Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

leuk in woorden uitgedrukt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redblader schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:26:
[...]

Grappig, ik heb een maximus gene 2 mobo :P
Zou het kunnen zijn dat de combinatie Asus+Realtek+Punbuster niet zo lekker gaat?
En ken ook meerdere mensen die nergens last van hebben terwijl ze gewoon de onboard Realtek gebruiken, deze mensen gebruiken vooral Gigabyte/Asrock mobo's.
Ik had exact hetzelfde probleem bij BFBC2.
Had vele zaken geprobeerd en uiteindelijk heb ik maar gans mn PC is geformatteerd en alles terug geïnstalleerd. Het was men laatste hoop want BFBC2 wou ik echt wel deftig kunnen spelen.

Kostte me zeer veel werk maar... sindsdien geen issues meer!
De echte oorzaak heb ik dus nooit gevonden. :S
Heb ook terug alle software geïnstalleerd dat er daarvoor opstond...

Ook in BF3 tot nu toe nooit issues gehad. :)

Ik heb Asus P5K Deluxe mobo, met dus Realtek sound.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 06-11-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:00

Stronkie

Where wind is Trouble

YVG schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:32:
[...]

[...]

Nee,..
spoiler:
je moet zowel de spatiebalk + de jump knop gebruiken

[/quote]
Vaag dit.. Dat wat jij beschrijft heb ik als eerste in de singleplayer moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:24

Grvy

Bot

Iemand hier die zich ook zo erg irriteert aan het weinige spotten wat mensen doen.. het helpt echt zoveel meer als je vijand gewoon even gespot word vooral tanks etc..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:12

ronalddus

Buffalo77

Heeft iemand enig idee wat "skill level" inhoudt bij je stats?
MIjn staat nu op 315 met een KDR van 2.6 WLR van 1.84 en SPM van 393

Waar hangt dit mee samen?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Zijn er mensen die stereoscopic 3D al aan de praat hebben gekregen? Ik gebruik zelf de TriDef oplossing, maar het werkt nog niet goed. Normaal heb ik rond de 50 fps en met TriDef 3D kom ik niet boven de 5 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10

kauko12

No risk, No fun

Stronkie schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:47:
[...]

Vaag dit.. Dat wat jij beschrijft heb ik als eerste in de singleplayer moeten doen :)
Als laatst ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 16:22
Bezulba schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:35:
[...]

64 metro is echt te inbalanced voor woorden. Als US kan je nooit winnen, want zodra je tegenstander boven aan de roltrappen staat is het game over. Je komt er gewoon niet doorheen, hoe goed je ook bent. Heel misschien met een squad van 4 pro members maar buiten dat, is het gewoon een loss.

Maar zoals je zegt, als je geen US bent is het wel heel snel levelen.
Valt best mee, het vereist wel doorzetting en kunnen dat klopt. Als je tegelijkertijd via de eerste roltrappen en het trapje rechts omhoog komt dan kunnen de mensen via de roltrap de linkerflank supressen en rechts kun je dan daar die gang in. Zodra je die twee dingen voor elkaar hebt is het veel makkelijker voor de Amerikanen omdat zij veel meer cover hebben waaruit je een flink gebied kunt bestrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19
Pfff, erg vermoeidend. Ik kan behoorlijk een vliegtuig besturen (PS3), maar voor ik de kans krijg om die 300 punten te maken om flares vrij te spelen, ben ik al gelocked en neer gehaald. En door werk en sociale verplichtingen ook niet heel veel tijd om te spelen elke week.

Het is jammer (dat er op de consoles) geen servers zijn waar ze naar het level (en misschien) de speeltijd kijken. Nu is het gewoon niet meer te doen om te levellen tussen alle level 20 t/m 40 spelers, de spullen die zij hebben zijn zoveel beter.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:01:
Iemand hier die zich ook zo erg irriteert aan het weinige spotten wat mensen doen.. het helpt echt zoveel meer als je vijand gewoon even gespot word vooral tanks etc..
Ik spot maar zie nooit punten in beeld verschijnen. Ik dacht dat je daar ook punten voor kreeg?

Vanmiddag maar paar uurtjes tijd gehad en heb weer maar CB gedaan om mijn engineer nog wat verder te levelen. Het viel mij op dat ik in een team kwam waarbij twee spelers een paar keer 1 en 2 werden met een abnormaal hoog puntenaantal. De een had 9700 (19 kills) en de ander had 8500 met 8 kills. Wat moet je dan wel niet doen om een paar keer zo hoog te kunnen eindigen? Dit zijn aantallen in de lijst, dus zonder de ribbons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Net één keertje shotgun gebruikt (de eerste) op een server waar ik achteraf nog heb gecontroleerd dat het gewoon SC zonder andere regels was, en dat was het. En hoewel ik hem maar even heb gebruikt, ging iedereen op korte afstand neer met 1 shot. Gewoon standaard munitie want ik heb nog niks geunlocked.

@Kohaku, ik heb gisteren mijn record gehaald van bijna 11k punten, exclusief awards. Was rush, heel veel armen, ook nog daadwerkelijk wat mcoms vernietigd. Redelijk gehealed, en net niet 3:1 K/D. Hun hadden dus geen bijzonder aantal kills, maar misschien gewoon veel tanks en helis vernietigd, en voor veel objectives gegaan vooral.

[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:09:
[...]
Ik spot maar zie nooit punten in beeld verschijnen. Ik dacht dat je daar ook punten voor kreeg?
Je krijgt punten als een teammate iemand killt die jij gespot hebt. Dus niet direct bij het spotten zelf.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

AAARGH!!! stond ik net achter iemand.. ik knife.. hij pakt em niet.. nog een keer nog steeds niks wtf?! gast draait zich om en bam headshot..

Had ik toch maar gewoon geschoten ipv proberen te knifen.. is btw niet de eerste keer dat dit gebeurd.. is wel zwaar frusterend ALS het gebeurt.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 13:52
Leuk die auto balance op rush, je kunt niet eens 2 rondjes achter elkaar met je maten spelen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto-balance zou per squad moeten gaan eigenlijk. Desnoods een serveroptie, want het is idd juist de bedoeling van BF dat je met je vrienden kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:23:
AAARGH!!! stond ik net achter iemand.. ik knife.. hij pakt em niet.. nog een keer nog steeds niks wtf?! gast draait zich om en bam headshot..

Had ik toch maar gewoon geschoten ipv proberen te knifen.. is btw niet de eerste keer dat dit gebeurd.. is wel zwaar frusterend ALS het gebeurt.
Heb ik ook soms. Volgens mij gaat het alleen goed als je van achter knifed.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
cheiron schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:29:
Leuk die auto balance op rush, je kunt niet eens 2 rondjes achter elkaar met je maten spelen
Da's de ene kant, andere kant is dat het geen bal aan is om de hele tijd tegen 5 lui te spelen met rank 40+, terwijl je eigen team max rank 25 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:23:

Simpele oplossing: niet knifen. Ik heb eigenlijk altijd silences pistol mee (al als ik shotgun ga proberen zal ik wat zwaarders meenemen), en als ik iemand stil dood wil maken van achteren schiet ik hem daarmee vol, veel veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Compizfox schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]
Heb ik ook soms. Volgens mij gaat het alleen goed als je van achter knifed.
klopt van voren verwonde hem alleen en tot je 2 keer wilt steken ben je al dood ,want het duurt best wel lang tot je mes weer terug trekt om weer te stekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Het rare is ik stond achter hem.. althans op mijn scherm leek het zo zal wel latency en dan half aan de zijkant van hem staan ofzo volgens de server..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:41:
[...]

Simpele oplossing: niet knifen. Ik heb eigenlijk altijd silences pistol mee (al als ik shotgun ga proberen zal ik wat zwaarders meenemen), en als ik iemand stil dood wil maken van achteren schiet ik hem daarmee vol, veel veiliger.
In BC2 verdiende je met knifing dogtags van anderen. In BF3 niet meer? Ik zie in ieder geval niks anders wanneer ik iemand knife ipv schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 29-09 13:52
Crusher77 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]

Da's de ene kant, andere kant is dat het geen bal aan is om de hele tijd tegen 5 lui te spelen met rank 40+, terwijl je eigen team max rank 25 heeft.
In BC2 werkte dat zich na een paar potjes altijd wel uit

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:01:
Ja. Ik vloog net een minuut of 7 rond in een Frogfoot op een Rush map, maar niemand spotte. Is vreselijk jammer, allemaal mooie strafing runs waar ik maar willekeurig schoot. Zelf spotten heeft weinig zin, die raak je toch niet meer voordat je run voorbij is...

Zo heeft 7 minuten rondvliegen mij een hoop spot bonuses (!) opgeleverd en één kill assist van een willekeurige strafing run :(

Iets eerder had ik een dogfight. We vlogen meerdere malen over het midden, maar niemand die de moeite neemt om even dat andere vliegtuig te spotten. Dan ben je gewoon praktisch kansloos...

Les voor mezelf is: altijd spotten, zeker voertuigen, en al helemaal als er vliegtuigen in de lucht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:07:
Pfff, erg vermoeidend. Ik kan behoorlijk een vliegtuig besturen (PS3), maar voor ik de kans krijg om die 300 punten te maken om flares vrij te spelen, ben ik al gelocked en neer gehaald. En door werk en sociale verplichtingen ook niet heel veel tijd om te spelen elke week.
Die hobbel heb ik met jets ook net genomen... Is een ergerlijke opstap, want zonder flares ga je wel heel snel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:53:
[...]
Die hobbel heb ik met jets ook net genomen... Is een ergerlijke opstap, want zonder flares ga je wel heel snel neer.
Toen ik voor het eerst in een vliegtuig stapte had ik dat ook niet.. hele ronde niet 1x neergehaald en hoppa 300 punten binnen en x aantal vliegtuigen neergehaald..

It comes down to luck denk ik dan maar ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:30:
Auto-balance zou per squad moeten gaan eigenlijk. Desnoods een serveroptie, want het is idd juist de bedoeling van BF dat je met je vrienden kan spelen..
Op de console gaat het wel per squad, of met de mensen niet in squad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:57:
[...]

Toen ik voor het eerst in een vliegtuig stapte had ik dat ook niet.. hele ronde niet 1x neergehaald en hoppa 300 punten binnen en x aantal vliegtuigen neergehaald..

It comes down to luck denk ik dan maar ;)
Dus gewoon de tijd uitzingen zou moeten werken?

Lijkt me dat je toch iets moet doen om aan punten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:03:
[...]

Dus gewoon de tijd uitzingen zou moeten werken?

Lijkt me dat je toch iets moet doen om aan punten te komen.
Er staat toch ook dat ik een aantal vliegtuigen neergehaald heb? Voornamelijk dogfights gedaan tegen mensen.. en een aantal tanks..

de luck zit hem dan ook in slechtere tegenstanders treffen die een vliegtuig proberen die je dus makkelijk neer kan halen als je het zelf een beetje kan.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Grvy op 06-11-2011 22:05 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:46:
[...]

In BC2 verdiende je met knifing dogtags van anderen. In BF3 niet meer? Ik zie in ieder geval niks anders wanneer ik iemand knife ipv schieten
Is ook zo in BF3 (iig als je van achteren knifed), maar ik ben er liever zeker van dat mijn tegenstander dood is dan dat ik een dogtag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Another recruit reporting for duty at the GoT platoon. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Crusher77 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:34:
[...]
Dat heeft naar mijn idee niets met rank te maken. Dan zou balancen op basis van skill level overigens een stuk logischer zijn, zoals dat in BC2 ook was als je een pot ging spelen. Maar goed, ik snap net als Cheiron ook niet waarom je niet met 2 x 4 Gotters in een team zou mogen zitten. En als je dat voor mekaar hebt, dat je dan niet bij elkaar zou mogen blijven zitten. Er zijn volgens mij genoeg spelers online om halve teams snel te op vullen.

ps: ik heb mijn GoT tag overigens verwijderd (battlelog profiel), omdat ik het idee heb dat (net als in BC2) het andere team sneller leegloopt als er 8 GoT tags in een team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:12

Eagle Creek

Breathing security

Unomomentodado schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:39:
[...]
ps: ik heb mijn GoT tag overigens verwijderd (battlelog profiel), omdat ik het idee heb dat (net als in BC2) het andere team sneller leegloopt als er 8 GoT tags in een team zitten.
:>

Per definitie wel als je in één keer een clan zo'n server ziet stampeden trouwens :+ .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
IRNV is zo lame... het is in principe hetzelfde als een ESP hack.
Zonder de scope zie je ze vaak niet eens, maar zodra je je IRNV gebruikt zie je ineens overal mensen.
Zitten te denken om het ding op ons server te verbannen, het is alleen wat moeilijk bij te houden zonder een of andere mod.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TFyVlGvGjLI]

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 06-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 16:22
unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:16:
Zonder de scope zie je ze vaak niet eens, maar zodra je je IRNV gebruikt zie je ineens overal mensen.
Zitten te denken om het ding op ons server te verbannen, het is alleen wat moeilijk bij te houden zonder een of andere mod.

[video]
Haha, ik heb een al een tijd geunlockt op twee wapens. Dacht dat hij nutteloos was behalve op Teheran map maar zal het nu wel eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:39

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Grvy schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:44:
Het rare is ik stond achter hem.. althans op mijn scherm leek het zo zal wel latency en dan half aan de zijkant van hem staan ofzo volgens de server..
Heb ik ook al een paar keer gehad. Heel frustrerend.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

[video]
Ik word er ook gestoord van. Het is gewoon een ingame hack.
Eigenlijk moet het complete belichtingssysteem omgegooid worden. De zon minder vel, de mappen natuurlijker, de flashlight waardeloos buiten en de IRNV realistisch. In het echt zie je geen bal met z'n scope buiten. Die dingen versterken licht en die geven dus echt geen contrast overdag.

Ik heb liever 3d spotting achter dekking terug dan dit. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:37:
[...]

Eigenlijk moet het complete belichtingssysteem omgegooid worden. De zon minder vel, de mappen natuurlijker, de flashlight waardeloos buiten en de IRNV realistisch. In het echt zie je geen bal met z'n scope buiten. Die dingen versterken licht en die geven dus echt geen contrast overdag.

Ik verwacht eigenlijk binnenkort als DLC een sunglasses-package. Hopelijk veranderen ze het echter gewoon met een patch.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
fsfikke schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:39:
[...]

Ik verwacht eigenlijk binnenkort als DLC een sunglasses-package. Hopelijk veranderen ze het echter gewoon met een patch.
Die zijn wel nodig zeg. :P
Gewoon even flink zeiken tegen DICE en dan zullen ze er wel wat aan doen. :+ (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
EnigmaNL schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:43:
[...]
Fout, het is een IRNV scope, Infra Red Night Vision. Infraroodkijkers werken ook overdag.
Juist, infraroodkijker, die zijn echter net zo onbruikbaar als restlichtkijkers, overdag in de woestijn. 8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
EnigmaNL schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:43:
[...]

Infra rood versterkt het aanwezige licht. Voor de nacht zit er een klein lampje bij om wat lichtversterking te krijgen zodat je nog iets ziet. Je zal echt geen bal zien overdag met een IRNV. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online

[video]
En dan link je een filmpje waar er niks bijzonders met de IRNV scope te zien is, al zijn targets waren ook zonder scope te zien. En ja ik gebruik hem tegenwoordig ook redelijk wat, meer met luiheid te maken dan dat hij nu zo goed is, geeft leuk contrast om op te mikken. Maar tenzij je de hele tijd met je scope gaat rondrennen moet je je doelwitten toch zien voordat je je scope gebruikt. En ja tuurlijk switch je weleens wat heen en weer, maar uiteindelijk geeft hij je in veruit het meerendeel van de situaties geen voordeel bij het neerschieten van de tegenstander, en hij is wel langzamer en verwarrender dan een holo of reflex sight, en minder zoom dan acog met wel een hele beperkte view.

Hetgene waar hij echt goed in is is campers pakken, alleen daarom moet hij er al in blijven. Maar regelmatig gebeurd het me ook dat op plekken tegenstanders nauwlijks oplichten, als iemand echt goed in een bosje zit zie je hem echt neit met IRNV, als iemand ergens achter zit zie je hem niet, etc.
Nou ja, hoeveel je in de woestijn overdag met een IR scope ziet betwijfel ik, maar je hebt wel gelijk dat wat hij zegt onzin is, dat is een nachtkijker, dit is een IR scope, toch wat anders.

Zie ook niet het probleem van flashlights buiten, we hadden al eerder besloten dat het realistisch is (het effect valt nog reuze mee als je het echt realistisch wilt), en buiten in open gebieden schakel ik nagenoeg altijd flashllight uit als ik hem al heb, geeft alleen maar je positie weg.

Oftewel het enige echte probleem met IRNV scope is, is dat je daarna slechter wordt met andere scopes uit luiheid, niet omdat de IRNV scope nou zo uber is. Merk ik dat ik altijd weer even moet wennen als ik switch naar andere, maar na paar minuten gaat het weer.
Ik gebruik IRNV dus ook vooral voor rush offense, tegen campers (defenders, hun taak is namelijk te campen), en op donkere maps zoals damavand tunnel. Buiten dat is een RDS of ACOG site gewoon superieur.

Edit:
Infra rood versterkt het aanwezige licht
Nee dus, dat is nachtkijker, infrarood is, niet geheel verrassend, een infrarood camera + display. Oftewel je kijkt gewoon naar een golflengte buiten zichtbaar licht, wat meer beinvloed wordt door de temperatuur van het object waar je naar kijkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 18:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ze moeten de schaduwen/HDR effecten minder hard maken, het effect van de zon minder maken en eventueel het contrast ook iets aanpassen zodat op sommige maps mensen niet compleet in de omgeving opgaan.

In BC2/de Frostbyte1 engine was dit toch beter gedaan.

Dan hoeft die cheat scope ook niet meer :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SirNobax schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:47:
[...]

Juist, infraroodkijker, die zijn echter net zo onbruikbaar als restlichtkijkers, overdag in de woestijn. 8)7
Nope, een infraroodkijker maakt van het onzichtbare infrarood licht zichtbaar licht. Infrarood is altijd aanwezig en daarom werken deze kijkers ook gewoon overdag. Apache helikopters gebruiken bijvoorbeeld infraroodkijkers ook gewoon overdag om makkelijker hun doelen te herkennen.

Restlichtkijkers versterken het aanwezige zichtbare licht. Overdag is er teveel zichtbaar licht aanwezig voor deze kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56

Tubby

or not to be

Ik zag net in m'n end-game stats een MBT Service Star 1 voorbij komen. Maar deze zie ik nergens terug bij m'n medals. Mis ik ergens een kopje?

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu Assault, Engineer en Recon compleet unlocked qua guns. Nu wil ik het met support doen maar ik vind support werkelijk niks aan, beetje met lompe domme guns spelen. Denk dat ik support maar volledig ga uitspelen met wapens zoals de PDW-R en straks de P90.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
M249 bipod IR scope extended mag .. Dodelijke combo .. Vooral op infantry only mappen.. :) 200kogels in een magazijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hymnir schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:57:
M249 bipod IR scope extended mag .. Dodelijke combo .. Vooral op infantry only mappen.. :) 200kogels in een magazijn..
Inderdaad, super chille combinatie. Ver van dom en lomp zoals Tsurany zegt haha.

Met suppression erbij ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 18:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:55:
Heb nu Assault, Engineer en Recon compleet unlocked qua guns. Nu wil ik het met support doen maar ik vind support werkelijk niks aan, beetje met lompe domme guns spelen. Denk dat ik support maar volledig ga uitspelen met wapens zoals de PDW-R en straks de P90.
Hah, dat is ook mijn idee en ook voor de recon class. Gewoon shotties en PDW's gebruiken :D

Ik raak echt niks met de support wapens :|

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tactical light is echt een bitch!
Elk fucking gangetje wordt je verblind alsof je in een zonnenbank zit ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Nope, een infraroodkijker maakt van het onzichtbare infrarood licht zichtbaar licht. Infrarood is altijd aanwezig en daarom werken deze kijkers ook gewoon overdag.
Uh. De infraroodkijkers in BF3 zijn thermographic camera's. Overdag, in de woestijn, gaat infantrie echt niet als een kerstboom oplichten tegenover de gloeiendhete omgeving.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:55:
De M27 IAR is anders wel een M416 die net iets lomper is en met iets minder recoil en een 45 round mag.
Dat ding is dodelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:00:
Tactical light is echt een bitch!
Elk fucking gangetje wordt je verblind alsof je in een zonnenbank zit ffs.
Eens, het went wel wat na 'n tijdje, het blijft wel waardeloos wanneer je in de brandende zon staat om vervolgens verblind te worden door een zaklampje op 20m afstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:02
Ik vind het zo belachelijk dat de attack helicopters sneller zijn dan de scout helicopters.
Scout heli's zouden het juist van hun speed moeten hebben, alleen zijn de ZW-11 en de Little Bird niet vooruit te branden.
Ik vind dat ze de engine power van de scout heli's moeten buffen, zodat je veel sneller vooruit kunt vliegen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:09:
Ik vind het zo belachelijk dat de attack helicopters sneller zijn dan de scout helicopters.
Scout heli's zouden het juist van hun speed moeten hebben, alleen zijn de ZW-11 en de Little Bird niet vooruit te branden.
Ik vind dat ze de engine power van de scout heli's moeten buffen, zodat je veel sneller vooruit kunt vliegen.
Even naast elkaar van twee heli's. ;)

Mi 28 Havok : 320KM p/u
Little bird: 280KM p/u

Attack helikopters zijn juist de snelste vanwege de zware motor die al die wapens moet vervoeren en een attack chopper moet ook gewoon snel zijn om alle doelen snel te mollen en hem te smeren voordat er terug geschoten word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Hmm , De Havoc zal wel sneller zijn inderdaad , maar ik vind de scout echt niet "agile" genoeg. Het optrekken is net hetzelfde als met de havoc , al dan niet slechter.. Dat zou toch mogen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, fail, ik realiseer mij nu pas dat je in die Karkand trailer ziet dat er 7 FLAGS ZIJN _/-\o_
In BF2 heeft de map er 8, dus ben zeer blij met het aantal.
Dat zal de bittere smaak van clusterf*ck maps zoals Damavand Peak en Op Metro in 64p wat doen verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:02
DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:13:
[...]

Even naast elkaar van twee heli's. ;)

Mi 28 Havok : 320KM p/u
Little bird: 280KM p/u

Attack helikopters zijn juist de snelste vanwege de zware motor die al die wapens moet vervoeren en een attack chopper moet ook gewoon snel zijn om alle doelen snel te mollen en hem te smeren voordat er terug geschoten word.
Ja, maar wat is het nut van die scout heli dan?
Minder wapentuig & slomer dan de attack heli.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:06:
[...]

De M27 IAR is anders wel een M416 die net iets lomper is en met iets minder recoil en een 45 round mag.
Dat ding is dodelijk. ;)
Ga ik eens mee spelen dan. Nu met de physical warfare pack Type 88 gespeel en das gewoon niks, absoluut niet mijn speelstijl.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:42:
Zou zeggen, zoek de verschillen die je zelf al opnoemt... ;) Voordeel is wel dat de scoutheli's mid-air gerepareerd kunnen worden. Wordt tegenwoordig zelfs vermeld bij de hints. Vanuit de lucht hebben (zeker) scoutheli's geen snelheid nodig, wel zicht, anders valt er niets te scouten... Dat iedereen hem vervolgens als transport heli misbruikt...

Voor betreft infrarood vs thermografisch: het is een zwart/witte weergave van de infrarood, thermografisch laat het alleen wat meer in kleur zien. Google er maar eens op.

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Rynji schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:42:
[...]

Hij kan passagiers meenemen.
En wapentuig valt wel mee hoor. Je moet het alleen even unlocken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Wat een waslijst. Ik stel een uninstal voor. ;)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
RoyK schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:15:
[...]

Wat een waslijst. Ik stel een uninstal voor. ;)
Mja, de IRNV klopt ook niet echt.
Zo hoort het er uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/04/night-vision-20100427.jpg
Wat in het spel zit heeft meer weg van een thermal camera.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De IR gebruik ik ook op M249, zie je terminste die bosjes snipers liggen.
Als ik moet kiezen tussen dood door bush wookie of dat ik hem wel kan zien, kies ik de laatste optie.
gevalletje, don't hate the player, hate the game.
Al heb je in de vents van metro een hotpocket zitten met stoom en dan werkt de ir ook niet helemaal goed, net als als iemand achter vuur zit dus tis wel zeker een heat based scope en geen IR!
info op battlelog geeft aan dat het een IR enhanced night vision maar dat klopt niet wat mij betreft.
dus wat mij betreft is dat niet helemaal goed uitgedacht.

oe oe bijna de mortar medal >:) gisteren een triple kill met 1 shell. heerlijk kluitje boswookie snipers wacked.
moet je maar niet lang blijven liggen.
mortar tackiek is ook paar shell knallen en verhuizen voor de counter _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Die IRNV kijker moet echt aangepast worden. Samen me de G3A3:

[video]

Check hoe hij alles ziet door de kijker. Eigenlijk inderdaad gewoon cheaten. Maar let ook op HOE makkelijk hij kan ratelen met zijn G3. Hij schiet elke keer full auto maar de G3 heeft een terugslag van helemaal niks. Waar elk ander wapen echt burst of single shot nodig heeft lijkt de G3 net op een PKP op bipods terwijl je hem vasthoudt.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-11-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:17

codex

Geen OpenAI agent :)

IRNV moet blijven, en wel om het feit dat mensen die vrijwel nutteloos ergens aan de zijkant van de maps zitten te campen makkelijker te spotten zijn ermee. Met een ACOG is richten en schieten een stuk makkelijker, maar het spotten gaat weer een stuk lekkerder met die IRNV.

Wordt er een beetje moe van dat mensen bij elk spel gaan klagen dat dingen generved moeten worden, vervolgens wordt iets aangepast en kan je er helemaal niets mee. Het is niet zo dat je zelf geen IRNV op je wapen kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren alle unlocks voor Jets behaald. EMC Jammer is echt zo geniaal... een echte upgrade over IR Flares! Werkt voor 5 sec met maar een downtime van 10 sec (na die 5 sec). Mag ook wel voor de laatste unlock natuurlijk. Kan nu ook niet meer zonder Air Radar... hoe sneller je bevestiging hebt dat er iemand op je six zit, hoe groter de kans op overleving. Derde slot wordt gevuld door Rocket Pods.

Wikipedia: Split S
Iemand hier gaf me eerder de tip om deze move te gebruiken wanneer je achterna gezeten wordt, en het werkt echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Van mij mag de IRNV ook blijven maar hij mag wel wat gevoeliger gemaakt worden voor interferentie, zoals in omgeving van vuur. Dan is alleen het vuur echt geel en als een mannetje er naast staat zie ik hem nog prima. Ik denk dat stralingswarmte ook wel meegenomen mag worden in zo'n geval, dat zou al flink schelen.

Verder moet hij blijven, want nu maak ik met een Assault Rifle wel een kans tegen campers en in lekker donkere stukken zoals de tunnels en trappen, en natuurlijk de maps die in het donker spelen zoals Tehran Highway. Hij heeft immers ook gewoon nadelen net als elke andere scope.

Ondanks dat ik Assault hartstikke leuk vind heb ik nu ook de tanks ontdekt en dan ben ik uiteraard Engineer. Samen met een maatje, die ook Engineer is, een tank pakken en op oorlogspad gaan is dikke fun. Heb nu ook wat leuke unlocks voor dat ding, dus het is punten harken als een malle en die vlaggetjes maar veroveren.
En strijden met vijandelijke tanks en ontsnappen aan Engineers met Javelins en noem het maar op.
Dikke pret als je met z'n vieren bent en dan twee tanks meeneemt met vier man: here come the cavalry! >:)

Oh en een heli uit de lucht schieten blijft lache als het lukt. Stilhangen binnen loopbereik van een tank... dan vraag je er om! :w

[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 07-11-2011 08:28 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Tsurany schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:00:
[...]

Ga ik eens mee spelen dan. Nu met de physical warfare pack Type 88 gespeel en das gewoon niks, absoluut niet mijn speelstijl.
True! Die Type 88 is echt ruk! net als die sniper die bij physical warfarce pack zit

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:39:
[...]

True! Die Type 88 is echt ruk! net als die sniper die bij physical warfarce pack zit
Zou natuurlijk ook niet eerlijk zijn als dat ding mega goed was. Enige fijne aan dat apparaat is z'n sound :)

Ik zweer nog steeds bij m'n M240B met PKA-S x3,4. Gisteren weer eventjes als Assault gespeeld, en dan realiseer je je toch weer even het verschil in dmg tussen rifles en LMG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Sinds ik die IR scope heb wordt ik vaak uitgemaakt voor hacker.

Laatst had ik nog iets raars, iemand schoot op mij (schijnbaar zijn hele magazijn).
Op het moment van reloaden was ik exact 0% en ik draaide me om en schoot hem dood.

Hij ziet natuurlijk dat ik 0% ben, en uiteraard was ik weer de hacker.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik heb wel vaker dat je het net overleeft met 0%.. beetje raar maar oké.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:24:
[...]

[afbeelding]
Wat jij laat zien is een beeldversterker, die versterkt het aanwezige zichtbare licht. Dat is iets heel anders dan een infraroodkijker.

De IRNV zoals hij er nu in zit klopt grotendeels wel. Alleen zou hij in hete omgevingen minder goed moeten werken omdat de omgeving vaak warmer is dan een mens.

Zoek maar eens naar Apache killcam footage, dat is grotendeels overdag gemaakt (mét infraroodcamera's én in Irak/Afghanistan waar het tamelijk warm kan zijn).
martijn--g schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:52:
Ik heb wel vaker dat je het net overleeft met 0%.. beetje raar maar oké.
Wie weet is het net 0,5% ofzo maar ze laten alleen hele getallen zien.

[ Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee heb me aangemeld voor de x360 clan dit spel is echt zo verslavend he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:28

Audione0

Strijdt der titanen

[...]

De vraag is waarschijnlijk al tig keer de revu gepasseerd, maar ik stel deze toch nog maar een keer..

Hoe unlock je het physical warfare pakketje? Telkens als ik dit wil doen krijg ik de melding dat dit al gebeurt is, tewijl er in de mail staat die ik bij het downloaden van de game deze moet verzilveren?
Of is deze automatisch verzilverd bij het installeren van de limited edition? "Ik snap er niks van"

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
[...]

Speel gewoon ff todat je de M249 hebt, dat ding is goddelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Weapons
1
M416
322 Kills

2
M16A3
134 Kills

3
M320
70 Kills

4
M4A1
65 Kills

5
M27 IAR
59 Kills

lol m416 rocks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 09:52
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:11:
Top Weapons
1
M416
322 Kills

2
M16A3
134 Kills

3
M320
70 Kills

4
M4A1
65 Kills

5
M27 IAR
59 Kills

lol m416 rocks :D
Nu nog de tijd per wapen erbij zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weapon Service Stars Kills Kills / Min Accuracy Unlocks
1

M416 3
322
4h 52m 1.1 10.48% #18 of 19

2

M16A3 1
134
2h 13m 1.0 11.52% #12 of 19

3

M320 70
57m 27s 1.22 27.05%
4

M4A1 65
1h 0m 1.07 11.74% #7 of 19

5

M27 IAR 59
48m 29s 1.22 8.68% #6 of 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op x360 he dus tegen 12 players meestal

KNIFE 24
3m 7s

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dit is me eerste battlefield ben aan het leren wel beetje verslaafd me k/d is maar 0.84 ongvr maar hij stijgt nog steeds het is echt nieuw voor me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
Heb het echt helemaal gehad met deze game. Af en toe wat casual spelen is er niet bij als 90% van de wereld er 20+ uur per week in pompt en je dus met kansloze wapens rondloopt in een game die sowieso al nooit van teambalancing heeft gehoord, en ik altijd in het crappy team terecht kom. Natuurlijk ben ik zelf een onderdeel van crappy maar als ik 5 games op rij in de top 3 eindig met 3-5 kills in TDM dan mag er echt wel eens wat veranderen aan de team samenstelling.

En hoezo moet je met een sniper gewoon 3 headshots geven voordat iemand dood is? Tegenwoordig speel ik alleen nog maar met het pistool; lijkt nog wel het meest krachtige wapen dat er is en zelfs van lange afstand precies. Slaat toch nergens meer op?

Mijn rant gaat trouwens over de Xbox 360 versie; met zijn laggy servers.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2011 09:23 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de wapens kan het niet liggen je krijgt de m416 best wel snel en daar kun je op teamdeathmatch wel mee rocke dat ding knalt snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Aan de wapens kan het sowieso niet liggen, de eerste wapens zijn niet veel slechter dan de latere unlocks.

https://docs.google.com/s...tasc=true&rowsperpage=250

Is nog wel een WIP maar de damage values zijn ingame getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Phusebox schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:18:
Heb het echt helemaal gehad met deze game. Af en toe wat casual spelen is er niet bij als 90% van de wereld er 20+ uur per week in pompt en je dus met kansloze wapens rondloopt in een game die sowieso al nooit van teambalancing heeft gehoord, en ik altijd in het crappy team terecht kom. Natuurlijk ben ik zelf een onderdeel van crappy maar als ik 5 games op rij in de top 3 eindig met 3-5 kills in TDM dan mag er echt wel eens wat veranderen aan de team samenstelling.

En hoezo moet je met een sniper gewoon 3 headshots geven voordat iemand dood is? Tegenwoordig speel ik alleen nog maar met het pistool; lijkt nog wel het meest krachtige wapen dat er is en zelfs van lange afstand precies. Slaat toch nergens meer op?

We got a rager :D. Iedereen die een nieuw wapen gebruikt moet alles weer unlocken en begint van vooraf aan. Met een sniper rifle (sowieso een bolt-action) is een headie gewoon instant kill. Dat jij mis schiet, unlucky. Als je niet verder komt dan 3-5 in een TDM, ben je aan het campen, en erg slecht ook nog. Laat het spelletje links liggen of ga oefenen op non-ranked servers als je er niet tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:18:

geen last van maar zie je hier zowieso vaker als mensen goed gaan is het spel perfect en als ze zuigen ligt het aan alles de maps laggy servers wapens behalve hunzelf :P CONCENTRATE er is maar 1 ding sneller schieten als je tegenstander daar draait het uiteindelijk toch om :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
yinx84 schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:15:
Wikipedia: Split S
Iemand hier gaf me eerder de tip om deze move te gebruiken wanneer je achterna gezeten wordt, en het werkt echt fantastisch!
Die ken ik nog van vroegah. M'n vader had via een collega zijn handen op een combat flight simulator gekregen, met daarbij een dikke pil van een manual. Daar stonden onder andere dit soort manoeuvres in. Zal deze ook eens proberen, het afschudden van een vijand lukt me nooit omdat m'n jet - in mijn optiek - veel te langzaam draait :+.
Ultraman schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:27:Oh en een heli uit de lucht schieten blijft lache als het lukt. Stilhangen binnen loopbereik van een tank... dan vraag je er om! :w
Nog leuker is het als het je lukt met een jet :p. Is me 1 keer (puur toevallig / met veel geluk) gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik ben echt extreem slecht in dit spel.... Valt me vies tegen hoe lastig het is en vooral hoe snel ik dood word geschoten door anderen. Het schijnt beter te worden als je nieuwe unlocks krijgt en betere wapens, maar ik vind de startup fase wel redelijk underpowered. Zo erg zelfs dat ik vaak maar op een plekje ga zitten totdat iemand voorbij rent en ik die af kan schieten. Zal wel een kwestie van leren zijn, maar ik heb er niet echt een heel groot gevoel van balans bij. Ach het zal wel weer wennen denk ik. Ik heb vooral het probleem dat ik mensen niet op tijd spot.
Heb alle battlefields gespeeld hoor, van 1942, vietnam, 2142 en battlefield 2. dus ik heb er wel naar mijn bescheiden mening genoeg ervaring in.

(of zou ik soms oud worden.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:08

Rhapsody

In Metal We Trust

Ah ik was al bang dat ik de enige was :(

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:04:
En Canals op Rush is officieel de slechts gebalanceerde map ooit.
Ik stond net met een Tunguska naast A als defender en vanaf daar kan je elke boot en heli rapen vanaf de US spawn zonder dat ze een kans hebben om aan land te komen.

De missles voor de heli´s en de AA voor de boten. 8)7
Grappig, wij (mijn clan) vinden juist dat de USA side het veel makkelijker heeft...t vliegdekschip kan half de map securen met zn AA gun....en de USA heli is ook nog eens een stuk beter / wendbaarder....

Neuh, geef mij maar USA side anytime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:24:
[...]

[afbeelding]
Natuurlijk, het klopt ook niet helemaal. Maar al dat geklaag... mensen mensen, heb je ooit wel eens een multiplayer game gespeeld met deze graphics en battle sfeer? Ik was er al bij vanaf OFP1, MoH, RTCW, CoD, CoD2, CoD4 enzovoorts.. ik heb dit nog nooit zo ervaren als wat BF3 mij geeft als ik aan het spelen ben. Geniet allemaal nu toch eens van de game...en neem de mindere kanten (die iedere game heeft) voor lief. :)

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:27:
[...]

geen last van maar zie je hier zowieso vaker als mensen goed gaan is het spel perfect en als ze zuigen ligt het aan alles de maps laggy servers wapens behalve hunzelf :P CONCENTRATE er is maar 1 ding sneller schieten als je tegenstander daar draait het uiteindelijk toch om :p
Ik speel s'avonds rond een uur of 11 vaak goede potjes, terwijl als ik rond een uur of 7 speel dan zijn mij potjes vaak matig. Dit komt mede omdat de servers s'avonds veel beter lopen bij mij en er tenminste mensen spelen die het spel goed begrijpen. Soms wou ik dat er friendly fire op enekele servers zitten, want niks is irritante dan een noob in een tank op Seine crossing of Bazaar.

Daarnaast is het zeker wel lastiger met een lage rank om te spelen, al is het niet alleen de wapens maar ook de voertuigen hebben zeer goede unlocks en die heb je niet als je een lage rank hebt ;) ook moet je af en toe geluk hebben dat je een keer in een voertuig kunt stappen, want in een chopper komen is bijna onmogelijk..

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 07-11-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
theHoff schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:30:
Ik ben echt extreem slecht in dit spel.... Valt me vies tegen hoe lastig het is en vooral hoe snel ik dood word geschoten door anderen. Het schijnt beter te worden als je nieuwe unlocks krijgt en betere wapens, maar ik vind de startup fase wel redelijk underpowered. Zo erg zelfs dat ik vaak maar op een plekje ga zitten totdat iemand voorbij rent en ik die af kan schieten. Zal wel een kwestie van leren zijn, maar ik heb er niet echt een heel groot gevoel van balans bij. Ach het zal wel weer wennen denk ik. Ik heb vooral het probleem dat ik mensen niet op tijd spot.
Heb alle battlefields gespeeld hoor, van 1942, vietnam, 2142 en battlefield 2. dus ik heb er wel naar mijn bescheiden mening genoeg ervaring in.

Hoe lang speel je het nu al? Ik ondervind het uiteraard ook dat je snel afgeknalt kan worden, maar dat is andersom ook. Ik ga dan ook niet sneller dood door iemand van lvl 40 dan van lvl 3. De voordelen op wapens (zoals IRNV) krijg je al redelijk vlot (100 kills), foregrip en tactical light/red dot heb je al veel eerder.

Denk dat het dus een stukje gewenning is van de maps (ik heb zelf nooit battlefield gespeeld voor deze) en speelstijl die mensen er op naar houden.

Edit. ik heb bijvoorbeeld support 100% unlocked. Speel nog steeds met de 1e 2 wapens :).

[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 07-11-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:35:
[...]

Ik speel s'avonds rond een uur of 11 vaak goede potjes, terwijl als ik rond een uur of 7 speel dan zijn mij potjes vaak matig. Dit komt mede omdat de servers s'avonds veel beter lopen bij mij en er tenminste mensen spelen die het spel goed begrijpen. Soms wou ik dat er friendly fire op enekele servers zitten, want niks is irritante dan een noob in een tank op Seine crossing of Bazaar.

Daarnaast is het zeker wel lastiger met een lage rank om te spelen, al is het niet alleen de wapens maar ook de voertuigen hebben zeer goede unlocks en die heb je niet als je een lage rank hebt ;)
Ik heb heb bijna nooit serverproblemen alleen idd op drukke tijdstippen kan ik soms niet in rush komen maar dat is het serieus het enige en oke je hebt wat mindere wapens aan het begin maar zeg eerlijk die m4a1 die standaard erin zit is gruwelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

theHoff schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:30:

Moet zeggen dat het voor mij op de PC versie weer bizar wennen was. Waar ik mezelf nu redelijk 'skilled' mag noemen met de PS3 controller, blijkt een muis/keyboard variant opeens stuk pittiger te zijn. Schieten gaat nog wel, maar recoil counteren, snelle bewegingen met een recon, iemand optijd spotten... valt tegen :P Maar ook de gameplay zelf is anders, bij PS3 kan je je makkelijk permiteren een solo rush te doen, 60% kans dat je wint, maar bij de PC zit er overal en elk hoekje wel iemand te wachten. De controller heeft meer opties direct bij de hand, op de PC moet ik steeds even denken 'welke knop was dat ook alweer?'. Al is adem inhouden met ricon 10x makkelijker op de PC (shift), bij de PS3 is het L3, wat 90% van de gevallen ook je mannetje licht naar links/rechts laat gaan.

En dan voelen die eerste wapens flink underpowered, al is het voor nu nog enorm stuk gewenning :P

Wel voor mijn gevoel is de TTL op de PC korter dan op de PC, regelmatig dat ik (zover ik hoor qua geluid) door een 2 shot pistool wordt neer gehaald.

Gisteren wel die enorme blur uitgezet, toen ging het opeens al een stuk beter :)

Enkel de recoil correcties met de LMG op bipod willen nog niet zo lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2011 09:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 18:59

Vrijdag

De Zwarte

Mon0lith schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:39:
[...]

Ik vind 'm eigenlijk best fijn, bijna 500 kills met de Type 88 gemaakt inmiddels :)

Gisteren met twee Tweakers gespeeld (sorry, ik moest er plotseling vandoor want ik moest eten koken :P ) maar waarom kom je nou niet bij elkaar in een squad als je bij elkaar in de party en in het hoofdmenu ook al in een squad zit :? Dan zit er iemand van jouw squad ineens in het andere team..

Wat ik persoonlijk toch een kunstmatige manier vind om het spel te verlengen is dat je voor elk wapen iedere keer weer dezelfde unlocks krijgt. Ik bedoel, wat heb je in vredesnaam aan een 7x scope op een shotgun... :')

[ Voor 46% gewijzigd door Vrijdag op 07-11-2011 09:51 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Vrijdag schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:43:
[...]

Ik vind 'm eigenlijk best fijn, bijna 500 kills met de Type 88 gemaakt inmiddels :)
Ik vond hem ook wel relaxed, beter dan die M27 en RPK imo. Je hebt tenminste een grote hoeveelheid munitie.

Toen de M249 unlocked was ging ik wel gelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
Mensen die snel willen levelen om uit de moeilijke start te komen: speel support class. Volg je/een squad en drop consequent je ammo packs (die zijn meteen unlocked). Je krijgt bakken punten binnen van resupplies en resupply ribbons, zodat je de eerste perks redelijk rap kan unlocken. Assault kan ook, met je medi pack, maar ribbons krijg je er niet voor.

Engineer kan ook goed werken, even doorbikkelen tot je anti tank mijnen hebt unlocked, dan haal je bij sommige potjes diverse voertuigen onderuit :) (afhankelijk van de server, er zijn momenteel behoorlijk wat gasten die niet meer zomaar over een AT mine rijden)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m27iar is geen verkeerd wapen vindt ik probeer de SCAR-H ook eens op engineer omg wat is dat ding powerfull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

EnigmaNL schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:45:
[...]

Ik vond hem ook wel relaxed, beter dan die M27 en RPK imo. Je hebt tenminste een grote hoeveelheid munitie.

Toen de M249 unlocked was ging ik wel gelijk over.
Yep, die heb ik ook helemaal uitgebouwd. Nu heb ik even wat geprobeerd met snipen maar het blijkt niet mijn ding te zijn in BF3. Nu ben ik even lekker bezig met het spelen van medic. Nu ik mijn pedals heb gaat het wel hard met de punten hoor..Nu speel ik met de m16A3, de P2000 heb ik ge-unloct maar die ziet er mij iets te compact uit. Ik kan me voorstellen dat hij wat onzuiver wordt op medium range.

Pagina: 1 ... 54 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien