Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
Paterpor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:47:
[...]

Haha dat gevoel heb ik ook! Zou graag eens een lege server joinen om dan wat te leren vliegen maar dat gaat niet :(
gister met 3 maatjes een lege server gejoint om te oefenen
dat was heel erg chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:46:
[...]

Je speelt met een wattes? Sensitivity? Mouse acceleration in de drivers? Vergeet niet dat er een heel erg groot verschil is tussen wat sensitivity doet en wat acceleration doet.
Ik had aan het begin het probleem dat de sensitivity normaal leek totday ik heel snel me 180graden om wilde draaien, maar ik toen steeds een 360 deed, ofzo. Sinds ik de 'sensitivity' (dus niet mouse sensitivty, want er zijn 2 opties in het menu, wtf?) lager zette, voelde alles weer natuurlijk aan.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Paterpor schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:47:
[...]

Haha dat gevoel heb ik ook! Zou graag eens een lege server joinen om dan wat te leren vliegen maar dat gaat niet :(
Speel je op de pc?
Er is een server (daar heb ik ook in gespeeld) die flying practice is en met 1 persoon start.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:52:
[...]

Ik had aan het begin het probleem dat de sensitivity normaal leek totday ik heel snel me 180graden om wilde draaien, maar ik toen steeds een 360 deed, ofzo. Sinds ik de 'sensitivity' (dus niet mouse sensitivty, want er zijn 2 opties in het menu, wtf?) lager zette, voelde alles weer natuurlijk aan.
Als je meer draait als je sneller beweegt met je muis is dat positieve acceleratie en dat is niet het probleem wat er in BF3 ingecode zit. Jij hebt een probleem met of je muis, of windows, of je muis drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat GoTserver #1 een vrijdagdipje heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:11
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:55:
Eerder Battlelog dat een dipje heeft :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die server crasht gewoon keihard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:54:
[...]

Als je meer draait als je sneller beweegt met je muis is dat positieve acceleratie en dat is niet het probleem wat er in BF3 ingecode zit. Jij hebt een probleem met of je muis, of windows, of je muis drivers.
Ja, ik heb een probleem met mijn muis omdat ik géén probleem heb met mijn muis in BF3? Mijn mouse acceleration staat overal uit, daar heb ik al bij eerdere shooters voor gezorgd hoor.

Volgens mij zoek jij nog gewoon een goede smoes om het spel illegaal te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 04-11-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:37:
Is de negatieve muisacceleratie al gefixed? Heb de niet heel erg legale versie even getest om te kijken of het nog wel speelbaar was, maar dat is het dus niet. Ga de game niet in huis halen voordat ze het gefixed hebben, kan gewoon niet geloven dat zo'n enorme bug in de final version zit.
Raw mouse input gebruiken? Ik heb nergens meer last van sinds ik dat aan heb gezet. Speel op zo ongeveer laagste sensitivity en muis op 1200dpi. Als je de slider in BF3 zelf compleet naar links zet speelt het overigens voor geen meter, het lijkt alsof het spel dan over gaat in een soort fixed sensitivity ongeacht wat je instelt op de muis en of je raw mouse input gebruikt.

Ik heb ergens gelezen dat de negatieve muis accel. alleen voorkomt op het moment dat je third party muis software gebruikt, maar dat lijkt me meer driverafhankelijk. Ik gebruik zelf een steelseries sensei die alle settings e.d. in de muis zelf opslaat, dus misschien dat ik er daarom geen last van heb.

Wat je ook kunt proberen is de sens op maximaal zetten en dpi naar beneden. Maar persoonlijk heb ik liever zo laag mogelijke sens in het spel en zo hoog mogelijk op de muis. Voornamelijk omdat een sensor met hogere dpi gewoon preciezer is en je met hoge sensitivity en lage dpi eigenlijk softwarematig bewegingen aan het versterken bent. Niet dat ik denk dat het veel uitmaakt mind you, maar het is toch leuk om hier een beetje over na te denken.

[ Voor 4% gewijzigd door Raku op 04-11-2011 13:58 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:57:
[...]

Ja, ik heb een probleem met mijn muis omdat ik géén probleem heb met mijn muis in BF3? Mijn mouse acceleration staat overal uit, daar heb ik al bij eerdere shooters voor gezorgd hoor.

Volgens mij zoek jij nog gewoon een goede smoes om het spel illegaal te spelen.
Nee, je hebt een probleem met je muis omdat de bug in BF3 precies het tegenovergestelde is van wat jij zegt. Nouja, het is niet echt een bug in je muis aangezien op een standaard pc je altijd positieve mouse acceleration hebt.

Overigens is de bug al bevestigd door medewerkers van DICE, en vroeg ik mij alleen af of het al gefixed was. Dat jij het niet merkt omdat je een hoge muis sens gebruikt hoeft niet te betekenen dat anderen er geen last van hebben.
Raku schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:57:
[...]

Raw mouse input gebruiken? Ik heb nergens meer last van sinds ik dat aan heb gezet. Speel op zo ongeveer laagste sensitivity en muis op 1200dpi. Als je de slider in BF3 zelf compleet naar links zet speelt het overigens voor geen meter, het lijkt alsof het spel dan over gaat in een soort fixed sensitivity ongeacht wat je instelt op de muis en of je raw mouse input gebruikt.

Ik heb ergens gelezen dat de negatieve muis accel. alleen voorkomt op het moment dat je third party muis software gebruikt, maar dat lijkt me meer driverafhankelijk. Ik gebruik zelf een steelseries sensei die alle settings e.d. in de muis zelf opslaat, dus misschien dat ik er daarom geen last van heb.

Wat je ook kunt proberen is de sens op maximaal zetten en dpi naar beneden. Maar persoonlijk heb ik liever zo laag mogelijke sens in het spel en zo hoog mogelijk op de muis. Voornamelijk omdat een sensor met hogere dpi gewoon preciezer is en je met hoge sensitivity en lage dpi eigenlijk softwarematig bewegingen aan het versterken bent. Niet dat ik denk dat het veel uitmaakt mind you, maar het is toch leuk om hier een beetje over na te denken.
Het is al bevestigd door DICE dat RAW input in de retail niet werkt, wat het in de beta wel deed.

De negative accel zit gewoon in de game, klaar. Ik gebruik overigens een Xai.

(overigens zou ik de DPI op je Sensei op de helft van het maximum zetten, aangezien dat zijn werkelijke resolutie is en alles daarboven geinterpoleerd wordt. Het is namelijk dezelfde sensor als in de Xai).

Voor alle mensen die niet snappen waar ik het over heb:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qO6Cv8_wQgw]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:51
Kan dit?

Met maar 11 uur speeltijd op nummer 1 staan?

http://battlelog.battlefi...r/rabidz/stats/177708952/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:10
Blijkbaar wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 09:29
madmaus schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:53:
[...]

Speel je op de pc?
Er is een server (daar heb ik ook in gespeeld) die flying practice is en met 1 persoon start.
Als je weet welke het is...pls tell me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 19:03
60 000 score/min

Lijkt me eerder een cheat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:03:
[...]

Nee, je hebt een probleem met je muis omdat de bug in BF3 precies het tegenovergestelde is van wat jij zegt.
Nee, ik hád een probleem met mijn settings in BF3. Dat er een bug in BF3 zit die zulke problemen geeft bij sommige mensen kan best zijn, maar het spel is er zeker niet onspeelbaar door. Aan de andere kant ligt dat misschien ook wel aan hoe je graag speelt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat dit probleem relatief groter is als je op een lage sensitivity gewend bent te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:55:
Alle servers doen een beetje raar momenteel, gok Battlelog problemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:06:
[...]

Nee, ik hád een probleem met mijn settings in BF3. Dat er een bug in BF3 zit die zulke problemen geeft bij sommige mensen kan best zijn, maar het spel is er zeker niet onspeelbaar door. Aan de andere kant ligt dat misschien ook wel aan hoe je graag speelt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat dit probleem relatief groter is als je op een lage sensitivity gewend bent te spelen.
Het is inderdaad afhankelijk van de mouse sensitivity die je gebruikt. Die video hierboven laat het goed zien. Het maakt het spel gewoon onspeelbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eOueU7tBTqLvcrQWmwmaiGk6/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last seen 1 week ago.

Dus waarschijnlijk banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:03:

Het is al bevestigd door DICE dat RAW input in de retail niet werkt, wat het in de beta wel deed.

De negative accel zit gewoon in de game, klaar. Ik gebruik overigens een Xai.

(overigens zou ik de DPI op je Sensei op de helft van het maximum zetten, aangezien dat zijn werkelijke resolutie is en alles daarboven geinterpoleerd wordt. Het is namelijk dezelfde sensor als in de Xai).
Hm, toch raar dat ik het niet merk. Misschien toch even wat op letten want misschien was het gewoon placebo. Hoe sterk ervaar je die negatieve acceleratie? Als ik een mx500 inplug merk ik /wel/ duidelijke acceleratie problemen overigens. Misschien dat het afhankelijk is van andere parameters die voor ons niet duidelijk zijn.
Zoals het rare gedrag als je de sensitivity helemaal naar beneden zet. Je kunt met de xai ook een accel. instellen, maar dat werkt bijvoorbeeld helemaal niet om het moment dat de sensitivity helemaal naar beneden is ingesteld.

Overigens wil ik niet betwisten dat er negatieve accel. in het spel zit, maar misschien is het met bepaalde settings gewoon minder dan andere settings. Jammer dat er geen harde waarden zichtbaar zijn qua sensitivity, maar alleen zo'n prut slider, dan konden we tenminste elkanders settings proberen om te zien of het daadwerkelijk verschil maakt.

Wat bedoel je met het best op de helft van de max dpi? Ik neem aan dat de sensor op het interval 0-~5k gewoon precies is. Die 5k-11k range zal wel geinterpoleerd worden, maar daarbuiten maakt niet zo veel uit lijkt me. Ik las wel over een aantal 'sweet spots' qua waardes, maar of het voor een niet professionele gamer wat uitmaakt betwijfel ik.

//edit had de video nog niet gezien na de edit, ga ik nu even kijken.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raku schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:18:
[...]

Hm, toch raar dat ik het niet merk. Misschien toch even wat op letten want misschien was het gewoon placebo. Hoe sterk ervaar je die negatieve acceleratie? Als ik een mx500 inplug merk ik /wel/ duidelijke acceleratie problemen overigens. Misschien dat het afhankelijk is van andere parameters die voor ons niet duidelijk zijn.
Zoals het rare gedrag als je de sensitivity helemaal naar beneden zet. Je kunt met de xai ook een accel. instellen, maar dat werkt bijvoorbeeld helemaal niet om het moment dat de sensitivity helemaal naar beneden is ingesteld.
Alles staat uit bij de Xai. Ik heb geen acceleratie problemen in elke andere game, en als er acceleratie inzit die ik er niet uit krijg dan is dat meestal gewoon nog speelbaar. Voor multiplayer games kan ik gewoon niet met acceleratie spelen, daarvoor is mijn aim al te consistent: ik weet hoeveel ik mijn muis moet bewegen om iets te raken.
Overigens wil ik niet betwisten dat er negatieve accel. in het spel zit, maar misschien is het met bepaalde settings gewoon minder dan andere settings. Jammer dat er geen harde waarden zichtbaar zijn qua sensitivity, maar alleen zo'n prut slider, dan konden we tenminste elkanders settings proberen om te zien of het daadwerkelijk verschil maakt.
Kijk het youtube filmpje hierboven maar eens, dat is precies hetzelfde als ik heb. Waar hij normaal 360 graden draait met normale snelheid kan hij als hij zijn muis snel beweegt over de zelfde afstand nog maar 20 graden draaien. Harde waarden? Mouse sens is het beste uit te drukken in aantal cm voor een 360 graden draai, en dat is zoals ik al zei ~35cm voor mij normaal gesproken. Als je het filmpje even kijkt dan snap je wat het probleem is. Als ik in mijn zij geschoten word wil ik gewoon snel kunnen omdraaien. Met lage sens beweeg je je muis snel om op je doel uit te komen en remt dan als het ware af en gebruikt de extra preciesie om goed te kunnen mikken. Hell, ik merkte het al in de eerste level van de SP en daar hoef je niet eens 90 graden te kunnen draaien :P.
Wat bedoel je met het best op de helft van de max dpi? Ik neem aan dat de sensor op het interval 0-~5k gewoon precies is. Die 5k-11k range zal wel geinterpoleerd worden, maar daarbuiten maakt niet zo veel uit lijkt me. Ik las wel over een aantal 'sweet spots' qua waardes, maar of het voor een niet professionele gamer wat uitmaakt betwijfel ik.
Je sensei doet iets van 10000 dpi als maximum instelling toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:10:
[...]

Last seen 1 week ago.

Dus waarschijnlijk banned.
En alle servers ranked PB:Off, 99% kans dat je dat bij alle 'hoge ranks' ziet (lees: bij cheaters).

Bij de PS3 heb je redelijke maatstaaf hoe hoog een normale speler nu zou zitten, Enemy en Unomomento zijn afaik daar de hoogste, slecht heel af en toe kom je uitschieters tegen richting de lvl35-38 die bv hele week vrij hebben/week spelen. Buiten natuurlijk de farmers, maar die zie je ook niet snel op random servers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:22:
Kijk het youtube filmpje hierboven maar eens, dat is precies hetzelfde als ik heb. Harde waarden? Mouse sens is het beste uit te drukken in aantal cm voor een 360 graden draai, en dat is zoals ik al zei ~35cm voor mij normaal gesproken.
Ik bedoelde waarden zoals in bijv. UT99, waar je gewoon sensitivity: 1.0 of 0.5 ziet staan zodat je makkelijk je sens. ingame kan verdubbelen en dpi halveren. Ik heb het filmpje gezien en kan dus nu ook precies thuisbrengen wat de problemen waren op de laagste sensitivity ingame, wat dat was dus gewoon extreme negatieve acceleratie. Ik ben niet gewend aan een bepaalde instelling, dus voor mij is het makkelijk om de sens. aan te passen naar iets wat /wel/ werkt. Kun je door de slider wat omhoog te gooien en de dpi omlaag niet proberen om weer dezelfde fysieke beweging = draaiing ingame te krijgen? Nogal lastig met die slider, maar misschien dat het dan wel speelbaar is. Maar als je zo moet klooien om een fatsoenlijke setting te krijgen is het misschien het geld niet waard om het spel te kopen.
Je sensei doet iets van 10000 dpi als maximum instelling toch?
Ja, vandaar dat ik zei dat ~5k tot ~11k een range is die niet overeenkomt met wat de sensor daadwerkelijk aankan. Mijn vraag was of je perse op de ~5k dpi zou moeten instellen of dat een willekeurige waarde in de 0-5k range voldoende is. Dit hangt samen met wat ik hierboven aangaf wat je wellicht zou kunnen proberen om bf3 speelbaar te krijgen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raku schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:32:
[...]

Ik bedoelde waarden zoals in bijv. UT99, waar je gewoon sensitivity: 1.0 of 0.5 ziet staan zodat je makkelijk je sens. ingame kan verdubbelen en dpi halveren. Ik heb het filmpje gezien en kan dus nu ook precies thuisbrengen wat de problemen waren op de laagste sensitivity ingame, wat dat was dus gewoon extreme negatieve acceleratie. Ik ben niet gewend aan een bepaalde instelling, dus voor mij is het makkelijk om de sens. aan te passen naar iets wat /wel/ werkt. Kun je door de slider wat omhoog te gooien en de dpi omlaag niet proberen om weer dezelfde fysieke beweging = draaiing ingame te krijgen? Nogal lastig met die slider, maar misschien dat het dan wel speelbaar is. Maar als je zo moet klooien om een fatsoenlijke setting te krijgen is het misschien het geld niet waard om het spel te kopen.

[...]

Ja, vandaar dat ik zei dat ~5k tot ~11k een range is die niet overeenkomt met wat de sensor daadwerkelijk aankan. Mijn vraag was of je perse op de ~5k dpi zou moeten instellen of dat een willekeurige waarde in de 0-5k range voldoende is. Dit hangt samen met wat ik hierboven aangaf wat je wellicht zou kunnen proberen om bf3 speelbaar te krijgen.
Dat zal het niet fixen, aangezien DICE al heeft gezegd dat er een bug in de code zit en daardoor de code niet doet wat het hoort te doen.

En je kan elke dpi instelling gebruiken (hoewel stappen van 90 het beste zijn heb ik ergens gelezen), zolang je maar niet boven die ~5k uitkomt met je Sensei. Voor Xai kan alles, aangezien die niet interpoleerd. Ik heb overigens mijn dpi op 1800 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:50
http://www.mweb.co.za/gam...use-acceleration-fix.aspx

Niet echt een fix, maar beter dan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:02
Dat zou alleen helpen als je je muis altijd met dezelfde snelheid beweeg.
Hopelijk komt die patch spoedig.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:35:
[...]

Dat zal het niet fixen, aangezien DICE al heeft gezegd dat er een bug in de code zit en daardoor de code niet doet wat het hoort te doen.
Blijkbaar schrijf ik niet wat ik bedoel, dat die bug er in zit zal wel, maar het is ook zo dat je op bepaalde sensitivity instellingen hier (veel) minder last van hebt, want het verschil tussen de minimale setting en een iets hogere setting maakt een groot verschil. Door te prutsen met die slider om de sweetspot te vinden voor minste negatieve acceleratie en vervolgens je DPI aan te passen zodat het matched met wat je gewend bent zou je het probleem misschien voldoende kunnen verbergen zodat het voor jou wel speelbaar is. Of je daar zin in hebt is een tweede natuurlijk.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:50
Sja ik speel zelf met een Razer Copperhead op 1800 dpi en heb eerlijk gezegd nergens last van. Zeg niet dat het niet zo is, maar heb wel het idee dat je m.b.v. dpi settings, acceleratie settings en sensitivity settings altijd wel een speelbare muis setting moet kunnen vinden.. (of in dit geval: een setting waarbij je zo min mogelijk last hebt van de negatieve acceleratie)

*edit* What Raku said.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 04-11-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:25:
[...]

En alle servers ranked PB:Off, 99% kans dat je dat bij alle 'hoge ranks' ziet (lees: bij cheaters).

Bij de PS3 heb je redelijke maatstaaf hoe hoog een normale speler nu zou zitten, Enemy en Unomomento zijn afaik daar de hoogste, slecht heel af en toe kom je uitschieters tegen richting de lvl35-38 die bv hele week vrij hebben/week spelen. Buiten natuurlijk de farmers, maar die zie je ook niet snel op random servers.
Ik kom al meerdere lvl 40+ spelers tegen de laatste dagen. Als je dan op speeltijd kijkt, zitten ze rond de 50 a 60 uur 8)7

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ikzelf zit bijna op de 70 uur speeltijd, maar dat komt ook omdat 1) het spel zo gaaf is, 2) ik op dit moment tijd heb om te spelen, dat is in andere weken wel anders dus nu neem ik het er flink van en 3) vrienden die exact hetzelfde 'probleem' hebben. Ik begin er nu wel een beetje zat van te worden overigens, maar misschien moet ik gewoon eens een andere class spelen (speel 90% als assault).

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raku schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:48:
Ikzelf zit bijna op de 70 uur speeltijd, maar dat komt ook omdat 1) het spel zo gaaf is, 2) ik op dit moment tijd heb om te spelen, dat is in andere weken wel anders dus nu neem ik het er flink van en 3) vrienden die exact hetzelfde 'probleem' hebben. Ik begin er nu wel een beetje zat van te worden overigens, maar misschien moet ik gewoon eens een andere class spelen (speel 90% als assault).
Ga snipen joh, heerlijk relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Het wordt wel tijd voor nieuwe maps ja :+

Nu al? Ja nu al!

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Hey, nieuwe filter opties in battlelog :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor als iemand zich echt even verveeld: ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik speel op 3200 DPI en ik merk die negatieve accel. best wel. Fijn dat ze het hebben opgemerkt en gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:30

XanderDrake

Build the future!

Ik heb problemen met deployen in sommige levels. Ik druk soms 20x voordat ik in de game kom. Enig idee? hebben andere dat ook?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:19:
Ik heb problemen met deployen in sommige levels. Ik druk soms 20x voordat ik in de game kom. Enig idee? hebben andere dat ook?
ik crash ook wel eens tijdens het laden van de map.
alleen geen 20x...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 07:50
Ik speel met een Logitech G5 en wissel met de DPI knop.. lage stand voor inf. middel/hoog voor voertuigen en heb volgens mij nergens last van.. Kan dan ook iedereen een muis met knoppen om het DPI aan te passen aanraden!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

RocketKoen schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:20:
ik crash ook wel eens tijdens het laden van de map.
alleen geen 20x...
Nee je begrijpt het verkeert, hij crasht niet.

Ik zit al in de server, heb gespeeld, was gedood en moest respawnen. Maar als ik dan op deploy druk, gebeurt er niets. Soms moet ik dus 20x drukken voor ik weer in het spel kom

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Argh ik word echt ziek van dat vehicle disabled gezeik. Een jeep rijdt recht op me af, ik schiet hem vol op hem met een rpg... vehicle disabled, flikker toch op met dat debiel systeem.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-11-2011 15:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:24:
[...]

Ik zit al in de server, heb gespeeld, was gedood en moest respawnen. Maar als ik dan op deploy druk, gebeurt er niets. Soms moet ik dus 20x drukken voor ik weer in het spel kom
je weet dat er een spawn timer op zit?
pas als de tekst "DEPLOY" verschijnt op de knap kun je deployen. Daarvoor zie je de timer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:24:
[...]

Of het is de timer, of je probeert iemand te joinen in een voertuig dat volzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is onafhankelijk van het disable systeem, maar gewoon dat jeeps wel erg sterk zijn, 3 RPGs nodig vs een humvee ofzo. En sommige andere mogen ook wel een reductie hebben, zoals IFVs een reductie in front en side armor imo.
Je bedoelt dat complete deploy scherm niet op muis reageert? Heb ik namelijk regelmatig, wat erg irritant is. Work arround die ik gebruik is enter om te deployen, pijltje omhoog en naarbeneden voor spawn location wijzigen. Moet nog eens uitvogelen of ik ook in ieder geval klasse kan wijzigen met toetsenbord.

[ Voor 52% gewijzigd door Sissors op 04-11-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Mwa, ik vind het juist mooi dat je nu een keer wel wat hebt aan Humvees en Vodniks. Je hebt ze zo down als je een beetje je best doet, maar als je ze maar negeert kan je er erg veel kills mee halen. Hetzelfde geldt voor die IFV in Grand Bazaar. Als je dat ding ziet rondrijden en als Squad even focust om dat ding neer te halen, dan lukt het zo. Probeer je hem wat te omzeilen (en heeft de rest van je team dezelfde instelling) dan is het dik verdient dat je elke keer wordt gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Iemand op marktplaats wil me de 'promo versie' van BF3 op de PS3 verkopen.
Hij zegt dat deze wit met rood is, en hetzelfde is zoals de echte game alleen zonder boekje.
Kan ik dit vertrouwen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaapoes schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:23:
Ik speel met een Logitech G5 en wissel met de DPI knop.. lage stand voor inf. middel/hoog voor voertuigen en heb volgens mij nergens last van.. Kan dan ook iedereen een muis met knoppen om het DPI aan te passen aanraden!
G9x hier en alles werkt nu gewoon goed, moest wel de eerste keer de gevoeligheid van de muis in BF3 verlagen anders was 1 tikje genoeg voor een 180 graden draai :+

Besturing voor voertuigwapens is echt wel beter zo, in BC2 moest ik de muis vele malen optillen en verplaatsen om een 180 graden draai in een tank te kunnen maken, hier gaat het allemaal vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mezzid schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:33:
Hij zegt dat deze wit met rood is, en hetzelfde is zoals de echte game alleen zonder boekje.
Kan ik dit vertrouwen??
2e hands game is waardeloos...
Als de key al gebruikt is, kun je niks.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mezzid schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:33:
Kan ik dit vertrouwen??
Zal wel OK zijn, maar je zult er waarschijnlijk niet online mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:34:
[...]

G9x hier en alles werkt nu gewoon goed, moest wel de eerste keer de gevoeligheid van de muis in BF3 verlagen anders was 1 tikje genoeg voor een 180 graden draai :+

Besturing voor voertuigwapens is echt wel beter zo, in BC2 moest ik de muis vele malen optillen en verplaatsen om een 180 graden draai in een tank te kunnen maken, hier gaat het allemaal vloeiender.
Heb zelf de G9, en vond hem nogal gevoelig reageren in BF3.
Hoe heb jij je muis instellingen in BF3 staan als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

Stewie!

Keen must die!

R8 is uit en is een verplichte patch (zal zo worden uitgevoerd)

Change list:
* Crashfixes
* RCON bugfixes; banList.add can now ban on player name
* Fixes for team & squad handling, both during and between rounds
* Server’s online state is displayed in the “GameId:” field in the server window (see server provider documentation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Nou ja... niks zou ik niet willen zeggen. Je kan een nieuwe online key kopen voor 10 euro dacht ik.
Dus gameprijs + 10 < Winkelprijs is toch nog winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:59

tha_crazy

Mafketel

Stewie! schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:36:
R8 is uit en is een verplichte patch (zal zo worden uitgevoerd)

Change list:
* Crashfixes
* RCON bugfixes; banList.add can now ban on player name
* Fixes for team & squad handling, both during and between rounds
* Server’s online state is displayed in the “GameId:” field in the server window (see server provider documentation)
*O*

Even een check for update gedaan maar of hij staat er al op, of hij moet nog uitgevoerd worden
maar hij zegt nu nog dat die up to date is

Beter opletten ;(

[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Leuk die server updates, maar wanneer komen de client-side veranderingen? Ik hoop dat ze in ieder geval bezig zijn met een overhaul voor de GUI, dat kan gewoon echt niet voor een PC game. Op getsatisfaction heeft één DICE medewerker aangegeven er naar te kijken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Adante schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:41:
Leuk die server updates, maar wanneer komen de client-side veranderingen? Ik hoop dat ze in ieder geval bezig zijn met een overhaul voor de GUI, dat kan gewoon echt niet voor een PC game. Op getsatisfaction heeft één DICE medewerker aangegeven er naar te kijken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
eerst de bugs eruit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
tha_crazy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:39:
[...]

*O*

Even een check for update gedaan maar of hij staat er al op, of hij moet nog uitgevoerd worden
maar hij zegt nu nog dat die up to date is
Tis een server patch he? Ik vat je post namelijk op alsof je je game in Origin op updates hebt gechecked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer komen de VIP slots, wordt de queue gefixt en crasht de server niet meer bij RCON connecties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:59

tha_crazy

Mafketel

agoNITE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:42:
[...]

Tis een server patch he? Ik vat je post namelijk op alsof je je game in Origin op updates hebt gechecked :p
Ja had ik een beetje laat door
so far for the happyness ;(
Server van mij draait perfect, 0 crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:19:
Exact hetzelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld de mouse acceleration bug die ze maar niet patchen? Lijkt mij toch een grote prioriteit? De game speelbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:52:
[...]

Je bedoeld de mouse acceleration bug die ze maar niet patchen? Lijkt mij toch een grote prioriteit? De game speelbaar maken?
nergens last van

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wat vinden jullie van dit idee? Ik heb het gepost op het BF feedback gedeelte. Mocht je het ermee eens zijn, please even vlaggen.
http://getsatisfaction.co..._skill_level_restrictions

Ik zie in mijn vriendengroep al een flinke frustratie onstaan en dat is doodzone. Er is nou eenmaal verschil in niveau en aangezien er al een skill level is geimplementeerd lijkt me dit een kleine extra stap! Wat vinden jullie?
Lookin at the coming months, a lot of new players will enter the battlefield and i think they will get very frustrated. Bad thing is, they will stop playing very quickly. To prevent this, I would like to see an option to have Skill level requirements on servers.

This way, people with a lower skill level can still have fun and don't have to be cannon fodder for the 3l1te players.
Other way around, very skilled players will be able to have intense fights with soldiers with the same skill level.

How? Just add skillRequirement flag and a minSkillLevel and maxSkillLevel parameter.

- Everyone (turn off skillRequirement flag)
- Skill level below 0 (-400, 0)
- Skill level between -100 and -50 (-100, -50)
- Elite server (50, 400)

Then add a filter in Battlelog that says : Only Servers with skill restrictions

When off, we show all servers with skillRequirement OFF and all servers where my current skill numbers falls within the min-max ranges.
When on, we show only servers where my current skill numbers falls within the min-max ranges.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang het optioneel is maakt het mij niks uit. Die servers zullen toch leeg staan en ik blijf gewoon bij m'n eigen favo servers waar huilies niet gewaardeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

RocketKoen schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:24:
je weet dat er een spawn timer op zit?
pas als de tekst "DEPLOY" verschijnt op de knap kun je deployen. Daarvoor zie je de timer.
MicScott schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:25:
Of het is de timer, of je probeert iemand te joinen in een voertuig dat volzit.
Allebei nee. Er staat deploy op de knop. En ik heb het over gewone spawnpoints. Ik lijk het meeste last te hebben van dit in games waar er niet eens vehicles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ze mogen eens met een INGAME systeem komen ipv een website .......... ±S

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

FoggyFreek schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:55:
Wat vinden jullie van dit idee? Ik heb het gepost op het BF feedback gedeelte. Mocht je het ermee eens zijn, please even vlaggen.

Ik zie in mijn vriendengroep al een flinke frustratie onstaan en dat is doodzone. Er is nou eenmaal verschil in niveau en aangezien er al een skill level is geimplementeerd lijkt me dit een kleine extra stap! Wat vinden jullie?

[...]
prima idee enzo

maar hoe bepaal je skill lvl van elk individu? k/d.. dit is bf....spm zou kunnen.... als je intensief wilt vechten zoek gewoon een andere clan en vraag om een battle ofzo is veel sneller.

skill systeem is niet echt iets voor bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:52:
[...]

Totaal afhankelijk van hoe veel mensen er last van hebben. Er zijn nogal wat bugs waar lang niet iedereen last van heeft. Dus ligt het er maar net aan wat de impact van je muis-probleem is voor wat betreft EA dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
[...]

Totaal afhankelijk van hoe veel mensen er last van hebben. Er zijn nogal wat bugs waar lang niet iedereen last van heeft. Dus ligt het er maar net aan wat de impact van je muis-probleem is voor wat betreft EA dan.
IRRITANT idd! loopt nogal aangeschoten de muis mode

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 04-11-2011 16:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Adante schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:41:
Dat vind ik meer QoL problemen, dat sommige mensen de GUI onlogisch in elkaar vinden zitten, kwestie van gewenning en maar doen met wat je hebt. PC heeft al 1 van de meest complete GUI's, zeker icm battlelog heb je een aardig compleet systeem.

Dan liever eerst server issues en game-balance (waaronder voicechat), dat ze daarna pas met zulke dingen bezighouden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:36:
[...]

Heb zelf de G9, en vond hem nogal gevoelig reageren in BF3.
Hoe heb jij je muis instellingen in BF3 staan als ik vragen mag ?
Heb je al wat zitten spelen met de dpi settings in de Logitech software?

In BF3 heb ik de slider op 45% staan bij Mouse Sensitivity. Maar in mijn muisprofiel heb ik het een en ander aangepast qua waardes, en daar zit 't m eigenlijk in.

Ik zag een paar keer voorbijkomen dat je nu queues hebt op battlelog? Ik kan nog steeds geen volle servers joinen terwijl ik vaak zat 16/16 (2) of iets dergelijks zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:55:

[...]
Ik en wat vrienden werden gisteren al gekickt omdat we boven rank 20 waren door een admin (hadden niet gezien dat er in de server description stond max rank 15). Je 'feature' zit er dus volgens mij al in. Als je door het rank verschil al gefrustreerd raakt, denk ik dat BF3 niet echt een game voor je is. Bovendien is het skill verschil m.i. ook niet zo groot. Je kunt binnen een half uur al een M4 met scope en andere attachments unlocken, dan kun je gewoon mee met de bups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik heb echt het orientatievermogen van een ei. Daarom heb ik m'n minimap altijd groter en uitgezoomt. Alleen na iedere spawn is die map weer terug in normale staat. Iemand enig idee of ik mijn favoriete stand vast kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zit ik net lekker in mijn tankje te spelen, aantal dingen vrijgespeeld baf Got server eruit.
Waarom klappen die servers er zo vaak uit eigenlijk?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem Boom schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:16:
Ik heb echt het orientatievermogen van een ei. Daarom heb ik m'n minimap altijd groter en uitgezoomt. Alleen na iedere spawn is die map weer terug in normale staat. Iemand enig idee of ik mijn favoriete stand vast kan zetten?
Veel dingen resetten met je spawn, net zoals het wel/niet aan staan van je flashlight of laz0r...

Zwaar irritant, en was ook al in de beta veelvuldig aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

XanderDrake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
Allebei nee. Er staat deploy op de knop. En ik heb het over gewone spawnpoints. Ik lijk het meeste last te hebben van dit in games waar er niet eens vehicles zijn.
Ik herken dit wel. Het gebeurt niet altijd maar soms klik je als een bezetene op "Deploy" maar gebeurt er niets. Alsof de muisklik niet wordt geregistreerd en dat is wel lastig.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co-op knalde er net ook uit dus het is meer dan alleen got server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Zojuist SP uitgespeeld. Aardig. Wegens mijn systeem niet op het hoogste graphics niveau en wellicht mis je dan iets van de hype. Meeste storende zijn de "minigames" waar je binnen een scene op spatie, E of F moet drukken als "interactie" binnen een gescripte scene. Wie dat heeft verzonnen...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Eijkb schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:22:
Zojuist SP uitgespeeld. Aardig. Wegens mijn systeem niet op het hoogste graphics niveau en wellicht mis je dan iets van de hype. Meeste storende zijn de "minigames" waar je binnen een scene op spatie, E of F moet drukken als "interactie" binnen een gescripte scene. Wie dat heeft verzonnen...
quicktime events...
inderdaad enorm storend.
Wikipedia: Quick time event
Afbeeldingslocatie: http://bulk2.destructoid.com/ul/151075-003-QTEPart4.png

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 04-11-2011 16:28 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:20:
co-op knalde er net ook uit dus het is meer dan alleen got server
Je moet de tegenstanders neerknallen. Niet het spel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
[...]

Het is niet "zijn" muis probleem, het is slechte code die muis-input niet goed uitvoert.

https://twitter.com/#!/Thylander/status/129610031946661888
it's a code thing, not a setting. When it hit the cap for movement it interpolated time of movement instead of distance.
Dat veel spelers zo dramatisch slecht zijn dat ze het niet merken betekend niet dat het niet gefixed hoeft te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Noob vraag:

Hoe join je de teamspeak server? :P
Maar eerst TS zover krijgen om de laatste 1% van een update ook te downloaden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 23:40

Eagle Creek

Breathing security

DanielWW2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:28:
Noob vraag:

Hoe join je de teamspeak server? :P
Maar eerst TS zover krijgen om de laatste 1% van een update ook te downloaden.
Menu -> connect?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Zo ver was ik ook al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:28:
[...]

Het is niet "zijn" muis probleem, het is slechte code die muis-input niet goed uitvoert.

https://twitter.com/#!/Thylander/status/129610031946661888

[...]

Dat veel spelers zo dramatisch slecht zijn dat ze het niet merken betekend niet dat het niet gefixed hoeft te worden...
Wat een aanname zeg, dat zou dus volgens jou in moeten houden dat iedereen die nu "last" heeft van input-lag by default beter zou moeten spelen dan diegenen die nu aan de top staan?

Skill heeft geen ene kloot te maken met dit probleem, en om dan te zeggen dat iemand die het probleem niet ervaart meteen dramatisch slecht is.... geeft alleen maar wat aan over je eigen grootheidswaanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

roboreaper schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
[...]

prima idee enzo

maar hoe bepaal je skill lvl van elk individu? k/d.. dit is bf....spm zou kunnen.... als je intensief wilt vechten zoek gewoon een andere clan en vraag om een battle ofzo is veel sneller.

skill systeem is niet echt iets voor bf3
Het bestaat al. Kijk eens onder je statistics, onderaan in het midden. Daar staat ook SKILL. Bij mij is dat 185.
Dit staat los van rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:15:
[...]

Ik en wat vrienden werden gisteren al gekickt omdat we boven rank 20 waren door een admin (hadden niet gezien dat er in de server description stond max rank 15). Je 'feature' zit er dus volgens mij al in. Als je door het rank verschil al gefrustreerd raakt, denk ik dat BF3 niet echt een game voor je is. Bovendien is het skill verschil m.i. ook niet zo groot. Je kunt binnen een half uur al een M4 met scope en andere attachments unlocken, dan kun je gewoon mee met de bups.
Skill level (zie je eigen statistics) is los van Rank en is gebaseerd op een combinatie van vele factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:31:
[...]

Wat een aanname zeg, dat zou dus volgens jou in moeten houden dat iedereen die nu "last" heeft van input-lag by default beter zou moeten spelen dan diegenen die nu aan de top staan?

Skill heeft geen ene kloot te maken met dit probleem, en om dan te zeggen dat iemand die het probleem niet ervaart meteen dramatisch slecht is.... geeft alleen maar wat aan over je eigen grootheidswaanzin.
Nee, dat houd in dat de ene groep merkt dat er negatieve acceleratie in het spel zit terwijl de andere groep dat niet merkt. Dat je het input lag noemt bewijst trouwens prima mijn punt, waarom zeuren op iemand die een bug duidelijk maakt terwijl je niet eens snapt wat het probleem is?

[ Voor 10% gewijzigd door RaCio op 04-11-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:37:
[...]

Nee, dat houd in dat de ene groep merkt dat er negatieve acceleratie in het spel zit terwijl de andere groep dat niet merkt. Dat je het input lag noemt bewijst trouwens prima mijn punt.
Die volgens jouw statement dramatisch slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
RaCio schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:37:
[...]

Nee, dat houd in dat de ene groep merkt dat er negatieve acceleratie in het spel zit terwijl de andere groep dat niet merkt. Dat je het input lag noemt bewijst trouwens prima mijn punt, waarom zeuren op iemand die een bug duidelijk maakt terwijl je niet eens snapt wat het probleem is?
Of je verhoogt de DPI van je muis gewoon zodat je hem ook niet heel snel over je hele muispad hoeft te bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 25-09 16:22
Ik heb die mobile AA vrij goed gepimpt en zit er de hele tijd in.

Haal vrij veel jets en heli's neer en ook vaker gewone infantry, krijg altijd van die haatberichten terug van de piloten. Moet eerlijk bekennen dat het ook wel vrij makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:43:
[...]

Of je verhoogt de DPI van je muis gewoon zodat je hem ook niet heel snel over je hele muispad hoeft te bewegen...
Dus je moet je sensitivity verhogen, terwijl je al jaren met low sensitivity speelt, omdat BF3 kut is geprogrammeerd.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Redje schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:51:
[...]

Dus je moet je sensitivity verhogen, terwijl je al jaren met low sensitivity speelt, omdat BF3 kut is geprogrammeerd.... :X
Ik vraag me echt af hoe laag jij je DPI wel niet hebt staan dan...

Ik speel met instellingen tussen de 400 en 2400 DPI en hem absoluut nergens last van. 400 DPI als infantry en 2400 in tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:43:
[...]

De twitter message lezen, sensitivity verhogen heeft geen zin omdat de pointerspeed gecapped is. Deze discussie bewijst trouwens precies mijn punt. Bij elk ander spel zou de developer zich kapot schamen voor zo'n bug en hem snel fixen, maar bij battlefied loopt je tegen een horde fanboys aan die er geen verstand van heeft maar toch erg graag duidelijk wil maken dat EA nooit iets fout doet.

edit: Ik leg het nog 1 keer uit
Negatieve acceleratie is dat je pointer/crosshair langzamer beweegt als je de muis sneller beweegt. Positieve acceleratie is de "enhance mouse precision" optie in windows, als je de muis sneller beweegt beweegt de pointer/crosshair dus ook verder. In het algemeen zijn beiden niet gewenst, je kan veel accurater zijn als 10cm met je muis bewegen altijd je crosshair dezelfde afstand verplaatst.

[ Voor 26% gewijzigd door RaCio op 04-11-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
RaCio schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:58:
[...]

De twitter message lezen, sensitivity verhogen heeft geen zin omdat de pointerspeed gecapped is. Deze discussie bewijst trouwens precies mijn punt. Bij elk ander spel zou de developer zich kapot schamen voor zo'n bug en hem snel fixen, maar bij battlefied loopt je tegen een horde fanboys aan die er geen verstand van heeft maar toch erg graag duidelijk wil maken dat EA nooit iets fout doet.
Vreemd toch, hoe kan het dan dat zoveel mensen dit probleem niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:53:
[...]

Ik speel met instellingen tussen de 400 en 2400 DPI en hem absoluut nergens last van. 400 DPI als infantry en 2400 in tanks.
Ik speel met 800dpi en het muis probleem is super irritant. Een snelle reflex maken en je haalt de gewenste afstand niet.

Misschien hangt het van de speel stijl af of je het merkt of niet. Dat het erin zit is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:49:
Ik heb die mobile AA vrij goed gepimpt en zit er de hele tijd in.

Haal vrij veel jets en heli's neer en ook vaker gewone infantry, krijg altijd van die haatberichten terug van de piloten. Moet eerlijk bekennen dat het ook wel vrij makkelijk gaat.
Te makkelijk naar mijn idee idd

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:01:
[...]

Vreemd toch, hoe kan het dan dat zoveel mensen dit probleem niet hebben?
Hoe kan het dat zo veel mensen niet weten wie de premier van Nederland is? :+

Ik heb notabene een bericht van een coder bij DICE gelinked die bevestigd dat de code niet goed is, die negative mouse acceleration bestaat, fact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Redje schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:03:
[...]

Ik speel met 800dpi en het muis probleem is super irritant. Een snelle reflex maken en je haalt de gewenste afstand niet. (Dat hij bestaat ontken ik trouwens niet, maar als het een code probleem is, heeft iedereen het probleem. En dan kan je je afvragen of het niet door sommige overdreven wordt als het meerendeel van de spelers niks merkt).

Misschien hangt het van de speel stijl af of je het merkt of niet. Dat het erin zit is een feit.
Ik speel met 800dpi en moet zeggen dat ik er nog niks van heb gemerkt. (Uit mijn hoofd 800, misschien 1200, niet 100% zeker).

En niks mis met mobiele AA, iig niet met hoe goed ze zijn tegen helis/jets, dat is hun taak. Probleem is dat een heli/jet zon AA voertuig ook zo kan afmaken, dus moet het andersom nog sneller, anders zijn ze nutteloos.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 04-11-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

EnigmaNL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:53:

En ik vraag me af of jij wel weet hoe je muis hardwarematig + ingame werkt :X

You are doing it horribly wrong ...

Gelukkig zijn er ook Tweakers die het wel snappen :
Raku schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:57:
Wat je ook kunt proberen is de sens op maximaal zetten en dpi naar beneden. Maar persoonlijk heb ik liever zo laag mogelijke sens in het spel en zo hoog mogelijk op de muis. Voornamelijk omdat een sensor met hogere dpi gewoon preciezer is en je met hoge sensitivity en lage dpi eigenlijk softwarematig bewegingen aan het versterken bent.
d:)b

Op deze manier gebruik je de scan snelheid van je muis om van pixel naar pixel te bewegen in plaats van de cursorsnelheid ingame :Y) waarmee je in feite pixels overslaat !! en dus minder precies aan het knallen bent : Daar heb je die dure muis toch niet voor ??!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij de werking van de filter "FREE SLOTS" uitleggen?
Pagina: 1 ... 49 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien