Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:03:
Het is al bevestigd door DICE dat RAW input in de retail niet werkt, wat het in de beta wel deed.
De negative accel zit gewoon in de game, klaar. Ik gebruik overigens een Xai.
(overigens zou ik de DPI op je Sensei op de helft van het maximum zetten, aangezien dat zijn werkelijke resolutie is en alles daarboven geinterpoleerd wordt. Het is namelijk dezelfde sensor als in de Xai).
Hm, toch raar dat ik het niet merk. Misschien toch even wat op letten want misschien was het gewoon placebo. Hoe sterk ervaar je die negatieve acceleratie? Als ik een mx500 inplug merk ik /wel/ duidelijke acceleratie problemen overigens. Misschien dat het afhankelijk is van andere parameters die voor ons niet duidelijk zijn.
Zoals het rare gedrag als je de sensitivity helemaal naar beneden zet. Je kunt met de xai ook een accel. instellen, maar dat werkt bijvoorbeeld helemaal niet om het moment dat de sensitivity helemaal naar beneden is ingesteld.
Overigens wil ik niet betwisten dat er negatieve accel. in het spel zit, maar misschien is het met bepaalde settings gewoon minder dan andere settings. Jammer dat er geen harde waarden zichtbaar zijn qua sensitivity, maar alleen zo'n prut slider, dan konden we tenminste elkanders settings proberen om te zien of het daadwerkelijk verschil maakt.
Wat bedoel je met het best op de helft van de max dpi? Ik neem aan dat de sensor op het interval 0-~5k gewoon precies is. Die 5k-11k range zal wel geinterpoleerd worden, maar daarbuiten maakt niet zo veel uit lijkt me. Ik las wel over een aantal 'sweet spots' qua waardes, maar of het voor een niet professionele gamer wat uitmaakt betwijfel ik.
//edit had de video nog niet gezien na de edit, ga ik nu even kijken.