leuk in woorden uitgedrukt
39
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had exact hetzelfde probleem bij BFBC2.Redblader schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:26:
[...]
Grappig, ik heb een maximus gene 2 mobo
Zou het kunnen zijn dat de combinatie Asus+Realtek+Punbuster niet zo lekker gaat?
En ken ook meerdere mensen die nergens last van hebben terwijl ze gewoon de onboard Realtek gebruiken, deze mensen gebruiken vooral Gigabyte/Asrock mobo's.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 06-11-2011 20:47 ]
Vaag dit.. Dat wat jij beschrijft heb ik als eerste in de singleplayer moeten doenYVG schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:32:
[...]
[...]
Nee,..spoiler:je moet zowel de spatiebalk + de jump knop gebruiken
[/quote]
Dit is een account.
Buffalo77 | Pokemon Unite
Als laatst ookStronkie schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:47:
[...]
Vaag dit.. Dat wat jij beschrijft heb ik als eerste in de singleplayer moeten doen
Valt best mee, het vereist wel doorzetting en kunnen dat klopt. Als je tegelijkertijd via de eerste roltrappen en het trapje rechts omhoog komt dan kunnen de mensen via de roltrap de linkerflank supressen en rechts kun je dan daar die gang in. Zodra je die twee dingen voor elkaar hebt is het veel makkelijker voor de Amerikanen omdat zij veel meer cover hebben waaruit je een flink gebied kunt bestrijken.Bezulba schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:35:
[...]
64 metro is echt te inbalanced voor woorden. Als US kan je nooit winnen, want zodra je tegenstander boven aan de roltrappen staat is het game over. Je komt er gewoon niet doorheen, hoe goed je ook bent. Heel misschien met een squad van 4 pro members maar buiten dat, is het gewoon een loss.
Maar zoals je zegt, als je geen US bent is het wel heel snel levelen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik spot maar zie nooit punten in beeld verschijnen. Ik dacht dat je daar ook punten voor kreeg?Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:01:
Iemand hier die zich ook zo erg irriteert aan het weinige spotten wat mensen doen.. het helpt echt zoveel meer als je vijand gewoon even gespot word vooral tanks etc..
[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 21:12 ]
Je krijgt punten als een teammate iemand killt die jij gespot hebt. Dus niet direct bij het spotten zelf.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:09:
[...]
Ik spot maar zie nooit punten in beeld verschijnen. Ik dacht dat je daar ook punten voor kreeg?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dit is een account.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Heb ik ook soms. Volgens mij gaat het alleen goed als je van achter knifed.Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:23:
AAARGH!!! stond ik net achter iemand.. ik knife.. hij pakt em niet.. nog een keer nog steeds niks wtf?! gast draait zich om en bam headshot..
Had ik toch maar gewoon geschoten ipv proberen te knifen.. is btw niet de eerste keer dat dit gebeurd.. is wel zwaar frusterend ALS het gebeurt.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Da's de ene kant, andere kant is dat het geen bal aan is om de hele tijd tegen 5 lui te spelen met rank 40+, terwijl je eigen team max rank 25 heeft.cheiron schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:29:
Leuk die auto balance op rush, je kunt niet eens 2 rondjes achter elkaar met je maten spelen
Simpele oplossing: niet knifen. Ik heb eigenlijk altijd silences pistol mee (al als ik shotgun ga proberen zal ik wat zwaarders meenemen), en als ik iemand stil dood wil maken van achteren schiet ik hem daarmee vol, veel veiliger.Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:23:
AAARGH!!! stond ik net achter iemand.. ik knife.. hij pakt em niet.. nog een keer nog steeds niks wtf?! gast draait zich om en bam headshot..
Had ik toch maar gewoon geschoten ipv proberen te knifen.. is btw niet de eerste keer dat dit gebeurd.. is wel zwaar frusterend ALS het gebeurt.
klopt van voren verwonde hem alleen en tot je 2 keer wilt steken ben je al dood ,want het duurt best wel lang tot je mes weer terug trekt om weer te stekkenCompizfox schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]
Heb ik ook soms. Volgens mij gaat het alleen goed als je van achter knifed.
Dit is een account.
Verwijderd
In BC2 verdiende je met knifing dogtags van anderen. In BF3 niet meer? Ik zie in ieder geval niks anders wanneer ik iemand knife ipv schietenfurby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:41:
[...]
Simpele oplossing: niet knifen. Ik heb eigenlijk altijd silences pistol mee (al als ik shotgun ga proberen zal ik wat zwaarders meenemen), en als ik iemand stil dood wil maken van achteren schiet ik hem daarmee vol, veel veiliger.
In BC2 werkte dat zich na een paar potjes altijd wel uitCrusher77 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]
Da's de ene kant, andere kant is dat het geen bal aan is om de hele tijd tegen 5 lui te spelen met rank 40+, terwijl je eigen team max rank 25 heeft.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ja. Ik vloog net een minuut of 7 rond in een Frogfoot op een Rush map, maar niemand spotte. Is vreselijk jammer, allemaal mooie strafing runs waar ik maar willekeurig schoot. Zelf spotten heeft weinig zin, die raak je toch niet meer voordat je run voorbij is...Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:01:
Iemand hier die zich ook zo erg irriteert aan het weinige spotten wat mensen doen.. het helpt echt zoveel meer als je vijand gewoon even gespot word vooral tanks etc..
Verwijderd
Die hobbel heb ik met jets ook net genomen... Is een ergerlijke opstap, want zonder flares ga je wel heel snel neer.Jumpman schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:07:
Pfff, erg vermoeidend. Ik kan behoorlijk een vliegtuig besturen (PS3), maar voor ik de kans krijg om die 300 punten te maken om flares vrij te spelen, ben ik al gelocked en neer gehaald. En door werk en sociale verplichtingen ook niet heel veel tijd om te spelen elke week.
Toen ik voor het eerst in een vliegtuig stapte had ik dat ook niet.. hele ronde niet 1x neergehaald en hoppa 300 punten binnen en x aantal vliegtuigen neergehaald..Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:53:
[...]
Die hobbel heb ik met jets ook net genomen... Is een ergerlijke opstap, want zonder flares ga je wel heel snel neer.
Dit is een account.
Op de console gaat het wel per squad, of met de mensen niet in squad.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:30:
Auto-balance zou per squad moeten gaan eigenlijk. Desnoods een serveroptie, want het is idd juist de bedoeling van BF dat je met je vrienden kan spelen..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dus gewoon de tijd uitzingen zou moeten werken?Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:57:
[...]
Toen ik voor het eerst in een vliegtuig stapte had ik dat ook niet.. hele ronde niet 1x neergehaald en hoppa 300 punten binnen en x aantal vliegtuigen neergehaald..
It comes down to luck denk ik dan maar
Er staat toch ook dat ik een aantal vliegtuigen neergehaald heb? Voornamelijk dogfights gedaan tegen mensen.. en een aantal tanks..Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:03:
[...]
Dus gewoon de tijd uitzingen zou moeten werken?
Lijkt me dat je toch iets moet doen om aan punten te komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Grvy op 06-11-2011 22:05 ]
Dit is een account.
Is ook zo in BF3 (iig als je van achteren knifed), maar ik ben er liever zeker van dat mijn tegenstander dood is dan dat ik een dogtag heb.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:46:
[...]
In BC2 verdiende je met knifing dogtags van anderen. In BF3 niet meer? Ik zie in ieder geval niks anders wanneer ik iemand knife ipv schieten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat heeft naar mijn idee niets met rank te maken. Dan zou balancen op basis van skill level overigens een stuk logischer zijn, zoals dat in BC2 ook was als je een pot ging spelen. Maar goed, ik snap net als Cheiron ook niet waarom je niet met 2 x 4 Gotters in een team zou mogen zitten. En als je dat voor mekaar hebt, dat je dan niet bij elkaar zou mogen blijven zitten. Er zijn volgens mij genoeg spelers online om halve teams snel te op vullen.Crusher77 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]
Da's de ene kant, andere kant is dat het geen bal aan is om de hele tijd tegen 5 lui te spelen met rank 40+, terwijl je eigen team max rank 25 heeft.
Unomomentodado schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:39:
[...]
ps: ik heb mijn GoT tag overigens verwijderd (battlelog profiel), omdat ik het idee heb dat (net als in BC2) het andere team sneller leegloopt als er 8 GoT tags in een team zitten.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 06-11-2011 23:17 ]
Haha, ik heb een al een tijd geunlockt op twee wapens. Dacht dat hij nutteloos was behalve op Teheran map maar zal het nu wel eens proberen.unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:16:
IRNV is zo lame... het is in principe hetzelfde als een ESP hack.
Zonder de scope zie je ze vaak niet eens, maar zodra je je IRNV gebruikt zie je ineens overal mensen.
Zitten te denken om het ding op ons server te verbannen, het is alleen wat moeilijk bij te houden zonder een of andere mod.
[video]
Heb ik ook al een paar keer gehad. Heel frustrerend.Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:44:
Het rare is ik stond achter hem.. althans op mijn scherm leek het zo zal wel latency en dan half aan de zijkant van hem staan ofzo volgens de server..
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik word er ook gestoord van. Het is gewoon een ingame hack.unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:16:
Zonder de scope zie je ze vaak niet eens, maar zodra je je IRNV gebruikt zie je ineens overal mensen.
Zitten te denken om het ding op ons server te verbannen, het is alleen wat moeilijk bij te houden zonder een of andere mod.
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik verwacht eigenlijk binnenkort als DLC een sunglasses-package. Hopelijk veranderen ze het echter gewoon met een patch.DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:37:
[...]
Ik word er ook gestoord van. Het is gewoon een ingame hack.
Eigenlijk moet het complete belichtingssysteem omgegooid worden. De zon minder vel, de mappen natuurlijker, de flashlight waardeloos buiten en de IRNV realistisch. In het echt zie je geen bal met z'n scope buiten. Die dingen versterken licht en die geven dus echt geen contrast overdag.
Ik heb liever 3d spotting achter dekking terug dan dit.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Die zijn wel nodig zeg.fsfikke schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:39:
[...]
Ik verwacht eigenlijk binnenkort als DLC een sunglasses-package. Hopelijk veranderen ze het echter gewoon met een patch.
Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:37:
[...]
Eigenlijk moet het complete belichtingssysteem omgegooid worden. De zon minder vel, de mappen natuurlijker, de flashlight waardeloos buiten en de IRNV realistisch. In het echt zie je geen bal met z'n scope buiten. Die dingen versterken licht en die geven dus echt geen contrast overdag.
Juist, infraroodkijker, die zijn echter net zo onbruikbaar als restlichtkijkers, overdag in de woestijn.EnigmaNL schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:43:
[...]
Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.
Pentaxiaan
Infra rood versterkt het aanwezige licht. Voor de nacht zit er een klein lampje bij om wat lichtversterking te krijgen zodat je nog iets ziet. Je zal echt geen bal zien overdag met een IRNV.EnigmaNL schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:43:
[...]
Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.
En dan link je een filmpje waar er niks bijzonders met de IRNV scope te zien is, al zijn targets waren ook zonder scope te zien. En ja ik gebruik hem tegenwoordig ook redelijk wat, meer met luiheid te maken dan dat hij nu zo goed is, geeft leuk contrast om op te mikken. Maar tenzij je de hele tijd met je scope gaat rondrennen moet je je doelwitten toch zien voordat je je scope gebruikt. En ja tuurlijk switch je weleens wat heen en weer, maar uiteindelijk geeft hij je in veruit het meerendeel van de situaties geen voordeel bij het neerschieten van de tegenstander, en hij is wel langzamer en verwarrender dan een holo of reflex sight, en minder zoom dan acog met wel een hele beperkte view.unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:16:
[video]
Nou ja, hoeveel je in de woestijn overdag met een IR scope ziet betwijfel ik, maar je hebt wel gelijk dat wat hij zegt onzin is, dat is een nachtkijker, dit is een IR scope, toch wat anders.Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.
Nee dus, dat is nachtkijker, infrarood is, niet geheel verrassend, een infrarood camera + display. Oftewel je kijkt gewoon naar een golflengte buiten zichtbaar licht, wat meer beinvloed wordt door de temperatuur van het object waar je naar kijkt.Infra rood versterkt het aanwezige licht
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 23:50 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nope, een infraroodkijker maakt van het onzichtbare infrarood licht zichtbaar licht. Infrarood is altijd aanwezig en daarom werken deze kijkers ook gewoon overdag. Apache helikopters gebruiken bijvoorbeeld infraroodkijkers ook gewoon overdag om makkelijker hun doelen te herkennen.SirNobax schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:47:
[...]
Juist, infraroodkijker, die zijn echter net zo onbruikbaar als restlichtkijkers, overdag in de woestijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Inderdaad, super chille combinatie. Ver van dom en lomp zoals Tsurany zegt haha.Hymnir schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:57:
M249 bipod IR scope extended mag .. Dodelijke combo .. Vooral op infantry only mappen..200kogels in een magazijn..
Hah, dat is ook mijn idee en ook voor de recon class. Gewoon shotties en PDW's gebruikenTsurany schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:55:
Heb nu Assault, Engineer en Recon compleet unlocked qua guns. Nu wil ik het met support doen maar ik vind support werkelijk niks aan, beetje met lompe domme guns spelen. Denk dat ik support maar volledig ga uitspelen met wapens zoals de PDW-R en straks de P90.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Uh. De infraroodkijkers in BF3 zijn thermographic camera's. Overdag, in de woestijn, gaat infantrie echt niet als een kerstboom oplichten tegenover de gloeiendhete omgeving.Nope, een infraroodkijker maakt van het onzichtbare infrarood licht zichtbaar licht. Infrarood is altijd aanwezig en daarom werken deze kijkers ook gewoon overdag.
Pentaxiaan
De M27 IAR is anders wel een M416 die net iets lomper is en met iets minder recoil en een 45 round mag.Tsurany schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:55:
Heb nu Assault, Engineer en Recon compleet unlocked qua guns. Nu wil ik het met support doen maar ik vind support werkelijk niks aan, beetje met lompe domme guns spelen. Denk dat ik support maar volledig ga uitspelen met wapens zoals de PDW-R en straks de P90.
Eens, het went wel wat na 'n tijdje, het blijft wel waardeloos wanneer je in de brandende zon staat om vervolgens verblind te worden door een zaklampje op 20m afstandVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:00:
Tactical light is echt een bitch!
Elk fucking gangetje wordt je verblind alsof je in een zonnenbank zit ffs.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Even naast elkaar van twee heli's.Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:09:
Ik vind het zo belachelijk dat de attack helicopters sneller zijn dan de scout helicopters.
Scout heli's zouden het juist van hun speed moeten hebben, alleen zijn de ZW-11 en de Little Bird niet vooruit te branden.
Ik vind dat ze de engine power van de scout heli's moeten buffen, zodat je veel sneller vooruit kunt vliegen.
Ja, maar wat is het nut van die scout heli dan?DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:13:
[...]
Even naast elkaar van twee heli's.![]()
Mi 28 Havok : 320KM p/u
Little bird: 280KM p/u
Attack helikopters zijn juist de snelste vanwege de zware motor die al die wapens moet vervoeren en een attack chopper moet ook gewoon snel zijn om alle doelen snel te mollen en hem te smeren voordat er terug geschoten word.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ga ik eens mee spelen dan. Nu met de physical warfare pack Type 88 gespeel en das gewoon niks, absoluut niet mijn speelstijl.DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:06:
[...]
De M27 IAR is anders wel een M416 die net iets lomper is en met iets minder recoil en een 45 round mag.
Dat ding is dodelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zou zeggen, zoek de verschillen die je zelf al opnoemt...Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:42:
Ja, maar wat is het nut van die scout heli dan?
Minder wapentuig & slomer dan de attack heli.
[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2011 01:17 ]
Hij kan passagiers meenemen.Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:42:
[...]
Ja, maar wat is het nut van die scout heli dan?
Minder wapentuig & slomer dan de attack heli.
Wat een waslijst. Ik stel een uninstal voor.DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:37:
[...]
Mja, de IRNV klopt ook niet echt.RoyK schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:15:
[...]
Wat een waslijst. Ik stel een uninstal voor.
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 07:54 ]
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-11-2011 08:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 07-11-2011 08:28 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
True! Die Type 88 is echt ruk! net als die sniper die bij physical warfarce pack zitTsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:00:
[...]
Ga ik eens mee spelen dan. Nu met de physical warfare pack Type 88 gespeel en das gewoon niks, absoluut niet mijn speelstijl.
PSN: Von_Smallhausn
Zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn als dat ding mega goed was. Enige fijne aan dat apparaat is z'n soundMon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:39:
[...]
True! Die Type 88 is echt ruk! net als die sniper die bij physical warfarce pack zit
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Scientia potentia est
Wat jij laat zien is een beeldversterker, die versterkt het aanwezige zichtbare licht. Dat is iets heel anders dan een infraroodkijker.RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:24:
[...]
Mja, de IRNV klopt ook niet echt.
Zo hoort het er uit te zien:
[afbeelding]
Wat in het spel zit heeft meer weg van een thermal camera.
Wie weet is het net 0,5% ofzo maar ze laten alleen hele getallen zien.martijn--g schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:52:
Ik heb wel vaker dat je het net overleeft met 0%.. beetje raar maar oké.
[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 09:06 ]
De vraag is waarschijnlijk al tig keer de revu gepasseerd, maar ik stel deze toch nog maar een keer..Tsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:00:
[...]
Ga ik eens mee spelen dan. Nu met de physical warfare pack Type 88 gespeel en das gewoon niks, absoluut niet mijn speelstijl.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Speel gewoon ff todat je de M249 hebt, dat ding is goddelijkTsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:00:
[...]
Verwijderd
Nu nog de tijd per wapen erbij zettenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:11:
Top Weapons
1
M416
322 Kills
2
M16A3
134 Kills
3
M320
70 Kills
4
M4A1
65 Kills
5
M27 IAR
59 Kills
lol m416 rocks
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 09:17 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2011 09:23 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
We got a ragerPhusebox schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:18:
Heb het echt helemaal gehad met deze game. Af en toe wat casual spelen is er niet bij als 90% van de wereld er 20+ uur per week in pompt en je dus met kansloze wapens rondloopt in een game die sowieso al nooit van teambalancing heeft gehoord, en ik altijd in het crappy team terecht kom. Natuurlijk ben ik zelf een onderdeel van crappy maar als ik 5 games op rij in de top 3 eindig met 3-5 kills in TDM dan mag er echt wel eens wat veranderen aan de team samenstelling.
En hoezo moet je met een sniper gewoon 3 headshots geven voordat iemand dood is? Tegenwoordig speel ik alleen nog maar met het pistool; lijkt nog wel het meest krachtige wapen dat er is en zelfs van lange afstand precies. Slaat toch nergens meer op?
Mijn rant gaat trouwens over de Xbox 360 versie; met zijn laggy servers.
Verwijderd
geen last van maar zie je hier zowieso vaker als mensen goed gaan is het spel perfect en als ze zuigen ligt het aan alles de maps laggy servers wapens behalve hunzelfPhusebox schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:18:
Heb het echt helemaal gehad met deze game. Af en toe wat casual spelen is er niet bij als 90% van de wereld er 20+ uur per week in pompt en je dus met kansloze wapens rondloopt in een game die sowieso al nooit van teambalancing heeft gehoord, en ik altijd in het crappy team terecht kom. Natuurlijk ben ik zelf een onderdeel van crappy maar als ik 5 games op rij in de top 3 eindig met 3-5 kills in TDM dan mag er echt wel eens wat veranderen aan de team samenstelling.
En hoezo moet je met een sniper gewoon 3 headshots geven voordat iemand dood is? Tegenwoordig speel ik alleen nog maar met het pistool; lijkt nog wel het meest krachtige wapen dat er is en zelfs van lange afstand precies. Slaat toch nergens meer op?
Mijn rant gaat trouwens over de Xbox 360 versie; met zijn laggy servers.
Die ken ik nog van vroegah. M'n vader had via een collega zijn handen op een combat flight simulator gekregen, met daarbij een dikke pil van een manual. Daar stonden onder andere dit soort manoeuvres in. Zal deze ook eens proberen, het afschudden van een vijand lukt me nooit omdat m'n jet - in mijn optiek - veel te langzaam draaityinx84 schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:15:
Wikipedia: Split S
Iemand hier gaf me eerder de tip om deze move te gebruiken wanneer je achterna gezeten wordt, en het werkt echt fantastisch!
Nog leuker is het als het je lukt met een jetUltraman schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:27:Oh en een heli uit de lucht schieten blijft lache als het lukt. Stilhangen binnen loopbereik van een tank... dan vraag je er om!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Grappig, wij (mijn clan) vinden juist dat de USA side het veel makkelijker heeft...t vliegdekschip kan half de map securen met zn AA gun....en de USA heli is ook nog eens een stuk beter / wendbaarder....DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:04:
En Canals op Rush is officieel de slechts gebalanceerde map ooit.
Ik stond net met een Tunguska naast A als defender en vanaf daar kan je elke boot en heli rapen vanaf de US spawn zonder dat ze een kans hebben om aan land te komen.
De missles voor de heli´s en de AA voor de boten.
Natuurlijk, het klopt ook niet helemaal. Maar al dat geklaag... mensen mensen, heb je ooit wel eens een multiplayer game gespeeld met deze graphics en battle sfeer? Ik was er al bij vanaf OFP1, MoH, RTCW, CoD, CoD2, CoD4 enzovoorts.. ik heb dit nog nooit zo ervaren als wat BF3 mij geeft als ik aan het spelen ben. Geniet allemaal nu toch eens van de game...en neem de mindere kanten (die iedere game heeft) voor lief.RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:24:
[...]
Mja, de IRNV klopt ook niet echt.
Zo hoort het er uit te zien:
[afbeelding]
Wat in het spel zit heeft meer weg van een thermal camera.
Ik speel s'avonds rond een uur of 11 vaak goede potjes, terwijl als ik rond een uur of 7 speel dan zijn mij potjes vaak matig. Dit komt mede omdat de servers s'avonds veel beter lopen bij mij en er tenminste mensen spelen die het spel goed begrijpen. Soms wou ik dat er friendly fire op enekele servers zitten, want niks is irritante dan een noob in een tank op Seine crossing of Bazaar.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:27:
[...]
geen last van maar zie je hier zowieso vaker als mensen goed gaan is het spel perfect en als ze zuigen ligt het aan alles de maps laggy servers wapens behalve hunzelfCONCENTRATE er is maar 1 ding sneller schieten als je tegenstander daar draait het uiteindelijk toch om
[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 07-11-2011 09:36 ]
Hoe lang speel je het nu al? Ik ondervind het uiteraard ook dat je snel afgeknalt kan worden, maar dat is andersom ook. Ik ga dan ook niet sneller dood door iemand van lvl 40 dan van lvl 3. De voordelen op wapens (zoals IRNV) krijg je al redelijk vlot (100 kills), foregrip en tactical light/red dot heb je al veel eerder.theHoff schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:30:
Ik ben echt extreem slecht in dit spel.... Valt me vies tegen hoe lastig het is en vooral hoe snel ik dood word geschoten door anderen. Het schijnt beter te worden als je nieuwe unlocks krijgt en betere wapens, maar ik vind de startup fase wel redelijk underpowered. Zo erg zelfs dat ik vaak maar op een plekje ga zitten totdat iemand voorbij rent en ik die af kan schieten. Zal wel een kwestie van leren zijn, maar ik heb er niet echt een heel groot gevoel van balans bij. Ach het zal wel weer wennen denk ik. Ik heb vooral het probleem dat ik mensen niet op tijd spot.
Heb alle battlefields gespeeld hoor, van 1942, vietnam, 2142 en battlefield 2. dus ik heb er wel naar mijn bescheiden mening genoeg ervaring in.
(of zou ik soms oud worden.....)
[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 07-11-2011 09:38 ]
Verwijderd
Ik heb heb bijna nooit serverproblemen alleen idd op drukke tijdstippen kan ik soms niet in rush komen maar dat is het serieus het enige en oke je hebt wat mindere wapens aan het begin maar zeg eerlijk die m4a1 die standaard erin zit is gruwelijkAndyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:35:
[...]
Ik speel s'avonds rond een uur of 11 vaak goede potjes, terwijl als ik rond een uur of 7 speel dan zijn mij potjes vaak matig. Dit komt mede omdat de servers s'avonds veel beter lopen bij mij en er tenminste mensen spelen die het spel goed begrijpen. Soms wou ik dat er friendly fire op enekele servers zitten, want niks is irritante dan een noob in een tank op Seine crossing of Bazaar.
Daarnaast is het zeker wel lastiger met een lage rank om te spelen, al is het niet alleen de wapens maar ook de voertuigen hebben zeer goede unlocks en die heb je niet als je een lage rank hebt
Moet zeggen dat het voor mij op de PC versie weer bizar wennen was. Waar ik mezelf nu redelijk 'skilled' mag noemen met de PS3 controller, blijkt een muis/keyboard variant opeens stuk pittiger te zijn. Schieten gaat nog wel, maar recoil counteren, snelle bewegingen met een recon, iemand optijd spotten... valt tegentheHoff schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:30:
Ik ben echt extreem slecht in dit spel.... Valt me vies tegen hoe lastig het is en vooral hoe snel ik dood word geschoten door anderen. Het schijnt beter te worden als je nieuwe unlocks krijgt en betere wapens, maar ik vind de startup fase wel redelijk underpowered. Zo erg zelfs dat ik vaak maar op een plekje ga zitten totdat iemand voorbij rent en ik die af kan schieten. Zal wel een kwestie van leren zijn, maar ik heb er niet echt een heel groot gevoel van balans bij. Ach het zal wel weer wennen denk ik. Ik heb vooral het probleem dat ik mensen niet op tijd spot.
Heb alle battlefields gespeeld hoor, van 1942, vietnam, 2142 en battlefield 2. dus ik heb er wel naar mijn bescheiden mening genoeg ervaring in.
(of zou ik soms oud worden.....)
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 09:41 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind 'm eigenlijk best fijn, bijna 500 kills met de Type 88 gemaakt inmiddelsMon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:39:
[...]
True! Die Type 88 is echt ruk! net als die sniper die bij physical warfarce pack zit
[ Voor 46% gewijzigd door Vrijdag op 07-11-2011 09:51 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vond hem ook wel relaxed, beter dan die M27 en RPK imo. Je hebt tenminste een grote hoeveelheid munitie.Vrijdag schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:43:
[...]
Ik vind 'm eigenlijk best fijn, bijna 500 kills met de Type 88 gemaakt inmiddels
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Yep, die heb ik ook helemaal uitgebouwd. Nu heb ik even wat geprobeerd met snipen maar het blijkt niet mijn ding te zijn in BF3. Nu ben ik even lekker bezig met het spelen van medic. Nu ik mijn pedals heb gaat het wel hard met de punten hoor..Nu speel ik met de m16A3, de P2000 heb ik ge-unloct maar die ziet er mij iets te compact uit. Ik kan me voorstellen dat hij wat onzuiver wordt op medium range.EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:45:
[...]
Ik vond hem ook wel relaxed, beter dan die M27 en RPK imo. Je hebt tenminste een grote hoeveelheid munitie.
Toen de M249 unlocked was ging ik wel gelijk over.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq