Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:43
link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:52:
Net ff een paar heerlijke acties gemaakt xD

[video]
Geweldig! :D

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScytheNL schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:57:
Is de private server tegenwoordig closed for public? Vond het altijd wel fijn spelen op de 16 man server omdat je dan toch tactischer te werk moet gaan ipv run&frag/spray&pray.
Ja, het is immers ook een echte private server, zo hebben we hem ook aangeschaft. Het is in feite bugabuse om hem zonder password te laten draaien en ranked te laten zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Heerlijk. Normaal gesproken houd ik niet zo van zelf gemonteerde muziekjes onder gameplay filmpjes maar bij deze past het perfect. Leuk gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

SpaceK33z schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:30:
Weet iemand wat dit is (klik op het plaatje voor groter beeld)? Een half roze, futuristisch achtige boom?? Deze kwam ik meerdere tegen in Caspian border.
[afbeelding]

En dan ook nog deze wazige bugs die ik in hetzelfde potje tegenkwam:
[afbeelding]

[afbeelding]
Whahaha, schroef je GPU clock eens wat naar beneden man _O-

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik word vandaag echt te gefrustreerd... Kom alleen maar in bagger teams terecht. Zit je in zo'n light armored vehicled met zen zessen.. Rijdt ie zich compleet vast... Daar gaan de eerste vlaggen. Ik quit normaal eigenlijk nooit als het slecht gaat, maar vandaag boeit me dat niet. Echt wat een drama.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Wat kan je meer doen met een MAV dan alleen maar verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[video]
Wtf?

Waarom schiet niemand van die gasten je neer? Op een gegeven staan ze gewoon dom te kijken, hoe jij teammates aant fraggen bent/ LOL!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:33:
[...]

Wtf?

Waarom schiet niemand van die gasten je neer? Op een gegeven staan ze gewoon dom te kijken, hoe jij teammates aant fraggen bent/ LOL!
Haha hoe droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

is er nog een manier om cheaters te reporten? Behalve illegaal een topic op het forum aan te maken?

http://battlelog.battlefi...xren_vam/stats/281068189/ is een vieze gore aimbothoer...

je moet z'n nick ook maar eens googlen, hij is ook van BF BC2 gebanned.. misschien dat EA maar eens moet gaan opletten bij dat soort accounts dat ze niet nog meer multiplayer games kunnen verzieken..

[ Voor 32% gewijzigd door Bezulba op 06-11-2011 14:39 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:56
Jeroenneman schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:33:
[...]

Wtf?

Er is zoveel chaos op die map, dat iedereen alleen maar op 1 punt geconcentreerd is en dus niet eens merkt als je tussen ze door loopt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 19:06
Bezulba schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:38:
is er nog een manier om cheaters te reporten? Behalve illegaal een topic op het forum aan te maken?

http://battlelog.battlefi...xren_vam/stats/281068189/ is een vieze gore aimbothoer...

je moet z'n nick ook maar eens googlen, hij is ook van BF BC2 gebanned.. misschien dat EA maar eens moet gaan opletten bij dat soort accounts dat ze niet nog meer multiplayer games kunnen verzieken..
Je kan aimbotters en alle overige hackers reporten via http://www.gotbf3.nl/tickets
Dan kunnen ze in ieder geval niet meer op de GoT servers spelen. Hoe je ze bij EA/Dice report, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik speelde niet op de got server, dus helaasch..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
NLsandman schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:41:
[...]

BF3 heeft een geheugen probleem, vooral op 32bit windows wordt dit zichtbaar, bf3 probeert geheugen adressen te gebruiken die door windows gereserveerd is voor bv de kernel van windows.
Het betekent niet dat je geugen te kort komt maar dat bf3 programmeer fouten bevat.

Voor 32 bit is er een truuk, je gaat het geheugen dat gereserveerd is door windows verlagen zodat de kans dat bf3 een gereserveerd geheugen adres gaat gebruiken kleiner wordt.
Daar zal het aan liggen idd. Hoe doe je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mij lukt het ook vaak genoeg om van achter zon groep aan te vallen, maar sowieso ben ik er al achter dat je normaal toch silencer wilt, en zelfs dan nog hebben ze meestal behoorlijk snel je in de gaten. Hier keken mensen gewoon recht naar je en negeerde je. Voeg daar nog bij dat ze je toch op minimap wel zien als je met een shotgun gaat schieten, en ik vraag me echt af welke server je zoveel idioten vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:42:
Mij lukt het ook vaak genoeg om van achter zon groep aan te vallen, maar sowieso ben ik er al achter dat je normaal toch silencer wilt, en zelfs dan nog hebben ze meestal behoorlijk snel je in de gaten. Hier keken mensen gewoon recht naar je en negeerde je. Voeg daar nog bij dat ze je toch op minimap wel zien als je met een shotgun gaat schieten, en ik vraag me echt af welke server je zoveel idioten vindt :P
hij had z'n flashlight op z'n pistool, dus ze zagen gewoon geen kloot behalve blauwe driehoekjes in z'n buurt. Dan ben ik ook erg terughoudend om hem neer te knallen.

maar wel een mooi filmpje ja :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:21
Toch gek dat een aimbotter 'maar' een accuracy van 12% heeft. Ook is zn score niet absurd hoog voor een playtime van 28 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06

Roshnak

PSN: Roshgill

Hoe kan ik in Queue voor een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Propheticus schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:45:
[...]

Toch gek dat een aimbotter 'maar' een accuracy van 12% heeft. Ook is zn score niet absurd hoog voor een playtime van 28 uur.
hij zal wel na 27 uur door hebben gekregen dat hij een idioot is en nooit normaal kan spelen. Ik zat bij hem voor 3 potjes, trust me, met een score van 100-10 in 32 man rush ben je gewoon aan het cheaten.
Op het einde had hij mij zelfs toegevoegd aan z'n aimbot list omdat ik hem constant aan het tk'en was.

Grappige is, die aimbot herkende mij niet als ik net gespawned was, dus ik ging telkens in z'n squad zitten om op hem te spawnen en hem snel neer te knallen. Vond ie zo leuk dat hij maar naar het andere team ging :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Roshnak schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:47:
Hoe kan ik in Queue voor een server?
Via de server browser op Battlelog (http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/)
Daar kan je zoeken naar servers en servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

http://battlelog.battlefi...show/3208278/1/233820126/

hier is het wel duidelijk denk ik

z'n bfbc2 account is al gebanned door punkbuster enhij heeft die ook gewoon gelinked aan z'n EA account... waarom kunnen ze zulke figuren niet gewoon perma bannen... http://www.pbbans.com/mbi-viewban-9571ceb1-vb207758.html

[ Voor 69% gewijzigd door Bezulba op 06-11-2011 14:55 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bezulba schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:43:
[...]

hij had z'n flashlight op z'n pistool, dus ze zagen gewoon geen kloot behalve blauwe driehoekjes in z'n buurt. Dan ben ik ook erg terughoudend om hem neer te knallen.

maar wel een mooi filmpje ja :P
Meeste van zijn kills waren toch met shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:54:
[...]

Meeste van zijn kills waren toch met shotgun.
mjah maar dat was vaak van de zijkant, of z'n tegenstander was net aan het reloaden. pas met z'n pistool liep hij er dwars doorheen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 12:06

SpaceK33z

Webdeveloper

Compizfox schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:28:
[...]

Whahaha, schroef je GPU clock eens wat naar beneden man _O-
Oké, ik heb de processor clock van de GPU van 1800 naar 1700 gezet. Ik ga zometeen testen hoe het dan werkt. Hij stond wel standaard al op 1800, m'n GTX 560 Ti. Zou de memory clock omlaag ook wat helpen? Die staat nu op 2100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik heb de singleplayer bijna uitgespeeld. Ik ben bij de missie in de trein. Daar moet ik nu naar een ander treinstel springen door op "space" te drukken. Het probleem is nu dat ik daarna elke keer doodga als ik niets doe. Kan iemand mij vertellen wat ik hierna moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Je kan wel een profiel report indienen, naar profiel gaan en rechtsboven op driehoek klikken. Ik betwijfel alleen of het zin heeft, tenzij iemand bizarre statistieken heeft valt er uit een profiel niet veel op te maken. Ik heb zelf laatst wel iemand gereport, daar speelde ik mee en het was obvious een hacker. In zijn profiel zag ik dat zijn accuracy 56% was, en dat met Lmg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Tsurany schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:16:
[...]

Ja, het is immers ook een echte private server, zo hebben we hem ook aangeschaft. Het is in feite bugabuse om hem zonder password te laten draaien en ranked te laten zijn.
Ok duidelijk, vroeg het omdat de server voorheen niet afgesloten was maar dat weet ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 14:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Count_B schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:59:
Ik heb de singleplayer bijna uitgespeeld. Ik ben bij de missie in de trein. Daar moet ik nu naar een ander treinstel springen door op "space" te drukken. Het probleem is nu dat ik daarna elke keer doodga als ik niets doe. Kan iemand mij vertellen wat ik hierna moet doen?
spoiler:
je moet de spatiebalk zo vaak rammen als mogelijk

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:42:
[...]

Daar zal het aan liggen idd. Hoe doe je dat? :)
Windows 7/Windows Vista
* In Windows 7/Vista go to Start menu. Go to Accessories. Locate the command prompt shortcut and hover mouse over it. Right Click on the shortcut then select Run as Administrator.
* In the command prompt type this exactly: bcdedit /set increaseuserva 2500. Then hit enter.
* Make sure you get a message back confirming the change was made. To verify the entry is there you can type just bcdedit, hit enter, and you should see the entry now listed.
* Then close the command prompt. You just told Vista to increase user virtual address (userva) space to 2500MB.
* Changes take effect on reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 11:17
Vandaag een lekker potje gespeeld. Heb al gemerkt dat positie alles is in dit spel. Flanken en op onverwachte plaatsen terechtkomen kunnen je heel wat kills opbrengen!

http://battlelog.battlefi...show/3215270/1/323905766/

Edit: Ohja ik ben Bibje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Paterpor op 06-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 29-09 21:45
Komende van COD is dit mijn eerste BF.
Het spel ziet er prachtig uit en alles werkt naar behoren maar het gaat me snel irriteren omdat er zo weinig teamwerk is. Vooral Rush zijn gewoon chokepoints wat uitdraait op een grote clusterfuck waar geen doorkomen aan is.
Iemand wat tips om als engineer wat deftig te levelen want voorlopig bak ik er totaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:24

Grvy

Bot

internaut schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:10:
Het spel ziet er prachtig uit en alles werkt naar behoren maar het gaat me snel irriteren omdat er zo weinig teamwerk is. Vooral Rush zijn gewoon chokepoints wat uitdraait op een grote clusterfuck waar geen doorkomen aan is.
Iemand wat tips om als engineer wat deftig te levelen want voorlopig bak ik er totaal niks van.
Deathmatch doen.. dan level je aardig snel.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 11:17
internaut schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:10:
Doe gewoon je ding en heb plezier in wat je doe. Voor mij gaat dat zo. Niet campen of in plekje zitten maar zo veel mogelijk objectives halen. Kills bekom ik veel door gewoon te flanken of ergens door te breken zodat ze je niet verwachten. Doodgaan is uiteindelijk niet erg vind ik en verliezen ook niet. Omdenduur ken je wel de trukken om hoge score te halen. Blijven oefenen dus, niet bang zijn om te verliezen en heb plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
NLsandman schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:09:
[...]

Windows 7/Windows Vista
* In Windows 7/Vista go to Start menu. Go to Accessories. Locate the command prompt shortcut and hover mouse over it. Right Click on the shortcut then select Run as Administrator.
* In the command prompt type this exactly: bcdedit /set increaseuserva 2500. Then hit enter.
* Make sure you get a message back confirming the change was made. To verify the entry is there you can type just bcdedit, hit enter, and you should see the entry now listed.
* Then close the command prompt. You just told Vista to increase user virtual address (userva) space to 2500MB.
* Changes take effect on reboot
En dit is verder niet gevaarlijk fzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 12:14
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:42:
[...]

En dit is verder niet gevaarlijk fzo? :)
Op wat licht explosie gevaar na niet nee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Practics schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:42:
[...]

Op wat licht explosie gevaar na niet nee 8)7
Best lastig, serieus antwoord geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Ik heb me geregistreerd op de site van de GoT-clan, maar krijg maar geen bevestigingsmailtje.. Wat kan ik doen? Heb mezelf zo'n twee uur geleden geregistreerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:44:
[...]

Best lastig, serieus antwoord geven..
Best lastig google gebruiken om te controleren wat je doet, als je er niet zeker van bent.
Daarnaast is het ook lastig om een goede backup te hebben, zodat als er wat mis is zo weer back online te zijn.
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:46:
Ik heb me geregistreerd op de site van de GoT-clan, maar krijg maar geen bevestigingsmailtje.. Wat kan ik doen? Heb mezelf zo'n twee uur geleden geregistreerd!
Edit knop is ook lastig te gebruiken, evenals got forum regels door lezen. :+

[ Voor 32% gewijzigd door Practics op 06-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:46:
Check ook even je ongewenste mail, bij mij kwam ie namelijk daar terecht.
Hij is overigens ook niet van het domein GoTBF3.nl maar van CptChaos.nl, let daar even op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Hatsjoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:48:
[...]

Check ook even je ongewenste mail, bij mij kwam ie namelijk daar terecht.
Hij is overigens ook niet van het domein GoTBF3.nl maar van CptChaos.nl, let daar even op :)
Je hebt gelijk, stond bij ongewenste mail. Ik dacht dat dat één of ander spam-mailtje was. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat aan het spelen geweest met Scout Helicopters en de langzame vliegtuigen. Eindelijk heb ik de controle (PS3) aardig goed, ik kan rond vliegen zonder te crashen en ook redelijkerwijs een bepaald gebied beschieten.

Probleem is dat ik grote moeite heb met herkennen van doelwitten. Zeker in het vliegtuig gaat het zo snel dat je maar weinig ziet, zeker onder de bomen. Op de kaart kan ik niet rekenen, die is eigenlijk te klein om met deze snelheid wat te zien.

Hoe herkennen jullie het doelwit in een vliegend voertuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtafreak112
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 11:06

gtafreak112

Be Adviced

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:51:
Vandaag wat aan het spelen geweest met Scout Helicopters en de langzame vliegtuigen. Eindelijk heb ik de controle (PS3) aardig goed, ik kan rond vliegen zonder te crashen en ook redelijkerwijs een bepaald gebied beschieten.

Probleem is dat ik grote moeite heb met herkennen van doelwitten. Zeker in het vliegtuig gaat het zo snel dat je maar weinig ziet, zeker onder de bomen. Op de kaart kan ik niet rekenen, die is eigenlijk te klein om met deze snelheid wat te zien.

Hoe herkennen jullie het doelwit in een vliegend voertuig?
Gewoon af en toe die spot key gebruiken, en dan op driehoekjes sprayen met de gun op je vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtafreak112 schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:55:
Gewoon af en toe die spot key gebruiken, en dan op driehoekjes sprayen met de gun op je vliegtuig ;)
WTF. Net even gegoogle'd wat dat is. Die spot key kende ik nog helemaal niet :S
(zo 'fijn' dat het spel niet met papieren handleiding komt die je er tijdens het spelen bij kan houden)

Je kunt dus gewoon de spot key (select) op de PS3 spammen totdat je wat vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:59:
[...]
WTF. Net even gegoogle'd wat dat is. Die spot key kende ik nog helemaal niet :S
(zo 'fijn' dat het spel niet met papieren handleiding komt die je er tijdens het spelen bij kan houden)

Je kunt dus gewoon de spot key (select) op de PS3 spammen totdat je wat vindt?
niet zoals bij bc2, je moet gericht spotten.
in het wilde weg spammen heeft (gelukkig) geen zin meer

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Double schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:56:
[...]

De javelin is leuk als jij in beschutting zit, en de tank in een open veld, maar meestal vliegt hij overal tegen aan. Of je bent al neergeschoten voordat je gelocked heb.
Je moet in de lucht schieten met je Javelin hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bij potje canals rush defense samen met een sniper gewerkt, hij SOFLAM op mooie positie, ik javalins. Misschien dat het resultaat anders is op een grotere map die wat opener is, maar we hebben het een tijdje geprobeerd en uiteindelijk opgegeven. Teveel gezeik met te weinig resultaat. Kan je beter gewoon iemand met RPGs en iemand met stingers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hebben jullie veel crashes? Ik krijg echt best vaak "battlefield3.exe has stopped working". Soms ook al bij het joinen van een server, dan zegt battlelog: Playing! Maar zodra je op het BF3 icoontje in de startbalk clickt dan stopt hij ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:21
Asgaro schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:15:
[...]

Je moet in de lucht schieten met je Javelin hé.
Moet je hem omhoog houden als hij al gelockt is? want als je hem nog omhoog moet dan als je schiet ben je altijd te laat lijkt mij :?
WaWaWiiiiWa schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:18:
Hebben jullie veel crashes? Ik krijg echt best vaak "battlefield3.exe has stopped working". Soms ook al bij het joinen van een server, dan zegt battlelog: Playing! Maar zodra je op het BF3 icoontje in de startbalk clickt dan stopt hij ermee.
heb ik ook last van :(

[ Voor 39% gewijzigd door Spekker op 06-11-2011 16:21 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spekker schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:20:
[...]

Moet je hem omhoog houden als hij al gelockt is? want als je hem nog omhoog moet dan als je schiet ben je altijd te laat lijkt mij :?
Idd, je moet eerst op vehicle mikken tot die gelockt is, en daarna snel je Javelin in de lucht richten en schieten :)
Had er op youtube tutorial over gezien en zo is de Javelin veel effectiever.
Een rocket die van boven op een tank terechtkomt, doet ook meer damage dan aan de zijkanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Asgaro schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:21:
[...]

Idd, je moet eerst op vehicle mikken tot die gelockt is, en daarna snel je Javelin in de lucht richten en schieten :)
Had er op youtube tutorial over gezien en zo is de Javelin veel effectiever.
Een rocket die van boven op een tank terechtkomt, doet ook meer damage dan aan de zijkanten :)
De javelin doet enkel top-hit als je een lock hebt via SOFLAM, anders gaat hij gewoon richting voorkant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:24:
[...]

De javelin doet enkel top-hit als je een lock hebt via SOFLAM, anders gaat hij gewoon richting voorkant.
Maar als je verticaal in de lucht richt, is het soms onmogelijk dat je rocket op de flank van de tank vliegt.
Heb de Javelin nog niet zoveel gebruikt maar het lukt wel soms om je rocket vanboven op de tank te krijgen.
Today during our Day 1 event, Daniel “zh1nt0″ Matros volunteered his Saturday Night to come onboard our Teamspeak 3 server to give a quick Q/A about Back to Karkand and score some frags on the Battlefield. We were pretty stoked about this and some great new information came out about the Upcoming Battlefield 3 expansion pack, Back to Karkand. We had a exciting day and we want to give a huge shoutout to Crash7800, 1April, zh1nt0, Elxx, Gamm4 for their help. Here are the highlights of the discussion of what we can expect to see in Back to Karkand.

Unlocks carried over to Vanilla BF3

All the weapons that you unlock while playing Back to Karkand expansion pack will be usable when playing Battlefield 3.

Introducing Assignments

WIth Back to Karkand will come a new feature called “Assignments”. These will essentially be objective based tasks you can accept and will gain rewards from it.

Enhanced Destruction

The Destruction will be turned up a new level in Back to karkand.

Maps with BF2 Flag Structure

The levels in Back to Karkand will bring back the traditional Conquest Assault Gameplay. What this means is one team will start off with most of the flags, and the other team will have to capture those. This is the traditional map format we saw in Battlefield 2.

Karkand stats contribute to global stats

Everything you earn in Karkand will be contributed towards your soldier’s global score.

All game modes available

You’ll be able to play all gamemodes on back to Karkand maps. That means Rush on Wake Island, oh lala!

December 2011 Release

A specific date has yet to be released but it’s right around the corner!
http://battlefieldo.com/back-to-karkand-qa-with-zh1nt0/

Het schuine gedeelte ben ik benieuwd naar.
Het vette gedeelte made my day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:49

K_J

Waar kun je zo'n battlereport zien in battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Nu online
Ik ga vanavond om 20.00 uur mijn laatste twee Co-op wapens unlocken en heb daarbij hulp nodig.

Wie helpt me? Voeg me toe op Battlelog: Hypnotr0n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:23
K_J schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:10:
Waar kun je zo'n battlereport zien in battlelog?
Links onder op de menu bar, nadat je een game gespeeld hebt kan je direct stats zien.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kzargid
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01 02:01
Spekker schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:20:
[...]

[...]

heb ik ook last van :(
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that lalalala and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta.

Je moet dus de tm aan het eind van het woord weghalen

[ Voor 3% gewijzigd door Kzargid op 06-11-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 13:52
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling is an het einde van de co-op missie elevent hour? Ik krijg alleen een hand in beeld terwijl mijn partner wordt vastgepakt. Ik dnk dat ik hoor te schieten, maar heb geen pistool ofzo in mijn handen. Iemand een tip?

Leuk trpuwens zonder checkpoint

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Kzargid schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:24:
[...]

1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that lalalala and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta.

Je moet dus de tm aan het eind van het woord weghalen
:N 4 letter woord beginnend met een B
is iets anders dan de versie die nu in de winkel ligt

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 06-11-2011 17:34 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jovas schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:13:
Ik ga vanavond om 20.00 uur mijn laatste twee Co-op wapens unlocken en heb daarbij hulp nodig.

Wie helpt me? Voeg me toe op Battlelog: Hypnotr0n.
Co op is zo zwaar irritant. Jammer dat ik daardoor wapens mis, maar no way dat ik 5 uur lang gescripte enemies ga neerleggen, met in exodus zelfs te weinig javelins ammo dus auto fail.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:27:
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling is an het einde van de co-op missie elevent hour? Ik krijg alleen een hand in beeld terwijl mijn partner wordt vastgepakt. Ik dnk dat ik hoor te schieten, maar heb geen pistool ofzo in mijn handen. Iemand een tip?

Leuk trpuwens zonder checkpoint
Je partner die is vastgepakt krijgt een quick time event (en jijzelf volgens mij ook?). Als je partner het verknalt einde oefening?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Yups einde oefening dan ja!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-09 20:08
Als jullie nog een servertje zoeken, wij (DRL) hebben nu een 48 man CQ server draaien. Jullie zijn van harte welkom http://battlelog.battlefi...-QC-Maps-High-Tickets-NL/ . Nog meer dan genoeg plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En Canals op Rush is officieel de slechts gebalanceerde map ooit.
Ik stond net met een Tunguska naast A als defender en vanaf daar kan je elke boot en heli rapen vanaf de US spawn zonder dat ze een kans hebben om aan land te komen.

De missles voor de heli´s en de AA voor de boten. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:31

UTM

Weet iemand wellicht in welke winkel de PS3 i.c.m. Battlefield 3 is te kopen? Als zijnde een bundel. Ik zie 'm wel op Wehkamp en FPAgames staan, maar graag koop ik 'm gewoon 'fysiek'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

w03f schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:08:
Weet iemand wellicht in welke winkel de PS3 i.c.m. Battlefield 3 is te kopen? Als zijnde een bundel. Ik zie 'm wel op Wehkamp en FPAgames staan, maar graag koop ik 'm gewoon 'fysiek'.
http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=26456

Google he ;) ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 18-09 11:02
mrc4nl schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:03:
[...]

spoiler:
Thanks!

[ Voor 13% gewijzigd door Count_B op 06-11-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:31

UTM

Dank. Blijft echter dat ik 'm gewoon 'fysiek' wil kopen. Geen zin om te wachten op leveringen ;)
Vandaar ook mijn vraag naar een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
w03f schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:16:
[...]

Dank. Blijft echter dat ik 'm gewoon 'fysiek' wil kopen. Geen zin om te wachten op leveringen ;)
Denk dat bijna elke mediamarkt/bartsmit/intertoys/gameshop hem wel verkoopt vanaf launche ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 29-09 18:08
w03f schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:16:
[...]

Game Mania heeft ook fysieke winkels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Redblader schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:21:
[...]

Game Mania heeft ook fysieke winkels. :)
die hebben alleen fysieke winkels :P allee hier in Belgie toch

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Count_B schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:59:
mrc4nl schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:03:
[...]

spoiler:
Nee,..
spoiler:
je moet zowel de spatiebalk + de jump knop gebruiken

[/quote]

[ Voor 40% gewijzigd door YVG op 06-11-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:34:
[...]

Je partner die is vastgepakt krijgt een quick time event (en jijzelf volgens mij ook?). Als je partner het verknalt einde oefening?
Thx Cheiron....

_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 29-09 13:52
BatmanHorizon schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:34:
[...]

Gemerkt, bedankt. Ik was elke keer de tweede man, en kreeg geen quick time event. De eerste hqd hem dus gemist ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
FUUUUUUU
Was ik lekker BF3 aan het doen, ineens een luide knal uit m'n pc :S Zekering in het huis viel uit... Brandluchtje komt uit m'n pc kast :S Nu durft ik em niet meer aan te zetten...
Ben bang dat ik em op moet sturen naar 4Launch voor reperatie...
Dat wordt geen BF3 deze week :(

Iemand enige idee wat dit kan zijn? Voeding kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 29-09 17:56
DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:04:
En Canals op Rush is officieel de slechts gebalanceerde map ooit.
Ik stond net met een Tunguska naast A als defender en vanaf daar kan je elke boot en heli rapen vanaf de US spawn zonder dat ze een kans hebben om aan land te komen.

De missles voor de heli´s en de AA voor de boten. 8)7
En op conquest is het ook al een waardeloze map. Van mij mogen ze hem helemaal schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
yzx schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:24:
[...]

die hebben alleen fysieke winkels :P allee hier in Belgie toch
Je hebt gelijk, ik had nog niet naar de site gekeken maar je kan er inderdaad niks bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Nieuwe DRL server vandaag online. Nog niet helemaal vol geweest met 48 man, maar wel genoeg :).

Expres voor 48 gekozen omdat 64 op geen van de mappen goed tot zijn recht komt. Geen lag of wat dan ook op de Multiplay server trouwens! Alle mappen 1 x, Highway en Metro eruit. Veeeeel te klein voor conquest.

Iemand al een manier gevonden om de tickets aan te passen per map? Dit kan nog niet met BF3CC.

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-11-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:39:
FUUUUUUU
Was ik lekker BF3 aan het doen, ineens een luide knal uit m'n pc :S Zekering in het huis viel uit... Brandluchtje komt uit m'n pc kast :S Nu durft ik em niet meer aan te zetten...
Ben bang dat ik em op moet sturen naar 4Launch voor reperatie...
Dat wordt geen BF3 deze week :(

Iemand enige idee wat dit kan zijn? Voeding kapot?
Waarschijnlijk wel ja, welk type had je?
Een voeding die ploft kan ook meer de dood in nemen dan alleen de voeding zelf.

Ohik zie een coolermaster gx 650, das een bagger merk voor PSU's:

http://www.hardocp.com/ar...50w_power_supply_review/9

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 06-11-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Pred87 schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:39:
[...]

En op conquest is het ook al een waardeloze map. Van mij mogen ze hem helemaal schrappen.
Die stationary AA van de Amerikanen is ook prachtig. Ik weet niet of dat ding er ook is in Rush, maar in Conquest kan je daar de halve map hitten. Sta je vrolijk C te kappen, wordt je IFV vernietigd door een Stationary AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:42:
[...]

je moederbord kan ook alleen gefried zijn, of allebei, maar meer daarover in het desbetreffende hardware problemen topic. succes ermee, sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjerpje
  • Laatst online: 29-09 00:02
Lias schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:43:
[...]

zolang jij geen noob bent die 5 kills heeft en 5 deads vind ik het prima... maar ik haat die noobs die de hele match met een sniper lopen en NIETS scoren ..totaal useless dus.. die alleen ,maar op 1 plek blijven liggen dat is irri
Als je dan zo'n high skilled game aap bent dan zou je die toch ook makkelijk aan moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Jeroenneman schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:32:
[...]

Co op is zo zwaar irritant. Jammer dat ik daardoor wapens mis, maar no way dat ik 5 uur lang gescripte enemies ga neerleggen, met in exodus zelfs te weinig javelins ammo dus auto fail.
Kunt het auto fail noemen, maar er ligt een ammo crate waar je rustig kunt reloaden en waardoor je genoeg mijnen en javelins hebt ;) Dus vind het meer een fail van jou dat je die niet gevonden hebt :p
Missie's zijn best leuk en hier en daar nog best lastig ook. Heb er veel plezier aan beleefd met een maat, nu alles unlocked :)

[ Voor 5% gewijzigd door Crusher77 op 06-11-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:42:
[...]

Ohik zie een coolermaster gx 650, das een bagger merk voor PSU's:

http://www.hardocp.com/ar...50w_power_supply_review/9
Mehh, dat is kut... Bedankt voor het uitzoeken tho... Gelukkig heb ik nog garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spekkie1994 schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:55:
Als jullie nog een servertje zoeken, wij (DRL) hebben nu een 48 man CQ server draaien. Jullie zijn van harte welkom http://battlelog.battlefi...-QC-Maps-High-Tickets-NL/ . Nog meer dan genoeg plek!
Thanx. Ik stap nu de server in: React1veOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Jullie weten trouwens dat je de laatste coop missie kunt farmen right? Als je op easy naar de bom rent zonder mensen neer te schieten, en de bom laat ontploffen door gewoon wat keys to spammen krijg je alle kills van de enemies die op dat moment gespawned zijn. Je krijgt zo 5k/min dus met een goede 1.5 uur farmen heb je alle wapens. Je moet wel een beetje tegen farmen kunnen trouwens ;)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Raku schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:07:
Jullie weten trouwens dat je de laatste coop missie kunt farmen right? Als je op easy naar de bom rent zonder mensen neer te schieten, en de bom laat ontploffen door gewoon wat keys to spammen krijg je alle kills van de enemies die op dat moment gespawned zijn. Je krijgt zo 5k/min dus met een goede 1.5 uur farmen heb je alle wapens. Je moet wel een beetje tegen farmen kunnen trouwens ;)
Farmen zijn noob acties? Dus jij bent de grootste!!!!????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
goosche schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:09:
[...]

Farmen zijn noob acties? Dus jij bent de grootste!!!!????
Hij meld het alleen maar, het is niet zodat hij je verplicht om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Waar heb je het over. Alsof 10 keer die missies doen iets zegt. Iedereen wil graag die wapens unlocken maar die missies heb je na de eerste keer wel gezien. Overigens sta je nergens in de leaderboards met de scores aangezien je de missie failed.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Mijn ervaring met BF3

Eerst maar eens de single player.

Wooooo,..SUPER,........Mega Grafisch geweld en dan ook nog dat geluid,..helemaal te gek.
Level1
Druk "E" ,...druk "Space",....eehhh,....O ,......dat noemen ze Quick Time Events,.....Oké
Level 4
Jammer dat de levels wat kort zijn
Level15
Druk "E" ,...druk "Space",.........druk "S",.....druk "Q",....druk "Enter",........Druk "Ctrl/Alt/Del"
Aaaahhhh,...IK HAAT DIE f&^king QUICK TIME EVENTS !!!!

Nu maar de Multiplayer
Eerst maar even al mijn controller/keyboard settings instellen. (Ik vlieg namelijk met een Joy/flightstick).

Héé,..Ik moet dit ingame doen.... Kan niet even een lege server opzoeken om alles even rustig in te stellen.
Net zoals bij BF2.,......Wat jammer.

Na meerdere keren geprobeerd te connecten eindelijk ingame
Kan eindelijk beginnen met configureren
"Fire",.dat is die knop,....."flares".....oké........Shit,....dat was de eject button.

Maar even wachten totdat er weer een vliegtuig vrij is

Hehe Eindelijk in een vliegtuig,.......en nu .......hé......PC hang up. !!!!
Wat is dat nu weer...... Oké start de boel maar opnieuw op. Zo daar zijn we weer. En nu.
PC hang up. !!!!
Start de boel maar opnieuw op. Zo daar zij...
PC hang up. !!!!
Start de boel maar opnieu....
PC hang up. !!!!
Start de boe..
PC hang up. !!!!
S....

(*&(*^%*&()&(^*&*& GVD Wat is dit !!!

3 uur en 40 deaths later....Eindelijk alles ingesteld !

Eeehhh vier s'nacht,...ga maar eens naar bed. Probeer morgen maar weer een potje.

Volgende dag.

Start mijn PC op ,..start Origin op en krijg het volgende te lezen.
Volgens Origin heb ik geen BF3 geïnstalleerd.

WHAT THE ^^#&@#!(* *#@!(* !!!!!!! WAT EEN KLOTE SPEL IS DIT !!!

Weet je wat !!!!
Delete BF3 en Delete Origin.
Ze moeten eerst de boel maar eens in orde maken.
Probeer het over een maandje of twee wel weer

En dinsdag gaan we gewoon verder met COD MW3

(Let op : Is alleen maar mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Vooral doen ;) ik amuseer me sinds vandaag meer en meer met het spel. Net 64p conquest metro gespeeld en die map is fucking gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
YVG schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:12:
Mijn ervaring met BF3

Eerst maar eens de erst de boel maar eens in orde maken.
Probeer het over een maandje of twee wel weer

En dinsdag gaan we gewoon verder met COD MW3

(Let op : Is alleen maar mijn ervaring)
Ach jah, je moet soms een beetje geduld hebben en wat dingen googlen voordat je het aan de praat hebt, maar daar hebben veel mensen tegenwoordig het geduld niet meer voor...
Ik denk dat het een punkbuster probleem was, punkbuster updaten en je kon gewoon prima spelen...
En de SP is kut, dat weet iedereen, daarvoor koop je het spel niet.

Dus tja, ga jij maar lekker naar je CoD ;)

[ Voor 3% gewijzigd door link_AJ op 06-11-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FPS's, religie voor het plebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Daarin
link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:15:
[...]

Ach jah, je moet soms een beetje geduld hebben en wat dingen googlen voordat je het aan de praat hebt, maar daar hebben veel mensen tegenwoordig het geduld niet meer voor...
Ik denk dat het een punkbuster probleem was, punkbuster updaten en je kon gewoon prima spelen...
En de SP is kut, dat weet iedereen, daarvoor koop je het spel niet.

Dus tja, ga jij maar lekker naar je CoD ;)
Daarom is console gamening ook zo populair denk ik, zonder gezeik je spellen spelen (in dergelijke mate, die tijd lijkt sins de laatste generatie ook verleden tijd, maar nog niet zo erg als met pc)

[ Voor 3% gewijzigd door Practics op 06-11-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10
Exbloder schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:14:
Vooral doen ;) ik amuseer me sinds vandaag meer en meer met het spel. Net 64p conquest metro gespeeld en die map is fucking gestoord.
Als je snel wilt levelen idd 64 player metro doen, de raketten vliegen je om de oren en je kan een hoop heals en revives scoren. Maar goed, er is geen kont aan verder. Ik speel alleen maar player conquest en rush, het liefst 32 a 40 spelers o.i.d.

merk trouwens dat ik bijna niet meer zonder de irnvg kan. Dat ding wordt bij de volgende patch sowieso generfed of verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door haarbal op 06-11-2011 19:27 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zou het maar eens in je eigen systeem gaan zoeken, temps in de gaten houden, drivers updaten e.d.
Als je hele PC vastloopt is het 't systeem wat over zijn nek gaat, niet het spel.
Het enige probleem wat ik en bijna iedereen heeft, is dat het spel de 1e keer vastloopt als je connect. Je kunt hem echter dan wel gewoon sluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-11-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

haarbal schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:26:
[...]

Als je snel wilt levelen idd 64 player metro doen, de raketten vliegen je om de oren en je kan een hoop heals en revives scoren. Maar goed, er is geen kont aan verder. Ik speel alleen maar player conquest en rush, het liefst 32 a 40 spelers o.i.d.

merk trouwens dat ik bijna niet meer zonder de irnvg kan. Dat ding wordt bij de volgende patch sowieso generfed of verwijderd.
64 metro is echt te inbalanced voor woorden. Als US kan je nooit winnen, want zodra je tegenstander boven aan de roltrappen staat is het game over. Je komt er gewoon niet doorheen, hoe goed je ook bent. Heel misschien met een squad van 4 pro members maar buiten dat, is het gewoon een loss.

Maar zoals je zegt, als je geen US bent is het wel heel snel levelen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
unfor schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:34:
[...]

Ik zou het maar eens in je eigen systeem gaan zoeken, temps in de gaten houden, drivers updaten e.d.
Als je hele PC vastloopt is het 't systeem wat over zijn nek gaat, niet het spel.
Ik heb zelf ook altijd lockups met BC2 en BF3 ook, dit gaat alleen weg wanneer ik een externe geluidskaart gebruik in plaats van onboard geluid (klinkt raar maar dit was al bij BC2 zo, updates veranderen niks).

Ik gebruik nu dus een externe geluidskaart en dan werkt alles wel prima, maar blijf het apart vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Bezulba schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:35:
[...]

64 metro is echt te inbalanced voor woorden. Als US kan je nooit winnen, want zodra je tegenstander boven aan de roltrappen staat is het game over. Je komt er gewoon niet doorheen, hoe goed je ook bent. Heel misschien met een squad van 4 pro members maar buiten dat, is het gewoon een loss.

Maar zoals je zegt, als je geen US bent is het wel heel snel levelen.
M320 smoke, een redelijke squad of een team dat wil winnen en geen shootout wil doen en de laatste roltrappen smoken. Laatste 3 keer dat ik de map speelde (als ie toevallig in rotatie zit) als US gewonnen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
Redblader schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:37:
[...]

Ik heb zelf ook altijd lockups met BC2 en BF3 ook, dit gaat alleen weg wanneer ik een externe geluidskaart gebruik in plaats van onboard geluid (klinkt raar maar dit was al bij BC2 zo, updates veranderen niks).

Ik gebruik nu dus een externe geluidskaart en dan werkt alles wel prima, maar blijf het apart vinden.
Is een bug van Punkbuster en is op te lossen als je deze stappen volgt:

http://forums.electronica...-punkbuster-server-9.html

Heeft bij mij gewerkt, en iedereen die hetzelfde probleem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

SpaceK33z schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:57:
[...]

Oké, ik heb de processor clock van de GPU van 1800 naar 1700 gezet. Ik ga zometeen testen hoe het dan werkt. Hij stond wel standaard al op 1800, m'n GTX 560 Ti. Zou de memory clock omlaag ook wat helpen? Die staat nu op 2100.
Maar je draaide hem op stock? Dacht namelijk dat je had overgeclockt.

In dat geval is je videokaart misschien kapot...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:54:
[...]

Is een bug van Punkbuster en is op te lossen als je deze stappen volgt:

http://forums.electronica...-punkbuster-server-9.html

Heeft bij mij gewerkt, en iedereen die hetzelfde probleem had.
Had exact hetzelfde lockup probleem. Snapte het pas toen het me opviel dat ik het 's avond laat nooit had. Dan speelde ik dus met m'n USB headset :) Het updaten naar de laatste drivers van de ingebouwde geluidskaart loste bij mij alles al op. Het gaat dan om een maximus gene 3 mobo.

Hmmm, hoort eigenlijk in het hardwaretopic thuis bedenk ik me nu...

[ Voor 5% gewijzigd door Silvin op 06-11-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Silvin schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:22:
[...]

Had exact hetzelfde lockup probleem. Snapte het pas toen het me opviel dat ik het 's avond laat nooit had. Dan speelde ik dus met m'n USB headset :) Het updaten naar de laatste drivers van de ingebouwde geluidskaart loste bij mij alles al op. Het gaat dan om een maximus gene 3 mobo.
Grappig, ik heb een maximus gene 2 mobo :P
Zou het kunnen zijn dat de combinatie Asus+Realtek+Punbuster niet zo lekker gaat?
En ken ook meerdere mensen die nergens last van hebben terwijl ze gewoon de onboard Realtek gebruiken, deze mensen gebruiken vooral Gigabyte/Asrock mobo's.
Pagina: 1 ... 53 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien