Inderdaad, wat BF1942 maps erbij zou prachtig zijn. In Coral Sea heb ik ook menig keer een slagschip naar de kelder geholpen, prachtig!Isniedood schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:59:
Ik vind het wel verrassend dat ze in de trailer zeggen: extended distruction. Wil dat zeggen dat in de DLC meer kapot kan? .
Voor de rest jammer dat El Ahmein (hoe heette die ook alweer?) er niet in zit. Hoe dan ook Wake zit er wel in!
Echter mis ik een stukje vrijheid van Battlefield 1942. Niks was mooier dan het vliegdekschip uit te schakelen met bijvoorbeeld een onderzeeer. Sowieso vond ik de maps waar je uitgeroerd kon worden het leukste. Zorgt toch voor extra spanning.
Het valt me nu net pas op dat B2K een expansion pack wordt, en niet een mappack, wat ik in eerste instantie dacht. Dat valt me eerlijk gezegd wel een klein beetje tegen. Ik weet namelijk niet hoe de samenhang tussen deze twee is. Ik heb dan namelijk zo'n vermoeden dat je twee losse games krijgt en je dus OF de een, OF de ander moet spelen. Ofwel, dat de maps niet in dezelfde cycle kunnen zitten (enkel een cycle van 4 nieuwe maps, of de cycle van de default maps). Ook qua unlocks begin je dan weer overnieuw.
Begrijp me niet verkeerd, vooral Kharkand en Wake Island lijken me te gek, maar ik vind het een beetje een misser; ik had liever gehad dat het enkel een map pack was, die ook in de standaard map cycle kunnen zitten, waar je dus ook je unlocks hebt. Noem me een zeikerd, maar nu betwijfel ik toch of ik B2K veel zal spelen..
Begrijp me niet verkeerd, vooral Kharkand en Wake Island lijken me te gek, maar ik vind het een beetje een misser; ik had liever gehad dat het enkel een map pack was, die ook in de standaard map cycle kunnen zitten, waar je dus ook je unlocks hebt. Noem me een zeikerd, maar nu betwijfel ik toch of ik B2K veel zal spelen..
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ik denk dat er na de expension 2 soorten servers zullen zijn:its_Lochii schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:55:
Het valt me nu net pas op dat B2K een expansion pack wordt, en niet een mappack, wat ik in eerste instantie dacht. Dat valt me eerlijk gezegd wel een klein beetje tegen. Ik weet namelijk niet hoe de samenhang tussen deze twee is. Ik heb dan namelijk zo'n vermoeden dat je twee losse games krijgt en je dus OF de een, OF de ander moet spelen. Ofwel, dat de maps niet in dezelfde cycle kunnen zitten (enkel een cycle van 4 nieuwe maps, of de cycle van de default maps). Ook qua unlocks begin je dan weer overnieuw.
1: zonder expension, dus zoals we nu spelen
2: met expension, dus met de oude maps + de nieuwe, om deze server te joinen heb je dus de expension nodig
Ik denk niet dat er (veel) servers zullen komen die alleen de expension maps gaan draaien, misschien alleen in de eerste week om iedereen even te laten wennen eraan.
Zover ik die cheats een beetje bekijk, is 90% voor servers ranked zonder PB. Dáár zit het probleem, waarom zou er ooit een optie zijn om PB uit te schakelen, of die dingen ooit ranked te hebben? Geen PB, geen serverlisting, automatisch unranked.Wii4all schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 08:44:
Daar heeft de pc weer last van en de console knakkers niet waarom dat cheaten man, ik snap het echt niet.
In de oude tijd van CS had je ook bergen cheats, slechts een handjevol was VAC proof en zelfs die moesten bijna elke week worden bijgewerkt om maar niet gevonden te worden. Gameguard in diverse MMO's werkt op bijna hetzelfde principe, zeker elke week (sommige zelfs om de 2 dagen) krijgen een update om zo gros van cheaters buiten de deur te houden.
En op console heb je wel degelijk 'cheaters', veel moeilijker te vinden, maar ook veel minder impact. De lag-pedals zullen er ook wel rondlopen, en natuurlijk de aangepaste controllers (autofire, burstmode, etc). Deze laatste moet je wel zelf goed spelen, maar bij eerdere testen van MAG schoot ik bijzonder accuraat met wapens die een flinke recoil hadden, valt onder 'cheaten' maar de impact is lang niet zo erg als bij die auto-hits, wallhacks en fullmap views zoals op de PC.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga vandaag denk ik BF3 voor de PS3 overnemen van iemand die er niets aan vindt. Helaas heeft hij de code al gebruikt. Dus zal ik bij PSN een online pass moeten scoren. Mijn vraag is alleen: is de online pass nou gebonden aan je PS3 of aan een bepaalde account op de PS3? Want het moet niet gekker worden dat mijn broertje ook nog een aparte online pass moet hebben om met zijn account online te spelen.
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
Online passes zijn PSN gebonden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN account gebonden bedoel je daarmee? Had ondertussen wat uitgebreider gegoogled en zo op het eerste gezicht leek het zo dat alle accounts op 1 console met èèn enkele online pass online konden spelen. Klopt dit?SinergyX schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:08:
Online passes zijn PSN gebonden.
Klopt (gister getest ivm gratis dogtags op US account)dangerpaki schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:22:
[...]
PSN account gebonden bedoel je daarmee? Had ondertussen wat uitgebreider gegoogled en zo op het eerste gezicht leek het zo dat alle accounts op 1 console met èèn enkele online pass online konden spelen. Klopt dit?
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 05-11-2011 12:55 ]
En toen liep de PS3 Slim 320GB voor de eerste keer vast bij de Campaign missie Night Shift.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oke bedankt, ik keek er gewoon overheenVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:13:
Battlelog en dan bovenin "Stats" of klik op je naam in Battlelog.

Ik denk dat er gewoon meer kapot kan in de maps dan in BF2 het geval was...Isniedood schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:59:
Ik vind het wel verrassend dat ze in de trailer zeggen: extended distruction. Wil dat zeggen dat in de DLC meer kapot kan? .
Voor de rest jammer dat El Ahmein (hoe heette die ook alweer?) er niet in zit. Hoe dan ook Wake zit er wel in!
Echter mis ik een stukje vrijheid van Battlefield 1942. Niks was mooier dan het vliegdekschip uit te schakelen met bijvoorbeeld een onderzeeer. Sowieso vond ik de maps waar je uitgeroerd kon worden het leukste. Zorgt toch voor extra spanning.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Thanks. Straks maar het spel ophalen. Kijken wat ik ervan bak. Laatste tijd met name Killzone 3 gespeeld. Dat is toch meer naar binnen rennen en keihard afvuren.BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:51:
[...]
Klopt (gister getest ivm gratis dogtags op US account)
Kan waarschijnelijk niet... BTK is een expansion.. Dus ala Vietnam Voor BFBC2... Dus je gaat straks servers vinden :Bartske schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:00:
[...]
Ik denk dat er na de expension 2 soorten servers zullen zijn:
1: zonder expension, dus zoals we nu spelen
2: met expension, dus met de oude maps + de nieuwe, om deze server te joinen heb je dus de expension nodig
Ik denk niet dat er (veel) servers zullen komen die alleen de expension maps gaan draaien, misschien alleen in de eerste week om iedereen even te laten wennen eraan.
Zoals nu...
en servers met alleen de 4 BTK maps daar dit een Expansion is en niet een mappack.
Zojuist gevonden, BF3 weapon stats/damage
Wat denken jullie van dit overzicht?
https://docs.google.com/s...true&noheader=false&gid=0
Dus er is vrijwel geen verschil in damage met de meeste wapens?DeLyon schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:47:
Ik was juist van plan te vragen hoe jullie kiezen tussen de wapens. Bij Assault heb ik net de M416 vrijgespeeld, maar er staat maar bitter weinig informatie bij: enkel de rate of fire verschilt van de andere wapens. Van damage, precieze range (buiten de oh zo informatieve "long"), recoil etc staat er niks. Ik zou graag een wapen met een lagere recoil hebben: de AK-47M en M16A3 steigeren als een paard. Vanop afstand raak ik daar geen bal mee.
Ik weet niet of je Engineer speelt, maar ga dan voor de G36C; die is erg stil, ook zonder Foregrip.Neverwinterx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:56:
[...]
Dus er is vrijwel geen verschil in damage met de meeste wapens?
Ik was juist van plan te vragen hoe jullie kiezen tussen de wapens. Bij Assault heb ik net de M416 vrijgespeeld, maar er staat maar bitter weinig informatie bij: enkel de rate of fire verschilt van de andere wapens. Van damage, precieze range (buiten de oh zo informatieve "long"), recoil etc staat er niks. Ik zou graag een wapen met een lagere recoil hebben: de AK-47M en M16A3 steigeren als een paard. Vanop afstand raak ik daar geen bal mee.
Qua recoil is het een beetje zelf uitzoeken wat je zelf het beste vindt. De M416 is voor mij redelijk onder controle te houden voor long range is daardoor en z'n 750rpm prima allround. Qua damage en dps lijken de PKP, M240, SCAR/G3A3 (voor dichtbij en voor veraf), F2000 en de KH2002 er tussen uit te springen.Neverwinterx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:56:
[...]
Dus er is vrijwel geen verschil in damage met de meeste wapens?
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2011 15:08 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik wist het! M240B beter dan M60. Raar, want de M60 unlock je pas later. Niet verwacht dat de TYPE 88 zo slecht zou zijn.DeLyon schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:47:
Is dit een betrouwbare bron?
ze hebben op elkaar geschoten en dat in een excel documentje gemikt.yinx84 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:10:
[...]
Ik wist het! M240B beter dan M60. Raar, want de M60 unlock je pas later. Niet verwacht dat de TYPE 88 zo slecht zou zijn.
Is dit een betrouwbare bron?
dus tjah, betrouwbaar.. wat is betrouwbaar?
je merkt toch vanzelf wel als de data niet kloppen? Het is alleen een handige indicator wat nou meer dmg doet.
en waarom zou een m60 slechter zijn dan een m240b? Hij doet minder dmg op afstand ja, maar het is nou niet echt schokkend hoeveel ofzo.
blup
Verwijderd
ze hebben qua wapen stats het orgineel aangepakt, wat voor sommige minder is maar waar het op neer komt is dat je nu veel meer zelf op je eigen gevoel af gaat, wat jij nou lekker vindt schieten ipv dat je naar de meest dmg kijkt, je ziet nu ook ingame zo veel diverse wapens rondlopen ipv dat all engi's alleen de ump gebruiken etc.
verder kan je kijken wat de kalibers zijn en ff online anders opzoeken naar welke jij nou fijner vindt, statwise.
maar wat in het echt zo is is ook hier, een standaard nato round geeft niet meer dmg in het ene wapen als in het andere,
verder kan je kijken wat de kalibers zijn en ff online anders opzoeken naar welke jij nou fijner vindt, statwise.
maar wat in het echt zo is is ook hier, een standaard nato round geeft niet meer dmg in het ene wapen als in het andere,
Mja, de M240B schiet ook nog eens 750 rpm, en de M60 maar 500Bezulba schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:12:
[...]
ze hebben op elkaar geschoten en dat in een excel documentje gemikt.
dus tjah, betrouwbaar.. wat is betrouwbaar?
je merkt toch vanzelf wel als de data niet kloppen? Het is alleen een handige indicator wat nou meer dmg doet.
en waarom zou een m60 slechter zijn dan een m240b? Hij doet minder dmg op afstand ja, maar het is nou niet echt schokkend hoeveel ofzo.
ik heb ze beiden niet geschoten dus dit is pure aanname, maar de m60 zou bijvoorbeeld best wel eens 0% recoil kunnen hebben en de m240b heel veel recoil. Pure dmg en RPM zegt vrij weinig over de eigenschappen van een gunRocketKoen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:26:
[...]
Mja, de M240B schiet ook nog eens 750 rpm, en de M60 maar 500
blup
Verwijderd
Speel ik net Conquest Metro met een M249 en zegt er een teammate dat ik moet kappen met schieten omdat hem het geluid irriteerd.
Faalhaas eerste klas
Faalhaas eerste klas
LOLVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:38:
Speel ik net Conquest Metro met een M249 en zegt er een teammate dat ik moet kappen met schieten omdat hem het geluid irriteerd.
Faalhaas eerste klas
blup
Verwijderd
Ik was een noob enzo en moest maar kappen xD
(al sproeide ik wel maar dan nog, ga dan mijnenveger spelen ofzo)
sproeien met dat ding is juist geniaal.. je hebt met ext. magazin toch 200 kogels, lekker boeiend dat je er 150 mis schietVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:42:
[...]
Ik was een noob enzo en moest maar kappen xD
(al sproeide ik wel maar dan nog, ga dan mijnenveger spelen ofzo)
blup
Ik heb ook een code voor die dogtags, deze heb ik redeemed op mijn Amerikaanse PS3 account, echter op mijn Nederlandse account zie ik de dogtags niet verschijnen. Is dit jou wel gelukt?BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:51:
[...]
Klopt (gister getest ivm gratis dogtags op US account)
Ik mag de code i.i.g. niet nog eens redeemen op mijn Nederlandse account.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
ja dat is het geniale van die gun.Bezulba schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:43:
[...]
sproeien met dat ding is juist geniaal.. je hebt met ext. magazin toch 200 kogels, lekker boeiend dat je er 150 mis schiet
Ammocrate naast mij en sproeien maar
Moest gelijk aan Black Hawk Down denken:Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:38:
Faalhaas eerste klas
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HZo-HlVNR6k]
Eigenlijk zouden shooters veel meer de gemoeds- en fysieke toestand van de soldier moeten visualiseren ala Amnesia ^_^
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2011 15:51 ]
De mooiste knive kills zijn toch wel van die liggende recons die je te pakken neemt. Je Ramt je dolk dan echt hard in het hart. Het is erg mooi gemaakt dat ze dat gevoel ook in de animatie weten te brengen. Echt een zwaar gevoel van voldoening !
[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 05-11-2011 15:57 ]
Meh.. net eens gekeken wat voor FPS ik heb.. Met alle settings op low haal ik maar ±20 fps average. Erg vermoeiend spelen.
Helaas werkt dit niet altijd nog even goed. Gisteren probeerde ik eht ook bij iemand die naast een rots lag. Het spel kon 'm niet goed knifen, na 15 seconden ofzo had-ie door dat er iets achter hem gebeurde. Hij draait zich om, en schiet. Ik ben dood.JT888 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:56:
De mooiste knive kills zijn toch wel van die liggende recons die je te pakken neemt. Je Ramt je dolk dan echt hard in het hart. Het is erg mooi gemaakt dat ze dat gevoel ook in de animatie weten te brengen. Echt een zwaar gevoel van voldoening !
Ik heb nu trouwens mijn SPECACT Kit code. Ik had nog niks ontvangen van Wehkamp en had geen zin meer om op Wehkamp te wachten, dus met EA Support gechat. Ik had een hele vriendelijke die graag wou helpen. Een paar standaard vragen, vervolgens vertelde hij dat ik dit eigenlijk via mijn retailer moest regelen maar dat hij me voor deze ene keer wel via de chat een code wou geven (geen idee of hij het echt meende, of dat het zoiezo protocol is - het kwam in ieder geval aardig, beleefd en positief over). De code moest nog even aangemaakt worden, dit duurde een paar minuten, maar vervolgens kreeg ik 'm ook. Hij sloot niet meteen af, maar stelde meteen voor om de code uit te proberen om zeker te weten dat de code werkt (en dat ik dus niet opnieuw de chat rij in moest). Vervolgens vroeg hij of er nog iets anders was (even gauw verteld dat ik het niet eens ben met hoe ze de PS3 BF3 bonus (Battlefield 1943) hebben gedropt, en hij zou dat doorgeven). Positief dus!
zeker welVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
Is BF3 de 40 tot 50 euro waard? Ik twijfel om het aan te schaffen.
JaVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
Verwijderd
nee. het is veel meer waard maar ze doen het voor een spotprijs weg!Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
ja dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 17:35 ]
Ik was vanmiddag begonnen met de single player
en wauw
heb net wat jets neergeschoten en wat een prachtige ervaring
En nog niets alles ultra !
en wauw
heb net wat jets neergeschoten en wat een prachtige ervaring
En nog niets alles ultra !
Suh dude
Ik heb nog een gesealde limited edition pc versie liggen voor 36,50 (originele prijs) PM me maarVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
nou als ik jou was zou ik het eerst spellen bij mensen die de spel hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
want voor mij is het wel een beetje een miskoop ( mijn mening)
en door die code is het door verkopen van bf3 geen nut meer , je krijg niks voor terug
psn pass sucks

Ik weet niet wat er in de UMP zit, maar ik heb stiekem het idee dat die minder krachtig is dan vergelijkbare wapens. Het stomme is dat hij wel behoorlijk krachtig klinkt.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:25:
ze hebben qua wapen stats het orgineel aangepakt, wat voor sommige minder is maar waar het op neer komt is dat je nu veel meer zelf op je eigen gevoel af gaat, wat jij nou lekker vindt schieten ipv dat je naar de meest dmg kijkt, je ziet nu ook ingame zo veel diverse wapens rondlopen ipv dat all engi's alleen de ump gebruiken etc.
Nou speel ik nooit recon, wel veel support en engineer - vaak sta of lig je dan wel even - en ben al vaak geknifed door vaak een recon. Maar ik schrik me elke keer weer de rambam als het gebeurt, de animatie is idd erg tof, al ben ik dus altijd het slachtoffer.JT888 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:56:
Ik heb vandaag nog wat kunnen vederwerken aan BattleLaunch (stand-alone BF3 server browser). Het programma is nog niet af maar ik ga het toch al posten omdat testen met één persoon niet echt efficiënt is en ik wil verifiëren dat log in en server joining wel degelijk werkt bij iedereen
. Je kunt de app hier downloaden: http://dl.dropbox.com/u/47413976/BattleLaunchDevBuild.zip (vereist Microsoft .NET Framework 4.0)
Wat werkt:

Een server joining doe je door op een server te dubbel-klikken in de lijst. Indien je bugs vindt let me know
.
Wat werkt:
- Battlelog sign in
- Server/player/settings/map rotation listing
- Slot reservation & server joining
- Client -> server ping
- Automatic sign in
- Desktop shortcuts naar servers (1-click play)
- URL protocol (1-click play)
- Queueing
- Auto-retry (server full/changing map/etc)

Een server joining doe je door op een server te dubbel-klikken in de lijst. Indien je bugs vindt let me know
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Verwijderd
Wat vond je er niet goed aan precies?raro007 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:50:
[...]
nou als ik jou was zou ik het eerst spellen bij mensen die de spel hebben.
want voor mij is het wel een beetje een miskoop ( mijn mening)
en door die code is het door verkopen van bf3 geen nut meer , je krijg niks voor terug
psn pass sucks
Impressive, maar zoveel werk is het toch niet om battlelog op te starten?Hyperz schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:53:
Ik heb vandaag nog wat kunnen vederwerken aan BattleLaunch (stand-alone BF3 server browser). Het programma is nog niet af maar ik ga het toch al posten omdat testen met één persoon niet echt efficiënt is en ik wil verifiëren dat log in en server joining wel degelijk werkt bij iedereen. Je kunt de app hier downloaden: http://dl.dropbox.com/u/47413976/BattleLaunchDevBuild.zip (vereist Microsoft .NET Framework 4.0)
Wat werkt:Wat werkt niet / moet nog toegevoegd worden:
- Battlelog sign in
- Server/player/settings/map rotation listing
- Slot reservation & server joining
- Client -> server ping
Screentje:
- Automatic sign in
- Desktop shortcuts naar servers (1-click play)
- URL protocol (1-click play)
- Queueing
- Auto-retry (server full/changing map/etc)
[afbeelding]
Een server joining doe je door op een server te dubbel-klikken in de lijst. Indien je bugs vindt let me know.
Battlelog schijnt nog al veel RAM in te nemen, wat nadelig is voor je performance..ProfoundValue schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:57:
[...]
Impressive, maar zoveel werk is het toch niet om battlelog op te starten?
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
een of ander clannetje heeft een hoop zitten testenPatriot schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:06:
[...]
Ik weet niet wat er in de UMP zit, maar ik heb stiekem het idee dat die minder krachtig is dan vergelijkbare wapens. Het stomme is dat hij wel behoorlijk krachtig klinkt.
zoek het op zou ik zeggen
Mechwarrior Online: Flapdrol
Browser openen -> login -> server lijst -> server joinen. Veel werk is het niet, nee. De bedoeling is echter om het proces nog sneller te maken (1 klik) zonder 200+ MB te verspillen aan een browser. Er zijn nog dingen die mogelijk worden door een stand-alone server browser. Maar dat is voor laterProfoundValue schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:57:
[...]
Impressive, maar zoveel werk is het toch niet om battlelog op te starten?
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
netjes! ga ik zeker proberen volgende week!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Wat vinden jullie trouwens van de shotguns in het spel ?! Heb gisteren even de M1014 geprobeerd, maar dat was echt een drama... Heb meestal 2 schoten nodig van close range (2-3 meter), in die tijd heeft ieder ander me al doorzeeft.
Speel trouwens onder de nickname Moonglow87 en loop meestal met een m249 te kloten.
Speel trouwens onder de nickname Moonglow87 en loop meestal met een m249 te kloten.
Dao van dichtbij is beter dan die standaard shotgun (weet de naam ff niet) die is mij te traag met reloaden.
Zag wel een High rank player er veel kills mee maken maar die heeft natuurlijk al scopes enzo erop zitten.
Maargoed als je voor een shotgun kiest kan je niks long range en dat is frustrerend kan ik je vertellen uit ervaring !
Zag wel een High rank player er veel kills mee maken maar die heeft natuurlijk al scopes enzo erop zitten.
Maargoed als je voor een shotgun kiest kan je niks long range en dat is frustrerend kan ik je vertellen uit ervaring !
De shotguns zijn zinloos. De range is enorm beperkt, bij een meter of 5/6 kan je net zo goed alvast meteen op suicide drukken. En ja, maps waar je makkelijk zo dichtbij kan komen, zijn er bijna niet.. Ook moet je dan complete idioten als tegenstanders hebben, die nooit even achter zich kijken. Ik baal zelf altijd al als ik weet dat ik niks kan doen wanneer ik iemand zie lopen..... Redelijk frustrerend te spelen met die dingen.
Hahaha ja dat gevoel ken ik soms word ik ook op onverwachte momenten geknived dan heb ik ook echt een gevoel van OW faaaack!!MEN-O schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:17:
[...]
Nou speel ik nooit recon, wel veel support en engineer - vaak sta of lig je dan wel even - en ben al vaak geknifed door vaak een recon. Maar ik schrik me elke keer weer de rambam als het gebeurt, de animatie is idd erg tof, al ben ik dus altijd het slachtoffer.
Eigen server aangemaakt. Post hem hier als hij werkt natuurlijk, maar even dit:
quote: MezelfOke het plan voor eigen server gaat dit weekend in uitvoering gebracht worden. Samen met ene collega ga ik in eerste instantie een 32 slots server beginnen. Kosten hiervoor delen we in eerste instantie, maar hier wil ik graag wat meer over melden.
Jullie zijn namelijk altijd welkom om een (al dan niet maandelijkse) bijdrage te doen. Je krijgt hiervoor terug dat je voorrang krijgt op andere mensen en dus sowieso altijd op onze server zal kunnen. Mocht je bijdrag dusdanig groot zijn, dan zullen adminrechten voor de server bespreekbaar zijn.
We willen tzt uitbreiden van 32 naar 40, dan naar 50 en dan uiteindelijk naar 64.
Mochten mensen interesse hebben in het meebetalen, dan kunnen jullie mij een DM sturen
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Wat is volgens jullie de manier om een vijandelijke jet van je six af te krijgen? Het lukt me echt zelden... wat volgens mij het beste werkt is stijl de lucht in gaan om vervolgens keihard naar beneden te duiken om daarna op de laatste seconde te corrigeren. Cirkelen eindigt bij mij altijd in een drama...
Keihard remmen zodat je vijand langs je vliegt en jij weer zijn kont in zijn vizier hebt.yinx84 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:46:
Wat is volgens jullie de manier om een vijandelijke jet van je six af te krijgen? Het lukt me echt zelden... wat volgens mij het beste werkt is stijl de lucht in gaan om vervolgens keihard naar beneden te duiken om vervolgens op de laatste seconde te corrigeren. Cirkelen eindigt bij mij altijd in een drama...
DICE take more of my monniez. To cheap.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:11:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Erm... Sneller cirkelen als hij doet?... En anders wil het nog wel eens helpen heeeel laag te gaan vliegen, zeker als je (hoe heet die unlock) hebt, dan ben je op low altitude's HEEL erg lastig te locken.yinx84 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:46:
Wat is volgens jullie de manier om een vijandelijke jet van je six af te krijgen? Het lukt me echt zelden... wat volgens mij het beste werkt is stijl de lucht in gaan om vervolgens keihard naar beneden te duiken om daarna op de laatste seconde te corrigeren. Cirkelen eindigt bij mij altijd in een drama...
Verwijderd
Ik zit vast in de singleplayer. Tijdens de missie Kaffarov's villa wanneer je weer als Blackburn speelt en moet je op een gegeven moment die Amerikaanse soldaat neerschieten, volgens mij is dat Cole. Echter kan ik op dat moment helemaal niks. Ik kan niet bewegen of schieten waarna hij mij neerschiet en de missie mislukt is. Na te zoeken op internet bleek dat meer mensen dit probleem hebben, glitch? Iemand heeft de volledige missie opnieuw gedaan, vanaf de parachutesprong dus. Ik heb dat ook gedaan maar wéér kon ik vervolgens niks. Ik kom nu dus niet verder. Hebben jullie dit ook gedaan of doe ik iets verkeerds?
gas terug, halve looping, recht draaien, stukje afstand maken, bochtje (180gr) en hopelijk zit je dan achter en een beetje boven de tegenstander (iets hoger is voordelig). 3rd person cam helpt heel erg om iemand sneller te vinden, in de cockpit is dit een stuk moeilijker.
Hetzelfde EA account gebruiken als waarmee je in BF2 inlogde.LosGieros schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:58:
Weet iemand trouwens hoe je oude bf2 account aan origin hangt?
Meerdere keren achter elkaar drukken en dan iets langer als normaal drukken want het is slowmotion. Het lukte mij ook niet in 1 keerVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:51:
Ik zit vast in de singleplayer. Tijdens de missie Kaffarov's villa wanneer je weer als Blackburn speelt en moet je op een gegeven moment die Amerikaanse soldaat neerschieten, volgens mij is dat Cole. Echter kan ik op dat moment helemaal niks. Ik kan niet bewegen of schieten waarna hij mij neerschiet en de missie mislukt is. Na te zoeken op internet bleek dat meer mensen dit probleem hebben, glitch? Iemand heeft de volledige missie opnieuw gedaan, vanaf de parachutesprong dus. Ik heb dat ook gedaan maar wéér kon ik vervolgens niks. Ik kom nu dus niet verder. Hebben jullie dit ook gedaan of doe ik iets verkeerds?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Verwijderd
't is gelukt, bleek dat je gewoon de andere muisknop moest gebruiken, waar je normaal gesproken een hint van in beeld krijgt wanneer je die moet gebruiken. Die kreeg ik nu niet, vandaar.Kobus Post schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:10:
[...]
Meerdere keren achter elkaar drukken en dan iets langer als normaal drukken want het is slowmotion. Het lukte mij ook niet in 1 keer
Troep.Eikeltje schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:34:
Wat vinden jullie trouwens van de shotguns in het spel ?!
Met buckshot heb je 2 tot 3 schoten nodig zelfs zodra iemand 3 meter van je vandaan staat. Flechette is ook overbodig, die zouden meer damage doen dan andere munitie zodra je door objecten heen schiet, wat compleet useless is natuurlijk, 90% van de cover in BF3 is onpenetreerbaar to begin with.

Hopelijk word in een toekomstige patch het bereik van die shotguns STERK vergroot en daarmee de buckshot-spread drastisch verkleind, want zoals ze nu zijn, zijn ze echt compleet nutteloos.
Met een M1911 schiet je iemand in minder kogels neer, met een grotere range.

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 05-11-2011 21:35 ]
Pentaxiaan
Dat waren ook mijn bevindingen, trouwens die stelletje No-Life Russen op de GoT servers kunnen die is een keer uitelkaar getrokken worden zodat ze niet altijd bij elkaar in een squad/team zitten ?!
Ze zijn redelijk goed en zorgen altijd voor een extreme imbalance met de Rush potjes.
Ze zijn redelijk goed en zorgen altijd voor een extreme imbalance met de Rush potjes.
Net even op ultra gezet om te kijken hoeveel de GTX 260 er nog uit wist te persen...
Oh my god!
Helaas niet echt lekker soepel op max 35 min 14, maar mijn god, wat een grafisch geweld!
Wat is dat mooi!
(Spaart voor nieuwe GTX 6xx serie)
Oh my god!
Helaas niet echt lekker soepel op max 35 min 14, maar mijn god, wat een grafisch geweld!
Wat is dat mooi!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
iemand nog goede praktische tips om goed te leren vliegen.. zoals Locks ( en dubbele locks) kwijt raken en dogfighting?
Ik zie geen verschil tussen ultra en medium, maar beiden zien er erg goed uit! Ik ga denk ik eens wat screenshots maken en vergelijken..Jeroenneman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:36:
Net even op ultra gezet om te kijken hoeveel de GTX 260 er nog uit wist te persen...
Oh my god!
Wat is dat mooi!
Verwijderd
Wikipedia: Split Syinx84 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:46:
Herhalen naar behoefte. Werkt altijd als je ook een paar keer over je as rolt en naar heel hoog of heel laag met afterburner vliegt.
Nou jij hebt dat duidelijk vrij weinig gespeeld, met de 870 explosive of slug rounds zijn echt te ziek voor worden, slugs zijn (zeker op hardcore) gewoon een sniper alleen iets minder effectief wel dezelfde range. Explosive rounds doen goed veel dmg en hebben ook een dikke range. Ik vind de shotgun eigenlijk momenteel te overpowerd. Veder doet de 870 het de meeste dmg en als je snel achter elkaar wil schieten kan je beter de doa pakken(ik weet niet zeker of hij zo heet).SirNobax schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:27:
[...]
Troep.
Met buckshot heb je 2 tot 3 schoten nodig zelfs zodra iemand 3 meter van je vandaan staat. Flechette is ook overbodig, die zouden meer damage doen dan andere munitie zodra je door objecten heen schiet, wat compleet useless is natuurlijk, 90% van de cover in BF3 is onpenetreerbaar to begin with.![]()
Hopelijk word in een toekomstige patch het bereik van die shotguns STERK vergroot en daarmee de buckshot-spread drastisch verkleind, want zoals ze nu zijn, zijn ze echt compleet nutteloos.
Met een M1911 schiet je iemand in minder kogels neer, met een grotere range.
Hebben jullie ook al zon hekel aan die snipers die maar blijven liggen en steeds terug keren naar hun lame plekje???? het verpest het hele spel echt in sommige maps!!!!
Ik snapniet dat er geen 30sec limit is en dan een ban ofso ik vind het zo storend
... ik sta meestal boven aan eerste plek maar snipers heb ik nog geen 1 keer gebruikt... ik zie ook dta die sniper jongens nooit veel scoren en ook niet veel deads hebben!! gewoon totaal LAME!! dus snipe jedan verpest dan echt het spel imo!!.
Daarnaast zit er ook een cheat in het spel dta is de night vision zodra je die op je wapen zet kan jedfereen gewoon zien
door bomen heen en alles XD!!
Het spel is echt toaal lame als je op een smerige manier je wapens in steld ben je altijd eerste plek
..ik vind het wel grappig maarja het is wel dik lullig voor mensen die hun best doen die ik zo omver knalzonder dat z eme kunnen zien
door night toggle lol
zNIGHT VISION LOLLLZORZ!!
+ wapen verzwaren + aim assistant = keihard cheaten hahahahahahah wat een spel ..zeker als je quake hebt gespeeld of Unreal Tournament oid.. dan aim je 100% raak in een fractie
Ik snapniet dat er geen 30sec limit is en dan een ban ofso ik vind het zo storend
Daarnaast zit er ook een cheat in het spel dta is de night vision zodra je die op je wapen zet kan jedfereen gewoon zien

Het spel is echt toaal lame als je op een smerige manier je wapens in steld ben je altijd eerste plek
zNIGHT VISION LOLLLZORZ!!

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 05-11-2011 22:23 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
De 870 is inderdaad the way to go. Grootste one hit kill range met de buckshot ammo en met slugs doet ie ~33% damage op het lichaam op long range targets. Alleen dichtbij is een bodyshot ~90% damage (chest kan misschien nog wel 100% zijn, maar het valt me op hoe vaak een tegenstander nog op 10% stond nadat ik hem close range had geraakt dus zal wel over hele lichaam gelden behalve hoofd natuurlijk) dus wel goed mikken van dichtbijbloodlynx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:09:
[...]
Nou jij hebt dat duidelijk vrij weinig gespeeld, met de 870 explosive of slug rounds zijn echt te ziek voor worden, slugs zijn (zeker op hardcore) gewoon een sniper alleen iets minder effectief wel dezelfde range. Explosive rounds doen goed veel dmg en hebben ook een dikke range. Ik vind de shotgun eigenlijk momenteel te overpowerd. Veder doet de 870 het de meeste dmg en als je snel achter elkaar wil schieten kan je beter de doa pakken(ik weet niet zeker of hij zo heet).
OP of UP wil ik het niet noemen, maar het is nog best effectief.
Lijkt me wel eens lache om te proberen hoe effectief frag rounds + suppression perk is. Volgens mij suppress je dan al vol als je een beetje in de buurt van iemand mikt.
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2011 22:37 ]
Nee, ik heb het expliciet over shotguns in het algemeen, dus ook i.c.m. buckshot en flechette, waarvan je echt niet kan ontkennen dat die troep zijn.bloodlynx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:09:
Nou jij hebt dat duidelijk vrij weinig gespeeld, [...]
Met slugs en frag heb je op non-point-blank range, nog steeds 3 schoten nodig, op grotere afstanden zelfs 4. (HC normaliter 2)
[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 05-11-2011 22:33 ]
Pentaxiaan
Als je met explosive rounds onder iemand schiet is het meestal instant kills, bugshot werkt bij mij meestal ook prima ik heb vaak genoeg van een afstandje (4-5m) one shot kills. De 870 is best irritant omdat je best lang moet reloaden met geen instant kill maar met alle andere shotguns maakt het geen bal uit je schiet zo de 2de erachter aan.SirNobax schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:26:
[...]
Nee, ik heb het expliciet over shotguns in het algemeen, dus ook i.c.m. buckshot en flechette, waarvan je echt niet kan ontkennen dat die troep zijn.
Met slugs en frag heb je op non-point-blank range, nog steeds 3 schoten nodig, op grotere afstanden zelfs 4. (HC normaliter 2)
Heb nog niks met shotguns geprobeerd (was het van plan net op metro rush, maar ging zo heerlijk met mijn m416 dat ik niet wilde switchen), maar is het niet handig om het icm assault en m203 smoke grenades te gebruiken?
Verwijderd
Koop gewoon een Midrange videokaart, HD6870 oid, plus 2 gig ram extra. Ik heb een e8200, is maar marginaal sneller, en heb in een opwelling een HD6870 gekocht ipv mn 7800gtx noodkaart en speel high met aa en af laag op +_ 30 fps. zonder framedrops. in 1920*1080.aicaramba schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:16:
Meh.. net eens gekeken wat voor FPS ik heb.. Met alle settings op low haal ik maar ±20 fps average. Erg vermoeiend spelen.
Vind ik acceptabel, de rest komt over een paar maanden wel.
Ik probeer nu met de sniper te spelen maar ik vind het wel erg lastig. Ik lijk wel voer voor andere snipers os knifers. Ook heb erg veel moeite om de afstand vs bulletdrop in te schatten. Zijn daar nog tips voor?
trainen trainen trainenRoyK schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:37:
Ik probeer nu met de sniper te spelen maar ik vind het wel erg lastig. Ik lijk wel voer voor andere snipers os knifers. Ook heb erg veel moeite om de afstand vs bulletdrop in te schatten. Zijn daar nog tips voor?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Ik hoop dat er in BF4 een spawnprotection komt. Sommige potjes met 15 deaths afgesloten omdat ik bij de respawn meteen weer gekilled werd, zwaar frustrerend. Waarom niet een paar seconden immuun en dat je zelf ook niets kunt doen? Of anders gewoon in een veilige omgeving respawnen.
Het lijkt er op dat de meeste nu wel door hebben dat je als engineer makkelijk kunt scoren met de mines, rondt sommige vlaggen tel ik soms 20 mines! En de spelers met een tank weten het nu ook al wel en stoppen op tijd en schieten eerst granaten af rondom de vlaggen en dan is er weinig gevaar meer.
Die javelin, is dat nu echt zo'n geweldig apparaat? Ik heb er diverse gezien maar de een heeft veel succes en de ander heeft minstens twee schoten nodig.
Het lijkt er op dat de meeste nu wel door hebben dat je als engineer makkelijk kunt scoren met de mines, rondt sommige vlaggen tel ik soms 20 mines! En de spelers met een tank weten het nu ook al wel en stoppen op tijd en schieten eerst granaten af rondom de vlaggen en dan is er weinig gevaar meer.
Die javelin, is dat nu echt zo'n geweldig apparaat? Ik heb er diverse gezien maar de een heeft veel succes en de ander heeft minstens twee schoten nodig.
De javelin is leuk als jij in beschutting zit, en de tank in een open veld, maar meestal vliegt hij overal tegen aan. Of je bent al neergeschoten voordat je gelocked heb.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:51:
Een van de snipers heeft een crosshair met streepjes, 1 schot over, bijrichten...RoyK schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:37:
This space was intentionally left blank.
Large conquest> Metro> 50+ spelers.
Dan is een shotgun zeer dodelijk kan ik je vertellen.
Ik vind die shotguns juist wel lekker, niet OP maar echt dodelijk in close quarters. In room to room fighting wint een AR of LMG het echt niet van een goede oude dosis buckshot.
Dan is een shotgun zeer dodelijk kan ik je vertellen.
Ik vind die shotguns juist wel lekker, niet OP maar echt dodelijk in close quarters. In room to room fighting wint een AR of LMG het echt niet van een goede oude dosis buckshot.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
infrarood vizier?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:17:
Wat is nou de beste attachment voor een shotgun (870)
ik vind hem zelf heerlijk. werkt effectief tegen zaklampjes en vooral mensen die campen
[ Voor 19% gewijzigd door mrc4nl op 06-11-2011 00:29 ]
ora et labora
64 man, conquest, metro. Wat is die map niet geschikt voor 64 spelers...DanielWW2 schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:13:
Large conquest> Metro> 50+ spelers.
Dan is een shotgun zeer dodelijk kan ik je vertellen.![]()
Een groot nadespam en raketfeest. Hier en daar een machinegunner, maar zelfs dat is uitzondering.
Wel lekker punten binnenkoppen als plijsterboer
Verwijderd
Ik bedoel qua frag/buckshot/flechettemrc4nl schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:28:
[...]
infrarood vizier?
ik vind hem zelf heerlijk. werkt effectief tegen zaklampjes en vooral mensen die campen
Hoeveel mijnen kan ik eigenlijk leggen? Ik heb er standaard 3, maar 6 met een upgrade. Als ik die alle 6 leg en ik krijg weer nieuwe van een support player kan ik er dan weer 6 leggen zodat er totaal 12 liggen? En zo ja tot hoever kan ik gaan?
hoe oud ben jij? snipen is leuk en spotten is erg nuttig, doei.Lias schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:12:
Hebben jullie ook al zon hekel aan die snipers die maar blijven liggen en steeds terug keren naar hun lame plekje???? het verpest het hele spel echt in sommige maps!!!!
Ik snapniet dat er geen 30sec limit is en dan een ban ofso ik vind het zo storend... ik sta meestal boven aan eerste plek maar snipers heb ik nog geen 1 keer gebruikt... ik zie ook dta die sniper jongens nooit veel scoren en ook niet veel deads hebben!! gewoon totaal LAME!! dus snipe jedan verpest dan echt het spel imo!!.
Daarnaast zit er ook een cheat in het spel dta is de night vision zodra je die op je wapen zet kan jedfereen gewoon zien![]()
![]()
Het spel is echt toaal lame als je op een smerige manier je wapens in steld ben je altijd eerste plek..ik vind het wel grappig maarja het is wel dik lullig voor mensen die hun best doen die ik zo omver knalzonder dat z eme kunnen zien
door night toggle lol
zNIGHT VISION LOLLLZORZ!!+ wapen verzwaren + aim assistant = keihard cheaten hahahahahahah wat een spel ..zeker als je quake hebt gespeeld of Unreal Tournament oid.. dan aim je 100% raak in een fractie
Jezus man , gebruik is een normale nederlandse tekst !Lias schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 22:12:
Ik snapniet dat er geen 30sec limit is en dan een ban ofso ik vind het zo storend... ik sta meestal boven aan eerste plek maar snipers heb ik nog geen 1 keer gebruikt... ik zie ook dta die sniper jongens nooit veel scoren en ook niet veel deads hebben!! gewoon totaal LAME!! dus snipe jedan verpest dan echt het spel imo!!.
Daarnaast zit er ook een cheat in het spel dta is de night vision zodra je die op je wapen zet kan jedfereen gewoon zien![]()
![]()
Het spel is echt toaal lame als je op een smerige manier je wapens in steld ben je altijd eerste plek..ik vind het wel grappig maarja het is wel dik lullig voor mensen die hun best doen die ik zo omver knalzonder dat z eme kunnen zien
door night toggle lol
zNIGHT VISION LOLLLZORZ!!+ wapen verzwaren + aim assistant = keihard cheaten hahahahahahah wat een spel ..zeker als je quake hebt gespeeld of Unreal Tournament oid.. dan aim je 100% raak in een fractie
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
De Claymore noem ik vanaf nu Gaymore. Gaat natuurlijk nergens over, en heeft niks met skills te maken. Afschaffen die troep.
Ze despawnen als de Support doodgaat, zijn makkelijk te spotten met IRNV, moeten ipv mortar of C4 geplaatst worden en bovendien kan je er zo voorbij als je kruipt. Ook gaan ze lang niet altijd af en worden de kills vaak niet goed geregistreerd.Loekoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:25:
De Claymore noem ik vanaf nu Gaymore. Gaat natuurlijk nergens over, en heeft niks met skills te maken. Afschaffen die troep.
Ga lekker over iets anders huilen.
Waarom zijn de got servers nu ineens met FF on?
sorry maar ik denk niet dat het daar klaar voor is.. word om de haverklap in me achterhoofd geschoten door team maten.
dan maar naar de AGG server.
sorry maar ik denk niet dat het daar klaar voor is.. word om de haverklap in me achterhoofd geschoten door team maten.
Verwijderd
FF is leuk : )Madbee schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:35:
Waarom zijn de got servers nu ineens met FF on?
Zodat je 'team'maten je kunnen afschieten omdat je iets doet wat zij niet leuk vinden?
wel realistischer, maar dan krijg je ook TK'ers.
soms renen ze door je kruisvuur heen, andere keer zien je voor de vijand aan.
en dan heb je ook nog de noobs die het nodig vinden als je hun per ongeluk TK'ed ze jou gewoon terug killen.
speel met ff op hardcore modus. dan heb je minder noobs die schieten op alles dat beweegd.
[ Voor 28% gewijzigd door mrc4nl op 06-11-2011 01:40 ]
ora et labora
FF is totaal niets voor bf3, alle clusterfucks zijn nu TK fucks geworden.
Verwijderd
Dat bedoelde ik niet, soms is het leuk om iemand te TK'en en dan zien te ragenmrc4nl schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:37:
[...]
wel realistischer, maar dan krijg je ook TK'ers.
soms renen ze door je kruisvuur heen, andere keer zien je voor de vijand aan.
en dan heb je ook nog de noobs die het nodig vinden als je hun per ongeluk TK'ed ze jou gewoon terug killen.
speel met ff op hardcore modus. dan heb je minder noobs die schieten op alles dat beweegd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien