Volgens mij betekend dat het aantal lege plekken op een server. Zonder de eerste filter zit je voornamelijk naar volle servers aan te kijken in het overzicht
Ik zou die dan ook altijd op 1-5 minimaal zetten, misschien 6-10 zelfs. Meestal als je dan net een server hebt uitgezocht zit die weer helemaal vol. Echt frustrerend, daar hebben ze dat dus voor bedacht. Ik had eigenlijk we het liefst 2-5 gehad. Als er bijvoorbeeld al 63 / 64 in zitten, is 'ie in 95% van de gevallen vol voordat je erop klikt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:22:
Wie kan mij de werking van de filter "FREE SLOTS" uitleggen?
Dit dus, zijn wij de enige die hier last van hebben?? Het is echt frustrerend zo aan het einde van een Team DM waar je nog die paar laatste frags kan score van je team en je komt het spel niet in...bazs2000 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:19:
[...]
Ik herken dit wel. Het gebeurt niet altijd maar soms klik je als een bezetene op "Deploy" maar gebeurt er niets. Alsof de muisklik niet wordt geregistreerd en dat is wel lastig.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Enter-toets geprobeerd?
Ik heb zelf geen ervaring met TDM in Battlefield maar soms reageert het deploy-scherm helemaal niet op mijn muis. Het toetsenbord werkt wel, volgende keer eens de enter-toets proberen.
Ik heb zelf geen ervaring met TDM in Battlefield maar soms reageert het deploy-scherm helemaal niet op mijn muis. Het toetsenbord werkt wel, volgende keer eens de enter-toets proberen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ligt het aan mij, of is er gewoon geen *biep* meer aan na een potje of 58 als je niet al te best bent zoals ik.
Ik heb dit 1 keer gehad waar mijn muis in het limbo menu dus niet werkte. Kon ook nog wel wasd gebruiken en spatie/enter om er alsnog uit te komen. Heel vaag en komt dus wel vaker voor.XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:42:
[...]
Dit dus, zijn wij de enige die hier last van hebben?? Het is echt frustrerend zo aan het einde van een Team DM waar je nog die paar laatste frags kan score van je team en je komt het spel niet in...
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2011 18:00 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zozo genoeg gespeeld voor vandaag. Toch nog 3 keer most valued player geweest op GoT server #1. Ben best tevreden en ik word er beter en beter in
Daar ben ik het dan weer helemaal met je eens. Dat gebeurd mij ook te vaak. Zo erg dat het IRL een frustratie opbouwt en ik soms maar gewoon even stop met spelen.Exbloder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:27:
[...]
Ik ga hier niet de moraalridder uithangen, maar ik ga nooit iets doen zoals infantry rpg's afvuren, in een hoekje met je shotgun campen, etc... Ik weet niet of het door lag is of door de hier al vaak genoemde 'hacks'(waar ik niet snel in geloof), maar zelfs als ik eerste schiet heeft de tegenstander me nog altijd neer.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Het heeft niet persee met goed te maken, ga gewoon lekker in een tank zitten.HaseMike schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:51:
Ligt het aan mij, of is er gewoon geen *biep* meer aan na een potje of 58 als je niet al te best bent zoals ik.
De ene klasse heeft ook zeker een voordeel t.o.v. de andere.
Speel andere game modus; ga bij SDM bijvoorbeeld langs de rand van het spel lopen, dan hoef je je rug niet in de gaten te houden.
Allemaal wat ideetjes, en als je na 58 potjes kan zeggen dat het jou spel niet is, dan kan ik alleen zeggen: kijk verder dan je neus lang is!!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Heb ik ook vaak, even esc drukken volgens mij of switchen tussen menu's en opnieuw deploy klikken werkt (eigenlijk dus zorgen dat het scherm ververst is de truc)The_Worst schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:48:
Enter-toets geprobeerd?
BF1: Don-Panio
Dat heb ik ook vaak. Als eerste schieten, veel raak schieten, na 1-2 schoten ben ik zelf dood.Liberteh schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:10:
[...]
Daar ben ik het dan weer helemaal met je eens. Dat gebeurd mij ook te vaak. Zo erg dat het IRL een frustratie opbouwt en ik soms maar gewoon even stop met spelen.
Zojuist nieuwe trailer online voor het komende map pack back to Karkand 
YouTube: Battlefield 3: Back to Karkand Gameplay Premiere Trailer
Hacker festijn in de (GoT) servers, punkbuster knalt de een na de ander eruit.
Als het echt hackers zijn goede zaak!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
YAY! 7 Flags!Pontifex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:18:
Zojuist nieuwe trailer online voor het komende map pack back to Karkand
Zie de clip @ 36 seconden, minimap linksonder! Hopelijk geen testbuild... dat zou balen zijn.
Je krijgt ook messages te zien van hackers die van andere servers gebanned worden die dezelfde plugins draaien, we proberen die messages te disablen maar het lukt nog niet helemaal.madmaus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:21:
Hacker festijn in de (GoT) servers, punkbuster knalt de een na de ander eruit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Melee attack werkt niet echt lekker bij mij, ik heb het met verschillende muizen soms/wel soms/niet ding.
Meerdere mensen? Of gevalletje jammer...
Meerdere mensen? Of gevalletje jammer...
Tobo it is, bedankt voor de tipsPreddie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:13:
[...]
Heb ik ook vaak, even esc drukken volgens mij of switchen tussen menu's en opnieuw deploy klikken werkt (eigenlijk dus zorgen dat het scherm ververst is de truc)
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
zelfs in die millisecondes herken ik zo veel terug uit de nieuwe oude mappen, gotta love it
Ok wijsneus, wat doe ik FOUT zodat het bij mij wel GOED werkt?!nero355 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:14:
[...]
En ik vraag me af of jij wel weet hoe je muis hardwarematig + ingame werkt
You are doing it horribly wrong ...
Gelukkig zijn er ook Tweakers die het wel snappen
Als iedereen het dan net zo FOUT zou doen als ik, is het probleem opgelost!
Ik ontken niet dat de fout bestaat, ik vind alleen dat het heel erg overdreven wordt door sommige mensen.
[ Voor 20% gewijzigd door EnigmaNL op 04-11-2011 18:49 ]
Begint weer geld naar scherm te gooien.
Why you no take money screen?
Ik moet zeggen dat Karkand voor €15 een goeie deal is. In tegenstelling een andere game met een andere publisher die je 5 mappen geeft waarbij je mag smeken of ze er geen €20 voor gaan vragen.
En verder unlockte ik zojuist de M4 en als enorme M4/M4A1 fan moest ik deze proberen. Ik spawnde gewoon en ik had een flashlight, RDS en foregrip erop. Dat was precies de layout die ik op mijn M4A1 had voordat ik iets veranderde.
Ik dacht eerst dat het een glitch was totdat ik met mijn M4 de acoc van de M4A1 unlockte. Het lijkt er dus op dat attachments gedeeld worden tussen beide. Als M4 fan vind ik dit geweldig. Ik heb ook bijna de M16A4, eens kijken of dit ook voor de M16A4 geld.
Why you no take money screen?
Ik moet zeggen dat Karkand voor €15 een goeie deal is. In tegenstelling een andere game met een andere publisher die je 5 mappen geeft waarbij je mag smeken of ze er geen €20 voor gaan vragen.
En verder unlockte ik zojuist de M4 en als enorme M4/M4A1 fan moest ik deze proberen. Ik spawnde gewoon en ik had een flashlight, RDS en foregrip erop. Dat was precies de layout die ik op mijn M4A1 had voordat ik iets veranderde.
Ik dacht eerst dat het een glitch was totdat ik met mijn M4 de acoc van de M4A1 unlockte. Het lijkt er dus op dat attachments gedeeld worden tussen beide. Als M4 fan vind ik dit geweldig. Ik heb ook bijna de M16A4, eens kijken of dit ook voor de M16A4 geld.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal afgekeken, zeker intressant om te kijkenDanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:09:
Voor als iemand zich echt even verveeld:![]()
[video]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ook, het was een goed filmpje, lekker informatief voor een halve BF noob.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:03:
[...]
Helemaal afgekeken, zeker intressant om te kijkenJammer dat BF1943 wat weinig aandacht kreeg, dat was uiteindelijk op de PS3/Xbox nog een behoorlijk succes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ga gewoon ff campen na een kill of 5 voel je je weer opgeladenHaseMike schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:51:
Ik vind het zo fantastisch dat ik Return to Karkand met alle gouwe oude maps (Karkand, Wake Island
) hardstikke gratis krijg gewoon omdat ik het spel had preordered voor €36.50.
Gekkies, ik had BF3 toch wel preordered, ook al gaven jullie geen gratis DLC weg
Volgend geweldige gevoel: Volgens mij heb Wake Island ondertussen in 4 spellen gespeeld, bf1942, bf1943, bf2 en bf2142. En nu weer in BF3
Gekkies, ik had BF3 toch wel preordered, ook al gaven jullie geen gratis DLC weg
Volgend geweldige gevoel: Volgens mij heb Wake Island ondertussen in 4 spellen gespeeld, bf1942, bf1943, bf2 en bf2142. En nu weer in BF3
Heel irritant in Rush dat het vreselijk je W/LR naar beneden laat gaat. Wat heb ik een hekel aan snipers die de MCOM niet defenden van een afstand, mortars die niks raken, Medics die niemand healen. Zo gaat het niet werken he :.)
Gegroet!
Ik vind het _zo_ irritant dat je vaak gewoon op de basis spawnt. Het duurt een halve seconde vanaf het klikken op "Deploy" en het daadwerkelijke deployen. Als je wil deployen op een vlag die in die halve seconde nèt wordt afgepakt, of als je joint op een speler die nèt in die halve seconde wordt neergehaald, dan spawn je ongevraagd op de basis.
Kun je wéér dat hele klere-eind lopen.
Kun je wéér dat hele klere-eind lopen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Jullie zijn inderdaad niet de enigenXanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:42:
[...]
Dit dus, zijn wij de enige die hier last van hebben?? Het is echt frustrerend zo aan het einde van een Team DM waar je nog die paar laatste frags kan score van je team en je komt het spel niet in...
Heb het ookm al enkele malen meegemaakt, voornamelijk op TDM servers.
Er staat wel al wel DEPLOY, en dus geen aftelling, maar toch gebeurt er niets.
Ook al verschillende malen met enter geprobeerd en tussen menu's switchen, maar dat leek ook niet direct resultaat te hebben. Kan behoorlijk vervelend zijn idd.
Wat ik daarentegen nog veel erger vindt is dat ik alle key bindings, audio en gameplay settings opnieuw in moet stellen als ik een andere server join. Het reset zichzelf iedere keer, en dit is al van het begin af aan zo.
Ook wordt de SP campaign niet gesaved. Ik heb al 3 maal een uur of 2,5 zitten spelen en ben telkens weer van begin af aan moeten beginnen. Ben die SP nu dus wel ff beu.......heb namelijk niet de tijd om het in 1 keer achter elkaar uit te spelen.
Zat gewoon in BF2142 hoor...JT888 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:28:
BF2142? dacht het niet BF2 wel ja
Meer mensen opgevallen dat je blijkbaar in een shovel kan rijden @ wake island ?

Goed voertuig om mensen onder te rijden

[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 04-11-2011 20:02 ]
iig mooi dat die rottige hackers verbannen worden. Er zijn dus ook nog hacks die wel te detecten zijn. Dat is mooi. De rest gebeurd dan gelukkig door oplettende admins.Tsurany schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:22:
[...]
Je krijgt ook messages te zien van hackers die van andere servers gebanned worden die dezelfde plugins draaien, we proberen die messages te disablen maar het lukt nog niet helemaal.
Kun je trouwens als Admin mensen speccen zoals dit vroeger kon?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik ben er nu dus pas achter dat sommige van de custom joint ops maps dus remakes waren van BF2 maps, zegt wel wat over hoeveel ze op elkaar lijken als ik dat zo herken ondanks dat het verschillende spellen zijn/waren met verschillende gebouwen die geplaatst kunnen worden.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:35:
zelfs in die millisecondes herken ik zo veel terug uit de nieuwe oude mappen, gotta love it
Nee kan niet helaas.DAMAGE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:06:
Kun je trouwens als Admin mensen speccen zoals dit vroeger kon?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
volgens mij rijd hij in een DPV langs een shovel.... weinig nieuws aan in dat gevaljterpstra schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:59:
Meer mensen opgevallen dat je blijkbaar in een shovel kan rijden @ wake island ?
[afbeelding]
jterpstra schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:59:
[afbeelding]

Wat ik nou zie op de PS3.. Welke rang hebben die bovenste twee? Zijn die al een keer naar de 145 geweest ofzo?

Edit:
Al gevonden..

Edit:
Al gevonden..
spoiler: Battlelogaccount
[ Voor 37% gewijzigd door pa4jv op 04-11-2011 21:13 ]
Omdat het lijkt alsof hij in de trailer rijdt.
Eén vraag: waarom is GoTBF3 #3 server (32p Conquest) leeg................................................................

Ik denk vooral omdat het op de minimap lijkt dat er twee voertuigen naast elkaar staan. Het zou mooi zijn, al die autos in BF3 maps ook waar je helemaal niks mee kan. Zonde!Sagaris schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:00:
[...]
Omdat het lijkt alsof hij in de trailer rijdt.
Vaag ik zie het nu ja nooit opgemerkt eigenlijk terwijl ik de game wel gespeeld heb ...
WTF wat gaat dit topic hard
Ja, dit is een quote van een paar pagina's terug, maar zeker wel 'relevant' omdat hij maar van een paar uur geleden is

Maar in BF3 heb ik er totaal geen last van. Moet wel bekennen dat ik de test met het op verschillende snelheden proberen een 360 te maken nog niet geprobeerd heb, maar dat is puur omdat ik nog niets hebben kunnen merken van een mouse acceleration
Ik speel trouwens met Raw Mouse Input aan, heb een Cyber Snipa Silencer, en heb in Windows "Enhance mouse movement" uitstaan.

Ja, dit is een quote van een paar pagina's terug, maar zeker wel 'relevant' omdat hij maar van een paar uur geleden is
Ik snap precies wat je bedoelt en ik ken het fenomeen. Had er in BFBC2 ook erg last van, gelukkig kwam er toen in 1 van de patches en fix, en voor die patch was er een third-party fix voorVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:03:
[...]
Nee, je hebt een probleem met je muis omdat de bug in BF3 precies het tegenovergestelde is van wat jij zegt. Nouja, het is niet echt een bug in je muis aangezien op een standaard pc je altijd positieve mouse acceleration hebt.
Overigens is de bug al bevestigd door medewerkers van DICE, en vroeg ik mij alleen af of het al gefixed was. Dat jij het niet merkt omdat je een hoge muis sens gebruikt hoeft niet te betekenen dat anderen er geen last van hebben.
[...]
Het is al bevestigd door DICE dat RAW input in de retail niet werkt, wat het in de beta wel deed.
De negative accel zit gewoon in de game, klaar. Ik gebruik overigens een Xai.
(overigens zou ik de DPI op je Sensei op de helft van het maximum zetten, aangezien dat zijn werkelijke resolutie is en alles daarboven geinterpoleerd wordt. Het is namelijk dezelfde sensor als in de Xai).
Voor alle mensen die niet snappen waar ik het over heb:
[video]
Maar in BF3 heb ik er totaal geen last van. Moet wel bekennen dat ik de test met het op verschillende snelheden proberen een 360 te maken nog niet geprobeerd heb, maar dat is puur omdat ik nog niets hebben kunnen merken van een mouse acceleration
Ik speel trouwens met Raw Mouse Input aan, heb een Cyber Snipa Silencer, en heb in Windows "Enhance mouse movement" uitstaan.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ik ervaar echt iets vreemds. Wanneer ik een ronde speel gaat het super, maar tijdens het tweede potje knalt de game een regelmatig zomaar uit. Ik heb aan de hand van een topic het maximaal bruikbaar geheugen al verhoogd, maar daarna gebeurde het nogmaals.
PC specs:
- XFX 1GB D5 X HD5870
- SSD HD
- I7 2600k processor
- 8 GB geheugen
Iemand tips?
PC specs:
- XFX 1GB D5 X HD5870
- SSD HD
- I7 2600k processor
- 8 GB geheugen
Iemand tips?
Kan nog steeds niet wennen aan de grote recoil en het grote aantal snipers/campers en de grootte van de maps, geen idee waar ik heen moet rennen en waar de enemy vandaan komt. Denk in het verleden toch teveel CS gespeeld..
De wijzen komen uit het Oosten!
Krijg je een disconect foutmelding bij battlelog?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:35:
Ik ervaar echt iets vreemds. Wanneer ik een ronde speel gaat het super, maar tijdens het tweede potje knalt de game een regelmatig zomaar uit. Ik heb aan de hand van een topic het maximaal bruikbaar geheugen al verhoogd, maar daarna gebeurde het nogmaals.
PC specs:
- XFX 1GB D5 X HD5870
- SSD HD
- I7 2600k processor
- 8 GB geheugen
Iemand tips?
Verwijderd
Soms wel, maar vaak moet ik ook op CTRL Alt Del drukken en dan krijg ik in het scherm al een melding dat Battlefield gestopt is met werken.DanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:38:
[...]
Krijg je een disconect foutmelding bij battlelog?
Die krijgt iedereen wel eens.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:40:
[...]
Soms wel, maar vaak moet ik ook op CTRL Alt Del drukken en dan krijg ik in het scherm al een melding dat Battlefield gestopt is met werken.
Wat je kan doen is uPnP uitzetten in je router.
Dat hielp bij mij en vele andere met de crashes in de tweede game.
Klopt heb ik ook de hele keer. Spawn ergens, en heb het gevoel dat de vijanden overal vandaag kunnen komen.NoepZor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:37:
Kan nog steeds niet wennen aan de grote recoil en het grote aantal snipers/campers en de grootte van de maps, geen idee waar ik heen moet rennen en waar de enemy vandaan komt. Denk in het verleden toch teveel CS gespeeld..
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Verwijderd
Bedankt voor de tip, uitgezet, zo meteen eens testen.DanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:41:
[...]
Die krijgt iedereen wel eens.![]()
Wat je kan doen is uPnP uitzetten in je router.
Dat hielp bij mij en vele andere met de crashes in de tweede game.
http://battlelog.battlefi...show/2627588/1/233212308/
Haal je braaf 7k punten en cap je de points als een gek en zit je samen met iemand die 6.9k en ook nog iemand die 6.5k punten haalt in het team, verliezen we alsnog! Taaaaahh!
Aan de rest van de scores te zien was mijn team denk ik de helft van de tijd maar half leeg vol of ze deden echt niks verder.
Die SG553 vind ik behoorlijk bagger trouwens. Dat was ongeveer het enige potje dat wel redelijk ging met dat wapen maar voor de rest was het elke gunfight up close verliezen en van een afstand niks raken of nauwelijks damage doen
. Gelukkig daarna me frustratie kunnen botvieren op Metro CQ met de vers geunlockde A-91 die een heel stuk beter is
(kan uiteraard ook de kleine map zijn)
Haal je braaf 7k punten en cap je de points als een gek en zit je samen met iemand die 6.9k en ook nog iemand die 6.5k punten haalt in het team, verliezen we alsnog! Taaaaahh!
Aan de rest van de scores te zien was mijn team denk ik de helft van de tijd maar half leeg vol of ze deden echt niks verder.
Die SG553 vind ik behoorlijk bagger trouwens. Dat was ongeveer het enige potje dat wel redelijk ging met dat wapen maar voor de rest was het elke gunfight up close verliezen en van een afstand niks raken of nauwelijks damage doen
Verwijderd
Het is geen input lag. Door het niet snappen van het probleem disqualificeer jij je al van de rest van de discussie.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:31:
[...]
Wat een aanname zeg, dat zou dus volgens jou in moeten houden dat iedereen die nu "last" heeft van input-lag by default beter zou moeten spelen dan diegenen die nu aan de top staan?
Skill heeft geen ene kloot te maken met dit probleem, en om dan te zeggen dat iemand die het probleem niet ervaart meteen dramatisch slecht is.... geeft alleen maar wat aan over je eigen grootheidswaanzin.
Iedereen die zegt dat er geen probleem is heeft gewoon niet de aim om het verschil te merken. Je merkt namelijk de bug al op in de allereerste minuut dat je speelt. Ik heb het even getest, en merk het met een hogere sensitivity ook al gewoon. Misschien dat je het niet merkt met een werkelijk debiel hoge sensitivity met een of andere prut muis en met alle mouse acceleration aan die je in de drivers kon vinden. De mensen die met al dat soort meuk aan goed te noemen zijn, zijn werkelijk op 1 hand te tellen. Als jij dat grootheidswaanzin wil noemen is dat prima, ik noem het gewoon de realiteit.
Hoe kan je je eigen statistieken bekijken, zoals vroeger mogelijk was met www.bf2s.com ? Daar kon je precies zien hoe ver je was met een bepaalde challenge en wat je er voor moest doen, en zag je lege vakjes als iets niet gehaald was. Hoe kan ik iets soortgelijks zien bij BF3?
Verwijderd
Hmm ik heb aardig wat gegoogled maar geen info kunnen vinden over het CO-OP puntensysteem. Hoe werkt het? Snellere tijd = meer punten? Punten per kill? In 'silenced' missies ontdekt blijven?
Stel namelijk dat meer kills = meer punten dan zou het lonen om ontdekt te worden zodat er meer vijanden komen die je kan killen. Iemand enig idee?
Stel namelijk dat meer kills = meer punten dan zou het lonen om ontdekt te worden zodat er meer vijanden komen die je kan killen. Iemand enig idee?
Volgens mij is het gewoon puur een kwestie van kills en headshots en dergelijke. Tijd lijkt er weinig mee te maken te hebben. Jezelf gewoon laten ontdekken en iedereen killen dus. Moeilijkheid maakt ook niet uit

Verwijderd
Maar als dat zo zou zijn, dan zou iedereen bij de missie 'fire from the sky' dezelfde score hebben aangezien je alle vijanden dood MOET maken voordat je verderkan en iedereen hetzelfde aantal kills maakt?Adante schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:22:
Volgens mij is het gewoon puur een kwestie van kills en headshots en dergelijke. Tijd lijkt er weinig mee te maken te hebben. Jezelf gewoon laten ontdekken en iedereen killen dus. Moeilijkheid maakt ook niet uit
Is er nog een bepaalde bonus verbonden aan teamgenoten reviven tijdens deathmatch? Heb het vaak zien gebeuren dat dat juist averechts werkt, iemand gaat dood, wordt gerevived, en gaat gelijk weer dood.
Meer kills is sowieso meer punten, heb zelf zo 80.000 punten op een map gehaald en al scores van een half miljoen gezien.
Moet je ook niet reviven omdat ie net gedood is.... eerst enemy assist-killen dan reviven.DEiE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:35:
Is er nog een bepaalde bonus verbonden aan teamgenoten reviven tijdens deathmatch? Heb het vaak zien gebeuren dat dat juist averechts werkt, iemand gaat dood, wordt gerevived, en gaat gelijk weer dood.
Reviven voor levende enemy is ook dom.
Als je slim bent kom je er achter dat je met die picups die je verdient met sterren oid op geveven moment dikke cheats krijgt.. zo kan je met de nachtvision modes gewoon doodleuk overdag IEDEREEN zien met een dikke rode gloed terwijl de rest geen moer ziet door rook en puin die geen night toggle aan heeft... en het maakt geen reet uit of het nou fel licht is of donker XD... hahah geweldig om iedereen kapot te ownen die het nog niet doorheeft.
WTF moet je met die super zoom alsje met vision iedereen veels te goed ziet:P.. dik lame spel
WTF moet je met die super zoom alsje met vision iedereen veels te goed ziet:P.. dik lame spel
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 04-11-2011 23:28 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
AAAHHHHHHHHHHHHHH
DIE QUICK TIME EVENTS ZIJN ZWAAR RUK.
Moet even mijn frustratie kwijt over de single player !
DIE QUICK TIME EVENTS ZIJN ZWAAR RUK.
Moet even mijn frustratie kwijt over de single player !
ROFLik lees vet veel mensen over vastlopers hier ... het is ook het eenigste spel wat jullie spelen wat hard aan de CPU trekt / en GPU........... overclocks gaan nu wel falen
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Volgens mij zijn er atm 3 gasten van [1st] keihard aan het hacken op de server. Continue scores van 22-0, 15-2, etc. Ook is er een totaal gebrek aan balance. Niet echt leuk op deze manier...
Battlelog kapot?
Battle Report no longer available
Could not find the Battle Report in the Statistics engine
Van een potje van 20 geleden.
Battle Report no longer available
Could not find the Battle Report in the Statistics engine
Van een potje van 20 geleden.
Jammer dat er zoveel mensen zijn die problemen ervaren.
Zelf eigenlijk nergens last van (pc), behalve zo nu en dan bij eerste keer starten.
Mortieren geen probleem, silencer erop of mortar granaatje terug en klaar.
Campers/snipers ook geen last van.
Gewoon niet rushen maar rustig aan flanken. Ben ook geen goede gamer, maar leg er regelmatig 4 tegelijk neer met de m240 met deze speelwijze.
Veel rpg's? Elk schot met de 98 is er één minder en ook hier doet de m240 met IR en silencer wonderen :-)
Simpel uit de gangetjes blijven, verder dan dat kunnen ze toch niet kijken zo snel.
Kortom: pas je aan aan het spel wat gespeeld wordt en verwacht niet dat het spel zich aanpast aan jou.
Weet je het allemaal niet meer en gaat het ruk? Spawn een vlaggetje verder weg en kijk wat je team doet en hou je gedeist. Een scope op je gun en je pikt er zo een paar mee, terwijl je beter in het spel komt.
Have fun!
Zelf eigenlijk nergens last van (pc), behalve zo nu en dan bij eerste keer starten.
Mortieren geen probleem, silencer erop of mortar granaatje terug en klaar.
Campers/snipers ook geen last van.
Gewoon niet rushen maar rustig aan flanken. Ben ook geen goede gamer, maar leg er regelmatig 4 tegelijk neer met de m240 met deze speelwijze.
Veel rpg's? Elk schot met de 98 is er één minder en ook hier doet de m240 met IR en silencer wonderen :-)
Simpel uit de gangetjes blijven, verder dan dat kunnen ze toch niet kijken zo snel.
Kortom: pas je aan aan het spel wat gespeeld wordt en verwacht niet dat het spel zich aanpast aan jou.
Weet je het allemaal niet meer en gaat het ruk? Spawn een vlaggetje verder weg en kijk wat je team doet en hou je gedeist. Een scope op je gun en je pikt er zo een paar mee, terwijl je beter in het spel komt.
Have fun!
Het is dan ook Infrared en niet Night Vision.Lias schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:26:
Als je slim bent kom je er achter dat je met die picups die je verdient met sterren oid op geveven moment dikke cheats krijgt.. zo kan je met de nachtvision modes gewoon doodleuk overdag IEDEREEN zien met een dikke rode gloed terwijl de rest geen moer ziet door rook en puin die geen night toggle aan heeft... en het maakt geen reet uit of het nou fel licht is of donker XD... hahah geweldig om iedereen kapot te ownen die het nog niet doorheeft.
Ervaar in veel servers steeds betere teamplay en oorlog is ook echt oorlog. Een tank alleen in kansloos tegen een groepje AT-ers/C4-ers met voldoende dekking. Terwijl die tank in het open in het voordeel is. Loos rondrennen is dodelijk en met je M249 een spervuur neerleggen zodat de rest de straat kan oversteken, kan zelfs nog punten opleveren.
Verwijderd
Vet heProsac2010 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:26:
Ervaar in veel servers steeds betere teamplay en oorlog is ook echt oorlog. Een tank alleen in kansloos tegen een groepje AT-ers/C4-ers met voldoende dekking. Terwijl die tank in het open in het voordeel is. Loos rondrennen is dodelijk en met je M249 een spervuur neerleggen zodat de rest de straat kan oversteken, kan zelfs nog punten opleveren.
Net de waarde van de Extinguisher ontdekt. Nooit echt naar gekeken omdat ik dacht dat flares onmisbaar waren. Het fijne van dat ding is dat je kan recoveren van rockets EN machine gun fire. Ik dacht dat een missile echt instant death was, maar het is eerder impending death zonder dat ding. Nu recover je gelijk naar 50% en heeft je jet een tweede leven.
Ben het één en ander aan het experimenteren met verschillende equips. Zo heb ik nu Rocket Pods die me erg goed bevallen. Gebruikte de air-to-air missles al bijna niet meer, en nu kun je ook mooi damage doen tegen rijdende voertuigen.
Ben het één en ander aan het experimenteren met verschillende equips. Zo heb ik nu Rocket Pods die me erg goed bevallen. Gebruikte de air-to-air missles al bijna niet meer, en nu kun je ook mooi damage doen tegen rijdende voertuigen.
Ik kan maar niet wennen aan de
multiplayer bah..
BC2 vind ik toch veel overzichtelijker/duidelijker.
En ja BC2 is een ander spel maar toch.
Ach misschien word ik wel oud
En misschien is het ook gewoon ff wennen.
Meer mensen hier last van ?

Ach misschien word ik wel oud
[ Voor 8% gewijzigd door Amok op 05-11-2011 00:39 ]
Ik ben toch bij de Flares blijven hangen om één reden. Als er een enemy jet achter je zit met heatseekers ben je eigenlijk meteen down. Hij kan zijn heatseekers gebruiken waar je dan wel mooi van kan recoveren, probleem is alleen dat als hij je twee keer raakt met je machine gun je weer disabled bent, en dan ben je de lul. Rocket pods, air radar en flares is mijn standaard equip geworden. Het meteen door hebben wanneer er een vijand in de buurt is, alle voertuigen gewoon zien staan, en je niet druk hoeven maken om stingers... Perfect! Die rocket pods zijn helemaal ideaal, omdat je kan schieten waar je wil. Gewoon heel hoog vliegen, alle rockets richting een tank, even machine gun en nog wat rockets wegschieten die erg snel reloaden. Geen gezeik met IR Smoke of uitstappende mensen, wat de Guided Missile onbruikbaar maakt.yinx84 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:33:
Net de waarde van de Extinguisher ontdekt. Nooit echt naar gekeken omdat ik dacht dat flares onmisbaar waren. Het fijne van dat ding is dat je kan recoveren van rockets EN machine gun fire. Ik dacht dat een missile echt instant death was, maar het is eerder impending death zonder dat ding. Nu recover je gelijk naar 50% en heeft je jet een tweede leven.
En dan wil DICE de jets een buf geven.
Alsof het nu niet onmogelijk is om een jet neer te halen met een stinger en als de piloot niet achterlijk is ook met een mobile AA.

Alsof het nu niet onmogelijk is om een jet neer te halen met een stinger en als de piloot niet achterlijk is ook met een mobile AA.
Zo, mijn eerste ban is binnen...
Napoletanas @
http://battlelog.battlefi...show/2678684/1/188073746/
Stelletje idioten daar op de server wisten niet hoe ze met een APC om moesten gaan. Zeker niet als de APC met een AT raket en IR sight uitgerust is. Heerlijk rond rijden met een maat van me, vlaggetje na vlaggetje gepakt. Gatverdamme wat kan ik er slecht tegen als ik gebanned of gekicked wordt door incompetentie van de tegenstander.
Napoletanas @
Stelletje idioten daar op de server wisten niet hoe ze met een APC om moesten gaan. Zeker niet als de APC met een AT raket en IR sight uitgerust is. Heerlijk rond rijden met een maat van me, vlaggetje na vlaggetje gepakt. Gatverdamme wat kan ik er slecht tegen als ik gebanned of gekicked wordt door incompetentie van de tegenstander.
Zielig van de admins als je daarvoor gebanned wordt... In feite wordt je dus gebanned omdat je de BF3-gameplay omarmt en niet als een dolle hond al sproeiend door de map springt....M2M schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:45:
Zo, mijn eerste ban is binnen...
Napoletanas @
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
of in een hoekje van de map ligt te camperen met een mortar. Of in een steegje lig met een IR scope en een 200 kogel machine geweer. Of lame met een raket lanceerder infantry probeer te schieten.
Ach ja, dit kwam ik op andere servers in vorige battlefield games ook regelmatig tegen. Jammer en zielig.
Ach ja, dit kwam ik op andere servers in vorige battlefield games ook regelmatig tegen. Jammer en zielig.
Tyfus
Heb je een heel goed potje. Serieus we dachten 'we hebben gewonnen!' nok de server ermee. Alle punten weg. Bedankt dice!
Ben ik de enige die niet kan connecten. Er momt een mededeling Fout tijdens synchroniseren cloud gegevens. Wanneer ik kies voor toch spelen worrdt er een nieuw tabblad van de internetbrowser gestart maar geen BF3
(En certificaat van http://battlelog.battlefield.com is verlopen).
Meer mensen met problemen met connecten/ opstarten BF3?
Edit: Mijn Windows-klok was op een of ander manier niet meer synchroon met de werkelijke tijd. Hierdoor liep alles in de soep

(En certificaat van http://battlelog.battlefield.com is verlopen).
Meer mensen met problemen met connecten/ opstarten BF3?
Edit: Mijn Windows-klok was op een of ander manier niet meer synchroon met de werkelijke tijd. Hierdoor liep alles in de soep

[ Voor 16% gewijzigd door FrankNLD op 05-11-2011 02:24 ]
et heeft in dit geval ook ZOO veel met DICE te maken ....tiswat schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:15:
TyfusHeb je een heel goed potje. Serieus we dachten 'we hebben gewonnen!' nok de server ermee. Alle punten weg. Bedankt dice!
![]()
Etuuuuuh!
Ben je nou aan het trollen of serieus?M2M schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:12:
of in een hoekje van de map ligt te camperen met een mortar. Of in een steegje lig met een IR scope en een 200 kogel machine geweer. Of lame met een raket lanceerder infantry probeer te schieten.
Kun je hier wel verongelijkt gaan lopen doen maar dat heeft zeer weinig zin. Verder interesseert het niemand dat je gekicked/banned wordt vermoed ik. Ga lekker klagen op Battlelog; staat bij Battlereport een groot vak waar je commentaar kunt leveren. Lijkt me zinvoller.
Overigens, over lame tactics gesproken: kun je dat soort zaken allemaal wel opsommen, maar als ik naar de door jou gelinkte battlereport kijk dan zie ik vooral iemand die 'trots' is dat hij een K/D van 15 haalt in plaats van dat hij baalt dat zijn team heeft verloren.
Effectief bijdragen zonder meteen neergeschoten te worden door een beetje compente mobile AA driver is nog steeds onmogelijk. Dogfighten is leuk en met die rocket pods disable je af en toe een voertuig, maar daar houdt het dan ook op. Een damage buff zou eigenlijk niet een heel slecht idee zijn. Je moet er wel aan denken dat als ik als piloot lager ga vliegen om tanks kapot te maken, ik ook meteen een lading stingers achter me aan heb.DanielWW2 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:44:
En dan wil DICE de jets een buf geven.![]()
@M2M, dat is altijd minder ja. Ben je lekker aan het spelen en speel je vooral slim met de IFV (Aka, niet overal blindelings in rijden, maar goed rond blijven kijken naar enemies en zorgen dat je kan blijven repairen), dan kan je inderdaad fijne scores halen... Dat de enemies te dom zijn om dat ding te killen, betekend niet meteen dat jij aan het cheaten bent (of dat dat ding gigantisch OP is). Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor choppers, als je als team niet het verstand hebt om dat ding snel neer te halen, verdien je het om daar keer op keer gekilld door te worden.... In BC2: Vietnam was het ook altijd prachtig als je in zo'n tank zat. En iedereen maar whinen dat ik aan het cheaten was, en ik zat lekker kills te halen, geen RPG mijn kant op zien komen
Euh ja ik!Amok schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:36:
Ik kan maar niet wennen aan demultiplayer bah..
Ach misschien word ik wel oud![]()
Inmiddels aan gewend hoor, gelukkig. (na 1942 tot BC2..)
Leuke Rush server, net wat ik zocht!
This space was intentionally left blank.
serieus... Ik ben de enige geweest in mijn team die actief vlaggetjes aan het pakken was. Ik heb niet voor niets de flag attack ribbon binnen getikt. Het punt was een beetje dat admins boven hun eigen spel moeten staan. Als ze moeite hebben met een tegenstander is het gewoon laf om dan maar de tegenstander van de server te schoppen. Dan ben je gewoon lame en zielig en hoor je geen admin van een server te zijn.schelling schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:26:
[...]
Ben je nou aan het trollen of serieus?
Kun je hier wel verongelijkt gaan lopen doen maar dat heeft zeer weinig zin. Verder interesseert het niemand dat je gekicked/banned wordt vermoed ik. Ga lekker klagen op Battlelog; staat bij Battlereport een groot vak waar je commentaar kunt leveren. Lijkt me zinvoller.
Overigens, over lame tactics gesproken: kun je dat soort zaken allemaal wel opsommen, maar als ik naar de door jou gelinkte battlereport kijk dan zie ik vooral iemand die 'trots' is dat hij een K/D van 15 haalt in plaats van dat hij baalt dat zijn team heeft verloren.
K/D maakt mij geen drol uit. Ik heb ook al 30/0 gehaald door met een AA gun op de kade te staan en bootjes af te schieten. Brak mapdesign en een incompetent team van tegenstanders was toen het probleem. Ik heb ook 0/15 gestaan omdat de tegenstander gewoon een stuk beter was dan ons team. Kan allemaal, en geen problemen mee.
Daarnaast heb ik niets meegekregen of ons team gewonnen of verloren had. Ik ben gebanned...
[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 05-11-2011 02:34 ]
Verwijderd
Jaloers dat hij wel kan aimen en raak schiet en jij niet?schelling schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:26:
[...]
Ben je nou aan het trollen of serieus?
Wat kan ik me ergeren aan dit spel zeg soms! Was net een fantastische pot rush 32 op metro aan het spelen, mooie gebalanceerde teams, het kon winnen of verliezen worden. Aardig wat puntjes gescoord, gadgets unlocked (geen tijd om te proberen want moest zo snel mogelijk weer in de battle), en dan: game got disconnected. GVD! Op zo'n moment kan ik echt m'n muis door m'n scherm pleuren, kutzooi! Begrijp me niet verkeerd, de punten interesseren me niet, die haal ik later wel weer, maar het was gewoon een fantastische pot knallen! Zal nooit weten of we nou gewonnen of verloren hebben..
Verwijderd
Het hele gezeik van hackers en cheating is in volle gang:
Het word tijd dat we allemaal mailtjes naar EA en Dice gaan sturen zodat deze partijen er actief en fanatiek boven kunnen zitten !!
http://www.damncheaters.c...acks-battlefield-3-aimbot
YouTube: Battlefield 3 Aimbot and Wallhack | BF3 Hacks
YouTube: Battlefield 3 rank hack
Het word tijd dat we allemaal mailtjes naar EA en Dice gaan sturen zodat deze partijen er actief en fanatiek boven kunnen zitten !!
http://www.damncheaters.c...acks-battlefield-3-aimbot
YouTube: Battlefield 3 Aimbot and Wallhack | BF3 Hacks
YouTube: Battlefield 3 rank hack
Daar heeft de pc weer last van en de console knakkers niet waarom dat cheaten man, ik snap het echt niet.
Burp
Verwijderd
Dat is ook niet iets wat ik kan begrijpen,cheaters vezieken ee nspel gewoon op die manier.Ik heb dan zoiets van,kun je niet op een eerlijke manier winnen,speel dan niet....
De mensen die het opvallend doen spelen er ook voor om het voor jou en anderen te verzieken of om te laten zien van 'kijk in deze game kan je ook cheaten zonder meteen door pb gepakt te worden'. Zijn denk ik ook veel mensen die onopvallend proberen te cheaten en aan veel mensen ook voorbij gaan omdat ze er niet uitspringen qua stats.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:33:
Dat is ook niet iets wat ik kan begrijpen,cheaters vezieken ee nspel gewoon op die manier.Ik heb dan zoiets van,kun je niet op een eerlijke manier winnen,speel dan niet....
Cheaten is inderdaad gewoon leedvermaak, te triest voor woorden.
Ik begrijp ook nooit waarom mensen zoiets doen, ik bedoel je gamet toch voor je plezier?
Ik begrijp ook nooit waarom mensen zoiets doen, ik bedoel je gamet toch voor je plezier?
Verwijderd
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak. Ofzoiets
(sorry voor het hoge slowchat-gehalte)

(sorry voor het hoge slowchat-gehalte)
Dit roept weer het echte BF2 gevoel op ten tijde van de BF2 launch, maar nu in een geavanceerder jasje. Prachtig!
Ik vind het wel verrassend dat ze in de trailer zeggen: extended distruction. Wil dat zeggen dat in de DLC meer kapot kan? .
Voor de rest jammer dat El Ahmein (hoe heette die ook alweer?) er niet in zit. Hoe dan ook Wake zit er wel in!
Echter mis ik een stukje vrijheid van Battlefield 1942. Niks was mooier dan het vliegdekschip uit te schakelen met bijvoorbeeld een onderzeeer. Sowieso vond ik de maps waar je uitgeroerd kon worden het leukste. Zorgt toch voor extra spanning.
Voor de rest jammer dat El Ahmein (hoe heette die ook alweer?) er niet in zit. Hoe dan ook Wake zit er wel in!
Echter mis ik een stukje vrijheid van Battlefield 1942. Niks was mooier dan het vliegdekschip uit te schakelen met bijvoorbeeld een onderzeeer. Sowieso vond ik de maps waar je uitgeroerd kon worden het leukste. Zorgt toch voor extra spanning.
LFM GoT64 Conquest large!
)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
wow weekend ! heb al 4 dagen niet meer gespeeld, tijd voor een rondje
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien