Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:38
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:41:
[...]

Dat bedoelde ik niet, soms is het leuk om iemand te TK'en en dan zien te ragen :D
:O

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Reflective FF is altijd een beter optie. De ontvanger van het lood mag wel normale shock krijgen, maar degene die dom bezig moet eigenlijk de pijn maar voelen. Echt een prima systeem naar mijn mening (voor FF in Normal, op HC is reguliere FF misschien wel de betere keuze).

Ik weet niet of het in BF3 zit, maar hoe dan ook hoort het er wel in.

===

Dan even wat anders. Ligt het aan mij of 80% van de Singleplayer rennen door spervuren? Wat is daar leuk aan?

Ik speel het spelletje voor het eerst meteen op Hard. 90% van m'n deaths zijn doordat het spel verzint dat je door oneindige hoeveelheden (geregeld ook onzichtbare / onoverwinnelijke) tegenstanders die op je schieten heen moet rennen. Eigenlijk heeft iedere missie wel een stuk zoals dit, ik zie de lol er niet zo van eigenlijk.

Ik snap dat ze je willen leren van cover naar cover te rennen. Dat heb je nodig in de MP. Maar op Hard is het werkelijk willekeur. Soms ga je meteen zodra je de hoek om gaat al dood van het eerste schot. (Je hebt tenminste twee hits nodig, maar die krijg je vaak erg snel na elkaar).

Iets anders dat me erg dwars zit is dat je teammaatjes nooit target zijn en sommige tegenstanders niet doden. (er springen vonkjes vanaf, maar ze krijgen geen schade) Als je niet zelf als een gek zo snel mogelijk iedere aanvaller neerlegt, schieten ze je dood zodra je even uitsteekt.

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe die heli-coop moet? Ik krijg het nooit voor elkaar om ermee op gang te komen, in MP kan ik redelijk vliegen (en eruit springen is een optie) maar in co-op wordt ik vaak voor ik de eerste tegenstander heb gezien al geramd door m'n teammaat of dat ding dat je moet beschermen. Kan iemand em hier toevallig goed genoeg dat ik kan blijven hangen op de spawn? Ik wil graag echte coop missies spelen, heli en jets kunnen me werkelijk gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 01:17
Nee FF is geen slim concept in BF3 waarbij je team nogal eens een flashlight in je gezicht propt. Lamen word ook zoveel makkelijker als je gewoon andere uit "jouw" voertuig kan schieten. Dan heb je ook nog mensen die het leuk vinden om voor je te springen omdat ze de kill willen, normaal is dit al vervelend maar gooi er nog 1 tk bij en het word helemaal niet te doen.

Friendly fire is een prima concept maar het gaat naar mijn mening niet helemaal lekker met battlefield 3 samen.
Geef mij maar gewoon normale settings, als ik hardcore wil dan haal ik arma 2 wel uit de kast. Bij bf3 hardcore heb ik het gevoel dat ze alle hud eruit slopen en de game nog meer lonewolf maken in plaats van meer team based. HC spelen vanwege de zogenaamde "lage" schade van wapens vind ik al helemaal een none argument.
HC heeft naar mijn mening dus ook alleen maar als nut dat je het spotten uit de game haalt en dat je niks meer aan de minimap hebt.

Overigens vind ik de bf3 oplossing van het ouderwets "jet in chopper rammen" ook maar gaar. Een vijandelijk vliegtuig kan jouw helikopter rammen zonder dat dit hem vaak schade kost. Bij mij doet het dan ook weer niks maar het is nogal vervelend als je laag loopt te vliegen om een lock on te verliezen en vliegtuigen rammen heel de tijd in je. Gevolg, jij word door het vliegtuig de grond ingehamerd en het vliegtuig word afgeduwd de lucht weer in.
Dit is in veel gevallen wel beter dan battlefield 2 waarbij het vliegtuig en de helikopter beide kapot gingen maar het voelt nogal smakeloos en erg wrang aan.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
The Source schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:01:
Hoeveel mijnen kan ik eigenlijk leggen? Ik heb er standaard 3, maar 6 met een upgrade. Als ik die alle 6 leg en ik krijg weer nieuwe van een support player kan ik er dan weer 6 leggen zodat er totaal 12 liggen? En zo ja tot hoever kan ik gaan?
Volgens mij kan je iets van 8 hebben.
Als je er meer dan 8 legt worden de vorige opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren zat ik nog even een potje te knallen zat er een verdomd gooie helipiloot bij de tegenstander. Old skool bf style ownde hij de hele handel. Knap werk..maar werd er wel moedeloos van. Op een gegeven moment had iedereen alleen maar oog voor hem lol en werd je weer stom in je zij gepopt ondat je niet op zat te letten. :)

FF op de got servers? Ohjee

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Een week BF3 erop zitten en inmiddels level 25. Speel assault maar vooral recon. Snipen vind ik het meest leuke aan dit spel en vooral als je boven de 120m iemand neerlegt.

Helaas zijn er (naar mijn idee) veel noobs die snipen als campen ervaren en dit maar al te graag gillen in de game. Tja moet je met een M40A5 rond lopen rennen als een kip zonder, wat wel als heel normaal wordt ervaren. Dat vind ik nou idioot. 20 kills 20 keer dood. Soort van zelfmoord terrorist spelen. Heldhaftig? Nee in mijn ogen stompzinnig.

Constant met een een RPG, mortier of m320 lopen rammen en sproeien met een m208b ook prima. Als laatste de grootste game screwer in mijn ogen de IR. De ultieme tool voor de snobs die te blind zijn om een tegenstander op de zoeken of normaal te aimen.

Van mij mag het allemaal als je maar lol in het spel ...... Zelf heb ik meer plezier op kils te maken met een MP7 of recon geweer.

Dus als die kinderen die constant lopen te gillen en brullen over campen nu vooral een vooreens hun domme commentaar achterwege laten en het in hun botte hersentjes door laten dringen dat een sniper hide en hit speelt.

Zo dat is er uit.

Verdere vind ik BF3 weer een echte knaller met veel fun en spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef ik speel bf3 nu ook en ik ben het volledig met de review van tweakers eens.
Echt er is geen shooter die deze mooie gfx heeft en voelt aan als een nieuw
soort bf als ik het vergelijk met bc2 en 2142. Ik moet er nog wel een 2e videokaart bij hebben om online
de boel op zijn max te zetten, Ik speel nu 11 uur en ben bijna level 10. Maar goed ik verdedig vaak mijn eigen
gebied en ga niet snel op een punt af om over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

TecTo schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:11:
Een week BF3 erop zitten en inmiddels level 25. Speel assault maar vooral recon. Snipen vind ik het meest leuke aan dit spel en vooral als je boven de 120m iemand neerlegt.

Helaas zijn er (naar mijn idee) veel noobs die snipen als campen ervaren en dit maar al te graag gillen in de game. Tja moet je met een M40A5 rond lopen rennen als een kip zonder, wat wel als heel normaal wordt ervaren. Dat vind ik nou idioot. 20 kills 20 keer dood. Soort van zelfmoord terrorist spelen. Heldhaftig? Nee in mijn ogen stompzinnig.

Constant met een een RPG, mortier of m320 lopen rammen en sproeien met een m208b ook prima. Als laatste de grootste game screwer in mijn ogen de IR. De ultieme tool voor de snobs die te blind zijn om een tegenstander op de zoeken of normaal te aimen.

Van mij mag het allemaal als je maar lol in het spel ...... Zelf heb ik meer plezier op kils te maken met een MP7 of recon geweer.

Dus als die kinderen die constant lopen te gillen en brullen over campen nu vooral een vooreens hun domme commentaar achterwege laten en het in hun botte hersentjes door laten dringen dat een sniper hide en hit speelt.

Zo dat is er uit.

Hoe weet je hoe ver iemand staat in meters? Is dat gevoel of is die info ergens af te lezen? Het is jammer dat er geen offline training mogenlijk is. Nu zit ik mijn snipe stats behoorlijk te verknallen :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
RoyK schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:22:
[...]

Hoe weet je hoe ver iemand staat in meters? Is dat gevoel of is die info ergens af te lezen? Het is jammer dat er geen offline training mogenlijk is. Nu zit ik mijn snipe stats behoorlijk te verknallen :)
Speel alleen HC en daar krijg je bij een kill de meters te zien enz.. Ook in je static tijdens de overgang naar een nieuwe ronde kun je je gegeven bekijken. Hoe het zit met SC weet ik niet omdat ik dit niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Krijg je trouwens bij HC meer punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Het spel voelt steeds beter aan naarmate je meer speelt. Veel acties, het liggen vind ik echt geweldig (zo erg gemist bij BC2) . Ook fijn dat in Rush de punten niet meer overgenomen kunnen worden door er met een tank op te schieten (Nog niet meegemaakt terwijl dit in BC2 altijd werd gedaan.)

Ik zit wel altijd in tweestrijd welke class ik moet kiezen. Doe het goed als assault (haal altijd best wat punten en kom dan regelmatig wel bovenaan, of ergens in de buurt). Is leuk, in de actie, vlaggen veroveren, en handig dat je jezelf kan healen.

Ik kies dus niet vaak support, want daar zit minder snelheid in (meer rustig ergens jezelf installeren en ammo ronddelen). Wordt dan echt veel vaker afgeschoten...
Als engineer haal je vanzelf wel punten door je rpg vs tanks, en als recon is weer lastig punten halen vind ik en het is te afwachtend (niks voor mij beetje op afstandje te schieten)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Preddie schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:41:
als recon is weer lastig punten halen vind ik en het is te afwachtend (niks voor mij beetje op afstandje te schieten)
Als je boven de 250m kill een afstandje noemt. Probeer maar eens op 250m een kill te maken ;) Daar is meer voor nodig dan een RPG op je schouders om punten te scoren.

Gisteren nog een kill op 274 meter. Daar krijg ik nou een kick van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet snel een update komen zo dat ik mijn muis in kan stellen. Dit werkt helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:48:
Er moet snel een update komen zo dat ik mijn muis in kan stellen. Dit werkt helaas nog niet.
Jawel hoor, heb gewoon handelingen aan mijn muisknoppen gekoppeld. Je hebt in de key binding settings 3 kolommen: de actie, keyboard en mouse. In de keyboard kolom kun je inderdaad geen muisknop instellen, de mouse kolom wel. Duurde ook even voordat ik dat doorhad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:48:
Lees veel over muis problemen.

Zelf nergens last van maar regel mijn muis via SetPoint van Logitech. Zodoende kan je diverse configuraties maken en het aandatl DPI kiezen die het beste bij jouw speelstijl past.

Zie boven. Heb vijf muisknoppen gebonden via deze optie.

[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 06-11-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De afgelopen dagen op met een aantal vrienden op lege servers gespeeld en dat draaide vaak uit op klooien en dus ook oefenen. De grap is dat je elkaar dingen kunt laten zien zonder dat je voortijdig door je kop wordt geschoten en bovendien frustreer je ook geen spelers die wel serieus aan het spelen zijn. :)

Het resultaat is dat ik met muis en toetsenbord in een helicopter kan vliegen zonder neer te storten. Het is nu ook mogelijk om gericht doelen te kiezen en er dan op te jagen en dat kon ik echt niet en nu wel.

Het grootste voordeel is dat je jezelf de tijd geeft om echt te kijken wat er gebeurt als je een kogel (uit tank of geweer) afschiet en kijkt waar deze landt wat dus ook helpt tijdens het 'echte' spelen op normale servers. Die oefening heeft er ook voor gezorgd dat ik nu ook op de korte afstand mensen gemakkelijk omleg met een 8x scope. Normaal gesproken pakte ik dan de 4x scope maar dan verlies je weer de mogelijkheid om op de grote afstand nauwkeurig te schieten.

Ook viel het gister pas op dat je de mijnen van de tegenstanders op de grond ziet liggen wat voorheen gewoon een verrassing bleef. Een maat riep dat hij bij een vlag een verrassing in petto had en ineens zag ik de ronde schijf liggen. Vanaf nu kijk ik tijdens het rijden vaker naar de grond en heb ik de kans om deze te ruimen. :)

Ook heb ik nog nooit zoveel punten gekregen. Doordat je veel aan het oefenen (klooien) bent krijg je veel punten en unlock je ook veel. Je wordt er echt beter van. Het nadeel is wel dat je het met vrienden moet doen en iets als Teamspeak moet gebruiken. De solitaire spelers hebben er niet veel aan dus. Toch is het best makkelijk om groepen via TS te vinden om jezelf daarbij aan te sluiten (ook een manier om vrienden te maken). :)

Mijn beste unlock is dat ik met de tank nu ook raketten kan afschieten. Handig aangezien deze veel damage doen en je deze kunt afvuren terwijl het kanon aan het herladen is dus dan win je een 1:1 gevecht ook sneller.

* bazs2000 gaat het spel steeds leuker vinden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een logitech muis maar als ik in game op de muis kolom klik pakt hij hem niet.
Ik wil bijvoorbeeld mijn zij knop gebruiken voor knife, wil ik de binding maken en er gebeurd niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Werkt wel bij mijn logitech muis, en heb helemaal niks aan andere programmas geinstalleerd of drivers, gewoon standaard.
TecTo schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:45:
[...]

Als je boven de 250m kill een afstandje noemt. Probeer maar eens op 250m een kill te maken ;) Daar is meer voor nodig dan een RPG op je schouders om punten te scoren.

Gisteren nog een kill op 274 meter. Daar krijg ik nou een kick van.
Ik weet dat je een sniper fundamentalist bent, maar op een afstand liggen waarbij de tegenstander je niet kan raken is nou niet echt moeilijker dan op korte afstand met een RPG rond lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 06-11-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
furby-killer schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:59:
Werkt wel bij mijn logitech muis, en heb helemaal niks aan andere programmas geinstalleerd of drivers, gewoon standaard.

[...]

Ik weet dat je een sniper fundamentalist bent, maar op een afstand liggen waarbij de tegenstander je niet kan raken is nou niet echt moeilijker dan op korte afstand met een RPG rond lopen.
Wat een groot woord 'fundamentalist' zo zou ik mezelf niet willen noemen. Die term gebruiken in mijn ogen alleen ........ laat ik het netjes houden.

Zo te lezen ben je ook een sniper en wel 1 die het niet moeilijk vind om op grote afstand een kill te maken. Een natuur talent :)

Voor het korte werk gebruik ik de mp7 of ump. Daar zijn deze wapens ook voor bedoeld. RPG voor korte kills inzetten mag hoor, als je het leuk vind al zjn ze toch echt voor iets anders bedoeld. :? Het is maar hoe realistisch je het spel wilt spelen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Sniperfundamentalist, ook een manier om een speelstijl negatief te laten klinken (al zal het niet zo bedoeld zijn).

Snipen is met dit spel leuk, met Black Ops had je er niet veel aan omdat het niet echt voordelen gaf. Met de grote afmetingen van dit spel dus wel en het maakt je niet onoverwinnelijk. Zelf snipe ik en jaag voornamelijk op snipers aangezien de meesten lang op 1 plek blijven liggen. Daar kun je dan lekker op schieten (of je spot ze waardoor een ander het vuile werk kan opknappen). :P

Over een tijdje heb ik de Soflam vrijgespeeld en wordt het spelen daarmee wat ook wel mogelijkheden geeft als je bovenop een berg staat (als dat mogelijk is). Volgens mij kun je dan een dodelijke combinatie maken met de volgende spelers:

Recon (Soflam)
Engineer (Javelin)
Support (Ammo)

Lijkt mij cool om zo te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
bazs2000 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:15:
Sniperfundamentalist, ook een manier om een speelstijl negatief te laten klinken (al zal het niet zo bedoeld zijn).

Snipen is met dit spel leuk, met Black Ops had je er niet veel aan omdat het niet echt voordelen gaf. Met de grote afmetingen van dit spel dus wel en het maakt je niet onoverwinnelijk. Zelf snipe ik en jaag voornamelijk op snipers aangezien de meesten lang op 1 plek blijven liggen. Daar kun je dan lekker op schieten (of je spot ze waardoor een ander het vuile werk kan opknappen). :P

Over een tijdje heb ik de Soflam vrijgespeeld en wordt het spelen daarmee wat ook wel mogelijkheden geeft als je bovenop een berg staat (als dat mogelijk is). Volgens mij kun je dan een dodelijke combinatie maken met de volgende spelers:

Recon (Soflam)
Engineer (Javelin)
Support (Ammo)

Lijkt mij cool om zo te spelen. :)
Recon (Drone)
Support (C4 en Ammo)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Meer mensen die zich beter voelen omdat ze snipen (of iig dat idee geven met opmerkingen).
TecTo schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:07:
[...]
Voor het korte werk gebruik ik de mp7 of ump. Daar zijn deze wapens ook voor bedoeld. RPG voor korte kills inzetten mag hoor, als je het leuk vind al zjn ze toch echt voor iets anders bedoeld. :? Het is maar hoe realistisch je het spel wilt spelen ;w
Ik neem aan dat je tegen infanterie bedoelt. Sowieso is RPG op infanterie niet onrealistisch, maar het is ook enorm overrated. Oh ik doe het weleens als ik engineer ben en ik weet dat iemand ergens achter zit, dan knal ik er gewoon een RPG op. Maar voor normaal werk is een RPG bagger. Je krijgt maar één kans, en dan heb je een grot neon sign boven je hoofd waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik wilde niemand tegen het hoofd stoten voor het snipen hoor. Persoonlijk vind ik snipers in BF3 veel minder irritant dan in BC2. Je kan je er beter tegen weren in die zin dat er meer manieren zijn om te schuilen (in BC2 had ik dat minder)
Zelf snipen vind ik persoonlijk gewoon niet leuk, uiteindelijk moet ik wel (ik wil alles wel unlocken), maar ik houd meer van de actie en die voel ik niet als sniper (heb dan meer het gevoel dat ik voor mezelf aan het spelen ben en niet deelneem aan het spel) maar dat is voor iedereen persoonlijk

N.B. mensen die rpg voor infantry gebruiken vind ik wel irriant! (als ze niet anders doen, soms raak ik met een verdwaalde raket ook wel eens iemand als ik op een tank richt of als ik op een tank wil richten en iemand staat oppeens iemand voor me neus)

[ Voor 26% gewijzigd door Paniohitus op 06-11-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de hele dag Caspian Border gespeeld (helaas nog geen server met 1000 tickets gevonden) en ik ben niet één munitiekrat tegen gekomen en heb slechts één healkit gezien. Iedereen speelt daar sniper of engineer omdat het zo makkelijk scoren is met de mijnen. Zijn er meer die dat zien of is het gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds blijft het een geweldig spel, maar er is 1 ding waar ik me mateloos aan irriteer en waar mn controller aan te leiden heeft. Ik heb 9 van de 10 keer dat ik random spawn dat ik op 10 meter afstand van een vijand terecht kom. Natuurlijk ben ik dan recon en kan ik helemaal niets. Dan respawn ik weer op exact dezelfde locatie! Echt om gek van de worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:30:
Ik heb gisteren de hele dag Caspian Border gespeeld (helaas nog geen server met 1000 tickets gevonden) en ik ben niet één munitiekrat tegen gekomen en heb slechts één healkit gezien. Iedereen speelt daar sniper of engineer omdat het zo makkelijk scoren is met de mijnen. Zijn er meer die dat zien of is het gewoon toeval?
Tja elkaar helpen is nog ver te zoeken. De keren dat ik revived ben of ammo heb gekregen is op 1 hand te tellen. Zelfs als je achter iemand loopt of voor hem springt en op Q drukt gebeurt er gewoon niets. Sommige spelers snappen het blijkbaar niet.
En er zijn zat 1000 ticket servers hoor.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Dat is zo, als support is het moeilijker vind ik en lastiger spelen en er is inderdaad weinig ammo te vinden als je een andere class speelt. (soms moet je echt terugwandelen voor een ammobox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat het in een stedelijk gebied stukken eenvoudiger is om een krat te vinden want CB is natuurlijk erg uitgestrekt maar rondom vlaggen zou je toch wel een krat verwachten Ik wissel zelf af met engineer en support en drop als ik iemand zie een krat. Je helpt je team er mee en je krijgt zelf punten.
We lagen bij een vlag onder vuur van een heli en die assault gooit niet eens een healthkit uit, makkelijker haal je de punten niet binnen. Heb als support in Metro 6 ribbons verdiend door continu munitiekisten te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamplay is op het moment echt ver te zoeken. Ik heb gisteren meermalen teamkill gedaan voor ammo of healtboxes omdat q niks uithaalde, dan maar een headshot hoor. Irriteer me ook aan het feit dat spawnen op teammates ook vaak niet wil en je dus op de base wordt gespawned. En het ergste is dan nog dat er een teammate in het enigste voertuig stapt en plankgas vandoor gaat, teammates achterlatend. Hoe moeilijk is het om ff op de map te kijken en te wachten tot je wat passagiers mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel een generatiekloof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ga er van uit dat het na de release van MW3 iets beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 13:52
Bij maps als Caspian Border, Firestorm en Kharg Island ben je vaak ook de sjaak als je geen engineer bent. Zelf begin ik vaak als support, maar na een paar keer afgeknald te worden door een tank switch ik dan toch naar engineer.

Oh, en Dice.. kunnen jullie er aub voor zorgen dat ik niet recht voor een enemy kan spawnen.. mijn god wat is dat irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 06-11-2011 10:57 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamplay is echt heel ver te zoeken. En wat the f moet een support kerel op een dak van 10 meter hoog. Denk je lekker een potje te kunnen snipen en de objectives te kunnen verdedigen word je na 10 sec alweer gekillt. Ik haat soms echt de manier waarop sommige mensen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:56:
Alsof het daarmee te maken heeft. Het is gewoon de schijtmentaliteit van tegenwoordig. Volgens jouw beredenatie spelen de CoD spelers dan ook in de battlegrounds van WoW want daar werken ze ook nauwelijks samen.
Als MW3 uit is verandert er niets, alsof spelers dan opeens wel behulpzaam worden, wat een nonsens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:58:
[...]

Alsof het daarmee te maken heeft. Het is gewoon de schijtmentaliteit van tegenwoordig. Volgens jouw beredenatie spelen de CoD spelers dan ook in de battlegrounds van WoW want daar werken ze ook nauwelijks samen.
Als MW3 uit is verandert er niets, alsof spelers dan opeens wel behulpzaam worden, wat een nonsens.
Nee, maar dan gaan alle CoD kindjes MW3 spelen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:56:
[...]

Oh, en Dice.. kunnen jullie er aub voor zorgen dat ik niet recht voor een enemy kan spawnen.. mijn god wat is dat irritant.
Gisteren twee keer achter elkaar dus die gast had als extra 2 makkelijke kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:59:
[...]

Nee, maar dan gaan alle CoD kindjes MW3 spelen :P
Ja, en? Wat maakt dat voor verschil? BF spelers zijn spelers die niet voor zichzelf spelen maar alleen maar teamwork doen zeker? Dream on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

rgras schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:56:
Dan ga je ervanuit dat de CoD spelers de boel nu verzieken. Kom op, dat egocentrische gedrag kent een lange geschiedenis en al voordat CoD bestond. Je kan beter gewoon toegeven dat de community van BF gewoon veel figuren huisvest die alleen maar aan het eigen plezier denken.

Mensen willen zelf een auto besturen en dat is dat. Deze mensen snappen ook niet dat wanneer je met twee man je een sterker team vormt dan wanneer je alleen speelt. Maar goed, dit zal nooit veranderen en zeker niet wanneer MW3 uitkomt want als je dat denkt dan ben je zometeen een illusie rijker wanneer blijkt dat de einzelgangers nog steeds met de voertuigen wegscheuren zonder mensen mee te nemen.

Ik ben al blij dat het nog niet zo vaak gebeurt dat je door teamgenoten uit een startend vliegtuig wordt geschoten omdat zij erin willen vliegen. Men struikelt soms over elkaar om in een vliegtuig te zitten en dat zijn vaak de mensen die zich als eerste te pletter vliegen.

Volgens mij moet men hier minder zeiken om de CoD spelers en meer naar de spelers van BF kijken. CoD wordt hier veel te snel in een kwaad daglicht gesteld.

Dat is net zo kinderachtig als Apple v.s. Microsoft of Intel v.s. AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MW3 gaat niets veranderen aan hoe mensen het spel spelen, dus zoek gewoon een goede groep mensen om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 12:06

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:58:
Ik heb zelf een logitech muis maar als ik in game op de muis kolom klik pakt hij hem niet.
Ik wil bijvoorbeeld mijn zij knop gebruiken voor knife, wil ik de binding maken en er gebeurd niets
Ik heb hier ook last van. Mijn Logitech Performance MX muis kan ik ook niet kloppend instellen. Als ik een handeling aan een speciale knop koppel en vervolgens het test, gebeurd er gewoon niks. Weet iemand hoe dit te fixen is? Btw, ik heb de SetPoint drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gister een keer rush gespeeld met Medic, maar ik kon niemand reviven, ligt dat aan de serverinstellingen of puur aan de rush-type?

Als Medic zijnde blijf ik vaak achter de linie om mensen health te geven en te reviven, vooral bij plekken waar je ff pinned zit.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als medic hoor je juist voorin te zitten omdat je eigenlijk assault bent. Maar het hangt ook van je map af, in stedelijke gebieden ben je bruikbaarder dan in uitgestrekte maps waar je ook regelmatig alleen of met twee op pad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:06:
Gister een keer rush gespeeld met Medic, maar ik kon niemand reviven, ligt dat aan de serverinstellingen of puur aan de rush-type?

Als Medic zijnde blijf ik vaak achter de linie om mensen health te geven en te reviven, vooral bij plekken waar je ff pinned zit.
Als de server fast spawn is en je teammates direct spawnen na hun dood kan je niemand reviven. Heb ik ook vet vaak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:01:
[...]

Ja, en? Wat maakt dat voor verschil? BF spelers zijn spelers die niet voor zichzelf spelen maar alleen maar teamwork doen zeker? Dream on.
Het idee is dat run and gun veel effectiever is in CoD. Spelers die dus liever op deze manier spelen, stappen waarschijnlijk over naar MW3

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik moet zeggen dat ik het ook nog lastig vind om goed rekening met andere te houden.. Ik probeer het wel, maar mis door gebrek aan ervaring en ±20 fps av. gewoon nog overzicht om alles goed te zien. Dus ook teammates die hulp nodig hebben. Dat zal voor veel nieuwe spelers zijn en het heeft gewoon tijd nodig om het juiste overzicht te krijgen..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:16:
[...]

Het idee is dat run and gun veel effectiever is in CoD. Spelers die dus liever op deze manier spelen, stappen waarschijnlijk over naar MW3
Niet als die spelers altijd bf hebben gespeeld, het zijn dan echt puur de noobs die bij cod weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een munitiekrat bij een vlag te droppen als je met een paar anderen aan het verdedigen bent is niet zo moeilijk hoor. Is gewoon een kwestie van mentaliteit. Je kunt nooit teveel kratten droppen, zie je een teammaat, gooi gewoon een krat neer en ga door naar de volgende. Als je een ander tegenkomt heeft de vorige zijn munitie al aangevuld en kun je dus weer een nieuwe krat droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Weet iemand wat dit is (klik op het plaatje voor groter beeld)? Een half roze, futuristisch achtige boom?? Deze kwam ik meerdere tegen in Caspian border.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2iw0y28.png

En dan ook nog deze wazige bugs die ik in hetzelfde potje tegenkwam:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/14uf588.png

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/143gvid.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke nog niet. Zie wel vaker dat AMD kaarten dit hebben. Maar dat is gewoon nog een driver bug of een game bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die roze boom zal ook wel een bug zijn. Ben jouw ervaringen zelf nog niet tegengekomen. Ik krijg nu wel regelmatig een groene streep over mijn scherm wat ik eerst niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Thermal Optics hebt is het echt zo een gewin tegen mijnen. Als je dat hebt zie je de mijnen in 1 keer liggen, geen last meer van. Thermal en proximity scan voor de tanks zijn echt zeer effectief :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SpaceK33z schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:30:
Weet iemand wat dit is (klik op het plaatje voor groter beeld)? Een half roze, futuristisch achtige boom?? Deze kwam ik meerdere tegen in Caspian border.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
die 2e is net the fortress of solitude van superman >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:35

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dat zijn bugs die ik nog nooit gezien heb. Ook niet bij bekenden.

Artifacts die veroorzaakt worden door fouten. Mogelijk doen of je drivers iets flink verkeerd of je GPU maakt fouten. Bijvoorbeeld door een overklok, defect videogeheugen of een ander defect.
Heb je het niet in andere applicaties/games?

Zorg eerst eens dat je drivers up-to-date zijn. En ga vervolgens je videokaart testen. Als je een overklok hebt, haal die er af en test op stock speeds. En test met andere applicaties en games.

[ Voor 24% gewijzigd door Ultraman op 06-11-2011 11:34 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:32:
[...]

Als je Thermal Optics hebt is het echt zo een gewin tegen mijnen. Als je dat hebt zie je de mijnen in 1 keer liggen, geen last meer van. Thermal en proximity scan zijn echt zeer effectief :)
Nog niet iedereen heeft dat en ik heb ook regelmatig kills gehad doordat er een volle jeep op een vlag af kwam scheuren. De mijnen zullen vanzelf wel minder worden naarmate er meer vrijgespeeld wordt op de tanks. Ik ben zelf nog niet op een mijn gereden want als je normaal rijdt zie je ze echt wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand hier die de GoT servers kan linken?
Ik heb een GOT 64man Conquest server gevonden maar niemand joined die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:35:
[...]

Nog niet iedereen heeft dat en ik heb ook regelmatig kills gehad doordat er een volle jeep op een vlag af kwam scheuren. De mijnen zullen vanzelf wel minder worden naarmate er meer vrijgespeeld wordt op de tanks. Ik ben zelf nog niet op een mijn gereden want als je normaal rijdt zie je ze echt wel liggen.
In de donkere tunnel in Davamant Peak kunnen ze anders aardig geniepig zijn.
Helemaal als de vijand zo slim is ze te verstoppen tussen mijnen van je eigen engineers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Ultraman schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:33:
Dat zijn bugs die ik nog nooit gezien heb. Ook niet bij bekenden.

Artifacts die veroorzaakt worden door fouten. Mogelijk doen of je drivers iets flink verkeerd of je GPU maakt fouten. Bijvoorbeeld door een overklok, defect videogeheugen of een ander defect.
Heb je het niet in andere applicaties/games?

Zorg eerst eens dat je drivers up-to-date zijn. En ga vervolgens je videokaart testen. Als je een overklok hebt, haal die er af en test op stock speeds. En test met andere applicaties en games.
Dat is dus het vreemde, ik heb heel veel pas uitgekomen spellen gespeeld en bij geen enkel spel heb ik dit. Crysis 2, Deus Ex, Driver San Francisco en nog meer doen het allemaal perfect.

Ik heb dit trouwens ook niet altijd, maar heel soms. Dat van die roze bomen is de eerste keer.

En ik heb trouwens geen AMD kaart, zoals iemand zei, maar een Nvidia Geforce GTX 560 Ti.

[ Voor 9% gewijzigd door SpaceK33z op 06-11-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Roshnak schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:36:
Iemand hier die de GoT servers kan linken?
Ik heb een GOT 64man Conquest server gevonden maar niemand joined die.
Waarom linken?
Ga naar Battlelog -> Server Browser. en zet in het zoekveld "GoTBF3" , dan vind ik er 6.
SpaceK33z schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:36:
[...]

Dat is dus het vreemde, ik heb heel veel pas uitgekomen spellen gespeeld en bij geen enkel spel heb ik dit. Crysis 2, Deus Ex, Driver San Francisco en nog meer doen het allemaal perfect.
Dan is het waarschijnlijk een bug, mogelijk driver gerelateerd.
Maar op onderzoek uit gaan en je drivers updaten kan geen kwaad.
En zonder verder info over je systeem of drivers valt er weinig meer over te zeggen.

[ Voor 44% gewijzigd door Ultraman op 06-11-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ultraman schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:37:
[...]

Waarom linken?
Ga naar Battlelog -> Server Browser. en zet in het zoekveld "GoTBF3" , dan vind ik er 6
ik 7

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De private?
Komt waarschijnlijk omdat ik het password protected op X heb staan.

[edit]
jup, 7

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 06-11-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ultraman schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:36:
[...]

Helemaal als de vijand zo slim is ze te verstoppen tussen mijnen van je eigen engineers.
Precies. Vooral op die map en Seine crossing zit ik soms op de minimap verdacht te kijken dat er een mijn tussen zit die niet friendly is >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:30:
Om een munitiekrat bij een vlag te droppen als je met een paar anderen aan het verdedigen bent is niet zo moeilijk hoor. Is gewoon een kwestie van mentaliteit. Je kunt nooit teveel kratten droppen, zie je een teammaat, gooi gewoon een krat neer en ga door naar de volgende. Als je een ander tegenkomt heeft de vorige zijn munitie al aangevuld en kun je dus weer een nieuwe krat droppen.
Even hier op inhaken, maar volgens mij verdwijnen mijn ammokratten steeds nadat ik een tweede neergooi. Dan zou het behoorlijk nutteloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:36:
[...]

Als er iemand dan op jouw mijn rijdt zijn de mijnen van de tegenpartij ook meteen opgeruimd en daar krijg je toch ook punten voor? Ik had dat gisteren toen ik bij een andere vlag was dat er iemand op een mijn reed bij het gasstation en dat ik ook nog 4 x 20 punten kreeg voor het opruimen van andere explosieven. Ik weet niet meer precies hoe het in beeld kwam maar het levert wel lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit lijken mij eerder gewoon after effects van je videokaart, dit soort dingen heb ik ook gehad bij andere games lag aan de kaart en of driver. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:40:
[...]

Even hier op inhaken, maar volgens mij verdwijnen mijn ammokratten steeds nadat ik een tweede neergooi. Dan zou het behoorlijk nutteloos zijn.
Die verdwijnen ook maar waarom zou je 1 persoon een munitiekrat geven en de rest niet? Als je bij engineer A een krat dumpt en je rent 100 meter verder naar sniper B dan heeft A zijn munitie al aangevuld en kan B de munitie aan gaan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:44:
[...]

Die verdwijnen ook maar waarom zou je 1 persoon een munitiekrat geven en de rest niet? Als je bij engineer A een krat dumpt en je rent 100 meter verder naar sniper B dan heeft A zijn munitie al aangevuld en kan B de munitie aan gaan vullen.
Naja, ik kreeg meer het idee dat mensen verwachten dat bij elke vlag wel een krat voor ze klaar zou liggen, terwijl de Support die ze daar neergelegd heeft, dan inmiddels al ergens anders weer een krat heeft neergelegd. Een Support zal immers steeds bij mensen in de buurt blijven zodat hij ook daadwerkelijk punten krijgt voor zijn kratten, in plaats van ze neer te gooien bij een vlag in de hoop dat er nog iemand langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ongelooflijk, net een potje gigantisch verloren. Heb me nog nooit zo erg aan mijn teamies geirriteerd. Wat een ongelooflijke knullige mensen. Ik wil gewoon een keer in een team zitten dat gewoon goed draait, zonder dat ik ook altijd alle vlaggen mee moet veroveren. Ik wil ook wel eens gewoon mijn sniper lekker levelen, zonder dat ik me druk hoef te maken of we winnen...

Edit; wat is het vandaag toch met mensen. Ga team deathmatch spelen als je geen zin hebt om objectives te doen. Die gamemode zit er niet voor niets in. -O-

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2011 12:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste paar dagen ging het prima, sinds gisteravond heb ik nu ook last van die negative mouse issue, of hoe het ook heet. Ik kan niet meer 180 graden draaien zonder mijn muis 10x te moeten verplaatsen. Erg vermoeiend zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:48:
[...]

Naja, ik kreeg meer het idee dat mensen verwachten dat bij elke vlag wel een krat voor ze klaar zou liggen, terwijl de Support die ze daar neergelegd heeft, dan inmiddels al ergens anders weer een krat heeft neergelegd. Een Support zal immers steeds bij mensen in de buurt blijven zodat hij ook daadwerkelijk punten krijgt voor zijn kratten, in plaats van ze neer te gooien bij een vlag in de hoop dat er nog iemand langs komt.
Daarom is teamwork belangrijk, dan kun je afspreken wie waar respawned maar dat werkt helaas alleen in clans. Daarom drop ik overal waar ik teamgenoten zie een krat, beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:02:
[...]

Daarom is teamwork belangrijk, dan kun je afspreken wie waar respawned maar dat werkt helaas alleen in clans. Daarom drop ik overal waar ik teamgenoten zie een krat, beter iets dan niets.
Zelfs dat is niet altijd een garantie. Soms drop je ammo bij iemand die aan het schieten is en dan doet die gene vervolgens niets met jouw ammo en loopt vrolijk verder.

Bij Metro zal je dit niet zo snel zien. Daar heb je dan hele groepen die aan het schieten zijn en dan worden de ammoboxen wel gebruikt. Het lijkt voornamelijk bij de grotere maps mis te gaan. Wellicht zit het hem inderdaad in het maken van afspraken. Via TS kun je dit makkelijk, ingame niet aangezien de berichten volgens mij niet door iedereen worden gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:06:
[...]

Zelfs dat is niet altijd een garantie. Soms drop je ammo bij iemand die aan het schieten is en dan doet die gene vervolgens niets met jouw ammo en loopt vrolijk verder.

Bij Metro zal je dit niet zo snel zien. Daar heb je dan hele groepen die aan het schieten zijn en dan worden de ammoboxen wel gebruikt. Het lijkt voornamelijk bij de grotere maps mis te gaan. Wellicht zit het hem inderdaad in het maken van afspraken. Via TS kun je dit makkelijk, ingame niet aangezien de berichten volgens mij niet door iedereen worden gelezen.
Metro is een verhaal apart, daar staat iedereen bij de roltrappen hersenloos te schieten en granaten te gooien. Het enige wat je moet doen is de munitiekisten spammen en punten tellen :)

Voordeel van een clan is dat je van tevoren afspraken kunt maken wie waar ongeveer rondhangt en dan is het makkelijker bij te houden als support en kun je ook een engineer oproepen als er iemand in een tank zit te kwallen. Of je helpt op verzoek iemand die een nest tegenstanders heeft gespot door even snel de mortier op te zetten.
Zo is BF ook bedoeld, helaas speelt niet iedereen met die gedachte en lopen/vliegen/rijden ze als individu rond en zitten ze in de chat huillie huillie te doen omdat iemand anders in de jet zit terwijl ze zelf (vinden ze zelf) veel beter vliegen.

Maar goed, dat weet je als je BF gaat spelen. Ik heb zelf maar twee minpunten en dat is het chatvenster en geen spawnprotection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
SpaceK33z schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:36:
Ik heb dit trouwens ook niet altijd, maar heel soms. Dat van die roze bomen is de eerste keer.

En ik heb trouwens geen AMD kaart, zoals iemand zei, maar een Nvidia Geforce GTX 560 Ti.
Ik heb het al meerdere malen gelezen (hier op tweakers), dat eigenaren van de GTX560 Ti artifacts kregen in BF3, dit hebben ze verholpen door het voltage een klein tikje omhoog te doen.
:)

[edit]
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:24:
Ok oplossing is niet de drivers of nvidia vision, maar voltage van mijn Gigabyte GTX560ti opschroeven naar 1.075V.
http://www.overclock.net/...3-fixes-nvidia-users.html
Bever! schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:42:
tipje voor mensen met een gtx560ti die veel crasht.. heb mn gigabyte kaart net geflasht met nieuwe bios en helemaal geen crashende drivers meer etc. (voltage is wat verhoogd door de flash)

[ Voor 39% gewijzigd door SirNobax op 06-11-2011 12:18 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er goede of slechte ervaringen met headsets op de PS3?
Ik twijfel of ik er één wil kopen. De voice comms van anderen blinken niet uit in verstaanbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:13
Die claymores zijn echt geweldig. Net drie kills met één claymore. Ik voel me dan net een klein kind zo blij. Zonet ook, word ik geknifed tijdens een slok koffie, loopt ie daarna over mijn claymore heen haha.

Ik moet zeggen dat de rush potjes echt geweldig zijn. Heb het idee dat de maps iets compacter zijn dan BFB2 waardoor spelers dichter bijelkaar blijven. Dat je snipers kunt zien door hun reflectorscope is een geweldige toevoeging, een stuk minder bushwookies.

Conquest op de PS3 vind ik niet veel aan, 12 vs 12 conquest zijn te weinig spelers naar mijn mening. Je rijdt een beetje langs die vlaggen en af en toe zie je eens iemand in een bosje liggen ofzo. Mwah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:13
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:18:
Zijn er goede of slechte ervaringen met headsets op de PS3?
Ik twijfel of ik er één wil kopen. De voice comms van anderen blinken niet uit in verstaanbaarheid.
Op mijn headset kan ik mijn squadmates niet horen. Zo gauw ik de headset uit de PS3 trek hoor ik ze wel. Mijn squadmates kunnen mij wel horen. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plankton schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:21:
[...]

Op mijn headset kan ik mijn squadmates niet horen. Zo gauw ik de headset uit de PS3 trek hoor ik ze wel. Mijn squadmates kunnen mij wel horen. Iemand hetzelfde probleem?
Voicechat in BF3 op de PS3 is heel brak. Met zn tweeën is het nog verstaanbaar, maar als er een 3e persoon bijkomt hoor je maar de helft wat de ander zegt. Als het goed is komt er later een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 13:52
Plankton schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:19:
Die claymores zijn echt geweldig. Net drie kills met één claymore. Ik voel me dan net een klein kind zo blij. Zonet ook, word ik geknifed tijdens een slok koffie, loopt ie daarna over mijn claymore heen haha.
Ik snap maar weinig van die claymores, en dan vooral dat ze vaak weg zijn. Leg ik er 2 neer; geen tegenstander in de buurt; kijk om; claymores weg.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 15:57
Net ff een paar heerlijke acties gemaakt xD

[video]http://www.youtube.com/watch?v=D72OiCeoieQ&hd=1"]YouTube: Battlefield 3: Shotgun Ninja[/video]

[ Voor 6% gewijzigd door link_AJ op 06-11-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 13:18
Kan het niet zijn dat je eigen team ze kapot schiet? (claymores)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/21oeq9.png

Nao. Op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Heerlijk link.. op metro zitten ze idd heel vaak gewoon niet op te letten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:52:

[video]
Whahahhahaha XD :P, wat voor niveau hebben die gasten:P? Wat een noobs XD

@0:45 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ik heb nog steeds het probleem dat op grote maps (Caspian Border) het spel een .exe geeft. Op kleinere maps gebeurd dit niet.. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoTBF3.nl #3 - 64p Conquest en GoTBF3.nl #4 - 32p Rush zijn gisteravond op splinternieuwe hardware geplaatst. Hierbij 2 nieuwe banners:

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.41.103:25200/b_560x95.png

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.41.104:25200/b_560x95.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link_AJ schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:52:

[video]
Dat gaat wel heel erg simpel! Veel CoD gespeeld? Lijkt er wel wat op.
Ik zoek altijd de dekking op maar dat is blijkbaar de verkeerde strategie.

Goeie muziek trouwens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:51:
[...]

Ik snap maar weinig van die claymores, en dan vooral dat ze vaak weg zijn. Leg ik er 2 neer; geen tegenstander in de buurt; kijk om; claymores weg.
Vind het vooral belachelijk dat de claymores niet af gaan als je er crouch of prone langs gaat...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jackal131 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:21:
[...]

Vind het vooral belachelijk dat de claymores niet af gaan als je er crouch of prone langs gaat...
Is altijd al zo geweest, meen ik. In ieder geval toch in 2142. Ik vind het nog niet zo slecht, anders gaan we weer de CoD toer op.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het belachelijk dat er geen draadje/pin aan de claymore zit daarom gaat hij niet af als je er langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:04:
Ik heb nog steeds het probleem dat op grote maps (Caspian Border) het spel een .exe geeft. Op kleinere maps gebeurd dit niet.. Waar kan dit aan liggen?
BF3 heeft een geheugen probleem, vooral op 32bit windows wordt dit zichtbaar, bf3 probeert geheugen adressen te gebruiken die door windows gereserveerd is voor bv de kernel van windows.
Het betekent niet dat je geugen te kort komt maar dat bf3 programmeer fouten bevat.

Voor 32 bit is er een truuk, je gaat het geheugen dat gereserveerd is door windows verlagen zodat de kans dat bf3 een gereserveerd geheugen adres gaat gebruiken kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 00:02
Dag mensen,

Volgens mij heb ik iets gemist en/of ben ik gewoonweg niet op de hoogte.

Ik heb een Battlefield 3 limited edition exemplaar gekocht, maar hoe claim ik wapens en/of hoe bespeel ik strike at karkand?

Groet,
Fjerpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 19:31
Fjerpje schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:42:
Dag mensen,

Volgens mij heb ik iets gemist en/of ben ik gewoonweg niet op de hoogte.

Ik heb een Battlefield 3 limited edition exemplaar gekocht, maar hoe claim ik wapens en/of hoe bespeel ik strike at karkand?

Groet,
Fjerpje
Karkand is nog niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

TecTo schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:11:

Zo dat is er uit.

zolang jij geen noob bent die 5 kills heeft en 5 deads vind ik het prima... maar ik haat die noobs die de hele match met een sniper lopen en NIETS scoren ..totaal useless dus.. die alleen ,maar op 1 plek blijven liggen dat is irri

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lias schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:43:
[...]

zolang jij geen noob bent die 5 kills heeft en 5 deads vind ik het prima... maar ik haat die noobs die de hele match met een sniper lopen en NIETS scoren ..totaal useless dus.. die alleen ,maar op 1 plek blijven liggen dat is irri
Iemand met 5 kills en 5 deads kan wel het meeste voor het team hebben betekend als in mcom armen, vlaggen veroveren, reviven, etc.

Echter als iemand met 5 kills en 5 deads in totaal 600 punten heeft ofzo, dan is die idd vrij useless..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
WELKOM IN HET SPEL WAT 99% GPU LOAD IS!! ik ben ene die hard overclocker voor 13 jaar en ik kan je zeggen dat jij eens je kloksnelheden omlaag moet schroeven = _/-\o_..je geheugen.

Waarom klok je trouwens over als je niet ff test in crysis oid??
Als jij zo door blijft spelen kan je strax in je windows geeneens meer text lezen

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 06-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
uchiha tijntje schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:44:
[...]

Iemand met 5 kills en 5 deads kan wel het meeste voor het team hebben betekend als in mcom armen, vlaggen veroveren, reviven, etc.

Echter als iemand met 5 kills en 5 deads in totaal 600 punten heeft ofzo, dan is die idd vrij useless..
Precies, ik ben zo'n iemand die vaak dood gaat, niet omdat ik als een kip zonder kop ren maar alle risico neem om een vlag te pakken en dat kan niet als je campt.
irvn is een goede anti camp scope en als anderen met flash light spelen dan mag ik met irvn gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Probleem is inderdaad die snipers die helemaal achter in de map gaan zitten en af en toe iemand hitten. Aan hun radio beacon heb je niks, de T-UGS/MAV gebruiken ze niet. Hun spotten is compleet zinloos vaak en ze raken veel te weinig. Probleem is dat hier erg veel van zijn. Als iemand wat aan de zijkant van een base zit, zodat hij het makkelijker maakt om te flanken, kan spotten en mooi mensen achter cover kan weg snipen ben ik er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ik speel TDM dan is sniperen sowieso irri :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Adante schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:48:
Probleem is inderdaad die snipers die helemaal achter in de map gaan zitten en af en toe iemand hitten. Aan hun radio beacon heb je niks, de T-UGS/MAV gebruiken ze niet. Hun spotten is compleet zinloos vaak en ze raken veel te weinig. Probleem is dat hier erg veel van zijn. Als iemand wat aan de zijkant van een base zit, zodat hij het makkelijker maakt om te flanken, kan spotten en mooi mensen achter cover kan weg snipen ben ik er blij mee.
Daarom hebben ze ook de SOFLAM gekregen, om recon's nutteloosheid compleet te maken :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Is de private server tegenwoordig closed for public? Vond het altijd wel fijn spelen op de 16 man server omdat je dan toch tactischer te werk moet gaan ipv run&frag/spray&pray.
Pagina: 1 ... 52 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien