de sjaak als iemand de IRNV heeft..
Zelfde als in bv Caspian Border, iemand met een IRNV ziet echt alles door struiken en bosjes ermee..

Als je gaat aimen, is het idd wat trager..
Verschilt heel erg, vaak genoeg zie ik mensen via mijn IR scope rondrennen die blauw zijn, en helemaal niet rood. Daarnaast heb je als je niet beweegt veel last van rook uit je gun en van je eigen tracers. Granted voordeel is dat je ook heel makkelijk kan bepalen waarvandaan vuur van tegenstander komt, maar het is toch wel echt vervelend bij je eigen wapen.

Daarnaast switch je veel langzamer naar scope dan bij RDS/holo sight, die zelfde zoom hebben, en heb je heel veel kleinere field of view. Oftewel ideaal voor luie personen (waar ik ook wel bij hoor), en goed om campers te vinden. Maar bij normale gevechten is ook gewoon een nadeel tov ACOG/RDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') Ja omdat jij iets niet kan killen, is de andere natuurlijk meteen OP'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lias schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:07:
[...]

+1 voor de anti flashlight
De tactical lights (want dat zijn het), moeten gewoon standaard uit, dan ben je van 90% van het probleem af.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Iedereen zit op school ofso :P/? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Vinden jullie ook niet dat je snel alle wapens per klasse hebt vrijgespeeld? Zit nu op 30 uur speeltijd maar heb nu niet het idee dat ik nog speel voor een hippe ulock ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:07:Dat is puur een design beslissing, rood erbij gebruiken is duidelijker, maar wel onrustiger.
Niet helemaal, infraroodkijkers in het leger zijn doorgaans ook zwart/wit. Zeker de kijkers die in BF3 gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Dan ligt dat toch echt voor een deel aan jezelf. Als ik een jet lock schiet ik nooit meteen. Veel piloten weten nog niet wanneer de missile afgeschoten wordt. Hij laat zijn flares los en dan schiet ik, als ik lang genoeg heb kunnen locken. Op Caspian is het soms lastig, omdat het redelijk dicht begroeid is op sommige plekken, maar ook daar lukt het zeker op.

Helemaal als je met zijn tweeën bent is het een eitje. De ene locken en meteen schieten en dan kan de 2e daarna meteen schieten en hij heeft geen flares meer. Wel jammer dat het vehicle disable ding in het spel zit. Je haalt minder vaak een jet neer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Kappen nou met dit soort posts. Let op je taalgebruik, en hou vooral ook op met trollen. Je praat hier over BF3, of niet.

[ Voor 117% gewijzigd door PWM op 07-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Gisterenavond de rocket pods op jets unlocked, ik denk die ga ik eens proberen. Ik doe mijn rockets op een flag. Heb ik 5 keer equipment destroyed, meteen 2 ribbons a 200 each.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:07:
[...]

pfffft heb jij ooit wel eens geprobeerd met een stinger een jet neer te halen? het is een vrijwel kansloze missie. Al schiet je raak dan blijft die doorvliegen... Volgens mij met je met ongeveer 5 man verspreid over de map met stingers bezig zijn om de vliegtuigen een beetje te kunnen neerhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:11:
[...]

pfffft heb jij ooit wel eens geprobeerd met een stinger een jet neer te halen? het is een vrijwel kansloze missie. Al schiet je raak dan blijft die doorvliegen... Volgens mij met je met ongeveer 5 man verspreid over de map met stingers bezig zijn om de vliegtuigen een beetje te kunnen neerhalen
Ik heb ze altijd met 1 rocket disabled hoor. Daarna stort ie vanzelf wel neer of hij moet extinguisher hebben maar ja dat heeft niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Jedi Geub schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:09:
Vinden jullie ook niet dat je snel alle wapens per klasse hebt vrijgespeeld? Zit nu op 30 uur speeltijd maar heb nu niet het idee dat ik nog speel voor een hippe ulock ofzo...
Ik op 24 uur maar zijn er nog coole unlocks? want ik heb het idee dat ik klaar ben.. ik wil alleen SQD sprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:09:
[...]

Niet helemaal, infraroodkijkers in het leger zijn doorgaans ook zwart/wit. Zeker de kijkers die in BF3 gebruikt worden.
Geen expert op het gebied, maar ik denk eerder dus dat dat zo is omdat het rustiger is, vooral als je daarna weer normaal kijkt, dan omdat het technisch veel zou uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:12:
[...]

Ik heb ze altijd met 1 rocket disabled hoor. Daarna stort ie vanzelf wel neer of hij moet extinguisher hebben maar ja dat heeft niemand.
De meeste keren dat ik een jet raak is het vehicle disabled en dan vliegt die door. Maar een enkele keer krijg ik vehicle destroyed/enemy killed. Een heli is een ander verhaal die krijg je nog wel redelijk neer dmv een 2e stinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
bloodyus schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:07:
Misschien een domme vraag, of misschien al een vraag die reeds eerder gesteld is, maar;

Hoe zit het met de wapens, per class en per land!?
Oftewel, al ik in main menu naar 'My Soldier' ga, dan zie ik bij Engineer dat ik op mijn M4(nog wat) (het eerste wapen) red dot sight en een stabilisator heb.

Maar zodra ik dan ingame voor de Russen speel, dan heb ik ineens een nub AK47 zonder ook maar enige attachments.. Oftewel, geldt 'My Soldier' alleen voor Amerikaanse soldaten en dus wapens of is er ook een manier dat je kan switchen naar de Russische versie?!

En daarnaast vroeg ik mij nog af; is er een manier om tussen multiplayergames door op een normale manier terug te keren naar de lobby? Nu moet ik altijd wachten opdat een nieuwe game is gestart voordat ik fatsoenlijk exit kan drukken..
As far as I know zijn alle begin wapens team gebonden. De wapens die je daarna unlocked zijn universeel.

Je kunt na het uitreiken van de ribbons ook op quit drukken, hoef je niet te wachten totdat de nieuwe map geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ja met wisselend succes. Ik kijk meestal wanneer een jet net zn flares gegooid heeft, en dan heb je hem zo kapot. Goed gebalanced imo, het moet niet te makkelijk worden, anders is er geen zak meer aan, anders word je door elke random noob die geen enkel benul heeft neergenakt in een jet. Dit onderscheid goede spelers van slechte spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:13:
[...]

Geen expert op het gebied, maar ik denk eerder dus dat dat zo is omdat het rustiger is, vooral als je daarna weer normaal kijkt, dan omdat het technisch veel zou uitmaken.
Ook geen expert maar wel verschillende militaire nachtkijkers onder ogen gehad, ze waren allemaal zwart/wit of groen/zwart. Ook zie je bijvoorbeeld dat alle killcam footage van Apache helikopers zwart/wit infrarood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:12:
[...]

I call bullshit.

Eerste raket gaat voor de flares.
Tweede -> oneindigste raket raken nooit omdat stingers gewoon trager zijn dan jets.

Misschien zijn stingers snel genoeg om bijvoorbeeld frog foots te raken, maar mijn ervaring daartegen is gewoon dat ze aan komen voor strafing run, eerste raket is verspilling vanwege flares, ook al wacht je en schiet je later moet je eerst wachten, daarna opnieuw locken, en hopen dat piloot uberhaupt te vroeg dan flares gooit (wat ik nog nooit heb meegemaakt). Als je dan eindelijk schiet is hij al zover weg dat hij zat tijd heeft om achter een berg te gaan zitten.
Ook geen expert maar wel verschillende militaire nachtkijkers onder ogen gehad
Dit zijn echter GEEN nachtkijkers. Nachtkijkers zijn inderdaad vanwege hoe ze in elkaar zitten altijd zwart wit of groenig. Dit zijn IR devices echter, geen nachtkijkers.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 07-11-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:15:
[...]

Ja met wisselend succes. Ik kijk meestal wanneer een jet net zn flares gegooid heeft, en dan heb je hem zo kapot. Goed gebalanced imo, het moet niet te makkelijk worden, anders is er geen zak meer aan, anders word je door elke random noob die geen enkel benul heeft neergenakt in een jet. Dit onderscheid goede spelers van slechte spelers.
zeker nooit last van dat die jet even plankgas geeft en out of range is....

het heeft weinig meer met skill te maken op dit moment, meer of je geluk hebt en dat er een andere jet achter hem aan zit en dus bochten maakt waardoor je een iets grotere kans hebt vanwege het out of range vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Laatste dagen ben ik, net als enkele posters hiervoor, fan van de IR scope. Vooral met de M249, grip en extended mag. Ik ga vaak met de IR scope hoeken om en scan ik eerst de omgeving voordat ik verder loop. Een klein oplichtend puntje in de verte is ook geen enkel probleem aangezien ik er 200 kogels op af kan vuren.

Ik heb de IR scope overigens ook op de M416 en M16 geprobeerd, maar vind hem daar een stuk minder. Veel meer recoil (komt door heavy barrel?) t.o.v. de M249 terwijl ik juist het omgekeerde zou verwachten van een assualt rifle t.o.v. een LMG.

G36 met IR scope ga ik nu proberen vrij te spelen. Zag op Youtubes dat dat ook bijna geen recoil op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
cybermans schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:14:
[...]

De meeste keren dat ik een jet raak is het vehicle disabled en dan vliegt die door. Maar een enkele keer krijg ik vehicle destroyed/enemy killed. Een heli is een ander verhaal die krijg je nog wel redelijk neer dmv een 2e stinger.
Als je een jet zonder extinguisher disabled krijgt, krijg je vroeg of laat meer punten in de vorm van een destroy, of als iemand anders hem afmaakt een destroy assist. Kan soms wel 30 sec duren, maar zo'n jet gaat gegarandeerd neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een oproep om iedereen die over balancing problemen klaagt, zoals overpowered items en wapens en unlocks.
Gaarna even je battlelog naam posten, zodat er kan worden beoordeeld of je niet gewoon stinkt in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geef toe, anti-tank bestaan er genoeg 'solide' mogelijkheden, maar de middelen tegen een goeie jet-speler zijn totaal niet betrouwbaar. Ik zeg niet dat flares OP zijn, enkel dat de midddelen ertegen niet bepaald 'nuttig' zijn.

Je kiest wel overwogen een launcher waarmee je verder niets kan (itt RPG die je overal kan inzetten), maar je kan rustig 5 van die dingen afschieten zonder maar 1 kill te maken (disabled is geen kill, enkel 100 puntjes).
Gaarna even je battlelog naam posten, zodat er kan worden beoordeeld of je niet gewoon stinkt in dit spel.
En wat is jouw battlenaam?

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:16:
I call bullshit.

Eerste raket gaat voor de flares.
Tweede -> oneindigste raket raken nooit omdat stingers gewoon trager zijn dan jets.

Misschien zijn stingers snel genoeg om bijvoorbeeld frog foots te raken, maar mijn ervaring daartegen is gewoon dat ze aan komen voor strafing run, eerste raket is verspilling vanwege flares, ook al wacht je en schiet je later moet je eerst wachten, daarna opnieuw locken, en hopen dat piloot uberhaupt te vroeg dan flares gooit (wat ik nog nooit heb meegemaakt). Als je dan eindelijk schiet is hij al zover weg dat hij zat tijd heeft om achter een berg te gaan zitten.
Waarom schiet je de eerste rocket dan ook weg? Gewoon wachten todat de jet zijn flares popt en dan meteen weer locken en schieten. Dat ze weg kunnen vliegen gebeurt bijna nooit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/video...arkand-voor-battlefield-3

Back to Karkand filmpje.

In december komt het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jets neerhalen met een stinger is echt puur geluk, het is gewoon locken, schieten en hopen dat de piloot een domme fout maakt.

@Preau, dus jij staat de hele tijd met je stinger in de hand naar jets te kijken en wacht totdat ze flares dropppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
[...]

Waarom schiet je de eerste rocket dan ook weg? Gewoon wachten todat de jet zijn flares popt en dan meteen weer locken en schieten. Dat ze weg kunnen vliegen gebeurt bijna nooit bij mij.
je moet toch een keer de eerste raket afschieten he... En 90% van de piloten gooit pas flares als de raket al in de lucht is. Niet iedereen is zo dom om zijn flares te gebruiken als er nog niet geschoten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
[...]

Geef toe, anti-tank bestaan er genoeg 'solide' mogelijkheden, maar de middelen tegen een goeie jet-speler zijn totaal niet betrouwbaar. Ik zeg niet dat flares OP zijn, enkel dat de midddelen ertegen niet bepaald 'nuttig' zijn.

Je kiest wel overwogen een launcher waarmee je verder niets kan (itt RPG die je overal kan inzetten), maar je kan rustig 5 van die dingen afschieten zonder maar 1 kill te maken (disabled is geen kill, enkel 100 puntjes).

[...]

En wat is jouw battlenaam?
Anti tank zijn meer mogelijkheden ja, maar van tanks en grondvoertuigen heb je ook veel meer last. Heb je ooit last van een jet? Ik niet, alleen als ik in een chopper zit. En daarmee kan ik prima jets slopen. Je moet met een stinger gewoon slim schieten, als je als enige op een jet zit te locken gaat het niet werken nee.

Battlelog naam: Suprem0r

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
Jets neerhalen met een stinger is echt puur geluk, het is gewoon locken, schieten en hopen dat de piloot een domme fout maakt.

@Preau, dus jij staat de hele tijd met je stinger in de hand naar jets te kijken en wacht totdat ze flares dropppen?
Nee ik lock ze, de meeste piloten poppen dan al voordat je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
[...]

Ik heb die methode vaak genoeg geprobeerd, ben nog nooit een jet tegengekomen (of heli) die dom genoeg is om dan flares te dumpen. En daar sta je dan met je stingertje zonder iets te doen. Kan je beter meteen vuren, dan weet je tenminste zeker dat hij flares dumpt. En aangezien je als hij flares drukt je toch een tijdje niet kan locken, en dan opnieuw moet locken, kost het ook nauwlijks extra tijd om gewoon direct te vuren tov wachten tot hij flares dropt.

En sorry maar ik kan het me niet voorstellen dat het jouw nooit gebeurd dat ze gewoon wegvliegen, of je schiet nooit daadwerkelijk stingers af. Het enige wat een piloot hoeft te doen is in een rechte lijn vliegen, bij voorkeur met afterburner, en je stinger zal nooit raken. Dat is nou niet heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]

Dit overkomt mij nou nooit T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Preau schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]

dan spelen wij op tegen totaal andere spelers. Meeste jetpilots waar ik tegen speel zijn niet meer zo n00b dat ze dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]

Dit overkomt mij nou nooit T_T
Nee ik begrijp het ook echt niet. Of zit de GOT server ofzo vol met slechte spelers? Ik heb die methode gewoon regelmatig geprobeerd, en enige resultaat is dat ik als een idioot met een stinger sta zonder te vuren, want ze gebruiken nooit flares totdat ik schiet. En meeste wachten zelfs dan nog redelijk lang zodat ze optimaal gebruik van hun flares maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:24:
[...]

Nee ik begrijp het ook echt niet. Of zit de GOT server ofzo vol met slechte spelers? Ik heb die methode gewoon regelmatig geprobeerd, en enige resultaat is dat ik als een idioot met een stinger sta zonder te vuren, want ze gebruiken nooit flares totdat ik schiet. En meeste wachten zelfs dan nog redelijk lang zodat ze optimaal gebruik van hun flares maken.
Geen idee tegen wie ik speel, ik join meestal at random een server met wat vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

Wat is jouw probleem? Ik vraag om de mening van anderen. als je niks te melden heb post dan niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso als je met een vriend speelt, die ook een stinger op zak heeft, heb je al een succes rate van 99%.
Verderf schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:25:
[...]

Wat is jouw probleem? Ik vraag om de mening van anderen. als je niks te melden heb post dan niks :/
Mijn probleem is mensen zoals jij die falen om iets te bereiken met een bepaald item in een game, en dan gelijk maar iets bestempelen met termen als 'overpowered'. Als men nou eens gewoon post, "het lukt mij niet om......*vul in*.... iemand tips?". Maar nee, tegenwoordig is alles inbalanced!!!

Daarnaast vraag je niet om een mening, je stelt een suggestieve vraag over een mening die jij al gevormd hebt.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
furby-killer schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:24:
[...]

dit is vrij simpel op te lossen. door gewoon een ammo ammount toe te voegen. zeg 300 kogels 4 raketten en 3 flares ofzo. en dan kan je rearmen bij je HQ door er net zoals bf2 overheen te vliegen. hopelijk zullen ze zoiets patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Laatst online: 17-09 11:35
Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:14:
[...]

As far as I know zijn alle begin wapens team gebonden. De wapens die je daarna unlocked zijn universeel.

Je kunt na het uitreiken van de ribbons ook op quit drukken, hoef je niet te wachten totdat de nieuwe map geladen is.
Thanks voor de info, ik ga dus proberen om zo snel mogelijk van mijn begin wapen af te stappen en voor een universeel wapen te gaan; nog wapen dat aan te raden is op Engineer?!

Overigens kan ik op de PS3 niet op QUIT drukken als de ribbons worden uitgedeeld he hoor.. Zo ook kunnen liggen aan het feit dat ik in een friendly squad zit?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:26:
Sowieso als je met een vriend speelt, die ook een stinger op zak heeft, heb je al een succes rate van 99%.
Dat is weer wat anders, feit blijft dat je in je eentje gewoon geluk moet hebben, wat best frustrerend is. Maar ik loop tegenwoordig niet meer met een stinger rond, jets zijn toch niet echt een bedreiging naar mijn idee. Anti-tank wapens zijn dan een stuk nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
Bij mij met de stinger gaat het als volgt:
- Zie een jet
- Lock de jet
- Wacht even een seconde of hij al flares dumpt
- Geen flares
- Schiet raket
- Jet laat flares gaan
- Ik kan 5 seconden niet locken omdat mn stinger vooral de flares ziet
- Wanneer ik weer lock heb is a) de jet al weg aan het vliegen of b) zijn de flares al reload.

En dit is in het geval dat ik de jet de complete tijd in mijn vizier heb gehad.

Hebben anderen er trouwens ook last van dat soms veel teveel icoontjes in je beeld staan waardoor je amper een tegenstander zien? Ik heb het vooral op Damavand Peak in de gangetjes. Dan blijft B nog vaak hangen, zie ik groot C in beeld, wat friendlies en kan ik de 4 man die rondrennen voor mij niet meer zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Klopt het dat er geens A-10 Thunderbolts zijn op PS3? Ik heb die precies nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bloodyus schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:27:
[...]

Thanks voor de info, ik ga dus proberen om zo snel mogelijk van mijn begin wapen af te stappen en voor een universeel wapen te gaan; nog wapen dat aan te raden is op Engineer?!
Het eerste wapen dat je unlockt (A-91) is erg fijn, vind ik. Is dan ook mijn meest gebruikte wapen tot nu toe.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:26:

[...]

Mijn probleem is mensen zoals jij die falen om iets te bereiken met een bepaald item in een game, en dan gelijk maar iets bestempelen met termen als 'overpowered'. Als men nou eens gewoon post, "het lukt mij niet om......*vul in*.... iemand tips?". Maar nee, tegenwoordig is alles inbalanced!!!
Doe normaal, ik vraag gewoon of andere mensen het idee hebben of ze overpowered zijn.

En zoals je misschien had kunnen lezen stonden wij met 2 man erop te schieten, je schiet een stinger, a10 popt flares, maatje moet wachten op flares, schiet raket, flares reloaded enzovoort.

Niks 99% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Hebben anderen er trouwens ook last van dat soms veel teveel icoontjes in je beeld staan waardoor je amper een tegenstander zien? Ik heb het vooral op Damavand Peak in de gangetjes. Dan blijft B nog vaak hangen, zie ik groot C in beeld, wat friendlies en kan ik de 4 man die rondrennen voor mij niet meer zien.
Ja, dit had ik in het begin wel. Maar dat went wel vind ik. Heb er nu geen echte last meer van moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
MicScott schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:29:
[...]

Het eerste wapen dat je unlockt (A-91) is erg fijn, vind ik. Is dan ook mijn meest gebruikte wapen tot nu toe.
Dat is dus de tweede. De eerste unlock is de SCAR die opzich best ok is. Heel krachtig dus redelijk wat recoil, maar ook maar 20 kogels per mag. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de A-91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle log naam graag? Daarnaast vraag je het niet, je suggereert je eigen mening.

Als ik in mn eentje een 50% accuracy heb met stingers, wat moeten 2 personen dan wel niet hebben?

En wat verwacht je nou? Dat je een jet van een paar miljoen neer kan halen in je eentje met een raket werpertje van nog geen 5000$?

ALs ik je goed begrijp wil je dus dat je tijdens je aanwezigheid op de grond, ook nog eventjes snel naar je stinger kan switchen om die vervelende jet te nakken, en weer verder kan met je grond bezigheden?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 11:38 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien